Filozofija| Istorija| Politika| Sex

Sex, laži i jeftine žvake

freehand RSS / 31.10.2014. u 23:51

Ili: Muk u Mraku

Da je Dobrica Ćosić poživeo verujem da bi ovo vreme opisao u romanu koji bi naslovio sa „Vreme laži". U tekstu objavljenom u „Vremenu" Đorđe Vukadinović (VREME 1241, "Strpljenje do novih obećanja") pobrojao je nedavno samo one najglomaznije i najopskurnije Vučićeve šarene laže; od sto milijardi evra koje čekaju na granici da svane sunce sa Nikolićem, preko fabrike čipova od 3-4 milijarde dolara do Mercedesa iz Rakovice. I ne zna se, prosto, da li je više lagao kad obećava da nešto neće ili da nešto hoće.

 B1B1JF0CQAMTH0M.jpg:large

I sve je sjajno dok hipnoza traje i dok se i pučina, i vlastela, a bogami i učenjaci i filozofi dive njegovom bajnom nevidljivom ruhu što ga je sam skrojio pa tako gologuz i sa svojom taštinom u stalnoj erekciji šeće kroz od divljenja obnevideli špalir.

Dok hipnotisana gomila ne obraća pažnju na onu nekolicinu koji s vremena na vreme prošapću da su svi goli a da je car u Armaniju, a naši evroatlantski prijatelji sirenskim glasovima pevaju „Bravo! Bravo!" aplaudirajući velikoj mudrosti, termopilskoj hrabrosti i sjajnim rezultatima.

Međutim, njegova je osetljiva Eustahijeva tuba posebno alergična na takve titraje koji ruše harmoniju teškom mukom izgrađenu između njega i podaništva. Pa onda reši kao srpski car Irod  da preventivno eliminiše redom dokazane i potencijalne remetilačke faktore.

Štampani su mediji odavno pometeni a scena sravnjena tabloidima. Ne učazeći sad u metode a i oni su belodani i jasni - da nije Vremena, Danasa i Draže, Koraksa i Somborca - moglo bi se reći potpuno i konačno. A evo je i peglanje elektronskih medija skoro pa gotovo. Posle Olja Bećković ode i Suzana Trninić. Ok, principa radi da pomenem i Sarapu, mada mi savest nalaže i ovaj mali disklejmer - više kao žrtvu nego kao autora.

Te sad više nema ko da velikog istinoljubivog dečka pita da li su se svi u Krupnju u nove i popravljene kuće uselili do septembra kako je tvrdo obećao. Ni otkud gubitak NBS. Ni otkud pad BDP od 3 i industrijske proizvodnje od 15 odsto. Ni ogroman budžetski deficit. Ni spoljni dug. Ni gde je taj prvi snimak sa bratom Andrejom koji maše ličnom kartom pred pobesnelim žandarima.

Ali, kad smo već kod brata i lične karte... Dakle, ovaj retardozoik najavljen je stiroporom i i čuvenim štrajkom glađu, nastajaodžakovima sa falsifikovanim glasačkim listićima a u punom sjaju nastupio za ove dve i po godine i svim gore pobrojanim atacima na mozak. No ako je priča o „ukradenom identitetu" Andreja Vučića, brata predsednika Vlade i izabranog gospodara Srbije prošla tako kako je prošla uz sasluženje visokih državnih službenika - onda ovo društvo ima tačno i upravo ono što zaslužuje.

Jer mrak u tintari seje mrak oko tintare.  That simple.

 

Tagovi



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 00:04 01.11.2014

Lubrikanti su za sisice

uros_vozdovac uros_vozdovac 11:23 01.11.2014

Re: Lubrikanti su za sisice

pa bolje Mila da uvezemo.
qqriq qqriq 12:19 01.11.2014

Re: Lubrikanti su za sisice

pa bolje Mila da uvezemo.



eeee, godinama ja TO pričam, pišem.
a_jovicic a_jovicic 17:20 01.11.2014

Re: Lubrikanti su za sisice

qqriq
pa bolje Mila da uvezemo.

eeee, godinama ja TO pričam, pišem.

Nema potrebe za uvozom ... dobili smo i mi našeg "Mila" (još samo žandarmi da upamte fotografije familije ... jer u CG nikako nije moguće da Milov brat dobije pendrek po ledjima ... šta god uradio)
qqriq qqriq 20:36 01.11.2014

Re: Lubrikanti su za sisice

jer u CG nikako nije moguće da Milov brat dobije pendrek po ledjima ...


CG nema slinu, mi nemamo Mila, life is a bitch.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:05 01.11.2014

dijagnoza

onda ovo društvo ima tačno i upravo ono što zaslužuje.


ovo je tačno, koliko god da je bolno.
zanimljivo je da bi se mnogi sa ovim složili.
opet, tragikomično je da bi se isti ti "mnogi" veoma sporili oko toga kako dođosmo dovde i ko su glavni krivci.
krkar krkar 00:09 01.11.2014

Terapija

Samo da ti nama ne ujedaš poštare za nogu, makar pisao i ovake mudrosti
freehand freehand 00:16 01.11.2014

Re: Terapija

krkar
Samo da ti nama ne ujedaš poštare za nogu, makar pisao i ovake mudrosti

Bajčetinac, pali.
Idi da malo retroaktivno sređuješ svoje tekstove i brišeš komentare. Tako možda, nekad, za nekog ko te ne zna ispadneš mudar i pametan.
Unfuckable Unfuckable 02:59 01.11.2014

Re: Terapija

Samo da ti nama ne ujedaš poštare za nogu, makar pisao i ovake mudrosti

neko pojede poštara a neko trabanta
Život, jebiga
krkar krkar 10:48 01.11.2014

Re: Terapija

Idi da malo retroaktivno sređuješ svoje tekstove i brišeš komentare


Tjah, jednom lažljivac i govno podmetačko - uvek lažljivac i govno podmetačko!

NIKAD NIŠTA NISAM IZMENIO NI OBRISAO A DA TO NISAM JASNO NAVEO.
emsiemsi emsiemsi 10:50 01.11.2014

Re: Terapija

krkar
Idi da malo retroaktivno sređuješ svoje tekstove i brišeš komentare


Tjah, jednom lažljivac i govno podmetačko - uvek lažljivac i govno podmetačko!

NIKAD NIŠTA NISAM IZMENIO NI OBRISAO A DA TO NISAM JASNO NAVEO.

Недавно сам се понудио да теби и Фрихенду одржим краткотрајни курс уљуђивања. Понуда важи још увек.
krkar krkar 10:53 01.11.2014

Re: Terapija

уљуђивања


Ti bi jedino mogao da držiš kurs uljotićivanja.
hajkula1 hajkula1 11:19 01.11.2014

Re: Terapija

emsiemsi
krkar
Idi da malo retroaktivno sređuješ svoje tekstove i brišeš komentare


Tjah, jednom lažljivac i govno podmetačko - uvek lažljivac i govno podmetačko!

NIKAD NIŠTA NISAM IZMENIO NI OBRISAO A DA TO NISAM JASNO NAVEO.

Недавно сам се понудио да теби и Фрихенду одржим краткотрајни курс уљуђивања. Понуда важи још увек.



Nepisano pravilo je da, kad se free (ili drugi bloger) obračunava s krkarom, ako več ne podržavamo onda bar navijamo za freeja (ili drugog blogera). Nađi u arhivi krkarove blogove pa vidi sam (mada je brisao postove, biće ti jasno o kome se radi).


krkar krkar 11:31 01.11.2014

Re: Terapija

Nađi u arhivi krkarove blogove pa vidi sam (mada je brisao postove, biće ti jasno o kome se radi).



Tebi ću da pišem sažetke svojih postova. Verzija za IQ 40
freehand freehand 11:40 01.11.2014

Re: Terapija

krkar
Idi da malo retroaktivno sređuješ svoje tekstove i brišeš komentare


Tjah, jednom lažljivac i govno podmetačko - uvek lažljivac i govno podmetačko!

NIKAD NIŠTA NISAM IZMENIO NI OBRISAO A DA TO NISAM JASNO NAVEO.

Ma lažeš, Krkare, po običaju. Na svom poslednjem blogu obrisao si čitav niz komentara i to pošto je blog već bio zatvoren. Ne govorim o brisanju pre toga u kombinaciji sa banovanjem. A ako baš budeš insistirao možda se i pojavi neki skrinšot, ko zna?
Razumem ja da čak i tebe može biti sramota zato što si se onako besomučno nalupao. Ali ovo sad prevazilazi i taj krkarizam.
I to radiš gotovo redovno.
No ipak - zaista bih voleo da se sad manemo mene i tebe i da nešto o temi kažeš, makar to bilo i razbucavanje mojih "mudrosti" koje si u svom komentaru označio. Što valjda jednom takvom mudracu i znalcu sa sjajnim predikcijama ne bi smelo biti teško?
Dakle, šta te je pogodilo? Pominjanje Predsednika Nikolića, Dobrice Ćosića ili sam potpuno omašio u opisu stanja?

freehand freehand 11:50 01.11.2014

Re: Terapija

krkar
Nađi u arhivi krkarove blogove pa vidi sam (mada je brisao postove, biće ti jasno o kome se radi).



Tebi ću da pišem sažetke svojih postova. Verzija za IQ 40

Trebaće ti još jedan sa IQ 20, pa onda u četiri ruke.
freehand freehand 11:55 01.11.2014

Re: Terapija

Nepisano pravilo je da, kad se free (ili drugi bloger) obračunava s krkarom,

Fri se nikad i ni sa kim ne obračunava. Uvek reaguje na sadržaj bloga ili komentara, nikad na ličnost. Čak i kad je dokazana patologija u pitanju sa svakim komentarom (prvim u nizu) počinjemo ispočetka.
I nikakav problem nemam da se složim, preporukom ili komentarom, sa arhiprotivnicima kada im stav i napisano to zavrede.
emsiemsi emsiemsi 15:58 01.11.2014

Re: Terapija

hajkula1
emsiemsi
krkar
Idi da malo retroaktivno sređuješ svoje tekstove i brišeš komentare


Tjah, jednom lažljivac i govno podmetačko - uvek lažljivac i govno podmetačko!

NIKAD NIŠTA NISAM IZMENIO NI OBRISAO A DA TO NISAM JASNO NAVEO.

Недавно сам се понудио да теби и Фрихенду одржим краткотрајни курс уљуђивања. Понуда важи још увек.



Nepisano pravilo je da, kad se free (ili drugi bloger) obračunava s krkarom, ako več ne podržavamo onda bar navijamo za freeja (ili drugog blogera). Nađi u arhivi krkarove blogove pa vidi sam (mada je brisao postove, biće ti jasno o kome se radi).



Немам навику да се опредељујем (тако лако).
Кркар јесте прост, но не може се рећи да је глуп. Ја бистрим људима, успркос свему, увек дајем одређени бонус.
Додуше, бистри, а неморални људи могу да буду много веће штеточине од глупака (та сада буди паметан --- овиме не прејудицирам да је Кркар неморалан, јер човека не познајем, а његов опус не пратим довољно да бих само из његовог писања могао да донесем валидан закључак).
Оно што, са друге стране, код бистрих људи иритира, је недостатак њихове (иако имају потенцијал) жеље да раде на себи (и свом непрестаном упристојавању и уљуђивању).
krkar krkar 22:46 01.11.2014

Re: Terapija

Ma lažeš, Krkare, po običaju. Na svom poslednjem blogu obrisao si čitav niz komentara i to pošto je blog već bio zatvoren.


Lažeš ti. (Ko laže taj i krade - a vrijedi i obrnuto...).

Daj screenshot.

Daj PET screenshota
freehand freehand 22:52 01.11.2014

Re: Terapija

krkar
Ma lažeš, Krkare, po običaju. Na svom poslednjem blogu obrisao si čitav niz komentara i to pošto je blog već bio zatvoren.


Lažeš ti. (Ko laže taj i krade - a vrijedi i obrnuto...).

Daj screenshot.

Daj PET screenshota

Krkare, Krkare... Kaži "majke mi" (gde ću od tebe časnu reč da tražim) da je sa tog bloga, na kome si se inače ispoljio u svoj svojoj punoći i volumenu, čarolijom nestalo deset mojih komentara, od toga bar pet iz naše razmene sa poslenjde strane?

Nego opet ništa o svojim predviđanjima od onomad i stvarnosti koja ti daje za pravo time što Srbija postaje Krkarija, zemlja snova tebe i tvojih?
qqriq qqriq 22:53 01.11.2014

Re: Terapija

vrijedi

milojep milojep 00:48 02.11.2014

Re: Terapija

krkar
Idi da malo retroaktivno sređuješ svoje tekstove i brišeš komentare


Tjah, jednom lažljivac i govno podmetačko - uvek lažljivac i govno podmetačko!

NIKAD NIŠTA NISAM IZMENIO NI OBRISAO A DA TO NISAM JASNO NAVEO.


Lažeš džukelo! Meni si funjarski obrisao komentar svojevremeno i pri tom me banovao.
Unfuckable Unfuckable 01:38 02.11.2014

Re: Terapija

Lažeš džukelo!

obdžekšn, pliz:
džukela ne jede trabanta
freehand freehand 01:42 02.11.2014

Re: Terapija

Unfuckable
Lažeš džukelo!

obdžekšn, pliz:
džukela ne jede trabanta


grmfrm grmfrm 08:43 02.11.2014

Re: Terapija

qqriq
vrijedi



Citat iz Alana Forda.
Alan Ford je bio prevodjen u tada SR Hrvatskoj zbog cega i jeste dobio taj neki smek zbog koga su ga ljudi i citali masovno u Jugoslaviji.
emsiemsi emsiemsi 08:57 02.11.2014

Re: Terapija

grmfrm
qqriq
vrijedi



Citat iz Alana Forda.
Alan Ford je bio prevodjen u tada SR Hrvatskoj zbog cega i jeste dobio taj neki smek zbog koga su ga ljudi i citali masovno u Jugoslaviji.

Нису га читали (само) због тога .
freehand freehand 09:37 02.11.2014

Re: Terapija

grmfrm
qqriq
vrijedi



Citat iz Alana Forda.
Alan Ford je bio prevodjen u tada SR Hrvatskoj zbog cega i jeste dobio taj neki smek zbog koga su ga ljudi i citali masovno u Jugoslaviji.

Alan Forda nije prevodila Hrvatska nego Nenad Brixy. Zato je imao šmek kakav je imao.
hajkula1 hajkula1 10:07 02.11.2014

Re: Terapija

Unfuckable
Lažeš džukelo!

obdžekšn, pliz:
džukela ne jede trabanta



Neka nova verzija? Znam samo onu za wartburg.





qqriq qqriq 10:22 02.11.2014

Re: Terapija

Citat iz Alana Forda.


grmfrm grmfrm 12:40 02.11.2014

Re: Terapija

Alan Forda nije prevodila Hrvatska nego Nenad Brixy. Zato je imao šmek kakav je imao.


Pa rekoh u Hrvatskoj, a ne da ga je prevodila Hrvatska.
krkar krkar 03:29 03.11.2014

Re: Terapija

Meni si funjarski obrisao komentar svojevremeno i pri tom me banovao.


Ima na moderatorskom panelu opcija OBRIŠI a ima i OBRIŠI FUNJARSKI.

Tvoje banovanje je stvar elementarne pristojnosti
freehand freehand 08:45 03.11.2014

Re: Terapija

grmfrm
Alan Forda nije prevodila Hrvatska nego Nenad Brixy. Zato je imao šmek kakav je imao.


Pa rekoh u Hrvatskoj, a ne da ga je prevodila Hrvatska.

Tako je, ali u kontekstu Alan Forda nije bitno gde je strip prevođen nego ko je prevodio. to govorim.
freehand freehand 08:47 03.11.2014

Re: Terapija

Tvoje banovanje je stvar elementarne pristojnosti

Eh, ti i pristojnost... U toim kontekstu A gledajući ispoljavanje na ovom blogu - kako misliš da stoji sa tvojim banovanjem i elementarnom psristojnošću?
Ribozom Ribozom 00:35 01.11.2014

kada se pomene sex

...odmah se setim jedne plavuse

Ribozom
23:33 30.05.2010
Italijani
Uvoziće ono što nam treba proizvedeno kod nas, od našeg?


Zar ste ocekivali da evropskim novcem sagradimo u Srbiji elektrane pa da struju prodajemo opet Evropi?


Djerdap 3

Koliko to kosta?

Slazem se u nacelu vase kritike vlasti zbog ne investiranja u energetiku.
Ali pitanje novca potrebnog za preskupe investicije u energetiku ipak mi nemamo.

Preporuči / Preporuka: 0 / Obavesti moderatora / Link / Replika: 9 /



Zorana Z. Mihajlović Milanović
06:01 31.05.2010
Re: Italijani
@Zar ste ocekivali da evropskim novcem sagradimo u Srbiji elektrane pa da struju prodajemo opet Evropi?@
...prica o energetskom sporazumu sa italijom, ili Energetskom sporazumu sa Rusijom..nije prica o Italiji ili Rusiji kao investitorima.. To je prica o Srbiji, nemustim politicarima, nemanju strategije sta se hoce, i kako do toga doci..
Problem smo mi.
Preporuči / Preporuka: 60 / Obavesti moderatora / Link /


Zorana Z. Mihajlović Milanović
06:07 31.05.2010
Re: djerdap
@Djerdap 3

Koliko to kosta?

Slazem se u nacelu vase kritike vlasti zbog ne investiranja u energetiku.
Ali pitanje novca potrebnog za preskupe investicije u energetiku ipak mi nemamo.@

Naravno, i ne moramo da imamo. Da li mislite da nema zainteresovanih za ulaganje u jednu hidroelektranu tipa Djerdap 3, koja bi sa energijom zadovoljavala pola Evrope? Mi pricamo o ucescu u izgradnji jedne NE u susednoj drzavi, a pred nosom nam stoji mogucnost da sa nekim ili nekima izgradimo na nasoj teritoriji HE (a ne NE) i tako budemo vrlo bitan proizvodjac elektricne energije.
Ali mora mnogo da se radi, da se zna sta se hoce...a ne da se Ministarstvo shvata kao stepenica do penzije, ili predah..
/a ako bismo sabrali samo deo onoga sto je baceno u energetskom sektoru...zbog loseg upravljanja, neiskoriscenja..pa mogao je jos jedan Djerdap da se sagradi../
Preporuči / Preporuka: 40 / Obavesti moderatora / Link /
qqriq qqriq 12:42 01.11.2014

Re: kada se pomene sex

...odmah se setim jedne plavuse


i ja.
bila je tako lijepa nekoć, s kosom boje kana a obrve guste.
čika labusova vremena..
horheakimov horheakimov 00:45 01.11.2014

+ čarobna reč

freehand freehand 01:49 01.11.2014

Ilustracija

Profesor Miodrag Zec, Milan Knežević i Saša Radulović u Peščanik video izdanju:
Put u nezaborav

Interesantno i inspirativno za razmišljanje i raspravu.
Unfuckable Unfuckable 02:39 01.11.2014

kamioniavioni

svatagovorancijapatojeto
freehand freehand 09:14 01.11.2014

Re: kamioniavioni

Unfuckable
svatagovorancijapatojeto

Ma ne.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:33 01.11.2014

Re: kamioniavioni

Ovo sam već video i umreo sam od tuge i smeha. Ako je istina onda je
Gledaj samo kako se Hičkok smeje!

Nego spisak ne može da bude bez moje >>> omiljene: http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1206392/Milijarde+od+sunca.html?email=yes
Ja sam kao ludak pisao pisma po novinama, ostavljao komentare po netu - kada, gde, aman-zaman, kako na proleće a ne zna se ni gde će biti,...jok, ništa.
Moja omiljena Zorana u svemu učestvovala i ništa. To je bilo 6. novembra 2012. godine.
appendix appendix 09:15 01.11.2014

Blic srtrip


oskar-z-wild oskar-z-wild 09:51 01.11.2014

Пасинг шот

onda ovo društvo ima tačno i upravo ono što zaslužuje.

Jer mrak u tintari seje mrak oko tintare. That simple.


Ја не би оптуживао "друштво" (society) -- успешни манипулатори су успешни зато што све заварају. Нису криви они који су изманипулисани и преварени, за њих се само може рећи да су наивни и можда глупи.



freehand freehand 09:57 01.11.2014

Re: Пасинг шот

oskar-z-wild
onda ovo društvo ima tačno i upravo ono što zaslužuje.

Jer mrak u tintari seje mrak oko tintare. That simple.


Ја не би оптуживао "друштво" (society) -- успешни манипулатори су успешни зато што све заварају. Нису криви они који су изманипулисани и преварени, за њих се само може рећи да су наивни и можда глупи.


U pravu si, Oskare. Sem što ovde nije reč o krivici nego o stanju svesti. I o tome da se gledajući tako smešnu i providnu opsenu svesno odbija njeno imenovanje. Kao gospođa sa slike u tekstu bloga:
glasala je za Vučića a tako joj je teško?! Pa kako je to moguće? Dakle, ako nije Vučić - a nije jer je to nemoguće - mora da je njoj u stvari super, samo ona toga nije svesna.
Ludilo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:28 01.11.2014

Re: Пасинг шот

freehand
oskar-z-wild
onda ovo društvo ima tačno i upravo ono što zaslužuje.

Jer mrak u tintari seje mrak oko tintare. That simple.


Ја не би оптуживао "друштво" (society) -- успешни манипулатори су успешни зато што све заварају. Нису криви они који су изманипулисани и преварени, за њих се само може рећи да су наивни и можда глупи.


U pravu si, Oskare. Sem što ovde nije reč o krivici nego o stanju svesti. I o tome da se gledajući tako smešnu i providnu opsenu svesno odbija njeno imenovanje. Kao gospođa sa slike u tekstu bloga:
glasala je za Vučića a tako joj je teško?! Pa kako je to moguće? Dakle, ako nije Vučić - a nije jer je to nemoguće - mora da je njoj u stvari super, samo ona toga nije svesna.
Ludilo.


Ja bih rekao da je "stanje svesti" svuda isto, svi svuda vole da slušaju bajke. Uostalom koji procenat ljudi na svetu veruje u bajke zvane Bog, Alah i slično?

A ako hoćeš da menjaš "stanje svesti" to su ćorava posla. Manipulator će pući kad dođe vreme. Koliko dugo je Berluskoni mutio po Italiji?



U poređenju sa talentovanim manipulatorom Boris je bio zlato. A Dinkić, srebro?
hajkula1 hajkula1 11:01 01.11.2014

Re: Пасинг шот

freehand
Kao gospođa sa slike u tekstu bloga:
glasala je za Vučića a tako joj je teško?! Pa kako je to moguće?

Ludilo.



Važi za oko 25% glasača.
Oko xy% kaže, oterali smo DS i nije nam bolje.
Ostatak kaže, znali smo.

Valjda?
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:13 01.11.2014

Re: Пасинг шот

Radulović o "stanju svesti":

Gledaj oko 23ćeg minuta

Pescanik
hajkula1 hajkula1 10:37 02.11.2014

Re: Пасинг шот

freehand
U pravu si, Oskare. Sem što ovde nije reč o krivici nego o stanju svesti. I o tome da se gledajući tako smešnu i providnu opsenu svesno odbija njeno imenovanje. Kao gospođa sa slike u tekstu bloga:
glasala je za Vučića a tako joj je teško?! Pa kako je to moguće? Dakle, ako nije Vučić - a nije jer je to nemoguće - mora da je njoj u stvari super, samo ona toga nije svesna.
Ludilo.




Šta sa 70% koji nisu glasali za Vučića?

emsiemsi emsiemsi 10:02 01.11.2014

Ко би га знао !?

Вероватно је све овако (и још горе) како је у уводу блога написано !
Сада се тек види до чега је калакурција и башибозук око "светог Зорана филозофа" довела.
Сва срећа је што при следећм лупању града и Скупштине неће бити толиког ентузијазма.
Kraja Kraja 10:24 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

"da nije Vremena, Danasa i Draže, Koraksa i Somborca"

...moram da dodam i 24 minuta sa kesicem...
...i da pitam, btw, kojom magijom emisija opstaje na programu b92, ako neko zna...

oskar-z-wild oskar-z-wild 10:33 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

Sorry, nisam odavle. Ko su Draža i Somborac?
emsiemsi emsiemsi 10:48 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

oskar-z-wild
Sorry, nisam odavle. Ko su Draža i Somborac?

Није важно ! То су наши.
Додуше, за овога Сомборца чак и ја знам.
Нисам склон да се у било кога кунем, но, овај Сомборац је веома продуктиван (нећу да кажем - хиперактиван), а колико је паметан, не знам. Оно што, по његовим карикатурама (додуше, ђубре типа "Блица" у којем он, између осталога, објављује нити не отварам) могу да закључим је - да свакако није глуп.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:05 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

emsiemsi
oskar-z-wild
Sorry, nisam odavle. Ko su Draža i Somborac?

Није важно ! То су наши.
Додуше, за овога Сомборца чак и ја знам.
Нисам склон да се у било кога кунем, но, овај Сомборац је веома продуктиван (нећу да кажем - хиперактиван), а колико је паметан, не знам. Оно што, по његовим карикатурама (додуше, ђубре типа "Блица" у којем он, између осталога, објављује нити не отварам) могу да закључим је - да свакако није глуп.

Somborca sam izguglovao. Ali Dražu nisam.


hajkula1 hajkula1 11:07 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

emsiemsi
Вероватно је све овако (и још горе) како је у уводу блога написано !
Сада се тек види до чега је калакурција и башибозук око "светог Зорана филозофа" довела.
Сва срећа је што при следећм лупању града и Скупштине неће бити толиког ентузијазма.




A da malo zaobiđeš mrtvog čoveka? Ili čisto, malo pristojnosti?



hajkula1 hajkula1 11:36 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

Kraja
"da nije Vremena, Danasa i Draže, Koraksa i Somborca"

...moram da dodam i 24 minuta sa kesicem...
...i da pitam, btw, kojom magijom emisija opstaje na programu b92, ako neko zna...



Može biti kao iluzija slobodnog medija? Kao i Ivan Ivanović na Prvoj. Možda posluže i kao dvorske lude, (na celom dvoru, jedino ona caru sme sve da kaže).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:06 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

oskar-z-wild
Somborca sam izguglovao. Ali Dražu nisam.


Žvaka u pepeljari

qqriq qqriq 12:14 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

znači, Ivan Ivanović sinoć se bajno zajebavao na račun premijera i bratu mu, ja pomislila da mu poslednja pa da kaže sve što ima.

ovakav blog čekam i milo mi i drago da je tuka. jer vučko&zorka lažu za sav gas i kintu.

btw, veliki sam ljubimac(!) naslova koji su maznuti iz filmova, baš soderbergov obožavam, al imam pitanje: gde vidiš sex?
osim ako GA vidiš u onoj erekciji.
ja sex volim i rado ga se sećam, a koliko me staračko sećanje služi, sex podrazumeva dvoje, makar i s lutkom, vibratorom, etc :)))))))
alone je drkanje.
freehand freehand 12:19 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

btw, veliki sam ljubimac(!) naslova koji su maznuti iz filmova, baš soderbergov obožavam, al imam pitanje: gde vidiš sex?

Pa gospođo draga, ako ovo što se u Srbiji dešava nije težak sex-redaljka u mozak zbunjeni - onda priznajem da ni predstavu nemam šta je sex uopšte.
qqriq qqriq 12:23 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

Pa gospodine dragi, izdaje me memorija pamćenja, ccc

emsiemsi emsiemsi 16:03 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

hajkula1
emsiemsi
Вероватно је све овако (и још горе) како је у уводу блога написано !
Сада се тек види до чега је калакурција и башибозук око "светог Зорана филозофа" довела.
Сва срећа је што при следећм лупању града и Скупштине неће бити толиког ентузијазма.




A da malo zaobiđeš mrtvog čoveka? Ili čisto, malo pristojnosti?




Глупости !
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:07 01.11.2014

Re: Ко би га знао !?

Kraja
"da nije Vremena, Danasa i Draže, Koraksa i Somborca"

...moram da dodam i 24 minuta sa kesicem...
...i da pitam, btw, kojom magijom emisija opstaje na programu b92, ako neko zna...



Pa i Pescanik ima odlicne tekstove.
Evo ovaj je fenomenalan
Opanak
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:26 01.11.2014

Zagorkama&co...



"Glasala sam za Vučića i uopšte ne znam zašto nam je ovako."

Ima tome desetak dana, prolazeći Tašmajdanskim parkom čuo sam deo razgovora grupe penzionera između kojih najglasniji kaže: "Pa,sunce im jebem žarko, glasam za njih 20 godina, od vremena dok su bili radikali, i za Nikolića i za Vučića, i sada kad su došli na vlast, oni mi smanjuju penziju. Pa, jesam li to zaslužio?"

Odgovori su jednostavni:
ad1) Zagorki Petrović: "Tako ti je kako ti je, jer si glasala za koga si glasala".
ad2) Grupi penzionera sa Taša:"Posle jebanja, nema kajanja."
ad3) Za sve ostale koji nisu glasali za aktuelnu vlast: "Popušili ste ni krivi ni dužni, ali nije vam prvi put."
ad4) Svima gore pomenutim za utehu: "Ničija nije do zore gorela".



qqriq qqriq 12:47 01.11.2014

Re: Zagorkama&co...

"Ničija nije do zore gorela".


Moja se GASI! Toliko o svemu da dodam i umuknem.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:53 01.11.2014

Re: Zagorkama&co...

a dok se ne ugasi, evo predloga za čitanje, čak i kad sveća treperi:

qqriq qqriq 12:56 01.11.2014

Re: Zagorkama&co...

Jukie Jukie 17:20 01.11.2014

Re: Zagorkama&co...

Dok sveće, gorenja svog site,
izdišu, i dok gasnu boje,
(bikovi idu. Deco, skrijte
crvene keceljice svoje)
qqriq qqriq 20:06 01.11.2014

Re: Zagorkama&co...

Dok sveće, gorenja svog site




a ja sam već dobacila i do onog: jel sam pošla il sam došla? ; )))
al jednu stvar ne kapiram. da na ovom blogu, sa ovom temom, u ovoj zemlji, ima ovoliko komentara?!?!



tako da ja ne brinem više ne samo za sebe, staru i onemoćalu kojoj vučko otima kintu od penzije zvanu LAKI KEŠ, babu kojoj niko neće da ustane u tramvaju, o ostalom da i ne govorim, ne, ja ne brinem više za nas.



hajkula1 hajkula1 20:48 01.11.2014

Re: Zagorkama&co...

qqriq
ne, ja ne brinem više za nas.




Otpisani.
qqriq qqriq 21:04 01.11.2014

Re: Zagorkama&co...


tihi..........
omega68 omega68 21:25 01.11.2014

Mi ti se kunemo

qqriq qqriq 21:33 01.11.2014

Re: Mi ti se kunemo

a ja tela da okačim "Dead Flowers", al numem.
petargli petargli 00:06 02.11.2014

CIA snajka ...

Sve ovo govori o tome da su USA i EU konacno nasle pravog coveka u pravo vreme, a njegovo je samo da slusa i izvrsava "sugestije". Normalno kao nagradu za poslusnost dobio je Srbiju za igraliste, i sad ... vozi Misko!
milojep milojep 00:44 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

petargli
Sve ovo govori o tome da su USA i EU konacno nasle pravog coveka u pravo vreme, a njegovo je samo da slusa i izvrsava "sugestije". Normalno kao nagradu za poslusnost dobio je Srbiju za igraliste, i sad ... vozi Misko!


Sada kada je jasno ko i šta je Vučić da li je jasno i ko su i šta su USA i EU?
petargli petargli 01:12 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

milojep
petargli
Sve ovo govori o tome da su USA i EU konacno nasle pravog coveka u pravo vreme, a njegovo je samo da slusa i izvrsava "sugestije". Normalno kao nagradu za poslusnost dobio je Srbiju za igraliste, i sad ... vozi Misko!


Sada kada je jasno ko i šta je Vučić da li je jasno i ko su i šta su USA i EU?

USA i EU su sile koje neprekidno pokusavaju da kroje svet po njihovoj meri, i poprilicno uspevaju u tome. Rusija je takodje sila, a svedocimo i usponu Kine ...
freehand freehand 01:23 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

USA i EU su sile koje neprekidno pokusavaju da kroje svet po njihovoj meri, i poprilicno uspevaju u tome. Rusija je takodje sila, a svedocimo i usponu Kine ...

A to je sa temom u vezi - kako?
petargli petargli 02:10 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

freehand
USA i EU su sile koje neprekidno pokusavaju da kroje svet po njihovoj meri, i poprilicno uspevaju u tome. Rusija je takodje sila, a svedocimo i usponu Kine ...

A to je sa temom u vezi - kako?

Ovo je bio odgovor na Milojevo pitanje upuceno meni, valjda ... Moj inicijalan komentar, na koji se Miloje nadovezao, je bio u vezi sa temom, kad vec insistiras da komentari moraju da budu striktno takvi. Ako smatras da nije ti ga obrisi, ili vec sta ...
freehand freehand 02:16 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

petargli
freehand
USA i EU su sile koje neprekidno pokusavaju da kroje svet po njihovoj meri, i poprilicno uspevaju u tome. Rusija je takodje sila, a svedocimo i usponu Kine ...

A to je sa temom u vezi - kako?

Ovo je bio odgovor na Milojevo pitanje upuceno meni, valjda ... Moj inicijalan komentar, na koji se Miloje nadovezao, je bio u vezi sa temom, kad vec insistiras da komentari moraju da budu striktno takvi. Ako smatras da nije ti ga obrisi, ili vec sta ...

Ne insistiram ni načemu striktno, niti se odnosilo direktno na tebe, već na obojicu.
No priznaćeš da nema teme u koju ne mogu Amerikanci da se upletu na ovaj ili onaj način, ali da to malo smisla ima u pokušaju da se razume ovakva tišina u Srbiji usred ovakvog urnebesnog spektakla koji više nije ni politika.
milojep milojep 02:22 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

No priznaćeš da nema teme u koju ne mogu Amerikanci da se upletu na ovaj ili onaj način, ali da to malo smisla ima u pokušaju da se razume ovakva tišina u Srbiji usred ovakvog urnebesnog spektakla koji više nije ni politika.


Ja pa nisam siguran da je u tome 'malo smisla! Šta više plaši me da je u tome mnogo smisla i ne samo za ovo što se sada dešava već i za mnogo toga što se ranije dešavalo.
petargli petargli 02:36 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

freehand
No priznaćeš da nema teme u koju ne mogu Amerikanci da se upletu na ovaj ili onaj način, ali da to malo smisla ima u pokušaju da se razume ovakva tišina u Srbiji usred ovakvog urnebesnog spektakla koji više nije ni politika.

Ono sto mene iskreno plasi je odsustvo opozicije u Srbiji koja, po prirodi stvari, ne bi smela da dozvoli tisinu, a ovakva tisina nije postojala ni za vreme Milosevica. Znamo da je za vreme njegove vladavine opozicija bila poprilicno jaka, to svedoce i martovske demonstracije i lupanje u serpe, kao i peto-oktobarska revolucija. Srbija je bila kao ekspres lonac! Podrska spolja je bio jedan od razloga zasto je opozicija bila tako snazna, iako vrlo cesto razjedinjenja. Znaci, slom opozicije i odrzavanje takvog stanja implicira da spoljni faktor ne zeli bilo kakvu opoziciju ovom rezimu. Zato i imamo ovaj mrak ...

Edit: I dozvoli mi da budem malcice zloban, zato sad imamo Krstica koji pise onakve tekstove za Nase novine ...
milojep milojep 02:39 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Podrska spolja je bio jedan od razloga zasto je opozicija bila tako snazna, iako vrlo cesto razjedinjenja.


Upravo to
grmfrm grmfrm 08:48 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Ono sto mene iskreno plasi je odsustvo opozicije u Srbiji koja, po prirodi stvari, ne bi smela da dozvoli tisinu, a ovakva tisina nije postojala ni za vreme Milosevica. Znamo da je za vreme njegove vladavine opozicija bila poprilicno jaka, to svedoce i martovske demonstracije i lupanje u serpe, kao i peto-oktobarska revolucija. Srbija je bila kao ekspres lonac! Podrska spolja je bio jedan od razloga zasto je opozicija bila tako snazna, iako vrlo cesto razjedinjenja. Znaci, slom opozicije i odrzavanje takvog stanja implicira da spoljni faktor ne zeli bilo kakvu opoziciju ovom rezimu. Zato i imamo ovaj mrak ...


Pa podrsku spolja i ima... da cuti.
freehand freehand 09:19 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Ono sto mene iskreno plasi je odsustvo opozicije u Srbiji koja, po prirodi stvari, ne bi smela da dozvoli tisinu, a ovakva tisina nije postojala ni za vreme Milosevica. Znamo da je za vreme njegove vladavine opozicija bila poprilicno jaka, to svedoce i martovske demonstracije i lupanje u serpe, kao i peto-oktobarska revolucija. Srbija je bila kao ekspres lonac!

Opozicija je u nekim periodima Miloševićeve vlasti bila jaka, u nekim slaba.
Ovo što pišeš o opoziciji je još jedno od tako karakterističnih grešaka u razmišljanju a opštih mesta u našoj javnosti: opozicija može biti onoliko jaka koliko je javnost svesna i nezadovoljna. Opozicija nisu nikakvi pauci s Marsa, nikakva nepoznata sila koja se pojavljuje iznenada. To je onaj deo političkih partija, pokreta i pojedinaca koji nije vlast a ima politička viđenja suprotna vlastima i bori se da na vlast dođe ne bi li ih ostvarila.
Te je ovakvo i ovoliko pljuvanje po opoziciji i njeno nipodaštavanje, sem što je oneređivanje po sopstvenoj glavi još i jalova rabota i vetar u jedra vlastima.
Loša opozicija? Pa gukni, golube. Učini nešto, mrdni guzicu ako umeš bolje!
milisav68 milisav68 10:17 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

freehand

No priznaćeš da nema teme u koju ne mogu Amerikanci da se upletu na ovaj ili onaj način, ali da to malo smisla ima u pokušaju da se razume ovakva tišina u Srbiji usred ovakvog urnebesnog spektakla koji više nije ni politika.

Pa svakom dobronamernom građaninu Srbije je sada jasno, da Milošević nije srušen zbog njega, već zbog Srbije.


Na vlasti su se izmenjale sve moguće kombinacije, i sve su trpele neke pritiske spolja, a na unutrašnjem planu su gledali samo svoje dupe, pa je to dovelo do apatije i sluđenosti naroda/glasača....

Sad nam nije ništa.....ubili su nas ko zeca...

Propušteno je nekoliko šansi da se država uredi kako treba, pa sad svi zajedno jedemo to što je skuvano, a svaka nova vlast samo jaše utabanom stazom prethodne vlasti.

U tom smislu, evo jedan interesantan tekst iz komšiluka - Patriotska svinjarija.
freehand freehand 10:43 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Na vlasti su se izmenjale sve moguće kombinacije, i sve su trpele neke pritiske spolja, a na unutrašnjem planu su gledali samo svoje dupe, pa je to dovelo do apatije i sluđenosti naroda/glasača....

Misliš da zato gospođa sa slike u tekstu ne razume šta se dešava iako je glasala za Vučića?
I da ovaj mehur od laži u kome živimo nije ništa neobično?
Milisave, tuga oko tog stava nije u njegovoj dubini, nego u njegovoj raširenosti.
hajkula1 hajkula1 10:50 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Podrska spolja je bio jedan od razloga zasto je opozicija bila tako snazna, iako vrlo cesto razjedinjenja.




Bez podrške spolja ni SM ne bi opstajao toliko dugo.
fijumau fijumau 11:06 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Opozicija nisu nikakvi pauci s Marsa, nikakva nepoznata sila koja se pojavljuje iznenada. To je onaj deo političkih partija, pokreta i pojedinaca koji nije vlast a ima politička viđenja suprotna vlastima i bori se da na vlast dođe ne bi li ih ostvarila.


Puno tačnije bi bilo kada bi se reklo da se bore za vlast zbog privilegija koje ta vlast donosi, a ostvarivanje politički viđenja mu dođu ako baš, baš mora. Al da ne cepidlačim. A i lepše zvuči ovako.

Opozicija u Srbiji je slaba ne zbog toga što narod nije nezadovoljan, već zato što trenutno ne postoji validna opoziciona politička opcija. Kome to ljudi mogu da poveruju da će zastupati njihove interese? DSu? SDSu (ex-NDSu)? LDPu? DSSu?
Svima zajedno? lol

A da ne spominjem što više nema interesa finansirati bilo kakvu opoziciju, kad već vlast radi sve što je potrebno.

Potrajaće ovaj sex :)
freehand freehand 12:18 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Puno tačnije bi bilo kada bi se reklo da se bore za vlast zbog privilegija koje ta vlast donosi,

To znaš pouzdano i za svakog pojedinačno ili onako otprilike i odokativno za sve redom?
Opozicija u Srbiji je slaba ne zbog toga što narod nije nezadovoljan, već zato što trenutno ne postoji validna opoziciona politička opcija. Kome to ljudi mogu da poveruju da će zastupati njihove interese? DSu? SDSu (ex-NDSu)? LDPu? DSSu?
Svima zajedno? lol

Tebi, pobogu. Nego te ne znaju. A ne znaju te zato što nikako da se objaviš i obznaniš svojh porgram lišen želje za osvajanjem privilegija.
Priznajem da i ja jedva čekam taj momenat otkrovenja i nove nade.
milisav68 milisav68 12:30 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

freehand
Misliš da zato gospođa sa slike u tekstu ne razume šta se dešava iako je glasala za Vučića?

Mislim, svi živi su obećavali "bolje sutra", pa i Vučić&co sa 100.000 milijardi investicija ili čega god.....u međuvremenu su stale donacije, teže se zadužuje (zemlja), pa samim tim ima manje para za potrošnju (penzije), a nije se vodilo računa o uređivanju zemlje i stvaranju uslova za podspešivanje privrede...pa tako "ovaj mehur od laži u kome živimo" stvarno nije neobičan.

Meni danas kritika vlasti deluje kao podsmevanje invalidima, jer se love postupci i izgovorene reči, a suštinski problemi se ignorišu.
Milisave, tuga oko tog stava nije u njegovoj dubini, nego u njegovoj raširenosti.

Ma ok, samo ja Vučića na vlasti imam od 2008. pa znam šta pričam.

freehand freehand 12:34 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Meni danas kritika vlasti deluje kao podsmevanje invalidima

Dobro, eto za početak nema više Utiska i Suzane Trninić, pa će se taj deo iščistiti.
fijumau fijumau 12:37 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

To znaš pouzdano i za svakog pojedinačno ili onako otprilike i odokativno za sve redom?

Mogao bi slobodno da navedeš nekog ko se ne uklapa u to što sam rekao. Ako te ne mrzi.

Tebi, pobogu. Nego te ne znaju. A ne znaju te zato što nikako da se objaviš i obznaniš svojh porgram lišen želje za osvajanjem privilegija.
Priznajem da i ja jedva čekam taj momenat otkrovenja i nove nade.


Sreća je lepa samo dok se čeka. :)
milisav68 milisav68 12:48 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

freehand
Meni danas kritika vlasti deluje kao podsmevanje invalidima

Dobro, eto za početak nema više Utiska i Suzane Trninić, pa će se taj deo iščistiti.

Sad je vreme belih listića i Vesne Pešić.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:28 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

freehand
Meni danas kritika vlasti deluje kao podsmevanje invalidima

Dobro, eto za početak nema više Utiska i Suzane Trninić, pa će se taj deo iščistiti.


Cekaj zar nije najnovije da ipak ide Kaziprst, ali u novom terminu?
U 4 popodne za vreme vesti, stagod to znacilo?


Suzana Trninic @SuzanaTrninic · Oct 31

Vama je stalo do #Kažiprsta, #Kažiprstu je stalo do vas i do #B92! Od utorka - #Kažiprst UŽIVO, u vestima u 16! Vidimo se iz novog studija.

freehand freehand 14:28 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Mogao bi slobodno da navedeš nekog ko se ne uklapa u to što sam rekao. Ako te ne mrzi.

A što bih ja navodio pojedinačno kad mogu široko, isto kao ti?
Sreća je lepa samo dok se čeka. :)

Što ne kažeš odmah da se samo šalimo...
freehand freehand 14:30 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Ma ok, samo ja Vučića na vlasti imam od 2008. pa znam šta pričam.

A ja, valjda, za razliku od tebe - ne znam. Pa dobro, to je zato što si ti pametan i iskusan. Argument jak i na mestu.
Sad je vreme belih listića i Vesne Pešić.

Pa i ovo, valjda, nešto znači. Mada nije daleko od istine.
petargli petargli 17:51 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

freehand

Opozicija je u nekim periodima Miloševićeve vlasti bila jaka, u nekim slaba.
Ovo što pišeš o opoziciji je još jedno od tako karakterističnih grešaka u razmišljanju a opštih mesta u našoj javnosti: opozicija može biti onoliko jaka koliko je javnost svesna i nezadovoljna. Opozicija nisu nikakvi pauci s Marsa, nikakva nepoznata sila koja se pojavljuje iznenada. To je onaj deo političkih partija, pokreta i pojedinaca koji nije vlast a ima politička viđenja suprotna vlastima i bori se da na vlast dođe ne bi li ih ostvarila.

Opozicija je dobijala konstantnu pomoc spolja u ljudstvu i sredstvima tokom tog perioda. Zar niste o tome pre nekih nedelju, dve diskutovali Princi i ti? Javna je tajna o parama koje su stizale koferima iz inostranstva u onim danima kada je Milosevic proglasio pobedu, pa dosao Ivanov, a onda on opet izasao i cestitao Kostunici. Ne znam zasto ignorises ove cinjenice koje nedvosmisleno kazuju da spoljni faktor igra vrlo znacajnu ulogu u raspodeli unutrasnjih snaga. Bar je tako u Srbiji bilo od vajkada.

Ocigledno opoziciji manjka love jer da nije tako oni bi nasli nacin da se cuju i kanalisu nezadovoljstvo javnosti. O svesti javnosti ne bih, to je bolje da pitas ove marketinske magove da li je to odlucujuci faktor da se kreira jaka opozicija. Za ilustraciju je dovoljno da se pogleda medijska slika u Srbiji - ne bi postojao ovakav medijski mrak da nije opozicija bankrot. Mislim da podcenjujes snagu novca, punog stomaka i lagodnog zivota.

Kako je srpski narod vec godinama hronicno svorc on ne moze da pomogne bilo kakvo stvaranje jake opozicije. Jedino koga ja vidim da moze da pomogne opoziciji i prikljuci ih na novcanu infuziju su nasi zapadni partneri, ali njima ocigledno nije trenutno u interesu da imaju bilo kakvu opoziciju. Jednostavno, ova vlada mora da zavrsi ono sta je zapocela.

Te je ovakvo i ovoliko pljuvanje po opoziciji i njeno nipodaštavanje, sem što je oneređivanje po sopstvenoj glavi još i jalova rabota i vetar u jedra vlastima.
Loša opozicija? Pa gukni, golube. Učini nešto, mrdni guzicu ako umeš bolje!

Konkretno ja ne pljujem po opoziciji, samo sam konstatovao da je nema, bar je nema u onoj snazi u kojoj je bila ispoljena tokom vladavine Milosevica. A koliko vidim oni koji se deklarisu kao opozicija i koji su zastupljeni u politickom zivotu, e oni seru po sebi i duvaju u jedra vlastima. Oni cak i smatraju normalnim da pohvale vlast, a sve to radi upristojenja Srbije?! Ako uspes da mi objasnis ovo, vodim te na rucak po tvojoj zelji!

Ja malkice zagugucem ovde na blogu, a radim ono sto volim i ono sto najbolje znam - to je trenutno jedina opcija da budem opozicija Vucicu. Ako ikad procenim da ce moje politicko angazovanje da donese boljitak tebi, Milivoju, Milisavu i ostalima ja cu onda da mrdnem guzicom.
omega68 omega68 22:13 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Jedino koga ja vidim da moze da pomogne opoziciji i prikljuci ih na novcanu infuziju su nasi zapadni partneri

Или источни
Мислим, различитих опозиција има
freehand freehand 22:51 02.11.2014

Re: CIA snajka ...

Ocigledno opoziciji manjka love jer da nije tako oni bi nasli nacin da se cuju i kanalisu nezadovoljstvo javnosti.

Razumem da postoje teme o kojima ti voliš da pišeš, to je ok. Strani faktor i slično. No tema ovog bloga bi otprilike bila da nezadovoljstva javnosti, uprkos evidentnoj katastrofi po svim merilima i na svim poljima - nema. Sa ili bez spoljnog faktora.
Kako je srpski narod vec godinama hronicno svorc on ne moze da pomogne bilo kakvo stvaranje jake opozicije.

Dovoljno bi bilo da "srpski narod" tako švorc prestane da kupuje Kurir, Informer, Blic i da gleda Pink i ostel mrak-dispenzere.
Oni cak i smatraju normalnim da pohvale vlast, a sve to radi upristojenja Srbije?! Ako uspes da mi objasnis ovo, vodim te na rucak po tvojoj zelji!

Možda bih i mogao, kad bih skupio malo živaca. Ali hajd ti u međuvremenu objasni meni kako to da po Krstiću - jer o njemu je reč, zar ne - upravo najviše za kolaboraciju skaču latentni naprednjaci i dojučerašnji Vučićevi obožavaoci, krpiguzi i foliranti?
Kako to, moj Petre?
petargli petargli 01:56 03.11.2014

Re: CIA snajka ...

Razumem da postoje teme o kojima ti voliš da pišeš, to je ok. Strani faktor i slično. No tema ovog bloga bi otprilike bila da nezadovoljstva javnosti, uprkos evidentnoj katastrofi po svim merilima i na svim poljima - nema. Sa ili bez spoljnog faktora.


Dvoumio sam se da li da napisem onaj prvi komentar, prosto zato sto je prica o spoljnom faktoru, generalno, toliko izraubovana da je svaki put na staklenim nogama. Ipak stari kazu, istorija je uciteljica zivota, zato mislim da ovaj aspekt ne treba da se olako zanemaruje.

Dovoljno bi bilo da "srpski narod" tako švorc prestane da kupuje Kurir, Informer, Blic i da gleda Pink i ostel mrak-dispenzere.

Za ovo treba da prodje bar generacija ili dve, i tezak rad svih nas da se drustvo dovede u normalu.

Možda bih i mogao, kad bih skupio malo živaca. Ali hajd ti u međuvremenu objasni meni kako to da po Krstiću - jer o njemu je reč, zar ne - upravo najviše za kolaboraciju skaču latentni naprednjaci i dojučerašnji Vučićevi obožavaoci, krpiguzi i foliranti?
Kako to, moj Petre?

Krstic je samo bio povod za moju reakciju. Meni je strano da opozicija (tu ubrajam i javne licnosti koje se deklarisu kao opozicija) pohvaljuje vlast za bilo sta. To je tako neprirodno i nikakvi izgovori ne mogu da opravdaju to ponasanje.

Sto se skakanja tice, mislim da se tu radi o emotivnim reakcijama usled razocarenja i nemoci, a dobrim delom i o prostoj reakciji na iritaciju. Kako god ali bolje je da se umesto skakanja upotrebe druge tehnike, npr. ignorisanje ili nesto slicno.
petargli petargli 02:06 03.11.2014

Re: CIA snajka ...

omega68
Jedino koga ja vidim da moze da pomogne opoziciji i prikljuci ih na novcanu infuziju su nasi zapadni partneri

Или источни
Мислим, различитих опозиција има

Teoretski mozda da, ali prakticno sigurno ne ...
dolazel dolazel 03:26 03.11.2014

Re: CIA snajka ...

kazuju da spoljni faktor igra vrlo znacajnu ulogu u raspodeli unutrasnjih snaga


Evo bas umro general Veljko Kadijevic, poslednji minister odbrane SFRJ - koliko se bavio svojim poslom, tj odbranom Jugoslavije, videli smo...
No, ono sto je interesantno u vezi sa njim:
Blic: "Kadijević je od 2001. godine živeo u Rusiji, gde je sedam godina kasnije ukazom tadašnjeg predsednika Dmitrija Medvedeva dobio rusko državljanstvo."
Vecernji list: "Bio je u prijateljskim odnosima s ruskim generalom Jazovim kojega je 1991. pokušao nagovoriti da podrži vojni udar u tadašnjoj SFRJ. Nije dobio potporu za to. Poslije je prodao svoj dio vile na Dedinju gdje je stanovao...Kadijević ne dolazi u Beograd. „Sve dok Srbijom faktički vlada američki veleposlanik, nemam tamo što raditi“, objasnio je ruskim novinarima. U Moskvi ga posjećuju kćerka, zet i unuka Adela."
Novosti :"PENZIONISANI jugoslovenski general Veljko Kadijević (83) od 13. avgusta 2008. je građanin Ruske Federacije. Ruska federalna migraciona služba prihvatila je njegov zahtev za dobijanje državljanstva, a predsednik Dmitrij Medvedev potpisao je ukaz u kojem se među 14 osoba nalazi i Veljko Kadijević...KadijeviĆ se ljuti što niko od ruskih vlasti nije želeo da ima kontakt sa njim „iako bi mogao biti koristan ruskoj državi"

Za koga je zapravo radio pokojni general?
petargli petargli 04:00 03.11.2014

Re: CIA snajka ...

Za koga je zapravo radio pokojni general?

Znas onu, o pokojniku sve najlepse, tako da mislim da je on bio dvostruki strani agent koji je penzionerske dane proveo u majcici Rusiji ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana