Budućnost| Kultura| Ljubav| Mediji| Porodica

banovanja na blogu b92

Srđan Fuchs RSS / 07.03.2015. u 13:45

evo, pošto me već drugi put banovalo kod Druga Dart Vejdera, moram da dovedem ovu praksu u pitanje.

images?q=tbn:ANd9GcR0mXiz2rYAkpEgRKCsilZ-KhA0jZ4jC8_cRZ7XFDOrQONQ5JMN7w

net forma komunikacije na b92, barem koliko je meni poznato, je počela u najmračnijoj godini novije srpske državnosti, nakon bombardovanja 1999. cilj te komunikacije je bio da se okupimo na Mreži, a uzev u obzir da je ceo svet umrežavan otprilike u to doba, komunikacija je imala i praktičnu stranu, osavremenjenje javne polemike u majčici Srbiji, a sve u nameri da se oslobodi javna reč i koliko toliko usmeri svest u zemlji barem u pravcu nadanja - ako već ne i u delatni život u liberalnoj demokratiji zapadnog tipa - da je sloboda od Miloševića dosežna.

svašta nešto smo prošli kroz tu javnu polemiku u prethodnih deceniju ipo, i kusur: od otvorene mržnje desničarskih sajtova tipa serbijan kafea ili stormfronta, do stelarne čitanosti polovinom prve dekade Trećeg Milenijuma, i do neke vrste degradacije i smeštanja na marginu društva, pa recimo a zašto ne bi - zahvaljujući negdašnjim comrades-now-turned-to-the-serbian-style-authoritarians, poput Druga Darta Vejdera....

no, kako bilo, duhovni otac bloga, Deki Restak, jedared je lepo primetio da, "ako želiš da učestvuješ u net-komunikaciji na devedeset dvojci, moraš biti mazohista". kako je ovo tačno samo bilo?! najnegativnije kada moraš trpeti, i o tome se već raspravljalo, da te anonimni ljudi tovare kojekakvim pseudopsihološkim izlivima mržnje. takođe izluđuje kada se sa ljudima pogrešno razumeš u startu - tu su mi posebno na tapetu inžinjerci, recimo, suzbijene ili nepostojeće emocionalne inteligencije; i onda iz nesporazumevenog starta vi se čašćavate ovim i onim predrasudnim etiketama?! shvatam, nismo svi te sreće da budemo na istom nivou sklada između visoke i dobre - nemanipulativne - inteligencije, ali barem ne moramo uskraćivati jedni drugima slobodu izražavanja, danas, duboko u XXI veku! ko zna, možda baš emocionalnim vežbama anonimni ljudi pređu iz sopstvene mrzovolje, ksenofobije, adelfofobije (!); u neku svetliju, radosniju, pa možda čak i ljubavniju unutarnju egzistenciju, uprkos teskobnim vremenima u kojima živimo!

 

u to ime, May the True Force Prevail! 



Komentari (547)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 14:08 08.03.2015

Re: banovanje po blogovima je sasvim ok

vrabac_u_steni


banuj vraBca, srđanee, srđanee, srđaneee!!!
predatortz predatortz 14:13 08.03.2015

Re: banovanje po blogovima je sasvim ok


da, nešto sam od jutros nadrndan.


Udri brigu na veselje.
Težak je ovo datum, valja to izdržati...
dddoca dddoca 02:24 09.03.2015

Re: banovanje po blogovima je sasvim ok

Veoma često je teško za čitanje kada je latinica bez dijakritika, još i bez velikih slova na početku rečenice, pa još kad su pasusi od 10+ redova (B, I i U se skoro i ne koriste)... Vrlo naporno. Ćirilica se mnogo lakše prati.
Mislim, ja sve ovo kao pasivni konzument Bloga B92.
Svaki n-ti (10<n<20) blog - izjave zahvalnosti na temu kako pravilno ubaciti Youtube video.
A najbesmislenija su dosadna prepucavanja u raznim oblicima.
Time Bandit Time Bandit 16:57 08.03.2015

i banovanje je za ljude

primetno je da blogeri vise volu (cene) banovnje od ozbiljnijih i poznatijih autora, PP je upropastio ovo mesto tj postavio ga tamo gde treba da bude
gedza.73 gedza.73 17:44 08.03.2015

Re: i banovanje je za ljude

primetno je da blogeri vise volu (cene) banovnje od ozbiljnijih i poznatijih autora, PP je upropastio ovo mesto tj postavio ga tamo gde treba da bude

mene je jedan VIP bloger banovao za navek (što kažu babe) a na PP (posle banovanja) smo se dosta korektno ispričali. Palo je tu još poneko od ovih ili onih ali ništa što bi se po zlu pamtilo.

A kad te odbanuju... Kao skidanje uskih cipela. Sreća, sreća, rados'.


Little darling, the smiles returning to the faces
Little darling, it seems like years since it's been here
Time Bandit Time Bandit 18:43 08.03.2015

Re: i banovanje je za ljude

da, to kažem, neka normalizacija ipak

zadnji put sam banovao kvazi programersku grupu (4 prog plus dve pridružene budale)
a da se niko nije pobunio na PP, izveli su jedan mali IP denial desant i to je bilo to
a_jovicic a_jovicic 18:45 08.03.2015

Žurka

Auuu bre koja ovde žurka a ja se tamo kod Krleta čudim gde ste

Nego da lanem tamo nešto oštrije pa da i mene neko banuje (Krle je baš lak na obaraču)?

I stvarno im bezveze ova VIP-neVIP segregacija ... toliko mi interesantnih blogova promaklo zato što nisu na "glavnoj strani"
hajkula1 hajkula1 19:02 08.03.2015

Re: Žurka

a_jovicic
Auuu bre koja ovde žurka a ja se tamo kod Krleta čudim gde ste

Nego da lanem tamo nešto oštrije pa da i mene neko banuje (Krle je baš lak na obaraču)?

I stvarno im bezveze ova VIP-neVIP segregacija ... toliko mi interesantnih blogova promaklo zato što nisu na "glavnoj strani"



Mene je banovao kada sam linkovala sliku nekadašnjeg direktora DS, kako drži pištolj u ruci pri otimanju zaplenjene barže s naftom. To je bilo poznato javnosti, sam borbeni direktor je pričao o tome u bar 2 emisije na TV a ja sam samo htela da Krleta i ostale blogere podsetim. Pa ako žudiš da te banuje, samo ga podseti na malverzacije članova DS pri privatizaciji i poslovanju.
gedza.73 gedza.73 19:56 08.03.2015

Re: Žurka

a_jovicic
Auuu bre koja ovde žurka a ja se tamo kod Krleta čudim gde ste

Jes' otišli ste na derbi pa se čudite otkud baklje, suzavac, pendreci i šutka.
POLITIKA
Dva Vučića
Nebojsa Krstic 06.03.2015. u 20:59
KOMENTARI: 435


Milutin Milošević Milutin Milošević 21:53 08.03.2015

Re: Žurka

Čitanost: 11462


Izgleda da su botovi dobili zadatak da pažljivo prate izlaganja, reaguju ako bude potrebno i ocene prijemni
a_jovicic a_jovicic 22:24 08.03.2015

Re: Žurka

gedza.73
a_jovicic
Auuu bre koja ovde žurka a ja se tamo kod Krleta čudim gde ste

Jes' otišli ste na derbi pa se čudite otkud baklje, suzavac, pendreci i šutka.
POLITIKA
Dva Vučića
Nebojsa Krstic 06.03.2015. u 20:59
KOMENTARI: 435



Kakva crna šutka ... ovo bi ZEMLJOTRES!

Da nije Toma dobio vezu na društvenim mrežama?!?
G.Cross G.Cross 22:27 08.03.2015

Re: Žurka

Milutin Milošević
Čitanost: 11462


Izgleda da su botovi dobili zadatak da pažljivo prate izlaganja, reaguju ako bude potrebno i ocene prijemni


Gazda, siguran sam da znas da na socijalnim mrezama ne vlada normalna distribucija (Gausova kriva) nego Eksponencijalna distribucija ( takozvana Rich gets Richer distribucija (kao na NY berzi )).

To objasnjava zasto Krle ima 11.000 citanja i jednu preporuku.

Ali koga jos interesuje teorija kompleksnosti...
angie01 angie01 22:31 08.03.2015

Re: Žurka

Gazda, siguran sam da znas da na socijalnim mrezama ne vlada normalna distribucija (Gausova kriva) nego Eksponencijalna distribucija ( takozvana Rich gets Richer distribucija (kao na NY berzi )).


hebote, covece, zamisli sad da ovo procita toma,... nemas mislosti!



To objasnjava zasto Krle ima 11.000 citanja i jednu preporuku.


zato sto taguje svoje blogove recima koje se cesto traze, ovaj je tagovan sa Aleksandar Vucic, pa kaci na ostale profile koje ima na mrezama...taj rad.
G.Cross G.Cross 22:40 08.03.2015

Re: Žurka


zato sto taguje svoje blogove recima koje se cesto traze, ovaj je tagovan sa Aleksandar Vucic, pa kaci na ostale profile koje ima na mrezama...taj rad.


Sto ce reci "Rich gets richer".

Osoba sa 1000 prijatelja na fejsbuku je mnogo vise likely da dobije novog prijatelja nego osoba sa 100 prijatelja (network theory)
Vrlo interesentana area...za ljude koje hoce da razumeju kako market (ukljucujujuci PR market) u stvari radi...
angie01 angie01 22:51 08.03.2015

Re: Žurka

Sto ce reci "Rich gets richer".


tagujes blog sa- ceca raznatovic ili Biljana Srbljanovic,...pa sad ti vidi koliko ljudi ukucava ta imena:)

ili stavis link na twitter i preporucis, pa nek svako klikne da vidi o cemu se radi,...mislim, legalno je:)
G.Cross G.Cross 23:00 08.03.2015

Re: Žurka

angie01
Sto ce reci "Rich gets richer".


tagujes blog sa- ceca raznatovic ili Biljana Srbljanovic,...pa sad ti vidi koliko ljudi ukucava ta imena:)

ili stavis link na twitter i preporucis, pa nek svako klikne da vidi o cemu se radi,...mislim, legalno je:)


Vazno je koliko ljudi imas u "base network" (sto bi se reklo prva generacija).

Ja imam 5 ljudi na fejsbuku kao prijatelje (moja porodica) i nemam Twiter.

I super mi je.. Pravim pare na drugi nacin. I ne kazem da nije u redu praviti pare na ovaj nacin.
tyson tyson 23:51 08.03.2015

Re: Zloba i pakost

To objasnjava zasto Krle ima 11.000 citanja i jednu preporuku.

OK, te preporuke malo kompenzuju stvar, mada 11.000 čitanja ipak boli...

A i komplikovana ti je ta teorija brate; mora da su ipak botovi u pitanju, to mi je lakše da razumem.


8c_competizione 8c_competizione 06:45 09.03.2015

Re: Žurka

i ocene prijemni


care
Spiridon Spiridon 09:43 09.03.2015

Re: Žurka

To objasnjava zasto Krle ima 11.000 citanja


pa to je jako lose, ja sam za blog "Jezivi svrab u predelu prepona" imao citanost 25,169 a kada smo Edi i ja objavili Sansonjerku brojka je bila 301,994.

Ne zelim ovim da kazem da je to sto ja "pisem" zanimljivo, vec da je ono sto Krstic objavljuje jako dosadno. Njegova popularnost se sastoji u tome sto se slucajno u datom trenutku nasao u Divljanovom drustvu, a njegova glupost u tome sto to nije umeo da ceni.
Njemu ni sad nije jasno o kakvom se coveku radilo. Verovatno veruje da su se Idoli raspali zato sto je njemu, Krsticu, ponestalo inspiracije.
princi princi 10:16 09.03.2015

Re: Žurka

Spiridon
To objasnjava zasto Krle ima 11.000 citanjapa to je jako lose, ja sam za blog "Jezivi svrab u predelu prepona" imao citanost 25,169 a kada smo Edi i ja objavili Sansonjerku brojka je bila 301,994.Ne zelim ovim da kazem da je to sto ja "pisem" zanimljivo, vec da je ono sto Krstic objavljuje jako dosadno. Njegova popularnost se sastoji u tome sto se slucajno u datom trenutku nasao u Divljanovom drustvu, a njegova glupost u tome sto to nije umeo da ceni. Njemu ni sad nije jasno o kakvom se coveku radilo. Verovatno veruje da su se Idoli raspali zato sto je njemu, Krsticu, ponestalo inspiracije.


Vidis da umes kad hoces, :). I ja isto Krletu (a i drugima) mogu oprostiti glupost, ali ne mogu dosadu.
alselone alselone 10:27 09.03.2015

Re: Žurka

To su ti politicari (iako Krlo tvrdi da nije). U stanju je da godinama pise nesto sto se prakticno nikome ne svidja (po broju preporuka) i zbog cega ga gomila ljudi ovde sto zajebava, sto pljuje, sto ignorise. I nista. Teraj dalje.

Treci put kada bih napisao nesto sto procita 11000 ljudi a samo jedan kaze da mu se svidja dok me "blogojavnost" napusava zbog toga - otisao bih. Tu se razlikujemo i tu se razlikuju politicari od nepoliticara. (Ne, ja ne zelim da Krle ode i ne teram ga).
Spiridon Spiridon 10:33 09.03.2015

Re: Žurka

I ja isto Krletu (a i drugima) mogu oprostiti glupost, ali ne mogu dosadu.


samo da dodam

Opasnost takodje vreba kad postanes los kao tvoji imitatori.

nisam siguran sta sam ovim zeleo da kazem ali mi zvuci dobro ...
freehand freehand 10:39 09.03.2015

Re: Žurka

Ovo je super! Sad može da se ostvari sjajan rezulktat u čitanosti i lajkovima jednim kratkim ali jebitačnim "zašto čitam i komentarišem nečitljive i dosadne tekstove koji nisu za čitanje i komentar".
princi princi 10:40 09.03.2015

Re: Žurka

alselone
To su ti politicari (iako Krlo tvrdi da nije). U stanju je da godinama pise nesto sto se prakticno nikome ne svidja (po broju preporuka) i zbog cega ga gomila ljudi ovde sto zajebava, sto pljuje, sto ignorise. I nista. Teraj dalje. Treci put kada bih napisao nesto sto procita 11000 ljudi a samo jedan kaze da mu se svidja dok me "blogojavnost" napusava zbog toga - otisao bih. Tu se razlikujemo i tu se razlikuju politicari od nepoliticara. (Ne, ja ne zelim da Krle ode i ne teram ga).


Mislim da je tu problem u onoj dihotomiji bloga koju smo vec pominjali. Neki ljudi dolaze ovde da se zajebavaju, ponesu peskire kao na plazu, poneko se, boga mi, i skine, a drugi dolaze dead serious, dressed to kill, sa brief tasnama, na posao: promovisu sebe, svoj posao, kafanu, politicke aktivnosti, dobijaju poene tamo negde, kod sponzora, ortaka, moguceg politickog ili finansijskog pokrovitelja. Mislim da je tu i kljuc aktivnosti nekih blogera i njihovog annoying stava: kljuc je da se o njima sto vise pise, nije bitno sta, samo da budu u centru paznje.
princi princi 10:49 09.03.2015

Re: Žurka

freehand
Ovo je super! Sad može da se ostvari sjajan rezulktat u čitanosti i lajkovima jednim kratkim ali jebitačnim "zašto čitam i komentarišem nečitljive i dosadne tekstove koji nisu za čitanje i komentar".


Mislim da gresis. Krletovi tekstovi su se citali zbog njega a ne zbog kvaliteta tekstova. Kako je poceo da gusi sa Vucicem, cini mi se da su mu i citanost a i broj preporuka u padu (obaska sto je omjer pljuvackih komentara znacajno narastao). Na koncu, to je lako kvantifikovati. Ima par za(b)ludelih koji padaju na njegovo srednjeskolsko pesnistvo, ali mislim da su ga ljudi uglavnom procitali (osim onih profesionalaca koji ga pretezno koriste za sopstvenu promociju, prakticnom primenom flogging a dead horse principa).
Spiridon Spiridon 10:54 09.03.2015

Re: Žurka

Ovo je super! Sad može da se ostvari sjajan rezulktat u čitanosti i lajkovima jednim kratkim ali jebitačnim "zašto čitam i komentarišem nečitljive i dosadne tekstove koji nisu za čitanje i komentar".


varas se, to moze da prodje jednom. Ako ekipa otkrije da iza pompeznog naslova stoji slab tekst, gubis kredibilitet.

evo da ti pomognem malo kako bi ja iskoristio "jebitacan" naslov(ako dozvolis)

Na primer muce te hemoroidi (ili neka politicka nepravda) ali ne nalazis resenje i zelis svoju muku da podelis sa drugima i eventualno naletis na dobar savet.

Ako napises "problemi sa hemoroidima" u naslovu, tesko da ce vise od 1,000 ljudi to procitati i eventualno ti napisati neki savet.

Zato lepo udaris naslov:
"Transkripti najvaznijih privatnih poruka sa bloga B92 - Super poverljivo"

onda alselone udje kod tebe na blog, ti se lepo izvinis i kazes da te muka naterala to da uradis i pocnes:

Jutros kad sam imala nuzdu bolilo me uzas dole i poslije 1h i dalje me peklo i bolio Kad sam dosla kuci vidim da se na izlazu cmara nalazi neka guta plavkasla i duza E sad ja sam prije 4 godine imala tromozu hemoroida i 2 puta su me rezali Sad me strah da od ovog hemoroida ne budeopet isto Sta da radim Imala sam prije 1 mjesec problema sa stolicom i onda sam to regulisala zadnjih 2-3 sedmice pijem puno vode i stolicu imam najmanje 2 puta dnevno ali normalnuu Zato mi nije jasno odakle mi sad hemoroid Molim vas dajte neki savjet poludit cu vise Kako se rijesiti vanjskih hemoroida i sta ako opet ne daj boze dodje do njegove tromboze Uzasno me stra Hvala unaprijed


poenta je da budes iskren, originalan i postignes cilj (ali ne po svaku cenu)

ja bar to tako vidim

angie01 angie01 10:54 09.03.2015

Re: Žurka

nesto sto procita 11000 ljudi


e, da,...ima i onaj detalj, ko se preporucuje na prvoj strani sajta,... neki blogeri, ma kako nesto dobro, aktuelno i zanimljivo napisali, nikada ne dospeju u taj kvadratic za preporucivanje, neki jedan dan, a neki, kao Krle, su stalno tamo nakaceni- valjda sto je poznat, ili sto kaze uprvo ono sto treba,...za razliku od ovih skrivenih.
freehand freehand 10:56 09.03.2015

Re: Žurka

princi
freehand
Ovo je super! Sad može da se ostvari sjajan rezulktat u čitanosti i lajkovima jednim kratkim ali jebitačnim "zašto čitam i komentarišem nečitljive i dosadne tekstove koji nisu za čitanje i komentar".


Mislim da gresis. Krletovi tekstovi su se citali zbog njega a ne zbog kvaliteta tekstova. Kako je poceo da gusi sa Vucicem, cini mi se da su mu i citanost a i broj preporuka u padu (obaska sto je omjer pljuvackih komentara znacajno narastao). Na koncu, to je lako kvantifikovati. Ima par za(b)ludelih koji padaju na njegovo srednjeskolsko pesnistvo, ali mislim da su ga ljudi uglavnom procitali (osim onih profesionalaca koji ga pretezno koriste za sopstvenu promociju, prakticnom primenom flogging a dead horse principa).

Verovatno grešim. Ali mi je opet krajnje neobična potreba da se i po njemu kao karakteru i po njegovim blogovima (postovima, jebi se Vrabac ) pljucka i prducka naokolo istovremeno bivakujući tamo kod njega uz obilno iznošenje sopstvenog mišljenja, i to opet o njegovoj ličnosti, karakteru i motivima javnog činodejstvovanja.

Posebna je tek priča o mudracima koji uvek znaju kad je autor na svom blogu promašio temu.
freehand freehand 10:59 09.03.2015

Re: Žurka

Na primer muce te hemoroidi ali ne nalazis resenje i zelis svoju muku da podelis sa drugima i eventualno naletis na dobar savet.

Na primer nemam problema sa hemoroidima, ali ti možeš slobodno. Makar uz ono Tajsonovo "Pitam za druga".
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:00 09.03.2015

Re: Žurka

alselone


Treci put kada bih napisao nesto sto procita 11000 ljudi a samo jedan kaze da mu se svidja


Ma sta vam je, ne cita njegove blogove 11 hiljada ljudi, to je broj citanja, ne broj citalaca.
On uvek zauzme neki "kontra" stav koji provocira citaoce i onda oni udju u rasprave, sto cini da umesto da covek dodje jednom, on dodje vise pita, nevezano da li pise ili samo cita. Te rasprave vrlo brzo uteraju broj komentara u stotine sto samo dodatno privlaci ljude da ga procitaju (rich gets richer), i tako...

Nista specijalno.

a_jovicic a_jovicic 12:27 09.03.2015

Re: Žurka ... Neko nas posmatra

Anonimni Pojedinac
alselone


Treci put kada bih napisao nesto sto procita 11000 ljudi a samo jedan kaze da mu se svidja

Ma sta vam je, ne cita njegove blogove 11 hiljada ljudi, to je broj citanja, ne broj citalaca.
On uvek zauzme neki "kontra" stav koji provocira citaoce i onda oni udju u rasprave, sto cini da umesto da covek dodje jednom, on dodje vise pita, nevezano da li pise ili samo cita. Te rasprave vrlo brzo uteraju broj komentara u stotine sto samo dodatno privlaci ljude da ga procitaju (rich gets richer), i tako...

Ma valjda koriste cookie-je i slične tracking fore ... Sumnjam da im svaka poseta stranici sa iste mašine povećava brojač.

Nego ima jedna suludija stvar ... Onomad kad napisah blog o Eboli, posle nedelju dana dobacih nekako do 90-tak preporuka. Danas vidim da ih imam 471 !?!

Ko to čita (a i preporučuje) blogove post-mortem?!?


EDIT: Izgleda da imaju neku žešću bug-činu u sistemu ... I preporuke na komentare se vremenom (tj. posle zatvaranja bloga) umnožavaju neobjašnjivo mnogo.
cult cult 12:50 09.03.2015

Re: Žurka

to je broj citanja, ne broj citalaca.


to je broj ip adresa sa kojih je pristupano nekom blogu.
Statcounter broji ukupne pristupe stranici (svakim rifrešom bi povećao cifru poseta za 1) i broji jedinstvene posete (ip adresa bez obzira na broj pristupa stranici sa iste).
Ono što tamo piše su, dakle, jedinstvene posete.
To opet ne znači da je bilo 11 000 različitih čitalaca. Neko je pristupao s kućnog kompa, pa ujutru s posla itd...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:18 09.03.2015

Re: Žurka

To opet ne znači da je bilo 11 000 različitih čitalaca

uh, ovo mi je već neverovatan podatak. to znači, da je krlov blog, čitalo 11 960 ip adresa i broj raste. dobro, računamo da postoje blog manijaci, koji pristupaju blogu od kuće, sa posla i preko mobilnog - to je i dalje veliki broj klikova.

nije da razumem, ali mi je makar malo jasnije:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:29 09.03.2015

Re: Žurka

+ oko nekih životnih istina. sa ovim saznanjem, mi je konačno razjašnjena koncepcija uticajnih blogera ili tviteraša (ova dva, u nekim slučajevima, idu u paketu). što bi rekao jedan moj ortak, prilikom mokrenja sa nadvožnjaka; "nije fora ko dalje baci, već ko bolje šara."



tyson tyson 14:14 09.03.2015

Re: Žurka

pa to je jako lose, ja sam za blog "Jezivi svrab u predelu prepona" imao citanost 25,169 a kada smo Edi i ja objavili Sansonjerku brojka je bila 301,994.

To su bila druga vremena, drugi blog B92. Drugačiji su i ljudi obitavali na blogu, a naročito su bivali posećeni i komentarisani zajebantski blogovi anonimusa (iako je Blog B92 nastao kao VIP). Pitanje je i kako su tada brojane posete blog postovima.

Pogledaj pak čitanost tekstova danas; ko dobaci do 5000 taj je super-čitan.

S te strane, čitanost Krstićevih blogova bi trebalo da nanosi dodatan bol onima koji ga ne podnose.

Čak i Milutin može svoju teoriju o SNS botovima i aktivistima da okači mačku o rep; blog povodom smrti Vlade Divljana imao je još i više čitalaca od prethodnog, političkog.


Na stranu to što emocije koje Krstić izaziva kod određenog broja ljudi klize u patologiju.


tyson tyson 14:17 09.03.2015

Re: Žurka

Treci put kada bih napisao nesto sto procita 11000 ljudi a samo jedan kaze da mu se svidja dok me "blogojavnost" napusava zbog toga - otisao bih.

Zar neko uopšte broji te glupave "preporuke"?!

Ko uopšte klikće na "Preporuči"?! Na komentare još i nekako, ali na osnovni tekst... Meni bar to uopšte nije ama baš nikakva navika, ne znam ni čemu služi (dočim kod komentara bar može malo da iznervira autorove neistomišljenike ).


stefan.hauzer stefan.hauzer 14:36 09.03.2015

Re: Žurka

S te strane, čitanost Krstićevih blogova bi trebalo da nanosi dodatan bol onima koji ga ne podnose.

Krlo je od svog imena, izgradio ozbiljan brend. Očigledno je kako on ume da proda svoj proizvod. I meni je čitav taj fenomen Nebojša Krstić na internetu, veoma zanimljiv; nadam se - kako se, nikad neće umoriti od bloga. Mislim, da drži ovo mesto relevantnim.
angie01 angie01 14:52 09.03.2015

Re: Žurka

blog povodom smrti Vlade Divljana imao je još i više čitalaca od prethodnog, političkog.




sto je i logicno- prvo sto je najavio taj blog, svuda gde je registrovan, pa postoji velika verovatnoca da su ljudi zainteresovani sta ce nekadasnji kompanjon iz grupe da kaze o Vladi, s obizorm da je, od raspada Idola o njemu ruzno govorio- pa i ovde na blogu,...a i tagovao je tekst sa Vladimir Divljan, pa sad, svako ko je trazio bilo kakvu info o Vladi,....
cult cult 16:06 09.03.2015

Re: Žurka

stefan.hauzer
To opet ne znači da je bilo 11 000 različitih čitalaca

uh, ovo mi je već neverovatan podatak. to znači, da je krlov blog, čitalo 11 960 ip adresa i broj raste. dobro, računamo da postoje blog manijaci, koji pristupaju blogu od kuće, sa posla i preko mobilnog - to je i dalje veliki broj klikova.

nije da razumem, ali mi je makar malo jasnije:)


šer je moćna stvar.
fb, tviter.
virality, jel.

Zato se i Kralj Sunce stalno osvrće na mrežje po konferencijama za štampu.
U obe svoje pojavnosti, kao foton i kao talas.
cult cult 16:08 09.03.2015

Re: Žurka

Zar neko uopšte broji te glupave "preporuke"?!


jbt, Tajsone, nihilizam reloaded : )
tyson tyson 16:24 09.03.2015

Re: Žurka

jbt, Tajsone, nihilizam reloaded : )

Pa ozbiljni smo ljudi; bar ja volim tako da nas doživljavam. Kakve bre "preporuke", ko na to uopšte obraća pažnju; koga je briga?!



(OK, vidim da ipak postoje ljudi koje to baš dotiče, pa broje, evidentiraju, pamte i predstavljaju kao nešto bogznakako bitno; krstim se i levom i desnom. Osnovna škola reloaded )


stefan.hauzer stefan.hauzer 16:43 09.03.2015

Re: Žurka

Osnovna škola reloaded

Meni ovaj blog opako dobar. Ne mislim na inicijalni tekst, nego na komentare. Otkrio sam da, pored toga što je ovo mesto zaboravljeno od B92, na njega dolazi (pre svega zahvaljujući Krlu) skoro 12 hiljada ip adresa.
tyson tyson 16:53 09.03.2015

Re: Žurka

Otkrio sam da, pored toga što je ovo mesto zaboravljeno od B92,

Da, definitivno.

Samoregulišuća kolonija zaboravljenih, skoro kao eksperiment ludih naučnika.


st.jepan st.jepan 17:14 09.03.2015

Re: Žurka

nesto sto procita 11000 ljudi

Prepolovi to.
U cilju povečanja čitanosti i relevantnosti bloga, svako "čitanje" se od augusta prošle godine broji kao dva čitanja.
Provereno.
JJ Beba JJ Beba 17:30 09.03.2015

Re: Žurka

a drugi dolaze dead serious, dressed to kill, sa brief tasnama, na posao: promovisu sebe, svoj posao, kafanu, politicke aktivnosti, dobijaju poene tamo negde, kod sponzora, ortaka, moguceg politickog ili finansijskog pokrovitelja. Mislim da je tu i kljuc aktivnosti nekih blogera i njihovog annoying stava: kljuc je da se o njima sto vise pise, nije bitno sta, samo da budu u centru paznje.

i zaboravio si da dodaš da ti koji idu na blog kao na posao uglavnom dejstvuju pod svojim punim imenima i prezimenima te da su zapenili u vapaju da se mi anonimusi (koji nemamo pravo da njihove stavove kritikujmeo jer smo anonimni i krijemo se iza nikova i avatara) dakle, zaurlavaju da se razotkrijemo u golotinji svoja imena, i svoje avatare zamnimo ID fotkama :))
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:56 09.03.2015

Re: Žurka

Samoregulišuća kolonija zaboravljenih, skoro kao eksperiment ludih naučnika.


Rekao bih, da se ovde stvorio oblik autokorekcije. Mnogi ljudi su korigovali svoje ponašanje, na nivo prihvatljivosti. Svaki bloger koji komentariše na ovom mestu ogromnog je ega i uvek je u pravu ;bez izuzetka. Blogeri bi se opisali najbolje, kao tvrdoglavi (me too), a ipak se pokazuje dovoljno pristojnosti da ovo mesto funkcioniše bez moderacije:)

8c_competizione 8c_competizione 19:33 09.03.2015

Re: Žurka

Njegova popularnost se sastoji u tome sto se slucajno u datom trenutku nasao u Divljanovom drustvu, a njegova glupost u tome sto to nije umeo da ceni.
Njemu ni sad nije jasno o kakvom se coveku radilo. Verovatno veruje da su se Idoli raspali zato sto je njemu, Krsticu, ponestalo inspiracije.


genijalan odgovor
tyson tyson 19:49 09.03.2015

Re: Žurka

genijalan odgovor

A ja pak verujem da bi i pokojni Divljan, koliko god ne bio u dobrim odnosima s Krstićem, na ovaj i slične nastupe da može danas rekao "ako možete, nemojte me više braniti; hvala".


kick68 kick68 00:27 10.03.2015

Re: Žurka

pa ujutru s posla itd...

Srbijo, majko!
a_jovicic a_jovicic 00:42 10.03.2015

Re: Žurka

tyson
jbt, Tajsone, nihilizam reloaded : )

Pa ozbiljni smo ljudi; bar ja volim tako da nas doživljavam. Kakve bre "preporuke", ko na to uopšte obraća pažnju; koga je briga?!

(OK, vidim da ipak postoje ljudi koje to baš dotiče, pa broje, evidentiraju, pamte i predstavljaju kao nešto bogznakako bitno; krstim se i levom i desnom. Osnovna škola reloaded )

Pa neki mislili da se na osnovu toga dobija "autorski" ... al' čudni su putevi moderatorski
hajkula1 hajkula1 15:06 10.03.2015

Re: Žurka

princi
alselone
To su ti politicari (iako Krlo tvrdi da nije). U stanju je da godinama pise nesto sto se prakticno nikome ne svidja (po broju preporuka) i zbog cega ga gomila ljudi ovde sto zajebava, sto pljuje, sto ignorise. I nista. Teraj dalje. Treci put kada bih napisao nesto sto procita 11000 ljudi a samo jedan kaze da mu se svidja dok me "blogojavnost" napusava zbog toga - otisao bih. Tu se razlikujemo i tu se razlikuju politicari od nepoliticara. (Ne, ja ne zelim da Krle ode i ne teram ga).


Mislim da je tu problem u onoj dihotomiji bloga koju smo vec pominjali. Neki ljudi dolaze ovde da se zajebavaju, ponesu peskire kao na plazu, poneko se, boga mi, i skine, a drugi dolaze dead serious, dressed to kill, sa brief tasnama, na posao: promovisu sebe, svoj posao, kafanu, politicke aktivnosti, dobijaju poene tamo negde, kod sponzora, ortaka, moguceg politickog ili finansijskog pokrovitelja. Mislim da je tu i kljuc aktivnosti nekih blogera i njihovog annoying stava: kljuc je da se o njima sto vise pise, nije bitno sta, samo da budu u centru paznje.



Neki ne čitaju a komentarišu.
noboole noboole 01:57 09.03.2015

.

Ljudi, vi niste normalni oko cega se cimate.
8c_competizione 8c_competizione 06:47 09.03.2015

Re: .

Ljudi, vi niste normalni oko cega se cimate.


ovo ambivalentno stanje kvazi duhovnog mira je bas ono sto i Vucicevoj i DB (i nekada DSovoj) masineriji odgovara

cek bre, to je sve ista masinerija
tyson tyson 12:23 09.03.2015

Re: .

ovo ambivalentno stanje kvazi duhovnog mira je bas ono sto i Vucicevoj i DB (i nekada DSovoj) masineriji odgovara

A ambivalentno stanje duhovnog mira se ogleda u odbijanju da se uzbuđuje i raspravlja oko banovanja na blogu b92?

Pa treba onda zahvaliti blogerima lakim na okidaču jer aktivno doprinose borbi protiv tajnog projekta Vučića i DB (i nekada DSovoj) tako što nerviraju sirote komentatore i ne daju njihovom duhu da zapadne u ambivalentno stanje duhovnog mira.

Ali ne vidim kako se u tu konstrukciju uklapa jedan Krstić zbog čijeg banovanja je i ovaj blog post nastao i koji koliko vidim uspešno uzburkava duhove blogera već godinama. Na čijoj je on strani, za koga radi...?


freehand freehand 14:11 09.03.2015

Re: .

Na čijoj je on strani, za koga radi...?

Po potrebi: u zavisnosti od toga šta konkretnom blogeru treba za CV i tu priliku.
No bez obzira za koga trenutno radi svi stalkeri, trolovi i hejteri bacaju preporuke, fejvove i lajkove jedni drugima, nevezano za to da li ga jedni mrze zato što piše o Komiži umesto o Idolima, drugi zato što piše o Idolima umesto o Tadiću, a treći zato što piše o Vučiću umesto o Komiži.

Krstić Ujedinitelj.
blogovatelj blogovatelj 14:24 09.03.2015

Re: .

Na čijoj je on strani, za koga radi...?


Radio je bio za Tadića.
Sad piše za Naše novine i gleda ne bil' se nekako uglavio na budžet, negde blizu Vladi ako je ikako moguće. Zar se to ne vidi iz njegovih blogova?
tyson tyson 16:39 09.03.2015

Re: .

Radio je bio za Tadića.
Sad piše za Naše novine i gleda ne bil' se nekako uglavio na budžet, negde blizu Vladi ako je ikako moguće. Zar se to ne vidi iz njegovih blogova?

Pa, kao takav bi, po teoriji koja je inicirala ovaj mali razgovor, trebalo da bude deo projekta Vučićeve i DB (i nekada DSove) mašinerije stvaranja i održavanja ambivalentnog stanja kvazi duhovnog mira (vidi gore), jer to je sve ista mašinerija (ibid.)

A on, sve suprotno!

To me, kao što rekoh, zbunjuje pa očekujem od autora teorije da ljubezno malo objasni.

Uzgred, kao što rekoh i kod dotičnog na blogu, u mogućnosti je da sa cirka dva telefonska poziva sredi sebi to famozno uglavljivanje na budžet (uzgred, ni kod Tadića nije bio na budžetu) naročito kada znamo da se i kurta i murta na taj budžet kod le Roi-Soleil uvalio - čuh negde 12000 ljudi od kad su preuzeli vlast - SNS-u i onako nedostaje kadrova. Ali, kao što znamo, na budžetu i dalje nije. Zato ne verujem da mu je to cilj, mada me u principu baš briga, nisam od onih kojima je Krstić Nebojša opsesija.


tyson tyson 16:41 09.03.2015

Re: .

Krstić Ujedinitelj.

Kao što rekoh, neke stvari koje su se pojavile po internetu (a i ovde) poslednjih dana su patološka mržnja, IMHO.


cult cult 17:15 09.03.2015

Re: .

Zar se to ne vidi iz njegovih blogova?


Težnja za relevantnošću se vidi.
Biti objavljivan, odštampan, i tako u tom smislu.
Dok sam ga pratio na tviteru, čak i svaki tvit koji bi mu informer i slični objavili, on slika i kači.
Ne kažem da ne bi voleo da ga pomiluje Kralj Sunce i postavi za savetnika, ali ambicije su mu više publicističke
tyson tyson 17:25 09.03.2015

Re: .

Težnja za relevantnošću se vidi.
Biti objavljivan, odštampan, i tako u tom smislu.
Dok sam ga pratio na tviteru, čak i svaki tvit koji bi mu informer i slični objavili, on slika i kači.
Ne kažem da ne bi voleo da ga pomiluje Kralj Sunce i postavi za savetnika, ali ambicije su mu više publicističke

Pa, to je legitimno. Mislim, šta je u tome loše...? Ako se već neko usmerio u tom, publicističko-relevantnom pravcu, iz kojih god pobuda.


cult cult 17:31 09.03.2015

Re: .

nisam se vrednosno određivao.
Samo šta mi se čini da je težnja.

freehand freehand 17:34 09.03.2015

Re: .

tyson
Težnja za relevantnošću se vidi.
Biti objavljivan, odštampan, i tako u tom smislu.
Dok sam ga pratio na tviteru, čak i svaki tvit koji bi mu informer i slični objavili, on slika i kači.
Ne kažem da ne bi voleo da ga pomiluje Kralj Sunce i postavi za savetnika, ali ambicije su mu više publicističke

Pa, to je legitimno. Mislim, šta je u tome loše...? Ako se već neko usmerio u tom, publicističko-relevantnom pravcu, iz kojih god pobuda.



Pa čudno je malo, ovde svi inače pišu za sebe i za svoju dušu. I onda to drže pod jastukom, da niko ne vidi.

A broj čitanja, redovno i u kontinuitietu kao da ipak govori nešto i o toj relevantnosti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:44 09.03.2015

Re: .

Težnja za relevantnošću se vidi.


Upravo.
Rekao bih, da Krlo živi od broja klikova. Što je sasvim legitimno i čini ga relevantnim. Svako ko ima toliku publiku, ima pravo i na relevantnost - bez obzira, šta ko mislio o njemu.
cult cult 17:53 09.03.2015

Re: .

A broj čitanja, redovno i u kontinuitietu kao da ipak govori nešto i o toj relevantnosti.


Ovo bi obradovalo Noletovog kera kad bi imao takve ambicije. Čitanost mu veća od celog ovog bloga sa svim njegovim lumenima.
Karleušinu relevantnost da ne pominjem...

Fenomenalno je to što je Krle bio u uskom krugu jedne ekipice koja je dobar broj godina vladala Srbijom i svojim (ne)činjenjem je sjebala suštinski i do srži, pa nam onda na grbaču navalila ovaj polusvet koji će vladati dok se ne raspadnemo kao društvo.
A sad u dokolici super podjebava pisanijama u dužoj i kraćoj formi sve one na čijem je sjebavanju u zdravlju i veselju radio.
Nekom je to relevantno, neko nije. Nekom do jaja, nekom muka.
Iz različitih pobuda ljudi pišu i čitaju.
8c_competizione 8c_competizione 19:46 09.03.2015

Re: .

A on, sve suprotno!


oces u 100 maraka da ce da mu padne poziv za savetnika

jedino sto bi moglo da pojebe to (a nije petao) jeste da je ova diskusija na blogu urodila plodom i diskreditovala smrdu

za nekog ko

nisam od onih kojima je Krstić Nebojša opsesija


visis prilicno mnogo na blogu koji se Krsticem bavi
8c_competizione 8c_competizione 19:47 09.03.2015

Re: .

iz kojih god pobuda


upravo je tu i Catch 22
8c_competizione 8c_competizione 19:49 09.03.2015

Re: .

Fenomenalno je to što je Krle bio u uskom krugu jedne ekipice koja je dobar broj godina vladala Srbijom i svojim (ne)činjenjem je sjebala suštinski i do srži, pa nam onda na grbaču navalila ovaj polusvet koji će vladati dok se ne raspadnemo kao društvo.
A sad u dokolici super podjebava pisanijama u dužoj i kraćoj formi sve one na čijem je sjebavanju u zdravlju i veselju radio.
Nekom je to relevantno, neko nije. Nekom do jaja, nekom muka.
Iz različitih pobuda ljudi pišu i čitaju.


za ovo imas pice od mene

tyson tyson 19:57 09.03.2015

Re: Ogledalo

oces u 100 maraka da ce da mu padne poziv za savetnika

Naivan si ako misliš da se to tako dešava. Jako naivan.

jedino sto bi moglo da pojebe to (a nije petao) jeste da je ova diskusija na blogu urodila plodom i diskreditovala smrdu

Još si naivniji ako miliš da je blog b92 danas relevantan za bilo šta, a naročito ako misliš da se bogznakako prati u vrhu vlasti.

za nekog ko

nisam od onih kojima je Krstić Nebojša opsesija


visis prilicno mnogo na blogu koji se Krsticem bavi

E? A ja mislio da je ovo blog post o banovanju na blogu B92? Gde opsesivci ne mogu da odole a da se tu i tamo ne pozabave svojom, jel'da, opsesivnom temom: Krstić Nebojšom.


freehand freehand 20:19 09.03.2015

Re: .

Ovo bi obradovalo Noletovog kera kad bi imao takve ambicije. Čitanost mu veća od celog ovog bloga sa svim njegovim lumenima.

Ne čitam Noletovog kera, niti me interesuje gde i šta piše, mada priznajem da bi me rajcalo kako to čini.
Ali me definitivno interesuje kako je Noletov ker došao u priču o relevantnosti čoveka koji javno iznosi svoje stavove - kakvi god da su - i paćenika koji za njim trče i stalkuju, pljuju i bljuju, sve tvrdeći da ni on ni mesto na kome se tako ovaploćuju nisu relevantni?

Fenomenalno je to što je Krle bio u uskom krugu jedne ekipice koja je dobar broj godina vladala Srbijom i svojim (ne)činjenjem je sjebala suštinski i do srži, pa nam onda na grbaču navalila ovaj polusvet koji će vladati dok se ne raspadnemo kao društvo.
A sad u dokolici super podjebava pisanijama u dužoj i kraćoj formi sve one na čijem je sjebavanju u zdravlju i veselju radio.
Nekom je to relevantno, neko nije. Nekom do jaja, nekom muka.
Iz različitih pobuda ljudi pišu i čitaju.

A glup kakav je verovatno je pomislio da nema nosa i inteligencije koja bi ga u takvom nepočinstvu provalila i raskrinkala!
Kakav luzer...
8c_competizione 8c_competizione 20:22 09.03.2015

Re: Ogledalo

Naivan si ako misliš da se to tako dešava. Jako naivan.


covek se upire svim snagama

no mozda si u pravi, opekao se Vucic jednom zbog blogera
cult cult 20:35 09.03.2015

Re: .

Ali me definitivno interesuje kako je Noletov ker došao u priču


Pa, pomenuo si popularnost kao osnov relevantnosti.
Mene taj argument asocirao na tviter pratioce Noletovog kera.
Životinjica ima respektabilan broj čitalaca.
Kako je i šta kuče tvitalo, u taj tehnički deo, nisam ulazio.
Zapanjen sam bio brojem pratilaca.

Ima i gore od toga. Razne nekakve voditeljke, cuce, cane, cice, sve to narod prati, čita, guta.

Ne znam, meni se ne čini da time ni cuca ni noletov ker ne postaju relevantni.
Moguće da nisam u pravu.

cult cult 20:38 09.03.2015

Re: .

A glup kakav je verovatno je pomislio da nema nosa i inteligencije koja bi ga u takvom nepočinstvu provalila i raskrinkala!


pa, rekoh: iz različitih pobuda ljudi čitaju.
Sebe, recimo, ubrajam u čiste mazohiste.
freehand freehand 20:42 09.03.2015

Re: .

Pa, pomenuo si popularnost kao osnov relevantno

Nisam. Pomenuli su ga drugi, pretpostavljam zavidni i ljubomorni.
Meni je samo smešno da broj čitanja i broj komentara kao jedan od potencijalnih pokazatelja relevantnosti nipodaštavaju neki koji bi pristali na razne oblike mazo tretmana za tih tričavih jedanaest hiljada čitanja i petstotinak komentara.
što se pak Noletovog kučeta tiče - frapantno je da ljudi prate i pozitivno ocenjuju i koze na štiklama, lemure, a bogami i vampire poput izvesnog Slobodana Miloševića.
freehand freehand 20:44 09.03.2015

Re: .

cult
A glup kakav je verovatno je pomislio da nema nosa i inteligencije koja bi ga u takvom nepočinstvu provalila i raskrinkala!


pa, rekoh: iz različitih pobuda ljudi čitaju.
Sebe, recimo, ubrajam u čiste mazohiste.

Ja bih to u disklejmer, da se ne zajebe neko pa pomisli da te interesuje i da ga smatraš relevantnim.
cult cult 20:51 09.03.2015

Re: .




Nisam. Pomenuli su ga drugi, pretpostavljam zavidni i ljubomorni.


Ok. Verovatno sam pogrešno razumeo ovo:

A broj čitanja, redovno i u kontinuitietu kao da ipak govori nešto i o toj relevantnosti.


Što se tiče težnje za popularnošću, ljudi su različiti.
Kad vidiš na kakve vrste samoponiženja su neki ljudi spremni za malo trivijalne pažnje, mučno bude za gledati. Naročito kad prođe transfer blama i prevlada ona neka tužna kiselost.
niccolo niccolo 20:51 09.03.2015

Re: .

frapantno je da ljudi prate i pozitivno ocenjuju i koze na štiklama, lemure, a bogami i vampire poput izvesnog Slobodana Miloševića.

Није то ништа, ено Вучко данас качио оног робота што пичи по Марсу. Има одличне твитове човек (тј. робот).
freehand freehand 22:34 09.03.2015

Re: .

Ok. Verovatno sam pogrešno razumeo ovo:

Ma jok, samo si propustio da kažeš da si krenuo iz sredine.
Priča o relevantnosti, popularnosti, broju čitanja, komentara pa i preporuka krenula je malo ranije.
No ok je, cilj uvek nekako opravda i sredstvo i način.
Kad vidiš na kakve vrste samoponiženja su neki ljudi spremni za malo trivijalne pažnje, mučno bude za gledati. Naročito kad prođe transfer blama i prevlada ona neka tužna kiselost.

Dabre, zvuči opako, polupesnički a svako svog dušmanina može da prepozna. Dobro sročeno. Nekako me se uvek najviše dojmi taj transfer blama: stručno, a poetski!
cult cult 23:28 09.03.2015

Re: .

Priča o relevantnosti, popularnosti, broju čitanja, komentara pa i preporuka krenula je malo ranije.


Moguće. Ja sam pominjao samo slikanje svakog tvita objavljenog u novinama, pa kačenje na tviter. To je toliko čudno ponašanje, da sam se uvek pitao šta je okidač. I nije Krlo usamljen u tome.



transfer blama


Ne znam je l termin zajeban, ali osećaj jeste.
NNN NNN 00:30 10.03.2015

Re: .

zato što piše o Idolima

Je l' stvarno nekad Krstić pisao o Idolima?
Stvarno pitam, možda mi je promaklo, pošto verovatno nisam pročitao cela sabrana dela...

Edit: Pod "Idolima" mislim na VIS, a ne njegovo premijersko visočanstvo (zbog toga i jeste veliko "I'')
tyson tyson 19:46 10.03.2015

Re: .

Je l' stvarno nekad Krstić pisao o Idolima?

Jeste.


reanimator reanimator 10:00 09.03.2015

...

Kud krenuh da pravim retrospektivu, došao sam do poražavajućeg otkrića : za osam godina dva banovanja na jedan dan (Margita, jer sam je zamolio i Maksimović, jer nisam morao ni da zamolim, sam je prepoznao želju)!?
I jedno brisanje, jer sam se zezao na temu koja se uz malo mašte mogla povezati sa terorističkim napadima na kule u New Yorku i time valjda povredio osećanja porodica vatrogasaca.
libkonz libkonz 10:15 09.03.2015

Re: ...

došao sam do poražavajućeg otkrića

Nisam ni ja puno bolji: Senta, Krle, uredništvo i Stošić, sve po jednom, s tim da je Stošićev ban bio na jedan sat tako da ga ne bih ni primetio da nije on sam napisao da me je banovao.
Banovao sam samo jednom, Macu22, na jedan tekst, jer je nešto gadno vređala čini mi se Hrvate.

reanimator reanimator 10:17 09.03.2015

Re: ...

Senta, Krle, uredništvo i Stošić

Dobar ti CV..zvuči ko da si bio na meti zemunskog klana :)
Spiridon Spiridon 10:35 09.03.2015

Re: ...

..
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:48 09.03.2015

Re: ...

meni je supermod redovno brisao troll; a posle bi mi poslao poruku, u fazonu, je l' moraš na svakom prokletom blogu da kačiš muziku? neki od autora to ne vole.



karagaća znam da si tii
NNN NNN 12:33 09.03.2015

Re: ...

za osam godina dva banovanja na jedan dan (Margita, jer sam je zamolio i Maksimović, jer nisam morao ni da zamolim, sam je prepoznao želju)!?
I ja sam te jednom banovao na dan, čisto da ti učinim plezir (kakvo banovanje - takvo i sećanje ),
mogao bih da te banujem nekad pre nego što stigneš da ostaviš prvi komentar, da osetiš malo tvrdo!


reanimator reanimator 12:51 09.03.2015

Re: ...

I ja sam te jednom banovao na dan, čisto da ti učinim plezir

Da jbt, ladno sam zaboravio :)
Ako sam još negde izmolio kaznu, da mi se kaže, pa da dopunim biografiju. Msm, još dve prijave i počeću da se predstavljam ko povratnik
princi princi 14:20 09.03.2015

Re: ...

Stošić

Covece, legenda! Dijabola na kvadrat. FMladenovic je malo dete za njega. Uzgred, meni je uvek impresivno kako se dijabole lako prepoznaju medjusobno. Nepogresivo. Nema, jbg, genetika.
blogovatelj blogovatelj 14:28 09.03.2015

Re: ...

Stošić


E, on i onaj Tibor Jona me nisu banovali, ali su me tako prostački izvređali da sam sam prestao da idem kod njih jer nisam mogao da verujem da neko može da bude toliko govno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:38 09.03.2015

Re: ...

nisam mogao da verujem da neko može da bude toliko govno.

zar nismo svi, ponekad, ispadali govna na ovom mestu?
angie01 angie01 15:55 09.03.2015

Re: ...


E, on i onaj Tibor Jona me nisu banovali, ali su me tako prostački izvređali da sam sam prestao da idem kod njih jer nisam mogao da verujem da neko može da bude toliko govno.




o Boze, ti koji samo ides okolo i seruckas i to ekstremno blentavo po ljudima, ono, ne kapiras osnovne stvari, ali zato samodopadljivo vredjas one koji ti se ne uklapaju u palanacku matricu.

Stosic je jedan od iskrenijih ljudi koji su ovde razmenjivali misljenja, a Tibor Jona je najveci car koji je pisao na blgu b92,( pored Downgreetera i trenera).

...al kapiram da ti to ne razumes.
niccolo niccolo 16:21 09.03.2015

Re: ...

za osam godina dva banovanja na jedan dan (Margita, jer sam je zamolio

Mislim da nas je tad zajedno banovala...

Maksimović

E to je već dostignuće. Mis'im, on toliko često piše da je uspeh biti banovan kod njega...
mariopan mariopan 16:28 09.03.2015

Re: ...

libkonz
došao sam do poražavajućeg otkrića

Nisam ni ja puno bolji: Senta, Krle, uredništvo i Stošić, sve po jednom, s tim da je Stošićev ban bio na jedan sat tako da ga ne bih ni primetio da nije on sam napisao da me je banovao.
Banovao sam samo jednom, Macu22, na jedan tekst, jer je nešto gadno vređala čini mi se Hrvate.


Оно био Стошићев блог "На мом блогу да не долазе..."

cult cult 16:36 09.03.2015

Re: ...

a Tibor Jona je najveci car koji je pisao na blgu b92,


Ocu Životiću aka Joni Tiboru fenomenalno leži i kratka forma.
Brate, kad ga Chadda inspiriše kakve su to bravure po tviteru.
tyson tyson 16:47 09.03.2015

Re: ...

Stosic je jedan od iskrenijih ljudi koji su ovde razmenjivali misljenja, a Tibor Jona je najveci car koji je pisao na blgu b92,( pored Downgreetera i trenera).

Ako mi je dozvoljeno da primetim, iz moje perspektive Stošić je tako... budala koja tu činjenicu odbija da prihvati (a tko bi inače?), a Jona T. ima ozbiljan problem samoljublja, dečko nije u stanju da podnese ni najmanju kritiku i reakcije su mu najblaže rečeno agresivne, a imao je i adolescentski trip biti različit po svaku cenu.

Mada obojica nedostaju ovde, kao i plejada drugih ljudi. Svi oni su činili Blog B92 onim što je nekada bio (olim inclyti...).

princi princi 16:55 09.03.2015

Re: ...

a Jona T. ima ozbiljan problem samoljublja, dečko nije u stanju da podnese ni najmalju kritiku i reakcije su mu najblaže rečeno agresivne, a imao je i adolescentski trip biti različit po svaku cenu.

Dobar je Jonja bio. Malo zabudalio na libertarijansku stranu, ali jako duhovit i bistar decko bio. A Stosic je skroz druga sfera u odnosu na Jonju. Esencijalna budala. Verovatno dobar, ali sigurno budala.
libkonz libkonz 20:28 09.03.2015

Re: ...

Downgreeter

On meni baš deluje kao mračan lik, Jona egocentrik, Stošić...
Jbg, Stošić baš fali ovde.
Meni je najneverovatniji lik Sentinel. Kad ne priča o Crnoj Gori/Crnogorcima milina je čitati šta piše.
Hoćemo da nastavimo da tračarimo?
qqriq qqriq 20:40 09.03.2015

Re: ...

Оно био Стошићев блог "На мом блогу да не долазе..


pa šećer!

cassiopeia cassiopeia 20:40 09.03.2015

Re: ...

libkonz
Hoćemo da nastavimo da tračarimo?


Ja sam načisto prOpala Nikad me niko nije banovao. Par puta mi odleteli komentari, al' ban da popijem...nikad. Pih.
predatortz predatortz 20:52 09.03.2015

Re: ...

cassiopeia
libkonz
Hoćemo da nastavimo da tračarimo?


Ja sam načisto prOpala Nikad me niko nije banovao. Par puta mi odleteli komentari, al' ban da popijem...nikad. Pih.


Da nisam banovan kod nekih likova - ne bih sebe mogao u ogledalu da gledam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana