Gost autor| Sport

nfl - midseason

docsumann RSS / 31.10.2014. u 10:15

gost autor: stefan hauzer

TGC-Happy-J.J.-Watt1.jpg

-  Polusezona !? Već ?!

 

Odmah da vas obradujem,ovo će biti kraći tekst od prethodnog. Tačno smo na pola sezone! Ova, kao i svaka prethodna ,nam je isporučila par iznenađenja; sekundari Detroita ili kompletna odbrana Dalasa. Bilo je i srušenih rekorda , jer u američkom sportu sve je statistika! Demarko Marej,trkač Dalas Kaubojsa, je prvi čovek koji je istrčao 100+ jardi u prvih osam utakmica u sezoni i pitanje je hoće li uopšte stati „samo na tome“. No,da krenemo od početka:


NFC WEST

Arizona Kardinals 6-1
San Francisko 49ers 4-3
Sijetl Sihoks 4-3
Sent Luis Rems 2-5

Prošlogodišnji šampioni Sihoksi(Sijetl) se opako muče i to tamo gde su najjači – u odbrani,ali protiv Karoline u prošlom kolu su pokazali znatan napredak (mada ,po meni, Karolina i nije neki napadački tim). Rasel Vilson igra dobru sezonu,ali Maršon Linč i njegov „beast mode“ su totalno podbacili i tu se krije jedan od faktora slabog starta.Trejd Persija Harvina bi trebao biti odskočna daska za play off. S druge strane,Arizona igra iznad očekivanja,oni su trenutno tim sa najboljim skorom u NFC-u. Iako je odbrana bila znatno oslabljena odlascima,uspeli su da nadomeste to sjajnom timskom igrom. Prilično je iznenađujuće,da ovaj tim gura iako je Leri Ficdžerald imao slabiji start sezone,a Palmera menjao Stanton,par utakmica. Najveću zaslugu za to ima Andre Elington. Nije iznenađenje ako na kraju izvise ili Sihoksi ili Najnersi za mesto u doigravanju. San Francisko se muči,ali drži se još uvek tu oko play offa. Ovo je dugo bio najkompletniji tim u ligi,ali nikako nisu mogli da to potvrde i na kraju. Oseća se pad forme kod igrača u napadu,pogotovo hvatača a i odbrana je oslabljena silnim povredama i suzpenzijama. Takođe,mediji govore kako je trener Džim Harbo „izgubio svlačionicu“ . I dalje su dobar tim,ali ja ne verujem u Kolina Kapernika da može da ih vodi. Sezona Sent Luisa se završila,onog momenta kada se povredio odlični pas rašer Long i to je to. Ukoliko skupe 6 pobeda,biće to uspeh.



NFC NORTH

Detroit Lajons 6-2
Grin Bej Pekers 5-3
Čikago Bers 3-5
Minesota Vajkings 3-5

Ova divizija je trka u dvoje; Detroit protiv Grin Beja. Detroitov sekundari je sve iznenadio,a dovođenje Goldena Tejta se pokazao kao najbolji potez leta. Megatron ima očajnu sezonu,ali njihova odbrana je toliko dobra,da se to i ne oseća. Čak i onih dana kada Met Staford ima „pad koncetracije“ . Njihov direktni protivnik je najčuveniji tim u ligi,koji pretvodi najbolji igrač u ligi – Aron Rodžers. Mislim,ako je on od Džordija Nelsona napravio igrača sa trenutno najviše uhvaćenih jardi u ligi,mi nemamo dalje o čemu. Džulijus Pepers doživljava novu mladost u odbrani Pekersa i biće ovde gusto do kraja,ali dajem im prednost u odnosu na Detroit,baš zbog Rodžersa. Čikago Bersi su užas! Na papiru,ovo je sjajan tim,ali na terenu su truba. Čak i brojke govore da su oni dobri,ali izgleda da statistika ne dobija mečeve. Jedino prijatno iznenađenje je ruki,u sekundariju, kornerbek Fuler. Minesota je u novoj eri posle Edrijena Pitersona koji je otpušten zbog nasilja u porodici.



NFC EAST

Dalas Kaubojs 6-2
Filadelfija Igls 5-2
Njujork Džajnts 3-4
Vašington Redskins 3-5


Dalas Kaubojsi igraju iznad svih očekivanja. Već sam spominjao Demarka Mareja,ali ovaj tim poseduje i Deza Brajanta,jednog od najbolji hvatača u ligi. Toni Romo „ne divlja“ ,a odbrana igra ludački čvrsto. Dok god je tako,ovaj tim bi mogao i u play off. Njihov glavni suparnik je brzi tim Čipa Kelija – Iglsi. Filadelfija je sjajan,mladi tim. Jedan od onih timova,koji bi se mogao objasniti sa – ako trepneš,nešto ćeš propustiti. Nik Fols,za sad dobro vodi tim u napadu,dok je u odbrani sva pozornost na Trentu Kolu,odličnom lajnbekeru. Najbrži tim u ligi bi trebao biti i u doigravanju. Džajantsi su ostali bez Viktora Kruza,a Ilaj Mening i dalje najbolje baca presečene lopte. Plus,povređen je i Rašad Dženings,koji je imao odličan start sezone. Čini se da je ovom timu sve krenulo naopako. A šta tek reći za Redskinse? RG3 je pokretna bolnica,a on je trebao da bude vođa tima. Ovaj tim bi trebao biti bolji nego što jeste,ali oni su nažalost gori. Mislim,oni su trenutno iza onakvih Džajantsa... Posebna pažnja u odbrani na Brajana Orakpa,spoljni lajnbeker i jedan od najboljih igrača na toj poziciji ,čisto da samo ne kudim.



NFC SOUTH

Karolina Panters 3-4-1
Nju Orleans Sejnts 3-4
Atlanta Falkons 2-6
Tampa Bej Bakanirs 1-6

Ova divizija je najveće razočarenje u fudbalu. Svi su videli Nju Orleans,kao glavnog favorita za Superbol,a oni su trenutno u minusu i izvlači ih samo to što su ostali timovi još gori.Karolina je uspela da igra nerešeno,a Atlanta je vezana za Meta Rajana, koji se nalazi na desetom mestu forbsove liste najplaćenijih sportista sveta, a ima niz od pet poraza .Tampa je ,s druge strane,loš tim sam po sebi. U odbranu Nju Orleansa,povreda Marka Ingrama ih je malo omela –ali sada je on ponovo zdrav i oni su odmah pobedili prošlo kolo. Verujem da će oni otići u play off,,pre Pantera koji trenutno drže to mesto. Ovaj tim je pustio Stiva Smita u Baltimor i ostao bez napada,a tu su gde su samo zahvaljujući granitnoj odbrani ,koju predvodi najbolji obarač lige Luk Kučli/Kikli. Atlanta je trebala da bude play off tim,ali umesto toga oni su zajedno sa Tampa bejom ,trenutno, najlošije plasirani timovi u NFC-u.



AFC WEST

Denver Bronkos 6-1
San Diego Čardžers 5-3
Kanzas Siti Čifs 4-3
Ouklend Rejdersi 0-7

Denver je ponovo glavni favorit za Superbol. Savršeno izbalansirani tim,koji predvodi Pejton Mening. Pejton je oborio sve žive rekorde u fudbalu,ali i dalje ima jedan manje Lombardijev trofej od brata (što je žešći blam). Ovaj tim je savršeno izbalansiran. Sve linije tima su popunjene i ne zna se – gde su jači. Njihov glavni konkurent u diviziji je San Diego i revitalizovani tandem Filip Rivers i Antonio Gejts. Imaju problem jer im je kompletni trkački kor povređen i pitanje je da li je Brendon Oliver,ruki,sposoban da iznese trku sa Bronkosima. Plus tu je i Kanzas. Ovaj tim je defanzivna napast,koju gura igra trčanjem Džamala Čarlsa. Aleks Smit je podigao svoju igru od početka sezone i nije iznenađenje ,ako i ove godine sva tri tima iz ove divizije odu u play off. Poslednji tim ovde,a i u ligi su Rejdersi. Najbolje ih opisuje izjava njihovog kornera i legenda Čarlsa Vudsona ; „We suck“.


AFC NORTH

Sinsinati Bengals 4-2-1
Baltimor Rejvens 5-3
Pitzburg Stilers 5-3
Klivlend Brauns 4-3

Ovo je najizjednačenija divizija u ligi. Svi timovi su trenutno preko 50 poato pobeda i biće zanimljivo do samog kraja. Sinsinati je bio u blagoj krizi,ali su se izvukli pobedom nad Rejvensima u prošlom kolu. Povreda Ej Džej Grina ih je uzdrmala,kao i loša forma odbrane,a ni Endi Dalton nikako da napravi taj iskorak iz dobrog kvoterbeka u odličnog. Baltimor je posle krize oko Rej Rajsa,konačno se skrasio sa Džastinom Forsetom,koji igra odlično ,kao i rukijem Taliferom. SI Džej Mozli, ruki lajnbeker ,je podigao čitavu odbranu i moguće je da na kraju završe ispred Sinsija ili Pitzburga. Big Ben igra od očaja do sjaja,ali najbolji hvatač u NFL-u Antonio Braun je ta prevaga koja ga izvlači. Pitanje je samo,da li odbrana može da se nosi sa odbranama ostalih timova u diviziji,pošto čak i Klivlend ima bolju odbranu od njih. Klivlend verovatno ima najmanje šanse od sva četiri tima,ali kvoterbek Brajan Hojer trenutno igra iznad očekivanja ,a samim tim i čitav tim. Ne verujem u play off,jer su jednostavno najslabiji tim ovde.


AFC EAST

Nju Ingland Petriots 6-2
Bafalo Bils 5-3
Majami Dolfins 4-3
Njujork Džets 1-7

Tom Brejdi je i dalje bolji od ostatka ove divizije,a samim tim i Patriote su večiti favoriti. Dodatak Darila Rivisa odbrani je ispao pun pogodak,a u napadu je sve ok,dok god je zdrav Gronk. Ofanzivna linija je isuviše nestabilna,da bi ovaj tim osvojio Superbol i to mora da se popravi – ako se želi ići do samog kraja. Bafalo gura iznenađujuće dobro. Mislim,njihova odbrana ,a pogotovo pas raš nikad nije bio upitan,ali napad je bio upitnik. Semi Votkins je u krugu za najboljeg rukija sezone,a igra trčanjem je i dalje dobra ,jer Fred Džekson ima odične brojke kao i Si Džej Spiler i biće gusta borba sa Majamijem do kraja za vajld kard. Povreda Kišona Morena je mogla da bude veliki problem za ovaj tim ,ali Lamar Miler trči sjajnu sezonu. Tanehil baca promenjivo i tu bi mogao da se krije razlog zbog koga ponovo neće u play off. Njujork Džetsi su bulja od tima.



AFC SOUTH

Indijanapolis Kolts 5-3
Hjuston Teksans 4-4
Tenesi Tajtans 2-6
Džeksonvil Džeguars 1-7

Slična priča kao i u prethodnoj diviziji. Endru Lak,kvoterbek Indija je jednostavno najbolji igrač u diviziji i zato njegov tim nema konkurenciju. Ostala tri kvoterbeka ovde su čist krš ,iako je Hjuston poprilino dobar tim sa Arianom Fosterom i najboljim defanzivcem lige Džej Džej Vatom. Ostatak tima im je jednostavno lošiji,pogotovo što je Andre Džonson van forme. Indijana je jednostavno,bolja za Laka i to je to. Okružen hvatačima ,s kojim je igrao na koledžu – plus dodatak Ahmeda Bredšoa i pomalo probuđenog Trenta Ričardsona bi ovaj tim morao da odvede u play off. Tenesi i Džeksonvil,su i loši timovi. Tenesiju je povređen Džejk Lokler ,konstantno – a Džeksonvil je tim u reizgradnji,koji gledaju samo prijatelji igrača i porodica.Problem sa Džeksonvilom je to što ovaj proces traje od kako ja pratim NFL. Toliko.

Tagovi



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 10:16 31.10.2014

Razmazala mu se maskara

Sta mu je to ispod ociju?
docsumann docsumann 10:21 31.10.2014

Re: Razmazala mu se maskara

Sta mu je to ispod ociju?


satanizmi



zezam se, ofkors, koliko je meni poznato to crnilo smanjuje reflekisju sunačevih zraka, svjetlosti, uopšte, koja može da ometa vid. mada nisam siguran.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:20 31.10.2014

Re: Razmazala mu se maskara

to crnilo smanjuje reflekisju sunačevih zraka, svjetlosti, uopšte, koja može da ometa vid. mada nisam siguran.

u suštini to je funkcionalna šminka ili ratnička boja i služi upravo za to; da smanji refleeksiju jake svetlosti.
ova je karbonska,ali sam pročitao da može biti i od pčelinjeg voska:)


no,kad smo kod lika sa slike -to je JJ Watt i on je najbolji defanzivac u ligi. Ove godine je uspeo da postigne TD* na tri načina;
jednom je presekao loptu,jednom je iz izgubljene lopte pretvorio to u poene i na kraju je glumio hvatača u napadu,uspešno! on i Arian Foster drže ovaj tim na pozitivnoj nuli.
docsumann docsumann 10:30 31.10.2014

AFC NORTH


bvate, kod nijih već godinama ista gužva, ista tvrdoća ... bengalsi, rejvensi, stilersi kolju se samo tako. a o rivalstvu rejvensa i stilersa ne treba trošiti riječi.
stilerse svi otpisuju već godinama. te matori su, te spori su, te otišli im ovi-oni... a oni uvijek solidni.
Atomski mrav Atomski mrav 11:14 31.10.2014

Re: AFC NORTH

stilerse svi otpisuju već godinama. te matori su, te spori su, te otišli im ovi-oni... a oni uvijek solidni.


Navijam za Stilerse i dobro si napisao da igraju već nekoliko sezona baš u ritmu od sjaja do očaja. Ipak, poslednja utakmica protiv Koltsa je bila nešto fenomenalno - Big Ben oborio timski rekord u bačenim jardima (522) i broju tačdauna (6), napad je funkcionisao odlično, ofanzivna linija je sasvim dobro štitila Rotlizbergera a u momentima kad bi popustila, Big Ben se odlično snalazio - zapravo, imao je uvek kome da baci loptu u tim momentima (to je bio problem prošlih sezona). Takva ofanzivna partija se retko viđa i kod timova koji nisu tradicionalno odbrambeno orijentisani poput Stilersa. Imao sam utisak da je defanzivni koordinator Koltsa pokušao sve što zna ali da nije vredelo. Odbrana Stilersa nije briljirala na tom meču, dopustili su protivniku 34 poena ali su bili dobri kad je trebalo. Harison se vratio iz "izdajničke" ekskurzije u Bengalse ali je definitivno vreme da se odbrana podmladi. S druge strane, Laki Lak je odigrao dobro (sem one presečene lopte, ali to se dešava kad se u drugom poluvremenu juri rezultat), ali protiv onakve navale Stilersa se nije moglo.

AFC North divizija će biti poslastica za ljubitelje NFL-a ove sezone! Nadam se da će Stilersi uspeti da se domognu plej ofa - ko zna, možda tri ekipe iz ove divizije uspeju da se plasiraju...

P.S. Kad pre polovina sezone?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:23 31.10.2014

Re: AFC NORTH

bengalsi, rejvensi, stilersi kolju se samo tako.

+ braunsi.

mislim da je njih sprečila samo suzpenzija Džoša Gordona da ne budu prvi u ovoj diviziji. njihova odbrana je nešto posebno. pogotovo Džo Heden,kornerbek.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:37 31.10.2014

Re: AFC NORTH

Kad pre polovina sezone?

a kao da sam juče rekao da je sekundari patriota bolji od legije booma,što se ispostavilo tačnim; čisto da se pohvalim:)

mislim,stilerse apsolutno vuče Antonio Braun ,statistički (a i uopšte) najbolji hvatač lige. čak je jednom i bacio TD.
da,prošlo kolo Big Ben je razbio Koltse i Laka. ono je bila čista umetnost,ali i dalje snaga njihove odbrane je upitna,pogotovo u diviziji gde odbrana odlučuje. sad igraju protiv Baltimora i ako ovo izvuku,tu će se kriti prostor u play offu.

moguće je ,kao što kažeš, i da sva tri tima na kraju odu u doigravanje,ali nekako mi se čini da su sva tri tima slabija od San Diega.
Atomski mrav Atomski mrav 15:05 31.10.2014

Re: AFC NORTH

ali nekako mi se čini da su sva tri tima slabija od San Diega.

Slažem se... u stvari, trebalo bi videti s kim se ko sastaje van svoje divizije u sledećih 8 utakmica, tu možda leži ključ ulaska u plej of.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:34 31.10.2014

Re: AFC NORTH

juče sam gledao neku statistiku i pitzburg je tu bio tim sa drugim najslabijim rasporedom. na primer,karolina je bila prva,a nju orlinz peti,hjuston treći ...
niccolo niccolo 10:38 31.10.2014

Go

Vajkings
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:45 31.10.2014

Re: Go

e to je truba od tima.
baš je skoro bila priča o tome,kako su uspeli da upropaste superbol franšizu ,pre 20 godina. oni su za Heršela Vokera,koji se tad smatrao najboljim trkačem u ligi,poslali u Dalas pet igrača i šest pikova u narednim drafotvima. Ispostavilo se da su upravo tih šest pikova ,od kojih je jedan Emet SMit,trkač sa najviše pretrčanih jardi u istoriji,napravili šampionski Dalas koji je osvoji tri superbola. dok su Vajkingsi otppustili Vokera posle samo dve sezone u kojima nikad nije istrčao preko 1000 jardi.
petargli petargli 14:49 31.10.2014

Re: Go

stefan.hauzer
e to je truba od tima.
baš je skoro bila priča o tome,kako su uspeli da upropaste superbol franšizu ,pre 20 godina. oni su za Heršela Vokera,koji se tad smatrao najboljim trkačem u ligi,poslali u Dalas pet igrača i šest pikova u narednim drafotvima. Ispostavilo se da su upravo tih šest pikova ,od kojih je jedan Emet SMit,trkač sa najviše pretrčanih jardi u istoriji,napravili šampionski Dalas koji je osvoji tri superbola. dok su Vajkingsi otppustili Vokera posle samo dve sezone u kojima nikad nije istrčao preko 1000 jardi.


Nije to tolika truba od tima, ipak imaju 3 pobede i rukija na mestu kvoterbeka, koliko ih je suspenzija najboljeg trkaca lige omela za vise ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:56 31.10.2014

Re: Go

koliko ih je suspenzija najboljeg trkaca lige omela za vise ...

rekao bih,da i sa njim - ovaj tim ne bi imao više pobeda.

ali da,u pravu si, u poređenju sa DŽetsima ili Oklendom,oni deluju kao superbol tim:)
petargli petargli 15:10 31.10.2014

Re: Go

stefan.hauzer
koliko ih je suspenzija najboljeg trkaca lige omela za vise ...

rekao bih,da i sa njim - ovaj tim ne bi imao više pobeda.

ali da,u pravu si, u poređenju sa DŽetsima ili Oklendom,oni deluju kao superbol tim:)

dobar running back (a adrian je odlican!) otvara i pas igru ... imaju i tedija na mestu kvoterbeka koji moze da igra slicno vilsonu iz sijetla (znaci igra trcanjem + pas), a pritom imaju i dobrog wide recivera ...

kolko znaci dobar running back najbolje ilustruje dalas, de marko ih nosi ka januaru ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:37 31.10.2014

Re: Go

a pritom imaju i dobrog wide recivera ...

paterson? ne znam,on je ove sezone očajan,tj. bolje trči nego što hvata.
u svakom slučaju,meni je oduvek bilo fascinantno da minesota ima pitersona,a da su u plej ofu bili samo dvaput
no,dobro
teško je to kada ti je najbolji qb u ligi,direktan rival - aron rodžers:)
niccolo niccolo 16:39 31.10.2014

Re: Go

e to je truba od tima.

Ma nemoj!

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:20 31.10.2014

Re: Go

petargli petargli 14:44 31.10.2014

any given sunday

mogao si malo da updejtujes podatke iznete u tekstu (npr. o running bekovima Bills-a ...) ali da ne sitnicarim previse ...

ove nedelje je prava poslastica na programu new england - denver, i ako se ne varam, 17 duel dvojice najboljih kvoterbekova u prethodne dve decenije ... sem toga, ova utakmica moze da da nagovestaj dokle mogu patriots-i ove sezone (cija ofanzivna linija je znatno poboljsana tokom oktobra omogucivsi tomu da baci 14 tacdauna i nijedan interception, uzgred dobivsi nagradu za najboljeg ofanzivnog igraca u AFC-u za mesec oktobar) ... ni elway nije krio da se denver ove godine spremao da opet pobedi patriots-e u finalu konferencije i napravili su mocniji tim nego prosle ... dobro je to sto je lopta jajasta i svasta je moguce ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:54 31.10.2014

Re: any given sunday

npr. o running bekovima Bills-a ...)

:) njih dvojica imaju kombinovano 600 jardi,što i nije loše .pogotovo
što mene iznenađuje da Fred Džekson i dalje ume da razbije tekl.

+ ovaj put sam rešio da više podataka iznesem u komentarima,jer kao što je poznato,komentari imaju veću vrednost od inicijalnog teksta!

rekao bih da je ovaj duel,onajkoji će i rešiti pitanje prednosti domaćeg terena i samim tim i učesnika superbola. denver je verovatno najkompletniji tim u ligi,ali nikad ne treba zaboraviti da Meningu opadne koncetracija u play off-u
..pogotovo ako ne igra kod kuće. i tu je caka,samo što (moje mišljenje) da je ovaj tim toliko dobro izbalansiran,da ne vidim nikog ko bi mogao da im se suprostavi osim upravo tih patriota.

++ možda kardinali,jer superbol se igra u arizoni:)
petargli petargli 15:03 31.10.2014

Re: any given sunday

stefan.hauzer
npr. o running bekovima Bills-a ...)

:) njih dvojica imaju kombinovano 600 jardi,što i nije loše .pogotovo
što mene iznenađuje da Fred Džekson i dalje ume da razbije tekl.

+ ovaj put sam rešio da više podataka iznesem u komentarima,jer kao što je poznato,komentari imaju veću vrednost od inicijalnog teksta!

rekao bih da je ovaj duel,onajkoji će i rešiti pitanje prednosti domaćeg terena i samim tim i učesnika superbola. denver je verovatno najkompletniji tim u ligi,ali nikad ne treba zaboraviti da Meningu opadne koncetracija u play off-u
..pogotovo ako ne igra kod kuće. i tu je caka,samo što (moje mišljenje) da je ovaj tim toliko dobro izbalansiran,da ne vidim nikog ko bi mogao da im se suprostavi osim upravo tih patriota.

++ možda kardinali,jer superbol se igra u arizoni:)

oba su povredjena (na to sam mislio, :)), Spiller do kraja sezone (mada postoji opcija da se vrati u 16 nedelji), a Jackson se mozda vrati u 10-toj nedelji, tako da Bills-i su "osudjeni" na tandem Orton (stari vuk, :))-Watkins (mlado janje, :)) koji se pokazao u zadnje dve nedelje kao dobitna kombinacija ...

ovo za inicijalni tekst imas pravo, samo sam preleteo preko njega ... :)

denver je stvarno mocan, tako da ce gust da bude veci kad ih neko izbaci iz plejofa ili npr. pobedi u sred arizone kao onomad sijetl u velikoj jabuci ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:49 31.10.2014

Re: any given sunday

oba su povredjena (na to sam mislio, :)),



semi watkins je i bio najavljivan kao najbolji ruki u ovoj sezoni. nego,totalno sam smetnuo ,ozbiljnost povrede si džej spilera.


stefan.hauzer stefan.hauzer 14:59 31.10.2014

karolina vs nju orlinz

sinoć je odigran meč između ova dva tima,koji je dobio nju orlinz i sad ih je pretekao na tabeli. junak pobede je bio mark ingram ,sa 100 jardi i 2 td-ija
(sasvim sluajno ga imam na fantasy-u:))

trenutno mi deluje opako smešno,da je neko poredio Endru Laka i Kema Njutna. Ok, Kem može da trči,ali fudbal je ipak igra pasa,a on je tu očajan.
petargli petargli 15:04 31.10.2014

Re: karolina vs nju orlinz

stefan.hauzer
sinoć je odigran meč između ova dva tima,koji je dobio nju orlinz i sad ih je pretekao na tabeli. junak pobede je bio mark ingram ,sa 100 jardi i 2 td-ija
(sasvim sluajno ga imam na fantasy-u:))

trenutno mi deluje opako smešno,da je neko poredio Endru Laka i Kema Njutna. Ok, Kem može da trči,ali fudbal je ipak igra pasa,a on je tu očajan.

e, kako stojis u fantasiju? imas li sanse za plejof?

edit: Cam igra sa slomljenim rebrima jos od pocetka sezone (mozda su zarasla do sada) ali i dalje nosi neki specijalan prsluk ... sinoc ga je bukvalno prebila odbrana nju orleansa ... covek se ujeo za jezik (cini mi se), pljuvao je krv celu jednu cetvrtinu ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:41 31.10.2014

Re: karolina vs nju orlinz

e, kako stojis u fantasiju? imas li sanse za plejof?

uh,trenutno delim prvo mesto u grupi četiri lika
sa po 6-2

upitna mi je samo igra trčanjem; jer tu su ingram,forset i ivory
(pošto sam bio pikovao kišona morena,ali on je gotov za ovu sezonu:)

ti?



ne znam,mene on dosta potseća na vika - koji takođe ima top u ruci,ali uvek baca previsoko.
petargli petargli 15:47 31.10.2014

Re: karolina vs nju orlinz

stefan.hauzer
e, kako stojis u fantasiju? imas li sanse za plejof?

uh,trenutno delim prvo mesto u grupi četiri lika
sa po 6-2

upitna mi je samo igra trčanjem; jer tu su ingram,forset i ivory
(pošto sam bio pikovao kišona morena,ali on je gotov za ovu sezonu:)

ti?



ne znam,mene on dosta potseća na vika - koji takođe ima top u ruci,ali uvek baca previsoko.

igram tri lige, i skor je 6:2, 7:1 i 6:2 nadam se da ce bar jedna da bude uspesna ... igra trcanjem je najbitnija, i moras da imas bas dobra tri running back-a, ako kanis pobediti :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:53 31.10.2014

Re: karolina vs nju orlinz

i moras da imas bas dobra tri running back-a, ako kanis pobediti :)

zamisli,kod mene u ligi ima lik sa demarko marejem,džamalom čarlsom i arianom fosterom ..i ima skor od 3-5:)))

ali mene apsolutno izvlači antonio gates,koji igra novu mladost!
razmisljam razmisljam 15:49 31.10.2014

Е, само да махнем,

и госту и домаћину , будући да се у тему ич не разабирам, а тако има и да остане.
Но, пошто смо ономад установили да смо Стеф и ја к'о ова двојица, ваљда нисам ни оманула.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:55 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

yup,to su ti ;ali oni su igrali normalan fudbal,ne ovaj američki
usput,čuo sam legendu,
da su jedan drugom znali poziciju na terenu
zatvorenih očiju
i da je to bio ključ uspeha:)
angie01 angie01 16:43 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:01 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

hey,endži,ovo je inače slička,upućena detroit lionsima,koji nikad nisu igrali superbowl:)





ovaj klip najbolje opisuje lajonse. dok megatron obara rekord u uhvaćenim jardama,oni lagano gube kod kuće. mada,ove godine njihov sekundari igra toliko dobro,da ne znam kako to da opišem.
docsumann docsumann 17:09 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

mada,ove godine njihov sekundari igra toliko dobro,da ne znam kako to da opišem.


mislim da je sad svi pokušavaju da uspostave standard u igri sekundarija koji je sihoksima donio titulu.
tako revolucionarne tekovine postaju opšte pravilo

slično se dešavalo i sa lajnmenima. niko više ne želi u timu nepokretne grdosije već eksplozivne, mobilne atlete od +130kg.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:26 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

upravu si.
a to se vidi po tome,da je najskuplji igrač ovog leta bio daril rivis,koji se apsolutno isplatio patriotama.


no ubeđen sam da bez dobrog pas raša,ne možeš imati i dobar sekundari;tj. da je taj segment u igri uslovljen jakim pritiskom na kvoterbeka i ofanzivnu liniju.
a detroit je jak u svim linijama odbrane.
razmisljam razmisljam 17:38 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

stefan.hauzer
yup,to su ti ;ali oni su igrali normalan fudbal,ne ovaj američki



Слушај, кад год покушам да коментаришем на неком спорЦком блогу, ја се избламирам за све паре.
Е, сад сам коначно извукла наравоученије: на таквим темама нећу више чак ни да домахујем.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:45 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

:))) ali razmišljalice kod docsa smo u gostima,a tu se troll podrazumeva!


niccolo niccolo 17:47 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

a tu se troll podrazumeva!

Zato ja trolujem od početka
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:00 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

Zato ja trolujem od početka

neka zika,ništa ?

docsumann docsumann 18:22 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

no ubeđen sam da bez dobrog pas raša,ne možeš imati i dobar sekundari;tj. da je taj segment u igri uslovljen jakim pritiskom na kvoterbeka i ofanzivnu liniju.


naravski!

upravo su to demonstrirali sihoksi u prošlogodišnjem SB-u. no, lako je reći kako bi trebalo, a vraški teško to sprovesti u dijelo.
moraš imati fizički izuzetno moćne igrače, koji ujedno sjajno "čitaju" protivnika da bi ispokrivali polje po dubini, a istovremeno i pritiskali suparničku OL-u i QB-a.
jednostavno, tad si knap sa brojnim stanjem, linije su ti razvučene, nema udvajanja, i ako neko ispadne, automatski se stvara velika rupa u tvojim redovima.

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:34 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

lako je reći kako bi trebalo, a vraški teško to sprovesti u dijelo.

aham.
na primer ,hjuston ima dominantan pas raš
koji predvodi jj watt,ali im je sekundari očaj živi;što je bio do skoro slučaj upravo sa detroitom,onog momenta kada im se popravio sekundari,postali su play off tim.

dok na primer,čikago ima odličan sekundari - ali nema dobar pas raš,pa im je džaba i snaga u polju,kada ne mogu da pritisnu protivničke kvoterebekove.
docsumann docsumann 19:01 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

na primer ,hjuston ima dominantan pas raš
koji predvodi jj watt,


da, a dobar im je i onaj drugi difensiv end, što su ga odskora doveli ( ne znam mu ime). crnac, agresivan, brz, eksplozivan.
sigurno mi možeš reći koju više o njemu.
4krofnica 4krofnica 19:09 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

stefan.hauzer

neka zika,ništa ?


rollin'



:)

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:23 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

da, a dobar im je i onaj drugi difensiv end, što su ga odskora doveli ( ne znam mu ime). crnac

:)))
njihov drugi defensiv end je belac ;jared crick.
a ukoliko misliš na prvog pika na draftu - jadeveona clowneya,on je odigrao tek dve utakmice u sezoni,sa jednim velikim ništa. no,dobro ...povreda je u pitanju.

mada,tu je i tekl - jerrell powe koji je došao letos iz kanzasa,jer tamo nije imao mesta.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:26 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

rollin'

samo rolaj,krofnice



niccolo niccolo 19:58 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

neka zika,ništa ?

Pa vidiš koliko smo loši na tabeli, kome je do pesme
docsumann docsumann 19:59 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

rollin'




stefan.hauzer stefan.hauzer 20:22 31.10.2014

Re: Е, само да махнем,

Pa vidiš koliko smo loši na tabeli, kome je do pesme


Atomski mrav Atomski mrav 20:58 02.11.2014

Re: Е, само да махнем,

hey,endži,ovo je inače slička,upućena detroit lionsima,koji nikad nisu igrali superbowl:)


Pa kad su trejdovali Bobija Lejna 1958. godine u Pitsburg Stilerse a ovaj ih je navodno zbog toga prokleo da neće pobediti sledećih 50 godina. U tih sledećih 50 godina Lajonsi su zaista bili među najgorim, ako ne i najgora ekipa u NFL. Poslednju sezonu u kojoj je ta kletva "važila" su Lajonsi završili sa svih 16 poraza. Sledeće sezone su, dakako, imali pravo na prvog pika na draftu i izabrali su Metjua Staforda koji igra na istoj poziciji kao Bobi Lejn (QB), iz istog je grada kao Lejn (čak iz iste ulice)... i od tada se situacija sa Lajonsima polako popravlja. Inače, Lajonsi su jedna od dve trenutne NFL ekipe koja nikada nije učestvovala u Superboulu (druga su Braunsi - ovi novi, dabome), ali su osvojili 4 NFL titule u eri pre Superboula (3 od te 4 titule upravo dok je za njih igrao Bobi Lejn).
Atomski mrav Atomski mrav 21:02 02.11.2014

Re: Е, само да махнем,

no ubeđen sam da bez dobrog pas raša,ne možeš imati i dobar sekundari;tj. da je taj segment u igri uslovljen jakim pritiskom na kvoterbeka i ofanzivnu liniju.

U tom smislu je dobar zonski blic - em se vrši pritisak na kvoterbeka em se pokriva teren a i zbunjuje se protivnička ekipa. Naravno, i za takvu vrstu odbrane treba imati fizički odlično pripremljene igrače.
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:10 03.11.2014

Re: Е, само да махнем,

ono što je danas odigrao lajnbeker patriota jamie colins,je upravo to o čemu si pričao. totalno sam oduševljen njime bio ;još kada je izdemolirao laka u plejofu prošle godine

a sad, pitzburg vs baltimor.
antioksidant antioksidant 09:09 03.11.2014

Re: Е, само да махнем,

da su jedan drugom znali poziciju na terenu
zatvorenih očiju
i da je to bio ključ uspeha:)

и бекам. лопта у бунар а у њему се или јорк поклони па да главом или кол истегне па га угура стопалом
Atomski mrav Atomski mrav 10:00 03.11.2014

Re: Е, само да махнем,

a sad, pitzburg vs baltimor.

Sad sam video rezultat i prijatno se iznenadio - pribojavao sam se Pitsburgove toplo-hladno forme. Kad ono, Big Ben opet 6 tačdauna.

P.S. Gledao sam i highlights - Harrison is baaaack! :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:13 03.11.2014

Re: Е, само да махнем,

Harrison is baaaack!

koja faca! mislim,u jednom trenutku je iskrenuo zglob,ali ni to ga nije zaustavilo.
baltimor je dominirao na početku,a onda su u dva napada imali fambl i int
i od tog momenta više nisu postojali.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:05 01.11.2014

.

inače,za sutra,
predlažem gledanje okršaja dva najbolja kvoterbeka svoje generacije

pejtona meninga i toma brejdija (xvi put)
dve potpuno različite priče.
prvi je bio zvezda od kako je bacio svoju prvu loptu;
a drugi,underdog,koji je već posle svoje četvrte sezone smatran za najboljeg ikad
(usput,jedine poraze u superbolu je doživeo od pejtonovog mlađeg brata ilaje meninga:)

naravno svoju pažnju usmerite i na duel
arizona vs dalas
trenutno dva najbolja tima u nfc-u
..kao i divizijskog okršaja između
baltimora i pitzburga

:)

angie01 angie01 13:11 01.11.2014

Re: .

inače,za sutra,
predlažem


pihtije, domace kobaje- dosta luka, prepeceni somun i mladi kajmak,

iz horizontale gledati film- Grand Budapest Hotel,...posle dremka, pa supica, sarme,..dremka, kafica, droc, droc,...ne mozete medju svet, zbog luka, belog luka-naci, opusteno, dremka.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:22 01.11.2014

Re: .



prvo i osnovno pravilo nedeljom je ;ne ustajati iz kreveta pre podneva.
a onda dan započeti
jednom lakom kaficom i ovom stvarkom
(pazištatikažem:)


angie01 angie01 14:16 01.11.2014

Re: .

i ovom stvarkom


najs!


...ono moje je predlog za subotu,...i iskljuciti telefone, subotom se svi sete da nesto 'oce.
Atomski mrav Atomski mrav 21:15 02.11.2014

Re: .

arizona vs dalas
trenutno dva najbolja tima u nfc-u


Ne igra Toni Romo... povređen je.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:26 03.11.2014

Re: .

Ne igra Toni Romo... povređen je.

to se baš videlo,ovaj brendon viden je bulja.

ali kako su kromatri i paterson zatvorili deza brajanta,haos
chedimir chedimir 22:30 01.11.2014

midseason

Detroit je pobedio poslednje 2 tekme a mogao je i da ih lagano izgubi,igraju bolje u napadu jer protivnici ne znaju kako da chuvaju Megatrona koji sedi na klupi
,statistika u njihovom slucaju ne znachi nish'(to su proshle sezone pokazali na najgori moguci nachin)New Orleans se budi i bice znachajan faktor u daljoj trci,Dallas je mozhda nashao kljuch kako da najzad neshto smisleno uradi sa loshim QB i odlichnim wide receiver-om,Denver je mocan ali Seahowks-e ne teba nikako otpisivati,kao ni steelers-e, San Diego i Patriots-i su favoriti iz senke a mislim da Phily i 49-ersi zaokruzuju krug potencijalnih kandidata,Arizona ?,no way Jose
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:14 02.11.2014

Re: midseason

:)ne znam,Arizona je oduvek bila znak pitanja kao tim.
sećam se jedne sezone su krenuli sa 4-0,a završili sa 4-12 ...ipak,oni trenutno guraju
iako im glavni igrači igraju loše.
patrik piterson se ne vidi,a leri ficdžerald je tek u prethodnom kolu ubacio u petu.
i tu jednu tekmu što su izgubili,izduvali su jer je morao da igra treći qb.

danas igraju sa dalasom i ako to dobiju ;po meni
sf ili sijetl ispadaju iz plej ofa.

takođe,nju orlinz koristi to što ima laku grupu..samo mislim da u plej ofu,nemaju šanse ako ne budu u prve dve ekipe.
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:13 03.11.2014

Re: midseason

sf ili sijetl ispadaju iz plej ofa.

mislim da sf ispada iz play offa
i to je to
što se tiče ove ekipe.
poslednji napad,od jednog inča,za pobedu
i lignjoslavu ispadne lopta.

+ mislim da će sanjati difenziv enda remsa,roberta kvina

Atomski mrav Atomski mrav 10:02 03.11.2014

Re: midseason

poslednji napad,od jednog inča,za pobedu
i lignjoslavu ispadne lopta.


'beš kvoterbeka kada ekipa Sent Luisu da samo 10 poena...
Still, it could be worse: Miami - San Diego 37:0
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:17 03.11.2014

Re: midseason

Still, it could be worse: Miami - San Diego 37:0

a san diego sam smatrao ozbiljnom ekipom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:41 03.11.2014

Re: midseason

lignjoslavu

ovo sam prepoznala! ali kapiram da nije u pitanju isti lignjoslav.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:10 03.11.2014

Re: midseason

ovo sam prepoznala! ali kapiram da nije u pitanju isti lignjoslav.

to ja od milošte

Atomski mrav Atomski mrav 21:51 03.11.2014

Re: midseason

He he he, baš liči :)
Mislim da je dečko sagoreo, kockali su se kad su mu dali prednost u odnosu na Aleksa Smita i izgubili.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:02 03.11.2014

Re: midseason

Mislim da je dečko sagoreo, kockali su se kad su mu dali prednost u odnosu na Aleksa Smita i izgubili.

meni je on,na primer,kompletniji igrač od rasela vilsona. ipak,rasel ima superbowl - a on izgubljene lopte u poslednjoj četvrtini..
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:58 02.11.2014

.

ako sad ne zavolite,američki fudbal - pa ja ne znaam.


LINK
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:04 02.11.2014

Re: .

pa ja ne znaam.

čkode voli mature :)))
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:27 03.11.2014

.

u prvom poluvremenu,pejton se nije video
ali polako se budi

td,za džulijusa tomasa.
ovo sad već može biti ozbiljan meč:)u prvom poluvremenu , patriote su razvalile bronkose
pogotovo lajnbeker kolins
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:41 03.11.2014

Re: .

kratko je trajalo buđenje; ubiše ih odbrana patriota
Atomski mrav Atomski mrav 09:58 03.11.2014

Re: .

ubiše ih odbrana patriota

I Gronk
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:31 03.11.2014

Re: .

I Gronk

ako beba ne zna,ko je gronk - to je lik,kao jj watt ...samo brži! mislim,njemu je lako baciti,jer ga je teško promašiti

+ zna da hvata i ne možeš ga oboriti:)))



docsumann docsumann 06:10 04.11.2014

Re: .

ako beba ne zna,ko je gronk - to je lik,kao jj watt ...samo brži! mislim,njemu je lako baciti,jer ga je teško promašiti


najmoćniji tajtend kojeg sam ja gledao!

samo je pitanje zdravlja i povrijeda da li će biti najbolji svih vremena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:46 04.11.2014

Re: .

meni je i dalje najdraži; antonio gates.
ne znam zašto,još od njegove rookie sezone ga gotivim
valjda zato što je detroit finest?

ali gronk je u nedelju imao nekoliko spektakularnih hvatanja
+ imao je duel sa tj ward-om,koji ga je povredio u teklu prošle godine
pa je bio posebno motivisan/inspirisan

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:48 04.11.2014

.

sinoć sam,u toku meča indijanapolisa i džajantsa
čuo jednu stvar,koju nisam znao

a to je

endru lakov matori ,oliver lak
je bio back up qb arčiju meningu,ćaletu pejtona i ilaja.
mali je svet?
mislim,upravo je endru - nasledio pejtona kao qb u koltsima
a i smatrao se za najboljeg draft prospekta
upravo
posle pejtona:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:53 04.11.2014

Re: .

baš taj endru lak,je verovatno novi najbolji qb u ligi
ako ne bude bilo povreda,naravno

sinoć je bez ofanzivne linije izbacio 4 td
bio je non stop udaran,obaran
i opet je,što je meč išao dalje,on bio sve bolji.

+ ta sreća koja ga prati (lucky luck) ,kad je bacio int ,a ty hilton izvukao loptu rodžeru-kromatriju iz ruku i pretvorio to u td.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:10 06.11.2014

:)

čisto da znate; u nedelju će se meč između dalasa i džeksonvila igrati
na vembliju u londonu

i već duže vreme se spekuliše,da bi baš džeksonvil mogao uskoro da bude premešten u london.
kao cilj globalizacije igre,a i uopšte taj džeksonvil na floridi prate samo porodice igrača i par prijatelja istih:))

iako , je mala verovatnoća za to ...kapiram da će se i dalje na vembliju igrati par utakmica sezone
kao poklon tom gradu
u kojem se takođe,tokom godine održava i po koji nba meč u o2 areni.
Atomski mrav Atomski mrav 22:12 06.11.2014

Re: :)

a i uopšte taj džeksonvil na floridi prate samo porodice igrača i par prijatelja istih:))

Prilika da LA opet dobije NFL franšizu?
Pričao mi je rođak koji je bio u LA da tamo klinci uglavnom hodaju okolo u dresovima bejzbol klubova (i da su očigledno Dodgersi popularniji od Angelsa), te da je retkost videti nekoga recimo u dresu Kobija Brajanta... sledeći po popularnosti su hokejaški dresovi (Kingsi). Možda je LA sada već predugo bez NFL-a? Možda bi neki kanadski grad bio zainteresovan za NFL franšizu (po ugledu na NHL i NBA)?
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:02 07.11.2014

Re: :)

Prilika da LA opet dobije NFL franšizu?

mislim,da za ljude u los anđelesu u obzir dolaze samo rejdersi. a kako su,oni izabrani za najnepoželjniju destinaciju igrača - ouklend ,nije neverovatno, da se rejdersi vrate u grad. franšizi je neophodna promena i možda je povratak rešenje?

s druge strane,taj isti džeksonvil je tim kojije najviše puta igrao u londonu
+ vlasnik im je shahid khan,pakistanac,koji poseduje i fudbalski klub fulam...tako da ima tu nešto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana