Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative

(od bioskopa do izgovora)

antioksidant RSS / 24.11.2014. u 13:57

to je sad privatna imovina s kojom vlasnik ocito bas i ne zna sta bi. ali njegovo je. ako je nesto protiv zakona uradjeno pri kupovini postoje institucije koje bi time trebalo da se bave. s druge strane, postoji potreba jednog drustva da ima kulturu i izvan cisto komercijalnih transakcija. slicno kao i sa prostorom informisanja. zato je i potreban javni servis.zbog kulture i informisanja a ne da bude najgledanija televizija (ovo je veoma povezano sa osnovnom temom, tj nije u pitanju prevelika digresija) ali da se vratimo na bioskope. drustvu je potreban i umetnicki prostor van trznih centara. potrebna je i filmska umetnost van lagane vecernje zabave. potrebni su filmovi koji obrazuju, koji suocavaju, koji tese, koji provociraju, koji bude, s kojima se sanjari... i neko da ih snima (za to treba i novca) i mesto gde se prikazuju (i za to treba novca preko onih koji ce se prihodovati od karti i kokica). da li ce to mesto u beogradu biti "zvezda" ili ne, nije toliko ni bino. bitno je da u doba stednje i kresanja troskova neki troskovi predstavljaju investiciju u stavove koje ce imati sledeca generacija. a neka generacija dize glas i trazi, buni se protiv mraka i tisine potpune komercijalizacije umetnosti i kulture. sadasnji ministar kulture ima lepo iskustvou vodjenju jedne institucije kulture i mislim da je vise i od svih nas svestan koliko je moguce njeno opsatajanje na cisto komercijalnim osnovama (i institucije i kulture).

mehanizmi preraspodele novca van tog cisto komercijalnog kriterijuma dakle moraju da postoje (moj je zakljucak da moraju, vi se slozite ili ne) a gledajuci ovako sa strane (ne ucestvujem na trzistu kulture a ni u njegovim devijacijama) cini mi se da je tu situacija prilicno... pa recimo birokratizovano partijsko klanovska (kao na zalost i u drugim nekim segmentima naseg drustva). kad i kako to menjati s kojim zeljenim ciljevima drugo je pak pitanje. ovaj tekst je i onako bio samo izgovor da se cuje neka muzika...

 



Komentari (263)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 20:25 24.11.2014

Jbt, što sam morao da se rodim kao Srbin?

Što se nisam rodio kao Finac pa da mi premijer bude Alexander Stubb. Čovek, inače, obožava Duncana Wattsa.
gabriele gabriele 22:24 24.11.2014

Jovo Čaruga

mehanizmi preraspodele novca van tog cisto komercijalnog kriterijuma dakle moraju da postoje


šta reči, kakvu izjavu dati .... mislim to rade i oni čudnovati kuburaši sa obrijanim glavama što reketere kafiće, dragstore ,servisere kišobrana i ostali sitnoburžoaski skorojevički polusvijet koji nit gleda Bunjuela nit ozbiljnije šmrče pa od čega kultura i mafija da živi nego od preraspodjele
alselone alselone 22:32 24.11.2014

Suludo je bioskop smatrati za mesto kultur

s obzirom sta se daje poslednjih godina.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:55 24.11.2014

Re: Suludo je bioskop smatrati za mesto kultur

Suludo je bioskop smatrati za mesto kultur
s obzirom sta se daje poslednjih godina.

pa u kinoteci se ne daje to što se daje po sinepleksima. postoji bioskop, i bioskop. bioskop može da bude kulturno mesto, a i ne mora.
antioksidant antioksidant 23:07 24.11.2014

Re: Suludo je bioskop smatrati za mesto kultur

ako ima kokica i nacosa to je sinepleks a ako se nudi crno i belo seme to je kultura (skoro kao zvezda-dinamo vinkovci '87me)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:10 24.11.2014

Re: Suludo je bioskop smatrati za mesto kultur

ako se nudi crno i belo seme to je kultura

s tim što se kokice pojedu cele, a semenke se kulturno pljuju na pod bioskopa.
tyson tyson 00:22 25.11.2014

Re: Suludo je bioskop smatrati za mesto kultur

postoji bioskop, i bioskop. bioskop može da bude kulturno mesto, a i ne mora.

A može i da posluje s profitom:

Washington, DC E Street Cinema


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:59 24.11.2014

.

Tako je zbog potreba trgovačkih transakcija novi vlasnik bioskopa Balkan, umesto Beograd filma, preimenovan u Beobana, vlasnik Jadrana postao je Beojana, Kozare – Beokona, a tu su još i Partizan –Beopana, Voždovac –Beovona i Slavica – Beoslana.

mirelarado mirelarado 00:04 25.11.2014

Re: .

BebaOdLonchara
Tako je zbog potreba trgovačkih transakcija novi vlasnik bioskopa Balkan, umesto Beograd filma, preimenovan u Beobana, vlasnik Jadrana postao je Beojana, Kozare – Beokona, a tu su još i Partizan –Beopana, Voždovac –Beovona i Slavica – Beoslana.



Аууу, човече, која Сељана... :)))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:27 25.11.2014

Re: .

Аууу, човече, која Сељана... :)))))))))))

pa Beoseljana.
reanimator reanimator 09:50 25.11.2014

Re: .

pa Beoseljana

Val Seljoberiana. Mislim, ipak malo naginjemo italijanskom šmekerizmu :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:42 25.11.2014

Re: .


Val Seljoberiana. Mislim, ipak malo naginjemo italijanskom šmekerizmu :)



Fabrizio Corona, Šmekerizam.
G.Cross G.Cross 01:08 25.11.2014

Shit, Rollers, No, Yeah, Shit

Pocetkom osamdesetih proslog veka sam radio za Jugoslovensku firmu u Londonu ( i nisam bio clan biblioteke, sto govori takodje nesto o tom vremenu) Energoprojekt. Bio sam 26 godina star i isao dva puta nedeljno u Soho u bioskop cijeg se sad imena ne secam vise. (nesto na E..., ako se iko seca pomozite)

Utorkom da gledam :The Rocky Horror Picture Show
Petkom da gledam: Blues Brothers

I tako mesecima.

U sali sa oko stotinakl mesta. Jos se moglo pusiti (sta god hoces) i piti kafu ili sta god hoces.

Svi smo se uglavnom znali, ista lica svakog utorka i petka.

I kad pocne film svi smo u glas govorili :

Elwood: Shit.
Jake: What?
Elwood: Rollers...
Jake: No.
Elwood: Yeah.
Jake: Shit.


I sve ostalo.

Mladost ludost.

I nije nam trebao niko da nam naredi sta je dobro.

Sloboda.

Time Warp - Rocky Horror Picture Show



princi princi 03:27 25.11.2014

U drugim vestima

The prosecutor in Ferguson has indicted...social media and the press!

Sine, ovo k'o 1981. kad su šiptarski političari za nerede na Kosovu optuživali beogradsku štampu. Posle se to svidelo i Hrvatima i Slovencima, pa se svako malo neko istresao i seruckao što po Ninu, što po Intervjuu, manje po Politici. Na svu sreću posle su se Hrvati malo oslobodili kad su počeli da izlaze Polet i Start, pa je čovek imao šta da čita.
docsumann docsumann 05:03 25.11.2014

dobro jutro, blogeri

antioksidant antioksidant 08:57 25.11.2014

Re: dobro jutro, blogeri

какви флешови младости

uros_vozdovac uros_vozdovac 09:44 25.11.2014

Squatting

kao fenomen i kao supkulturni pokret postoji odavno i bogami odavno je društveno prihvatljiv. U pojedinim državama je pravno tretiran negde nije.

Što nas tako začuđuje nemam pojma, ali je legitimno zauzeti napušteni objekat i ispuniti ga sadržajem.

Opasno klizimo u provincijalizam, nije ni čudo da Microsoft ovde ima 99,7% korisnika.
predatortz predatortz 09:53 25.11.2014

Re: Squatting

uros_vozdovac
kao fenomen i kao supkulturni pokret postoji odavno i bogami odavno je društveno prihvatljiv. U pojedinim državama je pravno tretiran negde nije.

Što nas tako začuđuje nemam pojma, ali je legitimno zauzeti napušteni objekat i ispuniti ga sadržajem.

Opasno klizimo u provincijalizam, nije ni čudo da Microsoft ovde ima 99,7% korisnika.


Mene zanima, čisto sam radoznao:

Bave li se ti ljudi nečim?
antioksidant antioksidant 09:55 25.11.2014

Re: Squatting

Bave li se ti ljudi nečim?

па посланици су, вукосављевић је градски секретар, бјела је... па рецимо хемингвеј, или како већ себе замишља данас...

(ако питаш за људе који су реални проблем у целој ситуацији)
predatortz predatortz 09:58 25.11.2014

Re: Squatting


(ако питаш за људе који су реални проблем у целој ситуацији)


Ma jok bre, mislio sam na skvotere generalno.
antioksidant antioksidant 10:00 25.11.2014

Re: Squatting

Ma jok bre, mislio sam na skvotere generalno.

џони ротен је са сидом једно време сквотовао (пре него су основали групу)
predatortz predatortz 10:08 25.11.2014

Re: Squatting


џони ротен је са сидом једно време сквотовао (пре него су основали групу)


Posle nisu mogli zbog obaveza. Jbm ti pos'o!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:09 25.11.2014

Re: Squatting

generalno.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:17 25.11.2014

Re: Squatting

predatortz

џони ротен је са сидом једно време сквотовао (пре него су основали групу)

Posle nisu mogli zbog obaveza. Jbm ti pos'o!

Сквотовање?
Од Славије до Теразија има најмање 20-30 празних локала.
Ено, и бивши ресторан Абсинт је затворен, не ради већ годину дана, могу људи и ту да упадну, има кухиња и пиће -- па да отворе кафану. Преко пута њега је затворен бивши салон намештаја, исто већ једно годину дана. Ту отворе салон намештаја. Онда, мало пре некадашњег парламента, иде велика зграде Беобанке, зврји празна већ годинама. Упадну и ту -- и отворе банку! Даље: на самим Теразија затвoрeни су бивши локали Burberry и Max Mara. Могу сквотовањем да се обнове многи сектори привреде.

Мислим да је то решење за нашу ситуацију.

uros_vozdovac uros_vozdovac 10:18 25.11.2014

Re: Squatting

predatortz
uros_vozdovac
kao fenomen i kao supkulturni pokret postoji odavno i bogami odavno je društveno prihvatljiv. U pojedinim državama je pravno tretiran negde nije.

Što nas tako začuđuje nemam pojma, ali je legitimno zauzeti napušteni objekat i ispuniti ga sadržajem.

Opasno klizimo u provincijalizam, nije ni čudo da Microsoft ovde ima 99,7% korisnika.


Mene zanima, čisto sam radoznao:

Bave li se ti ljudi nečim?


Međ skvoterima ima raznog sveta, neki čak sa uspešnim karijerama, imaš na wiki listu poznatih skvotera, a skvot prostori su dali značajan doprinos urbanoj kulturi i umetnosti, a to čak i kao paušalna ocena zavređuje pažnju.
Metelkova u Ljubljani je dobar primer u regionu, mada koliko je Ljubljana region...
Neki od dobrih OpenSource projekata sa developerima od poštovanja stanuju po skvotovima.
Sve u svemu skvot nije baš puk zezanje, mada zezanja ima ohoho. A i dobrog sexa po skvotovima :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:22 25.11.2014

Re: Squatting

Predrag Brajovic
predatortz

џони ротен је са сидом једно време сквотовао (пре него су основали групу)

Posle nisu mogli zbog obaveza. Jbm ti pos'o!

Сквотовање?
Од Славије до Теразија има најмање 20-30 празних локала.
Ено, и бивши ресторан Абсинт је затворен, не ради већ годину дана, могу људи и ту да упадну, има кухиња и пиће -- па да отворе кафану. Преко пута њега је затворен бивши салон намешта, исто већ једно годину дана. Онда, мало после некадашњег парламента, иде велика зграде Беобанке, зврји празна већ годинама. Упадну и ту -- и отворе банку!
Даље: на самим Теразија затвoрeни су бивши локали Burberry и Max Mara. Могу сквотовањем да се обнове многи сектори привреде.

Мислим да је то решење за нашу ситуацију.


Cool, pa eto moralo od nečeg da se krene, pa ispalo bioskop. Ako pokret zaživi na Skupštini skvot pokreta stavi na spisak potencijalnih prostora, pa da rade ljudi, šteta da stoji prazno.
Ovo za banku je cool da stavimo jedan harvester bog da nas vidi.
antioksidant antioksidant 10:23 25.11.2014

Re: Squatting

Ako pokret zaživi na Skupštini

сквотовати скупштину?
пази, зашто да не, већ су дали подршку идеји :)
predatortz predatortz 10:23 25.11.2014

Re: Squatting

A i dobrog sexa po skvotovima :)


A đe se to kupa, pere, pegla...? U tim napuštenim zgradurinama?

PS

Biće da sam omatorio, čim sam počeo da kontam da l' se ženska negde pristojno okupala...
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:24 25.11.2014

Re: Squatting

uros_vozdovac
Predrag Brajovic
predatortz

џони ротен је са сидом једно време сквотовао (пре него су основали групу)

Posle nisu mogli zbog obaveza. Jbm ti pos'o!

Сквотовање?
Од Славије до Теразија има најмање 20-30 празних локала.
Ено, и бивши ресторан Абсинт је затворен, не ради већ годину дана, могу људи и ту да упадну, има кухиња и пиће -- па да отворе кафану. Преко пута њега је затворен бивши салон намешта, исто већ једно годину дана. Онда, мало после некадашњег парламента, иде велика зграде Беобанке, зврји празна већ годинама. Упадну и ту -- и отворе банку!
Даље: на самим Теразија затвoрeни су бивши локали Burberry и Max Mara. Могу сквотовањем да се обнове многи сектори привреде.

Мислим да је то решење за нашу ситуацију.



Cool, pa eto moralo od nečeg da se krene, pa ispalo bioskop. Ako pokret zaživi na Skupštini skvot pokreta stavi na spisak potencijalnih prostora, pa da rade ljudi, šteta da stoji prazno.
Ovo za banku je cool da stavimo jedan harvester bog da nas vidi.
Inače već ima jedan skvot u Bgd i isto je vezan za film, ah ta umetnost...
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:27 25.11.2014

Re: Squatting

antioksidant
Ako pokret zaživi na Skupštini

сквотовати скупштину?
пази, зашто да не, већ су дали подршку идеји :)


Ne ta skupština nego svaki skvot ima svoju skupštinu :) a bitna tačka svake skupština su potencijalni novi prostori

Inče ima jedan skvot u Bgd ima i svoju skupštinu a i web, KLIK! isto vezan za umetnost.
ivana23 ivana23 10:28 25.11.2014

Re: Squatting

predatortz
Mene zanima, čisto sam radoznao:Bave li se ti ljudi nečim?


predatortz
Ma jok bre, mislio sam na skvotere generalno.



Beogradski studenti u akciji spasavanja kulture: Okupacija bioskopa

Vecina ih je sa FDU.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:29 25.11.2014

Re: Squatting

uros_vozdovac
Inče ima jedan skvot u Bgd ima i svoju skupštinu a i web, KLIK! isto vezan za umetnost.

Сјајно.
Подржавам.
Докле год не траже паре уз буџета.
antioksidant antioksidant 10:30 25.11.2014

Re: Squatting

Ne ta skupština nego svaki skvot ima svoju skupštinu :)

ма разумео сам те али интересантна ми је ова идеја :) тај простор и онако зврји празан од интелекта и креативности (за храну знамо да не не достаје по приступачним ценама а око секса нема званичних података)
reanimator reanimator 10:36 25.11.2014

Re: Squatting

GERILSKOM akcijom, beogradski studenti kreću u „oslobađanje“ zaključanih gradskih bioskopa, u bitku za spas kulture, a prva na udaru je legendarna „Zvezda“ u Ulici kralja Milana.

Jedva čekam da zauzmu Slavicu na Karaburmi. Preko dana projekcije, uveče u grad na piće, pa 16icom nazad u skvot
predatortz predatortz 10:39 25.11.2014

Re: Squatting

GERILSKOM akcijom, beogradski studenti kreću u „oslobađanje“ zaključanih gradskih bioskopa, u bitku za spas kulture, a prva na udaru je legendarna „Zvezda“ u Ulici kralja Milana.


Novinar je nadahnut kao da piše za Mladi Skojevac!
Jbte, da l' ćemo mi nekad izaći iz tog fazona?
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:39 25.11.2014

Re: Squatting

Predrag Brajovic
uros_vozdovac
Inče ima jedan skvot u Bgd ima i svoju skupštinu a i web, KLIK! isto vezan za umetnost.

Сјајно.
Подржавам.
Докле год не траже паре уз буџета.

Da neki skvot dobija pare od države to bi bio presedan koji bi taj skvot izopštio iz svetskog pokreta, a ljude koji su krivi za taj presedan bi doživotno obeležio kao izdajnike principa pokreta.
antioksidant antioksidant 10:41 25.11.2014

Re: Squatting

Da neki skvot dobija pare od države to bi bio presedan

а подршку од институција и функционера државе или града?
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:42 25.11.2014

Re: Squatting

predatortz
A i dobrog sexa po skvotovima :)


A đe se to kupa, pere, pegla...? U tim napuštenim zgradurinama?

PS

Biće da sam omatorio, čim sam počeo da kontam da l' se ženska negde pristojno okupala...


Iznenadio bi se kako vredne ruke brzo srede prostor, i uslovi života po skvotovima, pa i banalno higijenski, su sasvim prihavtljivi. Znaš i sam kako se brzo ljude u običnom rovu odomaće, pa prisrede to malo, pa se pojavi TA peć u rovu :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:43 25.11.2014

Re: Squatting

antioksidant
Da neki skvot dobija pare od države to bi bio presedan

а подршку од институција и функционера државе или града?


verbalno, tapšanje po ramenu, prihvatljivo. Preferira se miroljubiva koegzistencija sa institucijama, a najpoželjnije je ignorisanje.
predatortz predatortz 10:46 25.11.2014

Re: Squatting

Znaš i sam kako se brzo ljude u običnom rovu odomaće, pa prisrede to malo, pa se pojavi TA peć u rovu :)


Ne dao ti Bog da ikad saznaš kako smo mirisali!
Mene, posle boravka od nekih mesec dana po čukama iznad Skelana, rođena tetka nije prepoznala. Kupao sam se 'u tri vode' kad sam došao kući.
antioksidant antioksidant 10:48 25.11.2014

Re: Squatting

a najpoželjnije je ignorisanje.

овде ће се на крају и десити игнорисање јер се ништа неће променити: иста лица ће и даље бити сиве еминенције за мецене са рукама у буџету, сви културни радници који сада егзистирају наставиће да егзистирају а временом ће једноставним замором материјала замрети све оригинално и другачије, једина матрица биће "традиционално". повремено ће доћи до благог трзаја младалачког бунта, неко ће се утопити у сивило, неко ће одустати и...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:57 25.11.2014

Re: Squatting

Btw, све преко 200 коментара, то јест -- кад мора да се јури на другу страницу, мене смара. Мислим да се више нећемо видети на овом блогу. (Само да се јавим, ништа више.)
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:03 25.11.2014

Re: Squatting

antioksidant
a najpoželjnije je ignorisanje.

овде ће се на крају и десити игнорисање јер се ништа неће променити: иста лица ће и даље бити сиве еминенције за мецене са рукама у буџету, сви културни радници који сада егзистирају наставиће да егзистирају а временом ће једноставним замором материјала замрети све оригинално и другачије, једина матрица биће "традиционално". повремено ће доћи до благог трзаја младалачког бунта, неко ће се утопити у сивило, неко ће одустати и...


Da, tako umire skvot. Ne bi bilo prvi put. Doduse u velikim gradovima, pa i u Bgd bi mogao da zivi skvot dugo i veselo, ovaj ima sansu jer je ok lokacija i prema nekim informacijama ima dobre odnose sa komsijama, doduse to je promenljiva kategorija.
Milionski grad moze da ima uspesan skvot jer je baza dovoljno siroka da regrutuje skvotere, ukoliko je sadrzaj iole atraktivan.

A na kraju, ipak moze i neki sex da padne u skvotu sto je vazda atraktivno, da sam mladji visio bih tamo :)
emsiemsi emsiemsi 20:46 26.11.2014

Re: Squatting

Predrag Brajovic
uros_vozdovac
Inče ima jedan skvot u Bgd ima i svoju skupštinu a i web, KLIK! isto vezan za umetnost.

Сјајно.
Подржавам.
Докле год не траже паре уз буџета.

Пре неки дан сам прошао поред "Звезде" и у картонску кутију 'бунтовника' убацио 100 динара.
У суботу ћу, ако се задрже, опет убацити 100 динара.
Од мене толико (без обзира што сам у томе биоскопу последњи пута био пре више од 30 година) !
larisa_bg larisa_bg 14:57 25.11.2014

A od kuma...

Sačuvaj bože, još nisam ni ušla u temu, a vi već dve strane nabili, treba sve to pročitati...


Nego, da se podsetimo: poslednjom raspodelom dobara, po sistemu "a od kuma televizor" upravljanje kulturom grada Beograda povereno je, iz meni nepoznatih razloga, novoj predsednici DSS-a, koja je tom prilikom izjavila da će kulturni život Beograda odsad biti patriotski, a ne...

Znači, biće patriotskija kultura nego za vreme patriote i poslastičara ministra Brace. Znači, biće patriotskija nego da ju je Kolarević lično osmislio.

E sad da pogledamo okupatore bioskopa u tom svetlu.
Malo okupirali, ali koliko sutra nastupaju na festivalu u Domu omladine, pa sa festivala, hop, prelaze u omražene sineplekse gde će se prikazivati uz male bude, pingvine sa Madagaskara i ostale godzile... Znači, mojne da ste naivni, okupacija je samo reklama za taj filmčić, koji je verovatno simpatičan i romantičan, leptirići, minići na biciklima, poljupci u travi i tako to, a mogu da se kladim (mada dokaza nemam) da neko od dečice koja su pravila film ima mamu ili tatu koji su neka jaka faca u DSS-u.

Izvin'te što ubijam romantiku i revolucionarni zanos.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:06 25.11.2014

Re: A od kuma...

Znači, mojne da ste naivni, okupacija je samo reklama za taj filmčić, koji je verovatno simpatičan i romantičan, leptirići, minići na biciklima, poljupci u travi i tako to, a mogu da se kladim (mada dokaza nemam)


Kristofer Hičens: „Ono što se bez argumenata tvrdi, može se bez argumenata i odbaciti.“
larisa_bg larisa_bg 20:09 25.11.2014

Re: A od kuma...

Nebojsa Krstic
Znači, mojne da ste naivni, okupacija je samo reklama za taj filmčić, koji je verovatno simpatičan i romantičan, leptirići, minići na biciklima, poljupci u travi i tako to, a mogu da se kladim (mada dokaza nemam)


Kristofer Hičens: „Ono što se bez argumenata tvrdi, može se bez argumenata i odbaciti.“


Ti počeo kao Fića Mladenović - da odgovaraš citatima.

Inače, u pravu si, nisam gledala film, samo trejler, ali nemoj skretati temu. Ovde ne govorimo o kvalitetu filma već o tome da li je okupacija bioskopa autentična ili samo reklamni trik. Preciznije, da li su tu mladi ljudi zaista neki kulturni revolucionari? Anarhisti?

Da li su zaista ovo radili sa dozvolom Grada? (a kako bi drugačije?)

larisa_bg larisa_bg 20:11 25.11.2014

Re: A od kuma...

I još da dodam - niko od mene ne bi bio srećniji da se STVARNO pojave kulturni revolucionari u našem gradu, a i šire. Ne možeš ni da naslutiš u kojoj meri mi je muka od stanja u kome je naša kultura. Ali to nije razlog da zdravo za gotovo progutam baš svaku udicu dok se ne dokaže da je na njoj zaista nešto ukusno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:34 25.11.2014

Re: A od kuma...

larisa_bg
I još da dodam - niko od mene ne bi bio srećniji da se STVARNO pojave kulturni revolucionari u našem gradu, a i šire. Ne možeš ni da naslutiš u kojoj meri mi je muka od stanja u kome je naša kultura. Ali to nije razlog da zdravo za gotovo progutam baš svaku udicu dok se ne dokaže da je na njoj zaista nešto ukusno.

OK.
alselone alselone 08:37 26.11.2014

Re: A od kuma...

OK.


larisa_bg larisa_bg 10:13 26.11.2014

Re: A od kuma...

alselone
OK.





da, to je zaista bilo neobično duhovito

alselone alselone 11:14 26.11.2014

Re: A od kuma...

da, to je zaista bilo neobično duhovito


To je Krlova dominacija na blogu. Kad nema sta vise da kaze, onda te kao spusti foricom. Tipa OK, ili "mislio sam da si musko" ili tako vec nesto, u njegovom haiku stilu rafinisano na zurkama.
larisa_bg larisa_bg 11:22 26.11.2014

Re: A od kuma...

alselone
da, to je zaista bilo neobično duhovito


To je Krlova dominacija na blogu. Kad nema sta vise da kaze, onda te kao spusti foricom. Tipa OK, ili "mislio sam da si musko" ili tako vec nesto, u njegovom haiku stilu rafinisano na zurkama.


OK





(šalim se, šalim se... )
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:39 26.11.2014

Re: A od kuma...

onda te kao spusti foricom. Tipa OK, ili "mislio sam da si musko" ili tako vec nesto, u njegovom haiku stilu rafinisano na zurkama.

kako beše ono, "slažem se"?
emsiemsi emsiemsi 20:48 26.11.2014

Re: A od kuma...

larisa_bg
Sačuvaj bože, još nisam ni ušla u temu, a vi već dve strane nabili, treba sve to pročitati...
...

Не мораш да читаш све --- прескочи Брајовића, Крстића, Фрихенда и слично - они увек пишу једнако !
emsiemsi emsiemsi 20:50 26.11.2014

Re: A od kuma...

larisa_bg
I još da dodam - niko od mene ne bi bio srećniji da se STVARNO pojave kulturni revolucionari u našem gradu, a i šire. Ne možeš ni da naslutiš u kojoj meri mi je muka od stanja u kome je naša kultura. Ali to nije razlog da zdravo za gotovo progutam baš svaku udicu dok se ne dokaže da je na njoj zaista nešto ukusno.

Ја, ипак, мислим да би и од тебе био макар неко срећнији !
larisa_bg larisa_bg 20:28 27.11.2014

Re: A od kuma...

emsiemsi
larisa_bg
Sačuvaj bože, još nisam ni ušla u temu, a vi već dve strane nabili, treba sve to pročitati...
...

Не мораш да читаш све --- прескочи Брајовића, Крстића, Фрихенда и слично - они увек пишу једнако !




Pazi, ja još nisam proslavila godinu dana na blogu, da pohvatam konce.
(missim, ovo je diskretna napomena da očekujem tortu 3.12. od kolega blogera...)

Uskoro dolazim do tog stadijuma da čitam samo pojedine
thefisherman thefisherman 03:49 26.11.2014

od izgovora do bioskopa

prija mi ova rasprava. Da bi se vodila malo pametnije, sa argumentima i cinjenicama, zamolio bih da svi, a narocito Gospodin Krstic, prvo temeljito procitaju sledecu dokumentaciju:

[url=http://drive.google.com/folderview?id=0B-c8qv1qD8vkczRKQTZFajRLMGs&usp=sharing][/url]

gde se nalaze originalni ugovori o kupoprodaji Beogradfilma i dopisi/materijal iz Agencije za Privatizaciju.

Nadam se da posle toga nece se vise postavljati pitanje: "Da li je tudje?"; vec samo ono: "Pa sta ako je tudje?"

To je odlicno pitanje. To je pravo pitanje. Nema definitivnog odgovora na to pitanje. Imamo samo iskustvo razlicitih civilizacija: Evropsko/Anglosaksonske i Rusko/Istocne.
Evropska civilizacija bi rekla ovako: nama ovo treba, daj da kupimo. Pa bi odstampali malo para/obveznica/nekog papira. I resili problem, zauvek. I bavili se sledecim problemom. I napredovali.
Rusko/Istocna civilizacija bi uhapsila/proterala/pobila vlasnika i resila problem. Onako, na 50-100 godina i ostavila mnogo veci problem buducim generacijama. Pa u krug.
Sada, nasa tranzicija nije samo ekonomska vec i civilizaciska. Ili nije? Mi smo definitivno po kulturi, karakteru i istoriji sada deo ove druge civilizacije. Mi bi mnogo radje zaklali/zajebali nego kupili. Zato i jesmo tu gde smo. Ovo je znaci test: da li mi menjamo svest i idemo ka EU ili sve dublje u PM? Ja mislim da mi ipak vise volimo suglasnike. Nekako su nam blizi, zar ne Gospodine Krsticu?
svarog svarog 13:22 26.11.2014

sloboda narodu

Ok je što su omladinci i omladinke upali u bioskop, kao pobuna, skvotovi itd. Ali bilo bi ok da ih je policija već sutradan isprašila napolje po prijavi vlasnika. Sad ako nema prijave onda neka ih, možda imaju njegovu dozvolu, ko zna.
A ova "podrška" "institucija" je licemerna bože sačuvaj,kao da nemaju instrumente ili ne mogu da ih donesu da se prostor stavi u funkciju. Da se razumemo ta funkcija nema šanse da bude bioskop, jer druge stvari donose daleko veće prihode i to je isto ok

http://www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=268&yyyy=2014&mm=11&dd=23&nav_id=927307
„Mi ne nudimo gotov, postojeći model, mi iniciramo potražnju određenih vrsta rešenja nametanjem pitanja. Time tražimo model po kome bi ova stvar mogla da funkcioniše i pozivamo na dijalog“, naglašava Selimović. „Mi nismo došli sa spremnim kapitalom da kupimo bioskop i da mi budemo vlasnici. Nije stvar u tome. Ovo je pitanje ideologije i postavljanja problema na udar, jer je ovo stvar o kojoj se godinama ćutim.“


odavde pak ja zaključujem da oni hoće da država (grad ili republika nije bitno) ponovo preuzme ove ruine u kojima su nekad bili bisokopi i to mi se ič ne sviđa
thefisherman thefisherman 14:33 26.11.2014

Re: sloboda narodu

nemaju dozvolu, krivicna prijava postoji, policija ne radi nista zato sto je ovo organizovan pokusaj otimacine.
Ovo nije spontano. Upadali su u Zvezdu vec poslednjih 6 meseci i pripremali teren. Prvo su uneli kablove za struju, pa spojili, pa promenili brave, itd. Svaki put krivicna prijava, svaki put nikakva reakcija od strane nadleznih organa.
svarog svarog 15:13 26.11.2014

Re: sloboda narodu

to baca sasvim drugo svetlo na stvar. da li možda znaš na koju firmu se vodi bioskop zvezda?
thefisherman thefisherman 15:58 26.11.2014

Re: sloboda narodu

Na Beograd Film.
martin_krpan martin_krpan 18:30 27.11.2014

Re: sloboda narodu

Ok je što su omladinci i omladinke upali u bioskop, kao pobuna, skvotovi itd. Ali bilo bi ok da ih je policija već sutradan isprašila napolje po prijavi vlasnika. Sad ako nema prijave onda neka ih, možda imaju njegovu dozvolu, ko zna.


Svarog, ovoga puta nisi u pravu.

Evo recimo ja znam dva mjesta u Beču koja su 70-tih zaposjedali skvoteri a koja su danas kultna, a to su Wuk i Arena. Malo je reći da bi bez ta dva mjesta Beč totalno drugačije izgledao. Šta sam htio da kažem: Austrija se dugo vremena nakon WWII opirala - sada kada bi radio anketu teško bi građani i odgovorili čemu - opirala se duhu vremena, idejama, bojala se svega (recimo 60-tih je desetine hiljada ljudi konstantno protestvovalo protiv izgradnje autoputeva, kao: šta će to nama). Austriju su konstantno zaposjedali različiti duhovi iz kovčega, duh monarhije (i dan danas Oto Habsburg vodi proces protiv države da mu vrate njegovo), duh neofašizma (nije to čak ni fašizam nego neki ekstremno zaostali običajni konzervativizam koji se sublimira u partiji sestri Dodikove i Vučićeve stranke a čiji predsjednik nosi srpsku brojanicu - HC Strache (FPO)
I Arena i Wuk su nečije vlasništvo, Arena je bila neka klaonica i za to su se sporili kojekakvi naslednici. Ali pored svega toga, Austrija je ipak naginjala prema socijaldemokratiji, izdizali su se pravi ljudi u pravo vrijeme i vukli su svoju zemlju u pravom smjeru. Beč je danas konstantno u top tri mjesta u svijetu po kvalitetu života i to je stvarno tako. Beč je to postao zbog: Šembruna, Štadsparka, Augartena, Wertheimsteinparka, Belvedere parka,..(vlasništvo Habsburgovaca); muuzeja: Leopold, KHM... (vlasništva koje kakvih Vojvoda); ili Angewandte vlasništvo crkve. Ili povrh svega, sad me podsjeti: po logici privatnog vlasništva sve živo je crkveno vlasništvo. Ma to je srednjovjekovna zaostalost. Razumije se, privatno vlasništvo treba poštovati ali daleko je to od crno bijelog, u smislu moje je i ničije. Ako takva logika privatnika našteti alokaciji resursa u društvu, tu na scenu stupa država kao alokacioni mehanizam.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana