Budućnost| Kultura| Ljubav| Mediji| Porodica

banovanja na blogu b92

Srđan Fuchs RSS / 07.03.2015. u 13:45

evo, pošto me već drugi put banovalo kod Druga Dart Vejdera, moram da dovedem ovu praksu u pitanje.

images?q=tbn:ANd9GcR0mXiz2rYAkpEgRKCsilZ-KhA0jZ4jC8_cRZ7XFDOrQONQ5JMN7w

net forma komunikacije na b92, barem koliko je meni poznato, je počela u najmračnijoj godini novije srpske državnosti, nakon bombardovanja 1999. cilj te komunikacije je bio da se okupimo na Mreži, a uzev u obzir da je ceo svet umrežavan otprilike u to doba, komunikacija je imala i praktičnu stranu, osavremenjenje javne polemike u majčici Srbiji, a sve u nameri da se oslobodi javna reč i koliko toliko usmeri svest u zemlji barem u pravcu nadanja - ako već ne i u delatni život u liberalnoj demokratiji zapadnog tipa - da je sloboda od Miloševića dosežna.

svašta nešto smo prošli kroz tu javnu polemiku u prethodnih deceniju ipo, i kusur: od otvorene mržnje desničarskih sajtova tipa serbijan kafea ili stormfronta, do stelarne čitanosti polovinom prve dekade Trećeg Milenijuma, i do neke vrste degradacije i smeštanja na marginu društva, pa recimo a zašto ne bi - zahvaljujući negdašnjim comrades-now-turned-to-the-serbian-style-authoritarians, poput Druga Darta Vejdera....

no, kako bilo, duhovni otac bloga, Deki Restak, jedared je lepo primetio da, "ako želiš da učestvuješ u net-komunikaciji na devedeset dvojci, moraš biti mazohista". kako je ovo tačno samo bilo?! najnegativnije kada moraš trpeti, i o tome se već raspravljalo, da te anonimni ljudi tovare kojekakvim pseudopsihološkim izlivima mržnje. takođe izluđuje kada se sa ljudima pogrešno razumeš u startu - tu su mi posebno na tapetu inžinjerci, recimo, suzbijene ili nepostojeće emocionalne inteligencije; i onda iz nesporazumevenog starta vi se čašćavate ovim i onim predrasudnim etiketama?! shvatam, nismo svi te sreće da budemo na istom nivou sklada između visoke i dobre - nemanipulativne - inteligencije, ali barem ne moramo uskraćivati jedni drugima slobodu izražavanja, danas, duboko u XXI veku! ko zna, možda baš emocionalnim vežbama anonimni ljudi pređu iz sopstvene mrzovolje, ksenofobije, adelfofobije (!); u neku svetliju, radosniju, pa možda čak i ljubavniju unutarnju egzistenciju, uprkos teskobnim vremenima u kojima živimo!

 

u to ime, May the True Force Prevail! 



Komentari (547)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:09 09.03.2015

Re: ...

Ako mi je dozvoljeno da primetim, iz moje perspektive Stošić je tako... budala koja tu činjenicu odbija da prihvati (a tko bi inače?), a Jona T. ima ozbiljan problem samoljublja, dečko nije u stanju da podnese ni najmanju kritiku i reakcije su mu najblaže rečeno agresivne, a imao je i adolescentski trip biti različit po svaku cenu.


naravno da imas pravo da imas svoj utisak, al ovde su uvek imali problem ljudi koji ne taktiziraju, koji ne paze kako da pristupe problematici komunikacije sa organizovanim grupama-iz raznih razloga, nego su picili svoje- Stosic svakako nije glup, samo je suvise iskren i neiskaljen za fajt kakav se praktikovao u njegovo vreme- udruzenim snagama u dogovorenu paljbu, pa cak i oni, koji su mu do juce slali poljupce.

Jona je suvise svestan, da bi pristao na prepucavanje sa likovima tipa, blogovatelj ili s ekipom iz nacoskog krila- pa onda ispada da je uobrazen,...a decko, obrazovan, duhovit, kapira stvari i ume da ih sroci!


verujem da bi mnogi njihovi mrzitelji, da ih tako nazovem, imali sasvim drugaciji utisak, kada bi sa njima pricali uz kafu.
urbana_gerila urbana_gerila 21:12 09.03.2015

Re: ...

cassiopeia
Ja sam načisto prOpala Nikad me niko nije banovao. Par puta mi odleteli komentari, al' ban da popijem...nikad. Pih.


organizujem banovanja na blogu.
cijena - prava sitnica.
angie01 angie01 21:17 09.03.2015

Re: ...


On meni baš deluje kao mračan lik


ma nije- pametan decko, sirokih interesovanja, neukalupljen,...u nekoj drugoj sredini, npr u Americi, Holandiji, ne bi bio primecen kao drugaciji, uslovno receno,...mi smo jos uvek teska, konzervativna i zatucana sredina, eto.

Sentinel je jedna postenjacina, suvise ozbiljna da bi umeo da prilagodi svoje komentare trenutnom trendu, a i sto bi- on je takav, svoj,...meni simpa, isto kao i cerski.

u principu su mi smesni komentari u kojima se izdvajaju neki ljudi, koji su svoji, individualci i nisu se grupisali pa zajedno vicu, da bi se po njima oplelo, jer, eto nisu kao mi,..mos misliti.
angie01 angie01 21:18 09.03.2015

Re: ...

nikad. Pih.


suvise si fina, cass:)
tyson tyson 21:29 09.03.2015

Re: ...

Stosic svakako nije glup, samo je suvise iskren i neiskaljen za fajt kakav se praktikovao u njegovo vreme- udruzenim snagama u dogovorenu paljbu, pa cak i oni, koji su mu do juce slali poljupce.

Jona je suvise svestan, da bi pristao na prepucavanje sa likovima tipa, blogovatelj ili s ekipom iz nacoskog krila- pa onda ispada da je uobrazen,...a decko, obrazovan, duhovit, kapira stvari i ume da ih sroci!

Stošić je bloger, i rekao bih da su svi ti napadi, neslaganja sa njegovim mišljenjem, zapravo njemu na neki uvrnut način godili, učvršćivali ga u uverenju da je u pravu i da je Srbija eto baš onoliko loša koliko se upirao da pokaže. Neka vrsta mazohizma, valjda

Jona pak čovek uopšte nije bloger; on treba da objavljuje svoja pisanija - slažem se, dečko je obrazovan, elokventan, duhovit, ume da se izrazi i da privuče pažnju - ali nije za formu komunikacije osim ako to nisu obožavaoci njegovog lika i dela, ili oni koje doživljava kao sebi ravne ili kao autoritete (ili ako pametno proceni da s njima ne treba ulaziti u konflikt, ili da od njih može imati koristi u pravom životu; nije bio od onih koji bi se zaneli i zaboravili da je život zapravo van bloga). Njemu bih preporučio da napravi svoj sajt i tu kači sve - i kratku formu, i duže tekstove, fotografije, muziku... Sve o sebi

Koga smo još pomenuli, kad sam već tu... (a i kafa se puši) Ah, Śentinel. On mi je ono, klasičan freak, opsesivno-kompulzivan. Ne dao bog da se takvi dočepaju neke vlasti u ratu, naročito na ovim našim nesrećnim, poludivljim prostorima. Jeste imao svojih retkih trenutaka slave, ali hej, ko ih nema.


stefan.hauzer stefan.hauzer 21:34 09.03.2015

Re: ...

Jbg, Stošić baš fali ovde.

Njegov mlađi brat objavljuje ovde, sjajna kratka forma pisanja .
tyson tyson 21:42 09.03.2015

Re: ...

Sentinel je jedna postenjacina, suvise ozbiljna da bi umeo da prilagodi svoje komentare trenutnom trendu, a i sto bi- on je takav, svoj,...

Ne slažem se.

isto kao i cerski.

Haha, cerski. Još jedna od maskota bloga

u principu su mi smesni komentari u kojima se izdvajaju neki ljudi, koji su svoji, individualci i nisu se grupisali pa zajedno vicu, da bi se po njima oplelo, jer, eto nisu kao mi,..mos misliti.

Pa znaš kako, i Žika Obretković je individualac koji se ne uklapa... Ne može to tek tako sve da se podvede pod jednu kategoriju. Ima ljudi neshvaćenih genija, ili samo neshvaćenih; ima ekscentrika; ima seoskih luda (ne teraj me da navodim primere ), ima i tako, malo poremećenih. Neki od tih neprilagođenih individualaca mogu biti i negativci, ne treba smetnuti s uma. Pa i ovde a blogu, što da ne.

Nego, meni lično apsolutna pojava nad pojavama na blogu b92 su baba Evdokija i unuka Đina Kakav maestralan eksperiment u blogovanju, kakvo ogoljavanje suštine i bloga i blogera Da je b92 pravi medij, sa strategijom i profesionalcima na pravim mestima, iza projekta bi stajala sama kuća; ovako, skidam kapu autorki i klanjam se do zemlje Projekat dostojan velikih majstora opsenarstva.



freehand freehand 21:43 09.03.2015

Re: ...

Stošić je bloger,

Stošić je polupismena neznalica. Bio sam šokiran pročitavši da živi od novinarstva.
I nije jedini takav. Prosto ne čudi ni samo društvo ni atmosfera u kojoj živimo kad čovek shvati ko sve radi u medijima.
tyson tyson 21:47 09.03.2015

Re: ...

Stošić je polupismena neznalica. Bio sam šokiran pročitavši da živi od novinarstva.

Dobro, na stranu te stvari. Ali je komunicirao sa ljudima, makar i na sebi svojstven način, dočim određen broj autora ama baš nikako nije u stanju to da radi te se čovek zapita zašto se uopšte bave blogom kao formom i da li ga uopšte razumeju.


angie01 angie01 21:51 09.03.2015

Re: ...

Ne može to tek tako sve da se podvede pod jednu kategoriju.


nisam ni mislila- samo sam htela da kazem kako ljudi raguju netolerantno na sve sto ne lici na njih.


Pa i ovde a blogu, što da ne.


pa naravno, sto da ne, ovde su se neke sujete maksimalno izorganizovale, cak imale fiktivni obozavani lik i generisali misljenja.


Kakav maestralan eksperiment u blogovanju, kakvo ogoljavanje suštine i bloga i blogera


apsolutno saglasna,...da ne ulazim dalje:)))
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:03 09.03.2015

Re: ...

Nego, meni lično apsolutna pojava nad pojavama na blogu b92 su baba Evdokija i unuka Đina Kakav maestralan eksperiment u blogovanju, kakvo ogoljavanje suštine i bloga i blogera Da je b92 pravi medij, sa strategijom i profesionalcima na pravim mestima, iza projekta bi stajala sama kuća; ovako, skidam kapu autorki i klanjam se do zemlje Projekat dostojan velikih majstora opsenarstva.




libkonz libkonz 22:51 09.03.2015

Re: ...

u principu su mi smesni komentari u kojima se izdvajaju neki ljudi, koji su svoji, individualci i nisu se grupisali pa zajedno vicu, da bi se po njima oplelo, jer, eto nisu kao mi,..mos misliti.

Dajemo ovde malo oduška. Na blogu sam 6,5 godina i možemo jednom da i o ovome da ćaskamo. Od ljudi koje pamtim kao komentatore ili autore na blogu, oni sa kojima nikad ne bih popio kafu su: Dawngreeter, Talični, Filantrop, Sjenti, a od sada aktivnih blogera to su Stjepan i ona Kukuriku. I to je to.
I to nije zato što su oni kao neki "individualci koji nisu kao mi".
libkonz libkonz 22:52 09.03.2015

Re: ...

baba Evdokija i unuka Đina

vrištim od smeha kada se nje setim.
angie01 angie01 23:00 09.03.2015

Re: ...

Filantrop


sto filantrop, on je bas sladak,

a stjepan je jedan gospodin covek, umetnik, obrazovan i fini- njega poznajem i licno,

sa jos dvojicom dragih blogera, Mikeleom i kukusigameni, cini, neponovljivu gradsku trojku- ne verujem da bi ti bilo ni malo hrdjavo u njihovom drustvu.
libkonz libkonz 23:04 09.03.2015

Re: ...

sa jos dvojicom dragih blogera, Mikeleom i kukusigameni, cini, neponovljivu gradsku trojku- ne verujem da bi ti bilo ni malo hrdjavo u njihovom drustvu.

Konačno oko nekoga da se složimo - mislim da je Kukusigameni OK čovek. Za ostale blogere koje gotiviš samo ću reći da ni blizu ne delimo slične stavove.
angie01 angie01 00:27 10.03.2015

Re: ...

da ni blizu ne delimo slične stavove.


pa kakve to veze ima, ti sa finim ljudima mozes da uzivas razmenjujuci razlicita misljenja i stavove, zar nije u tome stvar.
blogovatelj blogovatelj 01:48 10.03.2015

Re: ...

Nego, meni lično apsolutna pojava nad pojavama na blogu b92 su baba Evdokija i unuka Đina Kakav maestralan eksperiment u blogovanju, kakvo ogoljavanje suštine i bloga i blogera


Joj, zaboravio sam, hvala na podsecanju.
blogovatelj blogovatelj 01:50 10.03.2015

Re: ...

nisam ni mislila- samo sam htela da kazem kako ljudi raguju netolerantno na sve sto ne lici na njih.



A ti si etalon tolerancije, blagoglagoljivosti i mirotocivosti.
cane cane 02:45 10.03.2015

Re: ...

Nisam ni ja puno bolji:


auf jebote, pa ja vas razbijam sve. stosic me doduse nikad nije banovao ali da mu na njegovom blogu vise ne dolazim. ali zato zipa sine, tu su senta, krki (onaj o dedaptici mu je bas otisao na ganglije ), krle (nebrojeno mnogo puta, uvek zaboravi da stavi trajnu opciju), radulovic, moderatorka05, supermod, youname it.

cak i ovaj spiridon. dva puta - sad me opet banovao a da tenkre nije ni ukapirao da me je banovao po drugi put (ni istrazivanje ip adresa nije pomoglo).

blogovatelj blogovatelj 04:30 10.03.2015

Re: ...

ono, ne kapiras osnovne stvari


Ne mogu a da te ne obozavam
Retki su oni kao sto si ti, koji su saznanjem obasjani. Endemski retki.
cassiopeia cassiopeia 09:31 10.03.2015

Re: ...

urbana_gerila
organizujem banovanja na blogu.cijena - prava sitnica.


Dogovoreno
cassiopeia cassiopeia 09:46 10.03.2015

Re: ...

angie01
suvise si fina, cass:)


Ne znam da l' da se radujem, ili plačem

Na stranu zezanje, skapirala sam da ja i u real life izbegavam konflikte, pa i na svoju štetu. Sad kad se razmašem
NNN NNN 14:03 10.03.2015

Re: ...

Evdokija
bilo mi mnogo žao kad je obznanjeno da nema Evde,
a moja žena "sam ti rekla", ali ja joj nisam dao da mi ruši snove...
libkonz libkonz 19:33 10.03.2015

Re: ...

Ja sam načisto prOpala Nikad me niko nije banovao. Par puta mi odleteli komentari, al' ban da popijem...nikad. Pih.

Moraš da stisneš zube, pa kod Krla. Vreme ti je da napraviš taj važan korak.
predatortz predatortz 10:57 09.03.2015

O banovanju

Na nekoliko mesta sam trajno banovan. Uvek zbog oprečnog mišljenja, iskazanog na pristojan način. Nikog ne uvredih, samo branih svoja ubeđenja.

Kod jedne autorke sam banovan jer sam kačio neku tupavu fotografiju, u nameri da zajebavam svog dušmanina Elisa. Pošto je fotka bila miljama daleko od teme, a mogla se tumačiti i kao provokacija, muški sam podneo taj ban i krivicu za njega.
nim_opet nim_opet 15:45 09.03.2015

::)

Volim sto komentari pocinju sa "a koliko si puta ti mene..". Sledece je valdja "moj tata e jaci od tvog tate" i "moj Xbox je brzi od tvog Xboxa" ili sta vec. Apsolutno ne ocekujem nikakav tretman od bilo kog autora bloga - njegov/njen blog, njegova/njena stvar cije ce komentare da dozvoljava.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:16 09.03.2015

a

mali Pocesta, kad je banovao i brisao rafalnom paljbom? to je bilo skoro tužno.
urbana_gerila urbana_gerila 21:16 09.03.2015

Re: a

BebaOdLonchara
mali Pocesta, kad je banovao i brisao rafalnom paljbom? to je bilo skoro tužno.


ne bih ja zanemario ni ulogu njegove virtualne mame u toj operaciji.
angie01 angie01 21:24 09.03.2015

Re: a

to je bilo skoro tužno.


tuzno je bilo to sto se sjatila sva blogovska bolumenta da ga negira, napada i pljuje, sve vrli odrasli intelektualci i face.

Pa nije on nikome stavio pistolj na celo da dobije opciju na blogu, nego su ga pozvali, a onda ga pustili samog dok je trajao linc- sto se nekim drugima nikako ne bi moglo desiti.

a jos je tuznije to, sto je iza ideje, da je suvise mali da bilo sta ima pravo da kaze u, boze moj, svetu izabranih i odraslih, bilo sakriveno neslaganje sa onim sto je pisao.

da se pak uklopio u patriJotsko pravoslavni milje- verovatno bi prosao drugacije.
maksa83 maksa83 21:48 09.03.2015

Re: a

da se pak uklopio u patriJotsko pravoslavni milje- verovatno bi prosao drugacije.

Evo sad može da se vrati pošto je evoluirao taman za ovaj ovde Mordor92.

Rastko Pocesta bivši drugosrbijanac

Molim te klikni i baci pogled, nemoj da te mrzi.

Teško da od malog kretena može da ispadne išta osim velikog kretena.
angie01 angie01 21:56 09.03.2015

Re: a

Evo sad može da se vrati pošto je evoluirao


da ti kazem, maksimilijane, drago mi je da te vidim,....moj komentar se iskljucivo odnosi na ono tada,...ja nisam uopste opservirala njega, licno nisam tada komentarisala njegove tekstove, moj osvrt je bio na reakciju blogera- zbog kojih je, zgrozen, otisao jos jedan moj omiljeni bloger- Milan M Cirkovic.


e, da i marcelo
JJ Beba JJ Beba 21:57 09.03.2015

Re: a


Rastko Pocesta bivši drugosrbijanac


qq
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:05 09.03.2015

Re: a

Rastko Pocesta bivši drugosrbijanac

udavićusejbt!!! :)))))))))))))
freehand freehand 22:05 09.03.2015

Re: a

zbog kojih je, zgrozen, otisao jos jedan moj omiljeni bloger- Milan M Cirkovic.

Ako apstrahujem Ćirkovića koga baš i ne znam - izgleda da bi od tvojih omiljenih blogera moglo da se napravi jedno sasvim fino mesto na kome bih se ja osećao baš kao među svojima.

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:17 09.03.2015

Re: a

Моји иступи у јавности су последица моје тадашње мегаломаније и жеље за провокацијом. Књигу сам и написао са намером да са једанаест (мада сам то успео тек с дванаест) година постанем познат. Либерализам, као суштинско досадну идеологију, брзо сам одбацио и усвојио комунистичке идеје. Сада, нешто више од две године сам пак на десници. Мада данас свакако немам ставове које сам изражавао 2010. године, нимало се не кајем због тих наступа. Не само што сам потпуно успео у својој намери, већ сам захваљујући томе ушао у политичке воде и на крају прешао и на десницу.

sine, na kraju, svi pređemo na desnicu
nekitamosneta nekitamosneta 22:18 09.03.2015

Re: a

.
iris.davidovich iris.davidovich 22:18 09.03.2015

Re: a

maksa83
da se pak uklopio u patriJotsko pravoslavni milje- verovatno bi prosao drugacije.

Evo sad može da se vrati pošto je evoluirao taman za ovaj ovde Mordor92.

Rastko Pocesta bivši drugosrbijanac

Molim te klikni i baci pogled, nemoj da te mrzi.

Teško da od malog kretena može da ispadne išta osim velikog kretena.

Makso, pa ti si prisutan? Imam jedno bitno strucno i naucno pitanje za tebe
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:19 09.03.2015

Re: a

Ćirkovića koga baš i ne znam

ćirković je super kada piše o onome čime se bavi, npr...i to je to. voli plišane igračke, too.

mislim da je za slučaj pocesta pre svega odgovorno uredništvo, ne znam kome je pala tako genijalna ideja da ga nacrta na blogu?? a i njegova tadašnja "službena" FB stranica (koju nije ni smeo da ima sa toliko godina) je bila puna raznih pretnji odraslih nacoša. ne znam šta je bolesnije od svega toga.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:20 09.03.2015

Re: a

sine, na kraju, svi pređemo na desnicu

što pre to bolje.
freehand freehand 22:22 09.03.2015

Re: a

BebaOdLonchara
sine, na kraju, svi pređemo na desnicu

što pre to bolje.

Jbg, mi retro tipovi smo jedva čekali da se desnice ratosiljamo...
tyson tyson 22:22 09.03.2015

Re: a

Rastko Pocesta bivši drugosrbijanac

Molim te klikni i baci pogled, nemoj da te mrzi.

Teško da od malog kretena može da ispadne išta osim velikog kretena.

Hehe, video sam ovo.

Pazi kad sam spreman da se opkladim da će RP u jednom trenutku napraviti dvostruki aksl, resetovati se i vratiti se svojim drugosrbijanskim korenima, podjednako zagriženo, samouvereno i arogantno kao i nekada

Dečko je, čini mi se, na žalost doživotno oštećena roba, ako je u pravu doktor Frojd da se psiha čoveka formira u mladosti.

Ali eto, i on je nekada hodio ovim stazama


maksa83 maksa83 22:22 09.03.2015

Re: a

Makso, pa ti si prisutan?

Ono, u apotekarskim dozama i povremeno.:)
angie01 angie01 22:26 09.03.2015

Re: a

izgleda da bi od tvojih omiljenih blogera moglo da se napravi jedno sasvim fino mesto na kome bih se ja osećao baš kao među svojima.


mozda bih se ja sa tvojim izborom slozila jos bolje.


njao kako su se ljudi uzeleli traca, stalno neke sumorne teme, nista zezanje, mora neki trac blog,...o blogerima, u cetiri ruke, free i angie:))))..fajt jos u tekstu.
angie01 angie01 22:28 09.03.2015

Re: a

u apotekarskim dozama


ko ulje kanabisa
iris.davidovich iris.davidovich 22:32 09.03.2015

Re: a

maksa83
Makso, pa ti si prisutan?

Ono, u apotekarskim dozama i povremeno.:)

Prominclo nijedna
urbana_gerila urbana_gerila 22:35 09.03.2015

Re: a

angie01


ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.
freehand freehand 22:37 09.03.2015

Re: a

urbana_gerila
angie01


ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.

Ajd ne foliraj se, daću ti malo da držiš kormilo.
angie01 angie01 22:37 09.03.2015

Re: a

ako mi još jednom


nije problem, urbani,...ako smo pali, padu smo bili skloni!:)
predatortz predatortz 22:38 09.03.2015

Re: a


ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.


Simpatičan - ima li veće uvrede za muškarca?
urbana_gerila urbana_gerila 22:41 09.03.2015

Re: a

freehand
urbana_gerila
angie01


ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.

Ajd ne foliraj se, daću ti malo da držiš kormilo.


drž se ti vesla.
urbana_gerila urbana_gerila 22:42 09.03.2015

Re: a

predatortz

ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.


Simpatičan - ima li veće uvrede za muškarca?


ma, jokbre - samo neću da budem član posade.
urbana_gerila urbana_gerila 22:43 09.03.2015

Re: a

angie01
ako mi još jednom

nije problem, urbani,...ako smo pali, padu smo bili skloni!:)


džabe sad ta romantika...
freehand freehand 22:48 09.03.2015

Re: a

urbana_gerila
predatortz

ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.


Simpatičan - ima li veće uvrede za muškarca?


ma, jokbre - samo neću da budem član posade.

Eh, nećeš, nego ćeš da ostaneš kod švesterke...


urbana_gerila urbana_gerila 22:55 09.03.2015

Re: a

freehand
urbana_gerila
predatortz

ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.


Simpatičan - ima li veće uvrede za muškarca?


ma, jokbre - samo neću da budem član posade.

Eh, nećeš, nego ćeš da ostaneš kod švesterke...




biram sestru ratched pre nego bilo koga od ovih endžikinih.
libkonz libkonz 23:01 09.03.2015

Re: a

tuzno je bilo to sto se sjatila sva blogovska bolumenta da ga negira, napada i pljuje, sve vrli odrasli intelektualci i face.

Angie, tada smo napadali njegove mentore koji su opasno zloupotrebljavali jedno dete. I sad verujem da im je mesto u zatvoru.
urbana_gerila urbana_gerila 23:01 09.03.2015

Re: a

iris.davidovich
Makso, pa ti si prisutan? Imam jedno bitno strucno i naucno pitanje za tebe


ostarilo i dete maksa, počele žene da mu se obraćaju samo u vezi struke i nauke...
osim ako to nije onaj poziv na slušanje ploča nove generacije.
libkonz libkonz 23:07 09.03.2015

Re: a

Rastko Pocesta bivši drugosrbijanac

udavićusejbt!!! :)))))))))))))

Ako se dobro sećam, mislim da je on imao i kao dete neku nacionalnu fazu, pa je postao drugosrbijanac, pa sad ovo. Što neko reče, biće tu još promena. Ali normalno je to za jedno dete. Sram bilo one koji su ga iz ličnih sebičnih razloga zloupotrebili.
angie01 angie01 23:07 09.03.2015

Re: a

tada smo napadali njegove mentore koji su opasno zloupotrebljavali jedno dete


lib, eno ti ga, posle napisani blog, autorke topket, jedne od retrogradnijih, da ne upotrebim goru rec, autorki, gde se dodatno odvijala akcija zajednickog podsmevanja, koji je uredno stajao na prvoj strani sa sve onim magarcem, posto je Rastko zatvorio svoj blog.

sto se mene tice- mogao je samo da bude ignorisan, ako se vec nije dopao, i to bi bio dovoljan pokazatelj,...ili, ako je vec doveden, urednistvo je moralo da nekako reaguje,...ili, ako se osecala potreba za nekim komentarom, to se onda valjda radi pristojnije, uljudnije i dobronamernije od onog sto se tamo desilo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:08 09.03.2015

Re: a

Rastko Pocesta bivši drugosrbijanac


Ovaj boyhood Rastka Poceste, nakon trečeg čitanja, još bolji. Prvo se dete nađe kao libertarijanac, zatim provali taj divni, besklasni svet komunizma i tek onda krene da masturbira;
"Подржавам апсолутну монархију и аристократско уређење друштва по моделу царске Русије, Јапана пре Другог светског рата, Француске пре Револуције итд."

Bojim se, šta će biti u nastavku odrastanja, ali verujem da ćemo se čitati.
angie01 angie01 23:09 09.03.2015

Re: a

samo neću da budem član posade.


ako cemo pravo- ni meni se nije dopala tvoja!:))
freehand freehand 23:11 09.03.2015

Re: a

sto se mene tice- mogao je samo da bude ignorisan, ako se vec nije dopao, i to bi bio dovoljan pokazatelj,...ili, ako je vec doveden, urednistvo je moralo da nekako reaguje,...ili, ako se osecala potreba za nekim komentarom, to se onda valjda radi pristojnije, uljudnije i dobronamernije od onog sto se tamo desilo.

A mogle su i tetka Cece da se ne igraju sa klincem gurajući ga tako pred mikrofon i naokolo, ili da se blogovi zatvore za komentarisanje?
Ili da se otvore samo za drugosrbijanske botove sa "Jao što je mali sladak i pametan!" komentarima?
libkonz libkonz 23:17 09.03.2015

Re: a

lib, eno ti ga, posle napisani blog, autorke topket, jedne od retrogradnijih, da ne upotrebim goru rec, autorki, gde se dodatno odvijala akcija zajednickog podsmevanja, koji je uredno stajao na prvoj strani sa sve onim magarcem, posto je Rastko zatvorio svoj blog.

Ne sećam se toga, znam da sam o temi Rastko ja napisao blog i tu je bilo zaista odličnih komentara. Prošlo je pet godina, ali ne bih ništa menjao u tekstu:
http://blog.b92.rs/text/15008/Volimo-li-svoju-decu/
urbana_gerila urbana_gerila 23:19 09.03.2015

Re: a

angie01
samo neću da budem član posade.


ako cemo pravo- ni meni se nije dopala tvoja!:))


ne sećam se da sam ja negde nabrajao svoje omiljene blogere, ali im, ma ko da misliš da su, samo tvoje nedopadanje diže rejting.
urbana_gerila urbana_gerila 23:22 09.03.2015

Re: a

angie01
tada smo napadali njegove mentore koji su opasno zloupotrebljavali jedno dete


lib, eno ti ga, posle napisani blog, autorke topket, jedne od retrogradnijih, da ne upotrebim goru rec, autorki, gde se dodatno odvijala akcija zajednickog podsmevanja, koji je uredno stajao na prvoj strani sa sve onim magarcem, posto je Rastko zatvorio svoj blog.

sto se mene tice- mogao je samo da bude ignorisan, ako se vec nije dopao, i to bi bio dovoljan pokazatelj,...ili, ako je vec doveden, urednistvo je moralo da nekako reaguje,...ili, ako se osecala potreba za nekim komentarom, to se onda valjda radi pristojnije, uljudnije i dobronamernije od onog sto se tamo desilo.


aman, da li jedino tebi nije jasno da je to bio projekt pocesta, i da se itekako reagovalo, ovde počev od virtualne mame.
angie01 angie01 23:22 09.03.2015

Re: a

samo tvoje nedopadanje diže rejting.



uuuuu, a posle se pitas, zasto ti velim da si nestabilan.

kako nisi nabrajao, pa najmanje jednu:))),..sa naznakom da ima jos:)
maksa83 maksa83 23:24 09.03.2015

Re: a

urbana_gerila
iris.davidovich
Makso, pa ti si prisutan? Imam jedno bitno strucno i naucno pitanje za tebe


ostarilo i dete maksa, počele žene da mu se obraćaju samo u vezi struke i nauke...

To ti je zlehuda sudba nas nerdova. Ono, zove te sekretarica, ti se ozariš, zapljusneš Pitralonom iz fiJoke, začešljaš kosu u stranu, dođeš onako kršeći prste, glumiš nehajnost, ona zatrepće i ... "e, je l' možeš da mi objasniš ove pivot tabele u Excelu?".

2) nisam ja baš dete, ne daj se zavesti ovim 83, to sam fasovao tokom bludne noći telekoma i b92 kada se porađao FM i svi su dobili normalne brojeve, ali je moj bio zauzet pa sam fasovao ovo 83 i skoro da sam se navikao (otpr. kao što se možeš navići na čeličnu šipku zataknutu ... negde). Ja bih rekao da mi nismo mnogo daleko sa godinama.

Nego, ovo:

ako mi još jednom kažeš da sam ti simpa bloger - shvatiću to kao uvredu.

Ne, ali sjajno ... šjekspir26, pocesta, ćirković, urbana_gerila...

Mislim, ubio bih se al' ne po kratkom postupku, nego onako polako, neko samozalivanje sumpornom kiselinom, da jednom agonijom pregazim drugu...
angie01 angie01 23:25 09.03.2015

Re: a

da li jedino tebi nije jasno da je to bio projekt pocesta


je l se mi razumemo, ili,...ja o Rastku nista rekla nisam, niti sam tada komentarisala njegove blogove.
urbana_gerila urbana_gerila 23:26 09.03.2015

Re: a

angie01
samo tvoje nedopadanje diže rejting.



uuuuu, a posle se potas, zasto ti velim da si nestabilan.

kako nisi nabrajao, pa najmanje jednu:))),..sa naznakom da ima jos:)


nabrajao sam - jednu!?
nekad mi, bez zezanja, krivo što nisam freehand.
angie01 angie01 23:30 09.03.2015

Re: a

nabrajao sam - jednu!?


jednu i...koci, koci,... je l tako bilo?:)


nekad mi, bez zezanja, krivo što nisam freehand.


to ne radja majka dvaput!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:33 09.03.2015

Re: a

Bojim se, šta će biti u nastavku odrastanja, ali verujem da ćemo se čitati.

pa ja se nadam da ćemo samo čitati, a ne i preživljavati.
angie01 angie01 23:34 09.03.2015

Re: a

2) nisam ja baš dete, ne daj se zavesti ovim 83, to sam fasovao tokom bludne noći telekoma i b92 kada se porađao FM i svi su dobili normalne brojeve, ali je moj bio zauzet pa sam fasovao ovo 83 i skoro da sam se navikao (otpr. kao što se možeš navići na čeličnu šipku zataknutu ... negde). Ja bih rekao da mi nismo mnogo daleko sa godinama


jao, fasovao,...to ti bre mimikrija-jos si fur'o onaj mladjasni avatar.

...kao, naivni maxa.
maksa83 maksa83 23:38 09.03.2015

Re: a

jao, fasovao,...to ti bre mimikrija-

Ne mogu da objasnim na koliko nivoa i u koliko dimenzija je mene to kačenje brojeva tada iznerviralo kao pristup ... tehnički, poslovni, kakav 'oćeš. Opak blunder.
...kao, naivni maxa.

Dobro dok god nisam simpatičan.
urbana_gerila urbana_gerila 23:39 09.03.2015

Re: a

maksa83


kao prvo, hvala na razumevanju - kad požali ka da je pomoga.
(pusti sad godine - viš da te doživljavam ko epsku ličnost)

kao drugo, vreme je da pređeš na brion.


angie01 angie01 23:42 09.03.2015

Re: a

Dobro dok god nisam simpatičan


a, ono-jesi!
freehand freehand 23:44 09.03.2015

Re: a

Mislim, ubio bih se al' ne po kratkom postupku, nego onako polako, neko samozalivanje sumpornom kiselinom, da jednom agonijom pregazim drugu...

Goli pištolj, scena na brodu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:48 09.03.2015

Re: a



Ova slika, poraslog (a još uvek maloletnog) Poceste je pogrešna na toliko načina, da ne znam odakle da počnem.
urbana_gerila urbana_gerila 23:48 09.03.2015

Re: a

angie01
nabrajao sam - jednu!?

jednu i...koci, koci,... je l tako bilo?:)


ne mešaj ljubav i dokolicu, bre.

angie01
nekad mi, bez zezanja, krivo što nisam freehand.

to ne radja majka dvaput!


freehanda što se tiče, mislio sam na to kako ima živce da insistira na detaljima.
angie01 angie01 23:54 09.03.2015

Re: a

ne mešaj ljubav i dokolicu, bre.


e, izvini:)


reehanda što se tiče, mislio sam na to kako ima živce da insistira na detaljima.


nema on zivce da insistira na detaljima istine i principa radi, nego ih izvlaci iz konteksta i njima sibicari, kako bi odvuko stvar na svoju stranu po svaku cenu,.... jer drugacije ne bi imao sanse, niko nije toliko izdrzljiv.:)
urbana_gerila urbana_gerila 23:59 09.03.2015

Re: a

angie01
.... jer drugacije ne bi imao sanse, niko nije toliko izdrzljiv.:)



endžika, bre, jel ti to govoriš kako - dobijaš na kondiciju.
bladerunner92 bladerunner92 00:00 10.03.2015

Re: a

urbana_gerila
freehanda što se tiče, mislio sam na to kako ima živce da insistira na detaljima.


evo ja cu ti pomoci sa detaljima posto vidim da se ne secas sta si juce pricao
nabrojao si endzi, tess (sa kojom se u paru pojavljujes) i za dalje smo ostali uskraceni , ne brini
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:03 10.03.2015

Re: a

Ova slika, poraslog (a još uvek maloletnog) Poceste je pogrešna na toliko načina, da ne znam odakle da počnem.

zapela ti dijagnostika?
urbana_gerila urbana_gerila 00:05 10.03.2015

Re: a

bladerunner92
urbana_gerila
freehanda što se tiče, mislio sam na to kako ima živce da insistira na detaljima.


evo ja cu ti pomoci sa detaljima posto vidim da se ne secas sta si juce pricao
nabrojao si endzi, tess (sa kojom se u paru pojavljujes) i za dalje smo ostali uskraceni , ne brini


već sam odgovorio, to nisu omiljene blogerke nego blogosimpatije, što je u mom svetu bitna distinkcija.
bladerunner92 bladerunner92 00:07 10.03.2015

Re: a


urbana_gerila
već sam odgovorio, to nisu omiljene blogerke nego blogosimpatije, što je u mom svetu bitna distinkcija.

ma ok
ja samo onako
angie01 angie01 00:08 10.03.2015

Re: a

bladerunner92


eto, tnx!
bladerunner92 bladerunner92 00:09 10.03.2015

Re: a


BebaOdLonchara
zapela ti dijagnostika?


izgleda

molim Stefa i Rea da se ne uozbiljavaju na blogu
ever
urbana_gerila urbana_gerila 00:09 10.03.2015

Re: a

bladerunner92

urbana_gerila
već sam odgovorio, to nisu omiljene blogerke nego blogosimpatije, što je u mom svetu bitna distinkcija.

ma ok
ja samo onako


stefan.hauzer stefan.hauzer 00:09 10.03.2015

Re: a

zapela ti dijagnostika?




rešio sam da pustim neku ziku i zaboravim na to što sam izgubio, sat vremena čitajući o Pocesti na netu:
bladerunner92 bladerunner92 00:10 10.03.2015

Re: a

angie01


i meni si simpatija tako da nema na cemu
angie01 angie01 00:10 10.03.2015

Re: a

dobijaš na kondiciju


ne, nego, kako je niko nema dovoljno za njegovu taktiku....on ide na iznurivanje.:)
angie01 angie01 00:14 10.03.2015

blejd,

urbana_gerila urbana_gerila 00:14 10.03.2015

Re: a

angie01
dobijaš na kondiciju


ne, nego, kako je niko nema dovoljno za njegovu taktiku....on ide na iznurivanje.:)


endžika, da nismo raskinuli - ovo što si napisala bi bilo zrno sumnje zbog kojeg bih postao ljubomoran.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:20 10.03.2015

Re: a

ever

:)


angie01 angie01 00:22 10.03.2015

Re: a

raskinuli


e, od kada nisam cula tu rec,....kako romanticno zvuci sa ove distance.
urbana_gerila urbana_gerila 00:24 10.03.2015

Re: a

angie01
raskinuli


e, od kada nisam cula tu rec,....kako romanticno zvuci sa ove distance.


sad pati, rekoh ti - taknuto maknuto.
angie01 angie01 00:29 10.03.2015

Re: a

sad pati, rekoh ti - taknuto maknuto



JJ Beba JJ Beba 00:44 10.03.2015

Re: a

Ova slika, poraslog (a još uvek maloletnog) P

gle ovaj maloletnik i pije i puši.. i desnica
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:09 10.03.2015

Re: a

gle ovaj maloletnik i pije i puši.. i desnica


da je kojim slučajem levoruk, bio bi isti mladi Aleksandar Vulin
iris.davidovich iris.davidovich 03:40 10.03.2015

Re: a

urbana_gerila
iris.davidovich
Makso, pa ti si prisutan? Imam jedno bitno strucno i naucno pitanje za tebe


ostarilo i dete maksa, počele žene da mu se obraćaju samo u vezi struke i nauke....


Eto ti ga na, dete maksa, a ja zena, zazvoni mi ko gospodja u godinama

maksa83
Ja bih rekao da mi nismo mnogo daleko sa godinama.


Ja bih rekla da sam malo mladja, pojma nemam sta ti je taj Pitralon
urbana_gerila urbana_gerila 08:33 10.03.2015

Re: a

iris.davidovich
Eto ti ga na, dete maksa, a ja zena, zazvoni mi ko gospodja u godinama


priznajem - slab sam na maksu.
no, ne brini - rado ti ga prepuštam što se slušanja ploča tiče.

iris.davidovich
pojma nemam sta ti je taj Pitralon


smrtzažene vodica posle brijanja, nastala, verovatno, kao nusprodukt štavljenja kože ili prerade nafte.
u vojsci osim osnovne namene služio i kao vodica za ispiranje usta zbog čega su ga maliciozni nazivali supstitutom za radžu.

sa brionom čini konkurentski tandem čije rivalstvo može da se poredi samo sa onim coca i pepsi kole.
maksa83 maksa83 09:24 10.03.2015

Re: a

Ja bih rekla da sam malo mladja, pojma nemam sta ti je taj Pitralon

Ako ti se ikad desilo da na ulici prođeš pored dežmekastog proćelavog muškarca, dlakavih leđa u masnoj potkošulji koji jednom rukom čačka nos onako širokim pokretima iz lakta a drugom češe ... prepone, a ti IPAK osetiš neodoljivu i neobjašnjivu privlačnost na jednom dubokom feromonsko-animalnom nivou, i samo zahvaljujući nadljudskom naporu volje uspeš da se ne okreneš za njim i dobaciš "hejjjjmaččččak!"... E, to je bio Pitralon.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana