Istorija| Politika| Region

μολὼν λαβέ

Goran Vučković RSS / 25.01.2015. u 22:06

45d723547039694fa3d4b6c2449e01dd.jpg



Komentari (607)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 22:23 28.01.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic
Такође, то, као, сироти Грци, навукли их Немци да троше?

Nije sve išlo u potrošnju, bile tu neke afere oko Simensa (a i uopšte sa kreditima) za Olimpijadu, pa onda vojna afera, kao treba vam oružje napašće vas Turci.

A sad kao puj-pike ne važi, ko vam je kriv što ste kupili ciglu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:34 28.01.2015

Re: :))))

hoochie coochie man
:)
Наравно.
Па ће доћи до отписа.
Само се неће тако звати.
Вероватно око 20%.


To i jeste cilj nove valsti, pa ne razumem onda ovu tvoju zadrtost, Grci su rasipnici, neće da plaćaju porez, a kad bi je plaćali i izdavali račune, gluposti....i sve te priče?

Па шта од наведеног није тачно?
Да те замолим -- наведи барем једну ствар коју сам слагао у вези са Грчком? (Сретох се, поподне, с мојим сапутницима по Грчкој, и питам их -- да ли се добро сећам? Да, добро се сећам -- порценат издавања рачуна је око 20%, на нашем узорку :)
И кад сам рекао да не треба да буде отписа, и то наведи?
Ни у једном трену... Грчка је дужник кога су зајахали, као што се дужник и зајаше, онај пословични зец на ког се и сиротињи диже. Но, Грчка је кривац по свом избору -- погрешном, али по властитом избору. И то мора нешто да се наплати. Ма шта ти или ја мислили о тим финасијским могулима и мађионичарима. Уосталом, тамо се, на пример, у грчком дугу, налазе и паре једног чилеанског пензионог фонда. Да ли си спреман да закинеш обичне чилеанске пензионери, и ако јеси -- колико? Јер ни они се, у том смислу, као ни обични Грци нису ништа питали ;-)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 28.01.2015

Re: :))))

Па шта од наведеног није тачно?


Ne bih se usudio da za bilo šta od navedenog poričem (Maripan to sasvim lepo radi, a i, kad je već pomenuh, bez veze ti je odnos prema njoj).
Ja mogu samo procenjujem šta ti uzimaš za pokazatelje stanja ili za uzroke takvog stanja. Neizdavanje računa, neumereno trošenje, nemaran odnos.... sve to nekako vezuješ za mentalitet, a neće biti da je mentalitet Grka krivac, bar ne jedini.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:53 28.01.2015

Re: :))))

hoochie coochie man
Па шта од наведеног није тачно?


Ne bih se usudio da za bilo šta od navedenog poričem (Maripan to sasvim lepo radi, a i, kad je već pomenuh, bez veze ti je odnos prema njoj).

Две ствари, а није да се жалим:
1) не видим да је ништа демантовала;
2) не видим да ти смета њено помињање величине (мањине?) моје пише, ни теби ни осталим чистунцима.

И заклео бих се да је то непринципијално. :)
Но, нећу заплакати због те неправде.

a neće biti da je mentalitet Grka krivac, bar ne jedini.

Главни: да.
Не једини.
Јеботе, они су само у једној години позајмили скоро колико износи цео наш дуг.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 28.01.2015

Re: :))))

2) не видим да ти смета њено помињање величине (мањине?) моје пише, ни теби ни осталим чистунцима.


A to te žacnulo?:)
Ma daj bre Brajo, pa zezanje na tu foru je postalo toliko opšte da više niko u tome ne čita bukvano značenje.
Nije valjda da si ti bukvalno shvatio :)

Al da se ne mešam previše u vašu već tradicoionalnu frku, posebno jer smo se malo približili oko Grka.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:26 28.01.2015

Re: :))))

hoochie coochie man
2) не видим да ти смета њено помињање величине (мањине?) моје пише, ни теби ни осталим чистунцима.


A to te žacnulo?:)

Па то су су ствари које се тешко демантују!
:))))))))

Лако ми је око оних лажи Bostanji Pashe и осталих, али овде је meritum ствари помало интиман. А традиције фрке нема, ја са госпођом/госпођицом нисам разменио коментар две и по године, све је избегавајући (никад нисам би ни члан партије ни синдиката ни радничког савета, па такве памети избегавам), док ме баш није зајахала к'о понија.

Него, no big deal. Life goes on.
А иначе ми значи да се у оваквим расправама растрчим, рашчисте ми се ствари. Морам да их формулишем другима, па тако и себи.
mariopan mariopan 23:30 28.01.2015

Re: :))))

milisav68
Predrag Brajovic
Такође, то, као, сироти Грци, навукли их Немци да троше?

Nije sve išlo u potrošnju, bile tu neke afere oko Simensa (a i uopšte sa kreditima) za Olimpijadu, pa onda vojna afera, kao treba vam oružje napašće vas Turci.

A sad kao puj-pike ne važi, ko vam je kriv što ste kupili ciglu.



Мислила сам да ће неко ко се боље дознаје у политику прозборити коју и о томе, о корупцији и куповини цигле..али нико, а ја се не разумем у плитику, исто као Таса, гледам и мислим......

Можда нисам у праву али ови избори у Грчкој су јако важни и са другог аспекта који нико још није поменуо, а то је долазак на власт некога ко није био на власти ни у шеми са неким из старе гарнитуре коју треба ишчупати из корена као коров јер се превише укоренила, који су на " лак" начин, позајмицама, " решавали" проблеме државе па је довели довде?
Мислим да они који су ово замесили не могу бити они који спашаваји и зато је битно да дођу нови, некомпромитовани људи, што ова Влаада има?

И руку на срце,, није све ни покрдено ни отишло у потрошњу.
Грчка има солидну инфраструктуру, мостове, путеве, саобраћајнице ( које бих и нама пожелела) и то свуда, не само главне путеве које туристи виде...уређена је, окречена и заиста функционише, бар онај део који живот значи ( превоз, одношење и рециклажа смећа, државне установе, болнице, све то ради)
mariopan mariopan 23:34 28.01.2015

Re: :))))

hoochie coochie man
2) не видим да ти смета њено помињање величине (мањине?) моје пише, ни теби ни осталим чистунцима.


A to te žacnulo?:)
Ma daj bre Brajo, pa zezanje na tu foru je postalo toliko opšte da više niko u tome ne čita bukvano značenje.
Nije valjda da si ti bukvalno shvatio :)

Al da se ne mešam previše u vašu već tradicoionalnu frku, posebno jer smo se malo približili oko Grka.



Изгледа да је буквално схватио.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:39 28.01.2015

Re: :))))

hoochie coochie man
Čuh večeras da 350 000 ljudi u Grčkoj nama struju, ne može da je plati pa živi bez nje.

Је ли, ко ово рече, стварно ме занима?
Разлика је ред величине:

Some 30,000 households a month have power supply cut

The corporation’s customer service offices are filled with people on a daily basis as they seek to get new payment plans or to have their houses reconnected by paying a part of their debt. PPC data point to a great share of the 30,000 houses and companies whose supply is cut off every month being reconnected a few days later.

:)

СРБИЈА:
U ponedeljak isključenje struje za 70.000 neplatiša
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:41 28.01.2015

Re: :))))

mariopan
Грчка има солидну инфраструктуру, мостове, путеве, саобраћајнице ( које бих и нама пожелела) и то свуда, не само главне путеве које туристи виде...уређена је, окречена и заиста функционише, бар онај део који живот значи ( превоз, одношење и рециклажа смећа, државне установе, болнице, све то ради)


Кад све то саградише, мајку му, баш се питам, и од којих пара?

Грчко економско чудо, други пут:

mariopan mariopan 23:44 28.01.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic
hoochie coochie man
2) не видим да ти смета њено помињање величине (мањине?) моје пише, ни теби ни осталим чистунцима.


A to te žacnulo?:)

Па то су су ствари које се тешко демантују!
:))))))))

Лако ми је око оних лажи Bostanji Pashe и осталих, али овде је meritum ствари помало интиман. А традиције фрке нема, ја са госпођом/госпођицом нисам разменио коментар две и по године, све је избегавајући (никад нисам би ни члан партије ни синдиката ни радничког савета, па такве памети избегавам), док ме баш није зајахала к'о понија.

Него, no big deal. Life goes on.
А иначе ми значи да се у оваквим расправама растрчим, рашчисте ми се ствари. Морам да их формулишем другима, па тако и себи.


Ти опет упорно понављаш твоју мантру о мојој ћерки ( госпођици ) и упорно би хтео да ово пише моја ћерка....помињеш је....изазиваш...а лепо ти је речено стотинак пута да ОНА НЕ ПИШЕ НА ОВОМ БЛОГУ.

Ни на овом нити на неком другом. Не зна да постојиш, капираш?

Како си упоран као магарац ја себи узмам право да се ритнем јер си већ стварно досадан са тим удбашким методама " читања између редова и погађања ко пише"!

Не читаш добро, погађаш ко прстом у мрак и још си упоран ко мазга?
princi princi 23:51 28.01.2015

Re: :))))

Ajda da probamo opet: čisto logički, kako podatak da se u 30,000 domaćinstava (to, pretpostavljam, obuhvata između 60,000 i 90,000 stanovnika Grčke) isključuje i da se najvećem delu njih uključuje struja svakog meseca demantuje podatak da 350,000 stanovnika (pretpostavljam, između 100,000 i 170,000 domaćinstava) Grčke veče 28.1.2015. provodi bez struje?

Ovo mu dođu kao neki mali PISA testovi iz funkcionalne (ne)pismenosti.
mariopan mariopan 23:51 28.01.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic
mariopan
Грчка има солидну инфраструктуру, мостове, путеве, саобраћајнице ( које бих и нама пожелела) и то свуда, не само главне путеве које туристи виде...уређена је, окречена и заиста функционише, бар онај део који живот значи ( превоз, одношење и рециклажа смећа, државне установе, болнице, све то ради)


Кад све то саградише, мајку му, баш се питам, и од којих пара?

Грчко економско чудо, други пут:


Ја прошла летос целим Пелопонезом па горе до Солуна, Аспровалте, Јанине па за Истамбул.....све путевима другог реда...и забезекнуо би се да видиш какви су, какви мостови, тунели, сигнализација савршена....а и аеродом у Атини је новији, нема му петнаестак година. Јеси ли био у Атини, провозао се новим деловима метроа? Блистави мермер, нова кола, савршено одржвање, све блиста.....

....ма јел теби криво што све то имају?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 28.01.2015

Re: :))))

Је ли, ко ово рече, стварно ме занима?


Ne zanm tačno kako se čovek zove, a ni šta radi, nisam detaljno pratio.
Neki dnevnik je bio RTS1 ili B92, večeras. Gost u dnevniku je bio čovek koji ima neke veze sa Grčkom, nije dopisnik, nije neki slučajni prolaznik, zvali su ga komentariše situaciju.
milisav68 milisav68 23:54 28.01.2015

Re: :))))

mariopan
Мислила сам да ће неко ко се боље дознаје у политику прозборити коју и о томе, о корупцији и куповини цигле..али нико, а ја се не разумем у плитику, исто као Таса, гледам и мислим......

Ma ja sam o tim aferama gledao na TV-u pre par godina na B92 u kasnim noćnim satima, emitovali su valjda Dojče vele ili tako nešto, pa se slabo sećam detalja (deca bila manja, pa se "stražarilo" zbog visokih temeperatura).
Грчка има солидну инфраструктуру, мостове, путеве, саобраћајнице ( које бих и нама пожелела) и то свуда, не само главне путеве које туристи виде...уређена је, окречена и заиста функционише, бар онај део који живот значи ( превоз, одношење и рециклажа смећа, државне установе, болнице, све то ради)

Da, pričali su i o tome, kao i o silnim objektima koji su ostali posle Olimpijade, a koji danas ne služe ničemu (recimo ogroman stadion za bejzbol), jer su zahtevi Olimpijskog komiteta bili prenaduvani sa visokim a nepotrebnim standardima (naravno tu su se svi talili sa svima, od političara, preko građevinskih firmi, do članova komiteta).
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 28.01.2015

Re: :))))

Evo sad potražih po netu i nađoh ovo
Ovde se priča o 350000 doamčinstava

LINK
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:06 29.01.2015

Re: :))))

hoochie coochie man
Је ли, ко ово рече, стварно ме занима?


Ne zanm tačno kako se čovek zove, a ni šta radi, nisam detaljno pratio.
Neki dnevnik je bio RTS1 ili B92, večeras. Gost u dnevniku je bio čovek koji ima neke veze sa Grčkom, nije dopisnik, nije neki slučajni prolaznik, zvali su ga komentariše situaciju.

:))))))))))))

Рече ми један чоек
на једном месту,
код једнога чоека,
једну ствар,
не могу ти рећи ђе,
одма би се сјетио који је.



Добро ти је ово.
А још бољи су ови са Венеција тестовима, код којих грчко домаћинство, просечно, мора да има дванаест чланова, да би 350.000 становника било искључено, јер -- каже чланак -- домаћинства на струју поново укључују а few days later*.

Но, сад већ постаје смарање. Ништа паметно даље нема, нити ће бити. Титов раднички савет је рекао своје, објаснио да је Грчка изграђена знојем грчких прегалаца (додуше, вероватно је било и неких кредита за сву ту инфраструктуру, али ко то мари, и што да се враћају), ти појаснио да је неко неком нешто рекао, а шта -- не зна се, а математичари и инжињери утврдили су да се Грци размножавају к'о зечеви, и да живе у задругама**. Свет је у свом пуном складу, ја му вечерас више нисам потребан.

* eng: неколико дана касније
** Ко не зна шта су задруге нек пита Омегу.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:08 29.01.2015

Re: :))))

hoochie coochie man
Evo sad potražih po netu i nađoh ovo
Ovde se priča o 350000 doamčinstava

LINK

:))))

Па барем прочитај линк који си окачио:
Broj domaćinstava koja ne plaćaju račune povećan je za 10 do 15 odsto u odnosu na prve godine krize, kada ih je na godišnjem nivou bilo oko 300.000.

Поздрав.

P.S.
Поздрав и кривом торњу са 350.000 становника.
Ovo mu dođu kao neki mali PISA testovi iz funkcionalne (ne)pismenosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:13 29.01.2015

Re: :))))

Добро ти је ово.


A što nije dobro?
Pitaš me ko je rekao, ja se trudim da ti objasnim, onoliko koliko mogu, koliko se sećam, a ti se smeješ
Šta, treba da ti dokazujem da je tačno to što sam napisao?
Ne veruješ?
E pa baš mi se nešto jebe hoćeš li ti verovati li ne.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:20 29.01.2015

Re: :))))

Ne veruješ?
E pa baš mi se nešto jebe hoćeš li ti verovati li ne.

Ovo mu dođu kao neki mali PISA testovi iz funkcionalne (ne)pismenosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:25 29.01.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic
Ne veruješ?
E pa baš mi se nešto jebe hoćeš li ti verovati li ne.

Ovo mu dođu kao neki mali PISA testovi iz funkcionalne (ne)pismenosti.


Ajd objasni mi na način da i ja, jadan, to shvatim.
Šta nije dobro?
To što nisam zapamtio kako se čovek zove ni koja mu je funkcija?
To dokazuje, šta?
Da nije tačno, da sam izmislio, da je u pitanju neka budala, da si ti u pravu, šta?

blogovatelj blogovatelj 02:39 29.01.2015

Re: :))))

А човек не плаћа порез за цигаре ( акцизе) јер то - не може да плати.

Јел он непоштен или само жртва такозване " државе"?


Klasična balkanska mukica i dilema.
Nikako da mu padne na pamet da ostavi cigare, a?
Ja kad mi Srblji kukaju kako nisu likvidni, prvo što im kažem je da ukinu mobilne, sebi i deci. A oni me gledaju kao da sam s Marsa pao.
Jebote, deca krenu u osnovnu i imaju mobilni. I vama svima to normalno? Ili nije?
blogovatelj blogovatelj 02:42 29.01.2015

Re: :))))

Баш ме чуди


Ne sekiraj se. Ti nisi taj. Ti si pametan.
blogovatelj blogovatelj 02:52 29.01.2015

Re: :))))

Ја прошла летос целим Пелопонезом па горе до Солуна, Аспровалте, Јанине па за Истамбул.....све путевима другог реда...и забезекнуо би се да видиш какви су, какви мостови, тунели, сигнализација савршена


Mene to ne čudi.
Nauzimali se kredita i napravili puteva.
Tako i kod Tite bilo. A da viš posle, kad je došlo vreme da se dug vrati, pa nema para.
Pa ovi isti mrski bankari kažu nema problema, ako nemaš keša, a ti daj ostrva.
A Milošević ne da! Ponosan.
Ček, nešto sam pobrko, Milošević nije imao ostrva.
mariopan mariopan 10:16 29.01.2015

Re: :))))

milisav68
mariopan
Мислила сам да ће неко ко се боље дознаје у политику прозборити коју и о томе, о корупцији и куповини цигле..али нико, а ја се не разумем у плитику, исто као Таса, гледам и мислим......

Ma ja sam o tim aferama gledao na TV-u pre par godina na B92 u kasnim noćnim satima, emitovali su valjda Dojče vele ili tako nešto, pa se slabo sećam detalja (deca bila manja, pa se "stražarilo" zbog visokih temeperatura).
Грчка има солидну инфраструктуру, мостове, путеве, саобраћајнице ( које бих и нама пожелела) и то свуда, не само главне путеве које туристи виде...уређена је, окречена и заиста функционише, бар онај део који живот значи ( превоз, одношење и рециклажа смећа, државне установе, болнице, све то ради)

Da, pričali su i o tome, kao i o silnim objektima koji su ostali posle Olimpijade, a koji danas ne služe ničemu (recimo ogroman stadion za bejzbol), jer su zahtevi Olimpijskog komiteta bili prenaduvani sa visokim a nepotrebnim standardima (naravno tu su se svi talili sa svima, od političara, preko građevinskih firmi, do članova komiteta).


Да, то је све тачно, ти објекти и сада стоје. Изграђено је и много неких станова, наводно за олимпијце па ће их као касније продати....е, нису продаати..
mariopan mariopan 10:27 29.01.2015

Re: :))))

blogovatelj
Ја прошла летос целим Пелопонезом па горе до Солуна, Аспровалте, Јанине па за Истамбул.....све путевима другог реда...и забезекнуо би се да видиш какви су, какви мостови, тунели, сигнализација савршена


Mene to ne čudi.
Nauzimali se kredita i napravili puteva.
Tako i kod Tite bilo. A da viš posle, kad je došlo vreme da se dug vrati, pa nema para.
Pa ovi isti mrski bankari kažu nema problema, ako nemaš keša, a ti daj ostrva.
A Milošević ne da! Ponosan.
Ček, nešto sam pobrko, Milošević nije imao ostrva.

Па мени је драго да су ипак нешто урадили, нешто трајно и добро за целу земљу.

Ми смо исто задужени до гуше а не видим на шта се то све потрошило? Ми смо наше паре које смо позајмили изгледа појели?

Изузев Београда и околине не видим градилишта нигде даље. Обрадовао ме и блог г, Черевичана о коридору кроз целу Србију, стварно огроман подухват....а Грци су то урадили, премрежили путевима целу Грчку.

Е, што су узели паре....па и ја бих узела да ми неко нуди да ОДМАХ средим целу земљу, да не газе блато у 21. веку, да већ ова генерација живи како доликује а не да чекају још 50 година на то.
Невоља није у томе што су узели него у томе што је велики део тих пара нестао, ово што је видљиво да је урађено то је само димна завеса да се не види ко је ту и колико био " добар" па су паре узимане неразумно а трошене нетранспарентно...
А поређење са Титовим временом ти је погрешно јер свака република, садашње државе, тада и у тренутку распада, нису биле задужене колико су сада.
qqriq qqriq 10:31 29.01.2015

Re: :))))

I uopšte, šta dangubite ovde po blogu, što niste u Davosu, nije mi jasno?


Ako sebe išta pitam i pitam i pitam, ccc, a i ti mi frendica pa tako?!
qqriq qqriq 10:42 29.01.2015

Re: :))))

Грчка има солидну инфраструктуру, мостове, путеве, саобраћајнице ( које бих и нама пожелела) и то свуда, не само главне путеве које туристи виде...уређена је, окречена и заиста функционише, бар онај део који живот значи ( превоз, одношење и рециклажа смећа, државне установе, болнице, све то ради)


poredjenja s nama su suvišna. meni i beograd ostao ista kasaba kakvu pamtim iz detinjstva a govorim o centru, a kad krenem na zlatibor, pa godinama gledam uvek iste pustahije i nemalterisane kuće budibogsnama , tek poneki staklenac out of nowhere, na obroncima čačka, recimo

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:35 29.01.2015

Re: :))))

Који је ово колапс у мозгу: Мазни паре, баш те брига, од тих злих западњака. Јес' да си лопов и говно, ал' баш те брига: поносит си. Јер ниси као они, неморалан. (?!)

Нама се комунизам на*ебао мајке, за пет генерација. А не за ове две-три сада живе.
mariopan mariopan 12:48 29.01.2015

Re: :))))

qqriq
Грчка има солидну инфраструктуру, мостове, путеве, саобраћајнице ( које бих и нама пожелела) и то свуда, не само главне путеве које туристи виде...уређена је, окречена и заиста функционише, бар онај део који живот значи ( превоз, одношење и рециклажа смећа, државне установе, болнице, све то ради)


poredjenja s nama su suvišna. meni i beograd ostao ista kasaba kakvu pamtim iz detinjstva a govorim o centru, a kad krenem na zlatibor, pa godinama gledam uvek iste pustahije i nemalterisane kuće budibogsnama , tek poneki staklenac out of nowhere, na obroncima čačka, recimo


Ми смо касаба за Грчку, то сам тек летос видела јер сам пропутовала делове Грчке које обично туристи не виде, нису на главним саобраћајницама.

Дошла сам у Атину авионом, први пут ме нико није чекао колима па сам до града дошла метроом. После неколико станица каже возач преко разгласа да сви изађемо на следећој станици јер се нешто покварило, други вох стиже за минут.....мислим се који црни минут, сад ћу сат-два да чекам има деца да се успаниче, иовако су мислили да је превише компликовано да тако дођем ( требало је да мењам метро у више праваца).
Оде тј воз у рикверц и не прође тридесетак секунди долази други и видим да пише правац који мени треба - БРАВО Грци.

Сутрадан смо нас четворо ( син, ех-снајка, њена мама из Пољске и ја) кренули на то путешествије, одмор за две маме како су деца то и замислила. Да видимо Грчку и Истамбул онако како их мало који туриста види. Део пута бродом, колима највише, са спавањем заказаним по хотелима у скоро сбим местима које је вредело видети..

Тако сам из Атине ишла ка северу преко Коринта, али не аутопутем већ преко планина, села, језера ( да видиш какав прелеп и огроман мост има преко језера ( заборавила сам како се језеро зове, то син све зна и зсто смо туда ишли) и све је сређено, куће окречене, путеви новији, чисто, чисто, чисто...

А Београд је улепљен блатом, црна водурина на удубљењима по улицама, прође бус па дигне талас и окупа све на тротоару....далеко смо ми од њих.

А Вучић кад рече да ми нисмо Грчка мислим се јел' он икада видео Грчку осим из авиона?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:22 29.01.2015

Re: :))))

Мислим да су синдикалне свињске полутке биле кључни састојак у том свенародном тровању...
blogovatelj blogovatelj 13:35 29.01.2015

Re: :))))

Ми смо наше паре које смо позајмили изгледа појели?


Da. Posto je onaj jeftin leba u Srbiji? A posto najjeftiniji leba u Grckoj?
E vidis, ta razlika u ceni, pa puta broj lebova dnevno, pa puta 365, toliko Srbija svake godine rsne para samo za jeftin leba. Probaj da izracunas koliko je to para. Te pare mnogi u Srbiji placaju, a ti si toga nesvesna.
A mleko? Posto je mleko u Srbiji, a posto u Grckoj?
I tako redom...
Ali sa tobom pricati o ekonomiji, to stvarno nema svrhe.
Ti jos uvek nisi shvatila da ekonomija ima veze sa interesom i zaradom, ne sa humanoscu. Za tebe je novac papir, a ne shvatas da iza pravog novca, onog koji vredi, stoji neciji krvav rad. Ili rad ili razmisljanje. I taj neko ne voli kad ga zavrcu na ciketanske fore, kako to Srbi i Grci vole da rade.
Tako da, moja procena je da je ovaj nova budala tipa Milosevica koju su na Balkan postavili da bi zapoceli novi rat. I naravno, takvi najvise u crno zaviju sopstveni narod.
Najiskrenije se nadam da gresim.
mariopan mariopan 15:16 29.01.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic
Мислим да су синдикалне свињске полутке биле кључни састојак у том свенародном тровању...

Само кад нису конзерве из официрских магацина?

А ти би као привилеговано официрско дете тим комунистима морао споменик да подигнеш јер да њих није било још би у Београд долазио запрегом из неког селета и не би имао ЦВ који свако мало качиш по блогу,

Не би било заставица којим смо Тити махали и које смо плаћали да би бизнис твог тате цветао и не би ти он ( тата) ту капиталистичку колевку још у она времена тако лепо заљуљао да се на њој и дан данас санкаш.

То је само у том и таквом комунизму могло бити. Данас би све своје што имаш морао да платиш, и не би тако праведнички грмео да своје рачуне сви треба да плате док у џепу имаш диплому бесплатног школовања које су ти омогућили многи људи којима се са плате скидало за твоје образовање, лечење......све што данас имаш дугујеш њима,, тим људима, и систему који је то омогућио.

Не пљуј у тањир из кога си више од пола живота јео.

mariopan mariopan 15:19 29.01.2015

Re: :))))

Блоговатељ.

Нисам несвесна, само разочарана што нисмо нешто више урадили, нешто трајно и свима корисно.

И ја се искрено надам да грешиш, али видећемо.


Едит

Мало сам рзмислила о томе што кажеш за Ципраса, па се ипак не бих сложила, зато што је та земља у толико великом проблему да је неко морао да ту луду вртешку заустави. До овога је морало даа дође, био он или неко други.

Рекла бих да су се скоро све Владе у Грчкој у последњих десетак година одржавале на мишиће које су подупирали страни кредитори само да неко не би рекао то " доста"?

Могли су све то раније да зауставе? Зашто нису?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:16 29.01.2015

Re: :))))

mariopan
Данас би све своје што имаш морао да платиш...

За разлику од Грка?!
:)))))))))))

Поздрав, теби и твојим вечним седамдесетима. Када ментално дотетураш барем до осамдесетих, радоваћу се да опет попричамо.
mariopan mariopan 17:16 29.01.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic
mariopan
Данас би све своје што имаш морао да платиш...

За разлику од Грка?!
:)))))))))))

Поздрав, теби и твојим вечним седамдесетима. Када ментално дотетураш барем до осамдесетих, радоваћу се да опет попричамо.


Шта је било Брајовићу?
Дошао конобар, питао _" Шта смо имали?" а ти звиждућеш?

За мене не брини, ја сам одлично, дирљива ми је твоја брига за моје здравље.


Пс

И што за разлику од Грка, па управо ти пишем да се ти од њих не разликујеш.
zilikaka zilikaka 20:28 29.01.2015

Re: :))))

у центру Солуна, у једном од највећих локала, сео сам им на кичму да откуцају исправан фискални рачун, јер су ме изнервирали


Možda nije za poređenje, al ja se sećam da je '95. iz jedne pekare u Kavali istrčala prodavačica da mi tutne fiskalni račun za jednu kiflu, koju sam prethodno kupila.
Kontrola im je bila jako stroga i kazne ogromne, pa nikom nije padalo na pamet da se igra.

Eeeej, a to je bilo pre 20 godina, i znaš sećaš se ko je tad u Srbiji uopšte izdavao ikakav račun?
freehand freehand 20:34 29.01.2015

Re: :))))

zilikaka
у центру Солуна, у једном од највећих локала, сео сам им на кичму да откуцају исправан фискални рачун, јер су ме изнервирали


Možda nije za poređenje, al ja se sećam da je '95. iz jedne pekare u Kavali istrčala prodavačica da mi tutne fiskalni račun za jednu kiflu, koju sam prethodno kupila.
Kontrola im je bila jako stroga i kazne ogromne, pa nikom nije padalo na pamet da se igra.

Eeeej, a to je bilo pre 20 godina, i znaš sećaš se ko je tad u Srbiji uopšte izdavao ikakav račun?

Koleginice, pardoniram ali to je nemoguće. Svi su Grci lenčuge i lopovi. A i grčka guzičarska ekonomija je nikakva.
princi princi 21:27 29.01.2015

Re: :))))

Sine, ovo baš napeto. Jbt, još će na kraju od guzičara ispasti kršni Vikinzi!
freehand freehand 21:42 29.01.2015

Re: :))))

princi
Sine, ovo baš napeto. Jbt, još će na kraju od guzičara ispasti kršni Vikinzi!

Mis'iš - od Kavale do Valhale?

princi princi 22:55 29.01.2015

Re: :))))

Nemoj ništa da me pitaš, ja sam k'o proverbijalna baba koja gleda pornić samo da bi videla da li će se na kraju uzeti. I pita glupa pitanja.
Ribozom Ribozom 09:57 30.01.2015

Re: :))))

Brajovicu, ovaj bolid je podrzao neke tvoje ideje, sto ne znaci da je podrzao ceo kompleks tvojih ideja.
Veoma mi mutno to sto sebe predstavljas kao desnicara, a bekgraund ti partizanski, tj. sve sto imas, imas zahvaljujuci nazovi levicara.
Zao mi je, ti nikad neces biti desnicar, mada ti verovatno fancy predstavljati sebe tako.
Desnicari su u Srbiji pobijeni posle WWII, i njih su pobili ti komunisti koji su tebi omogucili (pazi zavrzlame) da ti postanes desnicar.
Uporno ponavljanje pojma 'narodne potrosacke guzice' te ne svrstava u desnicare.

p.s. necu moci dalje da vodim diskusiju, jer sam zauzet do subote vece.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:14 30.01.2015

Re: :))))

Ribozom

Мислим да ниси баш најбоље ишчитао термим: гузицо-потрошња (никада нисам написао народна, то си ти дописао), искључиво је економски термин. Идеолошки не.

Такође, мислим да враћање кредита није ствар идеологије, ни леве ни десне. Да ли то значи да све земље у којима се кредити уредно враћају јесу десничарске? И супротно? Има другарица и другова који мисле да враћање кредита ипак јесте ствар идеологије.

Није тачно да све што имам имам захваљујући левичарима. Далеко је тачније да све што имам имам захваљујући десничарима, левичарима, кредитима, родитељима, пријатељима и раду. Иначе, имам довољно кредита да би ова филозофија о њиховом невраћању требало да ми прија! :)))))

Не осећам задовољство припадајући ниједном идеолошком корпусу: религији, партији, идеологији, пионирима, скаутима... Тако да се не осећам ни десничарем.

Укратко: Мутно је све то, моја Беатриче...
shkval shkval 10:34 30.01.2015

Re: :))))

brajovicu, jel tebi stvarno toliko tesko skapirati da si k'o proliv dosadan?
milisav68 milisav68 11:11 30.01.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic
Није тачно да све што имам имам захваљујући левичарима. Далеко је тачније да све што имам имам захваљујући десничарима, левичарима, кредитима, родитељима, пријатељима и раду.

Isto kao Laki.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:48 30.01.2015

Re: :))))

shkval
brajovicu, jel tebi stvarno toliko tesko skapirati da si k'o proliv dosadan?

Да ли ти мислиш да ћеш овим коментаром ишта више рећи о мени него што си рекао о себи?
Да ли ти мислиш да је свет направљен за твоју забаву?
Да ли толико способан да управљаш својом вољом и очима да прескачеш читање коментара који су ти досадни?
Ниси?
Онда ми је искрено жао, то је тешка физичка и ментална мана.

(Је л' верујеш, ја сам се сад присећао ко си ти, и једва се сетих да си ти онај који ми је објашњавао да свуда по свету фалсификују универзитетске дипломе без последица, и ничега се другог о теби не могу сетити, па да ме убијеш...)

shkval shkval 12:19 30.01.2015

Re: :))))

dzaba brajovicu, ja ne citam to sto pises, samo preskacem, onaj tockic za skrolovanje na misu ce uskoro da se pokvari, koliko ima za preskakati...


mariopan mariopan 16:01 30.01.2015

Re: :))))

milisav68
Predrag Brajovic
Није тачно да све што имам имам захваљујући левичарима. Далеко је тачније да све што имам имам захваљујући десничарима, левичарима, кредитима, родитељима, пријатељима и раду.

Isto kao Laki.





Да, као Лаки.

Не кажем ја да то није Брајовић стекао тешким радом, учењем и уз помоћ породице као што он каже, да се разумемо, само кажем да је у та времена требало имати и много среће. Родити се у правој породици у права времена је недостижан идеал који је он постигао и скидам му капу за то.

Требало је онда и памети па искористити све што ти се као привилегованом слоју пружа на тањиру, и то бесплатно, покусати све најбоље из те комунистичке чиније, сачекати педесет година да се то заборави и онда отворити пенџер на стану поштено откупљеним и плаћеним 100 марака, ( претпостављам, добро можда 200 м), пљуцнути на сиротињу и праведнички загрмети - " радите барабе, нема бесплатног ручка".

А питам се шта би било да се случајно недајбоже родио као дете предратног капиталисте са кућом на Дедињу, или интелектуалца са станом на Теразијама, или богатог сељака.....е не би намсе главе ннаносио, а то би била штета. Срећом па није.

Све у свему, бесплатног ручка има, само треба имати и мало среће.
blogovatelj blogovatelj 16:37 30.01.2015

Re: :))))

Све у свему, бесплатног ручка има, само треба имати и мало среће.


Nema. Nikad. I nigde.
I oni divni mostovi, putevi i tuneli na Peloponezu bice placeni, jer jos uvek nisu. Platili su ih Nemac i Francuz, Grci nisu.
Jedino sto nisam siguran je da li ce im pare biti uplacene redovno na racun, hoce li to platiti ostrvima, ako ne budu imali para, ili ce im se zemlja tresti, pa ce to kasnije platiti sa jos dodatnim kamatama, kao sto i Srbija danas placa, jer nije htela da da ostrva 1990.
mariopan mariopan 21:21 30.01.2015

Re: :))))

blogovatelj
Све у свему, бесплатног ручка има, само треба имати и мало среће.


Nema. Nikad. I nigde.
I oni divni mostovi, putevi i tuneli na Peloponezu bice placeni, jer jos uvek nisu. Platili su ih Nemac i Francuz, Grci nisu.
Jedino sto nisam siguran je da li ce im pare biti uplacene redovno na racun, hoce li to platiti ostrvima, ako ne budu imali para, ili ce im se zemlja tresti, pa ce to kasnije platiti sa jos dodatnim kamatama, kao sto i Srbija danas placa, jer nije htela da da ostrva 1990.

Како нема бесплатног ручка?
Дођи ти у Србију па ако си близак са влашћу или род, кум, пашеног....има да те обаспу бесплатним ручковима, има да се купаш у њима, да се скијаш, сунчаш, возиш у њима, станујеш у њима, и дижеш на кредит који никад нећеш вртити колико год хоћеш тих ручкова.
Не зезам се.
Само треба да се родиш под срећном звездом.

А за Грке не брини, нису они ни рекли да неће платити, они само кажу " пустите нас да преживимо да бисмо то могли да вам платимо"!

И још кажу " Хајде да видимо ко је нама и колико дужан па да пребијемо дуг"? Ево Немачка се већ прави луда за неких 11 милијарди садашњих пара а присилила је Грчку да јој '43. да бескаматни " кредит", наравно увртањем руку, и сад звижде и гледају у плафон? Кажу да је тај дуг решен одавно. Чекам да чујем како је " решен" кад у Грчкој о томе појма немају?

А ти си у праву за оне " папириће",, био је то емотиван коментар са моје стране јер још мислим да човек док је жив може нешто и да уради, почне неки посао и врати дуг било кад, а мртав човек не може....осим ако циљ свега овога није био неки други интерес великих ѕила који ми сада не видимо?

Ја ситуацију видим као коцкање на рулету. Дошли банкари, видели великог дужника за рулетом, нудили му паре, коцкали се и они све меркајући острва, Акропољ ( Меркел им поручила да га продају а они њој " дођи и узми"..... дужник изгубио на рулету.....е сад је питање зашто само дужник да се обеси кад су се коцкали и банкари?

Они су савршено добро знали какав је дужник Грчка и опет су долазили са врећама новца?

Шта о томе мислиш?
mariopan mariopan 21:33 30.01.2015

Re: :))))

@ Блоговтељ

Острва НИКАД неће продати. Ни педаљ земље неће продати јер није њихова, него њихове деце и будућих поколења. Они чак имају закон који забрањује продају земље странцима.


Они мостови, путеви....начичкани су наплатним рампама, то је дато у концесију и наплаћује се већ, не брини, и то папрено. Они ће сами себе да отплате.

Иако је оваква ситуација тамо не влада никаква анархија, све функционише осим кад не функционише због штрајка на пример....али чим прође штрајк сав посао који се накупио хитно одраде ти исти који су штрајковали.

Видиш читава брда смећа јер је штрајк, сутра и ноћ и дан раде да то ураде ако је штрајк завршен.

Онда, дужни су да пријаве штрајкове и онда направе раѕпоред кад ко штрајкује да би се живот нормално одвијао за оне друге који не штрајкују.

Например штрајкује метро али тада мора да ради трола, бус, трамваји...онда на смену штрајкују и остали.
cane cane 21:13 31.01.2015

Re: :))))

Поздрав, теби и твојим вечним седамдесетима. Када ментално дотетураш барем до осамдесетих, радоваћу се да опет попричамо.


mariopan je za tebe stigla do dvehiljadeosamdesete.

cane cane 21:14 31.01.2015

Re: :))))

Дошао конобар, питао _" Шта смо имали?" а ти звиждућеш?


nije njemu nikad dosao konobar.

bas zato je sad otvorio restoran, i salje konobare drugima.


cane cane 21:18 31.01.2015

Re: :))))

Да ли ти мислиш да ћеш овим коментаром ишта више рећи о мени него што си рекао о себи?


nisam siguran da je ovde shkval taj koji kaci svoje sivijeve na blogu...

mariopan mariopan 22:06 31.01.2015

Re: :))))

cane
Поздрав, теби и твојим вечним седамдесетима. Када ментално дотетураш барем до осамдесетих, радоваћу се да опет попричамо.


mariopan je za tebe stigla do dvehiljadeosamdesete.




Ribozom Ribozom 13:46 01.02.2015

Re: :))))

Predrag Brajovic

Svestan sam da ovde zastupamo levicarske/desnicarske ideje kroz prizmu mesta zivljenja, pozicije u drustvu, ili porodicnog nasledja. Zajednicko nam je da su nam usled 50-ogodisnjeg nazovi 'liberalnog komunizma' vidjenja levo-desno pobrkana.
Ispod ove podele, je u ovom trenutku aktuelnija podela istok-zapad (Rusija-EU).
To je najbanalnija, najopasnija i najogoljenija politicka podela.

Mene su strecnuli tvoji zahtevi za 'svetskom vladom'. Ma koliko je tvoj stav vodjen dobronameran, u sustini je utopisticki. On je, po meni, posledica sustinsko nepoznavanje kapitalizma. Kapitalizam se ne moze ukrotiti, bar ne u zemljama koje su slicne Srbiji. I ravnomerna raspodela bogatstva bi se svela na to da se bogate zemlje dokopaju ruske nafte i gasa.
Kada pricamo o mehanizmima ravnomerne i pravicnije raspodele kapitala u Srbiji tu se slazemo. Ja mislim da je najznacajnije sto treba da se uradi: progresivan porez, veliki porez na nasledjivanje i efikasan socijalni sistem. To bi uslovilo dobru kontrolu kapitala i samim tim bi predstavljalo prst u oko krupnom kapitalu . Krupni kapital zastupa EU pa bi to znacilo da niko nema novca da kupi mercedes) i eto konflikta sa njima. I onda bi se desilo ono sto se sada desava sa Grckom, ostao bi ogoljeni izbor Rusija ili EU.

Zapravo, taj izbor Grcka i nema vec se radi o flertovanju vlasti sa tom 'opcijom'.
Nova vlast hoce da sebi stvori malo prostora kako bi ojacala svoju poziciju za pregovore sa krupnim kapitalom/EU. Nece uspeti jer je i EU u krizi i ne moze sebi da priusti luksuz otpisa dogova Grckoj, ili lagodan zivot grcima. Znacajno je sve ovo zato sto ukazuje na los mehanizam funkcionisanja kapitala u EU. Grcima se ostvarila ona najgore kletva: imao pa nemao. Ostaje im jos veci ocaj kada ukapiraju da im nema mrdanja i da dug nikad nece moci da vrate.
Jedina im nada da ce EU masinerija popustiti u strahu da se 'pobuna' ne prosiri. Tu ce jaka medijska masinerija odraditi svoje, marginalizovanjem Grckog pitanja.
Dakle tu si u pravu: tresla se gora, rodiCE se mis.

Da li treba da zalimo Grke, ne? Njihovo olako shvatanje zivota ih je dovelo tu gde jesu. Isto vazi za sve Srbe. Ma koliko vam se cini da ste siromasniji, ima i gore.

p.s. mozda je malo napisano zbrda-zdola, ali mozes da vidis iz ovog posta kako izgleda misljenje nekog kada ne 'pripada ni jednom ideoloskom korpusu'.





mariopan mariopan 14:45 01.02.2015

Re: :))))

@ Рибозом

Ти си у праву, неће се десити ништа. Сад после првог шока сви само одмеравају мишиће.

Грчка мора да добије предах ( и добиће га овако или онако) да може неке паре да убаци у привреду не би ли зарадила оно што мора да врати. Сад не може да заради а ако не зарађује како очекују да врати дуг?

Ни мени их није жао у оном смислу " не морате да вратите" , напротив, има да раде и враћају......само подвлачим црту када голи живот и опстанак дође у питање, јер тај голи живот није у питању за оне који су узимали те кредите и највише се од њих овајдили него живот обичног народа који на све то није ни могао да утиче али који све то животима плаћа. Буквално животима.

Они морају преживети, а како, то нека се договоре.
Ако се не договоре, како нису једини гладни на планети, биће великог тумбања по свету јер ће гладни кенути да сами узму оно што верују да им припада. А то никад није на добро изашло.
gordanac gordanac 23:13 25.01.2015

reči pobednika

Radical Syriza party set for big poll victory

"You are an example of history which is changing.

"The troika for Greece is the thing of the past," he added, referring to the country's biggest international lenders - the European Union, International Monetary Fund (IMF) and European Central Bank (ECB).

Mr Tsipras earlier vowed to reverse many of the austerity measures adopted by Greece since a series of bailouts began in 2010.
It promises an end to Greece's painful austerity measures and wants to renegotiate its debt
Markets worry about a Greek debt default and a possible exit from the eurozone, though Syriza says it wants to keep the euro"


Prošlost je "Troika" - kreditori EU, MMF i ECB, za Grćku je dogovaranje s njima "završeno",
Prošlost su "mere štednje", koje su bile (i jesu) deo "paketa" dogovora o dugovanjima Grčke.
Nije prošlost proces pregovaranja o dugu Grčke (240 milijardi evra) - namera je zahtev za oprostom 1/2 duga.
Nije prošlost odluka Grške da ostaje u eurozoni.

Koalicija za sada do ovog trenutka, nije spominjana, osim sa "Rekom" i "Nezavisnim Grcima", parlament ima 300 mesta, od kojih su 50 "rezervisana" za najjaču stranku (ili koaliciju) a ako dobije 40,4% ima samostalno većinu.
Grčka ima oko 9,8 miliona stanovnika i relativno uspešnu ekonomsku godinu za sobom (rast prvi put od 2009)

EDIT:
ako nema dogovor sa USA, poseban, ili sa drugim kreditorima, već sada, nema čime da istovremeno ostvari i "prošlost Troike" i prekid "austerity"
Ili ima - u slučaju da u narednih šest nedelja pronađe resurs kod kuće, u bilo čemu.
freehand freehand 00:08 26.01.2015

Re: reči pobednika

Ili ima - u slučaju da u narednih šest nedelja pronađe resurs kod kuće, u bilo čemu.

Pa nisu SAD i kuća jedina mesta gde ima kapitala. Možda se povedu za turskim komšijama?
gordanac gordanac 00:20 26.01.2015

Re: reči pobednika

freehand
Ili ima - u slučaju da u narednih šest nedelja pronađe resurs kod kuće, u bilo čemu.

Pa nisu SAD i kuća jedina mesta gde ima kapitala. Možda se povedu za turskim komšijama?

Pa lepo piše:
ako nema dogovor sa USA, poseban, ili sa drugim kreditorima, već sada, nema čime da istovremeno ostvari i "prošlost Troike" i prekid "austerity"

Ali ko još da mari i čitanje?
A ovo:
Ili ima - u slučaju da u narednih šest nedelja pronađe resurs kod kuće, u bilo čemu.

se ne odnosi na kreditore, nikakve.
freehand freehand 00:24 26.01.2015

Re: reči pobednika

Ali ko još da mari i čitanje?

Pardon, mada i nije da me ne zbunjuje izdvajanje USA, ako su ti drugi kreditori sa zapadne strane. Ako su, pak, sa istočne - valjalo bi ih i pomenuti poimence. Prvenstveno Kinu, rekao bih.
A ovo:
Ili ima - u slučaju da u narednih šest nedelja pronađe resurs kod kuće, u bilo čemu.
se ne odnosi na kreditore, nikakve.

Rekoh
Pa nisu SAD i kuća jedina mesta gde ima kapitala.

Kapital nije isto što i kredit.
Ali ko još mari da čita?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:25 26.01.2015

Re: reči pobednika

Читање је прецењено!

Иначе, видим да је Миланче на мом трагу, једино није спреман да се одрекне ни маслиновог уља, ни ћетен алве, ни фета сира, ни баклава! (Јесу ли бар баклаве грчке? Шта, нису??? Па зар они нису колевка цивилизације???)
gordanac gordanac 00:37 26.01.2015

Re: reči pobednika

Па зар они нису колевка цивилизације???)

Jok
Nisu čak ni Egipćani drevni, izgleda
Ima "new kid in the block", kažu:

Göbekli Tepe

Komšiluk, ipak, otud verovatno ta neodlučnost o maslinovom ulju, ćetenoj, feti i baklavama.
gordanac gordanac 00:39 26.01.2015

Re: reči pobednika

Kapital nije isto što i kredit.
Ali ko još mari da čita?

Ne odnosi se ni na kakav kapital, piše lepo "resursi kod kuće", da tu ima kapitala ne bi bilo problema
freehand freehand 00:43 26.01.2015

Re: reči pobednika

gordanac
Kapital nije isto što i kredit.
Ali ko još mari da čita?

Ne odnosi se ni na kakav kapital, piše lepo "resursi kod kuće", da tu ima kapitala ne bi bilo problema

Sve mi je jasno sem sitnice - kakav bi to resurs mogao biti u kontekstu kreditora koji si ti postavila?
Perpetuum mobile? Tri ribe za sto svatova i voda iz vina, čarobni stočić sa kojeg se jede a nikad ničega ne nestaje?
gordanac gordanac 00:52 26.01.2015

Re: reči pobednika

Taj resurs nije u kontekstu kreditora, lepo piše.
"Ili ima - u slučaju da u narednih šest nedelja pronađe resurs kod kuće, u bilo čemu."
28.02.2015 ističe dogovoreni program Grčkoj, zato šest nedelja, a resurs mu može biti svašta.
Milan Novković Milan Novković 00:55 26.01.2015

Re: reči pobednika

једино није спреман да се одрекне ни ...

Ne odriči se danas onog što možeš da ostaviš za sutra

Ja, u principu, navijam za Evropu (recimo da se Jugoslavija podrazumeva kao default).

To uopšte nije u suprotnosti sa posmatranjem Tonija Blera, npr, kao zlikovca čije su ruke krvave i koji treba što pre da se ušuška iza nekih rešetki.

Pa navijam i za US, ja se sa Amerima ovde dobro slažem i lako ih i brzo razumem, većinu, ali ne vidim problem u gledanju na oligo-neocon gramzivo i krvoločno zlo kao nešto čemu se smrtna kazna previše dugo odlaže.

Ja navijam za zapad, nego je Evroazija zdravija i logična budućnost. Multipolarnost je već realnost i deo zapada koji zovemo Evropa je sada odjednom sve jače nakačen na Aziju.

Imam ja svoju zbunjozu, naravno, ja sam levo od centra, relativno dosta iako kažem da sam malo levo, ali poslednji ludak za koga ću ovde glasati je Ed Miliband, laburista, i ja glasam za konzervativce.

To je strašan moralni problem - umeju oni sa ekonomijom, tj nemaju pojma nego umeju da daju mandat onima koji umeju i Uk ekonomija je sada jako zdrava, jedna od najzdravijih u svetu, za svoju veličinu, ali isto tako krvoločno i gramzivo potpomažu sejanje smrti i bede po ostatku sveta.

Samo neće laburisti biti ništa bolji, te vlade su ionako tek drugi sloj ispod vrha, a na vrhu je oligarhija, i oni će mlatiti po svetu kako im se kaže samo će kod kuće traćiti više novca na gluposti.

Teško da grčka levica može bilo šta da uradi a što odskače od većih i neminovnijih tokova koji se ipak vrte oko Kine i Rusije i US sa saveznicima. Može samo da galami i kada dođe vreme svi će utihnuti i polako, dok mi gledamo na drugu stranu, doći nazad u tokove koji su prejai za njih da bi se opirali.

Svaki pokušaj da budu nešto psoebno radikalni bi prvo njima naneo mnogo više štete nego koristi - lako je voditi državu na nivou neegzekutivnih parola.
freehand freehand 01:01 26.01.2015

Re: reči pobednika

a resurs mu može biti svašta.

Može hintić neki, šta bi to moglo biti?
princi princi 01:11 26.01.2015

Re: reči pobednika

i ja glasam za konzervativce.

Za onog Bosančerosa? Imam transfer blama svaki put kad otvori usta da nešto kaže. Neopevana budala.
freehand freehand 01:15 26.01.2015

Re: reči pobednika

princi
i ja glasam za konzervativce.

Za onog Bosančerosa?

Ja ne znam većeg konzervativca od KadJeTeškoČovića.
myredneckself myredneckself 02:56 26.01.2015

Re: reči pobednika

gordanac
Ima "new kid in the block", kažu:

Göbekli Tepe

I tako...ode Džeriko s vrha liste.
Ali šta ćemo, ostaće nam lepi glasovi o Džeriko-u. Haleluja!

Goran Vučković Goran Vučković 03:01 26.01.2015

Re: reči pobednika

To u studiju je lepo, ali vidi kako izgleda kad je motivisana (nešto u kategoriji tih jerihonskih truba):

Milan Novković Milan Novković 09:14 26.01.2015

Re: reči pobednika

princi
i ja glasam za konzervativce.

Za onog Bosančerosa? Imam transfer blama svaki put kad otvori usta da nešto kaže. Neopevana budala.

Meni su dobri političari više-manje kao drugi dobri ljudi, što se tiče moje reakcije kad ih vidim.

A loše delim na dve grupe i po pravilu mi dobro upadaju u jednu od njih - one što ne mogu na licu da sakriju da su zli (takav mi je sada Ed M.) i oni koji u licu na najprviji pogled izgledaju bolji od dobrih ljudi pa je stvarno čudan osećaj kad ih gledaš po Nti put kako pričaju.

Na sreću ovde je civil service - ako ne dozvoliš shadow kancelaru i ženi mu da štancuju quangos pa tako pravila i procedure koji na kraju parališu, i levica ume tako, ko pušteni s lanca dok ne shvate da prvi njutnov zakon postoji donekle i u drušvu - civil s. je ko Berlinska Filharmonija - super bi im bio Karajan da ga ima, a ako ga nema idi po žurkama, slikaj se i ostavi ih na miru.
qqriq qqriq 14:42 26.01.2015

Re: reči pobednika

Ima "new kid in the block", kažu:

Göbekli Tepe



a ja se, ccc, pitam što li mene turska vuče li vuče.
Ribozom Ribozom 23:39 25.01.2015

ROH za DZ

qqriq qqriq 00:23 26.01.2015

eh

kad Vučić čestita izborni trijumf pa pohvali ukidanje mera štednje, a moraće jer šta drugo, prva tačka pobede.
meni samo to fali za Emotional Bella Ciao
JJ Beba JJ Beba 00:29 26.01.2015

Re: eh

meni samo to fali za Emotional Bella Ciao

:)

Μπέλα Τσάο
ivana23 ivana23 00:36 26.01.2015

Re: eh

Milan Novković Milan Novković 09:43 26.01.2015

Uh

Gledam komentare iz raznih delova Evrope i uglavnom "nežno" upozoravaju kako su grčke želje neodržive, dok iz Italije stiže jedan:

"After this vote we will have new opportunities to pursue change in Europe to create growth and investment and fight against unemployment."

Ovo je očaj, između redova, gde se očekuje da Grčka bude presedan pa da se "fiksiraju" i ostali, Italija, Španija, Portugalija, .... ko li već.
alselone alselone 09:45 26.01.2015

Ja glasam da se ocepe

Pa kad im za par godina ode sve u majcinu, dodjem sa 100 evrica na Tasos i provedem se ko devedesetih sa 100 maraka. Daj svega!
tadejus tadejus 10:17 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

alselone
Pa kad im za par godina ode sve u majcinu, dodjem sa 100 evrica na Tasos i provedem se ko devedesetih sa 100 maraka. Daj svega!


e neće da može nego drješi kesu do zadnje pare pa putuj..

poetično je to sve, kao dođite da ih uzmete, na štitu ili sa njim i te priče, ali taj njihov Cipras je već u predizbornoj trci lijepo rekao da ne planiraju izlazak iz evro zone nego samo nove pregovore na temu reprograma duga..
poprilično mlako..
i razumljivo pošto većina Grka ne podržava izlazak iz zone evra..
tako da, u pravu je kolega Brajović, ništa se posebno desiti neće ali se novine ipak moraju prodavati pa tako..
da novine pišu istinu svijet odavno ne bi postojao..
nask nask 12:11 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Ja glasam da se ocepe


Be careful what you wish for. Da ne ispadne da za koju godinu idemo na more u Grčku kod nekih nemaca i engleza i ono tvoje "daj svega" bude njihovo "daj sve".
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:14 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Ja glasam da se ocepe
Pa kad im za par godina ode sve u majcinu, dodjem sa 100 evrica na Tasos i provedem se ko devedesetih sa 100 maraka. Daj svega!

Čekam te tamo, ima da se provedemo za medalju.
alselone alselone 13:22 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Čekam te tamo, ima da se provedemo za medalju.


Dogovoreno. Prva destinacija, Teologos, jagnjetina je u pitanju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:42 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

blogovatelj blogovatelj 14:33 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Prva destinacija, Teologos, jagnjetina je u pitanju.


Tovari se jagnjetina a mesto se zove Teologija?!
qqriq qqriq 14:44 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Ja glasam da se ocepe



alselone alselone 14:49 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Tovari se jagnjetina a mesto se zove Teologija?!


Jap. Sjajno mesto.
blogovatelj blogovatelj 15:03 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Jap. Sjajno mesto.


Ko je vlasnik? Solunski episkop?
A jel se naselje zove Teologija, ili se kafana zove tako?
princi princi 15:30 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Grčka je keva kad je more u pitanju.
alselone alselone 15:54 26.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

A jel se naselje zove Teologija, ili se kafana zove tako?


Naselje se zove tako. Bas malo naselje, seoce, ali ima par odlicnih restorana i poznato je po jagnjetini.
JJ Beba JJ Beba 00:37 27.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

Dogovoreno. Prva destinacija, Teologos, jagnjetina je u pitanju.

ja idem na ostrvo Icaria što je nešto sasvim posebno - Red Rock. Na ovo ostrvo je grčka vlada posle građanskog rata proterala 13 000 komunsta, intelektualaca, slikara i taj duh je zadržan na ostrvu i dan danas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:38 27.01.2015

Re: Ja glasam da se ocepe

JJ Beba

ja idem na ostrvo Icaria što je nešto sasvim posebno - Red Rock. Na ovo ostrvo je grčka vlada posle građanskog rata proterala 13 000 komunsta, intelektualaca, slikara i taj duh je zadržan na ostrvu i dan danas.


je l' se gologuzi, i -grudi, šećkaju posetioci tamo, da dođem i ja na ćepi?

mesto se zove Theologos, a ne Theologia, dakle Teolog... na janjetinu u Bogoslovu!
princi princi 14:18 26.01.2015

Da, interesantno je koliko se

u glavama mnogih ljudi koncept neoliberalizma poklapa sa konceptom kapitalizma. Pobeda Sirize nikako ne znači pobedu socijalizma (i odbacivanje kapitalizma) već samo odbacivanje neoliberalnog modela kapitalizma (na koncu, te silne utaje poreza, nije to napravila grčka sirotinja koju je zapravo vrlo lako oporezovati, već mahom grčki preduzetnici koji su ovim ili onim muljačinama gledali kako da prikriju prave prihode i prenesu ih na švajcarske račune- Švajcarska je, u tom smislu, što reče onaj američki profa, pravo lopovsko i pljačkaško sklonište). Interesantan previd, ako je previd, :). Za one koji ga podmeću siguran sam da nije, a za one koji ubeđuju i sebe i druge kako im je baš sve jasno sam 100% siguran da jeste.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:33 26.01.2015

Re: Контраслика:

Evo ga završni Krugmen, sa svojim stavom da je Grčkoj bio nametnut nemоguć, pogrešan model oporavka. Takođe, članak je u skladu s njegovom postavkon kako štednja, državno zatezanje kaiša nije odgovor. Da sam u srpskoj vladi, odvojio bih vreme da pročitam ovaj članak:

Ending Greece's Nightmare

Milan Novković Milan Novković 16:12 26.01.2015

Re: Контраслика:

Predrag Brajovic
Evo ga završni Krugmen, sa svojim stavom da je Grčkoj bio nametnut nemiguć, pogrešan model opravka. Takođe, članak je u skladu s njegovom postavkon kako štednja, državno zatezanje kaiša nije odgovor. Da sam u srpskoj vladi, odvojio bih vreme da pročitam ovaj članak:

Ending Greece's Nightmare


I on se malo migolji, al ne mnogo:

-Grčka je pre 6 godina bankrotirala, ali je uz Božju pomoć i Goldman S. "sredila" dugove koji nikad ne mogu da se otplate.

- Ali ne mogu da im dozlove da bankrotiraju pošto bi tako mnogi od 1% najbogatijih u svetu, a koji su (re)finansirali Grčku, izgubili mnogo novca.

- Tj 1% bogatih ne voli da gubi novac, no matter what, do te mere da čak ni Nemačka, npr, ne može da im se suprostavi čak i kad priča krene baš protiv nemačkih interesa.

- Tj 1% bogatih u svetu su iznad zapadnih vlada, svih.
princi princi 16:44 26.01.2015

Re: Контраслика:

Tj 1% bogatih u svetu su iznad zapadnih vlada, svih.

Možda i zato što obezbeđuju finansiranje partija koje učestvuju u tim vladama. 1% bogatih u svetu nije tako mali broj. To je 70 miliona ljudi. To je veće od UK.
Milan Novković Milan Novković 17:47 26.01.2015

Re: Контраслика:

princi
Tj 1% bogatih u svetu su iznad zapadnih vlada, svih.

Možda i zato što obezbeđuju finansiranje partija koje učestvuju u tim vladama. 1% bogatih u svetu nije tako mali broj. To je 70 miliona ljudi. To je veće od UK.

Ma ja sam uzeo cifru simbolike radi, pošto su, valjda, ovih dana prestigli ostatak sveta po bogatstvu. I dobro kažeš, to je veliki broj.

A sama vrhuška, oligarhija?! Ja nemam ni ideju o ciframa, ali ono što mi vidimo kao razne vlade, američka, britanska, nemačka, ... pa državne agencije, cie i ostale, mediji ... to je njima "alat".

Skoro potpuno su podjarmili mass medije, npr, meni fantastično, ja prestao da čitam novine pre dosta godina pa od malo pre ukrajinske krize počeo opet - da ne poveruješ. Kako se dođe do interesa ove oligrahije srpska medijska scena je liberalna prema NYT, BBC i sličnima i ovo skoro da nije stilska figura.

Uopšte ne mogu da ocenim da li pucaju po šavovima ili ne u nekom kratkom do srednjem roku - jednog dana mi se učini da se radi o neartikulisanoj i nekontrolisanoj gramzivosti koja lomi sve pred sobom u ubrzanom maniru tipa što pre i više to bolje, a onda mi odjednom liči na sinister i precizan plan sa svim potrebnim polugama u ruci, gde su i Nemački, npr, političari i mediji potpuno zaokružene marionete, i ako sutra treba da se odštampa ne 1,000 nego 3,000 milijardi Evra da bi se podržao dolar, na nedvosmislenu evropsku štetu, to će se, prosto, i uraditi.

Jeste interesantno ovo Grčko, recimo tih nekoliko posto šanse da se trojci stane na crtu (trojka je front samo). Ali, kad pogledaš, Evropa je u "perfektnoj" strukturi za kontrolu i manipulaciju gde su države još uvek previše nacionalne i unutrašnje granice su selektivno propusne - neki plamen se neće lako proširiti, ali Grčka, ako se zapali, može samo da posluži kao primer kako je to bilo katastrofalno za nju.

Vrlo je prost obrazan - zadužiš se iza tačke bez povratka pa imaš opcije:

- da ti zemljaci rade za osnovnu ekgistenciju, na ivici siromaštva, dok skoro sav višak vrednosti, "zauvek", ide na otplatu dugova, neka vrsta perpetual kredita gde ti na kamate ide toliko da ti ostaje samo za hranu i osnovno.

- Ali ima i tu faza i ciklusa, vidi ovu sad sa nedavno uvrnutom rukom Nemačkoj

1. Izdaju se bondovi i oni u tom trenutku imaju face value 100, recimo, neki kupon, kamatu koju plaćaju, kupi ih oligarhija i dobija kamatu.

2. Kako uspori proizvodnja opada yield, npr, dođe do nule, cena tih bodova ode sa 100 na 130, primer, i da se ne bi otišlo u recesiju ....

3. ECB odštampa novac, u ime svih u Evropi, poreskih obveznika, i potroši ga na otkupljivanje bondova od oligrahije po velikoj ceni.

To je, popularno, kad da imaš sledeće: Dođu ti i kažu "Šta smo imali Princi, u penzionom fodnu i na depozit računu. Aha, 1,000 evra, pa ne treba ti toliko, evo 850 ćemo ti uzeti i dati Goldmanu. Imaćeš za hranu u penziji, ali ne moraš baš svako zimsko veče da se greješ".

Pa ako 1,000 milijardi nije dosta odštampa se još tako, talasi smire i postavi baseline za novu fazu.

Al jedino Kina muti vodu, a Rusi umeju da igraju šah, pa sve malo ubrzava i odjednom preko noći azijski pivot postaje baš neka vrsta "first blood" noćne more.

Sada se više ne krije da se opkoljava Kina, baš me interesuju komentari sledećih nekoliko meseci što se tiče Obamine posete Indiji.

I mogu njih Kina i Rusija da bace na kolena preko noći, zatvore ruski gas i počnu da izlaze iz kineskih dolarskih rezervi, ali to je kafanska tuča u kojoj niko neće izaći bez velikih batina.

Pa ti kažeš ajd da se ne tučemo, a protivnik zna da ti je to slabost i nastavlja da te udara.

Pa još onda dođu razni navijači koji, npr, ne vide da je i US middle-class u vrtoglavom padu, da ih sve više ima po nekoliko minimalno plaćenih poslova da bi preživeli, da se ne bori za njihove interese nego interese ovih kojih ima jako mnogo manje od 1%.
princi princi 18:23 26.01.2015

Re: Контраслика:

Skoro potpuno su podjarmili mass medije, npr, meni fantastično, ja prestao da čitam novine pre dosta godina pa od malo pre ukrajinske krize počeo opet - da ne poveruješ. Kako se dođe do interesa ove oligrahije srpska medijska scena je liberalna prema NYT, BBC i sličnima i ovo skoro da nije stilska figura.

Da, interesantna je skroz ta ekipa, to je fabrikacija, nema tu ni i od informacije, toliko je sve pažljivo izfilterisano i inscenirano. Gledam jutros vesti iz Kaira: javljaju o desetinama poginulih na jučerašnjim protestima, nigde slike- samo neki free lancer (onako, bucmast, dosta liči na Kusovca) koji priča iz sobe. Iz Ukrajine, javlja se Holanđanin, telefonom iz Kijeva, da informiše o novim napadima ruskih pobunjenika. Samo ide slika Putina sa generalima. O svakom detalju se vodi računa. A vesti se obavezno završavaju sa nekim malim medom koji se prevrće po nekom zoološkom vrtu, :))))))))). Piš, kao za debile. Cobe i Srbijanka iz 90-tih su teške amaterčine za njih.

edit: Da, još jedna stvar: nemaju Filipa!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana