Politika

Vučić, najbolji prijatelj opozicije

Nebojsa Krstic RSS / 30.05.2015. u 13:26

 

 

Sanda Rašković Ivić je rekla da DSS mora da definiše da li je riba ili devojka, tj. mora da odluči hoće li nastaviti u skladu sa svojom politikom u kojoj nema mesta za Evropsku uniju ili, recimo, Beograd na vodi, ili će ostati da odumire u današnjem "kolaboracionizmu". Čitajući ovu izjavu, a u kontekstu aktuelne priče o "rehabilitaciji" Draže Mihajlovića, razmišljao sam koliko su opasne sekvele koje je kumrovečka politička škola ostavila na one koji su je pohađali, ali i na sve koji su tolike godine proveli u ozračju ideološke radijacije koja je proizvela patološke promene na pokolenjima. 

Narodi mudriji od nas, Englezi npr, period okupacije u Drugom svetskom ratu posmatraju procenjujući ulogu svojih sunarodnika, tako da saradnju sa okupacionom vojskom koja je za svrhu imala spašavanje života civilnog stanovništva posmatraju kao patriotsko delo, dok naše pseudopatriote, ali i mnoge demokrate, 70 godina kasnije na saradnju sa strankom koja je na demokratskim izborima osvojila vlast, mislim na SNS, gledaju kao na "kolaboraciju".

Zanimljivo bi bilo odgovoriti zašto se ponašamo na ovaj način, zašto još živimo zarobljeni u kavezima komunističke propagande? Zašto još uvek izigravamo, ne Pavlovljevog, već Kardeljevog psa koji juri sopstveni rep? Zašto gubimo vreme u stupici titoističkog pogleda na klasnog neprijatelja, izdajnika naroda i uverenja o moralno-političkoj podobnosti?

Da zlo bude veće, izvesni Janko Veselinović je napustio SDS jer ta stranka, po njegovim rečima, nije dovoljno opoziciona. Reagovao je SDS objasnivši da Janko nije napustio stanku, već je stranka napustila Janka. Dok su se Janko i Marko objašnjavali ko je koga izbacio, a ko napustio, Jovo je Bakić napisao novi program koji će Borko da predloži DS-u. Borko je tim povodom izjavio da mu Jovo ne piše program i da on, Borko, ne planira da cepa stranku čiji je potpredsednik, dok je Jovo potvrdio da piše Borku program i dodao da u novoj Borkovoj stranci neće biti mesta za svakog, jer ta stranka nema ambiciju da bude masovna, nego želi da bude kadrovska.

Dok se opozicija bavila ovim "poslovima", premijer je pred odlazak u Vašington bio u prvoj zvaničnoj poseti Albaniji, gde je, na samitu u Tirani, govorio o važnosti regionalne stabilnosti, o pomirenju srpskog i albanskog naroda i sa šestoricom premijera država regiona dogovarao infrastrukturne projekte koji bi unapredili saobraćajne, a time i privredne veze kao uslov za ekonomski razvoj svih zemalja Balkana.

Vučićeva poseta Tirani i poruke koje su tamo izrečene najrečitiji su odgovor na predsednikovu Platformu obustave dijaloga s Prištinom, blokiranja EU integracija i novog vezivanje ruku i nogu Srbiji u trci za poboljšanje standarda građana, trci u kojoj smo mi u direktnoj kompeticiji za privlačenje stranih investicija sa ostalim zemljama regiona. Da li je opozicija, barem onaj njen deo koji je prethodnih godina vodio proevropsku politiku, primetio ovaj, po mišljenju moje malenkosti, civilizacijski iskorak u dobrom pravcu i da li ga je podržao?

Jok, brate. Opozicija je bila zaokupljena važnijim poslom oko onoga što rade Janko, Marko, Jovo, Borko i sl.

Opozicija, radeći aktivno i uporno na sopstvenom obesmišljavanju, sebi je najveći neprijatelj. Ako to razumemo uvidećemo paradoks: najveći prijatelj opozicije u ovom trenutku je Aleksandar Vučić. Kako to? Pa lepo, ako Vučić bude uspešan u nastavku EU integracija, u stabilizaciji regiona i u činjenju Srbije poželjnom destinacijom za investicije, onda on radi upravo ono što je bila ideja postojanja pomenutih opozicionih stranaka, pa je to dobro za sve građane Srbije, ali i za te stranke jer se ostvaruje cilj kome su nekad težile. Ukoliko ne bude uspešan, eto prilike da oni ponovo budu alternativa.

Tako da Janko, Marko, Borko i Jovo i ostali drugari mogu slobodno da nastave svoj infantilni igrokaz, nemoj da im neko u tome bespotrebno smeta.

 

Objavljeno u Našim Novinama 30.5.2015. 

 

 



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 22:11 30.05.2015

Re: Hehe...

Dr M
Neke kupovanjem

Neki ćete dizginete, a neki ćemo i da se vrnemo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:15 30.05.2015

Re: Hehe...

A Vučić je tu tugu podvukao svojim saopštenjem.
Šta misliš zašto je to učinio?

Mislim zato što SNS ima pisca saopštenja kome niko nije javio da je SNS na vlasti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 30.05.2015

Re: Hehe...

Mislim zato što SNS ima pisca saopštenja kome niko nije javio da je SNS na vlasti.


Da li je Vučiću to ko javio?
Dr M Dr M 22:41 30.05.2015

Re: Hehe...

Neke kupovanjem, neke zastrašivanjem, neke ućutkivanjem.

Nisam pitao da teoretski nagađamo, nego konkretno.


Dobro! Tadića peca mogućnošću ulaska u vlast, Draškovića je bukvalno kupio za pare, Pajtića zastrašuje Informerima i Pinkovima uz priče o korupciji, Živković može da se čuje samo na fb.

Još. Čeda isto kao Tadić, Dinkić u vlasti samo se ne vidi.

Je l dovoljno konkretno ili...?
st.jepan st.jepan 22:42 30.05.2015

Re: Hehe...

Dr M
Pitao sam više puta kojim to mehanizmima Vučić uništava opoziciju, ali niko neće da mi kaže.

Neke kupovanjem, neke zastrašivanjem, neke ućutkivanjem.

Mislim da se to zove politika.
Bar ovde.

freehand freehand 22:44 30.05.2015

Re: Hehe...

Dr M
Neke kupovanjem, neke zastrašivanjem, neke ućutkivanjem.

Nisam pitao da teoretski nagađamo, nego konkretno.


Dobro! Tadića peca mogućnošću ulaska u vlast, Draškovića je bukvalno kupio za pare, Pajtića zastrašuje Informerima i Pinkovima uz priče o korupciji, Živković može da se čuje samo na fb.

Još. Čeda isto kao Tadić, Dinkić u vlasti samo se ne vidi.

Je l dovoljno konkretno ili...?

A otkud znaš da Živkovića ne peca mogućnošću ulaska u vlast?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 30.05.2015

Re: Hehe...

freehand
Dr M
Neke kupovanjem, neke zastrašivanjem, neke ućutkivanjem.

Nisam pitao da teoretski nagađamo, nego konkretno.


Dobro! Tadića peca mogućnošću ulaska u vlast, Draškovića je bukvalno kupio za pare, Pajtića zastrašuje Informerima i Pinkovima uz priče o korupciji, Živković može da se čuje samo na fb.

Još. Čeda isto kao Tadić, Dinkić u vlasti samo se ne vidi.

Je l dovoljno konkretno ili...?

A otkud znaš da Živkovića ne peca mogućnošću ulaska u vlast?

To za Živkovića se i meni dopalo. Logično je da Vučić Živkoviću daje samo Facebook, inače bi obrao zelen bostan. Mislim, Vučić.
Dr M Dr M 22:50 30.05.2015

Re: Hehe...

A otkud znaš da Živkovića ne peca mogućnošću ulaska u vlast?


Free, ne brukaj se, plz.

Volim da se nasmejem ali ovo nije za smejanje.

Obriši, važi?
Dr M Dr M 22:53 30.05.2015

Re: Hehe...

Logično je da Vučić Živkoviću daje samo Facebook, inače bi obrao zelen bostan. Mislim, Vučić.


Vučić će i da obere zelen bostan. Zato što je umislio da ima pravo da rasporedjuje pravo na slobodnu reč prema svom ćefu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:54 30.05.2015

Re: Hehe...

Vučić će i da obere zelen bostan. Zato što je umislio da ima pravo da rasporedjuje pravo na slobodnu reč prema svom ćefu.

I ja mislim. Samo ako Živković provali Tviter.
freehand freehand 22:55 30.05.2015

Re: Hehe...

Dr M
A otkud znaš da Živkovića ne peca mogućnošću ulaska u vlast?


Free, ne brukaj se, plz.

Volim da se nasmejem ali ovo nije za smejanje.

Obriši, važi?

Ja se ovako glupim komentarom u rangu lokalnih doskočica-majstora zaista ne bih brukao.
Kao ti si napisao nešto pametno, pa sam ja sad napisao nešto mnogo glupo, pa kao ti ne bi baš da se meni smeješ i stalo ti je do mog ugleda.
Valjda zato što sam do juče promovisao tog istog Čedu, šta li?
Pusti ti mene da se ja brukam, a ti - ako bih ja smeo sad tebi da dam savet - se samo drži činjenica, ako je moguće.
To bi bila fina promena.
Dr M Dr M 22:58 30.05.2015

Re: Hehe...

Nebojsa Krstic
Vučić će i da obere zelen bostan. Zato što je umislio da ima pravo da rasporedjuje pravo na slobodnu reč prema svom ćefu.

I ja mislim. Samo ako Živković provali Tviter.


Tviter je odradjen, ostaje Instagram a tu je Živković u prednosti
Dr M Dr M 23:03 30.05.2015

Re: Hehe...

Obriši, važi?

Ja se ovako glupim komentarom u rangu lokalnih doskočica-majstora zaista ne bih brukao.


Svako dobro delo biće kažnjeno, to je to..

Teza da je moguće da Vučić peca Živkovića mogućnošću ulaska u vlast je ozbiljna?

Evo, objasni pa se brukaj, ne osećam se sposobnim da Vas lečim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:07 30.05.2015

Re: Hehe...

Dr M
Nebojsa Krstic
Vučić će i da obere zelen bostan. Zato što je umislio da ima pravo da rasporedjuje pravo na slobodnu reč prema svom ćefu.

I ja mislim. Samo ako Živković provali Tviter.


Tviter je odradjen, ostaje Instagram a tu je Živković u prednosti

Jeste, on je u prednosti svuda gde znanje azbuke nije neophodno.
freehand freehand 23:18 30.05.2015

Re: Hehe...

Evo, objasni pa se brukaj, ne osećam se sposobnim da Vas lečim.

Da, vi što lečite onlajn ste specifična sorta iscelitelja. Jel ima neki žiro račun koji bi valjalo pribeležiti u tom smislu?
freehand freehand 23:18 30.05.2015

Re: Hehe...

.
Briši ovo, štuca veza.
Dr M Dr M 23:21 30.05.2015

Re: Hehe...

Tviter je odradjen, ostaje Instagram a tu je Živković u prednosti

Jeste, on je u prednosti svuda gde znanje azbuke nije neophodno.


Za najvažnije stvari u životu azbuka nije conditio sine qua non.

Tvoj potcenjivački kapacitet je popriličan ali mislim da je, u slučaju Živkovića, plod ljubomore.
Dr M Dr M 23:23 30.05.2015

Re: Hehe...

freehand
Evo, objasni pa se brukaj, ne osećam se sposobnim da Vas lečim.

Da, vi što lečite onlajn ste specifična sorta iscelitelja. Jel ima neki žiro račun koji bi valjalo pribeležiti u tom smislu?


Ovo je bilo pro bono ali sad zatvaram radnju. Ništa na silu.
freehand freehand 23:25 30.05.2015

Re: Hehe...

Dr M
freehand
Evo, objasni pa se brukaj, ne osećam se sposobnim da Vas lečim.

Da, vi što lečite onlajn ste specifična sorta iscelitelja. Jel ima neki žiro račun koji bi valjalo pribeležiti u tom smislu?


Ovo je bilo pro bono ali sad zatvaram radnju. Ništa na silu.

Uzmi i teglu s pijavicama, možda se neko uplaši ako iznenada naleti i ugleda.
Dr M Dr M 23:28 30.05.2015

Re: Hehe...

freehand
Dr M
freehand
Evo, objasni pa se brukaj, ne osećam se sposobnim da Vas lečim.

Da, vi što lečite onlajn ste specifična sorta iscelitelja. Jel ima neki žiro račun koji bi valjalo pribeležiti u tom smislu?


Ovo je bilo pro bono ali sad zatvaram radnju. Ništa na silu.

Uzmi i teglu s pijavicama, možda se neko uplaši ako iznenada naleti i ugleda.


Više nije zabavno. Laku noć.
freehand freehand 23:30 30.05.2015

Re: Hehe...

Dr M
freehand
Dr M
freehand
Evo, objasni pa se brukaj, ne osećam se sposobnim da Vas lečim.

Da, vi što lečite onlajn ste specifična sorta iscelitelja. Jel ima neki žiro račun koji bi valjalo pribeležiti u tom smislu?


Ovo je bilo pro bono ali sad zatvaram radnju. Ništa na silu.

Uzmi i teglu s pijavicama, možda se neko uplaši ako iznenada naleti i ugleda.


Više nije zabavno. Laku noć.

Meni sa onlajn šarlatanima koji na netu postavljaju dijagnoze i lečili bi nepoznate sagovornike nikad nije ni bilo zabavno.
Da, laku noć.
jkt2010 jkt2010 00:55 31.05.2015

Re: Hehe...

Dr M

Za najvažnije stvari u životu azbuka nije conditio sine qua non.

Sexy time, yeah!

looping looping 06:05 31.05.2015

1

Eh, taj Vučić. Uzeo vlast pa nikom ne da. A neće ni da deli (osim sa Ivicom).
Baš je pravi tiranin. A od čega da živi opozicija u ova teška vremena?
Ni to mu nije dovoljno nego još izdaje saopštenja u kojima potkopava svoje protivnike.
Nema morala ni da zaćuti kada ga neko prozove.
Užas.
omega68 omega68 10:34 31.05.2015

Дато му у руке

Не знам како, но Вучић је добио место ”извршног директора” српских елита. Дачић је ту само помагач, али и да овај не умисли да је генерални директор, што је у после Ранковића успело једино Слободану Милошевићу. Чак је и Динкић, то западно поштанско сандуче у Србији, склоњен да не смета Вучићу. Дате су му реалне полуге управне моћи које су значајне за сукоб исток-запад који се спрема. Његова одлука, зависиће од одлука унутар елита. Србија на западу или коалиција са Русима.
Какву ће одлуку донети? Пре свега, то зависи какав буде распоред снага унутар елита. Ако за коалицију са Русима буде знатна мањина, неће имати куд. За коалицију са Русима никада неће бити већина, но ако круг унутар елите за то не буде маргинално мали, Вучић ће имати да преломи. Како? то зависи од његових унутрашњих мотива, схватања света и смисла живота. За одлуку ће одговарати, овде или по смрти својој.
Да ли је већ одлучио?
Можда јесте!?
looping looping 11:02 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Дате су му реалне полуге управне моћи које су значајне за сукоб исток-запад који се спрема. Његова одлука, зависиће од одлука унутар елита. Србија на западу или коалиција са Русима.
Какву ће одлуку донети? Пре свега, то зависи какав буде распоред снага унутар елита. Ако за коалицију са Русима буде знатна мањина, неће имати куд. За коалицију са Русима никада неће бити већина, но ако круг унутар елите за то не буде маргинално мали, Вучић ће имати да преломи

Kakva koalicija sa rusima?
Hteli ne hteli da budemo deo "zapada", "zapad" je već došao k nama. Okružio nas, opkolio. EU i NATO su maltene izgravitirali ka nama posle raspada SS. I to nema nikakve veze sa nama. Mi već sada izgledamo kao pusto ostrvo u moru NATO i EU država. I to ne jako ostrvo kao Švajcarska već kilavo ostrvo koje će biti potopljeno.
I Šešelj kada bi došao na vlast ne bi mogao da spreči integraciju Srbije za "zapadom". Samo bi to isprolongirao na par godina više (zbog daljeg seckanja Srbije u slučaju njegove vlasti).
Prema tome, diskutovati o Vučiću kao nekome ko nas vodi u EU a odvlači od Rusa nema nikakvog smisla a samo njemu donosi poene kod demokratski orijentisanih glasača.
freehand freehand 13:57 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Kakva koalicija sa rusima?

Pa zajednica sa Rusima i Belorusima, to je neka vlada u kojoj su bili izvesni Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić onomad potpisivala.
a samo njemu donosi poene kod demokratski orijentisanih glasača.

SNS demokratski orijentisani birači.
looping looping 14:09 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Kakva koalicija sa rusima?

Pa zajednica sa Rusima i Belorusima, to je neka vlada u kojoj su bili izvesni Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić onomad potpisivala.

Znači, članovi smo zajednice sa rusima i belorusima? Onda nema brige. Rusofili mogu da se opuste.
a samo njemu donosi poene kod demokratski orijentisanih glasača.

SNS demokratski orijentisani birači.

Sve to opozicija vešto posmatra iz prikrajka. Da se slučajno ne uruši jedno od demokratskih načela.
freehand freehand 14:11 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Znači, članovi smo zajednice sa rusima i belorusima? Onda nema brige. Rusofili mogu da se opuste.

Ne znači, pošto su te budale bile oterane a to sve poništeno. E sad su se budale vratile, ali ćemo tek da vidimo šta će biti.
looping looping 14:14 31.05.2015

Re: Дато му у руке

freehand
Znači, članovi smo zajednice sa rusima i belorusima? Onda nema brige. Rusofili mogu da se opuste.

Ne znači, pošto su te budale bile oterane a to sve poništeno. E sad su se budale vratile, ali ćemo tek da vidimo šta će biti.

Na osnovu onoga što povratnik Vučić izjavljuje ne bih baš bio optimista.
freehand freehand 14:16 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Na osnovu onoga što povratnik Vučić izjavljuje ne bih baš bio optimista.

Da, znaš kako ti je sa budalama: nikad sa njima nisi načisto, jer oni ne prate ni logicke sheme niti imaju uverenja.
looping looping 14:20 31.05.2015

Re: Дато му у руке

freehand
Na osnovu onoga što povratnik Vučić izjavljuje ne bih baš bio optimista.

Da, znaš kako ti je sa budalama: nikad sa njima nisi načisto, jer oni ne prate ni logicke sheme niti imaju uverenja.

Gore od toga je jedino budala sa uverenjem. Ono što smo videli od političara 90-tih.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:22 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Pa zajednica sa Rusima i Belorusima, to je neka vlada u kojoj su bili izvesni Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić onomad potpisivala.

Onomad. Sad Vučić ima sasvim druge orijentire. No za Bakića, Stefanovića, Pajtića i sl nisam siguran da nisu regredirali na te ideje od onomad.
freehand freehand 14:26 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
Pa zajednica sa Rusima i Belorusima, to je neka vlada u kojoj su bili izvesni Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić onomad potpisivala.

Onomad. Sad Vučić ima drsasvim druge orijentire. No za Bakića, Stefanovića, Pajtića i sl nisam siguran da nisu regredirali na te ideje od onomad.

Kakve orijentire ima Vučić? Prema bratskim i demokratskim Ujedinjenim arapskim emiratima?
I šta fali Pajtićevim i Stefanovićevim orijetnirima sem što preskaču demagoška zaklinjanja u jedan put sa koga se ne skreće?
Nisu viknuliu Ura! i Jupi! na još jedno Hanovo "nadam se da će uskoro..."?
looping looping 14:33 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Kakve orijentire ima Vučić? Prema bratskim i demokratskim Ujedinjenim arapskim emiratima?

Što? Ceo zapadni svet je lud što posluje sa UAE jedino mi srbi da budemo pametni?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:40 31.05.2015

Re: Дато му у руке


Onomad. Sad Vučić ima drsasvim druge orijentire. No za Bakića, Stefanovića, Pajtića i sl nisam siguran da nisu regredirali na te ideje od onomad.

Kakve orijentire ima Vučić?

Ima sasvim druge orijentire u odnosu na one koje imate ti, Vukadinović i Antonić.
freehand freehand 14:43 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic

Onomad. Sad Vučić ima drsasvim druge orijentire. No za Bakića, Stefanovića, Pajtića i sl nisam siguran da nisu regredirali na te ideje od onomad.

Kakve orijentire ima Vučić?

Ima sasvim druge orijentire u odnosu na one koje imaš ti.

Ja mislim da ti nemaš pojma kakve orijentire ima on što nije čudno jer ni on ne zna kakve ima orijentire; takođe nemaš blagog pojma kakve orijentire imam ja, jer ni ja tu nisam siguran sem što mislim da principi moraju biti ispred i iznad koristi.
Ali obzirom na ovo što pišeš sve mi se nešto čini da ni ja o tvojim orijentirima nemam blagu predstavu, pa je to onda sve ok i kako treba.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:02 31.05.2015

Re: Дато му у руке

freehand
Nebojsa Krstic

Onomad. Sad Vučić ima drsasvim druge orijentire. No za Bakića, Stefanovića, Pajtića i sl nisam siguran da nisu regredirali na te ideje od onomad.

Kakve orijentire ima Vučić?

Ima sasvim druge orijentire u odnosu na one koje imaš ti.

Ja mislim da ti nemaš pojma kakve orijentire ima on što nije čudno jer ni on ne zna kakve ima orijentire; takođe nemaš blagog pojma kakve orijentire imam ja, jer ni ja tu nisam siguran sem što mislim da principi moraju biti ispred i iznad koristi.
Ali obzirom na ovo što pišeš sve mi se nešto čini da ni ja o tvojim orijentirima nemam blagu predstavu, pa je to onda sve ok i kako treba.


Ja nisam političar tako da moji orijentiri nisu bitni. Bitno je da oni koji predstavljaju tzv demokratski opoziciju imaju poravnate moždane vijuge i alternativa koju oni nude je gora od vlasti koja nije dobra. To je ono što je zabrinjavajuće.
freehand freehand 18:15 31.05.2015

Re: Дато му у руке

looping
freehand
Na osnovu onoga što povratnik Vučić izjavljuje ne bih baš bio optimista.

Da, znaš kako ti je sa budalama: nikad sa njima nisi načisto, jer oni ne prate ni logicke sheme niti imaju uverenja.

Gore od toga je jedino budala sa uverenjem. Ono što smo videli od političara 90-tih.

A kako je sa budalama koje imaju uverenja, i to snažna, a menjaju ih često i rado? I uvek su najpametniji bez obzira što se okreću ko limeni pevci na odžaku?
omega68 omega68 18:24 31.05.2015

Re: Дато му у руке

наставак

Улажењем у простор издаје српске групе су преко својих инструмената, СНС-а и СПС-а, уз подршку ДСС-а, из њега истиснуле титоисте. Што је важно, јер између њих постоји суштинска разлика у поимању српског идентитета. Обе српске групе, како она нацинал – демократска тако и револуционарна, имају погрешно виђење света и цивилизацијског круга коме Србија припада. Косметска слобода није екуменистичка, ни хуманистичка, већ Светосавска. Као православна она припада цивилизацијском кругу који ће предводити Русија. Њена реч свету тек ће се чути. Каква она треба да буде још је Достојевски говорио. Не механичко уједињење света, већ пре свега духовно. Али, обе те групе су наше, јер какво год било њихово виђење, остваривање његово виде са српског становишта (Ломпар). Оствривање идеала истовремено има бити и уздизање српског народа. Ако народ дође у опасност, застаће се са остваривањем идеала да се види да ли је проблем у иделу или глобалним његовим пропведницима. Национал – демократи су то урадили са југословенским, а српски револуционари са комуниситичким идеалом.
Узимајући европску причу из руку титоиста они ће морати прекинути њено разарајуће дејство по Србе и Србију. Макар се неће радовати нашем кукању при његовом спровођењу. Њихова рука има да скупља данак. Као у време Милоша Обреновића. И он је имао пашу у тврђави. Сада се паше зову саветници. Но, има још нешто и то је главно.
Свесно или не, овим приљубљивањем титоистима, спрске групе су отвориле простор и брутално пренеле одговорност на трећег већ заборављеног брата, избациваног из куће почев од Пашића па до Инфорбироа, оног проруског. Њему се отвара готово цео национални простор деловања, са само једном тачком програма. Савез, не пријатељство, братство, већ савез са Русијом. Однос са западом само кроз призму тог савеза и улазак у једно другачије поимање света од досадашњег западног.
Само је то добро. Отвара се прилика за нови социјално-политички програм, стратешки заокрет, који мора бити преточен у нову идеологију, као начин његовог синтетизовања и нови покрет, који ће стати иза тога. А то је колосалан подухват који ни у Русији није окончан. Мада се већ добрано ради на његовом практичном спровођењу, нарочито од повратка цара у Кремљ.
Народ у овако јадном стању ову прилику не мора видети и за то неће бити одговоран. Проруске елите хоће, ако се не организују. Јер, јачањем проруских снага, слабиће притисак запада на српске групе. Прво, стога што би уклањање њихових страначких инструмената могло довести прорусе на власт. И друго, што јачање Русије и њено супротстављање плану глобалних револуционара да приреде свету један нови рат, јача темпларо-масоне, са којом је Русија увек боље сарађивала. Они виде САД као своју државу, а не инструмент глобалне револуције, а држава је конзервативна снага, не у смислу идеологије, већ очувања морала, на првом месту породице, који су основни предуслов физичког постојања и поретка, без чега нема ни државе. Њена конзервативност је у њеној привржености опстанку живота, који револуционарна анархија неумитно доводи у велику опасност.
Стога наш чека куповина времена. Отпори глобалним револуционарима у САД пропорционални су јачању Русије. Дотле владајући треба само да обезбеде да Србија како – тако преживи. У томе је цео њихов задатак. После њих долази коалиција са прорусима. Ту је Коштуница као део српских група зачетник контакта који треба да прерасту у нешто више. Зато је и подржао ”своје” против титоиста. Алтернатива је отворена. Виде то титоисти, зато избацују пројекат свог уједињења.
.
.
наставиће се, ако буде имало интереса...
freehand freehand 18:36 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
freehand
Nebojsa Krstic

Onomad. Sad Vučić ima drsasvim druge orijentire. No za Bakića, Stefanovića, Pajtića i sl nisam siguran da nisu regredirali na te ideje od onomad.

Kakve orijentire ima Vučić?

Ima sasvim druge orijentire u odnosu na one koje imaš ti.

Ja mislim da ti nemaš pojma kakve orijentire ima on što nije čudno jer ni on ne zna kakve ima orijentire; takođe nemaš blagog pojma kakve orijentire imam ja, jer ni ja tu nisam siguran sem što mislim da principi moraju biti ispred i iznad koristi.
Ali obzirom na ovo što pišeš sve mi se nešto čini da ni ja o tvojim orijentirima nemam blagu predstavu, pa je to onda sve ok i kako treba.


Ja nisam političar tako da moji orijentiri nisu bitni. Bitno je da oni koji predstavljaju tzv demokratski opoziciju imaju poravnate moždane vijuge i alternativa koju oni nude je gora od vlasti koja nije dobra. To je ono što je zabrinjavajuće.

Ti nisi ni političar ni osnivač kontrastranke, ok.
Al bi me opet interesovali tvoji orijentiri. Ako nisu tajna.
looping looping 18:46 31.05.2015

Re: Дато му у руке

наставак...

Kukuuuuuu!
anonymous anonymous 18:46 31.05.2015

Re: Дато му у руке



Алтернатива је отворена


Ova tvoja tvrdnja mi je najprihvatljivija.

Ima nečega i u tekstu. Ali prilično nedorečeno i nedovoljno artukulisano.

Ipak,pominjanje prof.Lompara, dovoljan mi je pokazatelj da si na pravom putu.

Kao i da su svi oni na stranputici koji još uvek politiku,društvenu stvarnost i mogućnost promene sagledavaju u prostorima omeđanim granicama i uz uvažavanje geografije.

A pritom i sami deluju u transteritorijalnom, transgeografskom i transnacionalnom - virtuelnom prostoru.

Do skoro neshvatljivo, ( u vestfalskom poretku sveta ) vrlo brzo će se morati postaviti i pitanje demokratije,državljanstva .....na sasvim novim temeljima, a ne na isključivo teritorijalnom principu.

Samim tim biće moguća i do sada neshvatljiva savezništva i koalicije.


Ps . Za Krleta : Evo ti jedne face za elitni klub : prof. MILO LOMPAR ....

a dobijaćeš ih još .....




looping looping 18:47 31.05.2015

Re: Дато му у руке


A kako je sa budalama koje imaju uverenja, i to snažna, a menjaju ih često i rado? I uvek su najpametniji bez obzira što se okreću ko limeni pevci na odžaku?

Ako je već neko budala bolje je da šara nego samo da bije u jedno mesto. Čisto zbog ravnoteže.
looping looping 19:17 31.05.2015

Re: Дато му у руке


наставиће се, ако буде имало интереса...

Interesa za SAD ili za Rusiju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 31.05.2015

Re: Дато му у руке

izgravitirali

isprolongirao


Ma sjajno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:31 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Косметска слобода није екуменистичка, ни хуманистичка, већ Светосавска. Као православна она припада цивилизацијском кругу који ће предводити Русија. Њена реч свету тек ће се чути. Каква она треба да буде још је Достојевски говорио. Не механичко уједињење света, већ пре свега духовно.

Duhovno?! Onda smo mi pukli jer nemamo duha. O tome najbolje svedoći ovaj blog iz nedelje u nedelju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:35 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Al bi me opet interesovali tvoji orijentiri. Ako nisu tajna.

Moj orijentir je EU pošto mislim da ako ne postanemo članica, onda ćemo, što bi rekao Gojko Sisa, najebati.

Mislim da je svaki drugi ishod za Srbiju ravan katastrofi.

U tom smislu iz sve snage podržavam svaki potez ove vlade koji Srbiju približava EU ili joj olakšava priključenje...dakle isto kao što sam to podržavao u slučaju prethodnih.
freehand freehand 20:36 31.05.2015

Re: Дато му у руке

looping

A kako je sa budalama koje imaju uverenja, i to snažna, a menjaju ih često i rado? I uvek su najpametniji bez obzira što se okreću ko limeni pevci na odžaku?

Ako je već neko budala bolje je da šara nego samo da bije u jedno mesto. Čisto zbog ravnoteže.

Da, ovo je tačno. To su budale koje vole da biju, čak mislim da ništa drugo i ne znaju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:39 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Ps . Za Krleta : Evo ti jedne face za elitni klub

Borko Stefanović i Jovo Bakić prave ELITNI klub. Kog će to meni đavola?
freehand freehand 20:48 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
Al bi me opet interesovali tvoji orijentiri. Ako nisu tajna.

Moj orijentir je EU pošto mislim da ako ne postanemo članica, onda ćemo, što bi rekao Gojko Sisa, najebati.

Mislim da je svaki drugi ishod za Srbiju ravan katastrofi.

U tom smislu iz sve snage podržavam svaki potez ove vlade koji Srbiju približava EU ili joj olakšava priključenje...dakle isto kao što sam to podržavao u slučaju prethodnih.

Ne znam šta mi je šupljije u toj priči: glavni i jedini orijentir države čiji je osnovni motiv strah, ili to da te ka tom orijentiru vode šupljoglavi lažljivi nitkovi usput uništavajući sve čega se dohvate. Na stranu što te taj tvoj orijentir drži taman na tolikoj distanci da može da te cima a da ti ništa ne da.
Koliko ja vidim - jedini realan i moguć put u EU je sa koferima i pasošem pa na izabranu destinaciju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 31.05.2015

Re: Дато му у руке

U tom smislu iz sve snage podržavam svaki potez ove vlade koji Srbiju približava EU ili joj olakšava priključenje


Aman Krle pa ebala nas Evropa više
Vidi ovo
Stopa nezaposlenosti u Srbiji nikad veća, a poslu se u ovom času nada čak 792.888 građana. Od marta do danas na evidenciji NSZ čak 14.309 imena više. Vlada ne ostvaruje zacrtane planove


Industrijska proizvodnja u Srbiji u februaru 2015. godine manja je za 3,3 odsto nego u februaru prošle godine, a u odnosu na prosek 2014. godine manja je za 6,3 odsto, objavio je danas Republički zavod za statistiku


Realni pad bruto domaćeg proizvoda (BDP) Srbije u prvom kvartalu 2015. godine iznosio je 1,9 odsto, u poređenju sa isti periodom prošle godine, objavio je danas Republički zavod za statistiku


Svi parametri idu nizbrdo, a Vučićeva popularnost uzbrdo, jer, eto, ide ka EU.

Nema proizvodnje, nema para, nema posla, nema opozicije da na to ukazuje, a neki vi se oduševljavate jer je Vučić otišao u Tiranu, i jer je Han rekao, može da bidne, ali ne mora da znači.

Voleo bih da pročitam makar jedan razuman argument za podržavanje ovog suludog stanja, a da to ne bude argument tipa, ako Srbija ne ide ka EU propašće.
Pa evo je ide i opet propada.
Šta je to u EU što će ovu propast zaustaviti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:11 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Šta je to u EU što će ovu propast zaustaviti?

Imam i ja pitanje: šta će zaustaviti ako ne ide?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:12 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Ne znam šta mi je šupljije u toj priči:

Meni je šuplja priča ruskih botova koje ti ovde citiraš i propagiraš, pa šta ću, trpim.
freehand freehand 21:16 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
Ne znam šta mi je šupljije u toj priči:

Meni je šuplja priča ruskih botova koje ti ovde citiraš i propagiraš, pa šta ću, trpim.

Kojih to? Ako je to istina - ti su botovi veći spin majstori od tebe, jer kad citiram to i naznačim, a ako citiram a ne naznačim onda to činim nesvesno; što opet znači da su mi to misaono kukavičje jaje podvalili baš majstorski.
anonymous anonymous 21:23 31.05.2015

Re: Дато му у руке


Nebojsa Krstic
21:39 31.05.2015
Re: Дато му у руке
Ps . Za Krleta : Evo ti jedne face za elitni klub

Borko Stefanović i Jovo Bakić prave ELITNI klub. Kog će to meni đavola?



Opet mešaš babe i žabe .... !

Milo Lompar je jedan od onih naših neiskvarenih intelektualaca koji kritički misle u interesu društvene zajednice,a ne samo iz lične koristi.


Što se tiče druge dvojice , ne znam šta će iz njihove saradnje da proizađe.


Malo mi je samo neshvatljivo da neko ko je u društvu sa masonima i trilateralcima (Jovo ) piše program za navodnu " srpsku Sirizu " ili Srbizu .... !!! ???

Moj orijentir je EU pošto mislim da ako ne postanemo članica, onda ćemo, što bi rekao Gojko Sisa, najebati.

Mislim da je svaki drugi ishod za Srbiju ravan katastrofi.


A u pogledu gore navedenog , jel ti se to nešto javlja ili imaš neke informacije koje mi nemamo ....?


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Imam i ja pitanje: šta će zaustaviti ako ne ide?

Vidim da imaš pitanje, a ja očekivao odgovor, njega vidim nema iako žustro to podržavaš.
Odgovor na tvoje pitanje bi mogao da bude

Da umesto o tome kako ispuniti uslove koje postavljaju Brisel i Berlin, vlada razmišljao tome šta je u interesu Srbije, pa da to radi i onda kad je to kontra interesa Berlina i Brisela.

Npr, da spreči ili makar ograniči uvoz onih viškova robe iz Evrope koji su se pojavili usled kontra sankcija Rusije, i da koristi svoj položaj i potencira izvoz u Rusiju, suprotno nalozima iz Brisela.

Jer vidi, Moskva i zapad se nešto porokaju, Brisel kaže Srbiji, vi od ove naše svađe ne smete imati koristi, ali ne kaže, pa nije red da imate ni štetu, i da onda te svoje viškove pobacaju ako ne znaju šta će sa njima.

Ne, oni Srbiji prave štetu tako što umesto da viškove bace njima preplave Srbiju i tako unište srpsku privredu.
Sutra kad se Moskva i zapad pomire, oni će ponovo svoju robu prodavati u Moskvi, a mi ćemo ostati sa mrtvom privredom koju su i oni ubili.

Misli li ko o tome u Srbiji, jer ako u Srbiji o tome niko ne misli neće nigde drugde.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:32 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Da umesto o tome kako ispuniti uslove koje postavljaju Brisel i Berlin, vlada razmišljao tome šta je u interesu Srbije, pa da to radi i onda kad je to kontra interesa Berlina i Brisela.

Ingteres Srbije je da ide u EU. Ako ide u EU onda poštuje pravila EU. Nema tu neke naročite mudrosti.

Srećom, koristeći bescarinski sporazum s Rusijom mi tamo izvozimo Fiat, tako da ste me demantovali.

Ups, ne izvozimo. Ups, EU nam je milijarde evra do sad dala kao pomoć. Ups, Rusija, ništa, nego je pokupovala u bescenje NIS. sve šatro štiteći Kosovo koje nam se vratilo. Ups, nije se vratilo....itd.
freehand freehand 21:34 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Ups, ne izvozimo. Ups, EU nam je milijarde evra do sad dala kao pomoć. Ups, Rusija, ništa, nego je pokupovala u bescenje NIS. sve šatro štiteći Kosovo koje nam se vratilo. Ups, nije se vratilo....itd.

Ups, pa ovo je Basara? Ups, ne, ovo je Nenad Prokić! Ups, ne, pa ovo je Nebojša Krstić?!
Ups, pa argumenti su ti na nivou orijentira.

Edit: Ups! Pa zaboravio sam Zorana Živkovića, majku mu božju?! On u dlaku sve to isto govori!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:40 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Ingteres Srbije je da ide u EU.

Ajd malo objasni ovo.
Znaš, lako je napisati bilo šta, i da je interes Srbije da ide u lepu materinu, ali kad treba tu frazu odbraniti javlaju se problemi.

Jer evo, na delu imamo ovo što imamo, Srbiju na putu za EU i istovremeno Srbiju u sunovratu po svim pitanjima, pa kako je to u interesu Srbije?
EU nam je milijarde evra do sad dala kao pomoć.


Na tome nikad nigde ni jedna država nije prosperirala.
Prosjački mentalitet, da se osmehne onom ko mu daje više, od prosjaka nikada neće napraviti ništa drugo.
nego je pokupovala u bescenje NIS.

I od njega napravila firmu koja uliva najviše para u budžet Srbije.
Rusijom mi tamo izvozimo Fiat, tako da ste me demantovali. Ups, ne izvozimo.

Zato što je italijanski a ne srpski.
anonymous anonymous 21:41 31.05.2015

Re: Дато му у руке



Ups, EU nam je milijarde evra do sad dala kao pomoć



Pa da, kad joj je u interesu da nas izbombarduje,ona nas izbombarduje.

Kad joj je u interesu da nešto izgradi ona izgradi.

Npr.Autoput do Tirane.

Pardon... To je Vučićeva ideja....
princi princi 21:46 31.05.2015

Re: Дато му у руке

EU je Srbiji dala milijarde evra od kojih je 95% završilo na računima zapadnih firmi. Drugim rečima, engleske i nemačke banke su iskoristile Srbiju da prebace pare na račune engleskih i nemačkih firmi, zadužujući usput Srbiju kao državu. Srbiju od 2000. spolja ekonomski guraju samo doznake, što pranje para raznoraznih Šarića, što dijaspore. I zaista mi nije jasno kako neko misli da Srbija u EU može očekivati status bolji od neke Grčke, pa i Bugarske.

Ljudi to često ne shvataju: EBRD ili, šta ja znam, Deutche Banka kad ti da kredit, oni daju to samo i isključivo engleskoj ili nemačkoj firmi. Ne može, na primer, Mostogradnja* da radi most za pare koje daje EBRD ili austrijska banka. Što se tiče ovih autobusa, kamiona, šiljobusa, vetrenjači, mamografa, Japancima i NEmcima uopšte nije bitno kome prave, njima je samo bitno da uposle svoje pogone. A taj pogon koji je uposlen u nekom Japanu, na primer, znači da će neki pogon Ikarusa ostati neuposlen (i to, zbog razlika u efikasnosti, 10ak uposlenih Japanaca verovatno znači da je bar 100ak Srba ostalo bez posla). Pored toga, kad ti uvali autobus ili kamion ili vago, on te je vezao za sebe i za rezervne delove i opremu za održavanje (i to je sve moglo da zaposli i neke trenutno dokone Srbe). Tako da, dabome, sve je veselo, važno da je kafa jeftina, koga boli još uvo za Mostogradnju koja ono malo svojih tesara i armirača mora da prodaje maltene kao belo roblje po Rusiji, da bi nekako preživela- Trudbenik više ne postoji, a Energoprojekt postoji još samo na papiru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Srbiju od 2000. spolja ekonomski guraju samo doznake,


A Srki Pajić na blogu!
Jebiga.
:)
freehand freehand 21:52 31.05.2015

Re: Дато му у руке

I zaista mi nije jasno kako neko misli da Srbija u EU može očekivati status bolji od neke Grčke, pa i Bugarske.

Ja, na žalost - moram reći, pažljivo slušajući i gledajući šta se dešava i govori uopšte ne vidim da Srbija može da uđe u EU. Možda zajedno sa Gruzijom, Jermenijom i Sandžakom, a posle Vojvodine.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:04 31.05.2015

Re: Дато му у руке



P.S.
Да не буде забуне, донирани јапански аутобуси су у целини од 100% и даље у Србији, јер некако није било могуће расцепити их на два дела -- од 95% и 5%. Па Јапоси, да се не муче, оставише све код нас, кад су их већ до Бгда догурали...
omega68 omega68 22:05 31.05.2015

Re: Дато му у руке

наставак:

Када је по други пут закорачио у Кремљ, пошто је претходно ”сломио” Балотни трг, организован да га у томе спречи, осетила се рука новог, мада не формалног цара руског, како зауставља већ одмакли талас светске револуције, чији је крај преко Дамаска и Ирана имао да се оконча у том истом Кремљу. На чијем згаришту би се формирала тако жељена од светских револуционара, светска влада. Али, нећемо о ”заврама” или заверама. Мада, помазаше Путина као цара.

Дуго смо мислили да су нас заборавили. И често их справом критиковали. Сада су овде. Активно ступају на српску политичко-економску позорницу. Чекајући одговор елита. Да ли ће их наћи? у позападњаченој српској аристократији-елитама, духом орјентисаних ка западу и његовој визији света у пост-националној, компанијско – робовској пирамиди. Чиста Шигаљевштина (”Нечисте силе”). Троцки је популаран у савременим иделошким елитама запада (Милош Ђурковић).
Али и горња визија запада, само је једна од његових манифестација, премда од Регана и Тачерке, најистуренија и најјача. Отпор Русије довешће до испољавања национално-цивилизацијских идентитета запада, који су и сами били жртве глобалних револуционара. То је већ другачији свет, разних идентитета, који не види сврху живота у похлепи и игри са новцем ради његовог гомилања као циља свих циљева, већ у вредностима које су створиле тај идентитет. Кина и исток нису себе губили ни у тржишној привреди. Отприлике о таквом свету пише и Кисинџер у својој ”Дипломатији”. И Никсона су зато срушили, а не што је прислушкивао опозицију.
Било како било, јемство српског правилног држања биће у обнови руске групе унутар српских елита, уништене дефинитивно у време ”Инфорбироа” што одговара и оним деловима српских елита, најдоминантнијим, који су увек били ближи национал – западњацима (Слоба и Борка Вучић код Дејвида Рокфелера, итд. Губитници су једино титоисти, троцкистичко-либерални жбири Србије.
А то је увек било добро за Србију, и пре комунизма (био је и пре Тита Тито, види запис о космополитким умишљеницима око краља Милана) у њему и после њега. Јер коначно слабе они који су радили са циљем уништења Србије.

Са неверицом гледам како су глобални револуционари, германска група те Ватикан, слањем Гузенстрос ( Гузенбауер – Штрос-Кан ) дуета институционализовали своју контролу над Србијом. Тим дуетом обелодањују и свој савезнички подухват растварања Србије, започет у прошлости који још траје. На реду је организациона институционализација већ започетог пројекта ”југосфере”, са јединим циљем у онемогућавању остваривања било каквог српског државног и националног интереса. Јер ће је чинити Хрвати, Муслимани, Македонци, Црногорце, Шиптари, који сви своје националне идентитете заснивају на негирању свог српског порекла. Идеални као инструмент контроле.
Стога и комунистички дрездентски конгрес ’29 и Вимеров извештај Шредеру о
Србима и њиховој будућности личе ко да су писани истом руком. Заправо, и јесу.
Не би те снаге своју контролу овако институционализовали да верују овој власти. Бирана у тренутку кад је револуционарно пролеће почело да жути у Сирији, са последицом ремећења планова довођења у Белу кућу Мита Ромнија (не значи да Обама није њихов, али друга је то прича, видети код Вебстера Тарплија), док су текли напори да се умањи утицај германске групе у Ватикану, док је германска група била забављена заштитом свог простора од разарајућег утицаја револуције у виду финансијске кризе, она није била по њиховој мери. Изгледа да је претећи хаос као резултат четворогодишње власти њихових пулена у Србији, омогућила једну, да тако кажемо, операцију ниског интензитета, изведену од, условно речено, америчких патриота (бар толико колико желе да САД остану држава, и не претворе се до краја у инструмент глобалне револуције), и Руса, са циљем враћања власти српској групи (својеврсној аристократији која се од Првог српског устанка бори да постане и остане српска врховна власт, и која се негде средином 19-ог века поделила на национал-демократску и револуционарну подгрупу, а после и руску), уз доминацију оног њеног дела који је одавно био близак америчким патриотама, дакле национал-демократског дела. Руси своје људе нису имали, а како су на глобалном плану са овим американцима имали додирних тачака, то им је и у Србији више одговарала власт њихових људи, па су платили и још плаћају ову власт иако није њихова.
Коштуница и Николић су једини претекли велику чистку српске групе по убиству Ђинђића. Строго им је била забрањена коалиција. Како је грмело кад је Тома привремено био председник Народне скупштине. Тек 2012. постало је могуће исту остварити.
Али, морао је доћи млађи човек. Дачић је своју улогу одиграо под Тадићем, као
агент српске групе међу титоистима. Кад је група формирала власт, агент
титоиста постао је Динкић. Да, тај млађи је Вучић. Рођен за генералног
секретара. Инаугурисан на место генералног секретара групе, добио је готово
пуну управну власт и над државом. Изузев Београда и Новог Сада, други је пао пре, први тек сада.
Можда дугујем једно појашњење. Странке су инструменти политике, формално демократске. Њих стварају кругови више моћи, које су као врховну власт дефинисали Аристотел и Лав Тихомиров. Врховне власти нису појам теорије завере, већ социолошки појам. Као друштво, држава и нација. Ту прича не престаје, она тече даље но није нам тема.
Потенцијалном шогуну Србије, Вучићу, за заузимање ове позиције фале још само избори, који ће га као таквог и верификовати. Групи преко њега, али није он ту само шраф ни чиновник. Шогун ни у Јапану није био врховна власт, али јесте био стварно управљачко средиште државе. Те изборе гледају да спрече глобални револуционари, германи и Ватикан, по цену да жртвују свог Динкића са места министра, уз замену непосредним контролорима. Тешко Ђиласу, хладно су и њега одбацили. Но, да ли су спречили изборе?
У интересу је групе да постави шогуна Србији. Као и њиховим амреричким покровитељима, који ће им дати и новац преко арапских династа које контролишу. Србији то одговара јер ће престати притисци на гашење идентитета. Групи одговара јер остаје у романско – германској цивилизацији коју види као своју, у чијој је изградњи учествовала преко својих људи у области њене духовности (гноса о примордијалном духовном језгру човечанства, идеално ”Космополису”) науци и уметности. Американци добијају једну од тачака ослонца против револуционарних и других група, са посебним нагласком на брану немачком продору ка истоку, али и могућност споразума са германском групом ако изађе из коалиције са Ватиканом и револуционарима. Руси могу рачунати на гасовод.
Задатост није одмах и датост. Постоји повољна констелација. Покушаће је пореметити, мислим на покровитеље титоиста. Наметањем убрзаног социјално – економског разарања у виду економских реформи (ни једна није била добра, почев од оне из 1965), која са још једним фактором може довести до социјалног расула и крвопролића пре него се шогунат појави.
Не знам да ли сам умислио. Приметих још од пре прошлих избора године, да увек баш пред важне догађаје започиње интензивирање криминалног насиља најгоре врсте, бесмислених убистава и туча, нечасних убистава и туча, напада на слабије, породичних трагедија. То се онда медијски профилише ради подизања тензија и масовне узнемирености те утучености као последице и спремности да се прихвати сваки поредак, макар и титоистички, само да се заустави насиље (баш о том недостатку система вредности недавно један од титоистичкиг гуруа адв. Срђа Поповић). А медије држе титоисти. Пропаганда насиља, кроз писање о њему на тензични начин, уз економско додатно обесмишљавање живота, те несхватљиво лако прометовање дроге по Србији, је опасан коктел који може да пукне тако разарајуће, да ће околне земље комотно моћи да окупирају Србију или поједине њене делове, те униште Српску. И то је стари план. Још га је Аустро-Угарска имала.
Шогунат може успети само ако има за опозицију организацију или покрет који ће значити рехабилитацију руске струје унутар српске врховне власти. Ово је толико важно да се просто сами догађаји намештају. Отвара се простор за такву опозицију. Она ће омогућити остатку групе да задржи своју западну позицију, али не и пристанак на револуцинарирну доктрину самоуништења и уништења Срба. Остаће западни без да ће морати бити титоисти. Да ли ће Коштуница бити део шогуната или опозиције, није толико важно. Важно је да се врате ”руске” позиције у Србији. Јер, тиме српски западњаци постају важни западу макар као антипод Русима. А Русима одговара јака Србија, јер она да би била јака мора почивати на оним вредностима на којима стоје и Руси, те стога је као таква руски природни савезник. Јака Србија значи и организована и економски солидна, са ограниченим дејством банкарских зеленаша.
Тек тада ће се моћи отворити истински српско-српски дијалог, заустављен Првим св.ратом и Југославијом. О цивилизацијском идентитету нашем и смислу нашег постојања. Али увек са ”српског становишта”.
Поново, задатост није и датост. Они који воде имају одговорност. Ако не омогуће опстанак српству, умреће и они сами. Са једном разликом. Обичан народ страдаће мученички и спасиће се, а елите ће бити вечно осућене због саучесништва у убиству свог народа. А Његовом Суду (Симбол вере православне) подлежу сви. И цареви, а камо ли елите.

НАПОМЕНА:
Писано је пре избора 2014.
Напомена 2:

Шогунат може успети само ако има за опозицију организацију или покрет који ће значити рехабилитацију руске струје унутар српске врховне власти. Ово је толико важно да се просто сами догађаји намештају. Отвара се простор за такву опозицију. Она ће омогућити остатку групе да задржи своју западну позицију, али не и пристанак на револуцинарирну доктрину самоуништења и уништења Срба.


И то се дешава...Вучић, као Орбан, почиње да ствара опозицију али не ону ,,петооктобарску'' него проруску.То показуе тако што се ових дана у медијима појављују истраживања по којима цензус прелазе Двери и ДСС као и радикали.
А Крстић?
Крстић? Крстић служи да спинује и забашури ову работу
freehand freehand 22:15 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Predrag Brajovic


P.S.
Да не буде забуне, донирани јапански аутобуси су у целини од 100% и даље у Србији, јер некако није било могуће расцепити их на два дела -- од 95% и 5%. Па Јапоси, да се не муче, оставише све код нас, кад су их већ до Бгда догурали...

Jel ima neka tabela ko je, koliko i u kojoj vrednosti porušio po Srbij?
Ne računajući kolateralnu štetu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:20 31.05.2015

Re: Дато му у руке

freehand
Predrag Brajovic


P.S.
Да не буде забуне, донирани јапански аутобуси су у целини од 100% и даље у Србији, јер некако није било могуће расцепити их на два дела -- од 95% и 5%. Па Јапоси, да се не муче, оставише све код нас, кад су их већ до Бгда догурали...

Jel ima neka tabela ko je, koliko i u kojoj vrednosti porušio po Srbij?
Ne računajući kolateralnu štetu?

Јапан?
Јапан није ратовао са Србијом.
Само са Црном Гором. И то давно...
anonymous anonymous 22:21 31.05.2015

Re: Дато му у руке




Јапоси, да се не муче, оставише све код нас, кад су их већ до Бгда догурали...


Bravo Brajoviću....! Sad si im zapušio usta .


Komunjare, šta sad .... !

A, da .... i nacionalisti a,..... ?
freehand freehand 22:27 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic


P.S.
Да не буде забуне, донирани јапански аутобуси су у целини од 100% и даље у Србији, јер некако није било могуће расцепити их на два дела -- од 95% и 5%. Па Јапоси, да се не муче, оставише све код нас, кад су их већ до Бгда догурали...

Jel ima neka tabela ko je, koliko i u kojoj vrednosti porušio po Srbij?
Ne računajući kolateralnu štetu?

Јапан?
Јапан није ратовао са Србијом.
Само са Црном Гором. И то давно...

O EU je bilo govora, ne o Japanu.
I Japanci za razliku od ovih iz EU nisu ni cent uzeli od donacije za svoje stručne službe, razne implementatore, terenske kancelarije i lezileboviće koji žive isisavajući te donacije od zemlje do zemljenajčešće od gladnih i unesrećenih ljudi.
anonymous anonymous 22:33 31.05.2015

Re: Дато му у руке


O EU je bilo govora, ne o Japanu.



Brajoviću .... Brajoviću .... ?!

Nema ga . Ispalio , pa se povukao na rezervni položaj.

Neprijatelj je isuviše jak.

Čeka da padne mrak ....
princi princi 22:34 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Sve bogate zemlje imaju neke donatorske obaveze po osnovu svog članstva u međunarodnim organizacijama, i skoro sve ih ispunjavaju tako što te donacije usmeravaju ka svojim firmama koji onda onima kojima je pomoć potrebna isporučuju opremu i usluge. U perverznijim situacijama, u Africi, na primer, ta pomoć se koristi i direktno za kupovinu rudnika, zemlje, prava na eksploataciju rude i sl. Veliki biznis, međunarodna pomoć.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:47 31.05.2015

Re: Дато му у руке

freehand
Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic


P.S.
Да не буде забуне, донирани јапански аутобуси су у целини од 100% и даље у Србији, јер некако није било могуће расцепити их на два дела -- од 95% и 5%. Па Јапоси, да се не муче, оставише све код нас, кад су их већ до Бгда догурали...

Jel ima neka tabela ko je, koliko i u kojoj vrednosti porušio po Srbij?
Ne računajući kolateralnu štetu?

Јапан?
Јапан није ратовао са Србијом.
Само са Црном Гором. И то давно...

O EU je bilo govora, ne o Japanu.
I Japanci za razliku od ovih iz EU nisu ni cent uzeli od donacije za svoje stručne službe, razne implementatore, terenske kancelarije i lezileboviće koji žive isisavajući te donacije od zemlje do zemljenajčešće od gladnih i unesrećenih ljudi.

Пре неких сат времена растах се са гитаристом Слободаном Бобом Ђукићем. Причали смо нешто необавезно, шта све ради, и где све сада држи часове (лепота: у енглеској школи на Дедињу два пута недељно у оквиру редовне наставе прича им и свира, и они с њим). У среду излази нови сингл Ајсбрна, каже ми. Рекох му да сам срео Којота и да ми је причао да опет раде. Набраја ми даље, и каже --- учим децу да снимају. Где, кога? Па има неке енглеска добротворна организација, наместила, опремила цео студио, и дала нашима да га користе. А ко долази ту? Каже -- То је за Роме и децу са социјалном неприлагођеношћу, за отпаднике, узбудљиво је, учим их како да користе студио, инструменте, миксују. Енглези све финансирају. Већ су изашла два CDa... Лепо, кажем ја, видимо се на некој свирци.

Јадни, мали, завидни човече, који мислиш да читав свет има твоје завидне очи.

freehand freehand 23:01 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Јадни, мали, завидни човече, које мислиш да читав свет има твоје завидне очи.

anonymous anonymous 23:01 31.05.2015

Re: Дато му у руке


Јадни, мали, завидни човече, које мислиш да читав свет има твоје завидне очи.


Sram te bilo...

Stidi se ...
anonymous anonymous 23:12 31.05.2015

Re: Дато му у руке


Едит :


Ingteres Srbije je da ide u EU. Ako ide u EU onda poštuje pravila EU. Nema tu neke naročite mudrosti.



Edit :


Ima itekako mudrosti ... samo nemam vremena da obrazložim.
anonymous anonymous 23:20 31.05.2015

Re: Дато му у руке


Nebojsa Krstic
21:31 31.05.2015
Re: Дато му у руке


Onda smo mi pukli jer nemamo duha. O tome najbolje svedoći ovaj blog iz nedelje u nedelju.



Bez komentara .... !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:26 31.05.2015

Re: Дато му у руке

EU je Srbiji dala milijarde evra od kojih je 95% završilo na računima zapadnih firmi. Drugim rečima, engleske i nemačke banke su iskoristile Srbiju da prebace pare na račune engleskih i nemačkih firmi, zadužujući usput Srbiju kao državu.

Podseti me samo u kom ono ruskom gradu ti živiš i radiš, zaboravio sam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Па има неке енглеска добротворна организација, наместила, опремила цео студио, и дала нашима да га користе


Dobro, lepo od njih, hvala im.
Treba li još nešto, ili je to dovoljno kad se poklon primi?

Da li je taj studio poklon, ili je njime Britanija kupila pravo da Srbiji naređuje šta treba da radi?

Da li je za Srbiju važnije šta radi britanska vlada ili šta radi неке енглеска добротворна организација
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:51 31.05.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man
Da li je za Srbiju važnije šta radi britanska vlada ili šta radi неке енглеска добротворна организација

Не знам, заиста, какве везе ова твоја питања имају са оним што сам ја исписао. Питаћу Бобу сутра, можете и ви, преко ФБа, да му нису можда наредили да у студију свирају и снимају само британски поп-рок, и да им нису панк -- гадсејвдквин -- забранили? И да му нису поручили да каже својим ученицима-Цигошима да признају Косово или тако нешто? (Могу мислити колико о Косову на тим сеансама расправљају.) Гледати у читавом свету заверу, подлост, нискост, одраз је специфичног менталног стања духа, некакве Омегаlike фалинке. Или, опет, цинично и надобудно сагледавати свет као шклопоцаво климатизовани пакао... мало је, брате, досадно, а вероватно и нетачно. Како год, одох да спавам, овом дану доста је његове муке, па да ми још и ова с блога треба :)

P.S. u 1:33
Vidim da onaj s klimatizovanim paklom opet naknadno dopisuje pasuse komentara, kao dete... Dosadno je. Infantilno.

P.P.S. у 9:44
Како су покварени ови странци: скупе се, направе журку, неке тетке и бабе се ту понапијају и наждеру, а остатак пара пошаљу нама! Зар нису могли без журке?! Или бар све да нам пошаљу, гадови? Шта ће они ту нама да пију о свом трошку???

P.P.P.S. у 11:07
Није проблем што неко дописује коментаре, него што то ради тек кад види шта су они други написали, да увек испадне најпаметнији?!
:))))))))))

Инфантилно.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:53 31.05.2015

Re: Дато му у руке

И то се дешава...Вучић, као Орбан, почиње да ствара опозицију али не ону ,,петооктобарску'' него проруску.То показуе тако што се ових дана у медијима појављују истраживања по којима цензус прелазе Двери и ДСС као и радикали.
А Крстић?
Крстић? Крстић служи да спинује и забашури ову работу

A šta radi Omega u vezi ove rabote? Raduje se, naravno.

Znači ti, Omega, i Krstić ste na istom zadatku.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:57 31.05.2015

Re: Дато му у руке

Када је по други пут закорачио у Кремљ, пошто је претходно ”сломио” Балотни трг, организован да га у томе спречи, осетила се рука новог, мада не формалног цара руског, како зауставља већ одмакли талас светске револуције, чији је крај преко Дамаска и Ирана имао да се оконча у том истом Кремљу. На чијем згаришту би се формирала тако жељена од светских револуционара, светска влада. Али, нећемо о ”заврама” или заверама. Мада, помазаше Путина као цара.

Omega, taman pomislim da si ti Antonić, ali se ugrizem za jezik jer si ti mnogo pametniji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:53 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Не знам, заиста, какве везе ова твоја питања имају са оним што сам ја исписао.


Pa, imaju.
Ovako sam ja shvatio tok priče...
Da li Srbija treba da ide ka EU, i ako da onda zašto?
Onda krenu argumenti, pa mnogo, najviše, su nam donirali, uz sve ostalo eto i taj studio.
Ja samo kažem, lepo, hvala, ali to nije odgovor na pitanje.

Nego, ako taj studio nema veze sa ovim o čemu se priča, što ti to ubaci baš u ovu temu, i što ti je bilo važno da napišeš da se radi o engleskoj organizaciji?
Ako je sam studio bitan i cigančići u njemu, čemu onda pominjanje Engleza?

Da nije možda namera bila, evo vidite kako su Englezi dobri, dali nam studio, hajmo u EU? :)
anonymous anonymous 02:04 01.06.2015

Re: Дато му у руке



Едит : лаку ноћ. Пријатно !
princi princi 05:48 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
EU je Srbiji dala milijarde evra od kojih je 95% završilo na računima zapadnih firmi. Drugim rečima, engleske i nemačke banke su iskoristile Srbiju da prebace pare na račune engleskih i nemačkih firmi, zadužujući usput Srbiju kao državu.

Podseti me samo u kom ono ruskom gradu ti živiš i radiš, zaboravio sam.

Podseti me, kakve veze to ima sa onim kako će Srbija proći u svom suočavanju sa EU?
freehand freehand 07:51 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Predrag Brajovic
hoochie coochie man
Da li je za Srbiju važnije šta radi britanska vlada ili šta radi неке енглеска добротворна организација

Не знам, заиста, какве везе ова твоја питања имају са оним што сам ја исписао. Питаћу Бобу сутра, можете и ви, преко ФБа, да му нису можда наредили да у студију свирају и снимају само британски поп-рок, и да им нису панк -- гадсејвдквин -- забранили? И да му нису поручили да каже својим ученицима-Цигошима да признају Косово или тако нешто? (Могу мислити колико о Косову на тим сеансама расправљају.) Гледати у читавом свету заверу, подлост, нискост, одраз је специфичног менталног стања духа, некакве Омегаlike фалинке. Или, опет, цинично и надобудно сагледавати свет као кинески јефтино климатизовани пакао... мало је, брате, досадно, а вероватно и нетачно. Како год, одох да спавам, овом дану доста је његове муке, па да ми још и ова с блога треба :)

P.S. u 1:33
Vidim da onaj s klimatizovanim paklom opet naknadno dopisuje pasuse komentara, kao dete... Dosadno je. Ifantilno.


Iskren da ti budem baš si me lepo nasmejao. A sad moram i ja tebe da pitam: kakve veze ima donacija u muzičku opremu i studio u kome se uči sviranje i miksovanje sa pitanjem da li imaš neku tabelu o tome ko je i koliko štete načinio kroz ratni zločin nad tvojom državom? I kako ta cifra stoje u odnosu na "donacije" i "poklone" date kasnije ne bi li se oprao imidž?
princi princi 08:14 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Jao, bre, ljudi, charity je ozbiljna industrija u UK. Ovde ima čitavih gradskih četvrti u kojima je charity glavna privredna grana. Ima ovde u Camdenu neki Charity village u kome se ništa drugo ne radi nego samo organizuju (skupe) charity manifestacije u kojima je glavna stvar ko će koga nategnuti, dođu našminkane tetke malo da se izvrište i popiju neku. 90% te love koja se donira ide na same organizacije tih žurki, koncerata, čuda. Tek 10% daj bože da dođe do unesrećenih ljudi i onih kojima je zaista potrebna pomoć.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:54 01.06.2015

Re: Дато му у руке

princi
Nebojsa Krstic
EU je Srbiji dala milijarde evra od kojih je 95% završilo na računima zapadnih firmi. Drugim rečima, engleske i nemačke banke su iskoristile Srbiju da prebace pare na račune engleskih i nemačkih firmi, zadužujući usput Srbiju kao državu.

Podseti me samo u kom ono ruskom gradu ti živiš i radiš, zaboravio sam.

Podseti me, kakve veze to ima sa onim kako će Srbija proći u svom suočavanju sa EU?

Ima, kao ne? Pošto ti živiš u Rusiji, lepo si se snašao, zadovoljan si kako tamo funkcioniše država, kako otvara mogućnosti svojim građanima, štiti njihova prava i obvezbeđuje funkcionisanje institucija, prirodno je da ovde pametuješ o tome kako Srbija treba da okrene leđa EU.
Dakle, gde si? U Novosibirsku?
freehand freehand 08:59 01.06.2015

Re: Дато му у руке

ma, kao ne? Pošto ti živiš u Rusiji, lepo si se snašao, zadovoljan si kako tamo funkcioniše država, kako otvara mogućnosti svojim građanima, štiti njihova prava i obvezbeđuje funkcionisanje institucija, prirodno je da ovde pametuješ o tome kako Srbija treba da okrene leđa EU.
Dakle, gde si? U Novosibirsku?

Jesi li ti stvarno ozbiljan sa ovim petparačkim kvazilogičkim rezonima?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:17 01.06.2015

Re: Дато му у руке

freehand
ma, kao ne? Pošto ti živiš u Rusiji, lepo si se snašao, zadovoljan si kako tamo funkcioniše država, kako otvara mogućnosti svojim građanima, štiti njihova prava i obvezbeđuje funkcionisanje institucija, prirodno je da ovde pametuješ o tome kako Srbija treba da okrene leđa EU.
Dakle, gde si? U Novosibirsku?

Jesi li ti stvarno ozbiljan sa ovim petparačkim kvazilogičkim rezonima?



Ako hoćeš da vodimo dijalog moraćeš sa tog omalovažavajućeg moda da se vratiš na pristojan.
princi princi 09:18 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
princi
Nebojsa Krstic
EU je Srbiji dala milijarde evra od kojih je 95% završilo na računima zapadnih firmi. Drugim rečima, engleske i nemačke banke su iskoristile Srbiju da prebace pare na račune engleskih i nemačkih firmi, zadužujući usput Srbiju kao državu.

Podseti me samo u kom ono ruskom gradu ti živiš i radiš, zaboravio sam.

Podseti me, kakve veze to ima sa onim kako će Srbija proći u svom suočavanju sa EU?

Ima, kao ne? Pošto ti živiš u Rusiji, lepo si se snašao, zadovoljan si kako tamo funkcioniše država, kako otvara mogućnosti svojim građanima, štiti njihova prava i obvezbeđuje funkcionisanje institucija, prirodno je da ovde pametuješ o tome kako Srbija treba da okrene leđa EU.
Dakle, gde si? U Novosibirsku?

Ovo nije bot, ovo je Vucicevski dron. Oni ledepovski aktivisti iz 2007. i 2008. su za ovo Francuska akademija finih umetnosti.
freehand freehand 09:41 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
freehand
ma, kao ne? Pošto ti živiš u Rusiji, lepo si se snašao, zadovoljan si kako tamo funkcioniše država, kako otvara mogućnosti svojim građanima, štiti njihova prava i obvezbeđuje funnisanje institucija, prirodno je da ovde pametuješ o tome kako Srbija treba da okrene leđa EU.
Dakle, gde si? U Novosibirsku?

Jesi li ti stvarno ozbiljan sa ovim petparačkim kvazilogičkim rezonima?



Ako hoćeš da vodimo dijalog moraćeš sa tog omalovažavajućeg moda da se vratiš na pristojan.

Nema to veze sa pristojnošću. Uvek se trudim da vodim pristojan razgovor, ali meni je od sagovornika kakav si ti krajnje nepristojno da koristi ovakav logički aparat.Da te parafraziram - adekvatan raspravi petaka na velikom odmoru.
Diskvalifikovanje nečijeg stava time što ćeš sagovorniku pravo na mišljenje i njegovo iznošenje ograničiti izborom mesta stanovanja/rada u najmanju je ruku neozbiljno.
Mislim, na taj si način ubio trud kompletne kritičke inteligencije zapadne hemisfere na ovakve teme.
Idi u Rusiju pa pričaj o Engleskoj, idi u Bangladeš pa pričaj loše o SAD, a ne možeš da budeš bogat i pričaš loše o kapitalizmu.
Ti se zezaš.
Na stranu te veštačke ili/ili dubioze.
Ja na primer isto (loše) mislim o vazalnom položaju države bez obzira ko je gospodar. I ne mislim da se bezuslovno treba odricati suvereniteta zbog šarenih laža, bez obzira ko nam ispred nosa maše vašarskim drangulijama za varanje urođenika i male dece.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:42 01.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man
Da nije možda namera bila, evo vidite kako su Englezi dobri, dali nam studio, hajmo u EU? :)

:))))))
Баш су Енглези пример за EU интеграцију?!
freehand freehand 09:47 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Vidim da onaj s klimatizovanim paklom opet naknadno dopisuje pasuse komentara, kao dete...

I to konstatuješ u svom post skriptumu, posle koga si dopisao još jedan?
Pa Brajoviću - kneže, grofe, prinče
princi princi 09:47 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Na stranu te veštačke ili/ili dubioze.

Da, to je, zapravo, najgori aspekt cele stvari. Taj stav po kome ako kritikujes rasizam unutar EU kao i rasizam koji EU praktikuje na planu spoljne politike, ti si odmah za Putina ili KP Kine. Ali, dobro, od koga je, ne iznenadjuje.

Mada, generalno, ubedljivo najveci mentolizam je ucestvovati u ovakvim raspravama.

Edit: vidim da je sad problem i sto nisam ukucao tacno vreme i datum editovanja svojih komentara. Prvo je bio problem sto se nismo svi potpisivali punim imenom i prezimenom, maticni broj, adresa stanovanja, sad je problem sto nema datuma i sata i minuta unosenja izmena komentara. Sta je sledece? Pecatiranje? Peti primerak? Kod Zore na salter 5? Sine, JNA nije bila vojska, to je bio mindset.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:05 01.06.2015

Re: Дато му у руке

freehand
Vidim da onaj s klimatizovanim paklom opet naknadno dopisuje pasuse komentara, kao dete...

I to konstatuješ u svom post skriptumu, posle koga si dopisao još jedan?
Pa Brajoviću - kneže, grofe, prinče

Ти си, обично, код мене у категорији паметних.
Да није оваквих испада, који јасно показују да не капирају суштину зајебанције, не бих имао недоумица.

freehand freehand 10:07 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Ти си, обично, код мене у категорији паметних.

Hvala Brajoviću.
Да није оваквих испада, који јасно показују да не капирају суштину зајебанције, не бих имао недоумица.

Eto, svi imamo iskliznuća i posrnuća.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:24 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Ovo nije bot, ovo je Vucicevski dron. Oni ledepovski aktivisti iz 2007. i 2008. su za ovo Francuska akademija finih umetnosti.

Šta da radim, o onima koji svoje guzice smeste na Zapadu, a onda se proseravaju o tome kako Srbija ne treba tamo da stremi, mislim sve najgore i to ne umem da sakrijem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:29 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Nema to veze sa pristojnošću. Uvek se trudim da vodim pristojan razgovor, ali meni je od sagovornika kakav si ti krajnje nepristojno da koristi ovakav logički aparat.Da te parafraziram - adekvatan raspravi petaka na velikom odmoru.

Opet si nepristojan i agresivan.
Diskvalifikovanje nečijeg stava time što ćeš sagovorniku pravo na mišljenje i njegovo iznošenje ograničiti izborom mesta stanovanja/rada u najmanju je ruku neozbiljno.

Ja o ljudima koji žive po evropama i amerikama, a savetuju Srbiju da ide na istok, mislim da su ološ. Naravno, ološ su samo oni koji imaju gram mozga. Oni koji nemaju nisu.
Bonner Bonner 10:37 01.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man


...Npr, da spreči ili makar ograniči uvoz onih viškova robe iz Evrope koji su se pojavili usled kontra sankcija Rusije, ... Ne, oni Srbiji prave štetu tako što umesto da viškove bace njima preplave Srbiju i tako unište srpsku privredu.
...



Za nekonkurentnost srpske privrede je kriva EU? A postojao je nekakav period od desetak godina u kome je srpska privreda imala mogucnosti da se pripremi za ovu trzisnu utakmicu.

Mislim, moze Srbija da stavi zabranu uvoza iz EU ali potom sledi i zabrana izvoza u EU. Sta onda sa onom robom u vrednosti od oko 3 milijarde evra koju srpska privreda izvozi u EU?

Mislim, moze jedanput da se dogovorite?! Ili ili!!!

Borska bolnica zaposlila 45 vozaca!!! I za to je kriva EU?!

Trgnite se ljudi iz tog sna, krajnje je vreme. Rastu neke nove generacije kojima granice i teorije krvi i tla sve manje znace. Oni hoce da zive i to kvalitetno da zive. Ta deca nemaju nikakav problem da uzmu pasos u ruke i spakuju kofere. Mogucnosti su im neogranicene. Nikad nije bilo lakse otici u EU i tu i ostati. EU danas prima svakoga ko se iole snadje. Znas jezik, nasao si posao, ako si jos mladji od 30 bravo, ostajes kod nas i to je to.

Gde je tu Srbija? Sta ona nudi?

Umesto sto ispredate uvek iste price sta bi bilo da je bilo okrenite se vec jednom nekim pozitivnim temama, pustite opoziciju do sledecih izbora, izborna kampanja od tri meseca je dovoljna, konstantne izborne kampanje nikome ne trebaju.

Ovo pre svega za domacina bloga, on tvrdi da je okrenut buducnosti i da nije politicar. Voleo bi da vidim da to potkrepi i nekim tekstom na blogu.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:46 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Bonner
Ta deca nemaju nikakav problem da uzmu pasos u ruke i spakuju kofere.

Најбољи су они који нам из Европе поручују да треба да издржимо и проповедају о злу тог западног света школујући своју децу у њему. Јебига...

Узгред, све је више fortysomething генерације која одлази у бели свет.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana