Društvo| Politika

SMRT FAŠIZMU!

freehand RSS / 17.10.2014. u 09:46

Sombor, Pazova, Novi Sad. Paljevine, rafali, ručne bombe. 

Ovo nije bruka. Ovo je društveni kancer. Ovo nije jurnjava za zastavom, niti ljutnja zbog političkog incidenta; ovo je "Ubij, zakolji" koje su u svojim reagovanjima i saopštenjima preskočili i predsednik Vlade, i ministri unutrašnjih i spoljnih poslova.

Ovo je demarš fašistima i dijabolama koji nije napisan i uručen. Onako iskreno - jebe mi se i za drona, i za zastavu, i za fudbal. Da li će utakmica biti ponovo igrana, da li će biti 3:0 ili 100:0, da li će se loptati samo deca na poljani.

Ali ovo - da, ovo jeste fašizam, gospodo, u svom najčistijem obliku. U ovom prvom talasu, na sreću, bez žrtava. Od vas, gospodo ministri i nas komšija, prijatelja, sugrađana, rusofila i anglofila, evroskeptika i evrofanatika - zavisi hoće li to tako i noćas ostati.  

524965_pekara04-foto-milan-stepanovic_f.jpg?ver=1413456107

 Ako se ovo ne zaustavi sad i odmah  - Srbija će biti žrtva.  

Da ne bude zabune - ne "Vućiću pederu", to je samo Vama važno. Nego "UBIJ, ZAKOLJI", gospodine Stefanoviću.

Zato, gospodo i drugovi, svi zajedno, dok je vreme:

SMRT FAŠIZMU!

 



Komentari (523)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

yugaya yugaya 23:37 19.10.2014

Re:



Važno je to što stoji npr, zaista jeste važno.


Naoko se doima tako, ali zaista u čarlijevom slučaju to nije slučaj uopšte.
freehand freehand 23:46 19.10.2014

Re: Služba

Ban?
Osladilo se?

već o (nepodnošljivoj?) lakoći potezanja dugmeta.

(a čarli banovan pa ne može da nam pojasni :))

Da li treba da ponavljam zašto si ti jedna od pojava sa kojima nema smisla komunicirati na ovom blogu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 19.10.2014

Re:

A velk'o H? :)

Ja sam samo ovaj komentar o kom razgovaramo imao u vidu, ti, vidim i nešto drugo.
To je valjda i razlog različitog tumačenja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 19.10.2014

Re: Služba

Da li treba da ponavljam zašto si ti jedna od pojava sa kojima nema smisla komunicirati na ovom blogu?


Nema potrebe.
Samo ne komuniciraš i rešio si svoj problem.
Ili banuješ.
freehand freehand 00:08 20.10.2014

Re: Služba

Ili banuješ.

Pa to je potpuno normalna i legitimna stvar, determinisana pravilima iz disklejmera ovog bloga.
Data autoru na odlučivanje i primenu u situacijama kad nema drugog ili boljeg rešenja..
blogovatelj blogovatelj 01:31 20.10.2014

Re:

U kome nema npr Hrvata.
Važno je to što stoji npr, zaista jeste važno.


Huči, ne zajebaji.
Hajde da citiramo samog čarlija, pa da analiziramo šta je rekao...

у Крагујевцу - средини у којој су нпр. Хрвата донедавно могли да виде само на слици


Da li stvarno misliš da si u Kragujevcu donedavno Hrvata mogao da vidiš samo na slici?
Činjenica jeste da je Kragujevac sredina u kojoj su ogromna većina Srbi, ali činjenica jeste i sledeće...
Čarlijev komentar je lupetanje. Možemo li to tako nazvati? Mislim da ne, jer bi se to tako zvalo da se dogodilo jednom, ili par puta.
Pošto se to dešava konstantno, u dužem vremenskom periodu, to onda ima drugo ime.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 20.10.2014

Re: Služba

Pa to je potpuno normalna i legitimna stvar,


Jeste.

Kao što je normalno i legitimno da neko precrta glasački listić a onda neki drugi procenjuju da li je to dobro, da li nije dobro, šta su im motivi, za kim su se poveli, protiv koga su, za koga su, i tako to.

Tako i ti, imaš pravo, banuj do mile volje, a onda će neko da procenjuje šta su ti motivi da nekoga banuješ zbog prilično diskutabilnog komentara, a neke druge ne banuješ (ne smeš?) ni zbog neuporedivo drastičnijih.

Ti banuješ, drugi procenjuju, nagađaju da li je u pitanju strah, simpatije, neki nalozi, udvaranja....svako ima pravo na to što radi i...gde je problem?


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 20.10.2014

Re:

Da li stvarno misliš da si u Kragujevcu donedavno Hrvata mogao da vidiš samo na slici?


I pošto to nije istina, a Čarli je tako napisao (sve i da se to bukvalno shvati), onda ga treba eliminisati?

I ti i yugaya, rekoh to već, u vidu imate širi opus a ja razmišljam o konkretnom komentaru, otud razlike.

Ovaj komentar ne zaslužuje banovanje, ako čarli kao takav zaslužuje, trebalo ga je banovati ranije, preventivno, trajno.
Ili sačekati neki koji stvarno zaslužuje.
Tako bih ja, a domaćin ima svoje razloge, ja mogu samo da nagađam koji su.
A zanimnjivo mi je to nagađanje, nije da nije.
freehand freehand 19:48 20.10.2014

Re: Služba

hoochie coochie man
Pa to je potpuno normalna i legitimna stvar,


Jeste.

Kao što je normalno i legitimno da neko precrta glasački listić a onda neki drugi procenjuju da li je to dobro, da li nije dobro, šta su im motivi, za kim su se poveli, protiv koga su, za koga su, i tako to.

Tako i ti, imaš pravo, banuj do mile volje, a onda će neko da procenjuje šta su ti motivi da nekoga banuješ zbog prilično diskutabilnog komentara, a neke druge ne banuješ (ne smeš?) ni zbog neuporedivo drastičnijih.

Ti banuješ, drugi procenjuju, nagađaju da li je u pitanju strah, simpatije, neki nalozi, udvaranja....svako ima pravo na to što radi i...gde je problem?



Nekome bi bio problem to što ovde niko nije banovan pa se ispostavi da je lagao, ičitavao, izmiošljao.
Nekima je, opet, svejedno.

freehand freehand 19:50 20.10.2014

Re:

hoochie coochie man
Da li stvarno misliš da si u Kragujevcu donedavno Hrvata mogao da vidiš samo na slici?


I pošto to nije istina, a Čarli je tako napisao (sve i da se to bukvalno shvati), onda ga treba eliminisati?

I ti i yugaya, rekoh to već, u vidu imate širi opus a ja razmišljam o konkretnom komentaru, otud razlike.

Ovaj komentar ne zaslužuje banovanje, ako čarli kao takav zaslužuje, trebalo ga je banovati ranije, preventivno, trajno.
Ili sačekati neki koji stvarno zaslužuje.
Tako bih ja, a domaćin ima svoje razloge, ja mogu samo da nagađam koji su.
A zanimnjivo mi je to nagađanje, nije da nije.


emsiemsi
16:23 20.10.2014

Re: Sve si rekao
Vlasta92
u prvoj rečenici. Mislim da ljudi nisu svesni i da se ponašaju u skladu sa vremenskim, a ne društvenim prilikama.

Nije im dovoljno dogorelo. Nije njihova firma kamenovana.


Како ти знаш чија је фирма каменована !?
Можда није ових дана, но не тако давних, можда и јесте.
Стога, молим, опрез при извлачењу оваквих закључака.
Но, да будем јасан, то није разлог да се одобрава паљење било чијих туђих фирми.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 20.10.2014

Re:

emsiemsi
16:23 20.10.2014
Re: Sve si rekao
Vlasta92
u prvoj rečenici. Mislim da ljudi nisu svesni i da se ponašaju u skladu sa vremenskim, a ne društvenim prilikama.

Nije im dovoljno dogorelo. Nije njihova firma kamenovana.


Како ти знаш чија је фирма каменована !?
Можда није ових дана, но не тако давних, можда и јесте.
Стога, молим, опрез при извлачењу оваквих закључака.
Но, да будем јасан, то није разлог да се одобрава паљење било чијих туђих фирми.


I sad bi trebali da analiziramo ovaj komentar?

Da sam ja gazda ovog bloga ni zbog njega ne bih banovao.
freehand freehand 20:01 20.10.2014

Re:

hoochie coochie man
emsiemsi
16:23 20.10.2014
Re: Sve si rekao
Vlasta92
u prvoj rečenici. Mislim da ljudi nisu svesni i da se ponašaju u skladu sa vremenskim, a ne društvenim prilikama.

Nije im dovoljno dogorelo. Nije njihova firma kamenovana.


Како ти знаш чија је фирма каменована !?
Можда није ових дана, но не тако давних, можда и јесте.
Стога, молим, опрез при извлачењу оваквих закључака.
Но, да будем јасан, то није разлог да се одобрава паљење било чијих туђих фирми.


I sad bi trebali da analiziramo ovaj komentar?

Da sam ja gazda ovog bloga ni zbog njega ne bih banovao.



Ćao, HCM
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 20.10.2014

Re:

Ćao, HCM


samo da drugi vide da ovo ćao nije ono ćao.
zilikaka zilikaka 21:31 20.10.2014

Re:

samo da drugi vide da ovo ćao nije ono ćao


Ja sam bila ubeđena da nije.

A za ono prvo moram priznati da bih ja u konkretnom slučaju, i uzimajući u obzir prethodno iskustvo, imala mnooogo kraći fitilj.

Posebno na ovakvom blogu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 20.10.2014

Re:

A za ono prvo moram priznati da bih ja u konkretnom slučaju, i uzimajući u obzir prethodno iskustvo, imala mnooogo kraći fitilj.


Bio bi od tebe dobar Vučić :)
I njemu je fitilj kratak pa banuje jedno po jedno, Sarapu, Bećkovićku.. sve imajući u vidu prethodno iskustvo.

zilikaka zilikaka 21:42 20.10.2014

Re:

Bio bi od tebe dobar Vučić :)


Ne bi, prijatelju.

Ja sam naučena da radim. Efikasno i konkretno.
babmilos babmilos 12:01 17.10.2014

Saradnja

Deo krivice snose i manjine, koje se opiru batinama i iz nepoznatih razloga odbijaju da nestanu iako državni organi evo ima više od dvadeset godina kako čine sve što je u njihovo moći da ih ostave na vetrometini - konačno, iz te je vetrometine i premijer stigao. Nedostaje saradnje između fašista i njihovih žrtava.

Zato bi bilo pohvalno da manjine, pre svega pederi, muslimani, Romi i ateisti (ali ne isključivo, bilo bi i lepo i internacionalno da se uključe i Mađari, Rumuni, Bugari i neka oproste oni koje sam zaboravio), dogovore između sebe redosled napadanja. I neka imaju u vidu da fašisti imaju i međunarodne obaveze, tokom nedelje se igra fudbal i basket. Vikendom pre podne (da se popodne ne ide na tekmu praznog stomaka) i uveče (da se fašisti izduvaju pred spavanje) da se organizuju paljevine (može i prebijanja). Sve ovo, svakako, važi samo do Božića, do kada će svi naši timovi poispadati iz međunarodnih takmičenja. Posle Božića bi raspored trebalo da obuhvati plan aktivnosti i tokom nedelje.

Planove (godišnje, kvartalne, mesečne i nedeljne) bi trebalo dostaviti pr Nebojši Stefanoviću, ali obavezno pod naslovom VUČIĆU PEDERU, čime se sprečava da on pročita plan - jer bi u suprotnom moglo da mu se desi da prepiše i drugi doktorat. Reporter sa lica mesta da bude Strajnić (on se tako dobro izvinjava), a iz studija Lazanski, zbog tehnikalija (kamen K500, silicijum dioksid veoma prodoran u uslovima stakla i lobanje, pokazao izdržljivost tokom napada na muslimanska utočišta u Sjenici). Ljiljana Smajlović da bude zadužena za štampu, a Malagurski za snimanje filmova o nepravdama učinjenim nad fašistima. I tako dalje i tako dalje.

JJ Beba JJ Beba 12:17 17.10.2014

kako

SMRT FAŠIZMU!


kada su se od 90 tih i posle 2000te sve vlade i svi režimi odrekli antifašizma, uključujući i đinđića. radilo se na tome sve ove godine. obeležavanje 20. oktobra je davno ukinuto (nijedan gradonačelnik beograda do sada nije obeležavao taj datum)

kakao kada četničke vojvode slave 70godišnjicu oslobođebnja beograda bez da ijednog trenutka spomenu reč antifašizam, ili sačuvaj bože partizane.

kako kada se na tribini odakle posmatrao paradu nalazio i osvedočeni antifašista radoš bajić koji će vlajda nastavkom ravne gore sparti "sram" sa četničkih vojvoda što su bili primorani da spomenu oslobođenje beograda bez da veličaju četnički pokret.

kako smrt fašiszmu kad albanci kod nas nisu ništa drugo do šiptari koji cepaju drva, ljudi drugog reda?
princi princi 12:22 17.10.2014

Re: kako

kako smrt fašiszmu kad albanci kod nas nisu ništa drugo do šiptari koji cepaju drva, ljudi drugog reda?

Kakve veze ima da li ih zoves Siptari, Sipci, ili da li Cigane zoves Cigosi, ili da li Srbe zoves Gedze? Mislim, ta vrsta politicke korektnosti samo moze izazvati kontraefekat.
freehand freehand 12:23 17.10.2014

Re: kako

kakao kada četničke vojvode slave 70godišnjicu oslobođebnja beograda bez da ijednog trenutka spomenu reč antifašizam, ili sačuvaj bože partizane.

Bogami se vojvoda juče obratio i "drugaricama i drugovima"
kako smrt fašiszmu kad albanci kod nas nisu ništa drugo do šiptari koji cepaju drva, ljudi drugog reda?

Ni ovo nije tačno, na sreću.
A kako SMRT FAŠIZMU?
Lako:
SMRT FAŠIZMU!
Jel valja?
JJ Beba JJ Beba 12:28 17.10.2014

Re: kako

princi
kako smrt fašiszmu kad albanci kod nas nisu ništa drugo do šiptari koji cepaju drva, ljudi drugog reda?

Kakve veze ima da li ih zoves Siptari, Sipci, ili da li Cigane zoves Cigosi, ili da li Srbe zoves Gedze? Mislim, ta vrsta politicke korektnosti samo moze izazvati kontraefekat.

ja ne mislim tako, imam prijatelje albance i znam kako to doživljavaju.
lakao je teoretisati u praski je to skroz drugačije


Kakve veze ima da li ih zoves Siptari, Sipci,

ja ih zovem po imenima
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:34 17.10.2014

Re: kako

ja mislim da bi pod hitno trebalo da se organizuje jedna anti-fa tribina u reksu, zatim jedan provokativan i nadasve subverzivan performans u KC Grad, zatim da se posredstvom novih komunikacija pošalje odlučna poruka sa jasno definisanim vizuelnim identitetom.

posle toga će svi ovi problemi biti rešeni.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:34 17.10.2014

Re: kako

JJ Beba
SMRT FAŠIZMU!


kada su se od 90 tih i posle 2000te sve vlade i svi režimi odrekli antifašizma, uključujući i đinđića.


Kako se, na primer, Đinđić odrekao antifašizma?
freehand freehand 12:39 17.10.2014

Re: kako

vrabac_u_steni
ja mislim da bi pod hitno trebalo da se organizuje jedna anti-fa tribina u reksu, zatim jedan provokativan i nadasve subverzivan performans u KC Grad, zatim da se posredstvom novih komunikacija pošalje odlučna poruka sa jasno definisanim vizuelnim identitetom.

posle toga će svi ovi problemi biti rešeni.

Pa da ti kažem nešto, Vrabac: sve je bolje nego ćutanje.
Čak i kad su u pitanju oni što viču "To je vuk! To je vuk!" i kad vide na miša.
predatortz predatortz 12:46 17.10.2014

Re: kako

akao kada četničke vojvode slave 70godišnjicu oslobođebnja beograda bez da ijednog trenutka spomenu reč antifašizam, ili sačuvaj bože partizane.


Nisam ljubitelj lika i dela trenutnog nam predsednika, ali ovo, prosto, nije istina.

Evo par delova iz jučerašnjeg Nikolićevog govora:

Он је указао да посвећивањем целе ове недеље седамдесетогодишњици живота у миру, славећи победу над фашизмом, Београђани се сећају свих храбрих партизана и црвеноармејаца којима дугују своју слободу.

„Поздрављамо официре који су униформу и понос наследили од Милунке Савић, Штурма, Косте Војиновића, Мишића, Путника, Степе, Петра Бојовића, Коче Поповића, а војевање учили на Церу, Колубари, Солунском и Сремском фронту, Сутјесци, Кошарама, у биткама за одбрану и ослобођење Београда“, навео је.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:47 17.10.2014

Re: kako

Pa da ti kažem nešto, Vrabac: sve je bolje nego ćutanje.
Čak i kad su u pitanju oni što viču "To je vuk! To je vuk!" i kad vide na miša.


ti što su vikali "Vuk" su u velikoj meri zaslužni (naravno ne samo oni) što je ovo čudo naraslo.
a sa ovim naci džukelama ćemo se već obračunati i bez njihove pomoči, ona nam nije potrebna. neka hvala.
libkonz libkonz 12:48 17.10.2014

Re: kako

sve je bolje nego ćutanje.

u selu gde je rođen moj otac, živeo je jedan Albanac. Bio dobar sa svima, držao poslastičarnicu, '91. mobilisan, bio u Vukovaru. Palili mu devedesetih dva puta kiosk, on nastavio da živi tamo. I '99. ga proteraju, niko ne zna ili ne želi da kaže ko je to učinio.
Moj otac i mnogi drugi ga često pominju. Sramota ih je kada pričaju o tome i mnogo im je žao što je čovek proteran. Ali, niko nije mnogo komentarisao kada mu je kiosk prvi put zapaljen.
milojep milojep 12:58 17.10.2014

Re: kako

kakao kada četničke vojvode slave 70godišnjicu oslobođebnja beograda bez da ijednog trenutka spomenu reč antifašizam, ili sačuvaj bože partizane.


Ja čuh da je Toma pomenuo partizane!
predatortz predatortz 13:00 17.10.2014

Re: kako

milojep
kakao kada četničke vojvode slave 70godišnjicu oslobođebnja beograda bez da ijednog trenutka spomenu reč antifašizam, ili sačuvaj bože partizane.


Ja čuh da je Toma pomenuo partizane!


I ja. I videh partizanske zastave, i čuh koračnicu 'Po šumama i gorama'...
I spomenu čovek i Koču, i Sutjesku...

Sad bi bilo lepo da Beba kaže:

Izvinite, previdela sam.
NNN NNN 13:04 17.10.2014

Re: kako

radoš bajić koji će vlajda nastavkom...
Radashians
milojep milojep 13:06 17.10.2014

Re: kako

freehandPa da ti kažem nešto, Vrabac: sve je bolje nego ćutanje.
Čak i kad su u pitanju oni što viču "To je vuk! To je vuk!" i kad vide na miša.


Nisam siguran da je ovo uvek tačno. Kako ide ona priča kada je neko dvaput zvao u pomoć bez razloga pa mu treći put niko nije verovao.
Po meni bilo bi bolje da ,ovi na koje Vrabac aludira, ćute.
milojep milojep 13:08 17.10.2014

Re: kako

predatortz
milojep
kakao kada četničke vojvode slave 70godišnjicu oslobođebnja beograda bez da ijednog trenutka spomenu reč antifašizam, ili sačuvaj bože partizane.


Ja čuh da je Toma pomenuo partizane!


I ja. I videh partizanske zastave, i čuh koračnicu 'Po šumama i gorama'...
I spomenu čovek i Koču, i Sutjesku...

Sad bi bilo lepo da Beba kaže:

Izvinite, previdela sam.


Džaba je objašnjavati onome kome je unapred sve jasno!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:09 17.10.2014

Re: kako

predatortz
i čuh koračnicu 'Po šumama i gorama'...
.


ma jok bre, to je bio "Marš sibirskog puka", originalno pesma belih:





Al bila Bilećanka i još svašta nešto...
princi princi 13:09 17.10.2014

Re: kako

ja ih zovem po imenima

Kako zoves one koji ti nisu prijatelji? Ni ne znam sta su mi prijatelji niti ih biram ni po nacionalnosti, niti po tome da li klanjaju ili se mole (mada sam ja destruktivna priroda, slabo ima verujucih oko mene) niti koja su im ideoloska uverenja. Imas li prijatelje i medju cetnicima, ili su oni po defaultu zli & pokvareni?
predatortz predatortz 13:10 17.10.2014

Re: kako


ma jok bre, to je bio "Marš sibirskog puka", originalno pesma belih:


Jes', al su je prepevali Crvenoarmejci, a po uzoru na njih i partizani ovdašnji.
freehand freehand 13:11 17.10.2014

Re: kako

Po meni bilo bi bolje da ,ovi na koje Vrabac aludira, ćute.

I onda svi ćute. Super.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:13 17.10.2014

Re: kako

predatortz

ma jok bre, to je bio "Marš sibirskog puka", originalno pesma belih:


Jes', al su je prepevali Crvenoarmejci, a po uzoru na njih i partizani ovdašnji.


ma prepevali su je posle mnogi, ja znam i za grčku verziju (partizansku).

ali htedoh da kažem, da je to juče bilo za sve nas
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:14 17.10.2014

Re: kako

freehand
Po meni bilo bi bolje da ,ovi na koje Vrabac aludira, ćute.

I onda svi ćute. Super.


pa ne ćute, niti su i ranije ćutali.
jel ti ćutiš?
jel ja ćutim?
jel predo ćuti?

ama bre...
milojep milojep 13:20 17.10.2014

Re: kako

freehand
Po meni bilo bi bolje da ,ovi na koje Vrabac aludira, ćute.

I onda svi ćute. Super.


Naravno, isto tako , ima i onih koji nisu a treba da progovore.
angie01 angie01 14:25 17.10.2014

Re: kako

niko ne zna ili ne želi da kaže ko je to učinio.


2014. u mojoj ulici, koja je poznata po mnogim lokalima i stalno je guzva, oslobodi se jedan i iznajmi ga Albanac i otvori cevabdzinicu- pravio rostilj i mantije, a sa jogurtom- sve super i mi, kao i ostali svet, brzo smo se navukli- a fin covek, ljubazan, svako ko je prvi put dosao- on cast- za probu,...ubrzo ljudi narucivali pune tacne, jer unaokolo ima i dosta poslovnih zgrada,...kad, posle samo 3 meseca, osvane jutro, gde umesto cevabdzinice, stoji nova reklama za menjacnicu- niko ne zna sta je bilo, kako, gde,...nekome da tako krene za tri meseca, sigurno ne bi od posla odustao tako lako....al zato, kladionica na svaka dva koraka.
JJ Beba JJ Beba 17:26 17.10.2014

Re: kako

Kako se, na primer, Đinđić odrekao antifašizma?

pa pripadao je talasu koji je smatrao da je komunizam bio loš za srbiju. svojim saborcima je govorio da su tolko jaki da če srušiti komunizam i u kini a kamoli ne u srbiji. prvo što je uradio kao gradonačelnik beogrda je bilo da skine petokraku sa zgrade starog dvira tj skupštine grada.





ja bih volela da nije tako, ali to je jedna od kritkika koju imam na njegovo delovanje, pored onog očijukanja sa miloševićem i karadžićem i volom.
90te su obeležene antikomunizmom i onim režimskim sa miloševićem na čelu, a pogotovo opozicionom. skoro cela opozija je imala svoje delovanje utemlejno na četništvu.
svi zajedno su pljuvali bivšu SFRJ i njenu zasniovansot na bratstvu i jedinstvu, federalnom uređenju, antifažizmu. što se mene tiće ja vidim da se četnička ideologija instalitra na vlasti posle 5. oktobra i kasnije se zakonom overilo zakonom o izjednačavanju četnika i partizana i kasnije zakonom o rehabilitaciji
JJ Beba JJ Beba 17:29 17.10.2014

Re: kako

Kako zoves one koji ti nisu prijatelji

albancim jer oni ne vole da ih mi zovemo šiptari.
znam i da mnogi afroamerikanci ne vole kad ih nazivaju niger

Imas li prijatelje i medju cetnicima, ili su oni po defaultu zli & pokvareni?

pa uglavnom nemam među prijatlejima četnike, ali se sa HCM ovde na blogu dosta dobro družim i ako se često prepucavamo oko četnika
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:50 17.10.2014

Re: kako

ja mislim da je Đinđić samo bio zapadni liberalni demokrata, a da ste vi ostala ekipa bili i ostali samo komunisti u duši, pa vam je bilo teško da ispratite ove Đinove poteze, koji su inače, za nas Amere sasvim uobičajeni.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 18:04 17.10.2014

Re: kako


albancim jer oni ne vole da ih mi zovemo šiptari.
znam i da mnogi afroamerikanci ne vole kad ih nazivaju niger


Eno saznasmo od onog sto se otimao za drona da ima i uvredljiv naziv na albanskom za nas: "Škije". Posle našao na vikipediji ceo veliki text o tome (KLIK)...

blogovatelj blogovatelj 19:01 17.10.2014

Re: kako

Izvinite, previdela sam.


Ali Beba to neće reći, jer i ona ima svoje podele u glavi.
blogovatelj blogovatelj 19:14 17.10.2014

Re: Služba

Stvarno bi se razočarao u Šumadiju kad bi dopustili da se našim zemljacima, porodici Duljaj, desi nešto slično.


Čemalova poslastičarnica je kragujevački brend od kad znam za sebe.
Možda je nikad nisu dirali jer je Turčin gazda
Ali i ona preko puta Ćemala radi jedno trideset godina, tu su gazde valjda Šiftari.
A ima i Šiftar onaj kod Male Vage, što su ga komšije branile od iseljenja ili tako nečega.
gedza.73 gedza.73 21:48 17.10.2014

Re: Služba

blogovatelj

Ima i jedan momak (njegovi roditelji prava gospoda) koji je veći Kragujevčanin nego mnogi što će ikad biti.
milisav68 milisav68 22:01 17.10.2014

Re: kako

JJ Beba
što se mene tiće ja vidim da se četnička ideologija instalitra na vlasti posle 5. oktobra i kasnije se zakonom overilo zakonom o izjednačavanju četnika i partizana i kasnije zakonom o rehabilitaciji

Jeste, i to se manifestuje tako, što kad god nekog u ili oko vlasti uhvate u krađi, odmah se sete da iskopavaju Dražu....a ti koji su kao trebali da dobiju tu penziju su pomrli odavno...

To je samo zamazivanje očiju, dok EU i USA traže da se otvore dosijei i rasvetle ubistva službe od `45. do `90. kao i posle od `90.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 17.10.2014

Re: kako

ali se sa HCM ovde na blogu dosta dobro družim i ako se često prepucavamo oko četnika


To je zato što si shvatila da sam u pravu (iako nećeš to da priznaš)
:)))

veliki pozdrav za Bebu partizanku
JJ Beba JJ Beba 22:50 17.10.2014

Re: kako

veliki pozdrav za Bebu partizanku



služimo narodu !
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 17.10.2014

Re: kako

služimo narodu !


kaže se, staraću se :)
JJ Beba JJ Beba 23:32 17.10.2014

Re: kako

kaže se, staraću se :)

trt
tyson tyson 23:57 17.10.2014

Re: kako

ma prepevali su je posle mnogi, ja znam i za grčku verziju (partizansku).

Pa naravno; sve je to obučavano u istom centru i istog su stranog gospodara imali koji ih je plaćao.


tyson tyson 00:00 18.10.2014

Re: kako

kada su se od 90 tih i posle 2000te sve vlade i svi režimi odrekli antifašizma, uključujući i đinđića. radilo se na tome sve ove godine.

Na koji su se to način "sve vlade i svi režimi od 90-ih i posle 2000. " odrekli antifašizma? Pa i Đinđić.

I šta su to propagirali ako su se 'odrekli antifašizma'? Fašizam, šta?


grmfrm grmfrm 07:31 18.10.2014

Re: kako

ja ne mislim tako, imam prijatelje albance i znam kako to doživljavaju.
lakao je teoretisati u praski je to skroz drugačije


Naravno da to neprijatno dozivljavaju i jeste neprijatno.
JJ Beba JJ Beba 14:13 18.10.2014

Re: kako

I šta su to propagirali ako su se 'odrekli antifašizma'? Fašizam, šta?

rekla sam u gornejm komentaru

da ponivim svi režimi, ukljujuči i miloševićev, a specijalno opozicija u njegovo vreme, a kasnije i sve vlade polse 5. oktobra su se odrekle komunističke prošlosti bivše drževe, čak su se i utrkivali ko će više da je zapljune, i više ismeje, ismejavali su tekovine bivše drževe kao što su principi bratsva i jedinstva, feredralnog uređenja, antifažizam, s tim da se miošiveč kolko tolko pozivao na antiofažističku tradiciju ali su zato kasnije vlade posle 5. oktobra, ako su ikada i pominjale antifažiman, falsifikujući istoriju, isti povezivali sa četništvom (doneli i zakone koji izjednačuju četnike i partizane itd).tvrdili su da je četnički pokret bio antifašistiški i ako četnici nisu ni učetvovali u oslobađanju beograda, već su se od leta 1944. god kad su došli iz bosne direktno se sa nedićevcima, ljotićevcima i nemcima borili protiv partizanskih snaga i bili poraženi(tada je došla crvena armija)
20. oktobar je ukinut posle 5. oktobra 2000. kada su rekli da je taj dan u stvari bio okupacija komunista i toga su se držali jer taj dan nije nikada više obeležavan, sem onda kad je došao medvedev pa su ga vodali po sava centru ko italijansku mečku.
nekada je postojala nagrada grada beograda koja se dodeljivala povbodom tog datuma, sada više nema ni toga. marginalizacijom partozanskog pokreta skrajnut je i antifašizam. komunistička partija je bila pokretač antifašističkog pokreta, svi siboli kimunističke prošlosti, ulice itd su nestali iz grada i kada sve to odvojiš od onih konih koji u bili nosici tog pokreta šta je ostalo od antifašizma? serija ravna gora? tadić je čak onomad bio jedini predsednik koji nije putovao u na obeležavanje 60. godišnjice oslobađanja nacističkog logora Aušvic.
mislim to je tolko jasno da mi glupo da pišem
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 18.10.2014

Re: kako


sve vlade polse 5. oktobra su se odrekle komunističke prošlosti bivše drževe

Pa zar nisu trebali da se odreknu komunistike prošlosti, zar su trebali da nastave?
čak su se i utrkivali ko će više da je zapljune, i više ismeje, ismejavali su tekovine bivše drževe kao što su principi bratsva i jedinstva, feredralnog uređenja, antifažizam,


Ismevanje ili osuda, to je bio izbor. Treća mogućnost je odobravanje.
Da li su trebali da hvale bratstvo i jedinstvo, federalnu državu i pored jasne situacije da je to promašena stvar koja je svima donela samo zlo?
Zlo o kome govorim je zlo devedesetih, a ono je posledica upravo te federacije i prisiljajvanje ljudi da braćom zovu nekoga koga ne smatraju bratom.

kada su rekli da je taj dan u stvari bio okupacija komunista


A zar nije?

Bebo, slobodan sam da ovako razgovaram sa tobom jer znam da znaš da nema loših namera iza ovih reči, samo stav. Različit od tvog ali samo stav.
Pokušaj da razmišljaš na taj način, na način koji sagledava ukupnu situaciju a ne samo segmente koji idu u prilog nekoj unapred zadatoj tezi.

Da li je komunizam poželjna ideologija, poželjno okruženje za razvoj nekog duštva? Za ostvarivanje građanskih prava i sloboda, za slobodno kretanje ljudi, kapitala.. ideja.
Nije.
Ne verujem da ćemo se oko toga sporiti.

Da li je partizanski pokret bio isključivo vojnički, antifašistički ili i ideološki, komunistički?
Šta je dominantnija boja tog pokreta, nejgov vojnički ili njegov ideološki karakter?
Ideološki, nesumnjivo.
Ako je ideologija, a ona nije prvenstveno antifšistička, jeste i to, ali to je tek sekundarno, nego prvenstveno komnistička, osnovna osobina tog pokreta, nije u redu nju zanemarivati zato što mu ne ide u prilog, a istiacti manje bitnu odliku koja taj pokret prikazuje u pozitivnom svetlu.

To, uzimanje u obzir samo onoga što nekome odgovara, a prećutkivanje onoga što mu ne odgovara, je pristrasnost.
Pristrasnost je u redu, ali ona isključuje objektivnost.

Razumem da neko iz nekog razloga simpatiše partizanski pokret ali problem nastaje kad on taj svoj pristrasni pogled na stvar pokušava predstaviti kao objektivan.

Partizanski pokret je u Srbiju doneo komunizam. Nesporna činjenica.
Komunizam sobom nosi ukidanje slobode, ljudskih prava, prava na različitost u skoro svakoj oblasti, prava na slobodu govora, okupljanja.......
Onaj ko podržava ideje partizanskog pokreta podržava sve to.
Može taj to da prećuti, možre da se pravi da to nije to ali to ide jedno sa drugim, nerazdvojivo je.
Partizani, komunizam i nesloboda uvek idu skupa. Ne može se birati.

hajkula1 hajkula1 21:37 18.10.2014

Re: kako

JJ Beba
Kako se, na primer, Đinđić odrekao antifašizma?

pa pripadao je talasu koji je smatrao da je komunizam bio loš za srbiju. svojim saborcima je govorio da su tolko jaki da če srušiti komunizam i u kini a kamoli ne u srbiji. prvo što je uradio kao gradonačelnik beogrda je bilo da skine petokraku sa zgrade starog dvira tj skupštine grada.



Tvrdiš da su partizani, svi bili komunisti
JJ Beba JJ Beba 15:06 19.10.2014

Re: kako

Tvrdiš da su partizani, svi bili komunisti

učitavaš
govmust govmust 11:36 20.10.2014

Re: kako

JJ Beba
Kako zoves one koji ti nisu prijatelji

albancim jer oni ne vole da ih mi zovemo šiptari.
znam i da mnogi afroamerikanci ne vole kad ih nazivaju niger


Ovo poredjenje baš nije na mestu. Koliko je meni poznato, šiptar je albanska reč koju oni koriste da nazivaju sami sebe (svoj narod, kao što mi sebe zovemo srbi u našem jeziku). Uostalom evo primer. FSHF je naziv njihove fudbalske asocijacije (u originalu Federata Shqiptare e Futbollit) a ovo SH je od šiptar.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:44 21.10.2014

Re: kako

JJ Beba
I šta su to propagirali ako su se 'odrekli antifašizma'? Fašizam, šta?

tvrdili su da je četnički pokret bio antifašistiški i ako četnici nisu ni učetvovali u oslobađanju beograda, već su se od leta 1944. god kad su došli iz bosne direktno se sa nedićevcima, ljotićevcima i nemcima borili protiv partizanskih snaga i bili poraženi(tada je došla crvena armija)


Bez uvrede, ali ovo što ste napisali su prave budalaštine. Četnici su se sklonili u Bosnu u oktobru 1944. godine da ne bi ulazili u sukob sa Crvenoarmejcima, koje su smatrali za ratne saveznike. Plan je bio da se vrate u Srbiju nakon izlaska Crvenoarmejaca iz Jugoslavije. Pre dolaska Crvenoarmejaca, četnici su u potpunosti izbacili partizane iz Srbije.

Evo Vam spisak gradova koje su četnici oslobodili od okupatora:

1.Лозница (31.август 1941)
2.Богатић (1.септембар 1941)
3.Крупањ (4.септембар 1941)-уз помоћ партизана
4.Бања Ковиљача (6.септембар 1941)
5.Горњи Милановац (29.септембар 1941)-уз помоћ партизана
6.Чачак (1.октобар 1941)
7.Страгаре (4.октобар 1941)
8.Љубовија (октобар 1941)
9.Пријепоље (12.септембар 1943)
10.Прибој (12.септембар 1943)
11.Зворник (17.септембар 1943)
12.Бања Ковиљача (17.септембар 1943)
13.Бијело Поље (септембар 1943)
14.Рудо (18.септембар 1943)
15.Брза Паланка (18.септембар 1943)
16.Љубовија (30.септембар 1943)
17.Бајина Башта (30.септембар 1943)
18.Нова Варош (октобар 1943)
19.Вишеград (8.октобар 1943)
20.Чајетина (10.октобар 1943)
21.Рогатица (14.октобар 1943)
22.Мајданпек (26.август 1944)
23.Кучево (28.август 1944)
24.Лесковац (31.август 1944)
25.Власотинце (31.август 1944)
26.Петровац на Млави (септембар 1944)
27.Сврљиг (2.септембар 1944)
28.Бреза (11.септембар 1944)
29.Кадина Лука (2.септембар 1944)
30.Лазаревац (3.септембар 1944)
31.Пљевља (септембар 1944)
32.Подлугови (10.септембар 1944)
33.Варварин (октобар 1944)
34.Крушевац (14.октобар 1944)
Jaril Jaril 13:11 17.10.2014

Хери Браун

Кад полиција одбије да реагује на хулигане деси се ово:



И питање из филма:

Где се све то завршава?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:33 17.10.2014

Re: Хери Браун

Кад полиција одбије да реагује на хулигане

mi imamo situaciju da deo policije organizuje naše huligane.
JJ Beba JJ Beba 14:18 18.10.2014

Re: Хери Браун

mi imamo situaciju da deo policije organizuje naše huligane.

tako je
videli smo za vreme održavanja prajda da kad tata kaže nemoj dsa je neko slučajno izašao na ulice da pali i lomi ko ih kontroliše
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:12 18.10.2014

Re: Хери Браун

tako je
videli smo za vreme održavanja prajda da kad tata kaže nemoj dsa je neko slučajno izašao na ulice da pali i lomi ko ih kontroliše

mislim, kome nije jasno da je ovo razbijanje organizovano (odakle klincima automatsko oružje, ručna bomba..? a i u školi uče da prave molotovljeve koktele? i svi se (kako, preko fejsa?) dogovore da porazbijaju baš u istoj noći, albanske pekere po vojvodini) od strane one iste sile mraka koja je 80tih uterala u heroin apsolutno svaku mladu progresivnuu osobu. svaki put kada se u srbiji pokaže duh novog, slobodnog, građanskog, to se programski i sistematski uništi.
ko to ne vidi, stvarno je slep kod očiju. ne znam ko sve čini Službu i koji im je suštinski cilj (da li ga ima??) ko je taj tata, ali srbija neće mrdnuti nigde i nikada dok se ta govna ne potamane. da, potamane. mislim da se to nikada neće desiti, ili će pomreti neki matori, a ovi mlađi će biti gluplji, pa to neće funkcionisati kako treba (čuj, treba!) pa će se urušiti, ali nisam ni u to ubeđena.
freehand freehand 15:22 18.10.2014

Re: Хери Браун

(odakle klincima automatsko oružje, ručna bomba..? a i u školi uče da prave molotovljeve koktele?

Ko kaže da su klinci?
A bajdvej - ja sam u školi učio da napravim i kudikamo gore stvari od molotovljevog koktela. Čitava nastavna jedinica iz predmeta Odbrana i zaštita za 9. razred zvala se "Mine iznenađenja". Sve je bilo odlično objašnjeno i adekvatno (odlično, dakle) ilustrovano.
To je bilo za Titina vakta, da podsetim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:40 18.10.2014

Re: Хери Браун

Ko kaže da su klinci?

da, možda i nisu, u pravu si. možda su zaposleni iz BIA-e.
ne bih se više zadržavala, ponavljam se, malo mi glupo.
freehand freehand 15:56 18.10.2014

Re: Хери Браун

da, možda i nisu, u pravu si. možda su zaposleni iz BIA-e.

A možda su ta Pazova i okolina gnezdo onih kojekakvih Škorpiona i sličnih sablasti? To hoću da kažem. Raznih tu rezervista raznih jednica, prvopozivaca i trećepozivaca ima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:19 18.10.2014

Re: Хери Браун

A možda su ta Pazova i okolina gnezdo onih kojekakvih Škorpiona i sličnih sablasti?

šid.
psl_srbija psl_srbija 13:43 17.10.2014

Država

Mi moramo ozbiljno razmotriti pojam države. Šta država danas jeste. To više nije čisto nacionalna tvorevina koja služi za odbranu od ostalih naroda koji prete da unište naš. Države danas su demokratske i građanske i multietničke i multinacionalne. Država je pre svega teritorija na kojoj se primenjuje demokratija građana koji žive na toj teritoriji. Kada shvatimo da smo svi pre svega građani Srbije, a tek onda Srbi, Albanci, Mađari i ostali bićemo na mnogo višem nivou građanske svesti. Samim tim će nam doći u glavu i da taj Albanac koji tu živi, radi i drži pekaru ili šta već svojim plaćanjem poreza i doprinosa mnogo više doprinosi toj istoj Srbiji od nacionalnog heroja Novaka Đokovića koji taj isti porez plaća u Monaku. Kada bi postavili stvari ovako, svaki nacionalizam i fašizam bi bili izbrisani. Ali dug je put do toga, a početak bi bio u školskom sistemu. S obzirom da mi u današnje vreme umesto etike i morala u taj isti sistem deci guramo veronauku(iako ona ni "n" od nauke nema) nije ni čudo šta dobijamo. Kratak je put veronauka - crkva - Dveri - fašizam, mnogo kraći nego što mislimo!
milojep milojep 14:18 17.10.2014

Re: Država

Kada shvatimo da smo svi pre svega građani Srbije, a tek onda Srbi, Albanci, Mađari i ostali bićemo na mnogo višem nivou građanske svesti.


Misliš da su ovi što su palili to radili zato što su prvo Srbi? Ne, to su protuve koje će to raditi i u građanskoj državi (što mi nominalno jesmo).
Jedina razlika je u tome što bi ti tada vest o ovakvom paljenju samo prelistao u novinama ostavivši nadležnima da je rešavaju.
Problem je sistemski,vaspitni,obrazovni,ekonomski a tek pri kraju nacionalni. Mene pomalo nervira što to ne vide pametni ljudi ovde.
filip.maric filip.maric 14:22 17.10.2014

Re: Država

Član 1 Ustava kaže: "Republika Srbija je država srpskog naroda i svih gradjana koji u njoj žive, ...". Dakle, prvo Srbi, a onda svi ostali. Ja bih, iako sam Srbin, voleo da je drugačije (da je Srbija država svojih građana), ali većina Srba koji ovde žive, na moju žalost, ne bi.
freehand freehand 14:24 17.10.2014

Re: Država

Problem je sistemski,vaspitni,obrazovni,ekonomski a tek pri kraju nacionalni. Mene pomalo nervira što to ne vide pametni ljudi ovde.

Jeste. Samo što protuve to rade u ime srpstva, a ne u ime nepismenih, siromašnih ili nevaspitanih. A država čuti dva dana.

Desetak objekata u četiri ili pet gradova, Miloje. Imaj to u vidu.
Rafali, bombe, molotovljevi kokteli. Imaj i to u vidu, Miloje. Ne čekić kojim se razbija ćirilična tabla.
A i jebla te tabla, kao da ona u Hrvatskoj ima veze sa Šiptarima, GRAĐANIMA SRBIJE u Srbiji.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:26 17.10.2014

Re: Država

filip.maric
Član 1 Ustava kaže: "Republika Srbija je država srpskog naroda i svih gradjana koji u njoj žive, ...". Dakle, prvo Srbi, a onda svi ostali. Ja bih, iako sam Srbin, voleo da je drugačije (da je Srbija država svojih građana), ali većina Srba koji ovde žive, na moju žalost, ne bi.


pa dobro, da obrnemo formulaciju u "svih građana i srpskog naroda" ?

mislim, zaista ne vidim gde pominjanje srpskog naroda isključuje ostale građane.
libkonz libkonz 14:29 17.10.2014

Re: Država

Jedina razlika je u tome što bi ti tada vest o ovakvom paljenju samo prelistao u novinama ostavivši nadležnima da je rešavaju.

Najbolji način da se ovakva sranja spreče u budućnosti je taj što niko neće ćutati, što će svako glasno reći da je to delo huligana koji moraju biti oštro kažnjeni. Bilo bi super da niko ne dodaje to ALI. Nema ALI.
Da, Srbima na Kosovu je teško. Albanci u Srbiji sa tim nemaju ništa. Apsolutno ništa.
I najvažnije: ti Albanci nisu njihovi. Oni su naši sugrađani.
psl_srbija psl_srbija 14:29 17.10.2014

Re: Država

Problem je sistemski,vaspitni,obrazovni,ekonomski


Pa ja sam i pomenuo školstvo. Definitivno je sistemski problem i definitivno je u ekspanziji. Ali da jeste nacionalni problem, jeste sigurno.
freehand freehand 14:30 17.10.2014

Re: Država

vrabac_u_steni
filip.maric
Član 1 Ustava kaže: "Republika Srbija je država srpskog naroda i svih gradjana koji u njoj žive, ...". Dakle, prvo Srbi, a onda svi ostali. Ja bih, iako sam Srbin, voleo da je drugačije (da je Srbija država svojih građana), ali većina Srba koji ovde žive, na moju žalost, ne bi.


pa dobro, da obrnemo formulaciju u "svih građana i srpskog naroda" ?

mislim, zaista ne vidim gde pominjanje srpskog naroda isključuje ostale građane.

Nigde, a i to je ustavno pitanje definisanja države kao strikto građanske ili nacionalne i građanske. I rešava se prilikom donošenja Ustava. Mnoštvo je demokratskih i građanskih država koje imaju tu nacionalnu odrednicu pri definisanju države u svojim Ustavima.
Ovo je bila definicija na kojoj je insistirao DSS, i koja u sebi ne sadrži ništa što je u suprotnosti sa demokratijom. Bez obuira na ukuse.
psl_srbija psl_srbija 14:33 17.10.2014

Re: Država

Re: Država
filip.maric
Član 1 Ustava kaže: "Republika Srbija je država srpskog naroda i svih gradjana koji u njoj žive, ...". Dakle, prvo Srbi, a onda svi ostali. Ja bih, iako sam Srbin, voleo da je drugačije (da je Srbija država svojih građana), ali većina Srba koji ovde žive, na moju žalost, ne bi.


pa dobro, da obrnemo formulaciju u "svih građana i srpskog naroda" ?

mislim, zaista ne vidim gde pominjanje srpskog naroda isključuje ostale građane.



Slažem se da treba promeniti formulaciju u "država svih njenih građana". Što se tiče naroda on ima drugačije značenje od nacije kako sam ja nekada učio u školi, mada se sada pojmovi mešaju i preklapaju. Koliko se sećam srpski narod čine svi Srbi, ne samo oni u Srbiji, već svi u svetu. Srpsku naciju čine svi ljudi u Srbiji, bez obzira da li su Srbi, Albanci ili šta već. Kao primera se sećam da postoji američka nacija (misleći se na SAD), a ne postoji američki narod, jer su oni svi englezi, meksikanci, ovi, oni. Ako je neko stručniji neka me ispravi.
milojep milojep 14:39 17.10.2014

Re: Država

Jeste. Samo što protuve to rade u ime srpstva, a ne u ime nepismenih, siromašnih ili nevaspitanih. A država čuti dva dana.


Kog srpstva?Tvog?Mog?
E vidiš to što si rekao. Da se kladimo da su ti koji su palili i nepismeni i siromašni i nevaspitani?

Desetak objekata u četiri ili pet gradova, Miloje. Imaj to u vidu.
Rafali, bombe, molotovljevi kokteli. Imaj i to u vidu, Miloje. Ne čekić kojim se razbija ćirilična tabla.
A i jebla te tabla, kao da ona u Hrvatskoj ima veze sa Šiptarima, GRAĐANIMA SRBIJE u Srbiji.


Kao prvo šta pokušavaš da mi kažeš sa svime ovim apostrofirajući Miloje? Jel'sam ja to umanjio obime varvarizma pa me prekoravaš?
Što meni pominješ ćiriličnu tablu kada je nisam ni pomenuo?
A da li misliš da susjede nervira samo ćirilica? Što se tiče Šiptara kako ih i ti nazva nemoj molim te da počinjemo da pričamo o njihovom primitivicima i postupcima.


filip.maric filip.maric 14:40 17.10.2014

Re: Država

mislim, zaista ne vidim gde pominjanje srpskog naroda isključuje ostale građane.

Ja ovo pitanje vidim samo kao jedan mali simbol koji iskazuje stav koji većinski provejava ovim prostorima (ne samo među Srbima). Meni se taj simbolizam ne sviđa, ali mi toliko ni ni ne smeta, sve dok ne postane eksplicitniji na stadionima ( "Ubij, zakolji" ) ili na "općinskim tablama" ili dok iz simboličke, ne pređe u fizičku formu kakvu ovih dana gledamo po Srbiji.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:46 17.10.2014

Re: Država

filip.maric
mislim, zaista ne vidim gde pominjanje srpskog naroda isključuje ostale građane.

Ja ovo pitanje vidim samo kao jedan mali simbol koji iskazuje stav koji većinski provejava ovim prostorima (ne samo među Srbima). Meni se taj simbolizam ne sviđa, ali mi toliko ni ni ne smeta, sve dok ne postane eksplicitniji na stadionima ( "Ubij, zakolji" ) ili na "općinskim tablama" ili dok iz simboličke, ne pređe u fizičku formu kakvu ovih dana gledamo po Srbiji.


a misliš da ovoga ne bi bilo da piše samo "svih njenih građana"?

no, moderna srbija jeste nastala kao plod borbe pre svega srpskog naroda za njeno stvaranje i ne vidim šta je sporno ako zbog toga stoji i ta odrednica u ustavu.
problem bi postojao kada ne bi bilo i tog dela koji se odnosi na sve građane.
filip.maric filip.maric 15:01 17.10.2014

Re: Država

a misliš da ovoga ne bi bilo da piše samo "svih njenih građana"?

Naravno da ne mislim. Rekoh, ja ovo vidim samo kao jednu malu simboličku manifestaciju mišljenja za koje ja nalazim da je u velikoj meri odgovorno za zla koja su nas zadesila. Ne volim to mišljenje, pa me onda u nekoj meri iritiraju i svi sitni simboli koji ga ilustruju.
dr.wagner dr.wagner 20:50 17.10.2014

Re: Država

...večer

psl_srbija
... Države danas su demokratske i građanske i multietničke i multinacionalne. Država je pre svega teritorija na kojoj se primenjuje demokratija građana koji žive na toj teritoriji....


-Država je danas , kao što je uvijek i bila ... Instrument vladajuće klase nad
potčinjenom (Marx)

-Istina , postojao je jedan period kada je jedna od rijetkih država ... bila
država svih svojih građana (uglavnom podjednako) i imala uspostavljene instrumente
da ne nastane vladajuća klasa ili nacija ...
... naravno , istina je također da je sustav sa vremenom postao devijantan , ali takvi
su svi nesavršeni sustavi ... a savršeni ( to znamo ??? ) ne postoje !

-Od 90-ih i to najmanje nesavršeno društvo ne postoji ... i imamo to što imamo ...
... ovo sad je puno bolje ...



W
tyson tyson 00:05 18.10.2014

Re: Država

već svojim plaćanjem poreza i doprinosa mnogo više doprinosi toj istoj Srbiji od nacionalnog heroja Novaka Đokovića koji taj isti porez plaća u Monaku

Ovo je klasično divlje-kapitalističko posmatranje sveta, očima tipičnog post-komunističkog istočnoevropljanina.

Država je daleko više od materijalnog, i materijalnog doprinosa istoj, i doprinos jednom savremenom društvu odavno se ne meri materijalnim doprinosom, kao što očekivanja od države kao ljudske zajednice ne treba da se svode samo na materijalno kao što prosečni Srbin danas vidi.


tyson tyson 00:07 18.10.2014

Re: Država

Pa ja sam i pomenuo školstvo

Šta školstvo?

Pa neće nastavnik da ti vaspita dete; njegovo je da ga nauči gradivu, a tvoje je da ga vaspitaš.


emsiemsi emsiemsi 06:26 18.10.2014

Re: Država

psl_srbija
Re: Država
filip.maric
Član 1 Ustava kaže: "Republika Srbija je država srpskog naroda i svih gradjana koji u njoj žive, ...". Dakle, prvo Srbi, a onda svi ostali. Ja bih, iako sam Srbin, voleo da je drugačije (da je Srbija država svojih građana), ali većina Srba koji ovde žive, na moju žalost, ne bi.


pa dobro, da obrnemo formulaciju u "svih građana i srpskog naroda" ?

mislim, zaista ne vidim gde pominjanje srpskog naroda isključuje ostale građane.



Slažem se da treba promeniti formulaciju u "država svih njenih građana". Što se tiče naroda on ima drugačije značenje od nacije kako sam ja nekada učio u školi, mada se sada pojmovi mešaju i preklapaju. Koliko se sećam srpski narod čine svi Srbi, ne samo oni u Srbiji, već svi u svetu. Srpsku naciju čine svi ljudi u Srbiji, bez obzira da li su Srbi, Albanci ili šta već. Kao primera se sećam da postoji američka nacija (misleći se na SAD), a ne postoji američki narod, jer su oni svi englezi, meksikanci, ovi, oni. Ako je neko stručniji neka me ispravi.

Све, све - само не Срби !
Како се више не уморите ?
emsiemsi emsiemsi 06:28 18.10.2014

Re: Država

filip.maric
mislim, zaista ne vidim gde pominjanje srpskog naroda isključuje ostale građane.

Ja ovo pitanje vidim samo kao jedan mali simbol koji iskazuje stav koji većinski provejava ovim prostorima (ne samo među Srbima). Meni se taj simbolizam ne sviđa, ali mi toliko ni ni ne smeta, sve dok ne postane eksplicitniji na stadionima ( "Ubij, zakolji" ) ili na "općinskim tablama" ili dok iz simboličke, ne pređe u fizičku formu kakvu ovih dana gledamo po Srbiji.

Прескочи одмах све те међуфазе - и одмах поентирај ... Хитлер, Аушвиц итеде.
Успут --- одакле више испадате ?
freehand freehand 09:19 19.10.2014

Re: Država

Прескочи одмах све те међуфазе - и одмах поентирај ... Хитлер, Аушвиц итеде.
Успут --- одакле више испадате ?

Trideset i tri objekta, Čarli. Trideset i tri što plamen, što bomba, što puška, što kamenice. Kad ti misliš da takva pojava prelazi u nešto ozbiljno i kako ti misliš da se to zove?
emsiemsi emsiemsi 10:45 19.10.2014

Re: Država

freehand
Прескочи одмах све те међуфазе - и одмах поентирај ... Хитлер, Аушвиц итеде.
Успут --- одакле више испадате ?

Trideset i tri objekta, Čarli. Trideset i tri što plamen, što bomba, što puška, što kamenice. Kad ti misliš da takva pojava prelazi u nešto ozbiljno i kako ti misliš da se to zove?

Какво ти је то будаласто питање - ти си схватио да ја оправдавам ова дивљања или шта ... !?
За мене то не прелази ни у шта озбиљно - него већ јесте озбиљно !
То што не прихватам да су Срби фашисти (као међуфаза ка томе да су нацисти) је друга ствар.
freehand freehand 15:38 19.10.2014

Re: Država

То што не прихватам да су Срби фашисти (као међуфаза ка томе да су нацисти) је друга ствар.

Prvo - ko je rekao da su Srbi fašisti? Drugo - ko kaže da među Srbima nema fašista?
Razmisli malo šta pišeš.
I kod Nemaca je, naime, od prvih mlaćenja i paljevina do Aušvica prošlo petnaestak godina ako je to već logika koju slediš.
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:13 17.10.2014

Trending fasizam

Sto vise koristite termin fasizam, time ga devalvirate. Etiketirajte svako nasilje kao fasizam i na kraju ga necete prepoznati.
freehand freehand 14:17 17.10.2014

Re: Trending fasizam

oskar-z-wild
Sto vise koristite termin fasizam, time ga devalvirate. Etiketirajte svako nasilje kao fasizam i na kraju ga necete prepoznati.

Ja termin fašizam koristim retko. I ciljano. Sa (svojim) razlogom. A tebi profesore hvala na ovoj kratkoj ali sadržajnoj lekciji.
psl_srbija psl_srbija 14:44 17.10.2014

Re: Trending fasizam

Mislim da je Free koristio termin fašizam baš kada treba i kako treba. Ako plansko paljenje na nacionalnoj osnovi nije fašizam, ja ne znam šta jeste. Naravno, fašizam u današnjem širem značenju, ne u osnovnom u kom se misli na državno uređenje.
filip.maric filip.maric 14:50 17.10.2014

Re: Trending fasizam

Sto vise koristite termin fasizam, time ga devalvirate.
Izvini, da li imaš bolji primer fašizma od toga da neko baci Molotovljev koktel i potpuno spali pekaru samo zato što je vlasnik "neprijateljske" nacionalnosti? Ja sam u pekari "Dva brata" u Somboru jeo tokom celog svog gimnazijskog školovanja i mogu da kažem da ti ljudi zaista ničim nisu zaslužili da ih bilo ko popreko pogleda. Manijaci su im već sve palili tokom bombardovanja i evo sada opet, zbog istih takvih manijaka koji su u Beogradu širili "zastavu" svoje umišljene države. Kako se to naziva, ako ne fašizam?
cikaron cikaron 15:03 17.10.2014

Re: Trending fasizam

filip.maric
Sto vise koristite termin fasizam, time ga devalvirate.
Izvini, da li imaš bolji primer fašizma od toga da neko baci Molotovljev koktel i potpuno spali pekaru samo zato što je vlasnik "neprijateljske" nacionalnosti? Ja sam u pekari "Dva brata" u Somboru jeo tokom celog svog gimnazijskog školovanja i mogu da kažem da ti ljudi zaista ničim nisu zaslužili da ih bilo ko popreko pogleda. Manijaci su im već sve palili tokom bombardovanja i evo sada opet, zbog istih takvih manijaka koji su u Beogradu širili "zastavu" svoje umišljene države. Kako se to naziva, ako ne fašizam?



Да скренем са теме......


Партизани су у Даниловграду на Божић 1942. побили доста људи који нису учествовали у рату (занатлије, учитељи, попови... 240 људи)а над њиховим лешевима разапели пса и написали "ово је пасје гробље"

Класичан пример фашизма.
Да ли су партизани били фашисти?

П.С.
Ово сам написао искључиво због олаких и бесмислених квалификација које се овде често виђају.
filip.maric filip.maric 15:15 17.10.2014

Re: Trending fasizam

Ovakva rasprava nikuda ne vodi jer je u pitanju terminološka rasprava, koja bi sada tražila da se nađe precizna definicija termina, pa da proverimo da li se ovi aktovi baš uklapaju u tu definiciju (a definicija, naravno ima raznih).

No, hajde da ne budemo licemerni. Ljudima, ni krivim ni dužnim, spališe imovinu, baciše bombe na lokale, a vi sada suptilno raspravljate koji je termin adekvatan da se tako nešto okarakteriše. To je krajnje licemerno. Ja kažem da je ovo fašistički akt, kao što je, na primer, fašistički akt bilo i ono paljenje srpske imovine po Kosovu ili po Hrvatskoj i kažem da se apsolutno gnušam što takvi ljudi nisu na dugogodišnjim robijama. Vama želim prijatno dalje bavljenje lingvistikom.
cikaron cikaron 15:17 17.10.2014

Re: Trending fasizam

filip.maric
Ovakva rasprava nikuda ne vodi jer je u pitanju terminološka rasprava, koja bi sada tražila da se nađe precizna definicija termina, pa da proverimo da li se ovi aktovi baš uklapaju u tu definiciju (a definicija, naravno ima raznih).

No, hajde da ne budemo licemerni. Ljudima, ni krivim ni dužnim, spališe imovinu, baciše bombe na lokale, a vi sada suptilno raspravljate koji je termin adekvatan da se tako nešto okarakteriše. To je krajnje licemerno. Ja kažem da je ovo fašistički akt, kao što je, na primer, fašistički akt bilo i ono paljenje srpske imovine po Kosovu ili po Hrvatskoj i kažem da se apsolutno gnušam što takvi ljudi nisu na dugogodišnjim robijama. Vama želim prijatno dalje bavljenje lingvistikom.



Тачно.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:33 17.10.2014

Re: Trending fasizam

plansko paljenje


Čuj "plansko paljenje"!!

Da su Srbi sposobni da nešto urade planski već bi se to pročulo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:36 17.10.2014

Re: Trending fasizam

filip.marić:
da li imaš bolji primer fašizma od toga da neko baci Molotovljev koktel i potpuno spali pekaru samo zato što je vlasnik "neprijateljske" nacionalnosti?


Filipe Mariću, preporučujem ti da počneš od Platona i Aristotela, čitanje izoštrava um, a bes ga rasplamćuje.
freehand freehand 20:37 17.10.2014

Re: Trending fasizam

Filipe Mariću, preporučujem ti da počneš od Platona i Aristotela,

A što baš od Platona i Aristotela?
Poznati teoretičari fašizma, ili šta?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana