Budućnost| Društvo| Mediji| Moj grad| Planeta

burn ferguson, burn

Srđan Fuchs RSS / 26.11.2014. u 09:32

teško je u ovakvim situacijama ne biti zlurad, zapravo više onako ispunjen osećajem satisfakcije, kao kada žrtvu serijskog ubice ili masovnog silovatelja konačno zapljusne osećaj da je ovaj zločinac konačno iza rešetaka ili na putu na električnu stolicu. zločinac je, razume se, vlada sjedinjenih američkih država, dok je žrtva običan mali čovek, čovek sa dna društvene lestvice, odbačeni i pregaženi mali čovek, kojega simbolizuje ovih dana žrtva ličnosti - mladog Brata Majka Brauna.

 
s više strana dolazi zadovoljstvo - kada, konačno i cnn izveštava normalno i profesionalno, a ne kao mala bičerka režimu, prodajući plemenitu novinarsku profesiju za mrvicu dirigovanih vesti. cnn je bio, tako, prezauzet juče da objasni svojim građanima ko su agitatori koji stoje iza protesta, kako to nije zapravo porodica Brauna, već nekakvi blogeri, besni da agituju protiv države, da izgrednici su na krovovima svojih automobila i da se očito širi miris marihuane, i tako, nije belo nego crno.

zadovoljan sam pre svega jer je Američka Ulica počela da kulja i da se buni protiv uspostavljanja demokratije kao društva odabranih, kao bogataškog kluba za eksploataciju nejakih ljudi, ili društva revolveraša koje dopušta sebi da mimo zakona oduzima živote prestpunicima-očajnicima i da prolazi nekažnjeno zbog toga. štaviše, da budu hladnokrvne ubice podržani od pravosudnog sistema, na mestu gde bi moralo biti poslednje uporište malog čoveka?!

nadam se da će se gnev Crne Braće preliti polako i na druge gradove Amerike i Slobodnog Sveta (pa čak i da će biti inspiracija za nas neslobodne gradove i društva), i da će upravo Demos biti taj da dovede do kraja ove unutarnje korupcije.

 

 



Komentari (201)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 09:44 26.11.2014

1

- Kuc, kuc.

- Ko je?

- Ja sam, mečka.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:16 26.11.2014

Re: 1

приђержај, Баракушка, пришол Мишка!

blogov_kolac blogov_kolac 02:22 27.11.2014

Re: 1

A kada bi u voljenoj majci Rusiji tri crna turista izasli na neki lokalni trg ili ulicu da javno protestvuju nezadovoljni recimo dobijenom hotelskom uslugom, vlast na svim nivoima bi tamo ekspresno prepoznala u tome pokusaj dizanja obojene revolucije, i Bog te pita kakve sve jos zavere, i odmah bi ih pregazio prvi tenk koji bi naisao, pa bi vec u startu bile zatrte te neopravdane, neprijavljene, antidrzavne i nenarodne demonstracije. A sud bi ih posthumno osudio da im se pepeo rasuje po nekoj od sibirskih nedodjija, za tu najgoru mogucu jeres (da se u zemlji sa visevekovnom tradicijom bezgresnih vladara i vlasti protestvuje i demonstrira protiv bilo cega). U Rusiji su inace ove godine, bas zbog ucestvovanja u javnom protestu uhapsili i jednog Garija Kasparova, pod naknadnim fenomenalnim kafkijansko/orvelovskim obrazlozenjem da je "uhapsen jer se opirao hapsenju"...

Uostalom, da je dosadasnja i buduca istorijska misija Rusije da siri slobodu i istinsku demokratiju i ljudska prava po svetu - pa ne bi je onda mi Srbi ovoliko podrzavali.
milisav68 milisav68 08:36 27.11.2014

Re: 1

blogov_kolac
A kada bi u voljenoj majci Rusiji tri crna turista izasli na neki lokalni trg ili ulicu da javno protestvuju nezadovoljni recimo dobijenom hotelskom uslugom



A gde se to protestuje na ulici, kada si nezadovoljan hotelskom uslugom?
shkval shkval 09:22 27.11.2014

Re: 1

A gde se to protestuje na ulici, kada si nezadovoljan hotelskom uslugom?


ma pusti budalu
reanimator reanimator 09:28 27.11.2014

Re: 1

A gde se to protestuje na ulici, kada si nezadovoljan hotelskom uslugom?


Pa ono..Moskva, Pjongjang, Bagdad i ostale omiljene turističke destinacije crnaca :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:33 27.11.2014

Re: 1

blogov_kolac

Uostalom, da je dosadasnja i buduca istorijska misija Rusije da siri slobodu i istinsku demokratiju i ljudska prava po svetu - pa ne bi je onda mi Srbi ovoliko podrzavali.


ћао тебра. слажем се да је промашено очекивати да Русија шири демократију и права (болно је размишљати како се зајебо мало Еди Сноуден, те како се шетка по Русији с магарећим ушима тренутно). Русија шири финансијски интерес, где смо ми, Србија, негде између пертли и ђона. ал' Народ воле, трипује се, јеби га.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:21 27.11.2014

Re: 1

(болно је размишљати како се зајебо мало Еди Сноуден, те како се шетка по Русији с магарећим ушима тренутно).


C, a sto se zajebao? Sta mu fali u Rusiji, zasticen ko beli medved.
I gde je mogao da ode, do J. Amerike kad ove bitange presrecu i spustaju i predsednike na letovima?
Ili da se vrati u domovinu da ga malo mrcvare 25 godina u samici pa onda propuste malo visoku voltazu kroz njega, m?

S magarecim usima se seta i njace trenutno, al nicim izazvan Nobelovac Obama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:40 27.11.2014

Re: 1

mislio sam na to kako njegovu čestitu info upotrebljava Miška da uspostavi fašizam. no, kada smo bili čke da ga primimo, da živi kod nas u Voši i kulira. dečko je demokrata, ali se prodao od jednog zla drugom, ako ne i većem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:14 27.11.2014

Re: 1

Srđan Fuchs
mislio sam na to kako njegovu čestitu info upotrebljava Miška da uspostavi fašizam. no, kada smo bili čke da ga primimo, da živi kod nas u Voši i kulira. dečko je demokrata, ali se prodao od jednog zla drugom, ako ne i većem.


Ma ne zezaj. Vojvodina?

Koji Miska, koji fasizam?

Ma da, manje ga zlo juri ko bes(tija)no, i ne samo njega.
Kolega Asanz mu je prethodnik pa nije morao mnogo da nagadja sta ce da (mu) se desi; a mogao je i da cuti i kenja demokratski u nekoj kancelariji kod manjeg zla. <_<
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:55 27.11.2014

Re: standardna anarho-left zabluda u SRB

apacherosepeacock
Srđan Fuchs
mislio sam na to kako njegovu čestitu info upotrebljava Miška da uspostavi fašizam. no, kada smo bili čke da ga primimo, da živi kod nas u Voši i kulira. dečko je demokrata, ali se prodao od jednog zla drugom, ako ne i većem.


Ma ne zezaj. Vojvodina?

Koji Miska, koji fasizam?

Ma da, manje ga zlo juri ko bes(tija)no, i ne samo njega.
Kolega Asanz mu je prethodnik pa nije morao mnogo da nagadja sta ce da (mu) se desi; a mogao je i da cuti i kenja demokratski u nekoj kancelariji kod manjeg zla.



ja se zajebavam za vošu, ali ti? stvarno misliš da su se skućili pristojno na istoku? zašto asanž nije otišao u rusku ambasadu? edi se zahebo, samo tako pase travu sada.

btw, slažem se da the us has gotten an evil plan.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 27.11.2014

Re: standardna anarho-left zabluda u SRB

edi se zahebo


K'o da je imao izbor :)

Gde god da je krenuo ili bi ga prizemljili pre odredišta ili bi ga čekali na aerodromu.
Malo je onih kao što su Ruje da se Ameri baš i ne usuđuju da budu previše drski.
Uostalom, i Putin im je to rekao, nešto u smislu, kad ste bili glupi pa mu nigde niste dali. Umesto toga trebali ste da mu dozvolite da negde ode pa da ga tamo skembate, naterali ste ga da izabere Rusiju, a ovde to ne možete da uradite. Loši ste operativci.
hajkula1 hajkula1 00:11 28.11.2014

Re: 1

Srđan Fuchs
blogov_kolac

Uostalom, da je dosadasnja i buduca istorijska misija Rusije da siri slobodu i istinsku demokratiju i ljudska prava po svetu - pa ne bi je onda mi Srbi ovoliko podrzavali.


ћао тебра. слажем се да је промашено очекивати да Русија шири демократију и права (болно је размишљати како се зајебо мало Еди Сноуден, те како се шетка по Русији с магарећим ушима тренутно). Русија шири финансијски интерес, где смо ми, Србија, негде између пертли и ђона. ал' Народ воле, трипује се, јеби га.




Al ste se našliiii.

Srki, iznervirao si me onoliko! Kako da se ne zapitam, na čemu si, kad možeš da napišeš ovakvu glupost, ili je smišljen spin, neko glupo zezanje?

Rusija se brani od uterivača demokratije.


Meni je žao Asanža, što nije umeo da izabere ambasadu (možda i nije bio u prilici da bira)?


Jesi video ko je sve u UN glasao za Rezoluciju protiv glorifikacije nacizma (a ko je glasao protiv te Rezolucije) a neki su se mudro uzdržali?


Zato je po hitnom postupku u parlamentu EU izglasana Rezolucija o Šešelju. Ništa Šimunić, nista veličanstveni dočeci Gotovine, prepuni stadioni i trgovi sa Tompsonom... Majdan u Ukrajini, banderaši... Ma kakvi, Šešelj je urgentan, najurgentniji. Zatvorio ga sud koji oni kontrolišu, taj sud ga posle 12 godina bez presude pustio a Rezolucija upućena Srbiji. Tek čekam razvoj situacije.


predatortz predatortz 09:46 26.11.2014

Paz' ovu foru!

looping looping 09:49 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz

Ekstra fora.

Original.
predatortz predatortz 09:51 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Zato i kažem 'fora'

A sad malo o temi:

Ne znam okolnosti pod kojima je do pucnjave došlo, ali kada pandur saspe dvanaest metaka u nekoga, onda se nije radilo o nameri da se taj onesposobi. Dvanaest metaka u nečije telo, ispaljeno od strane profesionalca, čoveka obučenog da sa jednim ili dva metka onesposobi drugu osobu - nije ništa drugo nego akt iživljavanja, ili akt paničara koji ne bi trebalo da obavlja policijski posao.
looping looping 10:01 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
Zato i kažem 'fora'

I ja .
Stvarno dobra fora.

looping looping 10:05 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
Zato i kažem 'fora'

A sad malo o temi:

Ne znam okolnosti pod kojima je do pucnjave došlo, ali kada pandur saspe dvanaest metaka u nekoga, onda se nije radilo o nameri da se taj onesposobi. Dvanaest metaka u nečije telo, ispaljeno od strane profesionalca, čoveka obučenog da sa jednim ili dva metka onesposobi drugu osobu - nije ništa drugo nego akt iživljavanja, ili akt paničara koji ne bi trebalo da obavlja policijski posao.


I evo, pametni policajac iz Fergusona će verovatno pojačati proteste svojim izjavama. Link. Umesto da ćuti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:28 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
Zato i kažem 'fora'

A sad malo o temi:

Ne znam okolnosti pod kojima je do pucnjave došlo, ali kada pandur saspe dvanaest metaka u nekoga, onda se nije radilo o nameri da se taj onesposobi. Dvanaest metaka u nečije telo, ispaljeno od strane profesionalca, čoveka obučenog da sa jednim ili dva metka onesposobi drugu osobu - nije ništa drugo nego akt iživljavanja, ili akt paničara koji ne bi trebalo da obavlja policijski posao.

Погледај снимак инцидента.
predatortz predatortz 10:30 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Predrag Brajovic
predatortz
Zato i kažem 'fora'

A sad malo o temi:

Ne znam okolnosti pod kojima je do pucnjave došlo, ali kada pandur saspe dvanaest metaka u nekoga, onda se nije radilo o nameri da se taj onesposobi. Dvanaest metaka u nečije telo, ispaljeno od strane profesionalca, čoveka obučenog da sa jednim ili dva metka onesposobi drugu osobu - nije ništa drugo nego akt iživljavanja, ili akt paničara koji ne bi trebalo da obavlja policijski posao.

Погледај снимак инцидента.


Dvanaest komada! Obučeni policajac! Klasičan napad panike, taj nije za oružje...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:32 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
Predrag Brajovic
predatortz
Zato i kažem 'fora'

A sad malo o temi:

Ne znam okolnosti pod kojima je do pucnjave došlo, ali kada pandur saspe dvanaest metaka u nekoga, onda se nije radilo o nameri da se taj onesposobi. Dvanaest metaka u nečije telo, ispaljeno od strane profesionalca, čoveka obučenog da sa jednim ili dva metka onesposobi drugu osobu - nije ništa drugo nego akt iživljavanja, ili akt paničara koji ne bi trebalo da obavlja policijski posao.

Погледај снимак инцидента.


Dvanaest komada! Obučeni policajac! Klasičan napad panike, taj nije za oružje...

Јеси ли погледао?
skyspoter skyspoter 10:37 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Dvanaest metaka u nečije telo, ispaljeno od strane profesionalca, čoveka obučenog da sa jednim ili dva metka onesposobi drugu osobu


ne mogu da nadjem na netu - da li je policajac imao automatski pištolj? Moj usvojeni dekica kaže (bio snajperista u WWII i redovno ide na treninge) da je teško kontrolisti automatski pištolj naročito ako nemaš dovoljno treninga.
predatortz predatortz 10:42 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Јеси ли погледао?


Daj link. Svoje mišljenje baziram isključivo ne činjenici da je u tog momka, bio on naoružan ili ne, sasuto dvanaest komada. Obučen čovek ne bi trebalo da ispuca više od tri. Znaš kako to ide, prvi u grudi, pa ako ovaj kojim čudom nastavi da bude pretnja - drugi u glavu. To je čist policijski posao. Ovo je napad panike, ili neka patologija. Verovatno neobučenost. Skloniti budalu sa ulice i oduzeti mu oružje.
jkt2010 jkt2010 10:47 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
Znaš kako to ide, prvi u grudi - drugi u glavu.

Ja mislio prvi u vazduh, drugi u noge...
predatortz predatortz 10:48 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

jkt2010
predatortz
Znaš kako to ide, prvi u grudi - drugi u glavu.

Ja mislio prvi u vazduh, drugi u noge...


Može i to. Onda ćeš ti dobiti metak u grudi ili glavu...
crossover crossover 10:58 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

skyspoter
ne mogu da nadjem na netu - da li je policajac imao automatski pištolj? Moj usvojeni dekica kaže (bio snajperista u WWII i redovno ide na treninge) da je teško kontrolisti automatski pištolj naročito ako nemaš dovoljno treninga.


Није, имао је Зиг Зауер П229, то је полуаутоматски пиштољ, један од најбољих на свету. Поштовање за декицу али његово знање је мало застарело, полиције широм света од аутоматских пиштоља најчешће користе Глок и Хеклер & Кох, а ни то неће да пуца само од себе.
jkt2010 jkt2010 10:59 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
jkt2010
predatortz
Znaš kako to ide, prvi u grudi - drugi u glavu.

Ja mislio prvi u vazduh, drugi u noge...

Može i to. Onda ćeš ti dobiti metak u grudi ili glavu...

Znao sam i bez da mi kazes da u stvarnom zivotu to ide grudi-glava-vazduh-vazduh... ali kao i svaki good cop, mogao si bar da me lazes o redosledu a ja bih se pravio da ti verujem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:04 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

ЛИНК

Занимљиво: једва нађох оригинални снимак. Нестало с мреже?
Зашто?

predatortz predatortz 11:09 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!


Znao sam i bez da mi kazes da u stvarnom zivotu to ide grudi-glava-vazduh-vazduh...


Ja sam bio u situaciji da mi čovek, kojem su noć pre toga moji unakazili brata, drži cev AP na vratu, a ja njemu cev pištolja prislonjenu na čelo.
Za tu situaciju ne postoji propisana procedura.
Ako me pitaš da li bih pucao, odgovor je da. Samo da sam bio siguran da on neće sasuti rafal refleksno, ili zadnjim atomom svesti.
Ostalo je samo da pregovaram. Kao što vidiš, uspešno sam to odradio.
Panika je glavni neprijatelj čoveka pod oružjem.

Šta pokušavam, u celoj ovoj priči da kažem:
Da je pandur išao logikom grudi-glava, da je pored ubijenog mladića pronađen pištolj sa njegovim otiscima, ovog slučaja ne bi ni bilo.
Dvanaest metaka u mladog crnca ostavlja prostor za manipulaciju!
predatortz predatortz 11:12 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

ЛИНК


Jbem li ga, ako sam išta lepo video... Nedovoljno za smislen zaključak.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:16 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

In the video, Powell exits a convenience store with two cans of energy drinks. The store owner is seen following close behind and demanding Powell return the items, claiming that he stole them. Powell ignores him, sets the two drinks on the sidewalk, and begins pacing back and forth.
While Powell is pacing, he has his right hand in the pocket of his jacket while his left hand swings by his side. “I’m on Instagram, I’m on Facebook,” Powell says after a few moments. “You know who I am? I’m tired of this [expletive].”
Seconds later, a police truck arrives and Powell backs up abruptly with his hand still in his pockets. Two police officers exit with their guns drawn, and one yells, “Get your hand of out of your pocket.” Powell makes no move to do so, and the officer says it again.
Powell then takes his hand out of his pocket, but because of the camera angle, his back is tuned towards the camera and his hands are not visible. Powell then walks towards both officers screaming, “Shoot me. Shoot me. Shoot me. Shoot me now.” The officers repeatedly tell Powell, “Drop the knife. Drop the knife.”
When Powell approaches within a foot of the officers, approximately nine gunshots ring out. Powell drops to the ground after about five shots, but four more are fired by the offices while he is on the ground. Powell can be seen still moving on the ground for about five seconds before his body goes completely limp.


Занимљива ти ова догодовштина са АПом, сличан сусрет је био и ово са пандуром.
Нема ту обуке: карактерно и ка зна шта све игра улогу...
alselone alselone 11:17 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Ja sam bio u situaciji da mi čovek, kojem su noć pre toga moji unakazili brata, drži cev AP na vratu, a ja njemu cev pištolja prislonjenu na čelo.


Zato si ti tako miran na blogu, tebi je sve izgorilo unutra.
predatortz predatortz 11:22 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!


Занимљива ти ова догодовштина са АПом,


Ni nalik, veruj mi...
Prvo, nož nije AP.
Drugo, ovaj je ležao posle pet metaka. Teško da bi ustao nako njih, a kamo li nešto uradio. Prosto su ga dotukli.
predatortz predatortz 11:23 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!



Zato si ti tako miran na blogu, tebi je sve izgorilo unutra.


Svi zajebani likovi su mirni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:26 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz

Занимљива ти ова догодовштина са АПом,


Ni nalik, veruj mi...
Prvo, nož nije AP.
Drugo, ovaj je ležao posle pet metaka. Teško da bi ustao nako njih, a kamo li nešto uradio. Prosto su ga dotukli.

ОК.
Крив полицајац или не?
predatortz predatortz 11:28 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Крив полицајац или не?


Krivi! Kao đavo su krivi. Posle 'obaranja' nije bilo povoda za pucanje.
crossover crossover 11:28 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
ЛИНК

Jbem li ga, ako sam išta lepo video... Nedovoljno za smislen zaključak.


Нисам сигуран о чему тачно вас двојица причате али овај видео који је Брајовић окачио није снимак убиства Мајкла Брауна него нешто друго. Зато ниси ни могао ништа да закључиш.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:39 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

crossover
predatortz
ЛИНК

Jbem li ga, ako sam išta lepo video... Nedovoljno za smislen zaključak.


Нисам сигуран о чему тачно вас двојица причате али овај видео који је Брајовић окачио није снимак убиства Мајкла Брауна него нешто друго. Зато ниси ни могао ништа да закључиш.

Да. Ово је убиство Пауела.
St. Louis Metropolitan Police Department released cell phone footage Wednesday of the police shooting of Kajieme Powell, a 25-year-old black man killed on Tuesday in St. Louis, according to St. Louis Public Radio.
The shooting death occurred less than four miles from where Michael Brown was fatally shot by a police officer in the suburb of Ferguson on Aug. 9.
rade.radumilo rade.radumilo 12:30 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Ovo je napad panike, ili neka patologija. Verovatno neobučenost. Skloniti budalu sa ulice i oduzeti mu oružje.


Zaboravljaš da su USA policije (obrati pažnju na množinu) pod jurisdikcijom lokalne samouprave. U malim gradićima ruralne Amerike, policajac ili šerif postaje bilo ko ko se prijavi za taj posao, a gradski odbor se složi sa tim.
Kakva crna obuka, kakvi bakrači. Akoj je neki PD dovoljno veliki i ima budžet za tako nešto, onda se organizuje nekakva obuka ili se čak otvori akademija.
U principu, te male gradske policije su podređene odeljenju okružnog šerifa. Okružni šerif se postaje, uglavnom, na izborima a on zapošljava zamenike koji su zapravo pravi policajci koji taj posao rade već duže ili kraće vreme. Okružni šerifi su pak podređeni državnim "truperima" koji su mahom zaduženi za područja izvan naseljenih mesta i ukoliko je potrebno da intervenišu u nekom okrugu.
vera.nolan2 vera.nolan2 12:39 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Ja sam bio u situaciji

Naslušala sam se strašnih,ličnih priča sa ratišta i od tvojih specijalaca,72 padobranske...
Ne znam kako ste ostali normalni,koji jeste...!?
Smrznem se od užasa,kad bilo ko, bilo gde, ubije bilo koga...ne mogu ,ni da shvatim ,ni prihvatim,...

za pregovore

što si među nama
predatortz predatortz 12:44 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

Hvala Vera.

Pregovarati sam morao, drugih opcija prosto nije ni bilo.
A to što sam među vama...
Za to nisu presudni ni pamet, ni veština. Prosto, imao sam mnoogo sreće.
tasadebeli tasadebeli 22:12 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz

Prvo, nož nije AP.
Drugo, ovaj je ležao posle pet metaka. Teško da bi ustao nako njih, a kamo li nešto uradio. Prosto su ga dotukli.


predatortz
Крив полицајац или не?


Krivi! Kao đavo su krivi. Posle 'obaranja' nije bilo povoda za pucanje.



Прича ми мој бивши ученик, сада полицајац, са каквим се све стварима среће на свом послу и између осталог ми исприча како је недавно један "деда од 50-60 година" (ту ме је за срце ујео јер сам по годинама скоро исписник тог "деде" ) у београдском Жаркову кренуо на њих секиром. (Полиција дошла на позив комшија јербо је деда потпуно фијукнуо. Одлепио и витлао секиром на сваког ко се приближи његовом дворишту.)

И прича има срећан крај. Каже мој бивши ђак да је успео да деду обори на земљу и да га обузда уз помоћ другара из патроле, па су деду склептали са све сикирчетом и привели га.

Ништа пуцање, ништа да се дотуче нападач који већ лежи на земљи...

Јбг, ми смо за разлику од Стејтса сиромашна земља, рестриктиван државни буџет, а муниција скупа...

Ово је снимак од пре две године из Ниш...



Признаћете и сами, лакше је сасути 12 комада у будалу него се са њим натезати око ножа...

А како ли би се тек овај естонски шверцер провео да је уместо у Финску, отишао да продаје своју робу по Стејтсима? (На овом снимку ми је најсимпатичнији онај лик што будалу покушава да одгура метлом... )





Хтели то неки да признају или не, Стејтси су држава у којој се дуго, врло дуго и пажљиво негује култ насиља и "силе која бога не моли" и у медијима и у образовању и у забави (шоубизнису ) коју они зову култура и уметност, па је сасвим логично да на улицама градова по Стејтсима врло често долази до оваквих ситуација као што је убиство Брауна... Колико ли само има онога што ми нисмо ни чули и што није ни допрло у медије? Не смем ни да размишљам о томе... Огромна земља, али зато у градовима много људи, и то најразличитијих фела, на малом простору...

А та чињеница, да се у Стејтсима пажљиво негује култура насиља, не може се сакрити ни позивањем на остварени висок степен развоја демократије и људских права... (У шта, да будем искрен, из дана у дан постајем све мање убеђен. Довољно ми је да се присетим како амерички војници у камеру говоре о томе како су пуцали у цивиле у Ираку, у жене и децу, без трунке гриже савести, па да се смрзнем.)
hajkula1 hajkula1 22:52 26.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

tasadebeli


...Хтели то неки да признају или не...




Oni kako hoće a ja tebe kandidujem za predsednika! Ili bar nekog ministra. Ozbiljno.
tyson tyson 01:03 27.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz
Americans asks

Vidi se da je fora nastala u getou...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:47 27.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz

Znao sam i bez da mi kazes da u stvarnom zivotu to ide grudi-glava-vazduh-vazduh...


Ja sam bio u situaciji da mi čovek, kojem su noć pre toga moji unakazili brata, drži cev AP na vratu, a ja njemu cev pištolja prislonjenu na čelo.
Za tu situaciju ne postoji propisana procedura.



ja sam uvek razmišljao u Jerusalimu 2000-ih, koji je bajdvej, sada ovih dana spušten na tu istu granu zahvaljujući našim dragim političkim nomenklaturama, kako da upucam izgrednika a da ga ne ubijem. naime, nisam nikada bio kadar nositi dušu ubijenog čoveka, sa sobom do kraja života, sanjati ga, sanjati njegovu budućnost, njegovu decu, familiju... i tako sam došao do zaključka da pucam - levoruk sam, precizan kao Rafa i Kolšrajber - rame, rame, noga, noga, nikako glava, o glavi odlučuje Zakon. ovo ostalo je fašističko iživljavanje.

ps. šta si razmišljao u tom trenu, kada ste se ti i Balija (Uja?) naslonili cev uz cev? jeste pomislili čemu, kome, ili ono, хебаћу му кеву нацошку? just curious to kno'.
predatortz predatortz 18:59 27.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

ps. šta si razmišljao u tom trenu, kada ste se ti i Balija (Uja?) naslonili cev uz cev? jeste pomislili čemu, kome, ili ono, хебаћу му кеву нацошку? just curious to kno'.


Čovek je čistokrvni brat Srbin. S pravom popizdeo jer su mu moji, kako rekoh, noć pre toga surovo izgazili brata - takođe pripadnika VRS. Burazer mu se malo kurčio, a ovi moji su ga dobrano išutali čizmama da mu je na mestu lica bila gadna kaša.

Elem da ne dužim...
Ovaj moj, sa još jednim uleteo u našu komandu i potegao oružje. Pena mu na usta udarala. Pošto sam ja bio in charge , snosio sam odgovornost za ostale. Latio sam se pištolja.

O čemu sam razmišljao?
Pojma nemam...
Znam samo da sam ga uspeo smiriti, rekao sam mu , valjda, da nema ništa od toga da me ubije, jer ni on živ izaći neće i ponudio mu da sednemo i razgovaramo. Prvi sam odložio oružje. Onda je onaj njegov drug, koji je pušku držao uperenu u ostale u prostoriji. U nekom momentu je i ovaj moj spustio pušku...

Pozvao sam Legendu ( njegovog šefa, Vukovi sa Drine ) i došli su po njih. Srećemo se tu i tamo. Ne razgovaramo...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:50 27.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

cool reaction. užas od međusrpskih odnosa. mi u IL smo negde sada gde ste vi bili 1991. ili 1992. masa pogrešnih odluka koje će dovesti do sukoba sa MZ. inače nevezano, dolazi Vučić u IL, i pazi, neće mene u pratnji već ili Amera Ješu (koji aposolutno blage veze nema sa srpskim ili pravoslavnim interesima nas u gradu i državi), ili Hrvate i Bosance (gde će detalji njegove posete završiti u fiokama RHR i RBiH?!), ali neće mene jer sam ja nelojalan (ja pritom nikada ne bih izdao državu zbog toga što se ne slažem s vladajućom nomenklaturom). jadnici smo, brate. sada gledam da ispeglam sa svojima iz brigade jer će veselnici, intelidžensno, upropastiti celu posetu.
predatortz predatortz 20:56 27.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

inače nevezano, dolazi Vučić u IL, i pazi, neće mene u pratnji već ili Amera Ješu (koji aposolutno blage veze nema sa srpskim ili pravoslavnim interesima nas u gradu i državi), ili Hrvate i Bosance (gde će detalji njegove posete završiti u fiokama RHR i RBiH?!), ali neće mene jer sam ja nelojalan (ja pritom nikada ne bih izdao državu zbog toga što se ne slažem s vladajućom nomenklaturom).


Ma ko ga jebe! Tako mu, valjda, naređeno...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:01 27.11.2014

Re: Paz' ovu foru!

predatortz


Ma ko ga jebe! Tako mu, valjda, naređeno...


partija. nema kraja.
bene_geserit bene_geserit 10:17 26.11.2014

Liberalni mediji

Liberalni mediji su napravili cirkus od cele stvari potpaljujuci vatru.
"Nenaoruzani tinejdzer" - to je tacno naravno.
"Pljackas od 130 kila koji je posle pljacke napao policajca" - je takodje tacno. Ali svuda po medijima moze da se procita nenaoruzani tinejdzer.
Ovaj slucaj ne bi nikada ni dosao do "velike porote" (btw. pretezno crne, koja je oslobodila policajca odgovornosti) da nije medijksog spinovanja jer je u pitanju samo policajac koji je radio svoj posao.

Ako iko misli da je policajac tako ustao jednog dana iz kreveta i pomislio da bi bilo zabavno da ubije negog crnca danas - taj nije normalan.
Dovoljno je pogledati kroz sta prolaze policajci koji ubiju nekoga na duznosti (od 6-meseci suspenzije, pa do mogucnosti da krivicno odgovaras) pa razumeti da je jedini razlog zasto se to desava strah policajaca za svoj zivot.
Traziti od policajaca da ne rade nesvesno rasno profajliranje kada im je zivot u opasnosti svaki dan u zemlji u kojoj ~13% crne populacije izvrsi >50% zlocina je nemoguce u realnosti.
Usput, policajac je takodje mali covek koji za malu platu rizikuje zivot svaki dan u zemlji u kojoj "svako" ima oruzje.

A sto se tice "crne brace", mogli bi da se ugledaju na azijate i da promene svoj nacin zivota koji im nista dobro ne donosi.
Rasizam u USA usmeren protiv azijata nije bio nista manji nego protiv crnaca, pogotovo u vreme WW2.
A danas kada pogledamo, prosecni prihodi azijata po porodici su ~20% veci nego prihodi belaca, i duplo veci nego prihodi crnaca. U zatvorima % azijata je manji nego procenat bele populacije (proporcijalno) i naravno daleko manji od % crnaca.
Ali sa jedne strane kod azijata imamo porodice koje funkcionisu (na celu sa tiger mams), skola na koju se stavlja najveci fokus, prakticno ni malo kriminala, droge i sl. Sa druge strane kod crnaca imamo ogroman % single mam porodica, skole u koje se ne ide, ulicne bande, zivot u getu, drogu i oruzje na sve strane.

USA je zemlja mogucnosti, mnogo mobilnija nego sto su recimo mnoge evropske zemlje koje su neki kao uzori. Crnci su se protiv rasizma izborili, uostalom pretsednik USA je crnac - kada ce predsednik Srbije da bude recimo ciganin? Ali tu jednakost u mogucnostima (koja naravno zahteva generacije da se pretvori u drasticna pomeranja na drustvenoj lestvici - jer nijedno drustvo nije toliko mobilno) vecina crnacke populacije ne koristi, zatvoreni u svoj "stil zivota".
Kao sto vidimo na primeru azijata, drustvo u USA ti daje mogucnost a na tebi je da je iskoristis ili ne. Ako stalno trazis krivca u nekom drugom, stavljas sebe u poziciju zrtve (ovo zvuci poznato ), nigde neces da stignes.
looping looping 10:31 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Liberalni mediji
Liberalni mediji su napravili cirkus od cele stvari potpaljujuci vatru.
"Nenaoruzani tinejdzer" - to je tacno naravno.
"Pljackas od 130 kila koji je posle pljacke napao policajca" - je takodje tacno. Ali svuda po medijima moze da se procita nenaoruzani tinejdzer.
Ovaj slucaj ne bi nikada ni dosao do "velike porote" (btw. pretezno crne, koja je oslobodila policajca odgovornosti) da nije medijksog spinovanja jer je u pitanju samo policajac koji je radio svoj posao.

Policajac sasuo metke u žrtvu, žrtva nastavila da trči ka njemu, on opet sasuo metke. Ukupno 12 kom. Kao da je pucao u Godzilu.
Meni je to malo sumnjivo.
Normalnog čoveka upucaš u nogu i on ne može više da hoda, kamoli da trči.
Taj policajac je malo poremećen u najboljem slučaju.

Ali sa jedne strane kod azijata imamo porodice koje funkcionisu (na celu sa tiger mams), skola na koju se stavlja najveci fokus, prakticno ni malo kriminala, droge i sl. Sa druge strane kod crnaca imamo ogroman % single mam porodica, skole u koje se ne ide, ulicne bande, zivot u getu, drogu i oruzje na sve strane.

De reci kako funkcionišu porodice u srba, crnogoraca, hrvata, eskima ali probaj malo više da generalizuješ.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:01 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Liberalni mediji su napravili cirkus od cele stvari potpaljujuci vatru.
"Nenaoruzani tinejdzer" - to je tacno naravno.
"Pljackas od 130 kila koji je posle pljacke napao policajca" - je takodje tacno. Ali svuda po medijima moze da se procita nenaoruzani tinejdzer.
Ovaj slucaj ne bi nikada ni dosao do "velike porote" (btw. pretezno crne, koja je oslobodila policajca odgovornosti) da nije medijksog spinovanja jer je u pitanju samo policajac koji je radio svoj posao.


Nešto tačno, nešto bogami i ne. Porota je manjinski crna - samo troje od 12. Što nije ni bitno. Koa što nije ni bitno što neki ovde nude "link originalnog snimka" koji se uopšte ne odnosi na "the slučaj" ;>

"It is now clear 12 shots were fired by Officer Wilson, the last of which struck Mr Brown in the top of the head. He was hit 7 times. The deadly encounter started while Officer Wilson was seated in his police cruiser. The first two shots were fired by the officer while still in the car. Most witnesses said that at that time, Mr Brown was leaning through the driver’s side window. The victim’s blood was found inside and outside the car and on the officer’s clothing. A bullet was lodged in the armrest."

Znači ona baraba koju je odavno trebalo smestiti u zatvor (kao što je odavno trebalos mestiti u zatvor onu beogradsku barabu kako se već zove onaj klinac koji sa 19 godina ima 20 i kusur prijava zbog vožnje bez dozvole uz razna divljanja kolima, dok na kraju nije sleteo u reku - a da je policija odmah uradila svoj posao...) prvo opljačka radnju (*) pa onda krene u "pohod" na policajca, i odna sada kao Ijao, pa što ga ubiše! Nije nego.

(*) koju su ostali fuksovci - uz brojne druge radnje - opljačkali i spalili u Buđenju Naroda, vlasnika su jurili da mu pokažu Istinu, ali im je utekao.

Crnci su se protiv rasizma izborili,


I ovo ide pod onu "Polovinu" koja nije tačna. Čak dapače trenutno je Amerika na putu ka "zlatnim" pedesetim-šeszdesetim. Ukinuli su zakone vezane za biračka prava koji su tada i uvedeni e da bi se sprečila diskriminacija - upravo s obrazloženjem da "nema više rasizma" (sic!) a uveli nove kojima se urpavo najsiromašnija i najeobrazovanija populacija praktično sprečava da glasa (zakoni o dokumentu sa slikom za glasanje) - sve delo naci desničara republikanske provenijencije. Sve to uz brojne druge već postojeće policijske propise - npr. Stop & Frisk koji se skoro u celini primenjuju na crnce i latinose (jerbo belci nikada ne budu sumLJivi ) naravno, to je za ovde - a i po Evropi, normalna stvar, mislim to da te policija može zaustaviti i pretresti ako posumnja u ovo ili ono. Uostalom Ameri su to i preuzeli od Engleza ali su onda tu SumlJu podigli na "viši nivoJ" ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:10 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Policajac sasuo metke u žrtvu, žrtva nastavila da trči ka njemu, on opet sasuo metke. Ukupno 12 kom. Kao da je pucao u Godzilu.


Ajd na stranu što naravno pričaš napamet, udrogirana besna masa od 130 kila i jeste upravo Godzila. Bez obzira koje boje bila.
looping looping 12:33 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Dont Fear The Reaper
Policajac sasuo metke u žrtvu, žrtva nastavila da trči ka njemu, on opet sasuo metke. Ukupno 12 kom. Kao da je pucao u Godzilu.


Ajd na stranu što naravno pričaš napamet, udrogirana besna masa od 130 kila i jeste upravo Godzila. Bez obzira koje boje bila.

Evo još jedan udrogirani od 130 kila. Link.
A interesantno je to što koga god policajci ubiju uvek je u samoodbrani. Mislim, svaka im čast kako su profesionalni.
predatortz predatortz 12:35 26.11.2014

Re: Liberalni mediji


Evo još jedan udrogirani od 130 kila. Link.


Ovaj poslednji, klinac od 12 godina, nije imao 130 kg. Doduše, imao je plastični pištolj.
looping looping 12:41 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

predatortz

Evo još jedan udrogirani od 130 kila. Link.


Ovaj poslednji, klinac od 12 godina, nije imao 130 kg. Doduše, imao je plastični pištolj.

Dva policajca plaše se za svoju bezbednost, jedan svedoči za drugog...
Čudno bi bilo da nema protesta.
rade.radumilo rade.radumilo 12:44 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Porota je manjinski crna - samo troje od 12


Vilsona je oslobodila Velika Porota, koja broji 21-og člana. Ona se ne bavi pitanjem krivice/nevinosti već isključivo da li slučaj ima dovoljno materijala da uopše ide na sud. U ovom slučaju su presudili da nema.
E sad, to može biti i (slučajno ili namerno) trajljavo odrađen posao tužilaštva. Glavnog tužioca grada/okruga/države/federacije postavljaju građani na izborima, ne Vlada.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:54 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

rade.radumilo
Porota je manjinski crna - samo troje od 12


Vilsona je oslobodila Velika Porota, koja broji 21-og člana. Ona se ne bavi pitanjem krivice/nevinosti već isključivo da li slučaj ima dovoljno materijala da uopše ide na sud. U ovom slučaju su presudili da nema.


Aman ljudi prestanite da pričate ofrlji i napamet. Nsu ovo vremena inerneta preko modema od 2400, treba vam nekoliko sekundi da saznate ili proverite činjenice.

To što si ti u nekoj seriji ili filmu načuo o GJ od 21 člana to je, mislim, lepo, ali nije tačno za ovo o čemu pričamo.

Velika Porota za Ovaj SLučaj - ubistvo u Fergusonu imala je 12 (D-V-A-N-A-E-S-T - pa ti ponovo priočitaj Voda ;> ) članova.

Paul Fox, director of judicial administration for St. Louis County Circuit Court, confirmed the racial and gender makeup of the grand jury on Friday. St. Louis County prosecutor Bob McCulloch has said it will be several weeks before a decision is made on whether to charge Darren Wilson, the Ferguson officer who shot and killed Brown on Aug. 9.

The grand jury consists of six white men, three white women, two black women and one black man.

Nine votes are needed to indict.

According to the St. Louis Post-Dispatch, the racial makeup of the grand jury is similar to the racial breakdown of St. Louis County, which is about 24 percent black and about 68 percent white.
princi princi 13:29 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Od 116,000 (sto šeasneast hiljada) razmatranih slučajeva 2014. godine, Velika porota je u samo 11 slučajeva zaključila da nema elemenata za podizanje indictmenta. Slučaj policajca Darrena Wilsona (vidim da je izjavio da ne žali, tj da mu je mirna savest što je ubio ovog dečka) je jedanaesti.
princi princi 13:53 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Traziti od policajaca da ne rade nesvesno rasno profajliranje kada im je zivot u opasnosti svaki dan u zemlji u kojoj ~13% crne populacije izvrsi >50% zlocina je nemoguce u realnosti.

Da, ovo je tipičan rasisistički pristup temi, huškanje jedne etničke grupe na drugu, zamena teza, objašnjavanje rezultata ekonomske neravnopravnosti nekakvim rasističko-genetskim razlozima. Tea party 'argumenti'.
hajkula1 hajkula1 16:46 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

bene_geserit

pretsednik USA je crnac - kada ce predsednik Srbije da bude recimo ciganin?


Ima roma u vrhu vlasti još kako! Samo ako se sami tako ne izjašnjavaju, ne bi bilo u redu da ja sada nabrajam. (Predsednik stranke, visoko pozicionirani u raznim strankama i udruženjima građana, direktori preduzeća, vodeći inženjeri, u prosveti, ma svuda... pored poznatih roma koji sa tih pozicija deluju).




bene_geserit bene_geserit 18:21 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Dont Fear The Reaper
Crnci su se protiv rasizma izborili,

I ovo ide pod onu "Polovinu" koja nije tačna. Čak dapače trenutno je Amerika na putu ka "zlatnim" pedesetim-šeszdesetim. Ukinuli su zakone vezane za biračka prava koji su tada i uvedeni e da bi se sprečila diskriminacija - upravo s obrazloženjem da "nema više rasizma" (sic!) a uveli nove kojima se urpavo najsiromašnija i najeobrazovanija populacija praktično sprečava da glasa (zakoni o dokumentu sa slikom za glasanje) - sve delo naci desničara republikanske provenijencije. Sve to uz brojne druge već postojeće policijske propise - npr. Stop & Frisk koji se skoro u celini primenjuju na crnce i latinose (jerbo belci nikada ne budu sumLJivi ) naravno, to je za ovde - a i po Evropi, normalna stvar, mislim to da te policija može zaustaviti i pretresti ako posumnja u ovo ili ono. Uostalom Ameri su to i preuzeli od Engleza ali su onda tu SumlJu podigli na "viši nivoJ" ;>

Kakve veze ima to sto ti traze dokument sa slikom kada ides da glasas sa pravima crnaca?
Jos jedno spinovanje liberalnih medija koje ni pas sa maslom ne bi progutao.
Da li ti u Srbiji traze dokument sa slikom kada ides da glasas? Da li ti traze u Kanadi? Zbog cega je problem da ti traze dokument sa slikom?
Proglasavas nekog za "naci desnicara" jer su doneli zakon o dokumentu sa slikom kada se glasa? Pa dokument sa slikom kod glasanja ti traze u svim zemljama sveta.

"Stop & Frisk" - e ako je to najveci problem crne i latino populacije, sto ce ponekad policajci da te zaustave i provere. Policajci svuda rade profajliranje kada legitimisu u Srbiju ili USA ili bilo gde, svesno ili nesvesno, to im je deo posla. Sanse da te legitimisu u Srbiji su mnogo vece ako u 3 ujutru setas osisan do glave u martinkama. U teoriji rasno profajliranje je protivzakonito, ali u praksi policajci da bi maksimizovali ucinak proveravaju one za koje je veca verovatnoca da krse zakon. Kada crna populacija bude krsila zakon manje od belaca, budi siguran da ce vise da zaustavljaju belce.
bene_geserit bene_geserit 18:23 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Od 116,000 (sto šeasneast hiljada) razmatranih slučajeva 2014. godine, Velika porota je u samo 11 slučajeva zaključila da nema elemenata za podizanje indictmenta. Slučaj policajca Darrena Wilsona (vidim da je izjavio da ne žali, tj da mu je mirna savest što je ubio ovog dečka) je jedanaesti.

A ovo je argument, nemam reci.
Pa ovaj slucaj nije trebao ni da dodje do velike porote. Jedini razlog sto je dosao do iste je sto tuzilac nije imao muda da uradi ono sto je morao, da odbaci slucaj, nego je prebacio brigu na drugoga, a sve naravno usled pritiska liberalnih medija i njihovog jednostranog izvestavanja.
bene_geserit bene_geserit 18:30 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Traziti od policajaca da ne rade nesvesno rasno profajliranje kada im je zivot u opasnosti svaki dan u zemlji u kojoj ~13% crne populacije izvrsi >50% zlocina je nemoguce u realnosti.

Da, ovo je tipičan rasisistički pristup temi, huškanje jedne etničke grupe na drugu, zamena teza, objašnjavanje rezultata ekonomske neravnopravnosti nekakvim rasističko-genetskim razlozima. Tea party 'argumenti'.

Ne izvrci ono sto sam rekao. Kakvo "huskanje jedne etnicke grupe protiv druge"? Ili "objasnajvanje rezultata ekonomske neravnopravnosti nekakvim rasistickim-genetskim razlozima". Ne ucitavaj mi gluposti koje ti izjavljujes, ne ja.

Uostalom crnci (i inuiti) u Kanadi ne zive nista bolje nego crnci u USA. kao ni cigani u Srbiji, naprotiv. Tako da u zemljama u kojima zivite imate izuzetnu sansu da se birite za njihova prava umesto sto tupite o USA.
Sepulturero Sepulturero 18:34 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

hajkula1
bene_geserit

pretsednik USA je crnac - kada ce predsednik Srbije da bude recimo ciganin?


Ima roma u vrhu vlasti još kako! Samo ako se sami tako ne izjašnjavaju, ne bi bilo u redu da ja sada nabrajam. (Predsednik stranke, visoko pozicionirani u raznim strankama i udruženjima građana, direktori preduzeća, vodeći inženjeri, u prosveti, ma svuda... pored poznatih roma koji sa tih pozicija deluju).






Барак Обама није црнац, отац јесте али мајка је бела. Колико пратим сајтове brothers га ме сматрају једним од својих.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:48 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Kakve veze ima to sto ti traze dokument sa slikom kada ides da glasas sa pravima crnaca?


to, kao i ovo:

Proglasavas nekog za "naci desnicara" jer su doneli zakon o dokumentu sa slikom kada se glasa? Pa dokument sa slikom kod glasanja ti traze u svim zemljama sveta.


Pokazuje da ne znaš baš mnogo o čemu pričaš. Preporučio bih obrazovanje - ali to verovatno neće pomoći, pa stoga preporučam kandidaturu za guvernera Teksasa. Ti i Peri rame uz rame po poznavanju materije, a šiješ ga za dva koplja po beslovesnom desničarenju .
Jukie Jukie 19:54 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

predatortz
Ovaj poslednji, klinac od 12 godina, nije imao 130 kg. Doduše, imao je plastični pištolj.


Od nedavno znamo da taj starosni profil nije nimalo naivan
Spisak tekstova na Blicu

Ova vest je od danas
Kamere-snimile-novi-napad-dece-pljackasa

Tako da bi deca starija od nekih 7-8 godina trebalo dobro da promisle da li će vitlati plastičnim oružjem
princi princi 19:56 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Ne izvrci ono sto sam rekao. Kakvo "huskanje jedne etnicke grupe protiv druge"? Ili "objasnajvanje rezultata ekonomske neravnopravnosti nekakvim rasistickim-genetskim razlozima". Ne ucitavaj mi gluposti koje ti izjavljujes, ne ja.

Uostalom crnci (i inuiti) u Kanadi ne zive nista bolje nego crnci u USA. kao ni cigani u Srbiji, naprotiv. Tako da u zemljama u kojima zivite imate izuzetnu sansu da se birite za njihova prava umesto sto tupite o USA.

Pa sam si spomenuo uspešnost Azijata kojih ima bar 5 ili 6 puta manje od Crnaca. Da ne pominjem što pripadaju skroz drugačijim klasama. Ili pažljivije čitaj šta si napisao ili se skoncentriši dok polemišeš.

Svim američkim libertarijancima bih ponudio da, kad su toliko sigurni u svoju vrednost i kad toliko pljuju na sistem u kome su se obogatili (ili misle da su se obogatili), neka odu u Peru, Panamu ili Čile i tamo žive taj svoj raj koji, po njima, ne duguju infrastrukturi (u koju su utkane i generacije Crnaca na koje tako izdašno pljuju). I koliko si samo bezorazan što se javljaš, da nisi ti zaslužniji za taj sistem u kome živiš od Brownovih predaka? Treba da ćutiš i da se pokriješ ušima, a ne da laprdaš i lupetaš te libertarijanske gluposti.
nsarski nsarski 20:00 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Ovaj slucaj ne bi nikada ni dosao do "velike porote" (btw. pretezno crne, koja je oslobodila policajca odgovornosti) da nije medijksog spinovanja jer je u pitanju samo policajac koji je radio svoj posao.


Od 12 clanova porote, 3 su bili African-American. "Pretezno crne???"

Iz NY Times-a:

(The grand jury, which included three African-Americans, deliberated for two days.)


princi princi 20:35 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

"Pretezno crne???"

Pa da. Trebalo je samo 13% porotnika da bude crno, odnosno 1.56. Over-representation. Ma, pusti drkadžiju, kad ga u'vate Čikanosi, ima da ga nabodu samo tako, ovako napaljenog.
princi princi 21:48 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

"Stop & Frisk" - e ako je to najveci problem crne i latino populacije, sto ce ponekad policajci da te zaustave i provere.

Koliko proveravaju tebe kao belca? (mada bih ja policiji naložio da stalno proverava manijake kao što si ti ili onaj Bundy). I šta je ovaj Brown tako pogrešio da je to platio glavom? To što je panduru rekao da je pussy? Jel to u USA takav smrtni greh da je u dečka trebalo sasuti 12 metaka?

Bene, teška si ti beda od čoveka.
karabasbarabas karabasbarabas 22:46 26.11.2014

Re: Liberalni mediji

Dakle kako sam ja to shvatio, nadrogirani crnac pljackao prodavnicu, onda se oglusio o upozorenje uplasenog pandura da stane i izvadi ruku iz dzepa. Nastavio da trci ka njemu, ovaj pucao, ovaj ne staje i dalje kao Terminator, ovaj jos pucao dok se nije tragicno zavrsilo.
Onda se Crnci naljutili sto je ovaj pucao pa krenuli da pale grad.
Sad ko je tu kriv, pitanje je. Nisu ni panduri tu cisti, ovaj je sto kazu nasi mediji "od ranije poznat zakonu" znaci da ih je drkuckao sigurno i pre, nesto kao ovaj sto je survao auto u Dunav, ili ovi sto biju starce po gradu. Zato su bili tako trigger happy.
kada, konačno i cnn izveštava normalno i profesionalno,

Gledam bas danas kazu od deset Crnaca jedan je u zatvoru. Pa ti vidi o cemu razmislja pandur kad ga vidi na ulici.
A one njegove nesrecne roditelje razvlace po televizijskim stanicama ko sline, kukaju na sav glas sto je i normalno, ali niko da ih pita gde si bio dok ti je klinac pravio haos po gradu? Sto se onda ne zapita gde je pravda.
kada ce predsednik Srbije da bude recimo ciganin?

Mislim da vec sad jeste.
bene_geserit bene_geserit 04:37 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Ma, pusti drkadžiju, kad ga u'vate Čikanosi, ima da ga nabodu samo tako, ovako napaljenog.
...
(mada bih ja policiji naložio da stalno proverava manijake kao što si ti ili onaj Bundy).
...
Bene, teška si ti beda od čoveka.

Princi, odlicno ti ide, samo napred. Komunikacija na krkarovskom nivou. Krkarov izgovor obicno bude "prema svecu i tropar", pretpostavljam da ces i ti da sunes neko takvo objasnjenje za ove izlive neznosti.
bene_geserit bene_geserit 04:45 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Ne izvrci ono sto sam rekao. Kakvo "huskanje jedne etnicke grupe protiv druge"?

Pa sam si spomenuo uspešnost Azijata kojih ima bar 5 ili 6 puta manje od Crnaca. Da ne pominjem što pripadaju skroz drugačijim klasama. Ili pažljivije čitaj šta si napisao ili se skoncentriši dok polemišeš.

Konacno shvatih sta si hteo da kazes - to sto sam uporedio nacin zivota tipican za crnacku i azijatsku populaciju i korelaciju toga sa njihovom ekonomskim uspehom, ti smatras "huskanjem jedne etnicke grupe protiv druge". Siguran sam da ce mnogobrojni crnci i azijati koji citaju ovaj blog da se osete nahuskani.

To da pripadaju cesto drugacijim klasama je tacno. Ali drugacijim klasama pripadaju zato sto azijati tipicno izvuku maksimum iz sebe (pa se penju na drustvenoj lestvici) a crnci tipicno slabo sta. A razlog tome je nacin zivota i vrednosti koje se forsiraju u jednoj i drugoj populaciji.
bene_geserit bene_geserit 04:59 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Svim američkim libertarijancima bih ponudio da, kad su toliko sigurni u svoju vrednost i kad toliko pljuju na sistem u kome su se obogatili (ili misle da su se obogatili), neka odu u Peru, Panamu ili Čile i tamo žive taj svoj raj koji, po njima, ne duguju infrastrukturi (u koju su utkane i generacije Crnaca na koje tako izdašno pljuju). I koliko si samo bezorazan što se javljaš, da nisi ti zaslužniji za taj sistem u kome živiš od Brownovih predaka? Treba da ćutiš i da se pokriješ ušima, a ne da laprdaš i lupetaš te libertarijanske gluposti.

Americki libertarijanci uopste ne pljuju sistem u USA, o cemu ti pricas?
Niti pljuju na crnce.
Istina pljuju po parizitima sistema (onima koji umesto da rade na sebi i doprinose drustvu, samo gledaju da dobiju sto vise od drzavnih servisa a da ne doprinesu nista). A medju njima ima dosta crnaca, proporcijalno vise od njihovog % u populaciji.

Ja sam bezobrazan sto se javljam?
Izvinjavam se, ali ja zivim u usa a ti zivis u Kanadi (u kojoj crnci ne zive nista bolje u proseku nego u usa). Kanada je socijalna drzava, sto mene u principu nervira ali posto sam otisao iz iste me mnogo i ne zanima. Svakako se ne kacim na vesti o Kanadi i ne tupim o ekonomskoj situaciji u istoj, kao sto ti radis kada je u pitanju bilo sta vezano ili nevezano za usa.
Sada si ti advokat Brown-a i njegovih predaka. USA je (kao i Kanada) emigrantska zemlja i jednom kada dobijes drzavljanstvo imas ista prava kao i ostali drzavljani, nezavisno od toga sta su tvoji preci radili i kojoj drzavi doprinosili. Ili nisu doprinosili nego su npr. dilovali drogu i ucestvovali u rusilackim demonstracijama umesto da budu korisni clanovi drustva.
looping looping 05:41 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

To da pripadaju cesto drugacijim klasama je tacno. Ali drugacijim klasama pripadaju zato sto azijati tipicno izvuku maksimum iz sebe (pa se penju na drustvenoj lestvici) a crnci tipicno slabo sta. A razlog tome je nacin zivota i vrednosti koje se forsiraju u jednoj i drugoj populaciji.

Klasičan fašistički način razmišljanja. I AH je razmišljao na isti način. Okarakterisao je ljude prema boji kože, naciji, religiji, smatrao je da je njegov način života onaj pravi. Pročitaj Mein Kampf ako već nisi, svideće ti se sigurno.
Oboje delite ljude na crne, bele, azijate, jevreje...
reanimator reanimator 08:23 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Ova vest je od danas
Kamere-snimile-novi-napad-dece-pljackasa

Gde ova dvojica sad rade? Na Floridi? Mislim, najnoviji snimak, policija sumnja da su isti koji su napali Rašu, a na snimku svi u kratkim rukavima?
bene_geserit bene_geserit 08:31 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

looping
Klasičan fašistički način razmišljanja. I AH je razmišljao na isti način.

Fasista ti mama.
Ako te bas zanima drugari moje dece su dobrim delom kinezi, korejci, indusi.
Ja ne mislim ni da je moj nacin zivota onaj pravi, niti nacin zivota azijata. Svako ima svoj zivot pa bira kako da ga zivi. Ali kada nesto izabere onda i zivi sa posledicama toga a ne da kuka na sistem.
Ako je tema ovde rasizam, ona je vec podelila ljude po boji koze. Pricamo izmedju ostalog o tome da li postoji rasizam u usa institucionalizovan kroz ekonomsku i socijalnu politiku. O tome ne mozes da diskutujes a da ne pricas o nacinu zivota razlicitih rasa, jednostavno je nemoguce.

Po tebi je fasizam reci nesto sto je ocito.
A ocito je da kinezi/korejci forsiraju skolu, sa svojom decom rade do maksimuma, ne daju im vrlo cesto da gledaju televizor a da ne pominjem video igrice, o drogi ili oruzju ne smeju ni da pomisle (OK, cesto uteruju disciplinu batinama, ali to je vec druga prica). To vidi svako ko zna makar nekoliko azijatskih porodica. I zbog toga imaju uspeha u skolovanju daleko iznad proseka i napreduju na drustvenoj lestvici. Ukapirali su pravila igre i do maksimuma ih koriste. Naravno nisu sve kineske/korejske porodice takve ali su sve koje ja znam a to je puno (dvocifren broj da ih znam dovoljno dobro) i statistika o skolstvu i prosecnim primanjima to potvrdjuje.

Sto se tice crnackih porodica znam ih samo par, ali imam drugaricu koja radi kao nastavnik u vecinom crnackoj skoli pa slusam price od nje non stop. A i da njoj ne poverujem (a btw ona je demokrata i jedna od onih sto misle da mogu da promene svet na bolje), statistika jasno govori o nacinu zivota tipicnom za crnacku populaciju. Sad ti to mozes da nazoves "okarakterisati ljude u zavisnosti od boje koze", ali to ti je stvarnost. I statistika u uspehu crne populacije u skoli, porodicama koje su mahom single mam, nivou kriminala medju crnackom populacijom, potrdjuje to.
I veruj mi zivot crnaca u usa nece da krene na bolje dok god budu trazili izgovor zbog cega nesto ne mogu da urade u rasizmu a to im je izgovor za manje vise sve. Onda kada im fokus bude na stabilnosti porodice, na skoli, na netolerisanju kriminala, onda ce da im podje na bolje. I to sto sam nabrojao su univerzalne vrednosti a ne "moj nacin zivota za koji mislim da je pravi".
bene_geserit bene_geserit 08:53 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Dont Fear The Reaper
Kakve veze ima to sto ti traze dokument sa slikom kada ides da glasas sa pravima crnaca?

to, kao i ovo:
Proglasavas nekog za "naci desnicara" jer su doneli zakon o dokumentu sa slikom kada se glasa? Pa dokument sa slikom kod glasanja ti traze u svim zemljama sveta.

Pokazuje da ne znaš baš mnogo o čemu pričaš. Preporučio bih obrazovanje - ali to verovatno neće pomoći, pa stoga preporučam kandidaturu za guvernera Teksasa. Ti i Peri rame uz rame po poznavanju materije, a šiješ ga za dva koplja po beslovesnom desničarenju.

Ovo je vec spustanje diskusije na princijevski nivo, prilicno neizazvano sa moje strane.
Ali siguran sam da ti, koji evidentno znas bas mnogo o tome, mozes to i da potkrepis nekim podacima, i onako usput svima bude jasno kakva sam ja neznalica i svi srecni. Umesto onog glup si i nista ne znas, cao dovidjenja.

Mislim covek treba da ima prilicno maste da od: "pokazivanja dokumenta sa slikom prilikom glasanja" dodjemo do toga da to "ugrozava ljudska prava crnaca", ali uz spinovanje liberalnih medija i mastovite verne citaoce sve je moguce pa i poverovati u tako nesto.
Istina ogromna vecina stanovnsitva (nesto tipa 3/4) u usa podrzava photoID prilikom glasanja (a ko normalan i ne bi - kako tacno da obezbedis integritet izbora bez toga?).
Spinovanja liberalnih medija kako "voter ID lows" uticu vecinom na manju izlaznost crnaca i latino populacije na izbore su pokazana kao neistina (vidi dole). A i da nisu, fascinantno je da neko zeli da ostvari svoje glasacko pravo a da ne zeli da ima ni jedan dokument sa slikom.

In 2012, an investigation by Reuters found that voter ID laws in Georgia and Indiana had not led to lower turnout of minorities and concluded that Democratic concerns about this "are probably overstated".
looping looping 09:37 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Ako je tema ovde rasizam, ona je vec podelila ljude po boji koze.

Po tebi je fasizam reci nesto sto je ocito.

Sad ti to mozes da nazoves "okarakterisati ljude u zavisnosti od boje koze", ali to ti je stvarnost.

Svako deli ljude onako kako hoće. Ti ih deliš po boji kože očigledno, po tebi isključivo zbog statistike. Ja ih delim na pametne i glupe, ostrašćene (čitaj poremećene) i normalne (čitaj zdrave)...
Nisi ti prvi podelio ljude u te svoje kategorije. Kao što rekoh, i AH je sve jevreje, odnosno većinu okarakterisao kao lopove i kvarne biznismene kao što si ti okarakterisao crnu populaciju kao većinom kriminalnu.
Tvoj argument je "statistika"? Isti argument kao kod fašista. Ništa novo nam nisi rekao, a dao si lepo opravdanje. I srbi su okarakterisani posle građanskih ratova ovako i onako mada je jasno da to nema nikakve veze sa istinom.

Fasista ti mama.

Kad bi moja ili tvoja mama davala izjave koje ti daješ i ona bi bila fašista. Mislim, to je taj ugao posmatranja, nemoj da shvataš kao uvredu.
Sam spomen razlike u boji kože, nacije, religije ili bilo čega drugog što uopšte ne određuje jednog homo sapiensa je po meni fašizam. A statistika je odlično opravdanje koje nisi ti prvi izmislio.


O tome ne mozes da diskutujes a da ne pricas o nacinu zivota razlicitih rasa, jednostavno je nemoguce.

Naravno da je moguće, ali ako ti više odgovara da se držiš svoje "teorije rasa" naučno potkrepljene "statistikom" onda OK, ne dozvoli da te pokolebamo.

bene_geserit bene_geserit 11:08 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Ljude po boji koze je podelila tema bloga a ne ja. I to nisu "moje kategorije" niti "moja teorija rasa".
Ili mozda mislis da mozemo da diskutujemo o protestima crne populacije protiv rasizma bez pomene razlike u boji koze?
Ne tupi majke ti. 'Ajde probaj da ispricas sta se desilo i desava u Fergusonu a da ne pomenes podelu ljudi po boji koze.
Na stranu koliko je ta podela po boji koze besmislena.

Ja crnu populaciju nisam nigde okarakterisao kao vecinom kriminalnu. Ono sto sam rekao je da je nivo kriminala medju crnom populacijom visok (a 12.6% crnaca cini >50% zatvorkse populacije u usa, tako da ne vidim kako to moze da se ospori). Uostalom, umesto tvoje zlobne interpretacije, hajde citiraj me gde sam rekao da je crna populacija vecinom kriminalna.
Diskutovati o tome da li policija u usa sa vecom verovatnocom puca u crnce nego u belce a ne pomenuti nivo kriminala medju razlicitim populacijama je opet besmislica.
looping looping 11:25 27.11.2014

Re: Liberalni mediji


Uostalom, umesto tvoje zlobne interpretacije, hajde citiraj me gde sam rekao da je crna populacija vecinom kriminalna.
Diskutovati o tome da li policija u usa sa vecom verovatnocom puca u crnce nego u belce a ne pomenuti nivo kriminala medju razlicitim populacijama je opet besmislica.

Imaš citata koliko hoćeš.
A sto se tice "crne brace", mogli bi da se ugledaju na azijate i da promene svoj nacin zivota koji im nista dobro ne donosi.

Kada crna populacija bude krsila zakon manje od belaca, budi siguran da ce vise da zaustavljaju belce.


Ali drugacijim klasama pripadaju zato sto azijati tipicno izvuku maksimum iz sebe (pa se penju na drustvenoj lestvici) a crnci tipicno slabo sta.

Istina pljuju po parizitima sistema (onima koji umesto da rade na sebi i doprinose drustvu, samo gledaju da dobiju sto vise od drzavnih servisa a da ne doprinesu nista). A medju njima ima dosta crnaca, proporcijalno vise od njihovog % u populaciji.

Ili nisu doprinosili nego su npr. dilovali drogu i ucestvovali u rusilackim demonstracijama umesto da budu korisni clanovi drustva.

I veruj mi zivot crnaca u usa nece da krene na bolje dok god budu trazili izgovor zbog cega nesto ne mogu da urade u rasizmu a to im je izgovor za manje vise sve.

Jel' ti pročitaš nešto što napišeš?
Okarakterisao si sve na osnovu boje kože i statistike na osnovu boje kože.

Uostalom crnci (i inuiti) u Kanadi ne zive nista bolje nego crnci u USA. kao ni cigani u Srbiji, naprotiv. Tako da u zemljama u kojima zivite imate izuzetnu sansu da se birite za njihova prava umesto sto tupite o USA.

I na kraju svaka ti čast što priznaješ da su prava ljudi sa tamnijom bojom kože ugrožena svuda a ne samo u USA. Ali u USA su od vremena robovlasničkog društva (praktično od nastanka USA) ugroženija nego bilo gde drugde. Ne vidim crnu populaciju da izlazi na ulicu bilo gde osim u USA. Ali stvarnost je drugo a mediji su drugo tako da se USA propagira kao najslobodnija zemlja na svetu.
princi princi 12:59 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Tvoj argument je "statistika"?

Ma koja crna statistika, čovek je totalni mentol, još jedan od onih koji fura neke brojeve čije značenje ne razume. Benavi i blogov racq su tipični izdanci pionirske škole koji su slepu veru i ljubav u Tita zamenili isto tako slepom verom u USA, i pionirsku maramu stars & stripes zastavom. Argumenti su im kao sa partijskih sastanaka SKJ cca 1973. (obrati pažnju da svaki svoj post završe nekom parolom koja blage veze nema sa ostatkom teksta), svaki dan im je slet. Nema veze, makar im je lepo.
nsarski nsarski 13:11 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Pa da. Trebalo je samo 13% porotnika da bude crno, odnosno 1.56. Over-representation.

Prema pravilima, kod donosenja odluke "velike porote" dovoljno je da bude 9 glasova na jednoj strani. Znaci, ta preostala tri nemaju nikakav uticaj.
hajkula1 hajkula1 13:18 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Sepulturero


Барак Обама није црнац, отац јесте али мајка је бела. Колико пратим сајтове brothers га ме сматрају једним од својих.


Ma znamo za to, melez.

Nego, niko da pomene da je nadimak jednog od dva u Srbiji najveća sportska kluba sa možda najviše navijača, cigani. Ne samo što ih tako zovu iz suprotnog tabora, nego i sami sebe tako zovu, ciganima.



Moram i ovde da stavim mapu. Niko da pomene glasanje u UN za rezoluciju protiv glorifikacije nacizma. Posebno blogeri koji očas prilepe etikete Srbima.







princi princi 15:25 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Americki libertarijanci uopste ne pljuju sistem u USA, o cemu ti pricas?

Šta se onda buniš za porez? Plati za tu infrastrukturu u koju ništa nisi ulagao. Došao džukac iz Srbije pa se buni što mora da plaća porez onima čije majke, očevi, babe i dede ulagali u to u čemu on danas uživa. I još se oseća pozvanim da nekom drži lekcije. Takav samoživi i neuviđavni džukac može da bude samo neki Crnogorac ili Ercov. Ti mora da si od te sorte.
svarog svarog 15:31 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Svim američkim libertarijancima



evo ti jedan libertarijanski sajt o Fergusonu da se više ne gađaš tim pojmom kako ti padne na pamet
bene_geserit bene_geserit 20:31 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Šta se onda buniš za porez? Plati za tu infrastrukturu u koju ništa nisi ulagao. Došao džukac iz Srbije pa se buni što mora da plaća porez onima čije majke, očevi, babe i dede ulagali u to u čemu on danas uživa. I još se oseća pozvanim da nekom drži lekcije. Takav samoživi i neuviđavni džukac može da bude samo neki Crnogorac ili Ercov. Ti mora da si od te sorte.

Prvo, ja se ne "bunim za porez". To sto ti ucitas neku izmisljotinu onda krenes na osnovu nje dalje da elaborirs je tvoj problem a ne moj.
Cak sta vise smatram da je moja struka prilicno preplacena. Ali to na stranu.
Porez se ne placa onima "ciji su preci ulagali u infrastrukturu" vec drzavi za njene servise pa i za razvoj infrastrukture. Medju tim drzavnim servisima je i socijala.
To sta su tvoji preci radili te ne cini entitled za bilo sta - kada si gradjanin jedne zemlje imas ista prava kao i svi drugi njeni gradjani. Ako ti se to ne svidja izvoli trazi da promene ustav Kanade.

Ono sto je fascinantno kod tebe je sto si ti kao neki levicar.
Ali malo malo pa izlete ovakve gluposti kao boldovano gore.
Ne ja nisam ni crnogorac ni ercov. I ni vidim kako moze neko da se zalaze protiv rasizma a onda da krene da deli ljude po tome a li su ovi ili oni srbi/crnogorci ili sta vec.
princi princi 20:55 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

To sta su tvoji preci radili te ne cini entitled za bilo sta - kada si gradjanin jedne zemlje imas ista prava kao i svi drugi njeni gradjani.

Pa to ti kažem: Benavi, ako si tako velik i kurčevit, što te svoje libertarijanske ideje ne ideš da praktikuješ u nekom Bantustanu nego pljuckaš po porezima iz najsocijalističkije od svih 52 US države?
Ono sto je fascinantno kod tebe je sto si ti kao neki levicar.

Kad su takvi kao ti u pitanju nisam nikakav levičar. Onda sam najgrđi fašista.
bene_geserit bene_geserit 21:13 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

looping
Uostalom, umesto tvoje zlobne interpretacije, hajde citiraj me gde sam rekao da je crna populacija vecinom kriminalna.

Imaš citata koliko hoćeš.
A sto se tice "crne brace", mogli bi da se ugledaju na azijate i da promene svoj nacin zivota koji im nista dobro ne donosi.

Kada crna populacija bude krsila zakon manje od belaca, budi siguran da ce vise da zaustavljaju belce.


Ali drugacijim klasama pripadaju zato sto azijati tipicno izvuku maksimum iz sebe (pa se penju na drustvenoj lestvici) a crnci tipicno slabo sta.

Istina pljuju po parizitima sistema (onima koji umesto da rade na sebi i doprinose drustvu, samo gledaju da dobiju sto vise od drzavnih servisa a da ne doprinesu nista). A medju njima ima dosta crnaca, proporcijalno vise od njihovog % u populaciji.

Ili nisu doprinosili nego su npr. dilovali drogu i ucestvovali u rusilackim demonstracijama umesto da budu korisni clanovi drustva.

I veruj mi zivot crnaca u usa nece da krene na bolje dok god budu trazili izgovor zbog cega nesto ne mogu da urade u rasizmu a to im je izgovor za manje vise sve.

Jel' ti pročitaš nešto što napišeš?
Okarakterisao si sve na osnovu boje kože i statistike na osnovu boje kože.

I nijedan od tih citata ne kaze da je crna populacija vecinom kriminalna.

Statistika na osnovu boje koze je tema bloga ovde i osnovni razlog za demonstracije - da li policija ubija vise belaca nego crnaca i da li postoji institucionalizovan rasizam kroz ekonomsku i socijalnu politiku.
Ako potegnes to kao argument, onda moras da gledas i ostalu statistiku na osnovu boje koze, jednostavno ne ide jedno bez drugog.
Policajci ubijaju kriminalce (i po nekog nevinog prolaznika, ali vecinom kriminalce). Ako gledas statistiku pa kazes da ubijaju mnogo cesce crnce, i onda odbacujes statistiku koja kaze da je razlog tome veci nivo kriminala medju crnom populacijom, onda si naprosto ideoloski zatucani kreten. I fali ti zdrave logike.

Ekonomski uspeh u usa drustvu zavisi uglavnom od obrazovanja (ne potpuno naravno, ali korelacija je prilicno dobra). Takodje zavisi i od stabilnosti porodice. Ako gledas statistiku pa kazes kako su crnci ekonomski ugrozeni (sto je naravno istina), a onda odbacujes statistiku koja govori o prosecnom uspehu crne populacije u skolovanju, i o % single mam porodica i ne vidis vezu izmedju toga dvoga, opet si ideoloski zatucani kreten. I fali ti zdrave logike.

Da bi razumeo zbog cega crna populacija ima prosecno puno losije uspehe u skolovanju, umesto ideoloskih fraza, ja bih ti preporucio da pricas sa nekim ko radi u usa obrazovnom sistemu u vecinski crnim skolama. Naravno deo razloga je u tome sto kada krenu u skolu crna deca su tipicno behind i u tome sto je kvalitet skola u ekonomski losijim krajevima puno losiji nego u ekonomski boljim krajevima (izmedju ostalog prilozi roditelja za ono za sta skola nema novca igra ulogu takodje). Ali je to samo deo razloga. Koji generalno postoji svuda u svetu. Skole po boljim opstinama u Beogradu su obicno puno bolje nego skole po unutrasnjosti ili po periferiji. Bolji profesori svuda odu da rade sa talentovanijom decom i gde imaju bolje ekonomske uslove. Taj deo je generalno vrlo tesko promeniti.
Ali postoji deo koji je lakse promeniti vezan za paterne ponasanja. I to je ono sto je azijatska populacija uspela a crna i ne pokusava mahom.
bene_geserit bene_geserit 21:26 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Benavi, ako si tako velik i kurčevit, što te svoje libertarijanske ideje ne ideš da praktikuješ u nekom Bantustanu nego pljuckaš po porezima iz najsocijalističkije od svih 52 US države?

Opet ti sa budalastinama.
Ja ne "pljuckam po porezima", utuvi to u tu tvoju praznu glavu. Mislim da su porezi u Kalfiforniji OK.

Kao sto si ti izabrao da zivis u Kanadi ja sam izabrao da zivim u USA.
Jedan od razloga zasto - zato sto nije u pitanju socijalna drzava kao Kanada.
Socijalne drzave kao Kanada su generalno neuspesne i nekompetitivne. Kanada ima tu srecu da ima ogromne prirodne resurse.
Odavde gde zivim ja ne tupim non-stop o tome kakva je ekonomska i socijalna politika u Kanadi jer to nije moj problem.
Iz nekog razloga ti mislis da je socijalna i ekonomska politika USA tvoj problem. Sta da ti kazem, odjebi. Nije tvoj problem, ti ne zivis ovde.
Pretpostavljam da je krenula zima u Torontu pa si malo nervozan.
To sto je tvoj ideoloski sklop formiran u komunizmu pa mislis da jedina forma drzave koja moze da postoji na kugli zemaljskoj - socijalna, je tvoj problem.
Na srecu postoje i drzave koje nisu socijalne u koje covek moze da ode i da nema posla sa moronima kao sto si ti.
bene_geserit bene_geserit 21:32 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Kad su takvi kao ti u pitanju nisam nikakav levičar. Onda sam najgrđi fašista.

A ne samo kada sam ja u pitanju, nemoj da brines.
Mislis da je tvoj pogled na svet jedini ispravan i zelis da ga nametnes drugima - to ti je definicija fasistickog nacina razmisljanja.
Ti bi uredio ceo svet tako da sve drzave budu socijal-demokratske.
Ako si toliko ubedjen da je to ono pravo, sta fali da ima malo konkurencije?
Neke drzave socijalne vise kao Kanada, neke manje kao USA. Pa ako je socijal-demokratija ono pravo odnece istorijsku pobedu, nemoj da brines.
bene_geserit bene_geserit 21:42 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

svarog
Svim američkim libertarijancima

evo ti jedan libertarijanski sajt o Fergusonu da se više ne gađaš tim pojmom kako ti padne na pamet

Jes, sad ces ti da objasnis Princiju sta je to libertarijanac. On je proglasio mene za istog (samo iz razloga sto sam rekao da sam sa ekonomskog aspekta na toj liniji), i to je to. Sta god ja mislim o necemu, to su ti "libertarijanske gluposti".
Princi, clue za tebe: Libertarijanci su za za to da ljudi slobodno imaju oruzje da bi se branili pre svega od drzavne prisile, tako bar kaze teorija.
And btw, ja nemam oruzje, ne planiram da ga imam, i mislim da je to idiotski.
qqriq qqriq 22:03 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Predsednik stranke


trebalo mi svih par sekundi da se setim.
princi princi 23:23 27.11.2014

Re: Liberalni mediji

Kao sto si ti izabrao da zivis u Kanadi ja sam izabrao da zivim u USA.
Jedan od razloga zasto - zato sto nije u pitanju socijalna drzava kao Kanada.
Socijalne drzave kao Kanada su generalno neuspesne i nekompetitivne. Kanada ima tu srecu da ima ogromne prirodne resurse.
Odavde gde zivim ja ne tupim non-stop o tome kakva je ekonomska i socijalna politika u Kanadi jer to nije moj problem.
Iz nekog razloga ti mislis da je socijalna i ekonomska politika USA tvoj problem. Sta da ti kazem, odjebi. Nije tvoj problem, ti ne zivis ovde.
Pretpostavljam da je krenula zima u Torontu pa si malo nervozan.
To sto je tvoj ideoloski sklop formiran u komunizmu pa mislis da jedina forma drzave koja moze da postoji na kugli zemaljskoj - socijalna, je tvoj problem.
Na srecu postoje i drzave koje nisu socijalne u koje covek moze da ode i da nema posla sa moronima kao sto si ti.

Ej, bre, mentolčino, ovo nije partijski sastanak, ovde se ljudi nisu skupili da iznose svoje životne izbore i da predstavljaju političke sisteme država u kojima žive nego da neobavezno, slobodno (razumeš koncepte?) komentarišu koji se događaju svuda u svetu, pa i u USA. Mentolčino idiotska, jer s kojim bi ti onda pravom ti komentarisao događaje na Midwestu ili u Srbiji? Bože, kakva dijabola...
bauer. bauer. 03:32 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

...Takav samoživi i neuviđavni džukac može da bude samo neki Crnogorac ili Ercov. Ti mora da si od te sorte.


Dobri naš Dottore... Ne možeš od nas, starih drugara, očekivati da širimo bratsku ljubav, kada ti, prvi, ne uzimaš redovno lekove i dozvoljavaš sebi ovakve elitističke ispade.
princi princi 05:08 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

starih drugara

?? Ti stvarno sebe smatraš mojim starim drugarom? Idi uvlači se u dupe ovom tvom white supremacist zemljaku, on svakako nije elitističan, bar kad je IQ u pitanju.
looping looping 06:22 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

Policajci ubijaju kriminalce (i po nekog nevinog prolaznika, ali vecinom kriminalce). Ako gledas statistiku pa kazes da ubijaju mnogo cesce crnce, i onda odbacujes statistiku koja kaze da je razlog tome veci nivo kriminala medju crnom populacijom, onda si naprosto ideoloski zatucani kreten. I fali ti zdrave logike.

Na ovom blogu se pričalo o konkretnom slučaju, koji nije jedinstven, gde policajac ubija nenaoružanu osobu. Ta osoba je nevina jer nije dokazana krivica te osobe.
Možeš da spinuješ koliko hoćeš i da pretpostavljaš da je neko kriminalac zato što je tamnije boje kože i zbog svoje statistike, "paterna ponašanja" crnaca itd.
U svakom slučaju vidim da se i ti ne bi sekirao mnogo više od onog policajca, ludaku je dovoljna sumnja da prekrati nečiji život a državu zabole. Prava demokratija za naoružane ludake. A nekima samo oružje fali.
bene_geserit bene_geserit 09:08 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

To sto je osoba nenaoruzana ne cini je nevinom. To sto joj nije dokazana krivica (u sudskom sistemu) je ne cini nevinom takodje.
Ta, kako ti kazes "nenaoruzana, nevina osoba" je, pod uticajem narkotika, opljackala radnju a onda napala policajca (i te cinjenice niko ne spori).
Oko cega se spore je da li je policajac ubio tu osobu onda kada vise nije postojala opsanost po njega i kada to nije morao da uradi.

I policajac nije ubio tu osobu ni zbog nekakve statistike i pretpostavke nego zato sto je bio napadnut. A statistika se pomene onda kada neko kaze da je Braun ubijen zato sto je crnac, sto implicira da su crnci cesce zrtve policijske brutalnosti u usa od belaca - sto je tacno ali je razlog tome sto crnci vrse vise kriminala a ne nekakav rasizam. I jel vi stvarno ocekujete da vam na argumente tipa "mladi crnac ima 21 put vecu sansu da strada od policije nego mladi belac" neko odgovori bez navodjenja statistike o kriminalu tih mladih crnaca i belaca.

Problem u celoj prici je sto su liberalni mediji iz nekog razloga izabrali pogresnog "svetca" za njihovu kampanju, jer Majk Braun aka "nenaoruzani tinejdzer" je potpuno pogresna osoba za to.
A cinjenica je da nisu morali. Policija ubije puno ljudi godisnje u USA, mogli su da izaberu nekog mnogo pogodnijeg. Recimo taj 12-godisnjak sto je ubijen jer je drzao plasticni pistolj i mahao njime je stvarno nevina osoba tj. dete.
Mislim da je u pitanju nameran eksperiment tj. testiranje koliko mediji mogu da uticu pravosudni sistem i drustvo uopste. Jer ako uspes od narkomana, pljackasa, napadaca na policajca da napravis sveca, da napalis raju da krene u nerede, da bela kuca salje svoju delegaciju na sahranu, da utices na pravosudni sistem toliko da tuzilac umesto da odbaci slucaj pere ruke tako sto prebacuje celu stvar na veliku porotu, da posto porota donese jedinu mogucu odluku to krene da se spinuje kroz medije i da izaziva nove talase demonstracija - sve zajedno je ozbiljna demonstracija sile.
bene_geserit bene_geserit 09:16 28.11.2014

Re: Liberalni mediji

princi
Idi uvlači se u dupe ovom tvom white supremacist zemljaku, on svakako nije elitističan, bar kad je IQ u pitanju.

Princi, non stop neke kvalifikacije, stvarno si naporan. Jel ja sad treba da se pravdam idiotu kao ti zato sto mi je zalepio kvalifikaciju ili sta?
Ja imam vise drugara koji nisu beli nego pola bloga ovde kombinovano (makar onaj deo koji zivi u Srbiji), a mojoj deci su >50% drugara opet ne-beli (tacnije azijati). Recimo da "white supremacist" nemaju bas takvo drustvo i da zavrsimo pricu o tome, a?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana