Lingvistika

Обуци се, зима ми је

antioksidant RSS / 22.10.2014. u 09:37

Тужна је била слика српске "елите" покисле као мишеви на паради у част доласка руског председника који је дошао да би смо прославили ослобођење главног нам града снагама из првог светског рата од окупатора из другог. Конфузија у главама оних који се баве ревизијом историје била је очигледна и на паради а и пар дана касније (знатно ближе правом датуму ослобођења) кад је нешто названо "свечана академија" заузело медијски простор. Али није то тема. Тема су трибине и "покисла елита". Увек је тужно видети одрасле људе без кичме, нарочито кад од тих одраслих људи нешто очекујеш или некако зависиш. А та српска "елита" спада у ту групу - од које се очекује и зависи. Не зато што су нешто способни јер то је мистерија да ли јесу, нико од њих није био на тој трибини јер је способан већ зато што је изабран од оног ко је одбио кишобран и тим својим одбијањем га забранио свима на трибини без кичме. Од њих се очекује и од њих се зависи јер су по систему који је успостављен они ти код којих је и нож и погача. Они су нека "власт". Каква год али јесу. Пише у новинама а мислим на Службени гласник.

 

Али није тема он а нису тема ни припадници "бескичмене елите", није тема ни туга ни трансфер блама ни страх јер од њих неко и нешто зависи. Тема је туга неизмерна оног ко је некада све "то" почео да ствара, оног ко је свим снагама деформисао систем, ко је са својом дворском кликом заузео све институције и одузео им снагу. Оног ко је за награду, јер је неспособан да испоручи обећано, ишутиран ван Андрићевог венца и Крунске а сад се дури.

Колико год се некада трудио Борис Тадић да око себе скупи бескичмене који ће мирно стајати на киши без помисли да се помере јер им није допуштено ипак није у томе успео. Тај ДС колико год извитоперен био сада ипак јесте настао као исказ неких људи који су људи са свим припадајућим деловима што укључује и мозак и срце и образ и кичму. Јесте се много офуцало, јесте се много испрљало али "то нешто" није до краја нестало. Зато искрено верујем да је најтужнији човек у Србији тог чудног дана кад је "елита" стајала немо на трибини и киснула био управо Борис Тадић јер никад није успео око себе да скупи толико бескичмену екипу.

Није да није покушавао. Није да није далеко отишао у својим покушајима. Довољно је сетити се "изборне" скупштине на којој је договором предао власт у странци Ђиласу - то је једна од најтужнијих циркуских представа демократије у Србији која у циркусу у демократији не оскудева. Али ипак није успео. Тужан је био Борис Тадић, сигуран сам јер ко не би био тужан док посматра докле је отишао систем који је створио а на награду другоме. Систем у ком сва власт, све одлуке произилазе из једне главе (ма колико збуњена била) а на награду тамо неком Шешељовом малом од кужине а не њему, који је све могао, све хтео само му је "елита" била мало... ипак мало, другачија.

И на крају да пробам да нацртам: Кад је Борис Тадић изгубио изборе није дошло до промене ни у боље ни у горе. Само је дошло до замене а систем који је он тако јадно покушао да експлоатише осао је потпуно исти. Овогодишњим изборима само је дошло до још веће концентрације снага. Иначе се системски ништа није изменило. Сад гледамо карикатуру. Трибина на којој десетине одраслих особа не сме да се сакрије испод кишобрана јер им онај што их је изабрао то није допустио је ипак само карикатура. А што ми живимо последице те карикатуре ипак је и до нас. Кад помињем нас мислм на уписане у бирачки списак. Већина изашлих на избора све ово сада жели. Наравно, можемо себи поставити и питање а шта опозиција жели - да дође до још једне замене или је пак време за промене система?


ДС полако и невољно почиње да тражи одговор на то питање. Прво су желели замене (па су се Ђилас и Тадић договорили) па су сад мало збуњени и лутају (отуд и Пајтић и апсолутно нејасна алтернатива коју нуде а ни сами не знају тачно шта). Али оно што за почетак морају схватити је да они (или било ко ко себе назива опозицијом) морају имати спреман одговор на сва питања тек 2018. године. Тад долазе следећи избори. А до тад ће се ваљда и донети одлука унутар опозиције да ли се спремају за замене на трибинама без кишобрана или за промену система у коме на трибинама ипак стоје неки људи слободни и способни да се сами обуку кад им је хладно.

 

 



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 09:37 22.10.2014

негативни тастер

princi princi 09:49 22.10.2014

Nadao sam se da je Photoshop u pitanju.

Inace, Tadic, jedna velika rupa, jedno veliko i pompezno prazno, jedno veliko nista.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:03 22.10.2014

Промене

И на крају да пробам да нацртам: Кад је Борис Тадић изгубио изборе није дошло до промене ни у боље ни у горе. Само је дошло до замене а систем који је он тако јадно покушао да експлоатише осао је потпуно исти. Овогодишњим изборима само је дошло до још веће концентрације снага. Иначе се системски ништа није изменило. Сад гледамо карикатуру.

Ако је сада карикатура у односу на оно пре, то значи да се ипак нешто променило.
Карикатура нечега јесте каква таква промена нечега. Искривљење оног претходног. Деформација.
antioksidant antioksidant 10:56 22.10.2014

Re: Промене

Ако је сада карикатура у односу на оно пре, то значи да се ипак нешто променило.

Заменило се. Није се променило.
Има Марчело стих у једној песми

"...trazili smo promene dobili zamene..."

Песма је "Писмо брату". Може се одслушати и цела песма али ја завидим због стиха (мада ни киша није лоша).
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:11 22.10.2014

.

a zašto u ds-u ponovo tražiš spas? znam da davljenik nema puno izbora,ali nekad je bolje pustiti ruku... ko zna,možda se dogodi scena kao iz filmova i na dnu se dogodi uskrsnuće:)




antioksidant antioksidant 10:51 22.10.2014

Re: .

a zašto u ds-u ponovo tražiš spas?

Мислим да је за политичке прмене ипак неопходно активно учешће у политичком животу. То је могуће само кроз политичке странке. А ДС је и даље странка са највише демократског потенцијала у себи (уз СПС је то једина странка која има какав такав унутарњи живот и где не постоји слепа заслепљеност вођом*) а и довољно је јака инфраструктурно. Мислим да имају шанси да следећих пар година из њих изађе озбиљна алтернатива за промену а не за замену.

*Јако ми је интересантан садашњи "сукоб" Јешић-Пајтић. Подпредседник и председник. То је тест "демократичности" првенствено Пајтића. Тадић би таквог ко "није на линији" ишутирао из транке (као што и јесте Чеду Јовановића). Можда то и Пајтић жели али... За сад је ОК.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:58 22.10.2014

Re: .

Мислим да имају шанси да следећих пар година из њих изађе озбиљна алтернатива за промену а не за замену.

oduvek si bio utopista :)
antioksidant antioksidant 11:00 22.10.2014

Re: .

oduvek si bio utopista :)

:) Нећеш веровати колики :)
Неки дан сам се сетио свог с пријатељем у ком сам покушавао да пронађем добру страну коалиције ДС-СПС (не за чланове ДС-а и СПС-а већ за друштво :)). Знао сам да сам нереални оптимиста али...
antioksidant antioksidant 11:09 22.10.2014

Re: .

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 11:13 22.10.2014

Re: .

""ajviše demokratskog potencijala" Moram da priznam da je sarkazam fantastičan .
antioksidant antioksidant 11:14 22.10.2014

Re: .

Moram da priznam da je sarkazam fantastičan


Пази, ја по ДС-у знам људе који смеју да изваде кишобран кад стоје на киши.
angie01 angie01 11:23 22.10.2014

Re: .

Пази, ја по ДС-у знам људе који смеју да изваде кишобран кад стоје на киши.


neki na marginama, ne vide se i ne uticu ni na sta!..zato mogu i kisobran.
angie01 angie01 11:25 22.10.2014

Re: .

. А ДС је и даље странка са највише демократског потенцијала у себи


koji je to tacno potencijal- sta to znaci?

ds je ovo celo sranje konstruisao, omogucio ovima da se rehabilituju i ustolice i vratio vreme unazad- a licno se okoristio toliko, da mu je sve jedno....sem sto su ovisnici o polozaju.
princi princi 11:29 22.10.2014

Re: .

*Јако ми је интересантан садашњи "сукоб" Јешић-Пајтић. Подпредседник и председник. То је тест "демократичности" првенствено Пајтића. Тадић би таквог ко "није на линији" ишутирао из транке (као што и јесте Чеду Јовановића). Можда то и Пајтић жели али... За сад је ОК.

Da, tu se DS-u zaista mora dati kredit. To je jedina od velikih partija koja svoje predsednike i (manje, vise) potpredsednike menja demokratski.
antioksidant antioksidant 11:46 22.10.2014

Re: .

koji je to tacno potencijal- sta to znaci?

ОК Енџи, признајем да је моја стрепња јача од наде да ће се ДС пронаћи (мислио сам да је то јасно). Сам ДС је и онако само маргина текста, ко год понуди промену добродошао је. Ја сам спреман да уложим свој глас.
jkt2010 jkt2010 11:57 22.10.2014

Re: .

princi
To je jedina od velikih partija koja svoje predsednike i (manje, vise) potpredsednike menja demokratski.

Da, a kako koji ode, tako napravi novu partiju za sebe, da ima gde da bude gazda. Vrlo demokratski.

Kolko se secam, jedini Djilas da je izasao iz politike. Al i to ce da vidimo do kada ce da ga drzi apstinencija...
angie01 angie01 11:57 22.10.2014

Re: .

, ко год понуди промену добродошао је



antioksidant antioksidant 12:04 22.10.2014

Re: .

А не Енџи. Промени неће понудити ни један месија, тј појединац. Потребан број је опет минимално 13 слободних и разумних (са кичмом и кишобраном).
angie01 angie01 12:09 22.10.2014

Re: .

Промени неће понудити ни један месија, тј појединац.


to je bio samo fazon:)


Потребан број је опет минимално 13 слободних и разумних (са кичмом и кишобраном).


a, skoro i da nije:(


...kad ih nadjes- javi!
princi princi 12:57 22.10.2014

Re: .

jkt2010
princi
To je jedina od velikih partija koja svoje predsednike i (manje, vise) potpredsednike menja demokratski.

Da, a kako koji ode, tako napravi novu partiju za sebe, da ima gde da bude gazda. Vrlo demokratski.

Kolko se secam, jedini Djilas da je izasao iz politike. Al i to ce da vidimo do kada ce da ga drzi apstinencija...

Docim su 'naprednjaci' ≠ 'radikali'? To je opste mesto srpske politike. Ali, DS je makar menjao predsednike na izborima. Sepeo, ledepe, radikali, naprednjaci nisu. Naravno, ne racunam SPS, koji je svog dozivotnog predsednika izgubio fizickom smrcu.
jkt2010 jkt2010 13:46 22.10.2014

Re: .

princi
jkt2010
princi
To je jedina od velikih partija koja svoje predsednike i (manje, vise) potpredsednike menja demokratski.

Da, a kako koji ode, tako napravi novu partiju za sebe, da ima gde da bude gazda. Vrlo demokratski.

Kolko se secam, jedini Djilas da je izasao iz politike. Al i to ce da vidimo do kada ce da ga drzi apstinencija...

Docim su 'naprednjaci' ≠ 'radikali'? To je opste mesto srpske politike. Ali, DS je makar menjao predsednike na izborima. Sepeo, ledepe, radikali, naprednjaci nisu. Naravno, ne racunam SPS, koji je svog dozivotnog predsednika izgubio fizickom smrcu.

Kolko je partija nastalo od radikala? Jedna. I pri tome se ona orginalna partija istopila da je ni nema vise...

SNS- predsednik partije bio Nikolic, pa se povukao kad je postao predsednik drzave. Jel to demokratski ili je demokratski da predsednik drzave ujedno bude predsednik jedne stranke?

Kad se Nikolic povukao, izborima na celo partije dosao Vucic. I to je to. Nikakvih raskola za sada nema.

A demokratski DS... jel treba da nabrajam koje su sve stranke napravili porazeni DS lideri i wannabe lideri? Ili bi ipak bio laksi zadatak napraviti spisak od nula ljudi, koliko je tih porazenih lidercica ostalo u DS-u...

A ovaj nikaki kilavi Nikolic: kad mu istekne mandat i lepo se povuce u politicku penziju (tj izadje iz aktivne stranacke politike), pa on ce onda da postane giga-mega-hiper-super idol demokratije u odnosu na ove nazovi demokrate pozere luzere...

Msm, mozda su ovi nikaki, al brate za one pre njih su ... idoli.
princi princi 13:55 22.10.2014

Re: .

jkt2010
...

Sine, ja sve vreme mislio da se zajebavas, ali ti si, izgleda, stvarno neki Vucicevac.
antioksidant antioksidant 14:08 22.10.2014

Re: .

Kolko je partija nastalo od radikala?

Ниједна. Постоји интересна групација на власти.
Kad se Nikolic povukao, izborima na celo partije dosao Vucic. I to je to.Nikakvih raskola za sada nema.

Апсолутно. Неко недостатак дебате сматра позитивном ствари. Тада се обично стоји на киши без кишобрана. Поента текста и јесте да је то и Тадић желео и да је због тога и добро што је за почетак дошло до замене а да је време да се почне полако на припреми да се за нешто мање од 4 године дође и до промене. Тј да се ти што живе од једног мозга забораве као понуда у политичком животу Србије.
reanimator reanimator 14:16 22.10.2014

Re: .

Kolko je partija nastalo od radikala? Jedna.

Za sada.
Kad krene krljanje..pardon..kad se ozvaniči krljanje, želim prvi red (kokiriki se podrazumeva).
jkt2010 jkt2010 14:23 22.10.2014

Re: .

princi
jkt2010
...

Sine, ja sve vreme mislio da se zajebavas, ali ti si, izgleda, stvarno neki Vucicevac.

Ovo sto sam napisao to ti je tako i sta ja sad tu da radim?
Ne mogu da kazem da je Tadic bio bolji od Nikolica - kad objektivno gledano nije.
Ne mogu da kazem ni da je veca demokratija u DS-u - kad nije.
Naveo sam i uporedne primere. Ti uporedi moje primere sa tvojima pa vidi ko je navijac...

Ako laže koza ne laže rog.
antioksidant antioksidant 14:29 22.10.2014

Re: .

Ne mogu da kazem ni da je veca demokratija u DS-u - kad nije.

Са колико гласова против је Вучић изабран за председника СНСа?
Нула!!!
И он је за себе гласао. Не само да демократије у тој интересној групацији нема већ јој је и председник неваспитан.
:))

"Aleksandar Vučić je ponovo izabran za lidera Srpske napredne stranke. Vučić je izabran glasovima svih 3.804 prisutnih delegata Skupštine SNS. Glasanje je bilo javno."

Па прво да се утврди појам гласања као вида изражавања слободне воље.
Кишобрани браћо, кишобрани, не звонца и прапорци.
jkt2010 jkt2010 14:31 22.10.2014

Re: .

antioksidant
Kad se Nikolic povukao, izborima na celo partije dosao Vucic. I to je to.Nikakvih raskola za sada nema.

Апсолутно. Неко недостатак дебате сматра позитивном ствари.
A neko pujpike ne vazi vrati mi moje krpice necu vise da se igram smatra demokratskom debatom.
Поента текста и јесте да је то и Тадић желео и да је због тога и добро што је за почетак дошло до замене
normalno da je dobro
да је време да се почне полако на припреми да се за нешто мање од 4 године дође и до промене.
to bi bilo idealno - svaki izborni ciklus dodje neko bolji. Al za sada u buducnosti ne znam sta ce da bude, a za proslost smo se napred slozili da je dobro sto je DS otpao a dosli novi...
Тј да се ти што живе од једног мозга забораве као понуда у политичком животу Србије.
pa pravo da ti kazem, tih sto zive od jednog mozga ovde na blogu kolko hoces...
antioksidant antioksidant 14:33 22.10.2014

Re: .

a za proslost smo se napred slozili da je dobro sto je DS otpao a dosli novi...

Дошли су исти само неписменији, неваспитанији и бахатији. И веруј да то јесте добро јер ће тако брже отићи та сулуда идеја о моћи једног човека који спашава све.
:)
Колико сте само смешни невероватно је.
jkt2010 jkt2010 14:33 22.10.2014

Re: .

reanimator
Kolko je partija nastalo od radikala? Jedna.

Za sada.
Kad krene krljanje..pardon..kad se ozvaniči krljanje, želim prvi red (kokiriki se podrazumeva).

O tom po tom.. za sada znamo sta je bilo i sta je sada. Sta ce da bude videcu kad mi se kristalna kugla vrati sa kalibracije...
jkt2010 jkt2010 14:39 22.10.2014

Re: .

antioksidant
о моћи једног човека који спашава све.

Pa jes, taj liderski sistem stvarno ima mana. Al sta ces kad Srbi vole jake vodje...
Mogucno je da je bolji slab vodja, tipa Kostunica, al ja se jos secam kako je prolazio medju blogo-elitom...

Nego kako prodjosmo mi sa samoupravljanjem?
A kako Gadafi sa dzamahirijom?
Eto ih dva ne-liderska sistema...
princi princi 14:45 22.10.2014

Re: .

Al sta ces kad Srbi vole jake vodje...

To ne znamo jer istim tim Srbima nikad nije ponudjen neki drugi, manje liderski model partija. Svaki narodni pokret je u korenu sasecen.
antioksidant antioksidant 14:49 22.10.2014

Re: .

To ne znamo

То не знамо ти и ја јер нисмо примили сигнал од Вође. Антене му нешто не раде на овим фреквенцијама на којима се таласамо :).
Пусто јесте али бар не киснемо.
jkt2010 jkt2010 14:54 22.10.2014

Re: .

princi
Al sta ces kad Srbi vole jake vodje...

To ne znamo jer istim tim Srbima nikad nije ponudjen neki drugi, manje liderski model partija. Svaki narodni pokret je u korenu sasecen.

To se ja slazem sa tobom nema problema.Ne mora da bude narodni pokret, ne verujem u te amorfne organizacije (?) bez jasne strukture.

Za pocetak, kad neko izgubi unutarstranacke izbore, ne mora odma da se ljuti, pocepa stranku i pravi novu. Demokratija je da jedan ima ideju, drugi ima ideju, pa cija pretegne na izborima taj je onda tera do ostvarenja. Onaj drugi lepo cestita pobedniku, ostane u partiji i ceka sledecu priliku.

Eto, da su DS-ovci tako radili imali bi na kongresima 5-10 raznih frakcija sa raznim idejama, pa biraj. Ovako, imamo 5-10 malih DS klonova koji svaki za sebe ne vredi nista...

A sad zamisli ako SNS uspe u ovome? Pa hebote, vidim vec kako se blogeri u ocaju bacaju sa mostova...
jkt2010 jkt2010 15:17 22.10.2014

Re: .

antioksidant
али бар не киснемо.
Vidim ovo sa kisnjenjem ti bas onako, upecatljivo. Meni nije nista posebno. Na pr, retko idem na sahrane (fala bogu). Kad idem, posto ne znam kad treba da se prekrstim, ili kad se sta radi od tih ostalih radnji tamo, ja gledam kad i sta ostali, pa tad i tako i ja. Sta cu kad ne znam protokol. Ti to slobodno smatraj za nemanje mozga. Ja samo gledam da nekog ne povredim bez veze...
princi princi 15:28 22.10.2014

Re: .

Eto, da su DS-ovci tako radili imali bi na kongresima 5-10 raznih frakcija sa raznim idejama, pa biraj. Ovako, imamo 5-10 malih DS klonova koji svaki za sebe ne vredi nista...

Da, to se slazem. Ali treba imati u vidu da je DS od samog pocetka bio truo, u principu, partija bez ideologije i bez ideja, partija koja je u smislu ideologije isla od Djindjicevog, pa skoro divljackog, libertarijanizma, pa do Tadicevog proklamovane socijaldemokratske, a u stvarnosti ljigave i nikakve (iako ja sumnjam da je covek Tadicevih intelektualnih kapaciteta sposoban da shvati i prihvati ikakvu ideologiju).

I nije tacno da u DS-u nije bilo frakcija. Znacajan deo 'intelektualaca' iza DS-a koji su mladost i srednje godine proveli kao markuzeovci, ultralevicari zavrsili su kao desnicari i sad coastuju, mahom u vrhu stranke, trazeci mesto u medjunarodnim, mahom evropskim ustanovama. Druga grupa inicijatora su bili 'nacionalno osvesceni' komunisti koji su mahom zavrsili kao fasisti i demohriscani, sto po Dverima sto po DSS-u. Treca grupa su oni kojima je sve to bilo 'kul' (Tadic, Krstic, Saper, Ceda...). A ima i cetvrta grupa, koja je u DS usla pravo iz kafane (Zivkovic, Jesic...). Peta grupa su bili oni kojima je DS posluzio za nekakve karijere i oni su sada mahom kod Vucica.
antioksidant antioksidant 15:31 22.10.2014

Re: .

ja gledam kad i sta ostali

:)
Најзад си на трагу.
Ти на трибинама не знају па гледају Њега јер он све зна. :) Зато и јесте упечатљиво. Одрасли људи а понашају се као дете на сахрани.
angie01 angie01 15:34 22.10.2014

Re: .

Ти на трибинама не знају па гледају Њега јер он све зна.


a da mu neko kaze, da ne mora svaki dan da nam se obraca sa ekrana, da nam ispira mozak.
qqriq qqriq 16:03 22.10.2014

Re: .

a da mu neko kaze, da ne mora svaki dan da nam se obraca sa ekrana, da nam ispira mozak


ko, tko?

možda i neko da kaže ministru finansija da ne mora baš toliko jasno da objašnjava!
emsiemsi emsiemsi 18:27 23.10.2014

Re: .

princi
*Јако ми је интересантан садашњи "сукоб" Јешић-Пајтић. Подпредседник и председник. То је тест "демократичности" првенствено Пајтића. Тадић би таквог ко "није на линији" ишутирао из транке (као што и јесте Чеду Јовановића). Можда то и Пајтић жели али... За сад је ОК.

Da, tu se DS-u zaista mora dati kredit. To je jedina od velikih partija koja svoje predsednike i (manje, vise) potpredsednike menja demokratski.

И ДСС исто !
Додуше, они више нису велика партија, а судећи, по напуштању виђенијих чланова, укључујући и бившег председника, они више неће бити ни мала партија, можда неће бити нити партија уопште.
emsiemsi emsiemsi 18:29 23.10.2014

Re: .

antioksidant
А не Енџи. Промени неће понудити ни један месија, тј појединац. Потребан број је опет минимално 13 слободних и разумних (са кичмом и кишобраном).

Тај сам !
angie01 angie01 18:30 23.10.2014

Re: .

Тај сам !


sa kisobranom?

emsiemsi emsiemsi 18:32 23.10.2014

Re: .

princi
jkt2010
...

Sine, ja sve vreme mislio da se zajebavas, ali ti si, izgleda, stvarno neki Vucicevac.

Што да се не зајебава, боли га љуљи !
Но, ово је више за спрдњу, него (само) за зајебанцију.
emsiemsi emsiemsi 18:41 23.10.2014

Re: .

angie01
Тај сам !


sa kisobranom?


... и кичмом !
Додуше, кичма ми нешто попушта ових дана (како је захладнело) !
tasadebeli tasadebeli 10:21 22.10.2014

Шумадијски блуз

Тужно...

А тужно је и

ОВО (ЛИНК)

Права слика Србије у потпуној конфузији... Тадић је само један од многих у Србији са сурутком у глави... Нека врста украсног детаља у свеопштем лудилу...


Јбг! "Не иди без капута, погледај све је бијело, зима је..."
hajkula1 hajkula1 17:58 22.10.2014

Re: Шумадијски блуз

tasadebeli
Тужно...

А тужно је и

ОВО (ЛИНК)

Права слика Србије у потпуној конфузији... Тадић је само један од многих у Србији са сурутком у глави... Нека врста украсног детаља у свеопштем лудилу...


Јбг! "Не иди без капута, погледај све је бијело, зима је..."



Konfuzija. Ko laže, ko prećutkuje? Ono što smo čuli preko medija, konkretno za Južni tok, je jedno a ovo kako iznosi Senator, je nešto drugo.

Lepo sam Putina čula da izgradnja Južnog toka zavisi od finansijera, od učesnica (jasno se iz izjave razume da je mislio na učesnice iz EU), nema ni pomena da Srbija koči. Naprotiv.
Inače, meni je veoma važna izgradnja Južnog toka ne samo kao stanovniku Srbije, već i zbog posla...

Sad tražim po tubetu, da preslušam Putinovu originalnu izjavu pa da obratim pažnju na prevođenje... Pazi kad sam posumnjala u sebe... da sam nasela lošem prevođenju... (Obično slušam i izjavu i prevođenje, ali ko će ga znati...) I tako dalje... Ima neki pouzdaniji info, šta (o svemu iz Srbije) kažu ruski mediji?

angie01 angie01 10:22 22.10.2014

Mordred

ponovo jase!
qqriq qqriq 11:06 22.10.2014

pazi..

tadić mi bio i ostao odvratan za sve pare ili što bi za njega rekao milan beko "nešto izmedju ništa i strašno", upravo sam malopre tvitnula (ne videvši tvoj blog) da se početak tuge na današnji dan poklapa s borisovom vlašću ili tako već nekako, ali otkud ti ideja da će ovi trajati do 2018?
mallo morgen......
antioksidant antioksidant 11:11 22.10.2014

Re: pazi..

ali otkud ti ideja da će ovi trajati do 2018?

Шта мислиш како ће се ово променити (или заменити)?
И за Милошевића и 5. октобар био је неопходан 24. септембар.
qqriq qqriq 11:53 22.10.2014

Re: pazi..

danas samo ja ne štrajkujem!
i ti!
sve se raspada.
upravo pročitala komentar na mere štednje ministra finansija, džaba mu svi harvardi, taj je računovodstveni moljac, ništa ne zna a plus sluša merkel & mmf, fiskalnog akrepa da zanemarim ovog puta, zabole njega i to za platu od pola miliona.

evo kako mislim:

Sreda, 22. 10. 2014. 10:15h
neregistrovan korisnik
a sta je sa javnim preduzecima,kako mogu da smanjuju penzije ljudima koje su zaradili, to je drzavna pljacka, neka drzava objavi bankrot pa tek onda neka nesto radi,penzioneri tuzite drzavu Stazburu,dobicete spor.Tako je bilo sa otkupom stanova, pa privredni preporod Srbije, pa sada rebalans budzeta.Prodajte javna preuzeca, pa naplatite vase kradje, ne kradite od sirotinje,izvrsite reviziju PIO-a, smanjite 250 poslanika na 100 radite za hiljadu evra a ne za 6 do deset hiljada mesecno,narod ce vam to naplatiti...

POTPISUJEM!
jkt2010 jkt2010 12:03 22.10.2014

Re: pazi..

qqriq
kako mogu da smanjuju penzije ljudima koje su zaradili

Pogotovo su ih zaradili devedesetih... bas se secam da su im plate bile 800 maraka pa su zaradili ove penzije od 200 evra (400 maraka). Msm lepa je ta briga, al ajde da se potsetimo da na visinu penzije vise utice visina sadasnje plate sadasnjih radnika nego koliko je sadasnji penzioner kroz radni vek zaradjivao.
qqriq qqriq 12:22 22.10.2014

Re: pazi..

kt2010
12:03 22.10.2014 / *novo
Re: pazi..
qqriq
kako mogu da smanjuju penzije ljudima koje su zaradili

Pogotovo su ih zaradili devedesetih... bas se secam da su im plate bile 800 maraka pa su zaradili ove penzije od 200 evra (400 maraka). Msm lepa je ta briga, al ajde da se potsetimo da na visinu penzije vise utice visina sadasnje plate sadasnjih radnika nego koliko je sadasnji penzioner kroz radni vek zaradjivao.


samo mi ti fališ.
izvukao si rečenicu koju sam citirala, nije moja.
dosadan si, shvati. znam da radiš za vučka&co, iz drona se vidi.
jkt2010 jkt2010 12:52 22.10.2014

Re: pazi..

qqriq
kt2010
12:03 22.10.2014 / *novo
Re: pazi..
qqriq
kako mogu da smanjuju penzije ljudima koje su zaradili

Pogotovo su ih zaradili devedesetih... bas se secam da su im plate bile 800 maraka pa su zaradili ove penzije od 200 evra (400 maraka). Msm lepa je ta briga, al ajde da se potsetimo da na visinu penzije vise utice visina sadasnje plate sadasnjih radnika nego koliko je sadasnji penzioner kroz radni vek zaradjivao.


samo mi ti fališ.

Eh da je samo to...
izvukao si rečenicu koju sam citirala, nije moja.

al si je usvojila POTPISIVANJEM.
znam da radiš za vučka&co, iz drona se vidi.

takes one to know one
qqriq qqriq 12:53 22.10.2014

Re: pazi..

Eh da je samo to...


ma znam da sam glupa.
jkt2010 jkt2010 12:56 22.10.2014

Re: pazi..

qqriq
Eh da je samo to...


ma znam da sam glupa.

ma jok... samo emotivna.
qqriq qqriq 13:24 22.10.2014

Re: pazi..

jkt2010
12:56 22.10.2014 / *novo
Re: pazi..
qqriq
Eh da je samo to...


ma znam da sam glupa.

ma jok... samo emotivna.


ti si uzaludna varijanta.
od srca ti to kažem.
jkt2010 jkt2010 15:09 22.10.2014

Re: pazi..

qqriq

ti si uzaludna varijanta.
od srca ti to kažem.

Ma ok. Vazno je da si shvatila da penzija nije isto sto i stednja. Stednju si zaradila. Penziju - ne mora da znaci.
qqriq qqriq 16:00 22.10.2014

Re: pazi..

Stednju si zaradila. Penziju - ne mora da znaci.


pa jest, pod tačkom razno pa časkamo zbog veselog kraja.
a i ti ko tomin portparol. taj si um. on reko danas da voli sve al stranku najviše.
doduše, veći hit izvalio je juče u Šumaricama a Na Kraju Govora: "Šta je bilo bilo je, idemo dalje."


4krofnica 4krofnica 12:08 22.10.2014

*

Ni sam


Otvoreno za, tajno protiv
staro, prokleto ćutanje i prećutkivanje
prilagodi se, prekvalifikuj se
izgubljen i izjeban
u korak s vremenom
Kažu
samo prati i ćuti

Ni sam, ni sa sobom ni sa njima
sam, sa sobom i sa njima
polako ludiš

Rad bez radnog vremena
vikend bez odmora
žena bez dodira
kredit bez odlaganja
odsutni roditelj
život bez življenja
u telu duh bez osmeha
Kažu
samo prati i ćuti

Ni sam, ni sa sobom ni sa njima
sam, sa sobom i sa njima
polako ludiš


Aleksandar Stojković St

libkonz libkonz 12:44 22.10.2014

DS u mom sokaku

Da parafraziram staru foru: u mom gradu bi se DS mogao nazvati ekološkom strankom, sva su govna otišla u poslednje dve godine. A nakupilo ih se u našem malom gradu.
Pokazalo se ko je ko, Tadić je otišao, poveo beskičmenjake sa sobom, njegovi drugari su danas Vučkovi najbolji prijatelji i DS polako ali sigurno ponovo liči na ono što je nekada bio. Trebaće im vremena da se konsoliduju, ali imaju ga dovoljno.
qqriq qqriq 12:50 22.10.2014

ovakvu

šansu (ne)postojeća opozicija nije imala niti će imati!
mislim, ovakve mere štednje od kojih stvarne vajde glede ukupne slike nema osim što će ljudi - i deca, i deca gospodine Vučiću! - biti istinska gladna, prosto se nameštaju za tešku osudu aktuelne vlasti koja je NE RADEĆI NIŠTA mesecima mrcvarila ljude pretnjama i strahom i, evo sad, diktatorskim zavodjenjem gladi dok se oni zajebavaju s velikim platama, šoferima, putovanjima, savetnicima, sekretaricama, šeficama kabineta, rasimom i pupsom.
princi princi 13:28 22.10.2014

Covece, poslednjih 10 minuta

blejim u ovo. Kako je to jako. Jbt, jedna metropolitan area kao ceo kontinent (i to ne siromasan).
antioksidant antioksidant 14:11 22.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

bt, jedna metropolitan area kao ceo kontinent (i to ne siromasan).

Кварт ко Србија :) па ти види.
Kraja Kraja 14:15 22.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

...brojke su cudo...

SNAP
princi princi 14:35 22.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

antioksidant
bt, jedna metropolitan area kao ceo kontinent (i to ne siromasan).

Кварт ко Србија :) па ти види.

Dobro, fali naseljenost i cifre per capita, ali opet, impresivno. Jos jedna stvar koja me zacudila je koliko je SF slab pored svog hypea koji se dize oko njega (znacajno iza Cikaga, Dalasa i Hjustona). I NY metro area kao 5 preostalih area.

Negde citao da je GTA pretekao Cikago u broju stanovnika. Sa GDP-jem od $320 mlrd imaju, medjutim, jos da gude dok stignu Cikago.
princi princi 14:36 22.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Kraja
...brojke su cudo...

SNAP

Slazem se, 46M ljudi, bezmalo sedmina stanovnistva na food stamps, totalno tragicno.
princi princi 14:49 22.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Uzgred, posto iz objektivnih razloga verovatno svi brojimo poslednje dane, ako ne i sate na ovom blogu, treba iskoristiti svaku priliku za dobru mjuzu.

docsumann docsumann 17:09 22.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Uzgred, posto iz objektivnih razloga verovatno svi brojimo poslednje dane, ako ne i sate na ovom blogu, treba iskoristiti svaku priliku za dobru mjuzu.



princi princi 20:45 22.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

docsumann
...

Druze, video ovo?
docsumann docsumann 04:29 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Druze, video ovo?


imaš to i ovdje.



blogovatelj blogovatelj 05:43 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Кварт ко Србија :) па ти види.


E, a pazi ovo... Od Vasingtona do Njujorka, 400km, skoro sve je spojeno,kao da je jedan grad u pitanju.
Znaci, Vasington DC, Baltimor, Filadelfija, Nju Dzersi Stejt, pa onda Njujork. Zamisli sve to zajedno? Kakva je to masina i kako to melje.
Tu zivi verovatno nekih pedesetak miliona ljudi, rastojanje kao od Subotice do Nisa. A para imaju kao Australija, Kolumbija i Argentina zajedno!
princi princi 08:12 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Kakva je to masina i kako to melje.

Da, ali da li je to lepo kao ovo?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:30 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

kad smo zalutali,zašto je john oliver imao emisiju o dronovima,par nedelja pre dron napada na jna?mislite o tome...




______
princi princi 16:02 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

kad smo zalutali,zašto je john oliver imao emisiju o dronovima,par nedelja pre dron napada na jna?mislite o tome...

John Oliver je siptarski iredentista i kontrarevolucionar.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:33 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

John Oliver je siptarski iredentista i kontrarevolucionar.


i ne zna da kuva,kao jamie oliver
docsumann docsumann 16:43 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

princi
kad smo zalutali,zašto je john oliver imao emisiju o dronovima,par nedelja pre dron napada na jna?mislite o tome...

John Oliver je siptarski iredentista i kontrarevolucionar.


pripadnik hordi fašističkih falangi
princi princi 16:59 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

docsumann
princi
kad smo zalutali,zašto je john oliver imao emisiju o dronovima,par nedelja pre dron napada na jna?mislite o tome...

John Oliver je siptarski iredentista i kontrarevolucionar.


pripadnik hordi fašističkih falangi

Unitarista, centralista, anarholiberal i tehnokrata. Konfederalista.
antioksidant antioksidant 17:02 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

zar iridentista ne znaci da se bori da nekad otetu teritoriju pripoji matici? ti princi radis za njih (i isto ne znas da kuvas)
docsumann docsumann 17:12 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

tehnokrata


tehnokrata ti tata

blogovatelj blogovatelj 17:40 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Da, ali da li je to lepo kao ovo?


Prvo je pravio čovek, drugo Gospod. U toj proporciji im je i estetika otprilike.
Što kaže Kusturica "mene veliki američki gradovi podsećaju na sajam građevinskog materijala"
princi princi 17:53 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

ti princi radis za njih

Pa dabome za njihA, nego za koga?
i isto ne znas da kuvas

Tebi cirilica iz ociju viri.
antioksidant antioksidant 18:05 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

ali zato znam jednog vegetarijanca koji navija za partizan i bio bi mi drug da nije vegetarijanac koji navija za partizan
docsumann docsumann 18:17 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

ali zato znam jednog vegetarijanca koji navija za partizan i bio bi mi drug da nije vegetarijanac koji navija za partizan


obljt, svega li ima pod šapkom nebeskom ...
emsiemsi emsiemsi 18:58 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

princi
Kraja
...brojke su cudo...

SNAP

Slazem se, 46M ljudi, bezmalo sedmina stanovnistva na food stamps, totalno tragicno.

Имају да се помуче да нас стигну !
Када би код нас објективно посматрали ситуацију, више од пола нас би било на боновима за храну.
princi princi 19:14 23.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

Када би код нас објективно посматрали ситуацију, више од пола нас би било на боновима за храну.

:)))))))))). Sto nas, naravno, ne sprecava da im delimo lekcije o istini i pravdi.
emsiemsi emsiemsi 22:00 24.10.2014

Re: Covece, poslednjih 10 minuta

princi
Када би код нас објективно посматрали ситуацију, више од пола нас би било на боновима за храну.

:)))))))))). Sto nas, naravno, ne sprecava da im delimo lekcije o istini i pravdi.

Тако је !
Сваки наш плот је старији од њихове државе.
qqriq qqriq 14:18 22.10.2014

vrh

"Uz napomenu da u reforme idemo dobrovoljno, uprkos činjenici da imamo velike devizne reforme, na kojima bismo mogli da "sedimo i čekamo", Vujović je ponovio da time obezbeđujemo izvesniju budućnost."

ostaje mi samo da taKu pamet javno zaprosim.

qqriq qqriq 14:34 22.10.2014

Re: vrh

ima slično al sad iz zlatnih usta:

On je naveo da Srbija dobija čestitke za mere fiskalne konsolidacije iz celog sveta i da se one ne preduzimaju zato što nas na to neko tera, već zato što je potrebno preduzeti hrabre teške i odgovorne mere.


vučiću, srećo..

edit:

jedan od komentara ovde na sajtu, da vučko zna koliko ga Iz Srbije vole..
"..ako se USTAVNI SUD ne bude oglasio ZABRANOM smanjivanja penzija, sva gologuza raja treba da se digne na kuku i motiku, i da razjuri ovo bajno lopovsko društvo."
hajkula1 hajkula1 18:06 22.10.2014

Re: vrh


Kako niko da pomene a diskutovali smo o slučaju

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=08&dd=01&nav_id=449133


Poređenje mi se samo nameće. Primer (slučajno) Danica Drašković, invalidski penzioner sa raznim prihodima (saznanja iz medija). Koliko još ima takvih?



P.S.

Kakva razlika između bivših i ovih presvučenih (sem u dizajnu)?
qqriq qqriq 10:23 23.10.2014

Re: vrh

Kiša kojoj je posvećen blog, dobro znam da je anpasan posvećen kiši, ubila me pa sam starački spavkala do deset, taman da ne gledam "kažiprst" kad ga vodi tanjabožemesačuvaj.
I time propustila nove budalaštine. Sve pompezno i zapetljano al besmisleno, taman da se dopadne prvom. S kojim se tako ne razgovara. To mu prezime. A koji će ostati zapamćen po mudroj rečenici, mislim vučko, da plate i penzije sad smanjujemo da bismo ih posle povećali. Kako smo glupi da TO ne ukapiramo?! Legenda.
A ovaj from states jutros priznao, piše ovde na sajtu "priznao", da, ipak, rad na budžetu za 2015. još nije počeo.jbg.
E milo mi što ga nisam slušala. Te sreće neću biti s premijerom koji iskače iz svake šerpe, cevke, slivnika, name it.
hajkula1 hajkula1 21:04 23.10.2014

Re: vrh

qqriq


edit:

jedan od komentara ovde na sajtu, da vučko zna koliko ga Iz Srbije vole..
"..ako se USTAVNI SUD ne bude oglasio ZABRANOM smanjivanja penzija, sva gologuza raja treba da se digne na kuku i motiku, i da razjuri ovo bajno lopovsko društvo."



Ustavni sud samo može da izjavi da je nešto neustavno.

Gologuza raja se neće dići zbog ovog smanjivanja penzija. Zna li neko zašto?


qqriq qqriq 15:37 23.10.2014

Eno u zloglasnom "Blicu"...

Živković: Neustavno smanjenje penzija

Bravo Zorane!
libkonz libkonz 16:12 23.10.2014

Re: Eno u zloglasnom "Blicu"...

.
qqriq qqriq 17:25 23.10.2014

Re: Eno u zloglasnom "Blicu"...

a vid ovo:

Dragoljub Mićunović iz Fondacije Centar za demokratiju smatra "da su penzioneri žrtve i da su merama koje se odnose na smanjenje primanja duplo više pogođeni nego zaposleni u javnom sektoru".

"Ovo je rat sa penzionerima, jer je to bilo najlakše uraditi"



Ja zo zovem LAKI KEŠ
angie01 angie01 18:15 23.10.2014

Re: Eno u zloglasnom "Blicu"...

Ja zo zovem LAKI KEŠ


ja citam, Lea Kis- mada, isto funkcionise, bez puno pameti, izmisljena vrednost.
qqriq qqriq 19:22 23.10.2014

Re: Eno u zloglasnom "Blicu"...

angie01
Ja zo zovem LAKI KEŠ


ja citam, Lea Kis- mada, isto funkcionise, bez puno pameti, izmisljena vrednost.


reforme su generalno tog formata.
mr.fogg mr.fogg 17:23 23.10.2014

Обуци се, зима ми је

Ovaj blog je aktuelan i intrigantan - sve pohvale autorki bloga.
Ali ... ko zna koji put, zbunjuje me agresivnost članova i pristalica raznoraznih stranaka tzv. demokratske orijentacije (koje su, po mom mišljenju, autokratske) prema komentatorima koji pokušavaju da vide 'širu' sliku. To nije demokratski.
Žao mi je što se takvi ljudi proglašavaju pristalicama 'one druge strane'.

Možda ste primetili, a možda i niste, da je takvih ljudi na blogovima B92 sve manje.
Ako se to nastavi, na sličnim blogovima ostaće istomišljenici (wtf is this?).

Nemam više ni nerava ni vremena da se bavim ovakvim stvarima.
Znam da većinu ovo ne interesuje, ali ja volim da budem u manjini.
Zato podržavam sve komentare 'jkt2010'.
angie01 angie01 18:12 23.10.2014

Re: Обуци се, зима ми је

sve pohvale autorki bloga.


eh ti provokativni avatari- cuda cine!


Znam da većinu ovo ne interesuje, ali ja volim da budem u manjini.


manjina su sada normalni, posteni, obrazovani, pristojni,


Zato podržavam sve komentare 'jkt2010'.


a on podrzava stavove sadasnje vlade-koji su pak- vecina, barem ona koja je glasala i kojoj je dozvoljeno da se cuje i vidi, jer sve ostalo polako uklanjaju.

a ti valjda izrazavas stav koji ti podrzavas, bez obzira, da l je vecinski ili manjinski.
docsumann docsumann 18:14 23.10.2014

Re: Обуци се, зима ми је

Znam da većinu ovo ne interesuje, ali ja volim da budem u manjini.


manjina su sada normalni, posteni, obrazovani, pristojni,



manjina to sam ja ... jednina jedinke
angie01 angie01 18:19 23.10.2014

Re: Обуци се, зима ми је

manjina to sam ja ... jednina jedinke


aj' ne lazi, ti vredis barem za osmoricu,...to mi neki mistican broj, jer ga svi preskacu, zbog 7 i 9 izmedju kojih je, a kojim pak daju neka specijalna znacenja.
princi princi 18:21 23.10.2014

Re: Обуци се, зима ми је

aj' ne lazi, ti vredis barem za osmoricu,...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana