Društvo| Planeta| Region| Život| Životni stil

Jedna obična reč, ...

Milan Novković RSS / 09.05.2015. u 15:16

... „idiot", mi se negde pojavila pred očima, kako joj gustina korišćenja nalaže, pa „korisni idiot", što je i logično za nas starije, da bi „inteligentni idiot" brzo uzeo srebro i tako bronzu ostavio jedinom preostalom kandidatu, sintagmi „korisni, inteligentni idiot".

Ovo se desilo pre nekoliko dana, slučajno kako sam naleteo na Fejsu na Vučkov prilog prepiske između Sama Harisa i Noama Čomskog. Deo Vučkovog naslova „...Sam Harisovo ponosno, javno brukanje" je, verovatno, bio asocijativni ključ:

  - Meni je Sam Haris korisni idiot (inteligentni, ali to neću da ponavljam pošto uglavnom i razmišljam o inteligentnim ljudima).

  - Mogao bih da izostavim i „koristan" pošto pametni ljudi relativno lako zaobiđu zamku da igraju ulogu beskorisnog idiota, i ja „teoretišem" kako je za to izbegavanje dovoljna i minimalna doza strasti da svoj mentalni „atleticizam" projektujemo u javni prostor.

 _76043811_b5f1b0dd-18ee-46d7-948b-3d9a2d20a6d8.18123.jpg

  - Noam Čomski je sve češće meta kritike i podsmeha sve većeg broja tih korisnih idiota, po mom skromnom i sve češće skromnijem mišljenju, koji ne da ne razumeju šta on priča, nego najčešće ne znaju ni šta je tema priče, ne zato što nisu sposobni nego iz jednog prostog razloga ...

... što je reč „idiot" ovom prilikom, u svom suženom, kvalifikacionom značenju, priča o ljudima koji imaju mentalni model nečega i taj model ne žele da napuste kako ih praksa i realnost uporno razuveravaju.

Tj to je priča o ogromoj većini nas, iako smo mi jedna široka i šarena ekipa, i iako smo mi po nekim baseline vrednostima osnovnih parametara i moralni, i inteligentni, i intelektualni prečesto nam se dešava da nam se moralno i intelektualno, u prostoru moralno-intelektualnog integriteta, muče oko posla držanja za ruke oko neke tačke, gde je negde gore na nebu, u trećoj dimenziji, konkretan problem.

Nego nam i moral i intelekt prosto zuje naokolo pa se ne zna da li su se pre sudarili na jednom mestu, ili su se od tog sudara odbili jedno od drugog pa nastavili da zuje, svako za sebe.

Ja bih mogao da uložim dosta vremena na listanje svojih korisnih idiotluka, pa parova idiotluka koji „lepo" idu zajedno, pa tripleta, ...

Samo ne bi bilo fer ne dati i drugima šansu da se prepoznaju, a ako se prepoznaju ja im se izvinjavam ako im to što i sebe svrstavam u njihovog „kolegu po profesiji" nije dovoljna „uteha".

Dakle, triplet koji meni preskače neki prag šuma u glavi kako plovim po društvenim mrežama, ovih dana, je sastavljen od agresivnog pro-vakcinizma, samouverenog nad-Čomskizma i strasnog navijanja po oštroj liniji istok-zapad, inače pametih i obrazovanih ljudi - opšte obrazovanih, pošto što se tiče „specijalizacije" ne mogu, na žalost, da štikliram kao znanje neznanje toga da delovi modifikovanog virusa svinjskog gripa, u vakcini, i aluminijum, umeju da isprovociraju imuni sistem da napada ćelije u glavi koje proizvode hormon koji na nas drži budnima, i tako obogalji ljude do kraja života.

Samo nije to tema, konkretne „oblasti" i konkretni slučajevi nisu tema, čak i pored neverovano brzog priznanja da je vakcina protiv svinjskog gripa, od pre samo negoliko godina, jako štetna, pa odobravanje relativno velike odštete od 80-90 miliona Evra, počevši od UK, koja je, jelte, em established „demokratija", em slobodna u štampi, koju, igrom slučaja ne interesuje slučaj 800 ljudi u Zapadanoj Evropi sa slupanim životima zbog potpuno beskorisne vakcine protiv skoro bezopasnog virusa.

Niti je tema obavezno vakcinisanje koje, po mom mišljenju, jeste više od silovanja, i teško da će me razumeti oni koji ne znaju razliku i jezičke igrarije između polija i Bil Gejtsovih i sličnih vakcinisanja po Africi koje, naravno, ne izazivaju posledice tipa polija pošto im ime tako kaže, a mi smo „pismeni" ljudi, „non-polio acute flaccid paralysis" - pa tako „srećni vlasnici" problema, ma koliko oni gunđali, nisu svi isti - neke paralize su drugačije od drugih ma koliko to paralizovani ljudi ne primećivali.

Tema su pametni i korisni u procesu, workflow-u - ne kao pojedinci, pojedinac je, bio pametan ili glup, koristan ili beskoristan, idot ili mudrac, „kilava" i nepouzdana rabota što se tiče komputeskog modeliranja, npr, za potrebe simulacije i uprezanja u „šemu rada".

Nego kao grupe, grupe su fini i često sasvim predvildljivi entiteti.

Prvo i prvo, grupa je rezonator, i to je tačno ono što treba žici, pogotovo akustičnoj, a ako se vratimo na početak bloga neakustična žica nije tema pošto je niko ne čuje, ona je slepo crevo i beskorisna.

I mi volimo da ono što mi pričamo rezonira.

Grupa je i veliki „učitelj". U njoj „radi" nešto što mi u elektronici zovemo „phase locked loop". Prosta je stvar: izuzetno jaka, negativna povratna sprega. Evo primera:

  - Slaba negativna povratna sprega je kad napišem „neznam" spojeno, pa me drugarica nežno i tiho ispravi, možda čak poljubi u obraz iz straha da me ne bi psihički povredila. I onda mene, tako, treba ispraviti i do 7 puta, ako sam pametan, a možda i više ako sam „challenged", ili lukav i pravim se blesav.

  - A jaka povratna sprega je ako mi odvali šamarčinu svaki put kad pogrešim, i onda se viši nivoi moje pameti uključe i ja naučim posle jednog ili dva ispravljanja.

Pa su tema grupe pametnih, korisnih idiota, kao vrlo zahvalne kockice u simulacijama, operacijama i manipulacijama onih kojima su takve grupe potrebne.

Takvi smo kakvi smo, i ono što je meni od posebnog interesa je fakat da su intelekt, znanje i dobar moral, i integritet, kvalitet u opštem smislu. Oduvek je kvalitet korišćen i u prostoru loših namera i namena. Ako je potrebno fioku za znanje popuniti „znanjem" neki, ili mi sami, umeju da nam je popune.

Samo ta se fioka najbrže puni i prazni, i danas mi možemo da čupamo i sadimo u prostoru loših namera, bez neke svesti o tome, ali koliko sutra možemo po sili inteligentnijeg uvezivanja, ili svog novog znanja, svog inherentnog kvalieta, reći zbogom mračnoj strani.

Vreme radi za nas, ma kako sadašnjost radila za manipulatore.

Atačmenti



Komentari (91)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 16:43 09.05.2015

Мој корисни идиотлук

Мој корисни идиотлук огледа се у, готово, мазохистичкој упорности откривања топле воде идиотима, како корисниим, тако и бескорисним и интелигентним.
Успут --- препорука.
nask nask 23:09 09.05.2015

Re: Мој корисни идиотлук

Мој корисни идиотлук огледа се у, готово, мазохистичкој упорности откривања топле воде идиотима, како корисниим, тако и бескорисним и интелигентним.

Meni to posao.
Milan Novković Milan Novković 09:08 10.05.2015

Re: Мој корисни идиотлук

откривања топле воде

Za toplu vodu svi zasluđujemo Nobela, ja je uporno otkrivam i samom sebi
nask nask 23:08 09.05.2015

Bol

A jaka povratna sprega je ako mi odvali šamarčinu svaki put kad pogrešim, i onda se viši nivoi moje pameti uključe i ja naučim posle jednog ili dva ispravljanja.


Bol možda nije najbolji učitelj, sigurno nije najprijatniji ali je definitvno najbrži. Znači, povećanje količine i intenziteta bola u svetu je rešenje svih naših idiotluka.
Milan Novković Milan Novković 09:11 10.05.2015

Re: Bol

nask
A jaka povratna sprega je ako mi odvali šamarčinu svaki put kad pogrešim, i onda se viši nivoi moje pameti uključe i ja naučim posle jednog ili dva ispravljanja.


Bol možda nije najbolji učitelj, sigurno nije najprijatniji ali je definitvno najbrži. Znači, povećanje količine i intenziteta bola u svetu je rešenje svih naših idiotluka.

Bol je bio primer, grupa to, u proseku, radi suptilnije - ima i psihičku bol na raspolaganju, pa razne "slatkiše" kao nagradu onima što se "lepo" ponašaju, tj negativnu spregu za negativno, pozitivnu za "pozitivno" ponašanje
hajkula1 hajkula1 10:27 10.05.2015

Re: Bol

nask
A jaka povratna sprega je ako mi odvali šamarčinu svaki put kad pogrešim, i onda se viši nivoi moje pameti uključe i ja naučim posle jednog ili dva ispravljanja.


Bol možda nije najbolji učitelj, sigurno nije najprijatniji ali je definitvno najbrži. Znači, povećanje količine i intenziteta bola u svetu je rešenje svih naših idiotluka.



Moja baka se suprotstavljala fizičkom kažnjavanju dece ali i vikanju na iste, između ostalog, znala je da kaže, šta ćeš kad ogugla?

Milan Novković Milan Novković 22:03 10.05.2015

Re: Bol

Moja baka se suprotstavljala fizičkom kažnjavanju dece ali i vikanju na iste, između ostalog, znala je da kaže, šta ćeš kad ogugla?

Ja umem da viknem, ali mi posle krivo
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:10 09.05.2015

Re:



Milan Novković Milan Novković 09:13 10.05.2015

Re:

oskar-z-wild



Si vido ovo

TED: "How to control someone else's arm with your brain" (no pun intended
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:58 10.05.2015

Re:

dr.wagner dr.wagner 00:06 10.05.2015

Razlika

.... večer

-Teoretičari zavjera su do sada dobro prolazili , ali meni to nekako djeluje
šarlatanski ... jednostavno je nemoguće da netko sjedeći u svojoj sobici otkrije
mehanizme tajnih društava koja "drmaju" svijetom , a da se pritom ne rasvijetli
baš ni jedna zavjera i ne raskrinkaju konkretna imena ...

-Zavjere u kojima sudjeluje puno ljudi i nisu neke zavjere ... ubrzo se pojavi
nezadovoljnik koji misli da je njegova uloga u "organizaciji" podcijenjena , da on
zaslužuje više u podjeli plijena , da je prevaren ....
-Tada kola krenu niz brdo i obično se zavjera otkrije ... no to se ne događa ...

-Kada sam bio mlad , civilizacija se bojala drugih neprijatelja ... koje nitko nije
vidio , nije se znalo od kuda dolaze i kako će taj njihov dolazak završiti ...
... tada se Čomski zvao Deniken ...

-Ali pustimo to ... meni je ovo zapelo za oko ...

U njoj „radi" nešto što mi u elektronici zovemo „phase locked loop". Prosta je stvar: izuzetno jaka, negativna povratna sprega. Evo primera:


-PLL je petlja ... FLL bi bio prije primjer negativne povratne veze ... ( neki tzv.
"stabilizatori frekvencije" )
-Iako bih se ja kao zubar uvijek odlučio za pojačalo sa negativnom povratnom vezom
kao primjer u objašnjavanju povratne sprege ...

... hm , praktički ste u pravu , možda se može greška iz faznog komparatora prikazati
kao negativna povratna veza ..., ali ...


Wagner

tasadebeli tasadebeli 08:23 10.05.2015

Re: Razlika

dr.wagner

-Teoretičari zavjera su do sada dobro prolazili , ali meni to nekako djeluje
šarlatanski ... jednostavno je nemoguće da netko sjedeći u svojoj sobici otkrije
mehanizme tajnih društava koja "drmaju" svijetom , a da se pritom ne rasvijetli
baš ni jedna zavjera i ne raskrinkaju konkretna imena ...

-Kada sam bio mlad , civilizacija se bojala drugih neprijatelja ... koje nitko nije
vidio , nije se znalo od kuda dolaze i kako će taj njihov dolazak završiti ...
... tada se Čomski zvao Deniken ...



Код нас у СФРЈ у мојим гимназијским данима звао се Ахмед Боснић...


(Једном сам се зезнуо и наручио од тог лика књигу да ми је пошаље из Сарајева, плаћање поузећем, и после нисам могао да се решим те беде... Слао ми све своје књиге све док ја нисам забранио поштару да ми на врата доноси било шта на чему пише да је пошиљалац Ахмед Боснић...)
dr.wagner dr.wagner 09:12 10.05.2015

Re: Razlika

Pozdrav g Tasa

tasadebeli

Код нас у СФРЈ у мојим гимназијским данима звао се Ахмед Боснић...


-Nisam se (možda srećom) susreo sa djelom od gospodina , ali iz ovog opisa
to je taj stil ...

-Postoje takvi na svim poljima ... u financijama imate (naknadna) objašnjenja od
velikih stručnjaka zašto se nešto dogodilo ... ali nikada predviđanja ...
(Soroš i Funta su uglavnom urbana legenda)
... tako ispadne da je Dow Jones pao 2% zbog zabrinutosti oko kzize u Zaljevu , a
onda nakon par dana objašnjenje da je narastao 2% zbog toga što su ulagači
potaknuti stanjem na bliskom istoku ...

-Kritičari sistema su interesantni mladim ljudima ... (godinu-dvije mlađim od nas )


W
tasadebeli tasadebeli 10:01 10.05.2015

Re: Razlika

dr.wagner

-Kritičari sistema su interesantni mladim ljudima ... (godinu-dvije mlađim od nas










EDIT:


-Nisam se (možda srećom) susreo sa djelom od gospodina , ali iz ovog opisa
to je taj stil ...


Не можда, докторе, него сасвим сигурно, срећом се не упознасте са гос'н Боснићем...

Десет година је моја тлапња трајала... Да се није распала СФРЈ вероватно бих и данас добијао пошиљке из Сарајева...
Milan Novković Milan Novković 10:53 10.05.2015

Re: Razlika

Teoretičari zavjera su do sada dobro prolazili , ali meni to nekako djeluje
šarlatanski ... jednostavno je nemoguće da netko sjedeći u svojoj sobici otkrije
mehanizme tajnih društava koja "drmaju" svijetom , a da se pritom ne rasvijetli
baš ni jedna zavjera i ne raskrinkaju konkretna imena ...

Mnoge te teorije su besmislene, naravno, ali, sasvim sigurno, ne sve.

Deo te manipulacije koje se ja dotičem je upravo to semantičko pomeranje samog pojma "teorija zavere", na način koji nas ohraruje da se binarno izjasnimo - verujemo u njih ili ne.

Nedavno su intervjuisali Paul Craig Robertsa i na eksplicitna pitanja ko vlada svetom, US, on je skoro pa insistirao da se ne radi o pojedincima ili manjim grupama ljudi, nego širim interesnim grupama.

Po njemu, npr, Soroš može da bude sada u tako nekim grupama, ali ako bi ih napustio on ne bi više bio toliko moćan, grupa je moćna, pa on preko nje.

I najveća je ta US vojna sleš national security, pa farmakološka tu negde, rude i minerali itd.

Ako pogledamo kako PCR i slični, koji pišu u alternativnim medijima, rade i pišu imamo, otprilike, i nešto su fakti, a nešto moje nagađanje:

- Oni su mnogi u penziji, ali ne svi, neki bili su pri vlasti, PCR značajan ekonomista u Reganovoj vladi, mnogi drugi bivši novinari oterani iz mainstream media, pa bivši CIA analitičari.

- Nisu njihove veze sa informacijama potpuno prekinute, kako su "odvojeni" od centara informativnog procesiranja i raznoraznog planiranja i rada. Oni imaju prijatelje i veze, ti prijatelji i veze imaju svoje prijatelje i veze.

- Tako, kada oni, pre više od mesec dana, možda dva, kažu da će se u Makedoniji desiti ovo što se dešava, do u detalje, samo Kumanovo nisu naveli, to ima težinu.

- Možda je slučajno, naravno, ali nije im prvi put.

- I kada kažu da US, npr, u ovom trenutku pokušavaju da destabilišu još malo pa 20 vlada po svetu to ima težinu, kao i njihovo objašnjenje mehanike - ubeđivanje vladajućih garnitura po svetu da se pomere u ime tih velikih oligarhija-interesnih grupa, pa ako neće ide državni udar kao opcija, pa obojena revolucija, pa dronovi, rakete i bombe.

- Kvaliteti tih lokalnih vlada nisu bitni, neke su u prošlosti bacale političke protivnike u ključalu vodu pa ih je u US čekao crveni tepih, a neke mogu da imaju lokalnog Gandija na vlasti koji je uprogramiran u navigaciju dronova.

PLLs i FLLs su mi slučajno pali na pamet, dolazi od fascinacije našom strašću da pripadamo grupama, strašću za moći i identitetima
Milan Novković Milan Novković 11:19 10.05.2015

Re: Razlika

Zavjere u kojima sudjeluje puno ljudi i nisu neke zavjere ... ubrzo se pojavi
nezadovoljnik koji misli da je njegova uloga u "organizaciji" podcijenjena , da on
zaslužuje više u podjeli plijena , da je prevaren ....

Ima i toga, ali ne treba potcenjimati moć tamne strane

Recimo de-facto co-monopolisanje nekim cenama u UK, a UK zovemo "liberalnim kapitalizmom".

U bankarstvu to imamo i u još liberalnijoj ravni, US.

A neke teorije prerastaju u činjenice i tu ima jedan interesantan obrazac.

Recimo, kvantni fizičač sa, valjda, oxfordskog univerziteta, David Deutsch, u knjizi The Fabric of Reality "dokazuje" kako ćemo uvek spoznati, "probiti", sledeći sloj realnosti. "Dokazuje" mi je u navodnicima zato što je naše razmišljanje i dalje uglavnom nad aksiomatskim temeljima i skupovi aksioma postoje u jednom, dobrim delom, fluidnom prostoru.

A realnost oko nas, u "celosti" od koje mi još uvek jako malo znamo, ne može da bude u kontradikciji samom činjenicom da postoji.

Dok u društvu oko nas ima svega i svačega, i istina "curi" mnogo lakše i brže od našeg produbljivanja najdubljeg znanja.

Primer, ova vakcina za svinjski grip što sam spomenuo, iz 2009. ili tako neke godine, znači jako mlada, je, i to je prosto neverovatno, još pre nekoliko godina bila razvlačena po UK medijumima, da bi se sad priznalo da je štetna i da u Eropi ima oko 800 ljudi kojima je provociranja uništavanje ćelija što proizvode hormnom budnosti. I odobrena odšteta, 80-90 miliona, prosto je neverovatna brzina kojom se to desilo.

I pošto se sve dešava tako brzo, prebrzo za svet farmako-mafije i njihove marketinške infrastrukture, stižu i cifre iz US - tamo nema ni jedan oboleli (ne komično kako smajli sugeriše, nego tragi-komično).

A US nisu malo, udaljeno ostrvo u Pacifiku, pa da se pozivamo na genetiku, dok, a ovo nism 100% siguran, vakcina dolazi iz istih laboratorija, GlaxoSmithKline, britanska, multinacionalna firma.

Eno, na kraju se sve više loše piše i Monsatovom Roundupu, WHO ga proglasila "najverovatnije" karcionogenim, i treba još malo vremena za razne druge što vakcine, pa otrove, aditive, GMO, pa lekove - evo polako dolazi na scenu podrivanje mitohondrija od strane raznih lekova, od kojih su nam neki "svakodnevni", pa ubijanje ćelija u najširem smislu, iako lagano, pa kome šta već prvo otkaže ili počne da štuca u 50-tim, 60-tim, ...
myredneckself myredneckself 18:08 10.05.2015

Re: Razlika

Milan
dolazi od fascinacije našom strašću da pripadamo grupama, strašću za moći i identitetima

Upravo sam se prekjuče ispisala iz svih grupa na Facebook-u.
Pardon, ostala sam u jednoj.
emsiemsi emsiemsi 18:25 10.05.2015

Re: Razlika

myredneckself
Milan
dolazi od fascinacije našom strašću da pripadamo grupama, strašću za moći i identitetima

Upravo sam se prekjuče ispisala iz svih grupa na Facebook-u.
Pardon, ostala sam u jednoj.

У јеботе !
Шта ће сада бити ?!
dr.wagner dr.wagner 20:16 10.05.2015

Re: Razlika

Pozdrav svima

Milan Novković

PLLs i FLLs su mi slučajno pali na pamet, dolazi od fascinacije našom strašću da pripadamo grupama, strašću za moći i identitetima


-To je normalno i to nije "naša" strast .... što si manje NETKO , to si više
čopor , više si "organizacija" ...
-Nekrolozi lošim piscima počinju .... "Bio je član Društva književnika ...."

-Što se tiče farmaceutskih kuća , nije svaka isplata dokaz zavjere ili
štetnosti lijeka ... dosta je to kompleksmno , postoje alergije , postoji
moguća interakcija sa drugim lijekovima ...
... a postoji i malo lakomosti , površnosti , nekad i taštine u plasiranju
novog preparata ... kao i u svakom drugom biznisu (u kapitalizmu je sve biznis)

-Ali opet ću se vratiti na velike "teorije" i "teoretičare" ...
...OK , tvrdimo da npr. "fracking" ima veze sa tzv. "arapskim proljećem" ...
, dalje tvrdimo da bankarski lobi upravlja zakonodavnom i izvršnom vlasti
... farmaceuti plaćaju novinare da šute .... itd , itd ...

-I što sada ???
.... tolliko se energije uložilo da se pokaže i dokaže da su kapitalizam i
slobodno tržište prevara i obmana ... šarena stakalca za naivne ...
, a nitko od velikih "teoretičara" ne nudi riješenje kako ćemo protiv toga ...

-Evo otkrili smo zavjeru , otkrili smo korupciju , otkrili smo prevaru i ništa
... idemo kući odmoriti malo ...

-Da bar netko od njih predloži što sad ... hoćemo SOCIJALIZAM ili feudalizam
, svejedno ... ali evo , postavili smo dijagnozu i predložili lijek ...

...a ne ovo ... kao babe koje ogovaraju druge babe


W
myredneckself myredneckself 20:35 10.05.2015

Re: Razlika

emsiemsi
myredneckself
Milan
dolazi od fascinacije našom strašću da pripadamo grupama, strašću za moći i identitetima

Upravo sam se prekjuče ispisala iz svih grupa na Facebook-u.
Pardon, ostala sam u jednoj.

У јеботе !
Шта ће сада бити ?!

Pazvako, da ne voliš tako besomučno da ti reči rezoniraju u ovoj grupi, odgovorila bih ti.
anonymous anonymous 21:34 10.05.2015

Re: Razlika

-Da bar netko od njih predloži što sad ... hoćemo SOCIJALIZAM ili feudalizam
, svejedno ... ali evo , postavili smo dijagnozu i predložili lijek ...



Kosmopolitizam je nova velika Ideja.
Milan Novković Milan Novković 22:06 10.05.2015

Re: Razlika

myredneckself
Milan
dolazi od fascinacije našom strašću da pripadamo grupama, strašću za moći i identitetima

Upravo sam se prekjuče ispisala iz svih grupa na Facebook-u.
Pardon, ostala sam u jednoj.

Ja nisam nikad pustio korenje na Fejs grupama, ali mi je reprezentativan radio klub za vreme faksa - teško da je bilo nešto što dosta nas ne bi tih godina uradili za taj klub.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:17 10.05.2015

Re: Razlika

W:
-I što sada ???
.... tolliko se energije uložilo da se pokaže i dokaže da su kapitalizam i
slobodno tržište prevara i obmana ... šarena stakalca za naivne ...
, a nitko od velikih "teoretičara" ne nudi riješenje kako ćemo protiv toga ...

-Evo otkrili smo zavjeru , otkrili smo korupciju , otkrili smo prevaru i ništa
... idemo kući odmoriti malo ...

-Da bar netko od njih predloži što sad ... hoćemo SOCIJALIZAM ili feudalizam
, svejedno ... ali evo , postavili smo dijagnozu i predložili lijek ...

...a ne ovo ... kao babe koje ogovaraju druge babe


Svet postaje sve pravedniji. Informacije su u srednjem veku bile dostupne maloj obrazovanoj i privilegovanoj grupi sakupljenoj oko vladara, a danas je informacija dostupna ogromnim masama.

Te informacije su to što nam omogućava život, jer ako mogu da saznam odakle vrebi opasnost od neke vakcine, kancerogenih aditiva i lekova, uragana, oružane akcije - onda mogu izbeći smrt ili promeniti svoj lifestyle.

To što Chomsky, na primer nigde ne predlaže revoluciju (koliko ja znam) dovoljno ukazuje na to da je on protiv revolucija. Informacija/znanje je oružje i način opstanka, a to je danas demokratizovano. Delenjem informacija Chomsky empowers the readers.

Što se tiče kapitalizma i slobodnog tržišta - samo treba gledati životne puteve naših savremenika Stiv Džobsa, Bil Gejtsa, Ilon Maska... koji su istovremeno i najveći mislioci/naučnici ovog ovog doba i POŠTENI LJUDI - i videti kako se taj njihov tip ličnosti ne bavi eshatološkim temama nego su odmah uplovili u kapitalističko tržište I ISKORISTILI GA ZA SOPSTVENE SVRHE. That's the spirit. A ne kukumavčenje protiv nepravdi, loših ljudi ili "tamne strane". Nikola Tesla kao dete pravoslavnih popova nije mogao da se prilagodi američkom kapitalizmu. Mnogi naši ljudi odrasli u socijalizmu ne mogu da se otkače priče o nepravdi, konspiraciji i sistemu koji porobljava.

M.N.
PLLs i FLLs su mi slučajno pali na pamet, dolazi od fascinacije našom strašću da pripadamo grupama, strašću za moći i identitetima


Čovek ima (urođeni) gregarski instinkt - čovek je društveno biće i kao takav on ne može ni da postoji niti da opstane bez grupe. Možda je instinkt bolja reč od strasti. Kad kažeš strast to onda ima negativni prizvuk, kao da je čovek kriv zbog svoje grupne pripadnosti. (Danas u svakom CV-ju piše "I am passionate about my job".)

Način na koji čovek prima identitet, pripadnost, pa i pogled na svet u mnogome zavisi od grupa kroz koje on prolazi od svog detinjstva pa do smrti.

Buddha, Hrist, Muhamed, kao jake ličnosti, su stvorili nove identite. U naše doba anglo-saksonski liberalizam je stvorio nove LGBT identitete, zato neke sredine beže od tih identita bukvalno kao "đavo od smrti", u stvari beže od liberalizma.
Milan Novković Milan Novković 22:20 10.05.2015

Re: Razlika

-Što se tiče farmaceutskih kuća , nije svaka isplata dokaz zavjere ili
štetnosti lijeka ... dosta je to kompleksmno , postoje alergije , postoji
moguća interakcija sa drugim lijekovima ...
... a postoji i malo lakomosti , površnosti , nekad i taštine u plasiranju
novog preparata ... kao i u svakom drugom biznisu (u kapitalizmu je sve biznis)

Slažem se
I što sada ???

Ne znam. Mogu samo da nagađam da kako višak vrednosti dođe do nekog nivoa u našim životima možemo da počnemo da bojkotujemo neke proizvode i firme, a promoviemo neke druge, polako pa dokle stignemo.

Gledam mlade ovde i oni dosta poštuju green pokret, sustainability, fair-trade, ...

Pa gledam Tesla baterije ovih dana - one su preskupe i neisplative, i kupci to znaju, ali ignorišu ekonomiju, koliko prodadoše, oko 800 miliona dolara u prvoj nedelji-dve, svu proizvodnju do sredine sledeće godine.

Pošto ja sad imam hibrida od kola ponekad mi je čudno koliko me oduševljava vožna na struju u zatvorenim parkiralištima i u gužvi na putevima, osećamo mi, pretpostavljam, neku malu pobedu i ponos kad dobijemo neke bitke protiv neurednosti, bez obzira na ekonomski profil tih bitaka.

Pa Wikipedia, fenomen, ona uopšte nije "trebala" da bude toiko uspešna, sva "sociologija" i "psihologija" je nalagala da jedni drugima potplićeo nogu u zavisti, i da nas mrzi da nešto radimo besplatno. A ispalo sasvim drugačije, malo poštovanja i zaslužene hvale i mi ljudi odjednom neke druge zverke.

Dok nam ne bace i neku drugu kosku
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:14 10.05.2015

Re: Razlika

Pa gledam Tesla baterije ovih dana - one su preskupe i neisplative, i kupci to znaju, ali ignorišu ekonomiju, koliko prodadoše, oko 800 miliona dolara u prvoj nedelji-dve, svu proizvodnju do sredine sledeće godine.


Misliš da zakoni ponude i potražnje ne funkcionišu ovde?
Milan Novković Milan Novković 23:17 10.05.2015

Re: Razlika

oskar-z-wild
Pa gledam Tesla baterije ovih dana - one su preskupe i neisplative, i kupci to znaju, ali ignorišu ekonomiju, koliko prodadoše, oko 800 miliona dolara u prvoj nedelji-dve, svu proizvodnju do sredine sledeće godine.


Misliš da zakoni ponude i potražnje ne funkcionišu ovde?

Važe donekle, naravno, ali nije isključeno da za sada svi prave gubitke, i Tesla koji cenom ne pokriva troškove, i kupci koji imaju jeftinija rešenja ali hoće ovo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 01:05 11.05.2015

Re: Razlika

Milan Novković
oskar-z-wild
Pa gledam Tesla baterije ovih dana - one su preskupe i neisplative, i kupci to znaju, ali ignorišu ekonomiju, koliko prodadoše, oko 800 miliona dolara u prvoj nedelji-dve, svu proizvodnju do sredine sledeće godine.


Misliš da zakoni ponude i potražnje ne funkcionišu ovde?

Važe donekle, naravno, ali nije isključeno da za sada svi prave gubitke, i Tesla koji cenom ne pokriva troškove, i kupci koji imaju jeftinija rešenja ali hoće ovo.


Ilon Mask je veoma pozitivan čovek, napravio je ogromne pare na PayPalu, tako da sada ne pravi "gubitak", već investira svoj novac u nove tehnologije tj. tehnologije budućnosti koje će se bazirati na prethodnoj koju je on već stvorio - "a loop". A very calculated risk... Ilon Mask je Nikola Tesla sa dodatnim klikerom. Ima viziju za nekoliko vekova unapred.

Što se tiče kupaca - svi imaju mogućnost da kupuju jeftine mobilne telefone ali baš se traži skupi iPhone ili Samsung, ili Apple kompjuter. Zašto?

Preporučujem ti da pregledaš ako nisi već, Ilon Maskove govore na YouTube. Naročito njegov razgovor sa Bil Gejtsom u Kini ove godine.

Meni je veoma bitno da vidim kako naši savremenici - stručnjaci, izumitelji - danas funkcionišu (mislim na Gejtsa, Maska, Džobsa, Džef Bezosa, itd) jer to mi pojašnjava delovanje Forda, Karnegija, Pibodija i drugih, koji su bili veliki umovi i kreatori, ali pošto su oni delovali u dalekoj prošlosti ja ne mogu stvoriti pravu sliku o njima zbog magle raznih političkih ideologija kroz koje učimo o svetu.

Biografije Gejsta, Džobsa, Maska,... nam pokazuju kako oni kreiraju svet iz svoje glave a ne prema mračnim nalozima nekakvih Fašista, Masona, Bilderbergovaca, Neokona, kako bi neke ideologizovane istorije predstavile svet jednog dana. (Naravno ovo nisu sve komentari na tvoje pisanje, već i na opšte blogovske diskusije o levičarstvu itd...)
emsiemsi emsiemsi 05:36 11.05.2015

Re: Razlika

oskar-z-wild
Milan Novković
oskar-z-wild
Pa gledam Tesla baterije ovih dana - one su preskupe i neisplative, i kupci to znaju, ali ignorišu ekonomiju, koliko prodadoše, oko 800 miliona dolara u prvoj nedelji-dve, svu proizvodnju do sredine sledeće godine.


Misliš da zakoni ponude i potražnje ne funkcionišu ovde?

Važe donekle, naravno, ali nije isključeno da za sada svi prave gubitke, i Tesla koji cenom ne pokriva troškove, i kupci koji imaju jeftinija rešenja ali hoće ovo.


Ilon Mask je veoma pozitivan čovek, napravio je ogromne pare na PayPalu, tako da sada ne pravi "gubitak", već investira svoj novac u nove tehnologije tj. tehnologije budućnosti koje će se bazirati na prethodnoj koju je on već stvorio - "a loop". A very calculated risk... Ilon Mask je Nikola Tesla sa dodatnim klikerom. Ima viziju za nekoliko vekova unapred.

Što se tiče kupaca - svi imaju mogućnost da kupuju jeftine mobilne telefone ali baš se traži skupi iPhone ili Samsung, ili Apple kompjuter. Zašto?

Preporučujem ti da pregledaš ako nisi već, Ilon Maskove govore na YouTube. Naročito njegov razgovor sa Bil Gejtsom u Kini ove godine.

Meni je veoma bitno da vidim kako naši savremenici - stručnjaci, izumitelji - danas funkcionišu (mislim na Gejtsa, Maska, Džobsa, Džef Bezosa, itd) jer to mi pojašnjava delovanje Forda, Karnegija, Pibodija i drugih, koji su bili veliki umovi i kreatori, ali pošto su oni delovali u dalekoj prošlosti ja ne mogu stvoriti pravu sliku o njima zbog magle raznih političkih ideologija kroz koje učimo o svetu.

Biografije Gejsta, Džobsa, Maska,... nam pokazuju kako oni kreiraju svet iz svoje glave a ne prema mračnim nalozima nekakvih Fašista, Masona, Bilderbergovaca, Neokona, kako bi neke ideologizovane istorije predstavile svet jednog dana. (Naravno ovo nisu sve komentari na tvoje pisanje, već i na opšte blogovske diskusije o levičarstvu itd...)

Занимљив став !
hajkula1 hajkula1 10:43 11.05.2015

Re: Razlika

oskar-z-wild



Biografije Gejsta, Džobsa, Maska,... nam pokazuju kako oni kreiraju svet iz svoje glave a ne prema mračnim nalozima nekakvih Fašista, Masona, Bilderbergovaca, Neokona, kako bi neke ideologizovane istorije predstavile svet jednog dana.



Gejts - humanitarac

Mask je za mene slično kao Toma Piketi, priča nešto o čemu smo ovde pričali još pre par decenija. Svakako, svaka im čast (Dostupni mediji? Vetar u leđa? Dok su naši ljudi saplitani i ograničavani, ignorisani po zakonima tržišta u mnogo čemu sličnim kao u SFRJ.

Da se razumemo, Mask i Piketi, kao umovi su sjajni ali to što znamo o njima ne zavisi samo od njih. (Poštujem i Gejtsov um a ovo što od skoro radi, prezirem i osuđujem.)

Volela bih da se Hari uključi s komentarima o uništavanju elektronske industrije u Nišu, neko iz Novog Sada ko je upućen u program-tehnologiju za direktan TV prenos, za početak. Ima mnoštvo primera o funkcionisanju slobodnog tržišta.


http://doznajemo.com/2013/07/23/naucnici-dokazali-ono-sto-svi-osjecamo-da-je-istina-oni-koji-imaju-vise-materijalnog-se-ponasaju-gore-ali-su-i-manje-sretni-i-ispunjeni-video/









Da se spašavam od trolovanja; mnogo mi smetaju, nerviraju me, ne podnosim mnoge politički korektne reči i posebne izraze jer su otuđeni, bez emotivne interakcije, čudnog smisla, pa ih s razlogom zovem praznim, ambalažom, kamuflažom ispod koje se krije veliko ništa (nekad i zlo, kao iza pojma kolateralna šteta).

princi princi 10:53 11.05.2015

Re: Razlika

Poštujem i Gejtsov um a ovo što od skoro radi, prezirem i osuđujem.

dr.wagner dr.wagner 14:29 11.05.2015

Re: Razlika

...dan

princi
Poštujem i Gejtsov um a ovo što od skoro radi, prezirem i osuđujem.




-Možda misli na nove "Windowse" ....


W
tasadebeli tasadebeli 23:50 11.05.2015

Re: Razlika

Milan Novković

Nedavno su intervjuisali Paul Craig Robertsa i na eksplicitna pitanja ko vlada svetom, US, on je skoro pa insistirao da se ne radi o pojedincima ili manjim grupama ljudi, nego širim interesnim grupama.


Ima i toga, ali ne treba potcenjimati moć tamne strane






Није стари господин Андрић без разлога говорио:"Кад би људи знали колико мало памети управља светом, умрли би од страха."

Мним да ако је неко знао о чему говори, онда је то он... (ЛИНК)
hajkula1 hajkula1 00:39 10.05.2015

Preporuka

Vreme radi za nas, ma kako sadašnjost radila za manipulatore.



Zvuči optimistički ali ne bih rekla. I sutra i prekosutra i... biće sadašnjost.
(Da li da podsetim na posledice koje se često ne mogu ispraviti?)
hajkula1 hajkula1 00:46 10.05.2015

Upravo sam pročitala ovu tvrdnju pa...



Da li je istina da prema Svetskoj zdravstvenoj ogranizaciji vakcinacija nije obavezna, već stvar izbora roditelja?
Goran Vučković Goran Vučković 00:59 10.05.2015

Re: Upravo sam pročitala ovu tvrdnju pa...

Da li je istina da prema Svetskoj zdravstvenoj ogranizaciji vakcinacija nije obavezna, već stvar izbora roditelja?

Po sudiji Gidionu Takeru (neki predmet/presuda iz 19. veka sa ovim komentarom, koji ga je učinio besmrtnim): "ničiji život, sloboda ni imovina nisu sigurni dok skupština zaseda"
Milan Novković Milan Novković 22:36 10.05.2015

Re: Upravo sam pročitala ovu tvrdnju pa...

hajkula1


Da li je istina da prema Svetskoj zdravstvenoj ogranizaciji vakcinacija nije obavezna, već stvar izbora roditelja?

Ne znam. Ja sam do nedavno znao da, od Zapadne Evrope, recimo Francuska ima obaveznu vakcinu protiv Polija.

Pa sam nedavno saznao da je Slovenija "harala" po regionu sa najljućim režimom.

Pa znam da je i Srbija uvela nešto obavezno, ali ne znam šta - možda sada ona želi da bude lider u regionu.

Meni da Velja Selja glasa za bodenje dece na silu, sa svojom "kraducka se" ekipom koja pravi vakcine u kućnoj radinosti, ili uvozi iz kućne radinosti, popio bi sačmaricu iz kućne radinosti.
princi princi 07:32 10.05.2015

Milanče

imaš neku na račun ovih salonskih fašista koji zadržaše vlast u UK? Juče sam na ulici bio svedok prvog racial profilinga u UK: na New Bond Streetu, dvoje pandura u punoj ratnoj opremi, muškarac i žena, na ulici legitimišu ženu koju nisam mogao tačno da odredim da li mi je priličila na rumunsku Ciganku ili neku ženu s Bliskog Istoka (iz Sirije, na primer). Pri tome, žena je izgledala sasvim pristojno, očigledno nije prosil, mirno im je odgovarala na pitanja. I inače otkad sam se vratio u UK primećujem ogroman porast policijskih patrola, iz nevezuše, policijska kola koja se 'ladno voze po Regent's Parku u po bela dana, čak naoružane policijske patrole, skroz ono US style. Nešto što sam mislio da je nemoguće za UK i što me činilo blago spokojnim (pa čak i ponosnim). Ova đubreta i glupavi i nasmejani bosanski dirlija su za 5 godina uspeli skroz da skenjaju zemlju, mogu samo da pomislim šta spremaju sada, kada ne bude LibDemova da ih drže koliko toliko na uzdi.
8c_competizione 8c_competizione 09:00 10.05.2015

Re: Milanče

Milan Novković Milan Novković 09:03 10.05.2015

Re: Milanče

imaš neku na račun ovih salonskih fašista koji zadržaše vlast u UK?

Njima je vlast poklonio Ed Miliband.

Istraživanja javnog mnjenja pre izbora su bila pomalo čudna, i verovatno rezultat, i ovo je novost, apatije koja je do sada bila nepoznata u UK, pošto niko koga ja znam, osim 19-togodišnjeg dečka moje mlađe ćerke koji je uzeo gap-year pre faksa, nije nameravao da glasa za njih.

Moj kolega sa posla, 56 godina, je sada po prvi put u životu odustao od glasanja za lauriste. On je Jevrej rođen ovde ali su mu preci bežali po kontinentu i pričao je kako su mu laburisti pomogli da završi faks i dobije šansu.

Pa je to u pabu, uoči izbora, jedna studentica u ime manje grupe studenata, koji su klimali glavom, još bolje sročila - vidno iritirana laburističkim obećavanjem sniženja university fees, koje su uveli laburisti iako je postojao politički konsenzus da je besplatno studiranje neodrživo, ona je rekla, parafraziram (mladalački brzo i bez dramske pauze među rečenicama): "... nas ne mogu da kupe obećanjem niže univerzitetske dažbine. Mi ne želimo da posle završenog fakulteta budemo bez posla i nam se poklanja novac od većeg oporezovanja onih što rade. Mi želimo dobre poslave posle faksa, tako da pozajmicu za studiranje možemo lako da otplatimo sami.".

A ovaj je bio folirant kome niko nije verovao da može nešto bolje da uradi za ekonomiju, samim poslom obaćavanja svega i svačega, često u poslednjem trenutku, je razne odgurao od sebe - prvo je prevario rođenog brata, i ja mislim da ga je prevario, on ima kompleks tog brata i potpuno ga je kopirao skoro ceo život. Pobedio ga je onomad uz pomoć unions, njegov brat je bio em bolji kandidat em imao širu podršku među njihovim parlamentarcima.

Pa, primer koji izgleda smešan na prvi pogled: folirao neki geekeraj i počeo da gura foru kako je slagao Rubikovu kocku kao student. I ljudi pomisle "pametan" (ok, jeste on pametan), ali mu ponude u studiju kocku da složi i on ne prihvati izazov - ja mislim da UK raja ne oprašta olako ovakve sinice, hajde jednu i da zaboravi ali ako ih ima mnogo onda više nije bitno prosečno obrazovanje ili pismenost bilo koje kategorije glasača, to se oseti.

To što konzervativci nisu osvojili više glasova, a ja sam trubio svo vreme da će imati većinu, je zahvaljujući ovome što ti pričaš o njima u uvodu, tj tvojoj kvalifikaciji.

Da su imali neki ekvivalent Keneta Klarka iz mlađih dana, razlika u glasovima bi bila nečuvena.

I SNP, mnogi se varaju da im je uspeh samo zbog nacionalizma. To je možda 50% uspeha. Ostalo je animozitet prema konzervativcima, na koji smo već navikli, i njihova pamet da primete da je Ed M. besmislen i opasan.

Ja mislim da ti je Regent Park zaključak malo preterivanje, taj park je specifičan i aj ne viđam te patrole uopšte. Ja ponekad vidim ovdašnje komunalce, koji su kao nesigurna deca i samo se šetkaju naokolo
tasadebeli tasadebeli 09:12 10.05.2015

Re: Milanče

Milan Novković

Njima je vlast poklonio Ed Miliband.



Из овога што нама преносе овде, разумео сам да им је власт поклонила шкотска национална партија?

Рекоше да су они у Глазгову, који је традиционално био лабуристички, просто, цитирам "почистили" лабуристе...

Можда је то неко танте за танте да се не би расписивао неки нови референдум за независност?
Milan Novković Milan Novković 09:16 10.05.2015

Re: Milanče

Из овога што нама преносе овде, разумео сам да им је власт поклонила шкотска национална партија?

Nije, konzervativci su dobili apsolutnu većinu, tj nebitno je kako je ostatak glasova preraspoređen.
Milan Novković Milan Novković 09:30 10.05.2015

Re: Milanče

Можда је то неко танте за танте да се не би расписивао неки нови референдум за независност?

Na tom referendumu, po mom mišljenju, "yes" glasova (za otcepljenje), je bilo nešto više, u relativnom smislu, nego što je mišljenje šire škotske glasačke baze.

SNP su vešto i pametno iskoristili agresiju i "assets" (popularne ličnosti, "mitologiju", folklor, lokalne medije itd) neposredno pred glasanje. Tj veštije od "no" kampanje.

Tj oni su jako pametni i obrazovani i veliki deo i dalje glasa relativno racionalno.

A Ed Miliband je "bacio" laburiste generaciju unazad, u pred-Kinokovo vreme (rekoše sinoć i ja imam slično, amatersko mišljenje).

Doduše pod Blerom i nisu bili laburisti, otišli desno od centra, ali Ed M-banov otac je bio komunista i na ovog mlađeg sina ostavio utisak koji ga je, pored brata i nedostatka talenta još više zbrkao.

David Miliband, za koga su svi očekivali da će postati vođa laburista onomad, im je bio, otprilike, idealan kandidat i imao bi mnogo veće šanse u ovim izborima.

Onako zbrkanog Eda je grupica inferiornih iz redova prethodnih laburističkih vlada ubedila da podmetne nogu bratu, uz pomoć sindikata koji i pored plemenite uloge često imaju rukovodstvo koje je u većoj meri zlo nego dobro.
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:35 10.05.2015

Re: Milanče

imaš neku na račun ovih
salonskih fašista
koji zadržaše vlast u UK?





princi princi 09:49 10.05.2015

Re: Milanče

ne znam o kakvoj apatiji pričaš, izlaznost na izborima nije bila veća od 1997., preko 70%. Bezmalo 4 miliona (3.77, tačnije) ljudi glasalo za otvorene fašiste, Lib Demovi počišćeni, a ovi što su glasali za Torijevce, ako im je Cameron ulivao više poverenja od Red Eda, to više govori o njihovoj inteligenciji nego o pomenutoj dvojici.

Prvi potezi: poništavanje povelje ljudskih prava, i organizacija referenduma o (izlasku iz) EU, policijski nadzor internet komunikacija... Tužnp, zaista tužno u šta se pretvara nekad velika zemlja. Kako gube taj imperijalni outlook i kako sve više postaju Evropljani, tako postaju sve veće fašističke svinje (sa sve onim trabunjanjima o superiornim kulturama i demokratskim vrednostima).
tasadebeli tasadebeli 09:59 10.05.2015

Re: Milanče

Milan Novković

Nije, konzervativci su dobili apsolutnu većinu, tj nebitno je kako je ostatak glasova preraspoređen.



Na tom referendumu, po mom mišljenju, "yes" glasova (za otcepljenje), je bilo nešto više, u relativnom smislu, nego što je mišljenje šire škotske glasačke baze.

SNP su vešto i pametno iskoristili agresiju i "assets" (popularne ličnosti, "mitologiju", folklor, lokalne medije itd) neposredno pred glasanje. Tj veštije od "no" kampanje.

Tj oni su jako pametni i obrazovani i veliki deo i dalje glasa relativno racionalno.

A Ed Miliband je "bacio" laburiste generaciju unazad, u pred-Kinokovo vreme (rekoše sinoć i ja imam slično, amatersko mišljenje).



Хвала!

Знаш и сам да нама овде малкице спинују све то према тренутним потребама, па рекох боље да питам онога ко је на лицино место...
Milan Novković Milan Novković 10:14 10.05.2015

Re: Milanče

ne znam o kakvoj apatiji pričaš

Predizbornoj.

Izlazak?! Ok, mogu samo da nagađam - trait established demokratije. Osećanje da je glasanje obaveza koja ne sme da se izbegava.

Četiri miliona ljudi što glasaju za fašiste jeste zbrinjavajuće, ali imamm osećaj da bi nam neki sociolog skrenuo pažnju kako u svakom društvu postoji segment ljudi kojima je fašizam blizak srcu, bez obzira na ostale okolnosti.

I onda imaš fakat da "useful idiot", iako je kovanica iz sovjetskih dana, zato u početku i kažem da se mi stariji sećamo, nema veze sa Sovjetskim Savezom u tim danima nego sa našim potencijalom da nas opčine ideologije i grupe, pa "iskakanje" iz normale.

George Walden (jedan iz ekipe što je bila iza Tačerovke) se seća u autobiografiji vremena kad je umro Mao Zedong (ja sam zaboravio kako se na Srpskohrvatskom izgovara prezime, Cetung?!), on se zadesio tamo u krajevima i seća se ljudi koji bulje u TV gde se jedne te iste vesti vrte u krug sa periodom od nekoliko minuta - opčinjenost.

Ali to imaš i ovde, kad je otišla Lady D, bormbardovane kule u NY itd. imaš te vesti, jedne te iste, što idu u krug i ljudi gledaju u ekran skoro bez treptanja, često satima.

Tako, ako nam je sentiment blizak sentimentu neke grupe nas je relativno lako uvući u tu grupu, držati nas tamo i manipulisati nas, ja mislim
princi princi 10:19 10.05.2015

Re: Milanče

Ma, nema potrebe da mene ubeđuješ kako je UKIP čista manipulacija sirotinjom, podmetačina, upiranje prsta u stranca, i to verovatno organizovano od strane onih koji su 2008. uhvaćeni sa rukama u tillu. Jasno je meni to (zapravo je mnogo opasnije to što će 4M glasača ostati bez svojih parlamentarnih predstavnika, što će ih samo dodatno frustrirati i fuel besmisleni hate). Samo, da ponovim, mi je tužna ta evropeizacija UK, ta regresija u nacionalizam. Još jednom se ponavlja da su "kultura", "tradicija", "tekovine" isprazne retoričke poštapalice i da se istinski demokratsko društvo treba boriti svaki dan iznova.

(Uzgred, vidim da se Škoti spremaju za blic referendum.)
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:43 10.05.2015

Re: Milanče

I pored svih tih govora o idiotima, ja se ipak stalno vraćam na glupe...

"It's economy stupid!" But that's me.

Rezoniraju mi ove Firerove* reči:

Everything I’ve seen over the last 5 years, and indeed, during this election campaign, has proved once again that this is a country with unrivalled skills and creativeness; a country with such good humour, and such great compassion, and I’m convinced that if we draw on all of this, then we can take these islands, with our proud history, and build an even prouder future.


*Following the results of the 2015 general election, the Prime Minister David Cameron made a speech outside Downing Street.
princi princi 10:48 10.05.2015

Re: Milanče

Da, vidim na tviteru da je Niall Ferguson obalavio na taj Cameronov acceptance speech. Siguran i nepogrešiv znak da je govor bio totalno kretenski i idiotski.

I inače mi je uvek bilo malo smešno da je taj "It's the economy, stupid" quip nastao u zemlji (USA) koja se toliko ponosi svojom liberalnom tradicijom i malim uplivom državom u ekonomska kretanja (što je, naravno, mit).

Nije ekonomija. Average Joe koji glasa nema toliko mentalnih kapaciteta da poveže ljude na vlasti sa sopstvenim novčanikom (a i ja se zaista pitam koliko tu zaista veze ima). Ovo je zlo pušteno s lanca, populizam slobističkog tipa. Ove reči o compassionu izrečene u istom dahu dok se dave oni jadnici po Mediteranu, dok se strancima odbija NHS pomoć nisu čak ni licemerne- nekako su samo jadne.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:16 10.05.2015

Re: Milanče

Da, vidim na tviteru da je Niall Ferguson obalavio na taj Cameronov acceptance speech. Siguran i nepogrešiv znak da je govor bio totalno kretenski i idiotski.


Ceo govor se može pročitati na Gov.UK sajtu ---- na engleskom i ARAPSKOM !!

Taj globalni korporativizam je zaista čudan.

Ove reči o compassionu izrečene u istom dahu dok se dave oni jadnici po Mediteranu, dok se strancima odbija NHS pomoć nisu čak ni licemerne- nekako su samo jadne.


Zaista je teško komentarisati tvoje reči a da ne ispada da zastupam korporativce. Možda je sve u percepciji a ne u ekonomiji.

hajkula1 hajkula1 12:01 10.05.2015

Re: Milanče

princi


Prvi potezi:
organizacija referenduma o (izlasku iz) EU,




S moje tačke, ne vidim da je loš korak izlazak VB iz EU.
Integracije su potrebne ali ne ovakve. (Čuvaju funtu a kontrolišu evro.) Da se našalim i iskoristim tvoj zaključak
- Kako gube taj imperijalni outlook i kako sve više postaju Evropljani, tako postaju sve veće fašističke svinje.
Nešto (svinjsko?) ih je izguralo u imperijalističku silu, samo što je ranije bivalo bolje maskirano manirima?
Moj deda (ravnogorac iz Obrenovca) ih je zvao "engleskim qrvama"... Nisam mu davala za pravo, te Šekspir, te Mik Džeger... sve dok nisam saznala za Opijumske ratove (pa redom).

Kad smo kod Engleza, moja baka obrenovčanka (je imala neke tajne motive ), "skupljala" je muziku iz filmova što je o.k. Što su to uglavnom bili Englezi u 2 navrata zamalo da plati glavom.





Bili Piton Bili Piton 12:14 10.05.2015

Re: Milanče

princi
I inače otkad sam se vratio u UK primećujem ogroman porast policijskih patrola, iz nevezuše, policijska kola koja se 'ladno voze po Regent's Parku u po bela dana


Navrati ovamo kod mene (Oval/Kambervel/Brikston trougao) pa ćeš u ležernoj, desetominutnoj šetnji do samiške opaziti iz dana u dan rastući broj beskućnika i prosjaka rasutih po ulici, gde ih, do pre samo nekoliko godina, uopšte nije bilo.


emsiemsi emsiemsi 13:37 10.05.2015

Re: Milanče

Bili Piton
princi
I inače otkad sam se vratio u UK primećujem ogroman porast policijskih patrola, iz nevezuše, policijska kola koja se 'ladno voze po Regent's Parku u po bela dana


Navrati ovamo kod mene (Oval/Kambervel/Brikston trougao) pa ćeš u ležernoj, desetominutnoj šetnji do samiške opaziti iz dana u dan rastući broj beskućnika i prosjaka rasutih po ulici, gde ih, do pre samo nekoliko godina, uopšte nije bilo.



... па када сте им ви Срби заузели места.
ПС. Припазите се, јер, како каже Принци, фашизам је у силном порасту.
tess tess 14:05 10.05.2015

Re: Milanče

princi
Kako gube taj imperijalni outlook i kako sve više postaju Evropljani

Neverica.
Da li su to salonski nacoši zakucali i na tvoja vrata, stranče? Šta bi s onom pričom o talentima, globalizaciji i neurednim i traljavim Englezima?
E, imperijalni outlook, pa da se usereš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:43 10.05.2015

Re: Milanče

boga mi, ja se vratio juče iz lijepe naše... tamo su ujaci nikada jači. postaviću kolaž. ova priča između harisa i čomskog je kao kada se neki nabrijani student štreber obraća najgotivnijem profanu u istoriji faksa, rečju, kao napaljeni klinja protiv starog koolera.
princi princi 15:51 10.05.2015

Re: Milanče

Bili Piton
princi
I inače otkad sam se vratio u UK primećujem ogroman porast policijskih patrola, iz nevezuše, policijska kola koja se 'ladno voze po Regent's Parku u po bela dana


Navrati ovamo kod mene (Oval/Kambervel/Brikston trougao) pa ćeš u ležernoj, desetominutnoj šetnji do samiške opaziti iz dana u dan rastući broj beskućnika i prosjaka rasutih po ulici, gde ih, do pre samo nekoliko godina, uopšte nije bilo.



Ne, primetno je više panduracije na ulicama, definitivno.
hajkula1 hajkula1 16:00 10.05.2015

Re: Milanče

oskar-z-wild


Rezoniraju mi ove Firerove* reči:




Kad si već pomenuo Firera, Hitler je rasno učenje preuzeo od H. S. Čemberlena koji u knjizi „Osnove XX veka“ piše o Germanima, rasi koja ima značajnu ulogu.

H.S. Čemberlen je furao imperijalni outlook?




Sjajan uvodni tekst i dragoceni komentari, Milančetovi i princijevi, naročito jer su s lica mesta.

princi princi 16:49 10.05.2015

Re: Milanče

Meni je totalno suludo da se u UK koja se toliko diči svojim demokratskim pravima, neuporedivo više ljudi buni protiv uvođenja ličnih karata (ID-eva) nego protiv ukidanja ovog akta (pri čemu mi je još nejasnije da to neko pravda ovakvom ili onakvom ekonomskom situacijom). Kažem, duboka fašizacija društva, neuporedivo zlokobnija od one u Srbiji 1990. Čitava politička scena, svi bukvalno, su otišli udesno (tj u qrac). Pri čemu je mene više deprimirao debakl Lib Demova, nego ovih 4M fašista.
emsiemsi emsiemsi 17:53 10.05.2015

Re: Milanče

hajkula1
oskar-z-wild


Rezoniraju mi ove Firerove* reči:




Kad si već pomenuo Firera, Hitler je rasno učenje preuzeo od H. S. Čemberlena koji u knjizi „Osnove XX veka“ piše o Germanima, rasi koja ima značajnu ulogu.

H.S. Čemberlen je furao imperijalni outlook?




Sjajan uvodni tekst i dragoceni komentari, Milančetovi i princijevi, naročito jer su s lica mesta.


Чекај, чекај !
Где је моја подршка, где сам ја ту ?!
oskar-z-wild oskar-z-wild 23:04 10.05.2015

Re: Milanče

emsiemsi
hajkula1
oskar-z-wild


Rezoniraju mi ove Firerove* reči:


Kad si već pomenuo Firera, Hitler je rasno učenje preuzeo od H. S. Čemberlena koji u knjizi „Osnove XX veka“ piše o Germanima, rasi koja ima značajnu ulogu.

H.S. Čemberlen je furao imperijalni outlook?

Sjajan uvodni tekst i dragoceni komentari, Milančetovi i princijevi, naročito jer su s lica mesta.



Hajkulo, rasizam je nešto što postoji REALNO u srpskim palankama. Čemberlenova shvatanja, kakva god da su bila su ovde davno prevaziđena. Ovde se ne tapka u mestu.


princi
Meni je totalno suludo da se u UK koja se toliko diči svojim demokratskim pravima, neuporedivo više ljudi buni protiv uvođenja ličnih karata (ID-eva) nego protiv ukidanja ovog akta (pri čemu mi je još nejasnije da to neko pravda ovakvom ili onakvom ekonomskom situacijom). Kažem, duboka fašizacija društva, neuporedivo zlokobnija od one u Srbiji 1990. Čitava politička scena, svi bukvalno, su otišli udesno (tj u qrac). Pri čemu je mene više deprimirao debakl Lib Demova, nego ovih 4M fašista.


Princi ti stvarno rasuđuješ na osnovu svojih emocija i predrasuda. Totalna simplifikacija! Za žaljenje je kako blogeri odobravaju tvoj ekstremizam.

Svi aktovi ili povelje iz prošlosti se moraju preispitavati i prilagođavati ako veliki broj ljudi to traži. Aktovi se ne stvaraju da bi uništili čoveka već da bi ga unapredili. Da li treba da se slepo držimo Magna Karte ili Krčmije? Glasači traže promene, treća stranka po broju glasova je bila UKIP ali srećom dobila je samo jedno mesto u parlamentu.

Što se tiče policije i policijskih metoda - sve se drastično menja u ovim decenijama kompjuterizacije. Britanci su uvek bili avangarda što se tiče upotrebe tehnologije takvi su i sada. I ono što je najvažnije u tom odnosu tehnologije i policijskih zadatake, je kako sa ograničenim novcem obezbediti najveću efikasnost.

Nekad je bilo oportuno slati bobije na pešačke staze, a danas je efiksnije imati kompjuterizovan automobil.

Britanci su skoristili i ciglu i čelik do maksimuma i zato imaju sjajne građevine. Sjajan, inventivan i hrabar narod. Naročito ima razvijenu protestansku radnu etiku.

Pripisati ovom narodu da odobrava fašizaciju je krajnje neozbiljno i uvredljivo.

Kažem, duboka fašizacija društva, neuporedivo zlokobnija od one u Srbiji 1990.


Ako si ti radikalni anarhista, gde su ti onda savest i svest. Zar te ne osećaš odgovornost pred blogerima koji misle da ih ti sa lica mesta objektvno izveštavaš.
hajkula1 hajkula1 23:23 10.05.2015

Re: Milanče

emsiemsi


hajkula1
Sjajan uvodni tekst i dragoceni komentari, Milančetovi i princijevi, naročito jer su s lica mesta.


Чекај, чекај !
Где је моја подршка, где сам ја ту ?!




Ti si ovde, od njih imam(o) direktan prenos :)
A, da, vidim da je i Oskar tamo

P.S.
Dobiješ lajkić u tišini i dosta ti
hajkula1 hajkula1 23:31 10.05.2015

Re: Milanče

oskar-z-wild
hajkula1
oskar-z-wild


Rezoniraju mi ove Firerove* reči:


Kad si već pomenuo Firera, Hitler je rasno učenje preuzeo od H. S. Čemberlena koji u knjizi „Osnove XX veka“ piše o Germanima, rasi koja ima značajnu ulogu.

H.S. Čemberlen je furao imperijalni outlook?

Sjajan uvodni tekst i dragoceni komentari, Milančetovi i princijevi, naročito jer su s lica mesta.



Hajkulo, rasizam je nešto što postoji REALNO u srpskim palankama. Čemberlenova shvatanja, kakva god da su bila su ovde davno prevaziđena. Ovde se ne tapka u mestu.





Princi je pominjao nestanak imperijalnog outlooka u pa sam htela da mi pojasni šta pod tim podrazumeva.


Unutrašnju situaciju, društvene odnose u Engleskoj ne poznajem, nemam uvida, sem nešto malo što mi neko ispriča kao vi. Praštaj ako pitam svašta



Inače, o Englezima, mnogi ljudi koji su radili sa njima, stekli su mišljenje da su arogantni, čak i ako su (često) lenji i manje produktivni, imaju veće plate i bolje pozicije, samo što su englezi. Mislim da je to zgodno tle, bar za neke Čemberlenove teze? Prevazilaženje ili pokrivanje? Kad se pominju protestanti (odnos prema novcu), otkačili su (i) Vatikan zbog poreza (dok neki intelektualci dokazuju, javnu svađu i tajnu saradnju).



oskar-z-wild oskar-z-wild 01:25 11.05.2015

Re: Milanče


Princi je pominjao nestanak imperijalnog outlooka u pa sam htela da mi pojasni šta pod tim podrazumeva.


Unutrašnju situaciju, društvene odnose u Engleskoj ne poznajem, nemam uvida, sem nešto malo što mi neko ispriča kao vi. Praštaj ako pitam svašta



Inače, o Englezima, mnogi ljudi koji su radili sa njima, stekli su mišljenje da su arogantni, čak i ako su (često) lenji i manje produktivni, imaju veće plate i bolje pozicije, samo što su englezi. Mislim da je to zgodno tle, bar za neke Čemberlenove teze? Prevazilaženje ili pokrivanje? Kad se pominju protestanti (odnos prema novcu), otkačili su (i) Vatikan zbog poreza (dok neki intelektualci dokazuju, javnu svađu i tajnu saradnju).


Hajkulice draga ti si jedna (simpatična) koketa, naravno u ovom virtuelnom kontektstu.
princi princi 07:52 11.05.2015

Re: Milanče

Princi ti stvarno rasuđuješ na osnovu svojih emocija i predrasuda.

Šta ću kad sam emotivac, :).
princi princi 09:51 11.05.2015

Re: Milanče

Inače, o Englezima, mnogi ljudi koji su radili sa njima, stekli su mišljenje da su arogantni, čak i ako su (često) lenji i manje produktivni, imaju veće plate i bolje pozicije, samo što su englezi. Mislim da je to zgodno tle, bar za neke Čemberlenove teze? Prevazilaženje ili pokrivanje? Kad se pominju protestanti (odnos prema novcu), otkačili su (i) Vatikan zbog poreza (dok neki intelektualci dokazuju, javnu svađu i tajnu saradnju).


Neeee, pre svega, Englezi su nacija obelezena klasama. Znaci, kad pricas o Englezima, moras imati u vidu kojoj klasi pripadaju. Englezi nize srednje i radnicke klase (a takvih je najvise) su najslicniji Bosancerosima. Ne vole da rade, vole da se zajebavaju, izlezavaju, piju (pivo i likere, zasladjena alkoholna pica, radza im je mnogo jaka), stalno su u "ajmo, raja" fazonu. Vrlo su teatralni, cesto isfolirani, zapravo po tome slicni Italijanima, samo sto tu teatralnost iskazuju na drugaciji nacin. Vole segu, imaju dobar smisao za humor. Vrlo su lazljivi, ne mozes im nista verovati, Englezu nije nista da te gleda u oci i slaze. Generalno su prljavi i aljkavi, sigurno prljaviji od Nemaca. U poslu su dosta sloppy, puno stvari ostavljaju na pola. Imaju interesantne ideje, i generalno su originalni, ali kad te ideje treba sprovesti u delo, tu su jako aljkavi. Kako uspevaju da sebe prodaju kao cisce od Francuza i Italijana, to mi nikad nije bilo niti ce mi biti jasno. Posto ih ima dosta primitivnih, bez kucnih manira, cesto i sa vrlo losim higijenskim navikama, umeju da budu vrlo stidljivi i nesigurni u drustvu. Ljudi cesto tu stidljivost vide kao aroganciju. Generalno, ljudi sa severa Engleske, recimo, severno od Birmingema su totalno Bosna sistem. Oni s juga nesto malo manje.

Srednja klasa je mahom ista kao i svugde drugde u svetu, tu su razlike mnogo manje.
hajkula1 hajkula1 10:55 11.05.2015

Re: Milanče

oskar-z-wild


Hajkulice draga ti si jedna (simpatična) koketa, naravno u ovom virtuelnom kontektstu.



Nači, smorila te



Znam, opširna tema i nedostatak mog predznanja... Izgiboh jureći vas trojicu (kao dete: a zašto..., a zašto..., a zašto...)

tess tess 12:32 11.05.2015

Re: Milanče

princi
Neeee, pre svega, Englezi su nacija obelezena klasama. Znaci, kad pricas o Englezima, moras imati u vidu kojoj klasi pripadaju. Englezi nize srednje i radnicke klase (a takvih je najvise) su najslicniji Bosancerosima

Ok, sve sam razumjela.

Ovako: tvoja emotivna reakcija na bosančeroski smrdljiv i lažljiv fašizam je estetske i čulne prirode.
(zamisli tek radnička naselja Rakovice i Batajnice oko Milana. Propast.)

Kako? Lako sine.

Ovako, imam ideju: ako si do sada bio ponosan na imperijalni outlook (robovlasnički imidž više klase, beogradskih seljačića i liberalnih fašista), znači da bi samo čitanje Branislava Nušića uz zvuke rodnog kraja (Marš na Drinu) umnogome pomogli racionalizaciji i prevazilaženju postojećeg fašističkog problema.

Na noge lagano i da si kol'ko danas nabavio i Nušića i mirišljav rupčić za pod nacoški nos. - pruži li se taj smrad iz tih bosančeroskih naselja niže radničke klase do tvojih doktorskih palača, ima da pandrkneš dok si rekao:

http://m.youtube.com/watch?v=02D2T3wGCYg

,...uuu pusti, pusti modu izgledaš mi kao lutkica iz Trsta, opeglana noću, opeglana danju, cipelice, bluzice..etc

A i vidiš kako sam mila, sad su rupčići za nos, drugi put nacoški nos u dupe kraljici.
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:43 11.05.2015

Re: Milanče

hajkula1
oskar-z-wild


Hajkulice draga ti si jedna (simpatična) koketa, naravno u ovom virtuelnom kontektstu.


Nači, smorila te

Znam, opširna tema i nedostatak mog predznanja... Izgiboh jureći vas trojicu (kao dete: a zašto..., a zašto..., a zašto...)


Neki put mi je veoma teško da razlučim u komentarima šta je loša ironija ili sarkazam, od stvarnih stavova. Tako ne znam ni da li je tvoj poslednji komentar provokacija, ironija, sarkazam, podsmejavanje drugom ili sebi, nemam pojma...
hajkula1 hajkula1 12:15 12.05.2015

Re: Milanče

princi
Inače, o Englezima,


Neeee, pre svega, Englezi su



Hvala
hajkula1 hajkula1 12:19 12.05.2015

Re: Milanče

oskar-z-wild
hajkula1
oskar-z-wild


Hajkulice draga ti si jedna (simpatična) koketa, naravno u ovom virtuelnom kontektstu.


Nači, smorila te

Znam, opširna tema i nedostatak mog predznanja... Izgiboh jureći vas trojicu (kao dete: a zašto..., a zašto..., a zašto...)


Neki put mi je veoma teško da razlučim u komentarima šta je loša ironija ili sarkazam, od stvarnih stavova. Tako ne znam ni da li je tvoj poslednji komentar provokacija, ironija, sarkazam, podsmejavanje drugom ili sebi, nemam pojma...



Na moj račun, ne baš podsmevanje ali s malo otkrivenog stida što nešto ne znam.
Boldovano je najiskrenije moguće bez rezervi i bez tajnih značenja.
8c_competizione 8c_competizione 09:02 10.05.2015

Milane ....

.... odavno ne procitah ovakav tekst

pohvala! preporuka! zahvalnica!
Milan Novković Milan Novković 23:04 10.05.2015

Re: Milane ....

8c_competizione
.... odavno ne procitah ovakav tekst

pohvala! preporuka! zahvalnica!

Thanks



Osim što sam ljubitelj Tarzana još od klinačkih dana sećam se sad i jednog svog starog misaonog eksperimenta koji ima neke male veze bio-hemijom, kad već nisam uspeo da zaobiđem vakcine u blogu.

Protein folding je jako težak problem - ima prost matematički model, amino kiseline se naelektrisane na neki način i elektrostatičke sile, uglavnom, definišu kako će se protein uviti. A to je jako bitno pošto od 3D strukture zavisi bio-hemija - ono što se posle uvijanja, gužvanja, našlo negde u sredini ume da bude nebitno za biohemijske procese dok je ono na površini bitno.

Prost matematički model ali težak problem pošto amino kiselina u proteinima, posečnim, ima i po nekoliko stotina, ponekad i hiljada, a sa svakom novom kiselinom potrebno računanje postaje, recimo, iako nije tačno, duplo kompleksnije pa moderni superkompjuteri umeju da odrade samo nekoliko desetina aminokiselina i "golo" programiranje ovde je besmisleno.

Ali jedan istraživač je gledao nešto pred-tinejdžerskog sina kako spretno igra video igrice i pala mu ideja na pamet - mozak je analogni kompjuter i jako uvezan, pa tako za neke problem mnogo redova veličnine efikasniji od digitalnih kompjutera - recimo krećeš se elegantno kroz šipražje i rukama sklanjaš prepreke ispred sebe - tu sve prši od procesiranja u tvojoj glavi koje superkompjuter ne bi mogao da odradi.

Pa je istraživač, sa timom, napravio video igricu koja je "lukavo" iza sebe imala protein folding problem, a klincima predstavljana kao zagonetka u 3D prostoru - i oni su umeli brže da odluče ponekad u koju stranu krenuti, nego kompjuteri, i tako skrivenom algoritmu davali ideju u koju stranu su veće šanse da se nalazi rešenje.

Ono što je interesantno je, npr, da su majmuni pametniji od nas što se tiče tog nekog kretanja kroz prostor-vreme po prirodi svog života u krošnjama, i ako zamislimo video igru specijalno dizajniranu za njih možda bi oni neke delove IT-biochemistry hibrida bolje radili od nas
emsiemsi emsiemsi 05:42 11.05.2015

Re: Milane ....

Milan Novković
8c_competizione
.... odavno ne procitah ovakav tekst

pohvala! preporuka! zahvalnica!

Thanks



Osim što sam ljubitelj Tarzana još od klinačkih dana sećam se sad i jednog svog starog misaonog eksperimenta koji ima neke male veze bio-hemijom, kad već nisam uspeo da zaobiđem vakcine u blogu.

Protein folding je jako težak problem - ima prost matematički model, amino kiseline se naelektrisane na neki način i elektrostatičke sile, uglavnom, definišu kako će se protein uviti. A to je jako bitno pošto od 3D strukture zavisi bio-hemija - ono što se posle uvijanja, gužvanja, našlo negde u sredini ume da bude nebitno za biohemijske procese dok je ono na površini bitno.

Prost matematički model ali težak problem pošto amino kiselina u proteinima, posečnim, ima i po nekoliko stotina, ponekad i hiljada, a sa svakom novom kiselinom potrebno računanje postaje, recimo, iako nije tačno, duplo kompleksnije pa moderni superkompjuteri umeju da odrade samo nekoliko desetina aminokiselina i "golo" programiranje ovde je besmisleno.

Ali jedan istraživač je gledao nešto pred-tinejdžerskog sina kako spretno igra video igrice i pala mu ideja na pamet - mozak je analogni kompjuter i jako uvezan, pa tako za neke problem mnogo redova veličnine efikasniji od digitalnih kompjutera - recimo krećeš se elegantno kroz šipražje i rukama sklanjaš prepreke ispred sebe - tu sve prši od procesiranja u tvojoj glavi koje superkompjuter ne bi mogao da odradi.

Pa je istraživač, sa timom, napravio video igricu koja je "lukavo" iza sebe imala protein folding problem, a klincima predstavljana kao zagonetka u 3D prostoru - i oni su umeli brže da odluče ponekad u koju stranu krenuti, nego kompjuteri, i tako skrivenom algoritmu davali ideju u koju stranu su veće šanse da se nalazi rešenje.

Ono što je interesantno je, npr, da su majmuni pametniji od nas što se tiče tog nekog kretanja kroz prostor-vreme po prirodi svog života u krošnjama, i ako zamislimo video igru specijalno dizajniranu za njih možda bi oni neke delove IT-biochemistry hibrida bolje radili od nas

Јбг --- љубитељ Тарзана, а не окачи Тарзанову слику, него мајмунову !?
emsiemsi emsiemsi 05:43 11.05.2015

Re: Milane ....

Milan Novković
8c_competizione
.... odavno ne procitah ovakav tekst

pohvala! preporuka! zahvalnica!

Thanks



Osim što sam ljubitelj Tarzana još od klinačkih dana sećam se sad i jednog svog starog misaonog eksperimenta koji ima neke male veze bio-hemijom, kad već nisam uspeo da zaobiđem vakcine u blogu.

Protein folding je jako težak problem - ima prost matematički model, amino kiseline se naelektrisane na neki način i elektrostatičke sile, uglavnom, definišu kako će se protein uviti. A to je jako bitno pošto od 3D strukture zavisi bio-hemija - ono što se posle uvijanja, gužvanja, našlo negde u sredini ume da bude nebitno za biohemijske procese dok je ono na površini bitno.

Prost matematički model ali težak problem pošto amino kiselina u proteinima, posečnim, ima i po nekoliko stotina, ponekad i hiljada, a sa svakom novom kiselinom potrebno računanje postaje, recimo, iako nije tačno, duplo kompleksnije pa moderni superkompjuteri umeju da odrade samo nekoliko desetina aminokiselina i "golo" programiranje ovde je besmisleno.

Ali jedan istraživač je gledao nešto pred-tinejdžerskog sina kako spretno igra video igrice i pala mu ideja na pamet - mozak je analogni kompjuter i jako uvezan, pa tako za neke problem mnogo redova veličnine efikasniji od digitalnih kompjutera - recimo krećeš se elegantno kroz šipražje i rukama sklanjaš prepreke ispred sebe - tu sve prši od procesiranja u tvojoj glavi koje superkompjuter ne bi mogao da odradi.

Pa je istraživač, sa timom, napravio video igricu koja je "lukavo" iza sebe imala protein folding problem, a klincima predstavljana kao zagonetka u 3D prostoru - i oni su umeli brže da odluče ponekad u koju stranu krenuti, nego kompjuteri, i tako skrivenom algoritmu davali ideju u koju stranu su veće šanse da se nalazi rešenje.

Ono što je interesantno je, npr, da su majmuni pametniji od nas što se tiče tog nekog kretanja kroz prostor-vreme po prirodi svog života u krošnjama, i ako zamislimo video igru specijalno dizajniranu za njih možda bi oni neke delove IT-biochemistry hibrida bolje radili od nas

Јбг --- љубитељ Тарзана, а не окачи Тарзанову слику, него мајмунову !?
Milan Novković Milan Novković 08:18 11.05.2015

Re: Milane ....

Јбг --- љубитељ Тарзана, а не окачи Тарзанову слику, него мајмунову !?

To je zbog "geometric reasoninga" koje majmun, osim ako se ne radi o unušenju troseda kroz premala vrata, majmun ume često bolje da radi
milisav68 milisav68 08:25 11.05.2015

Teorija zavere :)

Ukupan uvoz mleka i sireva u Srbiju je ove godine dvostruko veći, a kiselomlečnih proizvoda više od šest puta, zbog čega je, ističu stručnjaci, neophodno stalno osluškivati šta se dešava kako bi se zaštitilo srpsko mlečno govedarstvo.

Naime, pored pritiska povećanog uvoza mleka iz EU, čini se da srpski proizvođači gube i izvoznu utakmicu pa je tako izvoz mladog sira u Rusiju smanjen za 32 odsto, a fete za 74 odsto.

U Srbiju je u periodu od 1. januara do 1. maja ove godine uvezeno oko 2.700 tona mleka, mleka u prahu i sireva, što je više nego duplo u istom periodu prethodne godine, pokazuju podaci Uprave carina.

Za četiri meseca 2015. godine u našu zemlju uvezeno je mleka, mleka u prahu i sireva za gotovo šest miliona evra, dok je u istom lanjskom periodu uvezeno oko 1.200 tona mleka, mleka u prahu i sireva, čija je vrednost bila četiri miliona evra.

Mart je obeležio najveći uvoz, tokom ovog meseca uvezeno je više od 800 tona u vrednosti od gotovo 1,8 miliona evra.

Prema podacima Privredne komore Srbije, ove godine je u našu zemlju uvezeno kiselomlečnih napitaka - kiselog mleka, jogurta i pavlake, čak šest do sedam puta više.


Novosti
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:34 11.05.2015

Re: Teorija zavere :)

Uvoze iz inostranstva jer tamo je rok plaćanja robe mesec dana, a u Srbiji kad plate...
hajkula1 hajkula1 11:29 11.05.2015

Re: Teorija zavere :)

oskar-z-wild
Uvoze iz inostranstva jer tamo je rok plaćanja robe mesec dana, a u Srbiji kad plate...



Tamo gde je Idea, tamo je Hrvatska


U istorijskim analima je saradnja mlekara, otkupljivača, proizvođača mleka, najam poljoprivredne zemlje od države, stimulacije...

Na primer, u Mađarskoj je devastirana proizvodnja paprika, odnosno proizvođači iste a ovde su preuzeli i unapredili iskustva

hajkula1 hajkula1 11:36 11.05.2015

Re: Teorija zavere :)

milisav68


Ukupan uvoz mleka i sireva u Srbiju je ove godine dvostruko veći, a kiselomlečnih proizvoda više od šest puta, zbog čega je, ističu stručnjaci, neophodno stalno osluškivati šta se dešava kako bi se zaštitilo srpsko mlečno govedarstvo.



Da, proizvoda od mleka, pa mi lupa treba da vidim da li je stvarno od mleka ili sadrži biljne masti
Da li je od mleka u prahu?

Skoro sam kupila kao, kozje mleko a u stvari mi liči najviše na razblaženo ovčije a šta je tačno bilo, nemam pojma. Smatraju me za ?

oskar-z-wild oskar-z-wild 11:44 11.05.2015

Re: Teorija zavere :)

Hajkulice


Sve se menja sve prolaazi, pa i paprrriikarrri. Naturally so.

Ja u 56toj završavam kurs za radnika u obezbeđenju, a šta da radim sa moju magistraturu pitam ja?! Lepo kažu Inglezi nabi u d.... Jegem ti ovu socijalnu fašističku držaavu, koja me posla na ovaj kurs čak ga platiila, kao i prevoz i kupiila odelo i cipeele, i stanarinu i nedeeljnu napoojnicu dok ne počnem da radim! Ovi konzervativci, raassisti, i nacisti . oni su krivi što nisam obdarem ko Ilon Mask sa seksi ženom i petoro dece i nekoliko milijardi u banku, i što ne pravim rakete za NASU, i Tesline motore...

A ko su mi kolege da ti ne pričam sestro sve sami Afrikanci i Azijati sveži stigli sa broda, onako preplanuuli, i sad pokrenuli Human Rights proces da dovedu majku, tajka, verenicu jer to je bre ljudsko pravo - naučili ih Inglezi naravno.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:57 11.05.2015

Re: Teorija zavere :)

hajkula1
milisav68

Ukupan uvoz mleka...

Da, proizvoda od mleka, pa mi lupa treba da vidim da li je stvarno od mleka ili sadrži biljne masti


Kao što rekoh važna je informacija - pardon CHomsky mi to sugerisao.
Zato treba čitati čitati... samo informacija može spasti svest.
Biće mi teško bez mojih omiljenih kineskih, vijetnamski i tajlandskih restorana em su jeftini em dobri, ali posle ove informacije idem samo u LIDL i ALDI, Nemci su to, što je sigurno sigurno je.

U Kini prave pirinač od plastike i ovčetinu od pacova

Među najbizarnijim primerima su rezanci od "pirinča" bez pirinča. Umesto od čistog pirinčanog brašna, neke kompanije u Kini proizvode rezance od trulih žitarica u koje dodaju kancerogeni aditiv sumpor dioksid. Lažne rezance policija je otkrila u gotovo 50 kineskih kompanija koje su dnevno na tržište izbacivale oko 500.000 kilograma.

Neki trgovci u Kini pod ovčetinom prodaju meso pacova, vidre i lisice. Ukus zakamufliraju dodavanjem raznih hemikalija, poput nitrata, a izgled prilagode bojom i želatinom. Tamošnja policija je u tri meseca zaplenila oko 20.000 tona takvog mesa. To meso je bilo toliko prodavano da je policija uhapsila više od 900 ljudi u roku od tri meseca.

Čak i “pirinač” Kinezi prave od krompirovog brašna i sintetičke smole i najlona, a u smesu dodaju i aromu kako bi imala ukus pravog pirinča.


Dobro, može i poneka halal peri-peri kokica sa roštilja kod komše iz Bagdaada, jes puna injekcija vode u njoj ali postupak na vatri to osuši. Buuu fašiiistiii!
princi princi 12:02 11.05.2015

Re: Teorija zavere :)

Ja u 56toj završavam kurs za radnika u obezbeđenju, a šta da radim sa moju magistraturu pitam ja?! Lepo kažu Inglezi nabi u d.... Jegem ti ovu socijalnu fašističku držaavu, koja me posla na ovaj kurs čak ga platiila, kao i prevoz i kupiila odelo i cipeele, i stanarinu i nedeeljnu napoojnicu dok ne počnem da radim! Ovi konzervativci, raassisti, i nacisti . oni su krivi što nisam obdarem ko Ilon Mask sa seksi ženom i petoro dece i nekoliko milijardi u banku, i što ne pravim rakete za NASU, i Tesline motore...

:)))))))))), sine, ovo k'o kad ti tetkica iz OS 25. maj prica o prednostima samoupravljanja.
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:27 11.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

princi princi 13:27 11.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

Sine, ovo k'o oni jevrejski kapoi sto su se po koncentracionim logorima identifikovali sa nemackim oficirma. Kad smo kod Nemaca... samo 6x?
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:30 11.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

princi
Sine, ovo k'o oni jevrejski kapoi sto su se po koncentracionim logorima identifikovali sa nemackim oficirma. Kad smo kod Nemaca... samo 6x?




princi princi 13:38 11.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

Sine, svakakva cuda vas uce po toj skoli za cuvare? Jel vas uce i da lajete?
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:02 11.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

princi
Sine, svakakva cuda vas uce po toj skoli za cuvare? Jel vas uce i da lajete?


Samo na velikosrpsku buržoaziju! I na preživele klasne neprijatelje!

Ja se nadam da Milanče neće pomisliti da se mi svađamo. Ovo je prijateljski meć što se mene tiče. Radikalne anarhiste cenim a priori, (tj. one prave) ali i aspiranti su za svaku pohvalu.
martin_krpan martin_krpan 17:40 11.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

oskar-z-wild
princi
Sine, svakakva cuda vas uce po toj skoli za cuvare? Jel vas uce i da lajete?


ali i aspiranati su za svaku pohvalu.


Aspiranti.

P.S. Kao nacija, samo Bosanci i Englezi se voljeti mogu.
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:25 12.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

martin_krpan
oskar-z-wild
princi
Sine, svakakva cuda vas uce po toj skoli za cuvare? Jel vas uce i da lajete?


ali i aspiranati su za svaku pohvalu.


Aspiranti.

P.S. Kao nacija, samo Bosanci i Englezi se voljeti mogu.


Hvala na uočavanju tipografske greške. Ispravljeno.

Ovo pod PS ne znam šta znači.
tasadebeli tasadebeli 23:11 12.05.2015

Re: Teorija zavere :) Srbi treći

martin_krpan

Kao nacija, samo Bosanci i Englezi se voljeti mogu.




А Босанци су нација? Нисам знао... Мислио сам да је то држављанство.

По тој логици, онда су и Албанци са југа Србије и са Косова и Метохије, у ствари, Срби... Тако им се зове држава, јбг...

Предаторе, јеси ти по националности Босанац?

Тако барем тврде ови из хотела Европа у Сарајеву...



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:14 11.05.2015

We’ve put our money where our mouth is


Wealthy businessman buys $8 million rescue boat and saves thousands of migrants in makeshift vessels

In their first mission, they rescued 271 people including over 100 women and children. In just 60 days, Catrambone and his crew saved 3,000 lives.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana