B92 Blog    Članovi    Nebojša Spaić    Izbori su zakazani za 24. septembar 2000.

Nebojša Spaić
10:36
NED
09
MAR

Izbori su zakazani za 24. septembar 2000.

Ja to vidim ovako. Ako naprednjaci uspeju da naprave predizbornu koaliciju (a šuška se da je taj dogovor uveliko postignut između DS i G17+), imaju šanse da za onako malo pobede nazadnjake za koliko je Tadić pobedio Nikolića. I to ako su tu i Vuk, i Čeda, i Čanak, i manjine, i svi ostali. Čak i Velja - izbegavao bih, ipak, Palmu.

U tom slučaju bi se napravila podela ili-ili. Ubeđen da u ovoj Srbiji većina građana svakako želi normalnu državu i zdravo društvo, znam da bi naprednjaci pobedili. Takva koalicija pokazala bi odlučnost, koja toliko nedostaje pre svega DS-u, kao i spremnost da se prevaziđu partijski interesi. Ukoliko se ostavi prostor za kalkulacije, međutim, ne vidim šta se bitno može promeniti u sadašnjem sastavu skupštine, osim da DS bude nešto slabiji, a G17+ i Čeda nešto jači na njegov račun. Po koji glas, onog najnacionalnijeg krila DS-a, otišao je Koštunici, pa mu nadomeštava ono što je izgubio odlivom svojih glasača kod Tome. U takvom scenariju, Velja ga ne bi napuštao.

Sve zajedno, ili opšta proreformska, proevropska predizborna kolicija, ili vlada SRS, SPS, DSS.

 

 





Komentari (172)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Dilan Dog  10:56 09.03.2008
Preporuka: 3

Prvi

#Link  Replika: 30
Neće biti Velja Ilić sa ove strane, nego sa one...

zaboravih da dodam- prvi :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  10:57 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: ...

Dilan Dog
Neće biti Velja Ilić sa ove strane, nego sa one...


tek što htedoh reći... ako je ilić "naprednjak", onda blago srbiji.

nego, nema izbora kod nas bez četnika? ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:05 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Srđan Fuchs
Dilan Dog
Neće biti Velja Ilić sa ove strane, nego sa one...


tek što htedoh reći... ako je ilić "naprednjak", onda blago srbiji.

nego, nema izbora kod nas bez četnika? ;)

U kom smislu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  11:11 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Dilan Dog

Srđan Fuchs

U kom smislu?


u smislu ironičnome... koj će nam andrak propali drašković, ili uopšte drašković kao takav? o iliću da ne govorimo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:13 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Srđan Fuchs
Dilan Dog

Srđan Fuchs

U kom smislu?


u smislu ironičnome... koj će nam andrak propali drašković, ili uopšte drašković kao takav? o iliću da ne govorimo.

Nisam četnik, ali ja bh voleo da bude u koalicji. Mislim da je važno simbolički...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  11:15 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: ...

Dilan Dog

Srđan Fuchs

Nisam četnik, ali ja bh voleo da bude u koalicji. Mislim da je važno simbolički...


simbolički, what for? 9. marta radi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:17 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: ...

Srđan Fuchs
Dilan Dog

Srđan Fuchs

Nisam četnik, ali ja bh voleo da bude u koalicji. Mislim da je važno simbolički...


simbolički, what for? 9. marta radi?

Recimo, zašto da ne. Ipak je on jedan od simbola borbe protiv Miloševića, bez obzira na njegova "kretanja".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  11:18 09.03.2008
Preporuka: 2

Re: ...

Nisam četnik, ali ja bh voleo da bude u koalicji. Mislim da je važno simbolički.


I ja bih volela zbog Vuka od 9. marta a ne zbog
današnjeg koji se vezao za "četnike" što ga je i srozalo.
Nisam očekivala takav anahronizam od njega i tim
potezom je pridobio ono što mu ne pripada, a odbio one koji su mu
pripadali. Ne mislim samo na članstvo, već i glasače.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  11:20 09.03.2008
Preporuka: 3

Re: ...

Dilan Dog

Recimo, zašto da ne. Ipak je on jedan od simbola borbe protiv Miloševića, bez obzira na njegova "kretanja".


ne znam, Dilane... za mene je Vuk simbol podbadanja prekodrinskih Srba da idu u rat... čovek prošlosti, svakako. 9. marta je samo bio na pravom mestu da iskoristi bes mase.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:24 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Dolybell
Nisam četnik, ali ja bh voleo da bude u koalicji. Mislim da je važno simbolički.


I ja bih volela zbog Vuka od 9. marta a ne zbog
današnjeg koji se vezao za "četnike" što ga je i srozalo.
Nisam očekivala takav anahronizam od njega i tim
potezom je pridobio ono što mu ne pripada, a odbio one koji su mu
pripadali. Ne mislim samo na članstvo, već i glasače.

Ne verujem da je njemu "četnišvo" odnelo glasove. On se uvek deklarisao tako, glasove su mu odneli loši politički potezi. On je uvek bio kao neka vrsta desnog centra unutar demokratskog bloka. Kako nisam desničar, od mene za njega pojedinačno glasa nema, ali u koaliciji mi ne smeta...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:27 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Srđan Fuchs
Dilan Dog

Recimo, zašto da ne. Ipak je on jedan od simbola borbe protiv Miloševića, bez obzira na njegova "kretanja".


ne znam, Dilane... za mene je Vuk simbol podbadanja prekodrinskih Srba
da idu u rat... čovek prošlosti, svakako. 9. marta je samo bio na
pravom mestu da iskoristi bes mase.

Pored svega, ipak imam nekakve simpatije prema njemu. A i poprilično je bio u "gadnom sosu" tokom devedesetih, u smislu proganjanja, pokušaja ubistava...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  11:30 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Dilan Dog

Pored svega, ipak imam nekakve simpatije prema njemu. A i poprilično je bio u "gadnom sosu" tokom devedesetih, u smislu proganjanja, pokušaja ubistava...


ne znam, meni je poznata jedna strana njegove privatnosti, pa mi nije simpatičan.

premda jesam išao na njegove anti-slobističke mitinge ("ako smo mi u pravu, neka se sada sve ulične bandere pogase!")...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  11:32 09.03.2008
Preporuka: 5

simbol Vuka

Dilan DogIpak je on jedan od simbola borbe protiv Miloševića, bez obzira na njegova "kretanja".
Vuk je simbol SANU - Francuska 7 nacionalizma. Septembra 1989 on je sa grupom ljudi pokrenuo inicijativu za formiranje "SAO-a". Oktobra 1990. on je na mitingu nudio Slobi "100.000 dobrovoljaca" - samo da skine petokraku i proglasi da se bori za granice Srbije.
Vukova borba protiv Miloševića dosledno je vođena jednim jedinim "principom": da bude "kalif umesto kalifa".

E, da, da rezimiram: takvi nam trebaju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  11:38 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Ne verujem da je njemu "četnišvo" odnelo glasove.

Ma jeste i to dosta setite se samo Mokre Gore....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  11:58 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Srđam Fuchs
ne znam, meni je poznata jedna strana njegove privatnosti, pa mi nije simpatičan.


voli da nosi žensku odeću?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  11:59 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: ...

voli da nosi žensku odeću?


sta je tu nesimpaticno?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  12:06 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Prvi

Neće biti Velja Ilić sa ove strane, nego sa one...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vodzo Modzo  13:34 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Trinidad Tobagović
Srđam Fuchs
ne znam, meni je poznata jedna strana njegove privatnosti, pa mi nije simpatičan.


voli da nosi žensku odeću?
Pa ko ne voli? To je jako simpaticno!

I srecan 9. mart, dan muskaraca!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  13:42 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Dolybell
Ne verujem da je njemu "četnišvo" odnelo glasove.
Ma jeste i to dosta setite se samo Mokre Gore....

Mozda ipak Ravne...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  14:24 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: ...

Mozda ipak Ravne...

A mozda nije Vuk, nego Kusturica.
Sve opcije su u igri. Ipak je to Dolly Bell.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  14:39 09.03.2008
Preporuka: 2

Re; s' one strane brave

Dilan Dog
Neće biti Velja Ilić sa ove strane, nego sa one...

zaboravih da dodam- prvi :))


Svi nabrojani "lideri" a i njihovi pomagači i šire rukovodstvo svih partija u Srbiji su zaslužili doživotnu zabranu bavljenja
nadri politikom sa kojom su naciju odveli u propast a potom i domaćinske robije zbog lopovluk,obmanezloupotrebe službenog položaja i zločina protiv čovečnosti. Znači celokupnan kadar oligo parto kratije sa oligarsima na čelu.
Današnje novine : 16 ministara bivše vlasti optuženo a niko nije odgovarao??????????

Jedino osnivanjem novih partija sa novim nekorumpiranim kadrovima je moguće Srbiju izvesti na pravi put te verujem da ako Srbi to sami ne urade onda će na kraju i sama Srbija doći pod Protektorat poput BiH što bi polit komesarčiće
moglo da odvede tamo gde im je mesto, s' one strane katanca kako bi na miru mogli da razmišljaju o svojim zlodelima.
dragan7557
09 mart 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  14:58 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Re; s' one strane brave

dragan7557
Dilan Dog
Neće biti Velja Ilić sa ove strane, nego sa one...

zaboravih da dodam- prvi :))


Svi nabrojani "lideri" a i njihovi pomagači i šire rukovodstvo svih partija u Srbiji su zaslužili doživotnu zabranu bavljenja
nadri politikom sa kojom su naciju odveli u propast a potom i
domaćinske robije zbog lopovluk,obmanezloupotrebe službenog položaja i
zločina protiv čovečnosti. Znači celokupnan kadar oligo parto kratije
sa oligarsima na čelu.
Današnje novine : 16 ministara bivše vlasti optuženo a niko nije odgovarao??????????

Jedino osnivanjem novih partija sa novim nekorumpiranim kadrovima je
moguće Srbiju izvesti na pravi put te verujem da ako Srbi to sami ne
urade onda će na kraju i sama Srbija doći pod Protektorat poput BiH što
bi polit komesarčiće
moglo da odvede tamo gde im je mesto, s' one strane katanca kako bi na miru mogli da razmišljaju o svojim zlodelima.
dragan7557
09 mart 2008

Ja bih jednu partiju nove levice, ako može...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  15:47 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Doctor Wu
Mozda ipak Ravne...
A mozda nije Vuk,

Vec..

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  17:05 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Trinidad Tobagović
voli da nosi žensku odeću?



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  17:36 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

A mozda nije Vuk, nego Kusturica.
Sve opcije su u igri. Ipak je to Dolly Bell.



Mokra, Suva, Ravna kad žurim i lapsuse pravim,
ali izgleda ni oni nisu slučajni..........
Kosturica, Vuk, Vučići, .....POPovići o POPići....Palme i drugo drveće
Ima li koga da upali svetlo u ovoj kafani ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  18:00 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Dolybell
Ima li koga da upali svetlo u ovoj kafani ?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  19:49 09.03.2008
Preporuka: 0

Setimo se danas bar Dragane



9. mart 1991.g.
Simbol tih demonstracija svakako je fotografija Dragane Srdić Milojević, koja je obišla svet, a na kojoj ona sa simbolično podignuta tri prsta "prkosi" vodenom topu.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  21:48 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Setimo se danas bar Dragane

Simbol tih demonstracija svakako je fotografija Dragane Srdić Milojević, koja je obišla svet, a na kojoj ona sa simbolično podignuta tri prsta "prkosi" vodenom topu.

Moram da priznam da mi je simbol uvek kad je davao intervjue izgledao onako, malo na speedu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  22:17 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Setimo se danas bar Dragane

Doctor Wu
Simbol tih demonstracija svakako je fotografija Dragane Srdić Milojević, koja je obišla svet, a na kojoj ona sa simbolično podignuta tri prsta "prkosi" vodenom topu.
Moram da priznam da mi je simbol uvek kad je davao intervjue izgledao onako, malo na speedu.

Ne poznajem doticnu, ali znam da ima dosta ljudi koji se ne osecaju prijatno pred kamerama. Moze li to biti uzrok?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  22:47 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Hvala, ali to mu dođe samo kao svetla tačka...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  23:09 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Setimo se danas bar Dragane

Moze li to biti uzrok?

Ne znam. Nikad nisam bio pred kamerama.
Pretpostavljam da moze.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  11:00 09.03.2008
Preporuka: 1

ko sa koje strane?

#Link  Replika: 0

ne znam sta tu ima da trazi cak i Vuk, a o Velji ne treba ni govoriti.On ce biti perjanica " mracne strane".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  11:08 09.03.2008
Preporuka: 2

Neboisa, gde nadje

#Link  Replika: 18
Vuka?? Samo nam on fali! Ne verujem da ce izbori ista resiti. DS (sa koalicijom G17 i Ledepe) i SRS (sami) ce podeliti jedno 80% glasova, a DSS-vci ce dobiti nekih 7-8%. Koalicija ce se raspasti odmah posle izbora (bice frke i oko ambasadorskih mesta i MIP-a), tako da Srbija ide ka totalnoj blokadi (slicnoj koja je bila u prvoj polovini 2007.). Cini se da je u ovoj situaciji jedini izlaz iz blokade neka tehnicka vlada DS-a i SRS-a koja ce propisati vecinski izborni sistem.

Ovako, 11.maj nece biti ili-ili, vec pre ni-ni, :(.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  11:14 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neboisa, gde nadje

Koalicija ce se raspasti odmah posle izbora (bice frke i oko ambasadorskih mesta i MIP-a), tako da Srbija ide ka totalnoj blokadi

ja nesto ne verujem u takvu koaliciju. pre sam za 2 jake koalicije protiv narodnjaka i radikala. U jednoj ds, g17 i mozda Vuk a u drugoj ldp, lsv, sdu i madjari.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:16 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

Nenad M.
Koalicija ce se raspasti odmah posle izbora
(bice frke i oko ambasadorskih mesta i MIP-a), tako da Srbija ide ka
totalnoj blokadi

ja nesto ne verujem u takvu koaliciju. pre sam za 2 jake koalicije
protiv narodnjaka i radikala. U jednoj ds, g17 i mozda Vuk a u drugoj
ldp, lsv, sdu i madjari.

Ja mislim da bi simbolički bilo bolje da sve ove stranke budu u jednoj koaliciji. A nek se dogovore oko raspodele na osnovu sadašnjih snaga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  11:20 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

ja nesto ne verujem u takvu koaliciju. pre sam za 2 jake koalicije protiv narodnjaka i radikala. U jednoj ds, g17 i mozda Vuk a u drugoj ldp, lsv, sdu i madjari.

vecinski izbprni sistem je srbiji potreban upravo zato da bi se marginalci spustili na zemlju i shvatili gde im je mesto.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  11:26 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neboisa, gde nadje

ds, g17 i mozda Vuk


Zasto bi to DS radio kad je vec pokupio Vukovih 3% glasaca?
Zasto bi ozivljavao politickog mrtvaca?
Kad su jednom glasali za Tadica, oni tu ostaju.
Pogotovo ako se napravi referendumska atmosfera.

Tri stvari su najvaznije:
1. Okupljanje demokratskog bloka. Ako ne moze u jednu kolonu, najvise u dve (sto bi mozda bilo bolje)!
2. Ostra kampanja protiv rasipanja glasova! Mali su ispod cenzusa!! Stalno to ponavljati.
3. Ostra kampanja podele na nas i nih, dobro i lose, izolaciju i Evropu...

DSS i NS su jedno telo, srasli.
Verovatno ce ici zajedno na izbore, ali posle izbora je sve moguce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  11:36 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

Doctor Wu
ja nesto ne verujem u takvu koaliciju. pre sam za 2 jake koalicije protiv narodnjaka i radikala. U jednoj ds, g17 i mozda Vuk a u drugoj ldp, lsv, sdu i madjari.

vecinski izbprni sistem je srbiji potreban upravo zato da bi se marginalci spustili na zemlju i shvatili gde im je mesto.


ne znam na koga mislis? Srbija nije zrela za 2 stranke tim pre sto ne postoji unutarstranacka demokratija. Mislim da to o cemu pricas nije realno u skorije vreme a i siljenje polarizacije nije dobro. Mislim da je broj partija i razlicitosti prednost a ne mana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  11:38 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neboisa, gde nadje

silver bullet
ds, g17 i mozda Vuk


Zasto bi to DS radio kad je vec pokupio Vukovih 3% glasaca?
Zasto bi ozivljavao politickog mrtvaca?
Kad su jednom glasali za Tadica, oni tu ostaju.
Pogotovo ako se napravi referendumska atmosfera.

Tri stvari su najvaznije:
1. Okupljanje demokratskog bloka. Ako ne moze u jednu kolonu, najvise u dve (sto bi mozda bilo bolje)!
2. Ostra kampanja protiv rasipanja glasova! Mali su ispod cenzusa!! Stalno to ponavljati.
3. Ostra kampanja podele na nas i nih, dobro i lose, izolaciju i Evropu...

DSS i NS su jedno telo, srasli.
Verovatno ce ici zajedno na izbore, ali posle izbora je sve moguce.


Vuka sam pomenuo kao mogucu opciju jer je podrzao Tadica u drugom krugu ali generalno covek je politicki mrtav i tu nema dileme.
Slazem se da treba napraviti dve kolone. Na celu prve bi bio ds a na celu druge ldp.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:41 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

Nenad M.
silver bullet
ds, g17 i mozda Vuk


Zasto bi to DS radio kad je vec pokupio Vukovih 3% glasaca?
Zasto bi ozivljavao politickog mrtvaca?
Kad su jednom glasali za Tadica, oni tu ostaju.
Pogotovo ako se napravi referendumska atmosfera.

Tri stvari su najvaznije:
1. Okupljanje demokratskog bloka. Ako ne moze u jednu kolonu, najvise u dve (sto bi mozda bilo bolje)!
2. Ostra kampanja protiv rasipanja glasova! Mali su ispod cenzusa!! Stalno to ponavljati.
3. Ostra kampanja podele na nas i nih, dobro i lose, izolaciju i Evropu...

DSS i NS su jedno telo, srasli.
Verovatno ce ici zajedno na izbore, ali posle izbora je sve moguce.


Vuka sam pomenuo kao mogucu opciju jer je podrzao Tadica u drugom krugu
ali generalno covek je politicki mrtav i tu nema dileme.
Slazem se da treba napraviti dve kolone. Na celu prve bi bio ds a na celu druge ldp.

Nenad M.
silver bullet
ds, g17 i mozda Vuk


Zasto bi to DS radio kad je vec pokupio Vukovih 3% glasaca?
Zasto bi ozivljavao politickog mrtvaca?
Kad su jednom glasali za Tadica, oni tu ostaju.
Pogotovo ako se napravi referendumska atmosfera.

Tri stvari su najvaznije:
1. Okupljanje demokratskog bloka. Ako ne moze u jednu kolonu, najvise u dve (sto bi mozda bilo bolje)!
2. Ostra kampanja protiv rasipanja glasova! Mali su ispod cenzusa!! Stalno to ponavljati.
3. Ostra kampanja podele na nas i nih, dobro i lose, izolaciju i Evropu...

DSS i NS su jedno telo, srasli.
Verovatno ce ici zajedno na izbore, ali posle izbora je sve moguce.


Vuka sam pomenuo kao mogucu opciju jer je podrzao Tadica u drugom krugu
ali generalno covek je politicki mrtav i tu nema dileme.
Slazem se da treba napraviti dve kolone. Na celu prve bi bio ds a na celu druge ldp.

Dobri ste :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:00 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

ne znam na koga mislis?

pa na DS, naravno, :).
ko bi drugi bio naduvani marginalac floating around?
Srbija nije zrela za 2 stranke

:).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NoSurrender  14:28 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neboisa, gde nadje

Ja mislim da bi simbolički bilo bolje da sve ove stranke budu u jednoj koaliciji. A nek se dogovore oko raspodele na osnovu sadašnjih snaga.

To bi bilo idealno, jer bi ovim izborima dalo referendumski karakter.Srbija bi imala priliku da glasa da li je za Evropu ili protiv nje, i situacija bi bila cista.
Ali, na zalost mislim da je tesko pomiriti sve sujete i medjusobne animozitete.

Uostalom Boris je vise puta do sada pokazao ko mu je prihvatljiviji koalicioni partner.Setite se samo referenduma, Ustava, "jedinstvene politike Vlade prema Kosovu",akcionog plana....
Ceda je Borisu trn u oku jer dosledno i beskompromisno vodi proevropsku,reformsku politiku, za koju se i sam Boris deklarativno zalaze, ali samo u izbornoj kampanji.LDP govori i radi sve ono sto bi i DS trebala, samo kad bi postovali svoj program i kad bi interes gradjana i drzave stavili ispred licnog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Fratello  16:44 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

Doctor Wu
ja nesto ne verujem u takvu koaliciju. pre sam za 2 jake koalicije protiv narodnjaka i radikala. U jednoj ds, g17 i mozda Vuk a u drugoj ldp, lsv, sdu i madjari.

vecinski izbprni sistem je srbiji potreban upravo zato da bi se marginalci spustili na zemlju i shvatili gde im je mesto.


Kako da ne, pa da mi izbor bude izmedju Vuka Jeremica i Aleksandra Vucica. Neka, hvala.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  17:20 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

Doctor Wu
Cini se da je u ovoj situaciji jedini izlaz iz blokade neka tehnicka vlada DS-a i SRS-a koja ce propisati vecinski izborni sistem.


значи, да ДС одради на фору РС? да уђу у владу (техничку, though) пуну злобе и зависти, судар егоцентризама, и да унапред знају да су ту да једни друге зајебу? шта ће свет рећи демократама? "ето, сви Срби су националистичка, анти-цивилизована стока"? прокоцкали би тако сву репутацију у свету што су стекли избором против николића и идеолошким супротстављањем коштуници. мада, у нашој политици ме ништа не изненађује више.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  17:46 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neboisa, gde nadje

Kako da ne, pa da mi izbor bude izmedju Vuka Jeremica i Aleksandra Vucica.

Ti poceo da mases ovim Jeremicem kao omiljeta ti blogerka (a vidim da se i Srdz pravi blesav kao da ne zna sta je tehnicka vlada). K'o po necijoj naredbi (bas se pitam cijoj, :))?

Nije to izbor za tebe (koji zivis u NY, ako se ne varam) nego za ljude koji zive u Srbiji. Vecinski sistem se cini kao neophodnost. Bez njega ce raznorazni marginalci poput Kostunice, Jovanovicha, Ilica pa cak i Draskovica imati nezasluzeno znacajno mesto i uvek ce zbog toga postojati mogucnost blokade politickog, pa i ekonomskog odlucivanja, odnosno muljacine na nacin na koji je postojala u Srbiji poslednjih 8 godina.

Cini se da je za Srbiju u ovom trenutku bolje pojednostaviti politicki sistem (i izbor) nego uslozniti. A koncentracija moci ce automatski dovesti i do eliminacije slinavih, brbljivih i balavih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  19:04 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neboisa, gde nadje

Doctor Wu
Kako da ne, pa da mi izbor bude izmedju Vuka Jeremica i Aleksandra Vucica.Ti poceo da mases ovim Jeremicem kao omiljeta ti blogerka (a vidim da se i Srdz pravi blesav kao da ne zna sta je tehnicka vlada). K'o po necijoj naredbi (bas se pitam cijoj, :))? Nije to izbor za tebe (koji zivis u NY, ako se ne varam) nego za ljude koji zive u Srbiji. Vecinski sistem se cini kao neophodnost. Bez njega ce raznorazni marginalci poput Kostunice, Jovanovicha, Ilica pa cak i Draskovica imati nezasluzeno znacajno mesto i uvek ce zbog toga postojati mogucnost blokade politickog, pa i ekonomskog odlucivanja, odnosno muljacine na nacin na koji je postojala u Srbiji poslednjih 8 godina. Cini se da je za Srbiju u ovom trenutku bolje pojednostaviti politicki sistem (i izbor) nego uslozniti. A koncentracija moci ce automatski dovesti i do eliminacije slinavih, brbljivih i balavih.


po Ledinoj, tojest Božjoj naredbi. :)

ne znam, tebra Vu, šta je teknikal dži-ment... inače, slažem se da je bolje pojednostaviti sve, a i prepoloviti parlament (120 poslanika manje, više love za srpsku ekonomiju, barem 120 soma jura mesečno, pazi! još kad bi skratili birokratiju i uopšte ceo taj administrativni sistem iz doba koštuničinog doktorata o reformi socijalizma u SFRJ?! gotiva bi bilo... ne kažem da je ideja loša, samo da mi je gadna pomisao o bilo kakvom slizavanju sa radikalima, pa nek je i tehničko samo; jer gle! to neće osetiti stranački likovi nego će nama običnima da se raspiči po leđima; kapiraš, bro?).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  19:39 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neboisa, gde nadje

po Ledinoj, tojest Božjoj naredbi. :)

ma ok, znam ja oklen vjetar duva.

a sto se tice ovog drugog, jbg, i meni je smrdljivo sto su radikali najveca partija u srbiji. i ja bih voleo da srbi imaju birati izmedju 2, manje ili vise liberalne ali demokratske opcije. ali, realnost je takva kakva je (a ja mislim da je takva i zato jer se "obicni" ljudi ne osecaju odgovornim za svoj izbor) i iz te se koze ne moze. tehnicka vlada je samo (demokratsko) sredstvo da se stigne do cilja: da se srbima u fer borbi omoguci (pomogne?) da iskazu volju u kakvoj drzavi hoce ziveti (a, po meni, to je pitanje svih pitanja, pre nego eu ili kosovo.)

i onda niko nece moci da kaze: "nisam znao, ili nisam ja za to glasao". pojednostavljenje politickog sistema dovodi do sprecavanje uzurpacije glasova i povecanja odgovornosti "obicnog" coveka. pa ako tog "obicnog" njegov izbor raspici po ledjima, nece moci da kaze: "nisam znao." ili "ali, ja sam glasao za...".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  19:56 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: state of freedom

Doctor Wu
da se srbima u fer borbi omoguci (pomogne?) da iskazu volju u kakvoj drzavi hoce ziveti (a, po meni, to je pitanje svih pitanja, pre nego eu ili kosovo.)


ovo ti lepa misó... a realnost srbije jeste takva: i priča o eu je šarena laža taman koliko i priča косово је србија, sve dok mi efektivno nemamo ništa od svega toga; i dalje se živi dž totalno, možda još i gore nego 93., 4., cene divljaju, euro je 85 kinti s tendencijom porasta, posla ni od korova (osim ako nemaš neku vezetinu u vladajućim strukturama), gorivo je 100 dindži (skupo kao u izraelu koji je majka skupoće ali opet daje kakve takve plate i mogućnost da se probiješ na tržištu rada ako imaš dve spone u mozgu - barem :) ), većina ljudi ne može da putuje (a očekuje se od njih da gotive evropu koja im ne da dozvole za putovanja - digresija; putovao sam neki dan blitzkrieg vijena-pešta-ns-i obratno; i tačno kontaš kako se spušta standard usput, kod nas u ns je naravno najsrozaniji, a voša je još napredniji deo zemlje?!)... i t. d.

mislim, totalno mogu da razumem da je većina srba u nekom stresu, ili na nekim tabletama, ili u alkoholu, ili na vutri i pivu u boljem slučaju, jer smo nisko, Vu, baš dosta nisko. a ekipa priča li priča velike priče...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  22:07 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: state of freedom

srdz, nema tu neke velike filozofije. mora se raditi. narod je lenj, navikao da drugi donosi odluke za njega. u takvoj drustvenoj klimi neodgovornost je postala velika srpska boljka- ne ona tralalajka srebrenica-vukovar, nego ona bazicna neodgovornost za sopstvene zivote, sopstvene porodice, stanove, gradove, sela, drzavu. i to je osnovna razlika izmedju slovenca i srbina. nije slovenac takav kakav je ni zato sto je katolik, ni zato sto je svaba, nego zato sto je odgovoran, sto shvata da ono sto cemu se desiti sutra zavisi od odluke koju donosi danas.

kod nas toga nema. kod nas previse vlada duh "snaci cu se vec nekako". to pali kad postoje rezerve i kad imas dovoljno prostora to fall back on. ali kad nema, onda se samo zivi onako kako se danas zivi u srbiji: od danas do sutra.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vračarac  14:49 10.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neboisa, gde nadje

LDP govori i radi sve ono sto bi i DS trebala, samo kad bi postovali svoj program i kad bi interes gradjana i drzave stavili ispred licnog.

Čini mi se da je glavni specijalitet LDP-a blaćenje DS i Borisa Tadića. Naravno, pored deklarativnog zalaganja za Evropu. Interesantno je da se sve na kraju i završi na kritici bez ikakvog rešenja ili bar konkretnog predloga za rešavanje određenog problema, nebitno o čemu se u datom trenutku konkretno radi. LDP uglavnom zna šta neće . I kako onda bilo ko može da očekuje da B. Tadić prihvati bilo kakvu vrstu koalicije sa LDP?
Interes gradjana i države je malo šira tema i bojim se da nema ni vremena ni strpljenja za bilo kakvu iole ozbiljniju analizu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  00:15 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: state of freedom

Doctor Wu
srdz, nema tu neke velike filozofije. mora se raditi. narod je lenj, navikao da drugi donosi odluke za njega. u takvoj drustvenoj klimi neodgovornost je postala velika srpska boljka- ne ona tralalajka srebrenica-vukovar, nego ona bazicna neodgovornost za sopstvene zivote, sopstvene porodice, stanove, gradove, sela, drzavu. i to je osnovna razlika izmedju slovenca i srbina. nije slovenac takav kakav je ni zato sto je katolik, ni zato sto je svaba, nego zato sto je odgovoran, sto shvata da ono sto cemu se desiti sutra zavisi od odluke koju donosi danas. kod nas toga nema. kod nas previse vlada duh "snaci cu se vec nekako". to pali kad postoje rezerve i kad imas dovoljno prostora to fall back on. ali kad nema, onda se samo zivi onako kako se danas zivi u srbiji: od danas do sutra.


ne sum saglasen s ova opservacijata.

možda ima nešto u tom sever-jug odnosu mentaliteta, ali jednostavno, većina mojih srpskih drugara vredno radi i trudi se punom parom, i da su, igrom slučaja, bili smešteni negde ne severu imali bi strašne beneficije kao plod tog rada. ovako, jug, i stativa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  11:11 09.03.2008
Preporuka: 0

....

#Link  Replika: 0
I to ako su tu i Vuk, i Čeda, i Čanak, i manjine, i svi ostali. Čak i Velja - izbegavao bih, ipak, Palmu.


ako bez Velje i Vuka ne mozemo onda bolje da ne idemo na izbore.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  11:14 09.03.2008
Preporuka: 0

Izbori

#Link  Replika: 9
Izbori su zalazani za 24. septembar 2000.


Naslov me je doveo u nedoumicu, nisam ga shvatila najbolje ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  11:17 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Izbori

Dolybell
Izbori su zalazani za 24. septembar 2000.Naslov me je doveo u nedoumicu, nisam ga shvatila najbolje ?


mislim da je čovek hteo da kaže tapkamo u mestu, šta li?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  11:17 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Izbori

Naslov me je doveo u nedoumicu, nisam ga shvatila najbolje ?

Mozda se radi o prolecnim izbornim kombinatorikama gosn Spaica koje za efekat imaju gubitak njegove orijentacije u
prostor-vremenu ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  11:19 09.03.2008
Preporuka: 1

Re: Izbori

Simbolički- izbor je isti kao 2000. god. Samo ovog puta imamo i DSS sa druge strane.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  11:24 09.03.2008
Preporuka: 0

Re: Izbori

Simbolički- izbor je isti kao 2000. god. Samo ovog puta imamo i DSS sa druge strane

Pa da, u Srbiji se vec dugo ISTI biraju...., u razlicitim okolnostima, na razlicite nacine, na razlicite funkcije, ali manje-vise ISTI. Zato nam je i tako kako nam je....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.