Budućnost| Društvo

Krug dvojke protiv Beograda na vodi

Predrag Azdejković RSS / 30.03.2015. u 13:22

 beograd-na-disksvetu.18062.jpg

Jedan sam od retkih koji podržava projekat "Beograd na vodi" a da nisam SNS bot. Ja u tom projektu ne vidim Vučića, Malog, zle muslimane i Arape... ja vidim metal, staklo, modernu arhitekturu... i meni je sve to lepo. Ali ono što mi je lepše od toga jeste histerija koja je nastupila i mene to posebno zabavlja.

Izdvojio bih najzabavnije "argumente":

Arhitekta Branko Bojović: "Mi imamo inženjersku elitu ovde, koja je gradila po celom svetu, kad ova gospoda Arapi, nisu znali šta je lopata. Sve je to stavljeno van upotrebe, da bi neki maketar nama sada ovde objašnjavao kako treba da se gradi ovaj grad, u kome mi živimo...."

Arhitekta Gabrijel Raul Penja za NIN: "Shvatam da se „Beogradom na vodi" želi podstaći razvoj grada, ali on bi imao smisla u pustinji kojoj treba dati fizionomiju, a ne u gradu koji već ima istoriju. Ne možeš preslikavati identitete sa drugih lokacija. Ljudi sa strane mogu da razmišljaju o gradskom tkivu, ali lokalne arhitekte ga znaju."

Koje zaključke možemo da izvedemo iz ovih izjava? Osim rasizma arhitekte Branka Bojovića i ugruvanog ega, ja čitam ovo kao kampanju kako bi se lokalne arhitekte ugradile u projekat iz kog su, sram bilo Arape, izostavljeni. Sve bi to bilo OK, da se ne okrenemo i pogledamo na šta liči Beograd!

Arhitekta Raul Penja kaže da Beograd ima istoriju i identitet, pa se pitam da li misli na Kaluđericu, Karaburmu ili neki drugi biser arhitektonskog identiteta Beograda! Beograd je decenijama građen bez ikakvog plana i reda, a da se dragi stručnjaci nisu pobunili kao što su se pobunili oko "Beograda na vodi".

Takođe, u čitavu jednačinu treba ubaciti i podatak da "Beograd na vodi" podrazumeva 5700 stanova, 2200 hotelskih soba i 12700 kancelarija... Šta mislite šta će to uraditi za tržište stanova, naročito za preskupe stanove u centru grada... Da, naravno da će im pasti cena!

Mogu da razumem da se arhitekte bune jer se nisu ugradili i da vrše pritisak da se ugrade, mogu da razumem krugodrugaše da se bune jer će im cene stanova pasti i da će ih "Beograd na vodi" zatvoriti, ali ne razumem zašto bih se ja u to mešao i davao im podršku kada se meni projekat sviđa i želim da se on izgradi... Jedino što mi se u celom projektu ne sviđa jeste što nije planirana izgradnja najveće džamije u ovom delu Evrope, ali šta da se radi!!!

 

 

Atačmenti



Komentari (554)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:45 30.03.2015

Re:

Kad mi pukne čarapa u ovom obliku,


bogtemazo larisa, ja bih to shvatila kao prdskazanje,...ono mirikl indid.
niccolo niccolo 17:18 30.03.2015

Re:

Ризик је преузео инвеститор.
До једне мере.

Градиће етапно, продаваће етапно.
Кад види да не може да прода -- неће градити.

Drugim rečima, rizikuje izgradnju 1 zgrade.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:14 30.03.2015

Re:

niccolo
Ризик је преузео инвеститор.
До једне мере.

Градиће етапно, продаваће етапно.
Кад види да не може да прода -- неће градити.

Drugim rečima, rizikuje izgradnju 1 zgrade.

Бемлига, вероватно ни толико, то јест -- има зицер варијанту.
Има тамо онај шоппинг молл, он је уз обалу, а иде њом све до аутопута -- заклео бих ти се да је то профитабилно по дефиницији: шопинг мол је на обали реке, уз аутопут, близу староградцима, пешке.

Такође, стамбене зграде, оне прве, до реке, с погледом на Саву и Ушће -- продаће се. Илузија је да неће: цео А блок на НБГДу је продат, а Marbo мајстори граде још један такав, већ, и подигли су цену квадрата за 5%. Мислим да је први продаван по 1.650 € метар.

Рупетина по Београду има напретек.
Доћи ће до предефинисања цена, то је започети процес, и пословног и стамбеног простора. Краља Милана је улица празних локала.
niccolo niccolo 18:35 30.03.2015

Re:

Такође, стамбене зграде, оне прве, до реке, с погледом на Саву и Ушће -- продаће се. Илузија је да неће: цео А блок на НБГДу је продат, а Marbo мајстори граде још један такав, већ, и подигли су цену квадрата за 5%. Мислим да је први продаван по 1.650 € метар.

To je ona distorzija koja postoji na mnogim tržištima u Srbiji - da s jedne strane postoji dosta nekretnina u ponudi, ali da kad zaista hoćeš da kupiš jedva nalaziš nešto prihvatljivo. Naravno da će nešto odatle i biti prodato (uostalom prodaje se i u bivšoj kasarni). Ali je pitanje koliko toga, kojim tempom, i koje su obaveze investitora. Da li će čekati (tj. da li ima prava) da prvo proda sve stanove u jednoj zgradi pa da počne da gradi drugu? Ili će ih graditi više uporedo? I koje su to banke koje će finansirati kupovinu (i da li dajući kredite indeksirane u švajcarcima )? Mi ništa od ovoga ne znamo tj. naša država nije ni napravila ovakve analize - ali zato uredno donosi lex specijalis uređujući poseban postupak za nešto za šta nema dokaze da će biti korisno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:38 30.03.2015

Re:

larisa_bg
Kad mi pukne čarapa u ovom obliku, je l' to znači da sam sad i ja postala bot?

Не, него да хоћеш да покажеш ногу.
Добру.
looping looping 19:14 30.03.2015

Re:

larisa_bg
Kad mi pukne čarapa u ovom obliku, je l' to znači da sam sad i ja postala bot?


Prvo da vidimo temelje pa da procenimo.
Bonner Bonner 19:57 30.03.2015

Re:

petronijevic001

... ако се изгради тај силни пословни и стамбени простор и све то остане недовољно искоришћено.

Питање је да ли се наредних година може основано очекивати толико повећање тражње за новим пословним и стамбеним простором ...


Nece da ostane neprodano a verovatno ni neiskorisceno. Arapi to grade ne da bi prodali Srbima nego da prodaju svojim zemljacima koji imaju novca i negde zele da uloze taj novac.

Nije ovo nikakva novina u Evropi. Arapi su odlucili da u narednom periodu u Evropu investiraju 600 milijardi evra, od toga 300 milijardi evra u infrastrukturne projekte. O svemu tome pisala evropska stampa jos pre 7-8 godina. Takvi ili slicni projekti su realnost i postoje u mnogim evropskim gradovima.

Arapi izgrade, Arapi pokupuju i onda ili zive povremeno, zene, deca, skolovanja i sl. Ili izdaju. Tako je po evropskim gradovima. U Nemackoj npr. u Frankfurtu tzv. Westhafen cetvrt zovu arapska cetvrt, vecinom u vlasnistvu Arapa.

Bonner Bonner 20:17 30.03.2015

Re: Slazem se,

princi
ovaj Bojovic nije za osudu, nego za lujkaru.


A arhitektonsko drustvance je tek prica za sebe. Samo sto je to vise mafijaski klan ili udruzena zlocinacka skupina nego drustvance. Kako ih samo nije sramota da se oglasavaju bilo kojim povodom.

Grad izgleda katastrofalno, u poslednjih 25 godina je potpuno izmenio licni opis. Zahvaljujuci tom mafijaskom udruzenju. Za koje je zivotna maksima "U se, na se i podase!". Takvo im je i ogledalo, tj. taj unakazeni grad.

U poslednjih 25 godina, u poslednjih 15 posebno je izvren pravi arhitektonski genocid nad gradom i njegovim ambijentalnim, istorijskim celinama. Npr. Vracar, posebno deo iza Hrama Sv. Save, uzas, Cubura, Dorcol, tu danas stanuju samo zombiji (izvinjavam se izuzecima). Ne znam kako neko normalan moze tu da stanuje i zivi. Zgrade ciji balkoni idu do pola ulice, ali bukvalno, dnevno svetlo u te stanove i zgrade ne zalazi. A ni spokojan i zdrav zivot.

Kultura zivota koju su vrle beogradske arhitekte i gradske arhitekte (jednog imamo redovno ovde na blogu, i nema ni stida ni srama da se oglasi a grad ovakav kakav je danas je i njegovo ogledalo, dobrim delom), dakle ta kultura zivota je ravna nuli, tj. pre je u minusu, to je neljudski i nehumano.

I sad je normalan covek doveden u situaciju da se opredeli kao izmedju Vucica i co. i ovih drugih ludaka sa druge strane?! Neka, hvala na ponudi, ne.

gavrilo1 gavrilo1 20:36 30.03.2015

Re: Slazem se,

larisa_bg
Jedan sam od retkih koji podržava projekat "Beograd na vodi" a da nisam SNS bot.


Nemoj da tuguješ, nikad nije kasno da se postane SNS bot. Botom te ne čine samo redovni, premda skromni i u skladu sa reformama, honorari - već volja da se uključiš u borbu! A nagrada će stići, kad tad.




Moram te nesto pitati,
Jel to stvarno negde daju pare-placaju da bacas komentare u korist vlasti?
Bez zezanja pitam, jer bih da se prijavim kad vec pisem tako kako pisem, pa da spojim lepo i korisno
Sakupim za neko putovanje
emsiemsi emsiemsi 20:43 30.03.2015

Re: Slazem se,

princi
Izgleda da je promaklo u prevodu, ali uopste ne komentarisem Bg na vodi, nego Arapi-lopata izjavu tog Bojovica. Covek je totalna dileja. Prosto je sokantno da se dopusta medijsko oglasavanje takvih rasistickih i fasistickih svinja. Coveku je mesto na blogu, odmah do Omege i Jove Deretica, :).

Да !
Сећам се, боравећи у једној арапској земљи, сталних прича наших "стручњака" како су Арапи будале и слично,
Када ми је то досадило, поставих питање --- колико дуго би ти, рекох тамо некоме, када си толико паметан, преживео у овим условима, јер није овде одувек било комфора заснованог на нафти итд...
"Стручњак" ми није одговорио.
emsiemsi emsiemsi 20:51 30.03.2015

Re:

larisa_bg
Kad mi pukne čarapa u ovom obliku, je l' to znači da sam sad i ja postala bot?


Је боте !
larisa_bg larisa_bg 21:05 30.03.2015

Re: Slazem se,

gavrilo1

Moram te nesto pitati,
Jel to stvarno negde daju pare-placaju da bacas komentare u korist vlasti?
Bez zezanja pitam, jer bih da se prijavim kad vec pisem tako kako pisem, pa da spojim lepo i korisno
Sakupim za neko putovanje


Pa pazi Gavrilo, druže, ako si ti stvarno krenuo u botovanje ovako naivno, i to pod nickom, umesto pod punim imenom (pa da neko eventualno zna kome da uplati) - onda si veliki entuzijasta. To se prvo ode u Centralu, kaže se "ja sam vaš ljubimac" i čekaš da te rasporede na zadatak, mnogo je novina i portala, a malo istinski predanih ljudi.

Sad šta je tu je, šteta je već načinjena, mnoge lepe reči uludo rasute, ali sve to može da se popravi. Fotokopiraj u pet primeraka sve svoje komentare koji bi mogli da budu značajni i nosi u stranku, preporuči se!

Svi ćemo da posvedočimo da si bio predan i samopregoran, da nisi žalio sebe i da si čovek kakav se samo poželeti može u jednom takvom kolektivu.

Nadam se da će ovaj savet biti od pomoći!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:23 30.03.2015

Re:

niccolo
To je ona distorzija koja postoji na mnogim tržištima u Srbiji - da s jedne strane postoji dosta nekretnina u ponudi, ali da kad zaista hoćeš da kupiš jedva nalaziš nešto prihvatljivo. Naravno da će nešto odatle i biti prodato (uostalom prodaje se i u bivšoj kasarni). Ali je pitanje koliko toga, kojim tempom, i koje su obaveze investitora. Da li će čekati (tj. da li ima prava) da prvo proda sve stanove u jednoj zgradi pa da počne da gradi drugu? Ili će ih graditi više uporedo? I koje su to banke koje će finansirati kupovinu (i da li dajući kredite indeksirane u švajcarcima )?

Колико ја знам, концепт је да се велики број квадрата прода или изнајми светским ревизорским кућама, финансијским институцијама, различитим фондовима, међународним институцијама, наравно и арапским, и да се направи некакав финансијски и логистички hub од Београда.

То је идеја.
Спомињу се и конкретна имена с којима се преговара.
Ако је судити по реакцијама професионалних грађевинских инвеститора, од тога ће нешто бити.
Ја се надам.
niccolo niccolo 21:27 30.03.2015

Re:

Ја се надам.

To je u redu, kažu da nada umire poslednja.
predatortz predatortz 21:30 30.03.2015

Re:

niccolo
Ја се надам.

To je u redu, kažu da nada umire poslednja.


a saldo ima najveću platu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:39 30.03.2015

Re:

niccolo
Ја се надам.

To je u redu, kažu da nada umire poslednja.

Нада, и памет?

Иначе, за оне који мисле да ћемо постати неки нови финансијски safe или tax haven, обавештење да не само да су банке које овде послују под контролом EU органа, него су, недавно, мислим све, потписале са USA уговор о надзору рачуна америчких грађана. Нисам сигуран да ли је то урадила Sberbanka или тако нека, али ове овде велике -- све.
niccolo niccolo 21:49 30.03.2015

Re:

него су, недавно, мислим све, потписале са USA уговор о надзору рачуна америчких грађана

Ovo je fatka koju ja pominjem dole. Ali nisu banke potpisale, fatku potpisuju države između sebe, ali je naše banke dragovoljno primenjuju, jer im centrale posluju u usa pa će da ih oporezuju sa 30% ako negde u svetu ne primenjuju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:51 30.03.2015

Re:

niccolo
него су, недавно, мислим све, потписале са USA уговор о надзору рачуна америчких грађана

Ovo je fatka koju ja pominjem dole. Ali nisu banke potpisale, fatku potpisuju države između sebe, ali je naše banke dragovoljno primenjuju, jer im centrale posluju u usa pa će da ih oporezuju sa 30% ako negde u svetu ne primenjuju.

Нисам пратио механизам.
Само сам се шокирао!
(И банке које немају централе у USA примењују прописе о контроли.)

:))))))))))
niccolo niccolo 21:55 30.03.2015

Re:

Само сам се шокирао!

E, ali ja sam amerima odao priznanje za eleganciju za to. Ljudi lepo kažu, dajte nam podatke da li neki usa građanin ne drži kod vas pare, da mi vidimo ne izbegava li on neki porez u usa. Nije problem ako nećete, samo ćemo na vaš profit koji ostvarite u usa da vam naplatimo 30%. I oni ljudi sami svi pohitali da cinkaju. Bankari, i rođenu mamu bi prodali za 30% profita...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:17 30.03.2015

Re:

niccolo
Nije problem ako nećete, samo ćemo na vaš profit koji ostvarite u usa da vam naplatimo 30%. I oni ljudi sami svi pohitali da cinkaju.



Џебига, кад ти стигне бефел...

Иначе, тај механизам ће се, у догледно време, успоставити на глобалном нивоу. Време лако перивог новца пролази. (Наравно, не и окончва.)
antioksidant antioksidant 07:53 31.03.2015

Re:

naša država nije ni napravila ovakve analize

анализе су увек непотребне кад је време парола и застава
urbana_gerila urbana_gerila 14:34 05.04.2015

Re:

angie01
Kad mi pukne čarapa u ovom obliku,


bogtemazo larisa, ja bih to shvatila kao prdskazanje,...ono mirikl indid.


endžika, ti to kažeš da i žene prde?!
G.Cross G.Cross 16:33 30.03.2015

Hate is a weak word

A Flashy, Mysterious Plan for Belgrade's Waterfront
Investors from the United Arab Emirates appear set to give Serbia's capital a Dubai-style makeover. But tons of questions remain unanswered.

Could Belgrade be on the verge of becoming the “Dubai of the Balkans”? A vast new development plan in the Serbian capital certainly has the swagger to match that ambition.


Built along the Sava River’s quayside, the planned Belgrade Waterfront development should be one of the biggest building projects the Balkan Peninsula has ever seen. It will cover 6.5 million square feet and house 17,000 people in luxury apartments, for which off-plan sales started this Monday. Hotels and malls will flank a sliver of park centered on another Balkan first—the peninsula’s tallest skyscraper to date.

None of this will come cheap. A cool $3.6 billion from the United Arab Emirates will be sunk into construction, which is slated to begin this summer. That investment is expected to be matched by a major cash injection from the city (possibly up to $1 billion) to provide the necessary infrastructure. The plan will undoubtedly mean new jobs for Belgrade, so it might come as a surprise that many in high-unemployment Serbia hate the project. In fact, when it comes to some reactions, hate is a weak word.

Other accusations include that the project is being waived through on the promise of a scale model alone, and that citizens have been consistently kept in the dark. There's concern the housing will be unaffordable, and also that the plan (which includes underground garages) doesn’t account for flooding or high groundwater. The legality of the plan has even been brought in to question—prompting the Serbian parliament to take up a special law this week granting powers of compulsory purchase that will grease the project's wheels. Many online commenters say they don’t even know who designed the thing in the first place.

There may in fact be some truth to all of these concerns. No competitive design process appears to have taken place—a striking omission given the scale of the project. And while there are names attached to some building designs, the names of the actual master plan’s designers do not appear in Abu Dhabi-based developer Eagle Hills’ public documentation. Over email, a spokesperson for Eagle Hills told CityLab that the plan was created by the international design firm RTKL, but the project is not listed on RTKL’s website, and that firm would neither confirm nor deny their involvement to CityLab, citing a policy of only talking to media with client permission. Maybe this isn't concealment, but you could hardly call it transparency.


Clanak by Feargus O'Sullivan u "CutyLab"

Ceo clanak ovde: http://www.citylab.com/design/2015/03/a-flashy-mysterious-plan-for-belgrades-waterfront/387904/

EDIT: Ja bih stvarno voleo da se BNV desi. Secam se, ziveo sam tada u Londonu, kada se gradio Canary Wharf, svi su ga mrzeli.
Kljucni momenat za uspeh CW je bio produzenje Jubilee Line (metro) koji je povezao ovo slepo crevo Londona sa civilizacijom.
I naravno 02 Arena je bila slag na torti.

Na zalost, za BNV nema sanse.
tetris tetris 17:18 30.03.2015

Re: Hate is a weak word

Secam se, ziveo sam tada u Londonu, kada se gradio Canary Warf, svi su ga mrzeli.
Kljucni momenat za uspeh CW je bio produzenje Jubilee Line (metro) koji je povezao ovo slepo crevo Londona sa civilizacijom.

Nije baš neko poređenje. U CW se u jednoj zgradi obrne više love nego cela privreda Srbije za 10 godina.
princi princi 17:29 30.03.2015

Re: Hate is a weak word

Vazno je znati i da je prvi developer Canary Wharfa pukao samo tako (naravno, zajebali ga Englezi sa razvojem JLEa, kasnio 3 ili 4 godine). To su high risk projekti, niko ne moze unapred da kaze da li ce neki takav poduhvat biti uspesan ili ne. CW-u je trebalo vise godina da break even, a veliko je pitanje da li i u ovom trenutku pravi pare (tu treba uracunati i ogroman trosak za JLE i onaj light rail system, a i City Airport, sve odreda izuzetno skupe investicije).
tetris tetris 17:45 30.03.2015

Re: Hate is a weak word

Pri tome treba dodati i desetine hiljada otpuštenih iz finansijskog sektora 2008-e (deo njih i iz CW-a). Doduše, sad se taj sektor opravio
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:46 30.03.2015

Kao ona sirotinja

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:57 30.03.2015

Re: Kao ona sirotinja

ekipa koja je trenutno na vlasti u kraljevu je dno... u nedostatku boljeg izraza.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:29 30.03.2015

Re: Kao ona sirotinja

ekipa koja je trenutno na vlasti u kraljevu je dno

Teško mi je ovo da svalim samo na vlast jer ne mogu da ne razmišljam i o majstorima koji su izvodili radove, pa o odgovornom izvođaču, nadzoru. Popriličan niz ozbiljno manijakalnih ljudi raznih profila je potreban za ovako nešto.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:45 30.03.2015

Re: Kao ona sirotinja

Popriličan niz ozbiljno manijakalnih ljudi raznih profila je potreban za ovako nešto.


U pravu si. Navikao sam se na ovaj narativ, prvo optužim vlast - a onda tek preispitujem sebe, koliko je širok krug ljudi sa sumnjivim moralnim osobinama. Ma da, ta ekipa u Kraljevu, mi smrdi još od onog slučaja karta za Davis cup.
hajkula1 hajkula1 20:26 30.03.2015

Re: Kao ona sirotinja

stefan.hauzer
ekipa koja je trenutno na vlasti u kraljevu je dno... u nedostatku boljeg izraza.



Čitam, ministar vojni, Gašić diže crkvu...
gedza.73 gedza.73 20:37 30.03.2015

Re: Kao ona sirotinja

Čitam, ministar vojni, Gašić diže crkvu

Molim ti se, Bože, da te ima pa da sa kantarom sačekaš ovakve likove.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:01 30.03.2015

BNV - gde i kako?

Projekat BNV je dobra ideja. Nakon javne rasprave, u kojoj bi pored šire učestvovala i stručna javnost, projekat BNV bi se realizovao uvažavajući primedbe i sugestije iz javne rasprave.

Gde?

Pa na drugoj, novobeogradskoj obali reke Save, na prostoru izmedju starog tramvajskog mosta i mosta "Gazela".

Lokacija koja se sada predlaže za projekat BNV je ruganje zdravom razumu, sprdanje sa urbanim standardima i negacija mudrog i argumentovanog dijaloga o budućem izgledu tog dela Beograda.
milojep milojep 18:11 30.03.2015

Re: BNV - gde i kako?

Filip Mladenović


Ovaj komentar ko u onom vicu kada izvesna persona kaže:
-Ala sam ih zajebao, znao sam da je ključ sa druge strane


sevarlica sevarlica 13:37 31.03.2015

Re: BNV - gde i kako?

Gde?

Pa na drugoj, novobeogradskoj obali reke Save, na prostoru izmedju starog tramvajskog mosta i mosta "Gazela".


Pa iskreno ja ga ne bih postavio ni tamo. Iz više razloga posebno infrastrukturalnih, ali i mnogih drugih.

Po meni idealno mesto za BNV bi bilo na levoj strani Dunava.
Razlozi:
1. "Najslobodniji" deo grada, samim tim i najnerazvijeniji.
2. Izgradnjom bi se podstakle investicije i prenela radna mesta i na taj deo grada.
3. Ne bi se narušila sadašnja konstrukcija starog grada ili NBGa, a stanari i zaposleni bi imali prelep pogled na Beograd.
4. Oslobodio bi se pritisak saobraćaja sa starog dela grada i NBGa, i samim svojim postojanjem BNV bi bio razlog za nove investicije u saobraćajnu i energetsku infrastrukturu.
5. POdstaklo bi izgradnju još mostova u Beogradu.

itd...

Ali...
Nije poenta BNV da nikom ne smeta, već baš naprotiv, da poremeti vizuru grada. Šta ima sirotinja da gleda na Dunav ili Savu, ima da gleda u komšijske gaće i neomalterisane zidove. Prelep pogled i izolacija od ostatka gradskog sivila će biti rezervisana samo za one odabrane debljinom novčanika, i ceo grad treba da vidi samo njih i da im ideal bude koji kvadrat u toj oazi hedonizma.
qqriq qqriq 18:36 30.03.2015

arhitekti

su viša vrsta.
kad su novčano ugroženi, ujedaju u čoporu.

od početka sam za rušenje tog smrada dole, od početka sam za Bograd na Vodi, ma koliko bilo jasno da će se tu ogromne pare maznuti.

alo, hello, to sebično/ljubomorno čuvanje starog, pa tako decenijama, uramite i gledajte, sećajući se mladosti.
no hard feelings.



ivana23 ivana23 18:58 30.03.2015

Re: arhitekti

qqriq

alo, hello, to sebično/ljubomorno čuvanje starog, pa tako decenijama, uramite i gledajte, sećajući se mladosti.
no hard feelings.


Jesi li cula za postojanje ambijentalnih celina?!
fijumau fijumau 19:56 30.03.2015

Re: arhitekti

Jesi li cula za postojanje ambijentalnih celina?!

Polako, prvo da pohvata logicke, pa cemo lako posle za ambijentalne...
hajkula1 hajkula1 20:47 30.03.2015

Re: arhitekti



Evo, i mom komšiji smeta blato, čudo jedno. On bi sve da izbetonira.
Izbetonirao ispred kuće. Sad mu trebaju stazice za auto- ulaz (u zadnji čas rekao, onako samo one dve tračice, video da je đavo odneo šalu) i da se izbetonira za parkiranje, bar za 2 automobila. Posebno što planira stazu za pešake (imamo već, tj koristimo, pored moje kuće.

Neće biti parkinga. Nek parkira pred kućom, na već izbetoniranom. Ili neka lupa taj beton.


Sto puta sam pričala da mrzim beton i zašto. Lepo sam mu rekla, da pripazi s betonom, da DOBRO isplanira.
Priča on, klimam glavom i kažem, baš lepo kao kod tebe na selu. On kaže, neee, sve je travica i samo dve stazice...
A- je li?
Odmah se setio.
Eno ga, pita se šta mu je trebalo.

Inače, stvarno se super slažemo.

Ima neke tripove, pustim ga da se ispriča, pa mu sutradan ili kroz nedelju dana, sve objasnim.
Nije problem kada neko nešto ne zna, nego kada neće da zna.




Sviđa ti se baš TAKO? Idi bre u London, Dubai ili pravi u svom selu.


qqriq qqriq 21:06 30.03.2015

Re: arhitekti


fijumau
19:56 30.03.2015
Re: arhitekti
Jesi li cula za postojanje ambijentalnih celina?!

Polako, prvo da pohvata logicke, pa cemo lako posle za ambijentalne...


A ti brzo da povataš da je 2015. i pogledaš, recimo, Mitte Berlin.
Možda nešto i ukapiraš. Možda.
Podigla se varoš na noge, jer to je danas Beograd, VAROŠ, razvikali se stručnjaci raznog profila, našo se i Peščanik da zapljune celu stvar pošto je zalego Vučić/Mali, društvene mreže se usijale od negacije svega vezanog za BG na vodi, još ste vi u 19. veku, još tminu i kaldrmu volite.

jkt2010 jkt2010 01:42 31.03.2015

Re: arhitekti

ivana23
qqriq

alo, hello, to sebično/ljubomorno čuvanje starog, pa tako decenijama, uramite i gledajte, sećajući se mladosti.
no hard feelings.


Jesi li cula za postojanje ambijentalnih celina?!


Kako ne, eno je Peđa ilustrovao još na prvoj strani; Ajd pokaži koji deo ove ambijentalne celine treba da se restaurira i sačuva za potomstvo?


P.S. Može i Anđa da ti šapuće.
looping looping 08:18 31.03.2015

Re: arhitekti

jkt2010
ivana23
qqriq

alo, hello, to sebično/ljubomorno čuvanje starog, pa tako decenijama, uramite i gledajte, sećajući se mladosti.
no hard feelings.


Jesi li cula za postojanje ambijentalnih celina?!


Kako ne, eno je Peđa ilustrovao još na prvoj strani; Ajd pokaži koji deo ove ambijentalne celine treba da se restaurira i sačuva za potomstvo?


P.S. Može i Anđa da ti šapuće.

Na ovoj slici je suština svega a AntiVučić botovi će ti reći da treba počistiti đubre, ulepšati prugu, napraviti park, staviti ukrase i pevati kumbaya...
jkt2010 jkt2010 08:23 31.03.2015

Re: arhitekti

looping
jkt2010
ivana23
qqriq

alo, hello, to sebično/ljubomorno čuvanje starog, pa tako decenijama, uramite i gledajte, sećajući se mladosti.
no hard feelings.


Jesi li cula za postojanje ambijentalnih celina?!


Kako ne, eno je Peđa ilustrovao još na prvoj strani; Ajd pokaži koji deo ove ambijentalne celine treba da se restaurira i sačuva za potomstvo?


P.S. Može i Anđa da ti šapuće.

Na ovoj slici je suština svega a AntiVučić botovi će ti reći da treba počistiti đubre, ulepšati prugu, napraviti park, staviti ukrase i pevati kumbaya...

I da ne zaboravimo malo farbe i nove zavese.
qqriq qqriq 09:53 31.03.2015

Re: arhitekti

jkt2010
looping
jkt2010
ivana23
qqriq

alo, hello, to sebično/ljubomorno čuvanje starog, pa tako decenijama, uramite i gledajte, sećajući se mladosti.
no hard feelings.


Jesi li cula za postojanje ambijentalnih celina?!


Kako ne, eno je Peđa ilustrovao još na prvoj strani; Ajd pokaži koji deo ove ambijentalne celine treba da se restaurira i sačuva za potomstvo?


P.S. Može i Anđa da ti šapuće.

Na ovoj slici je suština svega a AntiVučić botovi će ti reći da treba počistiti đubre, ulepšati prugu, napraviti park, staviti ukrase i pevati kumbaya...

I da ne zaboravimo malo farbe i nove zavese.



sevarlica sevarlica 10:46 01.04.2015

Re: arhitekti


Neće biti parkinga. Nek parkira pred kućom, na već izbetoniranom. Ili neka lupa taj beton.


O pobogu, pa jel zato služe trotoari, da se parkira po njima, a dvorišta da zvrje prazna.
Zato deca, i bebe u kolicima idu po kolovozu dok su kola parkirana na trotoaru, UŽAS!
49 41 49 41 20:06 30.03.2015

Tri HOMO

gene celine na Zapadu

Jevreji, Albanci, Pederi.

Najjace finansijske "korporacije".
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:11 30.03.2015

Krug dvojke koci?

Znaci to je sada ugao?
Beograd na vodi je projekat za narodne mase koji elita sabotira?

G.Cross G.Cross 20:20 30.03.2015

Re: Krug dvojke koci?

Anonimni Pojedinac
Znaci to je sada ugao?
Beograd na vodi je projekat za narodne mase koji elita sabotira?



Jeste to, i narod je lenj, nece da radi po 25 sati na izradi maketa kao Vodja.
angie01 angie01 20:21 30.03.2015

Re: Krug dvojke koci?

Beograd na vodi je projekat za narodne mase koji elita sabotira?


...zbog pada cene kvadrata u njihovim stanovima-sram ih bilo,...ne znam, svuda gde se pored gradi nesto novo, okolo skoci cena,...mozda je odve neki specijalan slucaj.
angie01 angie01 20:22 30.03.2015

Re: Krug dvojke koci?

Jeste to, i narod je lenj,


i prljav.
hajkula1 hajkula1 20:29 30.03.2015

Re: Krug dvojke koci?

angie01
Beograd na vodi je projekat za narodne mase koji elita sabotira?


...zbog pada cene kvadrata u njihovim stanovima-sram ih bilo,...ne znam, svuda gde se pored gradi nesto novo, okolo skoci cena,...mozda je odve neki specijalan slucaj.



I ja to pričam, nema kome, uši- promaja.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:40 30.03.2015

Re: Krug dvojke koci?

angie01
Beograd na vodi je projekat za narodne mase koji elita sabotira?


...zbog pada cene kvadrata u njihovim stanovima-sram ih bilo,...ne znam, svuda gde se pored gradi nesto novo, okolo skoci cena,...mozda je odve neki specijalan slucaj.


Ne znam, ali znam da kad su dosli Rusi i pokupovali pola Crne Gore, odmah i u Beogradu skocile cene stanova zbog priliva novca iz Crne Gore. Ali ovde ce valjda suprotan efekat da se desi? Arapi ce dobiti lovu, pa ce onda da je trose negde drugde? A sta mi onda imamo od svega toga, ako neko moze da me podseti?
Dubai skyline u Beogradu?
hajkula1 hajkula1 20:51 30.03.2015

Re: Krug dvojke koci?

Anonimni Pojedinac
angie01
Beograd na vodi je projekat za narodne mase koji elita sabotira?


...zbog pada cene kvadrata u njihovim stanovima-sram ih bilo,...ne znam, svuda gde se pored gradi nesto novo, okolo skoci cena,...mozda je odve neki specijalan slucaj.


Ne znam, ali znam da kad su dosli Rusi i pokupovali pola Crne Gore, odmah i u Beogradu skocile cene stanova zbog priliva novca iz Crne Gore. Ali ovde ce valjda suprotan efekat da se desi? Arapi ce dobiti lovu, pa ce onda da je trose negde drugde? A sta mi onda imamo od svega toga, ako neko moze da me podseti?
Dubai skyline u Beogradu?



Samo Azdejkoviću nije jasno.
princi princi 20:49 30.03.2015

Ne, ali ozbiljno

ako razmisljamo ko bi imao racuna da kupuje nekretnine u BNV, taj bi morao da ima neki poseban motiv (osim u svetu nadaleko cuvene lepote). Koji motiv? Da tu parkira pare, na primer. Ali to bi podrazumevalo da Srbija izgradi takve finansijske institucije kakve je nekad imao Kipar. Ima li Srbija daha za to? Ne verujem (Vučiću i Dačiću Merkelovka ili neka Hilari je dovoljno samo da podignu obrvu, oni ima da počnu da šene). Pored toga, čak i da ima, to bi značilo da bi Srbija izgubila ulaskom u EU jer bi morala da se povinuje finansijskim pravilima EU i izgubila bi bilo kakvu komparativnu prednost u odnosu na, recimo, Peštu, Sofiju ili Bukurešt. Tako da meni sva ta priča oko BNV pre svega deluje kao neka velika muljačina.
angie01 angie01 20:51 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

Tako da meni sva ta priča oko BNV pre svega deluje kao neka velika muljačina.


e, sad tebi:))
niccolo niccolo 21:11 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

Da tu parkira pare, na primer.

Pa ni sami Srbi ne čuvaju pare u Srbiji, a ne da će da ih tu čuva neko drugi.
princi princi 21:13 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

niccolo
Da tu parkira pare, na primer.

Pa ni sami Srbi ne čuvaju pare u Srbiji, a ne da će da ih tu čuva neko drugi.

Pa dobro, ako Arapi ili Rusi otvore banku za neko pranje para. Mislim, na Bahamima, Gernziju i Džerziju najmanje pare čuva lokalno stanovništvo.
niccolo niccolo 21:17 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

princi
niccolo
Da tu parkira pare, na primer.

Pa ni sami Srbi ne čuvaju pare u Srbiji, a ne da će da ih tu čuva neko drugi.

Pa dobro, ako Arapi ili Rusi otvore banku za neko pranje para. Mislim, na Bahamima, Gernziju i Džerziju najmanje pare čuva lokalno stanovništvo.

Koja je komparativna prednost Srbije da bi sad odjednom počeli da tu čuvaju svoj novac?
princi princi 21:21 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

Koja je komparativna prednost Srbije da bi sad odjednom počeli da tu čuvaju svoj novac?

Pa recimo to što nije članica EU i što banke ne moraju da se povinuju tim raznoraznim Bazelima u pogledu obaveznih rezervi, što, makar na papiru, možeš da obezbediš tajnost uloga... ima dosta fora. Kažem, sve te potencijalne prednosti bi se pogubile kad bi Srbija postala članica EU. Koja je prednost bila Londona kad se naseljavao Canary Wharf? Pa upravo ta što je Engleska uspela sebi da izbori poseban status u EU (Srbija to ne bi mogla) i posebna pravila za finansijske servise.
niccolo niccolo 21:36 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

(Srbija to ne bi mogla) i posebna pravila za finansijske servise

Pa Srbija to ni sad ne može. Kad bi pomislili da pokušavamo da sprovedemo tako nešto u roku od odmah bi nas naterali da sa svima živima potpišemo sporazume o razmeni fin. informacija. Nema u Srbiji građana ko na Bahamima pa da svi možemo da živimo od finansijskih usluga, čime bi odbranio svoj realni sektor kada bi krenuli da ga uništavaju jer ti praviš finansijski centar?


možeš da obezbediš tajnost uloga

Pa naše banke primenjuju fatku a da je još nismo formalno ni potpisali...
princi princi 21:56 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

Pa naše banke primenjuju fatku

Verovatno nisi pročitao, gore sam napisao:
ako Arapi ili Rusi otvore banku za neko pranje para.
niccolo niccolo 22:00 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

princi
Pa naše banke primenjuju fatku

Verovatno nisi pročitao, gore sam napisao:
ako Arapi ili Rusi otvore banku za neko pranje para.

Kako podvučeno menja činjenicu da te komparativne prednosti koje si naveo ne postoje u stvarnosti u Srbiji?
princi princi 22:06 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

niccolo
princi
Pa naše banke primenjuju fatku

Verovatno nisi pročitao, gore sam napisao:
ako Arapi ili Rusi otvore banku za neko pranje para.

Kako podvučeno menja činjenicu da te komparativne prednosti koje si naveo ne postoje u stvarnosti u Srbiji?

Pa bankama su potrebne luksuzna zdanja, potrebno je da sve izgleda fancy, da uliva poverenje ulagaču. Lusaka i Dubai možda jesu isto na papiru, ali u stvarnosti nisu. Sad pitaj "A zašto?" pa ćemo polako, klaj, klaj stići i do Baruha Spinoze.
niccolo niccolo 22:09 30.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

Pa bankama su potrebne luksuzna zdanja, potrebno je da sve izgleda fancy, da uliva poverenje ulagaču.

Sviđa mi se što odgovor ima ikakve veze sa dosadašnjim dijalogom.
JJ Beba JJ Beba 15:56 31.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

Tako da meni sva ta priča oko BNV pre svega deluje kao neka velika muljačina.

JJ Beba JJ Beba 15:58 31.03.2015

Re: Ne, ali ozbiljno

klaj stići i do Baruha Spinoze.

princi princi 21:01 30.03.2015

Čoveče, mudro, državnički

G.Cross G.Cross 21:29 30.03.2015

Re: Čoveče, mudro, državnički

princi



Ma gleda covek rezultat sa Irskom ili sa kime smo vec igrali.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:58 30.03.2015

Re: Čoveče, mudro, državnički

A u gornjem levom uglu punjena igračka čisto da unese malo ljudskosti i topline u taj surovi profesionalizam.
princi princi 09:39 31.03.2015

Re: Čoveče, mudro, državnički

G.Cross
princi



Ma gleda covek rezultat sa Irskom ili sa kime smo vec igrali.

Ja mislim da je samo zaspao.
emsiemsi emsiemsi 15:07 31.03.2015

Re: Čoveče, mudro, državnički

princi

Јебем ти лебац !
Ова глава од силног размишљања не дисипира 100 вати, него неколико киловата.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:06 30.03.2015

Vidi,vidi gnjurca, voda mu do....

Da bi mega grad sa sve okolnim selima koja su pretvorila grad u mega, bio grad uopste, potrebno je da ima metro. Ovako, padne malo kise i eto cirkusa sa saobracajem. A mozda ce moci da se iznajme kamile pa da se njima prvozi iz jednog bizMIs centra u drugi.
49 41 49 41 00:18 31.03.2015

Re: Vidi,vidi gnjurca, voda mu do....

Jelena Pavlović
Da bi mega grad sa sve okolnim selima koja su pretvorila grad u mega, bio grad uopste, potrebno je da ima metro. Ovako, padne malo kise i eto cirkusa sa saobracajem. A mozda ce moci da se iznajme kamile pa da se njima prvozi iz jednog bizMIs centra u drugi.


OOoo, Jelo, Jelooo, Jelenooo.

Zamalo kcerku krstih u to ime.
Odustah u zadnjem momentu.

Jesi zajebana, kao moja kcerka. Ma kakva Jelena.
Orleanka - koju spalise na sred Pariza.
G.Cross G.Cross 10:00 31.03.2015

Re: Vidi,vidi gnjurca, voda mu do....

Orleanka - koju spalise na sred Pariza.



Rouen, France
Joan of Arc, Place of death


49 41 49 41 21:10 30.03.2015

Finasijski propali projekti u

EUROPI.

Tunel ispod La Mansha, projekat star 100 god.
Disneyland u Parizu.
Nuklearna elektrana u Bayernu.
U Minchenskom krugu dvojke, ni garsonjeru - taman da se jebes i za suvo zlato.

Evropa pati sad, tralla laa - Bane Krstic - GARAVI.
petronijevic001 petronijevic001 21:50 30.03.2015

Re:

Прича да инвеститор сноси ризик не улива неко поверење.Наша држава увек извуче дебљи крај у тој расподели ризика са страним или домаћим инвеститорима(железара, Фиат Србија итд.).
Цена пратеће инфраструктуре може превазићи трошкове "Београда на води" у ужем смислу , а све то мора обезбедити држава у некој својој инкарнацији(република, град, градске општине).Није реч о једном мосту или пар зграда, већ о једном практично новом граду.

Све ово личи на "промашене инвестиције" из ере СФРЈ.

Да је "Београд на води" заиста потребан страним инвеститорима и домаћој привреди, комплетан пословни простор и стамбени простор у Београду би био до сада разграбљен.Осећао би се страховит мањак пословног и стамбеног простора, а у Београду и целој Србији има поприлично празног стамбеног и пословног простора који не може бити издат у закуп или продат.
Сада држава у сумњивом дилу са страним инвеститорима гради још пословног и стамбеног простора, као да тога већ нема довољно.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:21 30.03.2015

vuchica ste vi birali (ili niste)

Meni je ova diskusija oko BNV zaista malo muchna.
Prvo, moze biti da je BNV za Vuchica isto shto je i metro bio za prethodne vlasti. So... no discussion needed.

Drugo - malo bode ochi ta iznenadna a jalova (kao i uvek) briga za arhitekturu, nasledje, imovinske odnose, "poremecaje na trzishtu nekretnina", and so on... svashta i nishta.

Nezgodno je donekle ako Vuchicu neshto od ovoga (ili sve) zaista uspe. I pokaze se da je uporni diletantizam produktivniji od jalovog pseudo-kompetentnog (politichkog, kulturnog, arhitektonskog, istorijskog...) proseravanja u mestu.

Shta bi to znachilo? Vuchicev diletantizam je nesporan - i to se ne bi promenilo, ali bi mozda na povrshinu isplivala chinjenica da mi zaista nemamo (sada skoro nikakav) kvalitet da bilo shta stvorimo - vec samo ustajalu barushtinu entitled "autoriteta" otupelih i ojalovljenih od nekorishcenja.

Meni se recimo vishe dopada "Beograd Na Vodi" or "Sava ma(ha)la". Ne znam zashto, ali eto.
Drugo, dopada mi se ideja da se raskrchi i upristoji taj prostor, i da se idiotluk od "tranzitnog chvora" (zeleznichka, autobuska stanica) izmesti iz centra grada.
Takodje, dopada mi se ako se da bilo kakav podstrek lokalnoj gradjevinskoj, projektnoj, arhitektonskoj, itd itd industriji.

E da, I Vuchic nije pao s Marsa (iako jeste) pa pravo u Vladu...
Bonner Bonner 21:34 30.03.2015

Re: vuchica ste vi birali (ili niste)

cane.srbljanovic



E da, I Vuchic nije pao s Marsa (iako jeste) pa pravo u Vladu...


Rodzeni Beogradzanin je u pitanju.


emsiemsi emsiemsi 21:45 30.03.2015

Re: vuchica ste vi birali (ili niste)

Bonner
cane.srbljanovic



E da, I Vuchic nije pao s Marsa (iako jeste) pa pravo u Vladu...


Rodzeni Beogradzanin je u pitanju.



Ту не можеш да га одбраниш !
Сада ће Беба да му преброји колена !
st.jepan st.jepan 22:25 30.03.2015

Re: vuchica ste vi birali (ili niste)

dopada mi se ideja da se raskrchi i upristoji taj prostor, i da se idiotluk od "tranzitnog chvora" (zeleznichka, autobuska stanica) izmesti iz centra grada.

Da, i meni se raščišćavanje i izmeštanje dopada, ali taj početak BNV priče, po meni je otprilike sve što u čitavoj BNV priči ima smisla. I što je možda ostvarivo.

Ako se potom stvarno izgrade dve luksuzne zgrade (od kule i ostatka nebuloze će se garant odustati), pa neka ih - ostaće nam sredjena obala i golemi park, ili makar travnjak, na kojem će nam zavideti mnogi.

A ogromna ulaganja u infrastrukturu za predvidjenih milion kvadrata? Ma kakvi, dovoljno će biti da se (bajage samo u prvoj fazi) obezbedi struja, voda i ostalo samo za te dve zgrade.

Šta posle? Pa videćemo. Baš kao što će i Arapi posle "videti".
JJ Beba JJ Beba 22:43 30.03.2015

Re: vuchica ste vi birali (ili niste)

Сада ће Беба да му преброји колена !


hajkula1 hajkula1 11:56 31.03.2015

Re: vuchica ste vi birali (ili niste)

Bonner

cane.srbljanovicE da, I Vuchic nije pao s Marsa (iako jeste) pa pravo u Vladu... Rodzeni Beogradzanin je u pitanju.



Ma Bosančeros
JJ Beba JJ Beba 15:59 31.03.2015

Re: vuchica ste vi birali (ili niste)

Сада ће Беба да му преброји колена !

8c_competizione 8c_competizione 21:45 30.03.2015

iako ...

... pripadam onima rodjenim u krugu dvojke, podrzavam tekst

krajnje je vreme da Bgd izadje na Savu i da se one supe i skladista rasciste
emsiemsi emsiemsi 21:46 30.03.2015

Re: iako ...

8c_competizione
... pripadam onima rodjenim u krugu dvojke, podrzavam tekst

krajnje je vreme da Bgd izadje na Savu i da se one supe i skladista rasciste

Јеботе, браво !
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:10 31.03.2015

Re: iako ...

8c_competizione
... pripadam onima rodjenim u krugu dvojke, rasciste


što baš i nije neko čudo, ne znam koliko godina imaš godina ali do pre nekih 35 godina velika večina beba rođenih u Beogradu se rodilo u Narodnog fronta.
a to je u krugu dvojke.
49 41 49 41 00:27 31.03.2015

Re: iako ...

vrabac_u_steni
8c_competizione
... pripadam onima rodjenim u krugu dvojke, rasciste


što baš i nije neko čudo, ne znam koliko godina imaš godina ali do pre nekih 35 godina velika večina beba rođenih u Beogradu se rodilo u Narodnog fronta.
a to je u krugu dvojke.


Export - Baby ; to anywhere.
Export liver to anywhere (Later).
jkt2010 jkt2010 01:58 31.03.2015

Re: iako ...

8c_competizione
... pripadam onima rodjenim u krugu dvojke, podrzavam tekst

krajnje je vreme da Bgd izadje na Savu i da se one supe i skladista rasciste

Samo da znaš, ovo što sam ti dao preporuku nije da bih ti napakostio.
8c_competizione 8c_competizione 06:32 31.03.2015

Re: iako ...

što baš i nije neko čudo, ne znam koliko godina imaš godina ali do pre nekih 35 godina velika večina beba rođenih u Beogradu se rodilo u Narodnog fronta.
a to je u krugu dvojke.


na pijac se islo na Zelenjaka

a svakodnevno sam prelazio Nemanjinu do skole

jel' mi krv dovoljno plava da nastavimo razgovor?
8c_competizione 8c_competizione 06:42 31.03.2015

Re: iako ...

Samo da znaš, ovo što sam ti dao preporuku nije da bih ti napakostio.


jbg, tvoja podrska mi nece popraviti kredibilitet ovde, ali prezivecu

ovaj komentar sam napisao kao neko ko je provodio dosta vremena na tim obalama, cak je i moja majka imala neke poznanike koji su ziveli u Savamali.

drago mi je da izmestaju onaj krs od Beogradskog bagerskog ili kako se vec zvala ona firma sa matorim slepovima i onim cudima za vadjenje sljunka iz reka.

drago mi je da se seli i onaj zapusteni teretni terminal

drago mi je da Bristol i stara zgrada Geodetskog zavoda (ako me secanje nevara) imaju novu sansu (posetio taj Geodetski zavod kada su ga sredili pri poslednjoj poseti Bgdu)

drago mi je videti onaj Mixer club

i ostale klubove okolo

drago mi je videti da je Savamala zazivela malo

ovaj projekat Bgd na vodi nije idealan, daleko od toga. neke stvari (kao onaj pesacki most pored kule koji ce ocigledno napraviti sranje za prolazak brodova) treba izmeniti

ali protiv same kule licno nemam nista protiv

ono protiv cega sam jeste netransparentnost oko projekta i kako i gde idu pare
angie01 angie01 11:00 31.03.2015

Re: iako ...

krajnje je vreme da Bgd izadje na Savu i da se one supe i skladista rasciste


niko nije rekao da ne treba, samo da to bude adekavtno, da se uklopi u ambijent i po arhitekturi i po nameni.
hajkula1 hajkula1 12:01 31.03.2015

Re: iako ...



Naravno da krš treba da se počisti.
Pa onda da se nabaci drugi krš??

jkt2010 jkt2010 14:07 31.03.2015

Re: iako ...

angie01
krajnje je vreme da Bgd izadje na Savu i da se one supe i skladista rasciste


niko nije rekao da ne treba, samo da to bude adekavtno, da se uklopi u ambijent i po arhitekturi i po nameni.


Pa daj kaži, šta bi ti uradila u ovoj ambijentalnoj celini? Malo presložila kontejnere, stavila saksiju muškatli? Šta se uklapa u ovaj ambijent? Osim nuklearne pečurke na horizontu...

freehand freehand 14:16 31.03.2015

Re: iako ...

jkt2010
angie01
krajnje je vreme da Bgd izadje na Savu i da se one supe i skladista rasciste


niko nije rekao da ne treba, samo da to bude adekavtno, da se uklopi u ambijent i po arhitekturi i po nameni.


Pa daj kaži, šta bi ti uradila u ovoj ambijentalnoj celini? Malo presložila kontejnere, stavila saksiju muškatli? Šta se uklapa u ovaj ambijent? Osim nuklearne pečurke na horizontu...



Evo i tebi:

angie01 angie01 14:17 31.03.2015

Re: iako ...

Pa daj kaži,


ja rekla, a i beba, samo nisi pratio,...a bilo tako i predvidjeno,...setaliste, galerije, restorani, pozorista,...umetnicka cetvrt- sa adekvatnom arhitekturom,...Dubai se nesto ne uklapa....a nece ga ni biti, zaludna ova rasprava.
reanimator reanimator 14:22 31.03.2015

Re: iako ...

Pa daj kaži, šta bi ti uradila u ovoj ambijentalnoj celini? Malo presložila kontejnere, stavila saksiju muškatli? Šta se uklapa u ovaj ambijent? Osim nuklearne pečurke na horizontu...

Tako je! Tepih bombe! Čim vidiš da je nešto prljavo, momentalno izravnati ledinu i graditi nešto novo.
Evo, za početak predlažem da se sravni Cetinjska ulica i da se pusti potok niz padinu, da se gradjani gondolama spuštaju do Dunava!

I Zeleni venac takodje, ima mesta za bar tri kule.

A ceo Košutnjak da se ogoli, pa da se prijavimo za neku trku iz FIS kalendara.
niccolo niccolo 14:26 31.03.2015

Re: iako ...

A ceo Košutnjak da se ogoli, pa da se prijavimo za neku trku iz FIS kalendara.

Ako dolazi Lindzi Von ja sam za.
reanimator reanimator 14:33 31.03.2015

Re: iako ...

Ako dolazi Lindzi Von ja sam za

Može ako povede Annu Fenninger
looping looping 14:38 31.03.2015

Re: iako ...

reanimator
Pa daj kaži, šta bi ti uradila u ovoj ambijentalnoj celini? Malo presložila kontejnere, stavila saksiju muškatli? Šta se uklapa u ovaj ambijent? Osim nuklearne pečurke na horizontu...

Tako je! Tepih bombe! Čim vidiš da je nešto prljavo, momentalno izravnati ledinu i graditi nešto novo.
Evo, za početak predlažem da se sravni Cetinjska ulica i da se pusti potok niz padinu, da se gradjani gondolama spuštaju do Dunava!

I Zeleni venac takodje, ima mesta za bar tri kule.

A ceo Košutnjak da se ogoli, pa da se prijavimo za neku trku iz FIS kalendara.

Na Zelenom Vencu i Košutnjaku vidim da ima ljudi a na onoj slici ne vidim ni kučeta. To đubre mora da je vetar doneo sa Zelenog Venca pre više godina. Ako se počisti đubre u Savamali ljudi će masovno krenuti da kampuju pored pruge.
jkt2010 jkt2010 14:40 31.03.2015

Re: iako ...

angie01
Pa daj kaži,


ja rekla, a i beba, samo nisi pratio,...a bilo tako i predvidjeno,...setaliste, galerije, restorani, pozorista,...umetnicka cetvrt- sa adekvatnom arhitekturom,...Dubai se nesto ne uklapa....a nece ga ni biti, zaludna ova rasprava.

Za sada, izgleda da nije nađen taj šeik da vam to isfinansira nego ovaj drugi. Koji ne bi. A od vaših poreza nema ni Bebi za fasadu, a kamoli da vam prave operu.

Što se tiče galerije, siguran sam da će se nađe par stotina kvadrata u nekoj od zgrada. Ili kolko već imate da platite. A da li ste ti i Beba prijavile svoj interes za tim kvadratima preko sajta? Hm?

E i još za šetalište da ti kažem: moći ceš da šetaš. Za razliku od sada (ako treba opet da kačim sliku *khm* trenutno preovlađujuće adekvatne arhitekture)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana