Astrologija| Politika

Recite Srbiji

libkonz RSS / 09.01.2015. u 13:23

Recite Srbiji da je to samo posao. Uvek mi je bila draga. *

Nisu retki oni koji su bar u jednom trenutku pomislili da bi Vučić mogao da izvuče Srbiju iz blata. A imao je svoju šansu. Prvi su ga podržali pošteni policajci. Da su pošteni, pokazali su time što su ga prvi i napustili, kada su shvatili sa kim imaju posla. Nisu hteli prljave pare. 

Shvatili su to i drugi, ali svašta se proguta dok se džepovi pune. Ne može taj novac da pomogne kod mučnine, ali teško je propustiti dobijenu šansu. 

Kada se pomene ćutanje, logično je da se prvo pomisli na ministra Tasovca. Ćuti, ćuti, pa svom bati nabaci posao od 1,5 miliona evrića. Jeste brat pametan i školovan, ali bi video šipak od budžetskih para da nije starijeg brata, ministra. "Ćutanje je zlato" je verovatno omiljena poslovica braće Tasovac.

Ima jedan, nije još ministar, koji ne ćuti. Dolazi na noge Vođi i tračari o tome šta je ko iz opozicije rekao i uradio. Nikada mi neće biti žao što sam 2012. glasao protiv tog ljigavca. Taj isti je dobro uhlebio svoje drugare kod Vođe, a odužio se neposredno pred izbore prošle godine. I muka mi je od onih kojima su "beli listići" krivi za sve. Alooo, nisu "beli listići" pljačkali sopstvenu zemlju i zapošljavali i kurtu i murtu po javnim preduzećima. 

Tu je i onaj na kog se dugo ložila "druga Srbija". A on se loži na skupe stvari, pa nije ni čudo da se stalno nudi vođi, pogotovo što se nije baš pokazao kao majstor za testo. Jedino što ga je ta "druga Srbija" pročitala, pa nema "pregovarački kapacitet" i utehu pronalazi u... OK, ne moram o tome, ali ko ga je za novogodišnje praznike viđao po Kopaoniku tome je sve jasno.

Vođa nam je ostao na jednom prijatelju sa kojim se druži svako veče. Taj je poznat po tome što je na vreme promenio stranu 2000. I to petog oktobra 2000.  godine u kasnim popodnevnim satima. I uvek je znao kome treba da se šlihta. A jul je baš kul. 

Svaka čast Krstiću, dečko je dokazao da su ljudi iz Službe bili u pravu kada su ga predložili Vođi za ministra. Otišao je kada je video koliko je sati. Otišao je i idol "druge i po" Srbije, samo što je taj otišao kad je shvatio da će biti smenjen, pa danas izigrava novog Mesiju, a Srbi vole takve šarlatane. Postoji i "Treća Srbija", ali mi ni jedna politička opcija ne izaziva mučninu kao oni. 

Mislim da Vođa neće dočekati kraj godine na vlasti. Moja procena je odavno bila da će kraj doći negde u septembru 2015. i da će ga srušiti njegovi. Kako vreme prolazi sve sam sigurniji u to. Niko ga ne mrzi kao oni iz njegovog najbližeg okruženja, a panika oko lokalnih izbora u Mionici i Lučanima je samo potvrda da im je kraj blizu. Naše je samo da čekamo i gledamo kako se sve urušava. Ostaće sam sa sobom, odbačen od svih, i verovatno će verovati da je bio neshvaćen. Biće to bolno suočavanje sa realnošću, ali to je njegov problem. 

Logično je da sa njim odu i grobar, keramičar, lepotica sa naslovne strane i najveći obožavaoci Stefanović i Vulin. Ali, opet će nam ostati oni ljigavci koji su dobri svakoj vlasti, koji poput pacova prvi napuštaju brod koji tone i znaju da se prikače svakom sledećem ko dođe na vlast. Vlasti se menjaju i menjaće se, ali će oni uvek biti tu i zarad lične koristi uništavati našu Srbiju. Ništa lično, just business.



Komentari (232)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 16:49 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

urbana_gerila
JJ Beba

ja od same pojave pojave dajem 100 evra da je muško.

trandža znači?



oš se kladiš, ili si samo radoznala?

meni kul ako js travos nemam problema sa tim :)
urbana_gerila urbana_gerila 16:57 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba

ja od same pojave pojave dajem 100 evra da je muško.

trandža znači?



oš se kladiš, ili si samo radoznala?

meni kul ako js travos nemam problema sa tim :)


onda ti egzaktno dokazuješ, a ja ti verujem na reč.
mikele9 mikele9 19:05 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Zabole NJU debelo dupe za ljude, za nas! Qory je od onih koji bi i s đavolom tikve sadili zarad sopstvenog komoditeta a da se iste, tj tikve, razbijaju o glave tvoje, moje, naše! Ne o đavolovu glavu, ne, đavo je njen ortak, njen strateški partner.

Ovo je deo teksta koji sam počeo da pišem ali me život prekide.
Sve najgore mislim o njoj i njoj sličnima a imaaaaaaa ih!!!!
qqriq qqriq 19:15 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Re: povraća mi se od svih
Zabole NJU debelo dupe za ljude, za nas! Qory je od onih koji bi i s đavolom tikve sadili zarad sopstvenog komoditeta a da se iste, tj tikve, razbijaju o glave tvoje, moje, naše! Ne o đavolovu glavu, ne, đavo je njen ortak, njen strateški partner.

Ovo je deo teksta koji sam počeo da pišem ali me život prekide.
Sve najgore mislim o njoj i njoj sličnima a imaaaaaaa ih!!!!



mirelarado mirelarado 21:52 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

mikele9
Zabole NJU debelo dupe za ljude, za nas! Qory je od onih koji bi i s đavolom tikve sadili zarad sopstvenog komoditeta a da se iste, tj tikve, razbijaju o glave tvoje, moje, naše! Ne o đavolovu glavu, ne, đavo je njen ortak, njen strateški partner.

Ovo je deo teksta koji sam počeo da pišem ali me život prekide.
Sve najgore mislim o njoj i njoj sličnima a imaaaaaaa ih!!!!



Све то прегојено и ужирено, пријатељу Микеле, и мозгови им огрезли у сало.
larisa_bg larisa_bg 00:03 11.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

NNN


uznemiruju me noćne polucije



Ima života u tebi, dečko, ima...
Nego, da obustavimo temu, videće Biljana pa će biti belaja.

Odo' ja, neće ovaj miraz sam da se napravi.

alselone alselone 00:32 11.01.2015

Re: povraća mi se od svih

и мозгови им огрезли у сало.


Jedina dobra stvar koja se dogodila posle 5. oktobra je sto smo one kojima su ruke ogrezle u krv zamenili ovima kojima su mozgovi ogrezli u salo i pare. Ostalo je vise manje jednako.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:04 12.01.2015

Re: povraća mi se od svih

qqriq
Kori Udovički zna šta priča, ja uopšte u to ne sumnjam, ali ozbiljno sumnjam u to da ona uvek priča ono što zaista misli, baš zato što ZNA šta priča


Ona Nema Pojma Šta Priča. A i ministarstvo joj, kojim rukovodi, u katastrofalnoj docnji.
Mada ni užurbana Jaca, a tek folirantkinja ZorKa nisu bolje.
Vučko se razume u žene, da rezimiram.


Za Vulina i Stefanovica sve tri su akademici. Barem nemam kontinuiran transfer neprijatnosti dok govore. O skupstinskoj ekipi Babicu i Risticevicu da i ne govorimo.

Mada, moram da kazem da prema Kori delim sentiment sa angie i bebom i da priznam da mi je od sve tri ipak najmanje simpaticna.
G.Cross G.Cross 23:16 09.01.2015

Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Libkonz,

Moram da priznam da ne razumem nikoga ko je glasao ili za Nikolica ili SNS.
Ti zvucis sve ove godine kao ozbiljan covek sto me jos vise zbunjuje.

Par komentara:

1) Kad si toliko fulao glasajuci za njih, na osnovu cega si sad siguran da znas kad padaju? Common sense ?
2) Problem u Srbiji je da ljudi veruju da je dovoljno da neko zeli da uradi doro ( naravno ako je to istina).
Na zalost zivot je pokazao tokom ovih nekoliko milenijuma da nije dovoljno hteti nego treba i znati.

U toj celoj bulumenti koji vi zovete vlast ja ne vidim nikoga koji zna kako napraviti "Turn around Plan".


I , oh, bajdvej, povezano sa jendim drugim blogom danas. Sezona lova na kancelarije u Briselu je otvorena. Sa pocetkom pregovora mnogi nasi voljeni i podobni ( samo sada drugom gazdi) ce da se presele u grad sa divnim restoranima, gde su ulice ciste, dnevnice u eurima, nema veze sa vremenom cu da naucim i Engleski.

Ko ne bi izdao starog gazdu za kancelariju sa pogledom na Zenne.

Iz mog iskustva ovo je sto se dogodilo u drugim zemljama CEE koje su pristupile EU.

Dame i Gospodo Lov je otvoren.
libkonz libkonz 00:08 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

1) Kad si toliko fulao glasajuci za njih, na osnovu cega si sad siguran da znas kad padaju? Common sense ?

Ne mislim da sam fulao kada sam glasao. Od 2008. do danas izašao sam samo na drugi krug predsedničkih izbora. Mislim da je dobro za Srbiju što je Tadić izgubio.
Fulao sam kada sam tokom 2012. mislio da će Vučić uspeti. Znao sam čiju podršku ima. Dopada mi se ono što je Cult napisao na tviteru za Vučića, kada je citirao Bouvija i pesmu Zigi Stardast: "Vodeći ljubav sa svojim egom, sjebao je svoj mozak".
G.Cross G.Cross 00:20 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

"Vodeći ljubav sa svojim egom, sjebao je svoj mozak".



Milsim da je prvo bio sjeban njegov mozak pa vodio ljubav sa njegovim egom.

Ako smem da primetim.

How on earth, si mogao da verujes da on zna da nesto uradi a da nije vezano sa tajnim sluzbama? Kao recimo ekonomija.
niccolo niccolo 00:25 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

sjeban njegov mozak

Govoreći o tome, sad vidim da kaže da EU, kojoj mi inače želimo da pristupimo, plaća novinare da pišu protiv Vlade Srbije.
libkonz libkonz 00:28 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

How on earth, si mogao da verujes da on zna da nesto uradi a da nije vezano sa tajnim sluzbama? Kao recimo ekonomija.

Nadao sam se da če znati da ne zna. Onaj pošteni deo Službe mu je čuvao leđa, njegovo je bilo samo da postavlja prave ljude na prava mesta. Očigledno da ni to nije znao.
Ne znam u kom momentu je "prepoznao" svoj dar za ekonomiju.
libkonz libkonz 00:30 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Govoreći o tome, sad vidim da kaže da EU, kojoj mi inače želimo da pristupimo, plaća novinare da pišu protiv Vlade Srbije.

Seriju sličnih bisera tek očekujem. Inače, novinari BIRN-a su jedni od retkih koji u Srbiju zaslužuju da se zovu novinarima.
niccolo niccolo 00:38 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Ne znam u kom momentu je "prepoznao" svoj dar za ekonomiju.

Pretpostavljam onog momenta kada je shvatio da nema među svojima apsolutno nikoga ko taj dar ima
freehand freehand 00:41 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

niccolo
Ne znam u kom momentu je "prepoznao" svoj dar za ekonomiju.

Pretpostavljam onog momenta kada je shvatio da nema među svojima apsolutno nikoga ko taj dar ima

On među svojima nema nikoga ko ima bilo kakav dar. I on to dobro zna.
niccolo niccolo 00:49 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

freehand
niccolo
Ne znam u kom momentu je "prepoznao" svoj dar za ekonomiju.

Pretpostavljam onog momenta kada je shvatio da nema među svojima apsolutno nikoga ko taj dar ima

On među svojima nema nikoga ko ima bilo kakav dar. I on to dobro zna.

I zato on čovek mora da se bavi svime.
G.Cross G.Cross 00:51 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

freehand
niccolo
Ne znam u kom momentu je "prepoznao" svoj dar za ekonomiju.

Pretpostavljam onog momenta kada je shvatio da nema među svojima apsolutno nikoga ko taj dar ima

On među svojima nema nikoga ko ima bilo kakav dar. I on to dobro zna.


I kako se oseca? I jeli Libkonz u pravu da ce da pukne?.

Pitanje nije kad ce da ON da pukne, nego sta posle toga.

Ko je to na sceni Srbije koga onaj srednji sloj vladajucih dzabalebarosa, muljatora, lopava, secikesa nece moci da iskoristi i potrosi za par godina?

Kladim se da se isto pitanje pitaju i u Brisleu.
freehand freehand 00:53 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

niccolo
freehand
niccolo
Ne znam u kom momentu je "prepoznao" svoj dar za ekonomiju.

Pretpostavljam onog momenta kada je shvatio da nema među svojima apsolutno nikoga ko taj dar ima

On među svojima nema nikoga ko ima bilo kakav dar. I on to dobro zna.

I zato on čovek mora da se bavi svime.

Pa realno i objektivno, koliko ja to mogu isključivši najdublje emocije koje prema njemu gajim - da, mislim da to niej daleko od istine. Okružen je neznalicama, nikogovićima, secikesama, silovateljima, mufljuzima, maroderima, glupanderima i gelipterima. A teško se iko pametan , pristojan i sa ikakvim znanjem u kolo hvata.
Uostalom, davno sam pisao o "vučićevom paradoksu".
freehand freehand 00:54 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Pitanje nije kad ce da ON da pukne, nego sta posle toga.

Pitaj Libkonza i drugove. Oni sigurno imaju plan.
jkt2010 jkt2010 02:20 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

libkonz
1) Kad si toliko fulao glasajuci za njih, na osnovu cega si sad siguran da znas kad padaju? Common sense ?

Ne mislim da sam fulao kada sam glasao.

Normalno. Jednako tako krajem godine nećeš misliti ni da si fulao sa ovom prognozom..
A već si isfulao samo niko neće da ti kaže.

Moja prognoza je da Vučiću samo srčka mož da skrati mandat a bez toga, pre će da se zbude "narativ Đukanović" (ćao Dali)...

Ako hoćeš mož i u 100 evra?
niccolo niccolo 09:10 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

I kako se oseca?

Pojma nemam. Deluje napeto i umorno.

Pa realno i objektivno, koliko ja to mogu isključivši najdublje emocije koje prema njemu gajim - da, mislim da to niej daleko od istine.

Pa da, ozbiljno to mislim. Strašno je reći, ali u neku ruku bolje da se on bavi npr. policijom nego Stefanović, zar ne?
freehand freehand 09:22 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

jkt2010
libkonz
1) Kad si toliko fulao glasajuci za njih, na osnovu cega si sad siguran da znas kad padaju? Common sense ?

Ne mislim da sam fulao kada sam glasao.

Normalno. Jednako tako krajem godine nećeš misliti ni da si fulao sa ovom prognozom..
A već si isfulao samo niko neće da ti kaže.

Moja prognoza je da Vučiću samo srčka mož da skrati mandat a bez toga, pre će da se zbude "narativ Đukanović" (ćao Dali)...

Ako hoćeš mož i u 100 evra?

Tačno tako. Ne može ova mašina dugo samo sa jednim motorom. Pući će ili on ili država.
libkonz libkonz 10:12 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Pitanje nije kad ce da ON da pukne, nego sta posle toga.

Pitaj Libkonza i drugove. Oni sigurno imaju plan.

Naravno da imam plan. Mislim da je jedino rešenje da Frihend uđe u politiku. Možda bi tako na lokalu razbio koaliciju DS-SNS.
Bez zajebancije, nema leba dok pošteni ne uđu u politiku.
freehand freehand 10:33 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Naravno da imam plan. Mislim da je jedino rešenje da Frihend uđe u politiku.

Frihend se plaši bavljenja politikom, i zahvalan je jednom od (sad već bivših) igrača na srpskoj političkoj sceni što mu je na vreme, u mladim danima odlično i praktično objasnio da nije za to. Jer bi visio kao Pedro na prvom ćošku.
libkonz libkonz 10:35 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Frihend se plaši bavljenja politikom, i zahvalan je jednom od igrača na srpskoj političkoj sceni što mu je na vreme, u mladim danima odlično i praktično objasnio da nije za to. Jer bi visio kao Pedro na prvom ćošku.

eto. niko pošten neće u politiku, a posle nam je đavo kriv.
freehand freehand 10:43 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

libkonz
Frihend se plaši bavljenja politikom, i zahvalan je jednom od igrača na srpskoj političkoj sceni što mu je na vreme, u mladim danima odlično i praktično objasnio da nije za to. Jer bi visio kao Pedro na prvom ćošku.

eto. niko pošten neće u politiku, a posle nam je đavo kriv.

E odzvonilo je ovom društvu kad smo žute plaćenike i lopove počeli da zovemo poštenim.

Ozbiljno govoreći - onolika četvorogodišnja hajka "svi su isti" i "drž'te lopova" upravo to mora da da u rezultatu. Zato je čin fantastičnog patriotizma dostojan divljenja spremnost da se danas u poltiku uđe. I nije u pitanju poštenje, nego psristojnost. A užasavajuće je nepristojno govoriti uopšte o tuđem poštenju. To nam je najviše polomilo noge, spremnost da se na drugog baci stigma i uvalja u katran i perje samo na osnovu ovlašnog utiska.
libkonz libkonz 10:57 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

onolika četvorogodišnja hajka "svi su isti" i "drž'te lopova" upravo to mora da da u rezultatu. Zato je čin fantastičnog patriotizma dostojan divljenja spremnost da se danas u poltiku uđe. I nije u pitanju poštenje, nego psristojnost. A užasavajuće je nepristojno govoriti uopšte o tuđem poštenju. To nam je najviše polomilo noge, spremnost da se na drugog baci stigma i uvalja u katran i perje samo na osnovu ovlašnog utiska.

Nisu svi isti, ali je u DS-u pod Tadićem sve bilo nakrivo nasađeno. Mnogo je tu igara sa bankama i DS-ovim tajkunima bilo.
Samo su i pravu da nije trebalo sve nazivati lopovima, jer je bilo tu poštenog i sposobnog sveta.
freehand freehand 11:06 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Nisu svi isti, ali je u DS-u pod Tadićem sve bilo nakrivo nasađeno. Mnogo je tu igara sa bankama i DS-ovim tajkunima bilo.

Imam potpuno suprotno mišljenje, no to nije ni bitno: suština je bila perspektiva Srbije. A ne umem da nađem pristojnu reč za pametne ljude koji nisu videli kuda vodi izbor Tomislava Nikolića.
Ti reče negde gore da bi bilo "manje loše". Pa otkad je to nebitno?
Mnogo je tu igara sa bankama i DS-ovim tajkunima bilo.

Što se ovoga tiče - to nije stvar društva nego kapitalizma kao sistema. U SAD, Švajcarskoj, Nemačkoj, Japanu. Pitanje je samo nivoa korupcije, a on direktno zavisi od nivoa razvoja društva. Nema prečica. naravno da treba hapsiti osumnjičene za lopovluk, naravno da treba težiti boljem, ali svaka prečica i rad sekirom na tako nežnoj biljci kao što je demokratija u Srbiji uvek i obavezno daje rezultate koje gledamo.
A problem je što su ti procesi ireverzibilni a posledice se leče decenijama.
looping looping 11:12 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Imam potpuno suprotno mišljenje, no to nije ni bitno: suština je bila perspektiva Srbije. A ne umem da nađem pristojnu reč za pametne ljude koji nisu videli kuda vodi izbor Tomislava Nikolića.

U EU PM?

libkonz libkonz 12:31 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Imam potpuno suprotno mišljenje, no to nije ni bitno: suština je bila perspektiva Srbije. A ne umem da nađem pristojnu reč za pametne ljude koji nisu videli kuda vodi izbor Tomislava Nikolića.
Ti reče negde gore da bi bilo "manje loše". Pa otkad je to nebitno?

Pisao je Als, sa čime se potpuno slažem, da je promena vlasti neophodna. Ne bi SNS nestao sam od sebe, nego bi samo bio odbrambeni zid DS-u da ostane na vlasti. 2012. je bilo 16 godina kako je DS vladao kod nas na lokalu. Malo je to previše lopovluka za moj ukus.
freehand freehand 15:30 10.01.2015

Re: Put u pakao je poplocan dobrim namerama

Pisao je Als, sa čime se potpuno slažem,

Ne sumnjam uopšte.

da je promena vlasti neophodna.

Da, promena na gore je uvek lekovita. Naročito sa tendencijom da bude mnogo gore.
Malo je to previše lopovluka za moj ukus.

Pa si doveo pametne, stručne i poštene. ne sumnjam ni to.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:29 10.01.2015

Šta posle Vučića?

Srbija je tokom 2014. godine od opozicije imala blokadu Filozofskog fakulteta, okupaciju bioskopa „ZVEZDA“ i štrajk prosvetnih radnika. I Somborca i Kesića. Dakle, mrtvo more.

Susedna Hrvatska već je ustalasala svoje mrtvo more, jer ima ŽIVI ZID. Njihov kandidat Ivan Sinčić osvojio je iznenadjujuće veliki broj glasova u prvom krugu predsedničkih izbora. Živi zid sigurno ulazi u hrvatski parlament na prvim budućim izborima.

"Živi zid jedina je prava politička alternativa okrutnu i antihumanu sustavu u kojem živimo. Ne samo što ova stranka nudi radikalnu promjenu teorijskog okvira monetarne i ekonomske politike, nego se ona jedina iskazala i u praksi – na braniku domova golema broja unesrećenih ljudi." http://zivi-zid.org/
libkonz libkonz 10:13 10.01.2015

Re: Šta posle Vučića?

Susedna Hrvatska već je ustalasala svoje mrtvo more, jer ima ŽIVI ZID. Njihov kandidat Ivan Sinčić osvojio je iznenadjujuće veliki broj glasova u prvom krugu predsedničkih izbora. Živi zid sigurno ulazi u hrvatski parlament na prvim budućim izborima.

Šarlatani svih zemalja ujedinite se!
dali76 dali76 01:55 10.01.2015

..

Ja Lib moram da posumnjam da Vucic nije zaddnje tri godine ulozio toliko truda u sistematsko razbijanje opozicije , i obezbedjivanje kontrole gotovo celokupnog medijskog prostora da bi ove godine otisao sa vlasti .

Drugo, meni se prosto cini neverovatnim da neko smatra da jedan Tomislav Nikolic preddstavlja bilo kakvu pretnju Aleksandru Vucicu.
Pa Nikolic je samo svojim ponasanjem u zadnje tri godine, pocevsi od kupovine diplome pa do fondacije njegove zene , dao svilen gajtan u ruke Aleksandru Vucicu.
Ali, dobro, Nikolic je covek ogranicenih mentalnih sposobnosti. Na stranu sa intelegencijom, po cemu se to bitno razlikuju Vucic i Nikolic?
Vucic bi na zapad,a Tomo neda? Neko veruje u tu vaskrslu contrast kampanju?
jkt2010 jkt2010 02:35 10.01.2015

Re: ..

Dali
Pa Nikolic je (...) pocevsi od kupovine diplome pa do fondacije njegove zene , dao svilen gajtan u ruke Aleksandru Vucicu.
...po cemu se to bitno razlikuju Vucic i Nikolic?
Pa eto po tome tebi bitnom: nije kupio diplomu, a ni žena mu nema fondaciju. Ako uopšte ima ženu?
Vucic bi na zapad,a Tomo neda?
Valjda se pita Zapad a ne Tomo?
larisa_bg larisa_bg 02:47 10.01.2015

Re: ..

jkt2010

...Pa eto po tome tebi bitnom: nije kupio diplomu, a ni žena mu nema fondaciju. Ako uopšte ima ženu?




'Ajde pitaj ga to na nekoj pres-konferenciji ako si mangup.
Jedan pitao pa sad radi pijačni barometar.
jkt2010 jkt2010 03:00 10.01.2015

Re: ..

larisa_bg
jkt2010

...Pa eto po tome tebi bitnom: nije kupio diplomu, a ni žena mu nema fondaciju. Ako uopšte ima ženu?

'Ajde pitaj ga to na nekoj pres-konferenciji ako si mangup.
Jedan pitao pa sad radi pijačni barometar.


Mene to (ko ima ženu, ko Mićka a ko diplomu) slabo interesuje, ali ako je tako opasno ko što kažeš - eto ga novi narativ za Dalija. Blog za naslovnu, može i disi dent da se postane.

Jedan pitao pa sad radi pijačni barometar.
A da nije pijani bar-o-metar? Jel ima taka neka rubrika?
dali76 dali76 03:17 10.01.2015

Re: ..

Ljubav ipak nije pomidore.
Sto bi rrekli Solci
looping looping 06:33 10.01.2015

Re: ..

Ja Lib moram da posumnjam da Vucic nije zaddnje tri godine ulozio toliko truda u sistematsko razbijanje opozicije ,

E tu leži zec u vučićevoj popularnosti. Opozicija se sama sistematski razbila i to nema veze sa Vučićem.
Ali, dobro, Nikolic je covek ogranicenih mentalnih sposobnosti. Na stranu sa intelegencijom, po cemu se to bitno razlikuju Vucic i Nikolic?

I dajte malo produktivne kritike.
Na pr. "Najbolje je glasati za "Petra Petrovića" zato što je on mnogo bolja opcija od Tome i AV..."
Ili beli listići.
freehand freehand 07:43 10.01.2015

Re: ..

Pa Nikolic je samo svojim ponasanjem u zadnje tri godine, pocevsi od kupovine diplome

Nikolić nije diplomu kupio u te tri godine. Kao takav je bio kandidat na izborima, i to je bilo ok i pa šta.
Ali, dobro, Nikolic je covek ogranicenih mentalnih sposobnosti.

Ujujujuju... Sad bi cinik rekao - adekvatan. svojim biračima, promoterima i državi u kojoj su oni većina.
dali76 dali76 07:45 10.01.2015

Re: ..

Da,Looping, opozicija se sama rasturila,a vlasnik b92 zbog profita ugasio “Utisak nedelje”.
Prredpostavljam da su prebijanja po lokalnim izborima takodje samo samoprebijanja?
Mislim, dokle to tako mozes da vozis, a ne stavis prst na celo? Makar malo.
A tek to da boljih nema, to je vec tragikomicno.
looping looping 08:38 10.01.2015

Re: ..

Makar malo.
A tek to da boljih nema, to je vec tragikomicno.

Slažem se da je tragikomično ali i istinito, pošto niko od kritičara da spomene naziv stranke ili makar ime, nadimak, nešto...
Samo milion komentara kritike na ne znam ni ja koliko blogova. Jako produktivno.
Da,Looping, opozicija se sama rasturila,a vlasnik b92 zbog profita ugasio “Utisak nedelje”.
Prredpostavljam da su prebijanja po lokalnim izborima takodje samo samoprebijanja?

Stvarno ne vidim kako je Olja B. ugrožavala SNS i ko je koga tukao u lokalu (to bi trebalo da utvrdi policija).
To po meni nisu nikakvi argumenti. Niko ne može da opovrgne katastrofalnu opoziciju, sutra SPS da izađe iz vlade ostavio bi celu opoziciju u prašini.
Tuga živa. Da nema SNS-a, SPS bi većinski vodio zemlju.


freehand freehand 08:54 10.01.2015

Re: ..

Tuga živa. Da nema SNS-a, SPS bi većinski vodio zemlju.

Ne vidim ja da je to tebi tuga. Čini mi se da ti je sve taman. Inače, od ove vlasti su svi bolji. Tu greške nema.
looping looping 09:22 10.01.2015

Re: ..

freehand
Tuga živa. Da nema SNS-a, SPS bi većinski vodio zemlju.

Ne vidim ja da je to tebi tuga. Čini mi se da ti je sve taman. Inače, od ove vlasti su svi bolji. Tu greške nema.

Pa ljudi onda neka glasaju za SRS, SPS, DS ako su svi bolji.

Ne znam šta je to meni taman? To što sam u pravu?
freehand freehand 09:24 10.01.2015

Re: ..

looping
freehand
Tuga živa. Da nema SNS-a, SPS bi većinski vodio zemlju.

Ne vidim ja da je to tebi tuga. Čini mi se da ti je sve taman. Inače, od ove vlasti su svi bolji. Tu greške nema.

Pa ljudi onda neka glasaju za SRS ako su svi bolji.

Zar nisu i do sad, samo za prefarbani?
Inače - neka glasa svako po svojoj pameti i savesti, a naći će se već neko da pozove za Šekija uz božiju pomoć.
Edit: ovo je super, EU i izdajnici protiv Vučića i Vlade:

ISPUMPAVANJE KOPA I BUDŽETA

Za ljubiteelje borbe rpotiv korupcije i kriminala.
alselone alselone 09:26 10.01.2015

Re: ..

a naći će se već neko da pozove za Šekija uz božiju pomoć.


Eno zvao ga DS u pokrajinskoj skupstini.
Opaaaaaaaaaaa.
looping looping 09:28 10.01.2015

Re: ..

freehand
looping
freehand
Tuga živa. Da nema SNS-a, SPS bi većinski vodio zemlju.

Ne vidim ja da je to tebi tuga. Čini mi se da ti je sve taman. Inače, od ove vlasti su svi bolji. Tu greške nema.

Pa ljudi onda neka glasaju za SRS ako su svi bolji.

Zar nisu i do sad, samo za prefarbani?
Inače - neka glasa svako po svojoj pameti i savesti, a naći će se već neko da pozove za Šekija uz božiju pomoć.

Onomad, kada su svi bili bolji od DS (a jesu bili svi bolji) pričalo se da treba glasati za SNS. Mislim da sada treba forsirati neku stranku (bilo koju) da bi se SNS, koji je najgori, izborima smenio sa vlasti. Sama kritika da su najgori je "blowin' in the wind".
freehand freehand 09:50 10.01.2015

Re: ..

Onomad, kada su svi bili bolji od DS (a jesu bili svi bolji)

E to su pričali ovi što su sad najgori. I ti među njima.
Ne brate. U pitanju je sa jedne strane večni sukob dva pogleda na svet i pristupa životu i svetu, a onda i kapric u okviru jednog od ta dva suprotstavljna viđenja. Živimo rezultate.
libkonz libkonz 09:50 10.01.2015

Re: ..

Eno zvao ga DS u pokrajinskoj skupstini.

i kod nas su na lokalu bili u koaliciji do nedavno. sad su zajedno u opoziciji.
alselone alselone 09:52 10.01.2015

Re: ..

libkonz
Eno zvao ga DS u pokrajinskoj skupstini.

i kod nas su na lokalu bili u koaliciji do nedavno. sad su zajedno u opoziciji.


Nemoguce!
Sok, neverica!
alselone alselone 09:53 10.01.2015

Re: ..

večni sukob dva pogleda na svet i pristupa životu i svetu


Sucker! Zbog takvog misljenja smo im i dozvolili da nas opljackaju i upropaste. Zapravo su isti. Evo ti primer Seselja koji je strasan kada ce ga mozda u buducnosti nego zvati a imas ga sada u vlasti sa DS, isto ti je bilo sa Cvijanom koji je volsebno postao los a nisi ga primecivao dok je bio Tadicev. Kada ces ukapirati da su jednaki?

libkonz libkonz 09:57 10.01.2015

Re: ..

Ja Lib moram da posumnjam da Vucic nije zaddnje tri godine ulozio toliko truda u sistematsko razbijanje opozicije , i obezbedjivanje kontrole gotovo celokupnog medijskog prostora da bi ove godine otisao sa vlasti .

Dali, ja sam i ranije viđao ljude da kukaju kako teško žive, ali nisam viđao da plaču. Sad i to viđam. Penzioneri su se busali u grudi kako će da se žrtvuju za bolje sutra svoje dece i unučića, ali ćemo videti kada prođe desetak umanjenih penzija, a sve poskupljuje i ništa se opipljivo ne dešava. Već sada pričaju kako i "Vučić zapošljava svoje po opštini, a rekao je da neće biti kao DS".
Ne da će da pukne, nego će naprednjaci doći na ivicu cenzusa.
freehand freehand 09:59 10.01.2015

Re: ..

Dali, ja sam i ranije viđao ljude da kukaju kako teško žive, ali nisam viđao da plaču.

A samo je malo lošije.

Ali to je sve zbog bivšeg režima, zar ti nije Vučić objasnio?
alselone alselone 09:59 10.01.2015

Re: ..

a rekao je da neće biti kao DS".


I ovde sam sokiran. Nasa jedina sansa je da ih menjamo stalno. To sam napisao tada, mislim i sada. Kada ukapiraju da cemo ih menjati dok ne pocnu da rade, mozda se neko doseti da radi kako treba ne bi li ostao na vlasti.
libkonz libkonz 10:14 10.01.2015

Re: ..

'Ajde pitaj ga to na nekoj pres-konferenciji ako si mangup.

Ne mora na pres konferenciji. Može i u novinama, nekoj radio ili TV emisiji...
libkonz libkonz 10:18 10.01.2015

Re: ..

Ali to je sve zbog bivšeg režima, zar ti nije Vučić objasnio?

"Žena dolazi kod lekara i žali mu se kako ima tri braka iza sebe, ali da je još nevina.
Začuđeni lekar pita kako je to moguće?
­ Prvi muž je hteo samo oralni seks i ništa više od toga. I ja sam na kraju zatražila razvod.
­ A drugi ­ radoznao je doktor.
­ Drugi je bio impotentan. Pokušavali smo i pokušavali i ništa ­ razočarano će žena.
­ Dobro, a ovaj poslednji, šta je s njim? ­ pita u neverici doktor.
­ A on! On je naprednjak.
­ Pa šta s tim?
­ Pa, već više od dve godine samo priča kako ona dvojica pre njega ništa nisu uradila.
libkonz libkonz 10:32 10.01.2015

Re: ..

I ovde sam sokiran. Nasa jedina sansa je da ih menjamo stalno.

Ma gde da ih menjamo? Ionako već stoje jedni drugima na glavi po javnim preduzećima. Kako koji dođu, samo uguraju svoje i ostave stare. Mislim da treba privatizovati ono što se može privatizovati i promeniti sistem glasanja: uvek glasati za konkretnog čoveka, sa imenom i prezimenom.
ps Pravda za YU slova!
qqriq qqriq 10:59 10.01.2015

Re: ..

'Ajde pitaj ga to na nekoj pres-konferenciji ako si mangup.


Pre neko veče šetam kanalima čekajući, je li, čendlera&šina kad ugledam kod onog što je pijan dolazio na posao pa sad ima tok šou na pinku nekog poznatog mi, nekog poznatog mi, al iz profila, duga plava kosa prekrila lice, glupo sedela a i kamera je glupo vatala, kad odjednom shvatim da je to KO?
Ksenija Vučić.
Bori se žena sama.
Ova druga, mlada? Ne se znaje.
Ali, o čemu mi sada?
Vučić is married to Serbia.

alselone alselone 11:55 10.01.2015

Re: ..

Ma gde da ih menjamo? Ionako već stoje jedni drugima na glavi po javnim preduzećima. Kako koji dođu, samo uguraju svoje i ostave stare. Mislim da treba privatizovati ono što se može privatizovati i promeniti sistem glasanja: uvek glasati za konkretnog čoveka, sa imenom i prezimenom.


Kako da ih ne menjamo, šta je druga opacija? To o nemanjanju je Slobina mantra koja je glasila ovako:
- ovi su se sada nakrali, bolje da njih ostavimo jer im je sada dosta pa će početi malo da rade za narod. Ako dođu novi moraćemo da čekamo da se oni nakradu.

Greška je u premisi. Nikad nije dovoljno.

Sa druge strane, mi nismo imali opcije. DS nas je ubrzano vodio u propast. Ekonomsku, moralnu, kulturnu, svaku moguću. Morali smo ih zameniti za koga god smo mogli. Sada ćemo isto tako ove zameniti. Kako ti misliš da ti Živković dođe na vlast ako ne menjamo dalje?
libkonz libkonz 12:20 10.01.2015

Re: ..

Greška je u premisi. Nikad nije dovoljno.

Da, nisam se dobro izrazio. Nije dovoljno samo stalno menjati, ali neophodne su promene vlasti.
alselone alselone 12:33 10.01.2015

Re: ..

ali neophodne su promene vlasti.


Pa da. Treba menjati i sebe i vlast. Jer niko nije statican, svi se mi menjamo. Menjaju se i nase perceprcije a menjaju se i sami politicari. Time je sprdacina koja ti je upucena zbog promene politickih opredeljenja pogresna. Ti si se menjao, a menjali su se i oni. Niko ne bi glasao za danasnjeg Vuka ili za danasnjeg Tadica, a tada jeste i to mnogo. Kontra je smesniji i gluplji primer, koji sam video samo kod radikala i eto ovde - uhvatis se jedne stranke i samo nju forsiras bez obzira sta radili. Ko mulac.
niccolo niccolo 12:38 10.01.2015

Re: ..

alselone
ali neophodne su promene vlasti.


Pa da. Treba menjati i sebe i vlast. Jer niko nije statican, svi se mi menjamo. Menjaju se i nase perceprcije a menjaju se i sami politicari. Time je sprdacina koja ti je upucena zbog promene politickih opredeljenja pogresna. Ti si se maženjao, a menjali su se i oni. Niko ne bi glasao za danasnjeg Vuka ili za danasnjeg Tadica, a tada jeste i to mnogo. Kontra je smesniji i gluplji primer, koji sam video samo kod radikala i eto ovde - uhvatis se jedne stranke i samo nju forsiras bez obzira sta radili. Ko mulac.


E da, zna li neko otkud ta fascinacija nemenjanjem? Često nailazim na te stavove kao da je promena nešto loše. Pa nema ničeg prirodnijeg da jedno misliš sa 20, a nešto drugo sa 35. I ne samo na temu politike, nego ukupno u životu, o poslu, porodici, prijateljstvu, seksu itd.
alselone alselone 12:42 10.01.2015

Re: ..

E da, zna li neko otkud ta fascinacija nemenjanjem?


Pa to treba kao da unese sumnju u tvoj danasnji izbor. Tako treba da zvuci.
Ili da si labilan. ili podvodljiv. Ili nepromisljen. Ili potkupljiv.
niccolo niccolo 12:57 10.01.2015

Re: ..

Pa to treba kao da unese sumnju u tvoj danasnji izbor. Tako treba da zvuci.
Ili da si labilan. ili podvodljiv. Ili nepromisljen. Ili potkupljiv.

Pa to, u isto vreme svi bi da se nešto promeni u državi, ali kad se neko zaista i promeni onda je to loše.
alselone alselone 13:01 10.01.2015

Re: ..

freehand freehand 15:36 10.01.2015

Re: ..

E da, zna li neko otkud ta fascinacija nemenjanjem? Često nailazim na te stavove kao da je promena nešto loše. Pa nema ničeg prirodnijeg da jedno misliš sa 20, a nešto drugo sa 35. I ne samo na temu politike, nego ukupno u životu, o poslu, porodici, prijateljstvu, seksu itd.

Ko je fasciniran nemenjanjem? Mene, eto, fascinira to menjanje na gore po svaku cenu. ne znam ni jednog promotera Tomislava Nikolića i SNS ovde koji bar jednom nije rekao "Jeste Toma gori ali..." i "Jeste SNS gori ali...".
Pa to nekako nisam sposoban da shvatim obzirom da su ove tri i narednih ko zna koliko godina jedine te godine našeg života. Tu nema popravnog.


Pa nema ničeg prirodnijeg da jedno misliš sa 20, a nešto drugo sa 35. I ne samo na temu politike, nego ukupno u životu, o poslu, porodici, prijateljstvu, seksu itd.

Oko ovoga, naravno, nema spora.
Hansel Hansel 16:25 10.01.2015

Re: ..

Oko ovoga, naravno, nema spora.

Има!

Мењања ставова има разних. И по разлозима и по њиховој функцији и по "месту" у психи где се дешавају.
freehand freehand 16:31 10.01.2015

Re: ..

Hansel
Oko ovoga, naravno, nema spora.

Има!

Мењања ставова има разних. И по разлозима и по њиховој функцији и по "месту" у психи где се дешавају.

Da pročitaš još jednom citat na koji se to odnosi?
niccolo niccolo 17:08 10.01.2015

Re: ..

Ko je fasciniran nemenjanjem?

Raznorazni. Što kaže Zili, da ih ne nabrajam pa da nekog propustim. U svakom slučaju ne mislim samo na blog, nego uopšteno da se taj stav često pojavljuje.
freehand freehand 17:16 10.01.2015

Re: ..

niccolo
Ko je fasciniran nemenjanjem?

Raznorazni. Što kaže Zili, da ih ne nabrajam pa da nekog propustim. U svakom slučaju ne mislim samo na blog, nego uopšteno da se taj stav često pojavljuje.

Ok, rekoh za drugi deo citata da se slažem.
Hansel Hansel 17:19 10.01.2015

Re: ..

freehand
Hansel
Oko ovoga, naravno, nema spora.

Има!

Мењања ставова има разних. И по разлозима и по њиховој функцији и по "месту" у психи где се дешавају.

Da pročitaš još jednom citat na koji se to odnosi?

Ја мислио на овај:

freehand
Pa nema ničeg prirodnijeg da jedno misliš sa 20, a nešto drugo sa 35. I ne samo na temu politike, nego ukupno u životu, o poslu, porodici, prijateljstvu, seksu itd.

Oko ovoga, naravno, nema spora.

larisa_bg larisa_bg 21:59 11.01.2015

Re: ..

libkonz

ps Pravda za YU slova!


...koja se inače zovu dijakritici.



Mogu da im tolerišem kad idu na sisanje kod nekog coveka samo kad su iz onih tamo Kanada i Australija, pa možda nemaju dijakritike na kompu.
dali76 dali76 06:48 12.01.2015

Re: ..

Verujem da je ekonomska situacija teska, ali Lib ne zaboravi dda je skoro polovina izaslih glasaca glasala za Slobodana Milosevica,a medju njima najvise onih koji su bili u uzasno teskoj ekonomskoj situaciji.
Ovo sto se izderao na EU, od ovoga je zivnulo na hiljade potencijalnih glasaca, makar leba ne imali da jedu.
Ali, neka, neka im je reko…..
Vucic tacno zna sta radi. Lovi rejting do novih izbora, prevremenih naravno. Nepostojece rezultate subvencionise sve ostrijom antizapadnom demagogijom. Moze li to unedogled. Ne moze, ali da narod moze da se hrani demagogijom, toga smo bar svedoci.
freehand freehand 08:22 12.01.2015

Re: ..

Vucic tacno zna sta radi. Lovi rejting do novih izbora, prevremenih naravno. Nepostojece rezultate subvencionise sve ostrijom antizapadnom demagogijom. Moze li to unedogled. Ne moze, ali da narod moze da se hrani demagogijom, toga smo bar svedoci.

Gde ti vidiš prevremene izbore?
I tek gde vidiš antizapadnu demagogiju? U dve besne izjave među svim onim "moji prijatelji"?
libkonz libkonz 11:30 12.01.2015

Re: ..

Da bi bio diktator moraš da se izboriš da te oni oko tebe vole ili da te se plaše. Miloševića su ljudi oko njega voleli, Vučića se plaše. On tu atmosferu straha održava i naručenim tekstovima tipa "krtica u vladi" ili "ministar radi za Miškovića". Ono što se dešava kod Vučićevog okruženja je činjenica da mržnja sve više nadjačava strah i prilikom prve ozbiljne pukotine sve će to da se raspadne u neverovatno kratkom roku.
jkt2010 jkt2010 13:26 12.01.2015

Re: ..

libkonz
Da bi bio diktator moraš da se izboriš da te oni oko tebe vole ili da te se plaše. Miloševića su ljudi oko njega voleli, Vučića se plaše. On tu atmosferu straha održava i naručenim tekstovima tipa "krtica u vladi" ili "ministar radi za Miškovića". Ono što se dešava kod Vučićevog okruženja je činjenica da mržnja sve više nadjačava strah i prilikom prve ozbiljne pukotine sve će to da se raspadne u neverovatno kratkom roku.

M'da, samo pre ce taj neverovatno kratak rok da bude kao kod Djukanovica - jedno 25 godina and still counting.
libkonz libkonz 13:56 12.01.2015

Re: ..

M'da, samo pre ce taj neverovatno kratak rok da bude kao kod Djukanovica - jedno 25 godina and still counting.

Nema šanse. Milo je sasvim drugi kalibar, okolnosti su skroz drugačije. Vučić nema nikakav oslonac i nema šanse da još dugo vlada.
freehand freehand 15:51 12.01.2015

Re: ..

libkonz
M'da, samo pre ce taj neverovatno kratak rok da bude kao kod Djukanovica - jedno 25 godina and still counting.

Nema šanse. Milo je sasvim drugi kalibar, okolnosti su skroz drugačije. Vučić nema nikakav oslonac i nema šanse da još dugo vlada.

Opet si u pravu.
dali76 dali76 00:56 13.01.2015

Re: ..

Primeti Lib da Vucic ne dira partiokratsku drzavu koju je nasledio od predhodnika. Pogledaj rezultate po lokalnim izborima koji jesu mesavina straha , kontrole medija, ali i nastavka tretiranja drzave ko partijskog plena.
A mislim da bi se mogli sloziti da je gro tzv patriotskih glasaca ,bivsih Slobinih glasaca, danas u krilu Vucica.
Indikativno je da se Vucic osilio i da sad sve cesce govori ono sto su njegovi patrijotski trbuhozborci divanili.
Kao da je siguran da je totalno unistio bilo kakvu proevropsku alternative na politickoj mapi Srbije, pa stoga moze da prica sta hoce jer sem njega, EU u Srbiji nema bogzna kakvu opciju.
U tom smislu smatram da on gradi trecu Srbiju ka nekakav surogat patrijotske opcije,a sasvim mu odgovara da DSS/Dveri postanu jedina alternativa.
Paradoksalno ili ne, on izgleda zeli da u ocima zapada ima Tadicev polozaj. Mozda sam ja gospodo lose,ali pogledajte sta je alternativa.
Zzza razliku od Tadica koji nije smeeo/hteo/mogao, Vucic ne zeli ni reforme ni da Srbija ide ka EU.
On to naravno nece javno da kaze jer zna da bi jasno odustajanje od EU, ubrzalo financijsko propadanje.
Uzevsi u obzir sve navedeno, opozicija, po meni, mora da se pozicionira zapadno od Vucica.
Umesto Kosovo i EU: I nato i EU. Mada, Vucic je ocigledno na to racunao jer odmah po osvajanju vlasti poceo je indukovanje antizapadnog sentimenta, prvo u Novostima ( Dmitrovic), pa u Politici(povratak Smajlovicke),a na kraju pogledaj B92na sta lici, ko podlistak Vecernjih Novosti.


jkt2010 jkt2010 04:57 13.01.2015

Re: ..

libkonz
M'da, samo pre ce taj neverovatno kratak rok da bude kao kod Djukanovica - jedno 25 godina and still counting.

Nema šanse. Milo je sasvim drugi kalibar, okolnosti su skroz drugačije. Vučić nema nikakav oslonac i nema šanse da još dugo vlada.

Ovaj ostaje na snazi do kraja mandata tu sam ti 100% siguran ko sto si ti da ce da pukne "na neverovatno kratak rok" a najdalje do kraja godine. Tako si rekao. I dalje ti nudim 100 evra opkladu.
jkt2010 jkt2010 05:20 13.01.2015

Re: Analyze this


Baba, kako uštipci?

dali76
Pogledaj rezultate po lokalnim izborima koji jesu mesavina straha , kontrole medija...

Reporteri bez granica: Srbija po slobodi medija na 54. mestu. Hrvatska na 65. poziciji, Bosna i Hercegovina jedno mesto iza Hrvatske, Kosovo na 80. mestu, Albaniji je pripalo 85. mesto, dok se Grčka našla na 99. poziciji, a Bugarska odmah iza nje. Crna Gora zauzima 114. mesto, a Makedonija je 124. na listi


Vucic ne zeli ni reforme ni da Srbija ide ka EU.

FAZ: U senci grčke krize, Vlada Srbije uvela je program strukturnih reformi i mera smanjenja rashoda koji je bez primera u Evropi.
Nemačka podržava reforme u Srbiji
EU podržava reforme u Srbiji
Hrvatska podržava reforme u Srbiji

qqriq qqriq 10:37 13.01.2015

Re: ..

Ovaj ostaje na snazi do kraja mandata tu sam ti 100% siguran ko sto si ti da ce da pukne "na neverovatno kratak rok" a najdalje do kraja godine. Tako si rekao. I dalje ti nudim 100 evra opkladu.

Mislim isto a opkladu dižem na 200 evra.
Ostaće mu PRE SVIH verni onih milion preteklih penzionera koje je POŠTEDEO (copyright by Aleksandar Vučić) time što im nije pipnuo 25000 penziju (najveći licemer naših naroda i narodnosti), plus sve teške&besramne ulizice tipa slina&babić, plus ivica koji se drži koalicije ko pijan argentina plota dok ne budu predsednički izbori, a sačekaće ih i za cenu pitati neće, o jebenom krkobabiću mrze me i da mislim, jednako kao i o drugu kapitaliasti palmi.
vucic neprestano igra šah tako što pušta, kao u zoo vrtu, jedne na druge, huška nezaposlene na zaposlene i obrnuto, da da obrnuto a ne obratno, penzionere s malim primanjima na one s većim što ih jedino veseli, jebi ga bože šta li rade/jedu s 25 iljada, to je manje važno jer je pravda above all, prosvetare na advokate, lekare na admistrativno osoblje, ove računovodje na sve i svakog, mlade na stare i stare na mlade, srbija je postala zemlja u kojoj su sva, ali sva govna isplivala i slobodno se motaju na površini a što se naučno zove REFORME.
p.s
političke analitičare, kao i one po ambasadama diljem sveta ne računam, oni su teški lezilebovići i zasebna djuture grebatorska družina.
najbolje volim predraga simića (koji je reprezentativan uzorak), taj stalno komentariše zbivanja u svetu i kod nas tako da ni sam sebe ne razume. profesore, kako te?
libkonz libkonz 11:44 13.01.2015

Re: ..

Dali, mislim da je Vučiću jedino ostalo da stvara fiktivne neprijatelje, kako bi našao krivca za neuspeh reformi. Zna da od njegovih planova, osim pruge Beograd - Budimpešta, neće biti ništa.
Koliko dugo može trajati opijenost polusveta i penzionera Vođom, ne znam. Ali, nemaju ljudi takvo strpljenje kakvo su imali za vreme Miloševića. Gladni su.
libkonz libkonz 11:59 13.01.2015

Re: Analyze this

Srbija po slobodi medija na 54. mestu

Da živim negde drugde, pa da poverujem u ovo i ove naručene tekstove iz FAZ.
urbana_gerila urbana_gerila 12:08 13.01.2015

Re: Analyze this

libkonz
Srbija po slobodi medija na 54. mestu

Da živim negde drugde, pa da poverujem u ovo i ove naručene tekstove iz FAZ.


u zemlji slepih jednooki je kralj...
jkt2010 jkt2010 12:27 13.01.2015

Re: Analyze this

libkonz
Srbija po slobodi medija na 54. mestu

Da živim negde drugde, pa da poverujem u ovo i ove naručene tekstove iz FAZ.

Sad se ja dvoumim dal da verujem Daliju, tvojim očima ili ovim reporterima bez granica...
jkt2010 jkt2010 12:35 13.01.2015

Re: ..

libkonz
mislim da je Vučiću jedino ostalo da stvara fiktivne neprijatelje

Sta ima da stvara fiktivne kad stvara stvarne?
Smanji penzije - dobije neprijatelje.
Smanji plate - novi neprijatelji.
Digne cene prevoza - novi neprijatelji.
Sad kad pootpusta jedno 25-30 iljada, kolko ce to "fiktivnih" neprijatelja da bude?

I onda kao nema reformi, izmislja neprijatelje... pa jebagaja, valjda su upravo to te reforme, zbog cega ga svi redom pljujete. I upravo zrtve tih rezova su ti "neprijatelji". I sad pored milion stvarnih, njemu treba da izmisli Dalija?
libkonz libkonz 13:22 13.01.2015

Re: ..

I onda kao nema reformi

Da se razumemo: Nije problem sa Vučićem to što on ne želi dobro Srbiji, već što misli da zna, a ne zna. On mašta o tome da bude upamćen kao neko ko je reformisao Srbiju i spasao je propasti. I uspeo bi u tome da je uspeo da pobedi svoj ego.
Aleksandar Vučić se razume samo u medijsku manipulaciju. Ne razume se ni u ekonomiju, ni u fudbal, ni u bilo koju drugu oblast. Okružen je ulizicama i secikesama, koji mu govore samo hvalospeve.
Imao je izbor: da li će zemlju voditi stručnjaci ili poltroni. Jasno je šta je izabrao i šta će biti rezultat takvog izbora.
libkonz libkonz 13:35 13.01.2015

Re: Analyze this

Reporteri bez granica: Srbija po slobodi medija na 54. mestu.

Tanjug je preksinoć pustio vest o napretku Srbije na „upravo objavljenoj“ listi Reportera bez granica o stanju medijskih sloboda u 180 država. Ova lista, međutim, nije “upravo objavljena”. Reč je izveštaju starom godinu dana, koji se na sajtu Reportera bez granica može videti još od 31. januara 2014.
jkt2010 jkt2010 00:00 14.01.2015

Re: ..

libkonz
I onda kao nema reformi

Da se razumemo: Nije problem sa Vučićem to što on ne želi dobro Srbiji, već što misli da zna, a ne zna. On mašta o tome da bude upamćen kao neko...

Da se razumemo: Nije problem sa vama blogerskim analitičarima što ne kritikujete šta Vučić(eva vlada) radi nego što kritikujete o čemu on misli, sanja i mašta.

Reporteri bez granica: Srbija po slobodi medija na 54. mestu.

Reč je izveštaju starom godinu dana, koji se na sajtu Reportera bez granica može videti još od 31. januara 2014.

Pa eto. Dakle godinu dana se zna da je Srbija po slobodi medija na 54. mestu, Hrvatska na 65, Bosna i Hercegovina 66, Kosovo 80, Albanija 85, Grčka 99, Bugarska 100, Crna Gora 114, a Makedonija je 124. na listi; i onda u čemu je korist za društvo da uporno smarate sa nemanjem slobode i sa cenzurom?
libkonz libkonz 00:13 14.01.2015

Re: ..

Da se razumemo: Nije problem sa vama blogerskim analitičarima što ne kritikujete šta Vučić(eva vlada) radi nego što kritikujete o čemu on misli, sanja i mašta.

Kad bih napisao o čemu on misli, sanja i mašta svašta bi bilo.
Naše kritike su vrlo jasne, sve što imamo od Vučićeve vlade su prazna obećanja.
libkonz libkonz 00:16 14.01.2015

Re: ..

Pa eto. Dakle godinu dana se zna da je Srbija po slobodi medija na 54. mestu, Hrvatska na 65, Bosna i Hercegovina 64, Kosovo 80, Albanija 85, Grčka 99, Bugarska 100, Crna Gora 114, a Makedonija je 124. na listi; i onda u čemu je korist za društvo da uporno smarate sa nemanjem slobode i sa cenzurom?

Ne znam da li si primetio, ali mi "smaramo" od prošle godine. Ozbiljna cenzura je počela krajem 2013. kada je zaprećeno ljudima sa novosadskog radija 021, pa je nastavljeno sa Daretom i Maretom, a kasnije smo došli i do Utiska. Uskoro će nova lista, pa će se priupitamo.
jkt2010 jkt2010 00:17 14.01.2015

Re: ..

liblonz
Aleksandar Vučić se razume samo u medijsku manipulaciju. Ne razume se ni u ekonomiju,

Mogućno. Ti vidiš to, ja vidim da je sredio Jat. Sad će da zavali železaru. Smanjuje troškove države. Kažeš, napraviće prugu Beograd-Budimpešta. Priča se po novinama i da će ove, 2015., da padne otpuštanje jedno bar 10,000 zaposlenih budžetlija.
Imao je izbor: da li će zemlju voditi stručnjaci ili poltroni. Jasno je šta je izabrao i šta će biti rezultat takvog izbora.

Malo li je i onih par stvari gore? A to ko je stručan a ko nije: još pre 25 godina sam shvatio da osim naših, i strani aviomehaničari umeju da popravljaju avione. Ili na primer, ni ja nemam pojma o fudbalu pa opet funkcionišem. Zamisli !?!
jkt2010 jkt2010 00:23 14.01.2015

Re: ..

libkonz
Da se razumemo: Nije problem sa vama blogerskim analitičarima što ne kritikujete šta Vučić(eva vlada) radi nego što kritikujete o čemu on misli, sanja i mašta.
Naše kritike su vrlo jasne

Ajd ako te ne mrzi, daj jednu vrlo jasnu kritiku sa ovog bloga, a da nije formata: sve što imamo od Vučićeve vlade su prazna obećanja.
Nije problem sa Vučićem to što on ne želi dobro Srbiji, već što misli da zna, a ne zna.
On mašta o tome da bude upamćen
libkonz libkonz 00:26 14.01.2015

Re: ..

ja vidim da je sredio Jat.

Kako to vidiš? Za Air Srbiju kažu da smo iz budžeta ove godine dali preko 100 milki evra. Mislim da je za JAT još rano reći da li je to bio dobar potez ili ne.
Kažeš, napraviće prugu Beograd-Budimpešta.

Napraviće je Kinezi zato što im je potrebna. Nikakve zasluge za to nema ni Vučić ni bilo ko iz Srbije.
Priča se po novinama i da će ove, 2015., da padne otpuštanje jedno bar 10,000 zaposlenih budžetlija.

Da ostavimo po strani to što se priča po novinama? Hajde da se bavimo činjenicama. Nije bilo otpuštanja, ali je na hiljade SNS-ovaca zaposleno u javnom sektoru. Izmišljana su radna mesta, tako da se tu ništa ne razlikuju od Tadićevih.

Malo li je i onih par stvari gore?

Nema ništa, nikakvih rezultata, nula!!!
Najavio je fabriku raketa za arape, mikročipove i slično.
A Ikarbus je posebna priča. NATERAO je ljude da kupe Mercedesove šasije. Pre toga su imali tržište, prodavali su autobuse i onda im je imenom i prezimenom Aleksandar Vučić upropastio firmu. Neće niko da kupi nove skupe autobuse!
Nisu rađene socijalne karte, nemamo ni govora o reformi zdravstva i školstva, a tu sve puca, raspada se!
Kakvi rezultati, nije te sramota to da kažeš?
libkonz libkonz 00:30 14.01.2015

Re: ..

Smanjene su penzije, a to može imati ozbiljne posledice po brojne firme u Srbiji. Padamo na listama konkurentnosti za biznis, Jorgovanka pravi haos u NBS, Vulin uhvaćen u pokušaju krađe i nikom ništa, Krstić pobegao glavom bez obzira, ništa bukvalno se ne radi da se pospeši poljoprivredna proizvodnja...

jkt2010 jkt2010 02:16 14.01.2015

Re: ..

libkonz
ja vidim da je sredio Jat.

Kako to vidiš? Za Air Srbiju kažu da smo iz budžeta ove godine dali preko 100 milki evra. Mislim da je za JAT još rano reći da li je to bio dobar potez ili ne.
O tih 100 milki mozes sa Angie ili ovima iz BIRN-a, ja vam se ne bih ukljucivao u to spinovanje.

U svakom slucaju ovako cu:
Ako Air Serbia uspe pripisacu Arapima; Ako ne uspe Vucicu.
Ako Beograd na vodi uspe, deto.
Ako pruga uspe pripisujem Kinezima; u protivnom Vucicu;
Zelezaru pripisujem Amerima; ako stvar pukne onda normalno Vucicu.
Ako otpustanja bude onda je kriv Vucic jer otpustanje ima da ugrozi ekonomiju; Ako otpustanja ne bude onda je opet kriv Vucic jer ekonomija ne moze da izdrzi toliki teret.
Ako da zemlju Arapima onda je kriv jer daje zemlju Arapima; Ako ne da onda je kriv jer ne da.

Mislim da sam shvatio? Sad mogu i ja da postanem ako ne novinar istrazivac a onda makar bloger analiticar?
libkonz libkonz 10:09 14.01.2015

Re: ..

O tih 100 milki mozes sa Angie ili ovima iz BIRN-a, ja vam se ne bih ukljucivao u to spinovanje.

To nije spinovanje. Da li ti uopšte razumeš značenje reči "spinovanje"?
Ako Air Serbia uspe pripisacu Arapima; Ako ne uspe Vucicu.

Ako Beograd na vodi uspe, deto.

Zelezaru pripisujem Amerima; ako stvar pukne onda normalno Vucicu.

ovo se sve pripisuje Vučiću, uspelo ili ne.
Ako pruga uspe pripisujem Kinezima; u protivnom Vucicu;

ovde nije reč o brzim prugama kroz Srbiju, već samo o pruzi Beograd - Budimpešta, koja je deo Kineskog plana da brzom prugom spoje Kinu i Evropu. Lepo je što su odlučili da počnu od dela Beograd - Budimpešta.
Ako da zemlju Arapima onda je kriv jer daje zemlju Arapima; Ako ne da onda je kriv jer ne da.

Ako da zemlju bilo kome za mene je izdajnik.
Ako otpustanja bude onda je kriv Vucic jer otpustanje ima da ugrozi ekonomiju; Ako otpustanja ne bude onda je opet kriv Vucic jer ekonomija ne moze da izdrzi toliki teret.

Pisao sam o tome i kod Radulovića: Otpuštanja DA, što pre, ali uz socijalni program, da se amortizuje taj udarac.
Boris Drenca Boris Drenca 10:10 10.01.2015

nisi jedini

Nisam jedini koji je u jednom trenutku pomislio da bi Vučić mogao da izvuče Srbiju iz blata. A imao je veliku šansu.
čić u mislima ali sam brzo oterao

To je i meni bio samo lahor u trajanju od 12 sekundi...odmah me je prošlo.



Vođa nam je ostao na jednom prijatelju sa kojim se druži svako veče. Taj je poznat po tome što je na vreme promenio stranu 2000. I to petog oktobra 2000. godine u kasnim popodnevnim satima. I uvek je znao kome treba da se šlihta. A jul je baš kul.


Samo mala ispravka ...nemoj tako o čoveku i njegovom parnjaku oni su to uradili još 4. oktobra. Video sam

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana