Društvo| Kultura| Životni stil

DRAGI KRLE,

tsunade RSS / 22.04.2015. u 10:55

Ne reflektiram da znam puno o muzici uopšte. Tek o Idolima malo znam i ne bih da komentarišem ko je tu šta radio, pisao i stvarao. Ono što je kao opštepoznata činjenica došlo do mene je sledeće: Vlada Divljan je autor većine pesama sa vašeg najpoznatijeg i najcenjenijeg albuma "Odbrana i poslednji dani". Čitajući tvoj blog, stiče se utisak da to nije tačno. Ja, kao što rekoh, nikom nisam držala sveću i nemam pojma.

Pitala sam te zašto nisi tu obmanu i iluziju, da je Vlada autor većine pesama, raskrinkao za njegovog života. Najpre si mi izbrisao pitanje. Potom si mi, kad sam ga ponovila, infantilno odbrusio: Šta te briga?

Pa i nije me nešto briga. Nego, ti si potegao ovu temu, ja sam samo postavila pitanje. Da li je to pitanje nelegitimno? Da li je uvredljivo? Što si ga izbrisao?

Moje pitanje si obrisao. Neke ljude si banovao pod obrazloženjem da su (parafraziram) militantni idioti za koje, što se nepolitičkih tema tiče, veliš, "nemaš demokratski potencijal". Da ponovim, ili si trudna ili nisi. Ili imaš demokratski potencijal ili nemaš. 

Imam samo još jedno pitanje za tebe i moram ovako da ga postavim jer sam prilično sigurna da bi ga na svom blogu izbrisao: Šta te toliko žulja? Da nije savest? 

 

 

 



Komentari (777)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:22 22.04.2015

Re: U Domu omladine

Zdenka Kolara.


Prije neko veče - svirao sa Zonom B, Duda Bezuha included, u Tri boje zvuka. Dobra svirka.
angie01 angie01 12:31 22.04.2015

Re: U Domu omladine

na oproštaju od Divljana video sam Zdenka Kolara.


bio je i Saper i gomila muzicara, novinara, muzickih urednika, pre svega prijatleja i onih koji su ga postovali.

na tom oprostaju, su njegovi prijatelji muzicari, upravo svirali Rusiju, kao najvoljeniju Divljanovu stvar.
uros_vozdovac uros_vozdovac 05:42 23.04.2015

Re: U Domu omladine

angie01
na oproštaju od Divljana video sam Zdenka Kolara.


bio je i Saper i gomila muzicara, novinara, muzickih urednika, pre svega prijatleja i onih koji su ga postovali.

na tom oprostaju, su njegovi prijatelji muzicari, upravo svirali Rusiju, kao najvoljeniju Divljanovu stvar.


Šapera nisam, a sjajno da je i on bio, baš je bila gužva. Ta "Rusija" koju su svirali na kraju je potresno emotivno bilo nekako je nadraslo i muzičare, i nas u publici, i onaj Krstćev blog.
cult cult 09:41 23.04.2015

Re: U Domu omladine

Šapera nisam, a sjajno da je i on bio,

Bio Šaper
nicknaylor nicknaylor 12:34 22.04.2015

Tri su stvari bitne...

Hrana, toplota i zabava...

Neko ko slusa Ti si sav moj bol sece vene pati, ahce, ohce, lamentira nad ovim ili onim a neko kaze ma boli me ku*ko lepi niko nije sav moj bol..

Kakvu razliku na kraju pravi ko je sta napisao, ja nisam ni imao pojma ko svira u Idolima niti bilo gde, realno me bolelo za bilo koga od njih a ne zanima me ni sta iko misli o zivotu zaista. Zanima me da li sam zdrav, da li imam dovoljno goriva da odem do posla, zanima me da mi niko ne drka zivce... i tako te moje stvari :)

Razumem da nekom treba muzika da ga nesto kao pokrene blabla, meni licno vise prija da slusam zabe, ili cvrkut ptica ili sum vode, a to tralalal patim, ona nema nikoga, ti si sav moj bol, nisi stvorena za ovo ili ono, odjebaus u troskocima :)

Samo umetnost (Mocart, Betoven, Straus, i slicni) koja se odrzi kroz vreme vredi, ostala umetnos' je pisana u sinhronitetu sa trenutnom generacijom, potrebama drustva i stoga brzo "zaboravljiva".

Odoh sad da pijem kafu i gledam ptice na horizontu.
predatortz predatortz 13:10 22.04.2015

Re: Tri su stvari bitne...

Kakvu razliku na kraju pravi ko je sta napisao, ja nisam ni imao pojma ko svira u Idolima niti bilo gde, realno me bolelo za bilo koga od njih


I mene fascinira ta izražena sklonost nekih ljudi da pamte gomilu besmislenih informacija. Naročito onih koje se tiču sportista i sportova. Često slušam nekog zevzeka i mislim:

Bog te jebo, da je ovaj usmerio toliki trud i energiju na nešto korisno - gde bi mu kraj bio?!
highshalfbooze highshalfbooze 12:43 22.04.2015

stiče se utisak...

poslednja dva komentara.


Najpre si mi izbrisao pitanje.


Izbrisao ti je pitanje? Taj gorostas demokratije i slobode govora? Ne verujem...
looping looping 12:53 22.04.2015

1

Pa i nije me nešto briga. Nego, ti si potegao ovu temu, ja sam samo postavila pitanje. Da li je to pitanje nelegitimno? Da li je uvredljivo? Što si ga izbrisao?

Pitala sam te zašto nisi tu obmanu i iluziju, da je Vlada autor većine pesama, raskrinkao za njegovog života.

Možda je pitanje previše lično za blog?
Kao da pitaš nekog "Zašto kolegi na poslu nisi odbrusio?" ili kao "Zašto ženi nisi pokazao ko je gazda u kući?"

tsunade tsunade 12:57 22.04.2015

Re: 1

Možda je pitanje previše lično za blog?


ako su lični razlozi sprečavali da nam objasni prave autore pesama za divljanova života, tek nakon njegove smrti ti razlozi po meni treba da ostanu na snazi. ovako, mrtav čovek ne može da odgovori niti da se na neki način odbrani od eventualnih laži ako neko u interpretaciji dogadjaja laže.
looping looping 13:01 22.04.2015

Re: 1

tsunade
Možda je pitanje previše lično za blog?


ako su lični razlozi sprečavali da nam objasni prave autore pesama za divljanova života, tek nakon njegove smrti ti razlozi po meni treba da ostanu na snazi. ovako, mrtav čovek ne može da odgovori niti da se na neki način odbrani od eventualnih laži a neko u interpretaciji dogadjaja laže.

Možda se nisu slagali u tome ko je napravio pesmu pa bi tu samo bilo rasprave bez dokaza.
tsunade tsunade 13:09 22.04.2015

Re: 1

Možda se nisu slagali u tome ko je napravio pesmu pa bi tu samo bilo rasprave bez dokaza.


tu smo raspravu i dobili, ovim njegovim blogom.

gledaj, meni lično ta rasprava nije toliko ni bitna ni interesantna. ja svakako mislim da je rad u bendu ili u bilo kakvom tolektivu timski rad. rezultate meriti na kantar, ima smisla samo ako u ulozi nekog direktora ili šefa benda odredjuješ ko će koliko para da dobije od te zajedničke delatnosti.

isprovocirana sam netolerancijom. pripadam onoj grupi ljudi koja voli žučno da se raspravlja i strastveno da zastupa neke svoje ideje. nekad i ne biram preterano rečnik, mada se trudim da ne predjem liniju vulgarnosti. smatram da civilizovan čovek mora da bude u stanju da sasluša i one čije im se mišljenje ne dopada ili ga smatra debilnim iz bilo kog razloga. i ne samo da sasluša nego i da DOZVOLI tom nekom da živi, funkcioniše pa i da zastupa svoj debilizam kao vrhunsku vrednost. lično sam za banovanje samo onih koji promovišu rasizam, nacizam i diskriminaciju po bilo kojoj osnovi.
maksa83 maksa83 13:10 22.04.2015

Re: 1

Možda se nisu slagali u tome ko je napravio pesmu pa bi tu samo bilo rasprave bez dokaza.

Mislim da je ona tačka u kojoj neko ume da je odsvira a neko ne ume presudna.

Morao bi vrlo da kopaš da nađeš slučaj u kome je neko napravio pesmu a nije umeo da je interpretira na nekom instrumentu makar u osnovnoj formi. Zapravo meni je teško da se setim ijednog takvog slučaja.
larisa_bg larisa_bg 13:11 22.04.2015

Nešto kao digresija

Čitam juče neki intervju sa glumcem Vojinom Ćetkovićem, a povodom, valjda, nove sezone "Ulice lipa". I žali se glumac Ćetković što mu je televizija napravila medveđu uslugu, pustili reprizno prvu sezonu, pa odmah na to nalepili novu, treću sezonu. I sad ide njegov komenar, koji je za mene antologijski: "I tako su dali materijala svima da kažu: Ala je ovaj propao!"

Znači kad nisam pala od smeha. Boji se Ćetković da će ljudi da misle da odjednom više nije mlad i lep. To mu najveća briga u životu.

To hoću da ti kažem: neki muškarci su naprosto smešni.
angie01 angie01 13:11 22.04.2015

Re: 1

Možda se nisu slagali u tome ko je napravio pesmu pa bi tu samo bilo rasprave bez dokaza.


kada su pesma i ploca nastali, autorovo ime je odstampano na vinilu, cemu prethodi dokazivanje autorstva, upis u registar autorskih agencija, npr, potpisivanje ugovora, u kome postoje klauzule o pravima i obavezama vezanih za autorska prava,...znaci, da tu nesto nije bilo u redu, snosili bi sankcije, u slucaju dokazivanja da je drugacije, svi koji su u tome ucestvovali.
highshalfbooze highshalfbooze 13:16 22.04.2015

Re: 1

Možda se nisu slagali u tome ko je napravio pesmu pa bi tu samo bilo rasprave bez dokaza.


Ne može na blogu da se raspravlja i dokazuje autorstvo.
Autori postoje i oni su potpisani, da je drugačije, za ovoliko vremena bi se to rešilo. A krasti od mrtvog čoveka je nešto najniže što može neko da uradi.
angie01 angie01 13:20 22.04.2015

Re: 1

isprovocirana sam netolerancijom.


ja sam oduvek znala Rusiju, kao Divljanovu- volela Idole, kupovala njihove ploce, isla na koncerte, posle samo Vladine,...da ne objasnjavam sad neke druge dogadjaje, relacije,...i uvek je Rusija pominjana kao Vladina i iskreno sam bila zbunjena Krletovom pricom, pa zaintrigirana i sve vise zainteresovana da shvatim sta se desava- znaci, nije mi polaz bio nikakav ruzan razlog.

sto se vise negiralo sve sto se kacilo kao dokaz a u suprotnosti tvradnjama u osnovnom tekstu, sto su vise napadali stalni napadaci, meni je bilo sve neprijatnije zbog saznanja, da je izgleda sve to skupa, samo tuzna prica.
princi princi 13:31 22.04.2015

Re: 1

ja sam oduvek znala da je Rusija Divljanova- volela Idole, kupovala njihove ploce, isla na koncerte, posle samo Vladine,...da ne objasnjavam sad neke druge dogadjaje, relacije,...i uvek je Rusija pominjana kao Vladina i iskreno sam bila zbunjena Krletovom pricom, pa zaintrigirana i sve vise zainteresovana da shvatim sta se desava- znaci, nije mi polaz bio nikakav ruzan razlog.

Па добро, ти себе сад декларишеш као жестоког Владиног фана. Не знам колико те то квалификује за објективну дискусију о ауторству.
Bili Piton Bili Piton 13:35 22.04.2015

Re: 1


Ne nadovezujem se, samo me Zdenkov tekst podsetio na Mileta Pileta legendu, sa svoje tri kutije Žitana bez filtera dnevno i uvek, bar u to vreme, sa studijskom trakom pod miškom (one profi BASF radio trake sa metalnim kernom, pink or grey, ne mogu da se setim koje je boje bila, mislim ipak pink). A šta je bilo na traci? Stili Den - Gaučo, koji bi voleo da odšrafi na onim ormarima u osmici kad god je zgoda ili pauza. Babylon Sisters pa redom.

Eh, Mile, dragi Mile...kladim se da je ona "reverse tape" bas linija u "Rusiji" njegov štos, to je tačno iz njegovog arsenala.
looping looping 13:37 22.04.2015

Re: 1

isprovocirana sam netolerancijom. pripadam onoj grupi ljudi koja voli žučno da se raspravlja i strastveno da zastupa neke svoje ideje. nekad i ne biram preterano rečnik, mada se trudim da ne predjem liniju vulgarnosti. smatram da civilizovan čovek mora da bude u stanju da sasluša i one čije im se mišljenje ne dopada ili ga smatra debilnim iz bilo kog razloga. i ne samo da sasluša nego i da DOZVOLI tom nekom da živi, funkcioniše pa i da zastupa svoj debilizam kao vrhunsku vrednost. lično sam za banovanje samo onih koji promovišu rasizam, nacizam i diskriminaciju po bilo kojoj osnovi.

Glupo je da se banuje ako nije bilo neke uvrede ili iznošenja nekog prljavog veša. Vidim još uvek stoji tvoj drugi komentar kod njega na blogu.
angie01 angie01 13:39 22.04.2015

Re: 1

Па добро, ти себе сад декларишеш као жестоког Владиног фана. Не знам колико те то квалификује за објективну дискусију о ауторству.


ne vidim gde je problem, fan ili ne, nemam nikakav manir da lazem, ne stavljam se apriori na neciju stranu i prikrivam istinu po svaku cenu, ako mi tako odgovara, naprotiv, jos uvek sam u kategoriji naivnih, koji vole da se kaze kako jeste, pri tome, nije meni Krle nesimpatican, ne gajim prema njemu neku mraznju, nisam se ja u ovoj diskusiji stavila izmedju Vlade i Njega, nego sam probala da dodjemo do tacke, gde ce se pokazati sta je tacan podatak,...kao i u svakoj diskusiji, gde neko tvrdi jedno, a neko nesto drugo.
looping looping 13:40 22.04.2015

Re: Nešto kao digresija

To hoću da ti kažem: neki muškarci su naprosto smešni.

Iza svakog smešnog muškarca stoji smešna žena.
princi princi 13:40 22.04.2015

Re: 1

Stili Den - Gaučo, koji bi voleo da odšrafi na onim ormarima u osmici kad god je zgoda ili pauza. Babylon Sisters pa redom.

Знао човек да препозна квалитет.
predatortz predatortz 13:42 22.04.2015

Re: Nešto kao digresija

looping
To hoću da ti kažem: neki muškarci su naprosto smešni.

Iza svakog smešnog muškarca stoji smešna žena.


Ili drugi smešan muškarac.

Ne treba robovati predrasudama...
Atomski mrav Atomski mrav 13:56 22.04.2015

Re: Nešto kao digresija

Ili drugi smešan muškarac.


Rekurzija?
predatortz predatortz 13:58 22.04.2015

Re: Nešto kao digresija

Atomski mrav
Ili drugi smešan muškarac.


Rekurzija?


Čista!
looping looping 14:14 22.04.2015

Re: Nešto kao digresija

predatortz
looping
To hoću da ti kažem: neki muškarci su naprosto smešni.

Iza svakog smešnog muškarca stoji smešna žena.


Ili drugi smešan muškarac.

Ne treba robovati predrasudama...

Što da ne? Tako barem znamo ko stoji iza nas.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:30 22.04.2015

Re: 1

Eh, Mile, dragi Mile...kladim se da je ona "reverse tape" bas linija u "Rusiji" njegov štos, to je tačno iz njegovog arsenala.

možda je krle to čuo od bitlsa pa tražio da se ubaci (ne da je znao sam kako se to radi), ali to mu se ne piše u sokoju, avaj.
angie01 angie01 14:37 22.04.2015

Re: 1

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:20 22.04.2015

Re: 1

maksa83
Možda se nisu slagali u tome ko je napravio pesmu pa bi tu samo bilo rasprave bez dokaza.

Mislim da je ona tačka u kojoj neko ume da je odsvira a neko ne ume presudna.

Morao bi vrlo da kopaš da nađeš slučaj u kome je neko napravio pesmu a nije umeo da je interpretira na nekom instrumentu makar u osnovnoj formi. Zapravo meni je teško da se setim ijednog takvog slučaja.


Ene de. Sada pišeše generalno, ili je ovo dopuna rasprave sa Krletovog bloga oko Rusije?

Jer ako je ovo drugo, sve je započelo od teksta i Fadajeva i knjige, a ne ko je muziku skladao i odsvirao. Znači nema potrebe da neko (uzmimo stvar globalno, eto, Šaper na primer) bude "Muzikant od zanata" ;> pa da ima knjigu (Ej, Knjiga, bre!) i da otale iskoristi neki već stih. Nije Krle tvrdio da je Srđan skladao Rusiju, nego osporavao:

Taj "ruski" motiv u pesmama Idola bio je Vladin (Maljčiki, Rusija...)
Pitam ga otkud baš A. Fadejev u onom stihu. Kaže, sedeo za stolom u kuhinji te noći kad je pisao tekst, (spremao neki ispit), a kad bi bacio pogled na policu s knjigama, uvek bi padao na neki roman A. Fadejeva. I tako. Uzgred, i njemu samom je to bila najbolja pesma...


Moraću da te razočaram.

Ništa od svega toga nije tačno.

Čak ni taj detalj s Fadejevim. Knjiga je Srđanova, kao i taj tekst.
maksa83 maksa83 15:31 22.04.2015

Re: 1

Jer ako je ovo drugo, sve je započelo od teksta i Fedajeva i knjige, a ne ko je muziku skladao i odsvirao. Znači nema potrebe da neko (uzmimo stvar globalno, eto, Šaper na primer) bude "Muzikant od zanata" ;> pa da ima knjigu Fedajeva, i da otale iskoristi neki već stih.

Bojim se da sam i posle Krletovog bloga ostao neubeđen da su rif i muzika nebitni (njegove teze), te da je sve u filingu i konceptu i pathosu i onom ... da ... buntu protiv establišmenta (za tu priliku oličenom u komentatorima bloga).

Da je tako onda bi svi jebiga samo recitovali svoje tuge/radosti/i-ostale-džihade, prodali bi vrlo mali i vrlo okrugao broj ploča. Skroz mali i na svaki način okrugao, a održali bi isto toliko koncerata. U mom malom kosmosu muzika je prva, pa onda lyrics i poruke. Tj. što se mene tiče Hendrix nije morao da peva. ; )

Je l' ti znaš nekog autora neke pesme a da ovaj nije umeo da je odsvira, makar na okarini?

princi princi 15:35 22.04.2015

Re: 1

Je l' ti znaš nekog autora neke pesme a da ovaj nije umeo da je odsvira, makar na okarini?

Moжда Крстић себе види као неког српског Дилана или Коена (Леонарда, не једног од браће)? Он је, човек, до вечног spirita рокенрола дошао не кроз Чак Берија него кроз рецитације.

Били тих година они The Residents и Pere Ubu (поготову певач). Па онда имаш Лори Андерсон- онај њен Супермен, брате...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:35 22.04.2015

Re: 1

Tj. što se mene tiče Hendrix nije morao da peva. ; )

Je l' ti znaš nekog autora neke pesme a da ovaj nije umeo da je odsvira, makar na okarini?

mala ispravka: ljudski glas je instrumet, pa ako neko ne ume song da odsvira na gitari/klaviru/okarini, slobodan je da ga otpeva.
maksa83 maksa83 15:38 22.04.2015

Re: 1

mala ispravka: ljudski glas je instrumet, pa ako neko ne ume song da odsvira na gitari/klaviru/okarini, slobodan je da ga otpeva.

Ja mogu ti otpevam iks pesama ali tako ne dokazujem autorstvo... ali mislim da razumeš šta hoću da kažem, zapravo sve ono što si ti tamo ispisala o aranžmanu i izvođenju pa ga odnelo.

No već sam se upleo u ovu raspravu dublje nego što sam želEo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:47 22.04.2015

Re: 1

Je l' ti znaš nekog autora neke pesme a da ovaj nije umeo da je odsvira, makar na okarini?


Eh, mogu ja još 3 bloga da teram ) Ali radi principa ekonomičnosti da skratim ☻ Pojašnjenje - govorim samo o usko konkrektnoj stvari - delu rasprave koja je incirala kontrablog - autorstvo Rusije, tj. "ruski uticaj" i čiji su neki od stihova.

Znači, kada Krle kaže da je knjiga i taj konkrektni deo teksta pesme (nije čak rekao ceo tekst, nego samo taj vezan za Druga Fadajeva - koji god da je taj ;> Srđanovo vlasništvo i delo, a to se ne kontradokazuje time što je na ploči i CDu kao autor pesme naveden Divjan, a pogotovo ne tko ume da svira, a tko ne, koliko god da je to odavno aksiomaska činejnica glede Idola ☻

Zato i pitam jel pišeš konkretno ili genralno - generalno nemam primedbi samo konkretno ;>

Bojim se da sam i posle Krletovog bloga ostao neubeđen da su rif i muzika nebitni (njegove teze), te da je sve u filingu i konceptu i pathosu i onom ... da ... buntu protiv establišmenta (za tu priliku oličenom u komentatorima bloga).


Eh, Krle. Ma nisam siguran da se i on sam (sa sobom) slaže (a ako da, uh, kuku & LL, ali nema tu pomoći, čak i kada zna da je u krivu, ima da ga ćera do kraja - uz sve veću količinu "izraza od mlija" (koje ponekad smanjuje umestotnim brisanjem ;> )

A Idoli, pa tu je donekle u pravu, obzirom da i jesu započeli kao marketinško medijski koncept (Papić, tu nema dileme) a druga je stvar što bi on sada od tog jednog da pravi pravilo. A bunt, ma kakav bunt, moliću lepo

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:47 22.04.2015

Re: 1

Ja mogu ti otpevam iks pesama ali tako ne dokazujem autorstvo

odnelo ga? nisam ni videla. :)

elem, mislila sam na ljude koji pišu svoje pesme tako što ih pevaju, jer im je to najjači instrument koji imaju/umeju da sviraju...mada i oni umeju da opale bar ta tri akorda na nečemu, da utvrde pesmu. na to sam mislila.
u sokoju postoje tačno napisane granice o autorstvu, aranžmanu, zna se do koje mere smeš da intervenišeš u tuđoj pesmi (najčešće kod aranžmana) a da ostaneš nepotpisan kao autor, ili da ti aranžer promeni nešto malo, da bi tekst (ako ide kasnije) legao bolje. to su sve manje-više tehničke stvari znalca.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:50 22.04.2015

Re: 1

Znači, kada Krle kaže da je knjiga i taj konrektni deo teksta pesme (nije čak rekao celo tekst, nego samo taj konretni vezan za Druga Fadajeva - koji god da je taj ;> Srđanovo vlasništvo i delo, a to se ne kontradokazuje time što je na ploči i CDu kao autor pesme naveden Divjan, a pogotovo ne tko ume da svira, a tko ne, koliko god da je to odavno aksiomaska činejnica glede Idola

ako je neko napisao deo stihova za neku pesmu, to i dalje ne znači da je autor muzike tog dela pesme. malo brkamo babe i žabe.
princi princi 15:54 22.04.2015

Re: 1

Овај Reaper јесте, изгледа, паметан човек, али стално долази надуван на час.
maksa83 maksa83 15:55 22.04.2015

Re: 1

Pojašnjenje - govorim samo o usko konkrektnoj stvari - delu rasprave koja je incirala kontrablog - autorstvo Rusije, tj. "ruski uticaj" i čiji su neki od stihova.

A, to... nisam ni primetio, tj. apsolutno se ne osvrćem na taj momenat (što bi rekli - no fucks given).

Verovatnoća da se tu utvrdi nepobitna istina je ravna verovatnoći da Omega (sa' će vidiš kad uleti) napravi skandal u Maxiju i traži da vidi šefa radnje zato što ne drže originalnu hrvatsku Krašovu Domaćicu ; )

Ko je među njima rafiniraniji poeta i veći erudita, nemam pojma, verujem da su tu recimo ravnopravni. No imam neku iracionalnu ideju bez koga te pesme - onakve kakva je - po svoj prilici ne bi bilo.

princi princi 15:59 22.04.2015

Re: 1

Чекајте, другари, Крле никад није својатао "Русију". Он је тврдио да је "Русију" написао Шапер (што, вероватно, и сам Шапер пориче). Сине, ко ће да ми глуми Крлета? Кренстон?
maksa83 maksa83 16:03 22.04.2015

Re: 1

Чекајте, другари, Крле никад није својатао "Русију". Он је тврдио да је "Русију" написао Шапер.

Opa bato! Kakav zaplet za scenario!

Сине, ко ће да ми глуми Крлета? Кренстон?

Ben Aflek il' niko.
angie01 angie01 16:07 22.04.2015

Re: 1

čiji su neki od stihova.


na toj istoj ploci, kao sto sam vec rekla na originalnom blogu, za sve pesme, ako je postojalo koautorstvo, stoje ta imena,...ja stvarno ne kapiram, da bi neko pristao tada da ne bude potpisan, a da je ucestvovao u stvaranju necega i da se posle toliko godina, prica kako je istina drugacija.

eno rakla Beba, jer se i ja prvenstveno pozivam na ugovore o autorskim pravima, da postoje tacna pravila, sta i koliko se racuna u to autorstvo.

mozda je Saper nesto pomenuo, a Divljan posle razradio, ali mi je u tom slucaju, jos veca nepoznanica, zasto se brise sve sto ukazuje na cinjenice, i autori tih komentara nazivaju ruznim imenima i imputira im se nesto sto ne stoji- meni bi bilo onda normalnije, ako se vec tekst kaci ovde, sto podrazumeva diskusiju, da se daju neki normalni odgovori.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:08 22.04.2015

Re: 1

Сине, ко ће да ми глуми Крлета? Кренстон?

:))))))))))))))))))))))
angie01 angie01 16:10 22.04.2015

Re: 1

Сине, ко ће да ми глуми Крлета? Кренстон?


Ben Aflek il' niko.


ma hajde, jedino dzordz kluni dolazi u obzir.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:11 22.04.2015

Re: 1

ako je neko napisao deo stihova za neku pesmu, to i dalje ne znači da je autor muzike tog dela pesme. malo brkamo babe i žabe.


I kako onda ne razumeti Krleta kada krene da ovakve genijalce pauči probranim rečima?

Elem, da ponovimo, ovog puta pastujem pokalo, pa ako uspeš da shvatiš, ok.

"Znači, kada Krle kaže da je knjiga i taj konkrektni deo teksta pesme (nije čak rekao ceo tekst, nego samo taj vezan za Druga Fadajeva - koji god da je taj ;> Srđanovo vlasništvo i delo, e to se ne kontradokazuje time što je na ploči i CDu kao autor pesme naveden Divjan, a pogotovo ne tko ume da svira, a tko ne, koliko god da je to odavno aksiomaska činejnica glede Idola ☻"

Prevod za jeftinije ulaznice - to što na ploči piše da je autor Divljan, nije dokaz da je i knjiga Divljanova niti da je taj stih iz pesme on smislio gledajući u tu knjigu.

maksa83 maksa83 16:12 22.04.2015

Re: 1

ma hajde, jedino dzordz kluni dolazi u obzir.

C. Džordž Kluni je u toj skaski već rezervisan. Tako rek'o Berluskoni, a on se razume, ima čovek svoju televiziju.

freehand freehand 16:12 22.04.2015

Re: 1

ako je neko napisao deo stihova za neku pesmu, to i dalje ne znači da je autor muzike tog dela pesme. malo brkamo babe i žabe.

A ko je uopšte pominjao autorstvo u vezi muzike?
angie01 angie01 16:13 22.04.2015

Re: 1

C. Džordž Kluni je u toj skaski već rezervisan


se izvinuvame, nisam znala,...da menjaju onda glumca za tadica....nema druge.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:20 22.04.2015

Re: 1

C. Džordž Kluni je u toj skaski već rezervisan.

pa nema druge do gerard butler. on sa svojim srpskim iskustvom će krleta najbolje okarakterisati. u filmu.
angie01 angie01 16:30 22.04.2015

Re: 1


Prevod za jeftinije ulaznice - to što na ploči piše da je autor Divljan, nije dokaz da je i knjiga Divljanova niti da je taj stih iz pesme on smislio gledajući u tu knjigu.


pa, evo, rekli smo ti,...a sve je pocelo, kada je kalt napisao u komentaru verziju nastanka pesme, koju mu je ispricao Vlada, sa kojim se druzio- sad, hebemliga,...mogu samo da ponovim reakcije i brisanje na sve sto se pitalo i postavljalo u tom smislu, sa sve cascavanjem na kraju.
emsiemsi emsiemsi 16:31 22.04.2015

Re: 1

princi
Овај Reaper јесте, изгледа, паметан човек, али стално долази надуван на час.

Како другачије издржати Енџи (и још којекога) !?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:31 22.04.2015

Re: 1

maksa83
ma hajde, jedino dzordz kluni dolazi u obzir.

C. Džordž Kluni je u toj skaski već rezervisan. Tako rek'o Berluskoni, a on se razume, ima čovek svoju televiziju.



He he he - sad se vrni gore i pogledaj onaj moj Liberti Valans prilog, ali uključi CC (titlove) za Živkova glede Tadića, Klunija i Berluskonija )
angie01 angie01 16:53 22.04.2015

Re: 1

Како другачије издржати Енџи


sto mene, ja nikom nisam rekla da je militantan imbecil i da luci....
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:55 22.04.2015

Re: 1

mogu samo da ponovim reakcije i brisanje na sve sto se pitalo i postavljalo u tom smislu, sa sve cascavanjem na kraju.


Pa? Od kako je Krleta na blogu nema mu bloga (*) u kojem me nije banovao i pobrisao poruke. Uključiv i ovaj poslednji. Ali to nema veze sa tim o čemu pričam. Pročitaj još jeared niz o Rusiji, ali polako, bez živaca i predubeđenja. Pri tome dodaj Krletov lakonski stil, i izbaci svoja predubeđenja. Kada to tkao uradiš shvatićeš zašto nema veze šta si ti kopala po vinilima, niti šta piše kojekude, sve se svodi na to da Vlada ima svoju verziju priče, a da Krle ima svoju (Srđana da ne mešamo kao odsutnog).

E stvar je što ti ni posle 5 poruka nisi razumela šta ti Krle priča, a Krle obično ima živaca za poruku i po ;> a onda kreće sa čašćavanjima ☻i brisanjima. Ali to ne menja na stvari da za tu konretnu priču (čija je knjiga i ko se setio Fadajeva za taj jedan stih u pesmi) ne postoje "relevatni" dokazi, već samo sećanja učesnika. A to je već jako poznata kategorija ;>

(*) E da, ima period kada me nije brisao i banovao - otprilike od kada je već vio evidentan silazak DS s vlasti, pa do trenutka kada je krenuo da priprema Portfolio za budućnost kod Nove Vlasti - postavio bih link na poruku u kojoj mu baš to napisah, uz komentar da sam se baš čudio di ga je stari Krle koji mi sve poruke briše, ali ju je obrisao ;>
Bili Piton Bili Piton 16:58 22.04.2015

Re: 1

princi
Stili Den - Gaučo, koji bi voleo da odšrafi na onim ormarima u osmici kad god je zgoda ili pauza. Babylon Sisters pa redom.

Знао човек да препозна квалитет.


Znao je. I bio je DRAG čovek beskrajno. I nikada nije bio narcisoidno-sujetan na svoj talenat i sposobnosti (koje su za deset dužina prevazilazile bilo kog drugog tonca u ovom delu sveta, sve dok se kasnije nije pojavio Bobi Klajn).

Šta je on ubadao i kakve je fleke umeo da izvadi, to je čudo bilo. Mnogo mi je bilo teško kad sam čuo da ga više nema, baš mnogo.


Bili Piton Bili Piton 17:07 22.04.2015

Re: 1

emsiemsi
(и још којекога) !?


You're not wrong
princi princi 17:08 22.04.2015

Re: 1

I bio je DRAG čovek beskrajno. I nikada nije bio narcisoidno-sujetan na svoj talenat i sposobnosti (koje su za deset dužina prevazilazile bilo kog drugog tonca u ovom delu sveta, sve dok se kasnije nije pojavio Bobi Klajn).

Ај важи, Били, ништа од овог нећу схватити као поруку личне природе, и то искључиво због своје праштајуће православне душе.
princi princi 17:09 22.04.2015

Re: 1

sto mene, ja nikom nisam rekla da je militantan imbecil i da luci....

Није то теби рекао, то је мени рекао. Молим да ме се пусти да свој крст сам носим.
angie01 angie01 17:10 22.04.2015

Re: 1

, bez živaca i predubeđenja.


krajnje sam kul, a nemam ni predubedjenja, u raspravu sam, kao sto sam vec objasnila, usla krajnje normalno, bes ostrascenosti, sve sto sam pitala i postvaljala je bilo u cilju da dodjemo do nekog resenja.

ja mogu da shvatim licni dozivljaj, ali u ovom slucaju se on direktno odnosi na nesto vrlo konkretno, i pri tome, imamo i licni dozivljaj druge strane, da to tako nazovem,

sad ti meni kazes, kako sam trebala da budem zahvalna, sto me je Krle istrpeo i toliko, jer obicno reaguje ranije, a meni je eto dozvolio i vise:),...pa ne znam, eto, meni bi bilo logicnije, da ako je tekst postavio negde gde ljudi komentarisu, da je tu nedoumicu prosto razjasnio, jer je sve vreme furao neki film, u kome je Vlada na ploci lazno potpisan i to je izazvalo reakciju drugih, na kuju je on opet reagovao agresivno.

sve oko relevantnosti autorstva smo vec pretrsli- nemam nista protiv da svako uzme onako kako mu se svidja.



larisa_bg larisa_bg 17:11 22.04.2015

Re: 1

BebaOdLonchara
C. Džordž Kluni je u toj skaski već rezervisan.

pa nema druge do gerard butler. on sa svojim srpskim iskustvom će krleta najbolje okarakterisati. u filmu.


Što da tražimo te skupe glumce sa Zapada, evo nam ga Zlatko Ožbolt tu u Hrvatskoj, pljunuti Krle, ako mu se doda još neka bora u šmikernici.


Bili Piton Bili Piton 17:11 22.04.2015

Re: 1

princi

Ај важи, Били, ништа од овог нећу схватити као поруку личне природе, и то искључиво због своје праштајуће православне душе.


Jesam gledao poprečnim očima, priznajem, ali ne u tebe
princi princi 17:15 22.04.2015

Re: 1

Ма зезам се, у последња 2 дана сам толико био немилице пљуван (са више извора, ), да ми ово дође још као похвала.
angie01 angie01 17:16 22.04.2015

Re: 1


Није то теби рекао, то је мени рекао. Молим да ме се пусти да свој крст сам носим.


ja sam shvatila da je to bilo upuceno svima koje je banovao- znaci i meni....lepo pise.
gomilanovici gomilanovici 17:19 22.04.2015

Re: 1

'Knjiga je Srđanova, kao i ta pesma.'

Evo sta kaze Krstic. Kako sada iz ovoga da zakljucimo da misli samo na jedan stih ili jednu rec?
Takodje, citajuci niz o Rusiji jasno je da negira Divljanovo autorstvo.
Mislim da su pitanja koja su mu, u vezi sa tim, postavljena sasvim na mestu a da su njegovi odgovori nepristojni.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:25 22.04.2015

Re: 1

jer je sve vreme furao neki film, u kome je Vlada na ploci lazno potpisan i to je izazvalo reakciju drugih, na kuju je on opet reagovao agresivno.


Ja ti lepo rekoh - vrni se i pročitaj, al ne vredi. I onda, kada recimo nestane celog B92 bloga, ti ćeš biti ubeđena - i tako ćeš i da tvrdiš u svojim memoarima ;> da je Krle zaista to ustvrdio što gore pišeš. A da sada, doklen B92 blog postoji ;> svrneš do Krletovog bloga i potražiš dokaz za tvoju tvrdnju - šta bi našla? Ništa.

našla bi samo i jedino Krletovu tvrdnju da nije tačnod a je "ruski motiv" u maljčicima i Rusiji Valdina zasluga, plus

1) priča o knjizi Fadajeva i stihu vezanom za tu knjigu kako ju je Vlada ispričao nije tačna
2) Knjiga by Fadajev nije Vladina, nego Srđanova
3) Stih koji se pominje (Fadajev) nije smislio Vlada, nego Srđan.

Posle toga rasprava ide dalje:

neko već - Ali pa to piše eu Vikipediji!
Krle - svašta piše u Vikipediji
neko već - ali to piše i u Rok Enciklopediji
Krle - ditto

I naravno, ti si brže bolje preskočila na zakljčak kao Krle tvrdi da je autor (ili makar koautor) Rusije Srđan, pa si kao Piter Bačoa (krunski Dokaz ;> ) izvukla etiketu s ploče. I naravno, odmah se tu našla mala gomilica onih koji i inače ne čitaju mnogo detaljno, nego samo čekaju da viknu Gomila! i da priskoče

NB - ko je zaista "zaslužan za Fadajeva" ne znam, Niti me zanima. Ali potpuno prihvatam kao legitimnu stvar da kada od "dokaza" postoje samo sećanja učesnika, tu nema mesta "dokazivanju" nego samo prihvatanju ili neprihvaanju "sećanja" jednog ili više učesnika. Pri tome, smatram da napadi na KRleta tipa "e Onakovog Čoveka si našao da blatiš" nemaju mesta. Obaška su zlonamerni. Pogotovo kada Krle jednu takvu opasku da uzgred - dakle ne u samom tekstu koji je objavljen. Da je taj deo priče bio sastavni deo "glavnog teksta", objavljenog u novinama, e onda bi već bilo mesta diskusiji. Naravno, za ikakvu diskusiju osnovni, sine qua non, uslov bi bio da diskutanti prvo shvate šta je Krle rekao a šta nije.
freehand freehand 17:26 22.04.2015

Re: 1

sve sto sam pitala i postvaljala je bilo u cilju da dodjemo do nekog resenja.

Ko ste to vi i do kakvog je rešenja trebalo da dođete?
jer je sve vreme furao neki film, u kome je Vlada na ploci lazno potpisan i to je izazvalo reakciju drugih, na kuju je on opet reagovao agresivno.

Krstić nigde ni jednom rečju nije pomenuo Divljana, niti je furao bilo kakav film. Nego si se ti postavila kao istražitelj i detektiv, insistirajući na priči koju on očigledno ni na koji način nije hteo da dalje otvara. Jer da je pristao i bilo šta u tom kontekstu rekao o Divljanu ispao bi nitkov. Samo što to tebi ne može da dopre do tog nekog centra koji generiše komentare, pa nastavljaš bez kraja i konca.
nego, kod popa Save na pričešće i pokoru, mada čisto sumnjam da će imati uticaja. Taj mi pop nekako sumnjivo deluje, kao da nije baš sve po kanonu u tom njegovom činodejstvovanju.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:27 22.04.2015

Re: 1

princi
Молим да ме се пусти да свој крст сам носим.

angie
ja sam shvatila da je to bilo upuceno svima koje je banovao- znaci i meni....lepo pise.

Ovde se sad i za krst otimaju. Krle kad pljune, to k'o orden
emsiemsi emsiemsi 17:38 22.04.2015

Re: 1

maksa83
mala ispravka: ljudski glas je instrumet, pa ako neko ne ume song da odsvira na gitari/klaviru/okarini, slobodan je da ga otpeva.

Ja mogu ti otpevam iks pesama ali tako ne dokazujem autorstvo...
...

Немој, леба ти !
angie01 angie01 17:41 22.04.2015

Re: 1

Nego si se ti postavila kao istražitelj i detektiv, insistirajući na priči koju on očigledno ni na koji način nije hteo da dalje otvara. Jer da je pristao i bilo šta u tom kontekstu rekao o Divljanu ispao bi nitkov


sad sam ja istrazitelj, sto nekog lepo pitam, imas ceo profil za mene, a ti nisi nista od toga, kada juris bezglavo ljude po blogu i vredjajuci ih pitas kojesta, sam odgovaras i dalje se podsmevajuci,...kao sto generises i komentare ti, a ne ja,....ti imas neku opsednutost, vec ti rekoh, ono suludo se ponasas, svima koji ti se ne svidjaju upucujes gomilu budalastina, vodis neki rat,...za iste stvari koje ja napisem, ti kod mene uvek nadjes neki ruzan predznak, za koji imas i razradjenu pricu, a kada je neko drugi, ko radi na tvojoj vodenici, to isto postane rascvetali tresnjin cvet,...idi bre vise, sjasi, mene stvarno misljenje takvog lika ne zanima.


gomilanovici gomilanovici 17:41 22.04.2015

Re: 1

Izvini ali procitaj ti ponovo...rekao je 'Knjiga je Srđanova, kao i ta pesma.' Kako onda ti razumes da nije mislio na pesmu nego samo na stih?
Takodje sve vreme insisitira da beleske o autorima na ploci i u knjigama nisu ni tacne ni relevantne.
Meni je is tog niza jako tesko da zakljucim da on ne negira Divljanovo autorstvo.....
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:45 22.04.2015

Re: 1

gomilanovici
Izvini ali procitaj ti ponovo...rekao je 'Knjiga je Srđanova, kao i ta pesma.' Kako onda ti razumes da nije mislio na pesmu nego samo na stih?
Takodje sve vreme insisitira da beleske o autorima na ploci i u knjigama nisu ni tacne ni relevantne.
Meni je is tog niza jako tesko da zakljucim da on ne negira Divljanovo autorstvo.....


Ok, privatam.
angie01 angie01 17:46 22.04.2015

Re: 1

I naravno, ti si brže bolje preskočila na zakljčak kao Krle tvrdi da je autor (ili makar koautor) Rusije Srđan



e, aj' se sad ti vrati, pa vidi sta je posle brisanja ostalo- svakako dovoljno da vidis kako nisi u pravu- pa mi se izvini.

evo kako je pocelo,

: ...

Taj "ruski" motiv u pesmama Idola bio je Vladin (Maljčiki, Rusija...)
Pitam ga otkud baš A. Fadejev u onom stihu. Kaže, sedeo za stolom u kuhinji te noći kad je pisao tekst, (spremao neki ispit), a kad bi bacio pogled na policu s knjigama, uvek bi padao na neki roman A. Fadejeva. I tako. Uzgred, i njemu samom je to bila najbolja pesma...


Moraću da te razočaram.

Ništa od svega toga nije tačno.

Čak ni taj detalj s Fadejevim. Knjiga je Srđanova, kao i ta pesma.
angie01 angie01 17:48 22.04.2015

Re: 1

Ovde se sad i za krst otimaju


ja sam taj detalj spomenula negativno, carliju u odgovoru....
freehand freehand 17:53 22.04.2015

Re: 1

sad sam ja istrazitelj, sto nekog lepo pitam

Koliko puta si lepo pitala kad ti neko lepo stavi do znanja, i ne samo tebi, da o tome neće dalje da govori?
a ti nisi nista od toga, kada juris bezglavo ljude po blogu i vredjajuci ih pitas kojesta, sam odgovaras i dalje se podsmevajuci,...kao sto generises i komentare ti, a ne ja,....ti imas neku opsednutost, vec ti rekoh, ono suludo se ponasas, svima koji ti se ne svidjaju upucujes gomilu budalastina, vodis neki rat,...za iste stvari koje ja napisem, ti kod mene uvek nadjes neki ruzan predznak, za koji imas i razradjenu pricu, a kada je neko drugi, ko radi na tvojoj vodenici, to isto postane rascvetali tresnjin cvet,...idi bre vise, sjasi, mene stvarno misljenje takvog lika ne zanima.

Ma nisam ni imao nadu da ćeš išta shvatiti. Sad pogledaj koliko si me puta u prvom komentaru na ovom blogu pomenula.
angie01 angie01 17:59 22.04.2015

Re: 1

Koliko puta si lepo pitala kad ti neko lepo stavi do znanja, i ne samo tebi, da o tome neće dalje da govori?


ma, je li, a koliko puta ti nelepo pitas i to bez bilo kakvog razloga!

sta i kako je bilo- sam lepo objasnila, a ti uzmi kako ti drago.

da sam ja bila u pitanju i tvrdila isto sto i Krle- oci bi mi izvadio, ne bi imao razumevanje za to sto necu da objasnjavam zasto ni jedan podatak, pa i onaj na ploci nije tacan. Jos bi dodao i ruznu razradu price i epitete za mene.

edit; to sto sam te pomenula, je posledica tvog uobicajenog pritrcavanja na moje komentare, sa ciljem da me negiras i da me nekako nazoves, ne bi li me diskreditovao, a bili su deo onoga sto je obrisano,...samo da se vidi, sta je bilo u pitanju....s moje strane- nista ruzno ni uvredljivo.
freehand freehand 18:00 22.04.2015

Re: 1

da sam ja bila u pitanju i tvrdila isto sto i Krle- oci bi mi izvadio



Zovite me Mirza.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:02 22.04.2015

Re: 1

'Knjiga je Srđanova, kao i ta pesma.'

aaa, pa to krle zbog druga...
angie01 angie01 18:06 22.04.2015

Re: 1

Zovite me Mirza.


sad, ovo nema ruznu konotaciju i princa nece boleti dusa, kao ni predatora, ni hcma, a blogovatelj nece videti nista sporno, za ogavnu etiketu.
predatortz predatortz 18:13 22.04.2015

Re: 1

kao ni predatora,


Izvini, da li ja učestvujem u ovoj vašoj raspravi?

Nemoj svoje lične sukobe i frustracije da projektuješ na mene. Ja se tebi, kao i ostalim blogerima, obraćam kad mi se nešto dopadne, ili zasmeta u tvom komentaru.

Ne vodim nikakve ratove ovde na blogu, nisam član nikakovog blogo-klana, ne zanimaju me zakulisane radnje u blogozajednici. Nemam maniju gonjenja,ne vodim registar blogera koji su me u svojim komentarima uvredili, nastojim da ne vređem...

Mani se ti mene, ako imaš raspravu sa čovekom - završi je sa njim.

Edit:

Iskreno, pojma nemam ko je Mirza i u kom kontekstu je pomenut.
angie01 angie01 18:17 22.04.2015

Re: 1

Mani se ti mene,


ti si tu nebitan, pomenut si samo kao deo ilustracije za hajku- da nisi bio prisutan tada, ne bi bio ni sada....toliko o tome.
predatortz predatortz 18:20 22.04.2015

Re: 1

angie01
Mani se ti mene,


ti si tu nebitan, pomenut si samo kao deo ilustracije za hajku- da nisi bio prisutan tada, ne bi bio ni sada....toliko o tome.


Sestro, i ti si meni nebitna ali te ne pominjem kada vodim rasprave sa drugim ljudima.

Uzgred, ako stvarno misliš da sam ja učesnik nekakve hajke na tebe onda stvarno imaš veliki problem. Sa sobom, ne sa mojom malenkošću.
freehand freehand 19:23 22.04.2015

Re: 1

Iskreno, pojma nemam ko je Mirza i u kom kontekstu je pomenut.



Nema ni ona, samo si ti iskren da to priznaš.
blogovatelj blogovatelj 19:23 22.04.2015

Re: 1

ma hajde, jedino dzordz kluni dolazi u obzir.


Kluni je kaparisan za film, ali za drugu ulogu. Neko mora i Tadića da glumi.
blogovatelj blogovatelj 19:25 22.04.2015

Re: 1

C. Džordž Kluni je u toj skaski već rezervisan. Tako rek'o Berluskoni, a on se razume, ima čovek svoju televiziju.


Opet se ponavljam.
blogovatelj blogovatelj 19:33 22.04.2015

Re: 1

a blogovatelj nece videti nista sporno, za ogavnu etiketu.


Tačno, ne vidim ništa sporno. A šta bi trebalo da vidim?
Čak nisam ni razumeo poentu komentara, tj koga bi, i zbog čega, trebalo zvati Mirza.
Ja se zovem Mirko, a par ljudi me je u životu zvalo Mirza, onako iz zezanja. Jesam treb'o da se naljutim?
mirelarado mirelarado 19:50 22.04.2015

Re: 1

angie01
Сине, ко ће да ми глуми Крлета? Кренстон?


Ben Aflek il' niko.


ma hajde, jedino dzordz kluni dolazi u obzir.


Е, то не може! Клуни је, као што је то још Берлускони гласно изрекао, резервисан за другара с кошарке. Ваљда ће и за њега бити нека ролица у филму, онако, из позадине навија за Идоле. :)))
angie01 angie01 19:57 22.04.2015

Re: 1

онако, из позадине навија за Идоле. :)))


:))))),...rekose mi vec, nisam znala za to- al priznaj, da bi bio pravi izbor.
maksa83 maksa83 20:11 22.04.2015

Re: 1

Ваљда ће и за њега бити нека ролица у филму, онако, из позадине навија за Идоле. :)))

Berluskoni će da igra Taška Načića kad budu obrađivali snimanje Davitelja. Dakle: "Mi piace garofano e mi piace mangiare krrremmmpite".
mirelarado mirelarado 20:13 22.04.2015

Re: 1

.rekose mi vec


Сад видим да је Блоговатељ био бржи. :))))
blogovatelj blogovatelj 20:15 22.04.2015

Re: 1

Сад видим да је Блоговатељ био бржи. :))))


maksa je bio najbrži.
"Rešava problem u prvoj rundi i ispuca šaržer za par sekundi"
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 22.04.2015

Re: 1

skreno, pojma nemam ko je Mirza i u kom kontekstu je pomenut.


Hajde, hoće li neko razjasniti misteriju ko je Mirza?

Sto puta refrešnuh, al ništa
8c_competizione 8c_competizione 20:48 22.04.2015

Re: 1

maksa83


covek, pa ti si ziv?
niccolo niccolo 20:52 22.04.2015

Re: 1

hoochie coochie man
skreno, pojma nemam ko je Mirza i u kom kontekstu je pomenut.


Hajde, hoće li neko razjasniti misteriju ko je Mirza?

Sto puta refrešnuh, al ništa

hcm ne zna ko je Mirza

Ne, stvarno, koju pesmu je napisao Mirza?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 22.04.2015

Re: 1

Ne, stvarno, koju pesmu je napisao Mirza?

:)
Ma znam onog sa jatom, idealan spoj, tako nešto
A otkud sad on ispliva, i što se endži ljuti, e to ne mogu da dokučim.


niccolo niccolo 21:17 22.04.2015

Re: 1

A otkud sad on ispliva, i što se endži ljuti, e to ne mogu da dokučim.

Ma nemam pojma, ja još nisam skapirao ni ko je autor Rusije...
Atomski mrav Atomski mrav 21:23 22.04.2015

Re: 1

Е, то не може! Клуни је, као што је то још Берлускони гласно изрекао, резервисан за другара с кошарке. Ваљда ће и за њега бити нека ролица у филму, онако, из позадине навија за Идоле. :)))


Glasam za Majkla Ričardsa.

Atomski mrav Atomski mrav 21:26 22.04.2015

Re: 1

Ma nemam pojma, ja još nisam skapirao ni ko je autor Rusije...

I gde baš Rusija? Kako nije sporan autor Amerike? Slučajnost? Hmmm...

tsunade tsunade 21:27 22.04.2015

Re: 1

Glasam za Majkla Ričardsa.


ovaj je jedanput gotivan, ko god da je. prvi put vidim čoveka.

al naš krlo je ruku na srce lepši
tsunade tsunade 21:30 22.04.2015

Re: 1



I gde baš Rusija? Kako nije sporan autor Amerike? Slučajnost?


ne mogu, ne umem i ne uspeva mi da ovde uguram youtube klip al prvo što mi pada na pamet je džonijevo: amerika, nije rad i znoj postoje holivud i frenki boj, diznilend, bejzbol i rokenrol.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:35 22.04.2015

Re: 1

ovaj je jedanput gotivan, ko god da je. prvi put vidim čoveka.

Nisi gledala Seinfelda? Ni ja nikako da se nateram...
tsunade tsunade 21:36 22.04.2015

Re: 1

Nisi gledala Seinfelda?


ne. slabo gledam serije. sad bih gledala neku na prvoj valjda, pravljenu u stilu vesele 70-te (to sam obožavala) samo su 80-te u ovoj seriji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana