Kultura| Moj grad| Politika

Bioskop - republika

Nebojsa Krstic RSS / 29.11.2014. u 14:33

 

 

Da je Bogdan Tirnanić živ, verovatno ne bi bio zadovoljan studentskom okupacijom bioskopa "Zvezda". Mislio bi da je bolje zauzeti "20. oktobar". On je, naime, mislio da je "20. oktobar" više od bioskopa, da je to geografski pojam, lokacija koja omeđuje prostor na kom se rađa najveći broj Beograđana, onih što to postaju kada po dolasku iz svojih zabiti prođu kroz vremensko-prostornu kapiju Balkanske ulice.

No studenti su, vođeni nekom svojom logikom, za svoje simboličko rađanje i ulazak u Beograd - grad slobodnih i kulturnih ljudi nemirnog duha, odabrali bioskop "Zvezda". Nekima se "oslobođenje" "Zvezde" nije dopalo. "To je tuđa imovina", rekli su.

Pa šta ako je tuđe? To su bioskopi u elitnom delu grada. Ako propadaju i pretvaraju se u rupe s pacovima, neko mora da reaguje. Ako država proceni da kupac nije kupljeno doveo u stanje i namenu koju je imovina trebalo da ima, treba da mu oduzme ili ga natera da vrati originalnu kulturnu, gradsku, normalnu, društvenu... bioskopsku namenu. Šta tu ima da se mudruje?

"Da li to znači da u sledećoj akciji neko sme da prisvoji neku fabriku ili njivu", pita me jedan drugar.
"Fabrike takođe ne treba ostaviti da propadaju, kao ni njive da zarastaju u korov zbog nerešenih imovinskih odnosa", odgovorio sam mu. I ispričao jednu istinitu anegdotu.

U Trgovištu, naime, postoji sušara za gljive koja ne radi zbog neraščišćenih imovinsko-pravnih odnosa i tako čami zakatančena dok se dobar deo stanovnika najsiromašnije opštine u Srbiji izdržava skupljajući i prodajući nesušene gljive, daleko jeftinije od sušenih.

E sad, neko da je pametan, opština na primer, razbila bi katanac, fabriku stavila u pogon, otkupljivala bi gljive, sušila i dobit delila građanima. Čak i takav model bio bi korisniji od opšte učmalosti, propadanja i skrivanja iza paragrafa. Ja da sam bio predsednik opštine, nema te sile koja bi me sprečila da ne otvorim sušaru i ne pustim je u pogon. To sam, svojevremeno i rekao aktuelnom gradonačelniku Trgovišta. Gledao me je kao da sam s uma sišavši... E, zato će Trgovište i dalje ostati najsiromašnija opština u Srbiji.
Je l' ovo za šta se zalažem anarhija? Ne! To je život, batice! Treba nam život, a ne birokratski mrtvi čvorovi i pravnička zavitlancija! Klinci su se dosetili i postupili po skvoterskoj formuli, po kojoj se svuda u svetu zauzimaju napuštena mesta i pretvaraju u umetničke radionice, otvorili bioskop, počistili, oribali klozet i puštaju svoje filmove. To je genijalan potez, hrabar, revolucionaran... a nikome ne nanosi štetu, samo korist. Za one koji ne shvataju, studenti upravo izvode umetnički performans pod nazivom: "Državo, j%Ž&' ti m$*&* kad ne umeš da izađeš na kraj s lopovom koji je uspeo da zatvori sve beogradske bioskope, zbog čega propada srpska kinematografija i mi svi zajedno s njom."

Zauzimanje bioskopa "Zvezda" je kulturni fenomen, to je inovativan građanski protest koji u sebi sadrži konstrukciju umesto uobičajene i očekivane dekonstrukcije... Oslobađanje bioskopa je mirna, antiludistička i lekovita pojava jer se dešava u zemlji koja pulsira od destrukcije, agresije i besa.

Zanimljivo je da institucije, takve kakve su, i nisu tako loše reagovale. Nova je situacija, ne postoji matrica ponašanja, no, Skupština me je prijatno iznenadila. Sad je samo pitanje ishoda: hoće li se stvar okončati birokratski ili politički - u smislu pronalaženja nekog novog, kreativnog i iznenađujućeg rešenja, što bih, ako mi dozvolite, predložio svom snagom.

Zbog lakšeg rešavanja, stvar treba staviti u kontekst: centar grada gubi svoju od davnina uspostavljenu urbanu funkciju. Prazni se. Nije to samo slučaj u Beogradu, širom razvijenog sveta ista je stvar. U perspektivi, u centru će biti sve više zatarabljenih radnji, zato se vlasniku bioskopa i ne isplati da investira u nešto što će da mu zvrji prazno i bude komercijalno neisplativo. Tu se nalazi prostor za "oslobodioce" bioskopa i njihov kreativni duh.

Nego, šta ćemo sa Trgovištem?

 

Objavljeno u Našim Novinama jutros. 

 

 



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

larisa_bg larisa_bg 21:35 29.11.2014

Re: Ne

docsumann
gde ti vidiš seks?


tamo, gdje drugi vide samo isučena spolovila u permanentnoj analo-vaginalnoj penetraciji, ja vidim seks


malo me zabrinulo što si analo stavio na prvo mesto

još više će me zabrinuti ako si mislio na analno
docsumann docsumann 10:56 30.11.2014

Re: Ne

još više će me zabrinuti ako si mislio na analno


kako ono pjesma kaže - analo je normalo ( a tipkovne greške se daju ispraviti)


freehand freehand 19:51 29.11.2014

Sve je to super

Studenti su potpuno u pravu jer ovoj zemlji fali i bunta, i stvaralačkog besa pozitivno usmerenog, i akcije, i razbucavanja žabokrečine. Država treba da štiti i brani imovinu i poredak pa je i ona u pravu. Tako da država treba da interveniše (apelujem na nežnu primenu sile), čime će očuvati pravni poredak a osvajači dobiti još više publiciteta i time skrenuti pažnju i na sebe i na problem.
A za očekivati je da ni pacov koji je kupio bioskope i od njih napravio trulišta i buđališta u centru metropole izbaulja na svetlost i pred javnost.
Živela anarhija, red, rad i disciplina!
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:03 29.11.2014

Re: Sve je to super


MUZIČKI PRILOG
milojep milojep 20:59 29.11.2014

Re: Sve je to super

freehand
Studenti su potpuno u pravu jer ovoj zemlji fali i bunta, i stvaralačkog besa pozitivno usmerenog, i akcije, i razbucavanja žabokrečine. Država treba da štiti i brani imovinu i poredak pa je i ona u pravu. Tako da država treba da interveniše (apelujem na nežnu primenu sile), čime će očuvati pravni poredak a osvajači dobiti još više publiciteta i time skrenuti pažnju i na sebe i na problem.
A za očekivati je da ni pacov koji je kupio bioskope i od njih napravio trulišta i buđališta u centru metropole izbaulja na svetlost i pred javnost.
Živela anarhija, red, rad i disciplina!


Pazi, zamisli situaciju ostavljenog deteta. Svako normalan bi tom detetu pomogao bez namere da to dete prisvoji! O detetu kasnije ulogu preuzima država a roditelji snose konsekvence.
Ovi mladi ljudi, po meni, nisu ništa drugo uradili ,sa tim da je ovde dete u analogiji-bioskop! Vrednosno ,naravno, nije ista priča ali logički jeste.
Ovde je problem što se u slučaju bioskopa(i ostalih Trgovišta što reče Krstić) država ponaša kao loš roditelj.
hajkula1 hajkula1 21:19 29.11.2014

Da mi je neko pričao


Kada sam zagovarala istragu, procesuiranje pa svima koji su nelegalno stekli imovinu, da se nelegalno stečeno oduzme; da se preispitaju privatizacije, korupcija, nailazila sam na podsmeh. Zato sam jedno vreme imala na dnu svakog komentara, parolu

Lopovi da vrate ukradeno.

I Krstić me zezao, a vidi sad. Ne samo bioskop, nego pominje i sušaru gljiva u Trgovištu... Nije prvi put da nešto za šta se zalažem, drugi prihvataju prilično kasnije. Malo po malo.







Lopovi da vrate ukradeno.


G.Cross G.Cross 21:47 29.11.2014

Re: Da mi je neko pričao

Lopovi da vrate ukradeno.


Lopovi nikada nece da vrate nista.

Treba im oduzeti na legalan nacin, kao sto su oni na ilegalan ukrali.

A za to treba strpljivo, uporno, uporno, uporno graditi institucije gradjanskog drustva.

Na zalost strpljivost i upornost nisu srpske osobine.

Zato cim se pojavi nesto sto lici na revoluciju Srbi (a sudeci po Wagneru i Hrvati) se ushite,, jer je to istorijska precica.

Istorijske precice ne postoje. Pojave se odmah drugi lopovi koji sidju sa drugih planina i ponovo ukradu sve.

Zato ova odusevljenost biskopom, jer "izgleda tamo bi mogli da osvojimo sve sto smo na onim glupim izborima izgubili."

Nema precica, samo rad, strpljivost i upornost.
Damn... ja nikada necu biti popularan.
qqriq qqriq 21:57 29.11.2014

Re: Da mi je neko pričao

Damn... ja nikada necu biti popularan

popularnost je precenjena.
blogovatelj blogovatelj 23:41 29.11.2014

Re: Da mi je neko pričao

cim se pojavi nesto sto lici na revoluciju Srbi (a sudeci po Wagneru i Hrvati) se ushite


E jesam se amerikanizovao.
Ja pročitao ušite.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:00 30.11.2014

Re: Da mi je neko pričao

blogovatelj
cim se pojavi nesto sto lici na revoluciju Srbi (a sudeci po Wagneru i Hrvati) se ushite


E jesam se amerikanizovao.
Ja pročitao ušite.



pa kad ne postoji fenomen "kanadizovao"
hajkula1 hajkula1 10:45 30.11.2014

Re: Da mi je neko pričao

G.Cross
Lopovi da vrate ukradeno.


Lopovi nikada nece da vrate nista.

Treba im oduzeti na legalan nacin, kao sto su oni na ilegalan ukrali.

A za to treba strpljivo, uporno, uporno, uporno graditi institucije gradjanskog drustva.

Na zalost strpljivost i upornost nisu srpske osobine.





Po n-ti put da ponovim: pisala sam čitave pasuse šta sve sadrži parola, između ostalog i to, kada se na sudu dokaže lopovluk, da lopov vrati ukradeno, nadoknadi štetu.

Lopov je kada sud tako presudi.

Tužbe čame u zabačenim fasciklama u sudovima. Tužilaštvo, istražni organi, celokupno pravosuđe je u slepoj ulici. Korupcija. (Advokatska mafija.)

Lopovluk i otimačine su takvih razmera da je nemoguće da to ne vidiš.

Moje pravo kao građanina ove države je da zahtevam da lopovi vrate ukradeno a na državi je da to sprovodi (institucije, organi vlasti). Razumeš?




Lopovi da vrate ukradeno.

G.Cross G.Cross 21:22 29.11.2014

Bioskop Zvezda petokraka

Narodi koji takvu imaju omladinu za svoju budućnost ne treba da brinu!



qqriq qqriq 21:40 29.11.2014

Re: Zal za mladost

Lopovi da vrate ukradeno.


Kartaginu treba razoriti

Dr M Dr M 21:49 29.11.2014

Re: Zal za mladost

qqriq
Lopovi da vrate ukradeno.


Kartaginu treba razoriti



Da, sve ostalo je već razoreno!
qqriq qqriq 21:53 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

Narodi koji takvu imaju omladinu za svoju budućnost ne treba da brinu!


Baš je gledam - omladinu - u busu, tramvaju: sede raSkrečeno, svi s poslednjim modelom mobilnog, a brate razgovor, slušalice obavezno, često jedu, padne i pivce, nekom da ustupe mesto NIKAD, to su naša deca danas.
većina.
u bioskopu je druga sorta koja će - s pravom - da zapali prvom prilikom.
osvajanje "zvezde" je trening za bekstvo iz alkatraza.


qqriq qqriq 21:55 29.11.2014

Re: Zal za mladost

Da, sve ostalo je već razoreno!


temeljno.
nask nask 22:20 29.11.2014

Re: Zal za mladost

Baš je gledam - omladinu - u busu, tramvaju: sede raSkrečeno, svi s poslednjim modelom mobilnog, a brate razgovor, slušalice obavezno, često jedu, padne i pivce, nekom da ustupe mesto NIKAD, to su naša deca danas.

Pa kad si u pogrešnom busu.
niccolo niccolo 22:52 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

Baš je gledam - omladinu - u busu, tramvaju: sede raSkrečeno, svi s poslednjim modelom mobilnog, a brate razgovor, slušalice obavezno, često jedu, padne i pivce, nekom da ustupe mesto NIKAD, to su naša deca danas.

Pa što ih niste bolje vaspitali nego kukate po blogovima?
qqriq qqriq 22:53 29.11.2014

Re: Zal za mladost

Pa kad si u pogrešnom busu.


umesto..



što ja volim brusa nije normalno!
qqriq qqriq 22:55 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

Pa što ih niste bolje vaspitali nego kukate po blogovima?

Talking to me? Moja deca perfektna.
Easy young man, kako štrajk?
niccolo niccolo 22:57 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

Moja deca perfektna.

Čekaj, kada kažeš "naša deca" ti ne misliš na svoju decu?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:57 29.11.2014

Re: Zal za mladost

qqriq
Pa kad si u pogrešnom busu.


umesto..



što ja volim brusa nije normalno!


ja tom vejtsa, kad smo već kod gradskog prevoza

antioksidant antioksidant 23:06 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

pa vidis nikola da se zvoca tudjoj deci . inace, gleda neku drugu omladinu od one koku ja vidim
niccolo niccolo 23:10 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

pa vidis nikola da se zvoca tudjoj deci

To i pokušavam da utvrdim, čija su naša deca...
qqriq qqriq 23:12 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

Čekaj, kada kažeš "naša deca" ti ne misliš na svoju decu


Čekaj, jel me pitaš ko advokat ili ko bloger?
Razlika je drastićna.
qqriq qqriq 23:15 29.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

pa vidis nikola da se zvoca tudjoj deci


čist čistijat trol, ne sme se to na ovom blogu


qqriq qqriq 23:26 29.11.2014

Re: Zal za mladost

ja tom vejtsa, kad smo već kod gradskog prevoza
[/quote

reanimator reanimator 01:27 30.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

Narodi koji takvu imaju omladinu za svoju budućnost ne treba da brinu!

Kakav amaterizam.
Ovo ja zovem slet!
hajkula1 hajkula1 10:47 30.11.2014

Re: Zal za mladost

qqriq
Lopovi da vrate ukradeno.


Kartaginu treba razoriti




Svi putevi vode u Rim.
milisav68 milisav68 11:12 30.11.2014

Re: Zal za mladost

vrabac_u_steni
kad smo već kod gradskog prevoza


docsumann docsumann 11:13 30.11.2014

Re: Bioskop Zvezda petokraka

Kakav amaterizam.
Ovo ja zovem slet!


af je zajebat sport. a kaciga glavu čuva ...

qqriq qqriq 14:05 30.11.2014

Re: Zal za mladost

milisav68
11:12 30.11.2014
Re: Zal za mladost
vrabac_u_steni
kad smo već kod gradskog prevoza


legenda

G.Cross G.Cross 22:35 29.11.2014

Plavi, Plavi Jugoslavija

Evo jos sat do ponoci...
Divna cinjenica koja me cini optimisticnim da ipak ima svetla tamo negde je da niko nije napravio post o 29. Novembru.

Healing !

U smislu da pokojnika treba oplakati i okrenuti se buducnosti.
25 godina izgleda kao dovoljan vremenski period za oplakivanje ( ili likovanje nad pokojnikom).

Pokoj ti dusi Jugoslavijo, mnogo sam te voleo !
A volim i Srbiju.




nask nask 22:44 29.11.2014

Re: Plavi, Plavi Jugoslavija

Pre će biti da smo još uvek u 'denial' fazi.

Edit: E sad kad si već pomenuo uvati me neka predponoćna romantika.



Ko si rdeče zvezde šivala,
sva se imela rada.
S puško si mi slikala
svetle nove dni.

Da sva skupaj mesta zidala,
iste pesmi pela,
vse sem ti verjel takrat.

Strumno dvignjene pesti na cestah.
Smeli govori na radiu.
Ti obljubljaš mi.
Greva naprej. Jutri bo zdaj.

Pa si me pustila praznih rok.
Ostale so obljube.
Sama sebi si dovolj.
Drugi časi so.

Zdaj se spet zanašaš na spomin.
Spet se hecaš z mano,
pazi tokrat, ljubica.
Jezne stisnjene pesti po žepih.
Smeli govori na radiu.
Ti obljubljaš mi.
Greva naprej. Jutri bo zdaj.


Ništa se nije promenilo: prvo nam obećaju, pa se primimo, pa nas zajebu. I tako već jedno par hiljada godina.

G.Cross G.Cross 22:52 29.11.2014

Re: Plavi, Plavi Jugoslavija

nask
Pre će biti da smo još uvek u 'denial' fazi.


Ako govoris o 7 stages of grief:
gde su 7 faza :

1.SHOCK & DENIAL-
2.PAIN & GUILT-
3.ANGER & BARGAINING-

Ja verujem sa smo mi u fazi
4."DEPRESSION", REFLECTION, LONELINESS-


Jos nas cekaju

5.THE UPWARD TURN
6.RECONSTRUCTION & WORKING THROUGH-
7.ACCEPTANCE & HOPE-

Sto i nije toliko lose.


nask nask 23:08 29.11.2014

Re: Plavi, Plavi Jugoslavija

Jeste faza 4 ali za 1915.
freehand freehand 23:08 29.11.2014

Avanti!

Kad je društvo u takvoj mentalnoj i misaonoj bonaci, kad je žabokrečina površinu tog mrtvog mora tako prekrila slojem debelim da se po njoj može hodati - zato je to Vučiću tako lako - onda je svaki kamenčić u nju bačen, tu kloaku maksimu ideja i mišljenja - ogromno postignuće.
Odlika mladosti i umetnosti nije fiškalsko mudrovanje i frihendovanje, nego bunt i prkos. A sloboda je veliki cilj.
Zato:



P.S. Posle ovog drugog proglasa i ja se odjavljujem


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:18 29.11.2014

Re: Avanti!

freehand
Kad je društvo u takvoj mentalnoj i misaonoj bonaci, kad je žabokrečin površinu tog mrtvog mora tako prekrila slojem debelim da se po njoj može hodati - zato je to Vučiću tako lako - onda je svaki kamenčić u nju bačen, tu kloaku maksimu ideja i mišljenja - ogromno postignuće.
Odlika mladosti i umetnosti nije fiškalsko mudrovanje i frihendovanje, nego bunt i prkos. A sloboda je veliki cilj.
Zato:


ama sve si u pravu, samo OVO nije TO
freehand freehand 23:30 29.11.2014

Re: Avanti!

vrabac_u_steni
freehand
Kad je društvo u takvoj mentalnoj i misaonoj bonaci, kad je žabokrečin površinu tog mrtvog mora tako prekrila slojem debelim da se po njoj može hodati - zato je to Vučiću tako lako - onda je svaki kamenčić u nju bačen, tu kloaku maksimu ideja i mišljenja - ogromno postignuće.
Odlika mladosti i umetnosti nije fiškalsko mudrovanje i frihendovanje, nego bunt i prkos. A sloboda je veliki cilj.
Zato:


ama sve si u pravu, samo OVO nije TO

Kad dve konzerve posmatraju i velepametno mudrosere - NIKAD TO nije TO.
A sad se odjavljujem.
G.Cross G.Cross 23:32 29.11.2014

Re: Avanti!

freehand
Kad je društvo u takvoj mentalnoj i misaonoj bonaci, kad je površinu tog mrtvog mora tako prekdrila slojem debelim da se po njemu može hodati - zato je to Vučiću lako - onda je svaki kamenčić u nju, to mrtvo more ideja i mišljenja - ogromno postignuće.
odlika mladosti i umetnosti nije fiškalsko mudrovanje i frihendovanje, nego bunt i prkos. A sloboda je veliki cilj.
Zato:






AZRA

doktore što se to događa sa mnom
osjećam se čudno
imam 37 godina i vrijednu diplomu
uznemiruju me noćne polucije
i boli me glava
profesor sam na srednjoj školi
tamo predajem neka lijeva prava
onanija mi je redovna
mjesečna plaća mizerna
što da radim bez akcije čitavi dan
dok sam bio student kružio sam često
čitao praxis polemizirao vješto
anarhizam mi je bio u krvi
svi na barikade
sanjao sam kako vodim proletere mlade
a danas doktore pomozi mi
teško mi je vjeruj mi
što da radim bez akcije čitavi dan
moje društvo za šankom ordinira od 19 do 22
ono niti eksa niti galami
zuri u prazno i truli
šljakeri spavaju po tramvajima
djeca se ljube na ulicama
noći su frajerske i uvijek na smetnji
noći su samo na smetnji
ja sada idem iz ovih stopa
ja sada idem iz ovih stopa
da se bacim ravno u savu

šezdeset
osam šezdeset
vratit će se opet
osam šezdeset


I kad razmislis, najbolje sto je ostalo od 68 je Bill Clinton i Mihailo Markovic.

Jedini koji je vredeo je bio je


To je moje secanje.

A ovo kazu sada:

"Clowns of terror: The Baader-Meinhof gang were hopelessly incompetent, befuddled by drugs and casual sex"

Znam sad ce mnogi da se jave i kazu sta ima lose sa biti incompetent, befuddled by drugs and casual sex.
freehand freehand 23:38 29.11.2014

Re: Avanti!

I kad razmislis, najbolje sto je ostalo od 68 je Bill Clinton i Mihailo Markovic.

To kad ti bolje razmisliš. (Nema šanse da ja Klintona pomenem u ikakvom pozitivnom kontekstu.)
A Crvene brigade i RAF nastali su kao zajednički projekat beznađa, parloga, ulojenosti i tajnih službi.

Sad odlazim.
qqriq qqriq 23:40 29.11.2014

Re: Avanti!

A sad se odjavljujem.


Aj još jednom, treća sreća.
I Krstić otišao. Pa nemojte bre da ste tako surovi.
Ja nisam na kraj srca. Ti, Fri?

G.Cross G.Cross 23:41 29.11.2014

Re: Avanti!

A Crvene brigade i RAF nastali su kao zajednički projekat beznađa, parloga, ulojenosti i tajnih službi.


Kad je društvo u takvoj mentalnoj i misaonoj bonaci, kad je površinu tog mrtvog mora tako prekdrila slojem debelim da se po njemu može hodati - zato je to Vučiću lako -.


freehand freehand 23:43 29.11.2014

Re: Avanti!

G.Cross
A Crvene brigade i RAF nastali su kao zajednički projekat beznađa, parloga, ulojenosti i tajnih službi.


Kad je društvo u takvoj mentalnoj i misaonoj bonaci, kad je površinu tog mrtvog mora tako prekdrila slojem debelim da se po njemu može hodati - zato je to Vučiću lako - onda je svaki kamenčić u nju, to mrtvo more ideja i mišljenja - ogromno postignuće.




Teror nastaje kad predugo nema kamenčića.
Odoh sad.
G.Cross G.Cross 23:44 29.11.2014

Re: Avanti!

freehand
G.Cross
A Crvene brigade i RAF nastali su kao zajednički projekat beznađa, parloga, ulojenosti i tajnih službi.


Kad je društvo u takvoj mentalnoj i misaonoj bonaci, kad je površinu tog mrtvog mora tako prekdrila slojem debelim da se po njemu može hodati - zato je to Vučiću lako - onda je svaki kamenčić u nju, to mrtvo more ideja i mišljenja - ogromno postignuće.




Teror nastaje kad predugo nema kamenčića.
Odoh sad.


A tajnih sluzbi?
freehand freehand 23:45 29.11.2014

Re: Avanti!

A tajnih sluzbi?

One su tu da iskoriste i usmere.
qqriq qqriq 23:47 29.11.2014

Re: Avanti!

Sad odlazim.


Prestala da brojim..


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:47 29.11.2014

Re: Avanti!

freehand

Kad dve konzerve posmatraju i velepametno mudrosere - NIKAD TO nije TO.
A sad se odjavljujem.


viš, uprkos odjavljivanju moram nešto da ti kažem.

prvo još uvek se ne smatram konzervom, ali nisam hteo o tome (što bi rekao Domazet), nego mi pala na pamet jedna zajebancija od pre nekoliko godina kada smo ne netu pravili "rečnik urbane normalnosti", tačnije neki drugi krenuli a onda se mi ostali pridružili. elem pored silnih definicija jedan ortak je dao i sledeču:

Socijala - pogrdna, prezriva kategorija koju koristim da bi drugima pokazao da, iako sam po uverenju levičar, po klasnoj pripadnosti i poreklu nisam proleter

mislim da između ostalog dosta dobro opisuje ekipu koja je u bioskopu Zvezda pre neki dan pevala "da nam živi, živi rad"

inače:

Mali rečnik urbane normalnosti
qqriq qqriq 23:49 29.11.2014

Re: Avanti!

Odoh sad.



ti hoćeš da mi plačemo, jel to?

freehand freehand 23:55 29.11.2014

Re: Avanti!

mislim da između ostalog dosta dobro opisuje ekipu koja je u bioskopu Zvezda pre neki dan pevala "da nam živi, živi rad"

Toga ima kolko hoćeš, uvek i svuda. Retki su rođeni gladni među najvećim umetnicima, čak i ređi no među najvećim revolucionarima.
Pričam o talasanju, ne o kvalitetu mlatilaca po površini. I neka pevaju šta god misle da treba ne bi li privukklli pažnju i okrenuli reflektore i objektive na sebe i ono što rade.

Ne znam da li sam već rekao da sam otišavši?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:57 29.11.2014

Re: Avanti!

Ne znam da li sam već rekao da sam otišavši?


ne, o čemu pričaš?
ja to nigde nisam video niti čuo...
freehand freehand 23:58 29.11.2014

Re: Avanti!

vrabac_u_steni
Ne znam da li sam već rekao da sam otišavši?


ne, o čemu pričaš?
ja to nigde nisam video niti čuo...

Ok. Ja sad idem.
qqriq qqriq 00:19 30.11.2014

Re: Avanti!

Ok. Ja sad idem.




srdjan.pajic srdjan.pajic 02:11 30.11.2014

Re: Avanti!

qqriq
Ok. Ja sad idem.






Jel ode ovaj, jebote?!
qqriq qqriq 10:46 30.11.2014

Re: Avanti!

Jel ode ovaj, jebote?!





Od svih narodnih mudrosti i izreka - većinu ne znam i nemam pojma al dodju mi nekako same - najviše volim: "Blago vama gostima, možete da odete kad god hoćete".

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:14 30.11.2014

Re: Avanti!

Mali rečnik urbane normalnosti

i tebi animal collective dosadan? ok,kao i svi takvi bendovi imaju jednu dobru stvar:)



tsunade tsunade 23:34 29.11.2014

muči me samo jedna dilema

da li je onaj ko je smislio "kriminalnu privatizciju" i pretočio je u zakon to činio iz čiste gluposti i neznanja o katastrofalnim posledicama ili je ovakva privatizacija rezultat unapred pripremljenog plana i programa pljačke.

šta god da je, red bi bio da se taj neko pojavi pred istražnim organima i izjasni o ovom pitanju. gde je i šta radi vlahović danas? za danka djunića znam da živi u atini. sad da li ga to čini nedostupnim organima srbije, to ne znam... al jasno je da ta osovina, taj dvojac na kraju treba da odgovori na neka pitanja.

ovako ispada pojeo vuk nas magarce, beko caneta a miško nas je pojeo sve... mene nervira što smo kolektivno ispali ti magarci u ovoj žalosnoj priči.
qqriq qqriq 23:42 29.11.2014

Re: muči me samo jedna dilema

gde je i šta radi vlahović danas? za danka djunića znam da živi u atini. sad da li ga to čini nedostupnim organima srbije, to ne znam... al jasno je da ta osovina, taj dvojac na kraju treba da odgovori na neka pitanja.


dje me nadje!



to budna sanjam.

hajkula1 hajkula1 10:52 30.11.2014

Re: muči me samo jedna dilema

gde je i šta radi vlahović danas?



U Apex-u ima direktor sa istim prezimenom...
svjetlana10 svjetlana10 23:41 29.11.2014

Kino Europa

Ova me prica podsjeti na slicnu pricu u Zagrebu. Spaseno od propasti Kino Europa posljednjih par godina postalo je vazan regionalni centar filma i filmske umjetnosti,a Ministarstvo kulture ga je proglasilo zasticenim kulturnim dobrom i nacionalnim blagom Republike Hrvatske.

I sve koji ce napisati ili reci da ovakav primjer ne treba "prepisivati" od Hrvata odmah da kazem da me takav komentar uopste ne interesuje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:48 29.11.2014

Re: Kino Europa

I sve koji ce napisati ili reci da ovakav primjer ne treba "prepisivati" od Hrvata odmah da kazem da me takav komentar uopste ne interesuje.

Bogami, ni mene.
freehand freehand 00:01 30.11.2014

Re: Kino Europa

Nebojsa Krstic
I sve koji ce napisati ili reci da ovakav primjer ne treba "prepisivati" od Hrvata odmah da kazem da me takav komentar uopste ne interesuje.

Bogami, ni mene.

martin_krpan martin_krpan 08:59 30.11.2014

Re: Kino Europa

svjetlana10
Ova me prica podsjeti na slicnu pricu u Zagrebu. Spaseno od propasti Kino Europa posljednjih par godina postalo je vazan regionalni centar filma i filmske umjetnosti,a Ministarstvo kulture ga je proglasilo zasticenim kulturnim dobrom i nacionalnim blagom Republike Hrvatske.

I sve koji ce napisati ili reci da ovakav primjer ne treba "prepisivati" od Hrvata odmah da kazem da me takav komentar uopste ne interesuje.


Suština. Beč je to uradio 80-tih.
thefisherman thefisherman 02:38 30.11.2014

Promasena tema...

Koliko budalastina ljudi mogu da napisu jer ih mrzi da ustanove cinjenice, nikad ne prestane da me iznenadjuje.
Cinjenice ovde su vrlo jasne i proste:
1. Postoji kupoprodajni ugovor za Beogradfilm. Precizno je definisano sta su obaveze kupca i koliko traju (2 godine)
2. Agencija je izvrsila 4 kontrole obaveza kupca izmedju 2007. i 2009. i usanovila da je kupac ispunio SVE obaveze.
3. Agencija za Privatizaciju je izdala resenje kupcu sa potvrdom da je ispunio sve obaveze i da je kupoprodajni ugovor ispunjen.

Krsticu, ako zelis, rado cu ti poslati svu dokumentaciju ili staviti ovde link, pa nek procita ko hoce sve originale.

Dodatne cinjenice:
1. Ne postoji bilo kakva obaveza (iz ugovora) da nekretnine zadrze bilo koju namenu. To su obicne nekretnine. To je potvrdila i sama Agencija u Teaser-u pre prodaje, pripremljen od strane Ces Mekona.
2. Zvezda NIJE pod zastitom drzave. Moze da se pretvori u sta hoces.
3. Aukcija je pocela na 4.7m evra i najbolja krajna ponuda je iznosila 9.2m evra. Pikanterija: ko je poslednji odustao, na 9.1m evra? Delta. Da nije ovaj kupac to uzeo, svi ti "bioskopi" bi danas bili Maxi diskonti.
Ajde sad da vodimo raspravu bez povrsnih ocena i rekla kazala fazonima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:57 30.11.2014

Re: Promasena tema...

thefisherman

Ма, не разумеш ти то... Рекао је Срђан Драгојевић да није тако, на Одбору за културу, и ти сад би нешто да чињеницама поткрепиш, а лепо рекао човек. Кога још, у Србији, брига за чињенице?!

И, сад, ми као треба озбиљно да расправљамо о арт инфантилном перформансу у биоскопу Звезда? Овде, бре, никако да се прихвати чињеница да биоскопи нестају и без мутљавина овог типа. Што рече један: Одакле ти подаци о броју биоскопа? Па, пише све, за оног ко жели да чита и спреман је да не размишља само својим емоцијама и личним ставом.

Потпуна инфантилизација јавне сцене.
Све се имају сматрати незрелом децом, којој се може потурити било шта, без обзира на чињенице. Ево последњег примера:
SAZNAJEMO Ministri ljuti, Vučić im ne da paketiće

Пристојни људи осећају трансфер непријатности док читају овај чланак. Не што он нешто ново нуди у наступима А. Вучића -- саможртвовање, одрицање, христолика праведност, месијанска борба против зла -- већ тиме што показује за какве идиоте своје гласаче држи А. Вучић. Цео наратив о поклон пакетићима као да је преписан из књиге: Приче из бакиног крила...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:06 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Krsticu, ako zelis, rado cu ti poslati svu dokumentaciju ili staviti ovde link, pa nek procita ko hoce sve originale.

Ne želim.

Sačekaću odluku nadležnog državnog organa.

Ajde sad da vodimo raspravu bez povrsnih ocena i rekla kazala fazonima.


Ne verujem da se skupštinski Odbor bavi rekla kazala aktivnostima.

Ja, lično, više verujem Odboru nego vama.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:12 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Ма, не разумеш ти то... Рекао је Срђан Драгојевић да није тако, на Одбору за културу, и ти сад би нешто да чињеницама поткрепиш, а лепо рекао човек.

Nisam ovo shvatio. Potcenjuješ Dragojevića, ili kupštinski Odbor?
И, сад, ми као треба озбиљно да расправљамо о арт инфантилном перформансу у биоскопу Звезда?

A) Nisi u obavezi da raspravljaš ni o čemu. Ako ti je dosadno, doviđenja.

B) Zar nisi otišao več jedno 3x gromoglasno najavljujući taj događaj?

C) Studentska akcija nije infantilna, ali uništenjue bioskopskog fonda jeste.

Zato se zalažem da država celu stvar iščekira i pronaše kako je moguće i čijom krivicom je došla u situaciju da u centru Beograda umesto bioskopa ima deponije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:18 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Nebojsa Krstic
Ja, lično, više verujem Odboru nego vama.

Ne treba nikom da veruješ, ni nama ni Odboru, nego činjenicama. Mislim da su sada stvari očigledne. Slika je kompletna. Zato ponavljam da je svaka dalja rasprava o Zvezdi bespredmetna. To bi ličilo kao da usred dana tvrdiš da je noć. No... može i tako, ko voli, ali je infantilno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:18 30.11.2014

Re: Promasena tema...

duplo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:22 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Ne treba nikom da veruješ, ni nama ni Odboru, nego činjenicama. Mislim da su sada stvari očigledne

Očigledno je da umesto bioskopa Beograd ima zatarabljena zgarišta i ruine. Sve drugo je vrlo mutno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:23 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Nebojsa Krstic
B) Zar nisi otišao več jedno 3x gromoglasno najavljujući taj događaj?

Pa jesam. Jesam se odjavio iz besmislene rasprave o bioskopu, i rekao da možemo da pričamo o nečem drugom. I njim se više nisam bavio, već mentalnim stanjem koje do takve rasprave je vodilo.

Infantilizacija javnog mnjenja, sada i sa durenjem.

Jer deca su ta koja ne prihvataju činjenice koje im ne odgovaraju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:23 30.11.2014

Re: Promasena tema...

duplo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:30 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Nebojsa Krstic
Nisam ovo shvatio. Potcenjuješ Dragojevića, ili kupštinski Odbor?

Dragojevića. S njim sam na tviteru imao raspravu. Nije imao nijedan tačan podatak, samo parole, kao i ti ovde.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:40 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Infantilizacija javnog mnjenja, sada i sa durenjem.

Jer deca su ta koja ne prihvataju činjenice koje im ne odgovaraju.

Nisi ni ti ravnodušan. Što tebe tema bioskopa toliko pogađa?
alselone alselone 03:44 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Sto vas dvojica gejeva ne spavate?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:47 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Dragojevića. S njim sam na tviteru imao raspravu. Nije imao nijedan tačan podatak, samo parole, kao i ti ovde.

Evo, ja priznajem, podaci me uopšte ne interesuju. Samo ishod.

Moguće je da je u privatizaciji bioskopa bilo sve cakum pakum.

I šta onda?

Imamo situaciju koju imamo.

Čitava filmska industrija Srbije je dovedena u pitanje tim gestom. Grad je u kulturnom smislu dekapitiran. Centar je postao avetinjski.

To je ono što mene, recimo, pogađa. I u infantilnom gestu studenata nalazim heroiku koja se protivi tom "legalnom" maloprivredničkom urnisanju grada.
blogovatelj blogovatelj 04:37 30.11.2014

Re: Promasena tema...

To je ono što mene, recimo, pogađa. I u infantilnom gestu studenata nalazim heroiku koja se protivi dom "legalnom" maloprivredničkom urnisanju grada.


Indikativna je stvar da oni koji se u Srbiji bave politikom a fokusirani su na gradsku populaciju uvek brinu andergraund brige dok su u opoziciji, a kad dođu na vlast možemo ih videti na Svetlaninim koncertima i kako maze krave u vreme pred izbore.
Takođe, po dolasku na vlast svi pričaju o otvaranju novih radnih mesta i kako se bioskopi prodaju zarad boljitka svih građana Srbije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 05:51 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Indikativna je stvar da oni koji se u Srbiji bave politikom a fokusirani su na gradsku populaciju uvek brinu andergraund brige dok su u opoziciji, a kad dođu na vlast možemo ih videti na Svetlaninim koncertima i kako maze krave u vreme pred izbore.

Ja bih i u opoziciji radije bio na Svetlaninom koncertu ili u štali sa kravama, nego da čitam tvoje komentare.
blogovatelj blogovatelj 06:33 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Ja bih i u opoziciji radije bio na Svetlaninom koncertu ili u štali sa kravama, nego da čitam tvoje komentare.


Izvini što moraš da čitaš moje komentare.
A jel imaš nešto da odgovoriš na njih, ili samo voliš da vređaš kad nemaš šta da kažeš?
chitach chitach 11:20 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Nebojsa Krstic
... Čitava filmska industrija Srbije je dovedena u pitanje tim gestom. Grad je u kulturnom smislu dekapitiran. Centar je postao avetinjski....


Nije samo filmska industrija u pitanju. Lako bi Srbija s filmskom industrijom da su druge industrijske grane na konju, ipak je kolaps filmske industrije pored svih novotarija novoga doba ( internet i tv ) ipak rezultat kolapsa nekih drugih industrijskih grana.
A drzavne subvencije kulture niko nije ni dovodio u pitanje. Neka daju trzisnu kiriju vlasniku( siguran sam da se zna odprilke koliko se iznajmljuje kvadrat na toj lokaciji ), drzava neka kupi opremu, placa radnike , cak i uzima profit( ako ga bude bilo) i gotova stvaar .Mislim davlasnik enbi imao nista protiv. Nekako mi se cini da ce se i tako zavrsiti .

inace je ovo prilika da Vucic opet poentira, oduzme privatnu svojinu nekome i jos jednom za dz zadovolji nezadovoljne mase. Dok vlasnik u Strazburu dokaze nepravdu ( koju ce gradjani Srbije da plate ) poentiranje je posluzilo svrsi, hoce reci prosao voz.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:39 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Nekako mi se cini da ce se i tako zavrsiti .



Možda. Ali samo na glazuri. Prvo država znači plati vlasniku još dodatno od onog što mu je "platila" prodajući ekstra lokacije za budzašto. Pa onda uloži dodatne pare u opermu. Opet iz narodskih para. Pa onda to ili

a) da Dragojeviću da upravlja
b) proda opet u bescenje nekom drugom privatniku (neki Srbin iz Holivuda koji će da podigne kinematografiju do Marsa)

Kako god okreneš država nema šta da se petlja, osim da donosi i sprovodi zakone i obezbeđuje ekonomski uspešni okvir za poslovanje. Ali pošto država to niti hoće niti ume da radi, e onda se pače u svije i svja, a najobožava da se pače u bezakonje kada svaki demagog i napaljenko krene da viče - To je Prava Stvar!

naravno da će držav a prije da se bavi otimanjem Zvezde da bi malo išla niz dlaku studentima (koji opet nemaju šta pametnije da rade jer je učenje teško ;> ) nego da se bavi protestim studenata - koji bi o državnom trošku da se baškare po fakultetima koa u stara dobra vremena debelog socijalizma.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:49 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Dont Fear The Reaper

a) da Dragojeviću da upravlja
b) proda opet u bescenje nekom drugom privatniku (neki Srbin iz Holivuda koji će da podigne kinematografiju do Marsa)

:)
Већ опробано, на Новом Београду.

Ухапшен бивши председник општине Нови Београд
Ненад Миленковић са још шест бивших функционера ЈП „Пословни простор” – Нови Београд осумњичен за малверзације у биоскопу „Фонтана” због којих је општинска каса оштећена за милион и по динара
... Овај документ обезбедио је директно закључивање уговора са фирмом „Арт енд попкорн”, продуцентском кућом којој су просторије препуштене на десет година без накнаде. Биоскоп „Фонтана” претходно је преуређен и опремљен, а средства за те радове обезбеђена су, према саопштењу МУП-а, из буџета општине.

ИЗВОР
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:50 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Ja bih i u opoziciji radije bio na Svetlaninom koncertu ili u štali sa kravama, nego da čitam tvoje komentare.


Izvini što moraš da čitaš moje komentare.
A jel imaš nešto da odgovoriš na njih, ili samo voliš da vređaš kad nemaš šta da kažeš?

Šta te je uvredilo?

Verovatno nisi shvatio napisano. Radi se o tome da bih ja, da sam političar, obilazio štale i pre kampanje, i za vreme nje, uprkos zgražavanju vas finaca.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:51 30.11.2014

Re: Promasena tema...

Dont Fear The Reaper


Pošto ovde obilato iznosiš optužbe za nezakonite radnje protiv konkretnih ljudi, nalazim neophodnim da te pozovem da se potpišeš svojim imenom.

PS. Od sad će na mojim blogovima važiti ovaj princip: ako optužujete nekoga za nezakonitost, štovani blogeri, moraćete da se potpišete.
alselone alselone 19:33 30.11.2014

Re: Promasena tema...

PS. Od sad će na mojim blogovima važiti ovaj princip: ako optužujete nekoga za nezakonitost, štovani blogeri, moraćete da se potpišete.


Korektno. A ako optuzujem za nedoraslost poziciji, da li i onda moram da se potpisem?
49 41 49 41 03:03 30.11.2014

Dijagnosticna Vremena




highshalfbooze highshalfbooze 11:16 30.11.2014

Koji vrhunski cinizam

Prvo kumuješ krađ... pardon privatizaciji, pa onda izigravaš Robina Huda. U cilju sticanja populističkih poena. Počela predizborna kampanja...
tasadebeli tasadebeli 11:21 30.11.2014

О трешу и кешу

Da je Bogdan Tirnanić živ, verovatno ne bi bio zadovoljan studentskom okupacijom bioskopa "Zvezda". Mislio bi da je bolje zauzeti "20. oktobar". On je, naime, mislio da je "20. oktobar" više od bioskopa, da je to geografski pojam, lokacija koja omeđuje prostor na kom se rađa najveći broj Beograđana, onih što to postaju kada po dolasku iz svojih zabiti prođu kroz vremensko-prostornu kapiju Balkanske ulice.



Овај, Крле... Само мала напомена... Мож' бити да је у вези са темом, али и не мора да значи...

Заборавио си да поменеш да су многи од тих прво набасали на биоскоп "Партизан" преко пута железничке станице у којем су се вртели још гори треш филмови од "20. октобра". Филмови типа, рецимо, немачки вестерни или меки италијански порнићи и слично. Често су ти филмови били и надсинхронизовани на српски језик вероватно због неписмене публике. Тврди порнићи су у "Партизан" стигли нешто касније, када је сексуална револуција сустигла ону класну револуцију.

А многи од тих што су прво набасали на биоскоп "Партизан", и остали су у биоскопу "Партизан" никада не стигавши до "20. октобра".

Шта ћеш... Чак и курве, криминалци и полицајци морају да имају неки свој морални кодекс да би опстали...





EDIT: Свака симболика у називима ова три биоскопа је сасвим случајна и није била намера аутора ових редова.
larisa_bg larisa_bg 13:38 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

tasadebeli

Заборавио си да поменеш да су многи од тих прво набасали на биоскоп "Партизан" преко пута железничке станице у којем су се вртели још гори треш филмови од "20. октобра". Филмови типа, рецимо, немачки вестерни или меки италијански порнићи и слично. Често су ти филмови били и надсинхронизовани на српски језик вероватно због неписмене публике. Тврди порнићи су у "Партизан" стигли нешто касније, када је сексуална револуција сустигла ону класну револуцију.



...i tako sve do apsolventske ekskurzije kad je Tasa napokon našao devojku

tasadebeli tasadebeli 14:11 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

larisa_bg


...i tako sve do apsolventske ekskurzije kad je Tasa napokon našao devojku



Ма шта једну! Без две нисам хтео ни да започињем пос'о, било ми мрско!



blogovatelj blogovatelj 14:14 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

...i tako sve do apsolventske ekskurzije kad je Tasa napokon našao devojku


Ko? Tasa? Tasa je garantovano osvajač ženskih srca svetskog kalibra.
Kalilo se na Emanueli i Istinitim pričama, nije moglo a da ne da rezultate.
tasadebeli tasadebeli 14:33 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

blogovatelj
...i tako sve do apsolventske ekskurzije kad je Tasa napokon našao devojku


Ko? Tasa? Tasa je garantovano osvajač ženskih srca svetskog kalibra.
Kalilo se na Emanueli i Istinitim pričama, nije moglo a da ne da rezultate.


Емануела? Уметност у најчистијем свом облику! Уметност ради уметности!


Овај... Децо, не бих да кварим забаву, али не смемо заборавити да је Крлетова тема враћање отете имовине народу, да не кажем национализација у транзицији, па не бих желео да одемо претерано далеко са исповестима и исповедањем...




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:44 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

Овај, Крле... Само мала напомена... Мож' бити да је у вези са темом, али и не мора да значи...

Заборавио си да поменеш да су многи од тих прво набасали на биоскоп "Партизан" преко пута железничке станице у којем су се вртели још гори треш филмови од "20. октобра".


Pre svega, ja ne mislim da su filmovi koji su se vrteli u 20.oktobru treš.

Uglavnom su bili najbolja ostvarenja B produkcije.
Филмови типа, рецимо, немачки вестерни или меки италијански порнићи и слично. Често су ти филмови били и надсинхронизовани на српски језик вероватно због неписмене публике.

jednom sam u životu gledao sinhronizovan film u domaćem bioskopu. Bio je to Dom sindikata. Film nije bio ni vestern, ni pornić. Mislim da je to bio eksperiment od koga se odmah odustalo.
А многи од тих што су прво набасали на биоскоп "Партизан", и остали су у биоскопу "Партизан" никада не стигавши до "20. октобра".

Verovatno. zato je Tirke i napisao da je kapija za ulazak u Beograd locirana, ne na Trgu Bratstva i jedinstva, već na vrhu Balkanske.
tasadebeli tasadebeli 15:21 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

Nebojsa Krstic

Pre svega, ja ne mislim da su filmovi koji su se vrteli u 20.oktobru treš.


А, па нисам ја, Крле, мислио само на филмове кад сам поменуо треш... Мислио сам на овај треш од људи које је на површину избацила транзиција из које никако да изађемо... Тај треш од људи није мрднуо даље од биоскопа Партизан... То је њима биоскоп... А то може и у кући да се гледа, мисле они...

А вероватно ће се званично прогласити крај дотичног прелазног периода онда када више не буде ничега што је том трешу од људи занимљиво за поседовање...

Mislim da je to bio eksperiment od koga se odmah odustalo.


Јесте, у праву си, на сву срећу се одустало одмах у почетку осим код филмова за децу што је и разумљиво. У Партизану (Мислим на биоскоп, не на клуб. Када мислим на клуб, онда пишем то име са малим почетним словом као и Богдан Тирнанић.) су се ипак још половином седамдесетих вртели и такви надсинхронизовани филмови .

Додуше, када су у питању били меки порнићи, и није било баш много неких дијалога које је требало надсинхронизовати... Дијалози су били небитни за радњу тих филмова...

Дигресија: Захвалан сам им до неба због тог одустајања од надсинхронизованих превода велике већине филмова и одлуке за титловање превода...

Умал' се не онесвестих када сам својевремено, крајем седамдесетих, гледао на варшавској телевизији серију Свемир 1999. на пољском. Нису ни они у Западној Европи били ништа бољи... Још увек као најдубљу трауму памтим америчке вестерне са Џоном Вејном који каже:"Воља уно пистолето!" Или тако некако...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:51 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

А, па нисам ја, Крле, мислио само на филмове кад сам поменуо треш... Мислио сам на овај треш од људи које је на површину избацила транзиција из које никако да изађемо.

Ne mislim da su ti nevoljnici treš.

Verovatno imam drugačiju definiciju treša kad su ljudi u pitanju.

U njoj je neophodan uslov da nekog tako nazovem nešto sasvim drugo od vrste bioskopa u koji ide.
Dakle, ne mislim da su gubitnici tranzicije treš. Kategorizacija ljudi je loša stvar. To je kao kad bi rekao da dobitnici tranzicije nisu treš.
larisa_bg larisa_bg 16:04 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

blogovatelj
...i tako sve do apsolventske ekskurzije kad je Tasa napokon našao devojku


Ko? Tasa? Tasa je garantovano osvajač ženskih srca svetskog kalibra.
Kalilo se na Emanueli i Istinitim pričama, nije moglo a da ne da rezultate.


pa što jes jes, to je bila ozbiljna škola

a ne ovi sad što se kale na Kandi, Kodži i Nebojši...


larisa_bg larisa_bg 16:09 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

tasadebeli

Овај... Децо, не бих да кварим забаву, али не смемо заборавити да је Крлетова тема враћање отете имовине народу, да не кажем национализација у транзицији, па не бих желео да одемо претерано далеко са исповестима и исповедањем...




bićemo dobri, čika Taso, i nećemo mnogo da skrećemo sa Krletovog puta
tasadebeli tasadebeli 16:26 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

Nebojsa Krstic

ne mislim da su gubitnici tranzicije treš.


Ко прича о губитницима?

Причамо о добитницима транзиције, а већина њих јесу треш од људи...

Зашто би неко купио Београд филм и онда погасио већину биоскопа по граду?

(ЛИНК 1)

(ЛИНК 2)

(ЛИНК 3)

Не знам како ти називаш такве људе...

У мојим очима то је тај треш о којем причамо.


"Nikola Đivanović, biznismen iz Londona, osuđen za malverzacije s "Beograd filmom",...

..."Zvezda" je bila u grupi u kojoj se nalazilo 14 bioskopa "Beograd filma", čiji je Đivanović postao većinski vlasnik 2007. godine. Zbog malverzacija s tom firmom i spornom prodajom nekoliko bioskopa, on je osuđen na tri godine zatvora i novčanu kaznu.

Pušten je na slobodu posle izdržavanja dve trećine kazne.

"Zvezda" nije bila među pet prodatih bioskopa."

(Блиц)


Како беше оно код Андрића? Дође тако неко време када фукара исплива на површину...
tasadebeli tasadebeli 16:34 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

larisa_bg

bićemo dobi, čika Taso, i nećemo mnogo da skrećemo sa Krletovog puta



Договорено!

Само без уводне туге, молићу лепо...



apacherosepeacock apacherosepeacock 17:26 30.11.2014

Re: О трешу и кешу

Нису ни они у Западној Европи били ништа бољи... Још увек као најдубљу трауму памтим америчке вестерне са Џоном Вејном који каже:"Воља уно пистолето!" Или тако некако...


Zasto u proslom vremenu? Pa rade to jos uvek mnogi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana