Budućnost| Filozofija| Kultura| Ljudska prava

Tko o Tčemu ...

docsumann RSS / 08.05.2015. u 19:33

 dmt.png

U jednoj brzopoteznoj šankovskoj razmjeni mišljenja sa mlađim sinom dr zurinog oca, saglasih se da je moje prezentovanje  nesvakidašnjosti   DMT vizija  ovdašnjoj blogopublci  imalo bitne koncepcijske manjkavosti. U najopštijem, umjesto da dam  uvodne napomene,  istorijski osvrt i osnove tekuće problematike, ja sam odmah krenuo  sa egzaltiranim izvješćem pravo iz centra ekstaze.

Zato ću ovim  tekstom pokušati da ispravim navedene propuste i da retroaktivno pojasnim stvari. Ujedno, to će biti prilika da bez nekog posebnog povoda ponovo pišem o svojoj omiljenoj temi :) 

Dakle, Dimethyltryptamine (DMT) po svojoj hemijskoj strukturi  predstavlja monoamni alkaloid, a po biohemijskoj funkciji u ljudskom tijelu neurotransmiter (sličan seratoninu). U prirodi, pored čovječjeg organizma,  DMT se javlja i kod  drugih sisara, kao i kod morskih životinja, trava, mahunastog povrća, pećurki, plijesni, cvijeća i u korjenu mnogih biljka.

Njegova hemijska formula je  C12H16N2 ;  dok mu  struktura izgleda otprilike ovako: 

Dimethyltryptamine.svg

 

Pretpostavlja se  da u našem organizmu DMT nastaje u epifizi, maloj zrnolikoj endokrinoj žlijezdi,  smještenoj u središtu mozga. Za epifizu su, svojevremeno, teozofi  vezivali simboliku trećeg oka. Dok je za Dekarta ona predstavljala mjesto u kojem se spajaju tijelo i duša.

(u istraživanju vršenim 2013. po prvi put je dokazano prisustvo DMT u epifizi glodara)

 Mada sam mehanizam još nije objašnjen, mnogi naučnici smatraju  da DMT, u našem tijelu,  ima bitnu ulogu u fiziologiji snova.

 Još veću nepoznanicu predstavlja  uloga DMT-ja u životu biljaka. Da li i biljke sanjaju? Ili je možda smislenije  govoriti o ulozi biljaka u životu DMT-ja?

No, svakako najveća fama u vezi DMT-ja je ona vezana za njegov strahoviti psihodelični potencijal.

A on već  par hiljada godina zauzuma posebno mjesto u šamanskoj tradiciji Amazonije, gdje se DMT konzumira u ritualima ispijanja ajahuaske.

 Pošto u našem digestivnom sistemu postoji enzim monoamin oksidaza, koji razlaže molekule DMT-ja, ajahuaska predstavlja napitak koji omogućava njegovo oralno konzumiranje. Ajahuaska se dobija kombinovanjem biljke koja sadrži aktivnu supstancu, odnosno DMT, i biljke koja sadrži inhibitore monoamin oksidaze. E, sad, na koji način su pripadnici tamnošnjih plemena otrkrili koje dvije od 20 000 vrsta biljki,  koliko ih otprilike raste u prešumama Amazonije, čine ovu dobitnu kombinaciju, misterija je sama za sebe. Ako objašnjenje o tome potražite od domorodaca, dobićete odgovor da su neophodna uputstva dobili od samih  biljaka.

Posljednjih deceniju-dvije  “ajahuaska turizam“ postaje sve popularniji među zapadnjacima. Ljudi raznolikih životnih sudbina, profesija, nacionalnosti u malim grupama organizovano posjećuju  autentične destinacije po prašumama Perua, Ekvadora, da bi pod nadzorom šamana (ajahuaskerosa),  prošli kroz  kompletni ritual; učestvovanju u branju potrebnih biljaka, njihovoj obradi i pripremi,  spravljanju (kuvanju) ajahuake, te njenom obrednom ispijanju.  I sve to zbog čudesnog suočavanja sa božicom Ajahuaskom. Ajahuaska trip traje oko četiri sata. “Mekši“ je i ličniji  od onog koji se javlja pri pušenju kristala čistog DMT-ja.

 A sjedočanstva ljudi koji su prošli kroz to nesvakidašnje spiritualno putovanje ukazuju na univerzalni obrazac kroz koji se ajahuaska ukazuje onima koji se ka njoj upute. Uvijek se TU radi o dubinskim poniranjima u nutrinu sopstvene egzistencije, o njenom sagledavanju kroz seveobuhvatajuću perspektivu mističnog jedinstva svemira. To iskustvo je ujedno i kosmičko i lično, potresno, dramatično, emotivno, oslobađajuće, katarzično ... I mnogi mu se, s vremena na vrijeme, ponovo vraćaju, onda kad im se učini da im je ponovo potrebana ta drevna doza mudrosti.

U Amazoniji postoji oko 80 različitih kultura ajahuaske. Vino Duše, Vino Smrti, samo su neki od naziva kojim tamnošnje stanovništvo ukazuje poštovanje ovom napitku, mada postoje i neki manje dramatični, kao recimo  - Šumska TV :)

 DMT  pod pažnju zapadne nauke dospjeva 1931. godine, kada ga je po prvi put sintetisao hemičar Richard Manske.  Slične radove imao je i otac LSD-a, Albert Hofman, mada je većina  njih ostala nepoznata do sredine šezdesetih.

DMT, kao prirodni produkt, prvi otkriva brazilski mikrobiolog Oswaldo Gonçalves de Lima 1946.

 U zapadnu kulturu, DMT, na mala vrata uvode dva psihodelična bit boema, Ginzberg i Barouz, nakon što su se tjekom pedesetih uputili u Amazoniju da malo eksperimentišu sa ajahuaskom.

Prvi čovjek koji je sintetisao DMT u obliku kristala pogodnih za pušenje bio je Nick Sand. Jedan od kultnih pionira all-hemičara psihodelične ere.

 From the first time I made it and took it, I knew I had discovered something so deep, so magnificent, so profound, that it blew away everything I had ever experienced before.

 Ključni čovjek popularizacijee i re-de-mistifikacije DMT-ja  u zapadnoj kulturnoj hemisferi  svakako je Ternce McKenna. U svojim mnogobrojnim člancima, knjigama, intervjuima i  javnim nastupima, Mekena je umnogome doprinjeo skretanju pažnje akademske, umjetničke, ali i laičke  javnosti na ovu nesvakidašnju supstancu.

 It was really the DMT that empowered my commitment to the psychedelic experience. DMT was so much more powerful, so much more alien, raising all kinds of issues about what is reality, what is language, what is the self, what is three-dimensional space and time, all the questions I became involved with over the next twenty years or so.

 Iz potpuno drugačijeg ugla od Mekeninog, kroz striktno naučni pristup problemu, psihijatar Rick Strassman dolazi do ništa manje zapanjujućih činjenica u vezi DMT-ja. Od 1990-1995, na Univerzitetu u Novom Meksiku, Štrasman je, po prvi put nakon 20 godina, vršio oficijelno, od vlade US odobreno,  istraživanje o uticaju psihodelika (DMT-ja) na ljude. Svoje rezultate objavio je u knjizi DMT: The Spirit Molecule, izašloj 2000. devet mjeseci nakon Mekenine smrti.

 Evo nekih, objektivnih, ali  jednako zanimljivih zapažanja o DMT-ju do kojih su dovela ova istraživanja:

-          DMT je najjednostavniji psihodelik. Njegova molekularna težina je 188, svega 8 jedinica veća od glukoze (180).

-          Mozak prosto „otkida“ na DMT. On ga apsorbuje toliko intezivno i požudno, da mu u tom smislu ne postoji ni približan pandan među ostalim psihoaktivnim supstancama.

-          Najvjerovatniji centar nastajanja DMT-ja u našem organizmu je epifiza. Psihoaktivna količina DMT-ja se sintetiše u epifizi u vanrednim okolnostima naših života.

-          Epifiza postaje vidljiva u fetusu 49. dana.  Tibetanska knjiga mrtvih govori  da je potrebno četrdeset devet dana da se duša nedavno umrlih  reinkarira. A četrdeset devet dana, piše Štrasman, je  trenutak u kome sepo prvi put  jasno vidi prva naznaka muškog ili ženskog pola.

       

U par navrataveć sam već pisao na blogu  o ekstraordinarnoj prirodi DMT vizija,  iz svog  ličnog ugla, te se ovom prilikom ne bih ponavljao. Uostalom,  Youtube je svakoga dana bogatiji prilozima osoba koje imaju potrebu da podjele svoja  iskustva sa sasvim malom količinom ovog  tajanstvenog molekula.

 Mnogi  ljudi smatraju da smo se kao civilizacija možda prerano uputili u istraživanje svemira, jer još nismo otkrili ni šta se sve krije na našoj matičnoj planeti. No, možda bi prije svega trebali da istražimo šta se krije u dubinama našeg uma. Što svojevremeno reče Frensis Bejkon, prvo je potrebno  ispitati sredstva kojima ćemo ispitati svijet.

 

*U 2014 izvršena naučna istraživanja dokazala su imunomodulatorni potencijal DMT i 5-MEO-DMT putem Sigma-1 receptora humanih imunih ćelija.

Tagovi



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 19:41 08.05.2015

soundtrack

niccolo niccolo 19:54 08.05.2015

Zanimljiv problem

sa mlađim sinom dr zurinog oca

ovo nam kaže da dr zurin otac ima više od jednog sina. Najverovatnije dva. Jer da ima tri ili više, verovatno bi rekao najmlađim ili srednjim sinom. Opet, postavka nam ne govori da li su to sva očeva deca ili ima i ćerke...

U svakom slučaju, interesantan tekst.
docsumann docsumann 20:04 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

ovo nam kaže da dr zurin otac ima više od jednog sina. Najverovatnije dva. Jer da ima tri ili više, verovatno bi rekao najmlađim ili srednjim sinom. Opet, postavka nam ne govori da li su to sva očeva deca ili ima i ćerke...




ok, sam si tražio:

u zatvoru se nalazi 100 osuđenika na doživotnu robiju. svako od njih je sam u svojoj ćeliji, potpuno izolovan od drugih zatvorenika.
u tom zatvoru postoji i jedna prostorija, na čijem jako visokom plafonu stoji sijalica. u istoj prostoriji se nalazi i prekidač od te sijalice.
upravnik zatvora okuplja sve zatvorenika i saopštava im da će svaki naredni dan u tu sobu dovoditi po jednog, nasumično odabranog zatvorenika (može se desiti da nekog od njih uzastopno bira više dana). kada mu neko od njih saopšti da su svi zatvorenici prošli kroz pomenutu sobu, svi će biti oslobođeni, a ako omane u toj procjeni biće streljani.
daje im sat vremena da se dogovore, a onda se svi vraćaju u svoje ćelije, i više neće imati nikakvog kontakta.

kakav su dogovor zatvorenici napravili?

napominjem da cijeli proces može da traje i više godina.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:07 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

I ja sam se malo sapleo o tu formulaciju, i sad pokušavam, bezuspešno, da dokučim da li je to isto što i reći "sa dr zurinim mlađim bratom".
docsumann docsumann 20:10 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

marco_de.manccini
I ja sam se malo sapleo o tu formulaciju, i sad pokušavam da dokučim da li je to isto što i reći "sa dr zurinim mlađim bratom".


ili bratanićem od (jedinog) drzurinog strica.


nask nask 20:12 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

"sa dr zurinim mlađim bratom".


Pa možda je dr zura mladji sin ili brat.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:17 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

kakav su dogovor zatvorenici napravili?

Zavisi sta im je cilj. Ako zele samo da prezive onda mogu da se dogovore da niko ne dira nista i da niko nista ne saopstava. I tako su ziveli srecno i dugo. Ili bar dugo.
docsumann docsumann 20:22 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

nask
"sa dr zurinim mlađim bratom".


Pa možda je dr zura mladji sin ili brat.




Majka govori Hristu:
Jesi li moj sin ili moj
Bog? Raspet si na krstu.
Kako da odem u dom svoj?

Kako do praga doći svog,
Kad odgovor je nerešiv
Jesi li sin moj ili Bog?
To jest, mrtav si ili živ?

On majci odgovor sprema:
Živ li sam ili mrtav, joj
razlike, ženo, zapravo nema.
Sin ili Bog, ja sam tvoj


Josif Brodski
docsumann docsumann 20:24 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

marco_de.manccini
kakav su dogovor zatvorenici napravili?

Zavisi sta im je cilj. Ako zele samo da prezive onda mogu da se dogovore da niko ne dira nista i da niko nista ne saopstava. I tako su ziveli srecno i dugo. Ili bar dugo.


mmm, da. dok jedan od njih nije flipnuo i rješio da se samoubije grupno.

- upravniče, svi smo prošli kroz sobu sa sijalicom!




EDIT: ti bar uvijek imaš dobre mozgalice. daj neku.


marco_de.manccini marco_de.manccini 20:30 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Cuo si za onu singapursku, s datumima, sad je skoro "zapalila internet".
docsumann docsumann 20:31 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

marco_de.manccini
Cuo si za onu singapursku, s datumima, sad je skoro "zapalila internet".


ne.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:34 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Albert and Bernard just became friends with Cheryl, and they want to know when her birthday is. Cheryl gives them a list of 10 possible dates.

May 15, May 16, May 19

June 17, June 18

July 14, July 16

August 14, August 15, August 17

Cheryl then tells Albert and Bernard separately the month and the day of her birthday respectively.

Albert: I don’t know when Cheryl’s birthday is, but I know that Bernard does not know too.

Bernard: At first I didn’t know when Cheryl’s birthday is, but I know now.

Albert: Then I also know when Cheryl’s birthday is.

So when is Cheryl’s birthday?
mirelarado mirelarado 20:42 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

marco_de.manccini
Albert and Bernard just became friends with Cheryl, and they want to know when her birthday is. Cheryl gives them a list of 10 possible dates.

May 15, May 16, May 19

June 17, June 18

July 14, July 16

August 14, August 15, August 17

Cheryl then tells Albert and Bernard separately the month and the day of her birthday respectively.

Albert: I don’t know when Cheryl’s birthday is, but I know that Bernard does not know too.

Bernard: At first I didn’t know when Cheryl’s birthday is, but I know now.

Albert: Then I also know when Cheryl’s birthday is.

So when is Cheryl’s birthday?


Мислим да је лукава Черил задала ову мозгалицу само да се ова двојица замајавају и да им не падне на памет да је питају које је године рођена...
docsumann docsumann 20:46 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem


Avgust 15.

na prvu. potrebne su mi dodatne analize.



st.jepan st.jepan 20:46 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

docsumann


u zatvoru se nalazi 100 osuđenika na doživotnu robiju. svako od njih je sam u svojoj ćeliji, potpuno izolovan od drugih zatvorenika.
u tom zatvoru postoji i jedna prostorija, na čijem jako visokom plafonu stoji sijalica. u istoj prostoriji se nalazi i prekidač od te sijalice.
upravnik zatvora okuplja sve zatvorenika i saopštava im da će svaki naredni dan u tu sobu dovoditi po jednog, nasumično odabranog zatvorenika (može se desiti da nekog od njih uzastopno bira više dana). kada mu neko od njih saopšti da su svi zatvorenici prošli kroz pomenutu sobu, svi će biti oslobođeni, a ako omane u toj procjeni biće streljani.
daje im sat vremena da se dogovore, a onda se svi vraćaju u svoje ćelije, i više neće imati nikakvog kontakta.

kakav su dogovor zatvorenici napravili?

napominjem da cijeli proces može da traje i više godina.


Verovatno je rešenje zagonetke sofistiranije, ali ovako na prvu loptu, mogli bi se dogovoriti da svako koga u tu prostoriju dovedu, ostavi na na određenom delu zida neki znak, recimo zarez noktom. Dabome, samo pri prvom dovođenju. Kad se tih zareza nakupi 99, poslednji se javi upravniku i saopšti mu da je proces završen.
docsumann docsumann 20:48 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Verovatno je rešenje zagonetke sofistiranije, ali ovako na prvu loptu, mogli bi se dogovoriti da svako koga u tu prostoriju dovedu, ostavi na na određenom delu zida neki znak, recimo zarez noktom. Dabome, samo pri prvom dovođenju. Kad se tih zareza nakupi 99, poslednji se javi upravniku i saopšti mu da je proces završen.


svaki sumnjiv trag na zidu ili podu uklanjaju čuvari nakon odvođenja zatvorenika iz prostorije.
nask nask 20:49 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Ima još jedno rešenje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:50 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem


Avgust 15.

na prvu. potrebne su mi dodatne analize.

da, potrebne su ti : )
docsumann docsumann 21:01 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem


Jul 16.


Objašnjenje:

kad Albert kaže da je siguran da ni Bernard ne zna, znači da nisu Maj i Jun, jer bi eventualni 18. odnosno 19. automatski ukazali na ova dva mjeseca.

kako Bernard nakon te informacije zna o kom se datumu radi to mogu biti Jul 16. Avg 15. i Avg17. (pošto za 14. postoje dvije mogućnosti, pa nije određeno kom mjesecu pripada)

kako sad i Albert (kome je poznato u kom mjesecu je rođendan) zna tačan datum, znači da je to mjesec koji ima samo jednu mogućnost, tj. Jul 16.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:04 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

e, sad ti vise nisu potrebne.
nask nask 21:18 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

A šta fali augustu XVII?
docsumann docsumann 21:24 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

nask
A šta fali augustu XVII?



pa to što ako postoje dva moguća avgustovska datuma 15. i 17. tad Albert u zadnjoj izjavi ne bi rekao da i on zna (njemu je poznat samo mjesec Čerilinog rođendana).
znači datum mora da do tada bude jednoznačno određen.
nask nask 22:16 08.05.2015

Re: Zanimljiv problem

A šta ako se, onako pomalo autistično, Albertova prva izjava shvati bukvalno: ja ne znam ali ne zna ni bernard.
docsumann docsumann 05:08 09.05.2015

Re: Zanimljiv problem

nask
A šta ako se, onako pomalo autistično, Albertova prva izjava shvati bukvalno: ja ne znam ali ne zna ni bernard.


kod mozgalica, eventualno pronalaženje tačnog rješenja ti automatski samo sebe izsignalizira u glavi.
odnosno postoji onaj eureka propratni zvučni, ili pak svjetlosni, efekat, koji ti zafleša u ušima/očima (tamo negdje).


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:15 09.05.2015

Re: Zanimljiv problem

kakav su dogovor zatvorenici napravili?


Samo jedan od njih ima pravo da ugasi sijalicu i da ta gašenja broji a svi ostali moraju da se ponašaju tako da kad uđu u ćeliju samo jednom smiju da upale sijalicu i ostave ju da gori. Samo taj jedan ima obavezu da gasi i broji svako gašenje. Kad izbroji 99 gašenja, svi su bili u ćeliji.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:16 09.05.2015

+ zikeokač


niccolo niccolo 13:05 09.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Мислим да је лукава Черил задала ову мозгалицу само да се ова двојица замајавају и да им не падне на памет да је питају које је године рођена...



p.s. Pa ja propustih dobro zezanje i mozganje...
docsumann docsumann 13:37 09.05.2015

Re: Zanimljiv problem

bojan ljubomir jugovic
kakav su dogovor zatvorenici napravili?


Samo jedan od njih ima pravo da ugasi sijalicu i da ta gašenja broji a svi ostali moraju da se ponašaju tako da kad uđu u ćeliju samo jednom smiju da upale sijalicu i ostave ju da gori. Samo taj jedan ima obavezu da gasi i broji svako gašenje. Kad izbroji 99 gašenja, svi su bili u ćeliji.


marco_de.manccini marco_de.manccini 15:15 09.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Мало смо ћаскали с Доксом о овом решењу на пп и мени се не допада јер је, у просеку, потребно око 27 година (100 пута 100 дана) да се дође до тачке у којој бројач може да буде сигуран да је све у реду.

Постоји и други приступ, у неку руку једноставнији, који даје решење за 5 пута краће време (тачно 2000 дана), али с малим ризиком (мањим од 1 у 10 хиљада) да омане.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:03 09.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Мало смо ћаскали с Доксом о овом решењу на пп и мени се не допада јер је, у просеку, потребно око 27 година (100 пута 100 дана) да се дође до тачке у којој бројач може да буде сигуран да је све у реду.


Da, obeshrabrujuća je pomisao koliko mnogo ponavljanja i kombinacija može da se desi a da svih stotinu zatvorenika i ne uđe u ćeliju sa sijalicom.


marco_de.manccini marco_de.manccini 16:35 09.05.2015

Re: Zanimljiv problem

Da, obeshrabrujuća je pomisao koliko mnogo ponavljanja i kombinacija može da se desi a da svih stotinu zatvorenika i ne uđe u ćeliju sa sijalicom.

Гледано с теоријске стране, број дана док сви не уђу бар једном може да буде било који број од 100 па навише, али јако велики бројеви су безначајно мало вероватни. У просеку је потребно око 500 дана да сви уђу бар једном.

Ако се сачека 2000 дана вероватноћа да нису сви ушли до тог тренутка је мања од једном у 10 хиљада. А 2000 дана је ипак мање од 10 хиљада дана колико у просеку оно егзактно решење захтева.

П.С. Проблем, кад се овако размишља о њему, помоћу вероватноћа а не егзактно (оно с бројачем је егзактно), је еквивалентан проблему сакупљању сличица. Колико сличица треба да купите да би попунили албум од 100 сличица? Одговор је -- у просеку око 500, уколико не мењате дупликате.

docsumann docsumann 20:28 08.05.2015

dodaci


kao prilog blogu, zamolio sam moje prijatelje koji imaju DMT iskustva, da napišu kraći osvrt na tu temu.

no, samo se jedan odazvao pozivu. ovo je njegov prilog:

"Sve pisti. Pitanje je da li ce mi puci mozak. Pretpostavljam da nece jer da je tako niko nebi preziveo da me uputi na ovo cudo i ludilo. Umirim se i svakako shvatam da nema povratka. Sta je tu je. Prepustim se. Stara proverena fora sa halucinogenima :) Od tog prvog iskustva znam da cu preziveti , aliii... Od tog prvog iskustva svaku dozu DMT-a uzimam uz dozu straha i postovanja prema onome sto mi sleduje. Znaci, sva cula se pretvaraju u jednu senzaciju, pistanje. Neopisiva frekvencija. Ne moze se meriti koliko je glasno jer ne postoji parametar. Sveobuhvatno je. Onda se rasipam. Psiholoski identitet, ja (John Smith), se raspadam u paramparcad. Strah za golim zivotom dominira i tacno pre nego sto nestanem, moze se reci umrem, osetim blagostanje i mir koji me obuzima. 'Ja' vise ne postojim. Samo postoji svest koja ucestvuje i posmatra, svedoci desavanjima. Sad se vec uveliko ni nesecam da sam postojao.

Svest tutnja kroz geometricki prostor, obojen svim bojama, toliko brzo da mi se cini da stojim. Svi oblici se perfektno uklapaju jedni u druge. Kako posvetim paznju jednom delicu celine, vidim jos manji deo, i jos manji. I tako u beskonacnost. S tim sto ne postoji razlika izmedju svesti koja posmatra i predmeta posmatranja, takoreci objekta. Perfekcija. Prateca realizacija. Ja sam ovaj prostor, prostor ne postoji ali je i vecan i svuda. Otvaram oci i sve bih prepricao ali mi je momentalno jasno da me reci samo udaljavaju od iskustva i da nema potrebe. Moram da gustiram dok sve ne ode u zaborav. No, uvek se vratim sa nekom porukom, poukom, za sebe. Kao da sam se upustio u iskustvo sa pitanjem za koje nisam ni znao da nosim u sebi. Uvek dobijem odgovor... Nekad ga odmah zaboravim. Jebi ga. Nije ni vazno jer je svakako sve kako treba da bude. Ne pitam se ja vec stvari jesu i postoje mimo mene. Ali, nesto ostane i postane sastavni deo mene. Cisto ovako da mi bude od koristi za svakodnevnicu. To nesto je uvek dodatak na predjasna iskustva, predjasne lekcije. Sve sto postoji je slozena jedinka i to je sve sto postoji i to je svest. Odvojenost je iluzija. Ovde i tamo. Ti i ja. Takodje, nista ne moze da postoji, i to je iluzija. Ergo, smrt je upravo to. Iluzija. Uzgred, postoje i neka tamo razna bica koja aktivno dele nas svet samo sto nam nisu dostupna u svakodnevnici ali mi njima jesmo i oni direktno uticu na nas. Nemam pojma ni kako ni zasto. To se nikad ne setim da pitam. Mozda me je strah odgovora. A mozda ne zele da znam."
nask nask 20:36 08.05.2015

Re: dodaci

Znači, masovno zaprašivanje DMT-om i stvorićemo raj koji nije pakao.
U međuvremenu može i da se pomalo sanja.



BoC su mi često vrlo pristojan surogat za DMT (o kome tek treba ponešto da naučim).
docsumann docsumann 21:15 08.05.2015

Re: dodaci

BoC


sjajan bend, puštao sam ih povremeno (& svojevremeno) na blogu.



gavrilo1 gavrilo1 21:54 09.05.2015

Re: dodaci

docsumann

kao prilog blogu, zamolio sam moje prijatelje koji imaju DMT iskustva, da napišu kraći osvrt na tu temu.

no, samo se jedan odazvao pozivu. ovo je njegov prilog:

"Sve pisti. Pitanje je da li ce mi puci mozak. Pretpostavljam da nece jer da je tako niko nebi preziveo da me uputi na ovo cudo i ludilo. Umirim se i svakako shvatam da nema povratka. Sta je tu je. Prepustim se. Stara proverena fora sa halucinogenima :) Od tog prvog iskustva znam da cu preziveti , aliii... Od tog prvog iskustva svaku dozu DMT-a uzimam uz dozu straha i postovanja prema onome sto mi sleduje. Znaci, sva cula se pretvaraju u jednu senzaciju, pistanje. Neopisiva frekvencija. Ne moze se meriti koliko je glasno jer ne postoji parametar. Sveobuhvatno je. Onda se rasipam. Psiholoski identitet, ja (John Smith), se raspadam u paramparcad. Strah za golim zivotom dominira i tacno pre nego sto nestanem, moze se reci umrem, osetim blagostanje i mir koji me obuzima. 'Ja' vise ne postojim. Samo postoji svest koja ucestvuje i posmatra, svedoci desavanjima. Sad se vec uveliko ni nesecam da sam postojao.

Svest tutnja kroz geometricki prostor, obojen svim bojama, toliko brzo da mi se cini da stojim. Svi oblici se perfektno uklapaju jedni u druge. Kako posvetim paznju jednom delicu celine, vidim jos manji deo, i jos manji. I tako u beskonacnost. S tim sto ne postoji razlika izmedju svesti koja posmatra i predmeta posmatranja, takoreci objekta. Perfekcija. Prateca realizacija. Ja sam ovaj prostor, prostor ne postoji ali je i vecan i svuda. Otvaram oci i sve bih prepricao ali mi je momentalno jasno da me reci samo udaljavaju od iskustva i da nema potrebe. Moram da gustiram dok sve ne ode u zaborav. No, uvek se vratim sa nekom porukom, poukom, za sebe. Kao da sam se upustio u iskustvo sa pitanjem za koje nisam ni znao da nosim u sebi. Uvek dobijem odgovor... Nekad ga odmah zaboravim. Jebi ga. Nije ni vazno jer je svakako sve kako treba da bude. Ne pitam se ja vec stvari jesu i postoje mimo mene. Ali, nesto ostane i postane sastavni deo mene. Cisto ovako da mi bude od koristi za svakodnevnicu. To nesto je uvek dodatak na predjasna iskustva, predjasne lekcije. Sve sto postoji je slozena jedinka i to je sve sto postoji i to je svest. Odvojenost je iluzija. Ovde i tamo. Ti i ja. Takodje, nista ne moze da postoji, i to je iluzija. Ergo, smrt je upravo to. Iluzija. Uzgred, postoje i neka tamo razna bica koja aktivno dele nas svet samo sto nam nisu dostupna u svakodnevnici ali mi njima jesmo i oni direktno uticu na nas. Nemam pojma ni kako ni zasto. To se nikad ne setim da pitam. Mozda me je strah odgovora. A mozda ne zele da znam."


Interesantan mi je ovaj deo sa porukom koju dobije,
Mislio sam da je to nemoguce uzimanjem psihodelika jer da bi se uhvatila poruka um mora biti trezven kada dozivi stanje.
Stanje je to koje objasnjava dozivljene senzacije kroz poruku koja je trenutno razumljiva.
Stanje nije moguce verodostojno opisati recima niti je to cilj.
Tako je i sa snovima, vizijama.
Da bi se razumelo potrebno je 'osvestiti' to stanje 'prihvatiti ga' i u trenu dobijes poruku koja objasnjava sve iz sna.
Za poruku je kljucan razum, trezven.
To tako radi
docsumann docsumann 04:59 10.05.2015

Re: dodaci

Mislio sam da je to nemoguce uzimanjem psihodelika jer da bi se uhvatila poruka um mora biti trezven kada dozivi stanje.


već sam više puta govorio o tome, i ne samo ja, dmt ne afektira tvoj um. sve njegove funkcije su u redovmnom režimu.
ti si u stanju da sasvim trezveno razmišljaš u tim trenucima.
ono što se (drastično) mjenja je tvoje okruženje, ono što vidiš i čuješ.

a uslijed šoka, odnosno doživljenih senzacija, može se reći da si čak budniji nego inače. adrenalinski efekat je jednostavno neizbježan.
gavrilo1 gavrilo1 19:06 10.05.2015

Re: dodaci

docsumann
Mislio sam da je to nemoguce uzimanjem psihodelika jer da bi se uhvatila poruka um mora biti trezven kada dozivi stanje.


već sam više puta govorio o tome, i ne samo ja, dmt ne afektira tvoj um. sve njegove funkcije su u redovmnom režimu.
ti si u stanju da sasvim trezveno razmišljaš u tim trenucima.
ono što se (drastično) mjenja je tvoje okruženje, ono što vidiš i čuješ.

a uslijed šoka, odnosno doživljenih senzacija, može se reći da si čak budniji nego inače. adrenalinski efekat je jednostavno neizbježan.


Mozes li mi reci jesi li nekada po izlasku iz senzacija bio u odredjenom nabijenom stanju(ne znam kako bih ga drugacije nazvao) koje nije moguce recima opisati drugom, ali si ga ti svestan i onda u trenutku kroz to stanje dolazi poruka u um?
Sve ti jasno u sekundi, sve senzacije-kako zasto, cemu...
Moja neka teorija je da se tu tebi nesto obraca, ukazuje ti i to uspeva putem te krajnje poruke.

Edit:
Dacu jedan primer ne ulazeci u tumacenje vizije i sl.
Jovanovo otkrivenje pocinje tekstom gde se bas to opisuje, njegovo stanje je nazvano 'u zanosu'
I ocigledno je dugo bio u tom stanju jer poruka je bila zapravo glas koji mu se obracao i diktirao da pise tacno ono sto je video-doziveo.
On nije razumeo senzacije koje je doziveo niti dogadjaje, poruka koju je dobio " u zanosu" mu to nije otkrila ali mu je otkrila ko mu se obraca.
I on je odradio ono sto je razumeo u poruci i nije znao na koje vreme, dogadjaje i sl. se odnosi ono sto je pisao.
Ne znam jel me pratis, malo mozda i nepovezano pisem sve
docsumann docsumann 19:24 10.05.2015

Re: dodaci

Mozes li mi reci jesi li nekada po izlasku iz senzacija bio u odredjenom nabijenom stanju(ne znam kako bih ga drugacije nazvao) koje nije moguce recima opisati drugom, ali si ga ti svestan i onda u trenutku kroz to stanje dolazi poruka u um?
Sve ti jasno u sekundi, sve senzacije-kako zasto, cemu...
Moja neka teorija je da se tu tebi nesto obraca, ukazuje ti i to uspeva putem te krajnje poruke.


pa, DMT je sav u tome...



gavrilo1 gavrilo1 19:59 10.05.2015

Re: dodaci

docsumann
Mozes li mi reci jesi li nekada po izlasku iz senzacija bio u odredjenom nabijenom stanju(ne znam kako bih ga drugacije nazvao) koje nije moguce recima opisati drugom, ali si ga ti svestan i onda u trenutku kroz to stanje dolazi poruka u um?
Sve ti jasno u sekundi, sve senzacije-kako zasto, cemu...
Moja neka teorija je da se tu tebi nesto obraca, ukazuje ti i to uspeva putem te krajnje poruke.


pa, DMT je sav u tome...





Slusao sam je ona sve opisuje ali nema poruke, ona ne zna cemu to sluzi.
Nekako meni je neprihvatljivo da je svrha tih senzacija tek puko uzivanje, poput polizati omiljeni sladoled ili beg od realnosti, one za mene imaju neku posebnu vaznost, tu ti se nesto obraca da ga razumes.
To radi kroz senzaciju, pricu...i sve tvoje emotivne reakcije koje su tu ispoljene nabije na kraju u jedno stanje koje je samo tebi jasno jer to stanje je formula svih tvojih iskusenih emocija u realnosti i zato mozes razumeti poruku tebi namenjenu.
Sto je covek iskusio vise emocija kroz svoja zivotna iskustva, milione nijansi time mu je lakse da dobije jasnu poruku kroz to stanje.
Hocu jos da kazem da je jako bitno ne negirati emocije kroz zivot, one moraju biti jasne, nikako potisnute-negirane.
Tako je i sa snovima isto, nije sustina u lepom ili ruznom snu vec u razumevanju poruke, san, senzacija se ne mogu tumaciti bez poruke koja je namenjena pojedincu i samo njemu.
(Izuzetno je drugacije poput ono sa Jovanom gde je vidjeno u senzaciji namenjeno drugom, on samo to prenosi)
Pisem kao da tvrdim ovo, zapravo razmisljam naglas o toj mogucnosti :)
docsumann docsumann 21:33 10.05.2015

Re: dodaci

Slusao sam je ona sve opisuje ali nema poruke, ona ne zna cemu to sluzi.


pa, nisam je baš tako shvatio

ono što je ključno je suočavanje sa širom mentalnom slikom svijeta.

prije svega tamo ti se ukaže "pozicija" ove naše stvarnosti u jednoj mnogo kompleksnioj matrici zbivanja.
ovo čemu svakodnevno prisustvujemo je tek jedna od bezbroj frekvencija postojanja. a i mi sami imamo mnogo širu spektralnu sliku, koje nismo uvijek svijesni...

ok, da ne učutavam moja zapažanja.

a jesi slušao onog bivšeg pilota kojeg sa takođe okačio na ovom blogu (negdje dolje)?
docsumann docsumann 21:49 10.05.2015

Re: dodaci

Nekako meni je neprihvatljivo da je svrha tih senzacija tek puko uzivanje, poput polizati omiljeni sladoled ili beg od realnosti, one za mene imaju neku posebnu vaznost, tu ti se nesto obraca da ga razumes.


uh, dmt nije stvar za rekreaciju i uživanje.

nije ti nimalo svejedno kad odlaziš tamo.

moj navjeći šok, odnosno senzacija je bila upravo kad sam potpuno jasno vidio da je ta pojavnost nešto nesporno autentično, a ujedno potpuno različito od bilo čega čemu sam prisustvovao.
bio je to moj prvi susret sa čudom, u onom najosnovnijem i najbukvalnijem smislu
gavrilo1 gavrilo1 22:31 10.05.2015

Re: dodaci

docsumann
Slusao sam je ona sve opisuje ali nema poruke, ona ne zna cemu to sluzi.


pa, nisam je baš tako shvatio

ono što je ključno je suočavanje sa širom mentalnom slikom svijeta.

prije svega tamo ti se ukaže "pozicija" ove naše stvarnosti u jednoj mnogo kompleksnioj matrici zbivanja.
ovo čemu svakodnevno prisustvujemo je tek jedna od bezbroj frekvencija postojanja. a i mi sami imamo mnogo širu spektralnu sliku, koje nismo uvijek svijesni...

ok, da ne učutavam moja zapažanja.

a jesi slušao onog bivšeg pilota kojeg sa takođe okačio na ovom blogu (negdje dolje)?


Poslusao sam ga,
I zanimljivo mi je to sto je on bivsi pilot i u svom dozivljaju pominje planetu i daje akcenat na disanju, vazduhu, povezanosti kroz to disanje-prepricavam.
Napomenuo je i da ga je oduvek interesovalo to ko smo, koja je poenta svega sto manje vise svi se zapitamo bar jednom u zivotu.
O onoj curi gore ne znamo nista, nije pricala o sebi kao pilot.
Interesantno bi bilo cuti dmt svedocenje recimo coveka koji zivi na rancu i bavi se uzgojem koza.
Bez zezanja.
gavrilo1 gavrilo1 22:51 10.05.2015

Re: dodaci

docsumann
Nekako meni je neprihvatljivo da je svrha tih senzacija tek puko uzivanje, poput polizati omiljeni sladoled ili beg od realnosti, one za mene imaju neku posebnu vaznost, tu ti se nesto obraca da ga razumes.


uh, dmt nije stvar za rekreaciju i uživanje.

nije ti nimalo svejedno kad odlaziš tamo.

moj navjeći šok, odnosno senzacija je bila upravo kad sam potpuno jasno vidio da je ta pojavnost nešto nesporno autentično, a ujedno potpuno različito od bilo čega čemu sam prisustvovao.
bio je to moj prvi susret sa čudom, u onom najosnovnijem i najbukvalnijem smislu


Recimo dete kada upoznaje svet svaki dan je u nekom cudu, i da moze govoriti isto tako bi opisalo svoj prvi dozivljaj automobila recimo.
Cudice mu se dok god ne razume svrhu automobila, tada cudo nestaje i ono se samo vozi u njemu-korisnik je.
Gore sam napomenuo bitnost uma.
Mora se razumeti to "cudo" to je kljucno, svrha.
A svrha ovoga o cemu pisemo tj. te poruke je da te usmeri, otkrije itd.
To je namenjeno pojedincu, njemu se obraca, otkriva ga u njegovoj " misiji".
Zato sam te pitao za tu poruku, tj. da li se tebi recimo otkrilo nesto
docsumann docsumann 04:42 11.05.2015

Re: dodaci

Interesantno bi bilo cuti dmt svedocenje recimo coveka koji zivi na rancu i bavi se uzgojem koza.
Bez zezanja.


zapravo, bi najinteresantnije bilo čuti dmt iskustvo slijepe osobe.
docsumann docsumann 04:46 11.05.2015

Re: dodaci

Mora se razumeti to "cudo" to je kljucno, svrha.


ideja da mi ljudi ne možemo povatati smisao svega, koje je beskonačno kompleksno, postaje (sasvim zadovoljavajuće oslobađajuća), kad se suočiš face to face s tom istom beskonačnom kopmpleksnošću.

preporučujem članak (kojeg sam inače linkovao u tekstu) - Just a Wee Bit More About DMT
vera.nolan2 vera.nolan2 08:14 11.05.2015

Re: dodaci

prije svega tamo ti se ukaže "pozicija" ove naše stvarnosti u jednoj mnogo kompleksnioj matrici zbivanja.
ovo čemu svakodnevno prisustvujemo je tek jedna od bezbroj frekvencija postojanja.

Ode mi blog o svesti,učešće pravim željenim komentarom,ali neki blogovi, skoro svi tvoji,toliko su mi intrigantni da volim da se podsetim ,iščitam(nekad veoma čitane teme)i naučim i razmislim,ali ah...

ono što je sigurno,stvarnost ima nespoznatih nivoa za psihofiziološki,čulni i organizacioni nivo Homo sap.Kvantna fizika ih dokazuje i eksperimentalno,dakle samo umom (naukom !) i "probuđenim",podstaknutim čulima možemo proširiti svest...
ali to "čudo otkrovenja"nije,već smo konstatovali za većinu ljudi,a može biti i opasno ako, prvo nisi "tražilac odgovora" i ako istinski posvećeno i saznajno ne prilaziš mogućem obogaćujućem saznanju!
nije... nimalo svejedno kad odlaziš tamo.
docsumann docsumann 08:20 11.05.2015

Re: dodaci

ali to "čudo otkrovenja"nije,već smo konstatovali za većinu ljudi,a može biti i opasno ako, prvo nisi "tražilac odgovora" i ako istinski posvećeno i saznajno ne prilaziš mogućem obogaćujućem saznanju!


potpuno se slažem.

onaj ko bi da se zeza i partija nema šta da traži kod DMT-ja.
gavrilo1 gavrilo1 08:59 11.05.2015

Re: dodaci

vera.nolan2
prije svega tamo ti se ukaže "pozicija" ove naše stvarnosti u jednoj mnogo kompleksnioj matrici zbivanja.
ovo čemu svakodnevno prisustvujemo je tek jedna od bezbroj frekvencija postojanja.

Ode mi blog o svesti,učešće pravim željenim komentarom,ali neki blogovi, skoro svi tvoji,toliko su mi intrigantni da volim da se podsetim ,iščitam(nekad veoma čitane teme)i naučim i razmislim,ali ah...

ono što je sigurno,stvarnost ima nespoznatih nivoa za psihofiziološki,čulni i organizacioni nivo Homo sap.Kvantna fizika ih dokazuje i eksperimentalno,dakle samo umom (naukom !) i "probuđenim",podstaknutim čulima možemo proširiti svest...
ali to "čudo otkrovenja"nije,već smo konstatovali za većinu ljudi,a može biti i opasno ako, prvo nisi "tražilac odgovora" i ako istinski posvećeno i saznajno ne prilaziš mogućem obogaćujućem saznanju!
nije... nimalo svejedno kad odlaziš tamo.


Svidja mi se ovo napisano :)
Tragac zapravo zivi, prihvata sve sto mu dolazi-prozivljava sve to, ne negira, ne izbegava, ne koristi precice.
Pa se pita, zasto.
Tada dolaze odgovori, saznaje, ima uvide.
Razume.
I jako bitno, mogucnost da sebe obmanes je veoma mala.
aster_blistok aster_blistok 13:00 13.05.2015

Re: dodaci

Pre svega, ljudi koji nisu probali ne razumeju poentu - tu nema nikakvog uzivanja. OK; ima - povremeno postoje trenuci ekstaze, ali zato su oni losi trenuci 100x tezi i duzi...i to nije nikakav "beg" od realnosti, to je realnost koja nam se predstavlja u svoj svojoj surovoj lepoti. zapravo sagledamo nas ego sa svim svojim odvratnim lazima i iluzijama. i to boli. toliko boli da je covek siguran da umire.
sa te strane niko zapravo ne "uziva" "halucinogene" supstance, to je uvek neka vrsta istrazivanja realnosti...
sad sto neki ljudi iz toga sto tamo nadju izvade Jovanovo Jevandjelje (i Otkrovenje), a neki trce kroz sumu da pobegnu od demona i pri tom se umokre i sta sve ne, to je samo do priprema koje covek preuzme pre nego sto se uputi u tako nesto.
Takodje, opasnost je realna - "halucinogeni" sadrzaj, tj. nasi demoni, dakako nas moze ubiti.
drzura drzura 20:32 08.05.2015

dr zura senior

imam samo jednog mlađeg brata, da raščistimo dileme.
nego, mjesecima lažem docsa da ću mu napisati ukratko nešto o sopstvenom
doživljaju dmt-a, ali to će biti nadam se jedan odvojen blog. trebalo bi
da to bude kao neki kolaž "utisci"(nedelje) dmt-a, ali kol`ko mi je poznato samo jedan drugar je stvarno napisao par redova.
evo obećavam da ću početi sa pisanijem
docsumann docsumann 20:34 08.05.2015

Re: dr zura senior

imam samo jednog mlađeg brata, da raščistimo dileme



tačno rješenje (prve mozgalice)!

mada je to tebi bilo lako.
angie01 angie01 20:42 08.05.2015

samo vas posmatram

nask nask 20:45 08.05.2015

Re: samo vas posmatram

A za koga je ova tetovaža?
angie01 angie01 20:51 08.05.2015

Re: samo vas posmatram

A za koga je ova tetovaža?


nije tetovaza, to je crtez u nastajanju umetnika Dzoa Fentona.

ovako izgleda zavrsen,



nask nask 20:55 08.05.2015

Re: samo vas posmatram

Moj komentar je bio šala, u pokušaju, kako vidim.
docsumann docsumann 21:21 08.05.2015

Re: samo vas posmatram

Dzoa Fentona.


dobar lowbrow!

evo još jednog majstora iz iste branše - Ron English

angie01 angie01 21:28 08.05.2015

Re: samo vas posmatram

evo još jednog majstora iz iste branše - Ron English


ups, kad smo kod Ron- Miki Mausa:))),


docsumann docsumann 21:31 08.05.2015

Re: samo vas posmatram

ups, kad smo kod Ron- Miki Mausa:))),


da, on je imao čitav taj ciklus varijacija na Pikasovu Gerniku

drzura drzura 21:06 08.05.2015

pa ovako...

prvo što sam osjetio je treperenje visoke frekvencije i pred očima počinje nešto nalik na kaleidoskop, nevjerovatan broj nijansi, oduševljenje, a potom strah zbog nemogućnosti bilo kakvog pokreta,u roku od par sekundi potpuno vantjelesno iskustvo. samo pomisao na pomjeranje palca desne ruke, znači bez stvarnog pokreta, razbija šarenilo kaleidoskopa na još veći broj geometrijski uređenih sistema u kretanju. zatim čujem svoje uravnoteženo disanje i stabilan puls, ali jebiga negdje
pola metra ispod samog sebe, VRH ! znači lebdim pola metra iznad svog tijela!!!
osjećaj je neopisiv. prestaje strah i počinjem da se smijem, neznam da li i fizički. vjerovatno, jer tada kaleidoskopske boje eksplodiraju i sve počinje da se izoštrava, vrijeme mogu da vidim kao češalj koji ide kroz vlati kose, stapaju se događaji zvukovi. sveprisutnost. bijele linije koje formiraju piramidalnu strukturu i kao laserski zrak iz vrha piramide odlaze u beskonačno tamno plavetnilo prostora.nije svemir crn nego teget boje...
mnogo je teško ustvari uopšte i pokušati opisati riječima efekat dmt-a, zna docs najbolje jer smo mu probali opisati šta ga čeka kad proba, a on kao stara kuka veli:
ma ajde daj to vamo da se proba !
a poslje... auuuu!!!!
e i kad se čoek vrati nazad u svoje tijelo, još 5-6 minuta sve oko tebe treperi, kao da sve stvari predmeti prostor zvuk SVE ima neku frekvenciju
docsumann docsumann 21:18 08.05.2015

Re: pa ovako...

ma ajde daj to vamo da se proba !
a poslje... auuuu!!!!


jeste, priznajem, bio sam veliki skeptik ... dok nisam i sam probao.

sad sam vjernik
drzura drzura 21:50 08.05.2015

Re: pa ovako...

sad sam vjernik


ja sam i dalje ateista
docsumann docsumann 21:54 08.05.2015

Re: pa ovako...

drzura
sad sam vjernik


ja sam i dalje ateista




EDIT: ne reče li ti ono - DMT je Bog!
nsarski nsarski 16:35 09.05.2015

Re: pa ovako...

docsumann
ma ajde daj to vamo da se proba !
a poslje... auuuu!!!!


jeste, priznajem, bio sam veliki skeptik ... dok nisam i sam probao.

sad sam vjernik


Auh!

Da piju drogu - to razumem.
I da se jebadu - i to razumem.
Ali da sedu na ladan beton - e, to ne razumem!
docsumann docsumann 16:44 09.05.2015

Re: pa ovako...

Da piju drogu - to razumem.
I da se jebadu - i to razumem.
Ali da sedu na ladan beton - e, to ne razumem!


dobro je sve dok ne počnu da piju ladan beton, ili jebadu drogze


rekoh već tjub je pun sličnih svjedočenja ...


vera.nolan2 vera.nolan2 08:37 11.05.2015

Re: pa ovako...

zna docs najbolje jer smo mu probali opisati šta ga čeka kad proba, a on kao stara kuka veli:
ma ajde daj to vamo da se proba !
a poslje... auuuu!!!!
e i kad se čoek vrati nazad u svoje tijelo, j

iz i ranije datih opisa i ovde na ovom blogu,zaista bih želela (uz psihičku pripremu)da doživim to vaše stanje i saznanje,ali bih se plašila tog gubitka identiteta.Ne znam kako bih preživela taj emotivni šok,baš zbog svog hipersenzibiliteta i ne bih se usudila bez prisustva prijatelja lekara ili baš poznavaoca tih stanja...zaista bih se bojala posledica viška u svom mozgu tih i duhovnih i misaonih molekula,već ih imam u nepotrebnom,opterećujućem višku...
docsumann docsumann 14:55 11.05.2015

Re: pa ovako...

Ne znam kako bih preživela taj emotivni šok,baš zbog svog hipersenzibiliteta i ne bih se usudila bez prisustva prijatelja lekara ili baš poznavaoca tih stanja...


cijenim da bi se oduševila, upravo zbog tvoje hipersenzibilnosti

Kazezoze Kazezoze 15:52 11.05.2015

Re: pa ovako...

docsumann
Ne znam kako bih preživela taj emotivni šok,baš zbog svog hipersenzibiliteta i ne bih se usudila bez prisustva prijatelja lekara ili baš poznavaoca tih stanja...


cijenim da bi se oduševila, upravo zbog tvoje hipersenzibilnosti


doc, u skoro svim filmovima koje sam gledao ili iskustvima o kojim sam čitao, pri korišćenju ajahuaske svi se u svom tripu susreću sa zmijama.
da li se zmije pojavljuju i u DMT tripu i kakvo im značenje u svom tripu pripisuješ?

evo jednog ajahuaska tripa iz filma bluberi:

docsumann docsumann 16:35 11.05.2015

Re: pa ovako...

doc, u skoro svim filmovima koje sam gledao ili iskustvima o kojim sam čitao, pri korišćenju ajahuaske svi se u svom tripu susreću sa zmijama.
da li se zmije pojavljuju i u DMT tripu i kakvo im značenje u svom tripu pripisuješ?


ne, nisam se susrećao nisakakvim zmijama niti zmijolikim stvorenjima.

entiteti koji su mi izašli u susret bili su sasvim drugačije prirode (vanorganske, vansvemirske) od nama poznatih bića.
malo čega prepoznatljivog je bilo u njihovoj morfologiji.

koliko sam ja povatao, ajahuaska trip je prilično različit od DMT tripa.
sem što traje neuporedivo duže, 4sata u odnosu na 7-10 min, on je ličniji, emotivniji, plastičniji, organskiji, "razumljiviji", i u neku ruku ovozemaljskiji od bezdimenzionalno-nadrealno-metamatički furioznog dmt ludila.

interesantno, da sam zadnja tri puta prisustvovao istoj sferi zbivanja: ista priroda pojavnosti, ista arabeskno-vanzemaljska mreža iz koje se generiše ta pojavnost, fina energetska struktura niz koju "silazim", isti entiteti, energetska postavka, sveprisutna inteligencija ...

vjerovatno stupam u kontak s nečim ličnim, za mene bitnim na nekom dubljem nivou.
mada ne mogu to još da odgonetnem.
pottrebna su dodatna istraživanja

jinks jinks 06:34 09.05.2015

...

Što neki kažu - tko je za tkafu :)
vera.nolan2 vera.nolan2 09:00 11.05.2015

Tko o Tčemu ...

"....ova žlezda. Ona je kapija iza koje se krije tajna našeg višeg bića. Ona nam omogućava širenje percepcije daleko izvan sveta materije i našeg fizičkog tela. Uz pomoć nje spoznajemo da smrt ne postoji, već da jedino postoje promene životnih formi, jer je naša duša sačinjena od energije koja je večna. Pinealna žlezda je most koji nas vodi do dubljih spoznaja, do buđenja i usavršavanja.

Međutim, život u savremenom svetu prouzrokovao je, nažalost, odvajanje čoveka od prirode. Ova odvojenost, kao i sve veća zavisnost od tehnologije, doveli su do smanjenja naših sposobnosti. Sve više se oslanjajući na tehnologiju, mi zanemarujemo duhovne darove, ne praktikujemo ih i ne razvijamo. Pored toga, nezdrav način života u modernom društvu prouzrokovao je i mnoge bolesti. Samim tim veliku cenu platila je i pinealna žlezda."

...i civilizacija u celini,idemo usmerenom i kontrolisanom materijalističkom stazom sveta;umnost i duhovnost ostaće samo privilegija duhovnih i naučnih elita...
možda to i jeste-jedini put i pravac-do kraja (kretanja...)i vremena.
(mali prilog tvojoj temi)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana