Politika

DS for dummies

Nebojsa Krstic RSS / 11.04.2015. u 15:10

 

 

Napisaću još nekoliko reči o problemu opozicije i daću svoje viđenje srži nevolje. Mislim, pisao sam više puta i nisam dobio čak ni nemušti odgovor od onih koje kritikujem. Moguće da je to zato što pišem besmislice kojima odgovor nije potreban, a moguće je da niko nije u stanju da napiše bilo šta smisleno ili, jednostavno, ne razume problematiku. Sad, šta je da je, pružam ponovo šansu svakom ko se oseti pozvanim da replicira.

Dakle, četvrtak je, gledao sam neko vreme prenos iz Skupštine i raspravu o amandmanima na nekakav zakon, ali nisam siguran koji jer se o zakonu nije ni govorilo.

Nije to neki problem. Skupština i služi da se vrše digresije. Da poslanici, naročito opozicioni, kradu televizijsko vreme za svoj nastup i na prikazivanje svojih ličnosti i ideja. Sve je to legitimno. Drugo je problem. To što sam po ko zna koji put zažalio što u poslaničkoj klupi, u delu gde sedi poslanička grupa DS-a, nema profesora Mićunovića, jer sam se uželeo da čujem obraćanje nekoga posle koga neću imati transfer blama. Nekog iz DS ko svojim mentalnim kapacitetom imponuje, ne meni, nisam ja tu važan, nego gledaocima skupštinskog prenosa. Zamorio sam se od onih koji misle da će klovnovisanjem substituisati nedostatak šarma, ili koji će praznoglavom nabusitošću dokazati svoju «opozicionost».

Nisam uopšte siguran, da budem iskren, šta ta «opozicionost» danas znači, a čini mi se da to još manje razumeju moji predstavnici u Skupštini, ili oni koji danas, igrom slučaja, vode DS.

Pajtić na svoj miting poziva one koji su «prava opozicija». Pre toga smo nebrojeno puta slušali neokomunističke tirade o «izdajnicima opozicije». Goca Čomić kaže, danas čitam, da je «opoziciji trebalo nedopustivo mnogo vremena da ukapira da je opozicija, a vlast još nije ukapirala da nije opozicija».

Sa Gordanom se slažem 50%. Naime, vlast zaista nije ukapirala. Ona i dalje forsira retoriku, u saopštenjima, a često i u nastupima svojih čelnika, koja jeste primerena onom što je bila pre 2012, ali koja je danas sasvim neumesna. Naime, opozicija, čak i kad je preglasna i kad koristi prejaku retoriku, to joj se nekako gleda kroz prste. Dočim, vlast ne sme tako. Zašto? Zato što vlast, za razliku od opozicije u svojim rukama ima instrumente sile, te zato njen vokabular mora da bude primeren, odmeren i ne sme da sadrži pretnje i razvrstavanje građana po političkom afinitetu.

Ali da li je opozicija ukapirala da je opozicija i šta je tačno ukapirala, o tome bismo morali da popričamo jer, bojim se, nećemo se složiti.

Do 2012 imali smo vlast i opoziciju i one su se između sebe ozbiljno razlikovale ideološki. U toj razlici ležao je izvor potrebe i za političkim sukobom.

Stanje u Srbiji, posle 2012, promenilo se, ne samo promenom stranaka na vlasti, već i činjenicom da je dotadašnji ideološki hijatus izbrisan pojavom nove stranke, SNS, koja je izabrala potpuno drugačiji politički put od svojih preteča. I sad, odjedared, imamo da u Skupštini sedi 250 poslanika proevropske orijentacije, a da su animozitet i mržnja jači nego dok su sedele stranke suprotnih vrednosnih nazora.

Zašto je tako?

Zato što vlast nikako da ukapira da više nije ona negdašnja opozicija i nastavlja sa stalnim vređanjem opozicije, dok opozicija ne razume svoju ulogu u novim okolnostima i svoju opozicionost dokazuje pariranjem u agresivnoj retorici.

I onda se ovo besmisleno stanje, dovede do usijanja nametnutom tezom da se sve u Srbiji ima meriti po tome da li si za ili protiv Vučića.

I sad, ako nisi uvek i po svaku cenu protiv Vučića, i onda kad krene u Brisel, i kad ga pozovu u Vašington, ukoliko misliš da je «Vlada u senci» nonsens, a mitinzi relikt prošlosti koji treba eliminisati iz političkog života, onda si neprijatelj slobode, izdajnik opozicije, loš drug i nečovek. Ad hominem politiku diktiraju oni koji od Demokratske stranke žele da naprave «DS for dummies», a to koristi jedino protivnicima evropske Srbije koji iz prikrajka strpljivo čekaju svojih 5 minuta.

 

Objavljeno u Našim Novinama na Veliku subotu godine gospodnje 2015.

 

 



Komentari (509)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 18:29 11.04.2015

savetnikovog savetnika savetnik


U vreme kada je savetnikovog savetnika savetnik savetovao savetnika i bio na vlasti zvanična spoljna politika Srbije, zasnovana na skupštinskoj deklaraciji, bila je kao i sada,neutralna.

Pa ipak, savetnikovog savetnika savetnik se otvoreno zalagao za evroatlantske integracije ( čitaj NATO ) na kojim je pozicijama i danas kad je u opoziciji.

Onome kome je sve jasno, pozicija i opozicija ne znače ništa više od dva mehura sapuna.

U tome je sav besmisao bilo kakvog opredeljivanja.

Treba izaći iz kutije...

Potražiti odgovor na drugoj strani.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:33 11.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik

U vreme kada je savetnikovog savetnika savetnik savetovao savetnika i bio na vlasti zvanična spoljna politika Srbije, zasnovana na skupštinskoj deklaraciji, bila je kao i sada,neutralna.

Pa ipak, savetnikovog savetnika savetnik se otvoreno zalagao za evroatlantske integracije ( čitaj NATO ) na kojim je pozicijama i danas kad je u opoziciji.

Ne znam o kome govoriš, ali u demokratiji pojedinac može da zastupa i ono što nije zvanična politika.
anonymous anonymous 18:51 11.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik


U vreme kada si ti bio savetnik Predsednika,on je bio savetnik Fonda za političku izuzetnost ( čitaj Sonje Liht ) koja je istovremeno bila njegov ( predsednikov ) savetnik, na čelu Odbora za spoljnu politiku, a njena organizacija kao jedan od ciljeva imala je evroatlanstske integracije.

Da li ti je sada jasnije....
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:13 11.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik

U vreme kada si ti bio savetnik Predsednika,on je bio savetnik Fonda za političku izuzetnost

jok.
čitaj Sonje Liht ) koja je istovremeno bila njegov ( predsednikov ) savetnik,


nije
a njena organizacija kao jedan od ciljeva imala je evroatlanstske integracije.

pa šta?
qqriq qqriq 21:40 11.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik

nije


jeste.
anonymous anonymous 00:42 12.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik

Re: savetnikovog savetnika savetnik
U vreme kada si ti bio savetnik Predsednika,on je bio savetnik Fonda za političku izuzetnost

jok.
čitaj Sonje Liht ) koja je istovremeno bila njegov ( predsednikov ) savetnik,


nije
a njena organizacija kao jedan od ciljeva imala je evroatlanstske integracije.

pa šta?



Ti jesi bio savetnik Tadiću,

Tadić jeste bio savetnik Sonji Liht,

Sonja Liht jeste bila savetnik Tadiću i predsednica spoljnopolitičkog saveta Ministarstva spoljnih poslova,


I ako misliš da jeste svejedno da zvanična spoljna politika bude neutralnost,

a da ljudi koji tu politiku realizuju mogu da budu zagovornici priključenja NATO-u,

onda nešto nije u redu sa tvojim razumevanjem politike.

Ili nešto nije u redu sa politikom ?


Ako posle pobede na izborima Vučić u svoje redove regrutuje perjanice svog najvećeg političkog protivnika koji je izgubio na izborima,

ako Obama nakon svoje pobede u svoj tim uključi većinu pobedjenih republikanaca,onda zaista sa politikom nešto nije u redu.

Zapravo mi živimo u postpolitičko doba,kada politike više nema.Ona je postala simulakrum.

Što volim taj pojam.

Nema politike, jer nikada nećemo znati ko bi pobedio na izborima u Srbiji,da su svi zaista i mogli da učestvuju i imali uopšte mogućnost da pobede,kao što ne znamo kako bi izgledala politika SAD da je Obama mogao da izgubi.

( Parafraza Bodrijara)

U korporativnom fašizmu sa totalitarnim tendencijama, nema elemenata slučajnosti i neizvesnosti.Sve je unapred isplanirano.

Teorija zavere ?

Ne.Surova realnost.







Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:04 12.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik

Ti jesi bio savetnik Tadiću,

aha.
Tadić jeste bio savetnik Sonji Liht,

C.
Sonja Liht jeste bila savetnik Tadiću


Jok.
I ako misliš da jeste svejedno da zvanična spoljna politika bude neutralnost,

Ne mislim da je svejedno.
a da ljudi koji tu politiku realizuju mogu da budu zagovornici priključenja NATO-u,

Savetnici ništa ne realizuju, već funkcioneri. Da bi doneli odluku, predsednik, premijer ili ministri mogu da se konsultuju čak i sa onima koji imaju sasvim drigačije ideje od oficijelnih...čak šta više, dobro je da se konsultuju da bi sagledali sve pro et contra razloge.
Ako posle pobede na izborima Vučić u svoje redove regrutuje perjanice svog najvećeg političkog protivnika koji je izgubio na izborima,

i ako to radi jer shvata da u svojim redovima nema dovoljno dobrih ljudi, onda je Vučić inteligentan i nesujetan čovek.
Nema politike, jer nikada nećemo znati ko bi pobedio na izborima u Srbiji,

U Srbiji danas postoje dve sasvim različite politike, jedna je prozapadna, druga je proruska, tačnije prosovjetska...i ja se svim srcem zalažem da pobedi prva.
urbana_gerila urbana_gerila 01:34 12.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik

Nebojsa Krstic
čak šta više


u 100 evra da freehand ovo nije hteo da primeti. (ako je bio na blogu)
anonymous anonymous 07:10 12.04.2015

Re: savetnikovog savetnika savetnik


Nebojsa Krstic
02:04 12.04.2015
Re: savetnikovog savetnika savetnik
Ti jesi bio savetnik Tadiću,

aha.
Tadić jeste bio savetnik Sonji Liht,

C.
Sonja Liht jeste bila savetnik Tadiću


Jok.
I ako misliš da jeste svejedno da zvanična spoljna politika bude neutralnost,

Ne mislim da je svejedno.
a da ljudi koji tu politiku realizuju mogu da budu zagovornici priključenja NATO-u,

Savetnici ništa ne realizuju, već funkcioneri. Da bi doneli odluku, predsednik, premijer ili ministri mogu da se konsultuju čak i sa onima koji imaju sasvim drigačije ideje od oficijelnih...čak šta više, dobro je da se konsultuju da bi sagledali sve pro et contra razloge.
Ako posle pobede na izborima Vučić u svoje redove regrutuje perjanice svog najvećeg političkog protivnika koji je izgubio na izborima,

i ako to radi jer shvata da u svojim redovima nema dovoljno dobrih ljudi, onda je Vučić inteligentan i nesujetan čovek.
Nema politike, jer nikada nećemo znati ko bi pobedio na izborima u Srbiji,

U Srbiji danas postoje dve sasvim različite politike, jedna je prozapadna, druga je proruska, tačnije prosovjetska...i ja se svim srcem zalažem da pobedi prva.


A ja se zalažem da ne pobedi,ali ne svim srcem, već svim svojim intelektualnim sposobnostima.

Prosto zato, što ne želim da budem rob.I prosto zato što mislim da treba da bude prosrpska,a ne prozapadna.

I jer ako nastavi da pobedjuje,svi smo ga ugasili.

Dovidjenja,prijatno


dali76 dali76 18:36 11.04.2015

proevropejstvo for dummies

Fascinantna je ta tvrdnja kako u srpskom parlamentu sedi 250 proevropski orijentisanih poslanika .
/ Tabloidne najave hapsenja ili iste takve optuznice bez pravosnaznih presuda
/Ruiniranje ionako slabih institucija,E.G., populisticko/demagoski naapadi na obudsmana ili predstavnike drugih institucija koji pokusavaju da rade svoj posao.
/Koristenje ekonomsko politickih poluga vlasti u cilju suzavanja medijskog prostora za kritiku vlade.
Sam pogled na rad ali i posledice politickog delovanja vlade jasno ukazuje da se Vucic nije promenio . Vucic je promenio boje dresa,a njegovo novo, proevropsko ruho lazno jee koliko i ono staro, patriotsko .
Opozicija sa druge strane da bi napala laznu politiku Vucica mora prvo da napravi otklon od deklarativnosti vlastite proevropske politike jer nista od ovde navedenih indikatora antievropske politike koju vlast sprovodi Vucic nije izmislio, vec samo nasledio i dobrano “unapredio”.






Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:42 11.04.2015

Re: proevropejstvo for dummies

Opozicija sa druge strane da bi napala laznu politiku Vucica mora prvo da napravi otklon od deklarativnosti vlastite proevropske politike jer nista od ovde navedenih indikatora antievropske politike koju vlast sprovodi Vucic nije izmislio, vec samo nasledio i dobrano “unapredio”.

Nisam ovo razumeo.

Šta je kod Vučića lažno, evropska ili antievropska politika?
milojep milojep 19:20 11.04.2015

Re: proevropejstvo for dummies

Fascinantna je ta tvrdnja kako u srpskom parlamentu sedi 250 proevropski orijentisanih poslanika .


Što bi Pera Luković rekao, oni su za EU koliko i za Kup Uefa! Dizači ruku
dali76 dali76 23:18 11.04.2015

Re: proevropejstvo for dummies

Šta je kod Vučića lažno, evropska ili antievropska politika?

Sa jedne strane Vucic govori o Evropskoj Uniji kao drzavnom cilju,a sa druge strane sasvim je evidentno da Vucic svojom demagogijom razbija ionako slabe institucije, koristi poluge ekonomske/politicke vlasti za frapantno suzavanje medijskog prostora za kritiku,indukuje preko kontrolisanih medija ili kontrolisanih ministara otvoreno antizapadnu/anti EU retoriku, a mi sad da raspravljamo sta je ustvari kod Vucica lazna politika?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:32 11.04.2015

Re: proevropejstvo for dummies

koristi poluge ekonomske/politicke vlasti za frapantno suzavanje medijskog prostora za kritiku,

Ovo uopšte nije tačno.

U ovom trenutku imaš nekoliko dnevnih novina koji kritikuju vladu ili propagiraju antivladinu politiku, od kojih ovo drugo rade novine u državnom vlasništvu.

Imaš nekoliko nedeljnika koji rade isto... i imaš RTS na kome možeš da čuješ najrazličitija mišljenja, bogami i na b92. Na N1 takođe. na Pinku3 gostuju opozicioni političari redovno...za ostale TV ne znam, nešto ih nisam gledao skoro.

Tako da je to sa medijskim mrakom mantra bez pokrića.
dali76 dali76 00:18 12.04.2015

Re: proevropejstvo for dummies

Frapantno suzavanje medijskog prostora za kritiku vlasti, koje se manje vise suzio na internet, odnosno Youtube, nije nikakva mantra vec golim okom vidljiva cinjenica.
Sa druge strane, takodje je dvidljivo dda se Srpski premijer seta sa jedne na drugu TV sa nacionalnom frekvencijom gde mu voditelji glume goste.

Drugo, Nije tacno da bilo koje drzavne novine vode politiku suprotnu politici vlade.
Antizapadna retorika u Novostima (ili u Politici) kompatibilna je sa isto takvom retorikom srpskog premijera kad samostalno( il preko Vulina) trazi I pronalazi strane/zapadne/EU placenike, odnosno rusitelje svoej vlasti.

Trece,vidljiva akumulacija politicke moci koju sprovodi Vucic na ustrb je razvoju ili jacanju institucija, sto jeste svrha evrointegracija.
Vucic Ddakle nije samo na recima (retorikom)protiv EU ,nego je sustina (i posledice njegove) politike suprostavljena clanstvu Srbije u EU.
Naravno, ocigledno postoji spremnost/interes da se na ove lako vidljive, jos lakse dokazive cinjenice cvrsto zazmuri, ali to cinjenice ne moze oterati.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:52 11.04.2015

Kakvo zamešateljstvo

Jedva čekam da prođe ovo stidljivo gleduckanje preko plota i da svako ode gde mu srce ište.
milojep milojep 19:38 11.04.2015

Žuti su krivi i dalje!

Na ovim skorašnjim sednicama skupštine, za koje Krstić sarkastično kaže da i ne zna šta je bila tema, se najbolje video epilog pogrešne pozicione delatnosti nekadašnjeg/sadašnjeg DS-a!
Oni su doveli sebe da im više niko ne veruje i kad istinu pričaju.
Ja sam takođe malo gledao te prenose i ne mogu se složiti sa Krstićem da su se oni samoreklamirali!? Ne znam odakle je izvukao taj zaključak osim ako sada i samo javljanje za reč od strane DS poslanika može biti protumačeno jedino kao samoreklamerstvo (političku težinu svakako nemaju).
Oni su čak izneli par dobrih i logičnih sumnji,zaključaka,činjenica ali šipak, 'bivši radikali' kako ih nazvaše u par puta ovi prvi, na sve to odgovoarali su mahanjem fotografijama udžerica i prljave obale (koju sada oni očistiše) uz dobro poznatu retoriku. Sramota me je bilo da slušam te odgovore i dalje nenaviknut kakvi dupeuvlakači mogu sedeti u skupštini i kako se bez trunke stida na pitanja može odgovarati bez ikakve logike skretanjem tema i smisla!
I za sve to, bez šale, za mene su i bili i jesu krivi 'žuti' na čelu sa svojim bivšim šefom-vrhunskim prikazivačem svoje ličnosti (kako to Krstić skova iznad)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:49 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

dalje nenaviknut kakvi dupeuvlakači mogu sedeti u skupštini i kako se bez trunke stida na pitanja može odgovarati bez ikakve logike skretanjem tema i smisla!
I za sve to, bez šale, za mene su i bili i jesu krivi 'žuti' na čelu sa svojim bivšim šefom-vrhunskim prikazivačem svoje ličnosti (kako to Krstić skova iznad)

Jel čitaš ti moje stručne analize izbora?

jel tebi jasno da su radikali bili realni pobednici svih izbora od 2000. naovamo? Odnosno pobedili bi da ih mi nismo zaustavljali kampanjama. U svake su izbore ušli sa desetak procentnih poena razlike u svoju korist.

Nije ti jasno?
milojep milojep 19:56 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Jel čitaš ti moje stručne analize izbora?

? Ne


Odnosno pobedili bi da ih mi nismo zaustavljali kampanjama. U svake su izbore ušli sa desetak procentnih poena razlike u svoju korist.



A kako ne izvukoste nikakav zaključak iz toga?
Pri tome nikada radikali, sami, nisu imali tu prednost, i nikada 'Vi' niste sami pobeđivali!
A to što su se oni kotirali bolje nego što su zasluživali možete naravno zahvaliti posledicama (upravo to ,posledicama) 'Vaše' vlasti!
I kako i sam reče kampanjama (lažima) ste dobijali!
I onda je sve prslo!

I šta tu više treba da mi bude jasno?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:12 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

A kako ne izvukoste nikakav zaključak iz toga?

Pa izvukli su 2012.
Pri tome nikada radikali, sami, nisu imali tu prednost, i nikada 'Vi' niste sami pobeđivali!


SRS je uvek imao prednost nad DS u startu kampanja...uvek! I 2012 su imali više od 10 poena....a pobedili su sa dva.

A to što su se oni kotirali bolje nego što su zasluživali možete naravno zahvaliti posledicama (upravo to ,posledicama) 'Vaše' vlasti!

Pa to takođe nije tačno. Koštunica je 2000. pobedio na jedvite jade, ako je uopšte pobedio.

Srbija je sve vreme bila podeljena na pola, s tim da su glasači SRS bili disciplinovaniji na izborima, dok su naši ležerno birali da odu u kafić ili na plažu umesto na biračko mesto.
milojep milojep 20:43 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

SRS je uvek imao prednost nad DS u startu kampanja...uvek!


Izvini, nisam znao da si mislio na lokalni sukob SRS-DS.

s tim da su glasači SRS bili disciplinovaniji


nema veze sa disciplinom već sa džepom. Oni nisu imali za plažu i kafić (na žalost ali tako je).


dok su naši ležerno birali da odu u kafić ili na plažu


i zato mi ih nije žao! Želim im sudbinu ovih prvih!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:46 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

SRS je uvek imao prednost nad DS u startu kampanja...uvek!


Izvini, nisam znao da si mislio na lokalni sukob SRS-DS.

kakav lokalni sukob?
milojep milojep 20:51 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!


jel tebi jasno da su radikali bili realni pobednici svih izbora od 2000. naovamo?


Ovo ti reče, a ja pomislih da si mislio na pobednike u smislu osvajanja vlasti! Kada si posle objasnio da si mislio na SRS-DS duel, onda rekoh lokalni sukob ,možda bi srećniji izbor bio pod-duel
a_olmos a_olmos 20:56 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Na temu sednica skupštine i opozicije – prvi dan rasprave o lexu, 12 uveče, pred kraj sednice – opozicionih poslanika u sali ukupno 6! Čak ih je i Vučić zobg toga zezao. Ostadoše samo oni nesrećnici koji ne stigoše da do tada nešto kažu. I ko onda može da misli da je vajna opozicija bilo šta shvatila, da je spremna da bilo šta uradi?! Pa oni ni jedni druge neće da podrže, svoje kolege, ej, koji treba da govore pred onom naprednjačkom vojskom mašina za aplaudiranje! Koja btw disciplinovano sedi do samog kraja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:03 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

milojep

jel tebi jasno da su radikali bili realni pobednici svih izbora od 2000. naovamo?


Ovo ti reče, a ja pomislih da si mislio na pobednike u smislu osvajanja vlasti! Kada si posle objasnio da si mislio na SRS-DS duel, onda rekoh lokalni sukob ,možda bi srećniji izbor bio pod-duel

Mislio sam na pobednike u trci za osvajanje vlasti.

Na svakim izborima SRS su bili favoriti, jedno vreme i pojedinačni pobednici, ali bez koalicionog potencijala, pa su vlast pravili oni koji su na izborima osvajali manje od SRS.

Potom je otvorena mogućnost koalicije SRS i DSS koja je naterala DS da pravi vladu sa SPS. i tako redom...no poenta je da su SRS uvek bili favoriti i uvek su u izbore ulazili sa značajnom prednošću.

Možda ćeš se setiti, Toma Nikolić je u svake izbore, znajući rejtinge koje smo znali i mi, ulazio govoreći da je on već pobedio i da će se samo verifikovati taj rezultat na izborima za par nedelja. Što je naravno bila greška.


freehand freehand 21:07 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Potom je otvorena mogućnost koalicije SRS i DSS koja je naterala DS da pravi vladu sa SPS. i tako redom...

Bogami i koalicije sa SPS,pa Koštunica predsednik vlade, Nikolić parlamenta, na jednu noć a onda Ivicu zvalo u neke ambasade na prijateljski razgovor i ubeđivanje.
Ja sam sve više sklon da verujem da je trebalo da ta vlada vodi Srbiju, mnogo bi je bolje predstavljalo no ona formirana te 2008.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:20 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Ja sam sve više sklon da verujem da je trebalo da ta vlada vodi Srbiju, mnogo bi je bolje predstavljalo no ona formirana te 2008.

Ja mislim da ti brže regrediraš nego što je to Koštunici pošlo za rukom. Srećom da nisi lider neke uticajne stranke.
freehand freehand 21:30 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nebojsa Krstic
Ja sam sve više sklon da verujem da je trebalo da ta vlada vodi Srbiju, mnogo bi je bolje predstavljalo no ona formirana te 2008.

Ja mislim da ti brže regrediraš nego što je to Koštunici pošlo za rukom. Srećom da nisi lider neke uticajne stranke.


Mislio sam da je to bila slika i prilika Srbije u tom momentu, daleko više no vlada koja je formirana, baš kao i ova sada.
Što se moje regresije tiče verovatno si i tu u pravu, sa tvoje tačke gledišta. Ja bih to nazvao spoznajom realnosti. Sa naglaskom na novim/starim uslovima EU, na primer, o kojima Dačić govori.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:45 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Sa naglaskom na novim/starim uslovima EU, na primer, o kojima Dačić govori.

Dačić po običaju lupeta, pa onda demantuje samog sebe.
freehand freehand 21:51 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nebojsa Krstic
Sa naglaskom na novim/starim uslovima EU, na primer, o kojima Dačić govori.

Dačić po običaju lupeta, pa omda demantuje samog sebe.

Šta lupeta? Da su opet isplivali oni uslovi nemačkog parlamenta? Ne verujem. Dapače.
Zato nam je prekjuče u goste došao Franko Fratini, savetnik vlade, koga ova država plaća - da da izjave o krupnom napretku koji postižemo. Malo PR nikad ne škodi, to je Vučić dobro naučio.
krkar krkar 22:15 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

ako je uopšte pobedio.


Pobedio jeste, relativnom većinom. Ali ne natpolovičnom u prvom krugu.

Navodna natpolovična većina za Koštunicu je ukradena. Smuvana. Smuvali su je vrhunski matematičari Zoran Šami i Zoran Lučić, kreativnom obradom podataka.

Ne zameram im, naprotiv - divim se njihovom umeću.

Ali samo napominjem činjenicu, koliko da bude zapisana.


urbana_gerila urbana_gerila 22:39 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

krkar
ako je uopšte pobedio.

Pobedio jeste, relativnom većinom. Ali ne natpolovičnom u prvom krugu.


pobedio nije, jer je za pobedu potrebna natpolovična većina, a drugog kruga nije ni bilo.

socijalisti su i tvrdili da je paljenje izbornog materijala motivisano skrivanjem te činjenice.
krkar krkar 22:46 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

pobedio nije, jer je za pobedu potrebna natpolovična većina, a drugog kruga nije ni bilo.

socijalisti su i tvrdili da je paljenje izbornog materijala motivisano skrivanjem te činjenice


Pobedio JESTE jer je na vlasti nakon izbora bio On a ne Milošević.

Upravo je oko natpolovičnosti i bio sukob. Opozicija je tvrdila da je Koštunica u prvom krugu pobedio natpolovičnom većinom - u kojem slučaju po zakonu nema drugog kruga . SPS je tvrdio da VK nije dobio natpolovičnu većinu.

Kao što sam već rekao, zaista nije dobio natpolovičnu većinu ali je ona matematički smuljana, u tom delu priče socijalisti su bili u pravu. Verovatno i za listiće i skupštinu.

Ali im to što su u pravu nije nimalo pomoglo da sačuvaju vlast. Već su previše puta bili vikali vuk!
urbana_gerila urbana_gerila 22:53 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

krkar
pobedio nije, jer je za pobedu potrebna natpolovična većina, a drugog kruga nije ni bilo.

socijalisti su i tvrdili da je paljenje izbornog materijala motivisano skrivanjem te činjenice


Pobedio JESTE jer je na vlasti nakon izbora bio On a ne Milošević.

Upravo je oko natpolovičnosti i bio sukob. Opozicija je tvrdila da je Koštunica u prvom krugu pobedio natpolovičnom većinom - u kojem slučaju po zakonu nema drugog kruga . SPS je tvrdio da VK nije dobio natpolovičnu većinu.

Kao što sam već rekao, zaista nije dobio natpolovičnu većinu ali je ona matematički smuljana, u tom delu priče socijalisti su bili u pravu. Verovatno i za listiće i skupštinu.

Ali im to što su u pravu nije nimalo pomoglo da sačuvaju vlast. Već su previše puta bili vikali vuk!


pobedio NIJE, a to što je bio na vlasti iako nije dobio natpolovičnu većinu se zove - državni udar.
krkar krkar 23:01 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

a to što je bio na vlasti iako nije dobio natpolovičnu većinu se zove - državni udar.


Ma jok, ne bi legitimista pristao da dođe na vlast državnim udarom.
urbana_gerila urbana_gerila 23:06 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

krkar
a to što je bio na vlasti iako nije dobio natpolovičnu većinu se zove - državni udar.


Ma jok, ne bi legitimista pristao da dođe na vlast državnim udarom.


nisam siguran da li je tada legalista bio obavešten ili obavešten...
G.Cross G.Cross 23:59 11.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

el tebi jasno da su radikali bili realni pobednici svih izbora od 2000. naovamo? Odnosno pobedili bi da ih mi nismo zaustavljali kampanjama. U svake su izbore ušli sa desetak procentnih poena razlike u svoju korist.


Krtsticu, tesko mi je da razumem ovo "Mi smo pobedili" i "Oni pobedili ali smi smo imali fore" itd.

Pa zar izbor nije kod naroda i sta oni izaberu to je najbolje za Srbiju?
Na kraju to je esencija Demokratije. zar ne?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:08 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

G.Cross
el tebi jasno da su radikali bili realni pobednici svih izbora od 2000. naovamo? Odnosno pobedili bi da ih mi nismo zaustavljali kampanjama. U svake su izbore ušli sa desetak procentnih poena razlike u svoju korist.


Krtsticu, tesko mi je da razumem ovo "Mi smo pobedili" i "Oni pobedili ali smi smo imali fore" itd.

Pa zar izbor nije kod naroda i sta oni izaberu to je najbolje za Srbiju?
Na kraju to je esencija Demokratije. zar ne?

Jest, narod odluči ko je pobedio. Šta tu nije jasno?
G.Cross G.Cross 00:18 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nebojsa Krstic
G.Cross
el tebi jasno da su radikali bili realni pobednici svih izbora od 2000. naovamo? Odnosno pobedili bi da ih mi nismo zaustavljali kampanjama. U svake su izbore ušli sa desetak procentnih poena razlike u svoju korist.


Krtsticu, tesko mi je da razumem ovo "Mi smo pobedili" i "Oni pobedili ali smi smo imali fore" itd.

Pa zar izbor nije kod naroda i sta oni izaberu to je najbolje za Srbiju?
Na kraju to je esencija Demokratije. zar ne?

Jest, narod odluči ko je pobedio. Šta tu nije jasno?


Hajde, ne pravi se toliko naivan, ti kazes da su ovi iz SRS koji se sada zove SNS trebalo da pobede na svim izborma od 2000 naovamo , tako bi narod birao.
Ali ste ih vi, savetnici, marketiski vracevi itd. pametnim smicalicama sprecili i omogucili pobedu pokojnom DS-u i SPS-u (koji je preziveo vasu pomoc i sada je fala Bogu dobro sa onima koje ste vi pobedili).

Zasto? Pa to nije fer jer je narod u stvari zeleo SRS i SNS sve vreme ali ste ih vi pametni savetnici u tome sprecili.

Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.
dali76 dali76 00:46 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

G.cross
Ja bi rekao da esencija demokratije nije da bude sta narod izabere, vec je sustina postojanje institucija koje mogu da sprece kad narod zasere.
P.S.
Dakako, elita je po svojoj poziciji odgovornija od puka.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:55 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.

Dirnut sam činjenicom da mi se obratio autentični predstavnik naroda.
G.Cross G.Cross 00:59 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

dali76
G.cross
Ja bi rekao da esencija demokratije nije da bude sta narod izabere, vec je sustina postojanje institucija koje mogu da sprece kad narod zasere.
P.S.
Dakako, elita je po svojoj poziciji odgovornija od puka.



Evo pojednostavljeno kako ja vidim to.

Postoje tri pilara vlasti naroda (znam da znas, samo dajem primer):

1) Zakonodavna ( Skupstina ,u bilo kojoj formi jedan ili dva doma) birana direktno na izborima
2) Izvrsna (Vlada) cesto predlozena od Predsednika ali glasana u Skupstini
3) Sudska, ukljucujuci Vrhovni Sud, birana u razlicitim sistemima na razlicite nacine, ali jednom izabrana NEZAVISNA.

Sada, u principu, narod ne moze da zasere. Recimo birao je Milosevica sa 99.9% kako je moguce reci da je to pogresno.

E sad ozbiljno.
PR Agencije, Savetnici itd. se bave sta ce narod glasati na izborima.


Elita, ako postoji, se bavi sa " Sta ce narod misliti i kako ce se osecati pre izbora".
Elita ima viziju gde zemlja treba da bude u sledecih 20 godina a ne samo ko treba da pobedi na sledecim izborima.

G.Cross G.Cross 01:12 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nebojsa Krstic
Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.

Dirnut sam činjenicom da mi se obratio autentični predstavnik naroda.


Jok, ti si.
anonymous anonymous 01:16 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!


G.Cross
02:12 12.04.2015 / *novo
Re: Žuti su krivi i dalje!
Nebojsa Krstic
Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.

Dirnut sam činjenicom da mi se obratio autentični predstavnik naroda.


Jok, ti si.


Ma šta ti mislio, on je ubedjen da jeste .
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:23 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

G.Cross
Nebojsa Krstic
Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.

Dirnut sam činjenicom da mi se obratio autentični predstavnik naroda.


Jok, ti si.

Obrati pažnju, ja uvek pišem svoje mišljenje. Dakle pišem u prvom licu jednine.

Oni koji o svom mišljenju pišu u prvom licu množine ili su autentični predstavnici naroda ili su budale.
G.Cross G.Cross 01:44 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nebojsa Krstic
G.Cross
Nebojsa Krstic
Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.

Dirnut sam činjenicom dbta mi se obratio autentični predstavnik naroda.


Jok, ti si.

Obrati pažnju, ja uvek pišem svoje mišljenje. Dakle pišem u prvom licu jednine.

Oni koji o svom mišljenju pišu u prvom licu množine ili su autentični predstavnici naroda ili su budale.


Obratio sam paznju. Mi smo budale.
dali76 dali76 01:47 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Ne smatram da narod nije u stanju da zasere.
Samo uvodjenje republikanskog uredjenja ( sa tri pilara vlasti koje pominjes) i odustajanje od predhodnih oblika demokratije (tzv suveriniteta parlamenta) posledica je cinjenice da su neki narodi zasrali ,a institucije nisu bile sposobne da sprece sttetu.
Srbija takodje nije imala razvijene institucije da odgovore pojavi Milosevica.
I danasnje institucije, koliko god slabasne bile, cesta su meta demagoskih napada srpskog premijera.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:51 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Ne smatram da narod nije u stanju da zasere.
Samo uvodjenje republikanskog uredjenja ( sa tri pilara vlasti koje pominjes) i odustajanje od predhodnih oblika demokratije (tzv suveriniteta parlamenta) posledica je cinjenice da su neki narodi zasrali ,a institucije nisu bile sposobne da sprece sttetu.

"Vlada vlada, a Skupština brblja."

Ko ovo nije znao, u moje vreme, u Prvoj beogradskoj, nije mogao da ima ni dvojku iz sociologije.
anonymous anonymous 01:54 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

G.Cross
Nebojsa Krstic
G.Cross
Nebojsa Krstic
Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.

Dirnut sam činjenicom dbta mi se obratio autentični predstavnik naroda.


Jok, ti si.

Obrati pažnju, ja uvek pišem svoje mišljenje. Dakle pišem u prvom licu jednine.

Oni koji o svom mišljenju pišu u prvom licu množine ili su autentični predstavnici naroda ili su budale.


Obratio sam paznju. Mi smo budale.



Da, Mi smo budale .

Mi, kao kolektiv, u svoj smo genetski kod uneli ideju svetske zavere čije smo najveće žrtve, kao da smo proizvod dnevnika Mire Marković.
Srpski kompleks žrtve posledica je kompleksa superiornosti bez realizacije. To je naš kolektivni izgovor za neuspehe i alibi za nečinjenje.
Umesto da pomerimo guzice i uradimo nešto, kukamo o nepravednom svetu. Ako smo dovoljno glasni, imamo utisak da smo nešto važno uradili za sebe.

U suštini, ne bojimo se mi sveta. Bojimo se samih sebe i svoje sklonosti ka zaboravu, pa svakog 24. marta s ogromnom strašću proklinjemo svakog "ko bi da zaboravi naše žrtve".
Bojeći se sebe, koristimo taj datum kako bi ritualno ponavljajući svoj anti-NATO zavet izvršili pročišćenje svojih grešnih misli o tome da ćemo nekada postati punoletni stanovnici Sveta."

Da,Mi smo budale.



"
blogov_kolac blogov_kolac 02:14 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nebojsa Krstic
Koštunica je 2000. pobedio na jedvite jade, ako je uopšte pobedio.
krkar
Kao što sam već rekao, zaista nije dobio natpolovičnu većinu ali je ona matematički smuljana, u tom delu priče socijalisti su bili u pravu. Verovatno i za listiće i skupštinu
5. oktobar je već toliko obesmišljen, odbačen i prokažen da je krajnje nepotrebno dodatno ga omalovažavati i na nivou osporavanja neposrednog povoda koji je do njega doveo, a to je osujećivanje pokušaja Slobodana Miloševića da posle sopstvenog izbornog debakla izvede državni udar i zavede klasičnu diktaturu... ludak i ona njegova veštica imali su u svojoj poslednjoj post-1999 fazi ambiciju da Beogradom i Srbijom vojnopolicijskomafijaški upravljaju maltene na isti način kako je to funkcionisalo na Kosovu 1989-1997.

A prve procene su jasno ukazivale na 55%-35% (10% ostali) "klasičan nokaut" pobedu u prvom krugu Koštunice, da bi se to korigovalo u 53% pobedu nakon prilično čudnih rezultata koji su navodno došli iz Crne Gore, vranjskog okruga i Kosova. A onda je poslušnicima iz savezne izborne komisije stigla direktiva odozgo da je Koštunica osvojio manje od 50% pa se na silu krenulo u nešto što je jednom već bilo viđeno u izbornom ciklusu 1997-1998 kada je Vojislav ali Šešelj bio na silu sprečen (kao poslušni vojnik Službe nije talasao zbog toga) da pobedi Zorana Lilića u drugom krugu predsedničkih izbora 1997 godine kada je i procenat njegovih glasova i izlaznost na izborima svedena taman koliko treba (da se izbori ponište) na 49%, a u potonjoj pobedi Milutinovića nad njim se količinski još drskije manipulisalo lažnim glasovima sa Kosova i sa Leskovac-Vranje područja.

Očajnička izborna krađa na Kosovu te 2000 bila je potpuno providna, bar sa dela koji je kontrolisao UNMIK, jer su oni registrovali oko 40.000 izašlih, od čega je prema SIK samo Slobodan Milošević osvojio 140.000 glasova (!?), a valjda najdrskija krađa se odnosila na fantomske Slobine glasove iz Gnjilana gde je u to vreme bilo preostalo par stotina Srba a Milošević prema onoj zadnjoj verziji SIK gde su napokon spustili Koštunicu na 48,5% samo u Gnjilanu dobio oko 30.000 glasova, a sećam se i blam-skandala po SPS da je na glasaškom mestu u Srpskoj patrijaršiji u Peći bilo nešto skoro bukvalno u stilu 5.000 izašlih 4.999 glasalo glasalo za Slobu da bi na kraju SPC izašla sa saopštenjem da takvo biračko mesto tog dana uopšte nije postojalo kod njih. Takođe je providno napumpavanje SM glasova bilo u Crnoj Gori gde je Milo bojkotovao izbore, ali ih je kontrolisao u smislu izlaznosti, a po svim procenama najdrskije se dopumpavalo sa glasovima da se Koštunica na silu sa 55% spusti na 49% a Sloba digne sa 35% na 40% u južnim delovima Južne pruge naročito gde DOS/CESID/SPO nisu ni imali posmatrače.

A Slobodan Milošević ovom izbornom krađom u pokušaju nije želeo da dobije još jednu priliku da se odmeri sa kandidatom DOS-a, jer kakve su mu bile šanse da za dve nedelje pobedi nekog ko je još u prvom krugu dobio oko 55%, imao u rezervi ono nešto glasova što je bio dobio SPO, kao i bojkot glasove Mila Đukanovića kojeg bi Zapad naterao u tom drugom krugu da svoje glasače ne sprečava da učestvuju u Slobinom uklanjanju... Milošević je jednostavno želeo predah da zavede neku vrstu vanrednog stanja, tj klasičnu diktaturu... Uostalom, u decembru, tj samo tri meseca kasnije, održani su bili republički parlamentarni, prvi izbori u novijoj našoj istoriji gde nikakve sumnje nije bilo u nijedan glasački listić za razliku od svih kvazidemokratskih izbora pod Slobinom vlašću - a gde je DOS dobio 2,4 miliona, SPS 500 hiljada a SRS 300.000.

Nije sporno da se srpski narod kasnije većinski pokajao i zastideo što se digao te jeseni (prvo glasačkim listićima, onda i telima) na svog tiranina, najvećeg upropastitelja, i van konkurencije najgoreg vladara kojeg je ikada imao, ali ne treba zato ni krivotvoriti činjenicu da je tog septembra, tog oktobra i tog decembra izrazito većinski težio onome što se od jednog evropskog naroda i očekuje da stremi u XXI veku. Pa u kom smo mi samo civilizacijskom autu kada se najviše stidimo i odričemo dva datuma na koje bi u zadnjih 8 decenija trebali biti najviše ponosni - 27. marta i 5. oktobra...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:35 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Mi, kao kolektiv, u svoj smo genetski kod uneli ideju svetske zavere čije smo najveće žrtve, kao da smo proizvod dnevnika Mire Marković.
Srpski kompleks žrtve posledica je kompleksa superiornosti bez realizacije. To je naš kolektivni izgovor za neuspehe i alibi za nečinjenje.
Umesto da pomerimo guzice i uradimo nešto, kukamo o nepravednom svetu. Ako smo dovoljno glasni, imamo utisak da smo nešto važno uradili za sebe.

U suštini, ne bojimo se mi sveta. Bojimo se samih sebe i svoje sklonosti ka zaboravu, pa svakog 24. marta s ogromnom strašću proklinjemo svakog "ko bi da zaboravi naše žrtve".
Bojeći se sebe, koristimo taj datum kako bi ritualno ponavljajući svoj anti-NATO zavet izvršili pročišćenje svojih grešnih misli o tome da ćemo nekada postati punoletni stanovnici Sveta."


Anonimus, znam da ovo nije lako shvatiti, pa ću tebi posebno da objasnim: deo koji si citirao je moje mišljenje o našim kolektivnim osobinama. Možda je tačno, možda nije, ali je moje mišljenje.

Kad tvoj prikan napiše:

molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomažete.


...on je portparol nekog mnoštva, iz konteksta vidimo - naroda, u čije mi ime to govori, pa ja zato konstatujem da je legitimni predstavnik naroda, inače mi ne bi govorio šta tom narodu smem, odnosno ne smem da činim.

Dakle, nije zabranjeno koristiti prvo lice množine, nego sebi u usta ne stavljaš politički stav čitavog naroda...sem ako nisi legitimni predstavnik istog, ili, pak, budala, što je za nijansu, na ovom blogu češći slučaj.
freehand freehand 08:28 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Hajde, ne pravi se toliko naivan, ti kazes da su ovi iz SRS koji se sada zove SNS trebalo da pobede na svim izborma od 2000 naovamo , tako bi narod birao.

SRS pa SNS imali su po pravilu i redovno najviše glasova kao pojedinačna stranka. ŠTa tu nije jasno?
Vladu formira onaj ko sakupi većinu u parlamentu. Šta tu nije jasno?
Ali ste ih vi, savetnici, marketiski vracevi itd. pametnim smicalicama sprecili i omogucili pobedu pokojnom DS-u i SPS-u (koji je preziveo vasu pomoc i sada je fala Bogu dobro sa onima koje ste vi pobedili).

To marketinški stručnjaci rade u celom svetu i po svim pitanjima. Obama je prvi mandat obezbedio internet marketingom. I? Čini li to njegovu pobedu ništavnom? Ili one koji su mu kampanju osmislili i sproveli lopovima?
Zasto? Pa to nije fer jer je narod u stvari zeleo SRS i SNS sve vreme ali ste ih vi pametni savetnici u tome sprecili.

Kao jedinka naroda Srbije molim vas savetnike i marketing vraceve da prestanete da nam pomazete.

Da, pošto ne možete da prežalite što je SRS uopšte odlazio sa vlasti od 2000.
Ili nešto ipak nisam dobro razumeo?
qqriq qqriq 10:38 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Re: Žuti su krivi i dalje!
Na temu sednica skupštine i opozicije – prvi dan rasprave o lexu, 12 uveče, pred kraj sednice – opozicionih poslanika u sali ukupno 6! Čak ih je i Vučić zobg toga zezao. Ostadoše samo oni nesrećnici koji ne stigoše da do tada nešto kažu. I ko onda može da misli da je vajna opozicija bilo šta shvatila, da je spremna da bilo šta uradi?! Pa oni ni jedni druge neće da podrže, svoje kolege, ej, koji treba da govore pred onom naprednjačkom vojskom mašina za aplaudiranje! Koja btw disciplinovano sedi do samog kraja.


Ne pratim, svakako nisam tu sednicu, al verujem da je baš tako bilo.
Nikada ovu i ovakvu srpsku opoziciju nije napustio osećaj moći, bivše moći i svemoći.
Zarobljeni um.
a_olmos a_olmos 11:55 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

E baš to. Oni su jednostavno umislili da su bogom dani, i da je njihovo prirodno pravo da budu vlast. I evo tri godine ne može da im dopre do mozga kako je moguće da im je neko to pravo osporio. I odatle taj stalni stav uvređenosti&povređenosti, onolika ljutnja na Vesnu Pešić, na bele listiće, na sve žive i mrtve koji su se drznuli da pomisle da oni nisu toliko divni i neprikosnoveni kao što su sami ubeđeni da jesu. A takvi su samim svojim postojanjem, apsolutno ništa oni ne treba da rade, pa čak ni da prisustvuju sednicama. A kamoli nešto više!
emsiemsi emsiemsi 12:26 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nebojsa Krstic
Ne smatram da narod nije u stanju da zasere.
Samo uvodjenje republikanskog uredjenja ( sa tri pilara vlasti koje pominjes) i odustajanje od predhodnih oblika demokratije (tzv suveriniteta parlamenta) posledica je cinjenice da su neki narodi zasrali ,a institucije nisu bile sposobne da sprece sttetu.

"Vlada vlada, a Skupština brblja."

Ko ovo nije znao, u moje vreme, u Prvoj beogradskoj, nije mogao da ima ni dvojku iz sociologije.

Нисте лоше ни испали какве глупости су вас учили !
anonymous anonymous 14:51 12.04.2015

Da, mi smo budale

" Mi, kao kolektiv, u svoj smo genetski kod uneli ideju svetske zavere čije smo najveće žrtve, kao da smo proizvod dnevnika Mire Marković.
Srpski kompleks žrtve posledica je kompleksa superiornosti bez realizacije. To je naš kolektivni izgovor za neuspehe i alibi za nečinjenje.
Umesto da pomerimo guzice i uradimo nešto, kukamo o nepravednom svetu. Ako smo dovoljno glasni, imamo utisak da smo nešto važno uradili za sebe.

U suštini, ne bojimo se mi sveta. Bojimo se samih sebe i svoje sklonosti ka zaboravu, pa svakog 24. marta s ogromnom strašću proklinjemo svakog "ko bi da zaboravi naše žrtve".
Bojeći se sebe, koristimo taj datum kako bi ritualno ponavljajući svoj anti-NATO zavet izvršili pročišćenje svojih grešnih misli o tome da ćemo nekada postati punoletni stanovnici Sveta."

Zaboravio sam da naznačim- citirani tekst potpisao je u jednom ranijem blogu baš Krstić, koji uvek piše u prvom licu jednine.

" Oni koji o svom mišljenju pišu u prvom licu množine ili su autentični predstavnici naroda ili su budale "

I ovo je potpisao Krstić.


Šta bi pažljivi čitalac mogao da zaključi :

1.Ja sam budala.

2.Mi smo budale.

3.Mi smo autentični predstavnici naroda. ???




anonymous anonymous 15:24 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!



Dakle, nije zabranjeno koristiti prvo lice množine, nego sebi u usta ne stavljaš politički stav čitavog naroda...sem ako nisi legitimni predstavnik istog, ili, pak, budala, što je za nijansu, na ovom blogu češći slu


Nisam na vreme video pojašnjenje.


Naravno da svako izražava svoje mišljenje.Pa i kada govori " mi " ili piše u trećem licu.

Ne vidim nikakvu razliku između slučaja kada neko govori iz "ja " pa generalizuje stvari u stilu "svi Srbi .... svi Jevreji...svi crnci

ili se izražava kroz " mi " pa kaže mi Srbi ....Mi Jevreji, mi crnci ....


Svaka generalizacija je podjednako pogrešna.Bilo da se radi o " svi mi " ili " svi oni "
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:46 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nisam na vreme video pojašnjenje.

Naravno da svako izražava svoje mišljenje.Pa i kada govori " mi " ili piše u trećem licu.


Nije sve isto.

Kada kažeš, npr, "Srbi su narod sklon samosažaljenju", to je tvrdnja koju čovek pravi na osnovu zbira utisak iz javnog života, iz preovlađujućeg raspoloženja u medijima...ili na konto čitanja Vladimira Dvornikovića.

Kada neko kaže: "Mi glasači mislimo da tvoj blog ne valja"...to je rekao ili onaj koga su svi glasači ovlastili, ili budala. Ili neko ko ima podstanare u glavi.
anonymous anonymous 15:54 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Kada kažeš, npr, "Srbi su narod sklon samosažaljenju", to je tvrdnja koju čovek pravi na osnovu zbira utisak iz javnog života, iz preovlađujućeg raspoloženja u medijima...ili na konto čitanja Vladimira Dvornikovića.



A šta da malo razmisliš o tome šta su predrasude .
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:14 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

anonymous
Kada kažeš, npr, "Srbi su narod sklon samosažaljenju", to je tvrdnja koju čovek pravi na osnovu zbira utisak iz javnog života, iz preovlađujućeg raspoloženja u medijima...ili na konto čitanja Vladimira Dvornikovića.



A šta da malo razmisliš o tome šta su predrasude .

Ti i dalje ne razumeš u čemu je spor.

Tvrdnja: "Srbi su narod sklon samosažaljenju", može biti istinita ili neistinita, ali je legitimno to postaviti kao tezu.

Dočim: "Mi glasači mislimo da tvoj blog ne valja" je tvrdnja koja nesumnjivo govori o mentalnom sklopu onog ko je izgovara.
anonymous anonymous 16:43 12.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!




Ti i dalje ne razumeš u čemu je spor.


Ne razumem, priznajem.

Tvrdnja: "Srbi su narod sklon samosažaljenju", može biti istinita ili neistinita, ali je legitimno to postaviti kao tezu.


Tvrdnja je s one strane istine ili laži. Nedokaziva.

Ali može da se postavi kao teza, slažem se. Kao i sve drugo.

Kao na primer : Sinoć su Marsovci sleteli na Kalemegdan.


Slažem se i da iz navedenih tvrdnji može da se razmišlja i " o mentalnom sklopu onog koji ih izgovara."
krkar krkar 00:21 14.04.2015

Re: Žuti su krivi i dalje!

Nije sporno da se srpski narod kasnije većinski pokajao


Ovo sam citirao bez veze, prvo što mi je palo pod ruku, naravno da nisam dovde došao, mnogo glupo i opširno pišeš.

Ali verovatno bi ova salata od reči trebalo da dokaže da moja tvrdnja nije tačna.

Eno gi živi i Šami i Lučić, i neka su, pa - izvol'te pitajte njih.

Lepo sam vam naveo ko je UKRAO izbore za Koštunicu.
krkar krkar 20:17 11.04.2015

Typo

Treba: DS is for dummies.
emsiemsi emsiemsi 21:37 11.04.2015

Re: Typo

krkar
Treba: DS is for dummies.

Ја сам вам то говорио, но није вредело !
Думмиес аре думмиес !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:58 11.04.2015

ćao Nebo

nisam banovan, Hristos vaskrse. usrkršnja radost Tebi i Tvojoj familiji.

(trebao bi mi isključiti, da ne bude belaja).

topao pozdrav sa Siona.
blogov_kolac blogov_kolac 20:59 11.04.2015

hibridna politika

Iako sam jako davno pročitao "Život i priključenija Ivana Čonkina" od Vladimira Vojinoviča, zauvek mi se urezao lik sovjetskog samoukog naučnika i pronalazača koji je došao na sjajnu ideju da stvori hibrid krompira i paradajza, tako što bi ta novostvorena vrsta pod zemljom bila kao krompir, a iznad kao paradajz, pa bi od nje bilo dvostruke koristi. I uspeo je u tome... problem je samo što mu je u praksi taj hibrid bio pod zemljom kao paradajz, a iznad kao krompir, dakle nešto što je dvostruko beskorisno...

Bojim se da je i DS nakon dubokih analiza i promišljanja došla na sjajnu, izvanrednu ideju da posle gubitka vlasti izgradi sasvim novu stranku koja će biti dinamično operativna kao Đinđić u najboljim danima, a biti popularna i sa širokom podrškom u biračkom telu kao Tadić na svom vrhuncu. I uspeli su stvarno u svojoj nameri (i Đilas, i Pajtić, i Stefanović su to zacrtali kao cilj) da nekako spoje DS iz Đinđićeve i DS iz Tadićeve ere... problem je samo što je ovaj aktuelni politički DS hibrid u praksi preuzeo odijum većinske javnosti i neshvatanja prosečnog srpskog birača koja je obeležila gotovo kompletnu Đinđićevu eru u DS, a inertnost u nedelovanju u odnosu na stvari koje očito ne daju rezultate (ili daju loše) u potpunosti je preuzeta od najgore strane Tadićeve ere...

Vreme je već sada pokazalo da nisu trebali da prave nikakav hibrid ili veštačke protivprirodne eksperimente, već ili da hrabro stanu iza politike sitnih ali kontinuiranih koraka napred u oporavljanju Srbije od katastrofe koja se dogodila 90'ih, a kao neko ko je za dlaku izgubio predsedničke izbore a za parlamentarnu većinu izvisio zbog "izdaje" dotadašnjih koalicionih partnera - ili da budu još hrabriji pa da u Đinđićevskom "sve ili ništa" stilu već od prvog dana nakon gubitka republičke vlasti postanu "ljuta opozicija" u startu svesni da nova vlast sva svoja patriotska obećanja i retoriku kojim je bila došla na vlast može da okači mačku o rep (ili bi doživela brzi kolaps na svim poljima) i zadržali bi bar kredibilitet da se politikom bave zbog politike, a ne samo zbog vlasti. Ako su oni sami došli na genijalnu zamisao da treba da dosledno lustriraju sve svoje najeksponiranije članove iz post 2004 ere (sa izuzetkom onih koji su na lokalu zadržali vlast u BG i Vojvodini), pa još i da demagoški bezdušno pretumbaju većinu odbora iz unutrašnjosti jer im rezultati nisu bili na nivou prestoničkih ili pokrajinskih, onda su javno, jasno i glasno prihvatili krivicu za sve optužbe svojih oponenata (tačnije posipali se pepelom), a sa druge strane preko noći pokopali sve ono što se nakon 1996 gradilo na učvršćavanju DS u biračkom telu Srbije južno od Beograda.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:18 11.04.2015

Re: hibrid

...već od prvog dana nakon gubitka republičke vlasti postanu "ljuta opozicija"

Ovo bi bila odlična stvar da je 2012. pobedio SRS.

Problem je što je pobedio SNS koji je od prvog dana počeo da vodi Tadićevu politiku (dakle dobru politiku, ako se ja pitam).

I to em je Vučiću otvorilo razne horizonte, em je vezao opoziciju u čvor jer im nije dao prostora i razloga da budu "ljuta opozicija".

Iz tog čvora nisu se odvezali ni dan danji (uglavnom zato što niko od tih naduvenih praznih tikvi nije čitao moje tekstove u kojima sam im sve lepo objašnjavao kako da se postave) i jedino do čega su uspeli da dobace jeste da prihvate živkovićevsko-pavićevićevsku bilmezijadu u Skupštini i da definišu ad hominem politiku protiv Vučića pokušavajući da ponove model devedesetih, u čemu im svojski pomažu ideolozi belih listića sa svojim pogledom iz tupog ugla.
G.Cross G.Cross 21:21 11.04.2015

Re: hibridna politika

kontinuiranih koraka napred


Dobar komentar.

Samo ocekivati kontinuitet u Srbiji u kojoj prekjuce videh u jednoj ulici tri table, jedna ispod druge, sa tri razlicita imena iste ulice je malo optimisticki.
angie01 angie01 21:24 11.04.2015

Re: hibrid

Tadićevu politiku


u cemu se sastoji ta politika, ako vec kazes da je dobra...nikako da shvatim, sve otislo u krasni, al je dobra politika,...pa otvori nam oci.




maxooo, vrati se!
freehand freehand 21:37 11.04.2015

Re: hibridna politika

Iako sam jako davno pročitao "Život i priključenija Ivana Čonkina" od Vladimira Vojinoviča, zauvek mi se urezao lik sovjetskog samoukog naučnika i pronalazača koji je došao na sjajnu ideju da stvori hibrid krompira i paradajza, tako što bi ta novostvorena vrsta pod zemljom bila kao krompir, a iznad kao paradajz, pa bi od nje bilo dvostruke koristi. I uspeo je u tome... problem je samo što mu je u praksi taj hibrid bio pod zemljom kao paradajz, a iznad kao krompir, dakle nešto što je dvostruko beskorisno...

Ma jok, nije dobio ništa. Iako je pokušavao sa svim mogućim kombinacijama gnojiva, veliki Kuzma Gladišev. Sem da na kraju postane izdajnik. Ali to tek u trećem delu knjige.
Inače odličan komentar, potpuno se slažem sa opisom događanja u DS.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:50 11.04.2015

Re: hibrid

u cemu se sastoji ta politika, ako vec kazes da je dobra...nikako da shvatim, sve otislo u krasni, al je dobra politika,...pa otvori nam oci.

Pa to je politika smanjivanja političkih animoziteta u Srbiji, pristupanja evroatlanskim integracijama, uz očuvanje dobrih odnosa sa Rusijom, Kinom i Trećim svetom. To je politika mirnog rešavanja kosovskog problema dijalogom i pokušaj da se izvuče maksimum za Srbe sa KiM.

To je, naime, Tadićeva politika, Vučić je preuzeo sve osim prve navedene tačke,što mu je greška, a on verovatno misli da nije.
angie01 angie01 22:17 11.04.2015

Re: hibrid



hvala na odgovoru,

al, izvini, fale jos samo gladna deca Afrike i mir u svetu, pa ko svaka mis.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 11.04.2015

Re: hibrid

hvala na odgovoru,

al, izvini, fale jos samo gladna deca Afrike i mir u svetu, pa ko svaka mis.


Mir u svetu je plemenita i važna ideja, ali to je neshvatljivo praznoglavcima i cinicima.
angie01 angie01 22:56 11.04.2015

Re: hibrid

Mir u svetu je plemenita i važna ideja


sad ne znam da l treba da to objasnjavam da nije to sporno, jer je ocigledno,....al me svakako mrzi.
urbana_gerila urbana_gerila 23:01 11.04.2015

Re: hibrid

angie01


hvala na odgovoru,

al, izvini, fale jos samo gladna deca Afrike i mir u svetu, pa ko svaka mis.


ne, bre, endžika, fali još samo savetnik sa iskustvom.
anonymous anonymous 23:03 11.04.2015

za mir u svetu ...

a šta ti o tome znaš, Krstiću ?
qqriq qqriq 23:08 11.04.2015

Re: hibrid

Mir u svetu je plemenita i važna ideja, ali to je neshvatljivo praznoglavcima i cinicima.


Mister Universum Talking?

anonymous anonymous 23:09 11.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Re: hibrid
hvala na odgovoru,

al, izvini, fale jos samo gladna deca Afrike i mir u svetu, pa ko svaka mis.


Mir u svetu je plemenita i važna ideja, ali to je neshvatljivo praznoglavcima i cinicima.

za mir u svetu ...
a šta ti o tome znaš, Krstiću ?


Ko ga remeti ?

Da li su Srbi napali Amere, ili su možda Rusi okupirali Kolorado,ili su Suniti srušili prezviterijansku crkvu u Mičigenu ?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:36 11.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Da li su Srbi napali Amere, ili su možda Rusi okupirali Kolorado

Nisu Kolorado, ali jesu Gruziju, otcepivši Južnu Osetiju...i jesu Ukrajinu, otcepivši Krim i još par oblasti.
freehand freehand 23:48 11.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
Da li su Srbi napali Amere, ili su možda Rusi okupirali Kolorado

Nisu Kolorado, ali jesu Gruziju, otcepivši Južnu Osetiju...i jesu Ukrajinu, otcepivši Krim i još par oblasti.

Ko je napao Ukrajinu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:09 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Ko je napao Ukrajinu?

Ma niko. Ukrajina je napala samu sebe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:11 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Бемлига, Крим је руски као што је Република Српска српска, а Косово албанско... Тако некако иде мантра. Ко хоће да мантра.
anonymous anonymous 00:13 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
00:36 12.04.2015 / *novo
Re: za mir u svetu ...
Da li su Srbi napali Amere, ili su možda Rusi okupirali Kolorado

Nisu Kolorado, ali jesu Gruziju, otcepivši Južnu Osetiju...i jesu Ukrajinu, otcepivši Krim i još par oblasti.

freehand
00:48 12.04.2015 / *novo
Re: za mir u svetu ...
Nebojsa Krstic
Da li su Srbi napali Amere, ili su možda Rusi okupirali Kolorado

Nisu Kolorado, ali jesu Gruziju, otcepivši Južnu Osetiju...i jesu Ukrajinu, otcepivši Krim i još par oblasti.

Ko je napao Ukrajinu?


Erazmo Roterdamski :

" Kada osete da im autoritet slabi usled predugog trajanja mirnog stanja i udruživanja njihovih podanika,

vladarima preostaje da počine mnoštvo nečasnih dela, da se , na djavolski način, potajno dogovaraju sa drugim vladarima, i,

kada nadju izgovor,izazove se rat,da bi se pomoću nesloge razdvojli svi koji su nekada živeli blisko povezani, i ,

da bi se zahvaljujući neobuzdanom autoritetu koji naredjuje rat, nesrećni narodi opljačkali"


Ej, to je znao Erazmo.U ono vreme A vi ? ......


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:15 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Predrag Brajovic
Бемлига, Крим је руски као што је Република Српска српска, а Косово албанско... Тако некако иде мантра. Ко хоће да мантра.

To je sad već druga tema, šta je čije i ko ima pravo na odcepljenje.

I tačno je, ako ima Krim, ima i Kosovo.
anonymous anonymous 00:21 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
01:09 12.04.2015
Re: za mir u svetu ...
Ko je napao Ukrajinu?

Ma niko. Ukrajina je napala samu sebe.


Da , baš tako.

Zahvaljujući plaćenicima koji su plaćeni da je rasture od strane istih onih koji su finansirali i naš Otpor.

Canvas bi mogao malo više da ti objasni kako se to radi.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:28 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
Predrag Brajovic
Бемлига, Крим је руски као што је Република Српска српска, а Косово албанско... Тако некако иде мантра. Ко хоће да мантра.

To je sad već druga tema, šta je čije i ko ima pravo na odcepljenje.

Ово ми тек није јасно: што бих ја спречавао неког да се од мене отцепи?! По којој логици? Да га терам да живи са мном? Па ми, од ЦГ отцепљења, имамо само економске бенефите, они су нам сјајно извозно тржиште. А и они срећни.

Мислим -- кад се отцепиш -- нећеш ти да одеш на Марс, него си и даље ту, међу комшијама од пре. Једино ако се ложиш да лупаш чврге некоме, има да га силиш да остане с тобом, то је та нека логика насилног брака.

Мислим, ово је животни резон.
А да је он тачан, показује једна етничка мапа из 1931, која је предсказивала будућност:



И све се одиграло баш као на мапи...
freehand freehand 00:32 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
Ko je napao Ukrajinu?

Ma niko. Ukrajina je napala samu sebe.

Pa ne baš. Možda ako pitaš Viktoriju Nuland i Džona Brenana - iz Kijeva bi ti potvrdili tu tvoju tezu. Gore sam na jednom mestu DR.M-u citirao reči šefa francuske vojne obaveštajne službe, pogledaj to. A sve što nije medij pod kontrolom ili sponzorstvom SAD i CIA kaže da je u Ukrajini izveden državni udar planiran i sponzorisan upravo od američke vlade.
Što se Krima i Kosova tiče - da potpuno prenebregnemo istorijske razloge i argumente - valjalo bi postaviti dva pitanja: prvo je - otkud su i na koji način Amerikanci došli na Kosovo? Drugo je pitanje otkud u Srbiji iko to postavlja na taj način: ako Krim onda Kosovo. Upravo je suprotno: ako Kosovo onda Krim. Jer je Međunarodna zajednica, bombardujući, razarajući i ubijajući napravila presedan u Evropi izvodeći agresiju uz mnoštvo ratnih zločina i cepajući suverenu državu.
Sa stanovišta Srnije je, valjda, ionako svejedno dok postoje ozbiljni ljudi koji ovo pitanje tumače tako kako ga ti tumačiš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:07 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Pa ne baš. Možda ako pitaš Viktoriju Nuland i Džordža Teneta - iz Kijeva bi ti potvrdili tu tvoju tezu.

Ako naleti Omega, on će verovatno nabrojati mnoge autore i mislioce koji će potkrepiti tvoju tezu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:09 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Ово ми тек није јасно: што бих ја спречавао неког да се од мене отцепи?!

Ti i ne moraš da sprečavaš, ali država je nešto sasvim drugo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:16 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
Ово ми тек није јасно: што бих ја спречавао неког да се од мене отцепи?!

Ti i ne moraš da sprečavaš, ali država je nešto sasvim drugo.

Која држава?
Каква држава?


Од добре државе се нико не отцепљује, ваљда, има та нека логика?
Ја се, рецимо, не бих отцепио од Немачке. Или Швајцарске. Од Грчке већ бих. И од Србије.

Који ђаво да човек буде везан за неку крш државу, коју не доживљава као своју, нити она њега? Боље да направи своју крш државу, да се иживи, а не да трипује, стално, да је малтретиран.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:34 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Који ђаво да човек буде везан за неку крш државу, коју не доживљава као своју, нити она њега? Боље да направи своју крш државу, да се иживи, а не да трипује, стално, да је малтретиран.

Srbija je prepuna neiživljenih. Ako mene pitaš, oni ne bi mogli da se odcepljuju, a mogli bi da se iživljavaju u Sremskoj Mitrovici ili Padinskoj Skeli koliko im volja.
urbana_gerila urbana_gerila 01:44 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Ово ми тек није јасно: што бих ја спречавао неког да се од мене отцепи?!

Ti i ne moraš da sprečavaš, ali država je nešto sasvim drugo.

Која држава?
Каква држава?


Од добре државе се нико не отцепљује, ваљда, има та нека логика?
Ја се, рецимо, не бих отцепио од Немачке. Или Швајцарске. Од Грчке већ бих. И од Србије.

Који ђаво да човек буде везан за неку крш државу, коју не доживљава као своју, нити она њега? Боље да направи своју крш државу, да се иживи, а не да трипује, стално, да је малтретиран.


a od crne gore, brajoviću?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:40 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Predrag Brajovic
Бемлига, Крим је руски као што је Република Српска српска, а Косово албанско... Тако некако иде мантра. Ко хоће да мантра.


A i Rusija nije bila u ratu. Zvuči poznato

I oni uniformisani likovi bez oznaka, i sa čarapama na glavama, što su posle bili redari na referendumu, a pre toga se materijalizovali na neobeležim tenkovima, i sa teškim naoružanjem u rukama, su verovatno bili neki ruski Arkanovci ili Martićevci.
freehand freehand 08:18 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
Pa ne baš. Možda ako pitaš Viktoriju Nuland i Džordža Teneta - iz Kijeva bi ti potvrdili tu tvoju tezu.

Ako naleti Omega, on će verovatno nabrojati mnoge autore i mislioce koji će potkrepiti tvoju tezu.

Može BBC NEWS?

Ukraine crisis: Transcript of leaked Nuland-Pyatt call

KLIK

Ok je Drang nach Osten za sve ljubitelje, ali bez obzira na čuveni "Omega" argument koji si tako lako i efikasno upotrebio a koji dosta govori o nivou razmišljanja i shvatanja a bogami i obaveštenosti.
To što si pre 40 godina zauzeo stranu ne znači da se svet nije menjao, nego da si ti malo skoreo u mišljenju.
freehand freehand 08:23 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Од добре државе се нико не отцепљује, ваљда, има та нека логика?

Albanci su Kosovo hteli da odvoje od osmanske imperije, kraljevine Srbije, kraljevine SHS, kraljevine Jugoslavije, FNRJ, SFRJ u periodima sovjetskog komunizma, liberalnog socijalizma, samoupravljanja, posttitovske Jugoslavije, Jugoslavije Ante Markovića, Jugoslavije Slobe Miloševića, SRbije i Crne Gore, Srbije same.
Koju državu znaš da je odobrila i podržala otcepljenje svoje teritorije koju je izvela jedna etnička grupa?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:48 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

freehand
Koju državu znaš da je odobrila i podržala otcepljenje svoje teritorije koju je izvela jedna etnička grupa?

Па Африка је пуна земаља насталих отцепљењем од матице, не сваки пут уз ратове и крви, потом ми смо подржали ЦГ отцепљење, Чеси и Словаци себе једни од других су отцепили, британска држава је хтела да подржи отцепљење Шкотске...

Ето, довољно, примера. За оног ко хоће да их види.

Не, него шта -- требало је да побијемо Црногорце што хоће да се отцепе од нас Срба?
Или да насилно поправославимо све Хрвате?
freehand freehand 10:31 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Па Африка је пуна земаља насталих отцепљењем од матице, не сваки пут уз ратове и крви,

Koja, na primer, se otcepila bez krvi? Da ne uzimamo u obzir kako su te države inače nastajale, dogovorom kolonijalnih sila i kako su granice crtane, olovkom i lenjirom.

потом ми смо подржали ЦГ отцепљење

Ne znam ko ste vi, ali Crba Gora se nije otcepila, nego je voljom građana izraženom na referendumu uz veliku pomoć međunarodne zajednice, izašla iz države koja se zvala Srbija i Crna Gora i u kojoj je punopravno nosila deo suverenosti. Isto se desilo i sa Čehoslovačkom, koju su tvorila dva naroda bez međusobnih istorijskih mržnji i raspri i bez velikih teritorijalnih problema.

Британска држава је хтела да подржи отцепљење Шкотске...

Misliš engleska država i britanska kruna? Neuporediva je situacija sa Kosovom, ni po kom osnovu.

Не, него шта -- требало је да побијемо Црногорце што хоће да се отцепе?
Или да насилно поправославимо све Хрвате?

Ne znam šta je trebalo da vi radite. sreća je što vam nije data prilika. naročito da popravoslavljate.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:49 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

freehand
... izašla iz države koja se zvala Srbija i Crna Gora i u kojoj je punopravno nosila deo suverenosti.

:))))

Па и Косово је пуноправно носило део суверености у држави која се звала СРЈ!
freehand freehand 10:51 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Predrag Brajovic
freehand
... izašla iz države koja se zvala Srbija i Crna Gora i u kojoj je punopravno nosila deo suverenosti.

:))))

Па и Косово је пуноправно носило део суверености у држави која се звала СРЈ!

Brajoviću, izgleda da o SFRJ imaš manje pojma nego o Africi. Ne lupaj.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:03 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

freehand
Brajoviću, izgleda da o SFRJ imaš manje pojma nego o Africi. Ne lupaj.

Ох?
Него, пусти ти то -- знаш као ми је занимљиво да се с тобом надјебавам, све сам у криву, призанјем, за вјек вјекова -- али ме ово сада фасцинира:

"Nećemo dozvoliti da uruše vojsku"

Него, ко ово неће коме да дозволи, ништа ми није јасно?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana