Politika

Male predstave premijera Aleksandra "velikog"

dali76 RSS / 19.10.2014. u 20:45

Posle dvogodisnje vladavine, sasvim je jasno da premijer Vucic ne ume nista drugo sem da proizvodi politikantski cirkus u kojem je on glavna Zvezda predstave:spasitelj  ili zrtva.

Tako je pre nekoliko meseci pocela cirkus predstava u kojoj mocni spoljni factor ucestvuje u prljavoj kampanji protiv hrabrog premijera Vucica pod plastom  problema sa cenzurom.  

U kreiranje ovakvog cirkusa, sem Vucicevih bot ministara,medija,   ukljucila se i urednica "Politike" Ljiljana Smajlovic,a donekle i professor Jovo Bakic  gostujuci u emisiji "Utisak Nedelje".(08/06/2014).

I urednica Politike i professor Bakic  manje vise su prihvatili Vucicev spin majstorluk da je tadasnja kritika   OEBS na stanje slobode medija u Srbiji ustvari skriveni pritisak zapada na Vucica zbog njegove neutralne politike naspram Ukrajine.

Koliko je ustvari Vuciceva politika neutralna, opisao je mesec dana kasnije kamarad Miroslav Lazanski   u svojoj kolumni u listu "Politika"(26/07/2014).

. Lazanski je zamerio srpskom premijeru  jer je nesmotreno upao u klopku americkog ambasadora u Beogradu.

Vucic je naime odgovarajuci Kirbiju javno izjavio     da Srbija podrrzava teritorijalni integritet Ukrajine. U istom tekstu saznajemo da  srpski premijer u izjavama za zapadnu stampu vec duze vreme podrzava teritorijalni integritet Ukrajine, samo sto to domaca stampa ne prenosi.

Iako je bilo jasno da zapad u tom trenutku i toj situaciji od Srbije ne ocekuje  nista vise nego sto  je Vucic javno izrekao, jos se agresivnije nastavilo  sa  spinom o toboze ogromnom pritisku kog junacki podnosi srpski premijer.

Nedeljama je premijer , uz  asistiranje svojih spin klovnova  koji u slobodno vreme glume ministre, besomucno ponavljao kako on nece da uvodi sankcije Rusiji. A onda se  ministar inostranih dela, Ivica Dacic,   okurazio te se sam dohvatio identicne populisticke  basne .

Nedugo posle izjave ministra Dacica da bez obzira na pritiske, Srbija nece da uvodi sankcije Rusiji, reagovao   je   premijer     tvrdeci da nije bilo nikakvog pritiska.

Vucic je tako dao do znanja  ministru Dacicu ciji je to cirkus, ko ga je stvorio,a jos vaznije ,ko je u toj   kafanskoj politici sef sale.

A onda je Vucic malo promenio boje  cirkus predstave . Pritiska je ipak bilo.  Gledaoci RTS su to saznali kroz  jednu od  onih finih,  neproverljivih  anegdota premijera Vucica gde  neimenovani cinovnik neimenovane zemlje   nije smeo da naglas izusti  da EU trazi da Srbija uvede sankcije Rusiji.

Ruski mediji, u koje spadaju "Novosti", "Politika",a odnedavno i sajt b92, forsiraju pricu kako  je zapad toboze mnogo ljut, uznemiren   zbog posete Putina.

Realnost je da je Srbija ,sto se tice interesa zapada, ali i   Moskve, na poprilicnoj periferiji. Vojna Parada u Beogradu je Putinu  bila samo odlican reklamni spot za domacu upotrebu. Spot koji vredi onoliko koliko vredi spremnost Putina da poseti Srbiju na dan oslobodjenja Beogradda ,a ne onako usput na putu do Milana.

 Slicno je sa Vucicem kome je ovo samo jos jedna od njegovih malih predstava gde moze da glumi  Aleksandra velikog koji kisne skupa sa svojom vojskom.

Zapad je  svhatio da srpska politicka kasta ustvari ne zeli reforme. Sa druge strane, Vucic je razumeo da je dovoljno brbljati o reformama,a zapad  ce mu gledati kroz prste koje se grce u otporu reformama dok god smece ne izvozi van granica zemlje kojoj je premijer.

Vucic se uzdda u apaticnost razocaranih gradjana koji  nece reagovati na njegove sve otvorenije izlive  autokratije.  Svestan je da ce zapad reagovati jedino na nestabilnost , odnosno na  ozbiljniju reakciju gradjana.

Zato Vucic konstantno pokusava da dodatno razbije bilo kakvu politicku alternativu. Povremenim udarima gusi SPS, svog najaceg   koalicionog partnera  dok u isto  vreme ostavlja nadu partijama koje strpljivo cekaju na klupi  za rezervu. Da pripomognu Vucicu, naravno.  Demokrate sa druge strane, su  glavni krivci  , kako zbog  nerazumevanja velicine Vucica, tako zbog kise na dan parade. Sasa Radulovic, sto se tice TV stanica sa  nacionalnom frekvencijom , ukljucujuci tu nazalost i b92 , bukvalno ne postoji.

Vucic je svestan gde su granice njegovih malih predstava za domacu upotrebu. Svestan je takodje publike koja uvek lakse prihvata narativ  o spasitelju i zrtvi, nego o  odgovornosti  politicke kaste, ali i samog drustva.


 



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:23 20.10.2014

Danas

... se, inače, navršava tačno tri godine od zverskog ubistva Muamera Gadafija.
Bilo bi interesantno sprovesti anketu među libijskim divljacima o slobodi i demokratiji koju su odbili "pogrešnom politikom", i onome čega su se na taj način ratosiljali.
Da li su i koliko zahvalni Danajcima na dobijenim darovima.
hajkula1 hajkula1 21:24 20.10.2014

Re: Danas

freehand
... se, inače, navršava tačnot ri godine od zverskog ubistva Muamera Gadafija.
Bilo bi interesantno sprovesti anketu među libijskim divljacima o slobodi i demokratiji koju su odbili "pogrešnom politikom", i onome čega su se na taj način ratosiljali.
Da li su i koliko zahvalni Danajcima na dobijenim darovima.




Očekivala sam tekst. Imaš autorsku opciju, izvoli.
hajkula1 hajkula1 21:41 20.10.2014

Re: Danas

freehand
... se, inače, navršava tačnot ri godine od zverskog ubistva Muamera Gadafija.
Bilo bi interesantno sprovesti anketu među libijskim divljacima o slobodi i demokratiji koju su odbili "pogrešnom politikom", i onome čega su se na taj način ratosiljali.
Da li su i koliko zahvalni Danajcima na dobijenim darovima.



Kad smo kod darova, ovo da sačuvaš, neka se nađe (nisam našla odgovarajući blog da linkujem)



SPEKTAR

Hrvatski istoričar: Da Srbi nisu 1918. spasili Hrvate, Hrvatska danas ne bi postojala!- VIDEO


Vodeći hrvatski istoričar, dr Tvrtko Jakovina priznao da su Srbi 1918. spasili Hrvate i da Hrvatska nije ušla u prvu Jugoslaviju da danas ne bi postojala.

Jakovina kaže da je 1915. Srbima bilo ponuđeno da uzmu Slavoniju, BiH, Liku i deo Dalmacije i stvore srpsku državu. Istra i drugi deo Dalmacije bio je obećan Italiji. Ono malo Hrvatske, tzv. regija Hrvatska (Zagorje i oko Zagreba) trebala je ostati u sklopu Mađarske.

Da je Srbija tada pristala, danas bi tzv. Hrvati iz Zagreba i Zagorja bili Mađarska provincija i relikt prošlosti, a ostatak katoličkog stanovništva iz Dalmacije, Slavonije, Like i BiH bi bio ono što u stvari i jesu – Srbi katolici.







dali76 dali76 05:47 21.10.2014

Re: Danas

Sa tim svojim komentarom licis mi na nekog balavca koji je mnogo sretan jer je eto nasprejo nesto po tarabi Pere milicionera.
Pa saraj free, necu te vise ometati, ionako ce ovde ostati samo Putin, Suzana i Krstic.
Pozdrav.
P.S.
Vidim svhatas pomalo razliku izmedju Srbije i Libije.

Buregdzya Buregdzya 08:47 21.10.2014

Re: Danas

dali76
Sa tim svojim komentarom licis mi na nekog balavca koji je mnogo sretan jer je eto nasprejo nesto po tarabi Pere milicionera.Pa saraj free, necu te vise ometati, ionako ce ovde ostati samo Putin, Suzana i Krstic.Pozdrav.P.S.Vidim svhatas pomalo razliku izmedju Srbije i Libije.

Meni je ovakav način komunikacije skandalozan. I to još od autora bloga.
hajkula1 hajkula1 10:48 21.10.2014

Re: Danas

dali76
ionako ce ovde ostati samo Putin, Suzana i Krstic.


princi princi 11:37 21.10.2014

Re: Danas

freehand
... se, inače, navršava tačno tri godine od zverskog ubistva Muamera Gadafija.
Bilo bi interesantno sprovesti anketu među libijskim divljacima o slobodi i demokratiji koju su odbili "pogrešnom politikom", i onome čega su se na taj način ratosiljali.
Da li su i koliko zahvalni Danajcima na dobijenim darovima.

Jel se ti zajebavas? Kakva crna sloboda i demokratija pod Gadafijem? Razumem da kazes da je Gadafi (jedan bandit koji je radio bukvalno sta je hteo) bio manje zlo od ovoga sto sada imaju (vise bandi koje rade sta hoce). Ali Gadafijev rezim nazivati slobodom i demokratijom je zaista totalno sumanuto.
milojep milojep 11:56 21.10.2014

Re: Danas

princi
Jel se ti zajebavas?


Mislim da je free slučajno permutovao 'o' i 'd' u reči 'odbili'! Trebalo je da stoji 'dobili'!
freehand freehand 12:30 21.10.2014

Re: Danas

milojep
princi
Jel se ti zajebavas?


Mislim da je free slučajno permutovao 'o' i 'd' u reči 'odbili'! Trebalo je da stoji 'dobili'!

Tako je, lapsus calami. Hvala, Milojep.
Inače, Princi - nesloboda i nedemokratija pod Gadafijem - takvim kakav je bio - bile su rajsko naselje u odnosu na ono što se Libiji dogodilo. U svakom mogućem smislu, uključujući i bukvalnu slobodu i bukvalnu demokratiju.
princi princi 13:21 21.10.2014

Re: Danas

freehand
milojep
princi
Jel se ti zajebavas?


Mislim da je free slučajno permutovao 'o' i 'd' u reči 'odbili'! Trebalo je da stoji 'dobili'!

Tako je, lapsus calami. Hvala, Milojep.
Inače, Princi - nesloboda i nedemokratija pod Gadafijem - takvim kakav je bio - bile su rajsko naselje u odnosu na ono što se Libiji dogodilo. U svakom mogućem smislu, uključujući i bukvalnu slobodu i bukvalnu demokratiju.

Poucno stivo.

Criminalizing service to the Libyan state under Qaddafi, he says, has left the state unable to function. “If you tell all the qualified administrators to stay home and you try to manage the state without them, you are not going to succeed,” he says. While Libya’s democratic experiment might have pleased outside observers from the U.S. and France, Zeidan continues, the country’s elected Parliament was a reflection of the backward and traumatized society produced by Qaddafi. “They are just people from the market and the fields,” Zeidan says. “They don’t have any idea of what should be done for the state. And some of them are fanatics. They don’t think about country, targets, aims—everybody thinks of what he wants for himself. And some of them, when you say, ‘This is our country, our nation, our people,’ they laugh.
dali76 dali76 00:31 22.10.2014

Re: Danas

I meni je blogodrug buregdzya recimo skandalozno da neko piskara po mom blogu zamisljajuci da je isti zid Bele kuce ,a bas tad se pojavi refleks zapisavanja, pardon, zapishavanja.
Dakle ko sto napisah, nije ovo taraba milicionera Pere niti sam ja glavom i bradom Jamie Shea , Clinton, Bush ili koji god za izdrkavanje nekom drag lik.
Elem, rrazumem tu potrebu da me se trpa u taj tor, da me “krsti” u pomenute likove jer to znamo iz iskustva pali malu raju,a negde i pekare .
P.S.
Ja cu sa sirom.
Buregdzya Buregdzya 09:47 22.10.2014

Re: Danas

dali76
Ja cu sa sirom.
Al nema jogurta!
hajkula1 hajkula1 17:41 21.10.2014

Uštede u budžetu


Vučić narodu smanjio plate i penzije da bi strankama dao 5,5 miliona evra više!



Rebalansom budžeta predviđeno je da parlamentarne stranke dobiju 5,5 miliona evra više, a plate i penzije da se smanje.


Predviđeno je da parlamentarne stranke dobiju 0,15 odsto republičkog budžeta, što je za 5,5 milion evra više nego što je to bilo predviđeno budžetom za ovu godinu.

Planom državne kasne bilo je utvrđeno da stranke koje imaju poslanike u parlamentu u ovoj godini podele 1.293.600.000 dinara. Rebalansom je previđeno da taj iznos bude uvećan na 1.941.428.000 dinara, odnosno, 647,8 milion dinara više.

To je 5,5 miliona evra više za stranke!

Istin rebalansom predviđeno je smanjenje plata i penzije! Da li je moguće da nam se ovo dešava?

Ovako će izgledati MESEČNA primanja stranaka:

SNS – 49.270.569,60 dinara

SPS – 9.874.535 dinara

DS – 8.534.474,20 dinara

PUPS – 5.027.036 dinara

SDS (Boris Tadić) – 4.583.710,10 dinara

SVM (Ištvan Pastor) – 3.550.620 dinara

SDPS (Rasim Ljajić) – 3.427.481,60 dinara

LSV (Nenad Čanak) – 3.055.620 dinara

JS (Dragan Marković) – 3.052.129 dinara

NS (Velimir Ilić) – 2.291.654,40 dinara

SPO (Vuk Drašković) – 2.291.654,40 dinara

SDA (Sulejman Ugnjanin) – 1.654.950 dinara

Riza Halimi – 1.143.420 dinara

Zajedno za Srbiju (Dušan Petrović) – 1.018.602,20 dinara

Nova stranka (Zoran Živković) – 1.004.055,80 dinara

Zeleni Srbije (Ivan Karić) – 509,301



IZVOR: Teleprompter.rs / Blic

http://www.teleprompter.rs/vucic-narodu-smanjio-plate-penzije-da-bi-strankama-dao-55-miliona-evra-vise.html

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:41 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

hajkula1

Vučić narodu smanjio plate i penzije da bi strankama dao 5,5 miliona evra više!



Rebalansom budžeta predviđeno je da parlamentarne stranke dobiju 5,5 miliona evra više, a plate i penzije da se smanje.


Predviđeno je da parlamentarne stranke dobiju 0,15 odsto republičkog budžeta, što je za 5,5 milion evra više nego što je to bilo predviđeno budžetom za ovu godinu.

Planom državne kasne bilo je utvrđeno da stranke koje imaju poslanike u parlamentu u ovoj godini podele 1.293.600.000 dinara. Rebalansom je previđeno da taj iznos bude uvećan na 1.941.428.000 dinara, odnosno, 647,8 milion dinara više.

To je 5,5 miliona evra više za stranke!

Istin rebalansom predviđeno je smanjenje plata i penzije! Da li je moguće da nam se ovo dešava?

Ovako će izgledati MESEČNA primanja stranaka:

SNS – 49.270.569,60 dinara

SPS – 9.874.535 dinara

DS – 8.534.474,20 dinara

PUPS – 5.027.036 dinara

SDS (Boris Tadić) – 4.583.710,10 dinara

SVM (Ištvan Pastor) – 3.550.620 dinara

SDPS (Rasim Ljajić) – 3.427.481,60 dinara

LSV (Nenad Čanak) – 3.055.620 dinara

JS (Dragan Marković) – 3.052.129 dinara

NS (Velimir Ilić) – 2.291.654,40 dinara

SPO (Vuk Drašković) – 2.291.654,40 dinara

SDA (Sulejman Ugnjanin) – 1.654.950 dinara

Riza Halimi – 1.143.420 dinara

Zajedno za Srbiju (Dušan Petrović) – 1.018.602,20 dinara

Nova stranka (Zoran Živković) – 1.004.055,80 dinara

Zeleni Srbije (Ivan Karić) – 509,301



IZVOR: Teleprompter.rs / Blic

http://www.teleprompter.rs/vucic-narodu-smanjio-plate-penzije-da-bi-strankama-dao-55-miliona-evra-vise.html



Znaci NE VERUJEM.
freehand freehand 20:14 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

Znaci NE VERUJEM.

Zatšo? Ti misliš da je politika jeftina, da su stranke volonterske organizacije? Nisu. A i bolje je ovako po zakonu i sa javnim uvidom. Ono što ne valja jeste da je ovo tek mali deo realnih potreba i rashoda, a da nijedna stranka ne može da opstane sa potpuno transparentnim finansiranjem.
milojep milojep 20:31 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

freehand
Znaci NE VERUJEM.

Zatšo? Ti misliš da je politika jeftina, da su stranke volonterske organizacije? Nisu. A i bolje je ovako po zakonu i sa javnim uvidom. Ono što ne valja jeste da je ovo tek mali deo realnih potreba i rashoda, a da nijedna stranka ne može da opstane sa potpuno transparentnim finansiranjem.


Mnogo je free,mnogo! Pogotovo za ono što rade a ne rade ništa pametno.
freehand freehand 20:36 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

milojep
freehand
Znaci NE VERUJEM.

Zatšo? Ti misliš da je politika jeftina, da su stranke volonterske organizacije? Nisu. A i bolje je ovako po zakonu i sa javnim uvidom. Ono što ne valja jeste da je ovo tek mali deo realnih potreba i rashoda, a da nijedna stranka ne može da opstane sa potpuno transparentnim finansiranjem.


Mnogo je free,mnogo! Pogotovo za ono što rade a ne rade ništa pametno.

Da li je mnogo ili nije mnogo možeš da znaš kad u stranku uđeš (makar kao posetilac ili novinar, ili kakogod, ne mislim strikto nako čan ili funkcioner). Pa vidiš koliko košta održavanje prostora, pa plate za profesionalce, pa istraživanja javnog mnenja, pa mašini papiri, kancelarisjki pribor, pa putovanja i skupovi.
Kao i sve druge demagoške pizdarije odlično zvuči pred razjarenom masom pričati kako je sve mnogo i skupo, ali ovo je najbolji - za državu i narod i demokratiju - način da stranke funkcionišu.
jkt2010 jkt2010 20:38 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

freehand
Znaci NE VERUJEM.

Zatšo? Ti misliš da je politika jeftina, da su stranke volonterske organizacije? Nisu. A i bolje je ovako po zakonu i sa javnim uvidom. Ono što ne valja jeste da je ovo tek mali deo realnih potreba i rashoda, a da nijedna stranka ne može da opstane sa potpuno transparentnim finansiranjem.

U Srbiji sta god da uradis - ne valja. Sta bi tek bilo da su okresali davanja partijama... ili nedaobog - ukinuli ih. Vidi se po vasim blogovima povodom Oljinog Utiska (cenzura, sloboda nix, vucicu hitlerstaljine ... ) .
milojep milojep 20:54 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

Pa vidiš koliko košta održavanje prostora, pa plate za profesionalce, pa istraživanja javnog mnenja, pa mašini papiri, kancelarisjki pribor, pa putovanja i skupovi.


Sad me nasmeja,naravno,postoji hiljadu načina da se pare potroše. Zaboravi da pomeneš ostalih 90% rashoda na sekretarice,putovanja(sto stranačka što privatna),luksuzne hotele,jahte,eskort...

Kao i sve druge demagoške pizdarije odlično zvuči pred razjarenom masom pričati kako je sve mnogo i skupo, ali ovo je najbolji - za državu i narod i demokratiju - način da stranke funkcionišu.


Vrhunski spin. Što se tiče finansiranja slažem se da je način nabolji.-Samo od države i sve pod kontrolom! Ali za iznose se nećemo složiti. Dati strankama godišnje deset miliona eura je za ovu državu suviše kako god 'dohvatimo' da proveravamo,poredimo, računamo...
freehand freehand 21:25 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

luksuzne hotele,jahte,eskort...

Aha.
Vrhunski spin.

Šta je vrhunski spin, Miloje?
Nije to spin nego su sva ova iščuđavanja i foliranja vrhunski bezobrazluk i glupost. Ovo sa spinom još veća.
Ali za iznose se nećemo složiti. Dati strankama godišnje deset miliona eura je za ovu državu suviše kako god 'dohvatimo' da proveravamo,poredimo, računamo...

Dabre, SKJ je bio prava mera, sa marksističkim centrima, kursevima, Kumrovcima. Ili je još bolje bez partija. Jedan Vođa i to ti je. To je najjeftinije. Bez obzira što čitava istorija civilkizacije kaže da je to najskuplje - Miloje zna bolje.
milojep milojep 21:48 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

Šta je vrhunski spin, Miloje?
Nije to spin nego su sva ova iščuđavanja i foliranja vrhunski bezobrazluk i glupost. Ovo sa spinom još veća.


Spin je to što čist bezobrazluk,neznanje i sada još i lopovluk vlasti ti 'pokrivaš' demagoškim pizdarijama pred razjarenom masom!? Kojom masom free? Onom penzionerskom kojoj turiše ruku u džep? Ko to demagogiše? Ja,ovde na blogu? Pa tu jebenu demagogiju tih govnara po strankama mi dotiramo.
Na budžetu nema mnogih bitnijih stvari, nema bolesne dece, RTS-a, porodilja ali ovim smradovima ne samo što idu pare iz budžeta, nego su ti iznosi direktno vezani za rashode!!?? Pa ako probijemo budžet recimo 20% i njima ide 20% više love! Serem ti se ja u taj princip! A ti to zovi demagogijom i pametuj koliko hoćeš.
freehand freehand 21:54 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

milojep
Šta je vrhunski spin, Miloje?
Nije to spin nego su sva ova iščuđavanja i foliranja vrhunski bezobrazluk i glupost. Ovo sa spinom još veća.


Spin je to što čist bezobrazluk,neznanje i sada još i lopovluk vlasti ti 'pokrivaš' demagoškim pizdarijama pred razjarenom masom!? Kojom masom free? Onom penzionerskom kojoj turiše ruku u džep? Ko to demagogiše? Ja,ovde na blogu? Pa tu jebenu demagogiju tih govnara po strankama mi dotiramo.
Na budžetu nema mnogih bitnijih stvari, nema bolesne dece, RTS-a, porodilja ali ovim smradovima ne samo što iu pare iz budžeta, nego su ti iznosi direktno vezani za rashode!!?? Pa ako probijemo budžet recimo 20% i njima ide 20% više love! Serem ti se ja u taj princip! A ti ga zvoi demagogijom i pametuj koliko hoćeš.

Izvini, Milojep.
Mea culpa.
Ja sam zamišljao da ovo treba da bude ozbiljno mesto na kome ozbiljni ljudi razgovaraju na ozbiljan način.
A inače mi je pun qrac demagoga sa bolesnom decom , porodiljama i gladnim penzionerima u svakoj drugoj rečenici, direktno ili u podtekstu. Sve na smrt pa onda praviš društvo bez partija, da trg i ulica odlučuju, pa ko je glasniji i ko više bolesne dece i govnjivih motki pomene - taj je pametniji i još više u pravu.
milojep milojep 22:02 21.10.2014

Re: Uštede u budžetu

Izvini, Milojep.
Mea culpa.


Izvini i ti free

Ja sam zamišljao da ovo treba da bude ozbiljno mesto na kome ozbiljni ljudi razgovaraju na ozbiljan način.


i bez patetike

A inače mi je pun qrac demagoga sa bolesnom decom , porodiljama i gladnim penzionerima u svakoj drugoj rečenici, direktno ili u podtekstu.

A pogotovo ti je pun qrac kad ta priča direktno udara na neki tvoj stav.
Ti li si taj koji će reći kada neko demagogiše a kada piše iskreno o bolesnoj deci, porodiljama ili recimo žrtvama paljenja pekara!

Sve na smrt pa onda praviš društvo bez partija, da trg i ulica odlučuju, pa ko je glasniji i ko više bolesne dece i govnjivih motki pomene - taj je pametniji i još više u pravu.


Teška nemoć free sa tvoje strane.



EDIT:
Što se tiče finansiranja slažem se da je način nabolji.-Samo od države i sve pod kontrolom! Ali za iznose se nećemo složiti.

Ovo je free sve što sam ja hteo suštinski da kažem, i to sam ti i rekao u jednom od prvih komentara. A pogledaj posle tvoje konstrukcije!



dali76 dali76 01:57 22.10.2014

Re: Uštede u budžetu

Da, JKT, u praavu si kad pominjes da ce uvek neko biti nezadovoljan sta god vlast uradila, ali malko blogokolega vredjas intelegenciju ukoliko sa ovakvom generalijama branis vladu Aleksandra Vucica. Znam da to kod nekog pali, da ne pali, ne bi se Vucic tim floskulama koristio, ali izvoli, predoci sta je to konkretno uradila vlast SNS,a narod nezahvalni ne ume da ceni?

jkt2010 jkt2010 03:17 22.10.2014

Re: Uštede u budžetu

dali76
Da, JKT, u praavu si kad pominjes da ce uvek neko biti nezadovoljan sta god vlast uradila, ali malko blogokolega vredjas intelegenciju ukoliko sa ovakvom generalijama branis vladu Aleksandra Vucica. Znam da to kod nekog pali, da ne pali, ne bi se Vucic tim floskulama koristio, ali izvoli, predoci sta je to konkretno uradila vlast SNS,a narod nezahvalni ne ume da ceni?

Vec sto puta sam pohvalio transformaciju Jat-a, koja je em spasla Jat, em unapredila aerodrom, em celu tu industriju u Srbiji vratila u zivot. A ozbiljno joj je pretilo gasenje.

Onda mi se svidja sto se vise ne kenja o Evropa nema alternativu nego o malko konkretnijim stvarima. Ne znam dal ce od svega toga da bude nesto ali radije cu da slusam kritike Beograda na vodi nego hvalospeve evropskoj uniji i fondovima i projektima koje ce da finansira i uopste ceo taj pro & contra bullshit. Znaci evo ti konkretno taj Beograd na vodi, pricaj sta ti se svidja ili ne svidja. Za razliku od evrope ovo je merljiva stvar i kad dodje vreme za izbore tesko ce moci da se zabasurava sa kenjazom prezvakavanjem praznih fraza i parola.

Pa imas da se krece u smanjenje javne potrosnje i u vezi sa tim smanjenje plata & penzija, trkeljisanje invalidskih penzija, poostravanje (da ne kazem utezanje) socijalnih davanja i tako taj rad. Mislim, mnogi je bloger sve takve neke mere prizeljkivao sve ove godine, sad kad se o tome (a ne o nekim nebulozama) najzad konkretno prica, a izgleda i radi, e sad to ne valja. Jer to ne radi moj Partizan nego smrdljiva Zvezda. Nije nego.

Ocekujem da vlast (a ne blogeri) nastavi sa tom pricom i kad se radi o zdravstvu & skolstvu. (*)

A sto se tice "evrope", kolko ja odavde vidim vlast je na istoj stranici sa najvaznijim faktorima tamo. Mislim, iz "evrope" im ne stizu packe kao sto smo navikli, nego pohvale. Nemam pojma, al i to je valjda nesto pozitivno, hm? Mada bi tu Free rekao "podrzavaju ih kad im zavrsavaju Kosovo". Na to samo mogu da primetim da su i prethodni (od Slobe na ovamo) takodje zavrsavali isti taj posao - samo bez vazeljin.

E sad, ti kolko vidim smatras da je to sve skupa samo prazna prica i foliranje. Ja kazem, ako i jeste, makar su najzad potrefili knjigu. Pa ako ovi sadasnji i ne urade nista od svega ovoga, makar su postavili temu kako treba za neke buduce.

Zbog ovoga gore napisanog, ove sadasnje ne bih bas tako brzo otpisivao. Imaju jos tri cetvrtine utakmice da se pokazu... konstruktivna kritika je naravno vise nego pozeljna. Ali da se bas non-stop na svaku vest (vezanu ili ne sa vlascu) reaguje psovkama i omalovazavanjem - nije konstruktivno.

Znam da je odgovor dugacak, al sta cu... mene niko ni ne cita te prema tome - hvala na ignorisanju jednako kao i na paznji.


-------
(*) PS A od blogera naravno ocekujem bes i skrgut zuba kad zdravstvo & skolstvo dodju na red, bas kao sto sad imamo plakanje zbog promena u socijalnoj politici. Svi se slazu da tu nista ne valja, al niko ne bi da bas ovi nesto menjaju.
freehand freehand 09:00 23.10.2014

Re: Uštede u budžetu

-------
(*) PS A od blogera naravno ocekujem bes i skrgut zuba kad zdravstvo & skolstvo dodju na red, bas kao sto sad imamo plakanje zbog promena u socijalnoj politici. Svi se slazu da tu nista ne valja, al niko ne bi da bas ovi nesto menjaju.




P.S.

Srbija se zadužila za još 9,3 milijarde dinara
Tanjug | 21. 10. 2014


LINK
dali76 dali76 05:19 24.10.2014

Re: Uštede u budžetu

Hvala na odgovoru JKT.
Procitao sam tvoj komentar, sto bi reko Vucic nekoliko puta.
Jos jednom, da, postoje i postojace ce ljudi kojima sta god da se uradi, nece valjati, ali to ne sprecava da otvoreno mislimo o onome sta se radi,a sem gromoglasnih obecanja, istih takvih projekata na nivou maketa , politickih circus predstava , ja ne vidim da se ista drugo radi.
Na kraju, cini mi se da si ustvari I ti donekle toga svestan posto si nakon svih primera konkretnih dela napisao sledece:

///E sad, ti kolko vidim smatras da je to sve skupa samo prazna prica i foliranje. Ja kazem, ako i jeste, makar su najzad potrefili knjigu. Pa ako ovi sadasnji i ne urade nista od svega ovoga ….
Politicari se JKT Ocenjuju po delima,a ne po pricama, bile one iz pravih ili pogresnih knjiga.



freehand freehand 17:53 21.10.2014

Onako, nevezano

Druga strana Amerike:



(msislim - ona naša)
milojep milojep 20:02 21.10.2014

Re: Onako, nevezano

freehand
Druga strana Amerike:



(msislim - ona naša)



Opušteno free



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana