Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika

KO JE PUCAO U TAJKUNA?

Filip Mladenović RSS / 16.11.2014. u 03:35

Kalibar
Kalibar
Da je Srbija normalna i demokratska zemlja (čitaj: PRAVNA država), Milan Beko bi odavno bio u zatvoru, pravosnažno osuđen, praveći društvo Miroslavu Miškoviću, Bogoljubu Kariću i ostalim cvećkama iz Slobinog i Mirinog zločinačkog skuta. Takođe, svim ratnim profiterima bi bila oduzeta nelegalno stečena imovina i vraćena na raspolaganje pravim vlasnicima - građankama i građanima Srbije.

Umesto toga, Milan Beko je ne samo jedan od najbogatijih tajkuna, neko i „privrednik" koji bez ikakvih sankcija državi Srbiji duguje više miliona evra za neplaćeni porez. U istoj toj Srbiji, gde nama običnim građanima prekršajni sudovi mogu da izreknu kaznu od 50 (pedeset) hiljada dinara ako na vreme ne platimo kvartalne rate poreza na naše stanove i kuće!

Ali, ovo nije blog o nasilnoj preraspodeli društvenog bogatstva i državne svojine tokom ratnih devedesetih. Niti je blog o sramnom odnosu ovdašnjih medija prema jednoj od tajkunskih kreatura, koja je gramzivošću i kameleonstvom uništila veliki broj porodica u Srbiji, ostavljajući ih bez radnih mesta, pristojnih plata, zdravstvenog osiguranja.... Jednom rečju, bez normalnog života.

Ovo je blog o onome ko je pucao na tajkuna Milana Beka. Premijer i njegov ministar policije umiruju javnost saopštavajući pre kraja istrage kako se ne radi o profesionalnom ubici, već o nekakvom amateru. Argumentuju tu svoju „amatersku" tezu činjenicama o ostavljenim čaurama i opušcima, pa čak i o jednom celom nađenom metku! Tabloidi javljaju da je pronađen i DNK trag „mladog i lepog" ubice u pokušaju.

Hajde da prihvatimo režimsku tezu o amateru, koji je ispred tajkunske vile na Senjaku pucao u njenog vlasnika, oštetivši ispaljenim mecima i luksuzan mercedes Milana Beka. Da li je možda reč o nečijem sinu, u pokušaju da osveti oca, kome su tajkuni formata Milana Beka uništili profesionalni i privatni život? Ili je na tajkuna pucao neki student, u znak odmazde zbog ukradene budućnosti u Srbiji? Ili se ovde možda radi o nekakvom namirenju građanske pravde, po principu, ako država neće da ti sudi za počinjena kriminalna dela i za neplaćeni porez, onda ćemo mi građani da uzmemo pravdu u svoje ruke?

Bilo kako bilo, pucnji na Milana Beka i njihovi odjeci ponovo su razotkrili jad i čemer pozorišta zvanog Srbija. Glupirity show must go on, po cenu vređanja zdrave inteligencije i gaženja elementarnih normi novinarskog kodeksa.

Ko je, dakle, pucao u tajkuna Milana Beka? Zločinački duhovi iz ratnih devedesetih? Alave i pljačkaške postpetooktobarske godine? Ili možda AV, AV demagoške trice i kučine, kojima se po već viđenom receptu nastoji zamaskirati sve brže propadanje srednje klase, jedinog garanta socijalnog mira i tampon zone izmedju sve užeg sloja bogatih i sve više siromašnih!?

Atačmenti



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

petronijevic001 petronijevic001 16:20 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Ратни профитери не постоје.Профит је профит без обзира како је стечен.

Рат је један од најбољих покретача економије, а када дође до раста привредне активности нормално је да се појединци обогате.

Коме је стало до морала нека иде у цркву.
larisa_bg larisa_bg 16:55 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

petronijevic001
Ратни профитери не постоје.Профит је профит без обзира како је стечен.

Рат је један од најбољих покретача економије, а када дође до раста привредне активности нормално је да се појединци обогате.

Коме је стало до морала нека иде у цркву.


Ima ljudi koji ovako pišu - češće pišu nego što govore oči u oči - i kladim se da pola toga ne misle baš tako.
Nego vole da zvuče provokativno.
Nisi ti tako loš kao što se praviš, sigurna sam. Samo ti treba pažnje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:39 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

A ti i dalje odrađuješ medijsku podršku pokšaju ubistva


Ćuti, dobro je, zamisli da je postao direktor RTSa pa da RTS ima ovakvu koncepciju.
Ne bi bilo lovostaja, za skinute glave bi se ordenje delilo.
tyson tyson 19:00 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Ako ovako nastavite sa insinuacijama i bizarnim tezama, a sve u cilju da manipulišete i skrenete pažnju sa glavne poente bloga, očekujem da napišete da je taj "mladi i lepi" ubica u pokušaju zapravo bio - Filip Mladenović.

Glavna poenta bloga je da opravdavaš pokušaj ubistva, žrtvu atentata prikazuješ kao osobu koja je smrt zaslužila, i ohrabruješ javnost na nove pokušaje ubistva.

Sve ostalo što piskaraš ovde je manipulacija u cilju skretanja pažnje sa te, glavne poente bloga.


Filip Mladenović Filip Mladenović 20:25 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Sve što ovde pišete u svojim komentarima je providan pokušaj skretanja pažnje sa poente bloga: Srbija kao PRAVNA država, u kojoj će SVI pred zakonom biti JEDNAKI.

Na primer, ako neka od firmi Milana Beka ne plaća porez, onda sa tom firmom Poreska uprava treba da učini ISTO kao i sa piljarom u mom kraju, koja je zatvorena na 7 dana, a njen vlasnik kažnjen zbog poreskog prekršaja.

Šta tu nije jasno!? Ili sporno!?

Prva rečenica bloga glasi:
Da je Srbija normalna i demokratska zemlja (čitaj: PRAVNA država), Milan Beko bi odavno bio u zatvoru, pravosnažno osuđen, praveći društvo Miroslavu Miškoviću, Bogoljubu Kariću i ostalim cvećkama iz Slobinog i Mirinog zločinačkog skuta. Takođe, svim ratnim profiterima bi bila oduzeta nelegalno stečena imovina i vraćena na raspolaganje pravim vlasnicima - građankama i građanima Srbije.

Mućnite glavom!
qqriq qqriq 20:59 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

I šta ćemo ako je taj neko pucao u švalera, a ne u tajkuna, na primer?




Ma da.
Setila se ja I toga no ne smem da rečem.
qqriq qqriq 20:59 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Za Filipa Heroja

100.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:07 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Beko o Vučiću:

"Ja nisam opasan po Vučića, ali bi on mogao da bude opasan po mene. Ne plašim se Vučića kad je u pravu, ali Vučića treba svi da se plaše kad nije u pravu. Iznenadio me je beskompromisnošću odluke da preuzme apsolutnu vlast. I iznenađenje je utoliko veće što smatram da je Vučić jedan od najtalentovanijih ili verovatno najtalentovaniji čovek na srpskoj političkoj sceni. Čudim se kako ne prihvata meru kao još jedan bitan elemenat politike....

Vučić je najskuplja srpska investicija u ovom trenutku. Srbija je njemu mnogo dala. Dala mu je ogromnu moć i ugled. I, konačno, mandat da je vodi. Da je menja. U Vučićevim rukama se nalaze ključevi izdrobljenog pravosudnog sistema, koji nema nezavisnost. Ljudska prava i slobode, sigurnost lične imovine, ekonomska sigurnost investitora, poredak, sve to što opisuje jedno demokratsko društvo svoju zaštitu treba da ima u nezavisnom pravosuđu. Pošto ono nije takvo, sve to nam konačno garantuje samo Vučić, gotovo lično. Kao što nam je to prethodno garantovao Boris Tadić, nakon što je ukinuo sudsku nezavisnost, kroz opštepoznati debakl reforme pravosudnog sistema. Kad bih imao božanski autoritet da u Srbiji nešto izmenim i učinim ga funkcionalnim, to bi bilo osamostaljivanje sudstva. Da nabrajam dalje... policija, tužilaštvo, javna preduzeća, mediji, recite mi šta nije pod AV kontrolom, kad za to ima vremena ili interesa. Takva akumulacija moći, s podaničkim raspoloženjem institucija, Vučića stvarno čini našom najvećom investicijom. Nadam se da će "investicija" početi da radi u našem interesu. Verujem da Vučić zna da je konačna mera njegovog uspeha merljiva. Ona neće biti opisana količinom straha svih nas od njega, niti brojem SNS poslanika u parlamentu, bliskošću koju će postići na ličnom planu s Amerikancima, šeicima i Nemcima. Naša mera očekivanja je jednostavna. Svakom prilikom kad se okrenemo unazad, da vidimo da živimo bolje nego pre. I malim koracima napred. To svi čekamo..."
qqriq qqriq 21:12 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Beko Besprekoran.
qqriq qqriq 21:20 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje




..
tyson tyson 21:22 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Sve što ovde pišete u svojim komentarima je providan pokušaj skretanja pažnje sa poente bloga: Srbija kao PRAVNA država, u kojoj će SVI pred zakonom biti JEDNAKI.

"Ali, ovo nije blog o nasilnoj preraspodeli društvenog bogatstva i državne svojine tokom ratnih devedesetih. Niti je blog o sramnom odnosu ovdašnjih medija prema jednoj od tajkunskih kreatura, koja je gramzivošću i kameleonstvom uništila veliki broj porodica u Srbiji, ostavljajući ih bez radnih mesta, pristojnih plata, zdravstvenog osiguranja.... Jednom rečju, bez normalnog života.

Ovo je blog o onome ko je pucao na tajkuna Milana Beka. Premijer i njegov ministar policije umiruju javnost saopštavajući pre kraja istrage kako se ne radi o profesionalnom ubici, već o nekakvom amateru. Argumentuju tu svoju „amatersku" tezu činjenicama o ostavljenim čaurama i opušcima, pa čak i o jednom celom nađenom metku! Tabloidi javljaju da je pronađen i DNK trag „mladog i lepog" ubice u pokušaju."

I onda naravno opravdavanje atentata i podstrekivanje na nova ubistva:

"Hajde da prihvatimo režimsku tezu o amateru, koji je ispred tajkunske vile na Senjaku pucao u njenog vlasnika, oštetivši ispaljenim mecima i luksuzan mercedes Milana Beka. Da li je možda reč o nečijem sinu, u pokušaju da osveti oca, kome su tajkuni formata Milana Beka uništili profesionalni i privatni život? Ili je na tajkuna pucao neki student, u znak odmazde zbog ukradene budućnosti u Srbiji? Ili se ovde možda radi o nekakvom namirenju građanske pravde, po principu, ako država neće da ti sudi za počinjena kriminalna dela i za neplaćeni porez, onda ćemo mi građani da uzmemo pravdu u svoje ruke?

Bilo kako bilo, pucnji na Milana Beka i njihovi odjeci ponovo su razotkrili jad i čemer pozorišta zvanog Srbija. Glupirity show must go on, po cenu vređanja zdrave inteligencije i gaženja elementarnih normi novinarskog kodeksa."


larisa_bg larisa_bg 22:08 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq
I šta ćemo ako je taj neko pucao u švalera, a ne u tajkuna, na primer?

Ma da.
Setila se ja I toga no ne smem da rečem.


...a ja kad kažem da je zgodan, ispadne da se ništa ne razumem u politiku. Eto vidiš sad!
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:12 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

BRAVO! Pogodili ste temu bloga.

Ali, još ne kapirate poentu bloga.
Ponoviću: SRBIJA = PRAVNA DRŽAVA

A zaključak bloga: Ko je, dakle, pucao u tajkuna Milana Beka? Zločinački duhovi iz ratnih devedesetih? Alave i pljačkaške postpetooktobarske godine? Ili možda AV, AV demagoške trice i kučine, kojima se po već viđenom receptu nastoji zamaskirati sve brže propadanje srednje klase, jedinog garanta socijalnog mira i tampon zone izmedju sve užeg sloja bogatih i sve više siromašnih!?
qqriq qqriq 22:16 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

...a ja kad kažem da je zgodan, ispadne da se ništa ne razumem u politiku.


Pazi, od mene si odmah dobila preporuku. Čak smo i pod prismotrom.

freehand freehand 22:16 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Ali, još ne kapirate poentu bloga.
Ponoviću: SRBIJA = PRAVNA DRŽAVA

Dragi Filipe: ako je Srbija pravna država onda ne može svaki egomanijak da svakog ubicu proglašava za Robina Huda niti svakog bogatog čoveka za razbojnika. A tek nikako sebe za ser Voltera Skota.
larisa_bg larisa_bg 22:19 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq
...a ja kad kažem da je zgodan, ispadne da se ništa ne razumem u politiku.


Pazi, od mene si odmah dobila preporuku. Čak smo i pod prismotrom.



evo i tebi preporuka od mene, a prismotra nek osmatra, svako radi svoj posao
(razumi ga, nije lako sa troje male dece i nervoznom ženom )
qqriq qqriq 22:25 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

razumi ga


jbt, meni kad je dosadno, ne pitam šta košta

larisa_bg larisa_bg 22:29 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq
Čak smo i pod prismotrom.



Nego, jesi provalila da nema nikoga na blogu? Svi gledaju onu vampirsku seriju...


larisa_bg larisa_bg 22:31 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq
razumi ga

jbt, meni kad je dosadno, ne pitam šta košta


ma u pravu si, šta ima mi njih da razumemo... kad ne kapiramo ni Fićin blog, kako Rea da ukapiramo
qqriq qqriq 22:35 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

ma u pravu si, šta ima mi njih da razumemo... kad ne kapiramo ni Fićin blog, kako Rea da ukapiramo

qqriq qqriq 22:37 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje


Nego, jesi provalila da nema nikoga na blogu? Svi gledaju onu vampirsku seriju...



to su vip blogeri.
Fri, izvini. Ti si izuzetak koji, je li..

larisa_bg larisa_bg 22:47 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq

Nego, jesi provalila da nema nikoga na blogu? Svi gledaju onu vampirsku seriju...

to su vip blogeri. vip.


ma da, oni svi u fazonu bloguju u radno vreme, a nas dve pošteno i vredno radimo, pa posle blogujemo od svoje kuće, da ne štetimo državu

(ladno sad možemo da ih ogovaramo, tu je samo Fića, ali on neće da skreće sa teme)


qqriq qqriq 22:56 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

ma da, oni svi u fazonu bloguju u radno vreme, a nas dve pošteno i vredno radimo, pa posle blogujemo od svoje kuće, da ne štetimo državu

(ladno sad možemo da ih ogovaramo, tu je samo Fića, ali on neće da skreće sa teme)

ni da zucne! ozbiljan čovek.
mi čekamo čendlera, a dotle šta navatamo.





tyson tyson 22:57 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Ali, još ne kapirate poentu bloga.
Ponoviću: SRBIJA = PRAVNA DRŽAVA

Da je Srbija neka, kako kažeš, pravna država, ovo bi koliko juče morao da objasniš istražnom sudiji.

Ali pošto nije, onda pored glorifikacije pokušaja ubistva i poziva na nove atentate i nerede kao ovde na tvom blogu i ne treba da čudi sve veća količina nasilja u društvu.



reanimator reanimator 23:03 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

larisa_bg larisa_bg 23:08 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

larisa_bg larisa_bg 23:10 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq

mi čekamo čendlera, a dotle šta navatamo.


Dogovorile smo se, tebi Čendler, meni Džoi.
Ja volim te neozbiljne, a jebozovne. Od toga ću i dumrem.
reanimator reanimator 23:14 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq qqriq 23:14 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Dogovorile smo se, tebi Čendler, meni Džoi.
Ja volim te neozbiljne, a jebozovne. Od toga ću i dumrem


PA mi se i oko BITNOG slažemo!
larisa_bg larisa_bg 23:16 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Šta ti je ovaj eye of Sauron, Re?
Ne preteruj sa očekivanjima od nas...

reanimator reanimator 23:19 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Šta ti je ovaj eye of Sauron, Re?
Ne preteruj sa očekivanjima od nas...

larisa_bg larisa_bg 23:21 17.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

reanimator
Šta ti je ovaj eye of Sauron, Re?
Ne preteruj sa očekivanjima od nas...




aha aha shvatila...

jkt2010 jkt2010 01:25 18.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Filip Mladenović

Takođe, u PRAVNOJ državi svi moraju da plaćaju porez, od vlasnika kafića i trgovina, kojima ovih dana Poreska uprava zatvara njihove objekte i naplaćuje kazne zbog neplaćanja poreza, do Milana Beka i Željka Mitrovića, kojima Poreska uprava ništa ne zatvara niti ih kažnjava, iako su njihovi poreski dugovi stostruko veći od poreskih dugova vlasnika kafića i trgovina!

Na primer, ako neka od firmi Milana Beka ne plaća porez, onda sa tom firmom Poreska uprava treba da učini ISTO kao i sa piljarom u mom kraju, koja je zatvorena na 7 dana, a njen vlasnik kažnjen zbog poreskog prekršaja.


Vlasnici kafica i tvoj piljar placaju kazne i zatvaraju im se lokali zbog (pokusaja) utaje poreza, a ne zbog poreskog duga. Pokusali da utaje da ne bi dugovali. Jel kapiras razliku izmedju poreske utaje i poreskog duga?
blogovatelj blogovatelj 01:55 18.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Ali, još ne kapirate poentu bloga.
Ponoviću: SRBIJA = PRAVNA DRŽAVA


Mislim da sam razumeo.
Atentatora na tajkuna treba sto pre uhapsiti i osuditi!
hajkula1 hajkula1 02:13 18.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Filip Mladenović Filip Mladenović 03:13 18.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

Kapiram ja, kao i Vi, ali ne kapiram zašto to ne ukapira Poreska uprava!
milisav68 milisav68 07:59 18.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

qqriq
Dogovorile smo se, tebi Čendler, meni Džoi.
Ja volim te neozbiljne, a jebozovne. Od toga ću i dumrem


PA mi se i oko BITNOG slažemo!


krkar krkar 03:56 19.11.2014

Re: Zločinačko udruženje

očekujem da napišete da je taj "mladi i lepi" ubica u pokušaju zapravo bio - Filip Mladenović.


Mogu da garantujem za tebe na sudu.

Tvrdim da ti ni za 6 meseci ne bi provalio kako radi pištolj i šta se povuče, pritisne...

Pola dana bi ti trebalo samo da utvrdiš na koju se stranu okreće!
hajkula1 hajkula1 01:13 18.11.2014

...

Um roba se pita "Je li legalno?". Slobodan čovek postavlja pitanje: "Je li ispravno?".
qqriq qqriq 14:06 18.11.2014

Re: ...

Um roba se pita "Je li legalno?". Slobodan čovek postavlja pitanje: "Je li ispravno?".



izvini, pobrkala blogove, izgubim se ja kad se o miši beku radi.
a ko i ne bi?
petronijevic001 petronijevic001 16:55 18.11.2014

Re: ...

Постоји много разлика између пиљаре(коју порески органи затварају због пореског прекршаја) и великих компанија(које порески органи не затварају због пореског дуга).

Једна од важнијих разлика је што у већим фирмама(а тајкунске фирме углавном спадају у веће) радници имају каква-таква права из радног односа,што су радници(углавном) у радном односу, што се уплаћују доприноси из обавезног социјалног осигурања, и што се држави плаћа бар нешто од пореза.

Власници пиљара углавном не уплаћују порез, доприносе ПИО, држе раднике на црно, а поред тога ситни предузетници често не плаћају обавезе ни својим пословним партнерима.90% предузетника и малих привредних друштава има блокиран рачун, а потраживања према њима су углавном ненаплатива.

Зато порески органи имају различит приступ према просечној пиљари и просечној фирми једног тајкуна јер је то рационално и било би сулудо исто третирати потпуно различите привредне субјекте.

ПОстоји и правна разлика између утаје пореза и неплаћања пореског дуга.

Filip Mladenović Filip Mladenović 17:26 18.11.2014

Re: ...

U razvijenim državama Evrope mikro, mala i srednja preduzeća su pogonski motor ekonomije.

Upravo su tajkuni, ovdašnji, svojom bahatošću, alavošću i koruptivnim paktovima sa stranačkim vrhuškama uništili taj pogonski motor srpske privrede.

Zato je danas Srbija tu gde jeste - na dnu Evrope!

Mućnite glavom!
nikvet pn nikvet pn 17:56 18.11.2014

Re: ...

petronijevic001
Зато порески органи имају различит приступ према просечној пиљари и просечној фирми једног тајкуна јер је то рационално и било би сулудо исто третирати потпуно различите привредне субјекте.


Ово је застрашујуће, овакав начин размишљања. Ово несхватање да је друг Тито одавно умро.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:11 18.11.2014

Re: ...

Власници пиљара углавном не уплаћују порез, доприносе ПИО, држе раднике на црно, а поред тога ситни предузетници често не плаћају обавезе ни својим пословним партнерима.90% предузетника и малих привредних друштава има блокиран рачун, а потраживања према њима су углавном ненаплатива.


Ti se, garant, ne baviš privredom u Srbiji :)
freehand freehand 19:10 18.11.2014

Re: ...

U razvijenim državama Evrope mikro, mala i srednja preduzeća su pogonski motor ekonomije.

Priznaj da si to pročitao negde i naučio napamet.
Upravo su tajkuni, ovdašnji, svojom bahatošću, alavošću i koruptivnim paktovima sa stranačkim vrhuškama uništili taj pogonski motor srpske privrede.

Taj pogonski motor srpske privrede nikad nije postojao, Filipe.
nikvet pn
petronijevic001
Зато порески органи имају различит приступ према просечној пиљари и просечној фирми једног тајкуна јер је то рационално и било би сулудо исто третирати потпуно различите привредне субјекте.


Ово је застрашујуће, овакав начин размишљања. Ово несхватање да је друг Тито одавно умро.

Isti princip važi i u Nemačkoj. Bez obzira što je drug Tito umro.
petronijevic001 petronijevic001 01:36 19.11.2014

Re: ...

Filip Mladenović
U razvijenim državama Evrope mikro, mala i srednja preduzeća su pogonski motor ekonomije.

Upravo su tajkuni, ovdašnji, svojom bahatošću, alavošću i koruptivnim paktovima sa stranačkim vrhuškama uništili taj pogonski motor srpske privrede.

Zato je danas Srbija tu gde jeste - na dnu Evrope!

Mućnite glavom!


То је обична митологија.Ко год верује у ову митологију, нека позајми неком просечном ситном бизнисмену нешто пара и нека покуша то да наплати, противно вољи дужника.

У Србији су микро и мала предузећа и предузетници погонски мотор стварања ненаплативих дугова и предмета принудне наплате.Никоме ништа не плаћају добровољно, увек су у блокади, а против њих се не може никада спровести принудно извршење, јер по правилу немају никакве имовине подобне за извршење.
Зато у Србији постоји око 3 милиона принудних извршења пред судовима и приватним извршитељима, значајан део тих предмета потиче из пословања "погонског мотора економије".




petronijevic001 petronijevic001 02:05 19.11.2014

Re: ...

hoochie coochie man


Ti se, garant, ne baviš privredom u Srbiji :)


Не бавим се привредом, али имам искуства у покушајима наплате потраживања у судским поступцима према разним привредним субјектима, кроз извршни поступак и парницу.
Ту постоји огромна разлика између глорификованих малих и средњих бизнисмена и тајкуна.Фирма у власништву неког тајкуна ће по правилу платити свој дуг, без неких великих проблема.Ако и дође до судског спора, платиће дуг по правоснажности пресуде у највећем броју случајева.Ако ни тада не плате, и сачекају да се против њих покрене извршни поступак, онда се то по правилу оконча слањем решења о извршењу НБС на принудну наплату и успешним скидањем дугованог износа са рачуна.

Када наш глорификовани ситни привредник треба нешто да плати противно својој вољи онда то иде потпуно другим током.Мораће да се води парница и извршни поступак до потпуног краја, кроз све могуће фазе.На самом крају, ситни предузетник је сиротиња па не може ништа да му се наплати.Непокретна имовина је одавно пренета на рођаке, рачун је одавно у блокади, нема плате или пензије, и остаје да се попишу ствари покућства као предмет извршења.И те ствари ће дужник по правилу отуђити до оног момента када буду досуђене повериоцу, то је кривично дело, али прилично благо(гони се по приватној тужби).

То зна свако ко има минумум информација о овој области.Прича о ситним и средњим привредницима као неком мотору економије је обичан мит.


Filip Mladenović Filip Mladenović 02:25 19.11.2014

Re: ...

Nije nikakav mit, već REALNOST. Evo primera Nemačke:

Treća najveća ekonomski razvijena zemlja na svetu ne sastoji se samo od globalnih igrača, već i od velikog broja svetskih tržišnih lidera, koji su u stvari - mala i srednja preduzeća. Tih preduzeća u Nemačkoj ima ukupno 3,4 miliona i predstavljaju najveću snagu tamošnje ekonomije.

Od svih preduzeća u Nemačkoj, čak 99,7 odsto su mala i srednja, a od toga 48,9 procenata se bave pružanjem usluga, 31,4 su razni proizvođači, a oko 19,7 odsto su u trgovini. Većinu malih i srednjih preduzeća vode sami vlasnici i kompanije se često prenose s jedne generacije na drugu.
nikvet pn nikvet pn 10:24 19.11.2014

Re: ...

petronijevic001
Када наш глорификовани ситни привредник треба нешто да плати противно својој вољи онда то иде потпуно другим током.Мораће да се води парница и извршни поступак до потпуног краја, кроз све могуће фазе.На самом крају, ситни предузетник је сиротиња па не може ништа да му се наплати.Непокретна имовина је одавно пренета на рођаке, рачун је одавно у блокади, нема плате или пензије, и остаје да се попишу ствари покућства као предмет извршења.И те ствари ће дужник по правилу отуђити до оног момента када буду досуђене повериоцу, то је кривично дело, али прилично благо(гони се по приватној тужби).

То зна свако ко има минумум информација о овој области.Прича о ситним и средњим привредницима као неком мотору економије је обичан мит.



Ето красног примера есенцијалне кристализоване мржње на слободног предузетника.
petronijevic001 petronijevic001 16:03 19.11.2014

Re: ...

nikvet pn

Ето красног примера есенцијалне кристализоване мржње на слободног предузетника.


Нема ту никакве мржње то су чињенице које се лако могу проверити, постоје претраге дужника у принудној наплати, АПР и сличне евиденције.

Проблем наплате потраживања у привреди је општепозната чињеница у Србији.


petronijevic001 petronijevic001 16:06 19.11.2014

Re: ...

Filip Mladenović
Nije nikakav mit, već REALNOST. Evo primera Nemačke:

Treća najveća ekonomski razvijena zemlja na svetu ne sastoji se samo od globalnih igrača, već i od velikog broja svetskih tržišnih lidera, koji su u stvari - mala i srednja preduzeća. Tih preduzeća u Nemačkoj ima ukupno 3,4 miliona i predstavljaju najveću snagu tamošnje ekonomije.

Od svih preduzeća u Nemačkoj, čak 99,7 odsto su mala i srednja, a od toga 48,9 procenata se bave pružanjem usluga, 31,4 su razni proizvođači, a oko 19,7 odsto su u trgovini. Većinu malih i srednjih preduzeća vode sami vlasnici i kompanije se često prenose s jedne generacije na drugu.

Какве везе има Немачка са Србијом и Беком и нашим привредницима?То уопште није реално поређење.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:23 20.11.2014

Re: ...

Poenta je da su mala i srednja preduzeća motor ekonomskog prosperiteta.
Tako je u celoj Evropi, a Nemačka je izdvojena kao najveći ekonomski partner Srbije tokom protekla dva veka.
milisav68 milisav68 08:36 20.11.2014

Re: ...

petronijevic001
Проблем наплате потраживања у привреди је општепозната чињеница у Србији.

Pričaš o poreskom dugu ili o naplati za robu i usluge?
freehand freehand 08:50 20.11.2014

Re: ...

Filip Mladenović
Poenta je da su mala i srednja preduzeća motor ekonomskog prosperiteta.
Tako je u celoj Evropi, a Nemačka je izdvojena kao najveći ekonomski partner Srbije tokom protekla dva veka.

Poenta je da su mala i srednja preduzeća naslonjena na gigante. Uvek i svuda. Obrati pažnju na dolazak Fiata. I šta za njim ide i šta se sa gradom i regionom pa i zemljom dešava. Ili šta se desi kad ode US Steel.
Ili pogledaj Detroit. Gde su mala i srednja preduzeća u Detroitu?
emsiemsi emsiemsi 22:38 20.11.2014

Re: ...

Filip Mladenović
Poenta je da su mala i srednja preduzeća motor ekonomskog prosperiteta.
Tako je u celoj Evropi, a Nemačka je izdvojena kao najveći ekonomski partner Srbije tokom protekla dva veka.

Ко те је слагао ?
Ти још верујеш у те глупости које су причали, годинама, разни продавци магле !?
Мотор Немачке су гигантска предузећа --- Сименс, Круп, Дајмлер Бенц.
Без њих нема Немачке --- мала предузећа могу да постоје, тек када постоје ови џинови.
Пусти те будалаштине којима те кљукао продавац магле Динкић и њему слични (колико је само саветовања та багра по разним Копаоницима одрадила мучеђи се "малим и средњим предузећима" ?)
... олош, башибозук и калакурција.
ПС. Дакле, гиганти, а не мала предузећа.
ППС. Извињавам се, пошто сам касно увидео да је Фрихенд написао веома слично мени.
nikvet pn nikvet pn 10:26 22.11.2014

Re: ...

Дакле, гиганти, а не мала предузећа.


Мммм да ...

Једино што ти и Фри нисте размислили како су ти гиганти настали. Приватизацијом ? Национализацијом ? Самоуправним удруживањем ? Пали с Марса ?

Или су некад давно и они били мали, па средњи ...
larisa_bg larisa_bg 19:47 18.11.2014

Vraćajte se na temu!

Pucala neka cica? Opa.


JBT_LINKUJEM_PRAVDU!
reanimator reanimator 20:04 18.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

Ови подаци могли би да објасне сведочење једног од очевидаца који је рекао да је видео лепог мушкарца како бежи са лица места. У светлу нових доказа могло би се успоставити да је тај мушкарац заправо жена.


?
freehand freehand 20:07 18.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

reanimator
Ови подаци могли би да објасне сведочење једног од очевидаца који је рекао да је видео лепог мушкарца како бежи са лица места. У светлу нових доказа могло би се успоставити да је тај мушкарац заправо жена.


?

A ja nekako odmah posumnjao na drugarice Mariopan La Pasionariu i Hajkulu četiri pištolja?!
reanimator reanimator 20:23 18.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

A ja nekako odmah posumnjao na drugarice Mariopan La Pasionariu i Hajkulu četiri pištolja?!

A ja na Andreu Pejić, ali sam onda shvatio da je ona muškarac koji liči na ženu, a nama treba suprotno (kontraandrogen?)
larisa_bg larisa_bg 20:28 18.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

reanimator
A ja nekako odmah posumnjao na drugarice Mariopan La Pasionariu i Hajkulu četiri pištolja?!

A ja na Andreu Pejić, ali sam onda shvatio da je ona muškarac koji liči na ženu, a nama treba suprotno (kontraandrogen?)


Uopšte ne umete da iskoristite - vi muškarci - ovu situaciju u svoju korist. Ovo je, naime, jedna situacija u kojoj ste vi diskriminisani. Pre svega, reč ubica i ne postoji u ženskom rodu, zar ne? I čim se čuje da je neko na nekoga pucao, odmah automatski se pomisli da je to muškarac.

Umesto da sad zavrištite diskriminacijaaaaa!, pošto vam činjenice izgleda idu u prilog, vi se ovde zezate.
reanimator reanimator 20:45 18.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

Uopšte ne umete da iskoristite - vi muškarci - ovu situaciju u svoju korist. Ovo je, naime, jedna situacija u kojoj ste vi diskriminisani. Pre svega, reč ubica i ne postoji u ženskom rodu, zar ne? I čim se čuje da je neko na nekoga pucao, odmah automatski se pomisli da je to muškarac.

Umesto da sad zavrištite diskriminacijaaaaa!, pošto vam činjenice izgleda idu u prilog, vi se ovde zezate.

Prevelika tema za komentar, zahteva poseban blog
Bio bih spreman da ga napišem kada bih imao garancije da mi se neće zapatiti neka aktivistkinja, koja će mi objasniti da je upravo suprotno : da je ubica ženskog roda, a da je diskriminacija toliko eskalirala, da reč ubic više niko i ne koristi!
milisav68 milisav68 22:35 18.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

reanimator
da reč ubic više niko i ne koristi!

Nije ubic, nego - ubilac.
hajkula1 hajkula1 00:42 19.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

freehand
reanimator
Ови подаци могли би да објасне сведочење једног од очевидаца који је рекао да је видео лепог мушкарца како бежи са лица места. У светлу нових доказа могло би се успоставити да је тај мушкарац заправо жена.


?

A ja nekako odmah posumnjao na drugarice Mariopan La Pasionariu i Hajkulu četiri pištolja?!



Ja bih hapsila. I našla dokaze.
freehand freehand 00:53 19.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

Ja bih hapsila. I našla dokaze.

Dobro, to posle. Prvo pucaš i da lopovi vrate ukradeno.
hajkula1 hajkula1 11:33 19.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

freehand
Ja bih hapsila. I našla dokaze.

Dobro, to posle. Prvo pucaš i da lopovi vrate ukradeno.



Ogledalo, projekcija...?



P.S.

Koji ti je?

cane cane 20:48 20.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

A ja na Andreu Pejić, ali sam onda shvatio da je ona muškarac koji liči na ženu, a nama treba suprotno (kontraandrogen?)


mislim gotovo sigurno da je u pitanju Mila Kovac.

cane cane 20:50 20.11.2014

Re: Vraćajte se na temu!

Prvo pucaš i da lopovi vrate ukradeno.


Hajkulu četiri pištolja?!


frenki belevene briljiras

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana