Istorija| Politika| Region

μολὼν λαβέ

Goran Vučković RSS / 25.01.2015. u 22:06

45d723547039694fa3d4b6c2449e01dd.jpg



Komentari (607)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 00:42 29.01.2015

Re: Menjaža

ako braća Grci krenu u susret komšijama Turcima


U must be joking...
princi princi 00:49 29.01.2015

Re: Menjaža

Auuu, brate, i Omega krenuo sad sa grafikonima...
nsarski nsarski 00:54 29.01.2015

Re: Menjaža

Auuu, brate, i Omega krenuo sad sa grafikonima...

Pa to je mene inspirisalo za komentare dole...

Mozda ce jednom svi poeziju pisati, ali sigurno ce svi crtati grafike. Takvo vreme doslo, cini se.
princi princi 01:01 29.01.2015

Re: Menjaža

nsarski
Auuu, brate, i Omega krenuo sad sa grafikonima...

Pa to je mene inspirisalo za komentare dole...

Mozda ce jednom svi poeziju pisati, ali sigurno ce svi crtati grafike. Takvo vreme doslo, cini se.

Čudan je taj odnos ljudi i brojeva. Prosto im se veruje, kao bogu. Daju iluziju smisla, valjda što se lako smeštaju u svaku priču. Kad god hoćeš nešto da dokažeš, da nekog nešto ubediš, ti samo zvekni cifru, i tu prestaje priča. Kad zvekneš broj, ne moraš više ništa ni da pričaš ni da čitaš, to je Istina- sve se razume samo po sebi. Fantastična moć. Reči su u pravi amateri u poređenju.
Milan Novković Milan Novković 08:24 29.01.2015

Re: Menjaža

Čudan je taj odnos ljudi i brojeva. Prosto im se veruje, kao bogu. Daju iluziju smisla, valjda što se lako smeštaju u svaku priču. Kad god hoćeš nešto da dokažeš, da nekog nešto ubediš, ti samo zvekni cifru, i tu prestaje priča. Kad zvekneš broj, ne moraš više ništa ni da pričaš ni da čitaš, to je Istina- sve se razume samo po sebi. Fantastična moć. Reči su u pravi amateri u poređenju.

Odlično rečeno, i ja ih obožavam

Pogotovo u biznis planovima, prvo svojim, pa onda i tuđim.

Al ima čudnih ljudi koji to ne cene uvek, i lako je sa takvima, nego ima i foliranata, neće da priznaju da si baš ti stavio na astal pravi broj.

Đođoše nama juče neki potencijalni investitori, ja radim neku add-hoc prezentaciju, sve pršti od lepih brojeva, grafikona i pitkog narativa kad poče odjednom čovek nekako neprijatno i sumnjičavo da se ponaša
tadejus tadejus 09:36 29.01.2015

Re: Menjaža

freehand
Ne. Ali, dobro, šta se od Vučića (i srpskih političara uopšte, ni ovi koji se javljahu ovde po blogu mi nisu delovali nešto posebno greek friendly) i može očekivati. To je sad čepljenje epohalnih razmera, a mi bi trebalo da pamtimo sve ove gafove i izvinimo se Grcima, čim prije. Svako ponaosob.

...

Ako ovo nije geačko proseravanje merkelkinog lizguza koji grabi priliku ne bi li se dodvorio mentorima a preko leđa "brata i prijatelja" i sebi dao na značaju - ja ne znam šta jeste.Skanidnavac.Kao onaj mali Meksikanac što prepliva Rio Grande pa prvo što vikne majci i braći što su ostali s ove strane - "Mamu li vam obojenu!"


e brate ne pije ti vode ovo pisanije..
pa zar bi optuživao prije neki dan EK ni manje ni više nego za plaćanje agencija da podrivaju ugled vlade Srbije... jel tako bješe.. da mu je samo uvlačenje na pameti..
ja bih rekla da njemu počesto iz usta ispada upravo ono što misli..
a ovde su mu misle vjerovatno išle tokom sjećanja učiteljeve priče o lebu od tri dinara.. i poređenja tog učenja sa ovim što on sada radi (10% platice dole, 25% penzijice dole, 6,5% otpuštenih.., a leb 60 dinara)..
pa sam sebi pravda zašto to mora tako..
nije moralo baš tako ali mnogo drugačije ne može i tu se u suštini sasvim slažem sa ovim njegovim izjavama..
nemamo mi tu šta Grcima da se izvinjavamo, znaju oni i sami da ne može
princi princi 11:21 29.01.2015

Re: Menjaža

ja bih rekla da njemu počesto iz usta ispada upravo ono što misli..
a ovde su mu misle vjerovatno išle tokom sjećanja učiteljeve priče o lebu od tri dinara.. i poređenja tog učenja sa ovim što on sada radi (10% platice dole, 25% penzijice dole, 6,5% otpuštenih.., a leb 60 dinara)..
pa sam sebi pravda zašto to mora tako..
nije moralo baš tako ali mnogo drugačije ne može i tu se u suštini sasvim slažem sa ovim njegovim izjavama..
nemamo mi tu šta Grcima da se izvinjavamo, znaju oni i sami da ne može


Da, dobro, s tim što postoji mogućnost i da je ukapirao da je sa EK usrao motku i da sad treba udvostručiti napore.

Kad smo kod poređenja Grčke i Srbije ima tu jedna velika stvar koja je na strani Grčke i koja radi za njih a ne za nas, a to je sama vrednost asseta. Grčki položaj, razuđenost je neporedivo važniji za svet (i zapadni i istočni) nego naš. To Grci znaju i sva je prilika da će to pokušati i da iskoriste (ovo očijukanje sa Putinom, pretpostavljam da će i Žunje uleteti u igru uskoro).

Kao srpski premijer Vučić bi trebalo mnogo manje da kenja o Grčkoj a više gledao kako i šta da učinim za srpsku ekonomiku.
princi princi 11:25 29.01.2015

Re: Menjaža

Odlično rečeno

Tjah, i ćorava koka...

Al ima čudnih ljudi koji to ne cene uvek, i lako je sa takvima, nego ima i foliranata, neće da priznaju da si baš ti stavio na astal pravi broj.

Smisao, ključna reč (ili, da budem malo devil's advocate, narativ, :)). Ako pred ljude bacaš brojeve koje ne razumeš, tj ne razumeš im smisao, onda se nemoj čuditi folirantima koji ti ne daju kintu, :).
freehand freehand 15:06 29.01.2015

Re: Menjaža

pa zar bi optuživao prije neki dan EK ni manje ni više nego za plaćanje agencija da podrivaju ugled vlade Srbije... jel tako bješe.. da mu je samo uvlačenje na pameti..

Niti mu je pamet uvek ista niti isto misli ujutro i uveče. To prvo.
a ovde su mu misle vjerovatno išle tokom sjećanja učiteljeve priče o lebu od tri dinara.. i poređenja tog učenja sa ovim što on sada radi (10% platice dole, 25% penzijice dole, 6,5% otpuštenih.., a leb 60 dinara)..
pa sam sebi pravda zašto to mora tako..
nije moralo baš tako ali mnogo drugačije ne može i tu se u suštini sasvim slažem sa ovim njegovim izjavama..
nemamo mi tu šta Grcima da se izvinjavamo, znaju oni i sami da ne može

Pretpostavljajući da si u svemu u pravu sad mi još objasni šta je povod i motiv da on o sebu i svojim skandinavskim navikama i viđenjima maše govoreći o Grčkoj dva dana po izboru nove grčke Vlase?
Čemu to sranje po glavama novog grčkog premijera i njegovih ministara i poslanika?
Pošto ja ovo što je rečeno nikako ne mogu da razumem drugačije?
princi princi 15:45 29.01.2015

Re: Menjaža

Sine, a možda Vučić sebe preporučuje za člana Trojke?? Ti naši političari i inače žive u teškom denialu (sećam se da je i Tadić hteo da bude evropski izaslanik za nešto), tako da me ne bi uopšte začudilo. Ono, "Angela, ne znaš ti koja je to stoka repata, ona balkanska, ja znam kako s njima treba".
svarog svarog 16:13 29.01.2015

Re: Menjaža

Prvo je napušavao Mađare i Hrvate kad je komentarisao kredite u švajcarcima, a sad i Grke. Tako se postaje lider u regionu, tzv. Balkanski tigar (copyright by Đelić)
tadejus tadejus 18:17 29.01.2015

Re: Menjaža

freehand
Pretpostavljajući da si u svemu u pravu sad mi još objasni šta je povod i motiv da on o sebu i svojim skandinavskim navikama i viđenjima maše govoreći o Grčkoj dva dana po izboru nove grčke Vlase?Čemu to sranje po glavama novog grčkog premijera i njegovih ministara i poslanika?Pošto ja ovo što je rečeno nikako ne mogu da razumem drugačije?


čini mi se da je čovjek prosto iskren..
vjerovatno u životu nije radio više od tipa 2-3 sata dnevno efektivno (a i to zadnji put kad je polagao krivično pravo, ili koji im je već ispit tamo teži).. i sad kad se našao u situaciji da mora da radi vjerovatno i cijelih 8 sati efektivno (a prisutan da bude i 12, 13..)... odjednom se učinio sam sebi kao čudo kakvo se samo još na sjeveru viđa..
pa otuda i sva ta žvaka o radu, nespavanju itd. itd.. a Grci mu natrčali kao inspiracija..
nije da pratim pomno ali čini mi se da on i inače ima nikakve diplomatske vještine.. prosto laprda kod kuće šta stigne (i nadam se malo se bar kontroliše vani)..
a i Grke mislim da uvo zabole šta je on izjavio.. imaju sada preča posla
freehand freehand 18:33 29.01.2015

Re: Menjaža

a i Grke mislim da uvo zabole šta je on izjavio.. imaju sada preča posla

Ne znam šta bih rekao sem da je ova izjava po mom sudu sramotna za državu koju predstavlja. Na nivou svega što se čuje kad Predsednik Republike progovori.
mariopan mariopan 16:15 30.01.2015

Re: Menjaža

princi
Sine, a možda Vučić sebe preporučuje za člana Trojke?? Ti naši političari i inače žive u teškom denialu (sećam se da je i Tadić hteo da bude evropski izaslanik za nešto), tako da me ne bi uopšte začudilo. Ono, "Angela, ne znaš ti koja je to stoka repata, ona balkanska, ja znam kako s njima treba".

Мени пре личи да се препоручује за дворску будалу?
nsarski nsarski 00:17 29.01.2015

Tautohrona

je posebno zakrivljena strma ravan koja ima osobinu da tela, pustena da niz nju klize sa bilo koje tacke, do dna stignu u isto vreme. Ovako:



Dakle, bez obzira da li ste posli sa vrha ravni, njene polovine, ili bilo koje tacke izmedju, do dna cete stici u istom trenutku. Ima ovde neke filozofije, ali ja nisam filozof.
G.Cross G.Cross 00:39 29.01.2015

Re: Tautohrona

nsarski
je posebno zakrivljena strma ravan koja ima osobinu da tela, pustena da niz nju klize sa bilo koje tacke, do dna stignu u isto vreme. Ovako:



Dakle, bez obzira da li ste posli sa vrha ravni, njene polovine, ili bilo koje tacke izmedju, do dna cete stici u istom trenutku. Ima ovde neke filozofije, ali ja nisam filozof.



Slozio bih se sa tobom ALI...

To je tacno samo ako je Tautohrona izolovani dogadjaj u Univerzumu.

Sto je veoma malo verovatno.

Sta ce se desiti posle poslednje tacke na tvom grafu je pitanje.

Koliko li je Srbija vec imala tih poslednjih tacaka propadanja?

ALi nekako onda se pojavi jos jedna nizbrdica posle teoretski objasnjene tacke X posle koje ne bi smelo biti vise propadanja, a propadanje se nastavi.

ah, ali ni ja nisam filozof, samo ekonomist.




nsarski nsarski 00:47 29.01.2015

Re: Tautohrona

ah, ali ni ja nisam filozof, samo ekonomist.

Ovo je bilo upuceno Brajovicu, a referenca je na Mihaila Bahtina i njegov hronotop.
U narodnom recniku to se kaze: "sve dodje na svoje", ili "dobro vino se pije u kafani na kraju sveta, kad nas vreme sve izjednaci" (ima negde u univerzumu ovog bloga nas razgovor o tome). Izvini, malo sam nejasan.

Druga moguca interpretacije je da cemo na kraju svi biti u EU, bez obzira koji su nam pocetni uslovi. Itd.

Btw., tautohrona je posebna kriva: ona je inverzna tzv. cikloidi, a to je kriva koju prati tacka na obodu tocka koji se okrece bez klizanja po ravnoj podlozi. Ali, ovo je vec izvan teme.
G.Cross G.Cross 00:55 29.01.2015

Re: Tautohrona

dobro vino se pije u kafani na kraju sveta, kad nas vreme sve izjednaci"


Nema problema, dobro je kad se razjasni, moj otrov je "Gayolle, Vin de Provence". Preporuka.
Goran Vučković Goran Vučković 01:00 29.01.2015

Re: Tautohrona

Nema problema, dobro je kad se razjasni, moj otrov je "Gayolle, Vin de Provence". Preporuka.

Najzad da se ovoliki trud uložen u pisanje bloga isplati

Koje od ovih?
G.Cross G.Cross 01:06 29.01.2015

Re: Tautohrona

Goran Vučković
Nema problema, dobro je kad se razjasni, moj otrov je "Gayolle, Vin de Provence". Preporuka.

Najzad da se ovoliki trud uložen u pisanje bloga isplati

Koje od ovih?




Ovaj, evo sad ga sipam u casu oh, oh, oh oooooooh;

Ozbiljno, Stvarno dobro.
Goran Vučković Goran Vučković 01:12 29.01.2015

Re: Tautohrona

Ovaj, evo sad ga sipam u casu oh, oh, oh oooooooh;

Hvala (i što bi se ovde na ostrvu reklo - drink responsibly )
G.Cross G.Cross 01:32 29.01.2015

Re: Tautohrona

Goran Vučković
Ovaj, evo sad ga sipam u casu oh, oh, oh oooooooh;

Hvala (i što bi se ovde na ostrvu reklo - drink responsibly )


Kom ostrvu? Engleskom ? (ili ukljucijuci Severnu Irsku?) .
Ziveh tamo 7 godina ( u nekoliko pokusaja) . Lepo ostrvo na potpuno pograsnom geografskom mestu

Moja zena ga mrzi, zbog klime, ja sam potpuno kao neutralan ali obozavam London( verovatno zbog mladosti ahhh, kome je onda trebalo vino odes na All saints street i kupis sta ti treba.(ovo je bilo u osamdesetim proslog veka))
vilovuk vilovuk 01:46 29.01.2015

Re: Tautohrona

nsarski
ah, ali ni ja nisam filozof, samo ekonomist.


Druga moguca interpretacije je da cemo na kraju svi biti u EU, bez obzira koji su nam pocetni uslovi. Itd.

Interpretacija bi bila Ok kad bismo svi imali istu strukturu
(klasa oscilatora kod kojih učestanost ne zavisi od amplitude).
Ali nemamo.
Mi se još nismo ni strukturirali (kod nas još traje faza destrukcije, da ne kažem truljenja).
Goran Vučković Goran Vučković 01:47 29.01.2015

Re: Tautohrona

Moja zena ga mrzi, ja sam potpuno kao neutralan ali obozavam London( verovatno zbog mladosti ahhh, kome je onda trebalo vino odes na All saints street i kupis sta ti treba.(ovo je bilo u osamdesetim proslog veka))

Glazgov konkretno - ovde se alkohol pravi od ječma, a lokalni omladinski hit je jedno začinjeno vino dole iz Engleske - primeti detalj. Ali ima i drugog i samoposluge i specijalizovani vinari su odlično snabdeveni.
G.Cross G.Cross 01:59 29.01.2015

Re: Tautohrona

Glazgov konkretno


Jedna od najlepsih novih godina koje sam imao je bila u Edinburgh-u.

Kao anegdota, negde pocetkom Osamdesetih odem iz Londona vozom u Inverness da sretnem neke iz Terex Trucks factory.

Na stanici u Invernessu uzmem Taxi , koji je bio Zastava 101.
Ja pitam taksistu "sto si kupio stojadina" a on rece kao Skotlandjanin, "meni super, jeftin je i kad se pokvari bacim ga u more i kupim drugi"


Goran Vučković Goran Vučković 02:30 29.01.2015

Re: Tautohrona

Mnogo vole kad jeftino kupe

Jesi u Balmoral hotelu bio na dočeku? Pa otvore terasu u ponoć da gosti gledaju vatromet iznad tvrđave?
Milan Novković Milan Novković 08:31 29.01.2015

Re: Tautohrona

nsarski
je posebno zakrivljena strma ravan koja ima osobinu da tela, pustena da niz nju klize sa bilo koje tacke, do dna stignu u isto vreme. Ovako:



Dakle, bez obzira da li ste posli sa vrha ravni, njene polovine, ili bilo koje tacke izmedju, do dna cete stici u istom trenutku. Ima ovde neke filozofije, ali ja nisam filozof.

Pa ja ovo znam od kad znam za sebe - bez obzira na project plan, sa fiksnim početkom i krajem, koliko god da odugovlačim početak poslova ja do roka uvek nešto završim (i zato su ove tvoje kuglice u različitim bojama, da bi ilustrovale "nešto"

U radu nizbrdo sam dostigao "guru" level i rešio sam da se tu i zaustavim, znaš ono pravilo "focus, focus, focus"
tadejus tadejus 09:24 29.01.2015

Re: Tautohrona

nsarski
je posebno zakrivljena strma ravan koja ima osobinu da tela, pustena da niz nju klize sa bilo koje tacke, do dna stignu u isto vreme. Ovakoakle, bez obzira da li ste posli sa vrha ravni, njene polovine, ili bilo koje tacke izmedju, do dna cete stici u istom trenutku. Ima ovde neke filozofije, ali ja nisam filozof.


majku mu pa kod ovog ti grafikoni još i miču..
zadnje vrijeme definitivno
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:51 29.01.2015

Re: Tautohrona

nsarski
Btw., tautohrona je posebna kriva: ona je inverzna tzv. cikloidi, a to je kriva koju prati tacka na obodu tocka koji se okrece bez klizanja po ravnoj podlozi. Ali, ovo je vec izvan teme.

Кад смо већ код точкова, морам да те питам, јако ми је важно.
Купујем сад нова кола, и то нека брза. Баш баш брза. И све се нешто мислим: ако достигнем њима брзину светлости, хоће ли ми радити фарови?

И признају ли у таквим случајевима гаранцију?
nsarski nsarski 17:45 29.01.2015

Re: Tautohrona

Кад смо већ код точкова, морам да те питам, јако ми је важно.
Купујем сад нова кола, и то нека брза. Баш баш брза. И све се нешто мислим: ако достигнем њима брзину светлости, хоће ли ми радити фарови?

И признају ли у таквим случајевима гаранцију?



Zaustavio policajac plavusu u gradu kroz koji je jako brzo vozila.
Pa je pita: "Znate li vi koja je maksimalna brzina u ovom naselju?"
Plavusa: "Nemam pojma, nisam probala!"

omega68 omega68 18:23 29.01.2015

Re: Tautohrona

Kupi sredovečni čovek brza kola, sedne, cepne po gasu...160km/h.Zaustavljaju ga panduri, on cepne još više, pobegne im , lep mu bude taj osećaj mladosti i neobuzdanosti.
Međutim, počne da razmišlja kako pravi glupost i da on nije neki kriminalac da beži od policije pa odluči da stane i da ih sačeka.
Priđe pandur, vidi ozbiljan čovek pred njim , nije neki šiljokuran.Kaže mu:
- Vidim da nisi neki bahati klinac, imaš skupa kola koja sigurno nisu stečena kriminalom, kažeš da si profesor na univerzitetu...pustiću te ako mi daš izgovor koji još nisam čuo u životu.
-Pa...prošle nedelje me napustila žena i pomislio sam da hoćete da mi je vratite.
princi princi 00:54 29.01.2015

Kad smo kod Srbije

Zabrinjavajući nivo upotrebe antipsihotika. A možda samo nisu dobro razumeli pitanje, :).

nsarski nsarski 01:03 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Nači, šijemo ih za pet dužina (toliko sam procenio)?
princi princi 01:07 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Kako koga. Rumune, boga mi, kecamo 10x, rekao bih ovoka odoka. Probao da nađem vertikalnu skalu ali ne daju dušmani. Čokalije i Šiptari su mi sumLJivi. Jedino ako bendžose nisu zamenili heroinom.
nsarski nsarski 01:10 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Kako koga. Rumune, boga mi, kecamo 10x, rekao bih ovoka odoka. Probao da nađem vertikalnu skalu ali ne daju dušmani.

Pa, nije mnogo bitno. Srednja vrednost je oko "1", tj. Islanda, a mi smo oko 5 puta srednja vrednost.
princi princi 01:24 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

nsarski
Kako koga. Rumune, boga mi, kecamo 10x, rekao bih ovoka odoka. Probao da nađem vertikalnu skalu ali ne daju dušmani.

Pa, nije mnogo bitno. Srednja vrednost je oko "1", tj. Islanda, a mi smo oko 5 puta srednja vrednost.

Dobro, meni je malo teže da procenim tu srednju vrednost jer ipak nemačkih 80M ne bih računao kao islandskih 200K, 300K, ali dobro, tu je negde.
nsarski nsarski 01:28 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Dobro, meni je malo teže da procenim tu srednju vrednost jer ipak nemačkih 80M ne bih računao kao islandskih 200K, 300K, ali dobro, tu je negde.

Znam, ali grafik je "per capita" (pise na njemu), tako da je sve skalirano. Velicina populacije je vec uzeta u obzir.
princi princi 02:14 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

nsarski
Dobro, meni je malo teže da procenim tu srednju vrednost jer ipak nemačkih 80M ne bih računao kao islandskih 200K, 300K, ali dobro, tu je negde.

Znam, ali grafik je "per capita" (pise na njemu), tako da je sve skalirano. Velicina populacije je vec uzeta u obzir.

Čekaj, ako 80M Nemaca koristi 2 kutije lekova per capita a 100K Islanđana 0, onda će njihov prosek biti mnogo praktično 2 kutije per capita (nešto manje) a ne 1 per capita. Bar ja tako razumem grafik. Moguće da sam u krivu. Mislim, leva strana charta već ima 3 veoma naseljene zemlje: Francusku, Poljsku i Nemačku- to je skoro pola ako ne i više od pola EU.
sokodbuba sokodbuba 02:29 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije


Zabrinjavajući nivo upotrebe antipsihotika. A možda samo nisu dobro razumeli pitanje


A da nije zabrinjavajući broj ustanovljenih dijagnoza i shodno tome propisanih lekova? Da to nema možda neke veze sa odnosima proizvođač, distributer, lekar.
princi princi 02:32 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Da to nema možda neke veze sa odnosima proizvođač, distributer, lekar.

Da, olako se prepisuju lekovi. S druge strane, sistem se sve manje bavi labilnim ljudima. To je sindrom one stvari da se u Srbiji ljudi olako otpisuju, kao da postoji beskonačni pool resourcea.

Posle svi kukaju kako nema eksperata. Pa kako da imaš eksperte kad ljude u punoj snazi, sa 50, 55 godina otpisuješ kao staro gvožđe?
sokodbuba sokodbuba 02:40 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije


Da, olako se prepisuju lekovi. S druge strane, sistem se sve manje bavi labilnim ljudima.


U okviru sistema se olako bave ljudima, očigledno, antipsihotici su lekovi za šizofreniju i psihoze, dati olako takvu dijagnozu i lek, a tabela je vrlo čudna, i dva puta su proverili podatak, to je alarm, ali ne za broj obolelih stanovnika, jer je statistički nemoguće.
princi princi 02:49 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Pravo da ti kažem nemam pojma šta tretiraju ti antipsihotici, ali napisah gore, i pored proveravanja 2 x, najverovatnije se radi o nesporazumu. Prosto mi je neverovatno da smo toliki outlier. Srbi generalno slabo slušaju sagovornika i čitaju diskutanta. Imaš pregršt primera za to i ovde na blogu. Ovde, pogotovu (što bi rekli zlobnici, :)).
sokodbuba sokodbuba 02:58 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije


Srbi generalno slabo slušaju sagovornika i čitaju diskutanta.


Podaci su uzeti od institucija u Srbiji i dva puta provereni. Nije reč o blogu ili ćakulanju.

Ovde, pogotovu (što bi rekli zlobnici, :)).


Tačno, ni ja ovde nikoga ne čitam, niti slušam, svratim samo da izvedem Kenoove vežbe
nsarski nsarski 08:48 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Čekaj, ako 80M Nemaca koristi 2 kutije lekova per capita a 100K Islanđana 0, onda će njihov prosek biti mnogo praktično 2 kutije per capita (nešto manje) a ne 1 per capita. Bar ja tako razumem grafik. Moguće da sam u krivu. Mislim, leva strana charta već ima 3 veoma naseljene zemlje: Francusku, Poljsku i Nemačku- to je skoro pola ako ne i više od pola EU.

Ja ovo razumem mnogo prostije. Na grafiku je prikazana prosecna konzumacija antipsihotika ATC N05A, u nekim jedinicama (SU - standard units, recimo), po glavi stanovnika starijih od 15 godina. Na slican nacin, recimo, moze da se prikaze konzumacija alkohola (grama alkohola, recimo - nezavisno od vrste alkohola - pivo, vino, zestoka pica)) po glavi stanovnika, ili mesa, ili hleba (nezavisno od vrste hleba), itd.
Mene jedino zbunjuje sto su u pitanju antipsihotici a ne, na primer, antidepresivi, sredstva za smirenje, i slicno. Znamo da te pilule kod nas gutaju kao kokice.
Ako je ovo tacna interpretacija, onda, prema grafiku, prosecan Srbin koristi 5 puta vecu kolicinu tih lekova (u miligramima, recimo) nego prosecan Islandjanin, 2.5 puta vise nego prosecan Poljak, oko 10 puta vise nego prosecan Rumun, itd.

Komercijalno se ti lekovi distribuiraju u kutijama, ali ta pakovanja mogu da budu razlicita, pa ne verujem da im je to bila standardna jedinica.
princi princi 11:03 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije

Ja ovo razumem mnogo prostije. Na grafiku je prikazana prosecna konzumacija antipsihotika ATC N05A, u nekim jedinicama (SU - standard units, recimo), po glavi stanovnika starijih od 15 godina. Na slican nacin, recimo, moze da se prikaze konzumacija alkohola (grama alkohola, recimo - nezavisno od vrste alkohola - pivo, vino, zestoka pica)) po glavi stanovnika, ili mesa, ili hleba (nezavisno od vrste hleba), itd.
Mene jedino zbunjuje sto su u pitanju antipsihotici a ne, na primer, antidepresivi, sredstva za smirenje, i slicno. Znamo da te pilule kod nas gutaju kao kokice.
Ako je ovo tacna interpretacija, onda, prema grafiku, prosecan Srbin koristi 5 puta vecu kolicinu tih lekova (u miligramima, recimo) nego prosecan Islandjanin, 2.5 puta vise nego prosecan Poljak, oko 10 puta vise nego prosecan Rumun, itd.

Komercijalno se ti lekovi distribuiraju u kutijama, ali ta pakovanja mogu da budu razlicita, pa ne verujem da im je to bila standardna jedinica.


Da, hvala na interpretaciji, tako sam i ja manje više shvatio grafik, ali mislio da smo razgovarali o sasvim drugoj stvari: prosečnoj potrošnji u toj grupi zemalja i uticaju veličine populacije na procenu iste. Ne mislim da sam išta iskomplikovao, ono gore što sam pokušao da objasnim je vrlo jednostavna računica.

Interesantna mi ova razmena: jedna od centralnih Kanemanovih teza, jedna od onih na kojoj je on zasnovao svoju prospect theory je upravo ta da su ljudi loši prirodni statističari. Tj, statističko razmišljanje im nije u krvi. Nema to nikakve veze sa složenošću računice, nego sa tim kako je taj fast thinking mode kod čoveka štelovan.
sokodbuba sokodbuba 14:22 29.01.2015

Re: Kad smo kod Srbije


Komercijalno se ti lekovi distribuiraju u kutijama, ali ta pakovanja mogu da budu razlicita, pa ne verujem da im je to bila standardna jedinica.


Evo šta piše za jednu godinu: film tableta; 25mg; plastična fiola, 1x50 kom, količina prodatog leka za celu godinu 311.780, izvor (str 200) - link
princi princi 02:29 29.01.2015

Zašto obožavam Ameriku

Maybe the folks here on Reddit should raise some money and buy their own politician.

Ako ne možeš da ih pobediš, makar možeš da im se smeješ.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:10 29.01.2015

9 reasons for Greece's experiment failure

7) Even if they got their debts entirely written off, it would all start over again before long

This is the fundamental point. Greece was living beyond her means after the euro was introduced; taking advantage of the cheap interest rates on the euro bestowed by its status as a strong currency backed by Germany. They had a great big party, buying all those nice German cars and the consumer digital wonders of the noughties; and now the hangover is still taking time to work through. There is no reason to believe that such reforms as there have been in Greece will be enough to enable Greeks to live comfortably within their means. The debts will pile up and the crisis will return. Syriza has no policies to make Greece competitive with say the Slovaks or Poles, let alone Korea and China.

9 reasons Greece's experiment with the radical left is doomed to failure
qqriq qqriq 10:57 29.01.2015

500.

Skoro mi nije bilo tako neprijatno kao kad sam sinoć gledala Vučića dok je komentarisao novu vlast u Grčkoj.
BRUKA.
tasadebeli tasadebeli 12:35 29.01.2015

Re: 500.

500?

Расте број Спартанаца, расте...

qqriq
Skoro mi nije bilo tako neprijatno kao kad sam sinoć gledala Vučića dok je komentarisao novu vlast u Grčkoj.
BRUKA.


Да, јбт, боље му је да ћути у оваквим приликама... 'Ајде што себе срамоти (Вучић длаку мења, али ћуд никако), него што и нас тера да се стидимо због његових изјава...

Ма њему је најважније да се он са Себастијаном, да простите Курцом, разуме из прве... А то што се ми овде не разумемо са њима двојицом, заболе баш и њега и Себастијана... Комесари, сунце им жарко! Они Стаљинови су били аматери у поређењу са овим европским комесарима...

Све ово постаје таква фарса, трагикомична фарса, чак и са именима актера...

У нашем посттурском националном експерименту – да, овде мислим на наше слављене вождове, књажеве и краљеве – та стабилност се изгубила и замењена је небирократским ауторитарним системом који је био мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, био извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље није имао утицај на дешавања; народу су и даље неочекиване одлуке падале са неба; народ и даље није разумео компликована бирократска правила која су се стално мењала; народу су и даље давана најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ је и даље живео у фарси.


Само изгледа да и не знају ова двојица и толики аналитичари о Грцима баш много... Као што не знају ни о нама, рекао бих...

Ех, тај Левант... Ту се ценкају и са рођеном мајком када их рађа...


Цртица са летовања:

Не = да?


У некој грчкој трапези на шалтеру пре једно две године док сам подизао паре...

- Ви Сербо?
- Не. (Што на грчком значи да.)*
- Слусај Сербо, но гоу Јуроп... Но гоу... Но јуро, но... Динар, но јуро... Јуроп мегалос греска, мегалос... Јуро мегалос греска...


(* Мене, бре, по кафанама упропасти то њихово "не" које значи "да"... И оно климање главама... Никако да се навикнем... Пијан сам сваки пут кад седнемо у неко кафанче... Док се ја сетим да обрнем значења... )
qqriq qqriq 12:41 29.01.2015

Re: 500.

У некој грчкој трапези на шалтеру пре једно две године док сам подизао паре...

- Ви Сербо?
- Не. (Што на грчком значи да.)*
- Слусај Сербо, но гоу Јуроп... Но гоу... Но јуро, но... Динар, но јуро... Јуроп мегалос греска, мегалос... Јуро мегалос греска...


(* Мене, бре, по кафанама упропасти то њихово "не" које значи "да"... И оно климање главама... Никако да се навикнем... Пијан сам сваки пут кад седнемо у неко кафанче... Док се ја сетим да обрнем значења... )


Juro megalis greska



princi princi 12:54 29.01.2015

Re: 500.

Ма њему је најважније да се он са Себастијаном, да простите Курцом, разуме из прве... А то што се ми овде не разумемо са њима двојицом, заболе баш и њега и Себастијана... Комесари, сунце им жарко! Они Стаљинови су били аматери у поређењу са овим европским комесарима.

Čist kreten. Umesto da čestita novoj vladi na pobedi, da diplomatski kaže kako su Grci odabrali svoj način i da im on na tome želi svaki uspeh i da će im Srbija uvek stajati na raspolaganju, on našao da kenjtači i sere.

Ujedno pokazuje i duboko nedemokratski um: obratiti pažnju, postoji samo jedan način, my way or highway. Ne postoji mogućnost da bi, možda, u nekom alternativnom svetu, sa nekim alternativnim setom uslova i alternativna rešenja mogla da funkcionišu. Kakav tragično autoritarni karakter! Glupander, i to pandursko-vojničkog uma.
qqriq qqriq 13:15 29.01.2015

Re: 500.

Kakav tragično autoritarni karakter! Glupander, i to pandursko-vojničkog uma.

Potpisujem!
princi princi 13:22 29.01.2015

Re: 500.

Kad se razgrnu sva naci-rasističko-fašistička naklapanja, evo šta kaže jedan pametan čovek na temu mogućih načina racionalnog razrešavanja ove krize.
tasadebeli tasadebeli 15:44 29.01.2015

Re: 500.

princi
Ма њему је најважније да се он са Себастијаном, да простите Курцом, разуме из прве... А то што се ми овде не разумемо са њима двојицом, заболе баш и њега и Себастијана... Комесари, сунце им жарко! Они Стаљинови су били аматери у поређењу са овим европским комесарима.

Čist kreten. Umesto da čestita novoj vladi na pobedi, da diplomatski kaže kako su Grci odabrali svoj način i da im on na tome želi svaki uspeh i da će im Srbija uvek stajati na raspolaganju, on našao da kenjtači i sere.

Ujedno pokazuje i duboko nedemokratski um: obratiti pažnju, postoji samo jedan način, my way or highway. Ne postoji mogućnost da bi, možda, u nekom alternativnom svetu, sa nekim alternativnim setom uslova i alternativna rešenja mogla da funkcionišu. Kakav tragično autoritarni karakter! Glupander, i to pandursko-vojničkog uma.






Себастијан и Бел


tess tess 16:10 29.01.2015

Re: 500.

tasadebeli
Себастијан


Ovo je odlična slika,
Vučko i autističan nekako krči put iz ništavila,
(potrefile mu se geopolitičke karte da je na mestu kojem dorastao nije),
Austrijanci su za saradnju,
Sebastijan je mlad rasterećen fašizma
(nema on pojma ko smo mi i kakve govnarije naše emocije prave),
generacija budućnosti,
šta bi bilo pametnije od toga?
Ok, treba otići u Atinu i ovako se rukovati.
Ili samo balaviti po Moskvi onim klošarima?
Šta?

etc.
tess tess 16:17 29.01.2015

Re: 500.

tasadebeli
Себастијан

omega68 omega68 16:28 29.01.2015

Re: 500.

Mali vuk ponovo pipnuo kurca
No, reče mi jedan čovek na jednOme mestu:
Istorija se kreće ciklično. U ekonomskom smislu to znači periodično smenjivanje perioda demokratije (u onom pravom smislu reči) i totalitarizma. Svima je doduše u demokratiji lepše, ali ideja pravde je suštinski suprotna liberalizmu. Elita 1%, koja je zgrnula skoro sav novac i uspela stvoriti represivan i ideološki temelj vlasti će se boriti do zadnje kapi (tudje) krvi da zadrži privilegije i još ih uveća. To je takozvana "donja premisa" demokratije, gde demokratija više nije demokratija već je puko sredstvo elita za očuvanje vlasti i privilegija. Kada demokratija dotakne dno zakonito nastupa komunizam. Naime religija, nacionalizam, islamizam i svi ostali "izmi" ne sadrže ono što sadrži jedino komunizam: razvlašćenje elita. Osnovno polazište komunista je oduzeti sve svakome, formirati državnu svojinu, na taj način stvoriti ogromnu kumulaciju države, pokrenuti investicioni ciklus te naglo popraviti stanje u društvu. To je takozvana "gornja premisa" komunizma (socijalizma), nakon koje sve naglo propada. Naime A. Djilas je potpuno u pravu kada govori o novoj klasi, tj. o komunističkoj eliti, koja "ulazi u cipele" kapitalista. Tako je recimo sada u Kini. Socializma naglo strmoglavljuje, kapitalizam se u medjuvremenu donekle konsoliduje i postaje masama privlačniji od socijalizma na "donjoj premisi" (nerad, socijalne razlike, ekonomsko zaostajanje...). Tada socijalizam propada (kao pre oko tir decenije), kapitalizam trijumfuje, proglašavajući "kraj istorije". Ali kapitalizam, ostavši bez protivnika, relativno brzo tone ka svojoj liberalnoj "donjoj premisi", čime se ciklus zatvara. Pa kako je kapitalizam to jest "razvijeni Zapad" trenutno na svojoj donjoj premisi pobedu komunizma ne može na srednji rok sprečiti ništa! Voleli to ili ne.
Sa čim se potpuno slažem, samo bih voleo da ovog puta mi ne budemo u prvim borbenim redovima - ono, Napred braćo ja za vama
tess tess 16:37 29.01.2015

Re: 500.

omega68

blogovatelj blogovatelj 17:03 29.01.2015

Re: 500.

Ili samo balaviti po Moskvi onim klošarima?
Šta?


Poetessa, znao sam ja.
tess tess 17:59 29.01.2015

Re: 500.

blogovatelj
Poetessa, znao sam ja.


E, Bogie, neću da se kačim s' tobom, važi.
tasadebeli tasadebeli 18:32 29.01.2015

Re: 500.

tess



Зашто кажеш Себастијан, а мислиш на Бел?


blogovatelj blogovatelj 18:51 29.01.2015

Re: 500.

E, Bogie, neću da se kačim s' tobom, važi.


Pobogu, ko se kaci?
Pricamo, zezamo se. Druzenje, mladost, veselje, vrcaju posalice.
Sta ima lose u tome?
tess tess 19:26 29.01.2015

Re: 500.

blogovatelj
Pobogu, ko se kaci?
Pricamo, zezamo se. Druzenje, mladost, veselje, vrcaju posalice.
Sta ima lose u tome?


Ok, Bogie, nemoj posle ko je prvi počeo.
freehand freehand 20:09 29.01.2015

Re: 500.

tasadebeli
tess



Зашто кажеш Себастијан, а мислиш на Бел?



Zašto kažeš Sebastian Bel a misliš na Sebastian Cockney ReBel?

qqriq qqriq 11:51 29.01.2015

moram se borim za svog čoveka

A question of respect (or lack thereof)… – the Greek veto over Russia that never was
Posted on January 29, 2015 by yanisv
On the first day in our ministries, the power of the media to distort hit me again. The world’s press was full of reports on how the SYRIZA government’s first foreign policy ‘move’ was to veto fresh sanctions on Russia. Now, I am not qualified to speak on foreign affairs but, nonetheless, I must share this with you at a personal level. Our Foreign Minister, Nikos Kotzias, briefed us that on his first day at the job he heard in the news bulletins that the EU had approved new sanctions on Russia unanimously. The problem was that he, and the new Greek government, were never asked! So, clearly, the issue was not whether our new government agrees or not with fresh sanctions on Russia. The issue is whether our view can be taken for granted without even being told of what it is! From my perspective, even though (let me state it again) I am certainly not qualified to speak on foreign affairs, this is all about a question of respect for our national sovereignty. Could journalists the world over try to draw this important distinction between protesting our being neglected from protesting the sanctions themselves? Or is this too complicated?

Goran Vučković Goran Vučković 11:56 29.01.2015

Re: moram se borim za svog čoveka

'nači razblažili malo
princi princi 12:22 29.01.2015

Re: moram se borim za svog čoveka

Borbenost za pohvalu, , ali je stvarno frapantno kako se vodi ta spoljna politika EU. To, bre, k'o klinci. Bullying.
qqriq qqriq 12:44 29.01.2015

Re: moram se borim za svog čoveka

Lako meni kad ima ko to poštuje

ali je stvarno frapantno kako se vodi ta spoljna politika EU


pacovi kolo vode.
tess tess 13:00 29.01.2015

Re: moram se borim za svog čoveka

qqriq
pacovi kolo vode.


mjau.
qqriq qqriq 11:53 30.01.2015

Re: moram se borim za svog čoveka

pacovi kolo vode.


evo trivanka, recimo.
freehand freehand 20:57 29.01.2015

Mitovi i nauka

Koliko god neki među nama mislili da su zdrav razum ili navika nešto u šta se čovek može pouzdati valja shvatiti da je vreme nagađanja daleko za nama. Statistika je tu da nam pokaže gde grešimo i da na osnovu grešaka koje smo počinili ukaže šta nas čeka u budućnosti ukoliko sa tim greškama nastavimo.
Preterivanje u ishrani zlatne ribice jedan je od najboljih primera za ovakvu tvrdnju. Multidisciplinarni tim naučnika ovo je dokazao nakon obimnih istraživanja.
Koliko god vaš plivajući ljubimac insistirao, molio, iskakao praveći najvratolomnije figure iznad akvarijuma - treba biti nepopustljiv!
Dakle:





Cost Analysis:Item Cost
Tupperware (x5) $2.99
Fish (x8) $1.20
Fishfood (x2) $5.99
Learning to not overfeed fish Priceless


Za one koje zanima čitavo istraživanje - uzorci, postupak, analiza:

KLIK
tasadebeli tasadebeli 22:26 29.01.2015

Re: Mitovi i nauka

freehand

Mitovi i nauka









Лако је теби да се правиш важан са овим истраживањима и статистикама поред акваријума где се вода мења сваки дан и акваријуми се редовно перу, постоје филтери...

Да видимо ми, брајко мој, шта би те твоје статистике рекле када би се истраживања обављала крај неке мутне воде!



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:27 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

Za one koje zanima čitavo istraživanje - uzorci, postupak, analiza:

KLIK


ali ovo,


We weighed our fish, printed a label, and were off. Pre-feeding weight (including water): 4.89 lbs. There were 9.5 cups of water in the bag. Calculating the weight of our fish before the experiment is left as an exercise for the reader.


nsarski nsarski 02:17 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

Mitovi i nauka
Koliko god neki među nama mislili da su zdrav razum ili navika nešto u šta se čovek može pouzdati valja shvatiti da je vreme nagađanja daleko za nama. Statistika je tu da nam pokaže gde grešimo i da na osnovu grešaka koje smo počinili ukaže šta nas čeka u budućnosti ukoliko sa tim greškama nastavimo.
Preterivanje u ishrani zlatne ribice jedan je od najboljih primera za ovakvu tvrdnju. Multidisciplinarni tim naučnika ovo je dokazao nakon obimnih istraživanja.
Koliko god vaš plivajući ljubimac insistirao, molio, iskakao praveći najvratolomnije figure iznad akvarijuma - treba biti nepopustljiv!


Ljudi! Najebali smo!!! Cak je i Freehand je poceo da pusta grafike - to ne moze na dobro da se zavrsi!
Grafik na grafik - sad nema granice. Odosmo u Honduras.


sokodbuba sokodbuba 02:17 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka


Za one koje zanima čitavo istraživanje - uzorci, postupak, analiza:


freehand freehand 08:26 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

tasadebeli
vrabac_u_steni
nsarski
sokodbuba

:))))))))
Mrzi me da ovo pišem, ali evo: laku noć.
Nasmejaste me baš do suza! A šetajući kroz plastenik u kome se inače u botaničkoj bašti uzgaja najlepša mlada boranija u Beogradu i okolini (da, spoj lepog i korisnog a uz to i profitabilnog!) opkladio sam se da će neko, i da ćete to biti baš vi - pokušati da se posvađa sa mnom!
Ali razumite: u pitanju nije samo moje razmišljanje pod tušem u nekom kupatilu u Belfastu ili u sauni nadomak Helsinkija, već problem tretiran i opisan na naučni način sa kojim se ne možete svađati! To je, gospodo, nauka! Čak guzico-nauka!
Mrzi me da pišem dalje, odoh na počinak. Laku noć. :))))))))))))


P.S.
Evo još za one koji ne znaju šta govorim:
Department Of Stupid Statistics

June 2012 was the first June where the temperature on June 25, 26 and 29 was 95 degrees by 10:30 in the morning
June 2012 was the first year with three days that reached 99 degrees by 11 am but didn’t reach 102 degrees by 3pm


:))))))))
I sad sigurno mislite: ovo ne može biti istina!
Ne mogu vam pomoći, gospodo. Činjenice su činjenice. :)))))))))

P.P.S sve napisano smatrajte ćirilicom.
alselone alselone 09:17 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

Grafik na grafik


The World’s Most Accurate Pie Chart
qqriq qqriq 10:02 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

ok grafike i sve to što me ne interesuje pola minuta, nego meni - kad smo već prešli na razno - od sinoć smešno:
"pajtići, jankovići, kandićke"
ne znam koga više volim od svih njih mnogih, kiss kiss kiss
zbirka odvratnih.

mirelarado mirelarado 10:39 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

И тако се овај блог о Грчкој уклопио у Елеусинске мистерије. Кренули смо из Атине, напили се кикеона, нешто смо спознали, мада се не зна тачно шта, и вратили се у Атину, помало мамурни.

Време ће све показати (или неће), а свако од нас узвикнуће ма, знао/ла сам!

Клик на слик:

freehand freehand 11:12 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

И тако се овај блог о Грчкој уклопио у Елеусинске мистерије. Кренули смо из Атине, напили се кикеона, нешто смо спознали, мада се не зна тачно шта, и вратили се у Атину, помало мамурни.

Jes, Eleuizinske misterije!
Dok ne nađemo neke statističke podatke o odnosu popijenog vina i razdevičenih Grkinjica da izjavim samo da sam, šetajući kraj reke (nije Ebro, nije Tibar, a nije ni rakovički potok) shvatio da mi je Mitraizam kudikamo bliži i da su beli bik i taurobolijum ono što mojoj duši i guzici potrošačkoj prija!
Kupi ma, babo, kupi, pečenja volujskog!

P.S. I samo da na ovom mestu, kao mali bonus dodam nekada tako omiljene stihove u izvesnom delu Centralne Srbije, a prikladne uz ove misterijske teme i Mitrin kult:

Od Stopanje, od Stopanje
pa do Trstenika
moja mala, moja mala
uzjanula bika.


Da li smo mi, u stvari, (bili) mitaisti? Ili su mitraisti od nas primili kult?
Hm, ko bi ga znao...
princi princi 12:08 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

the power and longevity of the Eleusinian Mysteries came from psychedelic agents.


Au, pa ovi Grci pušili drogu!
qqriq qqriq 12:40 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

Au, pa ovi Grci pušili drogu!




sve to go narkoman.
tasadebeli tasadebeli 12:57 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

mirelarado

Елеусинске мистерије.



freehand

shvatio da mi je Mitraizam kudikamo bliži i da su beli bik i taurobolijum ono što mojoj duši i guzici potrošačkoj prija!



Зезајте се ви, зезајте, док ја покушавам да пронађем равнотежу на тој клацкалици...

Сваке године 31. јула увече скачем заједно са локалним домороцима преко ватри запаљених на средини сокака у једном селу на Тасосу. То чинимо да би им добро родило грожђе и маслине. Они то зову Ватре августа. После следи игранка са певањем и пуцањем... Девице нисам приметио...

Ал' сам приметио, мајку му, да ми је сваке године одраз све нижи и нижи и да су ми ногице све ближе ватри...

Можда је решење у овоме што Принци каже:

Au, pa ovi Grci pušili drogu!
sokodbuba sokodbuba 17:30 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka


shvatio da mi je Mitraizam kudikamo bliži


U to sumnjaju mnogi, kada primete kako su Srbi traljavi hrišćani, a onaj d Konstantin i Sol Invictus su zbunjivali čak i Domanovića u Vođi. I sada se, pored vojničkih tradicija (a mitraizam su praktikovali rimski vojnici najviše) održava sindrom Sol Invictus u nastojanjima raznih cezarčića i njihovih pretorčića, kvestorčića i legionarčića. Nešto pre širenja mitraizma na ove, sada naše, prostore, pominje se i priča o nekih pedesetak hiljada aduatika (aduatuci), baš me čudi kako omega nije primetio da su to hajduci u stvari, i eto kako se kroz hodnike istorijskog matriksa uvek sukobljavaju iste grupe
freehand freehand 19:20 30.01.2015

Re: Mitovi i nauka

sokodbuba

shvatio da mi je Mitraizam kudikamo bliži


U to sumnjaju mnogi, kada primete kako su Srbi traljavi hrišćani, a onaj d Konstantin i Sol Invictus su zbunjivali čak i Domanovića u Vođi. I sada se, pored vojničkih tradicija (a mitraizam su praktikovali rimski vojnici najviše) održava sindrom Sol Invictus u nastojanjima raznih cezarčića i njihovih pretorčića, kvestorčića i legionarčića. Nešto pre širenja mitraizma na ove, sada naše, prostore, pominje se i priča o nekih pedesetak hiljada aduatika (aduatuci), baš me čudi kako omega nije primetio da su to hajduci u stvari, i eto kako se kroz hodnike istorijskog matriksa uvek sukobljavaju iste grupe

Mitraizam ofkors! Pravi kult za prave muškarce, a ne ovi žetelački i paorski, dionizijski i slični.
Nego mi se čini da ovde danas vladaju mamonisti i borboriti, to je ono što preovlađuje.
sokodbuba sokodbuba 00:07 31.01.2015

Re: Mitovi i nauka


Nego mi se čini da ovde danas vladaju mamonisti i borboriti, to je ono što preovlađuje


Kao da je bitno šta preferiraju prokuratori, prokonzuli i prefekti u Meziji Superior ili Panoniji Sekunda, oni po dužnosti ionako predaju domicilnom stanovništvu zadovoljstvo da se šampionski mlati oko pitanja takvih nijansi
freehand freehand 00:17 31.01.2015

Re: Mitovi i nauka

sokodbuba

Nego mi se čini da ovde danas vladaju mamonisti i borboriti, to je ono što preovlađuje


Kao da je bitno šta preferiraju prokuratori, prokonzuli i prefekti u Meziji Superior ili Panoniji Sekunda, oni po dužnosti ionako predaju domicilnom stanovništvu zadovoljstvo da se šampionski mlati oko pitanja takvih nijansi

E pa čekaj sad malo:ako si propustila u nabrajanju centuriona (jedini čin i zvanje koji je većini poznat - ovde ti, Mitre mi! - ne može da prođe ova pilatovština: to prepuštanje umlatenija lokalcima moglo bi i biti da i lokalni kultovi nisu davnijeh dana zaživel u legijama - i Mitrin naročito!, a varvari iz istih tih legija nisu počeli bivati carevima. I po nekolicina u isto vreme, štaviše!

Ali je samo šumadijsko područje moglo da da glavara ovdašnjeg i mitsko biće sačinjeno od glave minotaura i tela kentaura!
sokodbuba sokodbuba 01:08 31.01.2015

Re: Mitovi i nauka


ovde ti, Mitre mi! - ne može da prođe ova pilatovština: to prepuštanje umlatenija lokalcima moglo bi i biti da i lokalni kultovi nisu davnijeh dana zaživel u legijama - i Mitrin naročito!, a varvari iz istih tih legija nisu počeli bivati carevima. I po nekolicina u isto vreme, štaviše!


Koprcaju se mitraisti, taman kao božićno prase na stolu Kako je beše nastalo ono glupi Avgust?

Ali je samo šumadijsko područje moglo da da glavara ovdašnjeg i mitsko biće sačinjeno od glave minotaura i tela kentaura!


Ovo mu dođe kao neki superlativ i skoro kompliment, više liči na sočinjenje od pomalo natrule glave sa Uskršnjih ostrva i tela spomenika krajputaša.

freehand freehand 01:14 31.01.2015

Re: Mitovi i nauka

Koprcaju se mitraisti, taman kao božićno prase na stolu

Nisam video prase koje se na stolu koprca. Ok, nogice u phtijama da zadrhte, ali prase - jok
Taman kao Zagreus kad ga ono titani izedoše. Ni beknuo nije, kažu.
sokodbuba sokodbuba 01:25 31.01.2015

Re: Mitovi i nauka


Nisam video prase koje se na stolu koprca.


Služi se pečeno, to je činjenica
freehand freehand 01:31 31.01.2015

Re: Mitovi i nauka

sokodbuba

Nisam video prase koje se na stolu koprca.


Služi se pečeno, to je činjenica

E tako je posle i Zevs titane. Speko. Kad mu čedo diraju.
sokodbuba sokodbuba 02:21 31.01.2015

Re: Mitovi i nauka


E tako je posle i Zevs titane. Speko. Kad mu čedo diraju.


A i pretvorio se u bika da bi namamio i oteo Evropu.
qqriq qqriq 11:02 30.01.2015

to mi kaži

Španija: Podemos kreće u ofanzivu
qqriq qqriq 11:14 30.01.2015

SYRIZA & PODEMOS

First we take Athens, then we take Madrid!

princi princi 12:10 30.01.2015

Re: SYRIZA & PODEMOS

Kukuriku, bre, šta kačiš stalno ove frajere? Imaš ti neke ženske fotkice, da i mi hetero orijentisani ima šta da gledamo.
qqriq qqriq 12:38 30.01.2015

Re: SYRIZA & PODEMOS

Kukuriku, bre, šta kačiš stalno ove frajere? Imaš ti neke ženske fotkice, da i mi hetero orijentisani ima šta da gledamo.


OVE frajeri prvi put, makar ti znaš do koga je meni..
Što se ženskih fotkica tiče, a da ne trolujemo much too much, oćeš jednu federiku?



Ili?
Danas ispunjavam želje

princi princi 13:18 30.01.2015

Re: SYRIZA & PODEMOS

Ja mislio da nas obraduješ a ne da nas plašiš, .
qqriq qqriq 19:14 30.01.2015

Re: SYRIZA & PODEMOS

Ja mislio da nas obraduješ a ne da nas plašiš


Vidi kad mislim isto.
Usudila se ja da to kažem na FB profilu jednog znamenitog novinara gde su me javili da je baš dobra riba, a ja se bila zarozila što odlazi baronesa the real beauty.
Ma, priče su razne.
Ako hoćeš, jer sam od reči, mogu TI okačim jednu recimo recimo recimo Šarliz.
mariopan mariopan 22:17 30.01.2015

Re: SYRIZA & PODEMOS

princi
Kukuriku, bre, šta kačiš stalno ove frajere? Imaš ti neke ženske fotkice, da i mi hetero orijentisani ima šta da gledamo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana