Literatura| Sex| Život

Izbrisano (Self-Destruction)

vladimir petrovic RSS / 01.05.2015. u 09:55

edit

Atačmenti



Komentari (202)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 18:19 01.05.2015

Re: .

horheakimov

na osnovu njihovoe redne pozicije u azbuci/abecedi.


ne, na osnovu drugog kriterijuma


znači ipak se dekodira u brojeve?
horheakimov horheakimov 18:25 01.05.2015

Re: .


znači ipak se dekodira u brojeve?


mislio sam da je to jasno uzevši u obzir računske operacije te u prošlom komentu preskočih
niccolo niccolo 18:30 01.05.2015

Re: .

ne piše

Nosio je majicu na kojoj piše da mu vera zabranjuje da kupuje karte za bioskop koje su jeftinije od 15 dolara?
docsumann docsumann 18:36 01.05.2015

Re: .

niccolo
ne piše

Nosio je majicu na kojoj piše da mu vera zabranjuje da kupuje karte za bioskop koje su jeftinije od 15 dolara?


ne, nosio je majicu s metalikinim logom
docsumann docsumann 18:56 01.05.2015

Re: .

(SRAM + STRUNA + SRAM)/NEVERA= 3/2

jedna od mogućnosti, mada mi "ključ " nije ubjedljiv

mada imam i ključ koji dava rjeđenje 7/4, a ni taj mi se posebno ne dopada.


za očekivat je da je originalno rješenje cjeli broj.
horheakimov horheakimov 19:09 01.05.2015

Re: .

kako je znala da on želi baš kartu te cijene


želi deluje kao mislead

možda je to jedina karta koja mu je dozvoljena a prodavačica ceni na osnovu njegove pojave koja je na prvi pogled upečatljiva
(i sva sledeća nagađanja su mi manje logična/fer od prvobitnog pokušaja koji sam imao a koji se uklapao u prvobitno/nekorigovano pitanje) te možda je:

a) afro-amerikanac a doba je segregacije
b) poprilično visok pa dobija sedište gde će imati mesta za noge a ona postoje samo po ceni od 20$
c) u invalidskim kolicima te karta za ljude u kolicima ima samo po toj ceni(mada je meni logičnije da za ljude u kolicima karta bude jeftinija)
d) uzevši u obzir da je u ? Amerika, ekstremno debeo te može da 'stane' samo u stolicu od 20$
e) blagajnica videla zlatni Rolex na ruci i bez razmišljanja se mašila za najskuplju kartu (:
niccolo niccolo 19:11 01.05.2015

Re: .

nosio je majicu s metalikinim logom

izuzetno ćutljiv ljubitelj metalike...
docsumann docsumann 19:12 01.05.2015

Re: .

niccolo
nosio je majicu s metalikinim logom

izuzetno ćutljiv ljubitelj metalike...


taki su ti oni, kad se pojačala isključe
horheakimov horheakimov 19:13 01.05.2015

Re: .

3/2


ne, nisu brojevi, već reč
docsumann docsumann 19:15 01.05.2015

Re: .

horheakimov


lik je posve prosječan bijeli amerikanac od nekih 47 godina starosti, 178cm visine, 69kg, bez posebnih tjelesnih karakteristika ili pak nedostataka, mentalno zdrav, u farmericama i metalikinoj majici, sa sivim starkama, kratko podšišane smeđekose.

a sve to opet nije bitno za rješenje ove mozgalice.
docsumann docsumann 19:16 01.05.2015

Re: .

horheakimov
3/2


ne, nisu brojevi, već reč



aa, što mi činiš
niccolo niccolo 19:19 01.05.2015

Re: .

a sve to opet nije bitno za rješenje ove mozgalice.

A kako je izgledala blagajnica?
horheakimov horheakimov 19:21 01.05.2015

Re: .


a sve to opet nije bitno za rješenje ove mozgalice.


njeno je da prvo proda bolja/skuplja mesta a njemu je svejedno/nema uvid da ima i jeftinijih karata
docsumann docsumann 19:22 01.05.2015

Re: .

niccolo
a sve to opet nije bitno za rješenje ove mozgalice.

A kako je izgledala bjagajnica?





evo, da priznam - ja tu mozgalicu nisam uspio da rješim. a rješenje je stvarno sasvim logično.
docsumann docsumann 19:24 01.05.2015

Re: .

horheakimov

a sve to opet nije bitno za rješenje ove mozgalice.


njeno je da prvo proda bolja/skuplja mesta a njemu je svejedno/nema uvid da ima i jeftinijih karata


na blagajni jasno piše velikim slovima da ima karata za 9, 12 i 20 dolara.
niccolo niccolo 19:29 01.05.2015

Re: .

Da je hteo jeftiniju kartu dao bi novčanicu od 10, odnosno od 10 i 5 dolara.
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:41 01.05.2015

Re: .

jer se viski može piti i bez leda

Kako ga i ja pijem. Zato mi led nije ni pao na pamet.


Da se ja uhvatim za nešto sporedno, a meni važno.
Znalci kažu da ne valja piti viski bez leda.

Tek verzija "on the rocks" daje ono pravo (nikako ne sipati prvo viski pa onda dodati led, kao što rade nevični).
docsumann docsumann 19:41 01.05.2015

Re: .

niccolo
Da je hteo jeftiniju kartu dao bi novčanicu od 10, odnosno od 10 i 5 dolara.


ne, ali toplo.
horheakimov horheakimov 19:48 01.05.2015

Re: .


na blagajni jasno piše velikim slovima da ima karata za 9, 12 i 20 dolara.


za jeftinije karte moraš imati neki kupon sa sobom, karticu sa popustom, loyalty card...?
niccolo niccolo 20:04 01.05.2015

Re: .

Znalci kažu da ne valja piti viski bez leda.

Pravi znalci kažu da svako treba da pije viski onako kako mu najviše odgovara. I da se ovi koji tvrde drugačije samo prave da su znalci...
docsumann docsumann 20:04 01.05.2015

Re: .

horheakimov

na blagajni jasno piše velikim slovima da ima karata za 9, 12 i 20 dolara.


za jeftinije karte moraš imati neki kupon sa sobom, karticu sa popustom, loyalty card...?


ne, ne, to bi bilo skroz nategnuto i rogobatno rješenje.

kao što već rekoh, rješenje ti samo, kao upaljena lampica u glavi, signalizira da si ga ubo.
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:05 01.05.2015

Re: .

(SRAM + STRUNA + SRAM)/NEVERA=?


Da li je rešenje neka planeta?
docsumann docsumann 20:07 01.05.2015

Re: .

Gospodja Klara
(SRAM + STRUNA + SRAM)/NEVERA=?


Da li je rešenje neka planeta?



mislim da da

Uran

Gospodja Klara Gospodja Klara 20:14 01.05.2015

Re: .

mislim da da


valjda Saturn


Mislim da jeste, po mestu u sistemu.:)

EDIT: pogrešan citat, uran.:)
docsumann docsumann 20:17 01.05.2015

Re: .

Gospodja Klara
mislim da da


valjda Saturn


Mislim da jeste, po mestu u sistemu.:)



ispravih se već u Uran

(mars + saturn + mars)/venera = (4 + 6 + 4)/ 2 = 7 - Uran
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:19 01.05.2015

Re: .

Pravi znalci kažu da svako treba da pije viski onako kako mu najviše odgovara. I da se ovi koji tvrde drugačije samo prave da su znalci...


Hm, onda bolje što te Endi Mari nije zvao na svadbu



Tamo se pio samo whiskey on the rocks, odbijali su da služe bez leda, he, he, he... (Pored ostalog, i zbog štednje).
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:19 01.05.2015

Re: .

(mars + saturn + mars)/venera = (4 + 6 + 4)/ 2 = 7 - Uran


I ja.:)))) Ali to je to.

Sad ostaje ovaj tvoj ćutljivi, da nije čovek sa velikom dioptrijom?(smajli nema druga posla)
horheakimov horheakimov 20:20 01.05.2015

Re: .

Da li je rešenje neka planeta?

mislim da da

Uran


zapravo rešenje je URNA jerbo su planete deo ključa ali nisam znao kako da kažem ne

dakle (SRAM anagram > MARS > 4 + STRUNA > SATURN > 6 + SRAM > MARS > 4)
/NEVERA > VENERA > 2 = 14/2 = 7 > URAN > URNA

nije da nema veze sa blogom, mislim sram, nevera, urna...

nešto teže?
docsumann docsumann 20:22 01.05.2015

Re: .

nešto teže?


vazda

ivana23 ivana23 20:23 01.05.2015

Re: .

vladimir petrovic
Pravi znalci kažu da svako treba da pije viski onako kako mu najviše odgovara. I da se ovi koji tvrde drugačije samo prave da su znalci...

Hm, onda bolje što te Endi Mari nije zvao na svadbu
Tamo se pio samo whiskey on the rocks, odbijali su da služe bez leda, he, he, he... (Pored ostalog, i zbog štednje).


Ovo si izmislio.
docsumann docsumann 20:24 01.05.2015

Re: .

Hm, onda bolje što te Endi Mari nije zvao na svadbu


kojem klanu pripada dezen?
horheakimov horheakimov 20:25 01.05.2015

Re: .

dovršite niz:

pesak, lova, kraj
klonja, damari, ?
ivana23 ivana23 20:30 01.05.2015

Re: .

docsumann
Hm, onda bolje što te Endi Mari nije zvao na svadbu


kojem klanu pripada dezen?


Ima 70 klanova/dezena. Razlicite su boje, raspored strafti.
Ko ce to sve zapamtiti...
docsumann docsumann 20:31 01.05.2015

Re: .

horheakimov
dovršite niz:

pesak, lova, kraj
klonja, damari, ?



toplo, ili tako nešto

pojmovi iz niza predstavljaj deformisane nazive šahovskih figura. sad ne znam baš po kojem ključu, pa sam topa uneredio u prvo što mi je palo na pamet.
docsumann docsumann 20:32 01.05.2015

Re: .

ivana23
docsumann
Hm, onda bolje što te Endi Mari nije zvao na svadbu


kojem klanu pripada dezen?


Ima 70 klanova/dezena. Razlicite su boje, raspored strafti.
Ko ce to sve zapamtiti...


preko 200!

baš sam nedavno gledao emisju o pravljenju štofova za kiltove, na Discavery Sience
horheakimov horheakimov 20:39 01.05.2015

Re: .

toplo, ili tako nešto



zapravo potop ili tako nešto ali opet nisam znao kako da kažem ne

sad ne znam po kojem ključu


u prvom redu se vrše intervencije dodavanja,
kvačica na s u pesak, c na kraj reči lova, l u reč kraj, između a i j

u drugom redu, pa

već su precrtavana dva poslednja slova i dva iz 'sredine' tako da se u dodatoj reči valjaju precrtati dva sa početka ali ukačio si...

((bože sa kim se družim mislio sam da mi je ova teška, neki je nedeljama 'rešavaju'))
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:40 01.05.2015

Kilt zeleno-plavi-crni

vladimir petrovic
Pravi znalci kažu da svako treba da pije viski onako kako mu najviše odgovara. I da se ovi koji tvrde drugačije samo prave da su znalci...

Hm, onda bolje što te Endi Mari nije zvao na svadbu
Tamo se pio samo whiskey on the rocks, odbijali su da služe bez leda, he, he, he... (Pored ostalog, i zbog štednje).

Ivana23
... Ovo si izmislio

Pa naravno da sam izmislio.
A i hteo sam da podsetim na taj za Endija i njegov kilt važan događaj
(Pretpostavljam da je u celom tom škotskom događanju Kim bila, s pravom, najsrećnija. Uvek volim kad vidim mladu u venčanici koja zna šta hoće).
ivana23 ivana23 20:41 01.05.2015

Re: .

docsumann
ivana23
docsumann
Hm, onda bolje što te Endi Mari nije zvao na svadbu


kojem klanu pripada dezen?


Ima 70 klanova/dezena. Razlicite su boje, raspored strafti.
Ko ce to sve zapamtiti...


preko 200!

baš sam nedavno gledao emisju o pravljenju štofova za kiltove, na Discavery Sience

Ne znam, ovo su 'zvanisni' podaci, a moguce je da pojedine porodice (klanovi) osmisle i svoj tartan. Procenjuje se da ih je u upotrebi oko 2500.

docsumann docsumann 20:46 01.05.2015

Re: .


ovo je jedna od najboljih glavolomki na koju sam naišao. napominjem da se radi o klasičnom logičkom problemu, čisto da bi preskočili fazu sf odgovora

na jednom ostrvu žive samo bračni parovi.
i tu vladaju, čudna, ali striktna pravila:
- ako žena vara muža, to svi drugi na ostrvu znaju sem prevarenog muža.
- ako muž sazna da ga žena vara, ubija je i ujutro ostavlja mrtvu na prag od kuće.

na ostrvu je neko vrijeme boravio izvjesni brodolomnik. kada se najzad ukrcavo na brod, svi mještani su došli u luku da ga isprate. na rastanku on im je poručio (da ga svi čuju) - nije svaka žena na ovom ostrvu vjerna. tri dana po njegovom odlasku ništa se nije značajnije dešavalo, a onda su četvrtog dana ujutro na pragovima nekih kuća osvanule mrtve žene. koliko njih?
ivana23 ivana23 20:53 01.05.2015

Re: Kilt zeleno-plavi-crni

vladimir petrovic
Uvek volim kad vidim mladu u venčanici koja zna šta hoće).


I ona zna sta hoce, ali...
horheakimov horheakimov 21:03 01.05.2015

Re: .

na jednom ostrvu žive samo bračni parovi.
i tu vladaju, čudna, ali striktna pravila:
- ako žena vara muža, to svi drugi na ostrvu znaju sem prevarenog muža.
- ako muž sazna da ga žena vara, navlači kapu i bradu Deda Mraza i tako hoda nekoliko dana.

na ostrvu je neko vrijeme boravio izvjesni brodolomnik. kada se najzad ukrcavo na brod, svi mještani su došli u luku da ga isprate. na rastanku on im je poručio (da ga svi čuju) - nije svaka žena na ovom ostrvu vjerna.

tri dana po njegovom odlasku ništa se nije značajnije dešavalo, a onda su četvrtog dana ujutro na pragovima nekih kuća osvanuli Deda Mrazovi. koliko njih?

(zabavnije je nego mrtve žene)
docsumann docsumann 21:05 01.05.2015

Re: .

(zabavnije je nego mrtve žene)



nurudin nurudin 22:15 01.05.2015

Re: .

Da se ja uhvatim za nešto sporedno, a meni važno.



horheakimov horheakimov 22:49 01.05.2015

Re: .

Deda Mrazovi. koliko njih?


jedino ako postoje samo dva para na ostrvu m1ž1 i m2ž2 Deda Mraz može biti 100% siguran jer jedna će žena npr. ž1 biti sa brodolomnikom (on tako 100% zna da nije svaka žena verna, tj. da je bar jedna neverna) što zna i m2 (premisa broj1) a kako neka žena na ostrvu mora ostati i verna to će biti ž2. m1 je siguran da navlači kapu i bradu jer da ž2 vara on bi za to znao (premisa broj1) a kako nije to slučaj biće da je njegova draga bila sa brodolomnikom.

u svakom drugom slučaju (m>2 & ž>2) ne postoji logika po kojoj muževi mogu da budu 100% sigurni zašto se oblače u Deda Mraza te stoga može da se desi da četvrtog jutra na ostrvu osvanu četiri Deda Mraza, neki nezasluženo
tyson tyson 23:56 01.05.2015

Re: .

neki izuzetno ćutljiv čovjek je došao na blagajnu bioskopa, bez riječi stavio na pult 20 dolara, a blagajnica mu je zatim dala kartu za predstavu koja toliko i košta, iako je još bilo neprodatih karata od 9 i 12 dolara (za tu istu predstavu).

kako je znala da on želi baš kartu te cijene (čovjek nije prozborio ni riječ, niti je dao bilo kakav neverbalni signal po tom pitanju). čovjek je bio sasvim sam, a blagajnica ga je vidjela prvi put .

Platio je novčanicama od 10 (x1) i 5 dolara (x2)...?


Atomski mrav Atomski mrav 00:21 02.05.2015

Re: .

Platio je novčanicama od 10 (x1) i 5 dolara (x2)...?


Ili je dao blagajnici 20 dolara a zatim vratio novčanik u džep. Time je signalizirao da ne očekuje kusur.
jkt2010 jkt2010 01:40 02.05.2015

Re: .

docsumann
niccolo
Da je hteo jeftiniju kartu dao bi novčanicu od 10, odnosno od 10 i 5 dolara.


ne, ali toplo.

Platio je sa 10 + 5 + 5 dolara.

PS: Tyson me pretekao.
docsumann docsumann 04:56 02.05.2015

Re: .

tyson
neki izuzetno ćutljiv čovjek je došao na blagajnu bioskopa, bez riječi stavio na pult 20 dolara, a blagajnica mu je zatim dala kartu za predstavu koja toliko i košta, iako je još bilo neprodatih karata od 9 i 12 dolara (za tu istu predstavu).

kako je znala da on želi baš kartu te cijene (čovjek nije prozborio ni riječ, niti je dao bilo kakav neverbalni signal po tom pitanju). čovjek je bio sasvim sam, a blagajnica ga je vidjela prvi put .

Platio je novčanicama od 10 (x1) i 5 dolara (x2)...?





docsumann docsumann 05:00 02.05.2015

Re: .

horheakimov


na dobrom si put. razradi malo taj pristup.

broj parova uopšte nije bitan za rješenje, sem naravno činjenice da ih nema baš tako malo kao što si pretpostavio. recimo da ih ima dvocifren broj.
niccolo niccolo 08:07 02.05.2015

Re: .

na ostrvu je neko vrijeme boravio izvjesni brodolomnik. kada se najzad ukrcavo na brod

Čekaj bre malo, kako se ukrcavao na brod kad je brodolomnik, znači broda više nema...
docsumann docsumann 09:02 02.05.2015

Re: .

niccolo
na ostrvu je neko vrijeme boravio izvjesni brodolomnik. kada se najzad ukrcavo na brod

Čekaj bre malo, kako se ukrcavao na brod kad je brodolomnik, znači broda više nema...


aa, kako se ovi advokati objeručke 'vataju za nebitne detalje

pa, je l' se i Robinzon nakraju ukrcao na brod.

nakon brodoloma, more ga je izbacilo na to ostrvo. živio je među njegovim stanovnicima neko vrijeme (tako je povatao i onu informaciju o nevjerstvu nekih od supruga), dok nije naišao brod na redovnoj liniji kojim je otišao kući.
niccolo niccolo 10:19 02.05.2015

Re: .

aa, kako se ovi advokati objeručke 'vataju za nebitne detalje

Naravno, bitno je izazvati sumnju...
anonimni_autor anonimni_autor 10:42 02.05.2015

Re: .

Ima li veze sa (iako nisi spomenuo) otrovnim ledom koji se nalazio u čaši a kome je trebalo vremena da se otopi i postigne 'radnu koncentraciju'?

Izvinte me što upadam, ali otrov u ledu je veoma efikasan. Ja sam u mladosti proveo dosta vremena putujući po Arapskim zemljama(da ne bi sada delili na bliski Istok, Severnu Afriku i drugo), Jednom sam otseo u jedom prilično skupom hotelu u Maroku. Niko ,naravno nije koristio vodu iz lokalnog vodovoda za koju morate imati poseban imunitet razvijen kod mesnog stanovništva. E, vidite... odrasli da pocrkaju od stomaka, a nama omladini ništa. Tajna je u tome što su nama servirali već žestoko ohlađenu pepsi kolu i druga osvežavajuća pića, uz koja nisu davali ništa, a odraslima su viski i slična pića davali sa ledom. Led je naravno bio od vodovodske vode... Kao su ti afrički mikroorganizmi preživljavali u ledu... to niko ne zna. Tek preživljavali su
docsumann docsumann 15:04 02.05.2015

Re: .


dok čekamo odgovor na Djeda Mrazove...


jedna logično-praktična:
na stolu se nalazi 2009 žetona. dva igrača naizmjenično uzimaju žetone sa stola. po nošenju mogu najviše da uzmu 333, a najmanje 1 žeton, kao i bilo koju količinu između min. i max.
igrač koji pokupi zadnje žetone sa stola pobjeđuje. pitanje je - koji igrač uvijek dobija i na koji način?
zilikaka zilikaka 15:27 02.05.2015

Re: Glavolomka 2


docsumann


Pošto vidim da se već postavila treća, a nisam videla rešenje druge, da kažem da je tip stavio 20 dolara u sitnim apoenima.

...i da priznam da mi je od ključnog značaja bilo što si kolegi fiškalu reko da je vruće

Posle se vratim na postavku i vidim da nigde nije pomenuto da je to bila novčanica od 20 dolara, nego smo je svi tako podrazumevali, bez posebnog razloga.

Msm, u protivnom i ne bi bila glavolomka, ko što za blagajnicu i nije bila.

...pošto dalje nisam čitala, ako sam zakasnila s rešenjem, praštajte.
blogovatelj blogovatelj 16:46 02.05.2015

Re: .

edna logično-praktična:
na stolu se nalazi 2009 žetona. dva igrača naizmjenično uzimaju žetone sa stola. po nošenju mogu najviše da uzmu 333, a najmanje 1 žeton, kao i bilo koju količinu između min. i max.
igrač koji pokupi zadnje žetone sa stola pobjeđuje. pitanje je - koji igrač uvijek dobija i na koji način?


Prvi igrač uvek dobija. Kako? Lako!

1.
U prvom krugu uzme pet žetona, Ostane ih 2004. 2004 je deljivo sa 334, tj 2004 : 334 = 6

2.
Svaki sledeći krug prvi igrač uzima onoliko žetona da zajedno sa žetonima koje je uzeo drugi igrač suma bude 334. Dakle, ako prvi uzme jedan žeton, drugi uzme 333. Ako prvi uzme 10 žetona onda prvi uzima 324.

3. Posle šeste runde prvi igrač ima pobedničku ruku.

PS.
Ispravka u koraku dva. Treba da piše "ako drugi uzme jedan žeton, prvi uzme 333. Ako drugi uzme 10 žetona onda prvi uzima 324."
docsumann docsumann 17:00 02.05.2015

Re: .

blogovatelj



bgbgbg bgbgbg 21:45 02.05.2015

Re: .

docsumann
horheakimov


na dobrom si put. razradi malo taj pristup.

broj parova uopšte nije bitan za rješenje, sem naravno činjenice da ih nema baš tako malo kao što si pretpostavio. recimo da ih ima dvocifren broj.



Ljubazno molim za resenje mozgalice, inace necu spavati!
Nije lepo tako zaintrigirati ljude, pa nestati.


Uzgred, odlican blog autora!
Gospodja Klara Gospodja Klara 07:46 03.05.2015

Re: .


Ljubazno molim za resenje mozgalice, inace necu spavati!
Nije lepo tako zaintrigirati ljude, pa nestati.


Ljubazno molim da rešenje ide na pp, meni prija da razbijam glavu glupostima.:)
(smajli zarastao u bradu, jede ostatke jučerašnje pice)
docsumann docsumann 08:19 03.05.2015

Re: .

Ljubazno molim da rešenje ide na pp, meni prija da razbijam glavu glupostima.:)


Klaro, moj si čovjek! (shvati kako god hoćeš)

nema predaje sa mozgalicama!!!
docsumann docsumann 08:37 03.05.2015

Re: .

bgbgbg
docsumann
horheakimov


na dobrom si put. razradi malo taj pristup.

broj parova uopšte nije bitan za rješenje, sem naravno činjenice da ih nema baš tako malo kao što si pretpostavio. recimo da ih ima dvocifren broj.



Ljubazno molim za resenje mozgalice, inace necu spavati!
Nije lepo tako zaintrigirati ljude, pa nestati.




jbg, zaboravih da napomenem - kad sazna da mu je žena nevjerna, prevareni muž mora istog dana da se preobuče u Djeda Mraza.

misim, može i bez ove dopune, ali je sa njom zadatak preciznije postavljen.


sorry
niccolo niccolo 09:05 03.05.2015

Re: .

nema predaje sa mozgalicama!!!

Ma odgovor je ionako 3.
Gospodja Klara Gospodja Klara 09:13 03.05.2015

Re: .


jbg, zaboravih da napomenem - kad sazna da mu je žena nevjerna, prevareni muž mora istog dana da se preobuče u Djeda Mraza


Sad mi to kažeš, u momentu sam se zakačila za činjenicu da sve osvanu istog dana mrtve, ili to sa bradom.:)))
docsumann docsumann 09:16 03.05.2015

Re: .

Sad mi to kažeš, u momentu sam se zakačila za činjenicu da sve osvanu istog dana mrtve, ili to sa bradom.:)))



ta informacija i dalje važi. odnosno, da su se trećeg dana pojavili djed mrazovi
Gospodja Klara Gospodja Klara 09:20 03.05.2015

Re: .

ta informacija i dalje važi. odnosno, da su se trećeg dana pojavili djed mrazovi


Da li je rešenje precizan broj ili neki skup?
docsumann docsumann 09:23 03.05.2015

Re: .

Gospodja Klara
ta informacija i dalje važi. odnosno, da su se trećeg dana pojavili djed mrazovi


Da li je rešenje precizan broj ili neki skup?


ceo broj.
Gospodja Klara Gospodja Klara 10:47 03.05.2015

Re: .

ta informacija i dalje važi. odnosno, da su se trećeg dana pojavili djed mrazovi


Tri dana se ništa značajno nije desilo, što navodi na zaključak da niko nije ubijen u tom periodu, niti je iko opaljivao sa strane.
Noć pre 4. dana - dobacila sam da je npr. muž1 došao u posetu kod žene2 i zatekao tamo sopstvenu ž1 na gomili sa m2, što rezultira - 2 leša. Mislim, ova mogućnost je zaista banalna, ali one komplikovanije podrazumevaju previše pretpostavki (priznajem, napravila sam i par dijagrama:))).

Mislim, danas će deca za ručak dobiti čudno raspoređena zrna graška u tanjiru.
docsumann docsumann 11:18 03.05.2015

Re: .

mmmm, grašak
docsumann docsumann 11:18 03.05.2015

Re: .

pošto je duplikat

ide zika:

vladimir petrovic vladimir petrovic 12:31 03.05.2015

Re: .

anonimni_autor
... Jednom sam otseo u jedom prilično skupom hotelu u Maroku

Led je naravno bio od vodovodske vode...


Hm.
Ovih dana je Dejvid Bekam proslavio 40. rođendan u Marakešu.
Odseo je u odličnom hotelu, a i sam Marakeš je predivan (uzgredno, i ja sam živeo i radio jedno vreme u Maroku).

Sad se nešto bojim, nakon ovog tvog ukazivanja da lokalci prave led od lokalne vode, da Bekama ne zaboli stomak, jer sam siguran da je na toj velikoj žurci (imao je i poznate goste) pio - viski on the rocks, he, he, he...

(Neke novine donele naslove: David Beckham's 40th birthday generates tons of buzz like you'd expect, što znači da se lokalo do zore)





blogovatelj blogovatelj 14:59 03.05.2015

Re: .

Ljubazno molim da rešenje ide na pp, meni prija da razbijam glavu glupostima.:)


Ja sam ovom glupošću razbijao glavu pre jedno pet godina i nisam uspeo da rešim problem. Uništio mi je nekoliko nedelja života.
Sad nisam ni gubio vreme, znam da je nerešiv
Pa ajd' da i ja postavim problemčić, moj omiljeni. Retki su oni za koje znam da su ga rešili.
Imamo deset vrećica, svaka u sebi ima deset novčića. U devet od tih deset vrećica su dukati i svaki je težak po 10g. Samo jedna vrećica sadrži lažne dukate, oni su po izgledu istovetni kao i originali, ali je svaki težak po 9g.
Imamo vagu.
Kako uz pomoć samo jednog merenja ustanoviti gde su lažni dukati?
zilikaka zilikaka 15:55 03.05.2015

Re: .

Kako uz pomoć samo jednog merenja ustanoviti gde su lažni dukati?


Obeležiš rednim brojevima vrećice i onda iz svake za merenje uzimaš za merenje onoliko komada koliki je redni broj vrećice.
...inače, ovo je klasičan zadatak za dečija takmičenja matematičara, i bitno je da uvek bude ukupan broj vrećica isti kao broj komada u njima.
docsumann docsumann 15:58 03.05.2015

Re: .

Ja sam ovom glupošću razbijao glavu pre jedno pet godina i nisam uspeo da rešim problem. Uništio mi je nekoliko nedelja života.
Sad nisam ni gubio vreme, znam da je nerešiv


nisam baš toliki sadista da postavljam nerješive zadatke.
zilikaka zilikaka 18:03 03.05.2015

Re: .

nisam baš toliki sadista da postavljam nerješive zadatke


i ti i tvoja glavolomka.

Poradila po kući i radoznalo otvorila blog da vidim rešenje (usput napisala kolegi ono za merenja) i sad se upalila.
Ne da mi đavo mira, uvatilo me da rešavam.
...te n= broj žena na ostrvu, te k= broj nevernih žena, te njih 2n-k zna za k nevernih, a k zna za k-1....
..i petljam ono prvo jutro, drugo jutro, treće jutro, i vidim da je tu ključna stvar, i nekako mi se nameće broj tri (advokati su čudo), al mi fali glavna veza. Šta ko zaključuje svakog sledećeg jutra.

...a pošto ne mogu tome dalje da se posvetim, jerbo treba dalje raditi po kući, eto, ako sam navela nešto što je od koristi, biće mi drago.
A i inače, ako nemaš nameru da objaviš rešenje, a ti me ne zaboravi kad budeš slao pp.
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:02 03.05.2015

Re: .

.te n= broj žena na ostrvu, te k= broj nevernih žena, te njih 2n-k zna za k nevernih, a k zna za k-1...


E što volim kad i komšiji crkne krava.


mariopan mariopan 20:30 03.05.2015

Re: .

docsumann
Ljubazno molim da rešenje ide na pp, meni prija da razbijam glavu glupostima.:)


Klaro, moj si čovjek! (shvati kako god hoćeš)

nema predaje sa mozgalicama!!!

Нема...ја мозгам већ трећи дан...
pnbb pnbb 19:38 01.05.2015

memo

sledeci put stavi spojler alert na pocetak, ukoliko se iznosi sadrzaj knjige ili filma, nebitno da li je nov ili prastar
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:12 01.05.2015

Re: memo

sledeci put stavi spojler alert na pocetak, ukoliko se iznosi sadrzaj knjige ili filma, nebitno da li je nov ili prastar

Misliš nešto ovako



Meni bi više odgovaralo nešto ovako:

pnbb pnbb 12:09 02.05.2015

Re: memo

ma da bre...
moz da se napravi review i bez da se pominju detalji sadrzaja

a trejlere i tizere vise uopste i ne gledam
Черевићан Черевићан 22:33 01.05.2015

прцаџије

помињу се главоболне цифре
(панас слуди то штосмо сазнали)
кроз живот сам подуку схватио
јебач прави никад се нефали

него ради и . . . сујету слади
џентлменски - ние на паради
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:12 02.05.2015

Re: прцаџије

Черевићан
... помињу се главоболне цифре
(панас слуди то штосмо сазнали)
кроз живот сам подуку схватио
јебач прави никад се нефали


Thx.

Slažem se i da je cifra glavobolna (10.000 žena!).

Ovo "јебач прави никад се нефали" jeste ispravan prilaz, u neku ruku džentlmenski, premda ima i onih kojima je više stalo da se pohvale, nego što su uživali u samom činu seksanja.

Ja shvatam da Simenon nije lagao, a irelevantno je da li je baš bilo 10.000 žena, manje ili više.

Sećam se da sam negde pročitao da je njegova druga supruga Deniza pričala: Kod nje je došla prijateljica na kafu, a Simenon je radio na novom romanu u svom radnom kabinetu. Jednog trenutka on je ubrzano došao kod njih i onako pogledao svoju ženu, što je ona shvatila da je njemu nadošlo da se seksa, bez odlaganja, da nije mogao da čeka, pa je ona rekla svojoj prijateljici da sačeka, da mora da "opsluži Žorža", da to neće predugo trajati, pa će se vratiti da nastavi razgovor s njom, prijateljicom.

Očigledno je da je Simenon imao veoma aktivan libido. Da je preterivao.

Međutim, sva je sreća po njega i njegove čitaoce, da on nije bio psihopata, te da se ta njegova hiperseksualnost nije negativno odražavala na njegovu književnu produkciju (a možda je čak i doprinosila da ona bude tako velika).

Zato, sa ove distance, tu Simenonovu hiperseksualnost treba gledati kao svojevrsni fenomen (nešto neizbežno ga je neminovno teralo da bude takav kakav je bio), ali da je on u svemu drugom bio prilika 'normalnog čoveka', koji je usput bio i dobar pisac, te mnogo zarađivao. (Ovaj redosled je obrnut - on je bio prvo dobar pisac, a njegova seksualnost je dolazila u drugi plan).

Ja sam već rekao da mi se ne sviđa to njegovo hvaljenje tolikim seksualnim aktivnostima, ali shvatam da je u njegovom slučaju - to moralo tako biti.
A imao se i čime pohvaliti, he, he, he...
tyson tyson 00:07 02.05.2015

Ne sudite da vam se ne sudi

Pa prema tome, ako je Simenona činilo srećnim da se tuca sa toliko žena, njegova stvar.

Sa psihološke (i psihoanalitičke) strane, fenomen ne čini toliko zanimljivim broj žena koliko potreba da se tuca sa različitim ženama. Stalna potreba, očigledno.

Kakvu vrstu potvrde je tražio u tome, pitanje je da li je i sam znao.

Činjenica (?) da je za seks u najvećem broju slučajeva morao da plati tu njegovu satirijazu čini poor man's satyriasis.

Kudikamo zanimljivo kao pojava i fenomen, ali na kraju dana - njegova stvar.


vladimir petrovic vladimir petrovic 12:23 02.05.2015

Re: Ne sudite da vam se ne sudi

tyson
... Sa psihološke (i psihoanalitičke) strane, fenomen ne čini toliko zanimljivim broj žena koliko potreba da se tuca sa različitim ženama. Stalna potreba, očigledno.

Kakvu vrstu potvrde je tražio u tome, pitanje je da li je i sam znao.


Slažem se da je u njegovom slučaju bila stalna i neutaživa potreba da vodi ljubav sa različitim ženama.
Da je on po tome bio svojevrstan fenomen.

A što se tiče ove poslednje opaske
Kakvu vrstu potvrde je tražio u tome, pitanje je da li je i sam znao.

mislim da on sam to nije znao, ali odmah reagujem: zar je morao da zna? Nije.
Ne možemo sve znati objasniti. Zapravo, neke stvari se i ne mogu objasniti, a ljudi ih rade. Jer su ne retko ljudi iracionalni, iako je potrebno da se trude da budu racionalni.

Za mene je važno ovo: He was an unstoppable novelist.
Naravno, nije bilo zlato sve što je napisao, ali je imao i izvrsnih knjiga, i to mimo serije u Megreu.
bladerunner92 bladerunner92 01:49 02.05.2015

Ja

kao autenticna srpska domacica, dok biram sledecu sliku u kupacem kostimu za FB , i dalje posle 9 godina mog muza zelim da ubijem samo sexom

jkt2010 jkt2010 01:53 02.05.2015

Re: Ja

bladerunner92
kao autenticna srpska domacica, i dalje posle 9 godina mog muza zelim da ubijem samo sexom ...

... kao i muž koleginicu sa posla.
docsumann docsumann 05:02 02.05.2015

da li su aseksualci po difoltu


nesrećni?

ili pak za njih važi ona - zadovoljni sa manjim. što je oblik nekog stoičko-kiničkog ideala.
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:59 02.05.2015

Re: da li su aseksualci po difoltu

Docsimann
... nesrećni?


Jesu, ako ne vidno, onda bar nesvesno.
Osim ako namerno ne teraju inat.
Totalno apstiniranje od seksa nije prirodno.
Udara na osnovnu zakonitost koja je svim živim bićima (dakle, ne samo ljudskom rodu) data od Boga ili Prirode - razmnožavanje vrsta.
Dobro, poneko može sebi dozvoliti da totalno apstinira, bilo zbog neke bolesti ili zbog nekih viših, nazovimo ih teslijanskih ciljeva, zbog religije ili iz inata i taštine, ali za život na planeti ne bi bilo dobro ako bi to uzelo šire dimenzije.
Tako bar ja mislim.

P. S. Neko će reći da i homoseksualnost ne radi na produženju vrste. To je već nešto drugo. A i homoseksualnost je svakako bolja od aseksualnosti.
Naravno, treba neizostavno poštovati odluku svakog kako će urediti svoj život. Jednaka prava za sve. Čak i bez gledanja popreko nekog ko je odlučio da vodi drukčiji život.

(Podsećam da je Oldus Haksli rekao da je uzdržavanje od seksa velika perverzija).

--------------

Ovoj dami ne bi palo na pamet da bude aseksualka:

docsumann docsumann 09:05 02.05.2015

Re: da li su aseksualci po difoltu

Jesu, ako ne vidno, onda bar nesvesno.


ne bih se složio.

prilog temi


vladimir petrovic vladimir petrovic 10:03 02.05.2015

Re: da li su aseksualci po difoltu

Docsumann
... ne bih se složio.

Pa nisam ni očekivao da se složiš, polazeći od načina kako si postavio pitanje. Bila je to očigledna provokacija, u pozitivnom smislu.
(Nisam našao ovaj tvoj link, nađi bolji način da ga postaviš).

Znam ja da ti možeš veoma argumentovano da dokazuješ da jedan aseksualac itekako može da bude srećan. To nije sporno.

To bi bilo donekle nalik na monahe koji se toliko predaju svojoj veri, da se odreknu svega radi nekih, faktički, apstraktnih ciljeva, i koji u tom stanju budu srećni. I spokojni.
Teorijski, ima mnogo načina da se čovek usreći (relativan pojam) odnosno unesreći.

Kada sam ti kontrirao, rekavši da ne vidim baš veliku mogućnost da aseksualci mogu biti srećni, imao sam u vidu i činjenicu da je biti srećan/nesrećan veoma relativna stvar. Na pojedinačnom planu, aseksualizam može biti OK, ali na širem planu je već pod znakom pitanja. (Pošto se Nikola Tesla ubraja u aseksualce, bilo bi suludo govoriti da je on bio nesrećan čovek, ali to su samo iznimni primeri). Teoretski, ako bi jedna država donela dekret da svi njeni građani treba da žive aseksualno, bilo bi pogubno za samu tu državu. (Kada sam se bavio proučavanjem budizma, bilo je to dosta davno, znao sam za jedan primer iz budustičkih knjiga: kada je budizam počeo da se širi u Kini, odjednom su se pojavili brojni manastiri, muški i ženski odvojeno, u koje su ljudi masovno odlazili, jer su u manastirskom životu nalazili velike pogodnosti. A onda je kineski car doneo dekret da se na neku poljanu dovedu svi monasi i sve monahinje, pa je policija spajala jednog muškarca i jednu ženu i terala ih da stupe u bračnu vezu i imaju decu. Naime, kod cara se pojavio strah da će, ako manastiri i dalje bujaju, da zavlada bela kuga, odnosno da ljudi neće praviti decu, a to bi bilo pogubno za državu, he, he, he... ).

Ja sam odavno pisao jedan blog o aseksualcima. Koliko se sećam, moje osnovno polazište bilo je itekako pozitivno, jer je i aseksualnost varijacija seksualnosti (donekle u smislu da i nemanje stava i nečemu jeste stav). Ali tu moju pozitivnost trebalo je uslovno shvatiti - nikako to nije bilo ubeđenje da bi svet na ovoj planeti bio bolji ako bismo hipotetički svi postali aseksualci.

Budući u duši veliki pacifista, ja sam protivnik svakog nasilja. A sve što nije nasilno, a godi čoveku, ili mu se čini da mu godi, je prihvatljivo. Naravno, ne sme da se ugrožava neko drugi zbog sopstvenih ubeđenja.

Stop nasilju, a ne različitim mišljenjima i životnim stavovima.

Ja se često bavim pitanjima seksualnosti, nastojeći da imam što širi pristup, ali, recimo, ne volim sadizam/mazohizam u seksu, kakav je propagirao markiz De Sad. Ali nisam, naravno, protiv toga ako to nekima čini zadovoljstvo. (Još se Simona de Bovoar borila da De Sada ne treba zabranjivati, a on je jadnik bivao i na robiji zbog svojih stavova).

Da se našalim: baš u gornjem tekstu sam uzgredno ubacio jednu rečenicu - da postoji prijateljstvo nezagađeno seksom. Nije to bilo slučajno, jer ja verujem u mogućnost postojanja takvog prijateljstva...
--------------

Edit:
Vidim da si naknadno stavio link na dostupniji način. Hvala.
Pročitao sam ga sa zanimanjem.
nsarski nsarski 10:11 02.05.2015

Re: da li su aseksualci po difoltu

Teoretski, ako bi jedna država donela dekret da svi njeni građani treba da žive aseksualno, bilo bi pogubno za samu tu državu.


Queen Victoria, koja je bila ponosna na svoju nevinost, je smatrala da prava engleska lady treba da ima sex samo radi proizvodnje potomstva, ali u tim prilikama treba iskljucivo da misli na englesku zastavu.

Sto se tice sexa medju nizim slojevima, smatrala je da to treba ograniciti jer, kako je govorila, "sex is much too good for them".

Mr. Simenon is going to throw up.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:36 02.05.2015

Re: da li su aseksualci po difoltu

Queen Victoria, koja je bila ponosna na svoju nevinost, je smatrala da prava engleska lady treba da ima sex samo radi proizvodnje potomstva, ali u tim prilikama treba iskljucivo da misli na englesku zastavu.

Ноторна је чињеница да су Викторија и Алберт имали веома интензиван сексуални живот и да је она, након Албертове (преране) смрти дуго била неутешна удовица, све док се није утешила са шкотским коњушаром господином Брауном.



vladimir petrovic vladimir petrovic 10:42 02.05.2015

Re: da li su aseksualci po difoltu

Queen Victoria, koja je bila ponosna na svoju nevinost, je smatrala da prava engleska lady treba da ima sex samo radi proizvodnje potomstva, ali u tim prilikama treba iskljucivo da misli na englesku zastavu.

Sto se tice sexa medju nizim slojevima, smatrala je da to treba ograniciti jer, kako je govorila, "sex is much too good for them".

Mr. Simenon is going to throw up.




Dobro si se setio kraljice Viktorije. Ona je itekako obeležila jednu epohu engleske istorije, iako je u nekim stvarima bila prilično weird.

Čini mi se da mi u našoj istoriji (iako nema mestu upoređenju nas i Engleza) nismo imali toliko uvrnutih vladara, koji su se brinuli i o seksualnom životu podanika.

Doduše, pada mi na pamet da je knjaz Miloš bio nezgodan, gledano sa današnje distance, pa je umeo da uzvikne (tako mu se pripisuje): "Брез големаго бијенја нема ни познанија", he, he, he... (To primećujem ja koji sam protiv svakog bijenja).

A u vezi sa ovim
Sto se tice sexa medju nizim slojevima, smatrala je da to treba ograniciti jer, kako je govorila, "sex is much too good for them".


znam da i Italijani imaju jednu izreku u smislu da je seks zabava sirotinje, ili da je postelja dvoje mladih - sirotinjska opera, i tako to.
milisav68 milisav68 16:00 02.05.2015

Re: da li su aseksualci po difoltu

vladimir petrovic
Doduše, pada mi na pamet da je knjaz Miloš



principessa_etrusca principessa_etrusca 07:53 02.05.2015

Адикција

S tim u vezi, analitičari pominju psihoterapeutsku teoriju po kojoj muškarci koji su оdbačeni od majki često bivaju "opsesivni kopulatori, stalni tragači za vaginalnim prihvatanjem, što je zamena za zagrljaj".

Дискусија је отишла у свим правцима, али овде си можда дотакао суштину.

Нисам сигурна када је тачно формулисан појам "сексуалне адикције" и када су се појавиле групе Секс-Адиктс-Анонимус, али свакако да живот ни са једном адикцијом није лак. Сименон макар није оскудевао, па је могао да плаћа проститутке, а изгледа да је имао среће у томе да није покупио сифилис или другу незгодну болест (ипак се добар део његове активности одвијао пре пеницилина).

Сименон је у Швајцарској једно време живео у Јунговом комшилуку и наводно је желео да га упозна. До сусрета ипак није дошло јер је Јунг у међувремену умро, тако да ту није имао среће.

Иначе, Сименон (други слева) је имао и једну познату љубавницу двадесетих година када је са женом живео у Паризу: Жозефин Бекер.
zilikaka zilikaka 15:43 02.05.2015

Početak

Vidim, pričalo se ovde o svemu, a da niko nije iskoristio onu edukativnu starnu bloga.
Msm, to sa mozgalicama je slatko,al nije baš od koristi.

Doduše, Beba je pomenula kalijum, al je prošlo skroz neopaženo.

Hoćdakažem, ponela ja pre neki dan na poso đurđevak. Ubrala ga usput, u trku, kolko da zamiriši na stolu.

Držim to u ruci, kad kolega reče da je u starom Rimu služio ženama da se reše muževa.

Kaže, od prave doze momentalno srce staje.

Dakle, lepo je divaniti uopšteno, al nije zgoreg i razmeniti korisne informacije.

docsumann docsumann 15:58 02.05.2015

Re: Početak

Kaže, od prave doze momentalno srce staje.


prava doza je keva. a ne neke razvodnjene, pa da se kukavac, nedotučen, muči u agoniji tijela mu i duše.

zilikaka zilikaka 16:58 02.05.2015

Re: Početak

prava doza je keva. a ne neke razvodnjene, pa da se kukavac, nedotučen, muči u agoniji tijela mu i duše.


Volim kad pričamo egzaktno, i odmah se razumemo. Ko da smo kolege
bocvena bocvena 20:52 02.05.2015

Re: Početak

dakle. đurđevak. zapisano.
ovo ubijanje seksom traje predugo:)
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:28 02.05.2015

Re: Početak

Bocvena
... ovo ubijanje seksom traje predugo:)


Eto.
Ženama ne valja kada traje kratko, ne valja ni kada traje predugo.
Samo im nešto fali.



Problem je što su uglavnom u pravu

--------------------
P. S.
Retoričko pitanje: da li tvoji đaci čitaju Simenona?
bocvena bocvena 09:57 03.05.2015

Re: Početak

ni ja nisam pročitala nijednu knjigu čiča žorža:)

nevezano za simenona, meni to patološko podilaženje libidu, bez kraja i konca i kriterijuma nikad nije bilo simpatično i romantično. i to ne zbog moralnog zgražavanja, za to me baš briga. podržavam svakakve kombinacije koje su produkt saglasnosti odraslih, ali ti sa hiljadu žena su hodajuće polne bolesti! ko zna koliko je kondiloma, tripera i stidnih vaši čiča žorž posejao za života (možda i nečeg goreg).
u svakom slučaju, seks uvek izaziva neke posledice (rasterećenje, uživanje, ljubav,mržnja, prijateljstvo, trudnoća, bolest su samo neke od njih). da upotrebim omiljenu blogersku maksimu - nema besplatnog ručka:))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana