Budućnost| Eksperimenti u blogovanju| Gost autor

Avioni, kamioni, čipsovi i leteći ćilimi

freehand RSS / 29.12.2014. u 21:10

Gost autor: baron Minhauzen u prednovogodišnjoj rerpospektivi. 

 Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da su simbol Srbije vredni i posvećeni radnici, “Mercedes”, “Kontinental” i hiljade domaćih, ali i stranih preduzeća, a ne oni koji su vršili pljačkaške privatizacije, narkodileri i kriminalci.

... 

Kao primer, Vučić je naveo novi autobus za koji je rekao da je izrađen od najkvalitetnijih materijala.

- Očekujemo da bude najprodavaniji u jugoistočnoj Evropi, a za njim sledi i proizvodnja međugradskih, turističkih i velikih gradskih autobusa - kazao je Vučić.

 

20315746_b.jpg

Vučić: Proizvodnja čipova ćе spasiti Srbiju

Emirati za fabriku čipova u Srbiji traže 1.000 IT inženjera 

Do kraja juna nova fabrika „Mubadale” u Pančevu 

 PANČEVO, 13. decembar 2013. (TV Pančevo) – Posle niza loših ili najava loših vesti kada je privreda u pitanju, najzad i jedna dobra i optimistična kada su i radna mesta u pitanju. Do kraja juna u Pančevu, u Fabrici aviona „Utva”, kompanija „Mubadala” iz Ujedinjenih Arapskih Emirata će početi da proizvodi avio-komponente. To je sinoć, u intervjuu na RTS-u izjavio prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić, a danas potvrdio i gradonačelnik Pavle Radanov. 

vucic-fijat-laz.jpg 

 

... i sve po spisku. 

 



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:20 29.12.2014

Tell me

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:13 29.12.2014

Re: Tell me

Ih, kao problem je što je nešto slavodobitno pričao, pa posle bilo da to nema veze sa životom?

Ima takvih koliko ti volja. Neki moćniji, neki totalno ne, neki ono, a neki ovo, a pitanje je da li im je zajedničko da se nikada ne sećaju šta su to pričali?

Recimo, na prvu loptu, evo novine posle godinu dana od početka priče, najzad saopštavaju i rezultate odmotavnaja klupka u slučaju para skupljenih za lečenje Tijane. No, nigde da se pročita i slovce od onih brojnih koji su halabučili protiv "sramnog propitivanja roditelja za novce" - sve znajući da su roditelji Tijanini, fini ljudi, a Kurir bagra, pa je dakle elementarno da je Kurir u krivu, a Roditelji - fini ljudi, marksisti, uvek u pravu.

Međ ostalim i oko desetak B92 blogova sve na istu temu. a nigde niti jednog da se sada javi pa reče - E hebote, ala smo bili zapenili, a kad ono tamo a ovi i gori nego što ih je Kurir mazao i blatnjavio. Npr.

http://blog.b92.net/text/23279/Sala-mala-iz-medijskih-stala/

"A još je bolnije pitanje - koliko je u Srbiji onih koji će imati problem da se u pogledaju u ogledalu posle obilnog ispiranja sopstvenih usta opanjkavanjem Ognjanovića, neljudi i lopuža srpemnih i sposobih da prikupljenu pomoć za sopstveno teško bolesno dete namerače da spiskaju na jahte i mercedese (kao što je dobro poznato i kao što svi znaju!) umesto da pomognu drugoj nesrećnoj deci!?

Lično ne bih da sam Sergej Trifunović, koliko god da ne mislim da mu je namera bila da učestvuje u hajci. Njegovim godinama i iskustvu ne priliči da se tako zaleti u strvinarenje nad ljudima koje je sudbina inače tako strahovito kaznila."


            
freehand freehand 23:18 29.12.2014

Re: Tell me

Ih, kao problem je što je nešto slavodobitno pričao, pa posle bilo da to nema veze sa životom?

Pa tebi nije. To je ok.
To se vidi i iz ostatka komentara.
st.jepan st.jepan 03:09 30.12.2014

Re: Tell me

freehand
Ih, kao problem je što je nešto slavodobitno pričao, pa posle bilo da to nema veze sa životom?

Pa tebi nije. To je ok.
To se vidi i iz ostatka komentara.

Po tvom odgovoru, rekao bih da to za tebe jeste problem.
I da ćeš (jer to za tebe jeste problem) o slučaju Ognjanović napisati i treći blog.
Predlog za naslov: "JBG!"
freehand freehand 08:10 30.12.2014

Re: Tell me

st.jepan
freehand
Ih, kao problem je što je nešto slavodobitno pričao, pa posle bilo da to nema veze sa životom?

Pa tebi nije. To je ok.
To se vidi i iz ostatka komentara.

Po tvom odgovoru, rekao bih da to za tebe jeste problem.
I da ćeš (jer to za tebe jeste problem) o slučaju Ognjanović napisati i treći blog.
Predlog za naslov: "JBG!"

Loše si zaključio. Pa ni predlog naslova nije bolji od zaključivanja.
Ispravan zakjljučak bi bio da mi ne pada na pamet da nasedam ni takvim komentatorima ni takvim komentarima.
Tebi hint: probaj da prebrojiš koliko je puta u tim blogovima rečeno da uopšte nije tema i nije bitno da li su ili nisu Ognjanovići ovo ili ono, već modus operandi u masakru targetiranih po kome funksionišu tabloidi, pa sledstveno tome i tabloidni komentatori.
st.jepan st.jepan 10:21 30.12.2014

Re: Tell me

freehand
st.jepan
freehand
Ih, kao problem je što je nešto slavodobitno pričao, pa posle bilo da to nema veze sa životom?

Pa tebi nije. To je ok.
To se vidi i iz ostatka komentara.

Po tvom odgovoru, rekao bih da to za tebe jeste problem.
I da ćeš (jer to za tebe jeste problem) o slučaju Ognjanović napisati i treći blog.
Predlog za naslov: "JBG!"

Loše si zaključio.

Ironija, free, ironija...
Naravno da ti nije (dovoljno) važno, i naravno da nećeš napisati taj tekst.
Pa ni predlog naslova nije bolji od zaključivanja.

Slažem se, i nije nešto.
Padali su mi na pamet mnogp jači i (ne vuci me za jezik) slučaju primereniji, al eto, ovaj mi se učinio dovoljno benignim, a opet i dovoljno časnim.
Ako editor dozvoljava, mogap bi mu se dodati i neki prigodni smajlić, recimo ovaj:

Ispravan zakjljučak bi bio da mi ne pada na pamet da nasedam ni takvim komentatorima ni takvim komentarima.

Bogme prkosno!
I freestyle drčno!
Ok to "komentarima", ali zašto "komentatorima"?
Prevladale emocije? Mislim, jel to ono "ove ne volem, nek pričaju šta hoće, ne volem pa ne volem"?
probaj da prebrojiš koliko je puta u tim blogovima rečeno da uopšte nije tema i nije bitno da li su ili nisu Ognjanovići ovo ili ono, već modus operandi u masakru targetiranih po kome funksionišu tabloidi, pa sledstveno tome i tabloidni komentatori.

Neću ovde, ovde to nije tema, odgovoriču kad zaokružiš trilogiju.

Edit: ili kad (ako) neki drugi bloger okači tekst o Slučaju.

Edit 2: a možda ću ga, ako savladam gaduckanje, napisati ja.





violina violina 11:26 30.12.2014

Re: Tell me


koliko je u Srbiji onih koji će imati problem da se u pogledaju u ogledalu


NIKO NE SME DA VAS BIJE - SRBIJA 2014.

freehand freehand 12:10 30.12.2014

Re: Tell me

Naravno da ti nije (dovoljno) važno, i naravno da nećeš napisati taj tekst.

Slažem se, i nije nešto.
Padali su mi na pamet mnogp jači i (ne vuci me za jezik) slučaju primereniji, al eto, ovaj mi se učinio dovoljno benignim, a opet i dovoljno časnim.
Ako editor dozvoljava, mogap bi mu se dodati i neki prigodni smajlić, recimo ovaj:

Bogme prkosno!
I freestyle drčno!
Ok to "komentarima", ali zašto "komentatorima"?
Prevladale emocije? Mislim, jel to ono "ove ne volem, nek pričaju šta hoće, ne volem pa ne volem"?

Neću ovde, ovde to nije tema, odgovoriću kad zaokružiš trilogiju.

Edit: ili kad (ako) neki drugi bloger okači tekst o Slučaju.

Edit 2: a možda ču ga, ako savladam gaduckanje, napisati ja.

Ti hoćeš ali nećeš mada možda i hoćeš, a i ja neću ali misliš da nožda hoću.
Da te rešim dilema: neću.
Dakle, St.jepane:"komentatori" zato što su u pitanju maligni likovi koji u mraku ližu diskusione rane iz prošlosti, potmulo reže i čekaju priliku za osvetu. Pa je tvoj istomišljenik i moralni sabrat koga iste tlapnje more jedva dočekao priliku da iskoči i dokaže kako Frihend nema moralno ni bilo koje drugo pravo da priča o tuđim lažima jer je sam lažov. To što blogera Frihenda poredi sa predsednikom Vlade i najmoćnijim čovekom u državi dovoljno govori o njegovoj inteligenciji i sposobnosti za razumevanje realnosti, te mi ne pada na pamet da sa njim ulazim u raspravu.
Ni sa tobom stvar nije bitno drugačije, a na ove tihorežeće pretnje tipa "odgovriču" i "ako nećeš ti napisaću ja" mogu da ti kaže samo - batice, odjebi u letu.
Da li ću ti odgovarati na zaprećeno razotkrivanje i konačnu istinu?
Realno mislim da će mi gaduckanje biti prejako.
Mada, ko zna. Potrudi se kako umeš, pusti da to izađe iz tebe. Možda i uspeš.


mariopan mariopan 13:22 30.12.2014

Re: Tell me

@ донт феар

Мени је и тада и сада било страшно да новинари дан после сахране траже од родитеља извештај о новцу. О томе исто мислим и сад.

Постоји време за све, па и за таква питања, само је ред да се ожлошћени пусте неко време да тугују. И даље о томе исто мислим, да је оно писање Курира било срамота.

Шта фали што се та истрага водила касније? До истих су закључака дошли истражитељи који су то истраживали у миру и тишини касније.
Уопште није била потребна онолика помама да се јавно развлаче по таблоидима баш у том трнутку.
freehand freehand 13:26 30.12.2014

Re: Tell me

Шта фали што се та истрага водила касније? До истих су закључака дошли истражитељи који су то истраживали у миру и тишини касније.
Уопште није била потребна онолика помама да се јавно развлаче по таблоидима баш у том трнутку.

Ama ni ta istraga nije gotova bez sudske presude, bez obzira na rezultat. Ali ovde nisu meta Ognjanovići.
emsiemsi emsiemsi 14:18 30.12.2014

Re: Tell me

freehand
Naravno da ti nije (dovoljno) važno, i naravno da nećeš napisati taj tekst.

Slažem se, i nije nešto.
Padali su mi na pamet mnogp jači i (ne vuci me za jezik) slučaju primereniji, al eto, ovaj mi se učinio dovoljno benignim, a opet i dovoljno časnim.
Ako editor dozvoljava, mogap bi mu se dodati i neki prigodni smajlić, recimo ovaj:

Bogme prkosno!
I freestyle drčno!
Ok to "komentarima", ali zašto "komentatorima"?
Prevladale emocije? Mislim, jel to ono "ove ne volem, nek pričaju šta hoće, ne volem pa ne volem"?

Neću ovde, ovde to nije tema, odgovoriću kad zaokružiš trilogiju.

Edit: ili kad (ako) neki drugi bloger okači tekst o Slučaju.

Edit 2: a možda ču ga, ako savladam gaduckanje, napisati ja.

Ti hoćeš ali nećeš mada možda i hoćeš, a i ja neću ali misliš da nožda hoću.
Da te rešim dilema: neću.
Dakle, St.jepane:"komentatori" zato što su u pitanju maligni likovi koji u mraku ližu diskusione rane iz prošlosti, potmulo reže i čekaju priliku za osvetu. Pa je tvoj istomišljenik i moralni sabrat koga iste tlapnje more jedva dočekao priliku da iskoči i dokaže kako Frihend nema moralno ni bilo koje drugo pravo da priča o tuđim lažima jer je sam lažov. To što blogera Frihenda poredi sa predsednikom Vlade i najmoćnijim čovekom u državi dovoljno govori o njegovoj inteligenciji i sposobnosti za razumevanje realnosti, te mi ne pada na pamet da sa njim ulazim u raspravu.
Ni sa tobom stvar nije bitno drugačije, a na ove tihorežeće pretnje tipa "odgovriču" i "ako nećeš ti napisaću ja" mogu da ti kaže samo - batice, odjebi u letu.
Da li ću ti odgovarati na zaprećeno razotkrivanje i konačnu istinu?
Realno mislim da će mi gaduckanje biti prejako.
Mada, ko zna. Potrudi se kako umeš, pusti da to izađe iz tebe. Možda i uspeš.



Свађате се као какве бабе !
mariopan mariopan 15:12 30.12.2014

Re: Tell me

freehand
Шта фали што се та истрага водила касније? До истих су закључака дошли истражитељи који су то истраживали у миру и тишини касније.
Уопште није била потребна онолика помама да се јавно развлаче по таблоидима баш у том трнутку.

Ama ni ta istraga nije gotova bez sudske presude, bez obzira na rezultat. Ali ovde nisu meta Ognjanovići.

Извињавај, некако ми дошло да кажем коју.
st.jepan st.jepan 17:40 30.12.2014

Re: Tell me

tihorežeće pretnje tipa "odgovriču" i "ako nećeš ti napisaću ja" mogu da ti kaže samo - batice, odjebi u letu.

Najpre, zadivljan sam tvojim odricanjem od efektnog, svima očiglednog poetitaranja. Navodeći moju reč "odgovoriču", propustio si naime da bolduješ i podvučeš moj, slažem se, sramni tipfeler (č namesto ć). Najpre sam pomislio si tu reč copypastovao, ali nisi, namerno si je otkucao baš tako, Jasno je, jer si joj dodao još jedan tipfeler (napisao si odgovriču).

A sad ozbiljno. Ako "tihorežećom pretnjom" nazivlješ najavu mog odgovora u nekoj prikladnijoj prilici, dakle na nekom (ma čijem) blogu tematski bliskijem tom odgovoru, onda je situacija alarmantna.
Još alarmantnijom čini je tvoja potreba da tim povodom razgačeno ispališ to svoje, verovatno predugo zatomnjavano "batice odjebi".
freehand freehand 18:08 30.12.2014

Re: Tell me

Navodeći moju reč "odgovoriču", propustio si naime da bolduješ i podvučeš moj, slažem se, sramni tipfeler (č namesto ć). Najpre sam pomislio si tu reč copypastovao, ali nisi, namerno si je otkucao baš tako, Jasno je, jer si joj dodao još jedan tipfeler (napisao si odgovriču).

Jok, čist slučaj. Moj tipfeler je posledica brzog slepog kucanja i neproveravanja otkucanog.
A sad ozbiljno. Ako "tihorežećom pretnjom" nazivlješ najavu mog odgovora u nekoj prikladnijoj prilici, dakle na nekom (ma čijem) blogu tematski bliskijem tom odgovoru, onda je situacija alarmantna.
Još alarmantnijom čini je tvoja potreba da tim povodom razgačeno ispališ to svoje, verovatno predugo zatomnjavano "batice odjebi".

Ma ne. Tihorežećom pretnjom nazvao sam jedva dočekanu priliku da se lopta prebaci na teren koji nikakve veze sa ovom temom nema a koji te (teren) očigledno dugo žulja ali sa pisaću, neću, a možda i hoću... Na šta bih ja, valjda, morao da cvokoćem šćućuren pod jorganom.
Meni to patetično, šta ja znam.
Na kraju - pa valjda si toliko mogao da primetiš da ja ne zatomljavam. "Batice odjebi" kad batica treba da odjebe.
Jednostavno je.
st.jepan st.jepan 19:41 30.12.2014

Re: Tell me

Ma ne. Tihorežećom pretnjom nazvao sam jedva dočekanu priliku da se lopta prebaci na teren koji nikakve veze sa ovom temom nema a koji te (teren) očigledno dugo žulja ali sa pisaću, neću, a možda i hoću... Na šta bih ja, valjda, morao da cvokoćem šćućuren pod jorganom.
Meni to patetično, šta ja znam.

Smiri živac, nema tu patetike nikakve, nema "pisaću, neću možda hoću", sve je u mom komentaru jasno i odredjeno. Ima samo tvoje, već standardno neosnovane samoraspaljotke.

Pobogu, pa nismo ovde sami, ovo naše čitaju mnogi, moraš se pri govnjivom naskakivanju makar ovlašno osloniti na nešto što je u mom komentaru čitaocima iole vidljivo.

A to tvoje freestyle dobacivanje iz mraka ću ignorisati. Ne zato što si već mangup (o umem, umem i bolje od tebe), ili zato što mi je identitet otkriven pa od stra' cvokoćem, već zato što za l'art pour l'art pičkaranje s tobom nemam volje.
freehand freehand 19:55 30.12.2014

Re: Tell me

Smiri živac, nema tu patetike nikakve, nema "pisaću, neću možda hoću", sve je u mom komentaru jasno i odredjeno. Ima samo tvoje, već standardno neosnovane samoraspaljotke.

Neću ovde, ovde to nije tema, odgovoriću kad zaokružiš trilogiju.

Edit: ili kad (ako) neki drugi bloger okači tekst o Slučaju.

Edit 2: a možda ču ga, ako savladam gaduckanje, napisati ja.


Pobogu, pa nismo ovde sami, ovo naše čitaju mnogi, moraš se, pri govnjivom naskakivanju makar ovlašno osloniti na nešto što je u mom komentaru čitaocima iole vidljivo.

Ah, govnjivo naskakaivanje...
Vidi, batice: ja ne znam kakav ti problem sem ljubomore imaš. Štagod da je ja nisam ni Saveta ni terapeut.
o umem, umem i bolje od tebe

Poješće te tiha patnja...
Aj sad, iš.

P.S. Ali ima tu još nešto: ja msilim da je veliki rpopust što ti nemaš autorsku opciju, jer si po svim kriterijumima iznad bar 9/10 autora. U stvari, ne baš po svim.
Ali što bi, na kraju krajeva, pisac morao da bude ok frajer, mangup ili neupitan karakter?

st.jepan st.jepan 21:31 30.12.2014

Re: Tell me

iš.




Evo, da te ne razočaram: iš iš!!


Edit:
ljubomore


niccolo niccolo 21:31 29.12.2014

Vučić

jedino o marketingu i rejtinzima zna. Samo se time bavio celu svoju profesionalnu karijeru. Nikakavih drugih znanja potrebnih na tom mestu na kome je nema...
freehand freehand 21:34 29.12.2014

Re: Vučić

niccolo
jedino o marketingu i rejtinzima zna. Samo se time bavio celu svoju profesionalnu karijeru. Nikakavih drugih znanja potrebnih na tom mestu na kome je nema...

Sve ovo mnogo više govori o društvu u Srbiji no o njemu.

Kad me slažeš jednom...
kad me slažeš drugi put...
Slažeš li me i treći put...
zilikaka zilikaka 21:59 29.12.2014

Re: Vučić

Sve ovo mnogo više govori o društvu u Srbiji no o njemu.


Nije to samo Srbija. To jednostavno tako ide.
Ljudi vole kad im kažeš ono što žele da čuju.

I nije naš problem što imamo takve, nego što su takvi izgleda istrebili one koji nisu takvi.
Ili su ih bar skroz potisnuli.
G.Cross G.Cross 22:10 29.12.2014

Re: Vučić

niccolo
jedino o marketingu i rejtinzima zna. Samo se time bavio celu svoju profesionalnu karijeru. Nikakavih drugih znanja potrebnih na tom mestu na kome je nema...


Niti mu trebaju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:16 29.12.2014

Re: Vučić

Драго и је да видим да се моја гледишта све више уважавају... :))))
G.Cross G.Cross 22:39 29.12.2014

Re: Vučić

Predrag Brajovic
Драго и је да видим да се моја гледишта све више уважавају... :))))


Samo mislim da treba biti pazljiv i ne vredjati marketinsku profesiju koja je jedna ozbiljna profesija.

Vucic se nikada nije bavio marketingom, mozda research i PR.
Ima ovde i drugih blogera za koje se tvrdi da su se bavili marketingom a i oni su se bavili uglavnom sa research i PR.

Ovde su 72 definicije Marketinga.
http://heidicohen.com/marketing-definition/

Broj 1 definicija od 72 definicije je sledeca

According to the American Marketing Association (AMA) Board of Directors, Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large .


Vec na prvi pogled se vidi da kod nasih vrlih marketinskih strucnjaka fali
and society at large .
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:06 29.12.2014

Re: Vučić

Vucic se nikada nije bavio marketingom, mozda research i PR.

Његов духовни отац Војислав Шешељ тврди да је Александар изучио, помно, стратегије и теорије маркетинга. И ја му верујем. Она "паметна" Србија се смејала Фекeтић Супермену, а Супермен се смејао "паметној" Србији.

Александар Вучић је човек изузетне моћи.
Зашто?
Не због војске, полиције, својих улизица и лаждоктораната који га прате, већ због оних 52% гласача, како кажу последња истраживања, који му беспоговорно верују. И кад он каже: Ми смо за Европу, је л' тако? -- њих милион и по каже: Јесте ми смо за Европу, него шта!, иако су до малопре ЕУ сматрали непријатељем и бауком.

Вучић има невероватну прилику да каже праву реч... и да га људи послушају.

Није питање да ли он има моћ да промени Србију, већ да ли има карактер?
niccolo niccolo 23:18 29.12.2014

Re: Vučić

Samo mislim da treba biti pazljiv i ne vredjati marketinsku profesiju koja je jedna ozbiljna profesija.

Naravno, ja sam mislio isključivo na politički marketing.

Она "паметна" Србија се смејала Фекeтић Супермену, а Супермен се смејао "паметној" Србији.

Pa to, u tome je dobar, da se predstavi požrtvovanim, baš onako kako prosečan Srbin voli. I tu je kraj.

Slažeš li me i treći put...

Bob i Wailersi vele you can't fool all the people all the time...videćemo.
freehand freehand 23:22 29.12.2014

Re: Vučić

Bob i Wailersi vele you can't fool all the people all the time...videćemo.

Nikolo, blog se sastoji iz citata i novinskih napisa. bez i jedne reči komentara. I sve su to reči čoveka koji vodi i oličava Srbiju a ili je patološki lažov ili se nemilosrdno sprda sa narodom koji u tome, kao da nekako perverzno uživa.
Pokušavam da razumem, ne uspevam.
violina violina 23:23 29.12.2014

Re: Vučić

Није питање да ли он има моћ да промени Србију, већ да ли има карактер.


U Srbiji čim imaš karakter gubiš moć.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:23 29.12.2014

Re: Vučić

niccolo
Pa to, u tome je dobar, da se predstavi požrtvovanim, baš onako kako prosečan Srbin voli. I tu je kraj.

Не, ту је почетак... :)
Dr M Dr M 23:33 29.12.2014

Re: Vučić

blog se sastoji iz citata i novinskih napisa. bez i jedne reči komentara. I sve su to reči čoveka koji vodi i oličava Srbiju


...ali su citati odabrani tako da omalovaže napore Gospodina Aleksandra Vučića kome svaka čast što je u tako kratkom vremenu...

Uostalom, Mercedesi JESU od tako kvalitetnog materijala da je nemoguće videti da se IJEDAN pokvario na našim ulicama...

a i oni mikročipovi su toliko mikro da ne možeš da ih vidiš, a zakeraš samo zato što se prave u Pančevu!
G.Cross G.Cross 23:40 29.12.2014

Re: Vučić

Његов духовни отац Војислав Шешељ тврди да је Александар изучио, помно, стратегије и теорије маркетинга


Politickog marketinga. Ne Marketinga. To su dve razlicite stvari.

Није питање да ли он има моћ да промени Србију, већ да ли има карактер.


Nema.

Ljudi se ne menjaju sa 40 godina.
To samo u Srbiji mogu da veruju.



Malecka digresija. Kada sam se pre konacnog odlaska iz zemlje svadjao sa svim prijateljima da Milosevic nije "Cetnik bez Brade" digao sam ruke i otisao. Shvatio sam da ljudi u Slobi vide ono sto zele a ne ono sto on jeste.

Zvuci poznato?

Sa te strane free je u pravu.
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.



freehand freehand 23:44 29.12.2014

Re: Vučić

a i oni mikročipovi su toliko mikro da ne možeš da ih vidiš, a zakeraš samo zato što se prave u Pančevu!

Ne. U Pančevu se prave nevidljivi avioni i nevidljivi delovi za Erbas vrednim a nevidljivim rukama nevidljivih radnika. Koji su plaćeni nevidljivim evrima i dolarima.
Dr M Dr M 23:49 29.12.2014

Re: Vučić

freehand
a i oni mikročipovi su toliko mikro da ne možeš da ih vidiš, a zakeraš samo zato što se prave u Pančevu!

Ne. U Pančevu se prave nevidljivi avioni i nevidljivi delovi za Erbas vrednim a nevidljivim rukama nevidljivih radnika. Koji su plaćeni nevidljivim evrima i dolarima.


Da, u Pančevu se vidi samo vazduh, nažalost..

Ali i to će da se popravi kad uvidimo da je ova zemlja sve manje Republika Srbija a sve više Baronija ALEKSANDRIJA.
angie01 angie01 23:50 29.12.2014

Re: Vučić

U Pančevu se prave nevidljivi avioni i nevidljivi delovi za Erbas vrednim a nevidljivim rukama nevidljivih radnika. Koji su plaćeni nevidljivim evrima i dolarima.


dzini!
emsiemsi emsiemsi 23:50 29.12.2014

Re: Vučić

freehand
niccolo
jedino o marketingu i rejtinzima zna. Samo se time bavio celu svoju profesionalnu karijeru. Nikakavih drugih znanja potrebnih na tom mestu na kome je nema...

Sve ovo mnogo više govori o društvu u Srbiji no o njemu.

Kad me slažeš jednom...
kad me slažeš drugi put...
Slažeš li me i treći put...

Чему тај дефетизам !?
За све неверне Томе --- видећете тек каква чуда ће да најави у наредном периоду.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:59 29.12.2014

Re: Vučić

G.Cross
Sa te strane free je u pravu.
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.

:)))))))
То не каже Фри.
То кажем ја.
Па се на мене љуте.
Попео сам се на главу свима с том тезом!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:18 30.12.2014

Re: Vučić

G.Cross
Ljudi se ne menjaju sa 40 godina.
To samo u Srbiji mogu da veruju.

Напротив.
Срби изричито у ово не верују.
Јер имају изреку: Стари се пас не учи лови.
И ја се њом често служим. Описујући себе. :)

Но,биће да Срби и не знају баш све у шта не верују.
freehand freehand 00:22 30.12.2014

Re: Vučić

Predrag Brajovic
G.Cross
Sa te strane free je u pravu.
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.

:)))))))
То не каже Фри.
То кажем ја.
Па се на мене љуте.
Попео сам се на главу свима с том тезом!

Dobro, sad ću ja da obrišem to što sam rekao.
Kaži samo ako treba još nešto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:54 30.12.2014

Re: Vučić

freehand
Predrag Brajovic
G.Cross
Sa te strane free je u pravu.
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.

:)))))))
То не каже Фри.
То кажем ја.
Па се на мене љуте.
Попео сам се на главу свима с том тезом!

Dobro, sad ću ja da obrišem to što sam rekao.
Kaži samo ako treba još nešto.

:))))))
docsumann docsumann 01:29 30.12.2014

Re: Vučić

Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.



freehand freehand 01:31 30.12.2014

Re: Vučić

docsumann
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.




Samo Vučić nije i ne može biti kriv. Čitaj malo komentare.
docsumann docsumann 04:11 30.12.2014

Re: Vučić

freehand
docsumann
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.




Samo Vučić nije i ne može biti kriv. Čitaj malo komentare.



hajkula1 hajkula1 04:20 30.12.2014

Re: Vučić

freehand
Bob i Wailersi vele you can't fool all the people all the time...videćemo.

Nikolo, blog se sastoji iz citata i novinskih napisa. bez i jedne reči komentara. I sve su to reči čoveka koji vodi i oličava Srbiju a ili je patološki lažov ili se nemilosrdno sprda sa narodom koji u tome, kao da nekako perverzno uživa.
Pokušavam da razumem, ne uspevam.



Čitam naslovnicu na b92, otvorim po neku i pokajem se. U svim novinama ista priča, iste laži, prosto da poveruješ, da poželiš da živiš u tom raju na zemlji. Vučić ovo, Vučić ono, te brata mu prebili, te brat kao običan član koji se odlično razume u statistiku bio u Mionici (jedno 20-es puta)... Pa hebo me patak te me hebo kako ne umem da živim u tom raju? I ludu i slepu kad ne vidim da je to raj.
Ma, sve po spisku.
antioksidant antioksidant 08:58 30.12.2014

Re: Vučić

niccolo
jedino o marketingu i rejtinzima zna. Samo se time bavio celu svoju profesionalnu karijeru. Nikakavih drugih znanja potrebnih na tom mestu na kome je nema...

ne postoje druga znanja potrebna na tom mestu
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:30 30.12.2014

Re: Vučić

Krivi smo mi.

koji mi? ne osećam se krivim ni za šta,čak ni za ovaj bluz na minus 8 :)

niccolo niccolo 11:51 30.12.2014

Re: Vučić

antioksidant
niccolo
jedino o marketingu i rejtinzima zna. Samo se time bavio celu svoju profesionalnu karijeru. Nikakavih drugih znanja potrebnih na tom mestu na kome je nema...

ne postoje druga znanja potrebna na tom mestu

Nisam saglasan. Postoji barem jedno - znanje da prepoznaš ko ima znanja koja ti nemaš, a koja su potrebna za upravljanje jednom državom.
antioksidant antioksidant 12:57 30.12.2014

Re: Vučić

niccolo
antioksidant
niccolo
jedino o marketingu i rejtinzima zna. Samo se time bavio celu svoju profesionalnu karijeru. Nikakavih drugih znanja potrebnih na tom mestu na kome je nema...

ne postoje druga znanja potrebna na tom mestu

Nisam saglasan. Postoji barem jedno - znanje da prepoznaš ko ima znanja koja ti nemaš, a koja su potrebna za upravljanje jednom državom.

nije njegov posao da upravlja drzavom vec da bude na mestu sa kog se upravlja drzavom. sve zavisi kako posmatras sam cilj koji se zeli dostici a nije isto da li je cilj uredjeno drustvo ili on/ti/ja na nekoj poziciji.
sinisake sinisake 13:01 30.12.2014

Re: Vučić

Није питање да ли он има моћ да промени Србију, већ да ли има карактер?

Hm... bojim se da ni on (cak i da ima dobre namere), zapravo nema dovoljno moci.
I on je, kao i vecina politicara, zestoko limitiran. Ne znam zasto mi pada na pamet ovaj citat: Suština srpske drame počiva na sudbini aždaje, gigantskog mesoždera, koji od svog stvaranja – negde pred kraj Drugog svetskog rata – do dana današnjeg usmerava Srbiju, kontroliše Srbiju, jede neposlušne, nagrađuje sluge, guta sve što curi izvan aktuelnog rama (komunizam, patriotizam, reformizam….) i bljuje vatru u ime viših ciljeva. Aždaju interesuje samo njena sudbina; Srbija nije skupa kad su joj Srbi jevtini. Neman živi u podzemnom svetu, pojavljuje se samo kad treba nekog zastrašiti i ritualno proždrati. To je tajno bratstvo krljušti, to su vitezovi aždajinog repa, nevidljive sudije i dželati, dileri neograničene moći bez ikakve odgovornosti. Sa aždajom nema zajedničkog stanovanja, nema trajnog primirja. Ona traži stalne žrtve, meso, krv i ko joj to uskraćuje mora da bude sv. Đorđe ili pokojnik bez nade u beatifikaciju.

Ne moram da navodim autora, prepoznacete stil, siguran sam. :)
mariopan mariopan 13:29 30.12.2014

Re: Vučić

stefan.hauzer
Krivi smo mi.

koji mi? ne osećam se krivim ni za šta,čak ni za ovaj bluz na minus 8 :)


Ни ја се не осећам кривом.
Баш им је лепо, увале ти сопствену кривицу, поделе је на све " нас" па је утолико мања?
Е, неће да може.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:14 30.12.2014

Re: Vučić

sinisake
Није питање да ли он има моћ да промени Србију, већ да ли има карактер?

Hm... bojim se da ni on (cak i da ima dobre namere), zapravo nema dovoljno moci.
I on je, kao i vecina politicara, zestoko limitiran. Ne znam zasto mi pada na pamet ovaj citat: Suština srpske drame počiva na sudbini aždaje, gigantskog mesoždera, koji od svog stvaranja – negde pred kraj Drugog svetskog rata – do dana današnjeg usmerava Srbiju, kontroliše Srbiju, jede neposlušne, nagrađuje sluge, guta sve što curi izvan aktuelnog rama (komunizam, patriotizam, reformizam….) i bljuje vatru u ime viših ciljeva. Aždaju interesuje samo njena sudbina; Srbija nije skupa kad su joj Srbi jevtini. Neman živi u podzemnom svetu, pojavljuje se samo kad treba nekog zastrašiti i ritualno proždrati. To je tajno bratstvo krljušti, to su vitezovi aždajinog repa, nevidljive sudije i dželati, dileri neograničene moći bez ikakve odgovornosti. Sa aždajom nema zajedničkog stanovanja, nema trajnog primirja. Ona traži stalne žrtve, meso, krv i ko joj to uskraćuje mora da bude sv. Đorđe ili pokojnik bez nade u beatifikaciju.

Ne moram da navodim autora, prepoznacete stil, siguran sam. :)

Помислио сам да је Басара ;-)

Пошто је о том аутору већ неко други одавде на једном месту сјајно писао: Оно што он напише нема везе са реалношћу, али моћно звучи. -- моје је просто да споменем да ово спада у онај корпус српских судбина и идеја које Србија, као каква крава на испаши, већ деценијама прежвакава. Тај патос усуда, идеја УДБЕ-ОЗНЕ-темплара-бициклисата-и-оне Будибогснама групе, дакле та идеја и претпостављени повесни делатници као пресудни у нашим животима и историји јесу некакав ментални канцер, који нам за све даје оправдање и свему багателише цену. Да не истичем тек ту патетику српског народа као жртве и ненаграђеног покојника.

Једном речју, изопачено привлачни bullshit.
dali76 dali76 19:53 30.12.2014

Re: Vučić


G.Cross
Sa te strane free je u pravu.
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.
Izvini g.cross o kom Freehandu ti govoris? .
Freehand sa kim ja razgovaram smatra da srpski narod ne ljubi lance ,a jos manje podrzava vazalsko,robovski odnos prema zapadu. Ako je tako, a ja sumnjam da bi Freehand izmisljao,onda tu nije kriv ni Sloba ni narod, vec NATO imperijalizam. Ne mozemo valjda kriviti slobodarski duh srpskog naroda sto lance ne ljubi i Slobodana koji jos 1987 nije hteo da se povinuje jacima.
A sto se Vucica tice ,Freehand koga ja poznajem za vlast koju Srbija sada ima krivi Vesnu Pesic , bele listice i mene

Inace, tesko se mogu G.cross sloziti sa tvojom (opsteprihvatljivom)tezom koja odgovornost elite totalno prebacuje na narod. Sto naravno ne znaci da mislim da nema odgovornosti medj narodom, naprotiv.


freehand freehand 20:32 30.12.2014

Re: Vučić

Izvini g.cross o kom Freehandu ti govoris? .
Freehand sa kim ja razgovaram smatra da srpski narod ne ljubi lance ,a jos manje podrzava vazalsko,robovski odnos prema zapadu. Ako je tako, a ja sumnjam da bi Freehand izmisljao,onda tu nije kriv ni Sloba ni narod, vec NATO imperijalizam. Ne mozemo valjda kriviti slobodarski duh srpskog naroda sto lance ne ljubi i Slobodana koji jos 1987 nije hteo da se povinuje jacima.
A sto se Vucica tice ,Freehand koga ja poznajem za vlast koju Srbija sada ima krivi Vesnu Pesic , bele listice i mene

Prvo, Dali, vreme je da konačno skapiraš da je metafora sa lancima Njegoševa rečenica koja je ostala kao opšte dobro. I to većina naroda ima, samo ih neki ne primenjuju. "Brave heart" je dobar film.
Opet, nikako ne razumem tu tvoju potrebu za silovanjem logike, po kojoj se slobodarski narod izjednačava sa podrškom Miloševiću. To je toliko glupo da mozak boli.
A što se izbora tiče - čudo jedno da posle onakve fine kampanje i pregnuća sad i Vesna i ti sa toliko skromnosti nipodaštavate sopstvene rezultate.
Mislim... Ja baš ne bih imao herca da i dalje tako vladam unutrašnjom politikom u Srbiji da sam imao slična dostignuća, ali to sam samo ja.
Inace, tesko se mogu G.cross sloziti sa tvojom (opsteprihvatljivom)tezom koja odgovornost elite totalno prebacuje na narod. Sto naravno ne znaci da mislim da nema odgovornosti medj narodom, naprotiv.

jesi li ti, Dali, otvorio išta od linkova u blogu? kako može elita biti kriva ako stoka koja sve to čita , sluša i gleda tri godine i dalje u tolikom broju hrli hipnotisana prema provaliji?
Uostalom - evo ti komentara i ovde, pa čitaj.
G.Cross G.Cross 21:46 30.12.2014

Re: Vučić

dali76

G.Cross
Sa te strane free je u pravu.
Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.
Izvini g.cross o kom Freehandu ti govoris? .
Freehand sa kim ja razgovaram smatra da srpski narod ne ljubi lance ,a jos manje podrzava vazalsko,robovski odnos prema zapadu. Ako je tako, a ja sumnjam da bi Freehand izmisljao,onda tu nije kriv ni Sloba ni narod, vec NATO imperijalizam. Ne mozemo valjda kriviti slobodarski duh srpskog naroda sto lance ne ljubi i Slobodana koji jos 1987 nije hteo da se povinuje jacima.
A sto se Vucica tice ,Freehand koga ja poznajem za vlast koju Srbija sada ima krivi Vesnu Pesic , bele listice i mene

Inace, tesko se mogu G.cross sloziti sa tvojom (opsteprihvatljivom)tezom koja odgovornost elite totalno prebacuje na narod. Sto naravno ne znaci da mislim da nema odgovornosti medj narodom, naprotiv.





Dali, ovo je vec drugi put da ti I Free pokusavate da se tucete preko mojih ledja.
Bujrum. Ali molim, nemojte vise.

Inace, tesko se mogu G.cross sloziti sa tvojom (opsteprihvatljivom)tezom koja odgovornost elite totalno prebacuje na narod. Sto naravno ne znaci da mislim da nema odgovornosti medj narodom, naprotiv.


Nije Sloba bio kriv.
Nije Vucic kriv.
Krivi smo mi.



Kad ja kazem "Mi" ja mislim "Mi, Elita".

Eto ti sad pa misli o tome i svadjaj se sa Freejeom.
dali76 dali76 22:44 30.12.2014

Re: Vučić

Ne srdi se g.cross.
Ja sam samo izlozio sumnju u tvoju tvrdnju ,a za to izneo lako proverljive izjave Freehanda koje tesko da mogu biti kompatibilne sa onim sta si ti napisao.
Toliko o tome.
Nije Milosevic kriv, mi smo krivi, bili “mi”, elita, ili ne, oslobadja Milosevica, ili Vucica bilo kakve odgovornosti. Stoga je dozivljavam kao pogresnu.
Uzmimo izbore u Mionici. Ukoliko primenemo tvoje pravilo; mobli bi smo reci kako Vucic nije kriv sto lljude laze, vec su ljudi krivi sto mu veruju.
Ja mislim da je Vucic i te kako kriv, jer zloupotrebljava medije , ljudski strah,ljudsko koristoljublje, ljudsku sklonost populizmu,,da bi osvojio podrsku. Tu lezi njegova odgovornost kao neodgovornog populiste. Jesu li u tome svemu ljudi ista krivi , ili odgovorni ? Svakako da jesu, ali je odgovornost pojedinca proporcionalna njegovom/njenom polozaju.


G.Cross G.Cross 22:49 30.12.2014

Re: Vučić

dali76
Ne srdi se g.cross.
Ja sam samo izlozio sumnju u tvoju tvrdnju ,a za to izneo lako proverljive izjave Freehanda koje tesko da mogu biti kompatibilne sa onim sta si ti napisao.
Toliko o tome.
Nije Milosevic kriv, mi smo krivi, bili “mi”, elita, ili ne, oslobadja Milosevica, ili Vucica bilo kakve odgovornosti. Stoga je dozivljavam kao pogresnu.
Uzmimo izbore u Mionici. Ukoliko primenemo tvoje pravilo; mobli bi smo reci kako Vucic nije kriv sto lljude laze, vec su ljudi krivi sto mu veruju.
Ja mislim da je Vucic i te kako kriv, jer zloupotrebljava medije , ljudski strah,ljudsko koristoljublje, ljudsku sklonost populizmu,,da bi osvojio podrsku. Tu lezi njegova odgovornost kao neodgovornog populiste. Jesu li u tome svemu ljudi ista krivi , ili odgovorni ? Svakako da jesu, ali je odgovornost pojedinca proporcionalna njegovom/njenom polozaju.




Dali, razlika je, ti mislis da si Narod, ja mislim da si Elita.

Preuzmi odgovornost.

Isto se odnosi i na mene.
G.Cross G.Cross 23:02 30.12.2014

Re: Vučić


Ovo mu ga dodje kao ono "Elita , to su oni drugi".

Ko je danas elita u Srbiji?

U Oxford dictionaries imaju dve definicije Elite:

1) A select group that is superior in terms of ability or qualities to the rest of a group or society:

2) A group or class of people seen as having the most power and influence in a society, especially on account of their wealth or privilege:

Izgleda da u Srbiji pod elitom podrazumevaju Definiciju No.2
Ja verujem u definiciju No.1
dali76 dali76 23:55 30.12.2014

Re: Vučić

Freehand: kako može elita biti kriva ako stoka koja sve to čita , sluša i gleda tri godine i dalje u tolikom broju hrli hipnotisana prema provaliji?
Uostalom - evo ti komentara i ovde, pa čitaj.

Ajde da malo pazljivije vidimo to “krdo koje hrli ka provaliji”..
Boraveci u Srbiji ovog leta bio sam zabezeknut cinjenicom da postoje ljudi koji recimo veruju da je Mica Jovanovic u emisiji “Teska Rec” dokazao kako nije slagao za svoj doktorat
Uostalom na ovom blogu postoje pojedinci koji likuju izvestaje komisije Megatrenda kao dokaz da disertacija Stefanovica nije plagijat.
Ovde iracionalnost proistice iz neobrazovanja, ili naspram emocija/ljubavi ili mrznje prema politickim protivnicima.
(Vucic zbog toga svesno nivo politike spusta na nivo emoocija:mrze ga oni sto ga kritikuju. On zali one sto ga ne podrzavaju. Oni sto ne vole njega ne vole Srbiju, pa ponizavanje Srbijee….)
Uticaj medija , koje Vucic sve vise kontrolise, je ogroman. Na to stavi da su deceenije iskustva sa politikom ljudima dali dodatno opravdanje zaponasanje u skladu sa parolom ”posten i budala su braca. Ljudi ce ne samo glasati radi licne koristi, nego ce glasati radi obecanja u licnu korist.
Dakle iz njihovog ugla stvari stoje sasvim racionalno. . To sto ljudi ne vide da radi ostvarivanja licne kratkorocnee koristi, ili cak obecanja koristi , sebi dugorocno prave stetu , to je druga stvar. Oni ce ti uostalom brzo reci kako su budala i posten braca rodjena.

Ne zaboravi na kraju mozda najstarije politicko oruzje; strah.
I u drustvima gde postoji kudikamo veca solidarnost, osecaj za opste dobro, strah jeveoma mocno oruzje. U siromasnim drustvima, sa politickom kulturom baziranom na negativnom iskustvu, strah postaje desetorostruko jace oruzje. Vucic se ne libi tog oruzja.
Primeti kako Sve te stvari ( politicka kultura bazirana na iskustvu, mediji, exploatacija resursa za podmicivanje, ili exploatacija straha ),koje objasnjavaju politicku iracionalnost drustva , uglavnom su u rukama politicke elite. Ponavljam, to ne skida odgovornost sa drustva, ali daje vecu odgovornost politickoj eliti, sto smatram da je normalno.
Uostalom zbog svega ovoga smatram da jedino pod politickim kisobranom zapada Srbija ima sansu da se razvije. Svaka druga alternativa je vodi kamo ide vec dve decenije. A vidimo da i od goreg moze gore.



dali76 dali76 00:15 31.12.2014

Re: Vučić

G.cross
Ti mislis da ja razmisljajuci o sebi kao narodu,a ne kao o eliti,bezim od mog dela odgovornosti?
Ne. Ja svojim pisanjem na blogu pokazujem da to ne radim.Ja samo smatram da nista Milosevica ili Vucica ne moze osloboditi njihovog komada odgovornosti.

G.Cross G.Cross 00:19 31.12.2014

Re: Vučić

dali76
G.cross
Ti mislis da ja razmisljajuci o sebi kao narodu,a ne kao o eliti,bezim od mog dela odgovornosti?
Ne. Ja svojim pisanjem na blogu pokazujem da to ne radim.Ja samo smatram da nista Milosevica ili Vucica ne moze osloboditi njihovog komada odgovornosti.



Saglasan
freehand freehand 00:54 31.12.2014

Re: Vučić

Dali, ovo je vec drugi put da ti I Free pokusavate da se tucete preko mojih ledja.
Bujrum. Ali molim, nemojte vise.

Nisam najbolje razumeo - šta ja pokušavam preko tebe?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:48 31.12.2014

Re: Vučić

G.Cross
Kad ja kazem "Mi" ja mislim "Mi, Elita".

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:49 31.12.2014

Re: Vučić

G.Cross
Dali, razlika je, ti mislis da si Narod, ja mislim da si Elita.

Preuzmi odgovornost.

Isto se odnosi i na mene.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:50 31.12.2014

Re: Vučić

G.Cross
Ko je danas elita u Srbiji?

U Oxford dictionaries imaju dve definicije Elite:

1) A select group that is superior in terms of ability or qualities to the rest of a group or society:

2) A group or class of people seen as having the most power and influence in a society, especially on account of their wealth or privilege:

Izgleda da u Srbiji pod elitom podrazumevaju Definiciju No.2
Ja verujem u definiciju No. 1

emsiemsi emsiemsi 06:41 31.12.2014

Re: Vučić

Predrag Brajovic
G.Cross
Ljudi se ne menjaju sa 40 godina.
To samo u Srbiji mogu da veruju.

Напротив.
Срби изричито у ово не верују.
Јер имају изреку: Стари се пас не учи лови.
И ја се њом често служим. Описујући себе. :)

Но,биће да Срби и не знају баш све у шта не верују.

Уз сав анимозитет који осећам према теби (не знам ни сам, баш најјасније, зашто - претпостављам да је исто са твоје стране), ниси ми заличио на тога из изреке !
Но, оно у што јесам сигуран је, када је реч о елити --- да си далеко од исте.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:16 31.12.2014

Re: Vučić

emsiemsi
Predrag Brajovic
G.Cross
Ljudi se ne menjaju sa 40 godina.
To samo u Srbiji mogu da veruju.

Напротив.
Срби изричито у ово не верују.
Јер имају изреку: Стари се пас не учи лови.
И ја се њом често служим. Описујући себе. :)

Но,биће да Срби и не знају баш све у шта не верују.

Уз сав анимозитет који осећам према теби (не знам ни сам, баш најјасније, зашто - претпостављам да је исто са твоје стране), ниси ми заличио на тога из изреке !
Но, оно у што јесам сигуран је, када је реч о елити --- да си далеко од исте.

Да ти будем искрен, Чарли, ти си мени симпатичан, али се ипак некако осећам безбедније знајући да ме не сматраш српском елитом. И ја те у томе из све снаге подржавам.
angie01 angie01 22:01 29.12.2014

ako cemo ozbiljno o Emiratima,

onda nee mercedes, kamioni, avioni,

nego dzini iz carobne lampe i leteci cilimi,...sto nam, ako cemo pravo i treba.
gedza.73 gedza.73 22:09 29.12.2014

Re: ako cemo ozbiljno o Emiratima,

nego dzini iz carobne lampe

horheakimov horheakimov 22:13 29.12.2014

nikada nećemo imati takvog prijatelja

tasadebeli tasadebeli 22:16 29.12.2014

Даштање

Питам се, питам се...

Који мед није сладак? Мед који није сладак је... Вулин!

Вучић и слични њему увек имају својих 1,5 милиона гласова на изборима...

Ја се питам шта је са оних 4,5 милиона који не гласају за Вучића или не гласају уопште...

Како се њима не смучи Вучић на свим каналима 24 сата дневно? Зашто не подигну глас против те медијске тортуре? Зашто нико не позива на масовни бојкот плаћања кабловским оператерима због тога?

Или можда свих тих 4,5 милиона гледа само РТС дигитал?

Ако је то случај, онда смо ми изнимно културан народ...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:19 29.12.2014

Re: Даштање

tasadebeli
Ја се питам шта је са оних 4,5 милиона који не гласају за Вучића или не гласају уопште...

Не стижу да прате ситуацију, они су изнад ње: слушају Брамса, тргују на берзама и читају Наоми Клајн.
angie01 angie01 22:27 29.12.2014

Re: Даштање

они су изнад ње:


ne, nego kusaju posledice predhodno ukaznog poverenja...dave se u govnima!
gedza.73 gedza.73 22:45 29.12.2014

Re: Даштање

Predrag Brajovic
Не стижу да прате ситуацију, они су изнад ње: слушају Брамса, тргују на берзама и читају Наоми Клајн.

Jedem suvu slaninu, trgujem prasićima, čitam epsku fantastiku, slušam narodnjake.



Jel' ovo Lazar Krstić svira honorarno armuniku u Amerikama?


Čim vidim bilo kakvu naznaku vesti, njuške bilo kog političara (vlast, opozicija) odma' prebacivam na 24Kitchen (odgledao sve božićne recepte) ili otvaram neki od kaubojaca.
I odlično se osećam ne želeći da 'pratim situaciju'.

(blogb92 je jedino mesto na netu gde još zalazim zbog, što pamtetnih, što šaljivih, što Filipovih, komentara pa mi se ponekad zalomi vest poput one da su u Mionici bili izbori i pride šorka)
antioksidant antioksidant 08:59 30.12.2014

Re: Даштање

odma' prebacivam na 24Kitchen

entoni burden bi bio idealan predsednik srbije po mojim kriterijumima (svode se uglavnom na to da mu zavidim)
mariopan mariopan 13:32 30.12.2014

Re: Даштање

Геџо
s.dj s.dj 23:25 29.12.2014

would I lie to you?

Ma nije toliki problem što lažov laže, nego što mu drugi veruju i žele da budu prevareni...
angie01 angie01 23:35 29.12.2014

Re: would I lie to you?

nego što drugi veruju jer žele da budu prevareni...


ne, nego im je blisko to zamajavanje, lazno velicanje, mi ovo, mi ono,mi necemo,mi 'ocemo...i svako trazi za sebe svoja mala vrata da resi svoj licni problem,na nivou sitne dobiti pa posle oseca jajarsko zadovoljstvo, ako mu upali, za druge ih nije briga, ili jos bolje, ako je drugima gore i ne nalaze ta mala vrata- primitivizam se bazira na tome da se ne vidi sira slika, da se ne vidi znacaj zajednickih prostorija, kako bi uopste funkcionisala jedna zgrada, i bila bezbedna, pa tako i svaki stan pojedinacno.
s.dj s.dj 23:44 29.12.2014

Re: would I lie to you?

ne, nego im je blisko to zamajavanje, lazno velicanje, mi ovo, mi ono,mi necemo,mi 'ocemo...


Ne, ne, nego da. Odavno nema prostora da se svi njegovi ugrade... Dečko se više ne bavi ideologijom nego trgovinom (damu za bubrege) i ima savetnike... Ko bi mogao da savetuje baticu?
angie01 angie01 23:48 29.12.2014

Re: would I lie to you?

Odavno nema prostora da se svi njegovi ugrade.


ne pricam o njegovima, nego o podrsci glasaca.
s.dj s.dj 23:55 29.12.2014

Re: would I lie to you?

ne pricam o njegovima, nego o podrsci glasaca.


Ma znam, nego... "narod" veruje i kad je "nekima" očigledno da to što čuju nije istina (moguće). Batica pruža nadu... a sa druge strane, da li glup narod (a koji je to pametan i zašto?) zaslužuje lošu vlast?
angie01 angie01 00:03 30.12.2014

Re: would I lie to you?

Batica pruža nadu...


koju nadu, pa i ti ljudi zive ovde, imaju te smesne plate i penzije i prevelike troskove u odnosu na tu kintu i oni idu kod lekara koji fingiraju da ih lece, i njihova deca idu u skole, gde se nastavnici ponasaju kao da nije njihov posao da decu nesto nauce i oni idu na razne saltere drzavnih slubi, gde ih shalteruse koje oni placaju zamajavaju i oni ne mogu lagodno da si priuste...dopisi spisak,...

oni samo prepoznavaju nesto sto im je blisko, vole taj drcni gard u kome on kao nesto,...
s.dj s.dj 00:16 30.12.2014

Re: would I lie to you?

koju nadu, pa i ti ljudi zive ovde, imaju te smesne plate i penzije i prevelike troskove u odnosu na tu kintu i oni idu kod lekara koji fingiraju da ih lece, i njihova deca idu u skole, gde se nastavnici ponasaju kao da nije njihov posao da decu nesto nauce i oni idu na razne saltere drzavnih slubi, gde ih shalteruse koje oni placaju zamajavaju i oni ne mogu lagodno da si priuste...dopisi spisak,...


Sve je to tako, što bi rekli advokati - nesumnjivo. Ali zamisli da neko na takvoj poziciji (u bilo kojoj zemlji) počne da priča istinu... skapirala bi ga samo ekipa sa bloga, kakvih crnih 50%.

Dakle - koju nadu? LAŽNU NADU! Onu što dolazi kasnije, posle par godina...
mariopan mariopan 14:17 30.12.2014

Re: would I lie to you?

s.dj
Ma nije toliki problem što lažov laže, nego što mu drugi veruju i žele da budu prevareni...

Ма не верују бре! Улизице и дупеувлакачи.
Оно пас са маслом не би полизао али гутају јер свесно нешто од њега желе. Гаде се али гутају.

Не заборави да је то моћан човек, и не либи се да ту моћ употреби за себе и " своје".
Ако му се не диве довољно гласно и често, нема привилегија, нема пара....то је разлог што му се увлаче

А то о популарности, па наручио је, он или његове улизице.
Ништа ја њима ( свим политичарима) не верујем, не слушам шта говоре, гледам шта раде и чекам да им време прође.
А ничија није до зоре горела.
petargli petargli 23:42 29.12.2014

Minhauzeni

Koja je razlika izmedju ovog sadasnjeg Minhauzena i jednog predjasnjeg?


Jesi li i tada zamerao drustvu, i sebi kao deo njega, ili to samo sada radis?

freehand
Sve ovo mnogo više govori o društvu u Srbiji no o njemu.

Kad me slažeš jednom...
kad me slažeš drugi put...
Slažeš li me i treći put...

gubis izbore valjda?
freehand freehand 23:55 29.12.2014

Re: Minhauzeni

Jesi li i tada zamerao drustvu, i sebi kao deo njega, ili to samo sada radis?

Ne, zameram samo tebi kao delu njega.
G.Cross G.Cross 00:00 30.12.2014

Re: Minhauzeni

freehand
Sve ovo mnogo više govori o društvu u Srbiji no o njemu.

Kad me slažeš jednom...
kad me slažeš drugi put...
Slažeš li me i treći put...

gubis izbore valjda?


Ajde???

petargli petargli 00:01 30.12.2014

Re: Minhauzeni

freehand
Jesi li i tada zamerao drustvu, i sebi kao deo njega, ili to samo sada radis?

Ne, zameram samo tebi kao delu njega.

Sto meni?
petargli petargli 00:04 30.12.2014

Re: Minhauzeni

G.Cross


lepo bush kaze da je izreka iz tenesija, to vazi samo tamo! :)
kod nas je na snazi sveto trojstvo - tek treceg puta se osvestimo.
sinisake sinisake 00:09 30.12.2014

Re: Minhauzeni

Hahahahaa, hvala na klipu. Ovo je, ipak, neprevazidjeno. Posebno ono o "svetskoj ekonomskoj krizi kao nasoj sansi", ahahahahaahahahaha....

Alek se isto trudi, ali do ovog nivoa baljezganja stize se tek kad se ucvrsti vlast toliko... da poverujete da nemate alternativu. :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:05 30.12.2014

autobus

а хоће ли тај аутобус да вози у круг по Славији, све у инат оним сељацима из Мионице?

мислим, тако нешто би ми се уклапало у општу слику и Србије и овог блога.

извињавам се на тролу, али сам под утиском расправе у комшилуку, а тамо ми било мало гадно да се јављам.
docsumann docsumann 01:37 30.12.2014

Re: autobus

а хоће ли тај аутобус да вози у круг по Славији, све у инат оним сељацима из Мионице?


može pojašnjenje za nas inozemce - šta se uopšte i zapravo dešava sa tim autobusima?

heh, a mercedes, onako trokrako posrpski. bemti, koja simbolična simbolika, do (sim)bola
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:01 30.12.2014

Re: autobus

docsumann
а хоће ли тај аутобус да вози у круг по Славији, све у инат оним сељацима из Мионице?


može pojašnjenje za nas inozemce - šta se uopšte i zapravo dešava sa tim autobusima?

heh, a mercedes, onako trokrako posrpski. bemti, koja simbolika, do (sim)bola


Ja, brate, ne smem ni da pitam.

hajkula1 hajkula1 04:54 30.12.2014

Re: autobus

vrabac_u_steni
а хоће ли тај аутобус да вози у круг по Славији, све у инат оним сељацима из Мионице?

мислим, тако нешто би ми се уклапало у општу слику и Србије и овог блога.

извињавам се на тролу, али сам под утиском расправе у комшилуку, а тамо ми било мало гадно да се јављам.



Možda delimo raspoloženje posle objavljenih rezultata izbora u Mionici? Ne da ne mogu da verujem, nego nemam reči da opišem.

Razumem kada se ljudi prevare u nekog u velikom gradu, ne poznaju čoveka. Ali kada se u malom mestu opredele za bitange, prevarante... šta im je u glavi? Čime se rukovode? Možda mislima, opasan je on, hebaće im nanu naninu Beograđanima...



A onog Babića što ne mogu da podnesem. Organski. Iz koje kible je iskočio?
Odgledala/ odslušala sam juče možda 20tak minuta, na preskok još toliko, prenosa skupštine (trgovina el. energijom, energetika, usvajanje DIREKTIVA iz EU). Ona Gordana Čomić zaslužuje beneficirani staž za svaki sat proveden tamo. (Mada me je ranije iživcirala nekoliko puta, mislim da sve to od ranije polako zaboravljam. Ima žena živce ko konopce.)


petargli petargli 00:53 30.12.2014

HIT


Beograd - Aktuelna vlada ima istorijsku šansu da od Srbije napravi modernu zemlju, izjavio je večeras premijer Aleksandar Vučić.


Vucicu se mora priznati da je poslusan i disciplinovan student koji slusa svoje sensei-e
On je rekao da je zadovoljan radom svojih saradnika, ali očekuje i da taj tim bude proširen ljudima koji drugačije misle.

Kao primer je naveo Sonju Liht ili Ivana Vejvodu, rekavši da je reč o ljudima koji mogu da doprinesu poboljšanu imidža Srbije.

"Na pristojan način sa njima razgovaram, meni nije teško da kažem da sam kriv i da sam nešto pogrešio, ali se trudim da radom i marljivošću i iskrenom posvećenošću, postignem rezultate", rekao je premijer kome je lična satisfakcija kaže odgovornost, ozbiljnost i rad.


Pa evo onog momenta zrtvovanja za svoj narod
Njega lično, kaže, ne interesuju praznici i gotovo ništa drugo osim rezultata na kraju.

na koji se narod prima, kako kaze Brajovic.

A imamo tu i pametovanja tudjom pamecu
Citirajući Ruzvelta koji je rekao da postoje samo oni koji kritikuju i koji će svemu da pronadju manu, koji tvrde da bi uvek uradili bolje, a niko ništa ne radi, te Pabla Pikasa koji je rekao da ko želi nešto da nauči i da uradi uvek će načhi načina, premijer kaže da ne želi izgovore.

da pokazemo narodu kako smo nacitani i jos sto sta.

I onda se valjda kukavac zaboravi, pa se vrati u stvarnost
Ipak, priznao je da vlada nema plan o broju državnih službenika i dodao da je to jedina njena slaba tačka.

sto znaci da sensei-i jos moraju da rade sa njim, ili pak, a manje verovatno, porucuje narodu, da niko nije savrsen - ni on, pa onda ne moze ni narod. To je ta demonstracija filozofije,
Sve ovo mnogo više govori o društvu u Srbiji no o njemu.

(copyright by Brajovic & Freehand).

Ko ce ga vise znati!

Kenjam, kazace nam Krstic u narednom blogu od petka nocom.
NNN NNN 12:26 30.12.2014

Ova blog

podriva reforme!

(krletu se to neće svideti)
freehand freehand 13:17 30.12.2014

Re: Ova blog

NNN
podriva reforme!

(krletu se to neće svideti)

Da, da...
Ovaj blog je eksperiment, prilično glup i providan.
Podsećanje čistim citatima bez komentara. A onda gledaš odgovore. Nije bitno ko je rekao i šta je rekao nego ko je skupio i objavio, ko je još ranije rekao, ko je mazio krave a ko bizone.
Što se Krstića tiče - ne bi se ni meni dopalo da mi neko dira utemeljitelja evropskih vrednosti, modernizatora i mašinu koja gura ka Europi.
freehand freehand 13:21 30.12.2014

I uzgred samo

... mislim da je zadivljujuće kako je ova ekipa amortizovala Šešelja. Beba odradio za desetku!
angie01 angie01 13:44 30.12.2014

Re: I uzgred samo

Beba odradio za desetku!


'naci da je bolji savetnik od prethodnog!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:55 30.12.2014

Re: I uzgred samo

freehand
... mislim da je zadivljujuće kako je ova ekipa amortizovala Šešelja. Beba odradio za desetku!


Amortizovala ga je kad niko ne sme da ga pozove.
Sta je tu tacno Beba odradio? Savetovao da se drze cenzure do kraja?
freehand freehand 15:51 30.12.2014

Re: I uzgred samo

angie01
Beba odradio za desetku!


'naci da je bolji savetnik od prethodnog!

Svi su drugosrbijanci uvek u svemu najbolji.
angie01 angie01 17:04 30.12.2014

Re: I uzgred samo

Svi su drugosrbijanci uvek u svemu najbolji.


e, pa, hebiga
freehand freehand 17:27 30.12.2014

Re: I uzgred samo

angie01
Beba odradio za desetku!


'naci da je bolji savetnik od prethodnog!

Zaboravih da pitam - ko je čiji savetnik i ko je prethodni?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana