Sex

Sedmorica fugiranih

krkar RSS / 14.03.2015. u 12:25

009b_620x0.jpg


1. Za pad helikoptera formalno je kriv kapetan vazduhoplova koji je upravljao letelicom u složenim meteorološkim uslovima (SMU) i ispod propisanih minimalnih uslova za taj tip letilice i tz vrstu leta i koji je pokušavao da sleti protivpropisno a dodatno nije poštovao ni propise o režimu leta, posebno deo koji se odnosi na planiranje leta i alternativnih odredišta kao i proračun potrošnje goriva i autonomije vazduhoplova. Taj grešnik je poginuo i na njega će se sve svaliti, po starom bezobraznom običaju. Nažalost.

2. Suštinski su za pad helikoptera i pogibiju 7 ljudi krivi nekompetentni i bahati političari, u ovom slučaju pre svih ministri odbrane i zdravlja, šarlatani i šoumeni koji su se mešalu u ono u šta nemaju pravo (zakonsko) da se mešaju a nisu radili ono što im je posao. Uz njih su saučesnici generali, komandanti Vojske Srbije i Ratnog vazduhoplovstva koji dozvoljavaju da ih razni falsifikatori diploma ponižavaju i mešaju se u lanac komandovanja.

3. U vreme kada su, prema izveštajima, na surčinskom aerodromu čekali sletanje helikoptera bahati političari željni slikanja, vremenski uslovi nisu dozvoljavali sletanje ni jednom tipu letelice. Vreme je bilo ispod meteoroloških minimuma. Vertikalna vidljivost bila je 70 m, horizontalna takođe ispod minimuma za sletanje (tačni METAR izveštaji za svakih 10 minuta biće, nadam se, objavljeni u istrazi). Tri aviona preusmerena su na alternativni aerodrom u Temišvaru.

4. Javašluk je počeo još u Novom Pazaru. NEKO je bolesnu bebu i medicinsko osoblje u pratnji uputio sanitetskim kolima za Beograd bez dovoljno kiseonika. Prema medijima, kad su došli do odrona imali su kiseonika za još 2 sata i nisu mogli da čekaju. Koliko ja poznajem Srbiju - 2 sata od tog mesta do Beograda bila  bi respektabilna vožnja. Da ne bude zabune - nisu lekari ništa krivi, to su ljudi koji su požrtvovano radili svoj posao i na kraju poginuli. Ali kriv je neko. Direktor bolnice u Novom Pazaru svakako. Ako ima protokol i propis o potrebnoj količini kiseonika za takav transport do beograda kriv je što ili količina nije dobro proračunata ili što u vozilu nije bilo kiseonika koliko po proračunu treba. A ako bolnica nije imala dovoljno kiseonika - neko je kriv i što se evakuacija nije planirala u onaj centar do kojeg se može bezbedno stići.

5. Javašluk se nastavio i kad je sanitet naleteo na odron. Ne znam kojom je linijom išlo javljanje ali je ona svakako uključivala diletante i bezočne šoumene bez skrupula - ministre odbrane i zdravlja. Njih dvojica su jaranski, pajdaški, donosili odluke za koje nisu lično kompetentni a bogme ni po funkciji. Ta dva diletanta bez skrupula digli su vojni helikopter. Iako se radi o najsavremenijem helikopteru koji Vojska Srbije ima - on nije medicinski nego običan transportni (nema nikakvu medicinsku opremu, instrumente niti zalihe kiseonika, azot-oksidula, krvi, plazme, zavojskog materijala... ništa). Prevoziti bolesnika u takvom helikopteru jednako je prevoženju bolesnika u kamionu ili kombiju. Dodatno, taj helikopter nije opremljen instrumentima za letenje u SMU a nema ni posebne uređaje za osmatranje u niskoj vidljivosti. Svako letenje tim helikopterom po noći i u SMU je lutrija. Naterati ga, političkim odlukama i disanjem za vrat pilotima, da prekrši sve propise leta - čist je kriminal. Koji će u državi Srbiji zasigurno proći nekažnjeno.

6. Posada helikoptera prošla je obuku i trenažu kojom se osposobljava ne samo da ume da leti, nego i da se izdriluje, dresira, da to bezuslovno radi po procedurama. Piloti nisu budale iako su ponekad malo kauboji. Oni vrlo dobro znaju zašto je nužno u svakoj situaciji imati alternativni aerodrom na koji se može sleteti i proračun potrebnog vremena i goriva za taj let i sve što uz to ide (rezerve za pogoršanje vremena, greške u navigaciji itd). Piloti koji, noseći svoje glave na ramenima u toj letilici, pristanu da ih stave u torbu - deo su lošeg sistema. Piloti imaju dovoljno ozbiljnog i odgovornog posla u helikopteru dok lete u takvim uslovima i njima je neophodno da znaju da se svim političkim pitanjima bave njihovi nadređeni, pukovnici i generali. Pukovnici i generali sinoć su bili saučesnici u ubistvu 7 ljudi. Ako u vrhu VS i RV nema oficira koji umeju da prepoznaju složenost situacije i da zahtevaju da posada helikopter vodi na alternativno sletanje - onda su pukovnici i generali "samo" nesposobnjakovići. Ali ako su znali šta zahteva letačka struka i propisi - ali su i pored svega pristali da se propisi malo uštipaju zarad političara i kamera koji čekaju u Beogradu - onda su i kriminalci.

7. U normalnoj državi taj helikopter bio bi na vreme preusmeren na alternativni helidrom koji je imao uslove za sletanje. Ako je to Niš - onda Niš, a može i Novi Sad, Sremska Mitrovica, Požarevac... a ako reba i Vinkovci, Temišvar ili Bjeljina. Država postoji da bi se o takvim stvarima mislilo na vreme i planiralo na vreme. Ovako - neko je nekome naredio da radi protiv zakona i propisa, neko je ćutao, neko se nije mešao u svoj posao i tako je bespotrebno poginulo 7 ljudi. Nema veze, biće prilike za slikanje i govore i na sahranama!

Fuj, stoko!



Komentari (956)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 18.03.2015

Re: Materina maza

krkar
Овде, бре, к'о лекарски конзилијум за чмар?!


Zašto se Srblji odmah listom javljaju čim se spomene čmar?

Da nije u očekivanju da se neko mesto oslobodilo?

Чини ми се да имаш неки проблем са собом.
И то, рекао бих, проблем величине.

Но, изгураће се некако.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:35 18.03.2015

Re: Materina maza

Čekaj, sad ja vas ne razumem.
El vam ih žao?

Nisam izražavao svoj stav o dvojici generala. Samo sam, na osnovu opažanja, zaključio da će njih dvojica otići.

Da li ste stvarno očekivali da će neko pročešljati po samoj suštini ove vlasti i skloniti nekog od dvojice ministara jer su ubili sedmoricu i uništili vazduhoplov zbog sopstvene promocije?

Niti bi Krkar napisao ovaj tekst, niti bi ja napisao toliko kritičnih komentara da smo očekivali da će vlast sama to rešiti na ispravan način. Ja izražavam svoje kritičko mišljenje kao ljutit građanin. Smatram da što je više kritičkih mišljenja sve je manji prostor nesposobnjakovićima u vlasti. I to je neka korist.
qqriq qqriq 21:36 18.03.2015

Re: Materina maza

Неће да лети нико



Ali niko.
Nego, sad kad nas je toliko toga krenulo, od železere do beograda na vodi, a pobune ić na smanjene plate i pokradene penzije, Vučić konačno može da odahne i krene da Vata Na Lepotu.
Ono opušteno skroz.
zilikaka zilikaka 22:24 18.03.2015

Re: Materina maza

Ja izražavam svoje kritičko mišljenje kao ljutit građanin. Smatram da što je više kritičkih mišljenja sve je manji prostor nesposobnjakovićima u vlasti. I to je neka korist.



Ma i ja danima visim na ovom blogu upravo zbog toga, ali ne smemo imati prvelika očekivanja.
To vodi razočarenju.

Za sada samo igramo igru "da znaš da znam".
8c_competizione 8c_competizione 23:11 18.03.2015

Re: Materina maza

al možda će iz svega ovog i neki budući pilot i neki njegov budući komandant na nekom budućem sličnom zadatku reći bar u sebi "mrš u p. materinu, ja da stradam zbog vašeg slikanja", i doneti drugačiju odluku.

Možda će....


ovo bi bio jedan doooooobar nauk preostalom vojnom kadru!
predatortz predatortz 23:14 18.03.2015

Re: Materina maza

al možda će iz svega ovog i neki budući pilot i neki njegov budući komandant na nekom budućem sličnom zadatku reći bar u sebi "mrš u p. materinu, ja da stradam zbog vašeg slikanja", i doneti drugačiju odluku.


Kako stvari stoje, naši vojni piloti uskoro neće imati čime da lete.
krkar krkar 23:43 18.03.2015

Re: Materina maza

проблем величине.

Но, изгураће се некако.


A ja mislio da je veličina veći problem kad se Ugurava.

Ipak, srećno!
reanimator reanimator 21:25 18.03.2015

Re: 900

dusanovaiivanovamama

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:30 18.03.2015

Re: 900

reanimator
dusanovaiivanovamama



krkar krkar 23:44 18.03.2015

Re: 900

Kako i zašto on?


Il' tezgari il' bunari. Ne znam šta bi treće moglo da bude.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:40 18.03.2015

Prvi izveštaj

Prvi izveštaj o padu helihoptera je gotov. Još samo da se obave neke poslednje korekcije.

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:44 18.03.2015

Re: Prvi izveštaj

Milutin Milošević
Prvi izveštaj o padu helihoptera je gotov. Još samo da se obave neke poslednje korekcije.


Stiže novi helikopter – trebalo je samo neko da pogine?
freehand freehand 21:50 18.03.2015

Re: Prvi izveštaj

dusanovaiivanovamama
Milutin Milošević
Prvi izveštaj o padu helihoptera je gotov. Još samo da se obave neke poslednje korekcije.


Stiže novi helikopter – trebalo je samo neko da pogine?

Iz Emirata, naravno.
krkar krkar 23:59 18.03.2015

Re: Prvi izveštaj

Stiže novi helikopter – trebalo je samo neko da pogine?


Iz Emirata, naravno.


Potpuna je besmislica ludost čak i pomišljati na bilo koji drugi helikopter osim Mi-8/Mi-17 odnosno noviju verziju Mi-171 za koju imamo obučeno osoblje, rezervne delove, obučene mehaničare i licencu održavanja.

Što znači da će upravo to i napraviti.

Čekam da čujem reakciju ovih pički generalskih kad se prvi put pomene Puma/SuperPuma/Cougar.

Verovatno će da trube o novijoj i savremenijoj generaciji sa boljom opremom... koja će za zamenu najobičnijeg dihtunga morati da ide u Rumuniju, Minhen ili Lion.

freehand freehand 00:36 19.03.2015

Re: Prvi izveštaj

Potpuna je besmislica ludost čak i pomišljati na bilo koji drugi helikopter osim Mi-8/Mi-17 odnosno noviju verziju Mi-171 za koju imamo obučeno osoblje, rezervne delove, obučene mehaničare i licencu održavanja.

Kažu da su ih 12.000 do sada napravili, dvomotorni treansportni helikopter proizveden i prodat u navećem broju komada u istoriji.
Nego opet: zašto iz UAE? Muhamed i Dahlan imaju viškove?
Čekam da čujem reakciju ovih pički generalskih kad se prvi put pomene Puma/SuperPuma/Cougar.

Pa Puma/SuperPuma trebalo je i bila im je uzor onomad kad su uz višenamenski borbeni avion za koji je Lazanski onako herojski medijski ginuo hteli da prave i višenamenski borbeni helikopter.
zilikaka zilikaka 01:03 19.03.2015

Re: Prvi izveštaj

Nego opet: zašto iz UAE? Muhamed i Dahlan imaju viškove?

Ma napraviće oni da nam je to neko poklonio, ko za nas, a sve zahvaljujući našem mudrom Vođi.

Onda će to da doteraju ovde, pa kako neće biti para za održavanje, a bogme ni preobuku pilota, lepo će da ga pokriju i čuvaju za slikanje.
a_jovicic a_jovicic 02:37 19.03.2015

Re: Prvi izveštaj

zilikaka
Nego opet: zašto iz UAE? Muhamed i Dahlan imaju viškove?

Ma napraviće oni da nam je to neko poklonio, ko za nas, a sve zahvaljujući našem mudrom Vođi.

Onda će to da doteraju ovde, pa kako neće biti para za održavanje, a bogme ni preobuku pilota, lepo će da ga pokriju i čuvaju za slikanje.

Pa šta ćeš više ... povećali trenutnu raspoloživost upotrebljivih letelica za 100%
8c_competizione 8c_competizione 08:51 19.03.2015

Re: Prvi izveštaj

Verovatno će da trube o novijoj i savremenijoj generaciji sa boljom opremom... koja će za zamenu najobičnijeg dihtunga morati da ide u Rumuniju, Minhen ili Lion.


Lion poznata prestonica svinjetine, a ni vino nije lose francuzima. razlog vise da se tamo putuje
qqriq qqriq 22:13 18.03.2015

zle volje ima svuda

pa i ovde na blogu, posebno na blogu.
ali, pošto sam tek malopre ugledala, moram da reagujem na ovaj krkarov komentar koji je dobio čak 43 preporuke, plus jednu pohvalu, znači jezivo.
plus niko zucnuo nije u odbranu žene, koleginice blogerke, što smatram sramotom.
evo tog komentara, a ti me krkar banuj sad ili for good, ali, naravno, nemoj tako da ne mogu da ti odgovorim:

Ajkulo,

Godinama mi ideš na kurac svojom kombinacijom gluposti, neznanja i opsesivne potrebe da o svemu imaš mišljenje. Da se radi o benignim stvarima pa da nekom zbog tvojih proseravanja eventualno zagori pekmez - ni po jada. Pošto je ovo ipak malo ozbiljnija stvar, mogu li ljubazno da te zamolim da se nosiš u tri lepe pičke materine klerofašističke, ratnohuškačke, relativizatorske i apologetske?

Hvala
libkonz libkonz 22:46 18.03.2015

Re: zle volje ima svuda

a ti me krkar banuj sad ili for good, ali, naravno, nemoj tako da ne mogu da ti odgovorim:

qqriq qqriq 22:52 18.03.2015

Re: zle volje ima svuda


libkonz

trpaš se ti trpaš budalo glupa.
em si ljigav, em nepismen, em glup ko crna noć.
teraj se u qrc krasni.
8c_competizione 8c_competizione 23:15 18.03.2015

Re: zle volje ima svuda

trpaš se ti trpaš budalo glupa.
em si ljigav, em nepismen, em glup ko crna noć.
teraj se u qrc krasni.


izvini, zar nisi koliko malopre kritikovao/la Krkara zbog takvog recnika, a evo sada ga i sam/a koristis?

mislim ako ti je vec stalo do cistunstva

qqriq qqriq 23:25 18.03.2015

Re: zle volje ima svuda

izvini, zar nisi koliko malopre kritikovao/la Krkara zbog takvog recnika, a evo sada ga i sam/a koristis?

Umesno pitanje.
Pre mesec dana sam ga lepo zamolila: "ne citiraj me/ne citiram te"
ZATO ŠTO JE MNOGO GLUP, mnogo.
Pri tom, ništa ne sme sam, al se pridruži čoporu.
Sad se nasladjivao fajtu u najavi, KRETEN.
krkar krkar 23:47 18.03.2015

Re: zle volje ima svuda

a ti me krkar banuj sad ili for good, ali, naravno, nemoj tako da ne mogu da ti odgovorim:


Samo ću da te zamolim da pročitaš ostale detonacije opsesivne glupače.

Od spoznaja o letenju bez motora preko novih saznanja o fizici i ukidanju gravitacije... Javi se kad iščitaš bar 15 ajkulizama na ovom blogu.

Ako i dalje budeš imala volje da braniš Sveznadarku.
krkar krkar 23:49 18.03.2015

Re: zle volje ima svuda

libkonz

trpaš se ti trpaš budalo glupa.
em si ljigav, em nepismen, em glup ko crna noć.
teraj se u qrc krasni.


Ako te budem banovao banovaću te zbog ovoga.

Zasad neću, čekam da iščitaš ajkulske mudrosti pa mi se javiš.
qqriq qqriq 23:55 18.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Ako te budem banovao banovaću te zbog ovoga.


Aj, ja to mišljenje ne menjam. Lep pozdrav.



qqriq qqriq 00:02 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Ako i dalje budeš imala volje da braniš Sveznadarku.

Ne branim ja Sveznaderku. Nikog ne poznajem. Idem po komentarima. Ali Hajkula je žena koju si napušio ono najgore, tvoje napušavanja pozdravila je Jedna Žena, a ko zna ko lupao preporuke. Komada 43.

Sad ne mogu da se vraćam i čitam Ajkuline mudrosti, zaista.
Odoh da gledam Vesti, pa Čendlera.
I ne branim ja Hajkulu zbog njenih komentara, već kao ženu, koleginicu - blogerku.

Držim do solidarnosti. Imagine.
krkar krkar 01:21 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda


I ne branim ja Hajkulu zbog njenih komentara, već kao ženu, koleginicu - blogerku.


Ajkula je pre svega agresivna budala, bezobzirna glupača koja nezaustavljivo lupeta o svemu i svačemu o čemu BAŠ pojma nema.

Držim do solidarnosti. Imagine.


Pa ti sad vidi sa kime se solidarišeš!
8c_competizione 8c_competizione 08:56 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

I ne branim ja Hajkulu zbog njenih komentara, već kao ženu


jel to sto je zena amnestira od gluzposti?

cisto da razumem po kojim se principu ovde povodimo

ja sam mislio da je u pitanju tehnicka pismenost

ako je bitno to da li je zena ili ne, onda je i Jorgovanka dobra za guvernera, ne?

nemoj me pogresno razumeti, naravno da treba da bude vise zena, bilo mi je drago kada sam video da se Vojska otvorila ka tome da ima vise zena u sastavu, kada je ona devojka postala prvi pilot.

ali biti pripadnik odredjenog pola i da ti to odmah garantuje neka posebna prava, to mi zvuci onako nekako Vucicevski.
predatortz predatortz 09:03 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

bilo mi je drago kada sam video da se Vojska otvorila ka tome da ima vise zena u sastavu, kada je ona devojka postala prvi pilot.


Vidiš, meni nije. Baš zbog žena, odnosno moje slike o njima. Priznajem, često sam idealista, pa tako na žene gledam kroz ružičaste naočare.

Vojnički posao je proizvodnja smrti, da se tako izrazim. Dobar vojnik je, po merilima vojničkog zanata, onaj koji je u stanju da ubije što više a da on preživi. Ceo radni vek provedeš trenirajući da ubijaš, ili ako si logističar pomogneš drugim da efikasnije ubijaju. U kratkim crtama, to je vojska.

Priroda je podarila ženi najveći dar - rađanje novog života. Ne ide meni, što kaže naš domaćin balvanu bosanskom, u tvrdu glavu to da postoje žene koje žele da uče kako uzimati život. Suviše volim žene, pa ne želim da razumem potrebu određenih dama da se time bave. Mislim da su one devijacija u ženskom rodu.
qqriq qqriq 10:24 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Pa ti sad vidi sa kime se solidarišeš!


Vidim da me nisi banovao, cveće stiže a možda i umetnička slika, ako tolKo još imam fore.
Što se solidarnosti tiče, iz mene uvek - kad tad - izbije revolucionarna priroda.


qqriq qqriq 10:27 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

jel to sto je zena amnestira od gluzposti?


Aj da ovo shvatim kao smetnje na vezama.
zilikaka zilikaka 20:28 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

bilo mi je drago kada sam video da se Vojska otvorila ka tome da ima vise zena u sastavu, kada je ona devojka postala prvi pilot.

Vidiš, meni nije. Baš zbog žena, odnosno moje slike o njima. Priznajem, često sam idealista, pa tako na žene gledam kroz ružičaste naočare.

Vojnički posao je proizvodnja smrti, da se tako izrazim



Pa mož da bide, al ne mora da znači.

Eto, sorta ovih pilota što poginuše, helikopterska avijacija, kad bi im podelio papir po pola i udarao recke na + i - stranu, izašlo bi da su mnogo više korisni nego što mogu da naprave štetu.

Isto i inženjerija.

Sad, hajde, formalno gledano, oni jesu logistika ubijanju, al su i neki vid nepostojeće civilne zaštite, i potežu ih kad god se desi neko sranje.

...a ako ćemo da pravimo grube podele, ja sam pre za onu: graditelji - rušitelji - svi ostali
predatortz predatortz 20:32 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda


Eto, sorta ovih pilota što poginuše, helikopterska avijacija, kad bi im podelio papir po pola i udarao recke na + i - stranu, izašlo bi da su mnogo više korisni nego što mogu da naprave štetu.


Grešiš. Helikopteri su veoma moćno oružje.

zilikaka zilikaka 20:39 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Grešiš. Helikopteri su veoma moćno oružje.


Dosta toga može biti veoma moćno oružje ali i nešto što je ljudima korisno. Zavisi kako ga upotrebiš.

Znaš, kad su bile poplave kod nas, jedino na koga si mogao stvarno da se osloniš je bila vojska.
predatortz predatortz 20:46 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

zilikaka
Grešiš. Helikopteri su veoma moćno oružje.


Dosta toga može biti veoma moćno oružje ali i nešto što je ljudima korisno. Zavisi kako ga upotrebiš.

Znaš, kad su bile poplave kod nas, jedino na koga si mogao stvarno da se osloniš je bila vojska.


Ne negiram ja ulogu vojske, niti njeno mesto u društvu.
Samo kažem da je su za mene žena i vojnički lebac dve nespojive stvari. Uči pilot helikoptera kako da spašava, ali više uči to kako da raketom 57 mm razvali sve što razvaliti njome može, a da pritom neke otpremi u večna lovišta.
Taj deo, sa otpremanjem u večna lovišta, mi je nespojiv sa ženom. Rekoh, idealista sam.
zilikaka zilikaka 20:54 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Taj deo, sa otpremanjem u večna lovišta, mi je nespojiv sa ženom. Rekoh, idealista sam


Stalno napominjem da ja svakako nisam tipičan predstavnik roda svoga, sa svim podrazumevanim i očekivanim osobinama, al pošto trenutno nemaš boljeg sagovornika, ja da ti kažem - jesi idealista.
predatortz predatortz 20:56 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

a da ti kažem - jesi idealista.


Znam. Ne mogu protiv prirode. Vrsta u izumiranju...
qqriq qqriq 23:17 19.03.2015

Re: zle volje ima svuda

ali biti pripadnik odredjenog pola i da ti to odmah garantuje neka posebna prava, to mi zvuci onako nekako Vucicevski.



ti si genije.
krkar krkar 08:29 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Grešiš. Helikopteri su veoma moćno oružje.


Neki drugi, nije ni jedan iz arsenala VS.
krkar krkar 08:34 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda

ali više uči to kako da raketom 57 mm razvali sve što razvaliti njome može


Jok, manje uči. Manje je učio i u vreme JNA a sad više ne uči uopšte.

Mi-8/17 i LNR 57mm je teška besmislica posle Afganistana. Tamo su mudžahedini srušili respektabilan broj oklopljenih Mi-24 koji su napravljeni upravo za helikoptersku borbu, što protivavionskim raketama, što protivtenkovskim lanserima što iz pušaka i mitraljeza.

I dokazali da veliki i neoklopljeni Mi-8/17 bez ikakvih sistema za neposrednu vatru nema šta da traži na bojištu.

To što si ti možda video poneko kurčenje u bosanskom ratu sa Mi-8 kako ispaljuje rakete 57 mm ne znači ništa. Čisto kurčenje - ili od gluposti i neznanja ili od bahatosti, svejedno.
krkar krkar 11:06 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Znam. Ne mogu protiv prirode. Vrsta u izumiranju...


Bosanski balvan. Poslat da širi balvanstvo u Beogradu. E, moj glavni grade SrBstva i Bosanstva!

Inače, čitao jednu studiju iz Jamerike koja upoređuje muškarce i žene kao pilote komercijalnih helikoptera. Prilično nedvosmislen i potpuno jasan zaključak je da su žene, na istom nivou iskustva i naleta, pouzdanije, da imaju procentualno manje rizičnih i ekstremnih situacija i da se generalno manje kurče.

Iako je studija ostavila rezervu da podaci nisu 100% uporedivi jer gotovo polovina muških pilota helikoptera potiče iz vojske a kod žena je taj % jednocifren, što znači da je veliki broj muškaraca učen načinu letenja kod kojeg su rizici prihvatljiviji i traži se let sa većom dozom rizika, autori prilično ubedljivo dokazuju da su žene disciplinovanije kao piloti i prave manje gluposti.

Lteo sam sa nekoliko žena helikopteruša uključujući i ovu i nemam ni jednu zamerku.
predatortz predatortz 11:22 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda


Bosanski balvan.


Inače, čitao jednu studiju iz Jamerike koja upoređuje muškarce i žene kao pilote komercijalnih helikoptera. Prilično nedvosmislen i potpuno jasan zaključak je da su žene, na istom nivou iskustva i naleta, pouzdanije, da imaju procentualno manje rizičnih i ekstremnih situacija i da se generalno manje kurče.


Bosanski balvan, za razliku od tebe, može da razume pročitano.
Ja nisam govorio o ženama u komercijalnoj avijaciji, niti sam ženama osporavao bilo koju sposobnost.
Samo sam rekao da se žene koje odaberu vojna zanimanja, zbog prirode istih, ne uklapaju u moju sliku ženstvenosti. Plus, još sam jasno isakao kako sam po tom pitanju idealista, odnosno kako idealizujem žene.
krkar krkar 11:50 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Plus, još sam jasno isakao kako sam po tom pitanju idealista, odnosno kako idealizujem žene.


Zato sam i napisao bosanski balvan

predatortz predatortz 11:54 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda

krkar
Plus, još sam jasno isakao kako sam po tom pitanju idealista, odnosno kako idealizujem žene.


Zato sam i napisao bosanski balvan



Jbga, romantik... Ne mogu protiv prirode.
krkar krkar 12:07 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Ne mogu protiv prirode.


Jah. Od balvana ne biva ruža.

Mada, možda bude ljiljan
predatortz predatortz 12:14 20.03.2015

Re: zle volje ima svuda

Mada, možda bude ljiljan


Ne verujem, kad ih uzberem uhvenu brzo...
8c_competizione 8c_competizione 23:24 18.03.2015

upravo procitah

ovo, miting podrske Vucicu & Co


a_jovicic a_jovicic 02:33 19.03.2015

Re: upravo procitah

8c_competizione
ovo, miting podrske Vucicu & Co

"DS je pokazala da ima minimalnu podršku u Novom Sadu i Vojvodini. Na izborima u martu 2014. je osvojila 5,86 odsto glasova", naveo je Martinović ističući da je Vlada Vojvodine na čelu sa predsednikom DS Bojanom Pajtićem potpuno nelegitimna, jer nema podršku građana.

Opa ... krenuo rejting dole pa skapirali da za godinu dana neće imati šanse da urade bilo šta na pokrajinskim izborima ... a i dobro bi im sad došla jedna "mala, malecka" predizborna kampanja pošto jedino to znaju da rade ... i naravno ... dok se narod bavi izborima, komisije mogu da zaključe istragu tiho i bez posledica po bilo koga.
8c_competizione 8c_competizione 09:00 19.03.2015

Re: upravo procitah

dok se narod bavi izborima, komisije mogu da zaključe istragu tiho i bez posledica po bilo koga


ocekujem da i Nationa Geographic napravi specijal o ovom slucaju (Mayday in Cockpit), da pozove i Guiness Book Of Records te da uvrsti ove istrazitelje tamo, ako su vec uspeli da zavrse istragu.

bolid1 bolid1 09:16 19.03.2015

Re: upravo procitah

miting podrske Vucicu & Co


Skocice prodaja jogurta, cini se meni...
a_jovicic a_jovicic 00:18 20.03.2015

Re: upravo procitah

8c_competizione
dok se narod bavi izborima, komisije mogu da zaključe istragu tiho i bez posledica po bilo koga

ocekujem da i Nationa Geographic napravi specijal o ovom slucaju (Mayday in Cockpit), da pozove i Guiness Book Of Records te da uvrsti ove istrazitelje tamo, ako su vec uspeli da zavrse istragu.

Ma to uopšte nije blesava ideja ... mislim ne baš angažovanje NG i Guiness-a nego internacionalizacija istrage ukoliko ovi budu vrdali.

Misija je bila civilna. Aerodom na kojem se desila nesreća takodje ... još i medjunarodni. Valjda postoje neke medjunarodne obaveze po tom pitanju (a i medjunarodne inspekcije)?

Za sada vrdaju "za medalju" ... toliko da je i Tužilaštvo moralo da izjavi da nikakav izveštaj do njih stig'o nije ...

Tužilaštvo: Nismo dobili izveštaj
krkar krkar 08:36 20.03.2015

Re: upravo procitah

Misija je bila civilna. Aerodom na kojem se desila nesreća takodje ... još i medjunarodni. Valjda postoje neke medjunarodne obaveze po tom pitanju (a i medjunarodne inspekcije)?


Ne postoji formalna obaveza po tim kriterijumima ali postoji na osnovu nekoloiko drugih obaveza. I DCV će sigurno dobiti po prstima.

Samo, ne lipši magare do zelene trave!
qqriq qqriq 10:44 19.03.2015

ni cveće, nit art

nego snaga ......dok čekamo detalje :)))



qpes qpes 16:49 20.03.2015

Da se vratimo na temu.

U Blicu izjava
Premijer Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da je ministar odbrane Bratislav Gašić pošao u Beograd kada je čuo da se izgubio helikopter u kome je bila
bolesna beba iz Novog Pazara.



- Rekao sam da je bio u Kruševcu za ono vreme kada ste vi govorili da je čekao na aerodromu - rekao je Vučić novinarima u Palati Srbija. On je dodao da je bio na vezi sa ministrom Gašićem kada je on "zatražio helikopter sa svim našim službama".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana