Društvo| Sport| Život

Ko to ne poštuje Noleta i zašto?

Vojislav Stojković RSS / 30.01.2015. u 16:46

"Mislim da nije u dovoljnoj meri poštovan, mislim da je to pravi izraz", izjavio je pre neki dan Boris Beker u intervjuu za ATP, govoreći o Novaku Đokoviću. Beker, naravno, nije ulazio u razloge tog nedovoljnog poštovanja prema neprikosnovenom prvaku sveta u belom sportu. Zaista, zašto Novak Đoković i pored vrhunskih rezultata koje je postigao, a i dalje postiže, u jednom od napopularnijih i najplaćenijih sportova na svetu, ne uživa adekvatno poštovanje i ko to ne poštuje Đokovića?

Kao prvo, nisu ga poštovali njegovi protivnici, a naročito Federer. Koristio je svaku priliku da ga ponizi ili bar izvrgne neprijatnoj ironiji. Još uvek se sećam njegove izjave kada je kraljica Engleske na Vimbldonu pozdravljala učesnike završnog dela takmičenja. Na pitanje novinara da li je znao šta da radi i kako da se ponaša prilikom pozdravljanja sa Kraljicom Elizabetom II, Federer je u svom nadmenom stilu odgovorio:"Nisam znao kako ide protokol. Stajao sam i pitao Novaka  šta da radim i kako da se ponašam. Znao sam da on zna. Delovao je kao da je spreman za to, i rekao mi je šta da radim", rekao je Federer kroz smeh.

Vremenom je Nole primorao svoje protivnike da ga poštuju. I to na terenu, svojom igrom i rezultatima. Protivnika, što se tiče, više nema govora o nepoštovanju. Pre bi se reklo da im se tresu gaće pred meč sa Đokovićem, i Federove i Nadalove, a ostalima da i ne govorimo.

Kad je Novak Đoković, koračajući ka vrhu, igrao protiv jačeg, poznatijeg i slavinijeg protivnika publika je na teniskim stadionima  diljem globa zemaljskog navijala za jače, poznatije i slavnije. Kada je  Nole postao NO1, jači od svih, ista ona publika je navijala za slabije, a protiv Novaka. Sem u Kini. U to smo se i danas, kao i mnogo puta ranije, mogli uveriti u polufinalnom meču na AO.

Slično je i sa tretmanom u medijima u kojima se vrli poznavaoci tenisa, čast izuzetcima, takmiče da umanje Novakov uspeh.

Novak Đoković je izuzetna ličnost . Ne samo na teniskom terenu. Poliglota, izuzetno šarmantan i lep muškarac, zabavljač, humanista, filanrtop i još mnogo toga. Do vrha je došao sam, napornim i predanim radom, bez pomoći države ili ulaganja moćnih korporacija. Nije poznato da je bilo koga i bilo kada uvredio. Belac je i hrišćanin, ako je to bilo kome bitno. Pa, zašto, ga onda zapadni svet nedovoljno poštuje?

Ako bi na to pitanje odgovorio da je to zato što je Srbin i što svoje poreklo i naciju nije zaboravio, mnogi bi me odmah svrstali u srpske patrioJote. Ukoliko bi na isto pitanje odgovorio da je to zato što potiče iz jedne male, a ne velike i moćne nacije, verovatno bi me svrstali u realne sociologe. Međutrim, ni Federer ne pripada velikoj naciji, a nikad nije imao problema sa iskazivanjem poštovanja okoline.

Da se ne lažemo, veliki i moćni ne podnose da ih slabiji i mali pobeđuju, ne samo  u ratovima, već i na teniskim terenima. Novak Đoković je sa Balkana, uz to i Srbin, to što pobeđuje i što je već tri godine prvak sveta, mnogi mu nikako ne mogu oprostiti. 

...................................... 

Naravno, ne poštuju  i ne vole Novaka ni svi u Srbiji. Prvenstveno ga ne podnose autošovinisti, koji su uvereni da u Srbiji niko ne može postići bilo kakav, makar i prosečan uspeh, a kamoli vrhunske rezultate vredne svetske pažnje.  Takvi, ipak, nisu vredni spomena..,.. sem u fusnoti.

 



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 17:01 30.01.2015

Не знам

Мени се чини да се ми према успешним сународницима двојако понашамо: ако их ми ниподаштавамо, онда нам изгледа као да их странци незаслужено славе ; а ако их ми славимо, чини нам се да им свет не указује довољно поштовања.
Biljana 77 Biljana 77 17:09 30.01.2015

Re: Не знам

Мени се чини да се ми према успешним сународницима двојако поинашамо: ако их ми ниподаштавамо, онда нам изгледа као да их странци незаслужено славе ; а ако их ми славимо, чини нам се да им свет не указује довољно поштовања.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:15 30.01.2015

Re: Не знам

To bi bilo sve OK, da i Beker, koji koliko znamo nije naše gore list, nije izjavio, to šta je izjavio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:19 30.01.2015

Re: Не знам

mirelarado
Мени се чини да се ми према успешним сународницима двојако поинашамо: ако их ми ниподаштавамо, онда нам изгледа као да их странци незаслужено славе ; а ако их ми славимо, чини нам се да им свет не указује довољно поштовања.


Ne znam za tu tenisku publiku, ali čak i u ovoj mojoj zabiti u kojoj živim, kad nekom odgovorim da sam Srbin, veoma česta prva asocijacija je Novak Djoković, barem kod onih koji iole prate bilo kakav sport. To je verovatno i jedino što znaju o Srbiji, pored genocida u Srebrenici, i nikad nisam osetio bilo kakvo nipodaštavanje, naprotiv, mislim da ga ljudi iskreno vole baš zato što je dobar teniser, i šmeker.


mirelarado mirelarado 17:22 30.01.2015

Re: Не знам

Vojislav Stojković
To bi bilo sve OK, da i Beker, koji koliko znamo nije naše gore list, nije izjavio, to šta je izjavio.


Бекер је члан Нолетовог тима, логично је да је навијачки расположен према свом штићенику.
alselone alselone 17:23 30.01.2015

Re: Не знам

genocida u Srebrenici


Zaista si upoznao nekog Amerikanca koji je cuo za zlocin u Srebrenici od pre 20 godina i to mu je i dalje druga asocijacija na Srbiju?
mirelarado mirelarado 17:24 30.01.2015

Re: Не знам

Ne znam za tu tenisku publiku, ali čak i u ovoj mojoj zabiti u kojoj živim, kad nekom odgovorim da sam Srbin, veoma česta prva asocijacija je Novak Djoković, barem kod onih koji iole prate bilo kakav sport. To je verovatno i jedino što znaju o Srbiji, pored genocida u Srebrenici, i nikad nisam osetio bilo kakvo nipodaštavanje, naprotiv, mislim da ga ljudi iskreno vole baš zato što je dobar teniser, i šmeker.


Код Италијана је права звезда спортских емисија и реклама. Посебно га воле зато што је шоумен.
alselone alselone 17:29 30.01.2015

Re: Не знам

Мени се чини да се ми према успешним сународницима двојако поинашамо: ако их ми ниподаштавамо, онда нам изгледа као да их странци незаслужено славе ; а ако их ми славимо, чини нам се да им свет не указује довољно поштовања.


Mislim da je ovo verovanje a zapravo nije tako. Pogledajte samo trenutno poznate ljude, Djokovic, Ana i Jelena, kosarkasi, fudbaleri. Nema toga mnogo. Na primer, osim za Noleta niko nije rekao za ostale da ga ne postuju dovoljno. Ili na primer Marina Abramovic ili Kusta, od poznatijih. Niko nije rekao da njih ne postuju dovoljno. Doduse, delom si u pravu, ima grupica drugosrbijanskih pacenika koji polivaju po Kusti, ali to je vise politicki stav centrale.

Moje je misljenje takodje da ga postuju manje nego sto bi postovali ovoliko dominantnog prvaka da je, recimo iz Francuske ili Njemacke.

To se vidi po mnogim detaljima, po naslovima novinskih clanaka, po spicama pred velika takmicenja, po izboru reci i termina kada se prica o njemu itd.
mirelarado mirelarado 17:35 30.01.2015

Re: Не знам

Ili na primer Marina Abramovic ili Kusta, od poznatijih. Niko nije rekao da njih ne postuju dovoljno.


Па да, али много њих ће ти рећи управо супротно: да су прецењени, да не заслужују све те светске награде и признања, нарочито много људи из овдашњег света филма, или уметности.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:37 30.01.2015

Re: Не знам

mirelarado
Vojislav Stojković
To bi bilo sve OK, da i Beker, koji koliko znamo nije naše gore list, nije izjavio, to šta je izjavio.


Бекер је члан Нолетовог тима, логично је да је навијачки расположен према свом штићенику.

Da, ali Beker, kao teniser koji je svojevremeno bio na vrhu, može realno da uporedi poštovanje koje je on tada imao, u odnosu na ono koje danas (ne)ima Đoković. Zato bi se njegova procena mogla uzeti kao validna.
alselone alselone 17:38 30.01.2015

Re: Не знам

Vojislav Stojković
mirelarado
Vojislav Stojković
To bi bilo sve OK, da i Beker, koji koliko znamo nije naše gore list, nije izjavio, to šta je izjavio.


Бекер је члан Нолетовог тима, логично је да је навијачки расположен према свом штићенику.

Da, ali Beker, kao teniser koji je svojevremeno bio na vrhu, može realno da uporedi poštovanje koje je on tada imao, u odnosu na ono koje se danas islazuje Đokoviću. Zato je njegova procena validna.


A i nije "nas" pa ne upada u "mi".
alselone alselone 17:39 30.01.2015

Re: Не знам

Па да, али много њих ће ти рећи управо супротно: да су прецењени, да не заслужују све те светске награде и признања, нарочито много људи из овдашњег света филма, или уметности.


Oko Kuste je to cisto politicki stav centrale Pescanika i Enovina, pa sledbenici moraju da kopiraju sta im je servirano. Za Marinu nisam primetio puno nipodastavljanja, ali OK, prihvatam da ima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:42 30.01.2015

Re: Не знам

alselone
genocida u Srebrenici


Zaista si upoznao nekog Amerikanca koji je cuo za zlocin u Srebrenici od pre 20 godina i to mu je i dalje druga asocijacija na Srbiju?


Dobar deo njih ne zna ama baš ništa, mislim na onaj neki običan svet, naravno. Ali dosta njih, barem oni malo stariji, znaju za rat u ex YU devedesetih, i nas kao nekakve vilains tamo, gde genocid ima ključnu ulogu, da, i opsada Sarajeva. To je valjda bilo ovde dobro medijski pokriveno, mislim, pretpostavljam, ja sam bio u Srbiji u to vreme. Oni malo više informisani znaju, kad im kažem koje sam godine emigrirao, da sam preživeo bombardovanje, ali retko ko pita kako je to bilo, a ni ja nisam nešto voljan da pričam. Takoda da uvek konvergiramo ka Noletu.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:44 30.01.2015

Re: Не знам

alselone

Moje je misljenje takodje da ga postuju manje nego sto bi postovali ovoliko dominantnog prvaka da je, recimo iz Francuske ili Njemacke.


Arijevski mentalitet i način razmišljanja u Evropi nikako da se iskoreni. Zapatio se, pustio korenje, pa to ti je.

Ali, pazi sada ovo, svi arijevski predatori se slažu da je Ana jedna od najlepših teniserki na svetu. Ne smeta im što je Srpkinja.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:46 30.01.2015

Re: Не знам

srdjan.pajic
Ali dosta njih, barem oni malo stariji, znaju za rat u ex YU devedesetih, i nas kao nekakve vilains tamo, gde genocid ima ključnu ulogu, da, i opsada Sarajeva.

I šta im ti odgovoriš, ako nije tajna?
alselone alselone 17:50 30.01.2015

Re: Не знам

Dobar deo ne zna ama bas nista ali dosta njih zna? Zanimljivo.

Uglavnom, bas mi je cudno to. Evo, na primer ja, putovao sam dosta po USA, Njujork, Njudzersi, Florida, Teksas i Kalifornija, i bas zbog tog putovanja sretao sam veliki broj razlicitih ljudi. Sto kazes, dve teme preovladjuju a to su sport i politika, kao generalne teme o kojim valjda svi treba nesto da znaju pa se zapodene redovno. Slovima i brojem 0, nada, niko mi nije spomenuo Srebrenicu. Jesu bombardovanje, jesu rat, ali nisu to.

Da, poslednjih godinu dve pored politike i sporta spominje se masovno i Putin. Ali zbog prirode razgovora to bih vise stavio u fantaziju, erotiku i psihijatriju a ne politiku,
blogovatelj blogovatelj 17:51 30.01.2015

Re: Не знам

Код Италијана је права звезда спортских емисија и реклама. Посебно га воле зато што је шоумен.


Verujem da je i to sto govori italijanski ogroman plus.
Imao sam kolegu koji je Kanadjanin kineskog porekla i kome je Federer idol, gospodbogotac takoreci. Nesretnom Kini se zalomilo da smo radili zajedno 2011. kad je Nole gazio ko Crvena Armija.
Nisam mogao a da ga ne zajebavam. To je bilo jace od mene.
alselone alselone 17:51 30.01.2015

Re: Не знам

Ali, pazi sada ovo, svi arijevski predatori se slažu da je Ana jedna od najlepših teniserki na svetu. Ne smeta im što je Srpkinja.


Zato sto je zensko, roba, lepota. Malo teze bi islo da se saglase da je najbolja ili najpametnija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 30.01.2015

Re: Не знам

alselone
Па да, али много њих ће ти рећи управо супротно: да су прецењени, да не заслужују све те светске награде и признања, нарочито много људи из овдашњег света филма, или уметности.


Oko Kuste je to cisto politicki stav centrale Pescanika i Enovina, pa sledbenici moraju da kopiraju sta im je servirano. Za Marinu nisam primetio puno nipodastavljanja, ali OK, prihvatam da ima.


Stvarno ne mogu da se setim da je na Peščaniku (ne znam za e-novine, to ne pratim) Kusta kritikovan sa te neke umetničkne strane. A čak ni taj njegov krajnje sumnjiv politički angažman nije bio na tapetu više od par puta u 15 godina koliko ide ta emisija, i to od strane svega par autora i gostiju, od kojih ja jedino mogu da se setim Biljane Srbljanović i Vesne Pešić. Po meni, problem je na drugoj strani, "patriotskoj", gde su ljudi maltene poistovetili srpsku naciju i Kustu, što je, mislim tužno, da ne kažem jadno, i onda kad ga neko okrpi iz bilo kog razloga, reaguju kao da ih je ubo prstom u oko. To meni govori koliko oni zapravo malo poštuju i sebe i svoju naciju, mada su im usta puna hvale i ponosa.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:56 30.01.2015

Re: Не знам

alselone
Zato sto je zensko, roba, lepota.

Naravno, tako funkcioniše njihov um. Dočim je Novak muškarac, konkurencija, neko ko ugrožava arijevski svetonazor.
blogovatelj blogovatelj 17:59 30.01.2015

Re: Не знам

Ali, pazi sada ovo, svi arijevski predatori se slažu da je Ana jedna od najlepših teniserki na svetu. Ne smeta im što je Srpkinja.


Dabre, ako si zensko sa Balkana, drugacije te zapadnjaci gledaju.
Imaju valjda u mozdane ROM-ove isprogramiran stereotip o Ruskinjama.
Mislim na ove ovde Amere, mada verujem da je i u Evropi slicno.
Pre neki dan odem na sajt Ausopena i tamo pod stavkom social activity pise da Ana vodi sa nekih 88000 retvitova, a drugi na listi je Nadal sa 55000.
A i da se ne lazemo, savrseno izgleda i poprilicno je praznoglava, kao stvorena za Holivud.
princi princi 17:59 30.01.2015

Re: Не знам

To je verovatno i jedino što znaju o Srbiji, pored genocida u Srebrenici



Verovatno prva i zadnja stvar s kojom se budi i leže svaki Amerikanac u Oklahomi i Indijani.

Edit: vidim sad i Alse reagovao. Mislim, Srki bate, daj olabavi malo, čoveče.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:01 30.01.2015

Re: Не знам

Vojislav Stojković
srdjan.pajic
Ali dosta njih, barem oni malo stariji, znaju za rat u ex YU devedesetih, i nas kao nekakve vilains tamo, gde genocid ima ključnu ulogu, da, i opsada Sarajeva.

I šta im ti odgovoriš, ako nije tajna?


Ja uvek optužim Hrvate .

Retko ko ima strpljenja da sluša celu tu mučnu istoriju, ko je kome šta još tamo od 14. veka…Ja obično kažem da nije to baš tako prosto, ni crno-belo, niti smo mi bili jedini zlikovci u celom tom paklu.
mirelarado mirelarado 18:02 30.01.2015

Re: Не знам

Imaju valjda u mozdane ROM-ove isprogramiran stereotip o Ruskinjama.


Их, па нису ни овдашњи примерци оперисани од тог "рускињицоофилског" програма у глави.
alselone alselone 18:03 30.01.2015

Re: Не знам


Retko ko ima strpljenja da sluša celu tu mučnu istoriju, ko je kome šta još tamo od 14. veka…Ja obično kažem da nije to baš tako prosto, ni crno-belo, niti smo mi bili jedini zlikovci u celom tom paklu.


Mogao si i ovde malo poceti pricati na taj nacin.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 30.01.2015

Re: Не знам

Dobar deo ne zna ama bas nista ali dosta njih zna? Zanimljivo.


Dobar deo od onih koji su uopšte čuli za nas.

Nije ni meni niko rekao, aha, Srebrenica! Nego kad se povede razgovor, vidiš da znaju za to.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:04 30.01.2015

Re: Не знам

srdjan.pajic
Ja uvek optužim Hrvate .
princi princi 18:06 30.01.2015

Re: Не знам

Retko ko ima strpljenja da sluša celu tu mučnu istoriju, ko je kome šta još tamo od 14. veka…Ja obično kažem da nije to baš tako prosto, ni crno-belo, niti smo mi bili jedini zlikovci u celom tom paklu.

I? Kako te Ameri gledaju kad im kažeš 14. vek? Onako belo, osećam? Mislim, oni ako su iskreni hrišćani, sigurno znaju da u 14. veku svet još nije ni postojao, tako da sigurno misle "Šta ovaj ludak sad baroniše ovde?"
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:06 30.01.2015

Re: Не знам

Verovatno prva i zadnja stvar s kojom se budi i leže svaki Amerikanac u Oklahomi i Indijani.

a hajde, ljudi, mojne da ste na kraj srca; kolorado je to! ko zna šta homies-i sve pričaju posle kvalitetne duvke, a znamo svi, da je sad u koloradu kvalitet duvke značajno porastao ..nema tamo hibridke ili šipusa
b92fmember b92fmember 18:09 30.01.2015

Re: Не знам

mirelarado

Бекер је члан Нолетовог тима, логично је да је навијачки расположен према свом штићенику.



Što isto važi i za nas srbe, te je stoga sasvim razumljivo kad su navijački rasploženi i po malo je neobično kad je drugačije.
alselone alselone 18:12 30.01.2015

Re: Не знам

Mislim, oni ako su iskreni hrišćani,


Meni jedan tip koji na prvi pogled deluje potpuno normalno a zapravo slusa emisije i cita knjige od onih propovednika, letos objasnjavao kako u Bibliji pise da ce poceti treci svetski rat i to tako sto ce Juzna Koreja, Rusija i Kenija napasti Izrael. Kunem se da ne izmisljam. Neverovatno. Kazem ja njemu, sve, sve, al odakle Kenija u prici. Mislim jebote, Kenija. Nije znao da mi objasni, samo je rekao da pise u knjizi. Da bi mi rado i da procitam.
princi princi 18:13 30.01.2015

Re: Не знам

letos objasnjavao kako u Bibliji pise da ce poceti treci svetski rat i to tako sto ce Juzna Koreja, Rusija i Kenija napasti Izrael. Kunem se da ne izmisljam.

Pa jel ti rek'o Srki: kvalitetna duvka. Nema, brate, Amer što ume da bude lujka, niko ne ume.
b92fmember b92fmember 18:14 30.01.2015

Re: Не знам

Ali, pazi sada ovo, svi arijevski predatori se slažu da je Ana jedna od najlepših teniserki na svetu. Ne smeta im što je Srpkinja.


Pa kad je njena lepota nad nacionalna. to nema veze sa tenisom.
princi princi 18:14 30.01.2015

Re: Не знам

stefan.hauzer
Verovatno prva i zadnja stvar s kojom se budi i leže svaki Amerikanac u Oklahomi i Indijani.

a hajde, ljudi, mojne da ste na kraj srca; kolorado je to! ko zna šta homies-i sve pričaju posle kvalitetne duvke, a znamo svi, da je sad u koloradu kvalitet duvke značajno porastao ..nema tamo hibridke ili šipusa

Da, da, to i oni pričaju za Srkija kad im spomene 14. vek.
tadejus tadejus 18:16 30.01.2015

Re: Не знам

alselone
Mislim, oni ako su iskreni hrišćani,Meni jedan tip koji na prvi pogled deluje potpuno normalno a zapravo slusa emisije i cita knjige od onih propovednika, letos objasnjavao kako u Bibliji pise da ce poceti treci svetski rat i to tako sto ce Juzna Koreja, Rusija i Kenija napasti Izrael. Kunem se da ne izmisljam. Neverovatno. Kazem ja njemu, sve, sve, al odakle Kenija u prici. Mislim jebote, Kenija. Nije znao da mi objasni, samo je rekao da pise u knjizi. Da bi mi rado i da procitam.


pa što ne uze?
ko zna šta nesrećnik misli gdje su uopšte sve te egzotične zemlje..
ako je Noletu za utjehu, moglo je biti i gore, mogao je biti izbosne.. šta bi tek onda..
ako je ko i uspio da zaboravi vijesti svako malo se u nekom holivudskom izdanju pojavi neka šala u fazonu.. nisi valjda iz Bosne.. kao to je dno dna..
e jbg..
i kako ti sad da objasniš ljudima da mi tamo nismo ovce s vunom jeli te 91-e.. nikako, nego ako ih ne možeš pobjediti.. te ja tako kažem, ja bolan, izbosne.. ovce s vunom i gledaj kaka sam ispala..
b92fmember b92fmember 18:20 30.01.2015

Re: Не знам

alselone
Mislim, oni ako su iskreni hrišćani,


Meni jedan tip koji na prvi pogled deluje potpuno normalno a zapravo slusa emisije i cita knjige od onih propovednika, letos objasnjavao kako u Bibliji pise da ce poceti treci svetski rat i to tako sto ce Juzna Koreja, Rusija i Kenija napasti Izrael. Kunem se da ne izmisljam. Neverovatno. Kazem ja njemu, sve, sve, al odakle Kenija u prici. Mislim jebote, Kenija. Nije znao da mi objasni, samo je rekao da pise u knjizi. Da bi mi rado i da procitam.


Sigurno je u toj knjizi pisalo Kina al je taj tip pomešao Keniju i Kinu.
alselone alselone 18:21 30.01.2015

Re: Не знам

pa što ne uze?

da ne poludim.

Ma lujka prve kategorije. A deluje skroz normalno. Odlican inzenjer, 120k godisnje, dvoje dece, lepa kuca. Seli mi jedan dan u njegov auto da pokupimo sendvice na pauzi za rucak. I kako je upalio auto, upali se radio. Ono ide stanica sa propovednicima.

Kadar nevera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:23 30.01.2015

Re: Не знам

princi
stefan.hauzer
Verovatno prva i zadnja stvar s kojom se budi i leže svaki Amerikanac u Oklahomi i Indijani.

a hajde, ljudi, mojne da ste na kraj srca; kolorado je to! ko zna šta homies-i sve pričaju posle kvalitetne duvke, a znamo svi, da je sad u koloradu kvalitet duvke značajno porastao ..nema tamo hibridke ili šipusa

Da, da, to i oni pričaju za Srkija kad im spomene 14. vek.


Jutros baš na radiju pričaju o ovim presudama u Hagu, na doživotne robije zbog genocida. Kratka vest, bez mnogo komentara i objašnjavanja.

princi princi 18:31 30.01.2015

Re: Не знам

srdjan.pajic
princi
stefan.hauzer
Verovatno prva i zadnja stvar s kojom se budi i leže svaki Amerikanac u Oklahomi i Indijani.

a hajde, ljudi, mojne da ste na kraj srca; kolorado je to! ko zna šta homies-i sve pričaju posle kvalitetne duvke, a znamo svi, da je sad u koloradu kvalitet duvke značajno porastao ..nema tamo hibridke ili šipusa

Da, da, to i oni pričaju za Srkija kad im spomene 14. vek.


Jutros baš na radiju pričaju o ovim presudama u Hagu, na doživotne robije zbog genocida. Kratka vest, bez mnogo komentara i objašnjavanja.


Kažem ja, prva i zadnja vest/misao. Cialis i Srebrenica. Druga misao? Ništa Kusti od Oskara! Šta ima u gaćama, to mu je.
alselone alselone 18:33 30.01.2015

Re: Не знам

Kažem ja, prva i zadnja vest/misao. Cialis i Srebrenica.


Si vido. I onda posle mi nismo centar sveta. Ljudi se secaju detalja gradjanskog rata u zemlji treceg sveta pre 20 godina. Pa naravno da se secaju. Jer to je Srbija!

Sad kad dopune ovom vesti o presudi, pa propitaju Pajketa kad se vide. I - haj.

Kim Kardasijan pala u drugi plan.
princi princi 18:43 30.01.2015

Re: Не знам

Ne, vesti na američkim mrežama se čitaju, pa skoro kao metakorporacijski bilteni. Šta kome odgovara, to se ubaci: ubistvo u Ilinojzu, vetar u Kanzasu, suša i berba pecana u Kaliforniji, 15cm snega i transportni problemi u Bostonu, baja koji u balonu pretrčava do Kariba, nastavak bombardovanja Mosula (obično pretposlednja vest uz vest o još jednom beheadingu) i, obavezno, ali obavezno, male pandice koje se valjuškaju u novootvorenom zoološkom vrtu u Kavaiju na Havajima.

Lažem! Danas nisu pandice i nisu na Havajima, nego tune u toronćanskom zoološkom vrtu: izabrale pobednika na Super Bowlu. Po tunama, Patriote dobijaju.
qqriq qqriq 18:56 30.01.2015

Re: Не знам

..

qqriq qqriq 18:57 30.01.2015

Re: Не знам

Kažem ja, prva i zadnja vest/misao. Cialis i Srebrenica. Druga misao? Ništa Kusti od Oskara!



mirelarado mirelarado 19:11 30.01.2015

Re: Не знам

b92fmember
mirelarado

Бекер је члан Нолетовог тима, логично је да је навијачки расположен према свом штићенику.



Što isto važi i za nas srbe, te je stoga sasvim razumljivo kad su navijački rasploženi i po malo je neobično kad je drugačije.


У потпуности се слажем. Једино мислим да нам те "мрзи нас учитељица, бу-хууу" јадиковке нису потребне, бар не када је реч о тако сјајном тенисеру какав је Новак Ђоковић. Он је светски бр. 1, па ако је некоме напољу и криво због тога, тим горе по тог неког. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 30.01.2015

Re: Не знам

princi
Ne, vesti na američkim mrežama se čitaju, pa skoro kao metakorporacijski bilteni. Šta kome odgovara, to se ubaci: ubistvo u Ilinojzu, vetar u Kanzasu, suša i berba pecana u Kaliforniji, 15cm snega i transportni problemi u Bostonu, baja koji u balonu pretrčava do Kariba, nastavak bombardovanja Mosula (obično pretposlednja vest uz vest o još jednom beheadingu) i, obavezno, ali obavezno, male pandice koje se valjuškaju u novootvorenom zoološkom vrtu u Kavaiju na Havajima.


Ček, a kako je to u drugim zemljama, mislim na te neke lokalne mreže, eto na primer u Kanadi, ili Engleskoj? Na primer, kad se pomene nešto Srbija, kolika je verovatnoća da će to biti u vezi sa haškim optuženicima, ratnim zločinima, itd, a ne, recimo, o Guči, ili berbi malina?

EDIT: Btw, ovde public radio, o kojem je reč, noću preuzima program sa BBC-ja, tako da sam tu čuo prvo ovu vest o dož. robijama. Posle je bilo i u redovnim jutarnjim vestima.

blogovatelj blogovatelj 19:29 30.01.2015

Re: Не знам

Amer što ume da bude lujka, niko ne ume


Jesenas ja na Sen Deniju, setam Parizom, i ogladnim. Krenem da gledam sta ima od papice po standovima i vidim libanski stand. A u meniju imaju sudzuk!
E sad, po ovim kanadsko -libanskim radnjama nisam nikad video da prodaju sudzuk, a omiljene su mi i cesto ih obilazim. Pitam onog baju kakav mu je sudzuk, da prostite, a on mi pokaze rostiljsku kobajlicu, i kaze to uvije u pita bred i doda priloge. Znaci, u sustini, giros hot dog.
I ja rekoh sebi aj' da probam. Kad je covek poceo da umotava pituljicu, pojavljuje se niotkuda pored mene Amerikanka od jedno 200kg i kaze "oh, crepes, mmmmmmmmmmmmm"
Ja probam da joj objasnim da libanska hrana nije francuska hrana i da to nije palacinka, medjutim ona ne jebe, samo vice "crepes, with nutella, sooooo tastyyy"
princi princi 19:40 30.01.2015

Re: Не знам

srdjan.pajic
princi
Ne, vesti na američkim mrežama se čitaju, pa skoro kao metakorporacijski bilteni. Šta kome odgovara, to se ubaci: ubistvo u Ilinojzu, vetar u Kanzasu, suša i berba pecana u Kaliforniji, 15cm snega i transportni problemi u Bostonu, baja koji u balonu pretrčava do Kariba, nastavak bombardovanja Mosula (obično pretposlednja vest uz vest o još jednom beheadingu) i, obavezno, ali obavezno, male pandice koje se valjuškaju u novootvorenom zoološkom vrtu u Kavaiju na Havajima.


Ček, a kako je to u drugim zemljama, mislim na te neke lokalne mreže, eto na primer u Kanadi, ili Engleskoj? Na primer, kad se pomene nešto Srbija, kolika je verovatnoća da će to biti u vezi sa haškim optuženicima, ratnim zločinima, itd, a ne, recimo, o Guči, ili berbi malina?

Ti si, bre, Srki, izvini što ti kažem to, ali, stvarno težak pacijent. Pa ja se ne informišem iz mainstream medija nigde: ni u Australiji, ni u Kanadi, ni u USA ni u Engleskoj, ni u Srbiji, ni u Rusiji (RT su isto manipulanti), ni na Al Jazeeri. Meni nije potrebna ta vrsta grupnog identiteta ni allegiancea. Ne zamenjujem jedno grupno razmišljanje drugim. Podjednako sam nepoverljiv i kritičan prema svakoj vlasti i prema svakom sistemu (i u svakom sistemu me zbog toga koliko zarađujem najviše šišaju sa taksama, ali, jbg, to je moj izbor, ne kukam).

Pošto si ti, očigledno, u životu upoznao samo Srbiju iz rakovičke perspektive i te tvoje lokalne TV stanice koje prenose NBC, ABC i CBS u Koloradu, otkriću ti malu tajnu: sve, ali sve državne televizije na svetu veličaju život u respektivnim zemljama, i život u drugim prikazuju kao opasan, prepun ubica, ratnih zločinaca, kriminalaca, kurvi, narkomana. Sve, bez izuzetka. I CNN i BBC i CBC i, surprise, surprise, Fox i ABC News u Australiji, i RT, pazi, pa čak i Srbijanka.
tess tess 19:40 30.01.2015

Re: Не знам

Vojislav Stojković
Arijevski mentalitet i način razmišljanja u Evropi nikako da se iskoreni. Zapatio se, pustio korenje, pa to ti je.


Hm, zamislih se malo o arijevskom mentalitetu, od kojeg kako shvatih Nole nepoštovan? Zamisli. Zamislimo svi. Sva mi gastarbajterska muka ošacovala te respekte.
Dobro kraj nas Srba i Kineza šta će mu više ljubavi..

Dobro, o surovoj konkurentnosti bi Beker štošta znao, za malo karijeru završi onom nekom glupavom knjigom, bio je na tapeti danima
i malo Novaka hvali kakvu mu je uslugu učinio uzevši ga za trenera.

Dalje, za života ovde mi još niko nikada nije rekao: Mladić, Karadžić, Srebrenica, tj. jednom prilikom me pitali da li su moji bili u ratu, odgovorila sam: Naravno.
Tu je priči bio kraj.(čuješ Pajiću)

Dalje, pre nekog vremena deda(ca.100god) iz komšiluka čuo kako mi ime i povezao: Aaa, vi ste iz Jugoslawien.
Rekoh da nastavim: Aham,Tito, Beograd.
Pasalo bi.
U čemu je razlika Nole, Srbija ili Tito, Beograd?
Nema je. A i deda bi znao ko je Tito i gde je Beograd,ili?
To je tu negde, svi smo mi tu negde pod tom šljivom, deda.

Dalje, ta arijevska konkurentnost, superiornost, ma tu su problemčići neki drugi, nebeskiji,
u 21. veku,
više mi proizvodimo komplexa nego što njihove predrasude stižu da ih pokrivaju.

Nema njihov mentalitet i perfekcionizam u ovom trenutku brojnije predrasuda prema meni ili prema ovim mojim Kinezima, Bosancima, Špancima, Poljacima u ulici..
ili
prema žabarima u piceriji ili Grcima u restoranu,
ili čak i Austrijanci i Nemci imaju stereotipa ravno Srbima sa dve strane Drine.

Dalje, o konkuretnosti, te Germani nas ponižavaju, avaj evo vidi Noleta, hm
mislim, najprostije među tim Arijevcima nas živi milion, dva, radimo, decu rađamo, školujemo,
ali je Nole ugrožen kao mečić maleni, šta?

I šta je to? Kolektivno nesvesno nas siročića, šta bi bilo drugo, ili,
svi mi imamo istu šansu za uspeh, i bez reflektora,
ko ima pamet i dobru volju
i oni to znaju da cene. Mi neretko iskoristimo.
A Nole imidž naplaćuje novcima ne mojim suzama i poljupcima, ili?

I da, ako mi sad u ovom trenutku imamo samo onog bega i neimara filmadžiju iz Bosne i lujku crnogorsku Abramović
da nam osvetlaju obraz,
ccc
pa šta se ja čudim što je kompletna nacija na tribinama i ping pong ping pong
tako hipnotisana prati lopticu.

ping,pong, ping, pong, pomozi Bože, ping, pong, ping, pong pomozi Bože

Ne kapiraju to Švabe, to tedoh reći.
Nemaju oni za nas dovoljno kreativnosti.
Da ne kažem ludila.
tess tess 19:43 30.01.2015

Re: Не знам

blogovatelj
Nisam mogao a da ga ne zajebavam. To je bilo jace od mene.


Bogie, a ja mislim ti si pravi dasa samo ovde.
blogovatelj blogovatelj 19:45 30.01.2015

Re: Не знам

Bogie, a ja mislim ti si pravi dasa samo ovde.


Pravi dasa je svuda pravi dasa, da prostis.
Bonner Bonner 19:52 30.01.2015

Re: Не знам

Vojislav Stojković


Naravno, tako funkcioniše njihov um. Dočim je Novak muškarac, konkurencija, neko ko ugrožava arijevski svetonazor.


Kakva tema bloga? A tek postovi i komentari. Savrseno se uklapa u "orkestrirane napade na drzavu i Premijera koji je najugrozeniji". Evo vidimo uz Novaka Djokovica koga mrze jer je Srbin.

Da li neko moze da zamisli da kapiten neke srpske reprezentacije negde na sebi ima i zastavu neke strane zemlje (jos ne dao Bog Nemacke npr.) kao kapiten nemacke fudbalske reprezentacije i igrac Bayerna iz Münchena (srpska zastava na kopacki i rec "duso"?



milojep milojep 20:14 30.01.2015

Re: Не знам

Kunem se da ne izmisljam. Neverovatno. Kazem ja njemu, sve, sve, al odakle Kenija u prici. Mislim jebote, Kenija. Nije znao da mi objasni, samo je rekao da pise u knjizi. Da bi mi rado i da procitam.


Ne pratiš štampu bilo bi ti jasno

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/530331/SAZNAJEMO-Misteriozni-avion-Antonov-vozi-oruzje-iz-Beograda-u-Keniju
alselone alselone 20:20 30.01.2015

Re: Не знам

Sigurno je Kenija u pitanju, dobro sam zapamtio.

Bravo Milisave, klupko se odmotava! Sve se ubrzava!

Poslao sam pacijentu mail, da mi posalje ime knjige ako hoce. Nadam se da hoce.
alselone alselone 20:26 30.01.2015

Re: Не знам

I ja rekoh sebi aj' da probam. Kad je covek poceo da umotava pituljicu, pojavljuje se niotkuda pored mene Amerikanka od jedno 200kg i kaze "oh, crepes, mmmmmmmmmmmmm"
Ja probam da joj objasnim da libanska hrana nije francuska hrana i da to nije palacinka, medjutim ona ne jebe, samo vice "crepes, with nutella, sooooo tastyyy"


Ja se secam italijanskog konobara, mrsavog i visokog, kao Stanlio koji urla na krvnicki debelog Amera, kao Olio, koji mu je narucio onu njihovu kafu od pola litre kako to nije kafa, kako je kafa espreso u maloj soljici i to. Antologijska scena.
Bonner Bonner 20:26 30.01.2015

Re: Не знам

tess

...
Ne kapiraju to Švabe, to tedoh reći.
Nemaju oni za nas dovoljno kreativnosti.
Da ne kažem ludila.


Ne kapiraju, naravno. Ne zive tudje zivote, nego rade, zaradjuju, kupuju, prodaju, putuju, zive normalne zivote, sopstvene a ne tudje. I ne sede po celu noc ispred televizora gledajuci Novaka kako zaradjuje za zivot.

princi princi 20:35 30.01.2015

Re: Не знам

Bonner
tess

...
Ne kapiraju to Švabe, to tedoh reći.
Nemaju oni za nas dovoljno kreativnosti.
Da ne kažem ludila.


Ne kapiraju, naravno. Ne zive tudje zivote, nego rade, zaradjuju, kupuju, prodaju, putuju, zive normalne zivote, sopstvene a ne tudje. I ne sede po celu noc ispred televizora gledajuci Novaka kako zaradjuje za zivot.



Bate, i ti si kao i Srki, jednu plemensku svest zamenio drugom, ne bi li iz te nove perspektive sebi delovao civilizovan.
alselone alselone 20:38 30.01.2015

Re: Не знам

Bate, i ti si kao i Srki, jednu plemensku svest zamenio drugom, ne bi li iz te nove perspektive sebi delovao civilizovan.


Komedija. Meni je taj momenat romantizacije odlican. I onda na kraju - bam! Poenta, oni ne gledaju sportiste koji zaradjuju za pare.
Bonner Bonner 20:44 30.01.2015

Re: Не знам

princi


Bate, i ti si kao i Srki, jednu plemensku svest zamenio drugom, ne bi li iz te nove perspektive sebi delovao civilizovan.


Kojestarije.

Hocu samo da kazem da se ta vrsta idolopoklonstva kao kod nas u Srbiji ovde ne neguje i ne forsira. Sem donekle kad je Svetsko prvenstvo u fudbalu, ali i tu na jedan drugaciji nacin sto mene i meni bliske jednako nervira.

Ali oni ovde imaju tada jedno objasnjenje za to "Fussbal, Bier und Hartz IV" ili "Brot und Spiele" nekada (hleba i igara).


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:47 30.01.2015

Re: Не знам

srdjan.pajic
mirelarado
Мени се чини да се ми према успешним сународницима двојако поинашамо: ако их ми ниподаштавамо, онда нам изгледа као да их странци незаслужено славе ; а ако их ми славимо, чини нам се да им свет не указује довољно поштовања.


Ne znam za tu tenisku publiku, ali čak i u ovoj mojoj zabiti u kojoj živim, kad nekom odgovorim da sam Srbin, veoma česta prva asocijacija je Novak Djoković, barem kod onih koji iole prate bilo kakav sport. To je verovatno i jedino što znaju o Srbiji, pored genocida u Srebrenici, i nikad nisam osetio bilo kakvo nipodaštavanje, naprotiv, mislim da ga ljudi iskreno vole baš zato što je dobar teniser, i šmeker.



I u mojoj "zabiti" isti slucaj-svi znaju ko je Djokovic. Zaboravili su na Kosovo, odnosno, malo ko se seca, ali znaju za Noleta. A sto se tice ponasanja pred kraljicom, ne vidim nista lose u komentaru da nas zna sta da radi i da ga zato onaj pita. Mislim, ne vidim ironiju.
princi princi 20:48 30.01.2015

Re: Не знам

Bonner
princi


Bate, i ti si kao i Srki, jednu plemensku svest zamenio drugom, ne bi li iz te nove perspektive sebi delovao civilizovan.


Kojestarije.

Hocu samo da kazem da se ta vrsta idolopoklonstva kao kod nas u Srbiji ovde ne neguje i ne forsira. Sem donekle kad je Svetsko prvenstvo u fudbalu, ali i tu na jedan drugaciji nacin sto mene i meni bliske jednako nervira.

Ali oni ovde imaju tada jedno objasnjenje za to "Fussbal, Bier und Hartz IV" ili "Brot und Spiele" nekada (hleba i igara).




Ok, napravio si jedan značajan korak napred: priznao si postojanje tribalne svesti u sportu. Nije sve tašna, mašna i hand shake. Još jedan korak i shvatićeš da se rasizam vrlo lako kači uz tu tribalnu svest i da korporacije i masovni mediji žestoko profitiraju na račun hranjenja te svesti.
Bonner Bonner 20:56 30.01.2015

Re: Не знам

princi


... Nije sve tašna, mašna i hand shake. Još jedan korak i shvatićeš da se rasizam vrlo lako kači uz tu tribalnu svest i da korporacije i masovni mediji žestoko profitiraju na račun hranjenja te svesti.


Nigde nisam pomenuo sistem tasnu, masnu i hand shake i gde si to video???

Ja ne znam gde ti zivis i sa kim se druzis ali ovde gde ja zivim moja okolina prezire taj nacin zivota i za nas je zivot nesto sasvim drugo. Ja tu novu nemacku nonsalantnost i na neki nacin "slavljenje" zivota i tih malih stvari koje zivot znace zovem "la deutsche vita".

To je ta Nemacka u kojoj je moguce da kapiten fudbalske reprezentacije na kopacki ima srpsku zastavu i srpsku rec i da se niko na to ne breca.

tadejus tadejus 20:57 30.01.2015

Re: Не знам

princi

Ok, napravio si jedan značajan korak napred: priznao si postojanje tribalne svesti u sportu. Nije sve tašna, mašna i hand shake. Još jedan korak i shvatićeš da se rasizam vrlo lako kači uz tu tribalnu svest i da korporacije i masovni mediji žestoko profitiraju na račun hranjenja te svesti.


misliš plemenske..
nego ti tu ne razumješ jednu stvar.. Njemačka i zapad (pogotovo anglo-saksonski zapad) su jednako različiti kao taj isti zapad i Rusija..
koliko su Njemci humble pite pojeli u drugoj polovini XX vijeka može da se mjeri sa recimo našom indoktrinacijom titovih pionira..
i to se onda teško i sporo (ako ikad) ispira iz svijesti..
te tako to što on priča sasvim pije vode, Njemci su daleko manje orjentisani na nacionalizam i rasizam (pa i u sportu) u odnosu na druge nacije, i to se tek sad polako mijenja, a i sad stidljivo..
lakše će se kod njih zapatiti ekstremizam nego neki zdrav (a pogotovo neumjeren) nacionalni ponos..
alselone alselone 20:58 30.01.2015

Re: Не знам

"la deutsche vita".


Philipp?
princi princi 21:09 30.01.2015

Re: Не знам

koliko su Njemci humble pite pojeli u drugoj polovini XX vijeka može da se mjeri sa recimo našom indoktrinacijom titovih pionira..
i to se onda teško i sporo (ako ikad) ispira iz svijesti..
te tako to što on priča sasvim pije vode, Njemci su daleko manje orjentisani na nacionalizam i rasizam (pa i u sportu) u odnosu na druge nacije, i to se tek sad polako mijenja, a i sad stidljivo..
lakše će se kod njih zapatiti ekstremizam nego neki zdrav (a pogotovo neumjeren) nacionalni ponos..

Ne mislim da su Nemci pojeli dovoljno te humble pie. Meni se pre čini da su Nemci uspešnom primenom "don't ask don't tell" taktike, uz malo Brantovog klečanja i plakanja pred spomenicima sve te svoje guilt tripove uspeli da stave pod tepih i da sada, kad je prošlo dovoljno vremena, pokušavaju da igraju na kartu zaborava, zamora materijala, relativizacije (magična reč!) i reviduju istoriju. Naravno, ne mogu se zakleti 100% ali ne bi me čudilo da su i medijska preterivanja o zločinima jedne strane na Balkanu deo iste taktike. U tom smislu, medijski tretman Đokovića je vrlo slikovit primer, ekvivalentan prikazivanju Grka, Španaca, Portugalaca, svih, jelte, lenjih primitivčuga, koje pobeđuju prevarama i prljavim trikovima. Primitivizam, divljaštvo, to su (uvek) drugi.
bubamarac bubamarac 21:21 30.01.2015

Re: Не знам

Bonner




Ja ne znam gde ti zivis i sa kim se druzis ali ovde gde ja zivim moja okolina prezire taj nacin zivota i za nas je zivot nesto sasvim drugo. Ja tu novu nemacku nonsalantnost i na neki nacin "slavljenje" zivota i tih malih stvari koje zivot znace zovem "la deutsche vita".

To je ta Nemacka u kojoj je moguce da kapiten fudbalske reprezentacije na kopacki ima srpsku zastavu i srpsku rec i da se niko na to ne breca.


Taube, ti li si?
princi princi 21:24 30.01.2015

Re: Не знам

Ja ne znam gde ti zivis i sa kim se druzis ali ovde gde ja zivim moja okolina prezire taj nacin zivota i za nas je zivot nesto sasvim drugo. Ja tu novu nemacku nonsalantnost i na neki nacin "slavljenje" zivota i tih malih stvari koje zivot znace zovem "la deutsche vita".

Ja živim u kartonskoj kutiji i družim se samo sa low lifes. Svi smo na Mekdonalds hamburgerima, idemo u Crkvu (srpsku, pravoslavnu, naravno) nedeljom, i ubijamo se od radže i kobaje. Kutije od napolitanki bacamo po ulici. Jel ti sad lakše?
Bonner Bonner 21:33 30.01.2015

Re: Не знам

princi


Ja živim u kartonskoj kutiji i družim se samo sa low lifes. Svi smo na Mekdonalds hamburgerima, idemo u Crkvu (srpsku, pravoslavnu, naravno) nedeljom, i ubijamo se od radže i kobaje. Kutije od napolitanki bacamo po ulici.

Jel ti sad lakše?


Jeste, laknulo mi.

Jos samo da resimo misteriju ko "orkestrirano napada Premijera koji je najugrozeniji" i moci cu mirno da spavam.

emsiemsi emsiemsi 21:33 30.01.2015

Re: Не знам

srdjan.pajic
alselone
genocida u Srebrenici


Zaista si upoznao nekog Amerikanca koji je cuo za zlocin u Srebrenici od pre 20 godina i to mu je i dalje druga asocijacija na Srbiju?


Dobar deo njih ne zna ama baš ništa, mislim na onaj neki običan svet, naravno. Ali dosta njih, barem oni malo stariji, znaju za rat u ex YU devedesetih, i nas kao nekakve vilains tamo, gde genocid ima ključnu ulogu, da, i opsada Sarajeva. To je valjda bilo ovde dobro medijski pokriveno, mislim, pretpostavljam, ja sam bio u Srbiji u to vreme. Oni malo više informisani znaju, kad im kažem koje sam godine emigrirao, da sam preživeo bombardovanje, ali retko ko pita kako je to bilo, a ni ja nisam nešto voljan da pričam. Takoda da uvek konvergiramo ka Noletu.




Реци им како је било за време бомбардовања !
Шта те кошта ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:33 30.01.2015

Re: Не знам

Ma lujka prve kategorije. A deluje skroz normalno. Odlican inzenjer, 120k godisnje, dvoje dece, lepa kuca. Seli mi jedan dan u njegov auto da pokupimo sendvice na pauzi za rucak. I kako je upalio auto, upali se radio. Ono ide stanica sa propovednicima.

Kadar nevera.


veći deo us army je takav. jedini način da se upristoje je kroz alijansu sa Izraelom i Srbijom.
tess tess 21:34 30.01.2015

Re: Не знам

blogovatelj
Pravi dasa je svuda pravi dasa, da prostis.

Da, ima tu istine.
libkonz libkonz 21:34 30.01.2015

Re: Не знам

Nemci uspešnom primenom "don't ask don't tell" taktike

princi princi 21:34 30.01.2015

Re: Не знам

Jeste, laknulo mi.

Jos samo da resimo misteriju ko "orkestrirano napada Premijera koji je najugrozeniji" i moci cu mirno da spavam.

Jbg, moraš da dođeš u crkvu u nedelju. Ili da se pomučiš malo za taj miran san ili lekići.
tess tess 21:36 30.01.2015

Re: Не знам

princi
Bate, i ti si kao i Srki, jednu plemensku svest zamenio drugom, ne bi li iz te nove perspektive sebi delovao civilizovan.

Ček malo, meni se obraćaš?
gedza.73 gedza.73 21:39 30.01.2015

Re: Не знам

alselone
Ma lujka prve kategorije.

A zamisli lika koji, mrtav ozbiljan, tvrdi kako ima dar da vidi demone.
I da ih uništi.
Nosi makaze sa sobom i 'kad ugleda demona on ga samo precvika makazama, a demon, uz PAF, nestane'.

-Dobro, sine, sve te razumem, shvatam samo p o l a k o spusti makaze.

'ladno sam gledao smrt u oči. Već sam video scene u glavi iz najranijeg detinjstva.


Sepulturero Sepulturero 21:45 30.01.2015

Re: Не знам

srdjan.pajic
mirelarado
Мени се чини да се ми према успешним сународницима двојако поинашамо: ако их ми ниподаштавамо, онда нам изгледа као да их странци незаслужено славе ; а ако их ми славимо, чини нам се да им свет не указује довољно поштовања.


Ne znam za tu tenisku publiku, ali čak i u ovoj mojoj zabiti u kojoj živim, kad nekom odgovorim da sam Srbin, veoma česta prva asocijacija je Novak Djoković, barem kod onih koji iole prate bilo kakav sport. To je verovatno i jedino što znaju o Srbiji, pored genocida u Srebrenici, i nikad nisam osetio bilo kakvo nipodaštavanje, naprotiv, mislim da ga ljudi iskreno vole baš zato što je dobar teniser, i šmeker.




Извини, али ово за Сребреницу ти баш не верујем.
emsiemsi emsiemsi 22:36 30.01.2015

Re: Не знам

blogovatelj
Amer što ume da bude lujka, niko ne ume


Jesenas ja na Sen Deniju, setam Parizom, i ogladnim. Krenem da gledam sta ima od papice po standovima i vidim libanski stand. A u meniju imaju sudzuk!
E sad, po ovim kanadsko -libanskim radnjama nisam nikad video da prodaju sudzuk, a omiljene su mi i cesto ih obilazim. Pitam onog baju kakav mu je sudzuk, da prostite, a on mi pokaze rostiljsku kobajlicu, i kaze to uvije u pita bred i doda priloge. Znaci, u sustini, giros hot dog.
I ja rekoh sebi aj' da probam. Kad je covek poceo da umotava pituljicu, pojavljuje se niotkuda pored mene Amerikanka od jedno 200kg i kaze "oh, crepes, mmmmmmmmmmmmm"
Ja probam da joj objasnim da libanska hrana nije francuska hrana i da to nije palacinka, medjutim ona ne jebe, samo vice "crepes, with nutella, sooooo tastyyy"

У моје време се на Сен Денију није тражио гирос, него женска роба --- узмеш гирос, па у "погађање".
Не верујем да си и ти само био у потрази за клопом ! Додуше, ко зна ?
emsiemsi emsiemsi 23:12 30.01.2015

Re: Не знам

Bonner
princi


Bate, i ti si kao i Srki, jednu plemensku svest zamenio drugom, ne bi li iz te nove perspektive sebi delovao civilizovan.


Kojestarije.

Hocu samo da kazem da se ta vrsta idolopoklonstva kao kod nas u Srbiji ovde ne neguje i ne forsira. Sem donekle kad je Svetsko prvenstvo u fudbalu, ali i tu na jedan drugaciji nacin sto mene i meni bliske jednako nervira.

Ali oni ovde imaju tada jedno objasnjenje za to "Fussbal, Bier und Hartz IV" ili "Brot und Spiele" nekada (hleba i igara).



Глупости !
... зато је Швабама извештај после дневника о првенственом фудбалском колу преко сат времена, после дневника --- а код нас мање од пола сата.
Немаш појма.
emsiemsi emsiemsi 23:17 30.01.2015

Re: Не знам

Bonner
princi


Ja živim u kartonskoj kutiji i družim se samo sa low lifes. Svi smo na Mekdonalds hamburgerima, idemo u Crkvu (srpsku, pravoslavnu, naravno) nedeljom, i ubijamo se od radže i kobaje. Kutije od napolitanki bacamo po ulici.

Jel ti sad lakše?


Jeste, laknulo mi.

Jos samo da resimo misteriju ko "orkestrirano napada Premijera koji je najugrozeniji" i moci cu mirno da spavam.


Ја мислим да тебе Принци зајебава !
Шта ти мислиш ?
kick68 kick68 23:51 30.01.2015

Re: Не знам

kad nekom odgovorim da sam Srbin, veoma česta prva asocijacija je Novak Djoković,

Novaka vole deca. Svi drugovi moje dece vole Novaka i kazu da Federer sucks!
alselone alselone 08:18 31.01.2015

Re: Не знам

Novaka vole deca. Svi drugovi moje dece vole Novaka i kazu da Federer sucks!


Zato sto deca imaju ciste i neiskvarene duse.

Naravno, salim se, ali ne potpuno. Pa koga ce deca voleti, nasmejanog zezatora ili ovog drugog, bez emocija.
alselone alselone 08:32 31.01.2015

Re: Не знам

veći deo us army je takav. jedini način da se upristoje je kroz alijansu sa Izraelom i Srbijom.


Ja sam radio sa jednim tipom iz SAIC (vidim da sada ratuju sa onim vlasikom Alibabe), bivsim podmornicarem koji je bio u Jadranu za vreme bombardovanja. Kasnije je iz vojske presao u privredu. OK tip, jedini pusio od celog tima pa smo dosta vremena provodili na pauzama u basti firme sa kafom i cigarom. (Nije mi spomenuo Srebrenicu, btw). Skroz OK tip, shvatao sve kao posao i tako smo razgovarali o ratu i bombardovanju. Vernik, troje dece, zdrava shvatanja. Ispade da je izuzetak.
alselone alselone 08:34 31.01.2015

Re: Не знам

A zamisli lika koji, mrtav ozbiljan, tvrdi kako ima dar da vidi demone.
I da ih uništi.
Nosi makaze sa sobom i 'kad ugleda demona on ga samo precvika makazama, a demon, uz PAF, nestane'.


Bonner Bonner 09:19 31.01.2015

Re: Не знам

emsiemsi

...
Глупости !
... зато је Швабама извештај после дневника о првенственом фудбалском колу преко сат времена, после дневника --- а код нас мање од пола сата.
Немаш појма.


A iz kog si ti to informatora ili informera dete procitao?!

Idi uzmi neko drugo stivo u sake, slusaj neku dobru muziku, zaljubi se, opusti se, zivi.

Ne mrzi.

tadejus tadejus 09:25 31.01.2015

Re: Не знам

princi
Ne mislim da su Nemci pojeli dovoljno te humble pie. Meni se pre čini da su Nemci uspešnom primenom "don't ask don't tell" taktike, uz malo Brantovog klečanja i plakanja pred spomenicima sve te svoje guilt tripove uspeli da stave pod tepih i da sada, kad je prošlo dovoljno vremena, pokušavaju da igraju na kartu zaborava, zamora materijala, relativizacije (magična reč!) i reviduju istoriju. Naravno, ne mogu se zakleti 100% ali ne bi me čudilo da su i medijska preterivanja o zločinima jedne strane na Balkanu deo iste taktike. U tom smislu, medijski tretman Đokovića je vrlo slikovit primer, ekvivalentan prikazivanju Grka, Španaca, Portugalaca, svih, jelte, lenjih primitivčuga, koje pobeđuju prevarama i prljavim trikovima. Primitivizam, divljaštvo, to su (uvek) drugi.


on ti ne piše o njegovom viđenju njemačke spoljne politike..
a ni ja..
piše čovjek o životu u Njemačkoj sa Njemcima.. i to što piše apsolutno prepoznajem..
jedno je kakva je i zašto bila politika Slobodana Miloševića a sasvim drugo kakvi smo bili mi titovi pioniri kad neko sa nama živi, radi, vreću soli pojede.. e tako i Njemci.. to se donekle ne uklapa u tu sliku iz holivudskih fimova ali su Njemci zapravo veoma skromni i tolerantni ljudi ..
qqriq qqriq 10:03 31.01.2015

Re: Не знам

Pa koga ce deca voleti, nasmejanog zezatora ili ovog drugog, bez emocija.


tess tess 10:32 31.01.2015

Re: Не знам

Bonner
Ja tu novu nemacku nonsalantnost i na neki nacin "slavljenje" zivota i tih malih stvari koje zivot znace zovem "la deutsche vita".


Hajde čoveče pusti sad to, imamo mi većih problema- plemenskih.

princi princi 11:04 31.01.2015

Re: Не знам

to se donekle ne uklapa u tu sliku iz holivudskih fimova ali su Njemci zapravo veoma skromni i tolerantni ljudi

I ne, zapravo, previše vredni...

Ti pomenu nekakve humble pies, pa ti ja odgovorih na tu temu. Dobro, možemo se ovako nadgornjavati menjanjem raznoraznih perspektiva do prekosutra. Ni ja stvarno ne mislim da je taj "mali Nemac", poreski obveznik, jedač proverbijalne šake soli, kako već hoćeš odgovoran za to građenje slike u medijima i čuda. Napisah negde već, ne mislim da su Nemci išta gori (ili bolji) ni od Anglosaksonaca, a (gle čuda!) ni od Srba. Sep Blater, Tole Karadžić, Novak, Beker sve su to ljudi manje više istih aspiracija i od, manje više,istog materijala. Ljudi kao i svi drugi: ima ih ovakvih i onakvih.
tadejus tadejus 15:31 31.01.2015

Re: Не знам

princi
Ti pomenu nekakve humble pies, pa ti ja odgovorih na tu temu. Dobro, možemo se ovako nadgornjavati menjanjem raznoraznih perspektiva do prekosutra. Ni ja stvarno ne mislim da je taj "mali Nemac", poreski obveznik, jedač proverbijalne šake soli, kako već hoćeš odgovoran za to građenje slike u medijima i čuda. Napisah negde već, ne mislim da su Nemci išta gori (ili bolji) ni od Anglosaksonaca, a (gle čuda!) ni od Srba. Sep Blater, Tole Karadžić, Novak, Beker sve su to ljudi manje više istih aspiracija i od, manje više,istog materijala. Ljudi kao i svi drugi: ima ih ovakvih i onakvih.


ah.. nije stvar dal su bolji ili gori.. stvar je u tome da imaju (kao i ostali narodi) neke karakterne crte uslovljene doktrinom u kojoj su odgojeni i odrasli..
a njihova je bila doktrina tolerancije kao poslijedica obaveze da se izede određena količina humble pite..
o tome se radi..
naša je opet bila doktrina socijalizma i ispadosmo kakvi ispadosmo..
i to onda objašanjava taj bonerov utisak da Njemci vrlo rijetko ili nikad otvoreno pokazuju rasizam (pa i u sportu)
princi princi 15:37 31.01.2015

Re: Не знам

i to onda objašanjava taj bonerov utisak da Njemci vrlo rijetko ili nikad otvoreno pokazuju rasizam (pa i u sportu)


Siguran sam da i boner i ti znate šta pričate.
alselone alselone 15:52 31.01.2015

Re: Не знам

princi

Siguran sam da i boner i ti znate šta pričate.


Jao vidi ove veseljake u clanku kako slave zivot.
tadejus tadejus 15:59 31.01.2015

Re: Не знам

princi
Siguran sam da i boner i ti znate šta pričate.


a grafikon? ništa? tjah
mogo si ga izdominirati načisto al ti propusti priliku
alselone alselone 16:02 31.01.2015

Re: Не знам

a grafikon? ništa? tjah


Nemoj grafikon, to je bas bedasto.
princi princi 16:08 31.01.2015

Re: Не знам

tadejus
princi
Siguran sam da i boner i ti znate šta pričate.


a grafikon? ništa? tjah
mogo si ga izdominirati načisto al ti propusti priliku

Nema potrebe, ovo u prolazu, iz šake. Neko je, opet, k'o ruski bokser. Zvekneš ga maljem posred čelenke, on samo nastavi da skakuće. Trening, šta li...
tess tess 16:16 31.01.2015

Re: Не знам

alselone
Nemoj grafikon, to je bas bedasto.

..to je baš bedak.
alselone alselone 16:22 31.01.2015

Re: Не знам

..to je baš bedak.


Moj komsija Pera narkoman je govorio u prolazu - "sto si toliko smoren ko leptir", nije bas imalo previse smisla, niti je ko razumeo sta sto su leptiri smoreni, al kontam da je to taj fazon.
tess tess 16:40 31.01.2015

Re: Не знам

princi
Siguran sam da i boner i ti znate šta pričate.

Ne znam za njih, ali nakon 17 godina života među Germanima,( 2 u DE i 15 u AT), i, ja, sigurna sam, da, trenutno, na blogu, malo znam,
elem, pametan si ti čovek, princi, pusti Spiegel od prošle godine, potraži FPÖ u Austriji, recimo,
pristalica te stranke ima i među Srbima, a svi do jednog fanovi Novaka.
Ili nešto novije, Der Wiener Akademikerball od sinoć, demonstracije. Wien.
Ili recimo bankrot policije u AT, etc.
Pegida u DE, verujem da i to dosta Srba pohodi, Novakovih fanova.
etc.

I tako, ima rasizma i nacizma, ali nije to taj iz filmova Branka Bauera, kapiraš?

Neki novi, Transformers,
e sad nešto mislim, kad već taj rasizam (nacizam) postoji da je dete spakujem pa lagano na čukicu našu da se vratimo. Preživeće Novak i bez nas, nadam se, izboriće se s alama.
Ok, dete mi može među zilote (naše ruske) na školovanje a ja ću da zaradim koji dinar kod bega Emira, m,
idila bi to bila, serbische.

Uf, setih se, zgodni Falco. Echte Wiener.

Evo pesmica za ove pametnjakoviće prekookeanske, čistunce rasne.


tess tess 16:42 31.01.2015

Re: Не знам

alselone
Moj komsija Pera narkoman je govorio u prolazu..

Ma komšija Pera je bio budala.
qqriq qqriq 19:07 31.01.2015

Re: Не знам


alselone
15:52 31.01.2015
Re: Не знам
princi

Siguran sam da i boner i ti znate šta pričate.


Jao vidi ove veseljake u clanku kako slave zivot.




tess tess 19:30 31.01.2015

Re: Не знам

qqriq
Zaboravili se JK Rowling, ccc

Gde si ti qqriq,
m, jel grozničavo u Atini i Madridu, da čujemo
izgaraš čo ve če u revoluciji
k'o Kolinda u stožeru.

niccolo niccolo 19:40 31.01.2015

Re: Не знам

"sto si toliko smoren ko leptir"

Ubedljivo najbolju od ovih sam skoro video kod Dragoljuba, kao neku nišku izreku - "smorio se ko prosjak u Pirot". Valjao sam se od smeha.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana