Budućnost| Društvo| Gost autor| Moj grad| Planeta

Nikolićev govor na Dan Holokausta

Srđan Fuchs RSS / 05.02.2015. u 05:51

Nazaret, Izrael. Ovih dana se u izraelskoj liberalnoj javnosti podigla prašina oko govora Predsednika Republike Srbije 27. januara. Izraelske liberalno-leve, čitane i praćene u celoj zemlji kao i u Dijaspori, posebno u SAD, Haartes novine prenele su govor našeg predsednika na sledeći način:

874179344.jpg

 

Serbian president: Nazis targeted Jews because of their over-representation in professions

 

Rights groups demand Tomislav Nikolic apologize for controversial Holocaust Day remarks.

Serbian human rights groups called on Serbian President Tomislav Nikolic to apologize for saying at a Holocaust commemoration that Nazis targeted Jews because of their over-representation in professions.

Nikolic “is spreading stereotypes about the Jewish people, saying that this minority was ‘over-represented in prestigious professions’,” said the January 28 statement signed by a number of Belgrade-based human rights monitors and civil society groups.

Among the signatories were Belgrade representatives of the Lawyers Committee for Human Rights and the Helsinki Committee for Human Rights.

In his speech on January 27, Nikolic said that for the Nazis, “the biggest threat was seen in the Jewish people, probably on the account of their characteristics and being prominent in the prestigious professions in the domains of finances, art and science,” according to a report by the government-run broadcaster, Voice of Serbia.

He spoke at a ceremony marking International Holocaust Remembrance Day, commemorating the liberation of Auschwitz in 1945.

Nikolic, who is friendly to Israel and spoke in the presence of the Israeli ambassador, members of Serbia’s Jewish community, and Holocaust survivors, made the need for remembrance the central point of his speech.

“The Holocaust was the most shameful and abominable event in the human history,” he said. “In the manner unique for its fanaticism and cruelty, a huge number of human lives perished in a short time, and it must never be forgotten.” 

The statement signed by the human rights groups and activists stopped short of saying that Nikolic, whose politics are nationalist, is anti-Semitic, instead suggesting that his aides were ill-prepared.

Nikolic’ remarks “testify to the extremely bad preparation for public statements, ignorance and insensitivity to human rights,” the statement said.

 

nisam slušao govor i ne znam u kojoj meri je ovo istrgnuto iz konteksta. meni lično ni jedna ni druga strana ne ulivaju previše poverenja - niti te human rights grupe, niti predsednikova. kako god, šteta je napravljena, a Haarets, koji je pre samo nekoliko meseci pisao o tome da, parafraziram, "Izrael gradi svoje odnose sa Srbijom kojom vladaju ljudi  koji su 1990-ih bili arhitekte najgorih zločina u Evropi nakon Holokausta" - pun tekst; Haarets dakle, ima određenu dozu anti-srpskog naboja, odnosno karakteristično "liberalno-levog" nesagledavanja potpune slike, već samo ideološki odgovarajućih delova slagalice.

potpune slike radi, i Jevrejska zajednica u Srbiji je reagovala na reakcije - 

"Obraćanje predsednika Srbije Tomislava Nikolića u Spomen-parku Staro sajmište bilo je besprekorno, ocenio je rabin Jevrejske zajednice u Srbiji Isak Asiel. Nikolićev govor je bio jedan od najmoćnijih i najličnijih, smatra ambasador Izraela Josef Levi."

pun tekst, RTS

kako god, šteta odnosima dve zemlje  (na uzlaznoj putanji tokom poslednje decenije)  i dva naroda je napravljena, i na kraju je i Država pozvala, kako se to eufemistički veli, određene ličnosti "na konsultacije" u prestonom Jerusalimu. 

lično, sumnjam da je naš predsednik, u dubini duše, antisemita - mislim da je on pre jedan titoista sa godinama života u sistemu indoktrinacije. no, to je samo moje mišljenje. a od'te vi sad u Vladu u Jerusalim pa objasnite da nije naš predsednik to tako mislio.

 

 ;)



Komentari (99)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 07:28 05.02.2015

hmm,

lično, sumnjam da je naš predsednik, u dubini duše, antisemita - mislim da je on pre jedan titoista sa godinama života u sistemu indoktrinacije. no, to je samo moje mišljenje. a od'te vi sad u Vladu u Jerusalim pa objasnite da nije naš predsednik to tako mislio.



Bolji plan je da im objasnimo da Nikolić nije uopšte mislio, pre će poverovati.
loader loader 09:59 05.02.2015

Re: hmm,

u direktnoj telepatskoj komunikaciji sa Tarabićima

Ili je u pitanju to (mislim, njegov redovni razgovor sa Tarabićima uz čašicu "svojom rukom" pečene šljivovice),
ili je slika nastala neposredno nakon jednog od njegovih sedmičnih, još kontemplativnijih razmena stavova sa premijerom. Kako god, drema nad nama bdijući.






(drema bdijući - što bi se reklo, nit je java, nit je san,
nego ;:javascript )


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:23 05.02.2015

Re: hmm,

slučajno sam klepio po Profesorovom komentaru "obriši" umesto "preporuči". oprosti, Profesore!
nsarski nsarski 20:48 05.02.2015

Re: hmm,

Srđan Fuchs
slučajno sam klepio po Profesorovom komentaru "obriši" umesto "preporuči". oprosti, Profesore!

ah, don't lose any sleep over it. i ja sam se kanio da taj glupi komentar skinem.
mozda je ovaj "incident" vise "u temi".
freehand freehand 08:14 05.02.2015

Biće ti odnosi

... odlični i sve bolji dok Srbija bude udomljavala Mosadove proksije poput Dahlana i brata Muhameda, završavajući najmutnije poslove sa finansijama i oružjem po Bliskom istoku, a u sledećoj turi možemo očekivati i CIA tajne zatvore i konc-logore diljem domovine.
Ko još sluša šta govori hodajuća sramota koja je samo odraz u ogledalu današnje Srbije dok se poslovi završavaju kako je naloženo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:46 05.02.2015

dobra tema

Free, odakle ti saznanje da je Dahlan Mosadov? To je i Bojan pričao, pa da je Abas proxy, a meni ovde Palestinian Street kažu da je Dahlan oplevio CIA-in projekat posle Hebronskog dogovora 1997. Suština dogovora je bila u tome da su Palestini odobrene specijalne, interventne jedinice, neke kao rapid forces koje je CIA trenirala, gde je Dahlan, prema Ulici, oplevio desetine miliona dolara od projekta, i zbrisao u UAE. Ne sumnjam da će sličan scenario biti i sa Beogradom na vodi.

Diže se ta neka fama oko Mosada, da je meni to ponekad smešno - recimo za mene, ja sam najobičniji, i to sitni, službenik min.turizma, ali eto, koga da sretnem u Srbiji - kažu, a evo ga Srki Mosadek :).

Nešto drugo ja primećujem kod vas, levih javnih poslenika da tako kažemo - naime, svet se rapidno deli, ako je vaša emocija na strani neameričke koalicije, zašto ne presečete lepo, odete na tu drugu stranu ako je emocija tamo? Izrael je američka saveznica, jasno je opredeljen na toj strani, iako u mnogim segmentima sarađuje, i to veoma uspešno, i sa zemljama BRIK-a. Vi bi, ako pretpostavimo da budeš u nekoj budućoj srpskoj vladi, trebali da se opredelite za tu drugu stranu, pa sarađujete sa onima koji žele to i iz američke koalicije, poput EU , Ozija ili Izraela, meni bi to nekako bilo poštenije?
tasadebeli tasadebeli 08:23 05.02.2015

Превелика осетљивост или зла намера




"Зашто баш они? Можда је опасна посебност те мањине била баш у томе што је она била превише заступљена у престижним професијама, посебно у области финансија, уметности и наука. Та чињеница имала је социјалне и политичке узроке без икакве јеврејске кривице."


ЛИНК 1 - РТС


ЛИНК 2 - Вести онлајн


Курир - ЛИНК 3


ЛИНК 4 - Мондо


ЛИНК 5 - Политика


ЛИНК 6 - Блиц





Или још бољи емотикон за ово из Блица:





И о чему се онда ради са тим текстом у Харецу? Превелика осетљивост на антисемитизам или зла намера?

Све ми се чини да је ово друго у питању... Изгледа да и ове домаће НВО код нас имају исте "спонзоре" као и Харец, па се по директиви креће у оркестрирану кампању.



Срки, о Николићу мислим исто што и ти:

mislim da je on pre jedan titoista sa godinama života u sistemu indoktrinacije. no, to je samo moje mišljenje.



али ако две Државе (Тако је, Срки, и једна и друга са великим Д јер нам без њих нема опстанка! ), Израел и Србија, допусте да њихове међусобне односе и степен поверења одређује текст неког новинарчића (ако се то уопште и може назвати новинарем) из Хареца, онда јебига!

i na kraju je i Država pozvala, kako se to eufemistički veli, određene ličnosti "na konsultacije" u prestonom Jerusalimu.



Јебига!!!


П.С. - Узгред, само да кажем да ми и иначе у многим другим случајевима, не само у овом, изузетно смета повратак на сцену јавног дискурса о "спољашњим и унутрашњим непријатељима Србије".

Али је исто тако и непобитна чињеница да се том дискурсу пружа и много прилике и дају велике шансе за успех у наступу понајвише захваљујући материјалу који му се даје из саме Србије, али и споља. Као да се некоме једноставно не свиђа да Србија буде нормална држава са нормалним и пристојним јавним животом и нормалним и пристојним језиком који се користи у том јавном животу.

Као да је циљ свега тога што видимо код домаћих НВО. а и тог текста у Харецу само подизање мржње на још већи степен...

Лицемерни говнари!




EDIT


П.П.С. - А лепо ми је Непрејебиви на једном другом блогу објаснио да у овом свету у којем живимо није уопште битно ШТА је неко рекао, већ КО је то рекао.

Не вреди... Од безмерне људске глупости може више да ме изнервира само безмерна људска подлост.

А када се још те две безмерности уједине... Добијемо малтретирање људи без краја и конца.
princi princi 09:57 05.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

Da, i meni se čini. Ovo je neko dojavio Haaretzu (čisto sumnjam da neko ozbiljan u Izraelu prati govore Tome Nikolića). Jedino je pitanje, ko? Da li neko iz Vučićevog PR okruženja ili neko od dežurnih srbomrzaca (Kandić, Biserko i ta ekipa). Više sam sklon ovom prvom scenariju, jer liči na Vučka, ono, blokira, parališe političke protivnike, pre nego što ih eliminiše. Možda čak i Krle zna.
Sepulturero Sepulturero 13:23 05.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

princi
Da, i meni se čini. Ovo je neko dojavio Haaretzu (čisto sumnjam da neko ozbiljan u Izraelu prati govore Tome Nikolića). Jedino je pitanje, ko? Da li neko iz Vučićevog PR okruženja ili neko od dežurnih srbomrzaca (Kandić, Biserko i ta ekipa). Više sam sklon ovom prvom scenariju, jer liči na Vučka, ono, blokira, parališe političke protivnike, pre nego što ih eliminiše. Možda čak i Krle zna.


Не верујем да је неко од наших. Свет је препун разних душебрижника који једва чекају да се појави нешто што мириши на антисемитизам и да онда то жигошу и јаве где треба.
Не чуди ме да је Николић упао у ову замку јер у Србији се јако мало прате светски трендови. Није требало уопште да се усуди у ово минско поље јер пре њега су ту многи страдали.
milojep milojep 13:52 05.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

Не верујем да је неко од наших.


Pa da (Kandić, Biserko i ta ekipa).
Pa zamisli da ti je radno mesto neka NVO koja živi od toga da pljuje po sopstvenoj državi! I onda država kao krene malo da se uspravlja a ovima ponestane kinte!

Sećam se jedne davne anegdote za nekog stranog ambasadora.
Zaista se ne sećam detalja, možda će neko prepoznati priču!
Neki naš novinar pisao prilog o psima lutalicama u Beogradu i opasnostima koje zbog toga prete. Posle par nedelja dobija on pismo-zahvalnicu od nekog ambasadora zbog tog članka. Pozove on njega ,predstavi se i upita čemu specijalno treba da zahvali zbog te zahvalnosti
A ambasador mu bez blama reče da je on taj članak poslao svome ministarstvu blabla i da je na račun toga dobio novčani dodatak na rizike u zemljama gde službuju!

Veoma poučna priča koja je nažalost evoluirala u to da sada i ti 'novinari' dobijaju dodatak!
princi princi 14:51 05.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

Ne radi se samo o psima lutalicama, nego imaš čitav taj sektor tih pseudo NVO, onda free lancera novinara, koji bukvalno žive od prodavanja nesreće drugih ljudi. Recimo, ti free lanceri se javljaju iz tih nekih žarišnih zona gde neki Fox ili CBS ne bi slao ljude zbog osiguranja i čuda, i što bolje i šokantnije priče šalju, to bolje za zabavu i reklame. Ljudi u tako tim nekim Engleskama, Amerikama, Kanadama vesti o Bosni, ISISu, Pakistanu, oni to gledaju kao neki reality show (pri čemu vole oni da čuju loše vesti i jedni o drugima- treba se setiti Londona, Fergusona...). I, dobro, sad, da ne širimo priču, ali imaš taj neki mali i uzak sektor društva koji ima sve incentive da situaciju prikazuje gorom i šokantnijom nego što ona to objektivno jeste.

Drugi osumnjičeni je, naravno, unutrašnje politički interes i njega pomenuh gore.

U svakom slučaju, teško mi da zamislim da iko u Izraelu prati sadržaj govora Tome Nikolića.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:08 05.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

princi


U svakom slučaju, teško mi da zamislim da iko u Izraelu prati sadržaj govora Tome Nikolića.


Pa kakve to veze ima sa bilo cime? Ni ovde niko ne prati sta govori Kolinda, ali ako nesto izvali o Srbima, odjednom ce svi da prate.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:49 05.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

Није требало уопште да се усуди у ово минско поље


Baš tako.
Koji mu je krasni trebala ta rečenica kakve god da su mu namere bile.
Sigurno mu nije bila namera da uputi poluskrivene antisemitske poruke, ali čačkati bez ikakve potrebe oko osetljivih tema je apsolutni diletantizam.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:54 05.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

И о чему се онда ради са тим текстом у Харецу? Превелика осетљивост на антисемитизам или зла намера?

Све ми се чини да је ово друго у питању... Изгледа да и ове домаће НВО код нас имају исте "спонзоре" као и Харец, па се по директиви креће у оркестрирану кампању.


i ja isto ovo mislim - Toma je toliko uživao kada je bio za Uskrs pretprošle godine, 7 dana se zadržao, i bio je učtiv i prema jednoj i prema drugoj strani. ja mislim o Tomi ovo i ono, ali ne mislim da je čovek koji neguje neke baš toliko duboko zle namere. a mene, inače pasioniranog čitača Hareca, kao što volim Vreme u Srbiji, su jako iznervirala sva tri teksta - kao da ne postoji nikakav trud nas običnih ljudi da približimo dve kulture, koliko je kome u moći, a ovi odjednom, i to u poslednjih par meseci, apostorfiraju neko marginalno ili čak nepostojeće zlo u Srbiji?
smorador smorador 22:30 06.02.2015

Re: Превелика осетљивост или зла намера

Pa Srbija generalno lose prolazi u liberalno-levim novinama, kako na zapadu, tako i u Izraelu (izgleda).
looping looping 08:34 05.02.2015

1

In his speech on January 27, Nikolic said that for the Nazis, “the biggest threat was seen in the Jewish people, probably on the account of their characteristics and being prominent in the prestigious professions in the domains of finances, art and science,” according to a report by the government-run broadcaster, Voice of Serbia.

Šta je ovde netačno?
"the biggest threat was seen".
Seen by whome? By the Nazis.

"Obraćanje predsednika Srbije Tomislava Nikolića u Spomen-parku Staro sajmište bilo je besprekorno, ocenio je rabin Jevrejske zajednice u Srbiji Isak Asiel. Nikolićev govor je bio jedan od najmoćnijih i najličnijih, smatra ambasador Izraela Josef Levi."

kako god, šteta odnosima dve zemlje (na uzlaznoj putanji tokom poslednje decenije) i dva naroda je napravljena,

Kakva šteta je napravljena?
Haarets dakle, ima određenu dozu anti-srpskog naboja, odnosno karakteristično "liberalno-levog" nesagledavanja potpune slike, već samo ideološki odgovarajućih delova slagalice.

Koga briga za Haaretz? Šta smo mi pa imali i šta ćemo ikada imati od njih?

Šta Haaretzu znači ovaj članak?
Serbian-Israeli relations flourish, as if the 1990s never happened

Da su nam oprostili devedesete?
Hvala lepo i dovidjenja.
alselone alselone 08:42 05.02.2015

Re: 1

Kakva šteta je napravljena?


Ni ja ne vidim stetu, pogotovo pogle rabinovog tumacenja. Cini mi se da pre te novine tendenciozno tumace pogresno.

Btw, treba gledati sta Dodik radi.

Tucked away in a corner of Europe, amid a continent that is increasingly hostile to the Jewish state, there is a stalwart and spirited nation which boldly continues to buck the trend, defying international pressure as it proudly stands with Israel.

And while most people are perhaps not familiar with Republika Srpska (which the media refers to as the Bosnian Serb Republic), it is time for world Jewry to show greater appreciation for these largely unsung friends of ours.


http://www.jpost.com/Opinion/Op-Ed-Contributors/Fundamentally-Freund-Israels-best-friend-in-Europe-351233
looping looping 08:48 05.02.2015

Re: 1

Ni ja ne vidim stetu, pogotovo pogle rabinovog tumacenja. Cini mi se da pre te novine tendenciozno tumace pogresno.

U redu je što neko smatra da je TN ovakav-onakav ali ova kritika samo ga stavlja kritički u medije da bismo na kraju shvatili da nije ništa zgrešio.

"Hvala mediji! Hvala opozicijo!"

U potpisu,
Vaš TN.
alselone alselone 12:52 05.02.2015

Re: 1

Jevrejska ulica

Ima i u Novom Sadu.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:29 05.02.2015

Re: 1

tess

malo on i lupa koliko malo zna.


Bas to!
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:35 05.02.2015

Re: 1

Anonimni Pojedinac
tess

malo on i lupa koliko malo zna.


Bas to!


Srećom nije bio u prilici da Baraku Obami priča Tarabićevo proročanstvo o crnčugama.
(preuzeo sa Tw @sloba_milosevic)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:58 05.02.2015

Re: 1

jaao, ja sam premoren, lupam umesto preporuka brisanje, daj molim Supermoda da vrati, čini mi se da sam obrisao par komentara umesto da ih preporučim?
gavrilo1 gavrilo1 16:17 08.02.2015

Re: 1

alselone
Kakva šteta je napravljena?


Ni ja ne vidim stetu, pogotovo pogle rabinovog tumacenja. Cini mi se da pre te novine tendenciozno tumace pogresno.

Btw, treba gledati sta Dodik radi.

Tucked away in a corner of Europe, amid a continent that is increasingly hostile to the Jewish state, there is a stalwart and spirited nation which boldly continues to buck the trend, defying international pressure as it proudly stands with Israel.

And while most people are perhaps not familiar with Republika Srpska (which the media refers to as the Bosnian Serb Republic), it is time for world Jewry to show greater appreciation for these largely unsung friends of ours.


http://www.jpost.com/Opinion/Op-Ed-Contributors/Fundamentally-Freund-Israels-best-friend-in-Europe-351233

Obrisao sam komentar, bolje je.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:06 11.02.2015

Re: 1

a što, šta si komentarisao, interesuje me?
urbana_gerila urbana_gerila 08:51 05.02.2015

grobar

mislim da je on pre jedan titoista



nikolićev aktivizam - dečko koji obećava u ssoj(tu smo, valjda, bili svi, ali su se samo dileje posebno isticale) i samopregorni rad u skj - ima veze sa titom otprilike koliko i masovno učlanjenje u ds, dss ili sns sa demokratijom, patriotizmom i progresivnošću.

kao metafora bi mogao da posluži i odnos njegovog nadimka i žargonske inačice njegovog navijačkog opredeljenja - jesu sinonimi, ali se suštinski razlikuju.

ostaje samo bojazan da umeće iz nadimka ne primeni na nama, za male žute ili ljude iz prestižnih profesija - ne berem gajle, ke se snađu.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:01 05.02.2015

Re: grobar

pa kako nema veze sa Titom ako je on odgovoran za podizanje tog sistema... pisaću kasnije o tome, koliko sam ja bio uplašen od zlih cionista kada sam došao ovde, prosto jer sam izašao iz tog edukativnog sistema, gde je 1 cionista bio sinonim za sve zlo ovog sveta?!
urbana_gerila urbana_gerila 19:04 05.02.2015

Re: grobar

Srđan Fuchs
pisaću kasnije u tome


nemoj, ljubi te brat...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:11 05.02.2015

Re: grobar

što ne daš, bolan? šta ti smeta, definiši finely, and i won't bother u.
urbana_gerila urbana_gerila 19:21 05.02.2015

Re: grobar

Srđan Fuchs
što ne daš, bolan? šta ti smeta, definiši finely, and i won't bother u.


ma, dam, uvek - ako je lepa i pametna.

a, što reče bakuta iz ljutice bogdana na pitanje da li joj smeta buka sa stadiona - ne smeeeeta ništaa!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:32 05.02.2015

Re: grobar

dobro, obećavam da ću biti fin, ali moram malo da vas čačnem, uostalom, samo nastojim da razumem vaš frame of mind, a ti si cool thinker, pa eto, tako, onda tako. :)
urbana_gerila urbana_gerila 20:48 05.02.2015

Re: grobar

Srđan Fuchs
dobro, obećavam da ću biti fin, ali moram malo da vas čačnem, uostalom, samo nastojim da razumem vaš frame of mind, a ti si cool thinker, pa eto, tako, onda tako. :)


nema "mi", ja ratujem sam.
mojne sad da počnem da skandiram: srki endži.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:52 05.02.2015

Re: grobar

i ja isto, solus, mada sam gledao neki dan film o ulrike majnhof, pa me podseti na te... mislim, tog virtuelnog tebe, na neka tvoja razmišljanja, mada me moja anarhožena krpila nešto kao da su to moji producirali?! a nemački film, nije ni holivudski?!
urbana_gerila urbana_gerila 22:11 05.02.2015

Re: grobar

Srđan Fuchs
ulrike majnhof, pa me podseti na te...




ja sam muževniji, malo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:20 11.02.2015

sour times

Urbe, gledam ovo, kako su ljudi u Srbiji strašno negativni - svima je polazna osnovna negativnost, sumnja, netrpelj, drugi ima skrivenu nameru koju nosi uperenu baš protiv tebe... ovde u Izraelu uopšte ne doživljavam u toj meri negativnost od ljudi u stavovima i razmišljanjima... ta razorenost tkiva komunikacije među ljudima je nešto, stvarno, što ne srećem na drugim mestima... takva jedna ogorčenost među ljudima, takva otrovnost, potpuno isceđujuće sa Srbima raditi, razgovarati... izuzev retkih pojedinaca, gotovo da ne srećem kod naših ljudi tu neku unutrašnju iskrenost ili vedrinu, nadu u budućnost... eno, baci čovek dole mržnjicu na mene, a niti me zna, niti rake pio, niti Zena meditiro, ali zna da sam plašljiva pičkica... ta bolest komunikacije, odnosi među ljudima puni oholosti, zavisti, prezira i sujete - to ni Spasitelj u Srbiji više ne bi mogao izlečiti.

ps. radio cross country s nekom zanimljivom anarhosindikalnom ekipom, simpatični, Srbi. nastojim da im obezbedim neku malu trgovinu od koje će moći mirno da žive u Srbiji.

urbana_gerila urbana_gerila 10:26 11.02.2015

Re: sour times

Srđan Fuchs


čudni su putevi gospodnji - tek sad sam uočio novi prilog za biografiju, još ako kažeš da je bila popodnevna dremka i da nisi bio janpi ili tako nešto...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:30 11.02.2015

Re: sour times

ma nisam janpi, deda Bro, ne cugam ja toliko, sve umereno, pljuge, ganđa, žest. volim vino lepo da popijem. ono, zevzečim se po Mreži, nerviram Glavonje svojom slobodom, ali ima ljudi koji baš ozbiljno shvataju da su, eto, upravo oni pozvani da budu dežurni gadovi na netu.
urbana_gerila urbana_gerila 15:41 11.02.2015

Re: sour times

Srđan Fuchs
ma nisam janpi, deda Bro, ne cugam ja toliko, sve umereno, pljuge, ganđa, žest. volim vino lepo da popijem. ono, zevzečim se po Mreži, nerviram Glavonje svojom slobodom, ali ima ljudi koji baš ozbiljno shvataju da su, eto, upravo oni pozvani da budu dežurni gadovi na netu.


dedino, bre, dojmio me momenat iz tvog života i priključenija vezan za sovku u terazijskoj česmi.
a, komentarišem da je ako se desilo u toku dana kad ima puno sveta i ako nije posledica izmenjenog stanja svesti - autentičnost na koju pozeri a la marina abramović seku vene.

bešmisve ako, bar kad osetim da si u bedaku, ne počnem samo sličke da ti kačim...
milojep milojep 09:35 05.02.2015

Bez reči

kako god, šteta odnosima dve zemlje (na uzlaznoj putanji tokom poslednje decenije) i dva naroda je napravljena, i na kraju je i Država pozvala, kako se to eufemistički veli, određene ličnosti "na konsultacije" u prestonom Jerusalimu.


Krivac za eventualnu štetu mogu biti samo NVO koje su celu stvar iskonstruisale.
Ako Jevreji nisu svesni ko je narod koji se juče borio protiv kojekakvih Alkaida,džihadista, kojeg su isto tako, juče, i zbog toga, bombardovali unuci onih koji su pravili holokaust, a protiv čijih deda smo jedini u ovom delu evrope digli glas tih nesretnih godina, i ako isti taj narod ne zamera njima paktiranje sa đavolom (politika USA) koji nam je uzeo naš Jerusalim... ja onda stvarno nemam šta da kažem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:04 05.02.2015

Re: Bez reči

milojep


Krivac za eventualnu štetu mogu biti samo NVO koje su celu stvar iskonstruisale.
Ako Jevreji nisu svesni ko je narod koji se juče borio protiv kojekakvih Alkaida,džihadista, kojeg su isto tako, juče, i zbog toga, bombardovali unuci onih koji su pravili holokaust, a protiv čijih deda smo jedini u ovom delu evrope digli glas tih nesretnih godina, i ako isti taj narod ne zamera njima paktiranje sa đavolom (politika USA) koji nam je uzeo naš Jerusalim... ja onda stvarno nemam šta da kažem.


šteta je jer puno ljudi to čita, i onda stiču utisak da su Srbi ne znam kakvi, pa da ja tako moram na poslovnim razgovorima u Tel Avivu da objašnjavam da smo mi jedna obična i miroljubiva evropska nacija, a ne nekakvi zli decojedi ili nešto... evo stavili ste taj JPost gore, koji je oponim ideološki Harecu, a pričaju sasvim pristojno o nama?!

koji đavo je uzeo Jerusalim, i kojima nama? šta ste mislili time, gos'n Miloje?
milojep milojep 19:37 05.02.2015

Re: Bez reči

a pričaju sasvim pristojno o nama?!


ko priča pristojno? nisam razumeo?

koji đavo je uzeo Jerusalim, i kojima nama? šta ste mislili time, gos'n Miloje?


Pa napisah, američka politika nam je uzela Kosovo, na neki način naš Jerusalim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:59 05.02.2015

Re: Bez reči

Jerusalem Post, desničarska novina, stavio Alselone gore. potpuno okej, čak je bio jedan odličan tekst o nestajanju kolektivnog identiteta u Srbiji, gubljenju starog sebe, te traženju ljudi u političkim strankama ili u religiji. baš pokušavam da iskopam na netu, vrlo zanimljiva studija karaktera.

a to za Kosovo da, to je jako ružna priča, i jeste slična jevrejskoj istoriji, jer je nas isto šutnula Imperija iz Jerusalima i Judeje (Jehuda, Jehu, Jew). da, to sam ja malo nešto uspeo da prenesem poruku glavonjama da je vrlo slična suština: brisanje identiteta, nasilje, delimično i našom krivicom (kurčenje i kinjenje sugrađana, i onda, hop, došli zaista jaki likovi, i obrisali te gumicom! kao da te nikada nije bilo...)
alselone alselone 22:48 05.02.2015

Re: Bez reči

Jerusalem Post, desničarska novina, stavio Alselone gore. potpuno okej, čak je bio jedan odličan tekst o nestajanju kolektivnog identiteta u Srbiji, gubljenju starog sebe, te traženju ljudi u političkim strankama ili u religiji. baš pokušavam da iskopam na netu, vrlo zanimljiva studija karaktera.

a to za Kosovo da, to je jako ružna priča, i jeste slična jevrejskoj istoriji, jer je nas isto šutnula Imperija iz Jerusalima i Judeje (Jehuda, Jehu, Jew). da, to sam ja malo nešto uspeo da prenesem poruku glavonjama da je vrlo slična suština: brisanje identiteta, nasilje, delimično i našom krivicom (kurčenje i kinjenje sugrađana, i onda, hop, došli zaista jaki likovi, i obrisali te gumicom! kao da te nikada nije bilo...)


Cekaju se Brajovic i Predator kao osvedoceni Mosad agenti da daju svoj komentar. Moje je bilo da zapodenem pricu i sada cekam potvrdu od ostatka tima.
urbana_gerila urbana_gerila 22:56 05.02.2015

Re: Bez reči

alselone

Cekaju se Brajovic i Predator kao osvedoceni Mosad agenti da daju svoj komentar.


zabranilo brajoviću.
radi ko dupljak, zeznuo se i pokušao da im uvali njihove rođene tabele.
alselone alselone 22:58 05.02.2015

Re: Bez reči

urbana_gerila
alselone

Cekaju se Brajovic i Predator kao osvedoceni Mosad agenti da daju svoj komentar.


zabranilo brajoviću.
radi ko dupljak, zeznuo se i pokušao da im uvali njihove rođene tabele.


Nema veze, znamo se. Mi smo Kalabrezi Sicilijanezi siamo Cosa Nostra. Mislim, Mosad.


urbana_gerila urbana_gerila 23:10 05.02.2015

Re: Bez reči

alselone
urbana_gerila
alselone

Cekaju se Brajovic i Predator kao osvedoceni Mosad agenti da daju svoj komentar.


zabranilo brajoviću.
radi ko dupljak, zeznuo se i pokušao da im uvali njihove rođene tabele.


Nema veze, znamo se. Mi smo Kalabrezi Sicilijanezi siamo Cosa Nostra. Mislim, Mosad.





majku mu, čak ni ovaj tralala popić nekada nije bio tako hrđav...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:18 05.02.2015

Re: Bez reči

ček, imam ja jednu iz obdaništa

urbana_gerila urbana_gerila 23:23 05.02.2015

Re: Bez reči

Srđan Fuchs
ček, imam ja jednu iz obdaništa



bio je strašan promotivni koncert u skcu, akvarijum...
alselone alselone 23:28 05.02.2015

Re: Bez reči

majku mu, čak ni ovaj tralala popić nekada nije bio tako hrđav...


pa to, nekad je i lose bilo relativno dobro. :)
urbana_gerila urbana_gerila 23:37 05.02.2015

Re: Bez reči

urbana_gerila
Srđan Fuchs
ček, imam ja jednu iz obdaništa



bio je strašan promotivni koncert u skcu, akvarijum...


srđane, ne guglaj, nije svirao bend koji se zove akvarijum - na promotivnom koncertu za ploču sva čuda svijeta sa koje je pesma koju si postavio, u skcu se našlo sve što se te 1983. zvalo dobrom ribom.
jura je važio za frajera u bg, dok su mi neke moje zagrepčanke pričale da tamo i nije bio na ceni...
urbana_gerila urbana_gerila 23:40 05.02.2015

Re: Bez reči

alselone
majku mu, čak ni ovaj tralala popić nekada nije bio tako hrđav...


pa to, nekad je i lose bilo relativno dobro. :)


da brajović, ako uspete da ga oslobodite, napravi komparativnu analizu - nekad i sad?
ali da mu ne dozvolite više od par stotina tabela...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:51 06.02.2015

Re: Bez reči

urbana_gerila


srđane, ne guglaj, nije svirao bend koji se zove akvarijum - na promotivnom koncertu za ploču sva čuda svijeta sa koje je pesma koju si postavio, u skcu se našlo sve što se te 1983. zvalo dobrom ribom.
jura je važio za frajera u bg, dok su mi neke moje zagrepčanke pričale da tamo i nije bio na ceni...


brate Deda, pa nisam ja pao s Marsa, i u Jerusalimu se kaže za dobru žurku - itpocec haakvarium - tj. pukao je akvarijum, to kada ima dobrih riba na okupu.
urbana_gerila urbana_gerila 22:09 06.02.2015

Re: Bez reči

Srđan Fuchs
urbana_gerila


srđane, ne guglaj, nije svirao bend koji se zove akvarijum - na promotivnom koncertu za ploču sva čuda svijeta sa koje je pesma koju si postavio, u skcu se našlo sve što se te 1983. zvalo dobrom ribom.
jura je važio za frajera u bg, dok su mi neke moje zagrepčanke pričale da tamo i nije bio na ceni...


brate Deda, pa nisam ja pao s Marsa, i u Jerusalimu se kaže za dobru žurku - itpocec haakvarium - tj. pukao je akvarijum, to kada ima dobrih riba na okupu.


ma, nisam ni sumnjao da znaš izraz, ali je moj komentar bio neprecizan - mogao se odnositi i na grupu film i na pop muziku koju smo komentarisali, pa da ne pomisliš da pišem o nekom novom bendu koji je imao promotivni cert.

a i da brata dedu malo želja mine glede zagrepčanki.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:17 05.02.2015

Ma on je mukica

u stvari, kao i sa Kinezima, samo hteo da udeli kompliment izraelskom narodu. To mogu da garantujem.

Ali, sta ce, jadan, kad mu je ovo prvi dodir sa tako senzitivnim temama i kulturoloskim razlikama, pa nije u stanju da oseti zasto su problem fraze "zuti ljudi" i "hteli su da ih istrebe zato sto su zastupljeniji". Kako moze da razume, kad je ovde to deo svakidasnjeg srpskog narativa zrtve: ne vole nas zato sto smo pametniji i sposobniji i hrabriji i trn u oku...
Tu on ne misli nista lose. On to kao najrodjenijima.
Samo nije bas vican sa recima i diplomatijom. A ni savetnici. Tako da je ovo 100% tacna ocena:

“testify to the extremely bad preparation for public statements, ignorance and insensitivity to human rights,”


Nista manje ni vise. Dakle, cist diletantizam od strane njega i njegovog kabineta.

A to sto su ga pohvalili ambasador i jevrejska zajednica u Srbiji samo potvrdjuje ovo - oni koji ovde zive su, posto im je poznat ovdasnji senzibilitet i u stanju su da dekodiraju kulturne razlike, uhvatili "srz" onog sto je hteo da kaze, pa mu ne zameraju.
A i verovatno im je do sada jasno sa kim imaju posla, pa kontaju - od koga je...super je
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:10 05.02.2015

Re: Ma on je mukica

Nista manje ni vise. Dakle, cist diletantizam od strane njega i njegovog kabineta.


to i ovde kažu (stvarni) drugari iz IL MIP-a.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:26 05.02.2015

Re: Ma on je mukica

Srđan Fuchs
Nista manje ni vise. Dakle, cist diletantizam od strane njega i njegovog kabineta.


to i ovde kažu (stvarni) drugari iz IL MIP-a.


Pa fala jasno
Toma Nikolic ima svoje gafove, ali su oni nenamerni. Ne znam da li je to za utehu, ali tako je. Dok se drzao ordenja, nije bilo problema.

Mnogo mi je zanimljiviji Vucicev offside: ona samarcina Grcima neposredno posle izbora.
Kao, Grci hoce leba bez motike , a mi i Skandinavci braca rodjena
Bas intrigantno, ko li je njega bio po usima da se tako istrcava, zivo me zanima.
alselone alselone 20:36 05.02.2015

Srx, evo za tebe lep filmic

Jer imas svoju cerkicu Anitu.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:04 05.02.2015

Re: Srx, evo za tebe lep filmic

samo za njih, kakvi mosadeci, kakve trice i kučine...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:13 05.02.2015

Re: Srx, evo za tebe lep filmic

inače, tamo nekog aprila 1999., kada sam sedeo na našoj mučenoj milji, rokaju ovi, trese se uvija, sloba drka, vadikavi Nikolićevi organizuju one patetične skupove po trgovima, razmišljao sam kako moram da odem odavde, jer je jedini način da se vratim snažan ako odem, upoznam druge kulture, to me je vuklo, bila opsesija... bio sam toliko lud sa tom idejom da sam zapalio, čuvena ilegala, maja 1999. u sred rokanja, i prošao pored do zuba naoružane murije i zapalio pored svih mera bezbednosti. jednostavno sam morao to da uradim, osećao sam Anči negde u budućnosti... to mi je bilo nešto najpankerskije ikada što sam napravio, dobro pored spavanja u fontani na terazijama jedared... :)



sioux sioux 13:55 10.02.2015

Re: Srx, evo za tebe lep filmic

Srđan Fuchs
razmišljao sam kako moram da odem odavde, jer je jedini način da se vratim snažan ako odem, upoznam druge kulture
...
prošao pored do zuba naoružane murije i zapalio pored svih mera bezbednosti. jednostavno sam morao to da uradim, osećao sam Anči negde u budućnosti... to mi je bilo nešto najpankerskije ikada što sam napravio, dobro pored spavanja u fontani na terazijama jedared... :)

Neki su se uplašili, neki nisu. Neki su ostali (još mi stoji geler od 30ak cm u zidu), neki pobegli, neki se vratili (prijatelj se vratio iz Nemačke sa doktorskih). I sve je to u redu.
Ali prvi put vidim da neko ko se usrao kao grlica priča o tome kao o hrabrosti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:03 11.02.2015

Re: Srx, evo za tebe lep filmic

eh, teško je razumeti sa ljudima kada je polazna misao netrpeljna. nisam se se usrao kao grlica, ali zašto bih objašnjavao to minornim anonimusima uopšte?

(za sebe) izneseš gomilu odricanja za taj usrani narod i onda dobiješ ovakve nezahvalne komentare?
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:44 11.02.2015

Re: Srx, evo za tebe lep filmic

izneseš gomilu odricanja za taj usrani narod i onda dobiješ ovakve nezahvalne komentare


Nisu komentari od naroda.
freehand freehand 12:04 11.02.2015

Re: Srx, evo za tebe lep filmic

(za sebe) izneseš gomilu odricanja za taj usrani narod i onda dobiješ ovakve nezahvalne komentare?



Ma biće neko ordenče od čika Tome...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:40 11.02.2015

Re: Srx, evo za tebe lep filmic

aj bez cinizma od poznatih, ako može? thnks.

hoochie coochie man


Nisu komentari od naroda.


nisu. i am over-reacting, as usual when touched. apologize.
mlinarslavko mlinarslavko 21:05 05.02.2015

Mosad i svemirski tanjiri !

Drugar mi 2000. godine objasnjavao kako ne smem da koristim ICQ program ( tadasnja drustvena mreza na internetu), kaze to su uradili Jevreji da moze da nas nas prati Mosad
Jeste da zivimo u Kovinu, ali se zna gde je ludnica, a gde je grad, objasnih mu tad, zaista, sad je tamo, srecom kao radnik
Nemaju pametnija posla i svojih problema pa prate Peru, Miku, Lazu po Srbiji.
freehand freehand 21:07 05.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

Nemaju pametnija posla i svojih problema pa prate Peru, Miku, Lazu po Srbiji.

Misliš da će i Snouden kod tvog drugara da se zaposli?
mlinarslavko mlinarslavko 21:31 05.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

Ne znam, mozda sam naivan, ipak se drugar na kraju fino zaposlio
Uvek mi je smesno kad mi neko kaze, da mogu da mi prisluskuju telefon, prate internet, cak imam drugara koji me redovno upozorava da sklonim veb kameru
Sto bi mene i vecinu ljudi neko pratio i prisluskivao, smesno, preteruje se zaista.
tadejus tadejus 21:37 05.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

mlinarslavko
Sto bi mene i vecinu ljudi neko pratio i prisluskivao, smesno, preteruje se zaista.


čuj što.. čitaš ovde nekakve tekstove uperene protiv državnog vrha i još se pitaš što..
poslije ćeš još reći nisam ja..
freehand freehand 21:39 05.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

Sto bi mene i vecinu ljudi neko pratio i prisluskivao, smesno, preteruje se zaista.

Šta je smešno? To što te prisluškuju ili to što neko o tome govori?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:32 05.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

mi tako šljakali u nekoj kući s autističnom decom u Jerusalimu, studentski dani, i mene neki neizdrž obuzimao u noćnim smenama dok smo čuvali decu, a neki paranoidni drugar me natripovao da nas snimaju sve... i ja pitam upravnika, da li nas pokrivaju kamerama, jer imam osećaj nelagode kada želim u vece; kaže lik, da, jako nas interesuje kada ti čačkaš pupak i dupe kako to izgleda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:35 05.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

tadejus


čuj što.. čitaš ovde nekakve tekstove uperene protiv državnog vrha i još se pitaš što..
poslije ćeš još reći nisam ja..


jebeš bre državni vr', koga boli dupe šta glavonje rade, važno je na Ulici da bude mira i ljubavi.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:28 05.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

Srđan Fuchs
kaže lik, da, jako nas interesuje kada ti čačkaš pupak i dupe kako to izgleda.


Pa nece valjda da ti kaze: da, pratimo te sve vreme.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:24 06.02.2015

Re: Mosad i svemirski tanjiri !

jaao, hteo sam da kažem da je to što ja radim toliko opasno po bezbednosnu strukturu sveta, u rangu pomenutih akcija... mada, voleo bih da me prate jer bih tako imao veću publiku u svom peripatetičkom auditorijumu Hodajućeg Uče... barem da čuju štošta pametno a da ne bude iz svakodnevnog opusa doktrinalnog.
vera.nolan2 vera.nolan2 08:16 06.02.2015

što bi rekli

Kakav čovek takva i beseda!
Možemo da se utešimo,ima i gorih diplomatskih gafova,neprevaziđenih;
"... nebuloze bivšeg američkog predsednika Buša. Dele se na gramatičke ne(o)logizme, nepismenizme i političke retardizme, a zajedno čine dragocenu riznicu koja je oplemenila engleski jezik svojom neponovljivošću..."
Jedan primeren:
"-Pogrešno su me potcenili"
blogov_kolac blogov_kolac 09:03 06.02.2015

popločano dobrim namerama

Ono što meni lično uopšte nije sporno, to je da je naš preCednik pri obraćanju žutim ljudima, ili sada Jevrejima, i u drugim sličnim svojim međunarodnim gafovima po kojima je već postao prepoznatljiv - zapravo samo pokušao da napravi dodatni gest pažnje i kompliment naciji koja mu je silom prigodnih prilika upala u usta (a gde se na kraju i nije baš najsrećnije provela). Ali realno, nekome kao što je Toma, biti ljubazan i napraviti prigodan gest pažnje, pristoji kao Koštunici osmeh...

Ja uopšte ne sumnjam da njegova namera svakako nije bila da kaže kako su se istorijski gledano Jevreji masovno svugde gurali i nametali kada je o prestižnim položajima, zanimanjima i zvanjima reč (pa čak i da misli tako ne bi takvu tezu plasirao u Aušvicu na komemoraciji) kako mu zbog trapavosti izrečenog neki sada naknadno imputiraju... već je hteo da da neku vrstu pohvale jevrejskom narodu kao vanredno sposobnom i talentovanom, što inače i sami Jevreji vole za sebe da napominju, s obzirom na opšte poznatu nesrazmeru u njihovom slučaju kada se kroz vekove poredi njihova veličina sa brojem jako uspešnih pojedinaca iz svere nauke, umetnosti i sveta finansija.

Dakle namere Tome Nikolića u tom govoru su bile svakako najbolje... e sad, to što je naš preCednik takav kakav je, pa mu nikako ne leže lepe reči i pohvale upućene bilo kojoj državi ili naciji (sa izuzetkom nebeske/velike Srbije, i Majke Rusije), i što je Aušvic poslednje mesto gde svetski političari treba da govore o ovakvim i onakvim narodima, pa makar i sa željom da neki pohvale i istaknu u pozitivnom smislu - jer je u krajnjem slučaju tako nešto poput Aušvica i holokausta i moguće bilo samo u svetu gde je neka politika i ideologija bila u prilici da čitave narode, etničke grupe i rase kolektivno tretira i deli na ovakve i onakve - druga je stvar...
vera.nolan2 vera.nolan2 09:16 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

"trapavost izrečenog... već je hteo da da neku vrstu pohvale...
namere Tome Nikolića u tom govoru su bile svakako najbolje..."

Slažem se!,ali Srbija ne sme sebi da dozvoli greške u diplomatskom govoru,suviše smo mali ,nejaki i posle svekolike tranzicije,skoro ništavni u svetskoj igri.
freehand freehand 09:23 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

vera.nolan2
"trapavost izrečenog... već je hteo da da neku vrstu pohvale...
namere Tome Nikolića u tom govoru su bile svakako najbolje..."

Slažem se!,ali Srbija ne sme sebi da dozvoli greške u diplomatskom govoru,suviše smo mali ,nejaki i posle svekolike tranzicije,skoro ništavni u svetskoj igri.

Srbija odlično prolazi u odnosu na to ko je vodi.
vera.nolan2 vera.nolan2 10:02 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

Srbija odlično prolazi u odnosu na to ko je vodi.


E freehand,izuzetno cenim tvoje komentare,ali si suviše žestok,prepoznajem sebe iz mladosti,godinama čovek nauči da mora da prihvati stvarnost,kakva god da je i uradi koliko može,ali to je tako malo.
Izuzev vrha koji, možda može nešto da uradi i pomalo zna,
Srbija je krcata divnim,obrazovanim,sposobnim,talentovanim ljudima,ali koji nikad nigde ne mogu da se iskažu i brzo u svojoj sredini postaju autsajderi,svojom različitošću od instiktivno poslušnog plebsa.
Ta količina neobrazovanja,nekulture i bahatosti,sada u politici ,posebno u unutrašnjosti je neviđena.
freehand freehand 10:11 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

E freehand,izuzetno cenim tvoje komentare,ali si suviše žestok,prepoznajem sebe iz mladosti,godinama čovek nauči da mora da prihvati stvarnost,kakva god da je i uradi koliko može,ali to je tako malo.

U mom shvatanju sveta konstatovanje (prihvatanje je previše!) stvarnosti apsolutno ne znači da se ona ne opisuje onakvom kakva jeste. Stvarnost Srbije je da je vodi krdo primitivaca, neznalica i moralnih ništarija.
Izgleda da će im Alister Kembel pomagati da izgledaju kao našminkano krdo primitivaca, neznalica i moralnih ništarija, otprilike onako kako je njegov čuveni šef (a takođe plaćeni savetnik Vučićev) izgledao.
urbana_gerila urbana_gerila 10:22 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

freehand

Izgleda da će im Alister Kembel pomagati da izgledaju kao našminkano krdo primitivaca, neznalica i moralnih ništarija, otprilike onako kako je njegov čuveni šef (a takođe plaćeni savetnik Vučićev) izgledao.


meni je reakcija sns botova na to pravo veselje.
oni i d.j.vučićevićeva kolumna u najavi - jedina su, kakva-takva, kompenzacija za izgubljenu krstićevu zasebnu priču.
vera.nolan2 vera.nolan2 10:38 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

U mom shvatanju sveta konstatovanje (prihvatanje je previše!) stvarnosti apsolutno ne znači da se ona ne opisuje onakvom kakva jeste



Naravno,ne sme se prihvatiti i pomiriti(mladi,nikako!),ali sada je prekasno,rasprodani,sve,još malo,svedeni na tržišno radno roblje,etc-sve najgore mislim,ali sada je proces nezaustavljiv,ireverzibilan...
Kako promeniti stvari?,gotovo nemoguće!,dugoročno!,to vidim ,ovde,dole,gde živim i radim,sve je gore u političkoj sferi,totalno nesposobni,iscrpljuju se jedino u borbi za vlast i poslušništvu...a hiljade stvari,u svakodnevici, može se učiniti,da nam život bude lakši i lepši...

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:14 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

meni je reakcija sns botova na to pravo veselje.


Људи са искуством, попут Тонија Блера, могу само помоћи развоју Србије, никако одмоћи.
(Оноре де Балзак, 5. februar 2015 23:39)

# Link komentara

Bler je sproveo uspešne reforme u britaniji,zašto ne bi učili od njega.
(ceca, 5. februar 2015 23:37)

# Link komentara

Ne smemo u politiku unositi puno emocija i sećati se Blera u nekoj drugoj ulozi,sada mi imamo naš interes,a Bler je tu da bi se vlada bolje organizovala i dala bolje rezultate u pridruživanju uniji.
(nada, 5. februar 2015 23:36)

# Link komentara


freehand freehand 11:16 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

apacherosepeacock
meni je reakcija sns botova na to pravo veselje.


Људи са искуством, попут Тонија Блера, могу само помоћи развоју Србије, никако одмоћи.
(Оноре де Балзак, 5. februar 2015 23:39)

# Link komentara

Bler je sproveo uspešne reforme u britaniji,zašto ne bi učili od njega.
(ceca, 5. februar 2015 23:37)

# Link komentara

Ne smemo u politiku unositi puno emocija i sećati se Blera u nekoj drugoj ulozi,sada mi imamo naš interes,a Bler je tu da bi se vlada bolje organizovala i dala bolje rezultate u pridruživanju uniji.
(nada, 5. februar 2015 23:36)

# Link komentara




Mislim da je došlo vreme da Srbija NATO plati ratne reparacije. Ni kod babe nema osiromašeni uranijum džabe!
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:30 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

Ni kod babe nema osiromašeni uranijum džabe!


Ima, ima. Zahvaljujuci mudroj politici premijera Vucica.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:19 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

freehand


Mislim da je došlo vreme da Srbija NATO plati ratne reparacije. Ni kod babe nema osiromašeni uranijum džabe!


Srećom osiromašeni je - da je obogaćeni naplaćali bi se do treće generacije u budućnosti.
milojep milojep 13:22 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

uros_vozdovac
freehand


Mislim da je došlo vreme da Srbija NATO plati ratne reparacije. Ni kod babe nema osiromašeni uranijum džabe!


Srećom osiromašeni je - da je obogaćeni naplaćali bi se do treće generacije u budućnosti.


Eno Japanaca, oni dobiše obogaćeni!
freehand freehand 13:22 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

uros_vozdovac
freehand


Mislim da je došlo vreme da Srbija NATO plati ratne reparacije. Ni kod babe nema osiromašeni uranijum džabe!


Srećom osiromašeni je - da je obogaćeni naplaćali bi se do treće generacije u budućnosti.

U tom smislu olakšavajuća je okolnost da su i unutrašnji organi - a zašto ne i ekstremiteti? - konvertibilno i prihvatljivo sredstvo plaćanja kod potražioca.
bolid1 bolid1 18:34 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama


Ne smemo u politiku unositi puno emocija i sećati se Blera u nekoj drugoj ulozi,sada mi imamo naš interes,a Bler je tu da bi se vlada bolje organizovala i dala bolje rezultate u pridruživanju uniji.
(nada, 5. februar 2015 23:36)


Valjda ne misli na ovu ulogu...





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:07 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

Искрено препоручујем свим власницима твитер налога да прате тамо Шешеља. Oн као да је испао из времеплова, има потпуно out of date софтвер (тј. мозак), и на твитеру лапрда као Марко Краљевић који је у 21. веку кренуо буздованом на томахавке и суперсоничне авионе. Требало би да га неко обaвести да је Слоба умро, Мира у Москви, Туђман на Мирогоју, а зенге у историји. Но, та временска ишчашеност иначе је, изгледа, српска склоност.

Наравно, и овом приликом поздрављам моје драге пријатеље из Мосада, О.Б.-а и М.Р.-а, и желим им срећан одлазак на терен уз нашу песму Puncha Puncha:

G.Cross G.Cross 21:33 06.02.2015

Re: popločano dobrim namerama

bolid1

Ne smemo u politiku unositi puno emocija i sećati se Blera u nekoj drugoj ulozi,sada mi imamo naš interes,a Bler je tu da bi se vlada bolje organizovala i dala bolje rezultate u pridruživanju uniji.
(nada, 5. februar 2015 23:36)


Valjda ne misli na ovu ulogu..



Pa manje vise isto su drustvo. Tonija niko vise nece osim Albanije. probao nesto na bliskom istoku ali se izblamirao na obe strane.

Moje licno misljenje: Toni Blair je ratni zlocinac, imati njega kao savetnika, ne vidim kako moze pomoci imidzu Srbije;

Tony Blair should be prosecuted for war crimes – not just judged by history


Personally, I would like to see Blair brought to account for his actions while he is alive. That will send a clear message to any future politicians, both in the UK and abroad, helping to avoid another illegal misguided foray and the loss of innocent lives. Between 500,000 and 1 million people have lost their lives in Iraq (depending on which reports you believe), and with sectarian violence showing no signs of slowing down, the death toll is still on the rise.
Twiggy Garcia


Source: Gurardian - http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/may/07/tony-blair-war-crimes-prosecuted-eel-like-boris-johnson
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:02 06.02.2015

Srećan rođendan Rasta!



Srećan praznik svim vernicima.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:37 06.02.2015

Re: Srećan rođendan Rasta!

much luv frum all dee belivas
G.Cross G.Cross 21:23 06.02.2015

Nozem Djemo..koga? koga?

Nikolic “is spreading stereotypes about the Jewish people, saying that this minority was ‘over-represented in prestigious professions’,” said the January 28 statement signed by a number of Belgrade-based human rights monitors and civil society groups.

Ma hajde bre koje teorije zavere.


Meni Toma skroz Cool lik.
Podseca me na Djemala Bijedica.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:43 06.02.2015

Re: Nozem Djemo..koga? koga?

G.Cross


Meni Toma skroz Cool lik.
Podseca me na Djemala Bijedica.



meni nije baš, trebao bi da se potrudi da pročita veče pre govore, ili ako nije siguran da barem pita Acu, koji je, ah, tako pametan kao vođa i recenzent, nikada nismo imali takvog!

a šta sa Blerom, nisam skontao? on savetuje Našeg Acu? to mi je kao Lotar Mateus, teška muljara i klepator po siroma Istoku.
freehand freehand 22:43 06.02.2015

Re: Nozem Djemo..koga? koga?

G.Cross
Nikolic “is spreading stereotypes about the Jewish people, saying that this minority was ‘over-represented in prestigious professions’,” said the January 28 statement signed by a number of Belgrade-based human rights monitors and civil society groups.

Ma hajde bre koje teorije zavere.


Meni Toma skroz Cool lik.
Podseca me na Djemala Bijedica.


A ne na Belu Lugošija likom a Džordža Buša Džuniora bogatstvom izraza??
G.Cross G.Cross 23:30 06.02.2015

Re: Nozem Djemo..koga? koga?

Srđan Fuchs
a šta sa Blerom, nisam skontao? on savetuje Našeg Acu? to mi je kao Lotar Mateus, teška muljara i klepator po siroma Istoku.


Dno koje treba Srbija da dotakne je jos uvek veoooma daleko.

Vlada Srbije angažovala je konsultanstku kuću bivšeg britanskog premijera Tonija Blera, koja treba da pomogne u formiranju stručnih timova


Source: Novosti -- 6. Februar 2015.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:532626-Vlada-Srbije-angazovala-firmu-bivseg-britanskog-premijera


Pa jadni Aca kupuje ciglu od tipa sa kojim niko vise iz normalog sveta nece da govori, osim naravno Albanaca.
Ali to je izgleda nas (njegov) nivo.

Now Albania sets its sights on full EU membership... helped by Tony Blair and former spin chief Alastair Campbell
Former Prime Minister advising Balkan country on how to join Brussels club
Blair's decision to open borders to Eastern Europe criticised by Miliband
Campbell was in Albania this week to celebrate state being named candidate

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2672301/Now-Albania-sets-sights-EU-membership-helped-Tony-Blair-former-spin-chief-Alastair-Campbell.html
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:56 07.02.2015

Re: Nozem Djemo..koga? koga?

G.Cross

Pa jadni Aca kupuje ciglu od tipa sa kojim niko vise iz normalog sveta nece da govori, osim naravno Albanaca.
Ali to je izgleda nas (njegov) nivo.



Jbg, ni do Del Boy-a ne dobacuje(mo)


Vesti | četvrtak 17.01.2013
Bojsi iz „Mućki“ u Srbiji
| Izvor: Turistička organizacija Srbije

Glumac Džon Čalis, poznat po ulozi “Bojsija” u britanskoj TV seriji “Mućke”, u okviru poslovne posete Srbiji, u organizaciji Turističke organizacije Srbije obišao je i upoznao Beograd.
bolid1 bolid1 12:41 07.02.2015

Re: Nozem Djemo..koga? koga?


Jbg, ni do Del Boy-a ne dobacuje(mo)


Mislis?



smorador smorador 02:07 07.02.2015

Yair Auron

Ma ovaj sto je pisao clanak, Yair Auron, je jedna legenda nepravedno zapostavljena


Source: http://www.haaretz.com/opinion/1.639032]
Shimon Peres, apologize for Israel's enablement of the Rwandan and Serbian genocides

It is still not too late to admit theses crimes, that will be remembered forever, were committed in the name of the citizens of Israel.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:11 07.02.2015

Re: Yair Auron

da, da, to je taj lik, tipa ili je neko potplatio, neki Ayn Randovci i -ovkinje, ili ga je neka od ovdašnjih Beograđanki ili Vojvođanki pregazila k'o srpska vojska Prokletije, nema treće opcije. u mojoj konzulskoj budućnosti ovakvi igrači bi bili tuženi pred izraelskim sudom za klevetu prijateljskog naroda, bez razmišljanja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana