Mediji

Konkurs za gen. direktora RTS-a

Filip Mladenović RSS / 17.02.2015. u 02:13

Treća sreća!
Treća sreća!
U petak, trinaestog, raspisan je javni konkurs za imenovanje generalnog direktora Javne medijske ustanove RTS.

Tokom ove nedelje planiram da kompletiram sve neophodne dokumente (uverenja o državljanstvu  i o prebivalištu, dokaze o visokoj stručnoj spremi, dokaze o najmanje 10 godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima) i da redigujem već napisani program rada i upravljanja RTS-om za period imenovanja  -  5 godina, kako bih se prijavio na konkurs.

Koji su moji aduti?

Diplomirani ekonomista, prosek ocena 8,38  (Ekonomski fakultet u Beogradu, smer: Ekonomska politika i planiranje).

Magistar scenskih umetnosti (Fakultet dramskih umetnosti u Beogradu).

Više od 30 godina novinarskog i uredničkog  iskustva u štampanim i elektronskim medijima.

Potrebnih 10 godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima u medijima.

Preko 20 godina profesionalnog angažmana u Radio Beogradu.

Nisam član nijedne stranke. Nisam saradnik nijedne tajne službe. Nisam radio ni za jedan medij, čiji su vlasnici ratni profiteri, tajkuni ili osobe za kojima je raspisana medjunarodna poternica.

Program rada i upravljanja RTS-om za period imenovanja - 5 godina, iz razumljivih razloga ne mogu sada publikovati. Ali, mogu obelodaniti nekoliko detalja:

  • - Ukidanje tzv. varijabile
  • - Povećanje vrednosti koeficijenta
  • - Nova sistematizacija radnih mesta
  • - Etapni (kvartalni) socijalni program
  • - Smanjivanje tehničkog i tehnološkog zaostajanja Radio Beograda u odnosu na televiziju.

 

I najzad, ponovo Upravnom odboru RTS-a upućujem OTVORENO PISMO, kojim predlažem potpunu transparentnost prilikom izbora najboljeg kandidata za budućeg generalnog direktora JMU RTS:

Kao novinar RTS-a (Radio Beograd 202) i kao jedan od prijavljenih kandidata na konkurs za imenovanje generalnog direktora JMU RTS, predlažem sledeće:

Imajući u vidu činjenicu da se radi o javnom konkursu za imenovanje generalnog direktora JAVNOG medijskog servisa, bilo bi u interesu svih RTV pretplatnika, kao i domaće javnosti, da se kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa predstave svojim radnim biografijama i programima rada i upravljanja RTS-om u posebnim emisijama radija i televizije, kao i na zvaničnom sajtu RTS-a.

Ovakav postupak učvrstio bi poverenje u Javni medijski servis Srbije, a ujedno bi omogućio domaćoj javnosti i svima zaposlenima u JMU RTS neposredan uvid u kvalitet prijavljenih kandidata, kao i uporedjivanje predloženih programa rada i upravljanja, u duhu maksime RTS-a: VAŠE PRAVO DA ZNATE SVE!

P.S. Blog publikovan: https://filipmladenovic.wordpress.com/2014/11/20/filip-mladenovic-journalist-writer-blogger/ 

Atačmenti



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 03:08 17.02.2015

ma to je sjajno!

btw - da li misliš da će bilo koji saradnik tajne službe to i da naznači u prijavi za posao?

I još nešto: koliko po tvojoj proceni ima viška zaposlenih u RTS?
Filip Mladenović Filip Mladenović 04:02 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

Poenta je u tome da generalni direktor Javnog medijskog servisa ne može biti niti član nijedne stranke niti saradnik bilo koje tajne službe.

Što se tiče viška zaposlenih, njih je oko 1500 u RTS-u.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:17 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

Мени се програм рада и управљања свиђа. Поготову то око укидања те такозване варијабле. Мистерија ми је шта се досад чекало. У ствари, све око те варијабле ми је мистерија.
tess tess 07:27 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

Filipe, sa srećom.
emsiemsi emsiemsi 07:57 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

Filip Mladenović
Poenta je u tome da generalni direktor Javnog medijskog servisa ne može biti niti član nijedne stranke niti saradnik bilo koje tajne službe.

Što se tiče viška zaposlenih, njih je oko 1500 u RTS-u.

Предлажем ти да у програм рада, део који се односи на радио 202, уврстиш и следеће:
1. Фрфљаве водитељке поподневног програма радија 202 заменити не-фрфљавим водитељкама. Фрфљаве водитељке поставити на директорска места само да се оно шиштање, систање и слично не чује из звучника. (возим се са једним другаром музичаром који умало није добио напад када је чуо из звучника систање као пара из лонца водитељке која има проблем да каже слово С. Мислим, свака част свима, али постоји толико других послова, а нису посао водитеља, који би поменута водитељка могла да ради без проблема и са очигледним хендикепом).
2. Основати српски део поменутога радија, а југословенску секцију свести на разумну меру. Ако треба основати и радио Регион (па нека га слуша ко хоће).
urbana_gerila urbana_gerila 11:29 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

emsiemsi
Фрфљаве водитељке


jes, pa da ngo do neba vrisnu zbog diskriminacije na šprahfeler bazi.
kultura govora i govorenja je ionako precenjena...
urbana_gerila urbana_gerila 11:37 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

tess
Filipe, sa srećom.


ti da ne deluckaš te cvetiće, pa makar bili i samo simbol podrške.
tess tess 12:05 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

urbana_gerila
ti da ne deluckaš te cvetiće, pa makar bili i samo simbol podrške.

Gde si ti gerilo.
Unfuckable Unfuckable 12:23 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

Poenta je u tome da generalni direktor Javnog medijskog servisa ne može biti niti član nijedne stranke niti saradnik bilo koje tajne službe.


pa to je baš super.
Znači, dovoljno je da navedem da nisam saradnik i - to je to?
urbana_gerila urbana_gerila 12:25 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

tess
ug
ti da ne deluckaš te cvetiće, pa makar bili i samo simbol podrške.

Gde si ti gerilo.


nijesam ima zamjerki.
hajkula1 hajkula1 12:30 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

emsiemsi

2. Основати српски део поменутога радија, а југословенску секцију свести на разумну меру. Ако треба основати и радио Регион (па нека га слуша ко хоће).


Ili si optimista ili nisi čitao Filipove blogove?? Ili se šališ... Rekla bih da se šališ
urbana_gerila urbana_gerila 12:39 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

hajkula1
emsiemsi

2. Основати српски део поменутога радија, а југословенску секцију свести на разумну меру. Ако треба основати и радио Регион (па нека га слуша ко хоће).


Ili si optimista ili nisi čitao Filipove blogove?? Ili se šališ... Rekla bih da se šališ


konkurisala si i ti?
tyson tyson 14:01 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

2. Основати српски део поменутога радија, а југословенску секцију свести на разумну меру. Ако треба основати и радио Регион (па нека га слуша ко хоће).

Ja pak zdušno podržavam ekspanzionističku ideju oličenu u radio programu usmerenom ka krajevima koji treba da se vrate pod okrilje matice Srbije kao balkanskog Pijemonta južnih Slovena. Odavno je kulturna politika postala sastavni deo političkog i inog delovanja u sklopu teorije totalne politike - drastična primena takve škole mišljenja mogla se videti u Trećem rajhu, Sovjetskom savezu i njegovim satelitima/otpacima uključujući i SFRJ, a u nešto suptilnijem obliku i dan-danas kod zemalja zapadne plutokratije putem agresivne promocije podobnih umetnika i zapadne pop-kuture - te sa te strane pozdravljam i delovanje našeg radija Beograd 202. Najzad da bar jedna državna institucija pokaže da je u toku sa savremenim tendencijama u radu i delovanju.

Samim tim, podržavam kandidaturu Filipa Mladenovića kao dugogodišnjeg operativca radija Beograd 202. Za mene je to sasvim dovoljan razlog.

Filipe, Srbendo, srećno!!


tyson tyson 14:03 17.02.2015

Re: ma to je sjajno!

Znači, dovoljno je da navedem da nisam saradnik i - to je to?

Pa, to je kao ono popunjavanje formulara za vizu po ambasadama - da li ste terorista, da li ste radili sa minsko-eksplozivnim sredstvima, itd.

Oni te pitaju, ti odgovoriš, pa ako se ispostavi da si lagao njihova leđa su sigurna a ti češ najebati...


emsiemsi emsiemsi 11:05 18.02.2015

Re: ma to je sjajno!

Unfuckable
Poenta je u tome da generalni direktor Javnog medijskog servisa ne može biti niti član nijedne stranke niti saradnik bilo koje tajne službe.


pa to je baš super.
Znači, dovoljno je da navedem da nisam saradnik i - to je to?

Ти си ми сумњив !
Не бих ти признао на лепе очи, без потврде Службе, да ниси Службин сарадник.
buba_truba buba_truba 16:44 18.02.2015

Re: ma to je sjajno!

tyson
.......
Samim tim, podržavam kandidaturu Filipa Mladenovića kao dugogodišnjeg operativca radija Beograd 202. Za mene je to sasvim dovoljan razlog.

Filipe, Srbendo, srećno!!

I ja, i ja (podržavam Filipa)...

A kad je glasanje?
blogovatelj blogovatelj 05:34 17.02.2015

Nisi kvalifikovan za ovo radno mesto

dokaze o najmanje 10 godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima


Na kojim si ti rukovodećim poslovima radio?
jinks jinks 10:23 17.02.2015

Re: Nisi kvalifikovan za ovo radno mesto

Interesantno, izgleda da uopšte i nije retka pojava kada se na konkurse za neka direktorska mesta javljaju i kandidati koji ladno prijavljuju da imaju radno iskustvo na rukovodećim poslovima iako to u životu nisu bili.

I kada ih konkursna komisija pita za taj detalj, ili odbije zbog tog detalja, čudom se čude i još se nalaze bog zna kako uvredjenim zbog toga.

p.s.

Naravno, pretpostavljam da se to ne odnosi i na g. Filipa.
emsiemsi emsiemsi 10:45 17.02.2015

Re: Nisi kvalifikovan za ovo radno mesto

jinks
Interesantno, izgleda da to upšte i nije retka pojava da na se konkurse za neka direktorska mesta javljaju i kandidati koji ladno prijavljuju da imaju radno iskustvo na rukovodećim poslovima iako to u životu nisu bili.

I kada ih konkursna komisija pita za taj detalj, ili odbije zbog tog detalja, čudom se čude i još se nalaze bog zna kako uvredjenim zbog toga.

p.s.

Naravno, pretpostavljam da se to ne odnosi i na g. Filipa.

Ја бих свима који се јављају на те конкурсе узимао као отежавајућу околност искуство на руководећим местима, а не као предност.
(Искуство на руководећим местима у оваквом систему - ужас !).
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:53 17.02.2015

Re: Nisi kvalifikovan za ovo radno mesto

blogovatelj
dokaze o najmanje 10 godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima


Na kojim si ti rukovodećim poslovima radio?


Kao glavni urednik i urednik radio sam u više medija. Za potrebe ovog konkursa pripremio sam dve potvrde, od medijske agencije "ALTERNATIVA" (gde sam bio angažovan kao urednik rubrike, urednik za programske akcije, urednik izdavačke produkcije, glavni i odgovorni urednik časopisa i urednik u oblasti TV produkcije - http://alternib.com/) i od Nezavisnog udruženja novinara Srbije, gde sam bio glavni i odgovorni urednik sajta (www.nuns.rs).

Na taj način sam "pokrio" sve medije, i štampane, i elektronske i internet.
Ali, da budem iskren, najviše mi koristi radno iskustvo stečeno u Radio Beogradu, gde sam radio u dva navrata: od 1984. do 1991. i od 2002. godine do sada.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:12 17.02.2015

Re: Nisi kvalifikovan za ovo radno mesto

Zaboravio si da navedeš da od septembra 2007.g. rukovodiš svojim blogom u uglednoj medijskoj kući sa nacionalnom frekvencijom.
gedza.73 gedza.73 08:59 17.02.2015

.

U petak, trinaestog, raspisan je javni konkurs



Britanska kraljevska mornarica je navodno pokušala je da otkloni sujeverje koje prati petak 13. Napravili su brod koji su nazvali "HMS Friday" i isplovili baš na petak 13. Od tada od njega nije više bilo ni traga ni glasa.

Omča ima 13 čvorova, a trinaest stepenika vodi do vešala.

izvor: RTS
Kada je 13. dan u mesecu petak neki odbijaju da donose odluke, odu na posao, pa i izađu iz kuće. Ozloglašeni petak dovodi se u vezu sa velikim brojem baksuzluka, a verovanje koje postoji od davnina potkrepljeno je strašnim pričama.
Prva negativna asocijacija na broj 13 mnogima je drevni nordijski mit o dvanaest bogova koji su priredili večeru, na koju je nepozvan upao 13. gost, nestašni Loki koji je uspeo da slepog boga tame, Hodera, navede da ubije Baldera, boga veselja i zadovoljstva.

U starom Rimu, postojalo je verovanje da se veštice uvek sastaju u grupama od po 12, dok je 13. učesnik okupljanja, redovno, bio sam đavo.

Prema jednom verovanju, Eva je dala Adamu jabuku baš na petak koji je bio 13. dan u mesecu. Na taj dan, počeo je veliki potop, obustavljena je izgradnja Vavilonske kule, a Kain je ubio brata Avelja.
Takođe, sam broj 13 izaziva strah kod nekih osoba, što se stručno naziva triskaidekafobija. Zbog straha od baksuznog broja, neki soliteri u svetu nemaju 13. sprat, aerodromi 13. pistu, bolnice i hoteli sobe sa tim brojem, a njemu se pripisuje i neuspeh misije na Mesec „Apolo 13".


A gde je 'osloboditi sve građane i građanke nepravednog nameta u vidu televizijske pretplate'?

edit
Pošto je meni poptpuno svejedno (a ujedno me više i baš briga) koga imenuju na rukovodeća mesta u Srbiji puno sreće Filipe.
niccolo niccolo 09:41 17.02.2015

Re: .

U starom Rimu, postojalo je verovanje da se veštice uvek sastaju u grupama od po 12, dok je 13. učesnik okupljanja, redovno, bio sam đavo.

Ja se izvinjavam što moram da smaram, ali ovo nije moglo da bude verovanje iz starog Rima, zato što u starom Rimu nisu imali koncept đavola...


Naravno, podrška Filipu.
gedza.73 gedza.73 09:49 17.02.2015

Re: .

niccolo
Ja se izvinjavam što moram da smaram, ali ovo nije moglo da bude verovanje iz starog Rima, zato što u starom Rimu nisu imali koncept đavola..


izvor: RTS
U starom Rimu, postojalo je verovanje da se veštice uvek sastaju u grupama od po 12, dok je 13. učesnik okupljanja, redovno, bio sam đavo.

Ostanite uz RTS i verujte našim očima

niccolo niccolo 09:50 17.02.2015

Re: .

Hahaha...nisam video odmah
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:20 17.02.2015

Re: .

niccolo
U starom Rimu, postojalo je verovanje da se veštice uvek sastaju u grupama od po 12, dok je 13. učesnik okupljanja, redovno, bio sam đavo.

Ja se izvinjavam što moram da smaram, ali ovo nije moglo da bude verovanje iz starog Rima, zato što u starom Rimu nisu imali koncept đavola...


Ne bih se složio sa tim smatranjem.
Naime, opšte je poznato da je Đavo najopasniji kad se ne izdaje za Đavola. Sledstveno tome to što koncept Đavola u starom Rimu nije postojao, jeste samo njegovo antičko lukavstvo.
sioux sioux 13:43 17.02.2015

Re: .

gedza.73
Ostanite uz RTS i verujte našim očima

Juče, u monumentalnom projektu, dokumentarnoj emisiji Sto senki nad Beogradom, pričali o kralju Dragutinu i priču o njegovom ocu kralju Urošu 1. ilustrovali slikom cara Uroša 5. koji je živeo 100 godina kasnije i Urošu 1. bio čukununuk...
tyson tyson 14:08 17.02.2015

Re: .

Ja se izvinjavam što moram da smaram, ali ovo nije moglo da bude verovanje iz starog Rima, zato što u starom Rimu nisu imali koncept đavola...

Pa, jeste u poznom carstvu, kada je hrišćanstvo bilo opšteprihvaćena religija.


freehand freehand 10:12 17.02.2015

Napred Filipe!

U državi u kojoj Toma Nikolić može da bude predsednik - svi mogu da budu sve.
tasadebeli tasadebeli 10:45 17.02.2015

Re: Napred Filipe!

freehand
U državi u kojoj Toma Nikolić može da bude predsednik - svi mogu da budu sve.




Ма пусти, мене хтедоше да поставе за директора школе, једва избегох ту беду...



urbana_gerila urbana_gerila 11:22 17.02.2015

Re: Napred Filipe!

tasadebeli
Ма пусти, мене хтедоше да поставе за директора школе



tasadebeli


Савет:
Nisam član nijedne stranke. Nisam saradnik nijedne tajne službe. Nisam radio ni za jedan medij, čiji su vlasnici ratni profiteri, tajkuni ili osobe za kojima je raspisana medjunarodna poternica.


Ово прећути, не помињи. То ти је минус...


p(v)rednosti promiskuiteta, iliti - ništa bez ličnog iskustva...
blogovatelj blogovatelj 12:48 17.02.2015

Re: Napred Filipe!

U državi u kojoj Toma Nikolić može da bude predsednik - svi mogu da budu sve.


Na Balkanu je u svakom trenutku moguce sve.

Ivo Andric
tasadebeli tasadebeli 10:28 17.02.2015

Савет и молба корисника





Савет:
Nisam član nijedne stranke. Nisam saradnik nijedne tajne službe. Nisam radio ni za jedan medij, čiji su vlasnici ratni profiteri, tajkuni ili osobe za kojima je raspisana medjunarodna poternica.



Ово прећути, не помињи. То ти је минус...


Молба корисника:

Ако трећа срећа уроди плодом, немој, молим те, ништа да дираш у уредничком концепту другог телевизијског програма РТС. Почео је да се развија у добром правцу и штета би било то прекинути. (Не рачунам у тај добар правац директне преносе скупштинских заседања, то им је наметнуто.)

Дакле, само нарани прасићи и не дирај дугмићи.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:55 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

Ne samo Drugi program RTS, već i RTS Digital.
Programski sadržaji, koji se emituju na pomenutim TV kanalima RTS-a, najsvetliji su primeri šta treba da radi jedan Javni medijski servis.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:38 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

ништа да дираш у уредничком концепту другог телевизијског програма РТС.

ne znam ko vodi brigu o rts2, ali ko god da je - on/a je genije
tasadebeli tasadebeli 11:46 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

urbana_gerila

(v)prednosti promiskuiteta, iliti - ništa bez ličnog iskustva...





Јесте да си ово мало изменио због тренутних потреба (оригинал гласи "ужаси промискуитета" ), али свака ти је на месту.


Filip Mladenović

Ne samo Drugi program RTS, već i RTS Digital.
Programski sadržaji, koji se emituju na pomenutim TV kanalima RTS-a, najsvetliji su primeri šta treba da radi jedan Javni medijski servis.



urbana_gerila urbana_gerila 11:55 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

tasadebeli
(оригинал гласи "ужаси промискуитета", али свака ти је на месту


svaka mi je, vazda, na mestu gde je ja postavim, nego - bio sam ubeđen da sam i za termin i za implikacije znao i pre "originala"...
tasadebeli tasadebeli 12:27 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

urbana_gerila
tasadebeli
(оригинал гласи "ужаси промискуитета", али свака ти је на месту


svaka mi je, vazda, na mestu gde je ja postavim, nego - bio sam ubeđen da sam i za termin i za implikacije znao i pre "originala"...



Ма знао си, сто посто. Ти си човек који је то одавно научио...

Не знам само како да у овом мом малом уму књишког мољца правилно повежем појмове?

Предности промискуитета - телесно задовољство или материјално-новчана корист?
Ужаси промискуитета - телесно задовољство или материјално-новчана корист?

Пази, верујем да је најбоље када се ова два споје у предностима промискуитета, али такви таленти који су способни за спајање тих појмова претворивши их у предности заиста су ретки.

Надам се да ће уследити мала помоћ пријатеља...
hajkula1 hajkula1 12:32 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

stefan.hauzer
ништа да дираш у уредничком концепту другог телевизијског програма РТС.

ne znam ko vodi brigu o rts2, ali ko god da je - on/a je genije



Dovoljno za direktora RTS?
urbana_gerila urbana_gerila 12:37 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

tasadebeli
urbana_gerila
tasadebeli
(оригинал гласи "ужаси промискуитета", али свака ти је на месту


svaka mi je, vazda, na mestu gde je ja postavim, nego - bio sam ubeđen da sam i za termin i za implikacije znao i pre "originala"...



Ма знао си, сто посто. Ти си човек који је то одавно научио...

Не знам само како да у овом мом малом уму књишког мољца правилно повежем појмове?

Предности промискуитета - телесно задовољство или материјално-новчана корист?
Ужаси промискуитета - телесно задовољство или материјално-новчана корист?

Пази, верујем да је најбоље када се ова два споје у предностима промискуитета, али такви таленти који су способни за спајање тих појмова претворивши их у предности заиста су ретки.

Надам се да ће уследити мала помоћ пријатеља...


iako ja baš i nisam osoba koja bi se lično angažovala oko tvog uvođenja u promiskuitet - saglasan sam da je nada, makar i lažna, jedino što malom čoveku u životu preostaje...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:32 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

Filip Mladenović
Ne samo Drugi program RTS, već i RTS Digital.
Programski sadržaji, koji se emituju na pomenutim TV kanalima RTS-a, najsvetliji su primeri šta treba da radi jedan Javni medijski servis.


Jucerasnja emisija na drugom programu negde oko 7 uvece, ne znam koja tacno emisija je bila, ali bio je muzicki program, neka skola iz Pozarevca cini mi se i njen hor i neke dve profesorke pevacice - obrade Mokranjca - retko lepa stvar na nasim programima. Kao da si prenet na nebesa, predivno. Sve pohvale za emisiju. Bas me je pozitivno iznenadilo.
Inace sta ima ne znam, ne gledam istina bas cesto TV.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:47 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

Dovoljno za direktora RTS?

mislim, da je osoba (ili možda čak i osobe?) koja vodi računa o rts2 - prevelika umetnička duša, da bi vodila brigu o kompletnom javnom servisu i da ,zbog toga, treba je pustiti da se igra sa drugim kanalom.

inače, skoro sam primetio i da su doterali sajt.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:24 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

Ne samo Drugi program RTS, već i RTS Digital.

ne diraj ni radio beograd II program, a ni III.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:24 17.02.2015

Re: Савет и молба корисника

ne diraj ni radio beograd II program, a ni III.

:)


domaći radio program, kompletno (svi mediji)
je najveće sranje

totalno odsustvo kreativnosti




(hvala bogu na brzom internetu i mogućnosti preslušavanja bbc-ija i kexp-ija)
Hansel Hansel 15:40 18.02.2015

Re: Савет и молба корисника

tasadebeli
Молба корисника:

Ако трећа срећа уроди плодом, немој, молим те, ништа да дираш у уредничком концепту другог телевизијског програма РТС. Почео је да се развија у добром правцу и штета би било то прекинути. (Не рачунам у тај добар правац директне преносе скупштинских заседања, то им је наметнуто.)

Скупштинска заседања би требало пребацити на (у) Скупштински канал, а спорт на РТС HD. Тако би ремећење програмске шеме постало прошлост, а лако је изводљиво с обзиром на скори завршетак дигитализације.

Кад смо код тога, за колико програма и које програме РТС-а се ти залажеш, Филипе, и да ли би мене запослио ако будеш био изабран?
highshalfbooze highshalfbooze 10:57 17.02.2015

A produkcija?

Koje serije možemo da očekujemo umesto Ravne gore?
Koji reditelji će biti angažovani umesto Radoša Bajića?
freehand freehand 10:59 17.02.2015

Re: A produkcija?

highshalfbooze
Koje serije možemo da očekujemo umesto Ravne gore?
Koji reditelji će biti angažovani umesto Radoša Bajića?

Veljko Bulajić&Biljana Srbljanović, ko drugi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:09 17.02.2015

Re: A produkcija?

freehand
highshalfbooze
Koje serije možemo da očekujemo umesto Ravne gore?
Koji reditelji će biti angažovani umesto Radoša Bajića?

Veljko Bulajić&Biljana Srbljanović, ko drugi?


Angažovaću mlade TV reditelje, koji su sada marginalizovani. Neki od njih su učestvovali u "okupaciji" zapuštenog i napuštenog bioskopa "Zvezda".

Od stare garde Miloš Radović, sin Duška Radovića, biće u prilici da realizuje TV emisije po tekstovima svog oca.

Posebna pažnja biće posvećena nezavisnoj TV produkciji, kao i dokumentarnim filmovima.
urbana_gerila urbana_gerila 11:23 17.02.2015

Re: A produkcija?

Filip Mladenović
freehand
highshalfbooze
Koje serije možemo da očekujemo umesto Ravne gore?
Koji reditelji će biti angažovani umesto Radoša Bajića?

Veljko Bulajić&Biljana Srbljanović, ko drugi?


Angažovaću mlade TV reditelje, koji su sada marginalizovani. Neki od njih su učestvovali u "okupaciji" zapuštenog i napuštenog bioskopa "Zvezda".

Od stare garde Miloš Radović, sin Duška Radovića, biće u prilici da realizuje TV emisije po tekstovima svog oca.

Posebna pažnja biće posvećena nezavisnoj TV produkciji, kao i dokumentarnim filmovima.


ko će to da plati, filipe?
qqriq qqriq 11:36 17.02.2015

podrška je sve


emsiemsi emsiemsi 12:07 17.02.2015

Re: A produkcija?

Filip Mladenović
freehand
highshalfbooze
Koje serije možemo da očekujemo umesto Ravne gore?
Koji reditelji će biti angažovani umesto Radoša Bajića?

Veljko Bulajić&Biljana Srbljanović, ko drugi?


Angažovaću mlade TV reditelje, koji su sada marginalizovani. Neki od njih su učestvovali u "okupaciji" zapuštenog i napuštenog bioskopa "Zvezda".

Od stare garde Miloš Radović, sin Duška Radovića, biće u prilici da realizuje TV emisije po tekstovima svog oca.

Posebna pažnja biće posvećena nezavisnoj TV produkciji, kao i dokumentarnim filmovima.

Само да пријавим да ја редовно прилажем у кутију на улазу биоскопа Звезда.
На питање да потпишем петицију, одговарам --- да имате за гирос (у близини), а зашто се буните и за кога радите, немам појма, нити ме занима - битно је да је "живо".
blogovatelj blogovatelj 12:50 17.02.2015

Re: A produkcija?

Angažovaću mlade TV reditelje


A rediteljke?
Njih ti ne da zena da angazujes?
highshalfbooze highshalfbooze 13:35 17.02.2015

Re: A produkcija?

Filip Mladenović

Angažovaću mlade TV reditelje, koji su sada marginalizovani. Neki od njih su učestvovali u "okupaciji" zapuštenog i napuštenog bioskopa "Zvezda".

Na mlade svakako treba obratiti pažnju. Od ozbiljnog direktora bih očekivao da kaže da će godišnje biti realizovan određen broj projekata za mlade TV reditelje, a projekti će se dodeljivati u skladu sa pravilnikom koji ćemo da donesemo posle javne rasprave.
Filip Mladenović

Od stare garde Miloš Radović, sin Duška Radovića, biće u prilici da realizuje TV emisije po tekstovima svog oca.

I na staru oprobanu gardu naravno treba računati i odvojiti sredstva za projekte, a od ozbiljnog direktora bih očekivao da napravi konkurs na koji će stare snage da konkurišu, a o odobravanju projekata će odlučivati programski savet.
Filip Mladenović

Posebna pažnja biće posvećena nezavisnoj TV produkciji, kao i dokumentarnim filmovima.

Velika televizija treba da bude otvorena za nezavisnu produkciju, po određenim pravilima i u saradnji sa programskim savetom.
Elem, ne treba nam još jedan vojvoda na televiziji da ostvaruje svoje privatne projekte, već neko ko će da organizuje posao u skladu sa pravilima struke i da vodi računa o tome da li je posao realizovan onako kako je predviđeno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:04 17.02.2015

e: A produkcija?

Već sam napisao da su ovlašćenja gen. direktora definisana odredbama dva zakona i dva pravna akta RTS-a.
highshalfbooze highshalfbooze 14:26 17.02.2015

Re: e: A produkcija?

Filip Mladenović
Već sam napisao da su ovlašćenja gen. direktora definisana odredbama dva zakona i dva pravna akta RTS-a.

Koji su i do sada važili... pa?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:31 17.02.2015

Re: e: A produkcija?

highshalfbooze
Filip Mladenović
Već sam napisao da su ovlašćenja gen. direktora definisana odredbama dva zakona i dva pravna akta RTS-a.

Koji su i do sada važili... pa?


Pa red je da se neko već jednom pridržava Zakona o radu, Zakona o javnim servisima, Statuta RTS-a, Kolektivnog ugovora RTS-a...

Zato u OTVORENOM PISMU UO RTS i predlažem da sve bude JAVNO, da svi vide ko su ti kandidati, kako govore i misle, šta predlažu, kako će to predloženo realizovati...
highshalfbooze highshalfbooze 14:39 17.02.2015

Re: e: A produkcija?

Pa red je da se neko već jednom pridržava Zakona o radu, Zakona o javnim servisima, Statuta RTS-a, Kolektivnog ugovora RTS-a...

Zato u OTVORENOM PISMU UO RTS i predlažem da sve bude JAVNO, da svi vide ko su ti kandidati, kako govore i misle, šta predlažu, kako će to predloženo realizovati...

Da li je tebi u planu da preispitaš dosadašnje poslovanje i da eventualne nepravilnosti sankcionišeš / prijaviš, ili se kuneš da će, kada ti stupiš na presto, od tog trenutka biti drugačije?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:51 17.02.2015

Re: e: A produkcija?

Filip Mladenović


Zato u OTVORENOM PISMU UO RTS i predlažem da sve bude JAVNO, da svi vide ko su ti kandidati, kako govore i misle, šta predlažu, kako će to predloženo realizovati...


Slazem se, ovo treba uvesti za sve javne institucije. Pa da vidimo onda koga primaju i zasto, i da li se primaju zaista najkvalifikovaniji i najbolji ljudi, da vidis kojom brzinom bi se uspostavila pozitivna selekcija.
hajkula1 hajkula1 16:11 17.02.2015

Re: A produkcija?

Filip Mladenović
freehand
highshalfbooze
Koje serije možemo da očekujemo umesto Ravne gore?
Koji reditelji će biti angažovani umesto Radoša Bajića?

Veljko Bulajić&Biljana Srbljanović, ko drugi?


Angažovaću mlade TV reditelje, koji su sada marginalizovani. Neki od njih su učestvovali u "okupaciji" zapuštenog i napuštenog bioskopa "Zvezda".

Od stare garde Miloš Radović, sin Duška Radovića, biće u prilici da realizuje TV emisije po tekstovima svog oca.

Posebna pažnja biće posvećena nezavisnoj TV produkciji, kao i dokumentarnim filmovima.




Informativni program?
jkt2010 jkt2010 23:54 17.02.2015

Re: e: A produkcija?

Anonimni Pojedinac
Filip Mladenović


Zato u OTVORENOM PISMU UO RTS i predlažem da sve bude JAVNO, da svi vide ko su ti kandidati, kako govore i misle, šta predlažu, kako će to predloženo realizovati...


Slazem se, ovo treba uvesti za sve javne institucije. Pa da vidimo onda koga primaju i zasto, i da li se primaju zaista najkvalifikovaniji i najbolji ljudi, da vidis kojom brzinom bi se uspostavila pozitivna selekcija.

Javno predstavljanje kandidata, TV dueli, spotovi, bilbordi... rukovanje, maženje krave? Pa da narod izabere?
To garantuje da će neki Toma ili Boris da bude i direktor RTS-a. U zavisnosti ko je trenutni Vučić.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:21 18.02.2015

Re: e: A produkcija?

jkt2010
Anonimni Pojedinac
Filip Mladenović


Zato u OTVORENOM PISMU UO RTS i predlažem da sve bude JAVNO, da svi vide ko su ti kandidati, kako govore i misle, šta predlažu, kako će to predloženo realizovati...


Slazem se, ovo treba uvesti za sve javne institucije. Pa da vidimo onda koga primaju i zasto, i da li se primaju zaista najkvalifikovaniji i najbolji ljudi, da vidis kojom brzinom bi se uspostavila pozitivna selekcija.

Javno predstavljanje kandidata, TV dueli, spotovi, bilbordi...rukovanje, maženje krave? Pa da narod izabere?
To garantuje da će neki Toma ili Boris da bude i direktor RTS-a. U zavisnosti ko je trenutni Vučić.


Ko je to rekao?
Jes', pa nisu ovo izbori za predsednika drzave.
Jok, dovoljno je da se zna da javnost ima uvid u proceduru, znaci javnost ne bira vec kontrolise - ima uvid u to ko su kandidati i njihove biografije i ako treba mogu i da se predstave (danas je dovoljno na sajt okaciti video klip), pa cik onda nek izaberu neki nekvalifikovani ili polukvalifikovani krs od kandidata ako postoje bolje opcije.
jkt2010 jkt2010 05:24 18.02.2015

Re: e: A produkcija?

Anonimni Pojedinac

jkt2010
Javno predstavljanje kandidata, TV dueli, spotovi, bilbordi...rukovanje, maženje krave? Pa da narod izabere?
To garantuje da će neki Toma ili Boris da bude i direktor RTS-a. U zavisnosti ko je trenutni Vučić.


Ko je to rekao?
Jes', pa nisu ovo izbori za predsednika drzave.
Jok, dovoljno je da se zna da javnost ima uvid u proceduru, znaci javnost ne bira vec kontrolise - ima uvid u to ko su kandidati i njihove biografije ...


Kod izbora za ove ostale pozicije "javnost" se organizovala i prepustila kontrolu procesa izbornim komisijama. Kako zamišljate da "javnost" ispuni te svoje kontrolno-uvidne funkcije? Ode "javnost" na web site i odgleda you tube klip? Ako to može da funkcioniše, pa hajde onda i poslanike, i predsednika, da bira "javnost" na you tube? Ili na FB, ko ima najviše lajkova u aprilu taj je predsednik za maj?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:34 18.02.2015

Re: e: A produkcija?

jkt2010
Anonimni Pojedinac

jkt2010
Javno predstavljanje kandidata, TV dueli, spotovi, bilbordi...rukovanje, maženje krave? Pa da narod izabere?
To garantuje da će neki Toma ili Boris da bude i direktor RTS-a. U zavisnosti ko je trenutni Vučić.


Ko je to rekao?
Jes', pa nisu ovo izbori za predsednika drzave.
Jok, dovoljno je da se zna da javnost ima uvid u proceduru, znaci javnost ne bira vec kontrolise - ima uvid u to ko su kandidati i njihove biografije ...


Kod izbora za ove ostale pozicije "javnost" se organizovala i prepustila kontrolu procesa izbornim komisijama. Kako zamišljate da "javnost" ispuni te svoje kontrolno-uvidne funkcije? Ode "javnost" na web site i odgleda you tube klip?


Bas tako. U cemu je problem?

Ako to može da funkcioniše, pa hajde onda i poslanike, i predsednika, da bira "javnost" na you tube?


Nema potrebe. Postojeci sistem izbora vec angazuje javnost na adekvatan nacin - gleda se uveliko javno predstavljanje kandidata mesecima pa i na youtube, a biranje je na izbornom mestu, takodje uz nadzor komisije, kao obezbedjenje da su izbori fer i svako glasa po jednom, sto se na youtube ne moze izvesti. Zasto bismo silazili sa konja na magarca?

Ili na FB, ko ima najviše lajkova u aprilu taj je predsednik za maj?


Bas ti se svidjaju internet glasanja i akcije?

freehand freehand 10:59 17.02.2015

A za dve godine

... mali mi je ovaj RTS!
alselone alselone 11:31 17.02.2015

Ja bih iskreno voleo da ti pobedis

To bi bila slicna pobeda kao kad je Toma pobedio. U fazonu - je l' necete da radite, e pa sad cete da vidite koga cemo da izaberemo.
milisav68 milisav68 12:51 17.02.2015

Re: Ja bih iskreno voleo da ti pobedis

alselone
To bi bila slicna pobeda kao kad je Toma pobedio. U fazonu - je l' necete da radite, e pa sad cete da vidite koga cemo da izaberemo.

Ali da obeća da će i dalje da objavljuje blogove ovde.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:59 17.02.2015

Re: Ja bih iskreno voleo da ti pobedis

Pisanje blogova ovde - pa to je još jedan fakultet.

Planiram da iduće godine izdam knjigu "BIOGRAFITI", u kojoj će najveći deo sadržaja biti sastavljen od najčitanijih blogove ovde.
freehand freehand 13:01 17.02.2015

Re: Ja bih iskreno voleo da ti pobedis

Filip Mladenović
Pisanje blogova ovde - pa to je još jedan fakultet.

Planiram da iduće godine izdam knjigu "BIOGRAFITI", u kojoj će najveći deo sadržaja biti sastavljen od najčitanijih blogove ovde.

Bestseler!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:26 17.02.2015

Re: Ja bih iskreno voleo da ti pobedis

"BIOGRAFITI"


Zašto biografiti? Šta to znači?
Zvuči kao ekološki proizvedeni grafiti.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:35 17.02.2015

Re: Ja bih iskreno voleo da ti pobedis

Jelica Greganović
"BIOGRAFITI"Zašto biografiti? Šta to znači? Zvuči kao ekološki proizvedeni grafiti.

Bili graffiti. Ne možeš ti da shvatiš te dubine.
milojep milojep 11:32 17.02.2015

Mobilni Filip



A i program RTS-a 'vataš na svakom mestu!
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:37 17.02.2015

Re: Mobilni Filip

Ova fotografija nastala je u proleće 2000. godine, kada je tadašnja opozicija utihnula zbog medjusobnih svadja i sporenja, a režim nipodaštavao i kažnjavao nezavisne medije.

Zbog tog je NUNS organizovao od januara do juna 2000. godine proteste kod spomenika Branislavu Nušiću na Trgu Republike. Na stub srama smo postavljali imena i prezimena sudija, koji su astronomskim iznosima novca kažnjavali slobodoumne, antirežimske medije. Takodje, držali smo protestne govore i izvodili antirežimske performanse.

A onda je došao 5. oktobar 2000.....
freehand freehand 11:48 17.02.2015

Re: Mobilni Filip

Filip Mladenović
Ova fotografija nastala je u proleće 2000. godine, kada je tadašnja opozicija utihnula zbog medjusobnih svadja i sporenja, a režim nipodaštavao i kažnjavao nezavisne medije.

Zbog tog je NUNS organizovao od januara do juna 2000. godine proteste kod spomenika Branislavu Nušiću na Trgu Republike. Na stub srama smo postavljali imena i prezimena sudija, koji su astronomskim iznosima novca kažnjavali slobodoumne, antirežimske medije. Takodje, držali smo protestne govore i izvodili antirežimske performanse.

A onda je došao 5. oktobar 2000.....

Filip Mladenović
Ova fotografija je nastala 3. maja 2011. godine, na Svetski dan slobode medija.
Protestovao sam ispred sedišta RTS-a u Takovskoj 10 zbog diskriminacije honorarnih saradnika.

Na transparentu su bile ispisane protestne poruke, kojima je zahtevano poštovanje rada, talenta i kreativnosti honorarnih saradnika!


Bravo Filipe!
urbana_gerila urbana_gerila 11:58 17.02.2015

Re: Mobilni Filip

freehand
Filip Mladenović
Ova fotografija nastala je u proleće 2000. godine, kada je tadašnja opozicija utihnula zbog medjusobnih svadja i sporenja, a režim nipodaštavao i kažnjavao nezavisne medije.

Zbog tog je NUNS organizovao od januara do juna 2000. godine proteste kod spomenika Branislavu Nušiću na Trgu Republike. Na stub srama smo postavljali imena i prezimena sudija, koji su astronomskim iznosima novca kažnjavali slobodoumne, antirežimske medije. Takodje, držali smo protestne govore i izvodili antirežimske performanse.

A onda je došao 5. oktobar 2000.....

Filip Mladenović
Ova fotografija je nastala 3. maja 2011. godine, na Svetski dan slobode medija.
Protestovao sam ispred sedišta RTS-a u Takovskoj 10 zbog diskriminacije honorarnih saradnika.

Na transparentu su bile ispisane protestne poruke, kojima je zahtevano poštovanje rada, talenta i kreativnosti honorarnih saradnika!


Bravo Filipe!


siguran sam da nije ironično, i baš me dojmi.
freehand, bravo!
tess tess 12:09 17.02.2015

Re: ..

Filip Mladenović
Ova fotografija nastala je..

Filip je pravi džentlmen i mogli bi vi dečki
(i komunisti) malo da učite od njega. m.
urbana_gerila urbana_gerila 12:27 17.02.2015

Re: ..

tess
Filip Mladenović
Ova fotografija nastala je..

Filip je pravi džentlmen i mogli bi vi dečki
(i komunisti) malo da učite od njega. m.


a da malo smiriš strasti, m?
freehand freehand 12:48 17.02.2015

Re: Mobilni Filip

siguran sam da nije ironično, i baš me dojmi.
freehand, bravo!

U pravu si. Nikakva ironija. Sve je na mestu: motivi, ciljevi, angažman. I u to vreme to niti je smeo, niti mogao, niti hteo svako.
Zato i rekoh - bravo, Filipe.
tess tess 13:11 17.02.2015

Re: ..

urbana_gerila
a da malo smiriš strasti, m?

Ček, u autu sam, šta je bilo, nećemo se svađati, m, evo pesma za tebe.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=8WQMBv2deYQ[/youtube]


highshalfbooze highshalfbooze 13:23 17.02.2015

Re: Mobilni Filip

Na stub srama smo postavljali imena i prezimena sudija, koji su astronomskim iznosima novca kažnjavali slobodoumne, antirežimske medije.

Opet greška u koracima. Trebao si na stub srama da postaviš one koji su doneli taj zakon po kome su sudije morale da postupaju.
A ti koji su doneli zakon su danas na vlasti. Zašto?
Mućni glavom.
urbana_gerila urbana_gerila 13:30 17.02.2015

Re: ..

tess


hteo sam, najpre, da kažem kako imaš redak talenat da ubodoš goru ljigu i od endžike, a onda su mi se do svesti dokotrljale reči - ne volim da budem sama, krevet mi je prevelik i spremna sam - pa ti sad mogu reći da pesma ima dooobru poruku.
angie01 angie01 13:34 17.02.2015

Re: ..


hteo sam, najpre,



samo da ti kazem- jedini antioksidant je ao, onaj sa sexi torzom u avataru, a ti si tezak, nestabilni fejk!
urbana_gerila urbana_gerila 13:49 17.02.2015

Re: ..

angie01

hteo sam, najpre,



samo da ti kazem- jedini antioksidant je ao, onaj sa sexi torzom u avataru, a ti si tezak, nestabilni fejk!


ako sam nešto naučio družeći se sa ženama, to je da - uvek kad očas posla daju fatalnu dijagnozu, to bude fatalno samo po njih same...
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:28 17.02.2015

Re: Mobilni Filip

highshalfbooze
Na stub srama smo postavljali imena i prezimena sudija, koji su astronomskim iznosima novca kažnjavali slobodoumne, antirežimske medije.

Opet greška u koracima. Trebao si na stub srama da postaviš one koji su doneli taj zakon po kome su sudije morale da postupaju.
A ti koji su doneli zakon su danas na vlasti. Zašto?
Mućni glavom.


Naravno, kačili smo na stub srama ne samo imena, već i slike Slobodana Miloševića, Mirjane Marković, Vojislava Šešelja, Aleksandra Vučića...

A odgovor na Vaše zašto dala je juče istoričarka Dubravka Stojanović:

"Niko nije uspostavio diskontinuitet sa Miloševićevom vladom, čak ni one vlade posle 2000. godine. Program je na snazi i nije osporen."
highshalfbooze highshalfbooze 14:35 17.02.2015

Re: Mobilni Filip

A odgovor na Vaše zašto dala je juče istoričarka Dubravka Stojanović:

"Niko nije uspostavio diskontinuitet sa Miloševićevom vladom, čak ni one vlade posle 2000. godine. Program je na snazi i nije osporen."

Kako je to lepo uopšteno rečeno, može da se uvrsti u zbirku filipika.
angie01 angie01 14:52 17.02.2015

Re: ..

to bude fatalno samo po njih same...


:)))))))), gde si to naucio?

...a ono sto sam rekla je konstatacija, nastala kao posledica razmene misljenja na ovom blogu i to u prilicno dugom vremenskom periodu-znaci, nit je ocas posla, nit ishitreno, a jos manje sudbonosno.
urbana_gerila urbana_gerila 15:25 17.02.2015

Re: ..

angie01
to bude fatalno samo po njih same...

:)))))))), gde si to naucio?


u ordinaciji.
tess tess 15:28 17.02.2015

Re: ..

urbana_gerila
a onda su mi se do svesti dokotrljale reči

Ma da, dokotrljalo se tebi , pesma je bila na radiju,
Cro autentičan s maskom, zvrki, i spot u fazonu The Truman Show, etc. Šta više?
hteo sam, najpre, da kažem kako imaš redak talenat da ubodoš goru..

..ali ima i ovde istine
urbana_gerila urbana_gerila 16:09 17.02.2015

Re: ..

tess
urbana_gerila
a onda su mi se do svesti dokotrljale reči

Ma da, dokotrljalo se tebi , pesma je bila na radiju,
Cro autentičan s maskom, zvrki, i spot u fazonu The Truman Show, etc. Šta više?


ili ti imaš ekstrasenzitivne sposobnosti pa gledaš spotove na radiju, ili te ja ništa ne razumem...


tess

hteo sam, najpre, da kažem kako imaš redak talenat da ubodoš goru..

..ali ima i ovde istine


lako bumo rešili to - kad dođeš kod ja intenzivno ćemo slušati ploče.
tess tess 17:24 17.02.2015

Re: ..

urbana_gerila
ili ti imaš ekstrasenzitivne sposobnosti pa gledaš spotove na radiju, ili te ja ništa ne razumem...

Ne razbiram ja, Cro je s maskom uvek, a spot mi je poznat, ili, njet to , m, radio slušam, na telefonu imam net, i u autu, i na semaforu.
lako bumo rešili to - kad dođeš kod ja intenzivno ćemo slušati ploče.

Setih se, ima od toga, pozvao me tip da dođem do njega 'da slušamo ploče i pijemo konjak', na šta sam odgovorila: ali ja ne pijem konjak. Zamisli. E sad, ako kod tebe nema konjaka i ako ćemo samo slušati ploče, onda ne znam šta bi me sprečilo.
urbana_gerila urbana_gerila 19:37 17.02.2015

Re: ..

tess

Setih se, ima od toga, pozvao me tip da dođem do njega 'da slušamo ploče i pijemo konjak', na šta sam odgovorila: ali ja ne pijem konjak. Zamisli. E sad, ako kod tebe nema konjaka i ako ćemo samo slušati ploče, onda ne znam šta bi me sprečilo.


ali ja nemam ploče.
tess tess 21:26 17.02.2015

Re: ..

urbana_gerila
ali ja nemam ploče.

..ali, vidiš, sad ne znam, da li ih je i on imao?
urbana_gerila urbana_gerila 23:10 17.02.2015

Re: ..

tess


i, šta ćemo sad?
insistiraćeš da, onda, pijemo konjak?
milojep milojep 11:35 17.02.2015

CV



Zašto prazan papir?

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:40 17.02.2015

Re: CV

Ova fotografija je nastala 3. maja 2011. godine, na Svetski dan slobode medija.
Protestovao sam ispred sedišta RTS-a u Takovskoj 10 zbog diskriminacije honorarnih saradnika.

Na transparentu su bile ispisane protestne poruke, kojima je zahtevano poštovanje rada, talenta i kreativnosti honorarnih saradnika!
angie01 angie01 13:00 17.02.2015

niko, ni na jedno rukovodece mesto,

koje je pod drzavnom sapom, nije dosao konkursom- bio on raspisan, ili ne.

po meni, pored odgovarajucih uslova, propisanih konkursom, ( gde bi pored potvrde o prethodnom rukovodjenju necim, trebalo da stoje i rezultati tog rada), za rukovodjenje bilo cime, morao bi biti predat i plan i program rada-ono, kako je to neko zamislio da rukovodi, sa resenjima, njihovim obrazlozenjem i ocekivanim ishodima.

...jer ovako, najvise ispunjavaju uslove oni potpuno bez/vezni kandidati, jer su uz pomoc politicke pripadnosi vec bili rukovodioci, vise puta-oni sto tihuju i unistavaju i to cega god im daju, a diplomu danas moze da nastancuje svako.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:13 17.02.2015

Re: niko, ni na jedno rukovodece mesto,

angie01
koje je pod drzavnom sapom, nije dosao konkursom- bio on raspisan, ili ne.

po meni, pored odgovarajucih uslova, propisanih konkursom, ( gde bi pored potvrde o prethodnom rukovodjenju necim, trebalo da stoje i rezultati tog rada), za rukovodjenje bilo cega, morao bi biti predat i plan i program rada-ono, kako je to neko zamislio da rukovodi, sa resenjima, njihovim obrazlozenjem i ocekivanim ishodima.

...jer ovako, najvise ispunjavaju uslove oni potpuno bez/vezni kandidati, jer su uz pomoc politicke pripadnosi vec bili rukovodioci, vise puta-oni sto tihuju i unistavaju i to cega god im daju, a diplomu danas moze da nastancuje svako.


Upravo zato insistiram OTVORENIM PISMOM Upravnom odboru RTS-a da se kandidati, koji ispunjavaju uslove ovog konkursa, JAVNO predstave u posebnim TV i radio emisijama.
Da svi mogu da čuju njihove radne biografije i obrazlaganja programa rada i upravljanja RTS-om u narednih 5 godina.
angie01 angie01 13:25 17.02.2015

Re: niko, ni na jedno rukovodece mesto,

Da svi mogu da čuju njihove radne biografije i obrazlaganja programa rada i upravljanja RTS-om u narednih 5 godina.


nista, Filipe- cuju,...da se napise elaborat,...jedno je kada neko prica, pa posle, niste razumeli,...prica je uvek improvizacija, a za ovo mesto treba projekat, objasnjen, sta i kako i zasto i sta se ocekuje-pa se to posle ozbiljno prati, procenjuje, menjaju stvari. Potrebna je ideja, vizija, sa razradjenim resenjima kako i jos jasnijim posledicama, tj, sta se zeli postugnuti.

po tome bi se videlo, koliko neko uposte razume taj posao.

ovo mislim, za rukovodioca bilo cega.


edit:-upravo sam procitala uslove konkursa i upravo su onakvi kako sam i sumnjala da ce biti- apsolutno svaki politicki postavljen direktor ih lako ispunjava...ono, idealno:)
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:32 17.02.2015

Re: niko, ni na jedno rukovodece mesto,

Za posao gen. direktora RTS-a potrebno je znanje + radno iskustvo + entuzijazam filovan upornošću.

Inače, njegov radni angažman jasno je definisan odredbama Zakona o radu i Zakona o javnim servisima, kao i pravnim aktima samog RTS-a: Kolektivni ugovor i Statut.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:43 17.02.2015

Re: niko, ni na jedno rukovodece mesto,

samo napred Filipe! Entuzijasta i idealista za direktora.
freehand freehand 13:43 17.02.2015

Re: niko, ni na jedno rukovodece mesto,

za rukovodjenje bilo cega

Ja mislim da bi baratanje gramatikom i naročito padežima bilo neophodno ne samo za rukovđenje RTS-om već i za raspravu o tome.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana