Sex

Sedmorica fugiranih

krkar RSS / 14.03.2015. u 12:25

009b_620x0.jpg


1. Za pad helikoptera formalno je kriv kapetan vazduhoplova koji je upravljao letelicom u složenim meteorološkim uslovima (SMU) i ispod propisanih minimalnih uslova za taj tip letilice i tz vrstu leta i koji je pokušavao da sleti protivpropisno a dodatno nije poštovao ni propise o režimu leta, posebno deo koji se odnosi na planiranje leta i alternativnih odredišta kao i proračun potrošnje goriva i autonomije vazduhoplova. Taj grešnik je poginuo i na njega će se sve svaliti, po starom bezobraznom običaju. Nažalost.

2. Suštinski su za pad helikoptera i pogibiju 7 ljudi krivi nekompetentni i bahati političari, u ovom slučaju pre svih ministri odbrane i zdravlja, šarlatani i šoumeni koji su se mešalu u ono u šta nemaju pravo (zakonsko) da se mešaju a nisu radili ono što im je posao. Uz njih su saučesnici generali, komandanti Vojske Srbije i Ratnog vazduhoplovstva koji dozvoljavaju da ih razni falsifikatori diploma ponižavaju i mešaju se u lanac komandovanja.

3. U vreme kada su, prema izveštajima, na surčinskom aerodromu čekali sletanje helikoptera bahati političari željni slikanja, vremenski uslovi nisu dozvoljavali sletanje ni jednom tipu letelice. Vreme je bilo ispod meteoroloških minimuma. Vertikalna vidljivost bila je 70 m, horizontalna takođe ispod minimuma za sletanje (tačni METAR izveštaji za svakih 10 minuta biće, nadam se, objavljeni u istrazi). Tri aviona preusmerena su na alternativni aerodrom u Temišvaru.

4. Javašluk je počeo još u Novom Pazaru. NEKO je bolesnu bebu i medicinsko osoblje u pratnji uputio sanitetskim kolima za Beograd bez dovoljno kiseonika. Prema medijima, kad su došli do odrona imali su kiseonika za još 2 sata i nisu mogli da čekaju. Koliko ja poznajem Srbiju - 2 sata od tog mesta do Beograda bila  bi respektabilna vožnja. Da ne bude zabune - nisu lekari ništa krivi, to su ljudi koji su požrtvovano radili svoj posao i na kraju poginuli. Ali kriv je neko. Direktor bolnice u Novom Pazaru svakako. Ako ima protokol i propis o potrebnoj količini kiseonika za takav transport do beograda kriv je što ili količina nije dobro proračunata ili što u vozilu nije bilo kiseonika koliko po proračunu treba. A ako bolnica nije imala dovoljno kiseonika - neko je kriv i što se evakuacija nije planirala u onaj centar do kojeg se može bezbedno stići.

5. Javašluk se nastavio i kad je sanitet naleteo na odron. Ne znam kojom je linijom išlo javljanje ali je ona svakako uključivala diletante i bezočne šoumene bez skrupula - ministre odbrane i zdravlja. Njih dvojica su jaranski, pajdaški, donosili odluke za koje nisu lično kompetentni a bogme ni po funkciji. Ta dva diletanta bez skrupula digli su vojni helikopter. Iako se radi o najsavremenijem helikopteru koji Vojska Srbije ima - on nije medicinski nego običan transportni (nema nikakvu medicinsku opremu, instrumente niti zalihe kiseonika, azot-oksidula, krvi, plazme, zavojskog materijala... ništa). Prevoziti bolesnika u takvom helikopteru jednako je prevoženju bolesnika u kamionu ili kombiju. Dodatno, taj helikopter nije opremljen instrumentima za letenje u SMU a nema ni posebne uređaje za osmatranje u niskoj vidljivosti. Svako letenje tim helikopterom po noći i u SMU je lutrija. Naterati ga, političkim odlukama i disanjem za vrat pilotima, da prekrši sve propise leta - čist je kriminal. Koji će u državi Srbiji zasigurno proći nekažnjeno.

6. Posada helikoptera prošla je obuku i trenažu kojom se osposobljava ne samo da ume da leti, nego i da se izdriluje, dresira, da to bezuslovno radi po procedurama. Piloti nisu budale iako su ponekad malo kauboji. Oni vrlo dobro znaju zašto je nužno u svakoj situaciji imati alternativni aerodrom na koji se može sleteti i proračun potrebnog vremena i goriva za taj let i sve što uz to ide (rezerve za pogoršanje vremena, greške u navigaciji itd). Piloti koji, noseći svoje glave na ramenima u toj letilici, pristanu da ih stave u torbu - deo su lošeg sistema. Piloti imaju dovoljno ozbiljnog i odgovornog posla u helikopteru dok lete u takvim uslovima i njima je neophodno da znaju da se svim političkim pitanjima bave njihovi nadređeni, pukovnici i generali. Pukovnici i generali sinoć su bili saučesnici u ubistvu 7 ljudi. Ako u vrhu VS i RV nema oficira koji umeju da prepoznaju složenost situacije i da zahtevaju da posada helikopter vodi na alternativno sletanje - onda su pukovnici i generali "samo" nesposobnjakovići. Ali ako su znali šta zahteva letačka struka i propisi - ali su i pored svega pristali da se propisi malo uštipaju zarad političara i kamera koji čekaju u Beogradu - onda su i kriminalci.

7. U normalnoj državi taj helikopter bio bi na vreme preusmeren na alternativni helidrom koji je imao uslove za sletanje. Ako je to Niš - onda Niš, a može i Novi Sad, Sremska Mitrovica, Požarevac... a ako reba i Vinkovci, Temišvar ili Bjeljina. Država postoji da bi se o takvim stvarima mislilo na vreme i planiralo na vreme. Ovako - neko je nekome naredio da radi protiv zakona i propisa, neko je ćutao, neko se nije mešao u svoj posao i tako je bespotrebno poginulo 7 ljudi. Nema veze, biće prilike za slikanje i govore i na sahranama!

Fuj, stoko!



Komentari (956)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 12:28 14.03.2015

O "medijima" da i ne govorimo


Agencija Beta objavila je sinoć da je helikopter sa bebom sleteo u Surčin gde su ga dočekala ambulantna kola i bebu prebacila u Institut za majku i dete. U istoj vesti novinska agencija Beta objavila je i izjavu direktora Instituta za majku i dete Radoja Simića.

Vest su preneli Politika i Kurir i kojekakva druga komunikala.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:49 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

Agencija Beta objavila je sinoć da je helikopter sa bebom sleteo u Surčin gde su ga dočekala ambulantna kola i bebu prebacila u Institut za majku i dete. U istoj vesti novinska agencija Beta objavila je i izjavu direktora Instituta za majku i dete Radoja Simića.

Vest su preneli Politika i Kurir i kojekakva druga komunikala.



Ma to je iz one druge, alternativne Srbije u paralelnom unverzumu, u kojem elikopter pao nije, Pinki nije video Tita, a šjor Vučić nije proglasio dan Žalosti (za pameću, valjda?).
NNN NNN 13:32 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

objavila je sinoć da je helikopter sa bebom sleteo u Surčin gde su ga dočekala ambulantna kola i bebu prebacila u Institut za majku i dete
+ (možda i najvažniji detalj oko "organizovanja" ove akcije)
I mnistar zdravlja Zlatibor Lončar sačekao je dolazak helikoptera sa bebom na aerodromu

ministre, OSTAVKA!
ovo se odnosi na "doktora smrti" Lončara koji je u akciji Sablja hapšen kao saradnik Zemunskog klana,
a takođe se odnosi i na "viteza" sns Kruševca poznatog i kao Bata Santos, po zanimanju keramičar bez (diplome) srednje škole.

8c_competizione 8c_competizione 13:49 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

ovo se odnosi na "doktora smrti" Lončara koji je u akciji sablja hapšen kao saradnik Zemunskog klana,


jebiga, za ovo se trebala dici cela Srbija koja je bila u povorci za Djindjica!

na zalost, radije sedimo kod kuce!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:14 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

po netu kruži ova fotka:



klik na sliku za uvečanje
8c_competizione 8c_competizione 14:37 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

znaci da je tekst bio pripremljen unapred. neko se zajebao pa pritisnuo dugme PUBLISH prevremeno
qqriq qqriq 14:50 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

po netu kruži ova fotka:



Smajli oh Smajli, what now my hun?
disident79 disident79 16:07 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

Vest je potvrđena >>>LINK<<<

Obećavam da ću pružiti svu pomoć svakom ko javno iznese činjenice o predumišljaju koji stoji iza ove akcije koja je rezultirala tragičnim posledicama.

Poplave su bile prirodna nepogoda, ovo je nešto još gore.

Da mi je znati proceduru po kojoj se dolazi do toga da zaglavljeni sanitet dobije za pola sata vojni helikopter za evakuaciju.

inco inco 16:14 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

Meni je vrhunac što se ovi iz Bete izvinjavaju samo za pogrešno citiranje, a ne i zato što su objavili da se desilo nešto što se nije desilo (sletanje helikoptera). Valda im tako naložila 'pravna služba' da ih citirani ne tuži za klevetu, a to što je sama vest bila lažna to nikoga nije briga. Da se zbog lažnih vesti odgovara ne bi postojali mediji u Srbiji
NNN NNN 17:05 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

Meni je vrhunac što se ovi iz Bete izvinjavaju samo za pogrešno citiranje, a ne i zato što su objavili da se desilo nešto što se nije desilo

Onomad cnn uz prilog o nekom islamskom dželatu stavio sliku Putina,
pa se kasnije izvinio gledaocima zbog "tehničke greške"

(oće centrala da pogreši jednom...)
disident79 disident79 18:12 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

A evo i teksta u Našim novinama strana 8

bolid1 bolid1 18:16 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

A evo i teksta u Našim novinama strana 8


Jbt...sve je bilo spremno za drugi deo Feketica...
8c_competizione 8c_competizione 19:16 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

Da mi je znati proceduru po kojoj se dolazi do toga da zaglavljeni sanitet dobije za pola sata vojni helikopter za evakuaciju.


cudi me da niko nije bio zainteresovan za podatak da je prezime jednog od lekara Ljajic

samo pitam ...
8c_competizione 8c_competizione 19:25 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

Jbt...sve je bilo spremno za drugi deo Feketica...


ovde bi najbolje pasovala ispovest lika koga je igrao Donald Sutterland u JFK, kada otkriva Kevin Costner-u da je procitao o ubistvu Kenedy-ja ranije (uprkos razlici u vremenskim zonama)

qqriq qqriq 20:07 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

A evo i teksta u Našim novinama strana 8


pa ti onda citaj novine! jel ima neko izvinjenje?
qqriq qqriq 20:08 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

ovde bi najbolje pasovala ispovest lika koga je igrao Donald Sutterland u JFK, kada otkriva Kevin Costner-u da je procitao o ubistvu Kenedy-ja ranije (uprkos razlici u vremenskim zonama)


antologijska scena, u stvari jedina dobra scena u filmu.
qqriq qqriq 21:45 14.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

ministre, OSTAVKA!


Koju Vučić nikad neće tražiti, a on je, Lončar, nikad neće ponuditi.
Rezervni plan je uvek isti: Neka Visi Pedro.
8c_competizione 8c_competizione 01:21 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

upravo videh ovu vest na Blicu
NNN NNN 11:33 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

evo i teksta u Našim novinama
onaj čmaroljub, koji piše za njih, je obrisao komentar sa ovom slikom
(koji se nadovezizvao na nečiji komentar o tome šta su sve novine objavljivale)!
valjda narušava kredibilitet ovog eminentnog lista

disident79 disident79 12:05 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

onaj čmaroljub koji piše za njih, obrisao komentar (kao odgovor ko je nadovezizvao na nečiji komentar o tome šta su sve novine objavljivale) sa ovom slikom!
valjda narušava kredibilitet lista


Meni je 2 puta obrisao komentar sa ovom slikom(ja sam je slikao i uploadovao) juče, tvoj je trajao oko 15 minuta... Prvi put da mi je neko brisao komentar na blogu koliko se sećam..
Što se tiče kredibiliteta, svi koji trenutno učestvuju u medijskom spinovanju i "zataškavaju" rizikuju da trajno izgube svoj kredibilitet. I to sve zarad par ljudi i njihovih funkcija.
8c_competizione 8c_competizione 14:00 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

8c_competizione
Da mi je znati proceduru po kojoj se dolazi do toga da zaglavljeni sanitet dobije za pola sata vojni helikopter za evakuaciju.


cudi me da niko nije bio zainteresovan za podatak da je prezime jednog od lekara Ljajic

samo pitam ...

da odgovorim sam sebi, Ljajic sinoc izjavi da se ipak radi o rodjaku
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:57 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

http://www.cenzolovka.rs/tragedija-i-sumrak-novinarske-profesije/

To veče kao da su se utrkivali u gluposti...
qqriq qqriq 21:10 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

upravo videh ovu vest na Blicu


humanista.
qqriq qqriq 21:20 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

To veče kao da su se utrkivali u gluposti...


Jezivo. Novinarstvo ne postoji.
edit: hvala za link, nisam ni znala da postoji taj portal, šta li..
loader loader 22:20 15.03.2015

Re: O "medijima" da i ne govorimo

krkar

Agencija Beta objavila je sinoć da je helikopter sa bebom sleteo u Surčin gde su ga dočekala ambulantna kola i bebu prebacila u Institut za majku i dete. U istoj vesti novinska agencija Beta objavila je i izjavu direktora Instituta za majku i dete Radoja Simića.

Vest su preneli Politika i Kurir i kojekakva druga komunikala.


Pa šta?
Ja sam svojevremeno, 99 godine, čuo vest da smo pobedili nato. To posle nije demantovano, nego je, čak, ponovljeno više puta.

Hoću reći, demagogija i marketing su iznad istine, iznad naših života.

Ostatak onoga što mislim, a odnosi se na tragični slučaj, već je napisao Krkar.


princi princi 11:11 16.03.2015

Re: Ne razumem

Umesto svih ovih prica ko je sta video, ko je kome sta rekao i nalozio, koliko je nafte bilo, kolika je bila vidljivost, rekla-kazala, politicarskih j'accuse (politicari koji otvorenim, poluotvorenim i zatvorenim pismima pokusavaju da na brzaka zarade jeftine poene na ovoj tragediji su jadni barem koliko i Slina) zar ne bi trebalo nekakav drzavni tuzilac da uzme stvar u svoje ruke i krene jednostavno sa istragom i tacno utvrdi gde, u cemu i ko je povredio zakon, koje su bile posledice tih povreda i da potom zatrazi adekvatne kazne za pocinioce? Uloga javnosti bi trebalo samo da citav ovaj process drzi u fokusu i transparentnim, kao i da izvrsi pritisak da se sve sto brze isprocesira.

Zar ne bi pravna drzava tako trebalo da radi?
reanimator reanimator 11:29 16.03.2015

Re: Ne razumem

Uloga javnosti bi trebalo samo da citav ovaj process drzi u fokusu i transparentnim, kao i da izvrsi pritisak da se sve sto brze isprocesira.

Jedini koji ovo drže u fokusu su, unapred se izvinjavam zbog izraza koji sledi, društvene mreže.
Mediji formalno, opozicija ni formalno.
Nego, kad smo kod, nezasluženo u drugi plan bačenog Sline, slušam malopre na radiju jubilarni osamstoti osvrt na tu temu i prvi put čujem da su otmičari nakon otmice uredno svratili na pumpu!? Mislim, ja stvarno ne znam šta više da mislim o vestima, zaverama, otmičarima itd.
cult cult 11:36 16.03.2015

Re: Ne razumem

zar ne bi trebalo nekakav drzavni tuzilac da uzme stvar u svoje ruke i krene jednostavno sa istragom i tacno utvrdi gde, u cemu i ko je povredio zakon


kakav higijenski optimizam


prvi put čujem da su otmičari nakon otmice uredno svratili na pumpu!? Mislim, ja stvarno ne znam šta više da mislim o vestima, zaverama, otmičarima itd.


jurili kroz grad sa zilion kamera, pa odmah izašli na autoput sa zilion kamera, pa svratili na pumpu, pa otišli na naplatnu rampu i probili je.
Kakva grupa budala. Da čovek ne poveruje, jel.
I još nalete na ministra unutrašnjih poslova koji se eto dao u trk za njima.
Kao film donje c produkcije.
reanimator reanimator 11:40 16.03.2015

Re: Ne razumem

jurili kroz grad sa zilion kamera, pa odmah izašli na autoput sa zilion kamera, pa svratili na pumpu, pa otišli na naplatnu rampu i probili je.
Kakva grupa budala. Da čovek ne poveruje, jel.
I još nalete na ministra unutrašnjih poslova koji se eto dao u trk za njima.
Kao film donje c produkcije

Da jbt, to za rampu uopšte nisam skapirao zašto.
Još otimaju u Braće Jerković. Ja odatle ne uspevam pola sata da se izvučem kolima nedeljom popodne,a ne u sred radnog dana.
princi princi 11:41 16.03.2015

Re: Ne razumem

Jedini koji ovo drže u fokusu su, unapred se izvinjavam zbog izraza koji sledi, društvene mreže.

Da, Fejs, tviter i g+ su zamenili Pink, 92jku Dnevnik. Oni su postali mera i modus postojanja svega. Srbija, sine, kao neki acid trip iz onih pseudo-SF romana iz 50-ih (ono, Filip Dik, Vilijam Barouz).
cult cult 11:54 16.03.2015

Re: Ne razumem

Srbija, sine, kao neki acid trip iz onih pseudo-SF romana iz 50-ih (ono, Filip Dik, Vilijam Barouz).


Nema ovo u literaturi.
Preglupo je.
Ali bukvalno je sve preglupo.
Ovakva gomila budala nikad, doslovno nikad, nigde nije bila na vlasti.
Generatori budalizma i apsurda.
cult cult 11:55 16.03.2015

Re: Ne razumem

imao si ti gomilu ludaka koji su vladali kroz istoriju raznim zemljama.
Ali ludilo na stranu. Ovde su u pitanju budale. Organizovana grupa.
cult cult 12:00 16.03.2015

Re: Ne razumem

Izvinjavam se što spamujem, ali setio sam se približnog opisa našeg slučaja u literaturi. U pitanju je Daglas Adams, Autostoperski vodič, pa ima planeta koju nastanjuju isključivo frizeri i marketing menadžeri. Taj stepen opšte gluposti je donekle opisan, ali ne sasvim realno. Živeti ovo je nezamislivo.
princi princi 12:12 16.03.2015

Re: Ne razumem

kakav higijenski optimizam

Slazem se, ali dok ne napravis neki break, uvek ces imati situacije s tim pismima ministru ovom i onom i tako neke opste zvake o "potrebi izgradnje pravne drzave" (i prakticne delatnosti koja tu zvaku minira ali na svakom koraku i koja tu gorucu potrebu izvrgava ruglu zarad dobijanja jeftinih politickih poena).

Kljuc gradjenja institucija je da se politicari sto vise razvlaste, da od njih prakticno nista ne zavisi. Public servants, to nam treba.
cult cult 12:25 16.03.2015

Re: Ne razumem

Kljuc gradjenja institucija je da se politicari sto vise razvlaste, da od njih prakticno nista ne zavisi. Public servants, to nam treba.


Ma, naravno.
Nego, treba onaj ko dodje na vlast da želi tako nešto.

Ovde imaš još samo tri nezavisne institucije: ombudsman, šabić i savet za borbu protiv korupcije. Ovo ostalo je partijsko-tajkunska bara.
krkar krkar 12:55 16.03.2015

Re: Ne razumem


zar ne bi trebalo nekakav drzavni tuzilac da uzme stvar u svoje ruke i krene jednostavno sa istragom


Odgovor na tvoje pitanje je u tvom drugom pitanju:

Zar ne bi pravna drzava tako trebalo da radi?

qqriq qqriq 16:08 16.03.2015

Re: Ne razumem

Da, Fejs, tviter i g+ su zamenili Pink, 92jku Dnevnik.


PLUS BANDERE

Važno da je Beograd i bukvalno oblepljen slikama Aleksandra Vučića; on bez naočara, nežno osmehnut, milina ga prosto gledati tako umiljatog, ono kad se presamiti od blagosti&dobrote.




ukapirali da mu popularnost pala na mnogo niske grene pa ajmo u akciju. piše nešto kao napred u modernu srbiju, užas bre!
qqriq qqriq 16:13 16.03.2015

Re: Ne razumem

Mediji formalno


I kratko.
Gledala Studio B, za njih drama/tema ovog bloga jedva više da postoji. Prva vest Vučić čestita policiji, druga Mali prodaje stanove.
Studio B je Čista Katastrofa.
libkonz libkonz 12:41 14.03.2015

Hvala

Hvala za ovaj tekst.
st.jepan st.jepan 15:37 14.03.2015

Re: Hvala

libkonz
Hvala za ovaj tekst.

Hvala svim kompetentnim komentatorima.
Ovo mesto čine dragocenim.
JJ Beba JJ Beba 16:24 14.03.2015

Re: Hvala

dirketan prenos
Zašto je beba koja je kolima hitne pomoći krenula u Kraljevo (ili Kragujevac) trebalo da bude donesena u Beograd?

Zašto je Beograd bio krajnja destinacija ako se znalo da je sletanje na beogradski aerodrom gotovo nemoguće?

Ko je odlučio da uputi helikopter i usmeri ga prema Beogradu, a ne, recimo, prema Kraljevu (ili Kragujevcu)?

Ko je zadržavao informacije o nesreći?

Ko je zadržavao informacije o sudbini bebe, članova posade i putnika helikoptera?

Zašto su novinari u vreme kada je helikopter već pao davali lažne informacije?

Zašto je vanredna sednica vlade bila javna?

Zašto je predsednik vlade čitao imena poginulih osoba?

Zašto ta sednica vlade nije bila zatvorena za javnost pošto su date informacije o nesreći?
emsiemsi emsiemsi 17:07 14.03.2015

Re: Hvala

libkonz
Hvala za ovaj tekst.

Слава страдалима !
Вишегодишњи "рад" калакурције и башибозука узима свој, на жалост, крвави данак --- а тек ће ...
G.Cross G.Cross 12:41 14.03.2015

Tragicno

Hvala Krkare,`

Tragican povod, ali odlican blog.

Gomila nesposobnih iskompleksiranih diletanata i bez najmanjeg razumevanja koliko ne znaju.

krkar krkar 22:30 15.03.2015

MOBILNI TELEFON


Ne mogu sad da nađem gde je bio citat generala Bandića koji kaže da se sa posadom čuo mobilnim telefonom nekoliko minuta pre pogibije.

MOBILNIM TELEFONOM!

General, pilot, pilote helikoptera koji bez instrumenata lete u SMU zove mobilnim telefonom!!! Pored - odnosno MIMO - normalnog sistema radio-veze. PILOT!!!

I ona dva jadnika koji lete kroz kiselo mleko, ne vide ništa, ne vide čak ni da li im je letilica horizontalna i ispravljena (to se u tim uslovima ne može videti osmatranjem spoljašnjosti) dakle gledaju u isnstrument prečnika 10ak cm koji se zove veštački horizont, istovremeno gledajući i u dva visinomera, brzinomer, akcelerometar i dva pokazatelja rada motora: obrtomer i pokazivač temperature. O ostalim instrumentima koje takođe treba pratiti i njihove podatke obrađivati u mozgu da i ne govorimo.

I U TOJ situaciji njima zvone mobilni telefoni, oni ih vade iz džepa kombinezona, bar jedan od dva pilota skida jednu ruku sa komandi (helikopter se leti sa dve ruke na komandama u svakom trenutku, ne može drugačije, takve siu komande) i prebacuje fokus sa instrumenata na telefon, ubada neko dugme na telefonu da se odazove, skida najmanje jednu slušalicu sa uveta i stavlja ga na uvo...

Ako je istina da ih je Bandić zvao mobilnim telefonom - njega treba dati na preki vojni sud i streljati!

Kad te ulični policajac vidi da voziš Yugo 45 brzinom 50 km/h sa mobilnim u ruci kažnjava te jer je to zabranjeno - a zabranjeno je jer je opasno. A kad voziš helikopter od 12 tona i 4400 konjskih snaga brzinom 200 km/h kroz maglu - onda je valjda dozvoljeno, a?

Težak javašluk, sranje i ošljarenje, težak, kriminalan!

I onda se neko čudi što je pao???
a_jovicic a_jovicic 01:19 16.03.2015

Re: MOBILNI TELEFON

krkar

Ne mogu sad da nađem gde je bio citat generala Bandića koji kaže da se sa posadom čuo mobilnim telefonom nekoliko minuta pre pogibije.

MOBILNIM TELEFONOM!

Na konferenciji je spominjao da se čuo telefonom sa njima malo po poletanju iz Raške ...

33-ći minut
alselone alselone 01:29 16.03.2015

Re: MOBILNI TELEFON

33-ći


Tajsonu udarila pena.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:49 16.03.2015

Re: MOBILNI TELEFON

MOBILNIM TELEFONOM!

zar taj razgovor mobilnim uopšte može da se čuje u bučnom helikopteru?
reanimator reanimator 06:56 16.03.2015

Re: MOBILNI TELEFON

zar taj razgovor mobilnim uopšte može da se čuje u bučnom helikopteru?

Može
freehand freehand 12:42 14.03.2015

Katastrofa

Od Bogutovca do Beograda ne može da se za dva sata stigne ni danju u najboljim uslovima, kamoli noću, sanitetom.
Ova goveda su na vlast došla sa falsifikovanim diplomama.
Ali sve to na stranu, i da se ne petljam u tehničke stvari i procedure koje ne znam. Ja sam se zgadio na ovo:



Pogan ona pogana!

P.S. - inače - oko transporta helikopterom u lošim meteo uslovima - ako te interesuje mogu jednom da ti ispričam kako je Taso od koševske bolnice stigao do VMA. Luđe od ovoga sinoć ali sa srećnim krajem.

blogov_kolac blogov_kolac 13:14 14.03.2015

Re: Katastrofa

Ovo prevazilazi sve one shizofrene reportaze kada neki iskompleksirani monstrum izvrsi masovno ubistvo pri pomracenju uma, pa nasi tabloidi objave jos u naslovima "...ZBOG DEVOJKE/ZENE..."... cisto da se zna glavni krivac i da to bas nije bilo bez razloga.

Osim sto su nesrecnu devojku/devojcicu optuzili (pa presudili) da je GLAVNI krivac za ovu tragediju, bez blama su joj objavili puno ime i prezime (jako pogodno da navuce jos vecu mrznju i skrene pitanja javnosti u drugom smeru od logicnog), iako, ako nista drugo, ima svega 16 godina. Stagod mi mislili o balegarima (samozvanim novinarima) koji rade za tzv "tabloide" u Srbiji, imaju ipak i oni neke sanitarne standarde ispod koji SAMI dalje (tacnije nize) ne idu bez direktne naredbe ogranka Sluzbe koji ih kontrolise, i ovo je skolski primer za to. Nekoga je uhvatila panika, nanjusio potencijalne negativne efekte ove nepotrebno izazvane tragedije - i naredio uklanjanje svih etickih barijera koje bi mogle da se isprece medijskom "peglanju" ove brljotine epskih razmera (u normalnoj drzavi verovatno bi bila pokrenuta istraga o sedmostrukom ubistvu bez predoumisljaja).
8c_competizione 8c_competizione 13:52 14.03.2015

Re: Katastrofa

Ali sve to na stranu, i da se ne petljam u tehničke stvari i procedure koje ne znam. Ja sam se zgadio na ovo:


eh Free, odavno sam cuo od dobrog prijatelja (doktora) da Srbija ima neverovatan broj abortusa i maloletnih porodjaja

mislim da dovoljno govori o nivou obrazovanja stanovnistva (valjda sada razumete moj stav da je u skolama mesto vaznijim zivotnim temama od veronauke)
hajkula1 hajkula1 15:03 14.03.2015

Re: Katastrofa

freehand
Od Bogutovca do Beograda ne može da se za dva sata stigne ni danju u najboljim uslovima, kamoli noću, sanitetom.
Ova goveda su na vlast došla sa falsifikovanim diplomama.
Ali sve to na stranu, i da se ne petljam u tehničke stvari i procedure koje ne znam. Ja sam se zgadio na ovo:



Pogan ona pogana!

P.S. - inače - oko transporta helikopterom u lošim meteo uslovima - ako te interesuje mogu jednom da ti ispričam kako je Taso od koševske bolnice stigao do VMA. Luđe od ovoga sinoć ali sa srećnim krajem.





Ovo sinoć nisu bili loši meteo uslovi, nije uzrok nesreće jak vetar i visoke prepreke.

tyson tyson 17:22 14.03.2015

Re: Katastrofa

Ovo sinoć nisu bili loši meteo uslovi, nije uzrok nesreće jak vetar i visoke prepreke.

Odakle ti hrabrost da postojano kroz čitav blog tvrdiš da sinoć nisu bili složeni meteo uslovi? Na osnovu čega tvrdiš takvo nešto? Hoćeš molim te da potkrepiš svoje tvrdnje nekim relevantnim podatkom? I šta uopšte treba da zaključimo iz tvoje tvrdnje; zašto je uopšte došlo do rušenja letelice?


hajkula1 hajkula1 18:37 14.03.2015

Re: Katastrofa

tyson
Ovo sinoć nisu bili loši meteo uslovi, nije uzrok nesreće jak vetar i visoke prepreke.

Odakle ti hrabrost da postojano kroz čitav blog tvrdiš da sinoć nisu bili složeni meteo uslovi? Na osnovu čega tvrdiš takvo nešto? Hoćeš molim te da potkrepiš svoje tvrdnje nekim relevantnim podatkom? I šta uopšte treba da zaključimo iz tvoje tvrdnje; zašto je uopšte došlo do rušenja letelice?





Pišem da nisu bili loši uslovi (a ne složeni). Da je duvao vetar bili bi loši meteo uslovi. Složeni uslovi (ali ne složeni meteo uslovi) su samim tim što je prenošen pacijent a helihopter nema ugrađenu medicinsku opremu... Valjda si pročitao da je vertikalna vidljivost 70 metara dovoljna za helihopter. Upravo su javili da je helihopter opremljen za let po magtli. Može da leti navođenjem.
cassiopeia cassiopeia 18:46 14.03.2015

Re: Katastrofa

Upravo su javili da je helihopter opremljen za let po magtli.


Ti izgleda čitaš samo ono što tebi odgovara, pa evo dole preneto mišljenje pilota

Helikopter nije imao nikakvo tehničko sredstvo za letenje u tako gustoj magli niti su piloti bili obučeni za korišćenje tih sredstava (kojih ionako nije bilo).


Jelica Greganović Jelica Greganović 15:58 15.03.2015

Re: Katastrofa

Ovo objavljivanje imena maloletne osobe, majke, je tek kršenje zakona.
tyson tyson 17:25 15.03.2015

Re: Katastrofa

Helikopter nije imao nikakvo tehničko sredstvo za letenje u tako gustoj magli niti su piloti bili obučeni za korišćenje tih sredstava (kojih ionako nije bilo).

A sad se pak javljaju ljudi iz struke koji kažu i da je helikopter bio opremljen za instrumentalno letenje, i da su piloti prošli obuku i vežbali.

A i oni koji osporavaju uvežbanost.


gabriele gabriele 19:20 15.03.2015

Re: Katastrofa

Znamo da je čitava bolnica bila na nogama da su učinili šta su mogli, ali, Bog dao, bog uzeo – kratko su nam juče rekli su kuće Ademovića
i jebaji ga , neko ne drži puno do života i ni svog ni dece , a neko tura glavu za tuđu često ne i svojom voljom...
tata u zatvoru, mama neodgovorna klinka ,,, a društvo brine ,kad se maknu emocije i empatija ostaje pitanje ima li smisla da država potiče negativnu evolucisku selekciju .
A u Novom Pazaru postoji privatni taksi .Bolnica je trebala imati sa njima ugovor.
stopalo stopalo 18:35 16.03.2015

Re: Katastrofa

gabrie


????

gledam ovaj idiotski komentar od kada je izasao i cudim se da domacin jos nije reagovao.

ima li smisla da država potiče negativnu evolucisku selekciju


kakav covek treba da budes da bi napisao ovako nesto za bebu od 5 dana?

vidim da su se mnogi potresli na krkarovo otvoreno pismo bandicu a niko nije reagovao na ovaj kretenizam.

EDIT: vidim da ima jedan preporuka

EDIT 17.03> da li je moguce da je ovaj moronski post dobio jos neku preporuku?



BTW:700
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:18 16.03.2015

Re: Katastrofa

stopalo

kakav covek treba da budes da bi napisao ovako nesto za bebu od 5 dana?

vidim da su se mnogi potresli na krkarovo otvoreno pismo bandicu a niko nije reagovao na ovaj kretenizam.

BTW:700


Ne vidi se u moru komentara. Ej, život nečijeg deteta, od pet dana, proglasiti negativnom evolucionom selekcijom. Stvarno odvratno i bezosećajno, sramota me i što sam pročitao.
gabriele gabriele 21:34 17.03.2015

Re: Katastrofa

stopalo
gabrie


????

gledam ovaj idiotski komentar od kada je izasao i cudim se da domacin jos nije reagovao.

ima li smisla da država potiče negativnu evolucisku selekciju


kakav covek treba da budes da bi napisao ovako nesto za bebu od 5 dana?

vidim da su se mnogi potresli na krkarovo otvoreno pismo bandicu a niko nije reagovao na ovaj kretenizam.

EDIT: vidim da ima jedan preporuka

EDIT 17.03> da li je moguce da je ovaj moronski post dobio jos neku preporuku?



BTW:700

uopšte se nije radilo o konkretnom spašavanju konkretne bebe ,, nego o principu da su se do tragedije roditelji ponašali neodgovorno . društvo treba da uskače tek kad su roditelji potrošili sve resurse ... a ne da se ponašaju po principu Bog dao ,Bog uzeo ..dakle ovde je šest odgovornih života žrtvovano zbog nečije maloletničke trudnoće, samovoljnog napuštanja bolnice... sumanute prehrambene navike.... ono nacionalnu gardu u koloradu dižu svaki put kad napušena mama bez osiguranja, da bebi da sisa bivola ...
Ne vidi se u moru komentara. Ej, život nečijeg deteta, od pet dana, proglasiti negativnom evolucionom selekcijom.
Osiguravatelj kojeg vi plačate verovatno se ponaša tako ,, dakle vi finansirate bezosečajnost, sramotno.a empatija tuđim novcima zove se licemjerje ..Za razliku od mene koji plaćam bahato trošenje na neodgovorne osobe i moralne hazardere .. kad to svatite onda će te svatit čemu političari glume djeda mraza spasitelja ... da se narod gadi na to sigurno "slina i pičkousti" nebi išli da glume Lindu Evanđelistu za fotkanje
stopalo stopalo 22:19 17.03.2015

Re: Katastrofa


ej bre lepi, plavi, zdravi, pametni i arijevski poreski obveznice

ODJEBI BRE

pun mi je qrac fasista koji brinu i o mom novcaniku

i koji bi samo da mogu, motkom zatukli i to nesrecno dete od 16 godina

srecom pre 70 je sprecen razvoj takvog srecnog drustva ali su ideje ocigledno opstale

(izvinjavam se ostalim blogerima jer nemam obicaj da psujem ili makar ne ovako u pisanoj formi)
gabriele gabriele 09:11 18.03.2015

Re: Katastrofa

pun mi je qrac fasista koji brinu i o mom novcaniku

il si idiot il nemš pojma ,, u fašizmu država brine o svima a Duče zna sve ,, nema ličnog,, pa ko ti brani da plačaš šts hočeš.Ne teraj druge ,,a ta sranja gde komunizam nazivaš antifašizmom a liberalnu demokraciju fašizmom nemoš više ni na Kubi prodavat.. kamo nem jeli, beže najbolji a ne u fašistički teksas ( koji ste jeli pobedili pre 70 godina),, ISIL ,Kuba i slični dele tvoje stavove
stopalo stopalo 10:14 18.03.2015

Re: Katastrofa

znao sam da ćemo na kraju doci do suštine

liberalnu demokraciju


dakle liberalna demokracija u pravednoj borbi za use-nase-i-podase arijevsko prkno sa puno prava može da odlučuje o životu tek rođenog deteta zato što

kad se maknu emocije i empatija ostaje pitanje ima li smisla da država potiče negativnu evolucisku selekciju


i sve to zato što sam ja teksaški white supremacy redneck

koji plaćam bahato trošenje na neodgovorne osobe i moralne hazardere


dakle jebaleteparedatejebale ako su ti one razlog da propagiraš to fašističko djubre na blogu

moderacije odavno nema na ovom blogu ali se domaćinu iskreno čudim da te i dalje pušta

PS: niko nije zamerio ministrima zato što su poslali helikopter po dete jer se mnogo veće pare ovde troše na potpuno besmislene stvari. i neka su potrošili i moje pare od poreza.

bolje je sto puta ispasti ovca nego jednom svinja.
libkonz libkonz 10:30 18.03.2015

Re: Katastrofa

moderacije odavno nema na ovom blogu ali se domaćinu iskreno čudim da te i dalje pušta

teško je videti sve komentare kada ih ima više stotina. inače, tebi svaka čast što si reagovao na ove svinjarije.
krkar krkar 10:46 18.03.2015

Re: Katastrofa

ali se domaćinu iskreno čudim da te i dalje pušta


Pa kad cinkaroši ne umeju da postiraju link

Stvar rešena.
stopalo stopalo 11:08 18.03.2015

Re: Katastrofa

krkar
ali se domaćinu iskreno čudim da te i dalje pušta


Pa kad cinkaroši ne umeju da postiraju link

Stvar rešena.


Šta da radim kad su ti profesionalni žbirovi prezauzeti pa moraju neznalice da obavljaju taj posao
blogovatelj blogovatelj 15:08 18.03.2015

Re: Katastrofa

,,


Dupli zarez!

,,a ta sranja gde komunizam nazivaš antifašizmom a liberalnu demokraciju fašizmom nemoš više ni na Kubi prodavat.. kamo nem jeli, beže najbolji a ne u fašistički teksas ( koji ste jeli pobedili pre 70 godina),, ISIL ,Kuba i slični dele tvoje stavove


Pisanje van svake logike!
Taube li je, nije l' Taube?
medjutim92 medjutim92 12:45 14.03.2015

Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

.. već za Kraljevo ili Kragujevac, zavisi od izvora.

Kragujevačka bolnica ima heliodrom. Kao i npr. bolnica u Ćupriji. A Kraljevo ima ceo aerodrom.

Sve je ovde jasno, samo ko hoće da vidi..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:29 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

Kragujevačka bolnica ima heliodrom. Kao i npr. bolnica u Ćupriji. A Kraljevo ima ceo aerodrom.

ali tamo nisu čekali ministri da se slikaju. zato je poginulo sedam ljudi, naravno da je jasno kao dan. ja bih volela da mi neko (neki psihoanalitičar, npr) objasni šta se tačno dešava u mozgovima takvih ljudi(?), kako misle, kako spavaju, kako im tok misli ide i kako uspevaju sebi uvek da budu u pravu, čak i na sahrani sedmoro ljudi koje su ubili iz nehata? iz raznih analiza mi je jasno (donekle) kako funkcioniše um psihopate, ali ovi to nisu.
bolid1 bolid1 16:32 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

z nehata?


Kakav crni nehat...
cassiopeia cassiopeia 17:10 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

BebaOdLonchara
Kragujevačka bolnica ima heliodrom. Kao i npr. bolnica u Ćupriji. A Kraljevo ima ceo aerodrom.

ali tamo nisu čekali ministri da se slikaju. zato je poginulo sedam ljudi, naravno da je jasno kao dan. ja bih volela da mi neko (neki psihoanalitičar, npr) objasni šta se tačno dešava u mozgovima takvih ljudi(?), kako misle, kako spavaju, kako im tok misli ide i kako uspevaju sebi uvek da budu u pravu, čak i na sahrani sedmoro ljudi koje su ubili iz nehata? iz raznih analiza mi je jasno (donekle) kako funkcioniše um psihopate, ali ovi to nisu.


Od jutros upravo o tome razmišljam. Kakvi su to sklopovi ličnosti

Naleteh na ovo

Osobe sa narcističkim poremećajem ličnosti imaju naglašen osećaj važnosti i grandiozni doživljaj da su jedinstveni. Karakteriše ih: preuveličani doživljaj sopstvene ličnosti, nerealno verovanje da su u toj meri jedinstveni da ih mogu razumeti samo posebni ljudi i institucije, preokupirani su fantazijama (o moći, lepoti, uspehu i romantičnim ljubavima), ambiciozni su. Od drugih ljudi očekuju divljenje, poseban tretman, ograničenih su kapaciteta za empatiju, skloni su zavisti, često su arogantnog ponašanja i skloni eksplatisanju drugih. Krhkog su samopouzdanja i skloni depresivnom reagovanju.

I ovo narcisticki-poremecaj-licnosti
mirelarado mirelarado 17:17 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

Osobe sa narcističkim poremećajem ličnosti imaju naglašen osećaj važnosti i grandiozni doživljaj da su jedinstveni. Karakteriše ih: preuveličani doživljaj sopstvene ličnosti, nerealno verovanje da su u toj meri jedinstveni da ih mogu razumeti samo posebni ljudi i institucije, preokupirani su fantazijama (o moći, lepoti, uspehu i romantičnim ljubavima), ambiciozni su. Od drugih ljudi očekuju divljenje, poseban tretman, ograničenih su kapaciteta za empatiju, skloni su zavisti, često su arogantnog ponašanja i skloni eksplatisanju drugih. Krhkog su samopouzdanja i skloni depresivnom reagovanju.


Невероватно је (и очито по све нас смртоносно) што свака уштва која се докопа власти аутоматски развије нарцисоидност неслућених размера. Трагично је до каквог смо дна дошли: да недужни људи буду жртвовани зарад сликања тих свињских њушки. (Нема емотикона којим бих ово представила).
freehand freehand 17:19 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

mirelarado
Osobe sa narcističkim poremećajem ličnosti imaju naglašen osećaj važnosti i grandiozni doživljaj da su jedinstveni. Karakteriše ih: preuveličani doživljaj sopstvene ličnosti, nerealno verovanje da su u toj meri jedinstveni da ih mogu razumeti samo posebni ljudi i institucije, preokupirani su fantazijama (o moći, lepoti, uspehu i romantičnim ljubavima), ambiciozni su. Od drugih ljudi očekuju divljenje, poseban tretman, ograničenih su kapaciteta za empatiju, skloni su zavisti, često su arogantnog ponašanja i skloni eksplatisanju drugih. Krhkog su samopouzdanja i skloni depresivnom reagovanju.


Невероватно је (и очито по све нас смртоносно) што свака уштва која се докопа власти аутоматски развије нарцисоидност неслућених размера. Трагично је до каквог смо дна дошли: да недужни људи буду жртвовани зарад сликања тих свињских њушки. (Нема емотикона којим бих ово представила).

Koji je on sebi kralj
cassiopeia cassiopeia 17:26 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

Невероватно је (и очито по све нас смртоносно) што свака уштва која се докопа власти аутоматски развије нарцисоидност неслућених размера. Трагично је до каквог смо дна дошли: да недужни људи буду жртвовани зарад сликања тих свињских њушки. (Нема емотикона којим бих ово представила).


Manipulacija zarad sopstvene slike. Za neverovati da za njih granice zapravo ne postoje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:29 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

Karakteriše ih: preuveličani doživljaj sopstvene ličnosti, nerealno verovanje da su u toj meri jedinstveni da ih mogu razumeti samo posebni ljudi i institucije, preokupirani su fantazijama (o moći, lepoti, uspehu i romantičnim ljubavima), ambiciozni su.

mene više brine ovo:

Taj poremećaj je znatno teže “sanirati” od neurotičnih poremećaja, terapija je dugotrajna i često se ne završava potpunim uspehom, već pre mogućnošću tolerancije problema. Uspehom se smatra i kada pacijent delom osvesti svoja stanja i počne da ih kontroliše i toleriše. Ređe dolazi do potpune reparacije ličnosti i upotpunjavanja svih propusta u ranom razvoju.
da ih mogu razumeti samo posebni ljudi i institucije

da, na psihijatriji ih najbolje razumeju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:39 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

bolid1 bolid1 17:41 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..


http://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2015&mm=03&dd=14&nav_id=968572


Mislis na Slinu, Slina je tu bio slucajno i onda je, uprkos svim bezbedznosnim procedurama (ovo ce ex i pred bolje znati od mene), obrnuo kolonu i otiso da ukliza kamerama...
mirelarado mirelarado 17:43 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

bolid1

http://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2015&mm=03&dd=14&nav_id=968572


Mislis na Slinu, Slina je tu bio slucajno i onda je, uprkos svim bezbedznosnim procedurama (ovo ce ex i pred bolje znati od mene), obrnuo kolonu i otiso da ukliza kamerama...



Milan Novković Milan Novković 17:43 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

freehand
mirelarado
Osobe sa narcističkim poremećajem ličnosti imaju naglašen osećaj važnosti i grandiozni doživljaj da su jedinstveni. Karakteriše ih: preuveličani doživljaj sopstvene ličnosti, nerealno verovanje da su u toj meri jedinstveni da ih mogu razumeti samo posebni ljudi i institucije, preokupirani su fantazijama (o moći, lepoti, uspehu i romantičnim ljubavima), ambiciozni su. Od drugih ljudi očekuju divljenje, poseban tretman, ograničenih su kapaciteta za empatiju, skloni su zavisti, često su arogantnog ponašanja i skloni eksplatisanju drugih. Krhkog su samopouzdanja i skloni depresivnom reagovanju.


Невероватно је (и очито по све нас смртоносно) што свака уштва која се докопа власти аутоматски развије нарцисоидност неслућених размера. Трагично је до каквог смо дна дошли: да недужни људи буду жртвовани зарад сликања тих свињских њушки. (Нема емотикона којим бих ово представила).

Koji je on sebi kralj

Potpuno jezivo, i nesreća, i neodgovorno ponašanje pa mentalitet tih ljudi na vlasti. Pa ...

"...Vučić u četrdeset i drugoj godini života suštinski prvi put (!) dolazi u situaciju da nešto zaista radi..."

... u brzini može da se ne primeti, ali je tuga svoje vrste.

I ovde u vlade idu ljudi bez ikakvog značajnog radnog iskustva, ali imaju značajnu partiju iza sebe, pa, i ovo je jako važno, uigran civil service, pa bar neke do značajne okvire koji ograničavaju slobodu njihovom neznanju i ludosti.

A tamo je vlada za sada nekompetentna, luda i tužna igra bez granica.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:44 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

Mislis na Slinu

da, Slina kao čovek sa narcisoidnim poremećajem ličnosti.
blogov_kolac blogov_kolac 23:42 14.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

BebaOdLonchara
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/542300/RESENO-DVOSTRUKO-UBISTVO-Priveden-ubica-taksiste-i-prolaznika

http://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2015&mm=03&dd=14&nav_id=968572

Ali to je sve jos uvek ipak u granicama vesti i prezentovanja bitnih cinjenica o slucaju, bez obzira na sveprisutno samoreklamerstvo.

Zato ako hoces da osetis kako stvarno izgleda neukusna overdoziranost u eksponiranju povodom ovog slucaja do granica krajnje patetike, predlazem ti da pogledas ovu "reportazu":
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/542251/Ministar-Stefanovic-o-otetoj-devojcici-Samo-je-uplaseno-gledala-u-mene
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:32 15.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/542251/Ministar-Stefanovic-o-otetoj-devojcici-Samo-je-uplaseno-gledala-u-mene

ovo je za bljuvanje u mlazu. kako nema baš nikog pored sebe (keva??) da mu kaže koliko je to neukusno?
Kakav crni nehat...

pa tako se definiše, ubistvo iz nehata - kad ubiješ nekog a nisi imao nameru da ga ubiješ. niko nije namerno oborio helikopter i baš hteo da ih pobije, zato je iz nehata.
bolid1 bolid1 01:37 15.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..


pa tako se definiše, ubistvo iz nehata - kad ubiješ nekog a nisi imao nameru da ga ubiješ. niko nije namerno oborio helikopter i baš hteo da ih pobije, zato je iz nehata.


Cekaj, nehat je cistio sam pistolj i bio dovoljno glup da ostavim metak u cevi...niko nije imao nameru da ih pobije, al' se niko nije previse iscimao da ostanu zivi...sve je bilo spremno za Feketic 2, a ono medjutim...jebemliga, jel' to po zakonu nehat ili nije, vrlo moguce da jeste.
tadejus tadejus 09:28 15.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

mirelarado
Osobe sa narcističkim poremećajem ličnosti imaju naglašen osećaj važnosti i grandiozni doživljaj da su jedinstveni. Karakteriše ih: preuveličani doživljaj sopstvene ličnosti, nerealno verovanje da su u toj meri jedinstveni da ih mogu razumeti samo posebni ljudi i institucije, preokupirani su fantazijama (o moći, lepoti, uspehu i romantičnim ljubavima), ambiciozni su. Od drugih ljudi očekuju divljenje, poseban tretman, ograničenih su kapaciteta za empatiju, skloni su zavisti, često su arogantnog ponašanja i skloni eksplatisanju drugih. Krhkog su samopouzdanja i skloni depresivnom reagovanju.
Невероватно је (и очито по све нас смртоносно) што свака уштва која се докопа власти аутоматски развије нарцисоидност неслућених размера. Трагично је до каквог смо дна дошли: да недужни људи буду жртвовани зарад сликања тих свињских њушки. (Нема емотикона којим бих ово представила).


meni ne djeluje uopšte da oni svi imaju nekakve narcisoidne karaktere..
djeluje mi da su svi u beskrajnom strahu od vođe i beskrajno ambiciozni da se vođi dodvore..
a jedini način koji vide da to urade to je da porade na rejtingu..
a opet jedini način koji vide kao rad na rejtingu je to neko slikanje u prilikama spasavanja napaćenog naroda..
pa kad već nemaju pojma o tome šta bi im to tačno trebao biti posao bar imaju pojma o slikanju spasavanja (vođa pokazao)..
i tako sad smrtno prepadnuti za vlastito dupe i željni da se dokažu spasavaju..
qqriq qqriq 11:21 15.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..


meni ne djeluje uopšte da oni svi imaju nekakve narcisoidne karaktere..
djeluje mi da su svi u beskrajnom strahu od vođe i beskrajno ambiciozni da se vođi dodvore..
a jedini način koji vide da to urade to je da porade na rejtingu..
a opet jedini način koji vide kao rad na rejtingu je to neko slikanje u prilikama spasavanja napaćenog naroda..


i meni.
mirelarado mirelarado 14:14 15.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

qqriq

meni ne djeluje uopšte da oni svi imaju nekakve narcisoidne karaktere..
djeluje mi da su svi u beskrajnom strahu od vođe i beskrajno ambiciozni da se vođi dodvore..
a jedini način koji vide da to urade to je da porade na rejtingu..
a opet jedini način koji vide kao rad na rejtingu je to neko slikanje u prilikama spasavanja napaćenog naroda..


i meni.


Да, од нарцисоидности је оболео тај што га зовете вођа, раније је био чанколиз и удворица свом вођи, као што су то сада споменуте свињске њушке њему.
qqriq qqriq 21:28 15.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

Да, од нарцисоидности је оболео тај што га зовете вођа

Grešna ti duša, on se vika Kralj Sunce.
qqriq qqriq 12:59 17.03.2015

Re: Sanitetska kola nisu išla za Beograd..

свињске њушке


Pa jel išo na bjuti tretman, bre vi iz vojvodine svemu tražite dlaku?


tsunade tsunade 12:54 14.03.2015

svi smo gledali

na national geographic tv serijale o padovima aviona. videli smo da se te stvari detaljno do u najsitniji detalj analiziraju da bi se otklonile eventualne greške u mehanici, tehnici i da bi se utvrdilo da li su procedure dovoljno dobre ako su one dovele do nesreće.

e sad u ovom rasulu moje pitanje tebi je ko će da radi istragu? hoće li ta istraga biti profesionalna i nezavisna? hoće li javnost istinu ikad saznati u smislu zvanične potvrde?

hvala ti na doprinosu saznavanja. izvini još jednom, ti već znaš zbog čega.
NNN NNN 13:07 14.03.2015

Re: svi smo gledali

hoće li ta istraga biti profesionalna
keramičar i megadoktor će upotrebiti svu svoju stručnost i iskustvo,
ne bi li rasvetlili i najsitinje detalje, zar iko sumnja u to...
krkar krkar 13:10 14.03.2015

Re: svi smo gledali

tsunade
ko će da radi istragu? hoće li ta istraga biti profesionalna i nezavisna? hoće li javnost istinu ikad saznati u smislu zvanične potvrde?



Istragu će da rade govna sa kupljenim diplomama i govna sa kupljenim dušama. Biće kriv Omer koji će ipak da dobije orden. Niko više neće biti kriv. Slikaće se mnogi. Biće izliveno 226,5 litara krokodilskih suza. Na istragu i sve oko nje biće potrošeno oko 47,25 kg vazelina.

Samo da podsetim da ni pad Laste još nije istražen a kamoli da su objavljeni rezultati. A jako se dobro zna da je u pitanju javašluk u projektovanju i konstruisanju - kućište pedale pogršno konstruisano jer se štedelo i nije rađena atrapa (model 1:1) a nikog nije ni zabolela patka da pita pilote. Toma je mom poginulom prijatelju i časnom pilotu dao orden sa lažnim obrazloženjem a drugi pilot, iz zadnje kabine, je ućutkan.

To je vojno. A u civilnom vazduhoplovstvu promenjen je sistem i, što je još gore, glavni istraživač za nesreće tako da je sada na toj poziciji jedan diletant koga boli đokica. Ranije se preliminarni izveštaj objavljivao za manje od 10 dana a sada - od 3 meseca pa do nikad. Poslednja 3 preliminarna izveštaja o udesima nose istu copy/paste grešku - inače potpuno besmislen i nepotreban podatak.

itd, itd
8c_competizione 8c_competizione 13:54 14.03.2015

Re: svi smo gledali

Samo da podsetim da ni pad Laste još nije istražen


za ovo bi se mogao pisati jos jedan poseban blog!

Iracani su kompletno prizemljili sve kupljene Laste

a postoji i razlog za to. samo nije dostupan javnosti!
krkar krkar 12:02 15.03.2015

Sreto, ljudina!


Juče sam sa nekim pilotima baš komentarisao da je jedini od koga očekujem da postupi kao čovek, letač i oficir Sreto Malinović, penzionisan čim su pre mogli jer ima integritet.

I evo ga Sreto, svaka čast!

brigadni general u penziji Sreto Malinović, ocenio je povodom pada helikoptera Mi-17 da je očigledno da je postojala "presija da se taj zadatak izvrši" i da je to prevagnulo nad profesionalnom procenom. "Zašto donosioci odluka iz sastava vojske i vazduhoplovstva nisu bili u stanju da se odupru tome ili koliko su i sami imali predstavu o celoj situaciji, pitanje je koje definiše njihovu ličnu odgovornost za posledice svojih odluka"

“Posada je sigurno uočila promene u situaciji i morala je doneti odluku o sletanju na neki drugi teren, pa makar i neuredjen… Ako su oni već radarski vodjeni, kako je moguće da letelica poput helikoptera ne uspe da sleti na aerodrom? Ostaje i pitanje koliko su imali istinske pomoći sa kontrole letenja”

blogov_kolac blogov_kolac 12:56 14.03.2015

Bas sam o ovome sinoc razmisljao...

Prvo mi je vec u startu bilo degutantno sto se krenulo sa rijalitijem "spasavanje bebe" oglasenim u svim medijima, pa mi je onda bilo jako cudno sto je u sve uklucen vojni transportni helikopter, a ne neki od onih tome namenjenih koji su na raspolaganju VMA. Pa mi onda nije bilo jasno, ako vec koriste transportni a ne adaptirani sanitetski helikopter, zasto onda nisu samo preskocili odsecenu deonicu puta do prvog moguceg prebacivanja bebe u sanitetsko vozilo (tj prvi najblizi heliodrom u pravcu ka Beogradu). Bebu bi prebacivanje iz helikoptera u sanitetsko vozilo ionako sledovalo, a ovako su se odlucili za sat leta ali u neadekvatnim uslovima, umesto dva sata voznje ali u pravim kolima hitne pomoci.

O losim vremenskim uslovima nisam razmisljao, i tek kada se pojavila vest o kruzenju helikoptera nad Surcinom shvatio sam da je ova pateticna medijska akcija spasavanja ne samo nepotrebna, vec zapravo krajnje visokorizicna avantura, gde je na kocku stavljeno sedam zivota... Toliki ulog da bi se eventualno dobilo par medijskih poena i ustedeo 1 sat u transportu pacijenta (ali u neadekvatnim uslovima)!?
zilikaka zilikaka 13:28 14.03.2015

Re: Bas sam o ovome sinoc razmisljao...

Greška. Duplo
zilikaka zilikaka 13:30 14.03.2015

Re: Bas sam o ovome sinoc razmisljao...

pa mi je onda bilo jako cudno sto je u sve uklucen vojni transportni helikopter, a ne neki od onih tome namenjenih koji su na raspolaganju VMA. Pa mi onda nije bilo jasno, ako vec koriste transportni a ne adaptirani sanitetski helikopter, zasto onda nisu samo preskocili odsecenu deonicu puta do prvog moguceg prebacivanja bebe u sanitetsko vozilo (tj prvi najblizi heliodrom u pravcu ka Beogradu)



Ovo, da prostiš, u državi Srbiji ne postoji, niti je ikada postojalo. Uvek su se za sanitetski transport koristili ti isti i jedini vojni transportni helikopteri.Jedino što ih je nekada bilo više i imali su manje godina. Ovo čime se sad služe je ostatak od onog nekad. Bukvalno.


Uzgred, za sletanje helikoptera uopšte nije neophodan ni aerodrom, ni heliodrom.
Vrlo često posluži stadion, a ne retko i livada.

Za nuždu, može i obično oranje.
NNN NNN 13:37 14.03.2015

Re: Bas sam o ovome sinoc razmisljao...

transport koristili ti isti i jedini vojni transportni helikopteri.
pod uslovom da nisu uzurpirani od strane supermena, njegovih satellita i prateće tv ekipe...
krkar krkar 13:40 14.03.2015

Re: Bas sam o ovome sinoc razmisljao...

Ovo, da prostiš, u državi Srbiji ne postoji, niti je ikada postojalo. Uvek su se za sanitetski transport koristili ti isti i jedini vojni transportni helikopteri.


Da prostiš, postojalo je.

Bila su 2 Mi-8 koji su bili opremljeni kao leteće ambulante. Sa defibrilatorima, aparatom za transfuziju, koječime još od neophodnih stvari. Mom drugu D. koji je u Vukovaru pogođen snajperom u stomak baš slučajnost da je ubačen u pravi medicinski helikopter od Negoslavaca do VMA spasla život.

A još 1979. dva ili tri Mi-2 iz JRV data su na upotrebu AMSJ za medicinsku evakuaciju (AMSJ bio uzeo neke pare od Nemačkog ADAC pa morao da obezbedi helikoptere). Imali su neku osnovnu opremu. Čak su i bili ofarbani u žuto. Jednog je leteo moj drug koji je kasnije na istom helikopteru (ali civilnom) poginuo kod Bubanj Potoka usled nedostatka goriva.


kalaf kalaf 14:20 14.03.2015

Re: Bas sam o ovome sinoc razmisljao...

krkar
Jednog je leteo moj drug koji je kasnije na istom helikopteru (ali civilnom) poginuo kod Bubanj Potoka usled nedostatka goriva (znaće muž i za taj slučaj).

Nisam neki strucnjak, ali postoji nebrojeno slucajeva uspesnog sletanja helikoptera samo autorotacijom sto je daleko lakse od sletanja aviona "glajdovanjem".
Stvarno mi nije jasno kako toliki ljudi izginuse usled nedostatka goriva???
Jel se sletanje autorotacijom ne uci ni na kakvoj obuci i ne postoji u upustvima?
Za civilne pilote jos i mogu da razumem, ali za vojne...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana