Politika| Život

Hrabri premijer Aleksandar

dali76 RSS / 23.12.2014. u 17:25

Premijer Vučić stropoštao se juče u srpski parlament ko u svoj podrum pa povikao kako su Demokrate najobičnije kukavice, kako u politici, tako u raspravi.

/Niste smeli, veli hrabri premijer šačici opozicionara, da donesete niti jednu reformsku meru za dobrobit naroda.

Demokrate su tu gde jesu, sa razlogom.

Ako ćemo pak suditi po kukavičluku, premijer bi trebalo da se mane te teme, pokrije po ušima,i da ćuti, minimum jedno 100 godina.

To što je gospodin premijer među poslednjima u Evropi spoznao da je pao Berlinski zid jeste najobičnije političko slepilo kojim se nevešto pokriva najobičniji kukavičluk. Međutim, velik je, ne premijer, nego njegov kukavičluk, pa štrči.

No, krenimo redom:
- kukavičluk je što premijer nije imao hrabrosti izviniti se porodici ubijenog Slavka Ćuruvije. Nije bilo potrebe da se premijer izvinjava što predhodna vlast nije našla dovoljno dokaza da povede sudski postupak jer on sa tim nema veze. (Na stranu što godinu dana nakon hapšenja osumnjičenih sudski postupak još nije počeo.)

Ali zato jeste najobičniji kukavičluk ne izviniti se porodici ubijenog novinara jer je baš on, hrabri premijer, bio ministar informisanja vlade Republike Srbije za čijeg su vakta pripadnici države ubili Slavka Ćuruviju.

A greh Slavka Ćuruvije je bio što je pisao o zločinima vojske i policije na Kosovu. Hrabri premijer Vučić, dan danas, 16 godina posle, ne sme da otkrije roditeljima petorice gimnazijalaca iz Peci ko im je ubio decu.

Premijer Vučić, tako veli, vodi Srbiju u EU. Pre 15 godina jedan drugi premijer, Zoran Đinđić, stavljajući glavu na panj patrijotama poput Vučića, je predao Miloševica u Hag i tako digao najtežu hašku rampu na putu Srbije ka EU. Zašto Vučić tad, pre 15 godina, nije stao uz srpskog premijera? Zato što je za tako nešto trebala hrabrost. Kukavicama je vazda bilo lakše skrivati se iza skuta lažnog, glasnog i praznog patriotizma ili većine.

Da li se Vučić išta okuražio kad je bilo hapšenje Karadžića ili Mladića? Da li je podržao tadašnju vlast Borisa Tadića znajući da bez hapšenja ljudi osumnjičenih za teške zločine nema puta ka EU? Naravno da je znao. Nije Vučić toliki slepac, ali se i tog puta dokazao kao kukavica sakrivena iza skuta glasnog, lažnog i praznog patriotizma.

I Vučićevo dramsko uzdisanje, prenemaganje, kuknjava i njegov poznati pesimizam su ništa drugo do kukavičko bežanje od odgovornosti. Čovek koji se bavi politikom, a pride je još i premijer , ili je optimista, ili je kukavica. Šta uopšte znači biti pesimista u životu, a kamoli u politici?

/Ako nešto bude, biće, ako ne bude, nisam ni mislio da će biti jer sam po prirodi pesimista?

I na kome to hrabri premijer vežba mere štednje? Na roditeljima koji imaju penzije od devedesetak hiljada? Zašto ne sme hrabri premijer da takne partijski zapošljavan kadar u drzavnom sektoru? Tamo bi sigurno najviše uštedeo, ali, da, avaj, zbog toga se gube glasovi. Za tako nešto treba politička hrabrost, a mi pricamo o Vučiću.

A korištenje poluga političke moći da bi se ugasio Utisak Nedelje, gostovanje na TV gde su jedini sagovornici poslusni voditelji, pretvaranje katkad očajno loših prevaranata u odlične poltrone, su sve eklatantni primeri Vučićevog političkog kukavičluka.

I na kraju , već mesecima na naslovnoj strani sajta B92 nema bloga čija je tema kritika premijera Vučića. Toliko je osetljiv i hrabar srpski premijer koji se juše stropoštao u parlament ko u svoj podrum držeći lekciju šačici opozicionara o kukavičluku.

A rebalans rebalansa? Za to treba hrabrost.



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane cane 17:27 23.12.2014

.

jkt2010 jkt2010 00:06 24.12.2014

Re: KukaviČiviluk

cane

novi NARATIV, umesto patriJotizma , sada je kukavičluk..



P.S.
I na krraju , vec mesecima na naslovnoj strani sajta B92 nema bloga cija je tema kritika premijera Vucica.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:26 24.12.2014

Re: KukaviČiviluk

radujte se i veselite, braćo fašisti, nećete još dugo.

pripazite da se u ovom buketiću ne krije anarhistička bomba.
jkt2010 jkt2010 00:50 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Srđan Fuchs
radujte se i veselite, braćo fašisti, nećete još dugo.

pripazite da se u ovom buketiću ne krije anarhistička bomba.

Fuchso, lakše malo sa etiketama.
A buketić popasi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:22 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

meni je teško da spojim tvoju mirnu državničku auru s tim mizantropičnim doskočicama. jedno od dva nisi - ili nisi miran, ili nisi mizantrop. fifty fifty je da si fašista.
jkt2010 jkt2010 03:06 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Srđan Fuchs
meni je teško da spojim tvoju mirnu državničku auru s tim mizantropičnim doskočicama. jedno od dva nisi - ili nisi miran, ili nisi mizantrop. fifty fifty je da si fašista.

Fuchso, drugi put ti kažem da smanjiš malo sa etiketama.
A buketić si popasao? Ajde sisaj, blago čiki
dali76 dali76 06:46 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Izmedju mene I gospodina JKT isprecio se ogroman logicki jaz kad mi je kao dokaz da disertacija Dr Stefanovica nije plagijat ponudio link sa izvestajem komisije univerziteta Megatrend.
Ko god je procitao izvestaj Megatrenda , drugi ili prvi, a ima sposobnosgt logickog rasudjivanja, zna o kakvom se argumentu radi.
Siguran sam da to isto zna i JKT, ali necu da ulazim u razloge zbog kojih brani neobranjivo. Kao sto ne ulazim u razloge njegovih napada na mene.
Medjutim, smatram da njegovi razlozi nemaju vezu sa fasizmom.JKT nije fasista. On samo mnogo voli I postuje premijera. Velika ljubav Ne podnosi nikakvu kritiku na racun Vucica.
Da ima konkretne, ozbiljnije argumente protiv kritike on bi ih sigurno koristio. Ima to sto ima. Sto se mene tice,Nedovoljno za iole ozbiljnu repliku.

jkt2010 jkt2010 09:09 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

dali76
Izmedju mene I gospodina JKT isprecio se ogroman logicki jaz kad mi je kao dokaz da disertacija Dr Stefanovica nije plagijat ponudio link sa izvestajem komisije univerziteta Megatrend.
Ko god je procitao izvestaj Megatrenda , drugi ili prvi, a ima sposobnosgt logickog rasudjivanja, zna o kakvom se argumentu radi.
Siguran sam da to isto zna i JKT, ali necu da ulazim u razloge zbog kojih brani neobranjivo.

Za taj doktorat me zabole koliko i za tvoj, i za bilo ciji. JKT je samo rekao da za ocenu necijeg doktorata nije nadlezan, kao sto ni Dali nije nadlezan.

Inace, JKT smatra da su svi ti vaši doktorati smešni. To je sve čorbine čorbe čorba. U staro doba, kad su ti doktorati izmišljeni, čovek je morao da pomeri granice znanja da bi postao doktor. Ovaj tvoj Stefanovic doktorirao na temu (nešto kao) "uticaj EU regulative na lokalnu upravu u Srbiji". I sad je tebi, naučniku, bitno da li je za ovu "temu" plagirao neki pasus?!? Idi begaj. Možda se oko ovoga vi doktori sad nađete uvređeni, ali ćete se sigurno složiti da nemoš' naći dobrog majstora? E pa, Kakvi su nam "majstori" majstori, takvi ste nam i vi "doktori" doktori.

Kao sto ne ulazim u razloge njegovih napada na mene.

Pa želim da ti pomognem da se nekako dokopaš te naslovne strane za kojom toliko žudiš.

Ali zaista. Tebe čudi što "tebe napadam" kad se naprimer iščuđavaš kako je Srbija medju 3-5 najsiromašnijih zemalja u Evropi. Pa to "objašnjavaš" time što neiskreno teži EU?

Ili te napadam kad odvališ ceo blog o nacionalizmu u Srbiji?!? Pa čoveče, ne znam šta si doktorirao, al i se zaista pitam - da li si ti normalan? Nacionalizam je verovatno najdeficitarnija roba trenutno (iliti preciznije: poslednjih 15-tak godina).

Medjutim, smatram da njegovi razlozi nemaju vezu sa fasizmom.JKT nije fasista.

Njao fala ti. poslaću ti na pp gde da mi dostaviš uverenje.

On samo mnogo voli I postuje premijera. Velika ljubav Ne podnosi nikakvu kritiku na racun Vucica.
Da ima konkretne, ozbiljnije argumente protiv kritike on bi ih sigurno koristio. Ima to sto ima. Sto se mene tice,Nedovoljno za iole ozbiljnu repliku.

I za njega me zabole kao i za tebe i za onog Stefanovica. Zato ga ni ne spominjem. A ti vidi za sebe: kad bi bilo moguće, rekao bih da ga spominješ ko Princi Krstića. I to podjednako van svake logike ili konteksta. Mislim, ništa nije dovoljno neutralno da se ti ne setiš premijera a Princi Krstića.

Tvoja "kritika" se svodi na papagajisanje preko cele strane: premijer je patriJota. Ili kukavica. Ili lažov. Ili šta li ti je NARATIV za taj dan. I onda ko vergl. Ili mlin. Melješ ali samo na prazno.

I onda šta da radim kod tebe u gostima? Zezanje brate, ko kod Filipa.
milisav68 milisav68 09:28 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

jkt2010
To je sve čorbine čorbe čorba. U staro doba, kad su ti doktorati izmišljeni, čovek je morao da pomeri granice znanja da bi postao doktor.



Svako tumači progres društva onako kako mu odgovara.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:58 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

jkt2010
Srđan Fuchs
meni je teško da spojim tvoju mirnu državničku auru s tim mizantropičnim doskočicama. jedno od dva nisi - ili nisi miran, ili nisi mizantrop. fifty fifty je da si fašista.

Fuchso, drugi put ti kažem da smanjiš malo sa etiketama.
A buketić si popasao? Ajde sisaj, blago čiki

боже, свакaкви болесници су нам се прикачили на кућу, жасу. сиктер, чико.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Srđan Fuchs


боже, свакви болесници су нам се прикачили на кућу, жасу. сиктер, чико.


Da jbt, nekad je ovde i svađe bilo zanimnjivo čitati. Bilo je sve, pa i vređanje, nekako vispreno, napušavanje ali sa stilom, kreativno zavlačenje (JJBeba je bila majstor, nije bilo pametno kačiti se s njom:)
Sad sve češće, puši, pasi, sisaj, magarče, stoko....
Jeste tako lakše, ali je i gluplje.
predatortz predatortz 20:07 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Sad sve češće, puši, pasi, sisaj, magarče, stoko....
Jeste tako lakše, ali je i gluplje.


Poneo omladinu predpraznički duh...

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Poneo omladinu predpraznički duh...


Izgleda :)
A jesi li ti to primetio ili se to samo meni čini?
Nema mnogo onog šemekerskog, pozitivnouličarskog duha.
Nekako sve više prepoznajem moje selo ovde, osećam se kao kod kuće :)
predatortz predatortz 20:14 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

A jesi li ti to primetio ili se to samo meni čini?


Meni se čini da je dobro što neke likove razdvajaju mora i okeani, što se neki nikad neće sresti u stvarnom životu.
Ja sam temperamentan čovek, ali ne kapiram kako se može mrzeti neki virtuelni lik, neko koga poznaješ samo kao nik na ekranu.
Jebem li ga, ne znam šta da ti kažem...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:12 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

je l' vi pamtite one šorke, na zvezdinim basket terenima na kališu, tamo 70-ih, kada sazoveš razne papane, bez naoružanja, i ispeglaš se sa njima? uglavnom je kool ekipa dobijala šorke? ja ne znam, ali ćale (džudista) mi je pričao da je oprao patos s nekolicinom takvih ljana.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:31 25.12.2014

Re: KukaviČiviluk

predatortz
Poneo omladinu predpraznički duh...

Јесте!
И Шантић написао песму о томе:

Алекса Шантић: ПРЕТПРАЗНИЧКО ВЕЧЕ

Сјутра је празник. Своју свјетлост меку
Кандило баца и собу ми зâри.
Сâм сам. Из кута бије сахат стари,
и глухи часи неосјетно теку.

Напољу студен. Пећ пуцка и грије.
Ја лежим. Руке под главом, па ћутим,
И слушам како грањем замрзнутим
У моја окна голи орах бије.

Тако на врата суморног ми срца
Сјећање једно удара и чека
Кô друг и сабрат, као душа нека
Што са мном плаче и у болу грца.

Негда у таке ноћи, када отка
Помрлом грању зима покров ледан,
Ова је соба била кô врт један,
Гдје је поток текла срећа кротка:

Као и сада, пред иконом сјаји
Кандила свјетлост. Из иконостаса
Сух бршљан вири. Лако се таласа
Измирне прамен и благослов таји.

Сва окађена мирише кô нам соба.
Около жуте лојане свијеће,
Ми, дјеца, сјели, кô какво вијеће,
Радосни што је већ грудању доба.

Под танким велом плавкастога дима
У пећи ватра пламти пуним жаром,
И сјајне пруге по ћилиму старом
Весело баца и трепери њима.

Уврх, на меку шиљту, отац сио,
Пружио чибук, и дим се колута;
Његова мисô надалеко лута,
И поглед блуди сањив, благ и мио.

Уза њ, тек малко на шиљтету ниже,
Кô символ среће, наша мајка бдије;
За скори Божић кошуље нам шије,
И каткад на нас благе очи диже.

У То би халка закуцала. — ''Петар!''
— Ускликне отац — ''Он је зацијело!
Он вазда воли говор и сијело —
Отворите му!'' ... И ми сви, кô вјетар,

Трчи и вратâ пријевор извуци.
И стари сусјед, висок као бријег,
Тресући с руха напанули снијег,
Јавио би се с фењером у руци.

Сваки му од нас у загрљај хита,
Мајка га кротко сусрета и гледа,
А он се јавља, па до оца сједа,
И бришућ чело за здравље га пита.

Сва новом срећом огране нам соба!
На сваком лицу свето, сјајно нешто.
Сучући брке, стари сусјед вјешто
Почô би причу из далеког доба.

И докле прозор хладна дрма цича,
Ми сваку ријеч гутамо нијеми;
Срца нам дршћу у радосној треми
Све догод не би довршио чича.

Затим би отац, кô ведар сјај дана,
Узео гусле у жилаве руке,
И гласно почô, уз гањиве звуке,
Лијепу пјесму Страхињића Бана...

Мени је било кô да пјесме ове
Сваки стих поста пун бехар у роси,
Па трепти, сјаје, и мени по коси
Просипа меке пахуљице нове...

О мили часи, како сте далеко!
Ви, драга лица, ишчезла стеко'... сте давно!
Пуста је соба... моје срце тавно...
И без вас више ја среће не стеко'...

Кандило и сад пред иконом тиња,
И сад је позно предбожићње доба;
Ал' глуха јама сад је моја соба,
А ја лист свео под бјелином иња.

Узалуд чекам... У нијемој сјени
Никога нема... Сам, кô камен, ћутим.
Само што орах грањем замрзнутим
У окна бије и јавља се мени...

Но док ми мутни боли срце косе,
Кô студен травку уврх крша гола, —
Из мојих књига, са прашљива стола,
Ја чујем шушањ кô вилине косе.

Гле! Сад се редом расклапају саме
Све књиге старе, снови чежње дуге —
Мичу се, трепте једна покрај друге,
И њихов шумор кô да пада на ме.

Сањам ли? Ил' би ова јава била?
Из растворених листова и страна
Прхнуше лаке тице, кô са грана,
И по соби ми свуд развише крила.

Све се свијетле!... Све у блијеску стоје!...
Једна около кандила се вије,
А нека болно, кô да сузе лије,
Пред сликом дршће мртве мајке моје.

Неке бијеле као љиљан први,
Само им златно меко перје груди;
Неке све плаве, тек им грло руди,
Као да кану кап зорине крви.

Неке ми пале ту на срце свело,
Па крил'ма трепте и шуште кô свила;
А једна лако, врхом свога крила,
С цвркутом топлим додирну ми чело,

Кô да би хтјела збрисати сјен туге...
И слушај! Редом запјеваше оне!...
И гласи дршћу, тресу се, и звоне,
Мили и сјајни ко лук младе дуге:

''Не тужи! С болом куда ћеш и гдје би?!
Ми пјесме твоје, и другова свију
Што своје душе на звјездама грију, —
Света смо жива породица теби!

Ми као роса на самотне биљке
Падамо тихо на сва срца бона,
И у ноћ хладну многих милиона
Сносимо топле божије свјетиљке.

Ми здружујемо душе људи свије'!
Мртве са живим вежу наше нити:
И с нама вазда уза те ће бити
И они које давно трава крије!

Пригрли ова јата благодатна!
И када једном дође смрти доба,
Наша ће суза на кам твога гроба
Канути топло ко кап сунца златна''...

И акорд звони... Све у сјају јачем
Кандило трепти и собу ми зâри...
Из кута мукло бије сахат стари.
Ја склапам очи и од среће плачем...

1910 — 1911.

dali76 dali76 00:10 26.12.2014

Re: .

Vrejanje je uvek bilo sastavni deo argumentacije. Vlasnici uvreda tesko kapiraju da gadjati nekog govnom nee mora da znaci da ces pogoditi, ali znaci da si se umazao ,govnom.
Animoziteti su posledica prevelike prisnosti, ili druzenja.
Ako nekoga slabo poznajes obratices paznju na ono sto prica. Ako si neekoga upoznao kroz godine blogovanja , sve ces teze da se manes lika,a bavis se samo delom (komentarima).H
HCM JE nesto slicno pisao na blogu kod Nurudina govoreci o istorijatima pojedinih blogera.
Sto je internet prostor intimniji, prisniji, vredjanja postaju socnija, sa manje stila.
blogovatelj blogovatelj 05:18 26.12.2014

Re: .

Vlasnici uvreda tesko kapiraju da gadjati nekog govnom nee mora da znaci da ces pogoditi, ali znaci da si se umazao ,govnom.


Setio sam se jednog starog dobrog vica.
Doktori u viziti u ludari. Ulaze u sobu. Jedan od ludaka sedi i plače. Pitaju ga šta je razlog.
- Gađao me ovaj stolicom!
- Što ne gađaš i ti njega?
- Ne mogu, moja je retka!
emsiemsi emsiemsi 05:53 26.12.2014

Re: .

dali76
Vrejanje je uvek bilo sastavni deo argumentacije. Vlasnici uvreda tesko kapiraju da gadjati nekog govnom nee mora da znaci da ces pogoditi, ali znaci da si se umazao ,govnom.
Animoziteti su posledica prevelike prisnosti, ili druzenja.
Ako nekoga slabo poznajes obratices paznju na ono sto prica. Ako si neekoga upoznao kroz godine blogovanja , sve ces teze da se manes lika,a bavis se samo delom (komentarima).H
HCM JE nesto slicno pisao na blogu kod Nurudina govoreci o istorijatima pojedinih blogera.
Sto je internet prostor intimniji, prisniji, vredjanja postaju socnija, sa manje stila.

Logično je ovo što si napisao !
Doduše, u krajnjoj instanci --- naši smo.
Doduše 2 --- čak i kada se 'gađamo govnima', trebalo bi da to radimo stilizovanije. Mera 'gospodstva' u (svakoj) komunikaciji je bitna. Gubitak (samo)kontrole jasno ukazuje na nedovoljno formatizovanu strukturu ličnosti. (I meni samom se povremeno dogodi isto --- ljudi smo).
tadejus tadejus 12:29 26.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Srđan Fuchs
je l' vi pamtite one šorke, na zvezdinim basket terenima na kališu, tamo 70-ih, kada sazoveš razne papane, bez naoružanja, i ispeglaš se sa njima? uglavnom je kool ekipa dobijala šorke? ja ne znam, ali ćale (džudista) mi je pričao da je oprao patos s nekolicinom takvih ljana.


možda je ćale i prao patos al ti brate baš i nisi..
i ja na blogu znam da liječim svoj blaži oblik toretovog sindroma al ovo tvoje zvuči baš kretenoidno (ili možda samo meni promiče smisao)..
nego i tako kretenoidno i besmisleno meni ne smeta (rekoh već, toretov sindorm)..
meni više smeta proseljavanje u smislu da se kojekakve tetke proseravaju u niđe baba veze stilu i to onda još dalje kvasa u nekakvim replikama i podrškama.. a sve skupa šuplje, glupo, tupo.. ko rasprava dedaka pred dragstorom (stepenica ispod meze)..
većina blogova u komentarima završi sa verbalnom dijarejom tetki niđebabavezija a i sve veći broj samih blogova su iz tog žanra
dali76 dali76 22:27 26.12.2014

Re: .

Sumnjam da je moguce gadjati sagovornika govnima,a imati stila.
Za stil je neophoddno pridrzavanje zlatnog pravila , Ne razgovaraj sa drugima, kako ti ne bi da drugi razgovaraju sa tobom.
Ukoliko je neko koliko juce nekog nazvao fasistom, a nije se izvinio, onda taj neko nema sta da se ljuti ili breca kad “sutradan” dobije identicnu etiketu.
G.Cross G.Cross 23:36 26.12.2014

Re: KukaviČiviluk

Predrag Brajovic
predatortz
Poneo omladinu predpraznički duh...

Јесте!
И Шантић написао песму о томе:

Алекса Шантић: ПРЕТПРАЗНИЧКО ВЕЧЕ

Сјутра је празник. Своју свјетлост меку
Кандило баца и собу ми зâри.
Сâм сам. Из кута бије сахат стари,
и глухи часи неосјетно теку.

Напољу студен. Пећ пуцка и грије.
Ја лежим. Руке под главом, па ћутим,
И слушам како грањем замрзнутим
У моја окна голи орах бије.

Тако на врата суморног ми срца
Сјећање једно удара и чека
Кô друг и сабрат, као душа нека
Што са мном плаче и у болу грца.

Негда у таке ноћи, када отка
Помрлом грању зима покров ледан,
Ова је соба била кô врт један,
Гдје је поток текла срећа кротка:

Као и сада, пред иконом сјаји
Кандила свјетлост. Из иконостаса
Сух бршљан вири. Лако се таласа
Измирне прамен и благослов таји.

Сва окађена мирише кô нам соба.
Около жуте лојане свијеће,
Ми, дјеца, сјели, кô какво вијеће,
Радосни што је већ грудању доба.

Под танким велом плавкастога дима
У пећи ватра пламти пуним жаром,
И сјајне пруге по ћилиму старом
Весело баца и трепери њима.

Уврх, на меку шиљту, отац сио,
Пружио чибук, и дим се колута;
Његова мисô надалеко лута,
И поглед блуди сањив, благ и мио.

Уза њ, тек малко на шиљтету ниже,
Кô символ среће, наша мајка бдије;
За скори Божић кошуље нам шије,
И каткад на нас благе очи диже.

У То би халка закуцала. — ''Петар!''
— Ускликне отац — ''Он је зацијело!
Он вазда воли говор и сијело —
Отворите му!'' ... И ми сви, кô вјетар,

Трчи и вратâ пријевор извуци.
И стари сусјед, висок као бријег,
Тресући с руха напанули снијег,
Јавио би се с фењером у руци.

Сваки му од нас у загрљај хита,
Мајка га кротко сусрета и гледа,
А он се јавља, па до оца сједа,
И бришућ чело за здравље га пита.

Сва новом срећом огране нам соба!
На сваком лицу свето, сјајно нешто.
Сучући брке, стари сусјед вјешто
Почô би причу из далеког доба.

И докле прозор хладна дрма цича,
Ми сваку ријеч гутамо нијеми;
Срца нам дршћу у радосној треми
Све догод не би довршио чича.

Затим би отац, кô ведар сјај дана,
Узео гусле у жилаве руке,
И гласно почô, уз гањиве звуке,
Лијепу пјесму Страхињића Бана...

Мени је било кô да пјесме ове
Сваки стих поста пун бехар у роси,
Па трепти, сјаје, и мени по коси
Просипа меке пахуљице нове...

О мили часи, како сте далеко!
Ви, драга лица, ишчезла стеко'... сте давно!
Пуста је соба... моје срце тавно...
И без вас више ја среће не стеко'...

Кандило и сад пред иконом тиња,
И сад је позно предбожићње доба;
Ал' глуха јама сад је моја соба,
А ја лист свео под бјелином иња.

Узалуд чекам... У нијемој сјени
Никога нема... Сам, кô камен, ћутим.
Само што орах грањем замрзнутим
У окна бије и јавља се мени...

Но док ми мутни боли срце косе,
Кô студен травку уврх крша гола, —
Из мојих књига, са прашљива стола,
Ја чујем шушањ кô вилине косе.

Гле! Сад се редом расклапају саме
Све књиге старе, снови чежње дуге —
Мичу се, трепте једна покрај друге,
И њихов шумор кô да пада на ме.

Сањам ли? Ил' би ова јава била?
Из растворених листова и страна
Прхнуше лаке тице, кô са грана,
И по соби ми свуд развише крила.

Све се свијетле!... Све у блијеску стоје!...
Једна около кандила се вије,
А нека болно, кô да сузе лије,
Пред сликом дршће мртве мајке моје.

Неке бијеле као љиљан први,
Само им златно меко перје груди;
Неке све плаве, тек им грло руди,
Као да кану кап зорине крви.

Неке ми пале ту на срце свело,
Па крил'ма трепте и шуште кô свила;
А једна лако, врхом свога крила,
С цвркутом топлим додирну ми чело,

Кô да би хтјела збрисати сјен туге...
И слушај! Редом запјеваше оне!...
И гласи дршћу, тресу се, и звоне,
Мили и сјајни ко лук младе дуге:

''Не тужи! С болом куда ћеш и гдје би?!
Ми пјесме твоје, и другова свију
Што своје душе на звјездама грију, —
Света смо жива породица теби!

Ми као роса на самотне биљке
Падамо тихо на сва срца бона,
И у ноћ хладну многих милиона
Сносимо топле божије свјетиљке.

Ми здружујемо душе људи свије'!
Мртве са живим вежу наше нити:
И с нама вазда уза те ће бити
И они које давно трава крије!

Пригрли ова јата благодатна!
И када једном дође смрти доба,
Наша ће суза на кам твога гроба
Канути топло ко кап сунца златна''...

И акорд звони... Све у сјају јачем
Кандило трепти и собу ми зâри...
Из кута мукло бије сахат стари.
Ја склапам очи и од среће плачем...

1910 — 1911.



Predraze, meni malo bogohuljenje citirati takvu pesmu na ovakve splacine.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 27.12.2014

Re: KukaviČiviluk

G.Cross
Predraze, meni malo bogohuljenje citirati takvu pesmu na ovakve splacine.

Идеја је супротна: да подсети на уљудност и лепоту тренутка без гнева, на прибраност и уређеност света.
На топлину.

Могуће је да су неки машили поенту.
Ону животну.
nurudin nurudin 17:41 23.12.2014

...

juce stropostao u parlament


Баш адекватан глагол за онакво заседање.
angie01 angie01 18:28 23.12.2014

Re: ...

nemoj da te vidi Krle!:)


...premijer koji hrabro brani lazne diplome i doktorate-iako to nije njegov posao...pa gomila lazno obrazovanih zauzima visoke polozaje u njegovoj vladi,

...hrabro dodeljuje julinu ministarsku funkciju i dozvoljava da brlja koliko god mu je volja-valjda je to zasluzio neverovatnim i konstantnim ulagivanjem,

...hrabro svakoga dana, jer mu valjda tako vera nalaze, mora da se pojavi nekim izjavama u medijima, jer shvata i sam da mora nekeko da odrzava pricu koju potura zivom, kao kada bi samo jedan dan preskocio medijsko ispiranje mozga narodu, da bi pocela suvise glasno da odzvanja praznina,

...hrabro vlada tako sto je svima koji imaju o tome sta da kazu- zapusio usta, tako sto im ne dozvoljava da kazu bilo sta, pa i u parlamentu, predsedavajuci na sve moguce nacine onemogucavaju opoziciju da govore.

...hrabro donosi zakon o zabrani zaposlajavanja u javnom sektoru, pa i kada nedostaju strucni kadrovi u njima- ali zato se u sve te firme koje podpadaju pod takva preduzeca, uredno uguravaju kasikom za cipale partijski drugovi, bez obzira na znanje i obrazovanje, sta vise, sto je pomenuto manje, pozicije koje dobijaju su vece, valjda da budu kompatabilni sa nosiocima "diploma" i " doktorata".

...hrabro preko svojih ministara preti otkazom onima koji koriste svoja prava da strajkuju i protestuju zbog losih odluka vlade,...

...predstavnici u skupstini iz njegove stranke, hrabro, po dogovoru, NE glasaju za Zojin zakon- valjda je to krunski dokaz da Srbiju vode u bolju buducnost- SRAM VAS BILO!!!!
dali76 dali76 22:54 23.12.2014

Re: ...

Da, ja sam bas dolazak premijera doziviao kao stropostanje. To jedno obicno dranje i napadi je slika Aleksandra Vucica.
Da, Angie, dug je spisak kukavicluka..

A, zaboravih, kad si vec na vlasti preko dve godine ,a konstantno ponavljas 8 meseci, ko da je predhodno vreme premijer Dacic bio vazniji od PPV , to takodje govori o sposobnosti da preuzmes odgovornost.
Ili ti o politickom kukavicluku.
Ako bismo tako (glupavo) merili odgovornost, pa DS onda nikad nije bila odgovorna jer su joj njeni Dacici bili mnogo, mnogo jaci od Vucicevog Dacica.

freehand freehand 23:04 23.12.2014

Re: ...

nemoj da te vidi Krle!:)

Pa Krle je ovo pričao kad je bilo vreme i kad je moglo nešto da se spase.
Pa su ga pljuvali isti ovi što sad tako strašno i tužno skiče...

Nego ti sad njih sve onim belim listićem pojuri, ima da pocrvene načisto od muke i sramote. I da se upišaju odsmija!
angie01 angie01 23:17 23.12.2014

Re: ...

Pa Krle je ovo pričao kad je bilo vreme i kad je moglo nešto da se spase.




da se spase od strane ovih sto su i izazvali i omogucili nastavak cele katastrofe? ds?

da, da, posle faze- ljudi, da li ste vi normalni, zar niko ne vidi da smo mi lepsi od njih, vec duze vreme fura fazu razumevanja, podrske i preporucivanja.


to lamntiranje nad belim listicima je tugaljivo i dosadno, jer su oni samo posledica rada ds...reakcija na njihovu izdaju i prevaru.
freehand freehand 23:20 23.12.2014

Re: ...

da, da, posle faze- ljudi, da li ste vi normalni, zar niko ne vidi da smo mi lepsi od njih, vec duze vreme fura fazu razumevanja, podrske i preporucivanja.

A koju ti fazu furaš? Ništa više nema veze, Čerčil i De Gol?
angie01 angie01 23:24 23.12.2014

Re: ...

A koju ti fazu furaš?


ono, bas te zanima?:)



dali76 dali76 06:02 24.12.2014

Re: ...

Freehand..jel skici neko u tvojoj familiji, medju tvojim prijateljima?
Ako ne, obrati malo paznju , moze?
Ako da , podvescu taj glagol skicanje pod ono stotinu sela stotinu obicaja.

highshalfbooze highshalfbooze 09:53 24.12.2014

Re: ...

Pa Krle je ovo pričao kad je bilo vreme i kad je moglo nešto da se spase.

Pre dolaska žutih na vlast? Ja se nešto ne sećam.
freehand freehand 10:59 24.12.2014

Re: ...

Freehand..jel skici neko u tvojoj familiji, medju tvojim prijateljima?

Jok, oko mene sve sam patriJota. Što pitaš?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:24 24.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

dobra razmišljanja, Dalibore i En Dži. trebate samo malo pravopis ispeglati.

Vučić, i njegov režim, jesu sve ono što su i bili pre 20-ak godina, s tim što je promenjena retorika na spoljašnjem planu, ali na unutrašnjem je sve to ostalo isto. meni je trenutno, najviše iritirajući lik onaj Verbić, uh, koja je to gnjida . inače, odigrava se trenutno to da min. prosvete zove škole, gde su uglavnom poinstalirali naprednjačke direktore i direktorice tamo gde su mogli - a uglavnom svuda su mogli, i zastrašuju ljude najgorim mogućim pretnjama i ucenama.

ali, dobro, ja navijam za Vučiča da bude što bolji firer, a da krene još otvorenije sa svojim policijsko-diktatorskim pristupom strahovlade, pa će se tako Srbija brže oporaviti od nokdauna u kojeg ju je uveo Boris Tadić, i pokret građanskog otpora će brže stati na noge. ja bih, lično, krenuo od organizacije masovnog protesta podrške prosvetarima, bez ikakvih političkih oznaka i bez nastojanja bilo koga da taj eventualni protest prisvoji za sebe - kao što smo, uostalom i krenuli 1991., od prosvete pa redom. ds više nema kapaciteta da bude lider opozicije, pre svega moralnog, dakle neophodan je novi građanski pokret, a ja sam siguran da ima puno ljudi koji jesu ostali neukaljani, i na levoj i na desnoj strani lepeze... onda čemo posle redom, radnike, penzionere, najgroženije stratume društva podizati na noge.

mislim da je prvi korak da Vesna Pešič uđe u predsedničku kampanju protiv Nikolića, da približi svoju retoriku bliže centru, i da se oko nje stvori jak, novi građanski blok, po mogućstvu bez ikoga u njemu ko se kompromitovao saradnjom sa bilo kojim segmentom društva odgovornim za korupciju, a posebno da u tom bloku ne bude Borisa Tadića i njegovog kruga saradnika, te nikoga ko je bio akter uništenja Srbije prethodnih decenija. u vojsci i policiji treba tražiti ljude, takođe, koji nisu korumpirani, a odani su demokratskim, a ne totalitarnim načelima uređenja društva.

Vučić treba da nauči da se plaši naroda, a ne narod njega. što kaže Cane, u džinglu na radiju b92 - je l' mi živimo u našoj zemlji, ili u njihovoj državi?

siguran sam da postoje časni ljudi u Srbiji, a imaju ogromnog iskustva kako da se digne narod na noge, u odbranu svoje zemlje od strahovlade i psihološke torture kojoj je izložen u svakom segmentu života.
dali76 dali76 20:44 24.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Pa ako Frehand za tvoju rodbinu ili prijatelje nee koristis glagol skicati, ( u mom soru recimo samo svinje skice), ondda nije fino da taj glagol upotrebljavas na ovom blogu za bilo koga.
Jesmo se razumeli sad?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:46 24.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

frihend je otrovan moz(m)ak, ne obraćaj pažnju na njega, prosto isključiš taj kanal.
freehand freehand 20:49 24.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

dali76
Pa ako Frehand za tvoju rodbinu ili prijatelje nee koristis glagol skicati, ( u mom soru recimo samo svinje skice), ondda nije fino da taj glagol upotrebljavas na ovom blogu za bilo koga.
Jesmo se razumeli sad?


Ne znam otkud šorovi tu kod tebe,al ovi moji baš ne vole da ih svakakvi zovu patriJotama. Naročito kad nisu sigurni da li je u pitanju posprdni ton iz dalekog a bratskog drugosrbijanskog Tominog Teksasa ili samo jezička aljkavost ili nepismenost.
Možda smo se sad bolje razumeli?
dali76 dali76 03:40 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Sad kad je jasno da po tvojoj kuci niko ne skici. To ocigledno ne koristis ni za svoej prijatelje…
Glagol skicanje na mom blogu vise neces koristiti za ljude , ma koliko bilo tvoje neslaganje.
Imas pravo da iznosis svoje stavove,da interpretiras moje stavove, pa i ono sto sam ja definisao kao patrijotizam, ali ces glagol skicati ostaviti pred vratima ovog bloga.
Ja razumem tvoje emocije, animozitete koji sa stavova kadkad predju na vlasnike stavova , ali ne mogu dopustiti da ljude “brkas” sa svinjama samo zato sto ti se ne svidja neciji stav.


dali76 dali76 04:14 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Ja Srdjane sumnjam da Vesna Pesic moze biti osoba okupljanja , ali kao i mnogi drugi, treba da se aktivno ukljuce u u politiku. Mislim takodje da DS ima snage da bude jedan od stubova otpora, ali svoje stavove mora da pozicionira zapadno od toboze proevropskog Vucica.
(Mislim dda se sa tim slaze Stefanovic.)
Sta tto tacno znaci? Vreme je da se prekine sa cetverostubnim, dvovratnim, ili slicnim dosadasnjim eksperimentima spoljne politike.(To je bio jasan stav Djindjica:Srbija na zapadu. Kraj sa experimentima neutralnosti, nesvrstanosti i slicno)
Posledice takve politike sve su vidljivije , odnosno ostavljaju Srbiju sve vise iza komsiluka.
Ta sintagma lider u regionu koja svaka dosadasnja vlast voli da koristi postaje sve veci mit.

emsiemsi emsiemsi 05:20 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Srđan Fuchs
dobra razmišljanja, Dalibore i En Dži. trebate samo malo pravopis ispeglati.

Vučić, i njegov režim, jesu sve ono što su i bili pre 20-ak godina, s tim što je promenjena retorika na spoljašnjem planu, ali na unutrašnjem je sve to ostalo isto. meni je trenutno, najviše iritirajući lik onaj Verbić, uh, koja je to gnjida . inače, odigrava se trenutno to da min. prosvete zove škole, gde su uglavnom poinstalirali naprednjačke direktore i direktorice tamo gde su mogli - a uglavnom svuda su mogli, i zastrašuju ljude najgorim mogućim pretnjama i ucenama.

ali, dobro, ja navijam za Vučiča da bude što bolji firer, a da krene još otvorenije sa svojim policijsko-diktatorskim pristupom strahovlade, pa će se tako Srbija brže oporaviti od nokdauna u kojeg ju je uveo Boris Tadić, i pokret građanskog otpora će brže stati na noge. ja bih, lično, krenuo od organizacije masovnog protesta podrške prosvetarima, bez ikakvih političkih oznaka i bez nastojanja bilo koga da taj eventualni protest prisvoji za sebe - kao što smo, uostalom i krenuli 1991., od prosvete pa redom. ds više nema kapaciteta da bude lider opozicije, pre svega moralnog, dakle neophodan je novi građanski pokret, a ja sam siguran da ima puno ljudi koji jesu ostali neukaljani, i na levoj i na desnoj strani lepeze... onda čemo posle redom, radnike, penzionere, najgroženije stratume društva podizati na noge.

mislim da je prvi korak da Vesna Pešič uđe u predsedničku kampanju protiv Nikolića, da približi svoju retoriku bliže centru, i da se oko nje stvori jak, novi građanski blok, po mogućstvu bez ikoga u njemu ko se kompromitovao saradnjom sa bilo kojim segmentom društva odgovornim za korupciju, a posebno da u tom bloku ne bude Borisa Tadića i njegovog kruga saradnika, te nikoga ko je bio akter uništenja Srbije prethodnih decenija. u vojsci i policiji treba tražiti ljude, takođe, koji nisu korumpirani, a odani su demokratskim, a ne totalitarnim načelima uređenja društva.

Vučić treba da nauči da se plaši naroda, a ne narod njega. što kaže Cane, u džinglu na radiju b92 - je l' mi živimo u našoj zemlji, ili u njihovoj državi?

siguran sam da postoje časni ljudi u Srbiji, a imaju ogromnog iskustva kako da se digne narod na noge, u odbranu svoje zemlje od strahovlade i psihološke torture kojoj je izložen u svakom segmentu života.

Аууу Срђане, шта се фолираш !?
Зашто реченице не започињеш великим словом ?
emsiemsi emsiemsi 05:21 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

dali76
Pa ako Frehand za tvoju rodbinu ili prijatelje nee koristis glagol skicati, ( u mom soru recimo samo svinje skice), ondda nije fino da taj glagol upotrebljavas na ovom blogu za bilo koga.
Jesmo se razumeli sad?


U pravu si !
emsiemsi emsiemsi 05:27 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

dali76
Sad kad je jasno da po tvojoj kuci niko ne skici. To ocigledno ne koristis ni za svoej prijatelje…
Glagol skicanje na mom blogu vise neces koristiti za ljude , ma koliko bilo tvoje neslaganje.
Imas pravo da iznosis svoje stavove,da interpretiras moje stavove, pa i ono sto sam ja definisao kao patrijotizam, ali ces glagol skicati ostaviti pred vratima ovog bloga.
Ja razumem tvoje emocije, animozitete koji sa stavova kadkad predju na vlasnike stavova , ali ne mogu dopustiti da ljude “brkas” sa svinjama samo zato sto ti se ne svidja neciji stav.



Ne moraš baš tako pretećim tonom --- upozorio si ga i to je OK.
Ovoliko insistiranje na skičanju kao da je to najgore što se čulo na ovom blogu je samo demonstracija gole sile sa tvoje strane.
Zanimljivo je kako moć u bilo kojoj formi (pa i ovakva benigna koju ti imaš kao "vlasnik" teme na blogu) pronađe način da se rekuperiše.
dali76 dali76 06:08 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Ja nisam vlasnik teme na blogu.
Mrzim politicku korektnost,ali nekakve granice kuturne ophodnje moramo imati.
Inace cemo poceti da medjusobno lajemo, skevrimo, rokcemo ili mucemo.
U 5 godina blogostaza jednom sam upotrebio instrument moci o kome pricas.
Svestan sam da je ta moc ustvari noz sa dve ostrice.
freehand freehand 16:01 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Srđan Fuchs
frihend je otrovan moz(m)ak, ne obraćaj pažnju na njega, prosto isključiš taj kanal.

Hiperventiliraj glupsone.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:14 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dalijavascript:;

вајтегу да, шабани тадићевски.

ево вам мало да лижете Шумадијскога Кока

freehand freehand 16:36 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Srđan Fuchs
вајтегу да, шабани тадићевски.

ево вам мало да лижете Шумадијскога Кока


Daj magarcu gudru pa gledaj šta ispada... I šta kažeš, neće te Tajson za ambasadora ni vučić za prevodica?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:40 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

bjež, boleštinjo, smrdinjo, i istorijska sramoto Pančeva



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:22 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

Tajsone, je l' ovo istina što bičerka priča, ti si kool s njima?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:44 25.12.2014

Re: dobra razmišljanja, Dali

emsiemsi

Аууу Срђане, шта се фолираш !?
Зашто реченице не започињеш великим словом ?


брате, мрзи ме да шифтујем. то je Рејдиoхед, врати се на албум ОК Компјутер.

appendix appendix 18:14 23.12.2014

...

I na krraju , vec mesecima na naslovnoj strani sajta B92 nema bloga cija je tema kritika premijera Vucica.

Možda si mislio na Blic? Tamo je ukinut blog nakon kritike premijera.
dali76 dali76 22:45 23.12.2014

Re: ...

Ne. Nisam mislio na Blic.
Mislio sam sto sam napisao
mr.fogg mr.fogg 18:16 23.12.2014

Hrabri premijer Aleksandar

Demokrate su tu gde jesu , sa razlogom.


U pravu si.
expolicajac expolicajac 18:23 23.12.2014

Manipulator

običan manipulator. Ništa više i ništa manje od toga.
predatortz predatortz 18:29 23.12.2014

Re: Manipulator

expolicajac
običan manipulator. Ništa više i ništa manje od toga.


Dodao bih da je čak u pitanju sasvim prosečan manipulator. I ne, nije on problem. Problem je što imamo previše budala koje podržavaju prosečnog manipulatora. Budala koje su spremne da se biju i ginu za njega, dok su im deca neodevena, u lošim školama, besperspektivna... To je problem!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:49 23.12.2014

Re: Manipulator

Dodao bih da je čak u pitanju sasvim prosečan manipulator. I ne, nije on problem. Problem je što imamo previše budala koje podržavaju prosečnog manipulatora. Budala koje su spremne da se biju i ginu za njega, dok su im deca neodevena, u lošim školama, besperspektivna... To je problem!

Nećeš valjda da kažeš da nam narod ne valja???
predatortz predatortz 18:52 23.12.2014

Re: Manipulator


Nećeš valjda da kažeš da nam narod ne valja???


Hoću da kažem da nam je narod decenijama sistematski zatupljivan. Da nije, ovakvi ne bi prešli cenzus. Da, imamo dobar ali priglup narod.
dr.wagner dr.wagner 18:55 23.12.2014

Re: Manipulator

... dan

predatortz
Da, imamo dobar ali priglup narod.


-A što znači ovo "dobar" ... mislim , na što se odnosi .... ???


Wagner
petargli petargli 18:56 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz
Predrag Brajovic

Nećeš valjda da kažeš da nam narod ne valja???


Hoću da kažem da nam je narod decenijama sistematski zatupljivan. Da nije, ovakvi ne bi prešli cenzus. Da, imamo dobar ali priglup narod.

Smarate!

Ne znam da li se zajebavate, ili stvarno mislite da narod ne valja i da je pritom jos i priglup?!
predatortz predatortz 18:57 23.12.2014

Re: Manipulator

-A što znači ovo "dobar" ... mislim , na što se odnosi .... ???


Trpeljiv, gostoljubiv, zaboravan, narod koji lako prašta...
Uzmi za primer ove koji, nakon svega, letuju tamo kod tebe.
Reci pošteno, zar nisu tupavi?
predatortz predatortz 18:59 23.12.2014

Re: Manipulator

Ne znam da li se zajebavate, ili stvarno mislite da narod ne valja i da je pritom jos i priglup?!


Ja se ne zajebavam. Stvarno mislim da su Vučićevi glasači priglupi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:03 23.12.2014

Re: Manipulator

Umesto "priglupi" glasači i/ili narod, primereniji i tačniji izraz je "naivni".
expolicajac expolicajac 19:04 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz
Ne znam da li se zajebavate, ili stvarno mislite da narod ne valja i da je pritom jos i priglup?!


Ja se ne zajebavam. Stvarno mislim da su Vučićevi glasači priglupi.

Fasciniran sam bio podatkom da je prosečna inteligencija populacije u Srbiji 91 %. Podatak nije objavljen a rađen je na uzorku od 5000 testiranih pacijenata odeljenja za mentalno zdravlje KC Niš 2001 godine.
predatortz predatortz 19:05 23.12.2014

Re: Manipulator

Vojislav Stojković
Umesto "priglupi" glasači i/ili narod, bolji i tačniji izraz je "naivni".


Naivna su deca, Vojislave. Mi matori smo glupi, ako ne umemo da prepoznamo bitange.
looping looping 19:05 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz

Nećeš valjda da kažeš da nam narod ne valja???


Hoću da kažem da nam je narod decenijama sistematski zatupljivan. Da nije, ovakvi ne bi prešli cenzus. Da, imamo dobar ali priglup narod.

A ko bi prešao cenzus da je narod "pametan"?
predatortz predatortz 19:07 23.12.2014

Re: Manipulator

A ko bi prešao cenzus da je narod "pametan"?


Malo ko od 'grla' koja se takmiče. Pametan narod bi izrodio bolje političare.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:09 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz
Vojislav Stojković
Umesto "priglupi" glasači i/ili narod, bolji i tačniji izraz je "naivni".


Naivna su deca, Vojislave. Mi matori smo glupi, ako ne umemo da prepoznamo bitange.

I matori mogu biti infantilni, dakle i naivni.

Što reče pesnik "Mene sve rane moga roda bole"... dakle, ne dam da su Srbi glupi, pa za koga god da glasaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:09 23.12.2014

Re: Manipulator

Smarate!

Ne znam da li se zajebavate, ili stvarno mislite da narod ne valja i da je pritom jos i priglup?!


Ma nije njima, posebno Brajoviću, stalo do toga da tačno opišu narod, nego da negde udenu odrednicu koja pre treba da isprovocira nego da bude precizna :)

Naravno da narod nije ni glup ni loš, a opet, jasno je da često bira lažne spasioce koji su u boljem slučaju mediokriteti, a u gorem daleko ispod onoga što bi bio neki prosečan građanin Srbije.

Što je to tako valjalo bi razgovarati, ali teško je to ovde uraditi.
Ovde će uvek da dođe neki Braja sa tezom da smo loš narod, neki Krkar da smo genocidni, neki Wagner da se šeretski umetne kako bi sve podgrejao... i tako.

A onda se, naravno, javi poriv da im se makar pokuša doskočiti, i tako se podelimo na patriJote i one protiv njih..i sve to bude zabavno :)
dr.wagner dr.wagner 19:11 23.12.2014

Re: Manipulator


Zdravo druže

predatortz

Uzmi za primer ove koji, nakon svega letuju tamo kod tebe.
Reci pošteno, zar nisu tupavi?


-Nakon čega ???

-A za ovo drugo ... ne odnosi se to samo na vas , i drugi su dali doprinos
u propasti socijalizma ...

... i zašto bi tvoji bili "tupaviji" od mojih ... ???

W
petargli petargli 19:12 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz
Ne znam da li se zajebavate, ili stvarno mislite da narod ne valja i da je pritom jos i priglup?!


Ja se ne zajebavam. Stvarno mislim da su Vučićevi glasači priglupi.

U prvobitnom komentaru nisi tako rekao, ali OK - sa ovim komentarom si se "izvadio"!

Da se podsetimo,
1. Broj birača upisanih u birački spisak je 6,765,998; a
2. ALEKSANDAR VUČIĆ - BUDUĆNOST U KOJU VERUJEMO (Srpska napredna stranka, Socijaldemokratska partija Srbije, Nova Srbija, Srpski pokret obnove, Pokret socijalista) je dobio 1,736,920 glasova.

Jasno je da je AV dobio oko 25% glasova. On je tada imao podrsku samo 1/4 birackog tela i dobio je apsolutnu vlast, koju nije mogao da oformi (jer se najverovatnije ukenjao!), pa je zvao u pomoc Dacketa & company.
predatortz predatortz 19:13 23.12.2014

Re: Manipulator

i zašto bi tvoji bili "tupaviji" od mojih ...


Uz dužno poštovanje, tvoji su još tupaviji. Samo su vam mecene pametnije od naših.
looping looping 19:13 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz
A ko bi prešao cenzus da je narod "pametan"?


Malo ko od 'grla' koja se takmiče. Pametan narod bi izrodio bolje političare.

Izgleda da postoji "razvojni put jednog naroda" koji narodi na Balkanu nisu prošli, a neke druge države jesu. Treba nam mir bar jedno 30-ak godina da bismo imali šansu da izrodimo nešto normalno. Ili luda sreća da se to desi ranije.
angie01 angie01 19:18 23.12.2014

Re: Manipulator

Jasno je da je AV dobio oko 25% glasova.


al zato ne promasi nikad da podvuce- Gradjani Srbije su podrzali, misle, odlucili su,...pre nego izgovori nesto sto su oni napakovali kao super druper kombinejsn.
dr.wagner dr.wagner 19:20 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz

Uz dužno poštovanje, tvoji su još tupaviji. ...


-Aha ... znači moji su više zaboravili "ono" ...


W
petargli petargli 19:23 23.12.2014

Re: Manipulator

angie01
Jasno je da je AV dobio oko 25% glasova.


al zato ne promasi nikad da podvuce- Gradjani Srbije su podrzali, misle, odlucili su,...pre nego izgovori nesto sto su oni napakovali kao super druper kombinejsn.

To je zato sto je okupio oko sebe prekaljene marketinske neimare.
predatortz predatortz 19:24 23.12.2014

Re: Manipulator

Što reče pesnik "Mene sve rane moga roda bole"... dakle, ne dam da su Srbi glupi, pa za koga god da glasaju


Sve ja tebe razumem, i sam sam takav. Ali, hajde da stvari sagledavamo objektivno. Više od sto godina unazad gine nam najsposobnije, najpametnije i najpotentnije. U glavu su nas tukli dušmani, a i mi sami sebe - kao da smo vrbovina sekli smo glave najboljim. Ovo što je ostalo, mi današnji, to ti je opadajući niz. U svakom pogledu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:35 23.12.2014

Re: Manipulator

Ovo što je ostalo, mi današnji, to ti je opadajući niz. U svakom pogledu.

Ne samo protiv mene, sad ideš i protiv Darvina.
dr.wagner dr.wagner 19:40 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz

Sve ja tebe razumem, i sam sam takav. Ali, hajde da stvari sagledavamo objektivno. Više od sto godina unazad gine nam najsposobnije, najpametnije i najpotentnije. U glavu su nas tukli dušmani, a i mi sami sebe - kao da smo vrbovina sekli smo glave najboljim. Ovo što je ostalo, mi današnji, to ti je opadajući niz. U svakom pogledu.


-Pa kakva je to malodušnost druže ???

-A junaštvo ??? ... ono iz pjesama ... pa nije i to valjda falsifikat ???

W
predatortz predatortz 19:41 23.12.2014

Re: Manipulator

Vojislav Stojković
Ovo što je ostalo, mi današnji, to ti je opadajući niz. U svakom pogledu.

Ne samo protiv mene, sad ideš i protiv Darvina.


Ne ja, mi... Zamisli Srbiju za dvadesetak, trideset godina. Srbiju u kojoj neće živeti deca stotina hiljada pametnih i obrazovanih koji su iz nje otišli. Gubitak tog resursa je nenadoknadiv. Matematički nenadoknadiv!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:45 23.12.2014

Re: Manipulator

Vratiće se rode, a i laste.
Dr M Dr M 20:36 23.12.2014

Re: Manipulator

Vratiće se rode, a i laste.


Za sada videsmo samo sove, kukavice i lešinare.

Ali, nadamo se i dalje!
highshalfbooze highshalfbooze 21:21 23.12.2014

Re: Manipulator


Ne ja, mi... Zamisli Srbiju za dvadesetak, trideset godina.

Doći će žuta rasa... zavladaće svetom...piće vodu iz Morave
tasadebeli tasadebeli 21:33 23.12.2014

Re: Manipulator

expolicajac
predatortz
Ne znam da li se zajebavate, ili stvarno mislite da narod ne valja i da je pritom jos i priglup?!


Ja se ne zajebavam. Stvarno mislim da su Vučićevi glasači priglupi.

Fasciniran sam bio podatkom da je prosečna inteligencija populacije u Srbiji 91 %. Podatak nije objavljen a rađen je na uzorku od 5000 testiranih pacijenata odeljenja za mentalno zdravlje KC Niš 2001 godine.



Eks,

91% od čega? U odnosu na šta? Ili, možda, na koga?


Ozbiljno pitam, ne zezam se... Nije mi jasno to prikazivanje nivoa inteligencije u postocima, tj. prvi put vidim takvo prikazivanje nivoa inteligencije, pa mi nije jasno.

A pogotovo ne inteligencije čitave populacije u Srbiji, uz dužno poštovanje prema tom uzorku od 5000 ljudi.
tasadebeli tasadebeli 21:52 23.12.2014

Re: Manipulator

dr.wagner
predatortz

Sve ja tebe razumem, i sam sam takav. Ali, hajde da stvari sagledavamo objektivno. Više od sto godina unazad gine nam najsposobnije, najpametnije i najpotentnije. U glavu su nas tukli dušmani, a i mi sami sebe - kao da smo vrbovina sekli smo glave najboljim. Ovo što je ostalo, mi današnji, to ti je opadajući niz. U svakom pogledu.


-Pa kakva je to malodušnost druže ???

-A junaštvo ??? ... ono iz pjesama ... pa nije i to valjda falsifikat ???

W



E, moj šjor doture... C,c,c, u kom vi vremenu živite...

Nisam znao da u EU stare vure idu unazad...



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:57 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz
Što reče pesnik "Mene sve rane moga roda bole"... dakle, ne dam da su Srbi glupi, pa za koga god da glasaju


Sve ja tebe razumem, i sam sam takav. Ali, hajde da stvari sagledavamo objektivno. Više od sto godina unazad gine nam najsposobnije, najpametnije i najpotentnije. U glavu su nas tukli dušmani, a i mi sami sebe - kao da smo vrbovina sekli smo glave najboljim. Ovo što je ostalo, mi današnji, to ti je opadajući niz. U svakom pogledu.

Испаде,ови који су остали су -- шкарт?!
dr.wagner dr.wagner 22:08 23.12.2014

Re: Manipulator

Pozdrav g Tasa

tasadebeli
C,c,c, u kom vi vremenu živite...


-Malo se šalim sa ovim "milicajcima" (što sadašnjim , što bivšim)...

-Uhvatila ih sad depresija kao usidjelice pred blagdane ... pa su sada
u nekom autodestruktivnom filmu ...

-I meni ovo sa "postotcima inteligencije" nije jasno ... ali znate njega , to
je sigurno neki interni dokument MUP-a ... a tamo je sve moguće ...



W
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:11 23.12.2014

Re: Manipulator

predatortz
Vojislav Stojković
Ovo što je ostalo, mi današnji, to ti je opadajući niz. U svakom pogledu.

Ne samo protiv mene, sad ideš i protiv Darvina.


Ne ja, mi... Zamisli Srbiju za dvadesetak, trideset godina. Srbiju u kojoj neće živeti deca stotina hiljada pametnih i obrazovanih koji su iz nje otišli. Gubitak tog resursa je nenadoknadiv. Matematički nenadoknadiv!

Џаба причаш.
Вређаш ове што су остали.
Када из Барселоне оду Меси, Ћави и Иниеста -- сваком је јасно да то више није исти тим и да је слабији од оног претходног. Када се то исто Србији догоди, када јој одлазе њени мајстори и најбољи, овде би да се лажуцка како то нема утицаја. О, има... И те како има.

Те једноставне математичке операције ово друштванце овде неће да види, него ћу им ја бити крив што на то указујем, и што подсећам, сваки дан, какви смо. Не, него треба да живимо у лажи? И вечито ће неко други бити крив. Чак и кад није...

Ово је земља из које се бежи. И то је рационалан и исправан избор.
Ово је земља у којој се пијачне тезге постављају сред Кнез Михаилове.
Ово је земља у којој ни народни музеј не постоји, а кад постоји -- онда не зна ни своје име да испише.
И за све то су нам други криви?
Није него...


tasadebeli tasadebeli 22:12 23.12.2014

Re: Manipulator

dr.wagner
Pozdrav g Tasa

tasadebeli
C,c,c, u kom vi vremenu živite...


-Malo se šalim sa ovim "milicajcima" (što sadašnjim , što bivšim)...

-Uhvatila ih sad depresija kao usidjelice pred blagdane ... pa su sada
u nekom autodestruktivnom filmu ...

-I meni ovo sa "postotcima inteligencije" nije jasno ... ali znate njega , to
je sigurno neki interni dokument MUP-a ... a tamo je sve moguće ...



W






Ma šta da vam kažem, sve je to bluz plavih bluza! U svim zemljama su oni isti...
Dr M Dr M 22:12 23.12.2014

Re: Manipulator

Nije mi jasno to prikazivanje nivoa inteligencije u postocima, tj. prvi put vidim takvo prikazivanje nivoa inteligencije, pa mi nije jasno.


Ovde se verovatno mislilo na Stanford-Bineovu skalu za izračunavanje IQ pa pogrešno dato u %. Indeks 100 je vrednost dostizanje inteligencije za odredjeni uzrast. IQ od 91 bi značio nivo fiziološke tuposti.Skor od 148 je granica koja mora da se dostigne za prijem u Mensu.

Ima na Viki svašta o tome a ja mislim da je to prilično klizav teren kad se od pojedinca predje na širu populaciju i da su moguće razne manipulacije.
tasadebeli tasadebeli 22:21 23.12.2014

Re: Manipulator

Predrag Brajovic


Ово је земља из које се бежи. И то је рационалан и исправан избор.



E, Brajo, pišu mi prijatelji iz Stejtsa da sve veći broj njihovih poznanika priča o Urugvaju... (LINK)

Gde ćemo mi, brate, ovako matori i drdavi? U Stejtse ili u Urugvaj?

И за све то су нам други криви?
Није него...




dr.wagner dr.wagner 22:26 23.12.2014

Re: Manipulator

Dr M
Nije mi jasno to prikazivanje nivoa inteligencije u postocima, tj. prvi put vidim takvo prikazivanje nivoa inteligencije, pa mi nije jasno.


Ovde se verovatno mislilo na Stanford-Bineovu skalu za izračunavanje IQ pa pogrešno dato u %. Indeks 100 je vrednost dostizanje inteligencije za odredjeni uzrast. IQ od 91 bi značio nivo fiziološke tuposti....


-Možda su to oni utvrdili u "stanici" ... onako između sebe podijelili papire ,
pa još i prepisivali međusobno ...

... i evo 91 !!!

W
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:31 23.12.2014

Re: Manipulator

tasadebeli
Gde ćemo mi, brate, ovako matori i drdavi? U Stejtse ili u Urugvaj?

Ја сам доживео да седим с људима од 45 година, породице, с готово одраслом децом, други-трећи разред средње, и образлажу ми зашто одлазе.

Па онда овај популизам, уравниловка као код Тита -- сви смо једнаки у незнању, нераду и немаштини, јер како другачије тумачити то да је највише пара овим мерама закинуто онима који су најплаћенији, а то је високо стручни кадар на универзитетима, у јавним предузећима, судству. То су неки инжињери, професори, судије.

Ово овде је раднички савет Титове фабрике чарапа на делу, који види да неки другови имају превише, па сматра да тим друговима треба то "превише" узети. (Хоће ли после да зађу и по кућама, да покупе "вишак" код другова?)

Оно што мене излуђује јесте што на јавној сцени, у тим широким политичким потезима, дајеш алиби за нерад, незнање, мување... И то је наш кључни проблем. Мораш да преокренеш ствари, и подсткнеш, као орденом, одговорност, професионалнсот, вредноћу.

Dr M Dr M 22:39 23.12.2014

Re: Manipulator

. i evo 91 !!!


Možda je u procentima dat index gluposti pa je njihov ministar 100% a oni samo 91.
tasadebeli tasadebeli 22:43 23.12.2014

Re: Manipulator

dr.wagner
Dr M
Nije mi jasno to prikazivanje nivoa inteligencije u postocima, tj. prvi put vidim takvo prikazivanje nivoa inteligencije, pa mi nije jasno.


Ovde se verovatno mislilo na Stanford-Bineovu skalu za izračunavanje IQ pa pogrešno dato u %. Indeks 100 je vrednost dostizanje inteligencije za odredjeni uzrast. IQ od 91 bi značio nivo fiziološke tuposti....


-Možda su to oni utvrdili u "stanici" ... onako između sebe podijelili papire ,
pa još i prepisivali međusobno ...

... i evo 91 !!!

W




A znači zato smo mi donedavno kada zovemo policiju, okretali broj 92!

P.S. - Kažu da je prosek po toj skali (koristi se u školi za merenje pri upisu prvaka) 90 -110.

Ali svi kažu da je to vrlo rastegljiva i promenljiva kategorija u životu svakog pojedinca. (EDIT: A tek kad se takvo merenje koristi za sliku čitave nacije ili svih građana jedne zemlje... Vrlo, vrlo klizav teren...)

Koliko se sećam, pre nekoliko godina je objavljeno da najviši koeficijent inteligencije do sada ikada izmeren ima jedan Poljak koji je građanin SAD i koji sedi u zatvoru (više godina) zbog oružane pljačke... Nije mu baš mnogo pomoglo u životu to što je po merenjima mnogo inteligentniji od Ajnštajna...

Dr M, ne znam šta znači izraz fiziološka tupost. Ako je to ono što nagađam da jeste,onda da vam kažem da u školi imamo nekoliko đaka sa IQ 80 -90 (jedan je sa Daunovim sindromom) (inkluzija) i prilično su sposobni da vode računa o sebi po nekim pitanjima.

Problem se javlja kada ih treba uklopiti u sistem učenja u odeljenju, a da se ne osete izolovanim i zapostavljenim, ali to je neka druga priča koja nije za ovaj blog.

EDIT: A tek činjenica da postoji više vrsta inteligencije! Bolje da ne ulazim u tu priču, ionako trolujemo sve u šesnaest.

freehand freehand 22:46 23.12.2014

Re: Manipulator

Koliko se sećam, pre nekoliko godina je objavljeno da najviši koeficijent inteligencije do sada ikada izmeren ima jedan Poljak koji je građanin SAD i koji sedi u zatvoru (više godina) zbog oružane pljačke... Nije mu baš mnogo pomoglo u životu to što je po merenjima mnogo inteligentniji od Ajnštajna...

Bob Lebovski?
tasadebeli tasadebeli 22:50 23.12.2014

Re: Manipulator

freehand
Koliko se sećam, pre nekoliko godina je objavljeno da najviši koeficijent inteligencije do sada ikada izmeren ima jedan Poljak koji je građanin SAD i koji sedi u zatvoru (više godina) zbog oružane pljačke... Nije mu baš mnogo pomoglo u životu to što je po merenjima mnogo inteligentniji od Ajnštajna...

Bob Lebovski?


Ja se uzdam u tebe kada su u pitanju imena... Zato mi je ovaj znak pitanja na kraju suvišan. Ako ti kažeš Bob Lebovski, onda je Bob Lebovski.

I nadam se da to nije isto što i Big Lebovski...
tasadebeli tasadebeli 22:53 23.12.2014

Re: Manipulator

Predrag Brajovic

Ово овде је раднички савет Титове фабрике чарапа на делу,






Nismo mi nikad ni izašli iz toga. Kod mene u školi se raspituju kada će sindikat da deli polutke itd.

"Nastavnici! Intelektualci! Nataknem vas na..."
Dr M Dr M 22:54 23.12.2014

Re: Manipulator

u školi imamo nekoliko đaka sa IQ 80 -90 (jedan je sa Daunovim sindromom) (inkluzija) i prilično su sposobni da vode računa o sebi po nekim pitanjima.


Zato se i zove fiziološka tupost.

Trol off.
blogovatelj blogovatelj 22:55 23.12.2014

Re: Manipulator

IQ od 91 bi značio nivo fiziološke tuposti


Mislim da ovo nije tačno.
Vrednost za IQ između 10x100/12 i 14x100/12 je vrednost prosečnog koeficijenta inteligencije, tj to je opseg između 83 i 117.
Računa se da prosečna osoba do dvanaeste godine razvija inteligenciju, posle toga se mozak usavršava procesom saznavanja, tj učenja. Pošto ta dvanaestica nije striktno zakovana, dozvoljava se opseg od 10 do 14.
Ako dete od deset godina shvati što i prosečno od 12, znači da je to dete inteligentnije od prosečnog, ali to dete još uvek nije natprosečno inteligentno.
isto važi i za drugi kraj opsega, kada dete sa 14 uspe da shvati ono što i prosečno dete od 12.
Ovo po sećanju pišem, verovatno nije najsjajnije objašnjeno. Koga zanimaju detalji neka gugla i vikipedija.
freehand freehand 22:57 23.12.2014

Re: Manipulator

I nadam se da to nije isto što i Big Lebovski...

Taj.
Dr M Dr M 23:15 23.12.2014

Re: Manipulator

IQ od 91 bi značio nivo fiziološke tuposti


Mislim da ovo nije tačno.


Nisam mislio da pišem disertaciju, za to su zaduženi neki ministri.
I ja sam to rekao orijentaciono, nisam psiholog, ali mislim da nisam mnogo pogrešio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana