Politika

DS for dummies

Nebojsa Krstic RSS / 11.04.2015. u 15:10

 

 

Napisaću još nekoliko reči o problemu opozicije i daću svoje viđenje srži nevolje. Mislim, pisao sam više puta i nisam dobio čak ni nemušti odgovor od onih koje kritikujem. Moguće da je to zato što pišem besmislice kojima odgovor nije potreban, a moguće je da niko nije u stanju da napiše bilo šta smisleno ili, jednostavno, ne razume problematiku. Sad, šta je da je, pružam ponovo šansu svakom ko se oseti pozvanim da replicira.

Dakle, četvrtak je, gledao sam neko vreme prenos iz Skupštine i raspravu o amandmanima na nekakav zakon, ali nisam siguran koji jer se o zakonu nije ni govorilo.

Nije to neki problem. Skupština i služi da se vrše digresije. Da poslanici, naročito opozicioni, kradu televizijsko vreme za svoj nastup i na prikazivanje svojih ličnosti i ideja. Sve je to legitimno. Drugo je problem. To što sam po ko zna koji put zažalio što u poslaničkoj klupi, u delu gde sedi poslanička grupa DS-a, nema profesora Mićunovića, jer sam se uželeo da čujem obraćanje nekoga posle koga neću imati transfer blama. Nekog iz DS ko svojim mentalnim kapacitetom imponuje, ne meni, nisam ja tu važan, nego gledaocima skupštinskog prenosa. Zamorio sam se od onih koji misle da će klovnovisanjem substituisati nedostatak šarma, ili koji će praznoglavom nabusitošću dokazati svoju «opozicionost».

Nisam uopšte siguran, da budem iskren, šta ta «opozicionost» danas znači, a čini mi se da to još manje razumeju moji predstavnici u Skupštini, ili oni koji danas, igrom slučaja, vode DS.

Pajtić na svoj miting poziva one koji su «prava opozicija». Pre toga smo nebrojeno puta slušali neokomunističke tirade o «izdajnicima opozicije». Goca Čomić kaže, danas čitam, da je «opoziciji trebalo nedopustivo mnogo vremena da ukapira da je opozicija, a vlast još nije ukapirala da nije opozicija».

Sa Gordanom se slažem 50%. Naime, vlast zaista nije ukapirala. Ona i dalje forsira retoriku, u saopštenjima, a često i u nastupima svojih čelnika, koja jeste primerena onom što je bila pre 2012, ali koja je danas sasvim neumesna. Naime, opozicija, čak i kad je preglasna i kad koristi prejaku retoriku, to joj se nekako gleda kroz prste. Dočim, vlast ne sme tako. Zašto? Zato što vlast, za razliku od opozicije u svojim rukama ima instrumente sile, te zato njen vokabular mora da bude primeren, odmeren i ne sme da sadrži pretnje i razvrstavanje građana po političkom afinitetu.

Ali da li je opozicija ukapirala da je opozicija i šta je tačno ukapirala, o tome bismo morali da popričamo jer, bojim se, nećemo se složiti.

Do 2012 imali smo vlast i opoziciju i one su se između sebe ozbiljno razlikovale ideološki. U toj razlici ležao je izvor potrebe i za političkim sukobom.

Stanje u Srbiji, posle 2012, promenilo se, ne samo promenom stranaka na vlasti, već i činjenicom da je dotadašnji ideološki hijatus izbrisan pojavom nove stranke, SNS, koja je izabrala potpuno drugačiji politički put od svojih preteča. I sad, odjedared, imamo da u Skupštini sedi 250 poslanika proevropske orijentacije, a da su animozitet i mržnja jači nego dok su sedele stranke suprotnih vrednosnih nazora.

Zašto je tako?

Zato što vlast nikako da ukapira da više nije ona negdašnja opozicija i nastavlja sa stalnim vređanjem opozicije, dok opozicija ne razume svoju ulogu u novim okolnostima i svoju opozicionost dokazuje pariranjem u agresivnoj retorici.

I onda se ovo besmisleno stanje, dovede do usijanja nametnutom tezom da se sve u Srbiji ima meriti po tome da li si za ili protiv Vučića.

I sad, ako nisi uvek i po svaku cenu protiv Vučića, i onda kad krene u Brisel, i kad ga pozovu u Vašington, ukoliko misliš da je «Vlada u senci» nonsens, a mitinzi relikt prošlosti koji treba eliminisati iz političkog života, onda si neprijatelj slobode, izdajnik opozicije, loš drug i nečovek. Ad hominem politiku diktiraju oni koji od Demokratske stranke žele da naprave «DS for dummies», a to koristi jedino protivnicima evropske Srbije koji iz prikrajka strpljivo čekaju svojih 5 minuta.

 

Objavljeno u Našim Novinama na Veliku subotu godine gospodnje 2015.

 

 



Komentari (509)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:19 14.04.2015

Re: Gde odose?

milisav68
Predrag Brajovic
Мада, изгледа да читав свет пије ту горку кафу?!

Aha, pa zato ne trpaju šećer, mleko, šlag, i razne zaslađivače.

Милисаве, душо -- мени је фасцинантно то што си ти демонстрирао.

Ако ниси приметио, окачио сам ти две 100% робуста кафе које се продају, могу ти барем једну од њих понудити да пробаш.
Ако ниси приметио, по светској статистици просечно кило кафе има 45% робусте и 55% арабике. Пошто постоје кафе без робусте, то и математички значи да неке кафе имају и преко 60-70% робусте у себи. По теби -- такве кафе не могу да се пију, па чак ни оне са само 30% робусте. Но, питање је зашто се праве кад не могу да се пију? :)
Даље: постоји јавни царински податак о увозу сирове кафе у Србији. Гле, чуда, увезе се далеко више сирове робусте него сирове арабике. И од њих се, онда, праве ове популарне кафе, претежно од вијетнамске робусте, навео сам и колико је плаћана.
Кафе са високим процентом арабике у Србији су само поједине малобројне и слабије комерцијалне еспресо кафе. Рецимо, најпопуларнији и најпродаванији есоресо бренд у Србији, Хаусбранд, јесте кафа се преко 50% робусте у себи. Она својом повољном ценом и јаким укусом и великом кремом јесте популарна.

Оно што мени јесте фасцинантно лежи у чињеници да си се нечим бавио 10 година, а о томе не знаш елементарне ствари. Знам и зашто: о свом си послу учио из прича, а не из доступних књига или материјала на другим језицима и на интернету, од других "зналаца" каквих је Србија препуна. И то твоје "знање", Милисавово знање, јесте, у ствари, синдром Србије -- надобудно незналаштво и непрофесионализам. Као онај хеликоптер што је пао... или мост на Бешкој који је морао бити реконструисан 6 месеци након реконструкције... или онај бедем против поплава у Ваљеву којег су прве поплавне воде однеле.

То незналаштво и непрофесионализам, не гледам га први пут, ни последњи, сигуран сам.
Видим да се њиме поносиш.
И видим да се други поносе тиме чиме се ти поносиш.

То ми је већ жао... али, шта да се ради.
freehand freehand 22:30 14.04.2015

Re: Gde odose?

Милисавово знање, јесте, у ствари, синдром Србије -- недобудно незналаштво и непрофесионализам.

Milisavljevo. Za jezičke znalce i profesionalce.
milisav68 milisav68 22:59 14.04.2015

Re: Gde odose?

Predrag Brajovic
Ако ниси приметио, окачио сам ти две 100% робуста кафе које се продају, могу ти барем једну од њих понудити да пробаш.

I jedna je espreso, a pričali smo o tradicionalnoj/turskoj/našoj kafi.
Даље: постоји јавни царински податак о увозу сирове кафе у Србији. Гле, чуда, увезе се далеко више сирове робусте него сирове арабике.

Papir trpi sve, a Srbija je takva kakva jeste - manji porez/carina se plaća na manju cenu, pa se tako zvanično uvozi više robuste.
И од њих се, онда, праве ове популарне кафе, претежно од вијетнамске робусте, навео сам и колико је плаћана.

Uglavnom mlevene, gde možeš da trpaš ječam koliko ti duša ište.
Кафе са високим процентом арабике у Србији су само поједине еспресо кафе. Рецимо, најпопуларнији и најпродаванији есоресо бренд у Србији, Хаусбранд, јесте кафа се преко 50% робусте у себи.

Što upravo govori ono što sam ja naveo u prvom komentaru.
Оно што мени јесте фасцинантно лежи у чињеници да си се нечим бавио 10 година, а о томе не знаш елементарне ствари. Знам и зашто: о свом си послу учио из прича, а не из доступних књига или материјала на другим језицима и на интернету, од других "зналаца" каквих је Србија препуна.

Ok, kako znaš da je kafa baš dobro prežena/pečena, vidiš zrno i šta radiš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:23 14.04.2015

Re: Gde odose?

Никад нисам видео Таџ Махал из овог угла:



Таџ Махал, заветни маузолеј и дворац направљен преминулој жени Мумтаз Махал, сећање је на велику љубав седамнаестовековног шаха Џахана. Осим велике љубави, биће да је ту било и нешто секса, јер је шахиница Махал умрла на порођају свог четрнаестог детета. Бели дворац Таџ Махала данас представља тек симбол духовне романтике, а тело слабо ко спомиње.

ОВДЕ има још лепих дрон-фотографија.

А испод је једна скаска које сам се сетио:

дошо шејтан у тузлу па виџео неке што арлаучу

- што арлаучете? упита их шејтан
- ево рушимо влас, казаше ови што арлаучу
- докон поп и јариче крсти, рече шејтан
- ништа те ми нисмо схватили, казаше ови што арлаучу
- добро, рече шејтан, објасничу вам то онда вако - бадава радите, а џаба влас рушите
- није џаба, промијеничемо влас, успротивише се ови што арлаучу
- јес џаба, рече шејтан, ако и промјените влас, ви чете опет остат исти

па ти то сад схвати

© Елис Бекташ
freehand freehand 07:25 15.04.2015

Re: Gde odose?

А испод је једна скаска које сам се сетио:

Svačega se čovek seti šetajući oko Tadž Mahale.
blogovatelj blogovatelj 04:32 16.04.2015

Re: ne bih da remetim idilu:)

naime, u Kanadi se podstice da upravo kazes svoje poreklo,...gaji se i neguje u smislu zajednickog postovanja svih, jer je to zemlja imigranata, pa se kaze, Spanski Kanadjanin, Korejski Kanadjanin, Ruski, Indijski, Srpski, Bosanski,...


O kraljice spina, to jeste tako kada se ne raspravljaš sa nekim, nego kada normalno pričaš.
A kada je reč o pljuvanju kakvo si izvela u svom famoznom dijalogu sa Tadejuš, to u zemlji imigranata važi za neopevani prostakluk.
pnbb pnbb 14:57 17.04.2015

Re: Gde odose?

Brizbejn je pravo carstvo. Oziji Kvinslenderi prosto imaju kult kafe.

to sam isto cuo i za melburn, i uopste se nisam odusevio...
najbolje sto sam probao ne bi uslo ni u prvih 10 u torontu
pnbb pnbb 15:02 17.04.2015

Re: Gde odose?

мислим да ми је у једном трену спомињао родбину и по женској и по мушкој линији све до кунђела и аскурђела, а ипак никад није прешао мере одмерености и пристојности,

??
#..more, vodim vam, gospodine brajovicu, bre ljubav sa askurdjelom ..# ?
blogovatelj blogovatelj 05:35 18.04.2015

Re: Gde odose?

najbolje sto sam probao ne bi uslo ni u prvih 10 u torontu


Yellow Cup Cafe u Torontu je magija. Ma gi ja!
Nalazi se na severoistočnom uglu Dundas - East Mall raskrsnice.
Malo komplikovan ulaz sa Dandasa, nije baš na samom uglu.
Ponavljam još jednom, savršenstvo od kafa, ma koju uzeli.
Pravio sam svojevremeno miks od 2/3 njihovog brenda i 1/3 etiopske kafe, to mi je bila omiljena kombinacija.
Dr M Dr M 16:47 11.04.2015

Cepidlačenje


"imamo da u Skupštini sedi 250 poslanika proevropske orijentacije,"

Malo cepidlačenje

Ovaj bivši Koštuničin, kupio jednog iz opozicije, ne mogu da se setim imena. Tako da, nominalno, 249.

Malo veće cepidlačenje

Ni ovim ostalim nominalnim proevropljanima iz prevučenih Radikala, zakukuljenih iz SPSe i zamumuljenih JULovaca ne verujem ni reč. Jedan dobar mig i eno ih u Kremlju gde ih srce vuče.

Tako, brojanje proevropskuh poslanika je pipav posao..

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:01 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Ni ovim ostalim nominalnim proevropljanima iz prevučenih Radikala, zakukuljenih iz SPSe i zamumuljenih JULovaca ne verujem ni reč. Jedan dobar mig i eno ih u Kremlju gde ih srce vuče.

Tako, brojanje proevropskuh poslanika je pipav posao..

Tačno. Ja mislim da ovi što iz prikrajka čekaju svojih 5 minuta, imaju ozboljnu snagu u SNS, a ta snaga čeka da vidi leđa Vučiću kako bi je poveo Nikolić. Pisao sam o tome u par navrata. To je dodatna stvar o kojoj bi odgovorna opozicija morala da razmišlja.
nask nask 17:08 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Znači: ma dobri su ovi, odlični su, a vi ako talasate doći će vam ovi drugi koji su …
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:13 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

nask
Znači: ma dobri su ovi, odlični su, a vi ako talasate doći će vam ovi drugi koji su …

Ma jok, doći će mnogo bolji, samo su trenutno nevidljivi.
nask nask 17:18 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nevidljivi? Bojim se da su Nepostojeći.
urbana_gerila urbana_gerila 17:27 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
Ni ovim ostalim nominalnim proevropljanima iz prevučenih Radikala, zakukuljenih iz SPSe i zamumuljenih JULovaca ne verujem ni reč. Jedan dobar mig i eno ih u Kremlju gde ih srce vuče.

Tako, brojanje proevropskuh poslanika je pipav posao..

Tačno. Ja mislim da ovi što iz prikrajka čekaju svojih 5 minuta, imaju ozboljnu snagu u SNS, a ta snaga čeka da vidi leđa Vučiću kako bi je poveo Nikolić. Pisao sam o tome u par navrata. To je dodatna stvar o kojoj bi odgovorna opozicija morala da razmišlja.


sačuvati vučića po svaku cenu, to mora biti ideja vodilja svakog mislećeg i odgovornog srbina, srpkinje i srpčeta.
freehand freehand 17:31 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Jedan dobar mig i eno ih u Kremlju gde ih srce vuče.

Ne može MiG. Iljušin ili Antonov.
A gde tebe srce vuče, doktore?
Dr M Dr M 17:48 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

A gde tebe srce vuče, doktore?


Kao, ne znaš?

Za mene, Zemlja ne počinje od Kremlja.
freehand freehand 17:49 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Dr M
A gde tebe srce vuče, doktore?


Kao, ne znaš?

Za mene, Zemlja ne počinje od Kremlja.

Nemam pojma. Odakle počinje Zemlja, i za koga počinje od Kremlja?
Dr M Dr M 18:04 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

freehand
Dr M
A gde tebe srce vuče, doktore?


Kao, ne znaš?

Za mene, Zemlja ne počinje od Kremlja.

Nemam pojma. Odakle počinje Zemlja, i za koga počinje od Kremlja?


Ih, navlačenje. Ja sad treba da kažem da sam prozapadni, pa Ti onda pomeneš Gvantanamo i Hirošimu, pa se ja složim za Gvantanamo a objasnim Hirošimu drugim vremenima pa Ti bombardovanje a ja Pa kad smo bili glupi da se upecamo..i tako, sve što smo vrteli godinam unazad. I onda brojimo preporuke.

Zemlja počinje od Kremlja za one koji preferiraju autoritarnu vlast a odakle Zemlja počinje, za one druge, svako ima sopstveni odgovor. Individualizam.
freehand freehand 19:01 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Ih, navlačenje. Ja sad treba da kažem da sam prozapadni, pa Ti onda pomeneš Gvantanamo i Hirošimu, pa se ja složim za Gvantanamo a objasnim Hirošimu drugim vremenima pa Ti bombardovanje a ja Pa kad smo bili glupi da se upecamo..i tako, sve što smo vrteli godinam unazad. I onda brojimo preporuke.

Ovo malo vređa, doktore. Ipak je to previše plitko. Ali ću pokušati da ti kažem nešto drugo. sve osobine koje vezuješ za pojam Kremlja odlike su Vašingtona i Brisela, najmanje poslednjih 15 godina, dok Kremlj krupnim koracima napreduje prema onome što su ideali prozapadnih. To govoreći o unutrašnjoj politici, odnosu prema vrednostima i građanima. Ako, pak, pričamo o međunarodnoj politici, to gde tebe srce vuče polako ali sigurno pretvara se u otvoreni miks sile i beskrupuloznosti.
Zemlja počinje od Kremlja za one koji preferiraju autoritarnu vlast a odakle Zemlja počinje, za one druge, svako ima sopstveni odgovor. Individualizam.

Zemlja je, kažu, lopta, doktore. Ne počinje nigde. Sem za okovane umove.
milojep milojep 19:17 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Zemlja počinje od Kremlja za one koji preferiraju autoritarnu vlast


Više ima logike da počne u Kremlju nego da završi u Vašingtonu.

p.s. a od tih kojima zemlja kreće od Kremlja gori su oni koji takve kovanice šire svrstavajući se na stranu istinskog đavola!
Dr M Dr M 19:21 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Zemlja je, kažu, lopta, doktore. Ne počinje nigde. Sem za okovane umove, dragi doktore.


Ja Ti o tome i pričam. Za svakog individualistu počinje od sopstvenog mesta stojišta, za okovane umove tamo gde kaže neki vodja.

Uzgred, mnogo si se narogušio na Zapad pa njihove privremene i povremene devijacije shvataš kao iskonsku konstantu a zaboravljaš da je autoritarizam iskonska konstanta Rusije.
freehand freehand 19:22 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Uzgred, mnogo si se narogušio na Zapad pa njihove privremene i povremene devijacije shvataš kao iskonsku konstantu a zaboravljaš da je autoritarizam iskonska konstanta Rusije

Ponavljaćeš ovako, doktore.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:23 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Uzgred, mnogo si se narogušio na Zapad pa njihove privremene i povremene devijacije shvataš kao iskonsku konstantu a zaboravljaš da je autoritarizam iskonska konstanta Rusije.

free je pao pod poguban uticaj onog mladoturka.
Dr M Dr M 19:31 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

a od tih kojima zemlja kreće od Kremlja gori su oni koji takve kovanice šire svrstavajući se na stranu istinskog đavola!


Svako ima svog djavola i za svakog je on istinski.

Inače ne bi bio djavo.
Dr M Dr M 19:32 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

freehand
Uzgred, mnogo si se narogušio na Zapad pa njihove privremene i povremene devijacije shvataš kao iskonsku konstantu a zaboravljaš da je autoritarizam iskonska konstanta Rusije

Ponavljaćeš ovako, doktore.


Zavisi ko ispituje
freehand freehand 19:48 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Dr M
freehand
Uzgred, mnogo si se narogušio na Zapad pa njihove privremene i povremene devijacije shvataš kao iskonsku konstantu a zaboravljaš da je autoritarizam iskonska konstanta Rusije

Ponavljaćeš ovako, doktore.


Zavisi ko ispituje

“NATO announced that the Russians were about to invade Ukraine. But, according to French intelligence, there is nothing to corroborate this hypothesis – we determined that the Russians were deploying neither command posts nor logistical facilities, including field hospitals, needed for a military incursion,” General Gomart told a parliamentary hearing.
milojep milojep 19:48 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Svako ima svog djavola i za svakog je on istinski.


U svašta se veruje moj 'doktore'

Dr M Dr M 20:03 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

we determined that the Russians were deploying neither command posts nor logistical facilities, including field hospitals, needed for a military incursion,”


Ni Sloba nije razvijao komandne centre i poljske bolnice u ratu u kome nismo učestvovali.

Samo je slao oružje, "dobrovoljce" i pare.

Sad moram da se povučem, došli divlji i teraju me odavde.

Ali, zaspaće one..
freehand freehand 20:07 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
Uzgred, mnogo si se narogušio na Zapad pa njihove privremene i povremene devijacije shvataš kao iskonsku konstantu a zaboravljaš da je autoritarizam iskonska konstanta Rusije.

free je pao pod poguban uticaj onog mladoturka.

Nije Fri pao ni pod čiji uticaj, nego Fri nema zakovanu svest, svakodnevno gleda, čita, sluša, upoređuje, meri, sagledava.
I onda kad doktor kaže ovako nešto
Ja Ti o tome i pričam. Za svakog individualistu počinje od sopstvenog mesta stojišta, za okovane umove tamo gde kaže neki vodja.

... ja opet mogu da kažem da svet i zemlja nigde ne počinju niti se završavaju. Ni sa fizičke, ni sa geografske, i tek ne sa filozofkse tačke gledišta. Mada za ideološki okovane umove ovakve neočekivano plitke fraze mogu da budu privlačne, ne sporim. Individualisti zemlja počinje ovde mada ga srce vuče na zapad, a trtmrt Kremlj... Koješta.
A glede Mladoturčina tek: taj se opako gadi i turkstva, mladoturkstva, i tek besmislica koje nemaju uporište ni u činjenicama ni u realnosti. I svaki je svoj stav spreman da argumentuje i potkrepi, bez mnogo epskih i lirskih fantazija.
AlexDunja AlexDunja 21:21 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nije Fri pao ni pod čiji uticaj, nego Fri nema zakovanu svest, svakodnevno gleda, čita, sluša, upoređuje, meri, sagledava.

kad se izmesti, o sebi počne da prića
u trećem licu, onda ispadne najbolji od sve dece:)))
qqriq qqriq 21:26 11.04.2015

Re: Cepidlačenje

I onda brojimo preporuke.


anonymous anonymous 01:28 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Dr M
20:21 11.04.2015
Re: Cepidlačenje
Zemlja je, kažu, lopta, doktore. Ne počinje nigde. Sem za okovane umove, dragi doktore.


Ja Ti o tome i pričam. Za svakog individualistu počinje od sopstvenog mesta stojišta, za okovane umove tamo gde kaže neki vodja.

Uzgred, mnogo si se narogušio na Zapad pa njihove privremene i povremene devijacije shvataš kao iskonsku konstantu a zaboravljaš da je autoritarizam iskonska konstanta Rusije.



Privremene i povremene devijacije.......

Da li se u vašoj školi učila istorija.Ili nemate novine na kioscima.




alselone alselone 07:59 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

u trećem licu, onda ispadne najbolji od sve dece:)))


Pogotovo ta potreba da na svakom drugom blogu kaze za sebe kako je ispravan zapravo pokazuje veliku nesigurnost.
princi princi 08:02 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Proruska, prosovjetska... sine, kod nekih ljudi u glavi još traje ruski umetnički eksperiment.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:12 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Proruska, prosovjetska... sine, kod nekih ljudi u glavi još traje ruski umetnički eksperiment.

Taj eksperiment trenutno u Srbiji traje u svom punom naletu, upravo sada.
princi princi 11:35 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
Proruska, prosovjetska... sine, kod nekih ljudi u glavi još traje ruski umetnički eksperiment.

Taj eksperiment trenutno u Srbiji traje u svom punom naletu, upravo sada.

Taj eksperiment je moguć samo u zemlji potpuno odsečenoj od sveta i od zdravog mozga. Savremena Rusija sa onom sovjetskom ima manje veze nego što ih ima UK ili USA (da ne pominjem skandinavske zemlje i Kanadu). U poređenju sa brutalnim ekonomskim liberalizmom moderne Rusije (pa i Kine), savremeni korporacijsko-državni sistem Amerike se doima kao najsocijaldemokratskija welfare država.
freehand freehand 11:48 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

princi
Nebojsa Krstic
Proruska, prosovjetska... sine, kod nekih ljudi u glavi još traje ruski umetnički eksperiment.

Taj eksperiment trenutno u Srbiji traje u svom punom naletu, upravo sada.

Taj eksperiment je moguć samo u zemlji potpuno odsečenoj od sveta i od zdravog mozga. Savremena Rusija sa onom sovjetskom ima manje veze nego što ih ima UK ili USA (da ne pominjem skandinavske zemlje i Kanadu). U poređenju sa brutalnim ekonomskim liberalizmom moderne Rusije (pa i Kine), savremeni korporacijsko-državni sistem Amerike se doima kao najsocijaldemokratskija welfare država.

Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.
qqriq qqriq 11:54 12.04.2015

Re: Cepidlačenje


alselone
07:59 12.04.2015
Re: Cepidlačenje
u trećem licu, onda ispadne najbolji od sve dece:)))


Pogotovo ta potreba da na svakom drugom blogu kaze za sebe kako je ispravan zapravo pokazuje veliku nesigurnost.


Krstiću, brišeš komentar!
Koji si ti gubitak vremena.

princi princi 12:18 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.

Da. Drugo ime za to je čovek zastao u vremenu (i razvoju). Negde cca 1980., 81. Otud valjda toliko referenci na gimnazijske dane. Treće ime, kus petao...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:36 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Krstiću, brišeš komentar!
Koji si ti gubitak vremena.

Obrisao sam ti neku budalastu psovku, za tvoje dobro...a sledeći put ću da te banujem, takođe za tvoje dobro.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:41 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Savremena Rusija sa onom sovjetskom ima manje veze nego što ih ima UK ili USA (da ne pominjem skandinavske zemlje i Kanadu). U poređenju sa brutalnim ekonomskim liberalizmom moderne Rusije (pa i Kine), savremeni korporacijsko-državni sistem Amerike se doima kao najsocijaldemokratskija welfare država.

Kakave veze ima Sovjetski savez sa socijaldemokratijom?

SSSR je bila totalitarna imperija koja je svoje građane držala u statusu roblja iliti podanika. Duh te prošlosti živi i danas i to nema nikakve veze sa liberalnim kapitalizmom koji su prihvatili.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:44 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

princi
Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.

Da. Drugo ime za to je čovek zastao u vremenu (i razvoju). Negde cca 1980., 81. Otud valjda toliko referenci na gimnazijske dane. Treće ime, kus petao...

Imaš neprestanu potrebu da me uvrediš i omalovažiš. Pošto se ne poznajemo i nemamo nikakvu istoriju odnosa, razlog ne može da bude ništa drugo nego da si iskompleksirani prostak.

E sad, ako ti je to terapija i ako ti čini dobro, super.
Unfuckable Unfuckable 13:01 12.04.2015

Re: art of noise ili varičela

to iz tebi Krstiću već izbija Vučić.


...da se sačuva od zaborava
princi princi 13:13 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
princi
Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.

Da. Drugo ime za to je čovek zastao u vremenu (i razvoju). Negde cca 1980., 81. Otud valjda toliko referenci na gimnazijske dane. Treće ime, kus petao...

Imaš neprestanu potrebu da me uvrediš i omalovažiš. Pošto se ne poznajemo i nemamo nikakvu istoriju odnosa, razlog ne može da bude ništa drugo nego da si iskompleksirani prostak.

E sad, ako ti je to terapija i ako ti čini dobro, super.

Moguće. Ipak, tvoje besomučno i neobjašnjivo narcisoidno dupeuvlakaštvo koje tako predano, poslušno i neumorno iskazuješ iz subote u subotu me čini pravom moralnom gromadom u poređenju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:25 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

princi
Nebojsa Krstic
princi
Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.

Da. Drugo ime za to je čovek zastao u vremenu (i razvoju). Negde cca 1980., 81. Otud valjda toliko referenci na gimnazijske dane. Treće ime, kus petao...

Imaš neprestanu potrebu da me uvrediš i omalovažiš. Pošto se ne poznajemo i nemamo nikakvu istoriju odnosa, razlog ne može da bude ništa drugo nego da si iskompleksirani prostak.

E sad, ako ti je to terapija i ako ti čini dobro, super.

Moguće. Ipak, tvoje besomučno i neobjašnjivo narcisoidno dupeuvlakaštvo koje tako predano, poslušno i neumorno iskazuješ iz subote u subotu me čini pravom moralnom gromadom u poređenju.


Pišem svoje mišljene o društvenim pojavama. To mišljenje je možda genijalno, možda je budalaština...Ali nikad ne pišem o tebi i ne nipodaštavam te čak ni kad se ne slažem s tobom.

Tvoja potreba da se, umesto onim što je tema bloga, baviš mojom ličnošću, elementarno je prostaštvo, pogotovo kad je u pitanju neko ko nije apsolutno glup.
emsiemsi emsiemsi 13:39 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
princi
Nebojsa Krstic
princi
Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.

Da. Drugo ime za to je čovek zastao u vremenu (i razvoju). Negde cca 1980., 81. Otud valjda toliko referenci na gimnazijske dane. Treće ime, kus petao...

Imaš neprestanu potrebu da me uvrediš i omalovažiš. Pošto se ne poznajemo i nemamo nikakvu istoriju odnosa, razlog ne može da bude ništa drugo nego da si iskompleksirani prostak.

E sad, ako ti je to terapija i ako ti čini dobro, super.

Moguće. Ipak, tvoje besomučno i neobjašnjivo narcisoidno dupeuvlakaštvo koje tako predano, poslušno i neumorno iskazuješ iz subote u subotu me čini pravom moralnom gromadom u poređenju.


Pišem svoje mišljene o društvenim pojavama. To mišljenje je možda genijalno, možda je budalaština...Ali nikad ne pišem o tebi i ne nipodaštavam te čak ni kad se ne slažem s tobom.

Tvoja potreba da se, umesto onim što je tema bloga, baviš mojom ličnošću, elementarno je prostaštvo, pogotovo kad je u pitanju neko ko nije apsolutno glup.

Принци није нити релативно глуп !
Са друге стране, за неке, на овом блогу, би се могло рећи да су апсолутно глупи. (наравно, то не значи да им не треба омогућити платформу за исказивање њихове генијалности).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:50 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

emsiemsi
Nebojsa Krstic
princi
Nebojsa Krstic
princi
Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.

Da. Drugo ime za to je čovek zastao u vremenu (i razvoju). Negde cca 1980., 81. Otud valjda toliko referenci na gimnazijske dane. Treće ime, kus petao...

Imaš neprestanu potrebu da me uvrediš i omalovažiš. Pošto se ne poznajemo i nemamo nikakvu istoriju odnosa, razlog ne može da bude ništa drugo nego da si iskompleksirani prostak.

E sad, ako ti je to terapija i ako ti čini dobro, super.

Moguće. Ipak, tvoje besomučno i neobjašnjivo narcisoidno dupeuvlakaštvo koje tako predano, poslušno i neumorno iskazuješ iz subote u subotu me čini pravom moralnom gromadom u poređenju.


Pišem svoje mišljene o društvenim pojavama. To mišljenje je možda genijalno, možda je budalaština...Ali nikad ne pišem o tebi i ne nipodaštavam te čak ni kad se ne slažem s tobom.

Tvoja potreba da se, umesto onim što je tema bloga, baviš mojom ličnošću, elementarno je prostaštvo, pogotovo kad je u pitanju neko ko nije apsolutno glup.

Принци није нити релативно глуп !
Са друге стране, за неке, на овом блогу, би се могло рећи да су апсолутно глупи. (наравно, то не значи да им не треба омогућити платформу за исказивање њихове генијалности).


Mislim da si mu ti tačno advokat po meri.

Nego, drugo sam hteo da dodam:

Ovo je blog o najvćem zlu aktuelne srpske politike, a to je ad hominem politika.

To što radi princi, u sadejstvu sa svojom brigadom magaraca, je ad hominem napad na moju malenkost.

U političkom životu, ličnosti koje sprovode ad hominem politiku su poznate javnosti. Na blogu, to je naročito zanimljivo i važno, ličnosti koje me napadaju na ličnom nivou skrivenog su identiteta i time savršeno zaštićeni.

I sad treba biti elementarno (ili relativno) glup pa ne uvideti koliko je to kukavički.

Sediš negde u pripizdini, neostvaren, frustriran i pucaš iz zasede, zaštićen i nedodirljiv.

Prilično bedno, zar ne?
emsiemsi emsiemsi 14:18 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
emsiemsi
Nebojsa Krstic
princi
Nebojsa Krstic
princi
Možeš isterati čoveka iz maljčika, ali maljčike iz čoveka - teško.

Da. Drugo ime za to je čovek zastao u vremenu (i razvoju). Negde cca 1980., 81. Otud valjda toliko referenci na gimnazijske dane. Treće ime, kus petao...

Imaš neprestanu potrebu da me uvrediš i omalovažiš. Pošto se ne poznajemo i nemamo nikakvu istoriju odnosa, razlog ne može da bude ništa drugo nego da si iskompleksirani prostak.

E sad, ako ti je to terapija i ako ti čini dobro, super.

Moguće. Ipak, tvoje besomučno i neobjašnjivo narcisoidno dupeuvlakaštvo koje tako predano, poslušno i neumorno iskazuješ iz subote u subotu me čini pravom moralnom gromadom u poređenju.


Pišem svoje mišljene o društvenim pojavama. To mišljenje je možda genijalno, možda je budalaština...Ali nikad ne pišem o tebi i ne nipodaštavam te čak ni kad se ne slažem s tobom.

Tvoja potreba da se, umesto onim što je tema bloga, baviš mojom ličnošću, elementarno je prostaštvo, pogotovo kad je u pitanju neko ko nije apsolutno glup.

Принци није нити релативно глуп !
Са друге стране, за неке, на овом блогу, би се могло рећи да су апсолутно глупи. (наравно, то не значи да им не треба омогућити платформу за исказивање њихове генијалности).


Mislim da si mu ti tačno advokat po meri.

Nego, drugo sam hteo da dodam:

Ovo je blog o najvćem zlu aktuelne srpske politike, a to je ad hominem politika.

To što radi princi, u sadejstvu sa svojom brigadom magaraca, je ad hominem napad na moju malenkost.

U političkom životu, ličnosti koje sprovode ad hominem politiku su poznate javnosti. Na blogu, to je naročito zanimljivo i važno, ličnosti koje me napadaju na ličnom nivou skrivenog su identiteta i time savršeno zaštićeni.

I sad treba biti elementarno (ili relativno) glup pa ne uvideti koliko je to kukavički.

Sediš negde u pripizdini, neostvaren, frustriran i pucaš iz zasede, zaštićen i nedodirljiv.

Prilično bedno, zar ne?

Ако сам те добро схватио, ти мислиш да би (ти) писао мање глупости ако би знао да се ја зовем Јован, Марко или, пак, Добривоје !?
Успут, требало би да будеш почастован што те удостојавамо (неки од нас) својим коментарисањем.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:36 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Ако сам те добро схватио, ти мислиш да би (ти) писао мање глупости ако би знао да се ја зовем Јован, Марко или, пак, Добривоје !?

Nisi shvatio.

Kad bi znali kako se zoveš ti bi pisao manje gluposti i manje bi bio "hrabar".

Успут, требало би да будеш почастован што те удостојавамо (неки од нас) својим коментарисањем.


Ovo je sasvim moguće. Zato ja i mislim da svi vi anonimni treba da se predstavite, napišete koji su vaši životni podvizi i da time date težinu svojim rećima, koju bez toga one nemaju.
urbana_gerila urbana_gerila 14:57 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
Ако сам те добро схватио, ти мислиш да би (ти) писао мање глупости ако би знао да се ја зовем Јован, Марко или, пак, Добривоје !?

Nisi shvatio.

Kad bi znali kako se zoveš ti bi pisao manje gluposti i manje bi bio "hrabar".

Успут, требало би да будеш почастован што те удостојавамо (неки од нас) својим коментарисањем.


Ovo je sasvim moguće. Zato ja i mislim da svi vi anonimni treba da se predstavite, napišete koji su vaši životni podvizi i da time date težinu svojim rećima, koju bez toga one nemaju.


ovo je toliko glupo da ga ja, čak, ni od tebe nisam očekivao.
emsiemsi emsiemsi 19:21 12.04.2015

Re: Cepidlačenje

Nebojsa Krstic
Ако сам те добро схватио, ти мислиш да би (ти) писао мање глупости ако би знао да се ја зовем Јован, Марко или, пак, Добривоје !?

Nisi shvatio.

Kad bi znali kako se zoveš ti bi pisao manje gluposti i manje bi bio "hrabar".

Успут, требало би да будеш почастован што те удостојавамо (неки од нас) својим коментарисањем.


Ovo je sasvim moguće. Zato ja i mislim da svi vi anonimni treba da se predstavite, napišete koji su vaši životni podvizi i da time date težinu svojim rećima, koju bez toga one nemaju.

Ја сам инжењер са 30 година стажа --- производња, институт, иностранство, приватно 1, приватно 2, приватно 3, државно, приватно, државно, приватно ... електроника, физика, оптоелектроника - делимично ласери, софтвер, микроконтролери, итд...
Није бог зна шта, али ја нисам незадовољан.
То су моји животни подвизи (и још увек подвижујем).
princi princi 09:46 14.04.2015

Re: Cepidlačenje

Sediš negde u pripizdini, neostvaren, frustriran i pucaš iz zasede, zaštićen i nedodirljiv.

Da, umesto da, kao covek, izadjem na megdan ovnu.

Bez ljutnje, ova tvoja razmisljanja su toliko glupa i neoriginalna, da se zapravo nikad ni ne upustam u njihovo direktno komentarisanje (verovatno ti je u svom narcizmu to potpuno promaklo). Zapravo se retko, ili gotovo nikad ne bavim tvojom licnoscu, ne smatram je posebno zanimljivom ni inspirativnom (siguran sam da na ovom blogu ima sasvim dovoljno tetaka koje se nece sloziti sa mnom). Vise tvojim stavovima koji su na nivou nedojebanog srednjoskolca (ovo je genericka tvrdnja, ne misli se konkretno na tebe, ne znam da li si bio nedojeban kao srednjoskolac). Komentarisem, dakle, samo izuzetne gluposti, milicatomic gluposti, tipa ove rusko-sovjetske, kad vidim da, ono, neodbranjivo lupetas.
st.jepan st.jepan 17:00 11.04.2015

Nebitno.

Dakle, četvrtak je, gledao sam neko vreme prenos iz Skupštine i raspravu o amandmanima na nekakav zakon, ali nisam siguran koji...

Ma pusti, nebitno.
...jer se o zakonu nije ni govorilo.

Verujem, ali onda ne znam kako da objasnim... pa eto, svaki put kad bih, skrolujući, zabasao u Skupštinu, pominjan je lex (valjda zakon) o Beogradu na vodi.
angie01 angie01 17:02 11.04.2015

Re: Nebitno.

pa eto, svaki put kad bih, skrolujući, zabasao u Skupštinu, pominjan je lex (valjda zakon) o Beogradu na vodi.


a o cemu bi ti, crni stjepane?!
st.jepan st.jepan 18:06 11.04.2015

Re: Nebitno.

angie01
pa eto, svaki put kad bih, skrolujući, zabasao u Skupštinu, pominjan je lex (valjda zakon) o Beogradu na vodi.


a o cemu bi ti, crni stjepane?!


Andjo, ne merači!

Znaš, kad me u prodavnic pitaju "želite još nešto?", reflesno kažem "o, mnogo toga želim".

P.S. dobar ti onaj prvi (dugačkasti) komentar.
freehand freehand 17:43 11.04.2015

Zašto je tako?

Do 2012 imali smo vlast i opoziciju i one su se između sebe ozbiljno razlikovale ideološki. U toj razlici ležao je izvor potrebe i za političkim sukobom.

Stanje u Srbiji, posle 2012, promenilo se, ne samo promenom stranaka na vlasti, već i činjenicom da je dotadašnji ideološki hijatus izbrisan pojavom nove stranke, SNS, koja je izabrala potpuno drugačiji politički put od svojih preteča. I sad, odjedared, imamo da u Skupštini sedi 250 poslanika proevropske orijentacije, a da su animozitet i mržnja jači nego dok su sedele stranke suprotnih vrednosnih nazora.

Zašto je tako?

Zato je tako što je sadašnja vlast a tada opozicija vlast postala bez ideje i ideologije, puštajući da se tadašnja vlast sama uruši što sopstvenim greškama što ogromnom negativnom kampanjom zasnovanom na fantomskim istinama i pogromu politčke logike kojom je veće zlo postalo prihvatljivo.
No to je manje bitno. Bitnije je da je praktično "otet" spisak ideja (dakle spisak, forma, ne i ideje same) kojim se nova vlast legitimisala prema stranim pokroviteljima. Njihovo biračko telo i ogroman deo članstva stranke, njenih funkcionera pa i državnih funkcionera - spreman sam da se kladim u ovo - ni blagog pojma nemaju čemu tako mudro klimaju glavom i aplaudiraju kad to Vučić izgovara.
Te bih ja rekao da je u pitanju novi eksperiment, konceptualna politika i politički performans, sve bazirano na velikoj laži paralaži.
Novopresvučeni proevropejci isti su oni kursisti i vulkanizeri sa akademskim zvanjima od pre, samo ugurani u Armani i Versaće, naučeni da mudro ćute ili ponavljaju Pajtićlopov i Bivšavlast, ako već nisu u stanju da zapamte neku Veberovu rečenicu ili glavni grad Singapura. Sirovine i siledžije, što malo-malo provali iz njih.
Zato je to tako.
A dokle će? dok se ne uruše sami. ovo što SAD i EU rade u odnosu na Srbiju a o čemu malo-malo pa zakukaju i Vučić, i Vulin, i Nikolić, i Dačić sigurno ne pomaže tom izmaštanom velikom preokretu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:07 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

ogroman deo članstva stranke, njenih funkcionera pa i državnih funkcionera - spreman sam da se kladim u ovo - ni blagog pojma nemaju čemu tako mudro klimaju glavom i aplaudiraju kad to Vučić izgovara.

Evo, ja mogu da ti posvedočim da ni određeni deo prošlog režima nije imao pojma o vrednostima i ideologiji koju zastupa i bilo mu je važno samo da drpi nešto za sebe.

Nije to poenta, mada je tačna primedba.

Poenta je kako opozicija da iskoristi sadašnji odnos snaga za pobedu vrednosnog sistem i ideologije koju (bar na papiru) zastupa. i takođe, poenta je da li je važnije da pobedi ideja ili da ja pobedim tebe. I da li je važnije da ja pobedim tebe mada će to doprineti propasti zajedničke ideje i pobedi neke sasvim suprotne.
freehand freehand 19:12 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Evo, ja mogu da ti posvedočim da ni određeni deo prošlog režima nije imao pojma o vrednostima i ideologiji koju zastupa i bilo mu je važno samo da drpi nešto za sebe.

To nije odlika režima, to je odlika populacije. I ne samo ovde. U bolje uređenim društvima sa čvrstim sistemom građenim generacijama takve stvari prolaze teže, u svežim i klimavim lakše.
Poenta je kako opozicija da iskoristi sadašnji odnos snaga za pobedu vrednosnog sistem i ideologije koju (bar na papiru) zastupa. i takođe, poenta je da li je važnije da pobedi ideja ili da ja pobedim tebe. I da li je važnije da ja pobedim tebe mada će to doprineti propasti zajedničke ideje i pobedi neke sasvim suprotne.

Pa to je dosta zajebano pitanje o kome glagoljamo evo već dve i po godine: da opozicija podrži Vučića i da se kolektivno učlani u njegov SSRN, prateći stope Kori Udovički, Čovića, Vesića, Bebe Popovića, Jelene Trivan? Pa i Dragana Šormaza i Aleksandra Martinovića?
Ili samo da mu aplaudira i podrži glasanjem svako njegovo ludilo i besnilo, poput ovog leks specialisa?
Ili to treba da čini nekako drugačije, što ja nisam u stanju ni da zamislim?
P.S. Evo ti Vučića u Ćirilici, baš lepo priča o svojim političkim protivnicima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:19 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Pa to je dosta zajebano pitanje o kome glagoljamo evo već dve i po godine: da opozicija podrži Vučića i da se kolektivno učlani u njegov SSRN, prateći stope Kori Udovički, Čovića, Vesića, Bebe Popovića, Jelene Trivan? Pa i Dragana Šormaza i Aleksandra Martinovića?

Uzmimo primer Jelene Trivan koju sam ja pohvalio kad je postala direktor SG.

U međuvremenu je Vinaver otišao u štampu, a svi urednici koje je radoš Ljušić oterao vraćeni su u SG.

Da li je bolje da je umesto Jelene ostao Ljušić?
freehand freehand 19:24 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Nebojsa Krstic
Pa to je dosta zajebano pitanje o kome glagoljamo evo već dve i po godine: da opozicija podrži Vučića i da se kolektivno učlani u njegov SSRN, prateći stope Kori Udovički, Čovića, Vesića, Bebe Popovića, Jelene Trivan? Pa i Dragana Šormaza i Aleksandra Martinovića?

Uzmimo primer Jelene Trivan koju sam ja pohvalio kad je postala direktor SG.

U međuvremenu je Vinaver otišao u štampu, a svi urednici koje je radoš Ljušić oterao vraćeni su u SG.

Da li je bolje da je umesto Jelene ostao Ljušić?

jeste, to i ja kažem i za Vesića i za Čovića. Ali slušaj sad kako Vučić hvali bivšeg predsednika vlade, Mirka Cvetkovića i brani ga od DS!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:25 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

este, to i ja kažem i za Vesića i za Čovića. Ali slušaj sad kako Vučić hvali bivšeg predsednika vlade, Mirka Cvetkovića i brani ga od DS!

A ja kad sam ovde pisao da je Cvetković bio izvanredan premijer vi ste negodovali.
angie01 angie01 19:29 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Da li je bolje da je umesto Jelene ostao Ljušić?


ne, bolje je da je mesto dobio neko iz branse, neko strucan ko se razume u izdavastvo!

ili su direktorska mesta, bez obzira na strucnost, samo za partijske kadrove?

sta bi trivanka bez validnih urednika? pa oni ce da joj rade pos'o....za sve ostalo dobija uputstva,...oko trivanke je pitanje, koji je bio dil u pitanju,...s obzirom da je bila upucena u stvari oko ds-a, djilasa, npr.:)

Ljusic je samo maknut- jer je ispunio sve uslove za penziju, pa je pored svih svinstina koje je napravio u glasniku, a pre toga u zavodu, za kaznu dobio mesto predsednika upravnog odbora prosvetnog pregleda- da mu se nadje za dzeparac, a i da ostane u igri.
freehand freehand 19:29 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Nebojsa Krstic
este, to i ja kažem i za Vesića i za Čovića. Ali slušaj sad kako Vučić hvali bivšeg predsednika vlade, Mirka Cvetkovića i brani ga od DS!

A ja kad sam ovde pisao da je Cvetković bio izvanredan premijer vi ste negodovali.

Koji "vi"?
I otkad je to što Vučić nekog pohvali merilo za nešto? Ja sam sad ozbiljno zabrinut za svoje ranije stavove.
angie01 angie01 19:31 11.04.2015

Re: Zašto je tako?


A ja kad sam ovde pisao da je Cvetković bio izvanredan premijer vi ste negodovali.


retko ga se ko i seca, kakav je premijer bio,...sta je covek uopste radio?- docim ce aciku svi zapamtiti, svakodnevno se promovise kao svemirsko cudo od coveka.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:39 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Nebojsa Krstic
Pa to je dosta zajebano pitanje o kome glagoljamo evo već dve i po godine: da opozicija podrži Vučića i da se kolektivno učlani u njegov SSRN, prateći stope Kori Udovički, Čovića, Vesića, Bebe Popovića, Jelene Trivan? Pa i Dragana Šormaza i Aleksandra Martinovića?

Uzmimo primer Jelene Trivan koju sam ja pohvalio kad je postala direktor SG.

U međuvremenu je Vinaver otišao u štampu, a svi urednici koje je radoš Ljušić oterao vraćeni su u SG.

:)
А неки још доведени.

Рекао сам зашто се то ради, но да поновим -- радујући се и ја што ће Винавер бити објављен, и желећи да се објаве и други, које претежне ленчине из наших друштвених института нису стигли да објаве -- друштвени институти су синекуре над синекурама -- као, уоасталом, што ни САНУ за пола века није завршила речник.

Дакле, та одлична екипа уредника има своју скривену, побочну сврху -- легитимизацију Вучића у оквирима српске "елите". Међу уредницима су заиста пријатни, паметни и драги људи -- мислим скоро већином моји познаници и другари -- који ће моћи да изађу у сусрет списатељским амбицијама многих наших интелектуалаца, који ће, опет, бити свесни да се Његовом Милошћу налазе на списковима за објављивање и хонораре, те ће се, ипак, мало потрудити да макар се уздрже од незгодних коментара Његове Милости, а неки међу њима ће и похитати и да оне позитивне дају.

Но, ко мисли да ја у овом видим нешто страшно и какано -- грдно се вара. То је једна игра које мења и њих и Њега. Ја се надам -- наjбоље, ни, то није извесно. А сигуран сам, ипак, да ће бити објављено лепих, а некомерцијалних књига, баш онаквих и оних које та елита препознаје.

Причао сам да ће ово овако да иде :)
После ћу да окачим још доказа своје тезе ;-)

Такође, осећам се овлашћеним да овде окачим музички изузетно тежак прилог, Комо Мамас, девојчице чију слику прилажем:




urbana_gerila urbana_gerila 20:14 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Predrag Brajovic

Дакле, та одлична екипа уредника има своју скривену, побочну сврху -- легитимизацију Вучића у оквирима српске "елите". Међу уредницима су заиста пријатни, паметни и драги људи -- мислим скоро већином моји познаници и другари -- који ће моћи да изађу у сусрет списатељским амбицијама многих наших интелектуалаца, који ће, опет, бити свесни да се Његовом Милошћу налазе на списковима за објављивање и хонораре, те ће се, ипак, мало потрудити да макар се уздрже од незгодних коментара Његове Милости, а неки међу њима ће и похитати и да оне позитивне дају.

Но, ко мисли да ја у овом видим нешто страшно и какано -- грдно се вара. То је једна игра које мења и њих и Њега. Ја се надам -- наjбоље, ни, то није извесно. А сигуран сам, ипак, да ће бити објављено лепих, а некомерцијалних књига, баш онаквих и оних које та елита препознаје.



brajoviću, čak i da nisi potpisao komentar - ne bih imao dilemu da si to ti, kao što je nemam ni glede toga kako ti to vrednuješ.
no, samo radoznalosti radi - da li bi bio ljubazan da objasniš kako taj, biram reči, merkantilni čin, biram reči ponovo, nedostojan bilo koga tvoje drugare(srpsku elitu, jbt) menja nabolje?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:17 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

urbana_gerila
da li bi bio ljubazan da objasniš kako taj, biram reči, merkantilni čin, biram reči ponovo, nedostojan bilo koga tvoje drugare(srpsku elitu, jbt) menja nabolje?

Не.

urbana_gerila urbana_gerila 20:21 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Nebojsa Krstic
Pa to je dosta zajebano pitanje o kome glagoljamo evo već dve i po godine: da opozicija podrži Vučića i da se kolektivno učlani u njegov SSRN, prateći stope Kori Udovički, Čovića, Vesića, Bebe Popovića, Jelene Trivan? Pa i Dragana Šormaza i Aleksandra Martinovića?

Uzmimo primer Jelene Trivan koju sam ja pohvalio kad je postala direktor SG.

U međuvremenu je Vinaver otišao u štampu, a svi urednici koje je radoš Ljušić oterao vraćeni su u SG.

Da li je bolje da je umesto Jelene ostao Ljušić?


ovo je dilema dostojna samo raznih krstića.
ljušiću, a trivanki još manje - nije mesto ni u čemu što plaćaju građani srbije, makar, manja je šteta, vinavera dobili tek kad ta svest stasa.
urbana_gerila urbana_gerila 20:22 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Predrag Brajovic
urbana_gerila
da li bi bio ljubazan da objasniš kako taj, biram reči, merkantilni čin, biram reči ponovo, nedostojan bilo koga tvoje drugare(srpsku elitu, jbt) menja nabolje?

Не.



nisi ni ti, baš, toliko... brajović.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:27 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

ovo je dilema dostojna samo raznih krstića.

Šta fali dilemi?

Nisam čuo odgovor, a čuo sam omalovažavanje bez pokrića.
thebee269 thebee269 20:28 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Evo, ja mogu da ti posvedočim da ni određeni deo prošlog režima nije imao pojma o vrednostima i ideologiji koju zastupa i bilo mu je važno samo da drpi nešto za sebe.

Da li bi o tome svedocio negde na sudu, i ako si znao ili sada znas, a ne prijavis odredjenim organima , onda si saucesnik, jel... tako negde pise u zakonima.
urbana_gerila urbana_gerila 20:29 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Nebojsa Krstic
ovo je dilema dostojna samo raznih krstića.

Šta fali dilemi?

Nisam čuo odgovor, a čuo sam omalovažavanje bez pokrića.



ne.
pokriće je, i bez tvog minulog rada, deo komentara koji ne želiš da vidiš:

ljušiću, a trivanki još manje - nije mesto ni u čemu što plaćaju građani srbije, makar, manja je šteta, vinavera dobili tek kad ta svest stasa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:38 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

jušiću, a trivanki još manje - nije mesto ni u čemu što plaćaju građani srbije, makar, manja je šteta, vinavera dobili tek kad ta svest stasa.

Pa sad, možda je tebi mesto, samo ne znamo ko si ti i koji su tvoji kvaliteti.
gedza.73 gedza.73 20:50 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Predrag Brajovic
Комо Мамас

Uf, što dobro zvuče (izvini što ostatak komentara nisam pročitao)



Prošle godine sedim u kolima i gledam crnca koji ide prema prodavnici.
Čovek ne ide, on igra. Polako hoda i njiše se u nekom svom ritmu (nema slušalice, ne čuje se muzika...).
Prosečan lik, ništa posebno obučen, pošao po bakaluk.

čekam ja da izađe. Izlazi. I dalje igra. Deluje kao da će svakog trenutka da napravi polukorak unazad i majkl džekson okret.

Prosto je nemoguće da ga ne gledaš.

Rađaju se sa osećajem za ritam i muziku.
urbana_gerila urbana_gerila 20:53 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Nebojsa Krstic
jušiću, a trivanki još manje - nije mesto ni u čemu što plaćaju građani srbije, makar, manja je šteta, vinavera dobili tek kad ta svest stasa.

Pa sad, možda je tebi mesto, samo ne znamo ko si ti i koji su tvoji kvaliteti.


da li si, bar malo, pocrveneo, krstiću?
urbana_gerila urbana_gerila 21:01 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

gedza.73
Predrag Brajovic
Комо Мамас

Uf, što dobro zvuče (izvini što ostatak komentara nisam pročitao)



Prošle godine sedim u kolima i gledam crnca koji ide prema prodavnici.
Čovek ne ide, on igra. Polako hoda i njiše se u nekom svom ritmu (nema slušalice, ne čuje se muzika...).
Prosečan lik, ništa posebno obučen, pošao po bakaluk.

čekam ja da izađe. Izlazi. I dalje igra. Deluje kao da će svakog trenutka da napravi polukorak unazad i majkl džekson okret.

Prosto je nemoguće da ga ne gledaš.

Rađaju se sa osećajem za ritam i muziku.



nisu ni naši cigani za bacanje.
dešava se na njihovim svadbama da nestašna deca isključe umetnika na sintisajzeru koji menja bandu dok ova odmara, ciganjsko kolo se zaledi u pokretu a onda nastavi kao da ništa nije bilo, bez greške.
gedza.73 gedza.73 21:11 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

urbana_gerila
nisu ni naši cigani za bacanje.
dešava se na njihovim svadbama da nestašna deca isključe umetnika na sintisajzeru koji menja bandu dok ova odmara, ciganjsko kolo se zaledi u pokretu a onda nastavi kao da ništa nije bilo, bez greške.

Meni taj sintisajzer škripi u koju god muziku da ga uturiš.

emsiemsi emsiemsi 21:27 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

angie01
Da li je bolje da je umesto Jelene ostao Ljušić?


ne, bolje je da je mesto dobio neko iz branse, neko strucan ko se razume u izdavastvo!

ili su direktorska mesta, bez obzira na strucnost, samo za partijske kadrove?

sta bi trivanka bez validnih urednika? pa oni ce da joj rade pos'o....za sve ostalo dobija uputstva,...oko trivanke je pitanje, koji je bio dil u pitanju,...s obzirom da je bila upucena u stvari oko ds-a, djilasa, npr.:)

Ljusic je samo maknut- jer je ispunio sve uslove za penziju, pa je pored svih svinstina koje je napravio u glasniku, a pre toga u zavodu, za kaznu dobio mesto predsednika upravnog odbora prosvetnog pregleda- da mu se nadje za dzeparac, a i da ostane u igri.

Ја сам чуо да је овај Љушић веома одговоран човек (и да је он, у ствари, растерао лопурде).
angie01 angie01 21:41 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Ја сам чуо да је овај Љушић веома одговоран човек (и да је он, у ствари, растерао лопурде).


je li- pa dobro, uzmi ti onda da je tako kako si cuo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:42 11.04.2015

Re: Zašto je tako?

Ја сам чуо да је овај Љушић веома одговоран човек (и да је он, у ствари, растерао лопурде).

To si garant čuo od Ljušića.
emsiemsi emsiemsi 06:10 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

Nebojsa Krstic
Ја сам чуо да је овај Љушић веома одговоран човек (и да је он, у ствари, растерао лопурде).

To si garant čuo od Ljušića.

Јок !
Не познајем нити једнога политичара (нити сам икада познавао).
Ја живим од конкретног посла, нисам ја као ти.
anonymous anonymous 06:59 12.04.2015

Re: Zašto je tako?


freehand
20:29 11.04.2015
Re: Zašto je tako?
Nebojsa Krstic
este, to i ja kažem i za Vesića i za Čovića. Ali slušaj sad kako Vučić hvali bivšeg predsednika vlade, Mirka Cvetkovića i brani ga od DS!

A ja kad sam ovde pisao da je Cvetković bio izvanredan premijer vi ste negodovali.

Koji "vi"?
I otkad je to što Vučić nekog pohvali merilo za nešto? Ja sam sad ozbiljno zabrinut za svoje ranije stavove.


Cvetković ?

Bio je toliko dobar da ga je trebalo staviti u kavez da ga deca gledaju i uče.
princi princi 07:28 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

Prošle godine sedim u kolima i gledam crnca koji ide prema prodavnici.
Čovek ne ide, on igra. Polako hoda i njiše se u nekom svom ritmu (nema slušalice, ne čuje se muzika...).
Prosečan lik, ništa posebno obučen, pošao po bakaluk.

Sine, dobro je Crnja prošao. Mogli ste još i da se zveknete.
qqriq qqriq 10:11 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

девојчице чију слику прилажем:




na svakom blogu

qqriq qqriq 11:12 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

Prošle godine sedim u kolima i gledam crnca koji ide prema prodavnici.
Čovek ne ide, on igra. Polako hoda i njiše se u nekom svom ritmu (nema slušalice, ne čuje se muzika...).


iz ovih kola?




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:19 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

emsiemsi
Nebojsa Krstic
Ја сам чуо да је овај Љушић веома одговоран човек (и да је он, у ствари, растерао лопурде).

To si garant čuo od Ljušića.

Јок !
Не познајем нити једнога политичара (нити сам икада познавао).
Ја живим од конкретног посла, нисам ја као ти.

Ne moraš da ga poznaješ, dovoljno je da čitaš novine.
angie01 angie01 11:27 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

Ne moraš da ga poznaješ, dovoljno je da čitaš novine.


novine svasta pisu, a ono najvaznije se nalazi u krivicnim prijavama koje su izgleda zagubljene u nekoj fioci- nisam primetila da je ljusic za bilo sta ikada odgovarao- za karambol i otimacinu u zavodu, je kao kaznu dobio mesto direktora u glasniku, gde je nastavio sa istim takvim delanjem-i sada ispada da je kazna to sto je smenjen, kada i onako mora da ide u penziju, i kao sto vec rekoh, umesto da se vodi neki krivicni postupak zbog evidentnih svinjarija, covek lepo dobio novo mesto u hladovini, kao predsednik upravnog odbora prosvetnog pregleda.
emsiemsi emsiemsi 12:21 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

angie01
Ne moraš da ga poznaješ, dovoljno je da čitaš novine.


novine svasta pisu, a ono najvaznije se nalazi u krivicnim prijavama koje su izgleda zagubljene u nekoj fioci- nisam primetila da je ljusic za bilo sta ikada odgovarao- za karambol i otimacinu u zavodu, je kao kaznu dobio mesto direktora u glasniku, gde je nastavio sa istim takvim delanjem-i sada ispada da je kazna to sto je smenjen, kada i onako mora da ide u penziju, i kao sto vec rekoh, umesto da se vodi neki krivicni postupak zbog evidentnih svinjarija, covek lepo dobio novo mesto u hladovini, kao predsednik upravnog odbora prosvetnog pregleda.

Читао сам да је он "пресекао" многе смешне "уговоре о делу" које су разноразни имали са тим Гласником (све у сврху лапања масних пара).
Како сада то, јер ти тврдиш управо супротно --- да је, у ствари, он лапао !
Ко лаже ?
angie01 angie01 15:19 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

Ко лаже ?


ja ti vec rekoh- ti veruj kome hoces,

a istina je, da je ljusic jedna od vecih bahatih stetocina, koji je partijski bivao postavljen da rukovodi firmama koje su pre njega dobro poslovale, a on, ostavljao pustos za sobom, pri tome, covek je menjao i stranke, kako bi zadovoljio jedini kriterijum za takva drzavana radna mesta.

...mogu ja i detaljnije, al me mrzi,...voli ti samo svog ljusica, meni je sve jedno.
gedza.73 gedza.73 18:12 12.04.2015

Re: Zašto je tako?

princi
Sine, dobro je Crnja prošao. Mogli ste još i da se zveknete.

On bi dobro prošao. Ja bi najebao.

qqriq
iz ovih kola?

Kola, kola

Momak bi razbio Stiv Vaja u onom filmskom duelu
b92fmember b92fmember 02:07 13.04.2015

Re: Zašto je tako?

angie01

A ja kad sam ovde pisao da je Cvetković bio izvanredan premijer vi ste negodovali.


retko ga se ko i seca, kakav je premijer bio,...sta je covek uopste radio?- docim ce aciku svi zapamtiti, svakodnevno se promovise kao svemirsko cudo od coveka.


Narodu je nemoguće ugoditi.
looping looping 17:45 11.04.2015

1

Naime, opozicija, čak i kad je preglasna i kad koristi prejaku retoriku, to joj se nekako gleda kroz prste. Dočim, vlast ne sme tako. Zašto? Zato što vlast, za razliku od opozicije u svojim rukama ima instrumente sile, te zato njen vokabular mora da bude primeren, odmeren i ne sme da sadrži pretnje i razvrstavanje građana po političkom afinitetu.

Dobar blog.
Ali ja se sa ovim podvučenim ne bih složio. Nijedna vlast do sada, uključujući vlast SM nije držala u svojim rukama instrumente sile u pravom smislu reči. Imam utisak da je Srbijom (i Jugoslavijom posle Tita) uvek vladala neka sprega DB, mafije i tajkuna. Za to vreme političari su gledali da ugrabe što više vremena za sebe (vladavine) i da ušićare na materijalnom dok je neko drugi donosio bitne odluke.
Đinđić je imao slab pokušaj što ga je koštalo života. Danas AV ima više šansi a videćemo šta će od toga da ispadne.

PS.
Takođe ne sporim i da AV koristi odbrambenu retoriku da bi zadržao glasače. Ali i to je politika.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:08 11.04.2015

Re: 1

Ali ja se sa ovim podvučenim ne bih složio. Nijedna vlast do sada, uključujući vlast SM nije držala u svojim rukama instrumente sile u pravom smislu reči. Imam utisak da je Srbijom (i Jugoslavijom posle Tita) uvek vladala neka sprega DB, mafije i tajkuna.

I ovo je tačno, no i pored toga vlast za razliku od opozicije ima legalne instrumente sile.
looping looping 18:35 11.04.2015

Re: 1

Nebojsa Krstic
Ali ja se sa ovim podvučenim ne bih složio. Nijedna vlast do sada, uključujući vlast SM nije držala u svojim rukama instrumente sile u pravom smislu reči. Imam utisak da je Srbijom (i Jugoslavijom posle Tita) uvek vladala neka sprega DB, mafije i tajkuna.

I ovo je tačno, no i pored toga vlast za razliku od opozicije ima legalne instrumente sile.

Da. Meni se čini kao da AV koristi (ili pokušava da koristi) legalne instrumente sile i prosto se plaši toga što radi. Kao da niko pre njega to nije radio. I onda u tom grču i strahu, plašeći se posledica toga što radi koristi paničnu retoriku. On je svoju vlast osigurao ali strah je tu.
sweet64 sweet64 10:05 12.04.2015

Re: 1

looping
Naime, opozicija, čak i kad je preglasna i kad koristi prejaku retoriku, to joj se nekako gleda kroz prste. Dočim, vlast ne sme tako. Zašto? Zato što vlast, za razliku od opozicije u svojim rukama ima instrumente sile, te zato njen vokabular mora da bude primeren, odmeren i ne sme da sadrži pretnje i razvrstavanje građana po političkom afinitetu.

Dobar blog.
Ali ja se sa ovim podvučenim ne bih složio. Nijedna vlast do sada, uključujući vlast SM nije držala u svojim rukama instrumente sile u pravom smislu reči. Imam utisak da je Srbijom (i Jugoslavijom posle Tita) uvek vladala neka sprega DB, mafije i tajkuna. Za to vreme političari su gledali da ugrabe što više vremena za sebe (vladavine) i da ušićare na materijalnom dok je neko drugi donosio bitne odluke.
Đinđić je imao slab pokušaj što ga je koštalo života.


Sve apsolutno tačno.

Danas AV ima više šansi a videćemo šta će od toga da ispadne.

PS.
Takođe ne sporim i da AV koristi odbrambenu retoriku da bi zadržao glasače. Ali i to je politika.


I sad se ja pitam kako je taj isti mozak kao krešendo iznedrio ovu poentu i na osnovu čega? Gde su te očigledne razlike? Ja ne primećujem ili ne sagledavam ili ne osećam tu zavodljivost AVa.
looping looping 11:19 12.04.2015

Re: 1

Danas AV ima više šansi a videćemo šta će od toga da ispadne.

PS.
Takođe ne sporim i da AV koristi odbrambenu retoriku da bi zadržao glasače. Ali i to je politika.


I sad se ja pitam kako je taj isti mozak kao krešendo iznedrio ovu poentu i na osnovu čega? Gde su te očigledne razlike? Ja ne primećujem ili ne sagledavam ili ne osećam tu zavodljivost AVa.

Koja zavodljivost?
To što kažem da AV ima veće šanse da nešto promeni nego njegovi prethodnici?
To nije zavodljivost.
sweet64 sweet64 11:51 12.04.2015

Re: 1

looping

To što kažem da AV ima veće šanse da nešto promeni nego njegovi prethodnici? To nije zavodljivost.

Ima veće šanse kao trenutni splet političkih okolnosti, ili ima veće šanse jer je sposobniji od drugih prethodnih. Pa i on je bio vrlo prethodni. Na to veće šanse se odnosi zavodljivost.
Hoću da kažem, neko može iz čista mira da kaže: "Meni je on skroz kul tip" i nema problema. Meni je čudno da imaš potpuno pravilno sagledavanje šire slike. Kao neka greška u sistemu. Čak si i termin nesvesno promenio iz više šansi u veće šanse.
looping looping 12:41 12.04.2015

Re: 1

Ima veće šanse kao trenutni splet političkih okolnosti, ili ima veće šanse jer je sposobniji od drugih prethodnih. Pa i on je bio vrlo prethodni. Na to veće šanse se odnosi zavodljivost.

Mislim da je drčniji, što je dobra osobina da se nešto uradi u Srbiji. Jel' to znači da me je zaveo?
Hoću da kažem, neko može iz čista mira da kaže: "Meni je on skroz kul tip" i nema problema. Meni je čudno da imaš potpuno pravilno sagledavanje šire slike. Kao neka greška u sistemu. Čak si i termin nesvesno promenio iz više šansi u veće šanse.

Tebe izgleda zbunjuje to što ne znaš jesam li za ili protiv. Kao da je obaveza opredeliti se, protiv ili za AV.
looping looping 18:03 11.04.2015

1

I sad, ako nisi uvek i po svaku cenu protiv Vučića, i onda kad krene u Brisel, i kad ga pozovu u Vašington, ukoliko misliš da je «Vlada u senci» nonsens, a mitinzi relikt prošlosti koji treba eliminisati iz političkog života, onda si neprijatelj slobode, izdajnik opozicije, loš drug i nečovek. Ad hominem politiku diktiraju oni koji od Demokratske stranke žele da naprave «DS for dummies», a to koristi jedino protivnicima evropske Srbije koji iz prikrajka strpljivo čekaju svojih 5 minuta.

Interesantna stvar je da je Šešelj kada su ga pitali za BGV rekao u stilu "ne znam, videćemo šta će od toga biti". I pored svog radikalizma čovek brine za glasove za razliku od demokratske opozicije koja pljuje sve što joj padne na pamet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana