Društvo| Filozofija| Region| Zdravlje| Život

Viši nivoi niže svesti

Milan Novković RSS / 19.04.2015. u 13:49

VisiNivoi.18097.jpgDok oni profesionalniji i ozbijniji od nas priučenih instant mudraca iz virtuelnih prostora značajno klimaju glavom u razumevanju više istine obrazaca tipa gde Rusija daje Grčkoj unapred 5 milijardi dolara od buduće zarade od još južnijeg toka, koji će sad da ide preko Turske, Grčke, Makedonije i Srbije do Centralne Evrope, da bi Grčka otplatila deo duga gde je i IMF jedan od većih primalaca, kako bi IMF mogao, uz US ubeđivanje, da da novac Ukrajini koja je slupana poslednjih N meseci, a ona mora da ga da Rusiji pošto se Rusi nešto navili da im stvarno isključe gas, .... e, dok oni o tome razmišljaju, i dok Slavoj Ž., pored Isaiah Berlinovog razumevanja među kulturama, kao ulitmativnog „sredstva" kako se u multiculti sredini dođe do crte u pesku, pa moralnog partikularizma gde koristimo „force" da tu liniju privremeno pomerimo, u nezgodnim situacijama, pošto nemamo ni vremena ni znanja za kontekstualnu analizu i obrasce šire namene, dok Slavoj Ž., dakle, uvodi i pojam „borbe", što je isto „force" plus džedajština, borbe kao leka protiv letargije dominantne kulture u mešanoj sredini sa kotradikcijama, tj dok on „...apeluje na Zapad da insistira na nasljeđu Prosvjetiteljstva, i njegovim univerzalnim vrijednostima. Tvrdi da je istinska suverenost moguća jedino kroz obnavljanje Ljevice...", dok svi oni to rade ja sam isterao ženu i sina iz kuće pošto je to za sinovljevo dobro, a ja moram da radim pa da mi ne smetaju, i čim su oni otišli ja sam počeo da se pripremam za posao tako što sam napisao ovaj blog, a pre toga tako što sam prvo skoknuo da čalabrcnem nešto i opustošio frižider pošto sam primetio da mi se lice zagreje kako zbog dijete uđem u ketonsku fazu, a ne bih trebao previše u njoj da se zadržavam pošto u opštem smislu nije zdravo, a i može štitna žlezda da mi prebaci u nižu brzinu pa da završim sa ozbiljnijim problemom.

Atačmenti



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 13:52 19.04.2015

Pripreme

a ja moram da radim pa da mi ne smetaju, i čim su oni otišli ja sam počeo da se pripremam za posao tako što sam napisao ovaj blog, a pre toga tako što sam prvo skoknuo da čalabrcnem nešto i opustošio frižider

su uvek najvažnije.
Milan Novković Milan Novković 15:29 19.04.2015

Re: Pripreme

niccolo
a ja moram da radim pa da mi ne smetaju, i čim su oni otišli ja sam počeo da se pripremam za posao tako što sam napisao ovaj blog, a pre toga tako što sam prvo skoknuo da čalabrcnem nešto i opustošio frižider

su uvek najvažnije.

Pa pripreme za pripreme, ... a sve to treba ljudski odraditi
princi princi 14:28 19.04.2015

Čitav dan merkam

ovaj članak. Izgleda svima neprijatno osim Bernankeu, :). Da je ovako nešto uradio Velja ili Palma, rekli bi vidi ga što je alav. Ali kad uradi profa s Prinstona ili Šikago skul ov ekonomiks, onda samo kašljucnu.
Milan Novković Milan Novković 15:34 19.04.2015

Re: Čitav dan merkam

Izgleda svima neprijatno osim Bernankeu, :). Da je ovako nešto uradio Velja ili Palma, rekli bi vidi ga što je alav. Ali kad uradi profa s Prinstona ili Šikago skul ov ekonomiks, onda samo kašljucnu.

Problem pametnih ljudi sa kapiranjem kompleksnih sistema i organizacione fenomenologije je sličan problemu verovanja u perpetuum-mobile, recimo.

Na kraju se svodi na problem neverice u sopstvenu prolaznost.

A na kraju se sve svodi na veru u višu istinu iza fronta do kog smo dobacili - neka forma religioznosti, u stvari.
princi princi 16:00 19.04.2015

Re: Čitav dan merkam

A na kraju se sve svodi na veru u višu istinu iza fronta do kog smo dobacili - neka forma religioznosti, u stvari.


Da, ljudi su sopstvenoj gramzivosti, alavosti, nezasitosti, seljakluku, neiživljenosti i, u osnovi, prostaštvu u stanju da daju svakakva imena, neretko i religioznost. Toga sam se u proteklih par nedelja ni kriv ni dužan dosta naslušao, :).
freehand freehand 16:08 19.04.2015

Re: Čitav dan merkam

A na kraju se sve svodi na veru u višu istinu iza fronta do kog smo dobacili - neka forma religioznosti, u stvari.

Sve je to večita borba između glave i guzice. Glava kaže "Nenene!" A guzica kaže "Kome pričaš glupa glavo kad su na tebi uši?" gnezdeći se među kalorijama u frižideru.
Milan Novković Milan Novković 19:24 19.04.2015

Re: Čitav dan merkam

borba između glave i guzice

Misliš borba između nivoa svesti, pre nego što se udruže
princi princi 19:35 19.04.2015

Re: Čitav dan merkam

Sve je to večita borba između glave i guzice.

Pazi kad nije čak ni guzica u pitanju (ali verovatno jesu hormoni). I u tekstu piše, on bi imao sasvim dovoljno od svih mogućih angažmana. Nego sama ta potreba da se bude važan, da te neko nešto pitaš, da okrećeš telefone u 3 ujutru, taj buzz, adrenaline rush.
emsiemsi emsiemsi 19:37 19.04.2015

Re: Čitav dan merkam

princi
ovaj članak. Izgleda svima neprijatno osim Bernankeu, :). Da je ovako nešto uradio Velja ili Palma, rekli bi vidi ga što je alav. Ali kad uradi profa s Prinstona ili Šikago skul ov ekonomiks, onda samo kašljucnu.

Ајде, сажваћи за нас тај чланак --- дај (свој) сиже !
emsiemsi emsiemsi 19:41 19.04.2015

Re: Čitav dan merkam

princi
A na kraju se sve svodi na veru u višu istinu iza fronta do kog smo dobacili - neka forma religioznosti, u stvari.


Da, ljudi su sopstvenoj gramzivosti, alavosti, nezasitosti, seljakluku, neiživljenosti i, u osnovi, prostaštvu u stanju da daju svakakva imena, neretko i religioznost. Toga sam se u proteklih par nedelja ni kriv ni dužan dosta naslušao, :).

Да !
Данас пре подне, седео сам у друштву једног хиландарског монаха који је причао разноразно.
Но, више од онога што је причао је говорило оно што није причао, односно, више је говорио сам начин како је причао --- супротност свему овоме што си ти побројао.
Милина.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:32 20.04.2015

Re: Čitav dan merkam

Da, ljudi su sopstvenoj gramzivosti, alavosti, nezasitosti, seljakluku, neiživljenosti i, u osnovi, prostaštvu u stanju da daju svakakva imena, neretko i religioznost. Toga sam se u proteklih par nedelja ni kriv ni dužan dosta naslušao, :).


pa, nismo ti mi krivi kada si se upetljao da lečiš protestante i hyper-Age post-Christianity casualties.

...deder, ne budimo grubi iako smo Srbi. ja baš organizujem grupu egipatske koptske Crkve iz Londona, a oni ljudi: skromni, imućni, školovani, uglađeni, vedri, gospodstveni, egzistencijalno mudri, duhovni... ono jedina slabost je što su pobegli još od Nasera pa nisu živeli, kao mi Srbi, u komunjarskom sistemu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 20.04.2015

Re: Čitav dan merkam

emsiemsi

Да !
Данас пре подне, седео сам у друштву једног хиландарског монаха који је причао разноразно.
Но, више од онога што је причао је говорило оно што није причао, односно, више је говорио сам начин како је причао --- супротност свему овоме што си ти побројао.
Милина.


ja sreo isto Hilandarce, sada za Pashu, malog Kirila i nekog mlađeg monaha toplog pogleda, možda baš tog istog. nešto mi se Vukić iz Dobročinstva ulagivao podno Golgote - pošto sam im ušao dobrano u šesnaesterac jer su moje ture povoljnije za 300-500 dolara nego Vukićeve: kao ja sam oduvek voleo Jevreje, tralala, onda ja okrenem leđa a on me ogovara iza leđa da sam ovakav i onakav, judeizator, kapitalista, Zapadnjak, racionalista...
blogovatelj blogovatelj 14:26 20.04.2015

Re: Čitav dan merkam

Данас пре подне, седео сам у друштву једног хиландарског монаха који је причао разноразно.


Mora da je bilo dobro zezanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:31 20.04.2015

little treachery

što ne bilo, šta, oni nisu ljudi?


mariopan mariopan 14:33 19.04.2015

..



Ја исто урадила јуче ( истерала сина, и то је за његово добро, треба да ради) ...и онда утаманила озбиљан ручак ( супица+ мусака од тиквица)... припреме су најважније....

....зато сам сад слободна и у хоризонтали, читам. Тренутно читам " Огромни микрокосмоси" Александра Гаталице, и по наслову твог блога понадам се да сам баш у теми ( стопосто нека магична тема)?

Добро, донекле и јесам, бар онај део око истеривања потомства за његово добро, клопе и фрижидера?
urbana_gerila urbana_gerila 14:40 19.04.2015

Re: ..

mariopan

и онда утаманила озбиљан ручак ( супица+ мусака од тиквица)


mariopankadraga, zauvek ću te voleti, ali mora te ostavim: musaka od tikvica - ne postoji!
mariopan mariopan 15:10 19.04.2015

Re: ..

urbana_gerila
mariopan

и онда утаманила озбиљан ручак ( супица+ мусака од тиквица)


mariopankadraga, zauvek ću te voleti, ali mora te ostavim: musaka od tikvica - ne postoji!


Наравно да не постоји, баш то ти кажем - .....била је ....
urbana_gerila urbana_gerila 18:07 19.04.2015

Re: ..

mariopan
urbana_gerila
mariopan

и онда утаманила озбиљан ручак ( супица+ мусака од тиквица)


mariopankadraga, zauvek ću te voleti, ali mora te ostavim: musaka od tikvica - ne postoji!


Наравно да не постоји, баш то ти кажем - .....била је ....




hajkula1 hajkula1 23:06 19.04.2015

Re: ..

urbana_gerila
mariopan

и онда утаманила озбиљан ручак ( супица+ мусака од тиквица)


mariopankadraga, zauvek ću te voleti, ali mora te ostavim: musaka od tikvica - ne postoji!



Punjene tikvice? Volim. Ali zbog onih koji su izabrali da odvajaju, ekonomične domaćice smislile su trik - rendane ili sečene na kolutiće, pa složene kao svaka musaka; s kiselim mlekom, prste da poližeš.
Probirači su porasli, tikvice vole isključivo pohovane.
Mariopan, baš me nađe




Nivoi, svest, voda, svest

Na temama BNV, puno puta sam ukazivala na problem podzemnih voda.


http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Podzemni-prolaz-izmedju-Balkanske-i-Terazija-potonuo-u-misterioznu-vodu.lt.html
mariopan mariopan 13:30 20.04.2015

Re: ..

urbana_gerila
mariopan
urbana_gerila
mariopan

и онда утаманила озбиљан ручак ( супица+ мусака од тиквица)


mariopankadraga, zauvek ću te voleti, ali mora te ostavim: musaka od tikvica - ne postoji!


Наравно да не постоји, баш то ти кажем - .....била је ....







А где си ти витеже да ме синоћ одбраниш, док сам ти објашњавала како више нема мусаке од тиквица - дешавао ми се разбојнички упад у стан. Морала сам лично да избацим уљеза. Срећом да сам имала снаге ( и добрих комшија) не бих ти могла данас доказати то за мусаку.

Можда поподне напишем блог ( тешко са овог пипкавог сокоћала) ....потрудићу се....


Еее, ни удварачи више нису к'о што су били.
hajkula1 hajkula1 13:54 20.04.2015

Re: ..

mariopan


А где си ти витеже да ме синоћ одбраниш, док сам ти објашњавала како више нема мусаке од тиквица - дешавао ми се разбојнички упад у стан. Морала сам лично да избацим уљеза. Срећом да сам имала снаге ( и добрих комшија) не бих ти могла данас доказати то за мусаку.

Можда поподне напишем блог ( тешко са овог пипкавог сокоћала) ....потрудићу се....


Еее, ни удварачи више нису к'о што су били.






Upravo mi menjaju ulazna vrata.
Sigurna sam da nije udvarač.
Prespavala.
Nije uspeo da uđe, samo je zeznuo bravu, pa ujutru nisam mogla da otključam, pogledam malo bolje, vidim ogrebotine. (Drvena vrata koja smo planirali da zamenimo.)
Doduše, to se desilo noću ponedeljak na utorak.
Prethodno, nekoliko noći skoro da nisam spavala; znaš već, neradni dani za Uskrs, isčekivanje, sin stigao u ponedeljak pa smo zujali, imali goste i kad sam ih sve razjurila, malo rasklonila, komirala sam se...



Znači, da nabavim dobrog psa ili muža...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:57 20.04.2015

Re: ..

jebeš kera, dobar muž je konza, a i ume s bejzbolkom.
mariopan mariopan 15:30 20.04.2015

Re: ..

Srđan Fuchs
jebeš kera, dobar muž je konza, a i ume s bejzbolkom.

'Де има такав муж јави ми одма' се удајем.
mariopan mariopan 15:31 20.04.2015

Re: ..

@ хајкула

Значи и ти......?
49 41 49 41 14:50 19.04.2015

Jel' mogu i Ja

( супица+ мусака од тиквица)... припреме су најважније...

Posle cu u Perlez, kod Melanije na strudlu od maka.
mariopan mariopan 15:15 19.04.2015

Re: Jel' mogu i Ja

49 41
( супица+ мусака од тиквица)... припреме су најважније...

Posle cu u Perlez, kod Melanije na strudlu od maka.

Па ти си нам овде у Србији? Ц,ц,ц..и не кажеш?

Истроловасмо тему домаћину, нико да се до'вати светских тема које је окрзнуо, сви се 'ватају кашике?
Milan Novković Milan Novković 15:28 19.04.2015

Re: Jel' mogu i Ja

Истроловасмо тему домаћину, нико да се до'вати светских тема које је окрзнуо, сви се 'ватају кашике?

Tema su nivoi svesti!

A posle jutarnjeg čitanja Špigletovog intervjua sa Žižekom moj nivo za rad na evropskoj letargiji je samo lenjo otvorio oči, dok je podsistem za hranjenje jurnuo u akciju
milisav68 milisav68 15:29 19.04.2015

Re: Jel' mogu i Ja

mariopan
Истроловасмо тему домаћину, нико да се до'вати светских тема које је окрзнуо, сви се 'ватају кашике?

Pa ne može da se misli na prazan stomak.
mariopan mariopan 15:38 19.04.2015

Re: Jel' mogu i Ja

Milan Novković
Истроловасмо тему домаћину, нико да се до'вати светских тема које је окрзнуо, сви се 'ватају кашике?

Tema su nivoi svesti!

A posle jutarnjeg čitanja Špigletovog intervjua sa Žižekom moj nivo za rad na evropskoj letargiji je samo lenjo otvorio oči, dok je podsistem za hranjenje jurnuo u akciju

Ја увек слушам тај подсистем, све ми каже шта ми треба и никад ме није зезнуо.
Milan Novković Milan Novković 19:38 19.04.2015

Re: Jel' mogu i Ja

Pa ne može da se misli na prazan stomak.

Dok ima nas sa "visokim" standardima kojima stomak nikad dovoljno pun da bi mislili na zadovoljavajućoj visini
nsarski nsarski 16:07 19.04.2015

Ceo blog - jedna recenica!

Imam potpuno i neuravnotezeno postovanje za ovakve nastupe, Milance! Dodirnuo si sve aspekte postojanja, zivota, pitanja kosmosa, stasmosa i kakosmosa bez stavljanja tacke usput.
Jer, sve je to povezano dragi moj. Jedna recenica kao kod Markesa. 'Nuf said.

Jedino onaj Slavuj Z - ne valja na prazan stomak, a i ovako. On ti je komunjarski mudrac kao Azem Vlasi, samo sto je Slovenac. Zajebi te podle likove. Teraju na cesta praznjenja, a to smeta radu i koncentraciji.
Ostalo se slazem s tobom. 100 posto.
Zivot je reka!
Milan Novković Milan Novković 16:56 19.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

nsarski
...sve je to povezano dragi moj....Zivot je reka!

"Eto vidiš", da pozajmim poklič komšije mog dobrog druga Đoke koji je i pored doktorata u matematičkoj logici uspevao da prepusti kormilo emocijama kako mu komšija ovako "zaokruži" argument, do te mere da je počeo komšiji neprimetno da kontrira šta god da je komšija započinjao, a ja ovde potežem ne zbog toga nego zato što sam em hteo da počnem naslov sa "Sve teče [pa neki geometrijski obrasci, ali nikako lepo da mi se slože]", pa zato što su mi poslednje rečenice u diskusiji malopre, pre nego što sam pročitao tvoj komentar, opet dole u kuhinji, slučalno bile oko Markesa gde je žena počela sa nekim kukanjem kako se sve više smanjuje, a ja kako me čeka jabuka u dnu bašte, dok deca i potencijalni zet prave simpatičnu buku, ali ništa ne kapiraju pošto niko još uvek nije pročitao Markesa
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:31 19.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

dok deca i potencijalni zet prave simpatičnu buku,


Ako treba neki model dvocevke da preporučim, za privodjenje zeta k poslovniku, samo reci.

Svejedno, i ja sam sa detetom isteran na igralište, imam još dva minuta taman za ovaj komentar: žena sprema intervju za posao za sutra. Lista neke debele knjige o virusima, opis posla nisam uspeo da shvatim, sem da isto ima neke veze za laser trapping-om, i da je u pitanju startap firmica koja se bavi dizajnom dijagnostičke opreme, a kakve ovde niču kao pečurke posle kiše. Ali svakako je bolje nego posao za koji je prethodno aplicirala, u CDC-u, gde joj je u opisu posla bilo da "odma" putuje u Gvineju i pridruži se naporu u borbi protiv ebole. Srećom pa je ta državna administrcija spora, dok joj odgovore da li je primljena ili ne, a još nisu, ebola će već biti eliminisana, uglavnom naporima lokanih vlasti da održe karantin, mada će je verovatno naslediti još crnja neka čuma.

freehand freehand 17:52 19.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

Zivot je reka!

Kažu da je i Veliki Šeki jednom zaključio "Život je veka!", i eto od tada se vodi nepomirljiva borba dve struje od kojih prva tvrdi da je mislio da je život zeka, a druga da je potpuno neupitno da je govorio o reci.
Milan Novković Milan Novković 19:26 19.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

sa detetom isteran na igralište

Čim ti dete dobaci do Jave od 90 kubika ti si car - ja ću tako sa unucima
emsiemsi emsiemsi 19:43 19.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

nsarski
Imam potpuno i neuravnotezeno postovanje za ovakve nastupe, Milance! Dodirnuo si sve aspekte postojanja, zivota, pitanja kosmosa, stasmosa i kakosmosa bez stavljanja tacke usput.
Jer, sve je to povezano dragi moj. Jedna recenica kao kod Markesa. 'Nuf said.

Jedino onaj Slavuj Z - ne valja na prazan stomak, a i ovako. On ti je komunjarski mudrac kao Azem Vlasi, samo sto je Slovenac. Zajebi te podle likove. Teraju na cesta praznjenja, a to smeta radu i koncentraciji.
Ostalo se slazem s tobom. 100 posto.
Zivot je reka!

Једино секс није поменуо !
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 19.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

Milan Novković
sa detetom isteran na igralište

Čim ti dete dobaci do Jave od 90 kubika ti si car - ja ću tako sa unucima


To pod uslovom da preživi(mo) ovu fazu penjanja na sve živo, i skakanja slash padanja sa istog.

A ima vrlo interesantan love-hate odnos prema bicikli. Mi joj kupili onaj mali, balancing bajs još prošle godine, morao sam malo da ga "podesim" za njen uzrast, ali svejedno, u isto vreme i hoće i neće na taj bicikl. Ako je stavim na sedište, krene da urla, ako je skinem, urla još jače. Ako uzmem bajs pod mišku, da ga nosim, to da me tera do Strazbura. Na kraju nadjemo kompromis tako što ja gurram jednu ručku na volanu, ona gura drugu i hoda pored bicikle. E tako može polumaraton ako treba (otpadoše mi ledja u tom položaju do igrališta i nazad).
ivana23 ivana23 20:09 19.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

srdjan.pajic

A ima vrlo interesantan love-hate odnos prema bicikli. Mi joj kupili onaj mali, balancing bajs još prošle godine, morao sam malo da ga "podesim" za njen uzrast, ali svejedno, u isto vreme i hoće i neće na taj bicikl. Ako je stavim na sedište, krene da urla, ako je skinem, urla još jače. Ako uzmem bajs pod mišku, da ga nosim, to da me tera do Strazbura. Na kraju nadjemo kompromis tako što ja gurram jednu ručku na volanu, ona gura drugu i hoda pored bicikle. E tako može polumaraton ako treba (otpadoše mi ledja u tom položaju do igrališta i nazad).




Sto niste kupili ovakav sa ruckom za roditelje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:57 20.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

ivana23


Sto niste kupili ovakav sa ruckom za roditelje?


Kakva kompleksna platforma, i mere zaštite, sa ovim dete može da nauči sve, osim da vozi bicikl. Ma, mi vid'li ovde po komšiluku, deca već sa 2 godine šibaju te malecne bajseve bez pedala, smem da tvrdim da kao što se radjaju sa znanjem plivanja, tako se radjaju i sa biciklističkim veštinama. Onda im daju one tricikle, pa bicikle sa pomoćnim točkovima, i deca zaborave. Pa tek kad skinu te točkove pozadi, imaju priliku da krenu ponovo da uče da voze. Kod ove naše male to malo teže ide, izgleda. Evo je njena sprava:



Možda bih mogao da nabudžim neku ručku, ali cenim da uskoro neće trebati.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:28 20.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

Наше комшије су веома рано навадили свог клинца на такав бицикл без педала и клинац је убрзо возио прави бицикл без икакве помоћи. У то време још увек није био проговорио.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:45 20.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

marco_de.manccini
Наше комшије су веома рано навадили свог клинца на такав бицикл без педала и клинац је убрзо возио прави бицикл без икакве помоћи. У то време још увек није био проговорио.


Isto i klinja mojih kumova u Sijetlu. Čak isti bajs, sa dve i po godine je jurcao ko blesav po kraju, a sa tri je već vozio pravi mali bicikl, sa pedalama. Doduše, tad je već i pričao.

Ja sam naučio da vozim bicikl na dva točka tek tamo sa pet ili šest godina, kad su matorci zaključili da sam dovoljno veliki i zreo da mi skinu pomoćne točkove. Tolike izgubljene godine biciklanja, skoro pola života tada, nikad neću nadoknaditi...
timotije timotije 08:17 20.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

Ceo blog - jedna recenica!
Imam potpuno i neuravnotezeno postovanje za ovakve nastupe, Milance! Dodirnuo si sve aspekte postojanja, zivota, pitanja kosmosa, stasmosa i kakosmosa bez stavljanja tacke usput.
Jer, sve je to povezano dragi moj. Jedna recenica kao kod Markesa. 'Nuf said.

Jedino onaj Slavuj Z - ne valja na prazan stomak, a i ovako. On ti je komunjarski mudrac kao Azem Vlasi, samo sto je Slovenac. Zajebi te podle likove. Teraju na cesta praznjenja, a to smeta radu i koncentraciji.
Ostalo se slazem s tobom. 100 posto.
Zivot je reka!


Inteligencija, umni potencijal, ne znači i mudrost. Zato bi vas dvojica intelgentinih trebalo da razumete, tačnije i pre Žižeka da shvatite da vladari zapadnog kapitalizma uveliko rade na tome da njhova vojna mašinerija napadne i osvoji njima potrebne resurse. Ne,one u frižderu, iako je Sibir megafrižider, već pre svega podzemne i vodene resurse, što bi bila "priperma" za dalje uživanje u svom bezdušnom životu. Ovaj naslov to znači:"Žižek: Nešto mračno se nazire na horizontu". Vi sa tako silnim mozgovima sigurno će te se setiti ko sve od najpoznatjih umova nisu shvatili da kapitalisti Zapada podržavaju Hitlera sa nadom da će da osvoji Rusiju, baš kao što se na to sada spremaju da uradi SAD, EU i Kanada. Vi koji ste tamo možda ćete preživeti, no nas u Srbiji opet će nas ubijati i čerečiti ustaše, balisti, Bugari i mudjahedini, jer mi nećemo stići da postanemo članica NATO-a.A i ne možemo tako brzo da se menatalno promenimo kada smo šest vekova programirani na ovakve stihove: "Bolje ti je izgubiti glavu, nego sinko ogrešiti dušu."
I pre svetih Jovana i Isusa, npr. Sokrat, Buda, posle njih naš Nikola Telsa, i još mnogi imali su komustičku ideju. Ne onu koju su praktikovali Boljševici, no SFRJ je bila na Božjem putu. Boga nema, no težnja ka božanskom duhu je večita težnja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:37 20.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

srdjan.pajic
ivana23


Sto niste kupili ovakav sa ruckom za roditelje?


Kakva kompleksna platforma, i mere zaštite, sa ovim dete može da nauči sve, osim da vozi bicikl. Ma, mi vid'li ovde po komšiluku, deca već sa 2 godine šibaju te malecne bajseve bez pedala, smem da tvrdim da kao što se radjaju sa znanjem plivanja, tako se radjaju i sa biciklističkim veštinama. Onda im daju one tricikle, pa bicikle sa pomoćnim točkovima, i deca zaborave. Pa tek kad skinu te točkove pozadi, imaju priliku da krenu ponovo da uče da voze. Kod ove naše male to malo teže ide, izgleda. Evo je njena sprava:



Možda bih mogao da nabudžim neku ručku, ali cenim da uskoro neće trebati.


mi smo razmišljali između ovog i ovog Ivaninog, pa smo ipak uzeli ovaj štreberski, a ne skejterski kao vi, mada ima odličan, produkt ov Serbija, Kapriolo, ekstra mali bajk... videćeš ako navraćate na leto, dođite do nas na Dunav i na Gzite!


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:30 20.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

Gzite!


Bejah poslednji put pre par godina, vodio gdju na Bad Religion, ona mene na Kejva, uz obavezno spavanje u kukuruzištu na putu za Begiš, kako bi ti voleo da kažež, brate, dug je put, preko 80 km, ko će to da izveze noću, u cugu, u ćaletovom kecu, plus trkeljisanja od pandura tamoovamo. Samo, ne valja leti u Beogradu, jul, avgust, užas, ko NYC ili Čikago, ne možeš iz kuće da mrdneš sem kasno noću, a ni tada. Ako dodjemo, možda na jesen.
hajkula1 hajkula1 08:36 21.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

nsarski




Pravi profesorski osvrt Čekam da napišeš nešto, nisi dugo. Počev od naslova (Viši nivoi niže svesti), sve kao nabacano krije dublji smisao, nego nemam vremena za kuckanje a ne bih da se izlupetam.


(Da podsetim čitače, Milančetu preporuka za tekst, nemoj da ste stipse. Nije valjda da se najčešće lajkuje rijalitišounivo?)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:00 21.04.2015

Re: Ceo blog - jedna recenica!

srdjan.pajic
Gzite!


Bejah poslednji put pre par godina, vodio gdju na Bad Religion, ona mene na Kejva, uz obavezno spavanje u kukuruzištu na putu za Begiš, kako bi ti voleo da kažež, brate, dug je put, preko 80 km, ko će to da izveze noću, u cugu, u ćaletovom kecu, plus trkeljisanja od pandura tamoovamo. Samo, ne valja leti u Beogradu, jul, avgust, užas, ko NYC ili Čikago, ne možeš iz kuće da mrdneš sem kasno noću, a ni tada. Ako dodjemo, možda na jesen.


ma nou, kuntate kod nas, pa idete ujutro, jebeš kerove. couch surfin'. ja se brinem za ostalo .
tasadebeli tasadebeli 17:32 19.04.2015

Кисело млеко

А да ли може тај Славуј да се конзумира са киселим млеком? Онако, као и мусака од тиквица, један софт тач одозго да му га да мало по шмеку? Ал' да кисело млеко буде 'ладно!

И да ли хоће госпођа Меланија из Перлеза неки пут да прави и ролат са џемом од кајсија? Онако, сиротињски, левичарски?

Штрудла од мака је лепа, али мак је скуп... А и од њега се праве неке непристојне ствари чији промет и трговина заузимају баш повеликачко место у светским финансијама...



zilikaka zilikaka 18:14 19.04.2015

Re: Кисело млеко


И да ли хоће госпођа Меланија из Перлеза неки пут да прави и ролат са џемом од кајсија? Онако, сиротињски, левичарски?


Nek izvine domaćin al nedelja je, greota da ostaneš željan kolača.



Milan Novković Milan Novković 19:30 19.04.2015

Re: Кисело млеко

А да ли може тај Славуј да се конзумира са киселим млеком?

Što se tiče Slavuja raznih ja sam sad u fazi preletača - ja imam tako neke faze od po nekoliko godina gde manje ili više prelećem preko onoga o čemu nemam mnogo pojma trudio se ili ne.

A sa kiselim mlekom može skoro sve da se konzumira, bar sam ja uvek mogao
Milan Novković Milan Novković 19:32 19.04.2015

Re: Кисело млеко

Nek izvine domaćin al nedelja je, greota da ostaneš željan kolača.

Domaćin nema šta da izvine, i sam je u fazi gde gleda kako da stavi neocortex tamo gde mu je mesto, pa pusti ostatak na otavu (mladu detelinu kome su strani jezici strani)
mirelarado mirelarado 19:37 19.04.2015

Re: Кисело млеко

A sa kiselim mlekom može skoro sve da se konzumira, bar sam ja uvek mogao


Али да буде овчије. Сад му је сезона. :)
49 41 49 41 18:28 19.04.2015

Software engineer & IT

Opstao je i zbrisao pola Azije, Donji deo Nila oko delte...
Samo zahvaljujuci svom networking mrezi, na strateskim tackama u svom pohodu.

Svi su se plasili, njegovog prodora od nepoznatih konjanika.
Jedini "osvajac", koji nije ostavljao pustos za sobom. Svi osvojeni su
iza njega vikali nek si nam dosao.

Alexander the Greatest.

Networking su mu bili po nekoliko brzih, uvezbanih konjanika na strateskim tackama.
Prenosili su mu vazne informacije.

U njegovom kratkom 34. CV mana mu je bila; sto nije ostavio testament - CIJI JE!

Pirinac, Makedonac, ...
Pa moramo i danas da se glodjemo oko njegovog "usvajanja".

Postavljanje spomenika, koji je deo građevinsko-infrastrukturnog projekta vlade "Skoplje 2014", pratio je veliki broj građana. Spomenik košta 9,4 miliona evra, a zajedno sa fontanom biće kompletiran do 8. septembra - Dana nezavisnosti Makedonije, kade će biti i zvanično otkriven na 20. godišnicu nezavisnosti.Postavljanje grandioznog spomenika pratili su italijanski majstori iz livnice "Fernando Marineli" iz Firence, gde je spomenik izliven, a autor je makedonska skulptorka Valen...

"Maratonci trce pocasni krug"-pa se ganjamo po Balkanu do Termopila.

Milan Novković Milan Novković 19:36 19.04.2015

Re: Software engineer & IT

Jedini "osvajac", koji nije ostavljao pustos za sobom.

Usput mi nedavno spomenuo i kolega koji mnogo bolje poznaje istoriju kako je i Napoleon umeo da opljačka na putu od bitke do bitke pa tako sebi podrivao moć pri kraju.

I baš smo svedoci ovih godina kako se leđa ubrzano okreću pljačkašima, iako će pljačkanje još dugo da traje.
49 41 49 41 16:53 20.04.2015

Re: Software engineer & IT

Milan Novković
Jedini "osvajac", koji nije ostavljao pustos za sobom.

Usput mi nedavno spomenuo i kolega koji mnogo bolje poznaje istoriju kako je i Napoleon umeo da opljačka na putu od bitke do bitke pa tako sebi podrivao moć pri kraju.

I baš smo svedoci ovih godina kako se leđa ubrzano okreću pljačkašima, iako će pljačkanje još dugo da traje.


Napoleon je ujahao u Moskvu, na svom belom konju.
Bila je potpuno prazna, bez igde ikoga. Bila je sva u plamenu i vatri. Tada je bila izgradjena cela od masivnih sibirskih trupaca.
Vracao se nazad.
Onda su ga, na povratku "razvlacili" tundrama, zapaljenim zitnim poljima, visestruko mu cepali kolone jedinica.

Dovukao se do Francuske desetkovan.

Zalosno, da smo svedoci s licnog.

Ovaj svet - Komper pjet!
jinks jinks 18:38 19.04.2015

...

borbe kao leka protiv letargije dominantne kulture u mešanoj sredini


Koliko lako dominatna kultura može da se pretvori i u nekulturu. Mislim, zar kultura po sebi u određenoj meri i ne podrazumeva nedominatnost.
Milan Novković Milan Novković 18:49 19.04.2015

Re: ...

Mislim, zar kultura po sebi u određenoj meri i ne podrazumeva nedominatnost.

Da, u proseku, i ovde se konkretno misli na Evropu.

Ali problem nastaje, na primer, i bolje da pravim hipotetički primer, gde me je, npr, japanac pobedio i smatra da treba da mi odseče glavu pošto je velika sramota da me ostavi tako da živim posle poraza.

A ti misliš da ne treba da mi odseče glavu, i ne samo to nego si uopšte protiv ubijanja.

Ideja je da ti onda, kao dominantna kultura, ako su japanci u ogromnom manjku ovde, imaš veća prava oko toga šta i kako raditi u nekim specifičnim situacijama.
49 41 49 41 21:32 19.04.2015

Kako uvaliti

k... (KOSkU!); da ga ne osete.

Dugogodisnjeg direktora poznate skotske destilacije ujutru na stolu saceka fax:

-Izvinjavamo se vasa kamera nam ne radi!

Direktor zine od cuda, kakva kamera?!? Nikada nismo imali kameru, odtkud sad to?!?

Pera i Zika se posvadjaju. Jesam li ti rekao kome da saljes fax! Nasem operativcu, ne njima na ruke".

Mi se mnogo, stvarno mnogo izvinjavamo. Odozgo vam vasi kazani izgledali "malo sumnjivo".
Mi eto postavili kameru; da vidimo sta vi to u skotskoj kuvate u njima.
Znate u kazanima se moze svasta kuvati. Vatrena, teska voda.
Nasi operativci, tesko rade i uglavnom nocu. Hteli su da vam kazu, ali im se mnogo spavalo pa nisu stigli da vas obaveste.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:09 19.04.2015

No vak! No vak! No vak!

No vak! No vak! No vak!



The world No1 Novak Djokovic became the first player to win the opening three ATP World Tour Masters 1000 events when he defeated Tomas Berdych 7-5, 4-6, 6-3 at Monte Carlo on Sunday.

(Oprosti na trolu!)
zoja444 zoja444 22:54 19.04.2015

radoznala svest

sta se desilo sa reklamama na ovom blogu i da li njihov izostanak menja na neki nacin status bloga?
Out of Beirut Out of Beirut 23:27 19.04.2015

Poziv sa Runciter & co.

Шта се десило са озбиљним, интелигентним дискусијама на блоговима и да ли њихов изостанак говори о промењеном односу према друштву и животу?
zoja444 zoja444 23:31 19.04.2015

Re: Poziv sa Runciter & co.

Out of Beirut
Шта се десило са озбиљним, интелигентним дискусијама на блоговима и да ли њихов изостанак говори о промењеном односу према друштву и животу?


nestale su. odnos je promenjen. ovo je sto se mene tice.
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:46 19.04.2015

Re: Poziv sa Runciter & co.

Шта се десило са озбиљним, интелигентним дискусијама на блоговима и да ли њихов изостанак говори о промењеном односу према друштву и животу?


We are all buddies here, it is all about bonding. (Prolonged bonding in our case.)

Baš sam hteo nešto napišem kad sam video da se spominje Slavoj Žižek, ali nikako ne mogu da shvatim šta je domaćin hteo da kaže:

Dok oni profesionalniji i ozbijniji od nas priučenih instant mudraca iz virtuelnih prostora značajno klimaju glavom u razumevanju više istine obrazaca tipa gde Rusija daje Grčkoj unapred 5 milijardi dolara od buduće zarade od još južnijeg toka, koji će sad da ide preko Turske, Grčke, Makedonije i Srbije do Centralne Evrope, da bi Grčka otplatila deo duga gde je i IMF jedan od većih primalaca, kako bi IMF mogao, uz US ubeđivanje, da da novac Ukrajini koja je slupana poslednjih N meseci, a ona mora da ga da Rusiji pošto se Rusi nešto navili da im stvarno isključe gas, .... e, dok oni o tome razmišljaju, i dok Slavoj Ž., pored Isaiah Berlinovog razumevanja među kulturama, kao ulitmativnog „sredstva" kako se u multiculti sredini dođe do crte u pesku, pa moralnog partikularizma gde koristimo „force" da tu liniju privremeno pomerimo, u nezgodnim situacijama, pošto nemamo ni vremena ni znanja za kontekstualnu analizu i obrasce šire namene, dok Slavoj Ž., dakle, uvodi i pojam „borbe", što je isto „force" plus džedajština, borbe kao leka protiv letargije dominantne kulture u mešanoj sredini sa kotradikcijama, tj dok on „...apeluje na Zapad da insistira na nasljeđu Prosvjetiteljstva, i njegovim univerzalnim vrijednostima. Tvrdi da je istinska suverenost moguća jedino kroz obnavljanje Ljevice...",


Ne verujem da Žižek nije objasnio vezu između "istinske suverenosti" i "obnavljanja Ljevice".

Plus, gde je link na Žižekov tekst? Otkud reč "Ljevica"?? Tekst je iz Sterna?
Milan Novković Milan Novković 06:35 20.04.2015

Re: Poziv sa Runciter & co.

Plus, gde je link na Žižekov tekst?

Slučajno mi juče naslov privukao pažnju, pa još intervju dat nemačkom časopisu pošto su Nemci sada interesantni za posmatranje - ja pomislio da je o evroazijskoj integraciji pošto se tu bitka bije, a Nemačka ima nešto malo trenja između političke i biznis elite - Slavoj Žižek: Najveća prijetnja Evropi je njena inertnost (Der Spiegel, intervju).

Ona stara evroazija je "izgubljena" pa je sad interesantno da li nova ide od St. Pitesburga do tamonegde skoro pa Aljaske, ili "voz" kreće iz Lisabona.

Kad ono intervju uopšte nije bio o neartikulisanom US petljanju u prostoru između Nemačke i Rusije.

A ako te interesuje i "Bye, bye Zbigniew Brzezinski" članak Pepe Escobara evo ga: Eurasia As We (And the U.S.) Knew It is Dead

A blog - pomalo kriminalno što svi ne mogu da budu autori ako im se hoće, što se mene tiče, pa tako mnogi dođu, zasite se od uvek istih autora i prečesto sličnih tema, čak i ako su sami autori, pa odu na neko vreme, pa se užele i opet vrate, i tako u krug
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:19 20.04.2015

Re: Poziv sa Runciter & co.

Šok zbog terorističkih napada u Parizu, inspirisao ga je da napiše filozofsko-polemički esej o islamu i modernizmu. U njemu, apostrofira jaz između tolerancije zapadnog svijeta i fundamentalističke mržnje radikalnog islama i apeluje na Zapad da insistira na nasljeđu Prosvjetiteljstva, i njegovim univerzalnim vrijednostima. Tvrdi da je istinska suverenost moguća jedino kroz obnavljanje Ljevice.


Hvala na linku. Mislim isto što i Žižek u tom citatu: u vreme kolonijalnog oslobađanja, postkolonijalizma i hladnog rata, Ljevica je bila veoma korisna da bi artikulisala progresivne ciljeve u ondašnjem "trećem svetu".

Otkako je nestala komunističko-kapitalistička ideološka ravnoteža ojačale su fundamentalistički i ekskluzivistički pokreti - religiozni i nacionalistički. Ono što je bilo bitno je da su su i komunistički i "kapitalistički" svet imali zajednički pogled na svet - sekularizam.

Da bi se progresivni pokreti opet javili potreban organizovan pokret Ljevice poput Internacionale. U međuvremenu Mediteran će se puniti leševima viška radne snage.
49 41 49 41 03:25 20.04.2015

Uno, Duo

TREES!

Kako sam naucio kcerku da vozi bike.

One tockice, odmah bacio u smece.
Odveo je u obliznji park. Objasnio joj kako da se cvrsto drzi rukama i okrece pedale.
Drzao sediste ispod guze i pomalo joj korigovao balans.
Dete vrti, prica, prica,...
Povremeno me pita, jel' ti mene drzis? Dabome.
Opet vrti, vrti i prica. Jel' ti mene drzis?
Dabome.
Posto joj glas nije dosao odmah iza guze, vec izdaleka; pocelo da sevrda biciklom i trees.
Dohodam lagano do nje.
Zgrabi besno biciklo sa poda, podigne ga u vazduh i tresne na tockove.
Dete zapenilo od besa na oca.
U besu naskoci na biciklo i krene.
Posle jedno 1-2 m, upali joj lampica.
Jel' ja to sama skocila na biciklo i krenula?
Oci joj k'o fildzani, razvukla usta do uva.

Sutradan, kakvo drzanje.
anonimni_autor anonimni_autor 08:12 20.04.2015

Zabuna

Izvini... Uz sve poštovanje, ne shvatam baš najbolje o čemu ti zapravo pišeš? Da li je tema obnovljen sukob velikih sila i položaj malih zemalja u tome, opšta kriza morala koja se odražava i na svetsku politiku, ili tvoj apetit koji je u koliziji sa propisanom ti dijetom. . Molim te pojasni malo nama koji sporije kapiramo
Milan Novković Milan Novković 09:08 20.04.2015

Re: Zabuna

Molim te pojasni malo nama koji sporije kapiramo

Iskreno, ni ja ne kapiram šta se dešava, sasvim slučajno mi palo na pamet da napišem kratak blog, u pauzi pre rada.

Nego mi se čini da ne kapira ni većina koja bi morala i ovako ja, kao amater, vidim osnovne crtice zbunjivanja:

- US je još uvek u mentalnom sklopu jedine, a velike, sile u svetu, hegemona.

- A tu ulogu su dobrim delom već izgubili i ubrzano je gube.

- Samo su još uvek jako moćni, u svakom smislu, imaju zapad kao manje-viže svoj vazalski prostor.

- Pa imaju i svoje unutrašnje borbe gde Obamina vlada razume bolje realnost na svetskom terenu i pokušava donekle da se pomeri u realniju stranu, dok su im se neocons uvukli u sisteme, dosta ludo se ponašaju i neki od njih su sasvim ludi - imperija haosa koja se sve haotičnije ponaša po svetu.

- U ime borbe za očuvanje hegemonije u svetu pokušavaju i da uspore evroazijsku integraciju, koja, igrom slučaja, ima kao osovinu nemačko-rusku kooperaciju pa im je to i prilika da se uopšte "obrate" Rusiji, na putu ka Kini, krizom u Ukrajini, gde mogu da ubiju i treću muvu jednim udarcem pljačkanjem te iste Ukrajine.

- Četvrta muva istim udarcem je Evropa, pošto je i ona sve veći konkurent US, i mene te razne sitne vesti uglavnom o Evropi privlače da ih pročitam, i sad najviše vesti o Nemačkoj zato što je tamo, reklo bi se na prvi pogled, Merkelova pod palcem US, kao i veliki deo medija, ali biznisi i stanovništvo Nemačke pružaju otpor. Tako me je, sasvim slučajno, privukao naslov intervjua sa Slavojem Ž.

- A on onda dotiče sasvim druge teme, u stvari, tj nisam mogao iz naslova da naslutim iako je tema interesantna - Evropa nam je kolevka i mi poštujemo slobode drugih, ali ako dođu drugi i teraju žene da sve osim očiju pokriju tkaninom mi onda pomislimo kako se žene ugnjetavaju, i ovo je samo primer, pa nam se kosi sa tim drugim načelima pravednosti i ... slobode.

- I tema postaje interesantnija pošto u prostoru neograničenih sloboda oni agresivniji i "spretniji na ulici" ponekad imaju tendenciju da uzurpiraju javna dobra i tako se ubrzano promovišu, pa mi se tu odjednom kulturna agresiva, pa ova US, spajaju u sličnu temu - štakako, i "zaključak" je "borba", borba za one, recimo žene u ovom gore primeru, da im ni jedni ni drugi ne nametnu šta je za njih dobro nego da im se da pravo da one odluče.

- Borba uvek donosi problem konflikta sa idejom širokih sloboda, pošto "zavađene" strane pokušavaju jedna drugoj da ograniče slobode, pa se postavlja pitanje štakako ako je borba relativno mirna na, recimo, ovom evropskom prostoru i postavlja se moralni problem dominantne uloge dominantne kulture koju, po nekim većinskim merilima, "poseduje" dominantni broj stanovnika.

- U borbu za slobodu se ovih meseci interesantno uklapa i Grčka, recimo, pošto ako se nekome da sloboda da zajaše nekoga drugoga, kao što su to, recimo, uradile svetske finansijske elite, Eu birokrati i grčki oligarsi, kao što su to oni uradili grčkom narodu, onda, po pravilima igre koje je u stvari, izmislila ta ista "jahačka" ekipa, Grčka ima pravo da bankrotira, zbaci s grbače te što ih tirjanišu (copywrite my grandma-in-law), naprave dil sa Rusijom i Kinom i nateraju Evropu, tj prvenstveno Nemačku, da se malo trgne i otvori oči...

... itd, sve ovo proleti nejasno kroz glavu u nekoliko sekundi, a kao rezultat amaterskog čitanja vesti poslednjih meseci, i ispadne blog, ne sa idejmo da bude značajan ili pametan nego više sa idejom druženja, da drugi dođu i kažu nešto značajno i pametno.

Tj neobavezno je sve.
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:31 20.04.2015

Re: Zabuna

Po tebi svi su zbunjeni počevši od tebe. Šta je onda smisao analize i pisanja?

Mislim da već serijalno uopštavaš i preuveličavaš (kao mnogi) ulogu jedne države na ovom svetu - SAD. Istina je da je u političkoj TEORIJI svet prešao iz bipolarne ravnoteže u monopolarno "stanje". ALI, to je samo teoretsko POMAGALO analizi.

To ne znači da svo dobro i loše u praksi potiče iz Amerike. Ako bi trebalo slikovito aproksimirati koliki je uticaj Amerike na svetska zbivanja i tokove, rekao bih da SAD utiče na 20% dešavanja a da ostali akteri utiču sa po manje od 5%. Dakle zato se kaže da SAD ima najveći uticaj.

Što naravno ne znači da SAD utiče na SVA svetska zbivanja kako vide fundamentalisti raznih boja (fundamentalistički ideolozi namerno predstavljaju SAD kao glavnog đavola i to radi svojih ciljeva). Lakše je potstaći raju da zamisle da je Amerika đavo nego objasniti kompleksnost sveta.
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:43 20.04.2015

Re: Zabuna

Dalje, kad bi se tih imaginarnih američkih 20% stavilo pod lupu onda bi se videli segmenti američke i jevrejske industrijske plutokratije koji upravljaju Državom SAD i njenom spoljnom politikom... itd. Tvoji "neokoni" su nekad manje uticajni od Soroševaca na primer...
Milan Novković Milan Novković 20:22 20.04.2015

Re: Zabuna

oskar-z-wild
Po tebi svi su zbunjeni počevši od tebe. Šta je onda smisao analize i pisanja?

Mislim da već serijalno uopštavaš i preuveličavaš (kao mnogi) ulogu jedne države na ovom svetu - SAD. Istina je da je u političkoj TEORIJI svet prešao iz bipolarne ravnoteže u monopolarno "stanje". ALI, to je samo teoretsko POMAGALO analizi.

To ne znači da svo dobro i loše u praksi potiče iz Amerike. Ako bi trebalo slikovito aproksimirati koliki je uticaj Amerike na svetska zbivanja i tokove, rekao bih da SAD utiče na 20% dešavanja a da ostali akteri utiču sa po manje od 5%. Dakle zato se kaže da SAD ima najveći uticaj.

Što naravno ne znači da SAD utiče na SVA svetska zbivanja kako vide fundamentalisti raznih boja (fundamentalistički ideolozi namerno predstavljaju SAD kao glavnog đavola i to radi svojih ciljeva). Lakše je potstaći raju da zamisle da je Amerika đavo nego objasniti kompleksnost sveta.

Dobro, samo alternativniji mediji bruje od sadašnje US vlade, pa neocons, pa bivšiš CIA analitičara, pa bivših članova vlade, ... i..., mnogi do skoro svi su zbunjeni, analiziraju i pišu i često se stiče utisak da nema nekog smisla u tom njihovom trudu.

A zvati ovo moje uskakanje u druženje "analizom" bi mi izmamilo smešak čak i da mi je ego tri puta veći nego što jeste

Pa pošto je nešto od kvalitativne "analize" još i dohvatljivo amateru, iako ne mnogo, i sanjati o razumevanju kvantiteta tipa ko je koliki "đavo" i kako prilepiti poneku cifru uz poneki facet iza koga mi ni ne vidimo neko realno "kreatanje" je puko sanjarenje
Milan Novković Milan Novković 20:30 20.04.2015

Re: Zabuna

oskar-z-wild
Dalje, kad bi se tih imaginarnih američkih 20% stavilo pod lupu onda bi se videli segmenti američke i jevrejske industrijske plutokratije koji upravljaju Državom SAD i njenom spoljnom politikom... itd. Tvoji "neokoni" su nekad manje uticajni od Soroševaca na primer...

Ne, ako je verovati PCR-u.

Ne znam šta sam pre linkovao, evo sada:

On Russia, the Deep State and the Global Economy - An Interview with Paul Craig Roberts

Pogledaj još jednom njegov "CV", autentični amer, dobijao nagrade za vanredno učešće u Reganovoj vladi, veliki patriota, pa pokušaj da izvučeš "cifre" iz njegovog mišljenja.

Svo moje "pisanje" se svodi na poziv da se ne navija bez ikakve informisanosti, koji je smisao iracionalnog navijanja, ali ljudi vole da navijaju i da ga vide kod drugih, to navijanje, ako se ne igra basket, ako se ne igra preferans, ljudi vole da ukrste koplja kao navijači
freehand freehand 20:32 20.04.2015

Re: Zabuna

Svo moje "pisanje" se svodi na poziv da se ne navija bez ikakve informisanosti, koji je smisao iracionalnog navijanja, ali ljudi vole da navijaju i da ga vide kod drugih, to navijanje, ako se ne igra basket, ako se ne igra preferans, ljudi vole da ukrste koplja kao navijači

Ko je rekao preferans?
oskar-z-wild oskar-z-wild 00:10 21.04.2015

Re: Zabuna

Paul Craig Roberts: NATO was a US creation allegedly to protect Europe from a Soviet invasion. Its purpose expired in 1991. Today NATO provides cover for US aggression and provides mercenary forces for the American Empire. Britain, Canada, Australia, are simply US vassal states just as are Germany, France, Italy, Japan and the rest. There are no partners; just vassals. It is Washington’s empire, no one else’s.


Šta nam ovaj citat govori? On je rekao da su Britanija, Kanada, Australia, Nemačka, Francuska, Italija i Japan delovi Američke Imperije. Nažalost rekao je "and the rest" što je krajnje neprecizno. Ali eto imamo jednu predstavu šta sačinjava Američku Imperiju.

Ali moja poenta je da VAN GRANICA AMERIČKE IMPERIJE, znači na većem delu planete postoje drugi akteri koji utiču na dnevna i politička dešavanja, i dodatno, ako su nabrojane zemlje vazali Amerikanaca to ne znači da vazali ne mogu "covertly" tj. tajno i malicionzno da deluju na svoju ruku, ili čak da se ne dešava da individue ili razne organizacije iz svih tih vazalnih zemalja, ne deluju tajno i na svoju ruku pod štitom imperije.

Čovek ima tendenciju da uopštava i da se manijački skoncentriše na samo jedan segment realnosti, i da ispusti iz vida raznovrsnost uticaja na ovoj planeti. To se najviše pod uticajem ideologija, ili pod uticajem pretrpljene emocionalne patnje.

Dakle šta se dešava na onim delovima zemaljske kugle koji nisu delovi Američke Imperije kako je gore opisana? U Rusiji, u Ukrajini, u Kini, Indiji, Brazilu, Bliskom Istoku, Južnoj Americi, Burmi, u delovima Afrike itd. itd.?

Tamo znači vlada pluralitet interesa, legitimnih vlasti, oligarha, produžene ruke Imperije, itd. itd. Mada, da budemo korektni, i unutar same Američke Imperije vlada pluralitet interesa. Znači da je monizam u svetskoj politici je nemoguć, to je jedno idealno stanje, "suženje svesti" koje može poslužiti samo ekstremnim ideologijama, tendenciozno, ali češće iz navike i zbog preuzimanja većinskog gledišta.

Ali mi kao homo sapiensi, u ovom momentu istorije, imamo tendenciju da krajnje suzimo svaku diskusiju o svetu na Američku silu, naročito ako nam je to prva pretpostavka u diskusiji. Zato su ekstremni stavovi upravo to - ekstremni.

Realnost je u stvari, za čoveka, nesagledivo kompleksna. Apsolutno razumevanje realnosti prevazilazi čovekove sposobnosti, ili sposobnosti bilo kog kompjutera jer nikad neće imati sve podatke. Mi uvek vidimo samo kao kroz maglu.

U vezi odnosa imperije i potčinjenih: Postoje partneri poput Saudijske Arabije (i Izraela i Hrvatske u jednom momentu) koje svojim novcem direktno potkuplju tu Američku Imperiju i njene političare, i čine ih vazalima. Znači postoje momenti kad robovi vladaju nad vladarima, u našem kontekstu to znači da neke odlučujuće odluke mogu doneti robovi a ne vladari, ali mi zbog svoje skučenosti samo pratimo šablon i uvek osuđujemo samo Imperiju tj. vladare, jer smo sami sebi nametnuli robovski identitet i prihvatamo ovaj svet kao svet u kojem sve potiče samo od vladara.

Uprošćeno rečeno, Amerika vlada svetom jedino ako je moja svest svest podanika Američke Imperije. Što Paul Craig Roberts svakako jeste.

Razmotri u tom kontekstu Master–slave dialectic WIKI:

The master–slave dialectic is the common name for a famous passage of Georg Wilhelm Friedrich Hegel's Phenomenology of Spirit, though the original German phrase, Herrschaft und Knechtschaft, is more properly translated as Lordship and Bondage.[1] It is widely considered a key element in Hegel's philosophical system, and has heavily influenced many subsequent philosophers.

The passage describes, in narrative form, the development of self-consciousness as such in an encounter between what are thereby (i.e., emerging only from this encounter) two distinct, self-conscious beings; the essence of the dialectic is the movement or motion of recognizing, in which the two self-consciousnesses are constituted each in being recognized as self-conscious by the other. This movement, inexorably taken to its extreme, takes the form of a "struggle to the death" in which one masters the other, only to find that such lordship makes the very recognition he had sought impossible, since the bondsman, in this state, is not free to offer it

The master's self-consciousness is dependent on the slave for recognition and also has a mediated relation with nature: the slave works with nature and begins to shape it into products for the master. As the slave creates more and more products with greater and greater sophistication through his own creativity, he begins to see himself reflected in the products he created, he realises that the world around him was created by his own hands, thus the slave is no longer alienated from his own labour and achieves self-consciousness, while the master on the other hand has become wholly dependent on the products created by his slave; thus the master is enslaved by the labour of his slave.

Conclusions[edit]
One interpretation of this dialectic is that neither a slave nor a master can be considered as fully self-conscious. A person who has already achieved self-consciousness could be enslaved, so self-consciousness must be considered not as an individual achievement, or an achievement of natural and genetic evolution, but as a social phenomenon.

As philosopher Robert Brandom explains, "Hegel's discussion of the dialectic of the Master and Slave is an attempt to show that asymmetric recognitive relations are metaphysically defective, that the norms they institute aren't the right kind to help us think and act with--to make it possible for us to think and act. Asymmetric recognition in this way is authority without responsibility, on the side of the Master, and responsibility without authority, on the side of the Slave. And Hegel's argument is that unless authority and responsibility are commensurate and reciprocal, no actual normative statuses are instituted. This is one of his most important and certainly one of his deepest ideas, though it's not so easy to see just how the argument works."[4]

Influence
The master and slave relationship influenced numerous discussions and ideas in the 20th century, especially because of its supposed connection to Karl Marx's conception of class struggle as the motive force of social development.


oskar-z-wild oskar-z-wild 00:30 21.04.2015

Ili još bolji citat

According to Hegel, the "master" is a "consciousness" that defines itself only in mutual relation to the slave's consciousness - a process of mediation and mutual interdependence. "The consciousness for-the-Master is not an independent but a dependent, consciousness," Hegel explains in Phenomenology of Spirit (61). "Thus he is not certain of existence-for-self as the truth; rather, his truth is the inessential consciousness and the inessential action of the latter [the slave]" (61). In other words, according to Hegel, both master and slave "recognize" their own existence only in relation or "reconciliation" of the other. Among the many implications of the master-slave dialectic, then, is the idea of there being a reciprocity or mutual dependence between master and slave rather than a blanket opposition of dominance to subordination. The slave ironically shares in the master's power because the master defines himself only in opposition to the slave; that is, the master needs the slave in order to legitimate his comparative privilege.
link
oskar-z-wild oskar-z-wild 00:44 21.04.2015

I konačno on ti sam kaže:

The Saker: It is often said that Israel controls the USA. Chomsky, and others, say that it is the USA which controls Israel. How would you characterize the relationship between Israel and the USA – does the dog wag the tail or does the tail wag the dog? Would you say that the Israel Lobby is in total control of the USA or are there still other forces capable of saying “no” to the Israel Lobby and impose their own agenda?

Paul Craig Roberts: I have never seen any evidence that the US controls Israel. All the evidence is that Israel controls the US, but only its MidEast policy. In recent years, Israel or the Israel Lobby, has been able to control or block academic appointments in the US and tenure for professors considered to be critics of Israel. Israel has successfully reached into both Catholic and State universities to block tenure and appointments. Israel can also block some presidential appointments and has vast influence over the print and TV media. The Israel Lobby also has plenty of money for political campaign funds and never fails to unseat US Representatives and Senators considered critical of Israel. The Israel lobby was able to reach into the black congressional district of Cynthia McKinney, a black woman, and defeat her reelection. As Admiral Tom Moorer, Chief of Naval Operations and Chairman of the Joint Chiefs of Staff, said: “No American President can stand up to Israel.” Adm. Moorer could not even get an official investigation of Israel’s deadly attack on the USS Liberty in 1967.

Anyone who criticizes Israeli policies even in a helpful way is labeled an “anti-Semite.”

In American politics, media, and universities, this is a death-dealing blow. You might as well get hit with a hellfire missile.


Kako pravdaš tvoju rečenicu: -
US je još uvek u mentalnom sklopu jedine, a velike, sile u svetu, hegemona.


who is fucking whom in this world?
Milan Novković Milan Novković 07:23 21.04.2015

Re: I konačno on ti sam kaže:

Ja se uglavnom slažem sa svim ovim što si ti napisao

Korišćenjem reči "uglavnom" ne sugerišem da znam sa kojim delovima se ne slažem, nego da sam, iako pročitao svaku reč, pročitao samo jednom normalnom brzinom

Ne znam šta ti je tačno "out-of-tune" u mom pisanja, pretpostavljam da ne misliš da treba da ćutim ako mi bode čula neka pojava u svetu, a da ima još pojava ima ih, naravno.
Kako pravdaš tvoju rečenicu: -
US je još uvek u mentalnom sklopu jedine, a velike, sile u svetu, hegemona.

Nemam šta da pravdam, to je u US zvanična doktrina.

E sad, ja ne znam da li ti znaš šta je Wolfowitz Doctrine, pa bi me baš čudilo što me ovo pitaš, ili ne znaš pa si, na kraju krajeva, sličan meni - od amaterskih tema meni su sve ovo prolazne i površne teme, od popularnog meni ipak mnogo više vremena odlasi na tekstove o nauci.

A vreme je interesantno, zato pomalo čitam, i to pomalo, iako amaterski, mi nudi neku višeslojnost u "razmišljanju", kao što razmišljam i o Srbiji, tj nije mi sve jedno, nego je tamo narod koji volim i šačica, mala, opasnih zlikovaca koji su Srbiju urušili.

Zato mi opet pažmja ide na tu potrebu za navijanjem, ne navijam ja protiv US, kao što ne navijam ni protiv Srbije, UK, Evrope, Rusije, Kine, ... meni je sve relativno slično u osnovnj strukturi, 99% i 1%, i taj 1%, zbog moći koju poseduju, privlači sada nešto više pažnje.
anonimni_autor anonimni_autor 09:14 21.04.2015

Re: Zabuna

Zaista dobra analiza postojećeg stanja, i to bez navijačke ostrašćenosti u utakmici Istok-Zapad inače toliko prisutne na ovom blogu, Hvala za obilno objašnjenje
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:10 21.04.2015

Re: Zabuna

Iz linka o Wolfowitz doktrini, interesantan je link o piscu. "The task of preparing the document fell to Libby, who delegated the process of writing the new strategy to Zalmay Khalizad, a member of Libby's staff and longtime aide to Wolfowitz."

Savetnici u službi 1%, Sultani i veziri.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:10 20.04.2015

možda

Dok oni profesionalniji i ozbijniji od nas priučenih instant mudraca iz virtuelnih prostora značajno klimaju glavom u razumevanju više istine obrazaca tipa gde Rusija daje Grčkoj unapred 5 milijardi dolara od buduće zarade od još južnijeg toka, koji će sad da ide preko Turske, Grčke, Makedonije i Srbije do Centralne Evrope, da bi Grčka otplatila deo duga gde je i IMF jedan od većih primalaca, kako bi IMF mogao, uz US ubeđivanje, da da novac Ukrajini koja je slupana poslednjih N meseci, a ona mora da ga da Rusiji pošto se Rusi nešto navili da im stvarno isključe gas,


баш су нам били другари из љубљанске бранше Збер-банке, micro investments (husband), megacapital (wife)... кажу, почеле да пристижу директиве само тако, слобода и креативност у пословању минимална. добијеш ти 5 милијарди да, и цементирање система партитократије заузврат. западни систем јесте корумпиран, међутим у њему постоји много више шанси за појединачан успех. Срби, као ни Руси, изгледа нису способни за отворену капиталистичку утакмицу, већ само оно што ти Држава дајџестује а ти узмеш здраво за готово. just saying, не обраћајте пажњу на мене, ионако сам маргиналан лик.
Milan Novković Milan Novković 12:32 20.04.2015

Re: možda

западни систем јесте корумпиран, међутим у њему постоји много више шанси за појединачан успех.

Jeste Srki, i lične slobode i prostori za slobodno kretanje jesu najvažniji.

Ali, ja imam utisak da se često pomalo ne razumemo - ja uopšte ne navijam koliko, možda, moje "pisanje" ostavlja takav utisak.

Ja sam, uglavnom, pro-zapadno nastrojen, a nikako nisam anti-istočno nastrojen.

Ja navijam za onih 99% po celom svetu, pa, ako može vičem kako zapad ima bolju osnovu za svetlu budućnost. Moja prozapadna "potrošačka" korpa ima svašta pomalo, malo pro-US, zbog te šanse da probaš nešto i dobiješ podršku koja je tamo jedinstvena, pa malo svega, pa malo više pro-Europe pošto su mi tu, jelte, i Pitagora, i Platon, i Kant, i Betoven, Tolstojevski, i on, Čehov, Singer, sve zapad i Evropa, Betoven, Mikelanđelo i ostali.

Ali ja sam, i znam da znaš, izraziro anti-USneocon i ovo što rade u Ukrajini je najbolja slika njihove ludosti.

Ne znam koliko ti je poznato šta se sve "talasa" u US ovih dana, i meni je bukvalno žao njihovih 99%, i navijam za njih - tamo se kupuju ogromne količine municije sa, i verovatnoća je netrivijalna verovatnoća, idejom da sutra moraju da se brane protiv pobune običnog naroda, Fed iz NewYorka odjednom prelazi u Čikago, a Atlantik im tu pri NY nije nešto opasan po cunamijima, da ne teoretišem sad zašto ga prebacuju, seli se i razna Telecoms infrastruktura iz NY u Kolorado, da ne teoretišem, balon u čijem centru je 5-6 prevelikih banaka koje su suvo, nepatroreno, mehanizovano i paralizovano zlo koje parališe i sve ostalo, sa ovim ludacima koji bi da ratuju, može da pukne svakog dana.

Tamo je frka, i rizikuje se da se uništi dramatično, drastično više vrednosti nego što bi moglo da je se kreira čak i da svaka vlada po svetu, koju pokušavaju da smene i gde imaju iole šanse, sutra sama siđe s vlasti i pusti pro-US ekipu.

To je moje ne-crnobelo-ne-navijanje, uz, ja bih rekao, zdravu dozu navijanja koje bi moralo da bude u širem interesu
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:48 20.04.2015

Re: možda

ma normalno, niko normalan na Zapadu ne voli stinki neokone.

da l' beše Edi pominjao Kolorado s nekom žestokom control-infrastructure? morao bih konsultovati literaturu. jadnici, neokoni, Nova Američka Revolucija ih čeka. svako oružje koje su kupili će se okrenuti protiv njih, na kraju. a ondak, što je pričao Bora Pekić, će morati neko da pokrene mašine iznova. nadajmo se da će pobediti ratio narodni ratio umesto paranoidnih gramzivih budalaština.
coviax coviax 16:50 20.04.2015

Slavoj

Napunio amfiteatar u NS onomad na promociji iako nije jasno kako s njim
dijalog voditi s otvorenim kišobranom između...
A ne za levicu,nego za ideale ,kakve je imala levica dolazi ponovo vreme!
Mi najbolje vidimo kako je s pogaženim idealima-gazimo po smeću ,govnima i
leševima iz prethodnog života i nikako da iziđemo na bilo kakvu čistinu...
Moramo smisliti nove ideale![b][/b]
A ko da smisli kad mi ni Slavoja nemamo!
Treba nam nešto jako i iracionalno,nešto poput religije ,očenaša...nešto...
Ostala nam alavost koja vodi do frižidera do američkih gojaznih...
Fuj!
Kako bi bilo da opet smislimo neku ljudskost?
49 41 49 41 10:15 21.04.2015

Jednostavno

Kad se "pojavi" Amero, pada ceo monetarni sistem.
Imas $ 1, onda imas samo 5c.

To je vec uradjeno, kao eksperiment '95-96; da bi se srusile tkz. Tiger's State. Filipini,Indonezija, Tajland, ...
Sve valute su skliznule dole sa $. Australijska, N.Zeladnska, ... sve.

Jos samo da se dogovorimo sa Raulom, to nam je ahilova peta; mnogo su blizu.
Svinjski smo prosli, pa smo morali da maknemo naseg predsednika; sa dva u vrat.
Bio je i treci, ali to su teorije zavere.

Onaj mali plavusan, nam muti kasu; malo u suprotnom pravcu. Nudi 5 mljd najvecem proizvodjacu nafte; a mi zavisimo najvise od njihove nafte; jer su nam najblizi.

Nemacka je prevezla 380 t zlata, koje su "sakrili" kod nas. Zuri im se da prevezu ostalo do 1500-2000 t.

Samo sa raulom da se dogovorimo, na "fino". Imaju brate secera, ko blata.
Sta ce nasa deca da rade. Kakvi su to kolaci bez secera?!?
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:50 21.04.2015

Pomenuo si svest...

oskar-z-wild oskar-z-wild 12:55 21.04.2015

A što se tiče toga ko je početni krivac...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana