Društvo| Ljudska prava

Ko sve dobija nagrade za afirmaciju ljudskih prava

Predrag Azdejković RSS / 07.12.2014. u 22:14

Ove godine nagradu Osvjanje slobode koju dodeljuje Fond "Maja Maršićević-Tasić" dobila je profesorka  Ekonomskog fakulteta u Beogradu Danica Popović.

Nagrada "Osvajanje slobode" dodeljuje se ženi koja se svojim delovanjem zalaže za afirmaciju principa ljudskih prava, pravne države, demokratije i tolerancije u društvu.

Pa da vidimo kako profesorka afirmiše ljudska prava na svom Facebook profilu:

Kaže jedan moj profesor, Amerikanac, treba im to sve dati. Jer se u suprotnom gejevi mnogo više množe, sklapaju strejt brakove, pa prenose gene... Ali bez šale, pravo na brak je i pravo na usvajanje dece. Zamislite strejt dete koje živi u gej braku, gospode bože. 

 17819.jpg

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za afirmaciju ljudskih prava... 

 

Atačmenti



Komentari (1040)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 18:15 08.12.2014

Re: auuuuu

hoochie coochie man
Ma, dobro, ne može i neće tebe niko terati da menjaš svoje i vrednosti sredine u kojoj živiš.


Ne može, neće i nema potrebe.
To radim sam onoliko koliko mogu.
I radim na način da ne žtrtvujem decu.
Ti bi, vidim, i njih žrtvovao.
Možda se to tako radi tamo.

Ne, nemoj na kvarnjaka podmetati te gadarije. Ne diram u tvoje pravo da se osećaš self-righteous i ne pada mi na pamet da te ubeđujem u potrebu menjanja sistema vrednosti koji si usvojio, ali ti svakako neću dozvoliti da ga meni namećeš, pogotovu ne tako podlim podmetanjima i "brigom" za "dobrobit" dece.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:06 08.12.2014

Re: auuuuu

Суштина је: све промене испрва жуљају и боле.
Такође друга суштина: сви би да баш њих те промене не жуљају и боле, да их заиобиђу.
То је природно, али и нереално.

Дакле: мораће у Србији нека деца да плачу због тога што су им родитељи геј, сигурно ће нека деца да исмевају другу децу због тога (мене су само зато што носим наочаре, у седмој години :), неке ће геј брачне партнере сигурно неки наши суграђани малтретирати, али -- једном ће се ствари променити. И то није питање да ли ће овако бити, јер ће тако бити и то је сигурно, као што је сигурно да сутра ће да сване дан, него је само питање када ће бити и како да што мање њих заплаче док се и у Србији не успостави оно што јесте норма људских права и слобода и, напокон, љубави.

P.S.
Сад сам се сетио, али и схватио: када сам ја одрастао један примтивни поглед на свет чак је и физичку фалинку коју сам имао, био кратковид, сагледавао као неко неприродно стање :))))) Носити наочаре, било је срамота... Што рече мој отац, нешто ме као подјебавајући: Ти си први у кући -- хм, шта у кући, у селу! -- који носи наочаре.

Мислим да данас мало ко још ношење наочара види као нешто зазорно. Или -- можда види?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 08.12.2014

Re: auuuuu

Ne, nemoj na kvarnjaka podmetati te gadarije.


Nremoj tako Princi, ne podmećem ja ništa.
Ti si tvrdio da bez obzira što je sredina homofobna treba omogućiti usvajanje jer se tako bori protiv homofobije.
A usvojeno dete u homofobnoj sredini će vrlo verovatno imati posledice. U takvim oklonostima davanje dece na usvajanje i pored svega zaista znači zanemarivanje negativnih posledica po dete, a sve u cilju neke borbe. To je skoro doslovno isto što i žrtvovanje za više ciljeve.

Stvarno ne znam kako se drugačije može razumeti to što bi se borio svim slimama protiv toga, a u te sile spada i davanje dece na usvojenje, sve u inat okolnostima.

Braja je još direktiji u tome, on to decidno kaže (na moj užas) ali i ovo tvoje znači to isto.
Nije mi problem da imam različit stav od bilo koga, ali mi je problem kad neko tvrdi da podmećem.

Logično razmišljanje je ono o čemu Pred piše, Srbija je takva kakva je, i ne samo ona, dok je takva, za dobro dece, izvinite gej parovi, ali usvajanja nema.

Šta će biti kasnije videćemo, da li će se Srbija dovoljno promeniti, kako će se promeniti, da li će nauka reći nešto drugo.... sve će se to desiti u budućnosti a pošto budućnost ne možemo da sagledamo ništa ne možemo ni da tvrdimo.








milisav68 milisav68 19:25 08.12.2014

Re: auuuuu

Predrag Brajovic
Суштина је: све промене испрва жуљају и боле.
Такође друга суштина: сви би да баш њих те промене не жуљају и боле, да их заиобиђу.
То је природно, али и нереално.

Дакле: мораће у Србији нека деца да плачу због тога што су им родитељи геј, сигурно ће нека деца да исмевају другу децу због тога (мене су само зато што носим наочаре, у седмој години :), неке ће геј брачне партнере сигурно неки наши суграђани малтретирати, али -- једном ће се ствари променити. И то није питање да ли ће овако бити, јер ће тако бити и то је сигурно, као што је сигурно да сутра ће да сване дан, него је само питање када ће бити и како да што мање њих заплаче док се и у Србији не успостави оно што јесте норма људских права и слобода и, напокон, љубави.

Da citiram za svaki slučaj.

Ovo je strašno, nemam reči.
natasavb natasavb 19:29 08.12.2014

Re: auuuuu

HCM
A usvojeno dete u homofobnoj sredini će vrlo verovatno imati posledice. U takvim oklonostima davanje dece na usvajanje i pored svega zaista znači zanemarivanje negativnih posledica po dete, a sve u cilju neke borbe. To je skoro doslovno isto što i žrtvovanje za više ciljeve.


Žrtvovanje za više ciljeve ili stvaranje boljeg sveta za sve, pa i za tu decu?
Ja bih pre upotrebila drugu sintagmu.

Znaš, kada je krenula priča o inkluziji, slušala sam, a na žalost i još uvek slušam, slične komentare. Nije vreme, a što tvoje dete da probija led, njemu će biti bolje u specijalnoj školi, deca su okrutna itd itd, pa mi evo, stigosmo do sedmog razreda.
Jeste da probijamo led, i jeste da će sigurno, a i već jeste, drugoj deci koja su došla u tu školu posle njega biti lakše nego što je bilo Aleksi, ali kad se sve dobro i loše stavi na kantar ovo dobro i te kako pretegne.
I to ne za Aleksu, već za svu decu u njegovoj okolini.
Zašto? Pa zato što ta deca rastu sa tim da postoje i oni koji se od njih razlikuju i da postoje i oni kojima je možda potrebna njihova pomoć. Sutra, kada u životu sretnu nekog poput Alekse, sigurna sam da će dugračije gledati na njega nego da nisu išli sa Aleksom u razred.
I da, isto je to. Neko se razlikuje po tome što je autističan, neko zato što ne čuje, neko zato što su mu roditelji razvedeni, neko što je mnogo viši ili mnogo niži od ostalih, a neko i zato što odrasta sa dve mame ili dvojicom tata.
Decu od malena treba učiti da budu tolerantni prema različitom i jednog dana kad oni odrastu ovakve rasprave će biti suvišne.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:31 08.12.2014

Re: auuuuu

milisav68
Predrag Brajovic
Суштина је: све промене испрва жуљају и боле.
Такође друга суштина: сви би да баш њих те промене не жуљају и боле, да их заиобиђу.
То је природно, али и нереално.

Дакле: мораће у Србији нека деца да плачу због тога што су им родитељи геј, сигурно ће нека деца да исмевају другу децу због тога (мене су само зато што носим наочаре, у седмој години :), неке ће геј брачне партнере сигурно неки наши суграђани малтретирати, али -- једном ће се ствари променити. И то није питање да ли ће овако бити, јер ће тако бити и то је сигурно, као што је сигурно да сутра ће да сване дан, него је само питање када ће бити и како да што мање њих заплаче док се и у Србији не успостави оно што јесте норма људских права и слобода и, напокон, љубави.

Da citiram za svaki slučaj.

Ovo je strašno, nemam reči.

Шта је страшно?
Истина?

Јбг, шта да се ради... И ја сам мало плакао, кад су клинци зезали ме да сам ћора, а онда сам се потукао с неким клинцима-насилницима, и све је дошло на своје место. Био сам се изборио да будем пуноправан члан заједнице.

А то што сам утврдио да си бедник због ставова о Сребрници, у којима тврдиш да су Србима подметнули 8.000 Муслимана да их побију, а Срби нису успели да се уздрже од тог да их побију, јер су слепе и крволочне животиње, дакле, то што сам утврдио да си бедник и то очито доказао, нема везе са садашњом расправом :) Тако да не мораш то да ми сад враћаш, јер ћу се ја, ускоро, блогом вратити на твоју бедничку тему и ставове, дакле имаћеш прилике да са мном о овоме још дискутујеш.

P.S.
Него, Милисаве, да ја теби нешто не сметам, што носим наочаре?
natasavb natasavb 19:37 08.12.2014

Re: auuuuu

HCM
Ti si taj koji o sudbini dece ne razmišlja nego o sudbini nekih odraslih koji, eto, imaju neke želje.
I o svom statusu turbourbanog.


Pa sve i da je tako, zašto bi oni imali manja prava na te želje od nekih drugih?

Ja ne mogu da verujem da vi ne vidite koliko je vaše prihvatanje drugačijih samo deklarativno.
Ne mislim ovde na tebe, HCM, već na sve koji su kao tolerantni prema različitom sve do prve prilike kada to treba zaista da pokažu.
Zašto bi neko imao manja ili veća prava na bilo šta u ovom društvu samo na osnovu toga da li je hetero ili homoseksulac?
Ili imaju ili nemaju ista prava. Nema polovičnih prava i onih koja važe samo za neke.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:49 08.12.2014

Re: auuuuu

Žrtvovanje za više ciljeve ili stvaranje boljeg sveta za sve, pa i za tu decu?


Kako može biti bolje za tu decu kad će ona zbog želje nekih ljudi, i odluke drugih ljudi, trpeti posledice homofobne sredine, a da su ljudi drugačije odlučili, da su ih dali na usvajanje nekom drugom a ne baš tima, oni tih negativnih posledica ne bi imali?

To možda može biti bolje za neku drugu decu, neku buduću decu, ali za tu konkretnu decu to si gurno nije najbolje moguće rešenje njihovih problema (jer deca koja nemaju nikakvih problema i ne bivaju usvajana).
A zar nije jednino ispravno da se za njih nađu najbolja moguća rešenja?
U ovom slučaju manje dorba, ili loša rešenja za njih su u službi pravljenja povoljnijih okolnosti za neku drugu decu, a prvenstveno za uslišivanje želja odraslih, gej parova koji imaju tu želju.

Pa zar ta žrtva nije žrtva za nekog drugog, za neke druge ciljeve a ne za cilj njihove sreće?

I upravo tu je i ogromna razlika između tog problema i problema sa inkluzijom.
Deca u programu inkluzije dobijaju najbolje moguće rešenje u datim okolnostima. Ne potoji način da ona budu sa drugom decom a da se izbegne rizik koji ih čeka. Kada bi postojao bilo bi odlično, ali nema ga. I zato ona dobijaju najbolje moguće. To što se kao efekat toga javlja i menjanje društva je dobar sekundarni efekat, ali bi bilo užasno kad bi taj efekat bio prvenstveni cilj.
Da li bi iko svoje dete dao da utire put drugima trpeći neprijatnosti, ako bi za njega imao drugo, bolje rešenje, ono koji isključuje neprijatnosti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 08.12.2014

Re: auuuuu

Zašto bi neko imao manja ili veća prava na bilo šta u ovom društvu samo na osnovu toga da li je hetero ili homoseksulac?


Zato što su prava ograničena pravom drugih.
Deca imaju pravo da im se obezbede najbolji mogući uslovi.
Ako postoji mogućnost da im se obezbede uslovi bez rizika da budu izložena neprijatnosti, mora im se to pravo i obezbediti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 08.12.2014

Re: auuuuu

Срби нису успели да се уздрже од тог да их побију, јер су слепе и крволочне животиње,


Smiri se Brajo, preteruješ u besu:)
Ali ovo će ostati ovde zapisano i kad te bes prođe pa ćeš se stideti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:57 08.12.2014

Re: auuuuu

hoochie coochie man
Срби нису успели да се уздрже од тог да их побију, јер су слепе и крволочне животиње,


Smiri se Brajo, preteruješ u besu:)
Ali ovo će ostati ovde zapisano i kad te bes prođe pa ćeš se stideti.

:))))))
Па ти заиста мислиш да сам бесан?

Узгред, оно што сам написао о Сребрници, једна је од теза те denial Serbie. То је, у ствaри, до небеса мултиплокован онај албански дрон, који је изазвао српске навијаче да јуре Албанце по терену да им нану нанину... Јебига, кад изазивају.

Но, није то тема овде, а и обећао сам да ћу написати тај текст Српско ребро и друге приче. Једна од тих прича јесте и она о Сребрници.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 08.12.2014

Re: auuuuu

Па ти заиста мислиш да сам бесан?

:)

Pa nisi valjda pri čistoj vesti i zdravoj pameti napisao da su Srbi slepe i krvoločne životinje?
natasavb natasavb 20:02 08.12.2014

Re: auuuuu

Deca u programu inkluzije dobijaju najbolje moguće rešenje u datim okolnostima. Ne potoji način da ona budu sa drugom decom a da se izbegne rizik koji ih čeka. Kada bi postojao bilo bi odlično, ali nema ga. I zato ona dobijaju najbolje moguće.

Neki to ne vide kao najbolje moguće rešenje, već misle da dete treba da ide u specijalnu školu, a da se uključuje u socijalnu sredinu na drugačiji način, a ja mislim da delimična inkluzija ne postoji, kao ni specijalan život.

Insitiraš i ti i drugi da smo mi homofobna sredina, i da bi u startu za neku decu bilo loše da ih usvoji neki homeseksualni par, a ne shvataš da upravo ovakvim komentarima podstičeš tu homofobiju.
I još nešto, jesi li ti baš siguran da su sve porodice koje dobiju decu na usvajanje ili hraniteljstvo baš podobne i najbolje rešenje za tu decu?
Ja sigurno znam da nisu, jer sam čula dovoljno priča iz prve ruke šta su neka deca doživela po takvim porodicama.
Plus, kod nas je toliko velika netolerantnost na svaku različitost da i neku decu koju su usvojena od hetero parova kad se sazna da su usvojena druga deca maltertiraju i svašta im govore.

Deca moraju da se uče toleranciji prema drugačijem, šta god da je u pitanju, a vi ih ovakvim komentarima ne učite tome.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:03 08.12.2014

Re: auuuuu

hoochie coochie man
Па ти заиста мислиш да сам бесан?

:)

Pa nisi valjda pri čistoj vesti i zdravoj pameti napisao da su Srbi slepe i krvoločne životinje?

Нисам ја.
Милисав јесте.
Код Dalija, где је гост Мартин Крпан.

Не пратиш фабулу радње :)
predatortz predatortz 20:04 08.12.2014

Re: auuuuu

Узгред, оно што сам написао о Сребрници, једна је од теза те denial Serbie. То је, у ствaри, до небеса мултиплокован онај албански дрон, који је изазвао српске навијаче да јуре Албанце по терену да им нану нанину...


Brajoviću, kad se ( ako se ) nekad sazna prava istina o Srebrenici, mnogi će se sramiti zbog svojih reči. Mnogi će imati potrebu da riču kao goveda zbog crno-bele slike u koju su verovali.

Pustimo to vremenu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 08.12.2014

Re: auuuuu

Neki to ne vide kao najbolje moguće rešenje, već misle da dete treba da ide u specijalnu školu,


Onaj ko odlučuje vidi, roditelji i država, i našao je najbolje moguće rešenje.
A kod usvajanja skoro svi vidimo da postoje i bolja rešenja, ali iz nekih razloga pristajemo i na lošija.
Ja to ne bih, ja bih i tu samo najbolje, pa neka misli šta ko hoće.
Baš kao i kod inkluzije, nađeno je najbolje pa neka misli šta ko hoće.

a ne shvataš da upravo ovakvim komentarima podstičeš tu homofobiju.


Zar je i to način da se bori protiv bilo čega, da se ne govori istina?
I još nešto, jesi li ti baš siguran da su sve porodice koje dobiju decu na usvajanje ili hraniteljstvo baš podobne i najbolje rešenje za tu decu?


Naravno da ne, ali to što jedne greške već postoje ne znači da i druge treba praviti.
Nije heteroseksulanost parova dovoljna da se deca nekome daju, ali homoseksualnost jeste dovoljna da se ne daju.
A pored tih karaktrristika postoji još tušta i tma drugih koje utiču na odluku kome dati.
I u mnoštvu tih dugih karakteristika se naprave greške.
Deca moraju da se uče toleranciji prema drugačijem,

Zar je to isključeno u heteroseksualnim sredinama. Zar takve sredine ne mogu decu učiti tolerantnosti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 08.12.2014

Re: auuuuu

Не пратиш фабулу радње :)


e jbg :)

Ma pratim ovu temu, to o Srbima i Srebrenici pogledah samo ovlaš.
Izvini
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:14 08.12.2014

Re: auuuuu

predatortz
Узгред, оно што сам написао о Сребрници, једна је од теза те denial Serbie. То је, у ствaри, до небеса мултиплокован онај албански дрон, који је изазвао српске навијаче да јуре Албанце по терену да им нану нанину...


Brajoviću, kad se ( ako se ) nekad sazna prava istina o Srebrenici, mnogi će se sramiti zbog svojih reči. Mnogi će imati potrebu da riču kao goveda zbog crno-bele slike u koju su verovali.

Pustimo to vremenu...

Не.

1) Нема неке друге праве истине. Побијено је 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца. Неки расправу да ли је побијено 8.453 или 6.328 Муслимана сматра кључним за оспоравање чињенице да је злочин уопште почињен. Као, не зна се колико њих тачно, било их је који су, иако вођени као жртве, проналажени по Америкама или Енглескама.
2) То што је муслиманска власт оставила на цедилу целу ту енклаву, како би политички профитирала у реакције међународне заједнице, не значи да је муслиманска власт оставила 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца да буду побијени. Те су људе побили Срби, који -- као изазвани таквим подлим поступком муслиманских власти, која је напустила своје људе -- нису, по Милисаву и сличнима, могли да се уздрже од тога да побију 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца.

Ником се не може подметнути да убије толико људи. Ником се не може подметнути да убије макар и једног човека.

Denial Serbia.
martin_krpan martin_krpan 20:17 08.12.2014

Re: auuuuu

Brajoviću, kad se ( ako se ) nekad sazna prava istina o Srebrenici, mnogi će se sramiti zbog svojih reči. Mnogi će imati potrebu da riču kao goveda zbog crno-bele slike u koju su verovali.


Možda. Ali tvoja djeca nikada neće ići na rođendane kod drugara Bošnjaka.
natasavb natasavb 20:18 08.12.2014

Re: auuuuu

Zar je to isključeno u heteroseksualnim sredinama. Zar takve sredine ne mogu decu učiti tolerantnosti?

Kakvoj tolerantnosti?
Delimičnoj?
Po svemu što si ti napisao ja bih rekla da ti misliš da ih ne treba učiti tolerantnosti i prihvatanju homeskulaca.
A što se tiče inkluzije, na roditeljima je je da li će decu upisati u redovnu ili specijalnu školu.
Država nije propisala rešenje za sve, već samoo dala mogučnost izbora.
Sa jedne strane je to u redu, a sa druge, ne rade baš svi roditelji ono što je u najboljem interesu za dete. Često donose odluke koje su najbolje i najlakše rešenje za njih lično, a ne za dete.
predatortz predatortz 20:23 08.12.2014

Re: auuuuu


1) Нема неке друге праве истине. Побијено је 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца


28. divizija A BiH je proglasila punu mobilizaciju muškog stanovništva od 15. do 65. godina života. Tehnički, civila tu nije bilo.

Drugo, misliš li ti da su srpske snage ušle u enklavu, pohvatale bez otpora sve te ljude, povezale i postreljale?
Ako misliš, onda pojma nemaš koliko je to neizvodiv posao. Vojnički neizvodiv. Borbe su trajale mesecima nakon famoznog 11. 7. , kao i neutralizacija većih ili manjih grupa pripadnika te divizije. Grupa pod oružjem, Brajoviću.

No, ne negiram da je streljanja bilo - što jeste zločin po svim pravilima rata. Streljati zarobljenog neprijateljskog vojnika je zločin i tu opravdanja nema.

Ovo su fakti, ovo se dogodilo. Zašto se dogodilo, da li je moglo biti izbegnuto, da li je moralo da se radi to što je rađeno?

O tome će se govoriti, kao što se u konačnici govori o svakom istorijskom događaju.
O tome ja tebi pokušavam da pričam...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 08.12.2014

Re: auuuuu

Kakvoj tolerantnosti?
Delimičnoj?


Apsolutnoj.
Nije valjda da smatraš da je nemoguće decu učiti apsolutnoj tolerantnosti u heterobraku?
Po svemu što si ti napisao ja bih rekla da ti misliš da ih ne treba učiti tolerantnosti i prihvatanju homeskulaca.


Pogrešno čitaš, al bože moj.
Nije mi cilj da o sebi ovde stvorim neku sliku, nego da pričamo o temi.
Ako misliš to što misliš, mislii.
Neću se pravdati.
Sa jedne strane je to u redu, a sa druge, ne rade baš svi roditelji ono što je u najboljem interesu za dete.

Treba ipak ostaviti roditeljiam da to procene.
Ne valja kad država misli da ona uvek najbolje sve zna.
Osim u nekim ekstremnim situacijama, naravno, a tu ne mislim na inkluziju.
milisav68 milisav68 20:29 08.12.2014

Re: auuuuu

Predrag Brajovic

Јбг, шта да се ради... И ја сам мало плакао, кад су клинци зезали ме да сам ћора, а онда сам се потукао с неким клинцима-насилницима, и све је дошло на своје место. Био сам се изборио да будем пуноправан члан заједнице.

To su dečja posla, a ovo o čemu pričamo je posao za odrasle, pa je zbog toga strašno poturati decu da rešavaju probleme odraslih.
А то што сам утврдио да си бедник због ставова о Сребрници, у којима тврдиш да су Србима подметнули 8.000 Муслимана да их побију, а Срби нису успели да се уздрже од тог да их побију, јер су слепе и крволочне животиње, дакле, то што сам утврдио да си бедник и то очито доказао, нема везе са садашњом расправом :) Тако да не мораш то да ми сад враћаш, јер ћу се ја, ускоро, блогом вратити на твоју бедничку тему и ставове, дакле имаћеш прилике да са мном о овоме још дискутујеш.

Ovo je klasika, kada ponestanu argumenti - kreću uvrede.Meni to ne smeta, jer su to sve fotoni koji udaraju u ekran monitora, ali ako nisi primetio dosad, ja uvek raspravljam o stavovima, a ne o onome ko te stavove iznosi (sem kada se šalimo, ali to je nešto drugo), pa tako ovo nije nikakva "osveta" već zgražavanje nad tvojim stavom, a recimo skoro potpuno se slažem sa tobom, kada je tema ekonomija SFRJ.
Него, Милисаве, да ја теби нешто не сметам, што носим наочаре?


Mnogo sebi daješ na važnosti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:33 08.12.2014

Re: auuuuu

predatortz
No, ne negiram da je streljanja bilo - što jeste zločin po svim pravilima rata. Streljati zarobljenog neprijateljskog vojnika je zločin i tu opravdanja nema.

predatortz
28. divizija A BiH je proglasila punu mobilizaciju muškog stanovništva od 15. do 65. godina života. Tehnički, civila tu nije bilo.

Боре ти се реченице.
predatortz predatortz 20:38 08.12.2014

Re: auuuuu

Predrag Brajovic
predatortz
No, ne negiram da je streljanja bilo - što jeste zločin po svim pravilima rata. Streljati zarobljenog neprijateljskog vojnika je zločin i tu opravdanja nema.

predatortz
28. divizija A BiH je proglasila punu mobilizaciju muškog stanovništva od 15. do 65. godina života. Tehnički, civila tu nije bilo.

Боре ти се реченице.


Gde? Neprijateljski vojnici i civila nije bilo? Ne kontam? Ja i govorim o pripadnicima 28.divizije A BiH - dakle vojnicima.
Dobrim vojnicima, Brajoviću. Velike glavobolje su nam zadavali.

Da li je bilo i mrtvih civila? Jeste. Kada napadaš mešovitu, vojno-civilnu kolonu koja je legitimna meta, nemoguće je narediti granati da razazna vojnika, a preskoči civila.

Ili, ti misliš da zarobljavanjem vojnik postaje civil?
Nisi ti toliko neupućen, ipak si ti dete oficira...
Eto, NATO, onakva sila - pa to ne uspeva. Veliki im, brate, procenat kolateralne štete...
milisav68 milisav68 20:41 08.12.2014

Re: auuuuu

natasavb

Neki to ne vide kao najbolje moguće rešenje, već misle da dete treba da ide u specijalnu školu, a da se uključuje u socijalnu sredinu na drugačiji način, a ja mislim da delimična inkluzija ne postoji, kao ni specijalan život.

Ali ni totalna, bez ikakvog pogovora nije rešenje.

Postoje deca koja jednostavno nisu za školu, jer su višestruko ometena u razvoju.

A drugo, država mora da obezbedi iste uslove za svu decu koja mogu da kako-tako prate nastavu, a ne da po provinciji ta deca sede kod kuće, jer škole/država, nema para da obezbedi sredstva za asistenta, ili se dešava da takva deca ometaju nastavu (jer traže posebnu pažnju), i da padaju u nesvest usled epi-napada, pa se ostala deca traumiraju (a i učiteljici nije svejedno).
nim_opet nim_opet 20:44 08.12.2014

Re: auuuuu

Kako može biti bolje za tu decu kad će ona zbog želje nekih ljudi, i odluke drugih ljudi, trpeti posledice homofobne sredine, a da su ljudi drugačije odlučili, da su ih dali na usvajanje nekom drugom a ne baš tima, oni tih negativnih posledica ne bi imali?

Deca iz mesovitih brakova izmedju crnaca i belaca u Americi su 60ih jako ispastala u skolama, posebno na jugu. Jel zbog toga nije trebalo dozvoliti mesane brakove? Crnu decu koja su isli u vecinom bele, segregirane, skole na jugu je stitla federalna policija, napadali su ih gradjani na putu do i od skole. Jel zbog toga nije trebalo prekinuti segregaciju?
freehand freehand 20:46 08.12.2014

Re: auuuuu

А то што сам утврдио да си бедник због ставова о Сребрници, у којима тврдиш да су Србима подметнули 8.000 Муслимана да их побију,

Ček, jel su to tri hiljade dostreljali u međuvremenu u ova dva dana? Ili si ti prestao da smanjuješ broj žrtava? Ili si počeo da povećavaš?
martin_krpan martin_krpan 20:53 08.12.2014

Re: auuuuu

Postoje deca koja jednostavno nisu za školu, jer su višestruko ometena u razvoju.



predator, milisav, hući i ostali mačo majstori... imate li vi ljudi imalo senzibiliteta. Da li vam je neko rekao da žnojava, dlakava muževnost sa smradom opasača nije više cool. Jebote, jel se zavlačite u podrume i polirate zolje i trombone kada vam gore žene imaju prezentaciju tuper plastičnog posuđa. Kakva mizerija od svijesti i korištenja derivata demokratije i interneta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:59 08.12.2014

Re: auuuuu

freehand
А то што сам утврдио да си бедник због ставова о Сребрници, у којима тврдиш да су Србима подметнули 8.000 Муслимана да их побију,

Ček, jel su to tri hiljade dostreljali u međuvremenu u ova dva dana? Ili si ti prestao sa smanjuješ broj žrtava? Ili si počeo da povećavaš?

Не, Рин Тин Тине, него си се ти тиме бавио, тим изучавањем да ли је побијено је 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца.
Мени та разлика не значи: страшан злочин.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 08.12.2014

Re: auuuuu

predator, milisav, hući i ostali mačo majstori


:)
Evo ga još jedan genije koji bi o onima što govore kad već ne može da razume o čemu se govori.
Koji vam je, bre, krasni?
Šta te briga kakav sam ja, šta mi radi žena, da li ima podrum ili zolju...pričaj o temi ako znaš išta o tome
imate li vi ljudi imalo senzibiliteta.

Senzibiliteta za šta?




freehand freehand 21:30 08.12.2014

Re: auuuuu

Не, Рин Тин Тине


Kako je zaista tužno kad neko sa diplomama, prizanjima i kolajnama koje svako malo podastire kao garanciju sopstvene utemeljenosti nema ni toliko kreativnosti da jednu metaforu sam smisli nego i to mora da ukrade? :(
Pa to je još tužnije nego kad takva jedna pokonidrena raštan-bundeva drugi način nema no da svakog ku joj se suprotstavi pokuša da uvredi.
Pokuša, kažem. Jer - ko se miša i najmanje boji?
Ili blavora, viđu njega?
тим изучавањем да ли је побијено је 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца.
Мени та разлика не значи: страшан злочин.

Nije lepo da se laže.
Побијено је 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца

оставила 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца да

да побију 8.453 или 6.328 деце, жена, цивила, заробљеника и бораца.

О туђем народу, да је намерно гурнуо пет хиљада људи у смрт, о властитом народу да је на нивоу слепе животиње која није могла да одоли прилици да убије.

KLIK

Znaš, ružno je licitirati žrtvama. I da nisi tako nemilosrdan vitlajući tim tvojim prutićem za koji zamišljaš da je knut - pa da se ovo prenebregne. Ali, Brajoviću: prosto kao da čitam tvoju vrisku da je kojim slučajem Milisav ili Predatorz napisao to što si ti napisao.
Nego, idi se umij malo, i traži još onog vina. kao da ti dobro čini.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 08.12.2014

Re: auuuuu

freehand
Не, Рин Тин Тине

Kako je zaista tužno kad neko sa diplomama, prizanjima i kolajnama koje svako malo podastire kao garanciju sopstvene utemeljenosti nema ni toliko kreativnosti da jednu metaforu sam smisli nego i to mora da ukrade? :(

Да ти будем искрен, не знам ко је ово користио пре као метафору? Вукло ме и Лајка и Леси, али -- ово је најзвучније. (Узгред, оригиналност је прецењена.) Мени се допада, као твоје име, и Пинокио, јер сви одмах знају ко је Ђепето, него звучи увредљиво.

По Пинокија.

Уосталом, да је теби било стало до твог имена, ти би се њим потписивао, не би измислио неко друго. Ево, да се не мучиш, и теби поклањам једно, да не буде да сам циција.

natasavb natasavb 21:45 08.12.2014

Re: auuuuu

Postoje deca koja jednostavno nisu za školu, jer su višestruko ometena u razvoju.

Ovo nije tačno.
Ne postoji dete koje nije za školu i koje ne može ništa da nauči.
A drugo, država mora da obezbedi iste uslove za svu decu koja mogu da kako-tako prate nastavu, a ne da po provinciji ta deca sede kod kuće, jer škole/država, nema para da obezbedi sredstva za asistenta,

Nije svakom detetu sa teškoćama u razvoju potreban asistent, a ni ovoliko dece ih ne bi imalo da se neki roditelji nisu za to borili i izborili. Pogurajte svoju lokalnu zajednicu, grad, opštinu da nađu pare.

ili se dešava da takva deca ometaju nastavu (jer traže posebnu pažnju),

Znaš, podestio si me sad na priču jednog oca koga sam upoznala u nekoj radnoj grupi, a o inkluziji. Grupa je bila mešovita-roditelji dece sa tečkoćama i bez teškoća u razvoju.
Njegovo dete nije imalo teškoće, ali je išlo u razred sa detetom koje ih ima. Kaže čovek kako je inkluzija nemoguća, jer eto, dok druga deca rade kontrolni rad to dete ih čupka, gađa paprićima, gurka. Ja ga pitam, pa dobro, da li učiteljica pripremni kontroni i za to dete. Kaže on-ne. I pazi sad, sva deca rade, a to dete ne radi kontrolni i oni očekuju od njega da sedi mirno i gleda ove oko sebe dok rade, i to nikome nije čudno, i ne vide da nije greška u detetu već u organizaciji rada te učiteljice.
Drugi problem je bio što to dete povremeno udari ili gurne neko drugo dete. Na stranu što to čine i ostala deca, a samo se u ovo upire prstom, ali na moje pitanje zar je to nešto zbog čega dete treba da ide u specijalnu školu i što ne može da nauči da nije u redu u redovnoj školi, ili on misli da je u redu da gura i udara decu koja idu u specijalnu školu, nije imao odgovor.

i da padaju u nesvest usled epi-napada, pa se ostala deca traumiraju

Čekaj, sad i deca koja imaju epilepsiju treba da idu u specijalnu školu?
I tebe da pitam kao oca iz te priče gore, hoće li njihovi napadi prestati ako krenu tamo ili misliš da nije važno što će napadima da prisustvuju deca i učiteljica iz specijalne škole?

Au, ljudi, ja ne mogu da verujem koliko ste puni predrasuda.
freehand freehand 21:49 08.12.2014

Re: auuuuu

Predrag Brajovic
freehand
Не, Рин Тин Тине

Kako je zaista tužno kad neko sa diplomama, prizanjima i kolajnama koje svako malo podastire kao garanciju sopstvene utemeljenosti nema ni toliko kreativnosti da jednu metaforu sam smisli nego i to mora da ukrade? :(

Да ти будем искрен, не знам ко је ово користио пре као метафору? Вукло ме и Лајка и Леси, али -- ово је најзвучније. (Узгред, оригиналност је прецењена.)
Мени се допада, као твоје име, и Пинокио, јер све одмах знају ко је Ђепето, него звучи увредљиво.
По Пинокија.

Уосталом, да је теби било стало до твог имена, ти би се њим потписивао, не би измислио неко друго. Ево, да се не мучиш, и теби поклањам једно, да не буде да сам циција.


Ostaje samo da se nadaš da oni tvoji u selu ovo ne čitaju.
Inače će te odčegovićati za vjeki vjekov.
milisav68 milisav68 22:23 08.12.2014

Re: auuuuu

natasavb

Ovo nije tačno.
Ne postoji dete koje nije za školu i koje ne može ništa da nauči.

Nažalost postoje, i to sa teškim zdravstvenim problemima, gde je potrebna i medicinska sestra i defektolog, koja nose pampers i ne mogu sama da se hrane, koja su na nivou beba od godinu dana.....da, postoje i takva deca, ne pričam napamet.
Nije svakom detetu sa teškoćama u razvoju potreban asistent, a ni ovoliko dece ih ne bi imalo da se neki roditelji nisu za to borili i izborili. Pogurajte svoju lokalnu zajednicu, grad, opštinu da nađu pare.

Ne može to da se prepušta lokalnoj zajednici (jer nisu sve iste finansijske moći), to mora da se reguliše na nivou države.

Ovako te šetaju od opštine, škole, pa do ministarstva, i tako u krug.
Znaš, podestio si me sad na priču jednog oca

Ima mnogo različitih priča.
Čekaj, sad i deca koja imaju epilepsiju treba da idu u specijalnu školu?

Ne, samo što u ovom slučaju nije samo epilepsija.

Ali nije u tome stvar, ne možeš takve stvari da rešavaš isključivo i šablonski, već mora pažljivo da se odmeri šta je najbolje za takvu decu, ali i za decu uopšte, jer ovako kako je sad regulisano, pravi samo kontra efekat.
natasavb natasavb 22:33 08.12.2014

Re: auuuuu

Ali nije u tome stvar, ne možeš takve stvari da rešavaš isključivo i šablonski, već mora pažljivo da se odmeri šta je najbolje za takvu decu, ali i za decu uopšte, jer ovako kako je sad regulisano, pravi samo kontra efekat.


Nije ni predviđeno da se stvari rešavaju šablonski.
Zato postoje i interresorne komisije i pedagoški timovi koji bi zajedno sa roditeljima trebali da donesu odluku šta je za dete najobolje,a onda za njega da izrade IOP (individualizovani obrazovni plan), bilo da ide u redovnu ili specijalnu školu.
Mislim da i ono dete koje si gore upisao može nešto da nauči ako mu se prilagode uslovi i način učenja. Seti se samo Helen Keler.
Najgore je postaviti mu limit. Onda nema nikakve šanse.
predatortz predatortz 22:37 08.12.2014

Re: auuuuu

Zato postoje i interresorne komisije i pedagoški timovi koji bi zajedno sa roditeljima trebali da donesu odluku šta je za dete najobolje,a onda za njega da izrade IOP (individualizovani obrazovni plan), bilo da ide u redovnu ili specijalnu školu.


Naravno. Akcenat treba staviti na dete, odnosno šta je za njega najbolje.

Isto je tako kod usvajanja. Ako će dete imati više problama ako ga država poveri nekonvencionalnoj porodici, onda je za dete bolje da ga država poveri tradicionalnoj porodici.

To je to!
emsiemsi emsiemsi 22:50 08.12.2014

Re: auuuuu

princi
Misliš da nije moguća situacija da to dete bude npr na neki način obeleženo među drugom decom?
Da zbog toga ima neprijatnosti, a možda i neke posledice.

Zbog čega bi to trebalo rizikovati, šta je dovoljno bitno da se taj rizik prihvati.
Sreća nekih drugih ljudi?
A ako ona podrazumeva nečiju nesreću, ili ako postoji mogućnost da neko zbog njihove sreće bude unesrećen, treba li tu mogučnost zanemariti?

Znam, sad se može reći, nije tome kriv gej par koji je usvojio, niti onaj ko im je to omogućio, nego ti koji ne prihvataju, ali kako ti na početku reče, život, Princi, život.
Tu su neprijatnosti sasvim moguće i nije mudro zanemariti život.

Ok, znači društvena netolerancija prema drugačijima je prihvatljiva samo zato što je većinska? Znači, kosooki, malo tamniji u licu, vrljavi, malo ćopaviji, malo ćoraviji, šepavi, daleko bilo, bez nekog od udova, crvenokosi, kao i mnogi drugi koji odstupaju od normale, niko od njih ne bi trebalo da imaju decu jer će ljudi tu decu većinski izvrgavati ruglu, jer je drugojačijost vrlo mogući uzrok dečije frustracije, dakle nesreće? Ne znam kako tebi, ali meni je baš takvo društvo recept za nesreću i ja bih se protiv njega svih silama borio. Ovde gde sam, osoba sa ovakvim stavovima ne bi trajala ni 15 minuta na nekom fakultetu. Ali, jbg, verovatno se zato i dopisujemo odavde odakle se dopisujemo i trendovi svetske migracije stanovništva i jesu takvi kakvi su (iako ja duboko verujem da su Srbi mnogo bolji nego što ih ti predstavljaš- drugim rečima, imam više vere u njih nego ti). Većina ljudi ne uživa u represiji.

Na stranu taj potpuno nastrani odnos i to navodno glorifikovanje dečije sreće koje se koristi kao opravdanje za loše prikrivenu homofobiju. Ko nije bio frustriran u detinjstvu? Čije je detinjstvo proteklo 100%entno u sreći i veselju? Tvoje? Tvog deteta?

Мени је жао што си ти тамо где јеси - и да се дописујемо.
Ја бих волео да си ти овде са нама, јер нама треба добрих људи.
Са друге стране, ја не мислим, за разлику од тебе, да су људима који су отишли 'далеко од родног краја' мотив били људска права, у општем смислу, те, права гејова и лезбејки, у посебном случају --- ја верујем да је већина људи отишла из много прозаичнијег разлога - због глади.
Врло често је нај-одлучујућији фактор био --- да тамо негде има некога свога (то што се касније покондире, па избегавају те своје, то је друага прича, то је већ пуно пута описано).
emsiemsi emsiemsi 22:55 08.12.2014

Re: auuuuu

princi
natasavb
Upravo. Seksualne navike i izbori nemaju nikakve veze sa socijalnim odnosno antisocijalnim ponašanjem. To je nekako bila i poruka mog komentara: nisu seksualni izbori ti koji određuju uspešnost nekog kao roditelja.


Upravo tako, a ni nešto što određuje kakve će seksualne izbore deca imati kad odrastu.
Verovatno postoje neke statistike, ali i bez njih, gledajući samo svoje okruženje, rekla bih da je većina mojih homoseksulanih prijatelja odrastala u strejt porodicama.
Po logici D. Popovic, HCKM i ostalih koji razmišljaju na sličan način, oni su onda trebali isto biti sterjt, kao i njihovi roditelji, a očito da nisu.
Majku mu, gde li su ti roditelji omanuli?!

Moja teza je da je mnoštvo srpskih nedaća nije posledica neke gluposti i loše ili zle volje već velike buke u glavi, neraščišćenih pojmova, sistema vrednosti, pobrkanih lončića, zbrke u duši.

Kod ovih, a i drugih stvari princip kojim se vodim je nulta tolerancija za netolerantne.

Да, приметио сам код тебе (извини, што се качим на твоје постове --- од других коментатора, односно, да се исправим, од великог броја, углавном, нема шта да се прочита) да си нетолерантан --- и то ме (помало) чуди.
Ја сам веома толерантан - чак и према нетолерантнима (додуше, према њима не веома).
milisav68 milisav68 23:28 08.12.2014

Re: auuuuu

natasavb
Nije ni predviđeno da se stvari rešavaju šablonski.

Pa nije da nije, kazna je 25.000, ako ne upišeš dete u školu, onda dete upišeš u školu, oni ga pošalju na interesornu komisiju (koja se ne sastaje zbog neplaćanja), a kada se sastane, onda te pitaju koliki su ti prihodi, i napišu rešenje da dete treba da ide u školu uz pomoć asistenta, a asistent (ako ga ima) nije ni medicinska sestra, ni defektolog, već neki kursadžija i rođak neke face.

A sve to jer u gradu nema specijalne škole (a ukinuta su specijalna odelenja po školama), i svi se drže priče o totalnoj inkluziji - a ti možeš da se slikaš.

Da ne pričam kako je po selima, gde se nema para za poseban prevoz.

Zato sam i napisao da mora drugačije da se reši, i da neka deca traže posebnu (stručnu) negu i pažnju, koju ne mogu da dobiju u redovnim školama, da bi se makar malo osposobila za najosnovniji život.
Hansel Hansel 23:40 08.12.2014

Re: auuuuu

Мислим да данас мало ко још ношење наочара види као нешто зазорно. Или -- можда види?

Деца и даље задиркују другу децу која носе наочаре. Задиркују у свему чега могу да се дохвате, а вероватно их родитељи "инспиришу". Тако сам пре једно 25 година од неке своје тетке која је радила као сервирка у школској трпезарији чуо како је било потресено једно дете јер му је неко друго у школи рекло да његови родитељи нису његови прави родитељи, него да је усвојено. Они који су га усвојили вероватно су погрешили што му то нису некако на време рекли, а можемо тек да слутимо колики је то био лом за њега.

Zašto bi neko imao manja ili veća prava na bilo šta u ovom društvu samo na osnovu toga da li je hetero ili homoseksulac?
Ili imaju ili nemaju ista prava. Nema polovičnih prava i onih koja važe samo za neke.

Ужасно је говорити о било чијем праву ако су деца "залог" тог права. Интерес детета мора да буде на првом месту без остатка. Тврдим да се у овим разматрањима умногоме пипа у мраку и покушава неки "квантни скок" пре него што се поуздано зна куда тај скок заиста води и шта заиста значи (уосталом, не крије се да ово и јесте нека врста експеримента, прати се развој усвојене деце...). Тако типично за цивилизацију -- да срља. Технологија иде испред етике итд. и т. сл. Можда у овом случају све и испадне добро. Међутим (уместо "али" ), позиција деце као експерименталних кунића ме ужасава. Било кога, заправо, ако сâм нема могућност колико-толико свесног избора. Не знам да ли је неко давао деци, било где и било када, прилику да буде с различитим потенцијалним усвојиоцима, па да оно одлучи код кога ће (код старије деце, која ипак могу да кажу шта им се / ко им се највише свиђа). Што да не, могли би и истополни парови да буду у овој врсти конкуренције, баш би било занимљиво шта би деца бирала, или шта не би бирала. Знам, и то би била нека врста експеримента, али кудикамо поштенија. И у случају кад би у конкуренцији били само хетеропарови. (Зашто је ово битно? На пример, и због слагања темперамената -- и многи биолошки родитељи и њихова деца муку муче у међусобном усаглашавању на том, на први поглед, баналном "испиту", а вероватноћа за ово слагање се смањује када нема биолошке везе.)
milisav68 milisav68 10:04 09.12.2014

Re: auuuuu

martin_krpan
Postoje deca koja jednostavno nisu za školu, jer su višestruko ometena u razvoju.



predator, milisav, hući i ostali mačo majstori... imate li vi ljudi imalo senzibiliteta. Da li vam je neko rekao da žnojava, dlakava muževnost sa smradom opasača nije više cool. Jebote, jel se zavlačite u podrume i polirate zolje i trombone kada vam gore žene imaju prezentaciju tuper plastičnog posuđa. Kakva mizerija od svijesti i korištenja derivata demokratije i interneta.

Stvarno internet svašta trpi.

Jel znaš šta znači - višestruka ometenost u razvoju?
westvleteren westvleteren 13:19 09.12.2014

Re: auuuuu


Da, zbog komšije homofoba.
Postavi stvar ovako, taj komšija će usvakom slučaju biti uzrok nečije nesreće, para koji zbog njega ne može usvojiti dete, ili usvojenog deteta.

Koga bi ti pre gurnuo u nesreću, taj par ili dete?


Ukoliko bi srpski par sa Kosova (recimo iz Peci) zeleo da usvoji dete iz centralne Srbije, pretpostavljam da bi se ti protivio... zbog komsije Albanca
blogovatelj blogovatelj 18:37 09.12.2014

Re: auuuuu

Ја сам веома толерантан


I dosadan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 09.12.2014

Re: auuuuu

westvleteren

Da, zbog komšije homofoba.
Postavi stvar ovako, taj komšija će usvakom slučaju biti uzrok nečije nesreće, para koji zbog njega ne može usvojiti dete, ili usvojenog deteta.

Koga bi ti pre gurnuo u nesreću, taj par ili dete?


Ukoliko bi srpski par sa Kosova (recimo iz Peci) zeleo da usvoji dete iz centralne Srbije, pretpostavljam da bi se ti protivio... zbog komsije Albanca


Da.
Ako se bira, a mora da se bira, da li će dete rasti u stabilnijem ili manje stabilnim okruženju, onim sa mnaje ili sa više rizika, onda sam za stabilnije i one sa manje rizika.
Dakle pre bih dete srpske nacionalnosti dao na usvajanje u Kragujevac nego u Peć.

Sad što ćeš ti i ostali, zbog nedovoljno sposobnosti ili nedovoljno volje da razumete, ili pak zbog viška zle namere, to protumačiti kao stav da imam nešto protiv Albanaca, je manje važno.
Tj nevažno je, tumači kako ti volja.
predatortz predatortz 19:45 09.12.2014

Re: auuuuu

Da.
Ako se bira, a mora da se bira, da li će dete rasti u stabilnijem ili manje stabilnim okruženju, onim sa mnaje ili sa više rizika, onda sam za stabilnije i one sa manje rizika.
Dakle pre bih dete srpske nacionalnosti dao na usvajanje u Kragujevac nego u Peć.

Sad što ćeš ti i ostali, zbog nedovoljno sposobnosti ili nedovoljno volje da razumete, ili pak zbog viška zle namere, to protumačiti kao stav da imam nešto protiv Albanaca, je manje važno.
Tj nevažno je, tumači kako ti volja.




Treba još i multietničnost da se vežba na tom detetu! Deca nisu učila. Nisu pokusni kunići. Ne treba ih koristiti u eksperimentima, bar ne onim koji im mogu štetiti i ugroziti im ličnost, fizičku egzistenciju...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 09.12.2014

Re: auuuuu

Treba još i multietničnost da se vežba na tom detetu! Deca nisu učila. Nisu pokusni kunići. Ne treba ih koristiti u eksperimentima, bar ne onim koji im mogu štetiti i ugroziti im ličnost, fizičku egzistenciju...


Ili da podižemo broj Srba na Kosovu tako što ćemo decu slati tamo da taj broj podižu.
Strašno.

Neverovatno, i za mene veoma iznenađujuće, je kako se olako dete i njegova sudbina stavljaju drugi plan, a u prvi neke grupe i njihova prava.
Hajd da usrećimo gejeve, hajd da usrećimo Srbe, hajd da usrećimo ove ili one tako što ćemo im dati, ni manje ni više nego dete, jer vole da ga imaju.
Izvnte, ali vaše želje su nevažne u ovoj situaciji.
pnbb pnbb 17:48 11.12.2014

Re: auuuuu

Upravo. Seksualne navike i izbori nemaju nikakve veze sa socijalnim odnosno antisocijalnim ponašanjem.

mislim da je vazno naglasiti da homoseksualnost nije navika ili izbor...
stoga , seks.navike i izbori imaju i te kako veze sa socijalnim ponasanjem. ali ovo je van teme... cisto da kazem
gabriele gabriele 01:04 08.12.2014

Reductio ad absurdum

Dana je Carica.. jedna od retkih koja u Srbiji razume šta je sloboda . Svođenje ljudskih prava na verbalni delikt tipa čl.133 KZ eseferjota di če se umjesto Tito i Partija stavit LGBTSN populacija predstavlja uvođenje totalitarizma najgore vrste. U slobodnom društvu valjda je normalno da neko misli da je gey normalno kao i da nije normalno. osim toga i medijan normalnosti sasvim je lična stvar.A tek homofobnost,imaju li homofobi pravo na iznošenje stavova, ako su homofobi gey osobe koje se boje priznat svoje stavove nisu li zabranom homofobnosti uskraćena prava večem delu gey populacije na izricanje svojih osećanja.

Drago mi je za Danu, temeljit ,častan i dobro potkovan ekonomista , za razliku od većine kadra njenog fakulteta koji su marksisstičke kurseve zamjenili gey/rom/ubogakurvažrtva euroinkluzivnim radionicama . Ovakvi stavoi u kojima će gey aktivisti ko E.Huver ,Berija il Dolanc prvo etiketirat a onda eliminirat iz javog života ( a i šire) svakog ko ne bude ispovijedo rodni katehizis stvori će omrazu prema njima kod većine populacije koje je indiferentna prama njima
princi princi 01:11 08.12.2014

Re: Reductio ad absurdum

Drago mi je za Danu, temeljit ,častan i dobro potkovan ekonomista , za razliku od većine kadra njenog fakulteta koji su marksisstičke kurseve zamjenili gey/rom/ubogakurvažrtva euroinkluzivnim radionicama . Ovakvi stavoi u kojima će gey aktivisti ko E.Huver ,Berija il Dolanc prvo etiketirat a onda eliminirat iz javog života ( a i šire) svakog ko ne bude ispovijedo rodni katehizis stvori će omrazu prema njima kod većine populacije koje je indiferentna prama njima

Zaista je tužno da oni koji sebe smatraju srpskim libertarijancima ne razumeju i ne prave razliku između političkog konzervativizma (i fašizma) koji u ovoj izjavi ispoljava Danica Popović i libertijanizma. Koliko moraš biti ideološki zaslepljen i funkcionalno nepismen da ne vidiš razliku između ova dva pojma?
gabriele gabriele 01:28 08.12.2014

Re: Reductio ad absurdum

Osim toga danas je u Srbiji daleko gora situacija ako vas netko optuži da ste "neoliberal" dignut će se protiv vas i subnor i dveri i qvir i ispljuvat će vas , a zamislite tek da se u javnom životu deklarite kao libertarijanac i vernik čija je crkva katolička , a jedan od razloga sto volite filmove o Bondu nije identifikacija sa likom koji služi nekoj raspaloj babi nego sa likom koji kreše iskljućivo u misionarki.pa prošli bi gore neg da ste bili za demokratske izbore 47.

gabriele gabriele 01:43 08.12.2014

Re: Reductio ad absurdum

političkog konzervativizma (i fašizma) koji u ovoj izjavi ispoljava Danica Popović i libertijanizma.

političkog konzervativizma (i fašizma) koji u ovoj izjavi ispoljava Danica Popović i libertijanizma.

pa sad fašizam i konzervativizam su antipodi. fašizam je donosio sve novo,napredno,u skladu sa novim stolećem (i te numerološke fore),najnovija naučna saznanja.... , a u ovoj izjavi ja vidim daleko veči utjecaj Frojda nego Hitlera, il koga već smatrate ideologom fašizma , Mislite da je psihoanaliza fašistička nauka. ili da libertarijanstvo zahtjeva da država propiše katehizis priplodno-kopulativnih kohabitacija prema kojoj će građani ispravno mislit
princi princi 01:43 08.12.2014

Re: Reductio ad absurdum

Osim toga danas je u Srbiji daleko gora situacija ako vas netko optuži da ste "neoliberal" dignut će se protiv vas i subnor i dveri i qvir i ispljuvat će vas

Po meni, imati društvenog "konzervativca" na FB za prijatelja (ili kako se to već tamo zove) je mnogo gora uvreda.
gabriele gabriele 01:48 08.12.2014

Re: Reductio ad absurdum

političkog konzervativizma (i fašizma) koji u ovoj izjavi ispoljava Danica Popović i libertijanizma.

političkog konzervativizma (i fašizma) koji u ovoj izjavi ispoljava Danica Popović i libertijanizma.

pa sad fašizam i konzervativizam su antipodi. fašizam je donosio sve novo,napredno,u skladu sa novim stolećem (i te numerološke fore),najnovija naučna saznanja.... , a u ovoj izjavi ja vidim daleko veči utjecaj Frojda nego Hitlera, il koga već smatrate ideologom fašizma , Mislite da je psihoanaliza fašistička nauka. ili da libertarijanstvo zahtjeva da država propiše katehizis priplodno-kopulativnih kohabitacija prema kojoj će građani ispravno mislit
gabriele gabriele 01:48 08.12.2014

Re: Reductio ad absurdum

političkog konzervativizma (i fašizma) koji u ovoj izjavi ispoljava Danica Popović i libertijanizma.

političkog konzervativizma (i fašizma) koji u ovoj izjavi ispoljava Danica Popović i libertijanizma.

pa sad fašizam i konzervativizam su antipodi. fašizam je donosio sve novo,napredno,u skladu sa novim stolećem (i te numerološke fore),najnovija naučna saznanja.... , a u ovoj izjavi ja vidim daleko veči utjecaj Frojda nego Hitlera, il koga već smatrate ideologom fašizma , Mislite da je psihoanaliza fašistička nauka. ili da libertarijanstvo zahtjeva da država propiše katehizis priplodno-kopulativnih kohabitacija prema kojoj će građani ispravno mislit
nim_opet nim_opet 15:27 08.12.2014

Re: Reductio ad absurdum

gabriele
Dana je Carica.. jedna od retkih koja u Srbiji razume šta je sloboda . Svođenje ljudskih prava na verbalni delikt tipa čl.133 KZ eseferjota di če se umjesto Tito i Partija stavit LGBTSN populacija predstavlja uvođenje totalitarizma najgore vrste. U slobodnom društvu valjda je normalno da neko misli da je gey normalno kao i da nije normalno. osim toga i medijan normalnosti sasvim je lična stvar.A tek homofobnost,imaju li homofobi pravo na iznošenje stavova, ako su homofobi gey osobe koje se boje priznat svoje stavove nisu li zabranom homofobnosti uskraćena prava večem delu gey populacije na izricanje svojih osećanja.

Drago mi je za Danu, temeljit ,častan i dobro potkovan ekonomista , za razliku od većine kadra njenog fakulteta koji su marksisstičke kurseve zamjenili gey/rom/ubogakurvažrtva euroinkluzivnim radionicama . Ovakvi stavoi u kojima će gey aktivisti ko E.Huver ,Berija il Dolanc prvo etiketirat a onda eliminirat iz javog života ( a i šire) svakog ko ne bude ispovijedo rodni katehizis stvori će omrazu prema njima kod većine populacije koje je indiferentna prama njima


Homofobi imaju pravo na iznosenje stavova, kao sto i komentatori ovde imaju pravo da te stavove osudjuju. Ako ti mislis da je drustvo sa vise mrznje bolje od drustva sa manje mrznje, onda lepo, nastavi da gradis takav svet, i prihvati da postoje ljudi koji misle drugacije.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:53 08.12.2014

Што бре волим...

... када се декларисани фашисти боре за људска па међу њима и педерска права.

P.S.
Пеђа, наравно не односи се на тебе већ на поједине коментаторе. Ти блесав јеси, али фашиста сигурно ниси
blogovatelj blogovatelj 03:27 08.12.2014

Re: Што бре волим...

Пеђа, наравно не односи се на тебе већ на поједине коментаторе. Ти блесав јеси, али фашиста сигурно ниси


A ti nisi fašista kad na jednom od prethodnih blogova imaš ideju da ljude koji različito misle postreljaš, u skladu sa sugestijom svog prijatelja?
Ili te ja na tom blogu nisam razumeo? Nisi mi bio odgovorio na to pitanje.
looping looping 05:59 08.12.2014

1

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za afirmaciju ljudskih prava...

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za mnogo toga. Sve se to radi preko veza i vezica, bez neke logike. Zato je Srbija tu gde jeste.

Inače Danica je afirmisala ljudsko pravo na diskriminaciju.
A u sebi misli: "Eee, Evropo, na šta sve neće nas nateraš!"
milisav68 milisav68 09:56 08.12.2014

Re: 1

looping
Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za afirmaciju ljudskih prava...

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za mnogo toga. Sve se to radi preko veza i vezica, bez neke logike. Zato je Srbija tu gde jeste.

Inače Danica je afirmisala ljudsko pravo na diskriminaciju.
A u sebi misli: "Eee, Evropo, na šta sve neće nas nateraš!"

'it's just business nothing personal...'
tetkino tetkino 09:46 08.12.2014

Мишљење

Не везано за ову тему, али занима ме какво је ваше мишљење поводом хајке отворене на жене, након истраживања које је показало да половина жена од 30 година нема децу (поређења ради, пре пар година то је била трећина).

Ако гледамо коментаре, долазимо до закључка да су жене себичне, егоцентричне, хедонисти и главни кривац за пропаст Србије и Српства и да абортус треба забранити.

Овде расправљамо о праву сексуалне мањине на брак и породицу, а очигледно је проблем половина људске популације која никако да прихвати да је једина њена функција у друштву - репродуктивна.
nim_opet nim_opet 20:47 08.12.2014

Re: Мишљење

tetkino
Не везано за ову тему, али занима ме какво је ваше мишљење поводом хајке отворене на жене, након истраживања које је показало да половина жена од 30 година нема децу (поређења ради, пре пар година то је била трећина).

Ако гледамо коментаре, долазимо до закључка да су жене себичне, егоцентричне, хедонисти и главни кривац за пропаст Србије и Српства и да абортус треба забранити.

Овде расправљамо о праву сексуалне мањине на брак и породицу, а очигледно је проблем половина људске популације која никако да прихвати да је једина њена функција у друштву - репродуктивна.


Ovo je jos jedna od tipicnih manifestacija autoritarnog drustva - ako pogledate Adornovu skalu autoritarnosti, mizoginija, nipodastavanje zena, sputavanje uloge zena itd su sve karakteristike autoritarnih struktura misljenja, i time uopste nisam iznenadjen. Da li je iko? Srbija se vraca pred-modernim obrascima ponasanja, poslednjih 30 godina, i to vrlo uspesno. Zene da sede u kucama i radjaju decu (ako je moguce sinove, za ratove), muskarci da rade i vode glavnu rec, nedeljom svi u crkve, veronauka obavezna, i to pravoslavna, fakultet a i ostala prava dostupna samo nacionalno osvescenim i sertifikovanim Srbima heteroseksualne orijentacije. Manjine, a posebno vidljive, da sede kuci, medju cetiri zida.
princi princi 21:44 08.12.2014

Re: Мишљење

Srbija se vraca pred-modernim obrascima ponasanja, poslednjih 30 godina, i to vrlo uspesno.

Na žalost, nije samo Srbija. To je svetski trend. Slična stvar važi i za Ameriku (pogotovu za njih, Ameri su otišli skroz udesno big time u poslednjih 5, 6 godina, posle izbora Obame, tuga božja), Englesku, Australiju pa čak i Kanadu.
nim_opet nim_opet 22:19 08.12.2014

Re: Мишљење

Na žalost, nije samo Srbija. To je svetski trend. Slična stvar važi i za Ameriku (pogotovu za njih, Ameri su otišli skroz udesno big time u poslednjih 5, 6 godina, posle izbora Obame, tuga božja), Englesku, Australiju pa čak i Kanadu.

Istina, ali kada Kanada skrene u desno, onda su prava manjina i dalje zasticena, gej ljudi imaju puno pravo na brak,izbeglice i azilanti se stite, u obrazovanje se ne uvode predmoderne ideje itd.
princi princi 22:27 08.12.2014

Re: Мишљење

Istina, ali kada Kanada skrene u desno, onda su prava manjina i dalje zasticena, gej ljudi imaju puno pravo na brak,izbeglice i azilanti se stite, u obrazovanje se ne uvode predmoderne ideje itd.

Da, Kanada. Kanzas je drugi par čarapa (kao i Alabama i Misisipi i Lujzijana). Srbija je, na žalost, bliža ovim drugima. Ja ne volim što je tako, ali je, na žalost, tako.
reanimator reanimator 10:34 13.12.2014

Re: Мишљење

Samo za hrabre : 1017
Jaril Jaril 09:54 08.12.2014

Муштулук?

Check out @efdanapopovic's Tweet: https://twitter.com/efdanapopovic/status/541874737111396352?s=01

EDIT: Изгледа да је све нестало.
antioksidant antioksidant 10:41 08.12.2014

Re: Муштулук?

tsunade tsunade 10:51 08.12.2014

Re: Муштулук?

Муштулук?


znači hakovan joj je fb nalog?
milisav68 milisav68 11:07 08.12.2014

Re: Муштулук?

tsunade
Муштулук?


znači hakovan joj je fb nalog?

Nije nemoguće.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:14 08.12.2014

Re: Муштулук?

milisav68
tsunade
Муштулук?

znači hakovan joj je fb nalog?

Nije nemoguće.

Пре ми личи на излазну стратегију из проблема.
Баш би неко, нема шта паметније да ради, остављао смислене а мало лабавије коментаре у њено име?!
milisav68 milisav68 11:18 08.12.2014

Re: Муштулук?

Predrag Brajovic

Пре ми личи на излазну стратегију из проблема.
Баш би неко, нема шта паметније да ради, остављао смислене а мало лабавије коментаре у њено име?!

Ni to nije nemoguće, samo, Danica konstantno kritikuje vlast.....i to ima lep odjek....
tadejus tadejus 11:25 08.12.2014

Re: Муштулук?

Predrag Brajovic

Пре ми личи на излазну стратегију из проблема.Баш би неко, нема шта паметније да ради, остављао смислене а мало лабавије коментаре у њено име?!


nemoj reći da ne bi bilo zainteresovanih (šmmmmmmmmmmmmmmmrk)..
napisano zaista u takvoj mjeri ne liči na nju da mi je nemoguće da zamislim da je to napisala..
moguće mi je da zamislim da to misli (svaša živ čovjek pomisli)..
ali da napiše.. nema šanse.. još tim jezikom.. apsolutno nema šanse
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:34 08.12.2014

Re: Муштулук?

I ja to uvek kažem kad napravim neko sranje na FB... Hakovali mi profil...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:39 08.12.2014

Re: Муштулук?

tadejus
Predrag Brajovic

milisav68

tsunade
Муштулук?znači hakovan joj je fb nalog?Nije nemoguće.Пре ми личи на излазну стратегију из проблема.Баш би неко, нема шта паметније да ради, остављао смислене а мало лабавије коментаре у њено име?!


nemoj reći da ne bi bilo zainteresovanih (šmmmmmmmmmmmmmmmrk)..
napisano zaista u takvoj mjeri ne liči na nju da mi je nemoguće da zamislim da je to napisala..
moguće mi je da zamislim da to misli (svaša živ čovjek pomisli)..
ali da napiše.. nema šanse.. još tim jezikom.. apsolutno nema šanse

Не знам жену, заиста.
Било ми је жао због оног што је написала.
Могуће ми је, ипак, да замислим да тако нешто мисли.
А -- мада, можда ти и то боље знаш? -- и како би тако нешто што мисли могло да јој се под брзим пером омакне.

Ја, срећом, имам ФБ налог. (Пошаљи ми френд риквест, плиз!:)))) И знам да није баш тако лако хаковати га.
freehand freehand 11:50 08.12.2014

Re: Муштулук?

tadejus
Predrag Brajovic

Пре ми личи на излазну стратегију из проблема.Баш би неко, нема шта паметније да ради, остављао смислене а мало лабавије коментаре у њено име?!


nemoj reći da ne bi bilo zainteresovanih (šmmmmmmmmmmmmmmmrk)..
napisano zaista u takvoj mjeri ne liči na nju da mi je nemoguće da zamislim da je to napisala..
moguće mi je da zamislim da to misli (svaša živ čovjek pomisli)..
ali da napiše.. nema šanse.. još tim jezikom.. apsolutno nema šanse

Pa čekaj sad - onolio tamburanje po njoj i viđu mene halakanje - pa u prazno i na podmetnuo strašilo?!

Nema šanse.



Da joj se ipak oduzme katedra, da se bičuje do krvi i da joj se oduzmu deca. Za svaki slučaj. Dok pred komesarima Suda narodnog komiteta ljudskih prava ne dokaže da nije kriva. Recimo, time što će da rodi crnče i preda ga Azdejkoviću na usvajanje ne bi li njegovi materinski instikti konačno doživeli smirenje.
Ako ne uspe - kriva je. Ako uspe - isto je kriva jer je to učinila protiv svoje volje i čistih uverenja što komesari, jelte, dobro znaju.

princi princi 12:30 08.12.2014

Re: Муштулук?

tadejus
Predrag Brajovic

Пре ми личи на излазну стратегију из проблема.Баш би неко, нема шта паметније да ради, остављао смислене а мало лабавије коментаре у њено име?!


nemoj reći da ne bi bilo zainteresovanih (šmmmmmmmmmmmmmmmrk)..
napisano zaista u takvoj mjeri ne liči na nju da mi je nemoguće da zamislim da je to napisala..
moguće mi je da zamislim da to misli (svaša živ čovjek pomisli)..
ali da napiše.. nema šanse.. još tim jezikom.. apsolutno nema šanse

Na gornjem komentaru je datum 28. septembar. Na ovom što se gasi 8. decembar. Znači, skoro 3 meseca (a sva je prilika i duže) je neko vršljao po FB i lažno se predstavljao kao Danica Popović, prof Ekonomskog fakulteta u Beogradu? Pa to je slučaj onda za policiju.

Što je najgore, faksovi su leglo podmetačina najgore vrste, potpuno je moguće da je neko Popovićki ovo namestio. Ako je to slučaj, ja joj se iskreno izvinjavam za gore napisano.
qqriq qqriq 12:52 08.12.2014

Re: Муштулук?

ali da napiše.. nema šanse.. još tim jezikom.. apsolutno nema šanse


ima.
danica i u kolumnama a posebno uživo (na tv) često koristi vulgarni, prostački govor. al onaj prizemno prostački, ništa psovanje, duhovit obrt, ma jok, seljana čista.
sad po meni ladno slagala oko hakovanja. eeee, dobila nagradu, gde baš sad da se bolje u nju, profesorku, zagledamo!
a i gde je aleksandra sad, pa dušan pavlović, pa ostali njeni fb frendovi da kažu jel stvarno TO bila ona ili je neko našao da baš njoj podmeće.

pa na fb i tviteru ne zna se više ko šta kaže, o kojoj frci pričate, alo?
nego danici nije ovo trenutak za loš reflektor.
tsunade tsunade 12:56 08.12.2014

Re: Муштулук?

a i gde je aleksandra sad, pa dušan pavlović, pa ostali njeni fb frendovi da kažu jel stvarno TO bila ona ili je neko našao da baš njoj podmeće.


otkud ja znam da li joj je podmetnuto i da li joj je hakovan nalog i ko joj je, ako joj je hakovao?
qqriq qqriq 12:56 08.12.2014

Re: Муштулук?

EDIT: Изгледа да је све нестало.

pa rekla da odlazi i odatle.
qqriq qqriq 12:57 08.12.2014

Re: Муштулук?

otkud ja znam

aleksandra, pa hello!
tsunade tsunade 13:02 08.12.2014

Re: Муштулук?

aleksandra, pa hello!


hi
predatortz predatortz 13:04 08.12.2014

Re: Муштулук?


ima.
danica i u kolumnama a posebno uživo (na tv) često koristi vulgarni, prostački govor. al onaj prizemno prostački, ništa psovanje, duhovit obrt, ma jok, seljana čista.


Ja to ne primetih. Nije ona sterilna 'parfem pišam' intelektualka, ali prostački govor ulice ne čuh.
princi princi 13:13 08.12.2014

Re: Муштулук?

Ako nije podmetačina a služi se ovakvim fazonima onda je još jadnija nego što sam u prvom trenutku pomislio.
tsunade tsunade 13:16 08.12.2014

Re: Муштулук?

Ako nije podmetačina a služi se ovakvim fazonima onda je još jadnija nego što sam u prvom trenutku pomislio.


bojim se da nema šanse da to ikad saznamo. ostaje nam slobodno uverenje.
qqriq qqriq 13:29 08.12.2014

Re: Муштулук?

pa vrh!
sad i direktor policije, onaj onaj, kaže da mu je hakovana IP adresa s koje je otišlo pismo ministru slini.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:29 08.12.2014

Re: Муштулук?

Не, то је њена излазна стратегија, верујем, и то кажем свестан и спреман да преузмем на себе ту могућност да сам се огрешио. Јака ствар: жена је хомофоб, као и још нека менажерија овде, што није угрозило њен стручни дигнитет, док професорски вероватно јесте: некако је глупо да студентима предаје особа outovane хомофобије.

Последице?
И не знам какву је награду за људска права добила или треба да јој се уручи, али мислим да то сада некако не иде.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:32 08.12.2014

Re: Муштулук?

Узгред, симпатично ми је ово клиберење и извртање ствари, та denial Serbia: нисмо ми хомофоби, маме ми.

Јок, ја сам.
qqriq qqriq 13:36 08.12.2014

Re: Муштулук?

ali prostački govor ulice ne čuh

znam da smo zaboravili olju bećković kao da je nikad bilo nije, prošlo njeno izgleda for good, al tamo je imala i jezik i stav, stav posebno, kakav ne priliči "uvaženoj profesorki".
ko je rekao ulica? ona je meni više kauboj.

predatortz predatortz 13:37 08.12.2014

Re: Муштулук?

ona je meni više kauboj.


Biće da je onda do mene. Volim energične žene.


znam da smo zaboravili olju bećković kao da je nikad bilo nije,


Nisam se previše bavio 'Utiskom'. Odavno mi je to bio prevaziđen koncept i prežvakana priča. Ne nedostaje mi.
princi princi 13:48 08.12.2014

Re: Муштулук?

danica i u kolumnama a posebno uživo (na tv) često koristi vulgarni, prostački govor. al onaj prizemno prostački, ništa psovanje, duhovit obrt, ma jok, seljana čista.

Dobro, to je čest mehanizam prilagođavanja pametnih provincijalaca, deo mimikrije. Simulakrum street creda. Valjda joj izgleda šmekerski. Neke devojčice izigravaju bitange, neke princeze.
qqriq qqriq 13:57 08.12.2014

Re: Муштулук?

Valjda joj izgleda šmekerski


biće da je TO.
qqriq qqriq 13:59 08.12.2014

Re: Муштулук?

Neke devojčice izigravaju bitange, neke princeze

evo ja se ubih - šta?

qqriq qqriq 14:04 08.12.2014

Re: Муштулук?

Biće da je onda do mene. Volim energične žene.


Nobody is perfect.



Nisam se previše bavio 'Utiskom'. Odavno mi je to bio prevaziđen koncept i prežvakana priča. Ne nedostaje mi.


Koliko čujem/vidim, nikom. Teško mi da poverujem jer sam bila prikovana za UN.
Kako se čovek, u stvari, lako prilagodi. Nije u redu, nije.
antioksidant antioksidant 14:19 08.12.2014

Re: Муштулук?

tsunade
Муштулук?


znači hakovan joj je fb nalog?

mozda a mozda i nije...

Zabranjeno fotokopiranje, a parada nije <<-- link

ne znam, samo širim sliku :)
qqriq qqriq 14:29 08.12.2014

Re: Муштулук?

ne znam, samo širim sliku :)



o tome pričam, o takvom umu:

"Da ne pominjem uzajamne koristi od zajedničkog nastupa pirata, malinara i homoseksualaca: gej populacija dobija na brojnosti, a pirati i malinari mogu nekažnjeno da protestuju u prestonici! Sada svi mogu slobodno traktorima da blokiraju skupštinu, i to uz policijsku zaštitu! Samo treba da stave dve-tri parole kao što su: „Mi smo ogranak LGBT-PM, vaši pirati i malinari”, čisto da ne iskrsne dilema – otkud sad traktori na gej paradi? A tek bezbednost izvornih učesnika parade koliko bi porasla: samo staneš uz traktor, pa ti ni Obraz ni Dveri neće ništa!"
tadejus tadejus 15:28 08.12.2014

Re: Муштулук?

Predrag Brajovic
Не, то је њена излазна стратегија, верујем, и то кажем свестан и спреман да преузмем на себе ту могућност да сам се огрешио. Јака ствар: жена је хомофоб, као и још нека менажерија овде, што није угрозило њен стручни дигнитет, док професорски вероватно јесте: некако је глупо да студентима предаје особа outovane хомофобије. Последице?И не знам какву је награду за људска права добила или треба да јој се уручи, али мислим да то сада некако не иде.


ah pa da je samo homofobija pa da se proguta "razmnožavanje" i slično..
ali ovaj joj autor imputira i fobiju prema "svetu" koji nam je "uterao" da budemo mršavi.. između ostalog..
pa "gej lobi" (dobro nije i jevrejski pomenut)..
aman ljudi, pa ne morate je poznavati da vidite iz priloženog i njenih objavjenih tekstova da to nikako ne ide zajedno..
pa jesmo li je i mi ovde na blogu kudili jer je za slijepo uvođenje svih rješenja koje "svet" (tj. njegov bogati zapadni dio) primjenjuje..
a sad kao ona spočitava svijetu što joj utjeruje tamo neko mršavljenje i neka prava..
ne ide nikako ali izgleda je nastupila terminalna faza.. više niko nikom ne vjeruje a gazda trlja ručice
tadejus tadejus 15:36 08.12.2014

Re: Муштулук?

antioksidant

Zabranjeno fotokopiranje, a parada nije ne znam, samo širim sliku :)


znamo svi da su stavovi po pitanju parade bili podjeljeni..
ako se dobro sjećam i blogodomaćin je bio protiv parade..
legitiman stav..
ipak ovo što joj se gore imputira.. priča o gej lobiju, koji treba sprečiti da se razmnožava, i prizivanje boga pri pomisli na djecu odraslu u gej porodici...
pa to bi morao biti em stravičan primitivac da iskažeš a još ako si javna ličnost onda nije dovoljan ni primitivizam, morao bi biti i neviđeno glup..
pa sad ako mislite da je dp primitivna i glupa.. ok
princi princi 16:06 08.12.2014

Re: Муштулук?

pa sad ako mislite da je dp primitivna i glupa.. ok

Primitivna da, glupa ne znam, lukava i licemerna, po svemu sudeći.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana