Sex

Sedmorica fugiranih

krkar RSS / 14.03.2015. u 12:25

009b_620x0.jpg


1. Za pad helikoptera formalno je kriv kapetan vazduhoplova koji je upravljao letelicom u složenim meteorološkim uslovima (SMU) i ispod propisanih minimalnih uslova za taj tip letilice i tz vrstu leta i koji je pokušavao da sleti protivpropisno a dodatno nije poštovao ni propise o režimu leta, posebno deo koji se odnosi na planiranje leta i alternativnih odredišta kao i proračun potrošnje goriva i autonomije vazduhoplova. Taj grešnik je poginuo i na njega će se sve svaliti, po starom bezobraznom običaju. Nažalost.

2. Suštinski su za pad helikoptera i pogibiju 7 ljudi krivi nekompetentni i bahati političari, u ovom slučaju pre svih ministri odbrane i zdravlja, šarlatani i šoumeni koji su se mešalu u ono u šta nemaju pravo (zakonsko) da se mešaju a nisu radili ono što im je posao. Uz njih su saučesnici generali, komandanti Vojske Srbije i Ratnog vazduhoplovstva koji dozvoljavaju da ih razni falsifikatori diploma ponižavaju i mešaju se u lanac komandovanja.

3. U vreme kada su, prema izveštajima, na surčinskom aerodromu čekali sletanje helikoptera bahati političari željni slikanja, vremenski uslovi nisu dozvoljavali sletanje ni jednom tipu letelice. Vreme je bilo ispod meteoroloških minimuma. Vertikalna vidljivost bila je 70 m, horizontalna takođe ispod minimuma za sletanje (tačni METAR izveštaji za svakih 10 minuta biće, nadam se, objavljeni u istrazi). Tri aviona preusmerena su na alternativni aerodrom u Temišvaru.

4. Javašluk je počeo još u Novom Pazaru. NEKO je bolesnu bebu i medicinsko osoblje u pratnji uputio sanitetskim kolima za Beograd bez dovoljno kiseonika. Prema medijima, kad su došli do odrona imali su kiseonika za još 2 sata i nisu mogli da čekaju. Koliko ja poznajem Srbiju - 2 sata od tog mesta do Beograda bila  bi respektabilna vožnja. Da ne bude zabune - nisu lekari ništa krivi, to su ljudi koji su požrtvovano radili svoj posao i na kraju poginuli. Ali kriv je neko. Direktor bolnice u Novom Pazaru svakako. Ako ima protokol i propis o potrebnoj količini kiseonika za takav transport do beograda kriv je što ili količina nije dobro proračunata ili što u vozilu nije bilo kiseonika koliko po proračunu treba. A ako bolnica nije imala dovoljno kiseonika - neko je kriv i što se evakuacija nije planirala u onaj centar do kojeg se može bezbedno stići.

5. Javašluk se nastavio i kad je sanitet naleteo na odron. Ne znam kojom je linijom išlo javljanje ali je ona svakako uključivala diletante i bezočne šoumene bez skrupula - ministre odbrane i zdravlja. Njih dvojica su jaranski, pajdaški, donosili odluke za koje nisu lično kompetentni a bogme ni po funkciji. Ta dva diletanta bez skrupula digli su vojni helikopter. Iako se radi o najsavremenijem helikopteru koji Vojska Srbije ima - on nije medicinski nego običan transportni (nema nikakvu medicinsku opremu, instrumente niti zalihe kiseonika, azot-oksidula, krvi, plazme, zavojskog materijala... ništa). Prevoziti bolesnika u takvom helikopteru jednako je prevoženju bolesnika u kamionu ili kombiju. Dodatno, taj helikopter nije opremljen instrumentima za letenje u SMU a nema ni posebne uređaje za osmatranje u niskoj vidljivosti. Svako letenje tim helikopterom po noći i u SMU je lutrija. Naterati ga, političkim odlukama i disanjem za vrat pilotima, da prekrši sve propise leta - čist je kriminal. Koji će u državi Srbiji zasigurno proći nekažnjeno.

6. Posada helikoptera prošla je obuku i trenažu kojom se osposobljava ne samo da ume da leti, nego i da se izdriluje, dresira, da to bezuslovno radi po procedurama. Piloti nisu budale iako su ponekad malo kauboji. Oni vrlo dobro znaju zašto je nužno u svakoj situaciji imati alternativni aerodrom na koji se može sleteti i proračun potrebnog vremena i goriva za taj let i sve što uz to ide (rezerve za pogoršanje vremena, greške u navigaciji itd). Piloti koji, noseći svoje glave na ramenima u toj letilici, pristanu da ih stave u torbu - deo su lošeg sistema. Piloti imaju dovoljno ozbiljnog i odgovornog posla u helikopteru dok lete u takvim uslovima i njima je neophodno da znaju da se svim političkim pitanjima bave njihovi nadređeni, pukovnici i generali. Pukovnici i generali sinoć su bili saučesnici u ubistvu 7 ljudi. Ako u vrhu VS i RV nema oficira koji umeju da prepoznaju složenost situacije i da zahtevaju da posada helikopter vodi na alternativno sletanje - onda su pukovnici i generali "samo" nesposobnjakovići. Ali ako su znali šta zahteva letačka struka i propisi - ali su i pored svega pristali da se propisi malo uštipaju zarad političara i kamera koji čekaju u Beogradu - onda su i kriminalci.

7. U normalnoj državi taj helikopter bio bi na vreme preusmeren na alternativni helidrom koji je imao uslove za sletanje. Ako je to Niš - onda Niš, a može i Novi Sad, Sremska Mitrovica, Požarevac... a ako reba i Vinkovci, Temišvar ili Bjeljina. Država postoji da bi se o takvim stvarima mislilo na vreme i planiralo na vreme. Ovako - neko je nekome naredio da radi protiv zakona i propisa, neko je ćutao, neko se nije mešao u svoj posao i tako je bespotrebno poginulo 7 ljudi. Nema veze, biće prilike za slikanje i govore i na sahranama!

Fuj, stoko!



Komentari (956)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 14:22 16.03.2015

Re: Đavo

Tako da onaj deo "uz konsultacije sa posadom" mozes da obrises. U vojci nema konsultacija, samo naredjenja koja se sprovode.

Nema to veze. U ovom slučaju će biti "konsultovana i posada". U tome i jeste poenta.


tyson tyson 14:37 16.03.2015

Re: Đavo

1. Kako su se u elektronskim medijima, a i štampanim, pojavile vesti da je sve u redu uz hvalospev ministrima. Ko je, na osnovu kojih izvora te vesti plasirao? I najvažnije od svega ZAŠTO? Zašto je bilo važno da mediji saznaju ovu inforamaciju tako brzo, čak i pre nego što se dogodila.

<đavolov advokat on>
Upitanju je propust službenika u press službi (ili čak i agencijskog novinara), biće adekvatno kažnjen.

Plan B: nadrkani Vučić odgovara na to pitanje: "Imamo nezapamćenu tragediju, sedam ljudi je poginulo, porodice zavijene u crno, zemlja u žalosti, a vama je bitan jedan sitan propust nekog službenika, ili agencijskog novinara! Šta me briga za to, pronađite samo šta se dogodilo!"
<đavolov advokat off>

Realno, neko je poslao saopštenje (press služba) ili vest (novinar) preuranjeno iz nekog trivijalnog razloga - petak veče, žuri u provod, kući...

Zbog čega je doneta odluka da se izvrši akcija spasavanja na ovakav način, i sa krajnjom distancom Aerodroma, kad je to daleko od bolnica. Ako je primarni cilj bio VMA, šta su onda ministri i mediji radili na aerodromu?

<đavolov advokat on>
Slučaj je bio hitan, letelica je bila na raspolaganju, vremenske prilike u tom trenutku podnošljive, posada i letelica osposobljeni za zadatak.
Aerodrom je izabran kao najbolj krajnja destinacija u trenutku kada se vreme pogoršalo. Specijalizovana bolnica je relativno blizu (Institut za majku i dete), ekipe su bile spremne.
<đavolov advokat off>

Obratiti pažnju na ignorisanje dela pitanja o ministrima

3. tačke 1. i 2. indikuju da prilikom akcije spasavanja jedini cilj nije bila bezbednost spasilaca, bezbednost onog koji se spasava, već medijska promocija. To je svakako prekršaj procedura, zar ne?

<đavolov advokat on>
Ministarstva su se angažovala u najboljoj nameri da se pomogne životno ugroženoj bebi starosti 5 dana. Svi, uključujući i posadu helikoptera, su bili uvereni da otežani vremenski uslovi neće predstavljati problem. Od vojske je dobijena potvrda da su posada i letelica opremnljeni, obučeni i u stanju da izvrše zadatak.
<đavolov advokat off>

4. Dobra namera ne oslobađa odgovornosti, ona samo može ublažiti kaznu (primer ubistvo sa predumišljajem i ubistvo iz nehata).

<đavolov advokat on>
Istraga je u toku, nadležni organi će doneti odluku o daljem postupanju kada istraga bude završena. Poginuli heroji, beba, i njihove porodice su u našim molitvama.
<đavolov advokat off>


milojep milojep 14:51 16.03.2015

Re: Đavo

Zašto je bilo važno da mediji saznaju ovu inforamaciju tako brzo, čak i pre nego što se dogodila.


Da bi se 'zatvorila štampa' za sledeći dan i novine mogle da krenu ka unutrašnjosti. Ovo je sigurno jedan razlog ali da li i jedini...
disident79 disident79 15:08 16.03.2015

Re: Đavo

<đavolov advokat on>

<đavolov advokat off>


Čuj, od nekog ko je kriv se očekuje da laže, zato se vodi računa o materijalnim dokazima više nego o svedočenjima.

Nekako mi se ĐA sveo na "Samo tetki da odnesem lek", "..Hilandar gori..", "Ko ne voli Vučića on ne voli ni Srbiju" spinove..

ĐA mora da pobudi sumnju u činjenice, u mnogim stvarima si jako dobro parirao, svuda gde je bilo osnova, na tome svaka čast.
qqriq qqriq 16:59 16.03.2015

Re: Đavo

Na ovo pitanje bi odgovor, kakav god bio, trebalo da da i ministar za kulturu i informisanje


I šta bi rekao? Da nema cenzure. Al taj se zavetovao na ćutanje.
Meni super da je Srbijanka - koja menja mišljenje svako malo - danas rekla da bi neko morao da podnese ostavku.

Naravno, njena reč zvuči prazno. Kao i Pešićkina.

8c_competizione 8c_competizione 21:24 16.03.2015

Re: Đavo

na aerodromima udaljenim od bolnica, npr. Kraljevo


Npr. Surcin?

odabran je aerodrom NT zbog najlakšeg prilaza, opremljenosti aerodroma, blizine bolnice.





8c_competizione 8c_competizione 21:28 16.03.2015

Re: Đavo

Ministri: bili su uključeni u akciju, želeli su najbolje; ipak, poslednja instanca upravljanja i odlučivanja bila je vojska


dozvoli da budem vulgaran da ti odgovorim na pravi nacin



Ministri: bili su uključeni u akciju, želeli su najbolje; ipak, poslednja instanca upravljanja i odlučivanja bila je vojska


dakle, sada svali ipak krivicu na vojsku. ko ih jebe, kada su poslusne ovce, ne?

koji si ti bot Tajsone
8c_competizione 8c_competizione 21:29 16.03.2015

Re: Đavo

Upitanju je propust službenika u press službi


propust? prooopuuust?

pre planirana akcija!
tyson tyson 23:25 16.03.2015

Re: Đavo

dakle, sada svali ipak krivicu na vojsku. ko ih jebe, kada su poslusne ovce, ne?

koji si ti bot Tajsone

Koja si ti ložana, koliko imaš godina jebote? 15?

Udahni duboko, izbroj do deset, pročitaj još jednom komentar na koji odgovaraš, pa onda komentariši.

Elem, posle dva dana i kudikamo više informacija, da pokušam da pretpostavim kakva će priča na kraju biti servirana.

Cilj je da niko od preživelih ne bude označen za krivca, i da se implicitno okrivi posada, pre svega pilot.


Moram da priznam da se pitam za koji gnjurac uopšte obraćam pažnju na tebe. Klasičan si dirigovani trol koji odvlači pažnju na nebitnu stranu, unosi zabunu i plasira zapakovane dezinformacije.


predatortz predatortz 10:00 16.03.2015

Potpisujem

Od reči do reči!
Bilmezi su hteli da se promovišu i skrivili smrt sedam osoba.
Najgore je to što će i iz doga da izvuku benefit kao 'ljudi koji čine sve da spasu...' !
disident79 disident79 10:29 16.03.2015

Re: Potpisujem

Najgore je to što će i iz doga da izvuku benefit kao 'ljudi koji čine sve da spasu...' !


Ministri koji su danas puni pijeteta i brige sutra će u zvaničnim izveštajima odgovornost prebaciti na one za koje navodno toliko brinu. Naravno to neće pompezno dojaviti medijima.
blogovatelj blogovatelj 10:25 16.03.2015

Krkare

Kaće da častiš?
Ušao si među tri najčitanija bloga ever na B92.
Na Fejsbuku imaš 15356 šerova trenuto. Sam FB te ubacuje među related articles.
Ili sve ovo CIA smišlja
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:37 16.03.2015

Re: Krkare

sve ovo CIA smišlja

A Mišković plaća
G.Cross G.Cross 13:33 16.03.2015

Re: Krkare

blogovatelj
Kaće da častiš?
Ušao si među tri najčitanija bloga ever na B92.
Na Fejsbuku imaš 15356 šerova trenuto. Sam FB te ubacuje među related articles.
Ili sve ovo CIA smišlja




Bilo bi pametno upitatati se zasto vise od 300.000 citanja i 15.000 FB sherovanja jednog dobrog Bloga .

Sta se to kuva u dubinama drustva cega jos vecina nije svesna?
tyson tyson 14:43 16.03.2015

Re: Krkare

Kaće da častiš?
Ušao si među tri najčitanija bloga ever na B92.
Na Fejsbuku imaš 15356 šerova trenuto. Sam FB te ubacuje među related articles.

Užas!

Sad će se ovi iz B92 opet setiti Bloga, vratiti moderaciju, pokušati na sbi svojstven (čitaj: pogrešan) način da zarade na popularnosti dovođenjem Đoganija i Mikija iz Kupinova kao VIP blogera i slično, i ode sve u 3 lepe...

Sužnji će pevati o izgubljenoj slobodi, i znaće ko je krivac!

Oprostiti možemo, ali nikada nećemo zaboraviti.


jedi-knight jedi-knight 15:07 16.03.2015

Re: Krkare

Sta se to kuva u dubinama drustva cega jos vecina nije svesna?


Bauk kruži Evropom...
Ko ce i gde da gurne prvu dominu.
st.jepan st.jepan 17:22 16.03.2015

Re: Krkare

vise od 300.000 citanja

Tačnije, više od 150.000 čitanja, jer od prošlog leta svako čitanje se broji kao dva čitanja.
Svejedno, skor je zapanjujući.
Po meni, to je šamar klasičnim medijima - govori o narasloj žudnji za tačnim informisanjem, za kompetentnim i nekorumpiranim komentarisanjem.

qqriq qqriq 17:33 16.03.2015

Re: Krkare

skor je zapanjujući.
Po meni, to je šamar klasičnim medijima - govori o narasloj žudnji za tačnim informisanjem, te kompetentnim i nekorumpiranim komentarisanjem.


Upravo.
milisav68 milisav68 21:44 16.03.2015

Re: Krkare

st.jepan
vise od 300.000 citanja

Tačnije, više od 150.000 čitanja, jer od prošlog leta svako čitanje se broji kao dva čitanja.

A kako onda ima neparnih brojeva?
st.jepan st.jepan 22:46 16.03.2015

Re: Krkare

milisav68
st.jepan
vise od 300.000 citanja

Tačnije, više od 150.000 čitanja, jer od prošlog leta svako čitanje se broji kao dva čitanja.

A kako onda ima neparnih brojeva?

Da, sad sam pažljivije pogledao, stvarno ih ima nekoliko (otprilike svaki dvadeseti-trideseti).
'Bem li ga, ne znam kako, softver je zdravo kršinast. Naprimer, broj preporuka na starije tekstove pomnožio je sa 4, a preporuke na komentare sa 15 do 35.
No sve to i nije naročito važno, nabacio sam usputno zapažanje (par meseci posle augusta, broj čitanja svih blogova bio je u svakom trenutku paran, a čitanosti je naglo porasla).
milisav68 milisav68 23:01 16.03.2015

Re: Krkare

st.jepan
Da, sad sam pažljivije pogledao, stvarno ih ima nekoliko (otprilike svaki dvadeseti-trideseti).

Pa nije baš, od poslednjih 60 blogova, 15 su neparni.

A odgovor je u ovome:
softver je zdravo kršinast.

Mislim, možda neko s vremena na vreme poveća (duplira) broj poseta ručno na ponekim blogovima, čisto zbog naplate kakve reklame, ali nisam uočio pravilnost u tome, jer je očigledno da su digli ruke od bloga i da on živi neki "svoj život".

st.jepan st.jepan 23:08 16.03.2015

Re: Krkare

Da, sad sam pažljivije pogledao, stvarno ih ima nekoliko (otprilike svaki dvadeseti-trideseti).
Pa nije baš, od poslednjih 60 blogova, 15 su neparni.

Sad sam i ja prebrojao - broj čitanja je neparan na 11 od poslednjih 100 blogova.
Biće da su softver ipak malo sredili (edit: ili je došlo do spontanog samosredjivanja).
No da ne duljimo o ovome, nebitno je.
Goran Vučković Goran Vučković 23:31 16.03.2015

Re: Krkare


Sad sam i ja prebrojao - broj čitanja je neparan na 11 od poslednjih 100 blogova.
Biće da su softver ipak malo sredili (edit: ili je došlo do spontanog samosredjivanja).
No da ne duljimo o ovome, nebitno je.

Koliko sam primetio u početku je sve u redu, a onda posle nekoliko meseci prodivlja (ili kad mu već ta žuta minuta naleti).
milojep milojep 12:00 16.03.2015

Užas

Da li je neko jutros u jutarnjem RTS-a gledao ministra Zlatibora Lončara?
Ja sam doslovno zinuo i zanemeo! Čovek je gestikulacijom,glasom,načinom priče skinuo Vučića 100%! STRAŠNO!
Pri tome je naravno rekao ono što je čini mi se i Gašić izjavio ranije da su jedino piloti ti koji odlučuju da li će da polete i slete na neko mesto!
To verovatno jeste jak pravni argument(na žalost) ali kao moralni argument nisu mogli reći ništa jadnije i niže.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:39 16.03.2015

Re: Užas

Objasnio čovek na komemoraciji u Novom Pazaru (pogledati posebno poslednju rečenicu)

emsiemsi emsiemsi 13:03 16.03.2015

Re: Užas

Milutin Milošević
Objasnio čovek na komemoraciji u Novom Pazaru (pogledati posebno poslednju rečenicu)


Шта рећи, него ... препорука Нерминовим речима (на жалост) !
bolid1 bolid1 15:24 16.03.2015

Re: Užas

I izbor za naslovnu stranu...

reanimator reanimator 15:34 16.03.2015

Re: Užas

bolid1
I izbor za naslovnu stranu...

Jbt, koja šizofernija.
I kako sada da znaš šta je čovek rekao na komemoraciji, ovo što je okačio Milutin ili ovo što je Blic stavio na naslovnu.
bolid1 bolid1 15:51 16.03.2015

Re: Užas

reanimator
bolid1
I izbor za naslovnu stranu...

Jbt, koja šizofernija.
I kako sada da znaš šta je čovek rekao na komemoraciji, ovo što je okačio Milutin ili ovo što je Blic stavio na naslovnu.


Nadas se da je dobra dusa snimila telefonom...to je jedino sto pomaze, ako bi bilo ko normalan izvadio telefon na komemoraciji i snimao...
inco inco 15:54 16.03.2015

Re: Užas

reanimator
I kako sada da znaš šta je čovek rekao na komemoraciji, ovo što je okačio Milutin ili ovo što je Blic stavio na naslovnu.


Ako je ono iz Blica, što verujem da jeste, eto dokaza da ljudi jednostavno nemaju hrabrosti, čak ni oni iz bliskog okruženja poginulih.

Ako nije, eto dokaza za nepatvorenu cenzuru, a pogrešno citirana osoba bi trebalo da zahteva izvinjenje što ga Blic, hm, kreativno prenosi.

U oba slučaja, prateći vesti ovih dana, gotovo je izvesno da će biti ono naše uobičajeno - pojeo vuk magarca.
blogovatelj blogovatelj 16:15 16.03.2015

Re: Užas

Čovek je gestikulacijom,glasom,načinom priče skinuo Vučića 100%! STRAŠNO!


I bre.
Pa Dacic je skidao Slobodana svojevremeno, Chadda Djindjica. Mnogo pravih uvlaka od karijere to radi.
blogovatelj blogovatelj 16:25 16.03.2015

Re: Užas

Jbt, koja šizofernija.
I kako sada da znaš šta je čovek rekao na komemoraciji, ovo što je okačio Milutin ili ovo što je Blic stavio na naslovnu.


Da u Srbiji ima normalnog novinara, taj bi otisao kod coveka, pitao ga uzivo i snimio odgovor.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:34 16.03.2015

Re: Užas

Ako je ono iz Blica

U Blicu je, u tekstu na 3. strani, kao i na njihovoj Internet stranici, data i ona rečenica:
On je dodao i da u Srbiji i dalje “ima pojedinaca spremnih da polože svoj život u ime humanosti iako je bilo važnije gde će helikopter sleteti, nego da li će uopšte sleteti”.


Ja sam je, inače, zapazio još sinoć, u jednom od TV izveštaja sa te komemoracije. Ne sećam se na kojoj televiziji, ali je kasnije nisam čuo u drugim izveštajima.
qqriq qqriq 17:38 16.03.2015

Re: Užas

Pri tome je naravno rekao ono što je čini mi se i Gašić izjavio ranije da su jedino piloti ti koji odlučuju da li će da polete i slete na neko mesto!


Bez stida i blama. Izvukli se. Ostaju.
Opet, ja mislim da glede zloglasnog Gašića niko srećniji od znamenitog nam Ombudsmana Saše.
Koji perfect match!
8c_competizione 8c_competizione 21:31 16.03.2015

Re: Užas

Ja sam doslovno zinuo i zanemeo! Čovek je gestikulacijom,glasom,načinom priče skinuo Vučića 100%! STRAŠNO!


ko Dacic onomad Cubicu
a_jovicic a_jovicic 01:59 17.03.2015

Re: Užas

qqriq
Pri tome je naravno rekao ono što je čini mi se i Gašić izjavio ranije da su jedino piloti ti koji odlučuju da li će da polete i slete na neko mesto!

Bez stida i blama. Izvukli se. Ostaju.
Opet, ja mislim da glede zloglasnog Gašića niko srećniji od znamenitog nam Ombudsmana Saše.
Koji perfect match!

Ovog puta ne mogu da se vade na "vojnu tajnu" (akcija nije bila poverljiva nego upravo suprotno, bila je medijski izuzetno spremana). Ukoliko prećute transkripte razgovora sa kontrolom leta, Saša to može da im traži. Sa druge strane, sumnjam i da će neko u kontroli ili direktorijatu da pristane na lažno svedočenje pošto pretpostavljam da ih takva svinjarija može koštati doživotnog gubitka licence. Vučić dodje i prodje ali lažno svedočenje može da rezultuje ćorkom plus gubitkom pristojne zarade.

Nezgodno je samo što šta god da urade, rejting im je uzdrman k'o da su njime tresnuli u zemlju. Ako priznaju, tresnuće još više. Ako okrive vojsku, narod im neće poverovati (hebiga, ko im je kriv kad su vojska i crkva jedine institucije sa poverenjem u Srba). Ako probaju da smandrljaju nešto na temu otkaza opreme, može da se traži istraga medjunarodne komisije (nesreća se dogodila u zoni medjunarodnog aerodroma) ... a sreda se bliži.
qqriq qqriq 11:58 17.03.2015

Re: Užas

Ovog puta ne mogu da se vade na "vojnu tajnu"


Umreću neshvaćena.
EDIT:
Gadim se Saše Jankovića The Blefera.
albicilla albicilla 14:35 16.03.2015

ovo je vec sada

treci najcitaniji blog u istoriji b92

mislim da se to moze prevesti:

neko bi morao i da odgovara
qqriq qqriq 17:40 16.03.2015

Re: ovo je vec sada

treci najcitaniji blog u istoriji b92

mislim da se to moze prevesti:

neko bi morao i da odgovara



larisa_bg larisa_bg 17:43 16.03.2015

Re: ovo je vec sada


Milutin Milošević

U Blicu je, u tekstu na 3. strani, kao i na njihovoj Internet stranici, data i ona rečenica:
On je dodao i da u Srbiji i dalje “ima pojedinaca spremnih da polože svoj život u ime humanosti iako je bilo važnije gde će helikopter sleteti, nego da li će uopšte sleteti”.


albicilla
treci najcitaniji blog u istoriji b92


ovo NE SME ovako da im prođe, bez objašnjenja, odgovornosti, ostavki, naprosto ne sme!


zilikaka zilikaka 18:10 16.03.2015

Re: ovo je vec sada

ovo NE SME ovako da im prođe, bez objašnjenja, odgovornosti, ostavki, naprosto ne sme!


Ama, već je prošlo.
Jedino što se može je lajati, što više. Da do onih kojima su ti igrokazi (zbog kojih poginuše ljudi) namenjeni, stigne i druga priča. Da imaju priliku da malo uključe mozak, da ovima gore ne uspe da potpuno hipnotišu narod.

Ja sam danas na poslu pričala, objašnjavala....i to zato što sam videla da je većina progutala priču o herojskim naporima i svemu preduzetom, ali, i pored svega, lošem usudu.

Da vidiš kako su im oči zasijale kad su shvatili da ih masno lažu.



G.Cross G.Cross 18:23 16.03.2015

Re: ovo je vec sada

Ama, već je prošlo.



Ne brinite, na zalost bice sve vise i vise prilika za ovakve blogove.

Nesposobna gomila na vlasti ne zna koliko ne zna i ponosi se time.

A nasoj zapadnoj braci svejedno koliko su nesposobni i koliko ce to jos nesrece doneti, dok su spremni da potpisu za Kosovo.

A toliko znaju.

Da se potpisu.
inco inco 19:09 16.03.2015

Re: ovo je vec sada

G.Cross
Ne brinite, na zalost bice sve vise i vise prilika za ovakve blogove.


Pa baš zato i treba da se brinemo. To što niko neće odgovarati je još i najmanji problem - toliko im je toga prošlo nekažnjeno da je ovo samo kap u moru - ali oni ostaju i dalje na pozicijama odakle mogu još mnoge da unesreće tako gordi u sopstvenom neznanju. To je ono što treba svakoga ko živi u Srbiji da ozbiljno zabrine.
freehand freehand 21:00 16.03.2015

Re: ovo je vec sada

G.Cross
Ama, već je prošlo.



Ne brinite, na zalost bice sve vise i vise prilika za ovakve blogove.

Nesposobna gomila na vlasti ne zna koliko ne zna i ponosi se time.

A nasoj zapadnoj braci svejedno koliko su nesposobni i koliko ce to jos nesrece doneti, dok su spremni da potpisu za Kosovo.

A toliko znaju.

Da se potpisu.


E jebiga...
reanimator reanimator 09:41 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

Ja sam danas na poslu pričala, objašnjavala....i to zato što sam videla da je većina progutala priču o herojskim naporima i svemu preduzetom, ali, i pored svega, lošem usudu.

Prošao sam potpuno istu situaciju na poslu i iz iste izašao dodatno poražen.
Taj stepen otupelosti i nemanja želje ili kapaciteta da se ode dalje od onoga što je plasirano na TVu...
Na kraju cele priče uopšte nisam bio siguran da li da ih zbog te otupelosti sažaljevam ili da im zavidim zato što iz ovakvih tragičnih situacija ja izlazim blago poremećen od besa, a oni apsolutno neoštećeni.
Još ja budala, pošto me gledaju kao da im razrešavam misterije otkrivene 20.000 milja pod morem, razmišljam da li da im otkrijem strateški položaj bloga, čisto da ne nagrnu i poruše nam server, a onda shvatim da ne postoji elementarna želja da se uošte zamaraju problematikom, pa odustanem. I bolje, još bih na kraju najebo što blogujem sa posla.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:56 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

reanimator
Ja sam danas na poslu pričala, objašnjavala....i to zato što sam videla da je većina progutala priču o herojskim naporima i svemu preduzetom, ali, i pored svega, lošem usudu.

Prošao sam potpuno istu situaciju na poslu i iz iste izašao dodatno poražen.
Taj stepen otupelosti i nemanja želje ili kapaciteta da se ode dalje od onoga što je plasirano na TVu...
Na kraju cele priče uopšte nisam bio siguran da li da ih zbog te otupelosti sažaljevam ili da im zavidim zato što iz ovakvih tragičnih situacija ja izlazim blago poremećen od besa, a oni apsolutno neoštećeni.
Još ja budala, pošto me gledaju kao da im razrešavam misterije otkrivene 20.000 milja pod morem, razmišljam da li da im otkrijem strateški položaj bloga, čisto da ne nagrnu i poruše nam server, a onda shvatim da ne postoji elementarna želja da se uošte zamaraju problematikom, pa odustanem. I bolje, još bih na kraju najebo što blogujem sa posla.


Srbija se danas deli na one koji znaju da koriste internet i one koji ne znaju.

Stepen spinovanja je veci nego devedesetih, jer su onda ljudi barem bili svesni toga; danas postoji privid da postoji pluralitet izvora informacija.
Kao sto se na ovom primeru videlo, izvor je samo jedan, "informacija" multiplicirana i samo drugacije zapakovana.
Skoro pa potpuna kontrola medija.

I tako to ide...uloga javnosti i njene kontrole je da ti budu oni kopiloti u vodjenju zemlje koji ukazuju na opasnosti (hej visina nam pada!). Kada ih ucutkas, onda izgubis tu pomoc i oslanjas se samo na sebe, ili jos gore, oslanjas se na jarana koji ti govori - wow kako si pametan, dok sve brze gubis visinu.

Onda nemoj da se cudis kad ti avion padne. I figurativno i bukvalno.


angie01 angie01 10:00 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

Prošao sam potpuno istu situaciju na poslu i iz iste izašao dodatno poražen.
Taj stepen otupelosti i nemanja želje ili kapaciteta da se ode dalje od onoga što je plasirano na TVu...
Na kraju cele priče uopšte nisam bio siguran da li da ih zbog te otupelosti sažaljevam ili da im zavidim zato što iz ovakvih tragičnih situacija ja izlazim blago poremećen od besa, a oni apsolutno neoštećeni.
Još ja budala, pošto me gledaju kao da im razrešavam misterije otkrivene 20.000 milja pod morem, razmišljam da li da im otkrijem strateški položaj bloga, čisto da ne nagrnu i poruše nam server, a onda shvatim da ne postoji elementarna želja da se uošte zamaraju problematikom, pa odustanem. I bolje, još bih na kraju najebo što blogujem sa posla.


re, to je TO!...svakog dana u svakom pogledu,...objasnjenje kako je moguce.
freehand freehand 10:03 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

Na kraju cele priče uopšte nisam bio siguran da li da ih zbog te otupelosti sažaljevam ili da im zavidim zato što iz ovakvih tragičnih situacija ja izlazim blago poremećen od besa, a oni apsolutno neoštećeni.

Zar nije početak i kraj svake takve priče da su svi isti?
reanimator reanimator 10:35 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

Zar nije početak i kraj svake takve priče da su svi isti?

Naravno da jeste. Ako zanemarimo Bujoševića, Somborca i doktora iz Novog Pazara, ja stvarno nisam video javnu ličnost koja je pokazala ambiciju da se osvrne na ovaj tragični dogadjaj.
Tendenciozno ćutanje cele političke scene me samo učvršćuje u verovanju da jesu svi isti.
krkar krkar 11:14 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

Ama, već je prošlo.


Nervira me ova inženjerka što joj je sve jasno.

Nažalost, u pravu je. Ovce popasle i ovo. Sad mogu kući da se sekiraju što se Fugadžija toliko sekirao, siroma!
qqriq qqriq 13:03 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

Ako zanemarimo Bujoševića


On nije javna ličnost.
blogovatelj blogovatelj 13:42 17.03.2015

Re: ovo je vec sada

Jedino što se može je lajati, što više


Evo je, dilanovka prava ;-)


and I'll tell it and speak it and think it and breathe it
and reflect it from the mountain so all souls can see it
then I'll stand on the ocean until I start sinkin'
but I'll know my song well before I start singin'
and it's a hard, and it's a hard, and it's a hard, and it's a hard
it's a hard rain's a-gonna fall
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:30 16.03.2015

Медицински факултети

У Србији (без КиМ) постоје четири државна медицинска факултета, т.ј. постоје четири универзитетска клиничка центра, па се питам чему служе она три поред београдског, или макар она два која су ближа Новом Пазару од Београда?

qqriq qqriq 17:57 16.03.2015

Ništa

u novija (Vučićeva) vremena nije - kao ova tragedija - toliko ogolelo diktaturu i medijsku laž koju živimo. Otud smo se i okupili ovde pa ne možemo da odemo.
qpes qpes 17:57 16.03.2015

I na kraju opet slikanje

Dobro reče autor bloga: biće slikanja na sahrani.
qqriq qqriq 19:29 16.03.2015

evo

Vučić: Ne dam Gašića i Lončara
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.
larisa_bg larisa_bg 19:39 16.03.2015

Re: evo

qqriq
Vučić: Ne dam Gašića i Lončara
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.



Da!!!! Sad sam to gledala na Dnevniku! On preuzima svu odgovornost na sebe i kaže, ne da on Gašića i Lončara.
predatortz predatortz 19:44 16.03.2015

Re: evo

larisa_bg
qqriq
Vučić: Ne dam Gašića i Lončara
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.



Da!!!! Sad sam to gledala na Dnevniku! On preuzima svu odgovornost na sebe i kaže, ne da on Gašića i Lončara.


Pošteno! Nek' onda ide on!
larisa_bg larisa_bg 19:49 16.03.2015

Re: evo

predatortz

Pošteno! Nek' onda ide on!


'Oće cvrc. Jesi slušao nastavak Dnevnika? Kako ga je Vulin osećajno branio, kaže svi tog čoveka napadaju, i njega i njegovu celu porodicu. Mene ovo neodoljivo počinje da podseća na Dnevnike iz devedesetih.

Kad će da uvedu Dnevnikov dodatak?
qqriq qqriq 19:49 16.03.2015

Re: evo

Nek' onda ide on!


Vata zalet, saće.
Ubi nas karakter. Knjige/biblioteke pune takvih.

qqriq qqriq 19:50 16.03.2015

Re: evo

Mene ovo neodoljivo počinje da podseća na Dnevnike iz devedesetih.


DA.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:04 16.03.2015

Re: evo

Jebote, kao Isus preuzima grehe svojih ministara na sebe.
inco inco 20:07 16.03.2015

Re: evo

A šta ste pa vi očekivali, pa Gašić mu taman spasao batu robije (a možda i mnogo toga usput, ne saznasmo kako se to 'Kobre' dodeljuju braći Premijera) pa neće sad ovaj da ga pusti niz vodu - ako ništa drugo, da ne propeva. A 'doktor smrt' je mnoge zadužio, nezgodno je ako i on propeva.

Daklem, logično, on mesijanski preuzima grehe na sebe, a njegov rejting će već izdržati nalete vetrova... I, pojeo vuk magarca.
zilikaka zilikaka 20:08 16.03.2015

Re: evo

Pošteno! Nek' onda ide on!


Naravno, ali taj trenutak treba dočekati spremno!

Ja imam vrlo ozbiljan predlog.

Da osnujemo Vladu u ladovini i čekamo.

Pošto se ovim blogom već koji put dokazao kao sposoban, ali i (ne manje važno), dovoljno popularan (kud ćeš veće čitanosti), predlog za Prvog čoveka se sam nameće.

Kabinetom se ne bih zamarala, nek ga sastavlja kako ume.

Jedino bih se preporučila za funkciju dvorske lude, zajedno sa kolegom mladim advokatom.
U opisu radnog mesta bi nam bilo da pratimo šta se dešava i u vezi toga da mu kažemo sve što ne želi da čuje.

predatortz predatortz 20:18 16.03.2015

Re: evo


Pošto se ovim blogom već koji put dokazao kao sposoban, ali i (ne manje važno), dovoljno popularan (kud ćeš veće čitanosti), predlog za Prvog čoveka se sam nameće


Jes', opet ja u opoziciji!
On mene ne bi u kabinet, taman da mu Merkelova naredi!
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:26 16.03.2015

Re: evo

Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.

Da!!!! Sad sam to gledala na Dnevniku! On preuzima svu odgovornost na sebe i kaže, ne da on Gašića i Lončara.


Ma to i nije najgore što je izjavio. Izjava mu je bila nešto kao da su oni herojski i odvažno dali saglasnost za akciju spasavanja, dok to ne bi uradio niko od onih koji ih napadaju, pogotovo što se radi o detetu druge nacionalnosti. Nadam se da će uskoro biti negde dostupan snimak izjave. Mislim da su se čak i voditelji Dnevnika u čudu zagledali.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:29 16.03.2015

Re: evo

Kako ga je Vulin osećajno branio, kaže svi tog čoveka napadaju, i njega i njegovu celu porodicu.

I ovu izjavu bi valjalo imati, za istoriju. Krebil je izađao sa stavom da "nikada nijedno dete jednog političara nije tako prokuženo u javnosti kao Vučićev sin". Izgleda da je zaboravio koliko je u medijima pominjan sin njegove partijske drugarice Mire Marković i njenog muža.

Inače, na ovu njegovu izjavu, moja žena i kćerka su pitale: a ko je i kada uopšte pomenuo Vučićevog sina?

I onda ga novinar pita šta će biti sa nekim zakonom, a on bez stida nastavlja o sinu.

Totalni fijuk.
disident79 disident79 20:48 16.03.2015

Re: evo

Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.


Dakle od moralne i političke odgovornosti nema ništa.

Ostaje prekršajna i krivična.

Od državnog tužioca se teško nešto može očekivati, dakle moraće građani.

Zamolio bih one koji znaju da pomognu; da li postoje osnovi za podnošenje prekršajne ili krivične prijave protiv ministara i drugih nalogodavaca?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:55 16.03.2015

Re: evo

More ludnice treba da formiraju mobilne jedinice i da ovo skupe k'o šinteri.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:51 16.03.2015

Re: evo

Milutin Milošević
Krebil je izađao sa stavom da "nikada nijedno dete jednog političara nije tako prokuženo u javnosti kao Vučićev sin".

И ту Блер можда може да помогне.
ЛИНК
qqriq qqriq 23:03 16.03.2015

Re: evo

zilikaka
20:08 16.03.2015
Re: evo
Pošteno! Nek' onda ide on!


Naravno, ali taj trenutak treba dočekati spremno!

Ja imam vrlo ozbiljan predlog.

Da osnujemo Vladu u ladovini i čekamo.

Pošto se ovim blogom već koji put dokazao kao sposoban, ali i (ne manje važno), dovoljno popularan (kud ćeš veće čitanosti), predlog za Prvog čoveka se sam nameće.

Kabinetom se ne bih zamarala, nek ga sastavlja kako ume.

Jedino bih se preporučila za funkciju dvorske lude, zajedno sa kolegom mladim advokatom.
U opisu radnog mesta bi nam bilo da pratimo šta se dešava i u vezi toga da mu kažemo sve što ne želi da čuje.




Ja hoću da budem Zorana. Zbog karmina.
Dobro, i tašne.
tyson tyson 23:30 16.03.2015

Re: evo

Jebote, kao Isus preuzima grehe svojih ministara na sebe.

Apostola.

Apostol odbrane, apostol zdravstva...

Preuzima grehe, prašta. Vodu pretvara u vino, pet hiljada gladnih ljudi hrani s pet vekni hleba i dve ribe.


urbana_gerila urbana_gerila 23:38 16.03.2015

Re: evo

dobrosavljevic_m
Jebote, kao Isus preuzima grehe svojih ministara na sebe.


ma, jok - ministrima stavlja do znanja da im sudbina, ne samo politička, samo od njegove dobre volje zavisi, a narodu da sad može da ga duva.

arcins arcins 23:38 16.03.2015

Re: evo

dobrosavljevic_m
More ludnice treba da formiraju mobilne jedinice i da ovo skupe k'o šinteri.



Mislis Delivery Units?
qqriq qqriq 23:50 16.03.2015

Re: evo

ma, jok - ministrima stavlja do znanja da im sudbina, ne samo politička, samo od njegove dobre volje zavisi, a narodu da sad može da ga duva.

da nisi reko, nikad se ne bismo setili.
qqriq qqriq 23:51 16.03.2015

Re: evo

Mislis Delivery Units?

Bleru odzvonjava.
Milutin Milošević Milutin Milošević 00:27 17.03.2015

Re: evo

Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.

"Ne dam Gašića i Lončara" u stvari znači "nadjite krivce u Vojsci"
tasadebeli tasadebeli 01:11 17.03.2015

Re: evo

Milutin Milošević
Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.

"Ne dam Gašića i Lončara" u stvari znači "nadjite krivce u Vojsci"





Не дам ни ја Вербића!

А, да, заборавих... Мене нико и не пита...
a_jovicic a_jovicic 01:12 17.03.2015

Re: evo

Milutin Milošević
Premijer i predsednik SNS Aleksandar Vučić izjavio je da stoji uz ministra odbrane Bratislava Gašića i ministra zdravlja Zlatibora Lončara.

"Ne dam Gašića i Lončara" u stvari znači "nadjite krivce u Vojsci"

Somborac obično preskoči tragične dogadjaje kao temu svojih karikatura ... ali ovo je prevršilo svaku meru

krkar krkar 11:18 17.03.2015

Re: evo

On mene ne bi u kabinet, taman da mu Merkelova naredi!


Bože, bože, koliko ti mene ne poznaješ!

Ja bih tebe stavio za ministra kulture, samo da ti gledam facu na koncertima na Kolarcu.

A iskreno rečeno garantujem da ne bi bio najgori tamo. Bar ti ne bi krali lovu kako im se ćefne.
krkar krkar 11:21 17.03.2015

Re: evo

More ludnice treba da formiraju mobilne jedinice i da ovo skupe k'o šinteri.


predatortz predatortz 11:29 17.03.2015

Re: evo


Ja bih tebe stavio za ministra kulture, samo da ti gledam facu na koncertima na Kolarcu.


Na koncerte bih išao, ali se na Kolarac ne bih penjao. Stara gradnja, oronulo, da se ne smandrljam...
tsunade tsunade 12:10 17.03.2015

Re: evo

Preuzima grehe, prašta.


i usput poručuje: ko vas jebe. i vas što ste preživeli i ove što su poginuli. nastavljam biznis ez južual.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:19 17.03.2015

Re: evo

tsunade
Preuzima grehe, prašta.


i usput poručuje: ko vas jebe. i vas što ste preživeli i ove što su poginuli. nastavljam biznis ez južual.


Da, meni je prosto neverovatno da se usudio da tako odreaguje.
Prakticno je Vojsci bacio rukavice u lice. Sada cekam da vidim da li ce Vojska da dozvoli da njeni ljudi stradaju i za to da niko ne odgovara. Da li su bas toliki beskicmenjaci?
qqriq qqriq 19:51 16.03.2015

Baš da vidimo

ko će biti Pedro.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:34 16.03.2015

Re: Baš da vidimo

Rekao sam ja to još juče ujutro: Bandić.

Ko nije gledao, obavezno da pogleda snimak gostovanja penzionisanog Generala Srete Malinovića i Aleksandra Radića u emisiji 1 na 1. Zapazite bes kod generala na pokušaje da se na pilota helihoptera svali krivica za odabir mesta sletanja. Nadam se da će aktivni oficiri poslušati svog pensionisanog kolege.
G.Cross G.Cross 21:20 16.03.2015

Re: Baš da vidimo

Milutin Milošević
Rekao sam ja to još juče ujutro: Bandić.

Ko nije gledao, obavezno da pogleda snimak gostovanja penzionisanog Generala Srete Malinovića i Aleksandra Radića u emisiji 1 na 1. Zapazite bes kod generala na pokušaje da se na pilota helihoptera svali krivica za odabir mesta sletanja. Nadam se da će aktivni oficiri poslušati svog pensionisanog kolege.


Hvala za link.

Meni ovo govori dve stvari:

- Ako je ovo bilo na RTS , RTS nije cenzurisana ( sorry Filipe).
- U Srbiji penzionisu mlade i jos u snazi Generale. Zali Boze para.
8c_competizione 8c_competizione 21:38 16.03.2015

Re: Baš da vidimo

Nadam se da će aktivni oficiri poslušati svog pensionisanog kolege.


cini se da Srbiju moze jedino vojni puc spasti
libkonz libkonz 21:45 16.03.2015

Re: Baš da vidimo

- Ako je ovo bilo na RTS , RTS nije cenzurisana ( sorry Filipe).

To je Radio Televizija Vojvodine, još uvek u službi građana.
qqriq qqriq 23:07 16.03.2015

Re: Baš da vidimo

Rekao sam ja to još juče ujutro: Bandić.


Videla. No niJesam sigurna. Plave okice pune suze. Jok.
krkar krkar 05:51 17.03.2015

Re: Baš da vidimo

Rekao sam ja to još juče ujutro: Bandić.


Bandića ni Dunav ni Sava ne mogu da operu, on je za vojni sud. To pišem od prvog posta.

Ali on je samo prvi direktni krivac.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:25 17.03.2015

Re: Baš da vidimo

krkar
Rekao sam ja to još juče ujutro: Bandić.


Bandića ni Dunav ni Sava ne mogu da operu, on je za vojni sud. To pišem od prvog posta.

Ali on je samo prvi direktni krivac.


Vucic je rekao da ne da Gasica i Loncara.
Sada da vidimo da li vojska daje Bandica i svoje stradale ljude.

Inace, slazem se. Doslo je vreme da se vise ne moze kriti iza politicara i ljudi treba da shvate da im svojim odlukama daju moc, i da tim klimanjem glavom odlucuju o zivotu i smrti. Koliko god mislim da su politicari veci krivci i da neko mora zbog ovoga da odgovara, isto tako smatram da dokle god "mali covek" ne bude odgovarao i krivicno za posledice pretpostavljanja politicara onome sto im nalaze struka, zakon i obraz (ukljucujem tu i vojsku i novinare i sve druge koji to cine), dotle nece biti razloga da im se ljudi suprotstave. Zasto, kad uvek mogu da se kriju iza politicara, a ovi se uvek izvuku i niko ne strada.

Ovako, kad postoji cena da se plati, sledeci put ce svako da razmisli da li ce smeti da prenebregne obraz i duznost i zrtvuje svoju karijeru i zivot radi tudje samopromocije.

I na kraju, krkar, hvala ti na blogu!


qqriq qqriq 12:21 17.03.2015

Re: Baš da vidimo

Bandića ni Dunav ni Sava ne mogu da operu, on je za vojni sud. To pišem od prvog posta.

Ali on je samo prvi direktni krivac.


Ama smisliće već neki Tehnički Kvar.
Nego vucko najavio ostavku???!!!
Znam da igra šah s nacijom, igra kao i uvek na više tabli, simultanka se to zove or what, pa će već negde da zvekne mat, ali meni se čini da će u aprilskoj rundi da izbaci SPS.
Mada je verovatniji plan 3, odlaganje do jeseni.
Kao što davno rekoh, ni dosadnijeg tipa ni burnijih vremena.

Ja lično najviše volim što su politički analitičari Stanković/Vukadinović procenili da mere štednje (otimanje plata i kradja penzija) nisu naudile premijeru.
Malo morgen nisu.
krkar krkar 13:13 17.03.2015

Re: Baš da vidimo

Sada da vidimo da li vojska daje Bandica i svoje stradale ljude.


Ja ovde vidim veliki problem.

Bandić je vrlo kriv i vrlo mora da mu leti glava.

Bandić se mešao u ono za što nije ni nadležan ni stručan. Trtio se gde ne pripada, gde mu nije mesto. Verovatno je i on hteo malo da se očeše o slavu, još je mlad, moglo bi mu se da još napreduje. Pokušaću to da objasnim što jednostavnije.

Bandić je komandant 204. vazduhoplovne brigade kojoj su formacijski pripadali pali helikopter i poginula posada.

Ali toga dana helikopter nije bio na brigadnom zadatku za koji bi Bandić imao ingerencije. Helikopter je bio na operativnom dežurstvu i za njega u tom slučaju nije nadležan puk nego viša komanda (nisam siguran je li to Komanda RV i PVO ili je Združena operativna komanda a možbit i neka treća, to se često menja). Ali u svakom slučaju nije ni 204. brigada ni 890. eskadrila (niži nivo od brigade kojem helikopter pripada).

Brigada je odgovorna za stanje letilice i posada. Za ispravnost letilice - za redovne rutinske preglede i održavanje do određenog nivoa odgovorna je brigada koja u svom sastavu ima 24. vazduhoplovno-tehnički bataljon, za veće tehničke intervencije Zavod Moma Stanojlović iako helikopter uvek ostaje "vlasništvo" brigade ali kad ode u Momu privremeno se izuzima iz brigadnog brojnog stanja (iako je to sasvim nebitno jer se dešava svakih 5 godina otprilike). Za obučenost, trenažu i raspoloživost posade takođe je odgovorna brigada, koja mora voditi računa da sve bude po propisima, kako kvalifikacije tako i zdravstveni kriterijumi, odredbe o obaveznom odmoru ili broju sati naleta itd.

Drugim rečima brogada višoj komandi za dežurstvo daje ispravan helikopter napunjen gorivom i sa odgovarajućom opremom i posadom.

Trenutkom preuzimanja dežurstva taj helikoper i ta posada prepotčinjavaju se nadležnoj komandi, automatski. Dakle, ako dežurstvo počinje u 18.00 onda je do 17.59 helikopter 551 sa posadom u nadležnosti brigade (znači da se pita Bandić) a od 18.00 automatski je u nadležnosti operativne komande (koja je da je) i Bandić se više ništa ne pita.

Ovo važi iako se ni helikopter ni piloti fizički pomerili nisu - jednostavno početkom dežurstva njima komanduje ... recimo komandant RV i PVO general Ranko Živak ili koji već komandant koje već nadležne komande. I tako sve do prestsanka operativnog dežurstva.

Ovlašćeni oficir nadležne komande (a to NIJE Bandić) može zahtevati stručnu pomoć od oficira sa odgovarajućim stručnim znanjem i iskustvom - ali to opet nije Bandić koji je pilot-lovac nego bi to mogao biti samo pilot helikoptera, recimo komandant 890. mhe.

Dakle, Bandić se trtio pa nek i najebe, i treba.

Nadam se da će istraga da odgovori na pitanje zašto je Bandić sa posadom komunicirao mobilnim telefonom, što je inače zabranjeno, nepotrebno i opasno:

a) zato što kao nenadležan nije imao pristup operativnoj radio vezi?

b) zato što nije bio na komandnom mestu?

c) zato što se mešao nadležnima u posao, pozvao se na čin i položaj da najaši nekog sa nižim činom ko je bio ovlašćen da izdaje komande posadi?

d) zato što je znao/mislio/očekivao da se komunikacija mobilnim tlefonom ne snima a znao je da se komunikacija normalnom radio-vezom snima a nije želeo da ostane zapis onoga što je posadi govorio?

e) koznaštajoš može da ispadne.

Po svemu je Bandić megakriv i on mora da odgovara upravo radi spasavanja časti onih u vojsci koji časti još imaju. I bilo bi potpuno pogrešno tobož braneći neki princip - braniti Bandića koji je kriv.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:31 17.03.2015

Re: Baš da vidimo

krkar
I bilo bi potpuno pogrešno tobož braneći neki princip - braniti Bandića koji je kriv.



Ma ne branim ja Bandica, nemoj pogresno da me razumes. Slazem se potpuno, sve pise gore.
Ko god je odgovoran, treba da odgovara. Radi se o zivotu 7 ljudi.

Nego mi je interesantno da vidim da li ce Vojska dopustiti da sva krivica padne na nju.
krkar krkar 15:32 17.03.2015

Re: Baš da vidimo

Nego mi je interesantno da vidim da li ce Vojska dopustiti da sva krivica padne na nju.


Čini mi se da HOĆE jer su i tamo međusobni obračuni. Diković se, kažu, napenalio da nekom skine kapu jer ga nisu bili uključili od početka.

E da li je u međuvremenu možda i takav tupan uspeo da shvati da su mu (možda nehotice) napravili veliku uslugu - još uvek se ne zna. Kad mu pogledam u inteligentnu facu...
qqriq qqriq 20:48 17.03.2015

Re: Baš da vidimo

Kad mu pogledam u inteligentnu facu...


I ja, oči ne mogu da odvojim.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:02 18.03.2015

Re: Baš da vidimo

krkar
Nego mi je interesantno da vidim da li ce Vojska dopustiti da sva krivica padne na nju.


Čini mi se da HOĆE jer su i tamo međusobni obračuni. Diković se, kažu, napenalio da nekom skine kapu jer ga nisu bili uključili od početka.

E da li je u međuvremenu možda i takav tupan uspeo da shvati da su mu (možda nehotice) napravili veliku uslugu - još uvek se ne zna. Kad mu pogledam u inteligentnu facu...


A meni se cini da ce se naprasno naci "diplomatsko resenje", tj. bice "mir mir mir niko nije kriv" i zar nije bolje da se svi lepo slazemo, pogotovo s obzirom na tragediju koja se dogodila.

Premijer je dodao da ne razume insistiranje na krivici i zapitao: "A zašto neko mora da bude kriv".


To je ta pogubljenost u prostoru i vremenu i nesvest o ulozi koju obavljas i sta treba da radis i kakve efekte na drustvo proizvode takvi tvoji postupci.
Zato ga molim, posto voli da prica o tome kakvi Srbi treba da budu, ali na zalost nisu, da ode kod svoje severne protestantske brace i raspita se kako oni postupaju u ovakvim slucajevima. Mislim, kad vec hoce da transplantira njihovu kulturu u Srbiju, ne bi bilo lose da je prvo malo prouci, pa da pocne od sebe.
skyspoter skyspoter 21:19 16.03.2015

Treba nam Copacabana beach!



Residents protesting against Rousseff at Copacabana beach in Rio de Janeiro on Sunday.

qqriq qqriq 23:52 16.03.2015

Re: Treba nam Copacabana beach!

Treba nam Copacabana beach!


Iz bar dva razloga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana