Društvo| Gradjanske inicijative| Hronika| In memoriam| Politika

Srbija ne sme da stane!

Srecko Sekeljic RSS / 10.03.2008. u 20:54

zoran_godina_peta.jpg 

Pokret "Evropa nema alternativu" vas poziva da se u sredu 12. marta pridružite povorci građana koja će u 15 časova krenuti od platoa ispred Filozofskog fakulteta u Beogradu do Aleje zaslužnih građana na Novom groblju, čime ćemo odati poštu tragično nastradalom premijeru Zoranu Đinđiću. Okupljanje na platou počinje u 14.30 časova, kada će biti projektovan kratak dokumentarni film o Zoranu Đinđiću.

Povorka će se kretati sledećom maršrutom: Plato-Vasina-Kolarčeva-Kralja Milana-Trg Nikole Pašića-Bulevar Kralja Aleksandra-Ruzveltova-Novo groblje.

Vreme je da dovršimo borbu za koju je Zoran položio svoj život! Vreme je da nastavimo putem ka Evropi od kojeg se ova zemlja ponovo otuđila. Vreme je da preuzmemo odgovornost za rešavanje krize u koju je zapalo društvo. Zorana ni metak nije uspeo da speči na svom putu, ne dopustimo da nas spreče kiša i dnevne sitnice. Odgovornost je na nama!

Dođite.
Ako Srbija stane (1/3)
 
Ako Srbija stane (2/3)
 
Ako Srbija stane (3/3)
 

Atačmenti



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bosiljkap bosiljkap 11:43 11.03.2008

Polazak iz Novog Sada


Iz Novog Sada je organizovan prevoz za Beograd, da se pridruzimo setnji za Zorana.

Polazak 12.03.2008. u 8,30h sa parkinga kod Sajma. Povratak oko 16h.

Informacije na telefon GO LDP Novi Sad 021/527 235

napolitanac napolitanac 15:00 11.03.2008

Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Srbija ne stoji,ona ide unazad,kontra Djindjicevim vizijama Evropske Srbije.Umesto da obelezavanje petogodisnjice od streljanja Zorana bude u funkciji afirmacije njegovih ideja da Srbija mora ici napred,dogadja se nesto nezamislivo.Clanovi kojekakvih vlada ce sa ili bez Kostunice licemerno poloziti cvece na mesto u gde je streljan,DS manekeni ce direktno i inkognitona groobu zapaliti svece,Cedini cuvari vatre idu u jednoj koloni,Studentski pokret(ma sta to znacilo)"Evropa nema alternativu"poziva na okupljanje i formiranje druge kolone,Evropski pokret deli knjige nadan ubistva...Nazalost moracu sa svojom porodicom sam da odem na grob i zapalim svecu,
Sramota ,ovo Djindic nije zasluzio.
Mozda organizatori mogu da se dogovore i oforme jednu povorku umesto nekakvih kolona...
Ne smem ni da zamislim kakva ce sve nesloga isplivati na povrsinu za predstojece izbore,kada Djindjic ne moze na jednom mestu da nas okupu.
doktorka doktorka 15:21 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

napolitanac
Srbija ne stoji,ona ide unazad,kontra Djindjicevim vizijama Evropske Srbije.Umesto da obelezavanje petogodisnjice od streljanja Zorana bude u funkciji afirmacije njegovih ideja da Srbija mora ici napred,dogadja se nesto nezamislivo.Clanovi kojekakvih vlada ce sa ili bez Kostunice licemerno poloziti cvece na mesto u gde je streljan,DS manekeni ce direktno i inkognitona groobu zapaliti svece,Cedini cuvari vatre idu u jednoj koloni,Studentski pokret(ma sta to znacilo)"Evropa nema alternativu"poziva na okupljanje i formiranje druge kolone,Evropski pokret deli knjige nadan ubistva...Nazalost moracu sa svojom porodicom sam da odem na grob i zapalim svecu,Sramota ,ovo Djindic nije zasluzio.Mozda organizatori mogu da se dogovore i oforme jednu povorku umesto nekakvih kolona...Ne smem ni da zamislim kakva ce sve nesloga isplivati na povrsinu za predstojece izbore,kada Djindjic ne moze na jednom mestu da nas okupu.

naravno da nije zasluzio. ali ,zar ne mislit da bi bilo licemerno da smo svi jedna kolona, a da josh nije otkrivena politicka pozadina ubistva zorana djindjica . niti ova vlast , predvodjena tadicem i kostunicom ima nameru da je otkrije.
Vračarac Vračarac 15:27 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

naravno da nije zasluzio. ali ,zar ne mislit da bi bilo licemerno da smo svi jedna kolona, a da josh nije otkrivena politicka pozadina ubistva zorana djindjica . niti ova vlast , predvodjena tadicem i kostunicom ima nameru da je otkrije.

... a nije je otkrila ni bivša vlast predvodjena Z. Živkovićem iako je na raspolaganju imala i (zasluženo i ispravno uvedenu) sablju.
Vračarac Vračarac 15:52 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Pozdrav svima i vidimo se u jednoj od kolona.
doktorka doktorka 15:59 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Vračarac
naravno da nije zasluzio. ali ,zar ne mislit da bi bilo licemerno da smo svi jedna kolona, a da josh nije otkrivena politicka pozadina ubistva zorana djindjica . niti ova vlast , predvodjena tadicem i kostunicom ima nameru da je otkrije. ... a nije je otkrila ni bivša vlast predvodjena Z. Živkovićem iako je na raspolaganju imala i (zasluženo i ispravno uvedenu) sablju.
Prethodna vlast nije bila Zvkoviceva vec nerazdvojnog dvojca Kostunica- Tadic. Nego, treba li da vas podsetim na Sablju , i koja vlast se pobrinula da Aco Tomic dobije nadoknadu (?)

"BEOGRAD - General Aco Tomić, bivši šef Vojne službe bezbednosti, postao je milioner! Od pre mesec dana ovaj vojni penzioner "teži" je za šest miliona dinara (nešto više od 70.000 evra), pošto mu je Prvi opštinski sud u Beogradu isplatio odštetu zbog 100 dana provedenih u pritvoru posle hapšenja u akciji "Sablja". Ovo je, inače, najveća suma koju je do sada država isplatila nekom od "posečenih" u toj policijskoj akciji.

Ipak, generalu Tomiću to je, izgleda, malo novca.

- Vi mislite da je to puno?! Malo, izuzetno malo! Za svakoga ko je prošao kroz ono kroz šta sam ja prošao, to je malo - kaže za Kurir Tomić. On dodaje da mu ni pomenuta milionska isplata nije smirila duševne rane.

- I neću biti miran sve dok oni koji su to činili ne budu odgovarali za svoja nedela! Imam ja još štošta da kažem. Novine pišu gluposti. Ali, polako. Videćete uskoro - poručuje Tomić.

Na pitanje šta će uraditi s novcem i gde planira da uloži milione, Tomić nije želeo ništa da kaže.

- Pustite sad to, to je nevažno. Važno je da oni koji su nezakonito hapsili ljude odgovaraju - ponavlja Tomić, uz napomenu da o celom slučaju nema šta više da kaže u ovom trenutku. Na kraju, pre nego što je prekinuo vezu, samo je kratko dodao:

- Javiću se ja još.

Inače, Tomić je najpre tužio državu i tražio da mu se isplati 50 miliona dinara odštete, ali mu je opštinski sud u Beogradu u junu 2006. odredio 13 miliona. Tomić i njegov pravni zastupnik Milorad Vukosav žalili su se na presudu, ali im je sud posle toga više nego prepolovio sumu i dodelio šest miliona dinara.

Aco Tomić uhapšen je u aprilu 2003. zajedno sa aktuelnim šefom BIA Radetom Bulatović, tadašnjim savetnikom za bezbednost predsednika Jugoslavije Vojislava Koštunice. Bulatoviću je, inače, država isplatila odštetu od 667.000 dinara. Oni su tada pritvoreni u okviru istrage o izvršiocima, organizatorima, naručiocima i finansijerima ubistva predsednika Vlade Srbije Zorana Đinđića, a Vlada Srbije saopštila je da su inspektori UBPOK došli do "bitnih podataka o sastancima i dogovorima glavnih organizatora tog ubistva Milorada Lukovića Legije i Dušana Spasojevića Šiptara s pomenutom dvojicom".

Tomić je iz zatvora pušten posle 100 dana, a kasnije je protiv njega bila podignuta i optužnica koja ga je teretila da je ostvarivao kontakte sa Dušanom Spasojevićem i Miloradom Lukovićem Legijom u svom stanu u vreme kada je obavljao dužnost načelnika Uprave bezbednosti Generalštaba VJ. Specijalni tužilac Jovan Prijić odustao je od daljeg krivičnog gonjenja Aca Tomića zbog, kako je tada navedeno, nedostatka čvrstih dokaza da je bio u vezi sa "zemunskim klanom".

U akciji "Sablja" 2003. uhapšeno je 11.665 ljudi i podneto 3.560 krivičnih prijava protiv 3.946 lica. Od tada do danas država je oštećenima isplatila više desetina miliona dinara "

gradicevic gradicevic 16:10 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Pozdrav svima i vidimo se u jednoj od kolona.


Nadam se u istoj
Pozz
napolitanac napolitanac 16:21 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Doktorka
Naravno da nije zasluzio.Tacka.Sve ostalo je tra lala la la.Zaboravite na medokrutete koji su dosli posle njega,neki nisu umeli drugi nisu hteli.
nikolla90 nikolla90 16:45 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Vidimo se u obe kolone. Nemam problem s odvojenim šetnjama, imam problem sa onima koji zbog odvojenih šetnji neće otići ni na jednu i koji samo traže razlog da stanu. A znamo šta se dešava Ako stanemo -..
gradicevic gradicevic 16:58 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

A znamo šta se dešava Ako stanemo -..


Ako stanemo gubimo sve
Vračarac Vračarac 17:25 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Nadam se u istoj

Prepoznaćemo se po lepoti.
Vračarac Vračarac 17:36 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

U akciji "Sablja" 2003. uhapšeno je 11.665 ljudi i podneto 3.560 krivičnih prijava protiv 3.946 lica. Od tada do danas država je oštećenima isplatila više desetina miliona dinara

Da li vaša tvrdnja da to nije bila živkovićeva vlast znači da su on i njegovi podpredsednici i ministri nisu bili sposobni da vrše vlast? Sumnjam.
Naravno da je raznoraznim buzdovanima plaćene odšteta kad su hapšeni bez adekvatnih dokaza, samo na osnovu ličnih antipatija pojedinaca koji su sablju pretvorili u perorez. I zbog njihovog amaterizma ja plaćam odštete raznim Tomićima i Vučinićima. Nešto mi pade napamet, zašto za vreme sablje niko nije ni pokušao da makar poseti Miškovića? Čekajte, to je jedna od najpompeznijih afera kojima LDP maše pred očima birača? Ili Miško tada nije bio vlasni "pola Srbistana"?
Možda da preformulišem svoje pitanje. Koliko je ljudi osuđeno posle hapšenja u sablji? A sa Spasojevićem i Lukovićem mnogi su održavali kontakte. To bar nikada nije demantovano.
Dragutin Dragutin 17:41 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Vračarac
U akciji "Sablja" 2003. uhapšeno je 11.665 ljudi i podneto 3.560 krivičnih prijava protiv 3.946 lica. Od tada do danas država je oštećenima isplatila više desetina miliona dinara

Da li vaša tvrdnja da to nije bila živkovićeva vlast znači da su on i njegovi podpredsednici i ministri nisu bili sposobni da vrše vlast? Sumnjam.
Naravno da je raznoraznim buzdovanima plaćene odšteta kad su hapšeni bez adekvatnih dokaza, samo na osnovu ličnih antipatija pojedinaca koji su sablju pretvorili u perorez. I zbog njihovog amaterizma ja plaćam odštete raznim Tomićima i Vučinićima. Nešto mi pade napamet, zašto za vreme sablje niko nije ni pokušao da makar poseti Miškovića? Čekajte, to je jedna od najpompeznijih afera kojima LDP maše pred očima birača? Ili Miško tada nije bio vlasni "pola Srbistana"?
Možda da preformulišem svoje pitanje. Koliko je ljudi osuđeno posle hapšenja u sablji? A sa Spasojevićem i Lukovićem mnogi su održavali kontakte. To bar nikada nije demantovano.


Ma Tadic je super. Gluposti. Tadic nas je doveo svojim popustanjima i neodlucnoscu na ivicu ambisa.
Tadic da je vodio Sablju ma to bi bilo cudo :) :) :) Ko nije shvatio pogubnost politike Tadica i DS sa njim nesto nije u redu.
LDP je jedina opcija koja je kristalno jasna, zato 11. maja svi glasamo za LDP!
Dragutin Dragutin 17:45 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Vračarac
Nešto mi pade napamet, zašto za vreme sablje niko nije ni pokušao da makar poseti Miškovića? Čekajte, to je jedna od najpompeznijih afera kojima LDP maše pred očima birača? Ili Miško tada nije bio vlasni "pola Srbistana"?

Miskovic tada nije bio monopolista! Stasus monopoliste su mu omogucili Kostunica i Tadic koji ne smeju da kazu "a" o njemu.
Vračarac

Možda da preformulišem svoje pitanje. Koliko je ljudi osuđeno posle hapšenja u sablji? A sa Spasojevićem i Lukovićem mnogi su održavali kontakte. To bar nikada nije demantovano.

To je ispricana prica, sram vas bilo. CITAJTE KURIR SVAKI DAN!
gradicevic gradicevic 17:49 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

LDP je jedina opcija koja je kristalno jasna, zato 11. maja svi glasamo za LDP!


Mislis, a SRS, pa SPS, pa DSS, pa Palma, pa NS,
Dragutin Dragutin 17:52 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

gradicevic
LDP je jedina opcija koja je kristalno jasna, zato 11. maja svi glasamo za LDP!


Mislis, a SRS, pa SPS, pa DSS, pa Palma, pa NS,


Znam da ste me razumeli ali da pojasnim. LDP je kristalno jasna po pitanju otkrivanja politicke pozadine ubistva Zorana Djindjica, po pitanju modernizacije Srbije, po pitanju evropskih inegracija...
gradicevic gradicevic 17:59 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Znam da ste me razumeli ali da pojasnim. LDP je kristalno jasna po pitanju otkrivanja politicke pozadine ubistva Zorana Djindjica, po pitanju modernizacije Srbije, po pitanju evropskih inegracija...


Naravno sve je jasno. Pomalo naivno i pretenciozno. Al to je LDP
doktorka doktorka 18:23 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Vračarac
U akciji "Sablja" 2003. uhapšeno je 11.665 ljudi i podneto 3.560 krivičnih prijava protiv 3.946 lica. Od tada do danas država je oštećenima isplatila više desetina miliona dinara Da li vaša tvrdnja da to nije bila živkovićeva vlast znači da su on i njegovi podpredsednici i ministri nisu bili sposobni da vrše vlast? Sumnjam.Naravno da je raznoraznim buzdovanima plaćene odšteta kad su hapšeni bez adekvatnih dokaza, samo na osnovu ličnih antipatija pojedinaca koji su sablju pretvorili u perorez. I zbog njihovog amaterizma ja plaćam odštete raznim Tomićima i Vučinićima. Nešto mi pade napamet, zašto za vreme sablje niko nije ni pokušao da makar poseti Miškovića? Čekajte, to je jedna od najpompeznijih afera kojima LDP maše pred očima birača? Ili Miško tada nije bio vlasni "pola Srbistana"? Možda da preformulišem svoje pitanje. Koliko je ljudi osuđeno posle hapšenja u sablji? A sa Spasojevićem i Lukovićem mnogi su održavali kontakte. To bar nikada nije demantovano.


zasto potcenjujete nase gradjane? zar mislite da su toliko glupi da poveruju u ovo sto ste napisali? mislim na "nema dokaza" . ima,ima! samo, ne ocekujete valjda da ce vam to vlast, dok u njoj ucestvvuju kostunica i tadic, priznati ? kao sto postoji beleska jocicevog razgovora sa legijom.
posle sablje, vlada je pala. i nezaboravite ko je cinio dos . to uvek imajte u vidu. i povezanost mihajlovica sa dinkicem. i podsku kostunice oruzanoj pobuni jso. procitajte svedocenje bebe popovica , mnogo toga cete ukapirati.
nikolla90 nikolla90 19:11 11.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

gradicevic
A znamo šta se dešava Ako stanemo -..

Ako stanemo gubimo sve




tako je.
Astrid Astrid 01:41 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

doktorka
zasto potcenjujete nase gradjane? zar mislite da su toliko glupi da poveruju u ovo sto ste napisali? mislim na "nema dokaza" . ima,ima! samo, ne ocekujete valjda da ce vam to vlast, dok u njoj ucestvvuju kostunica i tadic, priznati ? kao sto postoji beleska jocicevog razgovora sa legijom. posle sablje, vlada je pala. i nezaboravite ko je cinio dos . to uvek imajte u vidu. i povezanost mihajlovica sa dinkicem. i podsku kostunice oruzanoj pobuni jso. procitajte svedocenje bebe popovica , mnogo toga cete ukapirati.

Kratko sam ti odgovorila na blogu Kovacevica, pa koristim priliku da ti ovde odgovorim (nadam se da smo jos na "ti".
Ako neko "potcenjuje gradjane", to ti radis :) Ti si koristila Mihajlovicev intervju za pljuvanje po Dinkicu kada si se uplasila (kada ste se uplasili, preciznije :)) da Dinkic moze da odvuce neke [b][/b]LDP glasace.
Tvoj celokupan "angazman" na ovom blogu se svodi na pljuvanje po DS-u, i, povremeno, nekim drugima, koji prete da odvuku neki LDP glas. To je toliko ocigledno, da cak zrtvujes svoj integritet ne bi li to postigla.
Time samo stetis LDP-u! Ako ti to jos uvek nije jasno, onda samo mogu da zakljucim da se ili pravis da to to ne vidis ili imas neki interes tipa "reklamirati Bebu po cenu pobede SRS+DSS" ili nesto jednako besmisleno.

Ako vec poznajes doticnog gospodina, i cak predlazes istog za "ministra policije" (!!!), pitaj njega o Sablji, pa i njegovoj funkciji u Djindjicevoj vladi, ali ne ozvoli da ti prica samo deo onoga sto zna. Providno je.
Astrid Astrid 01:49 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Ne radi mi opcija "izmeni", pa samo da boldujem ono sto sam htela:
Time sto radis samo stetis LDP-u.
Ako nisi Bebin PR i/ili nemas nikakvu licnu korist, onda stvarno ne razumem zasto to radis.
doktorka doktorka 06:02 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Astrid
Ne radi mi opcija "izmeni", pa samo da boldujem ono sto sam htela:Time sto radis samo stetis LDP-u.Ako nisi Bebin PR i/ili nemas nikakvu licnu korist, onda stvarno ne razumem zasto to radis.

to sam vec objasnila , zato sto je tadiceva ds=dss-ns=srs. nema razlike
Vračarac Vračarac 08:16 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Mislim da je vreme da završimo sa prepirkom. Danas je dan za šetnju. Nebitno u kojoj koloni.
LEDOLOMAC LEDOLOMAC 10:34 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Vračarac
Mislim da je vreme da završimo sa prepirkom. Danas je dan za šetnju. Nebitno u kojoj koloni.

Gresis! Jako je bitno koju kolonu izabres...
vucko vucko 10:48 12.03.2008

Koju kolonu

Gresis! Jako je bitno koju kolonu izabres...

Mislim da je samo bitno da je kolona u kojoj su oni koji ne zloupotrebljavaju razlog okupljanja i pokazuju kakav-takav nivo dostojanstvenosti, s obzirom da se radi o pomenu.
gradicevic gradicevic 11:09 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Gresis! Jako je bitno koju kolonu izabres...


Posto smo se dogovorili da se nista nismo dogovorili,i da se nista ne mozemo dogovoriti, odoh ja da setam sam u sopstvenoj koloni.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 11:09 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Vračarac
Mislim da je vreme da završimo sa prepirkom. Danas je dan za šetnju. Nebitno u kojoj koloni.

Slažem se. Ovu prepirku Đinđić stvarno nije zslužio.
nikolla90 nikolla90 20:37 12.03.2008

Re: Sramota,ovo Djindjic nije zasluzio

Srecko Sekeljic

Slažem se. Ovu prepirku Đinđić stvarno nije zslužio.


Ja mislim da Đinđić ovu prepirku nije ni dobio, iz prostog razloga jer je mrtav. Ovakve stvari će kad-tad izaći na videlo a, opet, uvek će postojati neko "nemojte sad, ljudi"-opravdanje za prekid istih.. Možda je bolje jednom dovesti ih do kraja..
Dragutin Dragutin 17:29 11.03.2008

Objasnjenje

Valjda to treba da ucine gradjani.

potpuno je neumesno odrzavanje dve setnje.
ne kapiram i nervira me sve to.


Ko ne zna, LDP je ovo isto radio svake godine 12. marta. Ne znam sta je sprecavalo ostale da to rade prethodnih godina.
Naravno, svako ko hoce da nam se pridruzi dobro dosao je. Simina 41 u 11h. Vidimo se!
opus1 opus1 20:41 11.03.2008

ostadosmo daleko

Srbija je ostala daleko, nema joj spasa...
Mislio sam da ce biti bolje, da ce da se desi preokret...
Ali, mojih 20 godina su zauvek nestale....
probudnik probudnik 21:08 11.03.2008

Srbija ne sme da stane

nista nije slucajno pa ni ubistvo dr. Zorana Djindjića. Dok covek slusa njegove govore iz stomaka krece neka nevidljiva energija i tera te da budes bolji, da radiš na unapređenju kako sebe tako i da širiš pozitivnu energiju usmerenu u jednom pravcu, a to je bolji život.
na našu žalost, Zoran je bio u pravu, mi nemamo vremena, ali smo ovih poslednjih 5 godina izgubili mnogo više godina nego što je prošlo. nije slučajno ni da se raspusti vlada pred godišnjicu atentata na Zorana. Mnoge stvari nisu slučajne. I gle "gospodin" Koštunica najavio kolaliciju sa SRS-om. Pa on nikad iz nje nije ni izlazio. Uvek je tu bio. Na našu žalost nevidim pokretačku snagu koja može da da tu energiju koju je Zoran davao i daje, ali upravo mi moramo slediti njegove ideje i kao što rekoh, svako od nas mora dati svoj doprinos kako bi se pobedila "NEMAN" koja nas je zadesila. ZA SRBIJU U EVROPI- ZA EVROPU U SRBIJI-ZA BOLJI ŽIVOT-ZA NAŠU DECU
jaglika jaglika 00:01 12.03.2008

Kaži mu, Ružice: Borise, ne budi trut!

Neko ko ima 2 miliona i kusur glasača, neko ko sedi na čelu Zoranove stranke, nema prava na lični animozitet. Može on svojoj ženi da kaže kako sumnja da je Čeda glasao za njega, ali ne može javno da potceni dvesta i kusur hiljada birača nedvosmisleno opredeljenih za Evropu. Inače, Čeda ga je blago okvalifikovao za njegove pacifikatorske (čitaj: neodlučne) koha-koa poteze. Iz svega što je Boris rekao i činio, stoji da bi radije sa Vojinim i Veljinim, nego sa Čedinim glasačima.
Alo, Predsedniče!
Ako se uradi kako je najavljeno, LDP će morati da se nedvosmisleno profiliše: Evropa po svaku cenu (bez Kosova). Neki će ih zvati izdajnicima, a neki (znamo koji) da će glas za LDP biti izgubljen ispod cenzusa. Mnogi će se dvoumiti, mnogi uplašiti, mnogi razočarati. Tada se zaista može desiti da LDP ne pređe cenzus, a da DS ostane bez par mandata za skupštinsku većinu.
Ovo nije vreme za dečije reakcije. Ne morate da se volite. Budite dostojni ozbiljne istorijske odluke. Svaki glas je suvo zlato. (Moj žalosni primer - uceniću svoju majku koja drži Vojinu sliku da glasa bar za Borisa, ako već neće za Čedu. Reći ću joj: ako ti je stalo do unuke i njene budućnosti, pazi šta radiš).
To se može izbeći. Vrlo prosto. Ne mora Boris čak ni da pruži ruku Čedi. Dovoljno bi bilo da kaže: A sad, za mnom u Evropu, svi!. Čeda bi, verujem, krenuo. Takva istorijska prilika se ne propušta. Ako ovo propustimo, bojim se da više prilika nećemo imati.
A Ružica je ćutala dovoljno. Sad treba da kaže. Svima nam je dužna (ne svojom krivicom). Ne može više samo da se smeška pored Borisa. Nju neće smeti da ignoriše. Neka Boris uradi ono što je pametno za sve, a ne za nekoga.
Sad ili Nikad!

Lektor (Hanibal)
Astrid Astrid 01:55 12.03.2008

Re: Kaži mu, Ružice: Borise, ne budi trut!

jaglika
Ovo nije vreme za dečije reakcije. Ne morate da se volite.....Svaki glas je suvo zlato.

Tako je :) Samo primeni to i na ostale.

probudnik probudnik 22:52 12.03.2008

Re: Kaži mu, Ružice: Borise, ne budi trut!

dragi istomisljenici,

naravno da je svaki glas suvo zlato i da treba izaci na sledece izbore i pobediti NEMAN koja nam preti iza ugla i nedozvoljava nam normalno da prodjemo raskrsnicu.
necu da se ponavljam ali niko nema vise energiju koju je Zoran imao. Svi moramo maximalno da podrzimo demokratsku opciju, a jedan od glavnih zadataka Borisa Tadica i Mladjana Dinkica jeste da se otrgnu iz magije Kostunice (truta), vec da se vrate i u 2003 i da nastave putem kojim nas je Zoran vodio, putem gde su poceli da nas cene i uvazavaju.
Moramo se izboriti protiv duha 90-ih koji svaki gradjanin hteo to da prizna ili ne oseca.
hocemo da zivimo kao sav normalan svet, VIDIMO SE U BUDUCNOSTI
Dawngreeter Dawngreeter 10:44 12.03.2008

Blah...

I tako izgleda da nikako necu stici danas na setnju... :(

Al' bar ide moja sestra pa cu da je smaram da mi prepricava. Nadam se da ce vas biti u fenomenalnom broju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana