Astrologija

Da l' plakati ili se napiti?

libkonz RSS / 25.02.2015. u 22:02

Danas je Srbija pljunula na svoje pretke, svoju državnost, ali i na one koji su 1999. godine obukli uniforme i borili se protiv NATO. 

Danas je onaj koji je najzaslužniji za bombardovanje Srbije držao predavanje srpskim ministrima, i to za pare nas poreskih obveznika. Danas će Srbija ćutati, a milioni glasača SNS koji Blera smatraju najgorim zločincem će opet glasati za Vučića zato što im ovaj obećava kule i gradove.  Danas smo pokazali da u potpunosti zaslužujemo Vučića.

Danas se osećam tužno i poraženo. 

 

 



Komentari (323)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 23:22 25.02.2015

Re:

Вучић је требао да ангажује оног дивног портпарола НАТО из 1999 године

Ima vremena. Sad mora prvo da se spremi za proslavu 20 godina od Oluje.
libkonz libkonz 23:16 25.02.2015

Sa tvitera

Nije to onaj radikalni Tony Blair iz 1999. Sada je napredan.
JJ Beba JJ Beba 23:16 25.02.2015

šta to kažeš?

da bi oni slušali predavanje "krvožednog NATO kojota Toni Blera"? ne verujem, pa to ti je. onog Blera?

jel to ima oca? jel to ima majke?
libkonz libkonz 23:19 25.02.2015

Re: šta to kažeš?

jel to ima oca? jel to ima majke?

Vučić im je i otac i majka.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:34 25.02.2015

Re: šta to kažeš?

u međuvremenu u engleskoj
na dodeli brit awards

madona se razbila na bini i to u trenutku, dok je nastupala uživo
myredneckself myredneckself 08:46 26.02.2015

Re: šta to kažeš?

stefan.hauzer
u međuvremenu u engleskoj
na dodeli brit awards

madona se razbila na bini i to u trenutku, dok je nastupala uživo

Lady Gaga je brečila još onomad.
Ah, pa to su ti neadekvatni odevni predmeti, previsoke plaforme i preveliki plaštevi, a godine pritisle.

tasadebeli tasadebeli 08:57 26.02.2015

Re: šta to kažeš?

stefan.hauzer
u međuvremenu u engleskoj
na dodeli brit awards

madona se razbila na bini i to u trenutku, dok je nastupala uživo




Значи то је та The fallen Madonna with the... па добро, сад, 'ајде да је прошверцујемо... big boobies?

Ламбросе, ја ову Хаузерову непоћудност не бих никако отрпео!


Ма ја све нешто мислим да се наш домаћин (Либ, исправи ме ако грешим) и није толико узбудио због доласка Тонија Блера на моралној основи...

Имам утисак да је узбуђење више на финансијској основи јербо се Блер и његова агенција плаћају парама пореских обвезника Србије који ни на који начин не могу да утичу на избор саветника премијера АВ-АВ и његове владе.

Лако је Вучићу, Тасовцу, Зорани Михајловић и осталима да се едукују када им народ плаћа едукацију! Едукуј се ти, брајко мој, тако што ћеш своје високоумно и неолиберално школовање платити из свог џепа!


Шта да вам кажем, браћо, сестре и они између? It's good to be the king!

Поготово са 1 700 000 гласова у бирачком телу које има преко 6 милиона бирача...





Е, а синоћ на керећој телевизији (ХРТ) била јако занимљива емисија о Трилатералној комисији и Билдербергерима. И то у ударном термину.

Баш сам се изненадио да браћа Хрвати пуштају у програм тако нешто.

Смучила им се "приватизација и транзиција" које и код њих још увек трају као и код нас иако су већ ушли у ЕУ? (Како то лепо рече неко још пре 40 година:"Прелазни стадијум од капитализма ка комунизму није социјализам, него алкохолизам." ) Видим да се то стање духа наставља и после пада Берлинског зида...

Или можда Хрвати немају свог Вучића који треба да им каже да је њима већ боље, само што грађани то не примећују?
libkonz libkonz 09:10 26.02.2015

Re: šta to kažeš?

Ма ја све нешто мислим да се наш домаћин (Либ, исправи ме ако грешим) и није толико узбудио због доласка Тонија Блера на моралној основи...

Evo, ispravljam te. Samo na moralnoj osnovi, a tu ne mislim na političare, jer znam kakve su ljige, već na glasače koji će ovo sve progutati sa osmehom.
bolid1 bolid1 09:20 26.02.2015

Re: šta to kažeš?

već na glasače koji će ovo sve progutati sa osmehom.


Rece Srki negde dole, zabole njegovu ekipu za politicare, na isti nacin zabole i moju...Vucicevi glasaci su likovi tipa mog dede kome u 89 godina nije jasno zasto bi neko lagao na televiziji..."pa kako laze, bilo preko televizije", svi kojima treba vodja jer su toliko sjebani da svojom glavom ne umeju da misle i nece da misle, lakse je da te neko vodi nego da sam sednes, vidis gde si, i roknes se na solji i dobar deo klinaca koji su na vreme ukapirali da im nema druge nego da lepe plakate, baljezgaju po internetu i nadaju se nekom opstinarskom lupam pecat preko kafe i bureka poslu. Da se razumemo, ovo zadnje nije specijalitet SNSa.

Na temu klinaca, od moje generacije u gimnaziji bilo je par likova koji su se iskreno lozili na politiku, batalili odmah na pocetku faksa, istisnuo ih sljam iz generacije...pizda u skoli, pizda u stranci, razlike nema...takve biraju i takve zalivaju.

Elem, kad sve to saberes, nema ko da se buni zbog Blera jer svi koji bi se bunili su ili digli ruke od svega (moji drugari u SRB) ili su zabegli preko jerbo im je dopizdelo od ludila u srbiji (sestra i ja).
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:24 26.02.2015

Re: šta to kažeš?

Ламбросе, ја ову Хаузерову непоћудност не бих никако отрпео!

a ne, samo sam hteo da izbacim ono što je bila glavna vest sinoć u britaniji ;madonin pad. takođe, da napomenem, kako se to dogodilo na samom početku i da je ona završila svoj nastup vrlo profesionalno /nema potrebe za teškom artiljerijom, taso


+ samo da mahnem mrns i kažem; madona je za ovaj pad okrivila njen prelepi armanijev kaput :)
tasadebeli tasadebeli 13:50 26.02.2015

Re: šta to kažeš?

libkonz
Ма ја све нешто мислим да се наш домаћин (Либ, исправи ме ако грешим) и није толико узбудио због доласка Тонија Блера на моралној основи...

Evo, ispravljam te. Samo na moralnoj osnovi, a tu ne mislim na političare, jer znam kakve su ljige, već na glasače koji će ovo sve progutati sa osmehom.



Натерати гласаче да им се осмех на лицу заледи јер су схватили да се све то догађа преко њиховог џепа?


(Кажем то јербо мислим да већина нас гласача у Србији, гледе питања морала, није много боља од својих политичара...)
G.Cross G.Cross 23:20 25.02.2015

Lep Dan danas

Ma zavrsice on na robiji, ne zbog Srbije nego zbog Iraka, sto cini celu pricu jos tuznijom.

On je , znamo, i savetnik albanske vlade. pokusao je da posreduje na bliskom istoku Ali su ga od tamo oterali.

Bivsi drmator sveden na trecerazrednog savetnika cetrverorazredih vlastodrzaca.

Jos Jedan protracen zivot zlocinca zavrsen bezeci kroz kuhinju.

Lep Dan danas.
highshalfbooze highshalfbooze 23:33 25.02.2015

šta kažu drugi

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:57 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

highshalfbooze

Ово нису други, ово је Russia Today.
Нешто као, рецимо, да човек с пуном вером узима оно што говоре Fox или CNN. Па и профил саговорника из прилога је такав... једностран.

Такође, глупаво би било тврдити да Тони Блер, премијер UK од 1997-2007, нема више утицаја и политичких и бизнис веза. Његова постпремијерска каријера управо је доказ за супротно: био је изасланик УН, саветник у JPMorgan Chase-у, гост и предавач на Yaleu по различитим основима, покренуо је фондацију за међурелигијско разумевање, саветник је British Petroleum-a, саветник Сисија, Назарбајева, Вучића, говорник и скупо плаћени предавач нa многим скуповима, прикривени и отворени лобиста, добротвор итд...

Како год, ја бих -- готово сасвим уверен -- у многим овим нашим особеним политичким вратоломијама, па и овој блеровској, препознао деловање светске браће, који данас у Србији постају помало као ЦК у СФРЈ некада: није важно из које си републике/партије, важно је да си у ЦКа.
highshalfbooze highshalfbooze 01:24 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic

Ja nisam ni rekao da je taj prilog oličenje objektivnog informisanja. Takođe ne znam kako smo mi i Rusi isto.
A nisam ni rekao da Toni Bler nema uticaja i veza. Da nema, njega bi uhapsili još na granici.
Kako god, pošto su Kancelar i Kremanac učlanjeni u to bratsvo svetske braće, kako ti kažeš, verovatno ćemo da procvetamo za dve godine.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:42 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
Тони Блер, премијер UK од 1997-2007... добротвор


Pravi anđeo, milosrdni.
Kad bi bile dozvoljene psovke na ovom blogu napisao bih "jebo te taj dobrotvor", ali nisu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:06 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Vojislav Stojković
Predrag Brajovic
Тони Блер, премијер UK од 1997-2007... добротвор


Pravi anđeo, milosrdni.
Kad bi bile dozvoljene psovke na ovom blogu napisao bih "jebo te taj dobrotvor", ali nisu.

А ја бих ти написао: Јебо тебе, али ни то није дозвољено.
_________

A trawl of charity and company documents shows how Mr Blair has attracted millions of pounds in donations from the super-rich, as well as from the US government and even the Swedish lottery, largely for foundations he has set up since leaving Downing Street.

His remarkable ability to network and use contacts made in and out of office has helped him establish two major international organisations with wide-ranging influence: the Tony Blair Africa Governance Initiative and the Tony Blair Faith Foundation.
...
Last week Mr Blair’s private office disclosed he had given £9.5 million to good causes since leaving office, while estimating his fortune at an equivalent amount but far lower than the £100 million critics have claimed he has earned.
Mr Blair gave about £4 million — the advance from his autobiography — to the Royal British Legion. That suggests he has given a further £5.5 million to good causes. It is likely much of that will have been diverted to his own foundations. Mr Blair has repeatedly said that most of his time is taken up with his charitable efforts and work as a Middle East peace envoy and that the moneymaking side of his business ventures is used to support his foundations.


ИЗВОР

P.S.
Е, мој Алселоне, и ти мени причаш о мом немиру...
freehand freehand 02:12 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

with his charitable efforts and work as a Middle East peace envoy and that the moneymaking side of his business ventures is used to support his foundations.

Samo mu je još Bliski istok zahvalniji od tebe, Brajoviću.
sevarlica sevarlica 06:14 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Његова постпремијерска каријера управо је доказ за супротно: био је изасланик УН, саветник у JPMorgan Chase-у, гост и предавач на Yale/u по различитим основима, покренуо је фондацију за међурелигијско разумевање, саветник је British Petroleum-a, саветник Сисија, Назарбајева, Вучића, говорник и скупо плаћени предавач нa многим скуповима, прикривени и отворени лобиста, добротвор итд...


Ništa od ovoga ga ne čini manjim "fekalnim otpadom". U današnjoj politici, ovakvi ljudi, koji se ne stide da urade ili kažu bilo šta, su neprocenjivi. To je blato našeg doba, Orvelovski obor u kome živimo, gde svinje nagrađuju i hvale jedni druge.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:24 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
A trawl of charity and company documents shows how Mr Blair has attracted millions of pounds in donations from the super-rich, as well as from the US government and even the Swedish lottery, largely for foundations he has set up since leaving Downing Street.

His remarkable ability to network and use contacts made in and out of office has helped him establish two major international organisations with wide-ranging influence: the Tony Blair Africa Governance Initiative and the Tony Blair Faith Foundation.
...
Last week Mr Blair’s private office disclosed he had given £9.5 million to good causes since leaving office, while estimating his fortune at an equivalent amount but far lower than the £100 million critics have claimed he has earned.
Mr Blair gave about £4 million — the advance from his autobiography — to the Royal British Legion. That suggests he has given a further £5.5 million to good causes. It is likely much of that will have been diverted to his own foundations. Mr Blair has repeatedly said that most of his time is taken up with his charitable efforts and work as a Middle East peace envoy and that the moneymaking side of his business ventures is used to support his foundations.

Vredi li sve to, po tebi Brajoviću, makar i jedne jedine suze koju je pustilo dete plačući za ocem ili majka za sinom, a koji su ubile Blerove bombe i rakete, u Srbiji 1999.g, recimo, ili bilo gde po svetu gde je, zajedno sa Klintonom ili Bušom, taj dobrotvor sprovodio "humanitarne" akcije?

Sav taj novac prikupljen u dobrotvorne svrhe je samo varikina kojom Bler pokušava da spere nečistu savest, ukoliko takve kreature uopšte imaju savest.
milisav68 milisav68 07:40 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
Како год, ја бих -- готово сасвим уверен -- у многим овим нашим особеним политичким вратоломијама, па и овој блеровској, препознао деловање светске браће, који данас у Србији постају помало као ЦК у СФРЈ некада: није важно из које си републике/партије, важно је да си у ЦКа.

Opaaa, znači teorija zavere.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:58 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

milisav68
Predrag Brajovic
Како год, ја бих -- готово сасвим уверен -- у многим овим нашим особеним политичким вратоломијама, па и овој блеровској, препознао деловање светске браће, који данас у Србији постају помало као ЦК у СФРЈ некада: није важно из које си републике/партије, важно је да си у ЦКа.
Opaaa, znači teorija zavere.

O, ne. U poslednjih godinu dana malo malo pa naletim na "braću". Te na nivou grada, pa direktori nekih moćnih firmi, te neki biznismeni...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:58 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

milisav68
Predrag Brajovic
Како год, ја бих -- готово сасвим уверен -- у многим овим нашим особеним политичким вратоломијама, па и овој блеровској, препознао деловање светске браће, који данас у Србији постају помало као ЦК у СФРЈ некада: није важно из које си републике/партије, важно је да си у ЦКа.
Opaaa, znači teorija zavere.

O, ne. U poslednjih godinu dana malo malo pa naletim na "braću". Te na nivou grada, pa direktori nekih moćnih firmi, te neki biznismeni...
libkonz libkonz 09:07 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

O, ne. U poslednjih godinu dana malo malo pa naletim na "braću". Te na nivou grada, pa direktori nekih moćnih firmi, te neki biznismeni...

Imam utisak da su u Srbiji i Crnoj Gori procentualno najbrojniji, što pre svega govori o našem mentalitetu.
princi princi 09:12 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Da, ovaj Telegraph je naručen članak, verovatna cena nekih 2 ili 3 hiljade funti. Ono što je meni interesantno, međutim, je da u zemlji visoke finansijske kontrole kao što je UK niko zapravo i ne zna koliko Bler godišnje zarađuje. Ne postoji auditori koji bi dali čak ni procenu, i to u zemlji sa toliko računovođa, i privatnih i državnih kao što je Engleska. Jednostavno, Bler je razvio takvu mrežu organizacija da je to teško utrackovati, da mu je teško naplatiti i porez. Mada su mi slatki i ti njegovi marifetluci sa charities preko kojih se oslobađa poreza; odaje ga, međutim, beskrajna ljubav prema diktatorima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:15 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

freehand
with his charitable efforts and work as a Middle East peace envoy and that the moneymaking side of his business ventures is used to support his foundations.

Samo mu je još Bliski istok zahvalniji od tebe, Brajoviću.

Није.
И ови су:
Meet the Kosovan Albanians who named their sons after Tony Blair
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:19 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Vojislav Stojković
Vredi li sve to, po tebi Brajoviću, makar i jedne jedine suze koju je pustilo dete plačući za ocem ili majka za sinom, a koji su ubile Blerove bombe i rakete, u Srbiji 1999.g, recimo, ili bilo gde po svetu gde je, zajedno sa Klintonom ili Bušom, taj dobrotvor sprovodio "humanitarne" akcije?

Sav taj novac prikupljen u dobrotvorne svrhe je samo varikina kojom Bler pokušava da spere nečistu savest, ukoliko takve kreature uopšte imaju savest.

Какве везе све ово има с тим што га пујдаш на мене да ме јебе?
Мислим, какве везе с било чим што сам ја написао то јебање уопште има?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:21 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

libkonz
O, ne. U poslednjih godinu dana malo malo pa naletim na "braću". Te na nivou grada, pa direktori nekih moćnih firmi, te neki biznismeni...

Imam utisak da su u Srbiji i Crnoj Gori procentualno najbrojniji, što pre svega govori o našem mentalitetu.

Не верујем, пре то да је постало модерно и друштвено значајно.
Мени је занимљиво да од тих људи које знам махом су све то неки вагабунди.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:50 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
Какве везе све ово има с тим што га пујдаш на мене да ме јебе?
Мислим, какве везе с било чим што сам ја написао то јебање уопште има?


Ima, zato što si napisao da je Bler dobrotvor.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:57 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Vojislav Stojković
Predrag Brajovic
Какве везе све ово има с тим што га пујдаш на мене да ме јебе?
Мислим, какве везе с било чим што сам ја написао то јебање уопште има?


Ima, zato što si napisao da je Bler dobrotvor.

Нисам ја то написао.
То је оно што пише у његовој званичној и тачној биографији.
Ја сам, дакле, то пренео.

Хоћеш ли то јебање да понудиш и другима који спомену његове charity фондације, или се размишљаш да убациш и орални секс, као што ја размишљам у овој преписци с тобом?
alselone alselone 09:58 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Bliar treba da bude u zatvoru tu nema pogovora a Brajovicu ti bi mogao malo da spustis loptu i ne ides uzinat svemu sto ima veze sa Srbima i Srbijom. Kako je moguce da bas sve tumacis protiv nas? Pola planete mrzi Blera, ukljucujuci njegovu rodjenu zemlju, samo mu ti nalazis dobre strane.
milisav68 milisav68 10:03 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic

O, ne. U poslednjih godinu dana malo malo pa naletim na "braću". Te na nivou grada, pa direktori nekih moćnih firmi, te neki biznismeni...

Pre će biti da si ti nesposoban*, i da su ti drugi krivi za sve.

*Nemoj ovo da shvatiš lično, već kao razgovor o principima.

Eto kako ćurak ume čas da se okrene.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:23 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

alselone
Bliar treba da bude u zatvoru tu nema pogovora a Brajovicu ti bi mogao malo da spustis loptu i ne ides uzinat svemu sto ima veze sa Srbima i Srbijom. Kako je moguce da bas sve tumacis protiv nas? Pola planete mrzi Blera, ukljucujuci njegovu rodjenu zemlju, samo mu ti nalazis dobre strane.

Не видим шта сам ја то тумачио против нас?
Покажи ми.
Где сам навео његове добре стране, осим што сам указао да је он и даље човек од утицаја, и да је, верујем, зато и ангажован? Такође и навео мени вероватне путеве његовог ангажмана

А спуштање после понуђеног секса може да потраје.

А да не кажем да смешно звучи да сам ја тај који треба да спустим лопту, пошто ми је понуђено јебање с Блером?! Мислим...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:25 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

milisav68
Pre će biti da si ti nesposoban*, i da su ti drugi krivi za sve.

Не разумем, какве везе ово са мном има?
Кави принципи?
milisav68 milisav68 10:42 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic

Не разумем, какве везе ово са мном има?
Кави принципи?

Pa, nikad kravata, nikad stalni posao.

Zar ne tvrdiš da smo sami krivi za sve, a kada se pojavi nešto što se ne uklapa u tu priču, onda su to svetska braća.
Како год, ја бих -- готово сасвим уверен -- у многим овим нашим особеним политичким вратоломијама, па и овој блеровској, препознао деловање светске браће,


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:19 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

milisav68
Zar ne tvrdiš da smo sami krivi za sve, a kada se pojavi nešto što se ne uklapa u tu priču, onda su to svetska braća.

Ах, то...
Па, рецимо, то јесте најчешће тачно. Није оно кад удари поплава. Тада се твоја кривица своди на то да ли су ти обалоутврде чврсте а људи обучени да се бране, механизација спремна. Дакле, чак и тада принцип некривице важи само до неке мере. (Не дај боже кад те стрефи срчка или мождани, то може да ти се деси ма колико километара трчао, ту те већ нико не пита.)

Твоја пропала привреда је твоја одговорност. Лош државни сервис такође. Рупе на путевима, лоше образовање, корумпирани полтичари -- све је то наша заједничка одгворност, јер се нисмо изборили за боље нити то боље направили.

Светска браћа? Па не гледају они баш да униште оно што им доносе приходе, они гледају да подстакну њихов лични интерес у свему томе. И држе себе за просвећену елиту света. И њих има различитих. Ови наши, кажем, које знам, сви су вагабунди. Симпатични, али вагабунди, муваре...

Мада, не видим шта се не уклапа у моју причу? Сувише ту конфузије има.

Узгред, Блеров долазак није ништа мање непринципијалан политички гест него они сусрети с Тачијем, Колиндом, и осталим српским древним непријатељима. Просто, политика није баш примењена етика нити такмичење у принципијалности и моралности.

Тони нас је бомбардовао? Јбг, неко од наших мисли да нам његове везе могу помоћи да истерамо у политичким и привредним оквирима нешто што је за државу важно.

Realpoltik није баш за чистунце. Но, овде су накупљене моралне, христолике громаде, па ја разумем овакве реакције.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:22 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

freehand
with his charitable efforts and work as a Middle East peace envoy and that the moneymaking side of his business ventures is used to support his foundations.

Samo mu je još Bliski istok zahvalniji od tebe, Brajoviću.

Халуцинације, нека повреда мозга, алкохол?
Мислим, откуд ти то да сам му ја захвалан? Јер то нигде не пише нити сам рекао.

Надам се, ипак, да си добро.
freehand freehand 12:27 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
freehand
with his charitable efforts and work as a Middle East peace envoy and that the moneymaking side of his business ventures is used to support his foundations.

Samo mu je još Bliski istok zahvalniji od tebe, Brajoviću.

Халуцинације, нека повреда мозга, алкохол?
Мислим, откуд ти то да сам му ја захвалан? Јер то нигде не пише нити сам рекао.

Надам се, ипак, да си добро.



O kome pričaš?
Bio si u šetnji i popio čašu belog vina pa si Zaboravio da si mi već odgovorio?
Није.
И ови су:
Meet the Kosovan Albanians who named their sons after Tony Blair


Ili bi samo da privučeš još malo pažnje? :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:00 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

freehand

Шта, не смем два пута да ти одговорим???
Нисам знао.

Него, ниси ми рекао: шта од онога -- повреда нека, халуцинације, алкохол?

Мислим, просто да ти покажем да -- као и Творац Теорије о Српском Ребру -- причаш нешто што везе нема са мојим речима. Онако, тек -- да ме мало запљунеш.

P.S.
Али -- да се разумемо -- није баш да ћу се потрести, ни због тебе ни због чопора анонимних будалетина који ће уживати у твојим коментарима и сматрати их исправним и тачним.
freehand freehand 13:10 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
freehand

Шта, не смем два пута да ти одговорим???
Нисам знао.

Него, ниси ми рекао: шта од онога -- повреда нека, халуцинације, алкохол?

Мислим, просто да ти покажем да -- као и Творац Теорије о Српском Ребру -- причаш нешто што везе нема са мојим речима. Онако, тек -- да ме мало запљунеш.

P.S.
Али -- да се разумемо -- није баш да ћу се потрести, ни због тебе ни због чопора анонимних будалетина који ће уживати у твојим коментарима и сматрати их исправним и тачним.

Ae dobro, aksi zapeo:

LJUDI, LJUUUDDDIIII!
VIĐU BRAJOVIĆA!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:12 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
Vojislav Stojković
Predrag Brajovic
Какве везе све ово има с тим што га пујдаш на мене да ме јебе?
Мислим, какве везе с било чим што сам ја написао то јебање уопште има?


Ima, zato što si napisao da je Bler dobrotvor.

Нисам ја то написао.
То је оно што пише у његовој званичној и тачној биографији.
Ја сам, дакле, то пренео.


Evo, citiraću taj deo tvog komentara ponovo:

Predrag Brajovic

Такође, глупаво би било тврдити да Тони Блер, премијер UK од 1997-2007, нема више утицаја и политичких и бизнис веза. Његова постпремијерска каријера управо је доказ за супротно: био је изасланик УН, саветник у JPMorgan Chase-у, гост и предавач на Yaleu по различитим основима, покренуо је фондацију за међурелигијско разумевање, саветник је British Petroleum-a, саветник Сисија, Назарбајева, Вучића, говорник и скупо плаћени предавач нa многим скуповима, прикривени и отворени лобиста, добротвор итд...

Dakle, nigde navodnih znakova, nigde navođenja izvora ili linka. I šta se iz toga moglo zaključiti, već da su to tvoji hvalospevi Toniju Bleru.

Sve što si naveo nekako sam i mogao svariti, ali kad si napisao da je i dobrotvor, nije mi ništa drugo prostalo već da napišem: "Jebo te taj dobrotvor". Drugi put stavljaj navodnike i navodi izvore, ili ako ti je lakše i lepše, pusti nek te Bler nagna.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:53 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Његова постпремијерска каријера управо је доказ за супротно: био је изасланик УН, саветник у JPMorgan Chase-у, гост и предавач на Yaleu по различитим основима, покренуо је фондацију за међурелигијско разумевање, саветник је British Petroleum-a, саветник Сисија, Назарбајева, Вучића, говорник и скупо плаћени предавач нa многим скуповима, прикривени и отворени лобиста, добротвор итд...



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:05 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Vojislav Stojković
Sve što si naveo nekako sam i mogao svariti, ali kad si napisao da je i dobrotvor, nije mi ništa drugo prostalo već da napišem: "Jebo te taj dobrotvor". Drugi put stavljaj navodnike i navodi izvore, ili ako ti je lakše i lepše, pusti nek te Bler nagna.

Вулгаран си, примитивно и тупаво.
Но, мени је то ОК.

Зашто?
Па јер се не скриваш иза ника нити филозофије. Све будалаштине и увреде које напишеш уредно то урадиш под својим именом. Оно -- не стидиш се себе. То је лепо. И поносиш се својим простаклуком. А и та одиграна улога је симпатична, као: Ја сам толико частан, да нисам могао да пређем преко спомињања Блера као добротвора, па сам се ражестио, и решио да те јебачки опсујем.
(Добро је да ниси имао пиштољ при руци, кад си се био овако ражестио.)
Како си ти, због тога, један частан и принципијалан човек!
Мислим, тако себе доживљаваш.

Узгред, очигледно да је Блер неком добротвор. Они га Албанци таквим сматрају. Срби, с правом, не. Јебига. Како год, његова је биографија таква -- оснивач добротворних друштава.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:30 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Mr Blair gave about £4 million — the advance from his autobiography — to the Royal British Legion.


Поклон од Блера није лако прихватити, али је и свота која се не одбија. Али, што каже Крис Симкинс, генерални директор Ројал Бритиш Лиџна, "поклоњеном коњу се не гледа у зубе":

Chris Simpkins, director general of the charity, said they could not "look a gift horse in the mouth" and that they would have been roundly criticised if they had refused the offer of the £4.6million advance paid for the former Prime Minister's memoirs.

ИЗВОР

П.С. Оно што изгледа Вучић и српска влада не разумеју, а изгледа ни многи други у Србији, јесте да је Блер у самој Британији третиран као контроверзна личност. Према њему, злочинцу, онај други "пријатељ", сексуални предатор коме се суди за подвођење, је још мало па добрица.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:46 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
Узгред, очигледно да је Блер неком добротвор. Они га Албанци таквим сматрају. Срби, с правом, не. Јебига. Како год, његова је биографија таква -- оснивач добротворних друштава.

Da je bilo koji Albanac napisao da mu je Bler dobrotvor, ja bih to razumeo i sa njim bih se složio. Međutim, kada isto napiše jedan Srbin koji je, zajedno sa porodicom, prijateljima i sugrađanima, 1999.g. trpeo 78 dana Blerovog "dobročinstva". a iza kog "dobročinstva" je ostalo na hiljade nevinih žrtava, razorena i ozračena zemlja, meni ne preostaje ništa drugo već da ga u nužnoj samoodbrani psujem.

Ostali deo tvog komentara, gde analiziraš moju malenkost u nameri da me omalovažiš i uvrediš, neću da komentarišem, jer taj deo govori više o tebi, nego o meni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:16 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Da je bilo koji Albanac napisao da mu je Bler dobrotvor...
...
Ostali deo tvog komentara, gde analiziraš moju malenkost u nameri da me omalovažiš i uvrediš, neću da komentarišem, jer taj deo govori više o tebi, nego o meni.

:))))))))))
Па ти си, изгледа, стварно функционално неписмен??? Види, Војко, шта сам горе написао (или да те зовем Стојко, некако ти, можда, после ове јебачке епизоде више пристаје?): ... очигледно да је Блер неком добротвор. Они га Албанци таквим сматрају. Срби, с правом, не.

Како би ти било лакше, подвукао сам битан део, то да Срби не сматрају Блера добротвором. Ergo, и ја се изјашњавам као Србин, па га, дакле, ни ја таквим не сматрам. Надаље, ово може да за мене не важи једино ако ме опет избациш из српског народа, као што већ се једном урадио, прокламујући Теорију о Српском Ребру, како су сви балкански народи мање вредни од српског јер од њега потичу (осим Албанаца, ту ти нешто засмета да и они буду део српске поребрице) -- па си ме, том приликом, подсетио да сам Црногорац! :))))))

Што се тиче, штовани Стојко, оне папазјаније о мом коментару који, као, најпре говори о мени самом, ја сам био изузетно пристојан имајући у виду да си му на основу својих глуперда-читања понудио да ме Блер појебе, или да ми нагна. Шта је, требало је да узвратим цвећем твојој маленкости на те речи? Или о овој будалаштини-предлогу да ме Блер појебе имаш неку теорију, једнако паметну као ону о српском ребру?

Но, кажем ти, да не идемо даље, изузетно поштујем то што си потписан именом и презименом, макар зато што онда барем ту не можеш ништа логички да побркаш. Није то мало, барем си нешто, засигурно, сваки пут у коментару убо: своје име и презиме. Добар део мојих "супарника" овде ни дотле не добаци.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:32 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Како би ти било лакше, подвукао сам битан део, то да Срби не сматрају Блера добротвором.


Какав еуфемизам!

Са становишта људи са моралом, било да су Срби, Ирачани или Енглези, Блер је ратни злочинац!





tyson tyson 18:41 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Da je bilo koji Albanac napisao da mu je Bler dobrotvor, ja bih to razumeo i sa njim bih se složio. Međutim, kada isto napiše jedan Srbin koji je, zajedno sa porodicom, prijateljima i sugrađanima, 1999.g. trpeo 78 dana Blerovog "dobročinstva". a iza kog "dobročinstva" je ostalo na hiljade nevinih žrtava, razorena i ozračena zemlja, meni ne preostaje ništa drugo već da ga u nužnoj samoodbrani psujem.

Zašto smo toliko skeptični? Predugo smo živeli u prošlosti.Vreme je za drugačiju i zdraviju spoljnu politiku,koju naša vlada i vodi.Pomoć nam je potrebna.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:45 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Са становишта људи са моралом, било да су Срби, Ирачани или Енглези, Блер је ратни злочинац!

Комшија, шта је сад?!
Јеси ли сигуран да га и Албанци за таквог држе?
Или ови из Индонезије:

The Tony Blair Faith Foundation is to work with Indonesian schools on a pioneering education programme that aims to help prevent religious prejudice, conflict and extremism.

Tony Blair was in Jakarta to sign an agreement with the Indonesian National Committee for UNESCO on behalf of the Faith Foundation. He also attended a roundtable meeting with teachers and took part in a videoconference between Indonesian and Indian students taking part in the programme at a Senior High School in south Jakarta.

The Tony Blair Faith Foundation's Face to Faith programme, designed for 12-17 year olds, uses the latest technology to connect students with their peers all over the world. The programme equips young people with some of the key knowledge and skills needed to secure an open-minded society at ease with difference. In the first stage teachers in schools from across Indonesia will receive training on how to deliver the programme.


ИЗВОР

Или сви ови, чим не мисле као ти, нису морални људи?
blogovatelj blogovatelj 18:49 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Блер је ратни злочинац!


Nije.
Bler je dobio rat.
Ratni zlocinci su uvek na porazenoj strani. Istorija kaze da je tako bilo uvek i svuda. Tako je i sada.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:54 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Или сви ови, чим не мисле као ти, нису морални људи?


Подстицање на бесомучно бомбардовање цивила у Србији и лагање да би се напао Ирак (где је број убијених цивила давно премашио милион) су тешки злочини.

А не сумњам да би се нашли кандидати и за видеоконферисање са Хитлером, да је поживео.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:58 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Ratni zlocinci su uvek na porazenoj strani. Istorija kaze da je tako bilo uvek i svuda. Tako je i sada.


Ово је смрдљиво релативизовање. Многи у Блеровој матичној земљи "победници" мисле да је он злочинац. Шта ћемо са тиме?
Domazet Domazet 19:14 26.02.2015

Mali Veliki Brajovic...

alselone
Bliar treba da bude u zatvoru tu nema pogovora a Brajovicu ti bi mogao malo da spustis loptu i ne ides uzinat svemu sto ima veze sa Srbima i Srbijom. Kako je moguce da bas sve tumacis protiv nas? Pola planete mrzi Blera, ukljucujuci njegovu rodjenu zemlju, samo mu ti nalazis dobre strane.

...je kao onaj indijanac iz Little Big Man sto jase naopacke, S tim sto onaj indijanac to radi zbog tradicije a Brajovic zbog klimakterijuma. Mada nije da jahanje naopacke nema tradiciju medju Srbljima. Tako da bih ja ovo sto inspirise Brajovicevo pisanje nazvao etno-klimakterijumom
martin_krpan martin_krpan 19:39 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Sve što si naveo nekako sam i mogao svariti, ali kad si napisao da je i dobrotvor, nije mi ništa drugo prostalo već da napišem: "Jebo te taj dobrotvor". Drugi put stavljaj navodnike i navodi izvore, ili ako ti je lakše i lepše, pusti nek te Bler nagna.


Stojkoviću, stvarno odakle ovakvo klinačko loženje. Kao svi imaju nešto lično protiv Blera. Bilo šta je bilo, desilo se šta se desilo, idemo dalje. Bler je u tom trenutku radio ono što je bilo u trendu i što bi svako drugi na njegovom mjestu uradio. Eto Vučić prije neki dan ode je sjede pored Tompsona, Cesić Rojsa, Merčepa, heej Merčepa, i šta bi. Nikom ništa, odradio Vučić posao profi i ćao. Dosta je bilo ložione, dajte malo opušteno bez jakih emocija.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:00 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Predrag Brajovic
Но, кажем ти, да не идемо даље,

Saglasan. Tim pre što to i nema neke svrhe.

Još samo da ti pojasnim, Brajoviću, kako ja u poslednje vreme vidim polemike sa tobom na ovom blogu.

Prvi korak: Ti u svom komentaru nešto lupiš. To, naravno, nije ništa neobično i svima se ponekad dešava. Tebi, doduše, u poslednje vreme, jako često.
Drugi korak: Dobronamerni sagovornici ti argumentovano ukažu da si lupio.
Treći korak: Ti, umesto da prihvatiš činjenice, braniš svoje prvobitno lupetanje novim lupetanjem.
Četvrti korak: Od sagovornika, čiji se broj povećava, slede novi argumenti.
Peti korak: Ti nemaš kud i počinješ da se vadiš silnim citatima, grafikonima, statističkim pokazateljima i tsl.
Šesti korak: Sagovornici ti ukažu da to što ti citiraš nema veze sa onim što si na početku lupio.
Sedmi korak: Ti se ne predaješ i tvrdiš da u onom prvom komentaru to i nije tvoj stav, već si ga preuzeo, ali se s njim slažeš.
Osmi korak: Sagovornicima ništa ne preostaje drugo nego da se nasmeju.
Deveti korak: Počinješ sa omalovažavanjem i uvredama onog sagovornika čiji su argumenti kontra tvog prvobitnog lupetanja bili najočitiji.

Tako je bilo i ovoga puta u diskusiji glede tvog dobrotvora. Tako je bilo i onomad glede naše diskusije o crnogorskoj naciji, gde sam se nadao da razgovaram sa intelektualcem koji razume metafore i duhovitost, pa naveo da su Crnogorci nastali od jednog srpskog rebra. Tad si mi prikačio etiketu "šovena" koji prebrojava tvoja krvna zrnca. Mislio sam da je to slučajni nesporazum, kasnije, a i ovoga puta, sam se uverio da nije. Dakle, ubuduće s tobom više neću raspravljati, a ni čitati tvoje postove i komentare. Nema svrhe.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:02 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

martin_krpan
Stojkoviću, stvarno odakle ovakvo klinačko loženje. Kao svi imaju nešto lično protiv Blera. Bilo šta je bilo, desilo se šta se desilo, idemo dalje. Bler je u tom trenutku radio ono što je bilo u trendu i što bi svako drugi na njegovom mjestu uradio.

Nije reč o Beleru, ko ga hebe, već o kolegama blogerima i sunarodnicima koji ga doživljavaju kao dobrotvora.
martin_krpan martin_krpan 20:17 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Vojislav Stojković
martin_krpan
Stojkoviću, stvarno odakle ovakvo klinačko loženje. Kao svi imaju nešto lično protiv Blera. Bilo šta je bilo, desilo se šta se desilo, idemo dalje. Bler je u tom trenutku radio ono što je bilo u trendu i što bi svako drugi na njegovom mjestu uradio.

Nije reč o Beleru, ko ga hebe, već o kolegama blogerima i sunarodnicima koji ga doživljavaju kao dobrotvora.


Nek bude šta hoće, to je njegovo demokratsko pravo. Šta, recimo Blair sa fondacijom pokloni 50 mio. funti za liječenje djece u Srbiji, i šta, hoćeš onda reći: neka hvala, ne treba.

freehand freehand 20:25 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Nek bude šta hoće, to je njegovo demokratsko pravo. Šta, recimo Blair sa fondacijom pokloni 50 mio. funti za liječenje djece u Srbiji, i šta, hoćeš onda reći: neka hvala, ne treba.

Džukac je prvo napravio stostruko veću materijalnu štetu. Pa napravio nenadoknadivu štetu ubijanjem. Trovanjem i zračenjem osakatio generacije koje dolaze.
O kakvih jebenih 50 miliona čega ti pričaš?
martin_krpan martin_krpan 20:30 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

freehand
Nek bude šta hoće, to je njegovo demokratsko pravo. Šta, recimo Blair sa fondacijom pokloni 50 mio. funti za liječenje djece u Srbiji, i šta, hoćeš onda reći: neka hvala, ne treba.

Džukac je prvo napravio stostruko veću materijalnu štetu. Pa napravio nenadoknadivu štetu ubijanjem. Trovanjem i zračenjem osakatio generacije koje dolaze.
O kakvih jebenih 50 miliona čega ti pričaš?


Kažem, bilo šta je bilo. Da li bi odbio novac od Blera za liječenje stotinu djece kojoj bi materijalna pomoć bila potrebna? DA/NE?
alselone alselone 20:32 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Kažem, bilo šta je bilo. Da li bi odbio novac od Blera za liječenje stotinu djece kojoj bi materijalna pomoć bila potrebna? DA/NE?


martin_krpan martin_krpan 20:38 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

alselone
Kažem, bilo šta je bilo. Da li bi odbio novac od Blera za liječenje stotinu djece kojoj bi materijalna pomoć bila potrebna? DA/NE?




Znači odbio bi.
alselone alselone 20:40 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Znači odbio bi.


Ma da, kako ti kazes. Samo nastavi, krenulo te.
alselone alselone 20:44 26.02.2015

Re: Mali Veliki Brajovic...

Mada nije da jahanje naopacke nema tradiciju medju Srbljima.


Jeste. Moj pokojni deda je navijao za Vojvodinu, zvanicno, kada ga neko pita. A nezvanicno fudbal nije uopste pratio. Sto za Vojvodinu? Pa zato da bi mogao da se raspravlja u kafani i sa zvezdasima i partizanovcima. To je jahanje naopacke. I tu bi negde i trebalo da stane, da se ne mesa u politiku i ozbiljnije stvari.
zilikaka zilikaka 20:46 26.02.2015

Re: šta kažu drugi



Pa baš, vala.

Nego, videste li večeras temu na dnevniku RTS, i izjavu vrlog nam kolege povodom iste?

...ako ikad jeste, taj sad stvarno ne bira.
martin_krpan martin_krpan 20:55 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

alselone
Znači odbio bi.


Ma da, kako ti kazes. Samo nastavi, krenulo te.


Šta ne možeš izustiti, steglo se srce. Gadna situacija a, zdravstvo totalno trulo - nema ni osnovnih sredstava za rad, željezara se ne može ni za džaba dati, primoran si da sjediš sa Tompsonom i Merčepom a Blaira da moljakaš za know how.
alselone alselone 20:57 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Šta ne možeš izustiti, steglo se srce. Gadna situacija a, zdravstvo totalno trulo - nema ni osnovnih sredstava za rad, željezara se ne može ni za džaba dati, primoran si da sjediš sa Tompsonom i Merčepom a Blaira da moljakaš za know how.


Ne mogu da izustim i sedim da Tomsonom i Marcepom, ja? Jesi to pio previse sirupa za kasalj?
martin_krpan martin_krpan 21:00 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

alselone
Šta ne možeš izustiti, steglo se srce. Gadna situacija a, zdravstvo totalno trulo - nema ni osnovnih sredstava za rad, željezara se ne može ni za džaba dati, primoran si da sjediš sa Tompsonom i Merčepom a Blaira da moljakaš za know how.


Ne mogu da izustim i sedim da Tomsonom i Marcepom, ja? Jesi to pio previse sirupa za kasalj?


Šta misliš o onima koji sa takvima sjede?
alselone alselone 21:02 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Šta misliš o onima koji sa takvima sjede?


Divni su Djuro, rodicu im petoro dece.
predatortz predatortz 21:04 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

alselone
Šta misliš o onima koji sa takvima sjede?


Divni su Djuro, rodicu im petoro dece.


martin_krpan martin_krpan 21:16 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

alselone
Šta misliš o onima koji sa takvima sjede?


Divni su Djuro, rodicu im petoro dece.


Evo drago mi je što se i predator uključio. Na temi NATO predator je pokazao čvrstu racionalnost i meni je bilo drago da tako rezonuje čovjek koga je NATO direktno bombardovao. I u suštini ta NATO dinamika sa tog bloga je glavna dinamika u Srbiji. Da li je moralnije žrtvovati ideal pravde za dobrobit većine građana ili je moralnije žrtvovati budućnost cijelog društva zbog mitomanskog osjećaja pravde?
alselone alselone 21:17 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Da li je moralnije žrtvovati ideal pravde za dobrobit većine građana ili je moralnije žrtvovati budućnost cijelog društva zbog mitomanskog osjećaja pravde?


Drago mi je da nastavljas, ovo je zaista zabavno. Dakle, zakljucili smo da je nebiranje Blera za savetnika zrtvovanje buducnosti celog naroda. Idemo dalje. Sta jos imas mudro za nas?

Takodje, zakljucili smo da kada (ti) se neko smeje to je ukljucivanje u razgovor. Divno.
predatortz predatortz 21:28 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Na temi NATO predator je pokazao čvrstu racionalnost i meni je bilo drago da tako rezonuje čovjek koga je NATO direktno bombardovao.


Predator je onda rekao što je Keri nedavno potvrdio:

Srbija je na liniji vatre!

Dakle, nikakva neutralnost, kojoj se mnogi ovde nadaju, nije moguća.
To što neki misle da je dovoljno da Skupština Srbije usvoji neki dokument o neutralnosti, ne znači da će drugi tu neutralnost da poštuju.

Srbija je nedavno potpisala IPAP, najiši oblik partnerstva koji zemlja nečlanica može da ima sa NATO.

Naše okruženje nam nameće pravac u kojem se možemo i moramo kretati.

No, ne bih ponovo da objašnjavam očigledno, pa da opet prolazim 'toplog zeca' od meni dragih ljudi kao što je to bilo prošli put.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:58 26.02.2015

Re: šta kažu drugi

Vojislav Stojković
Tako je bilo i ovoga puta u diskusiji glede tvog dobrotvora. Tako je bilo i onomad glede naše diskusije o crnogorskoj naciji, gde sam se nadao da razgovaram sa intelektualcem koji razume metafore i duhovitost, pa naveo da su Crnogorci nastali od jednog srpskog rebra. Tad si mi prikačio etiketu "šovena" koji prebrojava tvoja krvna zrnca. Mislio sam da je to slučajni nesporazum, kasnije, a i ovoga puta, sam se uverio da nije.

Симпатично.
Осим што је лаж.
Никакве ту духовитости није било.
Твој је хумор дрвен, уштогљен, мудросеран.
Ти си написао оно што мислиш. И што си десетину пута од тада на један или други начин поновио.
Слободно ме заобиђи, с тим твојим понудама за јебање. И Калимеро филозофијом.
blogovatelj blogovatelj 03:59 27.02.2015

Re: šta kažu drugi

Многи у Блеровој матичној земљи "победници" мисле да је он злочинац. Шта ћемо са тиме?


E dobro, ako oni misle. Ja znam da mnogi misle da je Mladić zločinac, a isto tako znam da mnogi misle da je Tači zločinac. Šta ćemo sa time?
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:24 27.02.2015

Re: šta kažu drugi

blogovatelj
Многи у Блеровој матичној земљи "победници" мисле да је он злочинац. Шта ћемо са тиме?


E dobro, ako oni misle. Ja znam da mnogi misle da je Mladić zločinac, a isto tako znam da mnogi misle da je Tači zločinac. Šta ćemo sa time?


"Релативизатор" је твој патроним (да посрбим израз 'средње име'). Да ли ти ипак мислиш да постоји неки неспорни ратни злочинац, напр. Хитлер, Ајман или Павелић?

Рекао си:
Ratni zlocinci su uvek na porazenoj strani. Istorija kaze da je tako bilo uvek i svuda. Tako je i sada.


У праву си утолико што јесте лакше пораженог прогласити за злочинца (генерале Младића, Крстића, Лазаревића, Павковића), него победника (Кларка), али постоји злочин који је неспоран. Тако, многи мисле да су злочини бомбардовање цивила у Дрездену или нуклеарни напад на Хирошиму и Нагасаки, без обзира што су их починили победници.

Британија није изгубила рат, али упркос томе, у тој земљи-победници, многи мисле да је Блер ратни злочинац. Те људе нико не плаћа, нити имају било какву другу корист од тога што исказују такво мишљење, и утолико та оптужба има неупоредиво већу тежину од оптужби оних који живе од промовисања неког свог мишљења или "мишљења" и који су од њега направили каријеру.

blogovatelj blogovatelj 16:15 27.02.2015

Re: šta kažu drugi

У праву си утолико што јесте лакше пораженог прогласити за злочинца (генерале Младића, Крстића, Лазаревића, Павковића), него победника (Кларка), али постоји злочин који је неспоран. Тако, многи мисле да су злочини бомбардовање цивила у Дрездену или нуклеарни напад на Хирошиму и Нагасаки, без обзира што су их починили победници.


Super.
Jel bi ti lakse bilo ako bih ti rekao da zlocinci pobednici nikada nece videti zatvora?
Kao da sam ja kriv sto je Bler na slobodi, otprilike tako se ponasas. Voleo bih ja i njega i Klintona videti na robiji, ali znam da se to nece desiti.
Zakon je toljaga. Toljaga je u njihovim rukama. Vidim da ti se to ne dopada, ali sto se pre priviknes na tu bolnu cinjenicu lakse ce ti biti, jer je mozes promeniti jedino ako je tvoja toljaga veca.
A nije. Probo Sloba, pa se usro.
Pusti gnjidu Vucica da odradjuje prljave poslove. Zamisli kako je tek njemu kad legne u krevet uvece pa se poprica sa samim sobom? Kako nevoljno sebi priznaje da je govno.
martin_krpan martin_krpan 20:32 27.02.2015

Re: šta kažu drugi

Pusti gnjidu Vucica da odradjuje prljave poslove. Zamisli kako je tek njemu kad legne u krevet uvece pa se poprica sa samim sobom? Kako nevoljno sebi priznaje da je govno.


Vučić jeste govno ali ne zbog ovoga. Stavljati sebe van diskursa govana je klinački neokomunizam. To je njegov posao koji je veoma odgovoran, a svaki odgovoran posao je gutanje velike količine govana. Svaki posao na tržištu, a Vučićev posao jeste posao na tržištu, podrazumjeva prljavštinu i veliku količinu raznih govana, a kada popričaš sa samim sobom i shvatiš da si govno, onda ili ideš ili te vode psihijatru. U nekim sistemima takvu uslugu pokriva osiguranje a u nekim ne.
highshalfbooze highshalfbooze 23:42 25.02.2015

xXx

Danas se osećam tužno i poraženo.

Kako li su se osećali ministar policije i ministar pravosuđa koji su slušali predavanje čoveka koji je pravosnažno osuđen u Srbiji na robiju od 20 godina?

Sigurno nisu imali muda za ovako nešto
urbana_gerila urbana_gerila 00:40 26.02.2015

Re: xXx

highshalfbooze
Danas se osećam tužno i poraženo.

Kako li su se osećali ministar policije i ministar pravosuđa koji su slušali predavanje čoveka koji je pravosnažno osuđen u Srbiji na robiju od 20 godina?

Sigurno nisu imali muda za ovako nešto


pitao bih tebe imaš li ti muda za građansko hapšenje dok sve vreme oko kluba poslanika defiluju vozila britanske ambasade.

ono - bježmo, njih je dvojica a mi smo sami!
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:06 26.02.2015

Re: xXx

pitao bih tebe imaš li ti muda za građansko hapšenje dok sve vreme oko kluba poslanika defiluju vozila britanske ambasade.


Мислим да у Србији нажалост не постоји институција "грађанског хапшења", али ако би постојала, не знам шта би са тиме имала возила британске амбасаде: београдска улица је српска територија (као што је улица испред еквадорске амбасаде у Лондону британска територија).

Наравно проблем јесте у одсуству cojones, али ипак је пре свега у одсуству система вредности и принципа.
urbana_gerila urbana_gerila 16:16 26.02.2015

Re: xXx

principessa_etrusca
pitao bih tebe imaš li ti muda za građansko hapšenje dok sve vreme oko kluba poslanika defiluju vozila britanske ambasade.


Мислим да у Србији нажалост не постоји институција "грађанског хапшења", али ако би постојала, не знам шта би са тиме имала возила британске амбасаде: београдска улица је српска територија (као што је улица испред еквадорске амбасаде у Лондону британска територија).

Наравно проблем јесте у одсуству cojones, али ипак је пре свега у одсуству система вредности и принципа.


dolazim do zaključka da nisi fan alana forda, inače bi shvatila da sam ironičan.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:44 26.02.2015

Re: xXx

dolazim do zaključka da nisi fan alana forda, inače bi shvatila bi da sam ironičan.


Извини, иронија ми је промакла пошто је за мене цела ситуација са Блером сасвим надреална, напр. ово:

Aleksandra Joksimović, direktorka Centra za spoljnu politiku, kaže za “Blic” da bi Srbija i do sada mnogo brže napredovala da je bila u stanju da se odupre negativnim komentarima ovakve vrste.

- U modernom svetu se angažuju savetnici koji mogu lobirati i pomoći zemlji, i to je model funkcionisanja modernog sveta, Toni Bler je bez svake dileme čovek koji ima ogromno iskustvo i uticaj u međunarodnoj zajednici, a argumentacija 1999. je potpuno retrogradna - kaže Joksimovićeva.


ИЗВОР
cgubg cgubg 17:53 26.02.2015

Re: xXx

Aleksandra Joksimović, direktorka Centra za spoljnu politiku

Da se brze-bolje preporuci. Profesorka klavira, kompetentna taman koliko i onaj keramicar.
mlinarslavko mlinarslavko 17:54 26.02.2015

Re: xXx

Zato je Aleksandra Joksimovic direktorka, cega vec, prima dobru platu i ladi ....
highshalfbooze highshalfbooze 17:58 26.02.2015

Re: xXx

Aleksandra Joksimović, direktorka Centra za spoljnu politiku, kaže za “Blic” da bi Srbija i do sada mnogo brže napredovala da je bila u stanju da se odupre negativnim komentarima ovakve vrste.

Gospađa je to verovatno naučila na nekom partijskom koledžu za menadžment.
A istina je da će te onaj ko te jednom zajebao, zajebati opet čim mu ukažeš šansu. I uzeće, naravno, i pare koje mu nudiš.
alselone alselone 23:55 25.02.2015

A

Jebiga.


------------
Spiridon Spiridon 06:04 26.02.2015

Re: A

alselone
Jebiga.


------------


E moj alselone sta sta si docekao ... ali nema veze, bitno je da se ucutka Spira i njegovi nepopularni blogovi. Ne zelim nikoga ovim da uvredim ali koliko god me naljutilo ono sa komentarima i grckom, toliko ovo sa Blerom izaziva sazalenje. Mojne samo da mi kazes da te i za ovo zabole (mada bi to preporucio svakome ko i malo razmislja svojom glavom)

Uostalom, sve ce to narod pozlatiti ...
alselone alselone 08:22 26.02.2015

Re: A

Mojne samo da mi kazes da te i za ovo zabole (mada bi to preporucio svakome ko i malo razmislja svojom glavom)


Ne kazem, ovo me ipak boli, o nama se radi. Vredja mi zdrav razum dovoditi planetarnog zlocinca (sve i da nije nas bombardovao) za nekog konsultanta vlade. Mislim, cemu pored toliko lobista na svetu, je l' moguce da niko drugi ne moze da nam pomogne u lobiranju u USA. Cini mi se da je sve to Vucicu prijateljski sugerisano u krugovima u kojima se krece i da je njegov manevarski prostor jako suzen. Ali ako je tolika gnjida da makar nije mogao odbiti Blera za savetnika onda mi ovde nemamo sta da trazimo. A i nisam daleko od misljenja da nam se namerno naturaju svi koji su nam dali po picci da nam se pokaze koliko smo jadni. Sto me i ne cudi od Engleza.

Jedna trunka svetslosti postoji tu, ako mogu tako da razumem, a mozda je samo slucajnost. Nadam se da je Vucic odlucio da izabere Ameriku kao strateskog partnera u ponudi USA, EU i Rusija. Rusija je srednjerocno najslabiji moguci partner, EU je puna nacista koji se vode i istorijom, krvlju i tlom tako da smo tu uvek treca liga bez obzira sta uradili a u Americi samo dolar igra ulogu tako da su oni em najjaci partner em si sa njima na cistom - daj im sta im treba i to je to, nema pozadinskih namera, nema naturanja Pape, smatranja slovena za stoku itd. A svakako ce traziti isto ili slicno kao i ostali.
Spiridon Spiridon 08:45 26.02.2015

Re: A

Jedna trunka svetslosti postoji tu


slazem se sa tobom. Ako vec neko mora da ispadne sisa (sto je u nasem slucaju neminovnost, da se ne lazemo) onda bolje da to bude vec dokazana sisa. Znaci pustiti ih da zavrse sta su zapoceli.

jedino sto tu smeta je to sto oni to nece uraditi besplatno. Jel si video sliku one u patikama od 900 evra ...

idealna situaci ja bi bila da ovi sadasnji podmeste bulju i prime ga od amera onako do balcaka dok ne prodje ova situacija sa Rujama, a da posle odgovaraju za sva sranja koja su napravili.

Oni to zasluzuju.
milisav68 milisav68 09:00 26.02.2015

Re: A

alselone
u Americi samo dolar igra ulogu tako da su oni em najjaci partner em si sa njima na cistom

Da, sa kaubojima si uvek načisto, i njihova prva ponuda* je uvek najbolja.

*Ponuda koja ne može da se odbije.
freehand freehand 09:06 26.02.2015

Re: A

milisav68
alselone
u Americi samo dolar igra ulogu tako da su oni em najjaci partner em si sa njima na cistom

Da, sa kaubojima si uvek načisto, i njihova prva ponuda je uvek najbolja.

Kauboji ne daju ponude.
urbana_gerila urbana_gerila 09:10 26.02.2015

Re: A

freehand
milisav68
alselone
u Americi samo dolar igra ulogu tako da su oni em najjaci partner em si sa njima na cistom

Da, sa kaubojima si uvek načisto, i njihova prva ponuda je uvek najbolja.

Kauboji ne daju ponude.


uzmi ili ostavi je, takođe, ponuda.
milisav68 milisav68 09:10 26.02.2015

Re: A

freehand
milisav68
alselone
u Americi samo dolar igra ulogu tako da su oni em najjaci partner em si sa njima na cistom

Da, sa kaubojima si uvek načisto, i njihova prva ponuda je uvek najbolja.

Kauboji ne daju ponude.

Ispravio sam, tj dodao.

alselone alselone 09:23 26.02.2015

Re: A

Da, sa kaubojima si uvek načisto, i njihova prva ponuda* je uvek najbolja.

*Ponuda koja ne može da se odbije.


Pa da, ako vec ne moze da se odbije ne treba se kurcati da se pokusa odbiti. Da smo sa njima igrali od pocetka devedesetih siguran sam da bi smo danas imali vise i bolje bili pozicionirani.
hajkula1 hajkula1 09:50 26.02.2015

Re: A

milisav68

alseloneu Americi samo dolar igra ulogu tako da su oni em najjaci partner em si sa njima na cistom Da, sa kaubojima si uvek načisto, i njihova prva ponuda* je uvek najbolja.*Ponuda koja ne može da se odbije.



A svakako ostaneš bez glave, bilo kad odradiš posao, bilo da ga odbiješ.
alselone alselone 09:51 26.02.2015

Re: A

Ako vec neko mora da ispadne sisa (sto je u nasem slucaju neminovnost, da se ne lazemo) onda bolje da to bude vec dokazana sisa. Znaci pustiti ih da zavrse sta su zapoceli.


Karma. I meni se svidja taj momenat.

Mada, to su ljudi bez obrazai i ideologije, zeljni samo vlasti (kao Slobek), radice sta god samo da se uzveru i ostanu na vlasti. Tako da ne mislim da njih mnogo jedi to sto sada rade kontra od onoga sto su radili devedesetih.

Jel si video sliku one u patikama od 900 evra ...

Jesam. Odvratne su patike. Zajebavam se. Ja to vidim kao direktnu uvredu.
alselone alselone 09:52 26.02.2015

Re: A

A svakako ostaneš bez glave, bilo kad odradiš posao, bilo da ga odbiješ.


Mislim da vam je dramatizacija malo pregolema.
milisav68 milisav68 10:09 26.02.2015

Re: A

hajkula1
A svakako ostaneš bez glave, bilo kad odradiš posao, bilo da ga odbiješ.

Ma jok, bitno je da poštuješ dogovor, a niko ti ne brani da se cenkaš u startu.
freehand freehand 10:12 26.02.2015

Re: A

milisav68
hajkula1
A svakako ostaneš bez glave, bilo kad odradiš posao, bilo da ga odbiješ.

Ma jok, bitno je da poštuješ dogovor, a niko ti ne brani da se cenkaš u startu.

Znaš neki primer u kome je neko "dobio ponudu" i u kome je "poštovan dogovor"?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana