Društvo| Ljudska prava

Ko sve dobija nagrade za afirmaciju ljudskih prava

Predrag Azdejković RSS / 07.12.2014. u 22:14

Ove godine nagradu Osvjanje slobode koju dodeljuje Fond "Maja Maršićević-Tasić" dobila je profesorka  Ekonomskog fakulteta u Beogradu Danica Popović.

Nagrada "Osvajanje slobode" dodeljuje se ženi koja se svojim delovanjem zalaže za afirmaciju principa ljudskih prava, pravne države, demokratije i tolerancije u društvu.

Pa da vidimo kako profesorka afirmiše ljudska prava na svom Facebook profilu:

Kaže jedan moj profesor, Amerikanac, treba im to sve dati. Jer se u suprotnom gejevi mnogo više množe, sklapaju strejt brakove, pa prenose gene... Ali bez šale, pravo na brak je i pravo na usvajanje dece. Zamislite strejt dete koje živi u gej braku, gospode bože. 

 17819.jpg

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za afirmaciju ljudskih prava... 

 

Atačmenti



Komentari (1040)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 17:57 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Turci su posebna sorta i daleko su sličniji srbima po karakteru nego arapima.

Sultan Baibars je lik o kome vredi čitati.
reanimator reanimator 18:06 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Inače, njih su Turci smarali duže nego nas, 600 i kusur godina

Jbt, sad si mi srušio iluziju da smo apsolutni rekorderi u ropstvu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:08 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Muslimani nisu narod, to bi trebao da znaš. Arapi su narod a ima ih muslimana, hrišćana katolika, pravoslavaca... Tako da ne razumem koji su to pokoritelji u pitanju a tek ne razumem koga su to pokorili.

Ма никога...
И није народ то могао, јер он не постоји.
А и Ћеле Кула је историјска подметачина.
А и Андрић је написао Die Brücke über die Drina.

Ово мене надраста, другови.
Сувише је ту хуманизма, него нико није стигао то да јави Радосаву, то је онај што га крај будућег моста мало набијају на неки колац... Пожурите, јавите му, можда још увек није касно.
looping looping 18:09 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
Срећно, младенци!

Together nearly 49 years – married at last after civil partnership conversion

Forty-eight years and 10 months after they first became romantically involved, Steven, who is now 75, and his partner Roger Lockyer, 87, on Wednesday became one of the first couples in the country to convert their civil partnership to a marriage, allowing the registrar to declare them, to broad beams, “husband and husband”.

Još malo pa zlatna godišnjica zabavljanja.
princi princi 18:09 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Jbt, sad si mi srušio iluziju da smo apsolutni rekorderi u ropstvu

Ti nisi na treningu? A posle kad neki istetovirani bude vadio časni krst iz jezera biće ono nisam bio spreman, istegao tetivu, gurao me na startu, stavio mi utoku na čelo...
looping looping 18:10 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Ма никога...
И није народ то могао, јер он не постоји.
А и Ћеле Кула је историјска подметачина.
А и Андрић је написао Die Brücke über die Drina.

Ово мене надраста, другови.
Сувише је ту хуиманизма, него нико није стигао то да јави Радосаву, то је онај што га крај будућег моста мало набијају на неки колац... Пожурите, јавите му, можда још увек није касно.

OK. Vidim da je sve previše kompleksno.
princi princi 18:13 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Za šta? Za najludju noć? Ili sam provaljen da sam pogodjen duhom blagdana i da se spremam da carolingujem ispred Delta Sitija? Ili misliš na vadjenje krsta za bogojavljanje?

Sad sam tek video pitanja, i još ne mogu da se povratim od šoka. Sve razumem, i razigrani duh, i, ono, opuštanje, ali časni krst tek na petom mestu...
princi princi 18:18 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Vidim da je sve previše kompleksno.

Narrative fallacy, sklonost ljudi pojednostavljenim narativima, over-confidence, iluzija da svet poznajemo mnogo bolje nego što je to slučaj, da potcenimo njegovu kompleksnost. Na žalost, svi smo tome skloni. Taleb čak nudi metod da se izmeri egzaktno, a Arijeli kaže da ogromnoj većini pametnih ljudi pamet i ne služi ni za šta drugo nego da se dodatno ubedi u valjanost argumenata koji podržavaju njihovu "priču" i "istinu" u koju veruju. Što je čovek pametniji, to više laže i sebe i druge. Novinari posebno skloni, valjda zato što žive od priča.
reanimator reanimator 18:24 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Sad sam tek video pitanja, i još ne mogu da se povratim od šoka. Sve razumem, i razigrani duh, i, ono, opuštanje, ali časni krst tek na petom mestu...

Pa ja to po redu, kako tradicija nalaže. Od Božića do Bogojavljanja u koledare, za Bogojavljanje u hladan Dunav po časni krst, za Sretenje na zbor u Orašcu, u julu na slovensku plažu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:26 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Jbt, sad si mi srušio iluziju da smo apsolutni rekorderi u ropstvu


Ne vredi, i pored preterivanja o 500 godina ne dobacujemo rekord.
A zapravo smo jedva neku bedu preko 350 sakupili.
Ako nam Erdogan ne pomogne da napabirčimo još koji vek, propadosmo.
U njega se uzdam, a sprema se čovek
looping looping 18:31 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

hoochie coochie man
Jbt, sad si mi srušio iluziju da smo apsolutni rekorderi u ropstvu


Ne vredi, i pored preterivanja o 500 godina ne dobacujemo rekord.
A zapravo smo jedva neku bedu preko 350 sakupili.
Ako nam Erdogan ne pomogne da napabirčimo još koji vek, propadosmo.
U njega se uzdam, a sprema se čovek

Čim dobije južni tok eto nama starootomanskog.
Mislim gasa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:31 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
OK. Vidim da je sve previše kompleksno.

Па наравно.
За тебе -- једноставно решење и разлог пада је стандард. Понеко има и другачије мишљење.

There is little agreement on the precise causes of the decline, but in addition to invasion by the Mongols and crusaders, and the destruction of libraries and madrasahs, it has also been suggested that political mismanagement and the stifling of ijtihad (independent reasoning) in the 12th century in favor of institutionalised taqleed (imitation) thinking played a part. Ahmad Y. al-Hassan has rejected the thesis that lack of creative thinking was a cause, arguing that science was always kept separate from religious argument; he instead analyses the decline in terms of economic and political factors, drawing on the work of the 14th-century writer Ibn Khaldun. Al-Hassan extended the golden age up to the 16th century, noting that scientific activity continued to flourish up until then.[3] Several other contemporary scholars have also extended it to around the 14th to 16th centuries, and analysed the decline in terms of political and economic factors.[1][2]

Треба веровати у своје истине.
То релаксира и ослобађа од дужности да се мисли.

А Радосав је сигурно Турке видео као екскурзију са техничких факултета.
nim_opet nim_opet 18:32 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Naravno ni muslimani u Bosni ne mogu biti narod pa su sada narod koji se zove bošnjaci.

Opet jedan izliv kolektivizacije - ako muslimani u Bosni sebe definisu kao narod, Bosnjacki ili kako vec nazvan, onda oni jesu narod, nevezano za to sta neko drugi mislio o tome.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Čim dobije južni tok eto nama starootomanskog.
Mislim gasa.


Ako mu opet neki žuti ne pomrse konce.
Bajazita shebao Mongol, a sad Kinezi nadiru u Beograd.
Biće zanimnjiva utakmica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:43 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

nim_opet
Naravno ni muslimani u Bosni ne mogu biti narod pa su sada narod koji se zove bošnjaci.

Opet jedan izliv kolektivizacije - ako muslimani u Bosni sebe definisu kao narod, Bosnjacki ili kako vec nazvan, onda oni jesu narod, nevezano za to sta neko drugi mislio o tome.

То је тзв. теорија српског ребра -- сви други народи не постоје, него су настали од дотичног. Ребра.

Гурмански приступ историји.
looping looping 18:43 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
looping
OK. Vidim da je sve previše kompleksno.

Па наравно.
За тебе -- једноставно решење и разлог пада је стандард. Понеко има и другачије мишљење.

There is little agreement on the precise causes of the decline, but in addition to invasion by the Mongols and crusaders, and the destruction of libraries and madrasahs, it has also been suggested that political mismanagement and the stifling of ijtihad (independent reasoning) in the 12th century in favor of institutionalised taqleed (imitation) thinking played a part. Ahmad Y. al-Hassan has rejected the thesis that lack of creative thinking was a cause, arguing that science was always kept separate from religious argument; he instead analyses the decline in terms of economic and political factors, drawing on the work of the 14th-century writer Ibn Khaldun. Al-Hassan extended the golden age up to the 16th century, noting that scientific activity continued to flourish up until then.[3] Several other contemporary scholars have also extended it to around the 14th to 16th centuries, and analysed the decline in terms of political and economic factors.[1][2]

Треба веровати у своје истине.
То релаксира и ослобађа од дужности да се мисли.

А Радосав је сигурно Турке видео као екскурзију са техничких факултета.



Čekaj, jel' moguće da se nauka pod islamskom vlašću razvija nekoliko stotina godina a onda islamska vlast blokira razvoj nauke? Ono kao nisu im se svideli matematika, astronomija, medicina... Ej šta ja pričam, pa nema islama bez astronomije.

PS.
Zanimljivo je kako se lepo kraj islamske nauke podudara sa braćom turcima.
looping looping 18:46 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

nim_opet
Naravno ni muslimani u Bosni ne mogu biti narod pa su sada narod koji se zove bošnjaci.

Opet jedan izliv kolektivizacije - ako muslimani u Bosni sebe definisu kao narod, Bosnjacki ili kako vec nazvan, onda oni jesu narod, nevezano za to sta neko drugi mislio o tome.

Da. Svako po zakonu može da se izjasni kako želi ali ne kao muslimanski narod ili hrišćanski narod jer to nisu narodi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:57 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Čekaj, jel' moguće da se nauka pod islamskom vlašću razvija nekoliko stotina godina a onda islamska vlast blokira razvoj nauke? Ono kao nisu im se svideli matematika, astronomija, medicina... Ej šta ja pričam, pa nema islama bez astronomije.

PS.
Zanimljivo je kako se lepo kraj islamske nauke podudara sa braćom turcima.

Прво -- не постоји исламска наука. То је као да кажеш да постоји исламска математика. Постоји исламска традиција математике (мене фасцинира њихова традиција банкарства и првих чекова :), то да. (Ово су те вербалне доскочице :)
Друго... променила се интелектуална клима. Она која је погодовала развоју науке потиснута је.

Томе смо, о утицају интелектуалне климе, барем ми били сведоци. У СФРЈоту успоставаљен је цео један окомењени идеолошки модел, који је прогутао и економију. Идеолошки модел било је и оно фабрике радницима, а не фабрике инжињерима. Скоро ми нека докторка причала фрку кад је, давно, требало да се купи неки скенер. Раднички савет није био за то.

Нема, начелно, ништа до краја инхерентно ни религијама. Оне су еластичне. Али -- само до обарања догме. Ту им је граница. (У шта верују данашњи католици, ја не умем до краја да разумем.) То СПЦ добро разуме, и гледа да се спасе тог потопа. А католичанство и протенстантизам хрли ка суициду, самоукидању. Немогуће је да приме у себе баш све, јер догма се руши. Решење? Пронаћи нову догму.

Коме је слична СПЦ? Па -- тврдом, конзервативном исламу! :)))) Ни овима нашима није право што жене возе кола...
nim_opet nim_opet 19:02 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

То је тзв. теорија српског ребра

looping looping 19:15 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Прво -- не постоји исламска наука. То је као да кажеш да постоји исламска математика. Постоји исламска традиција математике (мене фасцинира њихова традиција банкарства и првих чекова :), то да. (Ово су те вербалне доскочице :)

Ko je rekao da postoji islamska nauka?

Domazet Domazet 19:18 11.12.2014

Nisam video to pitanje ranije pa da ti sad

predatortz
Dakle postoji mogućnost da deci bude lošije, ta mogućnost je sasvim dovoljna za diskfalifikaciju.


Ja sam naše novovernike i pravednike, koji me oglasiše za homofoba, pitao sledeće:

Ja ne bih dao dete na usvajanje razvedenom muškarcu, koji je pritom i podstanar.

Znači li to da mrzim razvedene muškarce i podstanare?

Svi pravednici su se oglušili o moje pitanje.
Ne uklapa im se u šablon, u ono što su odlučili da misle o meni.
Ne kontaju, mučeni, da olako etiketirajući liče na one zapenjene skojevce, koji su se onomad drali : Na smrt!
Ne kontaju da su oni ti koji ubijaju slobodu različitosti, slobodu dijaloga, slobodu da se i pogreši ako to nikome ne šteti...

...odgovorim ali da ti prvo nesto kazem. Prica o usvajanju dece je uvek prica o deci, tu si u pravu. Medjutim prica o tome kako usvajanje dece nije dozvoljeno jednom segmentu populacije samo zato sto su 'pogresne' seksualne orijentacije je prica o ogranicavanjima prava tog segmenta populacije.

A sada o razvedenim muskarcima podstanarima, narocito onima starijim od osamdeset godina. Ako bi apriori zakonski isljucio mogucnost da se deca dodele na usvajanje razvedenim muskarcima podstanarima samo zato sto su razvedeni muski podstanari onda bi im itekako krsio ljudska prava.

A imam jedno pitanje za tebe i HCMa. Je li bre pametnjakovici, kako vam nije palo na pamet da u diskusiji potrgnete argument preminulih? Pa da mene a i ostale Pravednike i Novovernike pitate a da li je u redu dodeljivati decu na usvajanje preminulima? Moram da vam priznam da bi mene takav jedan jak argument/pitanje potpuno razoruzao. Totalno bih zanemeo. Zamukao bre!

Zanimljivo je bilo na pocetku gledati kako reagujete na sopstveni ne bas tako atraktivni odraz u komentarima sa suprotnim stavovima. Medjutim kako je vremne odmicalo tako je bivalo sve ociglednije da se vase reakcije na ne bas atraktivne sopstvene odraze dobacuju samo do durenja. Na ogledalo i, posebno, na drzace ogledala. Sto nije ni malo zabavno. Mucno je.
looping looping 19:32 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

То је тзв. теорија српског ребра -- сви други народи не постоје, него су настали од дотичног. Ребра.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 11.12.2014

Re: Nisam video to pitanje ranije pa da ti sad

je prica o ogranicavanjima prava tog segmenta populacije.


Tačno.
Mnogo je segmenata populacije kojima su ta prava ograničena, i treba da im budu ograničena.
Zbog dečije dobrobiti.
Ako bi apriori zakonski isljucio mogucnost da se deca dodele na usvajanje razvedenim muskarcima podstanarima samo zato sto su razvedeni muski podstanari onda bi im itekako krsio ljudska prava.

Ni gejevima nije apriori isključena mogućnost. Ne piše u zakonu, gejevima se ne može dati dete na usvajanje.

Pri zahtevu za usvajanje seksualna orijentacija podnosioca zahteva se ne proverava. Nadam se bar, imaš li drugačija saznanja?
Ako se ne proverava, znači da nije važna i to je dokaz da homoseksualci nisu diskriminisani po tom pitanju.
Ali kad oni kao posebna skupina traže da se naglasi da oni imaju neko pravo, e to ne može.
Isto kao što to nebi moglo da se dozvoli teško bolesnima, starima, podstanarima, ako bi oni to tražili kao zasebna prava neke socijalne grupe.

Ako bi oni kao posebna skupina, kao što to rade gej aktivisti, tražili da im se izričito dozvoli da usvajaju decu trebalo bi postupiti isto kao i sa gejevima, zabraniti im.
Hoćeš li se i za njihova prava ovako žustro zalagati kao i za prava gejeva?
qqriq qqriq 19:57 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

pa da, sad ćete svi u 15.59 da odete i da nas (koji radimo do 17 h) ostavite ovde da blejimo

a ti se šališ s posla? ccc
qqriq qqriq 20:01 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Ne samo to, nego izgleda da su i tehniku jedrenja (odnosno, aerodinamiku jedra) mnogo bolje razumevali nego severnoevropljani. Znali su za fore-and-aft jedra koja su omogućavala jedrenje protiv vetra. To im je omogućavalo potpuno nesmetanu kontrolu trgovine između Kine i Mediterana (kažu da je od 10. do 12. veka bilo nekoliko "svilenih" puteva od kojih su samo 2 ili 3 bili kopneni). Naravno, zbog tog svog umeća i prilično filigranskog poznavanja aerodinamike nisu znali za dead horse lattitude problem koji je vekovima mučio severnoevropske mornare. Severnoevropljanima je trebalo nekih 500 ili 600 godina da "otkriju" fore-and-aft jedra.

Toliko o "genetskoj" i bogomdanoj tehničkoj i svakoj drugoj superiornosti Germana, :).

ako ovo ugleda gospodin krkar, ode blog na 1000 !
emsiemsi emsiemsi 20:41 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

larisa_bg
princi
Reane, druže, spremaš li se? Usitnilo...


pa da, sad ćete svi u 15.59 da odete i da nas (koji radimo do 17 h) ostavite ovde da blejimo



Радиш, а блејиш !
Занимљиво.
Domazet Domazet 20:45 11.12.2014

Odlicno...

hoochie coochie man
je prica o ogranicavanjima prava tog segmenta populacije.


Tačno.
Mnogo je segmenata populacije kojima su ta prava ograničena, i treba da im budu ograničena.
Zbog dečije dobrobiti.
Ako bi apriori zakonski isljucio mogucnost da se deca dodele na usvajanje razvedenim muskarcima podstanarima samo zato sto su razvedeni muski podstanari onda bi im itekako krsio ljudska prava.

Ni gejevima nije apriori isključena mogućnost. Ne piše u zakonu, gejevima se ne može dati dete na usvajanje.

Pri zahtevu za usvajanje seksualna orijentacija podnosioca zahteva se ne proverava. Nadam se bar, imaš li drugačija saznanja?
Ako se ne proverava, znači da nije važna i to je dokaz da homoseksualci nisu diskriminisani po tom pitanju.
Ali kad oni kao posebna skupina traže da se naglasi da oni imaju neko pravo, e to ne može.
Isto kao što to nebi moglo da se dozvoli teško bolesnima, starima, podstanarima, ako bi oni to tražili kao zasebna prava neke socijalne grupe.

Ako bi oni kao posebna skupina, kao što to rade gej aktivisti, tražili da im se izričito dozvoli da usvajaju decu trebalo bi postupiti isto kao i sa gejevima, zabraniti im.
Hoćeš li se i za njihova prava ovako žustro zalagati kao i za prava gejeva?

...neke su stvari sada jasnije.

Prvo: Ti si ostro protiv stavova davnopomenute Danice. Jer ona u jasno kaze da gej populaciji ne treba dati zakonsko pravo da stupe u istopolne brakove jer bi im to dalo zakonsku osnovu u slucaju da pokusaju da usvoje dete/decu.
Steta sto to nisi odmah rekao. To a i da ti podrazumevas da osobe koje su u istopolnom braku imaju pravo na usvajanje dece jer je to u skladu sa zakonom. Nema zakona koji kaze drugacije.

Drugo: Potpuno si spreman za Evropu. Sasvim je jasno da je to sto neki percipiraju postupke Evrope kao sikarniranje odredjenog segmenta balkanske populacije i kao prelamanje nekih sopstvenih problema preko tudjih, iz nekog razloga inferiornih, ledja pogresno. To je u stvari briga o deci.

Trece i sasvim ozbiljno: Iz cele tvoje diskusije provejava, nevesto prirlriveno, to da ti gej populaciju smatras na neki nacin inferiornom u odnosu na heteroseksualni deo. Ali ti je blam da to otvoreno kazes. Pa guras interes dece, onako kako ga ti definises, u prve redove da bi nekako zamaskirao svoje predrasude.

Cetvro i najozbiljnije: Ja sam apsolutno budala. Skoro cu sezdeset a jos uvek me iznova zapanjuju stavovi poput tvojih i, jos vise, upornost sa kojima se guraju. Stalno se iscudjavam nad time kako neko ne samo da je em pun predrasude nego i totalno nekonzistentan pri tome. A lepo znam da je licemerje po definiciji nekonzistentno i da licemer koristi predrasude da pred samim sobom prikrije tu nekonzistentnost. Jedno bez drugog ne ide. A znam i za clanak u Nature-u (ili je to bio Science) gde su naucnici lepo pokazali da su licemerje i dvostruki standaredi jedno od najvaznijih orudja evolucije, bez njega ne bi bilo opstanka ljudskoj vrsti. U postenoj borbi protiv, recimo lavova, homo sapiens ne bi imao nikakve sanse...

Peto i poslednje: Pa kako vam je bre u ovako vaznoj diskusiji promakao najubitacniji argument protiv davanja zakonske osnove gej populaciji za usvajanje dece?? Onaj o preminulima? Zar sam ja taj koji mora da vam sapuce. Nemoj da to moram i sledeci put da radim
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 11.12.2014

Re: Odlicno...

Prvo: Ti si ostro protiv stavova davnopomenute Danice.


Nisam baš primetio tu oštrinu, ali ako ti kažeš da je tako meni ne smeta. Nije mi davnopomenuta Danica idol da bih je pratio.
Dakle ako jesam, jesam.
Ne znam samo zašto je to važno.
Nema zakona koji kaze drugacije.


Jedan od osnovnih principa, valjda znaš.
Dozvoljeno je sve što nije zabranjeno.
Ali kad se nešto posebno naglasi, npr da gej parovi imaju pravo na usvajanje, onda onaj ko treba da procenjuje da li je to dobro okruženje za dete, ne sme tu okolnost da uzima u obzir i procenjuje je, jer je zakon rekao da je to u redu.
Dakle zakon u kom se izričito kaže da imaju pravo nikako ne.

Drugo: Potpuno si spreman za Evropu.


Dobro je ako je tako
Samo još da me ubede da tamo treba ići i sve je u redu.
to da ti gej populaciju smatras na neki nacin inferiornom u odnosu na heteroseksualni deo

Ako se radi o odgajanju usvojene dece u datim uslovima, a o tome pričamo, da, smatram je inferiornom.
Dete kod njih bi imalo više problema nego kod drugih.
Zar to nije inferiornost?


I čemu to traženje gde šta gde provejava?
Pitaj brate šta te interesuje, nema razloga da se mučiš.
Sve ću ti reći.

Znaš, malo me čudi manir da lovite kad će se ko "autovati".
Jel to smatrate normalnim da se neko prikriva, da gradi neki odabran imidž, pa ga vi lovite kad će se odati.
Jok brate, samo treba da pitaš i sve ću ti reći.
Nije valjda da se ti pretvaraš, da ovde ganjaš neku zamišljenu sliku o sebi, pa da zato to smatraš uobičajenim?
Nemoj jbt, poštuj makar svoje godine.
Baš bi bilo ružno.


samo da je em pun predrasude nego i totalno nekonzistentan pri tome.

Za predrasude smo se dogovorili, ako je predrasuda da mi je važnija sudbina dece nego sreća pedera, onda sam prepun predrasuda i nikako ne želim da ih se oslobodim.
Nego ovo o nekonzistentnosti me zanima.
Ajd poređaj jedan dva komentara koji to dokazuju.
Nebilo ti zapoveđeno.
Pa kako vam je bre u ovako vaznoj diskusiji promakao najubitacniji argument protiv davanja zakonske osnove gej populaciji za usvajanje dece?? Onaj o preminulima?


Malo je budalast primer, zato ga ne pominjem.
To što si ga se baš ti setio uopšte mu ne oduzima od te budalaštine.
pnbb pnbb 22:43 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

predavala likovno od četvrtog do šestog osnovne.
Jedno pregojeno, flegmatično stvorenje, koje je uspelo da me za tri školske godine ne nauči ničemu.

pa sta si ocekivao da te nauci iz likovnog ??
pnbb pnbb 22:46 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Re, goni se u kurac

ili sto bi rekli braca hrvati, hodi u nispe
blogovatelj blogovatelj 22:52 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

pa sta si ocekivao da te nauci iz likovnog ??


Što, kao iz likovnog nema šta da se nauči?
Tada nisam ništa očekivao, bio sam dete, pa ni sam nisam znao.
Sada znam da je mogla bar u naznakama da nam objasni šta je forma umetničkog dela, kako se prave kontrasti bojom, šta je portret a šta profil, neke osnove istorije umetnosti.
Mnogo stvari se može, samo kad se hoće.
pnbb pnbb 22:56 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

forma umetničkog dela, kako se prave kontrasti bojom, šta je portret a šta profil, neke osnove istorije umetnosti.

to mozda u sredjoj umjetnickoj, odsjek slikarstvo... u osnovnoj das komsinici da ti nacrta i oboji onaj jedan tabak iz bloka br5 i mirna backa
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:02 11.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Ko je rekao da postoji islamska nauka?

Ти.
лупинг
Zanimljivo je kako se lepo kraj islamske nauke podudara sa braćom turcima.
Domazet Domazet 00:17 12.12.2014

Pa nije valjda da si...

hoochie coochie man
Prvo: Ti si ostro protiv stavova davnopomenute Danice.


Nisam baš primetio tu oštrinu, ali ako ti kažeš da je tako meni ne smeta. Nije mi davnopomenuta Danica idol da bih je pratio.
Dakle ako jesam, jesam.
Ne znam samo zašto je to važno.
Nema zakona koji kaze drugacije.


Jedan od osnovnih principa, valjda znaš.
Dozvoljeno je sve što nije zabranjeno.
Ali kad se nešto posebno naglasi, npr da gej parovi imaju pravo na usvajanje, onda onaj ko treba da procenjuje da li je to dobro okruženje za dete, ne sme tu okolnost da uzima u obzir i procenjuje je, jer je zakon rekao da je to u redu.
Dakle zakon u kom se izričito kaže da imaju pravo nikako ne.

Drugo: Potpuno si spreman za Evropu.


Dobro je ako je tako
Samo još da me ubede da tamo treba ići i sve je u redu.
to da ti gej populaciju smatras na neki nacin inferiornom u odnosu na heteroseksualni deo

Ako se radi o odgajanju usvojene dece u datim uslovima, a o tome pričamo, da, smatram je inferiornom.
Dete kod njih bi imalo više problema nego kod drugih.
Zar to nije inferiornost?


I čemu to traženje gde šta gde provejava?
Pitaj brate šta te interesuje, nema razloga da se mučiš.
Sve ću ti reći.

Znaš, malo me čudi manir da lovite kad će se ko "autovati".
Jel to smatrate normalnim da se neko prikriva, da gradi neki odabran imidž, pa ga vi lovite kad će se odati.
Jok brate, samo treba da pitaš i sve ću ti reći.
Nije valjda da se ti pretvaraš, da ovde ganjaš neku zamišljenu sliku o sebi, pa da zato to smatraš uobičajenim?
Nemoj jbt, poštuj makar svoje godine.
Baš bi bilo ružno.


samo da je em pun predrasude nego i totalno nekonzistentan pri tome.

Za predrasude smo se dogovorili, ako je predrasuda da mi je važnija sudbina dece nego sreća pedera, onda sam prepun predrasuda i nikako ne želim da ih se oslobodim.
Nego ovo o nekonzistentnosti me zanima.
Ajd poređaj jedan dva komentara koji to dokazuju.
Nebilo ti zapoveđeno.
Pa kako vam je bre u ovako vaznoj diskusiji promakao najubitacniji argument protiv davanja zakonske osnove gej populaciji za usvajanje dece?? Onaj o preminulima?


Malo je budalast primer, zato ga ne pominjem.
To što si ga se baš ti setio uopšte mu ne oduzima od te budalaštine.

...ozbiljno shvatio ono o preminulima. Namerno sam ga stavio samo zato sto je samo malo budalastiji od onog tvog sa starcima od 80 godina. Stvarno svasta, obicno me nervira kad se neko pravi blentaviji nego sto jeste, ovaj put se stvarno nadam da je to slucaj.

I na kraju, sada stvarno, poslednji pokusaj da ti ukazem na falacy tvoje logike. Kazes, smatras gej parove inferiornijim od ostalih kada je u pitanju usvajanje dece. A zasto? Zato sto bi usvojena deca imala vise problema nego nego da ih je usvojio heteroseksualni par. A zasto bi ta deca imala vise problema? Pa zato sto bi ih kinjila sredina koja misli da je gej populacija inferiorna (po ovom ili onom osnovu). Dakle da bi zastitio tu decu od sredine koja u osnovi misli isto/slicno kao ti, ti si spreman da zrtvujes necija tudja prava/zelje/osecanja? Ne pada ti na pamet da pokusas da zastitis decu takosto ces prvo da malo poradis na sebi. To ti se zove self fulfilling prophecy razmisljanje. I jako je lako biti Prophet sa takvim nacinom razmisljanja.

Nego, cujem da i na Rome u Srbiji neki gledaju sa nipodastavanjem. Da li si protiv toga da i romski bracni parovi mogu da usvoje decu?

Kako ide sa Albancima? Ni oni, je l' da? Hrvati? Makedonci samo ako prihavate da su Srbi JR? Crnogorci su verovatno suvise lenji da se dosetaju do zavoda za napustenu i nezbrinutu decu tako da je bespredmetno i pomenuti ih? Bosnjaci samo ako prethodno svrate u crkvu da se pokrste i vrate veri praotaca? O Srbima u Hrvatskoj da i ne govorimo, oni su u mnogo ozbiljnijim problemima tako da koga briga za jedno pravo manje.

I tako sve korak po korak mi dodjosmo do samoga kraja. Tj. do mog business proposala. A da ti otvoris biro za izdavanje potvrda o podobnosti za usvajanje dece? Ti da izdajes potvrde ko je podoban a ko nije. A ja mogu da ti dizajniram pecat. Ti si kvalifikovan za sve ostalo.

Tuzno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:18 12.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Стварно, та дечја подјебавања -- ко је рекао Мусли-народ, да ли си мислио да ислам има своју науку... таман к'о за теријера, и оброк и плен.

Како вам не досади?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:32 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

A zasto bi ta deca imala vise problema? Pa zato sto bi ih kinjila sredina


Superiornost ili inferiornost se ogleda u realnim, datim uslovima, a ne u nekim imaginarnim.
Imamo uslove kakve imamo, u tim uslovima neko može neko ne može da detetu obezbedi za neki stepen udobniji život.
Onaj ko može je superiorniji onaj ko ne može je inferiorniji.
Sad što se tebi ne dopada kombinacija inferioran i gejevi, pa šta da ti radim.
Stanje je takvo i terminologija, na kojoj si ti insistirao, je ispravno upotrebljena.
Dakle da bi zastitio tu decu od sredine koja u osnovi misli isto/slicno kao ti, ti si spreman da zrtvujes necija tudja prava/zelje/osecanja?


Može ili tako, da žrtvuješ nečija prava zbog dece, ili da žrtvuješ decu zbog nečijih prava.
Kako bi ti?

Nego, cujem da i na Rome u Srbiji neki gledaju sa nipodastavanjem. Da li si protiv toga da i romski bracni parovi mogu da usvoje decu?

Kako ide sa Albancima? Ni oni, je l' da? Hrvati?

:)
Sad bi malo da ispituješ ne bih li se negde spotakao:)
Detinjasto, al ajd.
Bila sva ta pitanja pre tebe, postoje i odgovori, potrudi se, pročitaj ih

A sad ti meni odgovori, koga bi žrtvovao, prava ili decu?
princi princi 00:36 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Domazet
...

Dobar, definitivno jedan od tvojih najboljih komentara. Malo se samo paceuj prema HCM-u. Iako se skoro ni u čemu ne slažem s njim, kao korektan sagovornik zaslužuje svaki respect. Niti je nadobudna baba narikača, niti je pasivno-agresivni manijak.

Nego, imaš neki komentar na CIA svinjarije i ponašanje Obame? Priznajem da me najviše šokirala uloga ona dva nesrećna MDja u dizajniranju "extended interrogation" tehnika ili koji već newspeak ne koriste za stvari kao što su rectal feeding ili waterboarding. Što reče Vučko, izgleda da si pobrkali Hipokrita sa Hipokratom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:49 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Malo se samo paceuj prema HCM-u. Iako se skoro ni u čemu ne slažem s njim, kao korektan sagovornik zaslužuje svaki respect. Niti je nadobudna baba narikača, niti je pasivno-agresivni manijak.


:)
Pa prija, nije da ne prija, a i stvarno mi je važno kako me ko doživljava kao sagovornika.
Ne da li se slaže ili ne, nego da li vidi nameru da korektno branim stav ili vređam.
Hvala ti.

A po nekad ljudi koriste stare blogerske fore pa poture neki jak izraz, kao inferioran u ovom slučaju.
Kao, sad ću da mu doakam, ovo neće smeti da kaže pa ću oko toga da cinculiram :)
A što ne bih smeo ako postoje argumenti i ako baš na tom izrazu insistira?
Domazet Domazet 00:54 12.12.2014

HCM...

hoochie coochie man
A zasto bi ta deca imala vise problema? Pa zato sto bi ih kinjila sredina


Superiornost ili inferiornost se ogleda u realnim, datim uslovima, a ne u nekim imaginarnim.
Imamo uslove kakve imamo, u tim uslovima neko može neko ne može da detetu obezbedi za neki stepen udobniji život.
Onaj ko može je superiorniji onaj ko ne može je inferiorniji.
Sad što se tebi ne dopada kombinacija inferioran i gejevi, pa šta da ti radim.
Stanje je takvo i terminologija, na kojoj si ti insistirao, je ispravno upotrebljena.
Dakle da bi zastitio tu decu od sredine koja u osnovi misli isto/slicno kao ti, ti si spreman da zrtvujes necija tudja prava/zelje/osecanja?


Može ili tako, da žrtvuješ nečija prava zbog dece, ili da žrtvuješ decu zbog nečijih prava.
Kako bi ti?

Nego, cujem da i na Rome u Srbiji neki gledaju sa nipodastavanjem. Da li si protiv toga da i romski bracni parovi mogu da usvoje decu?

Kako ide sa Albancima? Ni oni, je l' da? Hrvati?

:)
Sad bi malo da ispituješ ne bih li se negde spotakao:)
Detinjasto, al ajd.
Bila sva ta pitanja pre tebe, postoje i odgovori, potrudi se, pročitaj ih

A sad ti meni odgovori, koga bi žrtvovao, prava ili decu?


Znaci ovo oko Roma, Albanaca, Hrvata...nezgodno, mos se spotaknes, moze neko da ti kaze da si nacionalista. Gejevi su medjutim bezopasni, svako zna da su inferiorni. Sad bi ovde trebao da ide neki tuzni smajli.

Lazan ti je izbor. Odnosno nemanje istog. Koji ti mrtav ladan nameces deci i gejevima da bi sacuvao svoje pravo na predrasude. Hebi ga tu pomoci nema. Barem ne kada se radi o konkretnim slucajevima. Ostaje da se nadamo da je Brajovic u pravu kada kaza da vas je sve manje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:05 12.12.2014

Re: HCM...

moze neko da ti kaze da si nacionalista.


Ujbt, nemoj to molim te, živ ne bih bio kad bi mi to neko rekao :)
Znaci ovo oko Roma, Albanaca, Hrvata...nezgodno, mos se spotaknes,


Ne, nego sam već odgovarao na ta pitanja.
Nemaju problem ni Romi ni ti bilo ko drugi oko usvajanja.
Pričao sam da ne bih dozvolio da Srbi iz Peći usvajaju dete srpske nacionalnosti.
Šta ti to govori, da sam šumadijski nacoš? :)
Gejevi su medjutim bezopasni


Jel?
Si gledao onu Policijsku akademiju kad nekom akademcu smeste da uleti u gej bar.
Stvarno sve pitome, bezopasne face.
Ovako nešto


Ima bre i kod njih svega, silovatelja, manijaka, ubica, stoke svakojake.
Ova generalizacija ti baš nije trebala.
Ili su Srbi narod nebski pa su njihovi gejevi neke ekstra rase? :)
Lazan ti je izbor

Kako lažan?
I sam si shvatio da bi deca imala više problema, zbog sredine zbog čega god, ali bi ih imala.
Treba li onda to zanemariti, a to znači decu gurnuti u više problema?
Zar to nije žrtvovanje?
Domazet Domazet 01:17 12.12.2014

Po meni...

princi
Domazet
...

Dobar, definitivno jedan od tvojih najboljih komentara. Malo se samo paceuj prema HCM-u. Iako se skoro ni u čemu ne slažem s njim, kao korektan sagovornik zaslužuje svaki respect. Niti je nadobudna baba narikača, niti je pasivno-agresivni manijak.

Nego, imaš neki komentar na CIA svinjarije i ponašanje Obame? Priznajem da me najviše šokirala uloga ona dva nesrećna MDja u dizajniranju "extended interrogation" tehnika ili koji već newspeak ne koriste za stvari kao što su rectal feeding ili waterboarding. Što reče Vučko, izgleda da si pobrkali Hipokrita sa Hipokratom.

...uljudni homofobi i uopste fobi bilo koje vrste su najgori. Daleko me manje zabrinjavaju nesrecnici poput gabriele, njih ocigledno neka gadna muka muci. HCM se sasvim udobno oseca u ulozi arbitera koji odredjuje sta kome pripada, sta je comme il faut a sta nje. Najstrasnija malogradjanstina, potpuno operisana od empatije, cak i one negativne. Zna on...

Sto se tice one dvojice veselnika, sta da ti kazem. A i Vucku. Pa vi ste pristalice Libertarijanstva i kapitalizma oslobodjenog bilo kakvih regulacija. Nasli ljudi kurentan proizvod i plasirali ga. I to dobro, za 161 milion dolara. Od cega im uspelo da zaista maznu 80. Ja njih uopste ne vidim kao hipokrite. Oni su klasican primer sociopata kakvih je prepun Wall Street. Wolves of Medicine...

Nesto sam malo upoznat sa situacijom oko skolovanja doktora u USA. Dobar broj onih koji upisuju medicinu to rade ne da bi lecili ljude vec da bi zaradili pare. A i oni koji krenu tamo iz najplemenitijih namera i mentalno prezive cut-throat kompeticiju naterani su ogromnim dugovima da potisnu brigu za bolesnike u drugi plan. Normalno ne svi, verovatno ne ni vecina ali ih je dovoljno da stvore sliku nakon koje te ona dvojica ni malo ne cude. Ne znam da li znas ali 4 godine school of medicine kosta sada preko 200 000 dolara. Konkurencija je nenormalna tako da univerziteti apsolutno ne moraju da privlace kandidate stipendijama. A mnogi od njih dolaze prezaduzeni kreditima za redovne cetiri godine studija.

Obama ne sme ni da pisne. Nasao se izmedju demokrata u kongresu i sefa CIA koga je on postavio i koji je clan njegove administracije. Imam vise razumevanja za ovo njegovo cutanje nego za njegov stav oko tzv Snowden afere.

Domazet Domazet 01:21 12.12.2014

Tek sad mi je jasno...

hoochie coochie man
moze neko da ti kaze da si nacionalista.


Ujbt, nemoj to molim te, živ ne bih bio kad bi mi to neko rekao :)
Znaci ovo oko Roma, Albanaca, Hrvata...nezgodno, mos se spotaknes,


Ne, nego sam već odgovarao na ta pitanja.
Nemaju problem ni Romi ni ti bilo ko drugi oko usvajanja.
Pričao sam da ne bih dozvolio da Srbi iz Peći usvajaju dete srpske nacionalnosti.
Šta ti to govori, da sam šumadijski nacoš? :)
Gejevi su medjutim bezopasni


Jel?
Si gledao onu Policijsku akademiju kad nekom akademcu smeste da uleti u gej bar.
Stvarno sve pitome, bezopasne face.
Ovako nešto


Ima bre i kod njih svega, silovatelja, manijaka, ubica, stoke svakojake.
Ova generalizacija ti baš nije trebala.
Ili su Srbi narod nebski pa su njihovi gejevi neke ekstra rase? :)
Lazan ti je izbor

Kako lažan?
I sam si shvatio da bi deca imala više problema, zbog sredine zbog čega god, ali bi ih imala.
Treba li onda to zanemariti, a to znači decu gurnuti u više problema?
Zar to nije žrtvovanje?

...sta je u pitanju. Stvarno, slika kaze vise nego hiljadu reci. Prpa burazeru...
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:22 12.12.2014

Re: Po meni...

HCM se sasvim udobno oseca u ulozi arbitera koji odredjuje sta kome pripada, sta je comme il faut a sta nje. Najstrasnija malogradjanstina, potpuno operisana od empatije, cak i one negativne. Zna on.


A tako zoveš kad neko ima stav, mišljenje koje se tebi ne dopada?
Dobro.

Šta je po tebi dozvoljeno mišljenje koje ne bi bilo arbitriranje.
Mišljenje "za" i, eventualno, mišljenje "nemam stav".
:))
Jak si
nim_opet nim_opet 01:22 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Ne da li se slaže ili ne, nego da li vidi nameru da korektno branim stav ili vređam.


Na zalost, ja nameru da korektno branis stav ne videh.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:23 12.12.2014

Re: Tek sad mi je jasno...

Prpa burazeru..


Što prpa, pa oni su bezopasni?
Ili si promenio mišljenje?
Jbt, pa kakvo ti je to uverenje kad ga jedna sličica promeni?
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:24 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Na zalost, ja nameru da korektno branis stav ne videh.


I na moju je to žalost, al, eto, dešava se.
Naročito kad neko unapred tako odluči.
Da nije to razlog?
Domazet Domazet 01:31 12.12.2014

Re: Po meni...

greska
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:13 12.12.2014

Re: Po meni...

Domazet
greska

Evo je jedna greška takođe. I to strašna:TOMO BUZOV

Obavezna lektira i strašna priča o srpskom rebru i diskriminaciji.
princi princi 03:36 12.12.2014

Re: Po meni...

Domazet
...

Ma sve je to OK, ali ovo su sociopate Mengele kalibra. Danas u Salonu neko nakačio Obamin govor u CIA iz 2009.
“What makes the United States special, and what makes you special, is precisely the fact that we are willing to uphold our values and ideals even when it’s hard — not just when it’s easy; even when we are afraid and under threat – not just when it’s expedient to do so. That’s what makes us different.”

Kako tužno zvuče te reči sada. Danas čitam da je prvi put od početka pollova podrška gun ownershipu veća od podrške gun controlu (PEW ispitivanje, valjda je pouzdano). Amerika je definitivno otišla u desno (čitaj, u qrac). Sa skoro izvesnom Hilary od 2016. (stalno se nadam nekom black swan trenutku koji bi sjebao tu izvesnost) things will only get worse.
looping looping 05:18 12.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Predrag Brajovic
Стварно, та дечја подјебавања -- ко је рекао Мусли-народ, да ли си мислио да ислам има своју науку... таман к'о за теријера, и оброк и плен.

Како вам не досади?


Da, lapsus je lapsus.
Zanimljivo je kako se lepo kraj islamske nauke podudara sa braćom turcima.

Tj. kraj razvoja nauke pod islamskom vlašću.
predatortz predatortz 08:27 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Sad bi malo da ispituješ ne bih li se negde spotakao:)


Ма, pusti...
I na mene se naklatio ko smrt na babu! Te Hrvati, te Srbi iz Hrvatske.

Neće čovek da shvati prostu činjenicu:

Srbija još nije spremna za istopolnu zajednicu, a kamo li na to da ljudi homoseksualne orjentacije usvajaju decu.
I njegovo rešenje je nametanje. Sad, što nametanje stvara otpor, što bi taj revolt najteže pao upravo usvojenoj deci...
Ćuj stari, pa to su trićarije.
Neka i ta deca istrpe nešto, majku mu!

Tužno da postoje ljudi koji tako razmišljaju.

Ukazuješ im na prirodan put, put sa najmanje štete i žrtava. Prvo zakonska legalizacija istopolne zajednice, pa raditi na prihvaćenosti te zajednice od strane društva. Pa kad to obezbediš, ostalo dolazi samo po sebi. Jedno po jedno...
I? Koja je njihova logika? Proglase te za homofoba! Ej, čoveka koji kaže dajte peticiju i predlog zakona o istopolnoj zajednici i ja ću da je potpišem - proglase za homofoba!

Ja stvarno ne znam da li je u pitanju samo bezobrazluk, ili tu ima još koječega...
freehand freehand 08:34 12.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Da, lapsus je lapsus.

Čak i ako je lapsus - nije greška. Islamska nauka postoji kao pojam, isto kao islamska filozofija koja je široko raširen i opšteprihvaćen termin. I to nikakve veze nema sa muslimanskim narodom koji je postojao u SFRJ (i nestao) i sad ovde na blogu.

ISLAMSKA ZAJEDNICA U BOSNI I HERCEGOVINI
UNIVERZITET U SARAJEVU
FAKULTET ISLAMSKIH NAUKA

KLIK
blogovatelj blogovatelj 09:18 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Neće čovek da shvati prostu činjenicu:

Srbija još nije spremna za istopolnu zajednicu, a kamo li na to da ljudi homoseksualne orjentacije usvajaju decu.
I njegovo rešenje je nametanje. Sad, što nametanje stvara otpor, što bi taj revolt najteže pao upravo usvojenoj deci...
Ćuj stari, pa to su trićarije.
Neka i ta deca istrpe nešto, majku mu!

Tužno da postoje ljudi koji tako razmišljaju.


SAD još uvek nisu spremne za multirasne škole, a kamo li na to da crnci idu u njih.
I takvo rešenje je nametanje. Sad, što nametanje stvara otpor, što bi taj revolt najteže pao upravo crnoj deci...
Ćuj stari, pa to su trićarije.
Neka i ta deca nešto istrpe, majku mu!

Tužno je da postoje ljudi koji tako razmišljaju.
.
.
.
E sad, dragi predatore, da ja pitam nešto.
Da li misliš je li bilo ljudi u SAD pre pedeset godina koji su razmišljali u skladu sa tvojim parafraziranim komentarom?
Da, bilo ih je, mnogo ih je bilo.
Dalje, šta misliš kakvo mišljenje o takvim ljudima današnja javnost ima?
I na kraju, ne i najmanje važno, da li bi ti želeo da tvoja deca i unuci tako misle o tebi?

Napravio vam je Dilan i pesmu pre pedeset godina.
Ima strofa u pesmi namenjena i političarima i piscima, ali ima i roditeljima.
Dakle, šta kaže gosn Cimerman o vremenu promene?

Come mothers and fathers
Throughout the land
And don't criticize
What you can't understand
Your sons and your daughters
Are beyond your command
Your old road is
Rapidly agin'
Please get out of the new one
If you can't lend your hand
For the times they are a-changin'.


milisav68 milisav68 09:24 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

predatortz
Ja stvarno ne znam da li je u pitanju samo bezobrazluk, ili tu ima još koječega...

Ma klasično salonsko/tastatursko foliranje.

Živeo sam 23 godine u SFRJ, gde su homoseksualci bili zakonom zabranjeni, i uglavnom ono što su trpeli je bio podsmeh, što naravno nije za pohvalu, i nije prijatno, ali nije bilo ni grafita - Ubij pedera!

Cela priča se radikalizovala posle petog oktobra, kada se agresivno krenulo u kampanju sa paradom, dok su ljudi ostajali bez posla, i gde su ih tukli svi redom, od policije do nekakvih privatnih obezbeđenja mafijaša (koji su na mufte kupovali fabrike i sve ostalo što im je padalo pod ruku).

I sad treba da očekuješ od tih istih prevarenih ljudi i socijalista/samoupravljača, da blagonaklono gledaju na forsiranje jebene parade, a njima se brani da protestuju na ulici, već to moraju da rade u krugu fabrike - gde im neko privatno obezbeđenje brani da uđu.

Pa naravno da će da bude otpor, i naravno da će njihova deca da pišu grafite, i da gledaju da iskale bes na nekom Geju.

I onda kada skreneš pažnju na to, odmah ti se nakači neko sa etiketom homofoba ili već nekom drugom boleštinom, i to obično neko, ko ne živi u Srbiji dvadeset i više godina.

A sa druge strane, ne smeš ni da zadržiš provalnika, jer nisi zakonski ovlašćen za to, i sleduje ti kazna od 120.000 dinara - ako to uradiš.

Ili čuješ komentar pandura - pa moraju i oni od nečega da žive.
predatortz predatortz 10:11 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Da li misliš je li bilo ljudi u SAD pre pedeset godina koji su razmišljali u skladu sa tvojim parafraziranim komentarom?


Da ja tebe pitam. Da li ti misliš da su crnci stavrno integrisani u SAD? Ili hispanosi? Nema predrasuda, sve im je dostupno kao i belcima? Iste procedure i postupci važe za njih, ili su te procedure malo 'skraćenije', da ne kažem ratne?

Sećam se scena srušenih crnačkih četvrti nakon rasnih nemira u LA devedesetih. Ni u Bosni, gde je delovala teška artiljerija, tenkovi i gde je palila pešadija, nije ništa onako temeljito sravnjeno sa zemljom.

Ne zajebavaj, Blogi...
emsiemsi emsiemsi 10:41 12.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

princi
Vidim da je sve previše kompleksno.

Narrative fallacy, sklonost ljudi pojednostavljenim narativima, over-confidence, iluzija da svet poznajemo mnogo bolje nego što je to slučaj, da potcenimo njegovu kompleksnost. Na žalost, svi smo tome skloni. Taleb čak nudi metod da se izmeri egzaktno, a Arijeli kaže da ogromnoj većini pametnih ljudi pamet i ne služi ni za šta drugo nego da se dodatno ubedi u valjanost argumenata koji podržavaju njihovu "priču" i "istinu" u koju veruju. Što je čovek pametniji, to više laže i sebe i druge. Novinari posebno skloni, valjda zato što žive od priča.

Пратећи твој рад, закључио сам да си ти веома паметан !
Успут --- драго ми је да пишеш овде, без обзира што си за себе рекао да си --- нетолерантан (додуше, нешто си ти то образлагао, некакво иф је било ту, но ...).
Такође ми је драго и што Домазет пише, без обзира што сам понекада зна "да није хтео о томе...".
Право је богатство да људи таквога формата, интелигенције и "надјебавачкога" потенцијала учествују у оваквим деликатним расправама са (нама) заосталим људима у овој запарложеној средини. Тиме испуњавају свој дуг према матици (схватио сам да су у иностранству), не само слањем дознака (додуше, слање дознака не требају никада да запоставе).
Тиме они заслужују респект за своју жртву, како би се људска права (и комплетни друштвени ниво) подигла на виши ниво.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:40 12.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

looping
Predrag Brajovic
Стварно, та дечја подјебавања -- ко је рекао Мусли-народ, да ли си мислио да ислам има своју науку... таман к'о за теријера, и оброк и плен.

Како вам не досади?


Da, lapsus je lapsus.
Zanimljivo je kako se lepo kraj islamske nauke podudara sa braćom turcima.

Tj. kraj razvoja nauke pod islamskom vlašću.

Не видиш да је глупо? Сад сам ја неки тупан који је не разликује народ, нацију и трипује да постоји муслимански народ? Па си ти, као, мени показао? Па ја с таквим дебилом не бих три реченице разменио, а не тридесет коментара. То је као да Омегине историјске перспективе узимаш за озбиљно...

Да, написао си да постоји исламска наука. Само би неки човек, извадивши себи очи, то могао да негира. Нико то не чита онако како си ти то сада представио. Па чак и ове што се ложе да ми га туре.
Али, ја ти показујем да је дебилно да ја сад јашем по томе.

Немој са мном да расправљаш, да не губиш време убудуће.
Уосталом, ти си показао чвршћу веру у своје једноставно разрешење зашто је стала исламска наука: стандард. Нема везе што то извесно није тачно, јер је већ у старту невешто формулисано, вербализација ти не ваља.

И тако...
looping looping 12:05 12.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Немој са мном да расправљаш, да не губиш време убудуће.

Nije mi cilj bio da prepametim, ja to više onako radi zabave.
И тако...

princi princi 13:28 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Da ja tebe pitam. Da li ti misliš da su crnci stavrno integrisani u SAD? Ili hispanosi? Nema predrasuda, sve im je dostupno kao i belcima? Iste procedure i postupci važe za njih, ili su te procedure malo 'skraćenije', da ne kažem ratne?

Pa ne kaže ti Blogi to, nego upravo suprotno: da uprkos predrasudama i rasizmu, belci moraju da idu s crncima i hispanosima u školu i da oko toga nema diskusije. Pozitivna diskriminacija ili afirmativna akcija- favorizovanje potlačene grupe u društvu: hispanosa i crnaca u USA i LGBT zajednice u Srbiji.
blogovatelj blogovatelj 16:35 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

uprkos predrasudama i rasizmu, belci moraju da idu s crncima i hispanosima u školu i da oko toga nema diskusije.


Bas tako.
A i pitanje integrisanosti crnaca i hispanosa nije uopšte pitanje. Svakako su sada mnogo integrisaniji nego što su bili pre pedeset godina.
Gledao sam film o BB Kingu i naježio sam se kad su rekli da je prvih dvanaest godina muzičarske karijere morao na turnejama da spavao u kombiju, jer je postojala segregacija u hotelima, tako da nije mogao da priviri u belačke hotele, a crnačkih nije bilo.
blogovatelj blogovatelj 16:36 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

blogovatelj
uprkos predrasudama i rasizmu, belci moraju da idu s crncima i hispanosima u školu i da oko toga nema diskusije.


Baš tako.
A i pitanje integrisanosti crnaca i hispanosa nije uopšte pitanje. Svakako su sada mnogo integrisaniji nego što su bili pre pedeset godina.
Gledao sam film o BB Kingu i naježio sam se kad su rekli da je prvih dvanaest godina muzičarske karijere morao na turnejama da spavao u kombiju, jer je postojala segregacija u hotelima, tako da nije mogao da priviri u belačke hotele, a crnačkih nije bilo.

Domazet Domazet 17:33 12.12.2014

E sad cu stvarno da budem bezobrazan...

Ма, pusti...
I na mene se naklatio ko smrt na babu! Te Hrvati, te Srbi iz Hrvatske.

Neće čovek da shvati prostu činjenicu:

Hrvatska još nije spremna za Srbe povratnike, a kamo li na to da Srbi povratnici usvajaju hrvatsku decu.
I njegovo rešenje je nametanje. Sad, što nametanje stvara otpor, što bi taj revolt najteže pao upravo usvojenoj deci...
Ćuj stari, pa to su trićarije.
Neka i ta deca istrpe nešto, majku mu!

Tužno da postoje ljudi koji tako razmišljaju.

Ukazuješ im na prirodan put, put sa najmanje štete i žrtava. Prvo zakonska legalizacija cirilice, pa raditi na prihvaćenosti te zajednice od strane društva. Pa kad to obezbediš, ostalo dolazi samo po sebi. Jedno po jedno...
I? Koja je njihova logika? Proglase te za srbofoba! Ej, čoveka koji kaže dajte peticiju i predlog zakona o Srbima povratnicima i ja ću da je potpišem - proglase za srbofoba!

Ja stvarno ne znam da li je u pitanju samo bezobrazluk, ili tu ima još koječega...


Drugo, ubiste se obojica od brige za decu. A kad pitam HCMa da li je protiv toga da Romi usvajaju decu on mi otresito odgovara da tu nema nikakvih problema, Romi mogu u Srbiji da usvajaju decu. A zasto onda ne mogu gay parovi? Pa zarad dece, da im se okolina ne podsmeva jerbo dobar deo Srba gleda sa visine na gay populaciju. A na Rome niko u Srbiji ne gleda sa visine? Ma gleda ali to je drugo. A zasto je to drugo? Pa eto, gejevi su nekako...inferiorniji. I sta ti onda predlazes? Pa nista, nek ostane sve po starom, sve dok dobar deo Srba na gejeve gleda onako kako ja na njih gledam. I ti bi radije da neka od dece izgube sansu da budu usvojena od gay para koji bi im omogucio bolju egzistenciju? Pa normalno, necu valjda ja zbog te dece da se odreknem svojih predrasuda, neka i ta deca istrpe nesto, majku mu!

Dakle, Marina je stvarno u pravu. U Srbiji (da budem precizniji, onom delu Srbije cije stavove zastupaju neki od ovdasnjih blogera) apsolutno ne postoji ideja o razmisljanje na nivou principa. Jednostavni algoritam:

IF A=B AND C=B
THEN A=C

u njihovoj varijanti postaje

IF A=B AND C=B
THEN A=C IF AND ONLY IF JA NEMAM NISTA PROTIV A I/ILI C

A sada bezobrazni deo, sta je zevzeci, ne svidja vam se kako ste ispali u ogledalu koje sam vam poturio pod nos. Pa ste ljuti na mene!? Lakse je proglasiti mene za salaonskog/tastaturkog folera nego probati da se oslobodite neprijatne homofobne grimase koja vam kvari osmeh...

I na kraju odgovor na krunski argument, na Ni u Americi nije nista bolje!

U Americi svakako nije dobro kada su neke stvari u pitanju. Narocitro kada je u pitanju uporni rasizam koji je duboko ukorenjen u nekim americkim sredinama. Ko god cita novine ovih dana moze u to da se uveri. Da sada ne idem taksativno po primerima police brutality cije su zrtve bili crnci. Medjutim, situacija je daleko bolja nego pre samo pedesetak godina. Ne malim delom zbog male Ruby Bridges sa one slike. I hrabrosti i upornosti njene porodice. A da su se pitali neki ovdsasnji blogeri, mala Ruby bi bila oduzeta od neodgovornih, salonskom politikom sludjenih, roditelja i data na usvajanje. Beloj heteroseksualnoj porodici, razume se. Da se zastiti od podsmeha...

Za mene je intelektualno nepostenje tezak greh. Tim veci sto je pocinilac inteligentniji. Tako da je moje razocaranje u tebe Predatorze najvece. Cudila me je tvoja ideoloska iskljucivost ali rekoh, verovatno su joj koreni u licnom/porodicnom iskustvu. Negativna iskustva kojih itekako ima u smutnim vremenima mogu da odrede zivotne stavove. Ne verujem, medjutim, da je uzrok za predrasude koje si na ovom blogu pokazao u nekakvom losem licnom/porodicnom iskustvu. Cak se mislim da nisi preveliki homofob. Ali si sujetan. Zar ne vidis da si TI taj koji gura u prve redove nesretnu decu koja zive bez roditelja a sve zarad ocuvanja svojih predrasuda. Koje, sto je najgore, nisu duboke kao kod nekih drugih blogera.

No kao sto Predatorz ume da kaze, ostajemo svako na svojoj strani. Ne verujem da ce iko sa suprotne strane da promeni svoje misljenje zbog mog pisanja na blogu. A ja sam svoje misljenje o Predatorzu promenio i tesko cu ga vratiti na staro. Sa godinama sam postao nepoverljiv...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:43 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Gledao sam film o BB Kingu i naježio sam se kad su rekli da je prvih dvanaest godina muzičarske karijere morao na turnejama da spavao u kombiju, jer je postojala segregacija u hotelima, tako da nije mogao da priviri u belačke hotele, a crnačkih nije bilo.


I kako to porediš sa pravoma gejeva ovde?
Piše li na nekom hotelu zabranjeno za pedere?
Uopšte, ta paralela , crna deca u Americi nekad, i usvajanje dece u Srbiji sad ne stoji, te dve stvari nemaju ništa zajedničko.
Usvajanje dece je problem koji mora da tretira isključivo decu i njihova prava.
Razumeš Blogi?

Ništa više, ne prava usvojitelja, ne vežbanje tolerantnosti, ne pravljenje idealnog društva, ništa, samo deca i njihova dobrobit. Ono što nije najbolja varijanta za dete, iz bilo kog razloga, mora da otpadne.
Zar je i to sporno?

Gejevi bi hteli da se ogrebu o dečija prava, pa da u sklopu rešavanja usvajanja dece, i traženja najboljih rešenja za njih i oni nekao profitiraju.
E pa to ne može, neka se za svoj položaj bore na neki drugi način, ako nađu dovoljno dobar način imaće širu podršku. Moju npr.
Parada kao način mi se ne dopada, i zato nikako ne bih otišao na nju, ali oni su ti koji odlučuju šta je dobro sve dok se tiče samo njih. Imaju pravo na nju, niko ne trpi štetne posledice, i država mora da im je je omogući.
Dakle parada je ok jer nikoga drugog osim njih ne uvlači u problem, ali u svajanje dece nije ok jer tu u problem uvlače i decu.

Rešavanje problema crne dece u Americi je tretirao samo crnu decu, i zato se ne može porediti sa ovom situacijom.
Niko nije imao štete od rešavanja tog problema, nije bilo onih koje je trebalo žrtvovati kao što bi se to desilo ovde, kada bi najbolje rešenje za decu moralo da bude žrtvovano da bi neko isterao svoju pravdu.

Pa nije ok jbg.
Domazet Domazet 17:47 12.12.2014

Re: Po meni...

princi
Domazet
...

Ma sve je to OK, ali ovo su sociopate Mengele kalibra. Danas u Salonu neko nakačio Obamin govor u CIA iz 2009.
“What makes the United States special, and what makes you special, is precisely the fact that we are willing to uphold our values and ideals even when it’s hard — not just when it’s easy; even when we are afraid and under threat – not just when it’s expedient to do so. That’s what makes us different.”

Kako tužno zvuče te reči sada. Danas čitam da je prvi put od početka pollova podrška gun ownershipu veća od podrške gun controlu (PEW ispitivanje, valjda je pouzdano). Amerika je definitivno otišla u desno (čitaj, u qrac). Sa skoro izvesnom Hilary od 2016. (stalno se nadam nekom black swan trenutku koji bi sjebao tu izvesnost) things will only get worse.


Prvo oko Mengelea, opet imam primedbu. Mengele nije bio sociopath, on je bio lunatic, iza njegovog zla je stajala neka vrsta verskog ludila. Ova dvojica su sociopaths, nisu lunatics. Iza njihovog postupka ne postoji nista drugo do potpuno otsustvo empatije. Od Mengeleovog ludila bili su postedjeni barem visoki plavi Nemci. Od osecaja za biznis ove dvojice nije postedjen niko. Radili bi to oni i svojim prvim komsijama samo da su mogli da za to dobiju federal grant. Tesko je porediti dva zla koja su bliska apsolutnom pojmu zla. Ako moram, ja cu da ti kazem da su meni ta dvojica vise scary ...

Sto se Obame tice, verovatno znas da se Robert McNamara pod starost pokajao za svoju ulogu u vijetnamskom ratu. Nicim izazvan i, meni barem, vrlo iskreno. Ja ne mogu da se odlucim da li bih voleo da to, za dvadeset godina, uradi Obama. U stvari mislim da ne bih. Lakse ce mi biti da o njemu mislim kao o jos jednoj veoma inteligentnoj barabi nego kao o dubokoumnom coveku, tvorcu onog neverovatnog govora o rasizmu u Americi, koji nije uspeo da se odupre. Moje je razocaranje ogromno, ne u njega vec u moju nadu u njega...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:49 12.12.2014

Re: E sad cu stvarno da budem bezobrazan...

A kad pitam HCMa da li je protiv toga da Romi usvajaju decu on mi otresito odgovara da tu nema nikakvih problema, Romi mogu u Srbiji da usvajaju decu. A zasto onda ne mogu gay parovi? Pa zarad dece, da im se okolina ne podsmeva jerbo dobar deo Srba gleda sa visine na gay populaciju.


Sam pitaš sam odgovaraš i naravno usput prilagođavaš kako ti odgovara :)

Klinački stvarno, mislio sam da si u stanju da svoj bes i nemoć prevaziđeš pa da razgovaraš koliko toliko argumentovano.
Ne umeš ti to, ti bi samo da pitaš, (a ne i da odgovaraš na pitanja) a kad ti se odgovor ne uklopi ti ga sam uklopiš.

S tobom se treba samo zajebavati.
milisav68 milisav68 17:57 12.12.2014

Re: E sad cu stvarno da budem bezobrazan...

Domazet
A sada bezobrazni deo, sta je zevzeci, ne svidja vam se kako ste ispali u ogledalu koje sam vam poturio pod nos. Pa ste ljuti na mene!? Lakse je proglasiti mene za salaonskog/tastaturkog folera nego probati da se oslobodite neprijatne homofobne grimase koja vam kvari osmeh...

Ništa nisi razumeo, ali zato sujeta radi 200 na sat.

Napolju pada kiša, ja ti nudim kišobran, a ti kažeš - ne treba imam ogledalo.
blogovatelj blogovatelj 18:21 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Piše li na nekom hotelu zabranjeno za pedere?


Da. Na mnogima. Samo što nije baš vidljivo onako skroz, nego se sve tako zamotava u neke oblandice u vidu zabrinutosti za prava dece.

PS.

A do pre par godina bilo je vidljivo i iz aviona.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Da. Na mnogima. Samo što nije baš vidljivo onako skroz, nego se sve tako zamotava u neke oblandice u vidu zabrinutosti za prava dece.

PS.

A do pre par godina bilo je vidljivo i iz aviona.


Dobro, hajd da prihvatim, recimo da piše.
I zbog toga treba davati decu na usvajanje?
Domazet Domazet 18:34 12.12.2014

Hvala ti na brizi...

milisav68
Domazet
A sada bezobrazni deo, sta je zevzeci, ne svidja vam se kako ste ispali u ogledalu koje sam vam poturio pod nos. Pa ste ljuti na mene!? Lakse je proglasiti mene za salaonskog/tastaturkog folera nego probati da se oslobodite neprijatne homofobne grimase koja vam kvari osmeh...

Ništa nisi razumeo, ali zato sujeta radi 200 na sat.

Napolju pada kiša, ja ti nudim kišobran, a ti kažeš - ne treba imam ogledalo.

...ali neka, nisam dete. Ti se bese bunis sto bi gejevi da usvajaju decu i sto im je parada puna neuksa. Kazes i da ima precih problema od prava gejeva da usvajaju decu.

Pa da vidis sa poslednja dva se uglavnom slazem. Ni meni gay parade ne gode oku ali mi na pamet ne pada da ih branim, jednostavno ne idem na njih. I sasvim sam siguran da u Srbiji ima vecih problema od toga sto homoseksualni parovi ne mogu da usvajaju decu. Mnogi egzistencijalni problemi pogadjaju gotovo celokupnu populaciju Srbije. Ali mi je neverovatno da ti ne vidis gde je problem u tom tvom 'sta se sad pa oni bune meni je gore nego njima'. Kao sto sam kazes, njima je mnogo gore bilo pre dvadeset, trideset, pedeset godina nego sto im je sada. A tebi je, pretpostavljam, gore. Ja sam sasvim spreman da se slozim sa tim. Ali mi je neverovatno da je tvoja reakcija na to sdto su oniu popravili svoj polozaj negativna. Ti si covece ljut zbog toga sto su oni nesto uspeli da urade za sebe. I umesto da pokusas da vidis sta su to oni dobro uradili a ti nisi, ti si ljut na njih, Neces da vidis da li mozda mozes nesto od njih da naucis, ti bi da njih da sapletes. Ako ne bas da sapletes a onda da im ljubazno kazes da ti se sklone sa ociju, em ti imas vaznija posla em se oni brate previse femkaju...

To je ono sto ukopava Srbiju. I ne samo Srbiju. Odbijanje da se nesto nauci od onih koji to rade bolje. I tvrdokorno ostajanje na svome uz ljutnju na tog drugog. I nemoj da mi kazes da ce vlasti (ko god da je na vlasti) da gledaju mnogo blagonaklonije na Pride nego na kolonu radnika strajkaca. Znam ja to dobro i bez tebe. Ali bi tim pre ti iz radnicke kolone trebali da se iz petnih zila potrude da nest nauce. A ne da mrze onie kojima je nesto bolje zato sto su se resili da se bore za to nesto bolje...
Domazet Domazet 18:45 12.12.2014

Znas sta HCM...

Rešavanje problema crne dece u Americi je tretirao samo crnu decu, i zato se ne može porediti sa ovom situacijom.
Niko nije imao štete od rešavanja tog problema, nije bilo onih koje je trebalo žrtvovati kao što bi se to desilo ovde, kada bi najbolje rešenje za decu moralo da bude žrtvovano da bi neko isterao svoju pravdu.

Pa nije ok jbg.

...stvarno sticem utisak da nije problem samo to sto su ti predrasude ukorenjene, pocinjem da mislim da jednostavno nisi previse bistar i da je besmisleno sa tobom se preganjati. Ali na ovo moram da reagujem, dobija preporuke.

Jeste li bre vi ljudi normalni i dokle mislite da lazete sami sebe samo da se ne bi suocili sa svojim predrasudama?? Pa sta mislite, zasto maly Ruby prate one cike? Zato sto nije bilo potrebe da se bilo ko zrtvuje da bi Ruby isla u skolu zajedno sa belom decom?? Pa jeste li vi svesni da bi ona sasvim moguce bila lincovana da je nisu stitili federalni agenti. Mislite li vi da toga nisu bili svesni njeni roditelji? Da nisu znali sta bi se desilo i njima ako bi uspeo linc male Rubi. Kolicina gluposti koja je potrebna da bi se stavila preporuka na ovakvo bulaznjenje je tolika da sam spremniji da prihvatim intelektualno nepostenje, ma koliko osecao averziju prema njemu, kao objasnjenje!
larisa_bg larisa_bg 19:01 12.12.2014

Re: Hvala ti na brizi...

Domazet
I sasvim sam siguran da u Srbiji ima vecih problema od toga sto homoseksualni parovi ne mogu da usvajaju decu. Mnogi egzistencijalni problemi pogadjaju gotovo celokupnu populaciju Srbije.


Nije ti ovo dobra logika. To je onaj čuveni argument političara: vi biste sad da pričate o slobodi medija kad nam oduzimaju Kosovo!?

Da, život ide, zemlja ima probleme, ali usput i obični ljudi imaju svoje male probleme koji su njima najveći. To što se privreda raspada nije razlog da se nekom uskrati lečenje. Po istoj logici, to što će da nam uzmu Kosovo nije razlog da neko ne stekne pravo da usvoji dete, ako je dobar i pristojan građanin.

Neko uvek mora da bude zadužen za velike probleme, a neko za one lične i naizgled manje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 12.12.2014

Re: Znas sta HCM...

dobija preporuke.


To te boli? :)
Evo i ja ću tebi preporučiti komentar, jel ti lakše ?
Kolicina gluposti koja je potrebna da bi se stavila preporuka na ovakvo bulaznjenje


Ma ne bre, nije to u pitanju, u pitanju je tvoja nesposobnost, verovatno uzorkovana glupošću, ali možda i samo besom, da shvatiš.
Ali zato sam ja tolerantan, strpljiv i nadasve human pa ću to za tebe da pojednostavim.



Pa jeste li vi svesni da bi ona sasvim moguce bila lincovana


Bila bi linčovana i trpela je svašta, ALI....

Pazi, pišem lagano

Rubi je sve to trpela da bi bilo bolje, kome?
Ajd pogodi.
Ne uspevaš?
Dobro, reći ću ti.
Trpela je sve to da bi bilo bolje.... NJOJ!
Dakle, ona je za svoje dobro morala sve da izdrži.

A da se neka ovdašnja Rubi da na usvajanje pederima ona bi trpela šikaniranja da bi bilo bolje, kome?
Sad ti je lakše, ajd probaj da pogodiš?
Ujbt, nije valjda da si toliko glup da opet ne pogađaš?
Al ja sam strpljiv i human pa ću ti opet pomoći.

Ovadšnja Rubi bi trpela šikaniranja da bi bilo bolje nekim pederima koji vole da imaju svoju Rubi, a ne mogu.

E pa ne može Rubi da trpi šikaniranja da bi pederima bilo bolje, ne dam ja a imam i preporuke.

Ajd daj i ti meni jednu preporuku, oćeš?
:)
blogovatelj blogovatelj 19:06 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

I zbog toga treba davati decu na usvajanje?


Aman, treba im dati isto pravo.
Nije problem u usvajanju. Problem je u pravima, koja su ustavom garantovana, ista za sve.
Kapiraš?
A posle, da li će da im oni koji su odgovorni dati dete da odgajaju, to je deo nečijeg drugog posla, to me stvarno ne zanima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:12 12.12.2014

Re: Pa nije valjda da si...

Aman, treba im dati isto pravo.
Nije problem u usvajanju. Problem je u pravima, koja su ustavom garantovana, ista za sve.
Kapiraš?


Pa ista i imaju.
Nema propisa koji im bilo šta uskraćuje.
Oni traže posebno pravo, da se naglasi da oni kao takvi imaju neka prava.
A posle, da li će da im oni koji su odgovorni dati dete da odgajaju, to je deo nečijeg drugog posla, to me stvarno ne zanima.

Tu i jeste kvaka.
Kada bi se okolnosti da je neko u gej zajednici zakonom definisale kao takve da nisu smetnja, onaj ko je odgovoran da dodeljuje decu na usvajanje ne bi smeo tu okolnost da uzima kao otežavajuću, iako ona u praksi, u realnom životu, jeste otežavajuća.
milisav68 milisav68 19:20 12.12.2014

Re: Hvala ti na brizi...

Domazet

...ali neka, nisam dete. Ti se bese bunis sto bi gejevi da usvajaju decu i sto im je parada puna neuksa. Kazes i da ima precih problema od prava gejeva da usvajaju decu.

Ma opet čitaš kako se tebi sviđa, izmišljaš nešto što nisam rekao.

Nemam ništa protiv parade, samo mislim da je to pogrešan način da se uvaže njihova prava i to naročito u kontekstu vremena - kada je krenuto sa forsiranjem iste.

Šteta je napravljena, i sada je kasno da se to ispravlja pošto je društvo oštro polarizovano, i zato mislim je loše za samu decu, da ona sama ispravljaju te greške, što su odrasli napravili.

Da sam njihovom mestu, spremio bi peticiju sa zakonskim predlogom o istopolnim brakovima, i lobirao kod vlasti da se to izglasa, a ove što žive od toga da sve to (i parada) ne uspe bih zamolio da mi više ne pomažu..

A dece ionako ima sve manje (za razliku od parova bez dece, kojih je sve više), pa rasprava oko usvajanja gubi smisao, osim ako nije želja za seromecanjem sa visine.
Domazet Domazet 19:31 12.12.2014

Larisa...

larisa_bg
Domazet
I sasvim sam siguran da u Srbiji ima vecih problema od toga sto homoseksualni parovi ne mogu da usvajaju decu. Mnogi egzistencijalni problemi pogadjaju gotovo celokupnu populaciju Srbije.


Nije ti ovo dobra logika. To je onaj čuveni argument političara: vi biste sad da pričate o slobodi medija kad nam oduzimaju Kosovo!?

Da, život ide, zemlja ima probleme, ali usput i obični ljudi imaju svoje male probleme koji su njima najveći. To što se privreda raspada nije razlog da se nekom uskrati lečenje. Po istoj logici, to što će da nam uzmu Kosovo nije razlog da neko ne stekne pravo da usvoji dete, ako je dobar i pristojan građanin.

Neko uvek mora da bude zadužen za velike probleme, a neko za one lične i naizgled manje.

... to je upravo ono sto sam hteo da kazem. Prioritizacija problema je sasvim u redu ali ne moze sve stati sve dok se ne resi onaj najveci. Narocito ako se pri tome odbija da bilo sta promenu u nacinu na koji pokusava da se resi taj problem i ako se frustracija zbog neresenog problema kanalise u ljutnju/mrznju prema onima koji su svoj problem uspeli kako-tako i koliko-toliko da rese.
Domazet Domazet 19:34 12.12.2014

Prijatelju...

hoochie coochie man
dobija preporuke.


To te boli? :)
Evo i ja ću tebi preporučiti komentar, jel ti lakše ?
Kolicina gluposti koja je potrebna da bi se stavila preporuka na ovakvo bulaznjenje


Ma ne bre, nije to u pitanju, u pitanju je tvoja nesposobnost, verovatno uzorkovana glupošću, ali možda i samo besom, da shvatiš.
Ali zato sam ja tolerantan, strpljiv i nadasve human pa ću to za tebe da pojednostavim.



Pa jeste li vi svesni da bi ona sasvim moguce bila lincovana


Bila bi linčovana i trpela je svašta, ALI....

Pazi, pišem lagano

Rubi je sve to trpela da bi bilo bolje, kome?
Ajd pogodi.
Ne uspevaš?
Dobro, reći ću ti.
Trpela je sve to da bi bilo bolje.... NJOJ!
Dakle, ona je za svoje dobro morala sve da izdrži.

A da se neka ovdašnja Rubi da na usvajanje pederima ona bi trpela šikaniranja da bi bilo bolje, kome?
Sad ti je lakše, ajd probaj da pogodiš?
Ujbt, nije valjda da si toliko glup da opet ne pogađaš?
Al ja sam strpljiv i human pa ću ti opet pomoći.

Ovadšnja Rubi bi trpela šikaniranja da bi bilo bolje nekim pederima koji vole da imaju svoju Rubi, a ne mogu.

E pa ne može Rubi da trpi šikaniranja da bi pederima bilo bolje, ne dam ja a imam i preporuke.

Ajd daj i ti meni jednu preporuku, oćeš?
:)

...ja ovo zovem kruzna odbrana gluposcu. I priznajem, tvoja odbrana je neprobojna. Sta da radim...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 12.12.2014

Re: Prijatelju...

Sta da radim...


Klikni na preporuči :)

Vidim shvatio si, a to je i najvažnije.
To da li ćeš priznati ili nećeš nije ni važno, a i očekivao sam da nećeš, sujeta je pregolema muka.
Domazet Domazet 20:05 12.12.2014

Stas mislim o tome koliko je...

milisav68
Domazet

...ali neka, nisam dete. Ti se bese bunis sto bi gejevi da usvajaju decu i sto im je parada puna neuksa. Kazes i da ima precih problema od prava gejeva da usvajaju decu.

Ma opet čitaš kako se tebi sviđa, izmišljaš nešto što nisam rekao.

Nemam ništa protiv parade, samo mislim da je to pogrešan način da se uvaže njihova prava i to naročito u kontekstu vremena - kada je krenuto sa forsiranjem iste.

Šteta je napravljena, i sada je kasno da se to ispravlja pošto je društvo oštro polarizovano, i zato mislim je loše za samu decu, da ona sama ispravljaju te greške, što su odrasli napravili.

Da sam njihovom mestu, spremio bi peticiju sa zakonskim predlogom o istopolnim brakovima, i lobirao kod vlasti da se to izglasa, a ove što žive od toga da sve to (i parada) ne uspe bih zamolio da mi više ne pomažu..

A dece ionako ima sve manje (za razliku od parova bez dece, kojih je sve više), pa rasprava oko usvajanja gubi smisao, osim ako nije želja za seromecanjem sa visine.

...infantilno zabijanje prsta u oko ostatku populacije mozes da pitas Pedju. I jednog i drugog, ako su obojica jos tu. Vise puta sam to rekao i to na nacin za koji mislim da ih je nateraoda zapamte to sto sam im rekao.

Pri tome ja ne mislim da su parade ponosa zabijanje prsta u oko. Neke druge stvari koje su radili ovde na blogu mislim da su itekako bile. Ti mozda vidis paradu kao zabijanje prsta u oko. Tvoje pravo. Ja vidim nesto drugo. Medjutim ne moze nasa estetika i uopste osecaj za prihvatljivo da bude kriterijum za njihovo Pravo na javno iskazivanje nezadovoljstva njihovim polozajem. Mi mozemo da kazemo sta mislimo i to je to. A ja se, Pedja mi svedok, stvarno nisam libio.

Oni (i svi drugi) imaju pravo da svoje nezadovoljstvo izrazavaju na nacin na koji hoce da ga iskazu, pod uslovom da to nikoga ne ugrozava fizicki. Uz to pravo, medjutim, ide i odgovornost. Kao i uz svako drugo pravo. Pa tako i oni snose odgovornost za posledice njihove odluke da to svoje pravo iskazu tako kako su ga iskazali. Jednom prilikom sam jednom od Pedjica rekao da mislim da ne postoji mnogo ljudi u Srbiji koji su vise od njega ucinili u korist stete pokreta za gay prava u Srbiji. Ali mi na pamet nije padalo da mu ja ogranicavam pravo da to radi tako kako je umislio.

I koliko me god oni ponekad(pocesto?) nervirali, koliko god mislio da grese sto rade neke stvari koje rade ja imam razumevanja za to. Kako da ti kazem, ja ne odobravam reverzni rasizam ali imam razumevanja za njega. Jer sta god prosao u zivotu znam da nisam bio izlozen ponizenjima koja su njima svakodnevnica koju mi najcesce i ne primecujemo.

I bre oko te dece. Pa vi se postavljate kao da gej parovi traze da se deca otimaju od heteroseksualnih roditelja i dodeljuju njima. U Srbiji iz mog vremena je bilo uobicajeno da se deca koja se daju na usvajanje zovu 'nezbrinuta' deca. Dakle, radi se o deci o kojoj njihovi pravi roditelji nece ili jednostavno ne mogu da se brinu. Ono zasta se vecina ljudi koji ima slican stav mome zalaze je da se u zbrinjavanju te dece gej parovi ne iskljucuju apriori. Odluke o usvajanju dece trebaju da donose ljudi koji su profesionalno osposobljeni za to, na osnovu profesionalnih kriterijuma. I normalno je da u tom procesu nemaju svi istu sansu ali moraju da imaju ista prava. Zar ne vidis da je 'ta deca ce biti izlozena podsmehu srerdine' kruzni argument. Da ih (tu decu) drzis kao taoce sredine pune predrasuda. Koja je puna predrasuda izmedju ostalog i zbog toga sto ti slezes ramenima i kazes hebi ga, sredina...
Domazet Domazet 20:07 12.12.2014

Re: Stas mislim o tome koliko je...

opet greska, stalno klikcem na 'citiraj' umesto 'izmeni'
Domazet Domazet 20:11 12.12.2014

Pogresno si ...

hoochie coochie man
Sta da radim...


Klikni na preporuči :)

Vidim shvatio si, a to je i najvažnije.
To da li ćeš priznati ili nećeš nije ni važno, a i očekivao sam da nećeš, sujeta je pregolema muka.

...procitao, ja lepo napisah 'priznajem'
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:20 12.12.2014

Re: Prijatelju...

:)

Србија, чини ми се, има десетак питања кроз која се пројектује цела њена ментална слика. Редослед није битан, али ево неких...
1) однос према геј грађанима Србије;
2) однос према женама и њихов положај;
3) однос према Сребрници;
4) однос према својим суседима,то јест теорија српског ребра;
5) однос према Албанцима (за њих теорија српског ребра не важи, они су из ње искључени);
6) однос према плаћању пореза, кроз који се осликава социјална солидарност испитаника, и свест о држави као заједници солидарних грађана;
7) однос према великим империјама -- Русија, Америци, ЕУ...
8) однос према Титовој СФРЈ;
9) однос према знању...

Ако ништа друго, овде никад није досадно.

Него, друго сам хтео да кажем: читам ОВУ СТУДИЈУ са Стенфорд универзетета -- Потрага за партнером: Интернет као проводаџија, и гледам пратеће табеле. Важно: највише недавних истополних партнерстава започиње на интернету.

Мислите о томе.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:27 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

procitao, ja lepo napisah 'priznajem'


Odlično, sad možemo i polako

Pa vi se postavljate kao da gej parovi traze da se deca otimaju od heteroseksualnih roditelja i dodeljuju njima.



Neko dete ostane bez staranja o njemu.
Dva para se interesuju da ga usvoje. Jedan je homoseksulani drugi heteropar.
Ostalo je sve isto, ista priamnja, ista starost, stanuju u istoj ulici, sve identično.
Ako to dete bude dato homoparu na usvajanje biće šikanirano, ako bude dato heteroparu neće biti šikanirano.
Kome ga dati?
Ja sam za to da se da heteroparu zato što tako neće biti šikanirano, a ti?
Šta je to što je diskfalifikovalo par koji nije dobio dete u ovoj hipotetičkoj situaciji?
Pa to što su istopolni par.
Ne zvuči politički korektno?
Ne zvuči, ali zvuči li istinito i logično?

Ili
Treba li zakonom reći da to ne sme da bude smetnja, pa da se dođe u poziciju se dete mora dati i pored svesti da će biti šikanirano, a da je šikana mogla da se izbegne?

Ili predlažeš da se službenik koji o tome odlučuje ipak dete da heteroparu, ali da odluku vešto sroči da izgleda da je razlog nešto drugo?
Da bi izgledalo da je sve u redu i da bi bilo politički korektno?
milisav68 milisav68 20:33 12.12.2014

Re: Stas mislim o tome koliko je...

Domazet
Ali mi na pamet nije padalo da mu ja ogranicavam pravo da to radi tako kako je umislio.

Ma niko od nas ovde mu to ne ograničava, nego mu se kaže - nemoj to (tako) da radiš, ispaštaćeš zbog toga, a on reaguje sa - baš me briga, e ako tebe baš briga, onda je i mene, ali nemoj da (nam) se žališ.
U Srbiji iz mog vremena je bilo uobicajeno da se deca koja se daju na usvajanje zovu 'nezbrinuta' deca.

Postoje i hraniteljske porodice, od koga je danas napravljen lep "biznis".
Da ih (tu decu) drzis kao taoce sredine pune predrasuda. Koja je puna predrasuda izmedju ostalog i zbog toga sto ti slezes ramenima i kazes hebi ga, sredina...

A zar ti ne vidiš da je to vrzino kolo, jer je od gej-prava napravljen "biznis", pa oni namerno guraju prst u oko sredini, pa onda ona reaguje kako reaguje, a ja treba da stanem između i da glumim unprofor.

Ne pada mi napamet.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:39 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

ХЦМ, ти, отприлике, предлажеш -- да човек нема бубуљицу, дај да му одсечемо главу! :)))
Domazet Domazet 20:49 12.12.2014

Re: Stas mislim o tome koliko je...

milisav68
Domazet
Ali mi na pamet nije padalo da mu ja ogranicavam pravo da to radi tako kako je umislio.

Ma niko od nas ovde mu to ne ograničava, nego mu se kaže - nemoj to (tako) da radiš, ispaštaćeš zbog toga, a on reaguje sa - baš me briga, e ako tebe baš briga, onda je i mene, ali nemoj da (nam) se žališ.
U Srbiji iz mog vremena je bilo uobicajeno da se deca koja se daju na usvajanje zovu 'nezbrinuta' deca.

Postoje i hraniteljske porodice, od koga je danas napravljen lep "biznis".
Da ih (tu decu) drzis kao taoce sredine pune predrasuda. Koja je puna predrasuda izmedju ostalog i zbog toga sto ti slezes ramenima i kazes hebi ga, sredina...

A zar ti ne vidiš da je to vrzino kolo, jer je od gej-prava napravljen "biznis", pa oni namerno guraju prst u oko sredini, pa onda ona reaguje kako reaguje, a ja treba da stanem između i da glumim unprofor.

Ne pada mi napamet.


Od mnogo cega je napravljen biznis. Ako mene pitas, prakticno od svega. Medjutim upada u oci da tebi upada u oci bas biznis napravljen oko gej parova. Zasto?

Ne moras da stajes izmedju. To je pitanje savesti. Ali ti ipak stajes izmedju. Kada odbijas da stajes izmedju vecine koja odbija da da manjini prava koja sebi prisvaja ti stajes izmedju. To je, kako rekoh, pitanje savesti i uopste mi ne pada na pamet da ti prebacujem odluku koju si doneo na osnovu sopstvene savesti i da tvrdim da moras da je promenis, samo konstatujem da ti ipak stajes.

Zapravo ne izmedju nego na stranu vecine...
larisa_bg larisa_bg 21:05 12.12.2014

Domazet...

Domazet

... to je upravo ono sto sam hteo da kazem.


E pa onda dobro.
Mnogo ste toga napisali, ja onako u masi komentara videla taj.
Ne znam više među vama koji se svađate ko je za šta. Ko bi to sve mogao da isprati.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:06 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

ХЦМ, ти, отприлике, предлажеш -- да човек нема бубуљицу, дај да му одсечемо главу! :)))


Kako li si ti do ovoga došao?

Hjad molim te objasni mi kako si to zaključio i, još jedna molba, odgovori ti na neka od pitanja koje sam gore posatvljao.
Bilo koje, ima ih dosta.
Može npr ono poslednje o hipitetičkoj situaciji kad dva para žele da usvoje isto dete.

Meni je ovde postavljano i postavljano pitanja, ja se, jadan, trudio da odgovorim, a ja kad postavim neko pitanje niko ne odgovara.
Hajd ti, nećeš i ti valjda sad izvrdavati

Dakle, dva para, jedno dete, kome ga daješ?



ps
A sa onim gore spiskom, mentalna slika i pitanja, si se malo zeznuo.
O tome možemo kasnije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:24 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

Dakle, dva para, jedno dete, kome ga daješ?

Нешто -- један је пар хетеро, а други хомо, тај избор?
Па оном који обећава да буде бољи родитељ, ваљда је то јасно.
Шта, неко ће да кињи то дете у овој нашој конзервативној српској средини, јер је дете геј пара. Па, променићу средину. И то не тако што ћу из ње да се одселим, већ да је научим да буде толерантна. (То је оно с бубуљицом и главом.) Шта, дете ће да пати? Нећу му бити лако? Давно сам на то одговорио: надам се да ће тога бити што мање, али немам недоумице. И предузео бих све да оне који то дете утерују у патњу буду какотребно санкционисани.

На*ебао би' им се нане нанине, све по закону... :)

P.S.
Имаћемо прилике за твој p.s. Текст је напола готов, него -- нема се времена.
milisav68 milisav68 21:40 12.12.2014

Re: Stas mislim o tome koliko je...

Domazet
Od mnogo cega je napravljen biznis. Ako mene pitas, prakticno od svega. Medjutim upada u oci da tebi upada u oci bas biznis napravljen oko gej parova. Zasto?

Zato što je to ovde (na ovom blogu) tema, a pomenuo sam i "biznis" hraniteljskih porodica - nego ti kao (slučajno) promaklo.
To je pitanje savesti

Ih, mene treba da grize savest, zato što nekog - ko živi od tuđe muke - ne grize (a ostali se prave blesavi).

Ne ide to tako.
larisa_bg larisa_bg 21:49 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man

Ako to dete bude dato homoparu na usvajanje biće šikanirano, ako bude dato heteroparu neće biti šikanirano.


Pod pretpostavkom da ti poverujem da ti je ovo autentični razlog zašto ne bi dao dete homo paru, i pod pretpostavkom da poverujem da nemaš drugih inhibicija u vezi s time, moram nešto da primetim. Svet će biti takav kakav jeste dok se to bude uzimalo kao argument. To je jedan zatvoreni krug: nećemo dati decu gej parovima jer će biti šikanirana, a šikanirana su upravo zbog toga što ima vrlo malo gej parova (uopšte, javnih) a naročito onih koji usvajaju decu, pa pošto ih je malo onda će takvu decu šikanirati, zbog toga što to deca nisu videla, pa kad već nisu videla što baš sad da gledaju... itd, itd... Kapiraš da jednom taj argument treba da prestane da bude argument inače nema pomaka?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

Па, променићу средину. И то не тако што ћу из ње да се одселим, већ да је научим да буде толерантна


A ima li drugih načina da se to uradi ili mora baš tako, dete kao sredstvo?
(То је оно с бубуљицом и главом.)


Aha, slutio jesam, ali sam se nadao da grešim
Deca su bubuljice a gejevi glava.
Ja bih ovako nesmotren i homofoban žrtvovao gej prava (glavu) zbog neke bubuljice (dečijih prava)
да човек нема бубуљицу, дај да му одсечемо главу!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

Pod pretpostavkom da ti poverujem da ti je ovo autentični razlog zašto ne bi dao dete homo paru,


Ma nemoj da veruješ, nemoj da nasedaš, mora da tu ima nešto drugo.

E stvarno mi je vas psiholanalitičara, više na vrh...
Nemoj mi verovati molim te, misli da se foliram, da sam homofob, bolesnik, šta god, biće ti mnogo lepše.
A mene stavrno zaboili šta ćeš ti da misliš.
Domazet Domazet 22:51 12.12.2014

E pa onda nista...

milisav68
Domazet
Od mnogo cega je napravljen biznis. Ako mene pitas, prakticno od svega. Medjutim upada u oci da tebi upada u oci bas biznis napravljen oko gej parova. Zasto?

Zato što je to ovde (na ovom blogu) tema, a pomenuo sam i "biznis" hraniteljskih porodica - nego ti kao (slučajno) promaklo.
To je pitanje savesti

Ih, mene treba da grize savest, zato što nekog - ko živi od tuđe muke - ne grize (a ostali se prave blesavi).

Ne ide to tako.

...ovo je logicki validan argument. Nelogicnosti nastaju kada krenes, ovde na blogu ili negde drugo, da se zalis na nepravde nanete segmentu populacije kojem ti pripadas. Ukoliko to nije samo kukanja radi ...
larisa_bg larisa_bg 23:09 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
Pod pretpostavkom da ti poverujem da ti je ovo autentični razlog zašto ne bi dao dete homo paru,


Ma nemoj da veruješ, nemoj da nasedaš, mora da tu ima nešto drugo.

E stvarno mi je vas psiholanalitičara, više na vrh...
Nemoj mi verovati molim te, misli da se foliram, da sam homofob, bolesnik, šta god, biće ti mnogo lepše.
A mene stavrno zaboili šta ćeš ti da misliš.


Ma nemoj se nerviraš odmah. Na blogu smo, razmenjujemo mišljenja, to je suština bloga.
Nemam pojma ni ko si ni kakav si, samo ti kažem: ne možemo recimo braniti detetu da polaže vozački ispit jer je to opasno. Ne možemo svojoj ćerki braniti da nosi mini suknju jer će možda da joj se navrze neki manijak i pedofil. I ne možemo braniti gej parovima da imaju ljudska prava kao i ostali ljudi jer će neki drugi reagovati neprimereno. Stvari se moraju pomerati čak i po cenu žrtava, nažalost, jer svet ide dalje, menja se...
milisav68 milisav68 23:20 12.12.2014

Re: E pa onda nista...

Domazet
Nelogicnosti nastaju kada krenes, ovde na blogu ili negde drugo, da se zalis na nepravde nanete segmentu populacije kojem ti pripadas.

A što moram negde da pripadam?

Valjda mogu da se žalim i za pare.
emsiemsi emsiemsi 23:23 12.12.2014

Re: E sad cu stvarno da budem bezobrazan...

Domazet

...
No kao sto Predatorz ume da kaze, ostajemo svako na svojoj strani. Ne verujem da ce iko sa suprotne strane da promeni svoje misljenje zbog mog pisanja na blogu. A ja sam svoje misljenje o Predatorzu promenio i tesko cu ga vratiti na staro. Sa godinama sam postao nepoverljiv...

За ово последње ниси (у потпуности) у праву.
Ја мењам своје мишљење сваки дан, нарочито при дискусији са паметним људима.
На жалост, све их је мање, не можда због њих самих, него због тога што сам ја све паметнији.
Дакле, мењам своје мишљење читајући твоје писање, додуше, не толико колико би то требало и колико се очекује, већ - помало.
emsiemsi emsiemsi 23:26 12.12.2014

Re: E sad cu stvarno da budem bezobrazan...

hoochie coochie man
A kad pitam HCMa da li je protiv toga da Romi usvajaju decu on mi otresito odgovara da tu nema nikakvih problema, Romi mogu u Srbiji da usvajaju decu. A zasto onda ne mogu gay parovi? Pa zarad dece, da im se okolina ne podsmeva jerbo dobar deo Srba gleda sa visine na gay populaciju.


Sam pitaš sam odgovaraš i naravno usput prilagođavaš kako ti odgovara :)

Klinački stvarno, mislio sam da si u stanju da svoj bes i nemoć prevaziđeš pa da razgovaraš koliko toliko argumentovano.
Ne umeš ti to, ti bi samo da pitaš, (a ne i da odgovaraš na pitanja) a kad ti se odgovor ne uklopi ti ga sam uklopiš.

S tobom se treba samo zajebavati.

Ниси у праву !
Успут --- да би (се) зајебавао Домазета, требало би да му будеш дорастао, но, ти то ниси.
Нисам, чак, нити ја !
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

razmenjujemo mišljenja


Stvarno?

A kakvo je to mišljenje, pod pretpostavkom da ti poverujem da ti je ovo autentični razlog...
Jel to razmena mišljenja ili razmatranje onoga ko ima neko mišljenje?
Stvari se moraju pomerati čak i po cenu žrtava

Ma sjajno.
Super je kad ionako unesrećenu decu žrtvuješ za bolje sutra.
Nema ko drugi da to bolje sutra obezbedi, a za njima i onako nema ko da plače, super su za žrtvovanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:27 12.12.2014

Re: Pogresno si ...

hoochie coochie man
A ima li drugih načina da se to uradi ili mora baš tako, dete kao sredstvo?

Па, наравно да има.
Рецимо, да се усвајају одрасли људи.
Тако мене неки геј пар усвоји усвоји, и, замисли, почну у друштву да ме киње. :) Или, да невина деца не би страдала, договоримо се да усвајамо Марсовце у првих деценију-две, па кад се увежбамо, пређемо на децу.

Мислим, да се не фолирамо: мене су друга деца кињила и зато што носим наочаре, остале ми фрустрације до данас, па би, вероватно, исто тако неки клинци које њихови родитељи нису научили толеранцији -- да поновим ово: које њихови родитељи нису научили толеранцији -- кињили клинце из геј породица. У прво време. На то би друштво, његове институције, требало да оштро стану у одбрану дететових права. Као што је Америка шездесетих стала у одбрану Афроамериканаца и њихових права на вожњу аутобусом под истим условима које су имали и белци:


Да подсетим: ја сам рекао, пре неких две-три година, кад је ДС био на власти, уколико је до мене, да бих ја извео и тенкове на улицу, да би се Pride успешно одржао. Држава мора повремено да демонстрира одлучност и прикаже кредибилну силу која несташне чланове друштва подсећа да су у обавези поштовања закона.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana