Nalazimo se u vršenju doručka sa Ramom

MilutinM RSS / 09.03.2008. u 22:31

Jezik naš nasušni, pun je zamki. Ima puno začkoljica koje ga čine komplikovanim, te je teško govoriti ga sasvim pravilno. Evo, i ovih par uvodnih rečenica sigurno krije neku gramatičku grešku, koliko god se ja trudio da pravilno govorim i pišem. Mom uhu posebno nisu drage tri nekima uobičajene greške ili fraze. Uz sav rizik da kao polukvalifikovan govornik srpskog jezika dobijem dosta ispravki od onih koji su za to veoma stručni, reših da ovo (kako se to moderno kaže) podelim sa vama.

 

Vršenje

 

Veoma me nervira koriščenje glagola "vršiti", najčešće u pisanim reklamama. Ne razumem zašto bi neko rekao "vršim popravku obuće", kada može "popravljam obuću". Ili, čuveno "Vršimo uslugu pečenja mesa";, pa onda "Vršimo prevoz putnika i robe u zemlji i u inostranstvu u svako doba dana i noći", "Vršimo adaptaciju starih kuća i keramika", "Vršimo knjigovodstvene usluge uspješno, efikasno i povoljno", "Renoviramo i vršimo adaptaciju nepokretnosti", "Zaštitu od korozije vršimo cinčanjem i kvalitetnim bojama"... Ili pitanje "Da li se u Srbiji odnosimo "sadistički i vršimo divlju torturu" prema životinjama?"; Nekako mi sve ovo zvuči kao da su autori ovih reklama hteli "sebi da daju na značaj" time koriste malo zvučnije fraze.

 

Nalaženje

 

Pre neki dan, jedan žena glasno izjavi u svoj mobilni telefon: "nalazim se u autobusu" i tako me podseti da mi to nije baš uhougodno. Ovo mi takodje zvuči kao "napredno" izražavanje. I ovde ima dosta zanimljivih primera kao što su: "Nalazimo se u svim pokrajinama sveta", "Nalazimo se na novoj lokaciji", "Nalazimo se u centru svih glavnih sadržaja ovog turističkog centra", "Nalazimo se na prekretnici u vremenu", "Globalno, nalazimo se u kontrolisanoj privredi", "Nalazimo se pred izazovima i angažovanjima za ostvarenje projekata" ili "Nalazimo se u završnoj fazi rešavanja problema"

 

Sa nekim ili nečim

 

U navali novih voditelja i komentatora na mnogobrojnim TV i radio kanalima, sve je više pogrešnog i nepotrebnog korišćenja veznika "sa". Tako sve češće čujemo da teniseri igraju sa novim loptama, putnici se voze sa novim autobusima, zabrinuti smo sa razvojem situacije. Ipak, najviše mi je bola oči reklama za onaj dobar margarin koja je poručivala da treba "dan početi sa Ramom". Ramo, Ramo, druže moj, voliš li ti margarin?

 

Slažete li se sa mnom? Ima li nekih drugih fraza koje vas nerviraju?

 

 

421021205BeirutLIB.jpg

Atačmenti



Komentari (522)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Mara Mara 05:27 10.03.2008

Re: bez naslova

А шта фали еКспресу (у смислу еспреса)? Мислим, то је ПРОСТО толико транспарентно да се у ВРШЕЊУ поручивања истог баш ОНО ЕКСТРА УЖИВА...
MilutinM MilutinM 09:13 10.03.2008

Re: Evo ja se

Znate šta me još nervira? AKCENAT!

Zaboravih ovo: u poslednje vreme, na našim TV stanicama, primećujem veći broj govornika (obično izveštača sa lokalnih stanica, a ima i novinara u centralnim) koji na kraj svake rečenice nekako zapevaju i dignu glas na gore (mislim: ne može da se digne na dole, ali hajde). Ne mogu ovo najbolje da opišem, ali poslušajte pa ćete čuti.
Alava Alava 09:25 10.03.2008

Re: Evo ja se

Mene kod akcenta ipak najviše nervira to što je sve veći broj onih koji govore nekako bezlično, pomeraju akcenat za po jedan slog unapred i meni to stvarno jadno zvuči, onako beogradski skroz.
Naravno, jako je teško to opisati ovako... :)))
margos margos 10:09 10.03.2008

Re: Evo ja se

MilutinM
Zaboravih ovo: u poslednje vreme, na našim TV stanicama, primećujem veći broj govornika (obično izveštača sa lokalnih stanica, a ima i novinara u centralnim) koji na kraj svake rečenice nekako zapevaju i dignu glas na gore (mislim: ne može da se digne na dole, ali hajde). Ne mogu ovo najbolje da opišem, ali poslušajte pa ćete čuti.

Kad reče...
Ima jedna reklama što me baš nervira - za NEOTEK JONIZATOR. Ta dama kako naglašava šta sve ona doživljava sa NEOTEK JONIZATOROM.... uhhh... menjam kanal odmah.
dragoljub dragoljub 10:13 10.03.2008

Re: Evo ja se

Alava
Mene kod akcenta ipak najviše nervira to što je sve veći broj onih koji govore nekako bezlično, pomeraju akcenat za po jedan slog unapred i meni to stvarno jadno zvuči, onako beogradski skroz.
Naravno, jako je teško to opisati ovako... :)))

е мени се несвиђа баш то незнам технички да објасним али ми више ненаглашавамо речи,говоримо равно,а свака реч тек уз помоћ налашаванја добија право своје значење,које немора да буде у складу са оним што у речнику стоји као њено значење.незнам колко сам био јасан
valjan valjan 11:46 10.03.2008

Re: bez naslova

MilutinM

Nalazim se u stavu da sa svojim ovlašćenjima kao autor teksta treba da vršim brisanje dupliranih komentara


Ovo me podsetilo na nekog dispecera elektrodistribucije na gostovanju u jutarnjem programu (pre desetak godina):

"Bili smo prinudjeni da izvrsimo proces obustave isporuke elektricne energije..."
AlexDunja AlexDunja 13:15 10.03.2008

Re: bez naslova

A jeste li provalili kako su ovi što vrše dužnost uredništva bloga razdvojili VIP autore od NON-VIP autora....
*novo

ja sam tek sada provalila, i iz tog razloga nisam ispostovala vrsenje komentara na ovob blogu na vreme:(((
MilutinM MilutinM 13:17 10.03.2008

Re: bez naslova

Nalazim se u delemi da li da ovo opravdam. Da izvršiš donošenje opravdanja od lekara ili da ti dodje roditelj na otvorena vrata.
bravar bravar 13:19 10.03.2008

Re: bez naslova

AD, extra je da si se i nasla na blogu da povrsis te duznosti na istom. Nije ni vazno sto nisi najprva:)


Malko zabusavas u poslednje dane, il me se cini:)))))))))

AlexDunja AlexDunja 13:36 10.03.2008

Re: bez naslova

Malko zabusavas u poslednje dane, il me se cini:)))))))))

Nalazim se u delemi da li da ovo opravdam.

uh:)))
izadji iz dileme, molila bih. milutine,
i odradi oprastanje, sa velikodusnoscu:))))
nisam izvrsavala zabusavanje, bravarice , najdraza,
vec je moj mladji, moj ljubimac, moj mezimac, (sto je uostalom
meni i moj stariji) morao da odradjuje neke zadate mu zadatke
na izvrsavanju testiranja nekih programa, a na zajednickom nam racunaru, pa mi je
bila okupirata kaskatura u permanentnom trajanju.
vrsili ste zestoko nedostajanje u medjuvremenu:))))
bravar bravar 13:43 10.03.2008

Re: bez naslova

vrsili ste zestoko nedostajanje u medjuvremenu:))))

Da znas da si i Ti nama vrsila istu radnju nedostajanja:)

zato ce mo to morati da nadoknadimo, da se ne bi nasli u kontinuitetu diskontinuiteta:)
MilutinM MilutinM 13:44 10.03.2008

Re: bez naslova

Dobro je što si bila zauzeta sa brigom o mladunčadima. Smatraj oproštenim
AlexDunja AlexDunja 13:49 10.03.2008

Re: bez naslova

Dobro je što si bila zauzeta sa brigom o mladunčadima. Smatraj oproštenim

blagodarim:)))
nego vec neko vreme se ne okupiram sa brigom o mladuncima.
tu radnju smatram zavrsenom, poglavito:))
odrasli su ljudi (20 & 22) pa sada uglavnom vrsimo
zajednicko uzivanje u obostranom druzenju.

ps. ovaj stil ti zarazan, milutine:)))
da ne preteramo?
bravar bravar 13:53 10.03.2008

Re: bez naslova

Ne moze se preterati u vrsenju, sem ako mlatimo praznu slamu, a ovo ovdi je jedna visoko odradjena naucna rasprava sa stanovista retorike uzimajuci u obzir i akcentologiju kao sastavni deo iste.
MilutinM MilutinM 13:57 10.03.2008

Re: bez naslova

bravar
Ne moze se preterati u vrsenju, sem ako mlatimo praznu slamu, a ovo ovdi je jedna visoko odradjena naucna rasprava sa stanovista retorike uzimajuci u obzir i akcentologiju kao sastavni deo iste.

QQ i LeLe, na šta će sve ovo da izadje
AlexDunja AlexDunja 14:07 10.03.2008

Re: bez naslova

QQ i LeLe, na šta će sve ovo da izadje

he, he:)))
zanemario si imaginativne i takticke sposobnosti
ovog odabranog drustva?:)))))
bravar bravar 14:15 10.03.2008

Re: bez naslova

na šta će sve ovo da izadje

pa na
AlexDunja AlexDunja 14:24 10.03.2008

Re: bez naslova

hoces da kazes,
na izvrsenje izlaza iz nuzde :)))
Kazezoze Kazezoze 15:00 10.03.2008

Re: bez naslova

AlexDunja
hoces da kazes,na izvrsenje izlaza iz nuzde :)))

)))
MilutinM MilutinM 23:36 09.03.2008

Ali

Da, sad se setih da me nervira i korišćenje veze ali, negde po sred rečenice. To je postalo "lep manir" negde u vreme rahmetli Slobe. Morao sam da posegnem za arhivom da nadjem primer iz jednog od njegovih govora:

To je opredeljenje koje je delimično sadržano u zajedničkom predlogu Bosne i Makedonije, ali još jasnije u izlaganju predsedavajućeg jučerašnjeg susreta predsednika Bosne i Hercegovine...
tribal tribal 23:43 09.03.2008

Re: Ali

MilutinM
Da, sad se setih da me nervira i korišćenje veze ali, negde po sred rečenice. To je postalo "lep manir" negde u vreme rahmetli Slobe. Morao sam da posegnem za arhivom da nadjem primer iz jednog od njegovih govora:To je opredeljenje koje je delimično sadržano u zajedničkom predlogu Bosne i Makedonije, ali još jasnije u izlaganju predsedavajućeg jučerašnjeg susreta predsednika Bosne i Hercegovine...



"Što bi rekao Brus Vilis: Sve što se kaže ispred ali čista je laž"
mariopan mariopan 23:56 09.03.2008

Re: Ali

A sta kazes kada nase novokomponovane pevacice kazu"Radim neki PROJEKAT" a ona peva na nekom vasaru!
MilutinM MilutinM 00:02 10.03.2008

Re: Ali

Kad poče sa muzikom...

U stara vremena, govorilo se "klasična muzika". E, onda to nije bilo dovoljno važno, pa se počelo govoriti o "ozbiljnoj" muzici. Onda se neko dosetio da je preimenuje u "serioznu" muziku, da bi na kraju sada bila "umetnička" muzika.

Mislim, na nosaču zvuka
tribal tribal 00:04 10.03.2008

Re: Ali

mariopan
A sta kazes kada nase novokomponovane pevacice kazu"Radim neki PROJEKAT" a ona peva na nekom vasaru!


A voditeljka G produkcije kaže za istu tu pevačicu da je "ona neko ko se ostvario!"
Kazezoze Kazezoze 00:15 10.03.2008

Re: Ali

MilutinM
Kad poče sa muzikom...U stara vremena, govorilo se "klasična muzika". E, onda to nije bilo dovoljno važno, pa se počelo govoriti o "ozbiljnoj" muzici. Onda se neko dosetio da je preimenuje u "serioznu" muziku, da bi na kraju sada bila "umetnička" muzika.Mislim, na nosaču zvuka

jest, jaril je najmoderniji izdanak onih koji klasichnu muziku nazivaju umetnichkom... i to ne svaku klasichnu, nego samo evropsku klasichnu (umetnichku) muziku.
bravar bravar 00:22 10.03.2008

Re: Ali

jest, jaril je najmoderniji izdanak onih koji klasichnu muziku nazivaju umetnichkom... i to ne svaku klasichnu, nego samo evropsku klasichnu (umetnichku) muziku.

pazi kad sam znala da je Tvoj komentar. Kliknem "novo" i otvori se samo text komentara. Zaglavlje sa imenom blogera se ne vidi. Citam i... ovo je Kaze napisao... proveravam... bingo.
Bas najvolim kad pogodim:)))
Kazezoze Kazezoze 00:25 10.03.2008

Re: Ali

Bas najvolim kad pogodim:)))

bingo!
bravar bravar 00:51 10.03.2008

Re: Ali

dragoljub dragoljub 01:43 10.03.2008

Re: Ali

Bas najvolim kad pogodim:)))

ал ми лееепо кад промашим:))))
edi-va edi-va 23:57 09.03.2008

ja sad moram

na



zelim svima lepe snove dok budu vrshili spavanje:)))
bravar bravar 00:01 10.03.2008

Re: ja sad moram

Samo Ti vrsi spavanje.

S'g cu ija.


Nalazimo se sutra, oops dans, na blogu jopet:)))

dragoljub dragoljub 00:33 10.03.2008

а

ад сте ме ставили у двоини,дал се зезамо или смо сериозни,мислм ја по дифолту не разбирам

мене забавља кад наш НАЦИоналисти употрбљавају хрватске речи пример очито,српска варијанта је очигледно
а о кованицама,успут напомена баш ме брика шта хрвати раде са њиховим језиком и дал је то њихов или није нећу уопште да улазим у ту причу.говорим само да су неке речи биле код нас у једном облику код њих у другом и док је постојао српскохрвтски језик сви смо пазили шта је чије,почех о кованицама супер су
bravar bravar 00:37 10.03.2008

Re: а

почех о кованицама супер су




i s'g stvarno 'ku noc:)
Alava Alava 00:48 10.03.2008

Re: а

dragoljub
ад сте ме ставили у двоини,дал се зезамо или смо сериозни,мислм ја по дифолту не разбирам мене забавља кад наш НАЦИоналисти употрбљавају хрватске речи пример очито,српска варијанта је очигледноа о кованицама,успут напомена баш ме брика шта хрвати раде са њиховим језиком и дал је то њихов или није нећу уопште да улазим у ту причу.говорим само да су неке речи биле код нас у једном облику код њих у другом и док је постојао српскохрвтски језик сви смо пазили шта је чије,почех о кованицама супер су


Apsolutno i permanentno se slažem sa tobom.
MilutinM MilutinM 00:50 10.03.2008

Re: а

I fundamentalno
bravar bravar 00:53 10.03.2008

Re: а

terajte me da monumentalno (spec. akcenat) idem na spavanje)
MilutinM MilutinM 00:55 10.03.2008

Re: а

Nalazim se u dileji da li da i ja odem da vršim odmaranje
Alava Alava 00:58 10.03.2008

Re: а

bravar
terajte me da monumentalno (spec. akcenat) idem na spavanje)


A spec.akcenat Radovanov?
bravar bravar 00:59 10.03.2008

Re: а

Normalno:)))
dragoljub dragoljub 01:15 10.03.2008

Re: а

Alava
bravar
terajte me da monumentalno (spec. akcenat) idem na spavanje)

A spec.akcenat Radovanov?

то је већ легенда
dragoljub dragoljub 00:52 10.03.2008

еј

ЉУДИ ЕНД ЉУТКИЊЕ НЕМО ДА СЕ ДЕРЕТЕ ЕНД СЕ ВИЧЕТЕ ЈЕР АКО ЧУЈЕ ЛЕКТОРКА СВЕЋЕНИ ПОТЕПА

поче да ми се џмије чим једем слова

MilutinM MilutinM 00:54 10.03.2008

Re: еј

Ja se sve nešto nadam da će ovaj tekst da joj promakne. Ako pročita, nadrljao sam ((((
bravar bravar 00:54 10.03.2008

Re: еј

ojxa:)))
Alava Alava 00:56 10.03.2008

Re: еј

MilutinM
Ja se sve nešto nadam da će ovaj tekst da joj promakne. Ako pročita, nadrljao sam ((((


Zato si treb'o sve s' italik
bravar bravar 00:59 10.03.2008

Re: еј

nadrljao sam

bolje i da drljas nego da riljas:)
MilutinM MilutinM 01:00 10.03.2008

Re: еј

Ama iovako sam nagrabusio. Još ako ga ITALIŠEM...
dragoljub dragoljub 01:02 10.03.2008

Re: еј

ја најволем оне који се ослобађају зато што су најослобођенији од памети
Alava Alava 01:04 10.03.2008

Re: еј

MilutinM
Ama iovako sam nagrabusio. Još ako ga ITALIŠEM...


Ma jok, njiov softver ne čita italik
dragoljub dragoljub 01:14 10.03.2008

Re: еј

MilutinM
Ama iovako sam nagrabusio. Još ako ga ITALIŠEM...

а кад се болдује мање боли
MilutinM MilutinM 01:20 10.03.2008

Re: еј

Najbolje je kad samo андерлајнишем
dragoljub dragoljub 01:48 10.03.2008

Re: еј

што би волео да на тастатури имамо и акценте ,мени би било најлакше
Alava Alava 01:52 10.03.2008

...

Dok sam maločas vršila istovremeno higijenu usne duplje i unutrašnji monolog o gorepomenutom razdvajanju vip od non-vip blogera, shvatih da je ki-vrd ovo blogera, i da je ovo teška diskriminacija, prosto ovde ima i blogerki, koje bi se mogle naći uvređene ovakvom podelom. Ako i zakačim disklejmer, neka, ali ovo je potpuno nepravedan akt.
dragoljub dragoljub 02:07 10.03.2008

Re: ...

ма само су требали да повећају број текстова који се приказују
Alava Alava 02:36 10.03.2008

Re: ...

Laku noć svima, pa se nađemo sutra.
Vera Johnson Vera Johnson 02:12 10.03.2008

odraditi

odradjivati, narocito mi "slatko".... kao, procitala sam sve, i cini mi se da ovaj glagol nisam videla, ali je jako popularan medj' nasim svetom. svi nesto odradjuju...
Mara Mara 05:43 10.03.2008

...Е сад да Мара каже коју...

Ево примера мени омиљених:

- кад се каже "ја посебно волим"... а како се воли "непосебно"...је л' се онда каже "волим групно"....

- чујем често "...Ако ме питате за МОЈЕ ЛИЧНО МИШЉЕЊЕ"... не, питамо те за твоје нелично мишљење...

- гледам пренос утакмице (фудбалске)...напад у току, гужва у шеснаестерцу, несретник - нападач промаши зицер из петерца - тек чујеш: "замало промашај"... Како бре, "замало промашај"? То значи да је погодио, а није. Је л' капирате....

Још ћу да се сетим....

Unfuckable Unfuckable 06:43 10.03.2008

Re: ...Е сад да Мара каже коју...

falabogu. Mara je izvršila vraćanje na blog !

Ja, trenutno sada, odrađujem nekoliko radnji istovremeno (koji sam krimos, ha ?), eda bi uštedeo to neko svoje vreme :
vršim pijenje kafe, vršim plakanje od smeha i odrađujem razmišljanje o dugom, ali mučnom projektu tranzicije sa tačke A na tačku B i modalitetima iste.

p.s. - sjajna ideja uredništva Bloga, daje se šansa non vip autorima da u dužem periodu vremena vrše boravak na naslovnoj strani.
Komplimenti, zaista !
gordanac gordanac 08:42 13.03.2008

:))

Mara wrote:...Е сад да Мара каже коју...
Unfuckable wrote: falabogu. Mara je izvršila vraćanje na blog !


Odličan post.
I odradili ste vršenje nadasve transparentno imaginativnih komentarskih radnji glede zadate okvirne teme, a sve sa svrhom postizanja cilja proširivanja jezičkih vidika Ha?
Paz` sad :

a) ...nisam mislio da se javljam, ali ...
b)....biću kratak.....
c)....ne želim da se ponavljam, ali kao što _____ reče....
d)....ova je situacija bremenita problemima....
e)....pred nama su nerešivi problemi....
f).....neodustajna volja...
g)....s malo više volje i rada, postići ćemo mnogo bolje rezultate....
i).....susret iza zatvorenih vrata je protekao u srdačnom i prijateljskom razgovoru ....
j).....atomski s leva....

Najgori su, ipak, "govori i pisanija" u koje se tuđice latinskog porekla (ili bilo kog stranog jezika) "meću" da bi se izvršio pokušaj prikrivanja praznine izgovorenog...
Jezik je čudo.
margos margos 10:44 13.03.2008

Re: :))

Najgori su, ipak, "govori i pisanija" u koje se tuđice latinskog porekla (ili bilo kog stranog jezika) "meću" da bi se izvršio pokušaj prikrivanja praznine izgovorenog...

Da se ne ponavljam, ali kao što rekoste, isto tako mislim:)))
Nego
j).....atomski s leva....

Ovo ne pamtim kad sam čula, sem od same sebe! Upotrebim taj izraz kad neko krene da mi nabraja čega sve ja nepromišljena treba da se pazim. Ok, neću pred tobom:)))'
gordanac gordanac 10:57 13.03.2008

Re: :))

...."atomski s leva" je naredba "vojnog karaktera" :)))
izdaje je (izgovara) nadležno lice prisutnim uniformisanim (drugim) licima kao obaveštenje da je došlo do napada atomskim oružjem "s leve strane" i da počnu da se ponašaju u "skladu sa propisima zaštite lica i dobara od atomskog napada"
tako je meni objasnilo, ako me nije lagalo
fantastično
i za smisliti i za izgovoriti i za uraditi
Kazezoze Kazezoze 13:43 13.03.2008

Re: :))

gordanac
...."atomski s leva" je naredba "vojnog karaktera" :)))izdaje je (izgovara) nadležno lice prisutnim uniformisanim (drugim) licima kao obaveštenje da je došlo do napada atomskim oružjem "s leve strane" i da počnu da se ponašaju u "skladu sa propisima zaštite lica i dobara od atomskog napada" tako je meni objasnilo, ako me nije lagalofantastičnoi za smisliti i za izgovoriti i za uraditi

kad se izda naredba "atomski s leva", vojnik treba istog momenta da se baci na desnu stranu i da navuche gas masku.
naredba se izdaje uvek kada ti se sa desne strane nalazi neka bara, kanal i sl, tako da uzhivanje vojnika koji mora izvrshiti naredbu bude kompletno. ukoliko si zaduzhen da nosish cev minobacacha (kao u mom sluchaju) onda je uzhivanje dopunjeno i bolnim udarcem te cevi u potiljak, prilikom pada u barushtinu. tom prilikom ti i lice, kao i ostali delovi tela, dobija maskirnu boju blata shto je sve u sluzhbi tezheg primecivanja u ratnim uslovima, od strane zamishljenog neprijatelja.
problem je shto jedini neprijatelj u tom sluchaju postaje desetar iliti lice koje je naredbu izdalo.
MilutinM MilutinM 13:46 13.03.2008

Re: :))

...."atomski s leva" je naredba "vojnog karaktera" :)))
izdaje je (izgovara) nadležno lice prisutnim uniformisanim (drugim) licima kao obaveštenje da je došlo do napada atomskim oružjem "s leve strane" i da počnu da se ponašaju u "skladu sa propisima zaštite lica i dobara od atomskog napada"

Kao srednjekvalifikovano vojno lice, izvršavam potvrdjivanje tačnosti ove definicije.

Zanimljivo, ovo sam koristio samo dok sam bio u vojsci. Nikada ovako, u običnom životu
margos margos 15:49 13.03.2008

Re: :))

...."atomski s leva" je naredba "vojnog karaktera" :)))

Znam za karakter.... nego nisam nikog čula da to upotrebljava osim mene, pa me iznenadilo da te nervira tj. ne znam ko koristi, pa te nervira?:)) Ne verujem da si mene imala prilike da čuješ (a ako do toga dođe, obećavam, preskočiću izraz):))
valjan valjan 07:36 10.03.2008

U vezi vrsenja podele

Mene su u skolici ucili da se vrse samo zito i nuzda, tako da i meni (zlo)upotreba vrsenja bode oci, usi, grlo nos i ostale organe.

U navali raznih nagradnih igara cesto od voditeljki mozemo cuti "a sada cemo da podelimo sporet" - verovatno njoj pripadne ringla gore levo, njenom kolegi rerna, kamermanu kablovi, onome tamo plehani poklopac...

Da li mi se cini ili niko ovde jos nije spomenuo cuveno "u vezi" - moze biti sargarepa u vezi zeleni, ali rasprava moze biti samo u vezi sa sargarepom - ako su me u vezi sa ovim pogresno izdresirali, onda se izvinjavam.

Ima tu jos nekoliko primera koji mi iduckaju na zivac, ali neko bi mi mogao zameriti sto mi srpski nije maternji te da u skladu s tim nemam prava da kritikujem one koji su ga genetski nasledili.

E da, zna li neko ko je onaj Mo, cije ime uvek pisu malim slovom, a koji ce uraditi sve one lepe stvari - npr. "ispravke koje ce mo uneti u tekst..."
MilutinM MilutinM 08:43 10.03.2008

Re: U vezi vrsenja podele

U mom kulturno - umetničkom društvu, jedno vreme predsednikovao je čika Ljubiša, jedan dobar čovek, krojač, ali ne baš mnogo hm. kako da kažem, načitan, recimo. Jednom je na sednici Uprave najavio:
Danas ćemo da razgovaramo o nošnji sa aspekta dugmića
margos margos 10:26 10.03.2008

Re: U vezi vrsenja podele

E da, zna li neko ko je onaj Mo, cije ime uvek pisu malim slovom, a koji ce uraditi sve one lepe stvari

Bio onaj film 'Mala Mo', al su nju pisali velikim slovom.... da nije ona, sam' se smanjila?
dragoljub dragoljub 10:36 10.03.2008

Re: U vezi vrsenja podele


@valjan
]
srpski nije maternji


ал ти иде боље него некима од нас,а што се ти че ће мо мени палц малко нервозан па нон-стоп лупа спејс(ваљда)
valjan valjan 11:59 10.03.2008

Re: U vezi vrsenja podele

dragoljub

ал ти иде боље него некима од нас,а што се ти че ће мо мени палц малко нервозан па нон-стоп лупа спејс(ваљда)


Pa hvala lepo na pohvali sto mi ide, ali je nuspojava sto mi maternji stoji... Ali mi idu jos neki drugi, pa se to malko kompenzuje.
Alava Alava 09:10 10.03.2008

Dobro jutro

svim ljudima koji se nalaze u prilici da pročitaju ovaj naš dubokouman razgovor na temu.
Ja prolazim trenutno kroz nervno rastrojstvo, imam lupanje srca, jer sam jutros umesto budilnika imala sirene, kakav užas, kako bih im #$$%&%$ po spisku.

Da još malo kontribuiram - ima i ono čuveno pasiranje "Jel'te majstore, a hoće to kod mene da pasira?"
rayzippo rayzippo 09:20 10.03.2008

Re: Dobro jutro

a svi su majstori..ona cuvena; "majstore,moze zadnja !?
MilutinM MilutinM 09:23 10.03.2008

Re: Dobro jutro

Misliš: ima izlaz. Ili bosanski: ima izać
MilutinM MilutinM 09:29 10.03.2008

Re: Dobro jutro

Ja prolazim trenutno kroz nervno rastrojstvo, imam lupanje srca, jer sam jutros umesto budilnika imala sirene, kakav užas, kako bih im #$$%&%$ po spisku.

Sada vidim u vestima.

JBT, pa vać će stvarno da poguše
rayzippo rayzippo 09:31 10.03.2008

Re: Dobro jutro

da..majstore :)))))
Alava Alava 09:36 10.03.2008

Re: Dobro jutro

Oni nas guše svejedno, ove sirene su samo skupljanje jeftinih političkih poena pred izbore.
Pre tačno sat vremena su se oglasile sirene za prestanak opasnosti, a evo upravo dok ovo kucam čuju se sirene za opasnost, šta kao sat vremena ništa, pa sad opet naglo skočila koncentracija otrovnih supstanci.
A da ne pričam o tome što je sinoć smrdelo tako da su suze išle od smrada, pa nije bilo sirena...
I šta uopšte te sirene znače - deca nam svejedno jutros odoše u školu, mi smo otišli na posao, drndaju ovaj narod samo tako.
ludvig ludvig 09:42 10.03.2008

Re: Dobro jutro

Milutine po običaju sjajan blog..
da ne napraviše ovu podelu ne bih ni znao da nisi VIP pa sam te brže bolje dok ne primetiš prebacio u svoju VIP listu:)))

a inače mene muči fraza "čisto sumnjam"..
tipa: čisto sumnjam da su političari pošteni ljudi...čisto sumnjam da će Federer do kraja godine ostati prvi na listi:)))...itd
e sad..jel se može "prljavo sumnjati":))
MilutinM MilutinM 12:19 10.03.2008

Re: Dobro jutro

pa sam te brže bolje dok ne primetiš prebacio u svoju VIP listu:)))

Hvala, Ludviže. Prija )))
edi-va edi-va 09:42 10.03.2008

Guten Morgen

drugari:)

setih se sta mi josh onako bash, bash ide na ribicin zivac:)))
kada mi neko, u nerazumevanju moga stava ili mishljenja kaze: elaboriraj, umesto prosto i jednostavno: objasni sestro slatka!
dragoljub dragoljub 10:44 10.03.2008

Re: Guten Morgen

ribicin zivac:)))

elaboriraj,

margos margos 09:58 10.03.2008

Ljudi,

evo i mene.
Morala sam najpre da izvršim kupovinu nove tastature, da bih se priključila elaboriranju teme. Juče moj ljubimac izvršio prosipanje kafe po gorepomenutoj, pa sam imala samo tri slova u upotrebi, sa kojima nisam mogla da ostavim komentar. Mogla sam samo da se smejem, čitam i dam preporuku. Malo li je?

Sad idem lepo ispočetka.... izvršiću pretragu i komentarisanje. Može?
edi-va edi-va 10:07 10.03.2008

Re: Ljudi,

Može?


just do it baby:))))

p.s.: ali obavezno izvrshi elaboraciju!
margos margos 10:22 10.03.2008

Re: Ljudi,

p.s.: ali obavezno izvrshi elaboraciju!

Ne znam da l' ću stići, malo sam u cajtungu. :))
edi-va edi-va 10:25 10.03.2008

Re: Ljudi,

kladila bih se da si mislila cajtnotu:)))
dragoljub dragoljub 10:25 10.03.2008

Re: Ljudi,

undefined
margos
evo i mene.
Morala sam najpre da izvršim kupovinu nove tastature, da bih se priključila elaboriranju teme. Juče moj ljubimac izvršio prosipanje kafe po gorepomenutoj, pa sam imala samo tri slova u upotrebi, sa kojima nisam mogla da ostavim komentar. Mogla sam samo da se smejem, čitam i dam preporuku. Malo li je?

Sad idem lepo ispočetka.... izvršiću pretragu i komentarisanje. Može?

тедо ја јуче да поставим питање"еадиси ти"ко препозна песму свака част и као што у век,понекад кажу у ниш биће поваљет и нагрђет.ал сам мислио да радиш.
margos margos 10:39 10.03.2008

Re: Ljudi,

kladila bih se da si mislila cajtnotu:)))

Možda sam mislila, al nisam rekla:)))
ал сам мислио да радиш.

Ujutru, pre posla, ljubimac me baš nasekirao... jedva sam sačuvala čarape od njegovih kandžica, i u vršenju te radnje - sačuvavanja čarapa, ode rajsferšlus na suknji. Obučem drugu i sednem da na miru popijem kaficu pre posla - on šapicom prevrnu vrelu kafu po tastaturi i meni. Tako mi lepo počeo dan.

Uveče očistim tastaturu i tamam da ti repliciram na onom blogu - kad, šipak... samo E, R i T rade i nijedno drugo dugmence... i ete...

Nego, jeftine te tastature....:)))
....baš sam ovih dana hteo da te zovnem...
MilutinM MilutinM 12:23 10.03.2008

Re: Ljudi,

Pazi sad: zapazih naslov u novinama:
Partizan nije nedostižan


Bez ozbira što se slažem, rekao bih ipak da je Partizan dostižan!

Imao je moj drug Srle biser u ovom stilu: Nije nerealno!

Bez obzira što naš jezik, za razliku od recimo engleskog, dozvoljava negaciju negacije (npr. nikad niko nikom ništa nije rekao), ovo mi baš rogobatno
margos margos 12:38 10.03.2008

Re: Ljudi,

MilutinM
Pazi sad: zapazih naslov u novinamaartizan nije nedostižanBez ozbira što se slažem, rekao bih ipak da je Partizan dostižan!Imao je moj drug Srle biser u ovom stilu: Nije nerealno!Bez obzira što naš jezik, za razliku od recimo engleskog, dozvoljava negaciju negacije (npr. nikad niko nikom ništa nije rekao), ovo mi baš rogobatno

Ma dobro... neko rrekao 'Partizan je nedostižan'... a onda neko drugi rekao 'Partizan nije nedostižan'... Tako i tvoj drug Srle, neko reče 'Ma to je nerealne'... a Srle 'Pazi, NIJE nerealno...' (ja pričam k'o da sam bila prisutna:))) )

Razlika je što smo poslušali Vuka, pa pišemo kao što govorimo, al zaboravimo interpunkcije, italik i sl...
dragoljub dragoljub 20:03 10.03.2008

Re: Ljudi,


ete..pakos
Ujutru, pre posla, ljubimac me baš nasekirao.

imao sam i ja takvog jednog ,,skota"pa su mi stalno ruke bile izgrebane,ali dobro bar tastature jesu jeftine,mada one kvalitetnije baš i nisu.

margos margos 20:45 10.03.2008

Re: Ljudi,

imao sam i ja takvog jednog ,,skota"pa su mi stalno ruke bile izgrebane,ali dobro bar tastature jesu jeftine,mada one kvalitetnije baš i nisu.

Hajde ruke, ali makar nisi imao problem da sačuvaš čarape.
Jer, kad krene da vrši agresiju na noge, sve žice odu:))
Nalazim da je to vrlo nezgodno.
dragoljub dragoljub 21:05 10.03.2008

Re: Ljudi,

Nalazim da je to vrlo nezgodno.

ne dotični mačak je bio školovan da ne prilazi nepoznatim,ali je umeo onako u prolazu da opali preko nogu
margos margos 21:27 10.03.2008

Re: Ljudi,

ne dotični mačak

Ja imam KUČKA:))
dragoljub dragoljub 21:49 10.03.2008

Re: Ljudi,

margos
ne dotični mačak

Ja imam KUČKA:))

znači zubi su u pitanju ne kandže:)))
margos margos 11:30 11.03.2008

Re: Ljudi,

znači zubi su u pitanju ne kandže:)))

I jedno i drugo, moj Dragoljube... bebac je...
bravar bravar 12:49 10.03.2008

bez naslova

Sad se setih... pa ima jos stvari koje se "vrse"..
npr vrsilac duznosti sefa drzave:))


koja titula:)

zeteoci su, opet, nesto drugo:)
margos margos 14:27 10.03.2008

Re: bez naslova

Sad se setih... pa ima jos stvari koje se "vrse"..
npr vrsilac duznosti sefa drzave:))

To zvuči nekako VEEELIKOOO, kao vršenje velike nužde... pardon stvari... kako bi se to moglo reći... ???
MilutinM MilutinM 14:31 10.03.2008

Re: bez naslova

U ono vreme, u zemljama komunističkog bloka imali smo zvaničnu funskciju kandidata za člana (kongresa, politbiroa, itd.)

A unas imamo valjda još uvek pomoćnike zamenika ili zamenika pomoćnika ministara
bravar bravar 15:12 10.03.2008

Re: bez naslova

A tek savetnici:)))
dragoljub dragoljub 19:53 10.03.2008

Re: bez naslova

margos
Sad se setih... pa ima jos stvari koje se "vrse"..
npr vrsilac duznosti sefa drzave:))

To zvuči nekako VEEELIKOOO, kao vršenje velike nužde... pardon stvari... kako bi se to moglo reći... ???

nezaboravni šef drug VD Raka(za omlatinu mija aleksić u servisnoj stanici)
Damjana Damjana 17:59 10.03.2008

Nervira me....

Šta nas iznervira, ali zaista iznervira? Koliko se brzo iznerviramo? Da li to pokažemo, da li menjamo ili samo zabijamo glavu u pesak? I kad ta vrteška krene... dobiješ neočekivane odgovore na neka od, davno postavljenih, pitanja sebi samom.

Dakle. Uspeh je iznervirati me. Najčešće se rastužim ili nasmejem nad stvarima zbog kojih bi neko proključao... ipak...

Laž me iznervira uvek. Imam neki unutrašnji detektor, sasvim autonoman i nepogrešiv, koji me baš izmesti na laž. (Kad bih znala kako da ga isključim!) Iznervira me što (zbog moje pristojnosti) ljudi misle da me mogu vući za nos.

Nervira me što često umesto "ne mogu", pišem često "nemogu" i - umesto "ne znam", pišem "neznam" ili kad neko kaže "Kad ces da se udajes?" ili varijacija na temu: "Sad si ti na redu…

Alergična sam kad vidim u kakvim se sve konstrukcijama rečenice i sklopovima reci koristi reč "uzasno"... uzasno dobro, uzasno veselo, uzasno lepo……..

Spoznaja koju je donelo razmišljanje o nerviranju jeste – nerviram sebe zato što (iz nekog razloga) retko pokažem da sam iznervirana.
MilutinM MilutinM 10:28 11.03.2008

Re: Nervira me....

"uzasno"

Da, ova reč se sve više koristi u potpuno pogrešnom kontekstu. Moderna je, valjda
dragoljub dragoljub 19:49 10.03.2008

picikato

nije da me nervira već me zabavilo

noćas u u kući velikog brata vodili interesantan razgovor,očemu nemam pojma ali sam saznao da truba svira picikato.kako?nemam pojma imali neko ko zna?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana