B92 Blog    Članovi    Srecko Sekeljic    Srbija ne sme da stane!

Srecko Sekeljic
20:54
PON
10
MAR

Srbija ne sme da stane!

 
Pokret "Evropa nema alternativu" vas poziva da se u sredu 12. marta pridružite povorci građana koja će u 15 časova krenuti od platoa ispred Filozofskog fakulteta u Beogradu do Aleje zaslužnih građana na Novom groblju, čime ćemo odati poštu tragično nastradalom premijeru Zoranu Đinđiću. Okupljanje na platou počinje u 14.30 časova, kada će biti projektovan kratak dokumentarni film o Zoranu Đinđiću.

Povorka će se kretati sledećom maršrutom: Plato-Vasina-Kolarčeva-Kralja Milana-Trg Nikole Pašića-Bulevar Kralja Aleksandra-Ruzveltova-Novo groblje.

Vreme je da dovršimo borbu za koju je Zoran položio svoj život! Vreme je da nastavimo putem ka Evropi od kojeg se ova zemlja ponovo otuđila. Vreme je da preuzmemo odgovornost za rešavanje krize u koju je zapalo društvo. Zorana ni metak nije uspeo da speči na svom putu, ne dopustimo da nas spreče kiša i dnevne sitnice. Odgovornost je na nama!

Dođite.
Ako Srbija stane (1/3)
 
Ako Srbija stane (2/3)
 
Ako Srbija stane (3/3)
 
Atačmenti
12.mart.2404.jpg 107.57 KB image/pjpeg




Komentari (135)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Gorio  21:27 10.03.2008
Preporuka: 3

Dug

#Link  Replika: 2
Srbija duguje Zoranu Djindjiću odlazak u Evropu. Ništa manje. Sada je prilika, i ko zna kada.
"Ako 11. maja ne uspemo, jedini razlog smo mi sami"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miraf  21:48 10.03.2008
Preporuka: 2

Re: Dug

Gorio
Srbija duguje Zoranu Djindjiću odlazak u Evropu. Ništa manje. Sada je prilika, i ko zna kada.
"Ako 11. maja ne uspemo, jedini razlog smo mi sami"

dugujemo sebi i nasim pokoljenjima objasnjenje zasto i ko je zaustavio Zorana!
Imamo jos mnogo dugova,ali hajde da se resimo najpre onih koji nas unazadjuju,onih koji nas paralisu.
Hajde da se resimo onih koji nas sputavaju da krenemo napred!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  02:29 13.03.2008
Preporuka: 0

Re: Dug

Fotografije sa danasnje povorke...


















"Ako danas ne uspemo, jedini razlog smo mi sami!"

Zoran Đinđić
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  21:29 10.03.2008
Preporuka: 2

Iskreno se nadam

#Link  Replika: 1
Da u Srbiji postoji ona kriticna masa gradjanske savijesti koja nece dozvoliti radikalizaciju politickog prostora i povratak mitova "nebeskog naroda" koji pokusavaju ponovno nametnuti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:50 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Iskreno se nadam

dobronamjeran
Da u Srbiji postoji ona kriticna masa gradjanske savijesti koja nece dozvoliti radikalizaciju politickog prostora i povratak mitova "nebeskog naroda" koji pokusavaju ponovno nametnuti.

Verujem da postoji kriticna masa građanske svesti i savesti. Međutim, nadam se da postoji dovoljno mudrosti među političarima da odgovornost prema građanima stave iznad ličnih nesuglasica. Ne govorim o formiranju novog DOS-a, već o međusobnom ophođenju koje može da dovede do što stabilnije demokratske vlade u Srbiji. Bez stabilnosti nema napretka, a bez dogovora nema stabilnosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
boyshane  21:32 10.03.2008
Preporuka: 3

Srpski paradoks

#Link  Replika: 1
Čovek koga si iz anonimnosti izveo i ustoličio, dragi Zorane, Srbiju danas više ne sme da pogleda u oči...

Pet godina nakon tvoje smrti, vremeplov u kome smo se mimo svoje krivice, a zaslugom nesrećnog čoveka koji je do danas sedeo u tvojoj stolici, našli, ispljunuo nas je na mesto na kome smo stajali i pre osam godina - na razmeđe nebeske i evropske Srbije.

Pet godina kasnije, nalogodavci tvog ubistva su u i dalje u šumi srpske gluposti i beznađa u kojoj se tako dobro snalaze i osećaju, pet godina kasnije nema pravosnažne presude tvojim ubicama, Srbija baulja u mraku, niko da se uspravi i upali barem sveću...

Izvini, Zorane, tvoje zaveštanje ova zemlja još uvek ne razume... Ako ti je uteha, ni Teslu do danas istumačili nismo, a njegov je zavet šest decenija stariji.

Ja ipak verujem da nade ima, da još možemo napred, zbog naše dece, iako se, priznajem, ponekad pitam gde je nestalo milion duša iz povorke koja te je otpratila u Aleju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kasper  16:09 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Srpski paradoks

Čovek koga si iz anonimnosti izveo i ustoličio, dragi Zorane, Srbiju danas više ne sme da pogleda u oči...


Zasto je Zoran rekao da bas Kostunica sme da pogleda narodu u oci. Zasto nije rekao : Ja smem da vas pogledam u oci! Ja stajem na celo liste! ?

P.S.
Za sve one koji ce se nakaciti na moje reci: Zoran je bio javnaicnost, politicar. Njegova dela i postupci mogu da se dovode u pitanje, cak i posthumno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Valjevac  21:55 10.03.2008
Preporuka: 0

Neverovatno

#Link  Replika: 5
Je koliko taj covek nedostaje , mislim da trenutno postoji ogromna energija koju nema ko da usmeri i iskoristi na pravi nacin kao sto bi Zoran to mogao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gorio  22:25 10.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neverovatno

Zaista nedostaje. On nije imao iza sebe dva miliona glasova ali je imao energije, pameti i mudrosti da iskoristi sve što se moglo ikoristiti da Srbiju izvuče iz blata.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Valjevac  22:48 10.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neverovatno

Nekad je dovoljno da samo covek shvati da je u ``blatu`` onda je to malo drugacije , ali je potrebno saslusati nekog sa strane jer ipak on to malo bolje vidi od tebe !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
florian  23:01 10.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neverovatno

Je koliko taj covek nedostaje , mislim da trenutno postoji ogromna energija koju nema ko da usmeri i iskoristi na pravi nacin kao sto bi Zoran to mogao.
*novo [/quote
Evo pokusavam vec ko zna koji put da ti odgovorim .
Ubo si ga skroz.
Zoran je mogao da artikuliše energiju nezadovoljstva u kreativnom a ne destruktivnom pravcu.
Zato su ga ubili.
Zoran je bio naš sluga a ne lider i najverovatnije činio i ono što je protivno njegovim ubeđenjima ali je na polzu. Zato je velik.
Zoran nije bio grobar već Prometej.
Vatru imamo i dalje.
Nema ko da je nosi.
Tražim nekog re kreativnog i ne nalazim ga.
Nema čuvara vatre.
Bojim se da izbor između datih političkih opcija opet ništa neće rešiti.

Bio je u pravu. Proces se ne može zaustaviti.
Zato se može usporiti
Ali ni on nije znao koliko će trajati.

Pitanje je kome je lakše.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Valjevac  23:40 10.03.2008
Preporuka: 0

Re: Neverovatno

U pravu si i obzirom da Zorana vise nema jedina nasa sansa je da se ugledamo na ljude iz naseg okruzenja i postanemo prosecni evropljani ,bez mnogo mudrosti, za nas kakvi smo sada i to je previse !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
surabya johnny  04:01 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Neverovatno

cudna stvar - iznerviran Tadicevim nastupom kod, specijalno za tu priliku, reklo bi se fino, gotovo skruseno zaceshljane Olje (koja se vec posle nekih 5 min. vidno snevoljila i verovatno pokajala sto je uopste pozvala strogo preventivnog i zaludnog predsednika u prividno odsudnom trenutku), razmisljam kako Nikolic zapravo nepravedno kao jedini medju politikantima nosi nadimak "Grobar" - i da je formalni pokopnik Djindjiceve, za to doba u Srbiji beskrajno ohrabrujuce idejne politike upravo BT. i onda mi pogled, medju svim ovim komentarima, prvo pada na sledeci citat, u chiju pozadinu sada vise ne zelim ni da ulazim (kivan sam):
Zoran nije bio grobar već Prometej.


trgni te se, ljudi! (mislim se na DS i njegove MrSavetnike).
inace ce postati kriticno - b92 verovatno najpreciznije pretpostavlja razmere preteceg pre-pada natrag u 90-e, pa sa tim u skladu Tadica cuva(ju) kao malo vode na dlanu - i ne bi me cudilo da zavedu "konstruktivnu" ili preventivnu cenzuru, cija ce meta mozda biti i ovaj komentar. razlog se uvek moze naci- ako se trazi, naravno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Eni  22:04 10.03.2008
Preporuka: 0

Budjenje!

#Link  Replika: 1
U poslednje vreme cesto razmisljam sta bi sve bilo, odnosno sta se sve ne bi zbilo da je on ziv.
Zao mi je sto ja necu moci da budem tamo, ali cu pozvati sve kojih se setim u Beogradu i potsetiti ih gde treba da budu u sredu posle podne.
Krajnje je vreme da se probude usnuli!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  22:36 10.03.2008
Preporuka: 1

Mail studenata

humanistike iz Kopra:

From: "Drustvo H-UM" <drustvo.hum@gmail.com>
> Date: March 7, 2008 12:02:16 PM GMT+01:00
>
>
> Ob peti obletnici umora srbskega premijeja Zorana Đinđića vabimo
> vas na ogled dokumentarnega filma "Zoran, jedna životna priča" ter
> krajših posnetkov njegovih govorov, ki bo v sredo 12.03.2008 ob
> 20h, v Foresteriji.
>
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  23:08 10.03.2008
Preporuka: 2

Nikola to ume bolje od mene

#Link  Replika: 0
Bila je čast biti njegov savremenik, i najveća je privilegija i dalje živeti s njim. Moralna i intelektualna superiornost Zorana Đinđića je u njegovoj moći da ispunjava obećanja, i da to čini nakon svoje smrti. U njemu je i danas više života od utvara koje su naizgled zaposele njegovo mesto. Jedna od njegovih poruka jeste da je smrt samo jedan u nizu poslova s kojima se suočava svaki vredan i odgovoran pojedinac. I jedino nije bio u pravu kad je podsećao da ćemo se odmarati na onom svetu. On prvi to ne čini. Inače nijedan od naših života ne bi imao nikakvog smisla.


Isečak iz teksta Nikole Samardžića
"Živeti sa Zoranom Đinđićem"
Danas - 10. mart 2008.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragutin  23:17 10.03.2008
Preporuka: 0

Podrzavam!

#Link  Replika: 77
Ja cu malo ranije, u 11h.

Liberalno demokratska partija će 12. marta, kao i svih ovih godina, simboličnom šetnjom odati počast tragično nastradalom prvom demokratskom predsedniku vlade dr Zoranu Đinđiću.

Okupljanje je u 11 časova ispred sedišta stranke u Siminoj ulici odakle je predviđena šetnja do Vlade, a nakon toga ćemo se uputiti na Novo groblje na kojem je sahranjen.


Tradicija je tradicija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gradicevic  23:41 10.03.2008
Preporuka: 2

Re: Podrzavam!

Liberalno demokratska partija će 12. marta, kao i svih ovih godina, simboličnom šetnjom odati počast tragično nastradalom prvom demokratskom predsedniku vlade dr Zoranu Đinđiću.

Valjda to treba da ucine gradjani.
P.S. Nemam nista protiv LDP-a
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
post kicosh  23:47 10.03.2008
Preporuka: 2

Re: Podrzavam!

potpuno je neumesno odrzavanje dve setnje.
ne kapiram i nervira me sve to.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  23:55 10.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!

potpuno je neumesno odrzavanje dve setnje.
ne kapiram i nervira me sve to.

Šta fali, svako može da se šeta kad hoće.

Pitam se samo šta će do vlade... možda vežbaju za sledeći saziv skupštine, kad LDP bude u vladajućoj koaliciji - samo je vreme pogrešno - ako budu išli u 11:00 na posao, nešto sumnjam da ćemo se brzo približavati Evropi ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  00:04 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!

potpuno je neumesno odrzavanje dve setnje


ma potpuno se slazem, kako se ne dogovorise pobogu?Znaci ni za tu svrhu nema slaganja.Bezveze bas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
post kicosh  00:08 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

vucko
[
Pitam se samo šta će do vlade... možda vežbaju za sledeći saziv skupštine, kad LDP bude u vladajućoj koaliciji - samo je vreme pogrešno - ako budu išli u 11:00 na posao, nešto sumnjam da ćemo se brzo približavati Evropi ;)


losh humor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  00:22 11.03.2008
Preporuka: 3

Re: Podrzavam!

losh humor.

Jbg... ne uspeva svaki put. Ovo je bilo malo previše rastegnuto.

Hteo sam da kažem da je tajming posete vladi pogrešan. Trenutno smo u fazi da očekujemo od LDP da se sprema da bude deo vlade posle majskih izbora, a ne da protestuje pred pokojnom. Ovo je ono što bi Englezi nazvali "beating a dead horse"...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
post kicosh  00:30 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

covece, ja tebe nista ne razumem.
ko smo mi ?
sta mi ocekujemo ?
kad smo se oko toga dogovorili ?
ko nam stampa plakate za proteste ?
ko odredjuje slogane ?
kakvi su to kompromisi ?
koliko nas ima ?
koju muziku volimo ?
da li verujemo ili nas samo muci mesijanski koncept ?
sta je vece ili sujeta ?
da li ce sloboda umeti da peva... ?

p.s. ja sam "beating a dead horse" kapirao isto kao i situaciju u kojoj zelish da se pomirish sa bivshom devojkom a ne ide.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  00:31 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

vucko
losh humor.Jbg... ne uspeva svaki put. Ovo je bilo malo previše rastegnuto. Hteo sam da kažem da je tajming posete vladi pogrešan. Trenutno smo u fazi da očekujemo od LDP da se sprema da bude deo vlade posle majskih izbora, a ne da protestuje pred pokojnom. Ovo je ono što bi Englezi nazvali "beating a dead horse"...

ma ne vucko, mislim da je simbolika pogresno shvacena. zoran djindjic je ubijen ispred (iza) zgrade vlade. zato valjda setnja pocinje sa mesta zlocina tj sa dindjicevog radnog mesta.

mada bi mozda bilo bolje da se LDP pridruzi skupu na platou.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  00:32 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!

Vučko, da te podsetim: Zoran Djindjić je streljan ispred zgrade vlade Srbije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  00:34 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!

post kicosh
covece, ja tebe nista ne razumem.ko smo mi ?sta mi ocekujemo ?kad smo se oko toga dogovorili ?ko nam stampa plakate za proteste ?ko odredjuje slogane ?kakvi su to kompromisi ?koliko nas ima ?koju muziku volimo ?da li verujemo ili nas samo muci mesijanski koncept ?sta je vece ili sujeta ?da li ce sloboda umeti da peva... ?p.s. ja sam "beating a dead horse" kapirao isto kao i situaciju u kojoj zelish da se pomirish sa bivshom devojkom a ne ide.

Pozovi brzo 94.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  00:44 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

Cece su u poslednjem pescaniku pozvale u Nemanjinu u 12h da se odatle krene prema groblju. Zgrada vlade je mesto gde je izvrsen atentat.

LDP je pozvao svoje clanove da se sastanu u 11 i da se potom pridruze gradjanima ispred zgrade vlade pa da se zajedno krene ka groblju.

To je tako bilo i prosle godine, koliko se secam. Ovo nema veze sa protestima odredjenoj vladi.

Pokret "Evropa nema alternativu" je verovatno procenio da mnogi ne mogu da napuste svoja radna mesta pa je pozvao gradjane kojima to vreme vise odgovara da takodje zajedno odu do groblja. Ne verujem da su ocekivali da ce neko ko je vec pozvao za skupljanje u drugo vreme i na drugom mestu naknadno to menjati. Pretpostavljam da su procenili da ima ljudi koji bi sigurno zeleli da budu u koloni ali im vreme u 11 ili 12 ne odgovara, pa su se odlucili za jos jednu kolonu kasnije.

Predpostavljam da ce, kao i ranijih godina deo gradjana otici direktno do aleje velikana da oda postu.

To je sve po meni ok.
(ja cu u 11)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
post kicosh  00:48 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

glog

Pozovi brzo 94.


ja sam razmisljao ivana marovica ili srdju popovica ?
sta ti mislish, srceko _



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  00:52 11.03.2008
Preporuka: 0

:)

covece, ja tebe nista ne razumem.
ko smo mi ?
sta mi ocekujemo ?
kad smo se oko toga dogovorili ?
ko nam stampa plakate za proteste ?
ko odredjuje slogane ?
kakvi su to kompromisi ?
koliko nas ima ?
koju muziku volimo ?
da li verujemo ili nas samo muci mesijanski koncept ?
sta je vece ili sujeta ?
da li ce sloboda umeti da peva... ?

p.s. ja sam "beating a dead horse" kapirao isto kao i situaciju u kojoj zelish da se pomirish sa bivshom devojkom a ne ide.


Ehm... sorry, preskočio sam par koraka u izvođenju teoreme :)

Ja sam čovek optimista. Verujem da će 11. maja biti izbori (to sada izgleda dosta izvesno, videćemo vesti sutra). Verujem da postoji šansa da opet "mi", tj. oni koji su, zajedno sa mnom, napravili skor od 2.304.467 glasova Tadiću, prebaci 50% i 11. maja. Pretpostavljam, takođe, da će LDP biti iznad cenzusa.

U tom smislu, u pozitivnom ishodu izbora, kome se nadam, računam da će LDP imati dve opcije: ili da uđe u vladu, ili da podrži manjinsku vladu. Izgleda mi logičnije da LDP uđe u vladu, a ne da sedi u opoziciji u kojoj bi osim LDP bili SRS, SPS, DSS i NS (ko već pređe cenzus od ovih poslednjih). Ne vidim šta bi LDP radili u takvoj opoziciji, osim, da se opet izrazim engleskim izrazom, "upucaju sebe u nogu".

Zato mi je malo čudno što u trenutku kada će skupština biti raspuštena, a vlada efektivno tehnička, idu pred vladu - a istovremeno, u najboljem rasporedu događaja, oni će "stanovati" za 3-4 meseca tamo. U ostalim rasporedima događaja, takođe, nisam siguran da razumem svrhu posete vladi.

A imam još jedan razlog da se nadam i priželjkujem ulazak LDP u vladu: ovaj blog bi, čini mi se, postao mnogo manje konfliktno mesto. Neki put izgleda kao da su podzemne vode isterale sadržaj septičke jame.

Inače, što se tiče "koliko nas ima" - nadam se da nas ima 50% + jedan glas, da iskoristim radikalsku parolu sa prethodnih izbora.

Slogane, plakate i muziku ostavljam tebi, ako nemaš ništa protiv ;)

Inače, ovo radi i za bivšu devojku, da - a Gručo Marks je imao i verziju za bivše žene: "Paying alimony is like feeding hay to a dead horse"

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  00:56 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!


ma ne vucko, mislim da je simbolika pogresno shvacena. zoran djindjic je ubijen ispred (iza) zgrade vlade. zato valjda setnja pocinje sa mesta zlocina tj sa dindjicevog radnog mesta.

Zorice, Irvase i Glože (he... promena po padežima :) ) - hvala na podsećanju - sorry - malo je nemušto rečeno - "šetnja do Vlade", pa sam malo trčao za svojim repom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  01:07 11.03.2008
Preporuka: 2

Re: Podrzavam!

Zapravo, ideja je bila da se 12. marta organizuje samo jedna, građanska, povorka na kojoj bismo pokazali da nas ima, a ne da smo podeljeni među sobom. Nemam ništa protiv negovanja pozitivnih praksi u tradiciji bilo koje od stranaka, ali mislim da je ovo vreme kada moramo biti usredsređeni na našu neposrednu budućnost i na rezultate postupaka za koje se danas opredeljujemo.

Šta nacionalističkim snagama govori ta podvojenost prodemokratske/proevropske Srbije čak i prilikom odavanja počasti ličnosti koju svi jednako cenimo? Da li je dobro da, u trenutku u kojem se mi danas nalazimo, svaka stranka i NVO potvrđuje svoju autentičnost tako što će sama za sebe da ide na premijerov grob? Ili sada treba da demonstriramo prisutnost i živost građanske Srbije? Da li Zoran Đinđić, njegov život i njegova smrt, treba da budu simboli neke od stranaka, ili simboli borbe koju svaki građanin Srbije treba da vodi ako želimo da se pomerimo sa mrtve tačke?

Svi su pozvani da se pridruže povorci građana koja kreće u sredu u 15 časova sa platoa, bez obzira na to da li su tog dana već išli u šetnju do Aleje zaslužnih građana... Vreme je za solidarnost, vreme je za saradnju, vreme je za promene.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
post kicosh  01:16 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

Srecko Sekeljic
Zapravo, ideja je bila da se 12. marta organizuje samo jedna, građanska, povorka na kojoj bismo pokazali da nas ima, a ne da smo podeljeni među sobom.


pa onda su vas izvozali i jedni i drugi.
ergo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
post kicosh  01:19 11.03.2008
Preporuka: 0

hocu reci

koja je vasha uloga ako ne mozete da pomirite dve strane, vec ste prinudjeni da se opredelite za jednu ?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  01:34 11.03.2008
Preporuka: 0

Sloga ne spasava uvek

koja je vasha uloga ako ne mozete da pomirite dve strane, vec ste prinudjeni da se opredelite za jednu ?

Verovatno ima milion dobrih stvari koje se mogu uraditi, milion kvalitetnih uloga koje se mogu odabrati. Ima sigurno i beskonačno mnogo stvari koje se ne mogu uraditi nikako, ili se ne isplati raditi ih u datom trenutku.

Mislim da je Srećko sebi postavio pogrešan problem - isti onaj od kog boluju nacionalisti - "eh kad bi se svi Srbi složili". Mnogo je logičnije, čini mi se, pozvati ljude da dođu u 5 različitih termina, nego ih pozivati da dođu dvaput, kao što je upravo uradio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  01:41 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: hocu reci

Proteklih nedelja bili smo jedna od retkih (a u pojedinim trenucima jedina) grupa koja govori o evropskim vrednostima i integracijama uprkos opštoj mahnitosti u javnosti. Nastojali smo da probijemo medijski zid i mentalne blokove koje je prouzrokovala eksploatacija "kosovskog pitanja".

Naša uloga nije da zauzimamo strane unutar proevropskog bloka - zato to i ne činimo - već da pozivamo slobodoumne građane da bez straha istupe sa svojim uverenjima i da se odupru vladajućem mraku. Želimo da podsetimo naše komšije i sugrađane na društvenu odgovornost koju imaju prema sebi i prema drugima oko sebe. Potrebno je da svako od nas postane u neku ruku aktivista. Jedino tako su moguće promene.

A kada promene počnu da se dešavaju, onda ćemo svi biti tolerantniji i prema programskim finesama i kadrovskim sujetama proevropskih i prodemokratskih stranaka. To je jedini put do pobede 11. maja, a toga moraju da budu svesni i građani i stranke.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  01:46 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Sloga ne spasava uvek

vucko
Mislim da je Srećko sebi postavio pogrešan problem - isti onaj od kog boluju nacionalisti - "eh kad bi se svi Srbi složili". Mnogo je logičnije, čini mi se, pozvati ljude da dođu u 5 različitih termina, nego ih pozivati da dođu dvaput, kao što je upravo uradio.

Nisam želeo da zvučim kao da pozivam na sabornost... Pluralizam je opcija koja ide nama u prilog! Jedino smatram i da bi veći stepen sinergije bio značajan za podršku građanima da se oslobode posledica agresivnog zastrašivanja koje je postojalo u javnosti poslednjih nedelja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  01:47 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

post kicosh

glog...ja sam razmisljao ivana marovica ili srdju popovica ?sta ti mislish, srceko _


Srceko_ misli da su obojica dobrodošla. Dobro je mislio sam da ti je pozlilo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  01:52 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

glog
Pozovi brzo 94.

post kicosh
ja sam razmisljao ivana marovica ili srdju popovica?
Nisam ja 94 nego 93. Inače pozdravljam i podržavam, žao mi je što nisam u BG.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  01:55 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

gradicevic
Liberalno demokratska partija će 12. marta, kao i svih ovih godina, simboličnom šetnjom odati počast tragično nastradalom prvom demokratskom predsedniku vlade dr Zoranu Đinđiću.Valjda to treba da ucine gradjani.P.S. Nemam nista protiv LDP-a

Koji gradjani? Kome je to od vas zasmetalo sto ova vlast nije dozvolila da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica ? Koliko znam samo pristalicama LDP-a. Nego, da vas podsetim na akciju Pescanika EURO PO GLAVI SLUŠAOCA .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  01:56 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Sloga ne spasava uvek

Jedino smatram i da bi veći stepen sinergije bio značajan za podršku građanima da se oslobode posledica agresivnog zastrašivanja koje je postojalo u javnosti poslednjih nedelja.

Naravno, ali ono što si gore napisao ne pomaže - upakuješ situaciju koja nije tako loša u luzersku ambalažu. "Hteli smo, ali nismo mogli, šta će sad reći nacionalisti - nego spašavajte stvar, pa dođite dvaput (iako i sami vidite da to nema smisla)".

A u stvari, poruka bi bila, čini mi se: "dođite kod koga god, samo izađite i osetite se kao neko ko želi da menja stvari i koji ih zaista i menja" - zar ne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  01:59 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!


Koji gradjani? Kome je to od vas zasmetalo sto ova vlast nije dozvolila da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica ? Koliko znam samo pristalicama LDP-a. Nego, da vas podsetim na akciju Pescanika EURO PO GLAVI SLUŠAOCA .

E Doktorka, da tebe ne bi, ugnjavio bih Srećka - a sad vidim da je on još i super! Ti si se, vidim, bacila na fundraising? :))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  02:08 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Sloga ne spasava uvek

vucko
A u stvari, poruka bi bila, čini mi se: "dođite kod koga god, samo izađite i osetite se kao neko ko želi da menja stvari i koji ih zaista i menja" - zar ne?


Možda se nismo dobro razumeli. Slažem se Vučko da je to jedina realna poruka i siguran sam da će dati rezultate!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  02:15 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

Ivan Marović
Nisam ja 94 nego 93. Inače pozdravljam i podržavam, žao mi je što nisam u BG.

Dobrodošli su i 93 i 94 :)

A 95 će nam reći da je ovog puta zaista minut do 12.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
glog  02:26 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

Srecko Sekeljic
Ivan MarovićNisam ja 94 nego 93. Inače pozdravljam i podržavam, žao mi je što nisam u BG.Dobrodošli su i 93 i 94 :) A 95 će nam reći da je ovog puta zaista minut do 12.

A šta kaže 92?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gradicevic  02:31 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

Koji gradjani?

Pa valjda Srbije.
Jako ste mi simpaticni i Vi i LDP, ali ima valjda i neko izvan LDP-a ko pamti, i postuje pokojnog Premijera
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  02:44 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

gradicevic
Koji gradjani?Pa valjda Srbije. Jako ste mi simpaticni i Vi i LDP, ali ima valjda i neko izvan LDP-a ko pamti, i postuje pokojnog Premijera

Pa pitam,ako ima kako im nije vazno da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica? Ako jeste ,kako nisu izvrsili pritisak na ovu vlast nego su se zadovoljili samo donosenjem presude?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  02:47 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

doktorka
Koji gradjani? Kome je to od vas zasmetalo sto ova vlast nije dozvolila da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica ? Koliko znam samo pristalicama LDP-a. Nego, da vas podsetim na akciju Pescanika EURO PO GLAVI SLUŠAOCA .

Da nije bilo političke pozadine, ne bi bilo ni ubistva - zaista ne verujem da bi atentat drugačije mogao da se izvede. Nije nam potreban voditelj ruske državne televizije da bismo to uvideli.

Rekao bih da aktuelna politička situacija ide u prilog rasvetljavanju političkih motiva i zaleđine atentata na premijera... Mislim da sada niko (osim Tome) neće moći da zaštiti Koštunicu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  03:03 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: hocu reci

Srecko vrlo ispravan stav. Ljude treba ujediniti a ne deliti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  03:08 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!

Srecko Sekeljic
doktorkaKoji gradjani? Kome je to od vas zasmetalo sto ova vlast nije dozvolila da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica ? Koliko znam samo pristalicama LDP-a. Nego, da vas podsetim na akciju Pescanika EURO PO GLAVI SLUŠAOCA . Da nije bilo političke pozadine, ne bi bilo ni ubistva - zaista ne verujem da bi atentat drugačije mogao da se izvede. Nije nam potreban voditelj ruske državne televizije da bismo to uvideli. Rekao bih da aktuelna politička situacija ide u prilog rasvetljavanju političkih motiva i zaleđine atentata na premijera... Mislim da sada niko (osim Tome) neće moći da zaštiti Koštunicu!


Da citiram Bebu Popvica. Nemam razloga da mu ne verujem s obzirom na kohabiciju Borisa Tadica sa Kostunicom koja je usledila odmah posle ubistva Zorana Djindjica.

"Boris Tadić je jedan od glavnih promotera teorije trećeg metka. Ucenama je prisvojio grupu koju čine telohranitelji, vozači, kafe-kuvarice i sekretarice Zorana Đinđića i proglasio ih tumačima Zoranovih misli, a sve u cilju otimanja DS i kreiranja u javnosti lažne bliskosti sebe i Đinđića - tvrdi Popović i navodi da je Tadić bio u Đinđićevoj senci, zbog čega "ima potrebu da se, kao i Koštunica, dokazuje ali i sveti mrtvom Zoranu".

- Milan Veruović je po Tadićevom nalogu pričao kao je Zoran sa nama, članovima svoje vlade, prestao da govori - optužuje Popović. On je Tadića optužio i za prikrivanje istine o sudbini blaga opljačkanog tokom rata u Hrvatskoj, a pohranjenog u jednoj beogradskoj banci.

Popović je za banjalučke Nezavisne novine izjavio da je Đinđić ubijen i zbog toga da bi se sprečilo imenovanje novog ministra odbrane.
- Svi u Srbiji znaju da su Koštunica i njegov kabinet bili najmanje politički inspiratori tog ubistva, a kako vreme više prolazi postaje očigledno je da su bili i više od toga - rekao je Popović"


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  03:47 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!

Možda ćeš reći da sam naivan, ali teško mi je da uzmem za ozbiljno da je Tadić ikako umešan u ishode svedočenja na suđenju za ubistvo Zorana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
surabya johnny  04:11 11.03.2008
Preporuka: 1

Re: Podrzavam!

Da li Zoran Đinđić, njegov život i njegova smrt, treba da budu simboli neke od stranaka, ili simboli borbe koju svaki građanin Srbije treba da vodi ako želimo da se pomerimo sa mrtve tačke?


ko ima monopol nad rabljenjem zitija dr. Zorana Djindjica (smrti bi bilo jos pateticnije reci) ?

NIKO - i sto se mene tice, najbolje je ( za sve) da se tog dana samo tiho stidimo- svako za sebe: i pribiramo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  08:35 11.03.2008
Preporuka: 0

Re: Podrzavam!

Da li je dobro da, u trenutku u kojem se mi danas nalazimo, svaka stranka i NVO potvrđuje svoju autentičnost tako što će sama za sebe da ide na premijerov grob? Ili sada treba da demonstriramo prisutnost i živost građanske Srbije?


Sve je to u redu sto kazete.

Ima samo jedna sitnica a to je da se javljate sa pozivom gradjanima, a da ste potpuno zanemarili da su neki drugi vec vise dana pre vas pozivali za drugo vreme i druga mesta, i nekako napravili to centralno skupljanje svih kolona u jednu u 12 ispred vlade. Vas poziv je sasvim ok, ali je usledio nakon sto su drugi vec vise od 10 dana u akciji koja podrazumeva i mailove i sms poruke koji uveliko kruze u vreme kada vi plasirate svoj poziv.

LDP je svoje clanove pozvao na skup ispred svog sedista, ima tome vec vise od nedelju dana,sa porukom da ce se potom pridruziti ostalom gradjanstvu ispred zgrade vlade. DS isto tako moze pozvati ispred krunske, itd..itd Dobro bi bilo da se svi potom na jednom mestu spoje u jednu kolonu, ali nisam sigurna da vas naknadni poziv za 15h doprinosi tome.

U svakom slucaju ja cu doci i u 11 i kod vas, kad je vec tako. Nije mi tesko

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vračarac  08:58 11.03.2008
Preporuka: 2

Re: Podrzavam!

Da citiram Bebu Popvica. Nemam razloga da mu ne verujem s obzirom na kohabiciju Borisa Tadica sa Kostunicom koja je usledila odmah posle ubistva Zorana Djindjica.

"Boris Tadić je jedan od glavnih promotera teorije trećeg metka. Ucenama je prisvojio grupu koju čine telohranitelji, vozači, kafe-kuvarice i sekretarice Zorana Đinđića i proglasio ih tumačima Zoranovih misli, a sve u cilju otimanja DS i kreiranja u javnosti lažne bliskosti sebe i Đinđića - tvrdi Popović i navodi da je Tadić bio u Đinđićevoj senci, zbog čega "ima potrebu da se, kao i Koštunica, dokazuje ali i sveti mrtvom Zoranu".

- Milan Veruović je po Tadićevom nalogu pričao kao je Zoran sa nama, članovima svoje vlade, prestao da govori - optužuje Popović. On je Tadića optužio i za prikrivanje istine o sudbini blaga opljačkanog tokom rata u Hrvatskoj, a pohranjenog u jednoj beogradskoj banci.

Popović je za banjalučke Nezavisne novine izjavio da je Đinđić ubijen i zbog toga da bi se sprečilo imenovanje novog ministra odbrane.
- Svi u Srbiji znaju da su Koštunica i njegov kabinet bili najmanje politički inspiratori tog ubistva, a kako vreme više prolazi postaje očigledno je da su bili i više od toga - rekao je Popović"

I posle se LDP čudi kada Tadić ne želi ni da razgovara sa njima? Pa posle ovakvih a često i mnogo gorih i ružnijih kvalifikacija bilo bi više nego besmisleno da iko i pomisli o mogućnosti bilo kakve koalicije. LDP je mnogo jak na rečima kada kritikuje drugog ali uporno zaboravlja da bi možda ponekad trebalo podsetiti i na postignute rezultate u vreme dok je stranački lider bio podpredsednik vlade koja je (s' pravom) uvela sablju sa kojom, na žalost, nije mnogo postignuto. Sablja im je dala veliku priliku da se obračunaju sa šljamom, ali oni to nisu nisu učinili, zašto - ne znam, ali ne verujem ni u jedno njihovo zvanično objašnjenje. Kada smo kod pozadine, poslednje tri vlade su učinile isto - ništa a u tim vladama su sedeli svi "demokratski" političari koji i sada pretenduju na vlast.
Što se tiče "tumača" Đinđićevih misli i dela, to je već postalo veoma degutantno. Svaka stranka izgleda ima dva do tri "autentična tumača" i "bliska prijatelja". A tek otimačina oko stranke naslednika nejgove ideje predstavlja vrhunac neukusa.
Đinđić je bio jedan. On, na žalost, nema naslednika već samo gomilu plagijatora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  10:05 11.03.2008
Preporuka: 3

Re: Podrzavam!

Srecko Sekeljic
Možda ćeš reći da sam naivan, ali teško mi je da uzmem za ozbiljno da je Tadić ikako umešan u ishode svedočenja na suđenju za ubistvo Zorana.

U pravu ste.I meni.
Nego nešto mi se čini da neki na ovom i drugim blogovima zlopuotrebljavaju Zorana Đinđića da bi što više unizili Borisa Tadića. (Slično kao što antievropske snage koriste Kosovo kao izgovor da se ne ide u EU.)
Ako ti neki misle da su ključne osnove LDP stalno pozivanje na Z.Đinđića i napadanje B.Tadića, onda ta partija nema političku budućnost. Uz dužno poštovanje i pijetet prema Z.Đinđiću, Ispada da se LDP više ponaša kao Društvo poštovalaca lika i dela Zorana Đinđića.
Zar nije malo neprirodno da LDP više napada Tadića nego npr.Koštunicu i onda se ne treba čuditi kad Tadić, posle svega kaže to što kaže.
Lično mislim da takav međusobni odnos ne koristi proevropskim snagama a najviše šteti samom LDP.
Neće biti da su samo članovi LDP autentični tumači i poštovalaci lika i dela Z.Đinđića, kao što nije tačno ni to da je samo njih pogodila smrt premijera.