Politika

Vučić, najbolji prijatelj opozicije

Nebojsa Krstic RSS / 30.05.2015. u 13:26

 

 

Sanda Rašković Ivić je rekla da DSS mora da definiše da li je riba ili devojka, tj. mora da odluči hoće li nastaviti u skladu sa svojom politikom u kojoj nema mesta za Evropsku uniju ili, recimo, Beograd na vodi, ili će ostati da odumire u današnjem "kolaboracionizmu". Čitajući ovu izjavu, a u kontekstu aktuelne priče o "rehabilitaciji" Draže Mihajlovića, razmišljao sam koliko su opasne sekvele koje je kumrovečka politička škola ostavila na one koji su je pohađali, ali i na sve koji su tolike godine proveli u ozračju ideološke radijacije koja je proizvela patološke promene na pokolenjima. 

Narodi mudriji od nas, Englezi npr, period okupacije u Drugom svetskom ratu posmatraju procenjujući ulogu svojih sunarodnika, tako da saradnju sa okupacionom vojskom koja je za svrhu imala spašavanje života civilnog stanovništva posmatraju kao patriotsko delo, dok naše pseudopatriote, ali i mnoge demokrate, 70 godina kasnije na saradnju sa strankom koja je na demokratskim izborima osvojila vlast, mislim na SNS, gledaju kao na "kolaboraciju".

Zanimljivo bi bilo odgovoriti zašto se ponašamo na ovaj način, zašto još živimo zarobljeni u kavezima komunističke propagande? Zašto još uvek izigravamo, ne Pavlovljevog, već Kardeljevog psa koji juri sopstveni rep? Zašto gubimo vreme u stupici titoističkog pogleda na klasnog neprijatelja, izdajnika naroda i uverenja o moralno-političkoj podobnosti?

Da zlo bude veće, izvesni Janko Veselinović je napustio SDS jer ta stranka, po njegovim rečima, nije dovoljno opoziciona. Reagovao je SDS objasnivši da Janko nije napustio stanku, već je stranka napustila Janka. Dok su se Janko i Marko objašnjavali ko je koga izbacio, a ko napustio, Jovo je Bakić napisao novi program koji će Borko da predloži DS-u. Borko je tim povodom izjavio da mu Jovo ne piše program i da on, Borko, ne planira da cepa stranku čiji je potpredsednik, dok je Jovo potvrdio da piše Borku program i dodao da u novoj Borkovoj stranci neće biti mesta za svakog, jer ta stranka nema ambiciju da bude masovna, nego želi da bude kadrovska.

Dok se opozicija bavila ovim "poslovima", premijer je pred odlazak u Vašington bio u prvoj zvaničnoj poseti Albaniji, gde je, na samitu u Tirani, govorio o važnosti regionalne stabilnosti, o pomirenju srpskog i albanskog naroda i sa šestoricom premijera država regiona dogovarao infrastrukturne projekte koji bi unapredili saobraćajne, a time i privredne veze kao uslov za ekonomski razvoj svih zemalja Balkana.

Vučićeva poseta Tirani i poruke koje su tamo izrečene najrečitiji su odgovor na predsednikovu Platformu obustave dijaloga s Prištinom, blokiranja EU integracija i novog vezivanje ruku i nogu Srbiji u trci za poboljšanje standarda građana, trci u kojoj smo mi u direktnoj kompeticiji za privlačenje stranih investicija sa ostalim zemljama regiona. Da li je opozicija, barem onaj njen deo koji je prethodnih godina vodio proevropsku politiku, primetio ovaj, po mišljenju moje malenkosti, civilizacijski iskorak u dobrom pravcu i da li ga je podržao?

Jok, brate. Opozicija je bila zaokupljena važnijim poslom oko onoga što rade Janko, Marko, Jovo, Borko i sl.

Opozicija, radeći aktivno i uporno na sopstvenom obesmišljavanju, sebi je najveći neprijatelj. Ako to razumemo uvidećemo paradoks: najveći prijatelj opozicije u ovom trenutku je Aleksandar Vučić. Kako to? Pa lepo, ako Vučić bude uspešan u nastavku EU integracija, u stabilizaciji regiona i u činjenju Srbije poželjnom destinacijom za investicije, onda on radi upravo ono što je bila ideja postojanja pomenutih opozicionih stranaka, pa je to dobro za sve građane Srbije, ali i za te stranke jer se ostvaruje cilj kome su nekad težile. Ukoliko ne bude uspešan, eto prilike da oni ponovo budu alternativa.

Tako da Janko, Marko, Borko i Jovo i ostali drugari mogu slobodno da nastave svoj infantilni igrokaz, nemoj da im neko u tome bespotrebno smeta.

 

Objavljeno u Našim Novinama 30.5.2015. 

 

 



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bonner Bonner 10:56 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Predrag Brajovic


Најбољи су они који нам из Европе поручују да треба да издржимо и проповедају о злу тог западног света школујућуи своју децу у њему. Јебига...Узгред, све је више fortysomething генерације која одлази у бели свет.


Nije mi jasno, Princi je otkad je otisao potpuno pobenavio. Iz jedne krajnosti je otisao u potpuno suprotnu. Ne znam o cemu je rec.

Potpuno razumljivo da i fortysomething odlaze. Imas jedan zivot da zivis, mozes da se strpis i sacekas 10 godina ali tu je kraj. Dosta. Ne mozes ceo zivot da cekas. Spakujes kofere i cao.

Onda kad ti vozaci krenu da vode drzavu, onda ce free da se cudi kako i zasto?! Pa zato sto su obrazovani i kvalitetni otisli da zive normalan zivot. Ne mogu da cekaju da Putin vrati Kosovo niti da se uspostavi duhovno jedinstvo po Dostojevskom.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:57 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Ovo pre svega za domacina bloga, on tvrdi da je okrenut buducnosti i da nije politicar. Voleo bi da vidim da to potkrepi i nekim tekstom na blogu.

Svaki moj tekst je okrenut budućnosti. U svakom tekstu savetujem i vlast iopoziciju kako treba da se ponaša da bismo svi skupa imali bolju budućnost. Nažalost, nema ko da čita.
freehand freehand 11:02 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Opet si nepristojan i agresivan.

Šta je u mom komentaru nepristojno i agresivno?
looping looping 11:12 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Ima, kao ne? Pošto ti živiš u Rusiji, lepo si se snašao, zadovoljan si kako tamo funkcioniše država, kako otvara mogućnosti svojim građanima, štiti njihova prava i obvezbeđuje funkcionisanje institucija, prirodno je da ovde pametuješ o tome kako Srbija treba da okrene leđa EU.
Dakle, gde si? U Novosibirsku?

Ovo nije bot, ovo je Vucicevski dron. Oni ledepovski aktivisti iz 2007. i 2008. su za ovo Francuska akademija finih umetnosti.

Zašto dron. Prosto pitanje čovek postavlja.
Ako hoćeš da se integrišeš u Rusiju raspitaj se o Rusiji. Ako hoćeš u EU raspitaj se kakav je život u EU.

PS.
Niko na blogu nije spomenuo kakvu picu prave u Rusiji na pr.
Ili bar rusku salatu.
Bonner Bonner 11:14 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
Ovo pre svega za domacina bloga, on tvrdi da je okrenut buducnosti i da nije politicar. Voleo bi da vidim da to potkrepi i nekim tekstom na blogu.Svaki moj tekst je okrenut budućnosti. U svakom tekstu savetujem i vlast iopoziciju kako treba da se ponaša da bismo svi skupa imali bolju budućnost. Nažalost, nema ko da čita.


Predlazem da se pozabavis nekim drugima sem vlasti i opozicije. Dakle kvalitetnim i sposobnim mladim ljudima. Jer kad i oni odu onda ces jos vise da se cudis da tvoje tekstove niko od vlasti i opozicije ne cita, ne ume da procita i nije sposoban da razume.

princi princi 11:47 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Bonner
Predrag Brajovic


Најбољи су они који нам из Европе поручују да треба да издржимо и проповедају о злу тог западног света школујућуи своју децу у њему. Јебига...Узгред, све је више fortysomething генерације која одлази у бели свет.


Nije mi jasno, Princi je otkad je otisao potpuno pobenavio. Iz jedne krajnosti je otisao u potpuno suprotnu. Ne znam o cemu je rec.

Potpuno razumljivo da i fortysomething odlaze. Imas jedan zivot da zivis, mozes da se strpis i sacekas 10 godina ali tu je kraj. Dosta. Ne mozes ceo zivot da cekas. Spakujes kofere i cao.

Onda kad ti vozaci krenu da vode drzavu, onda ce free da se cudi kako i zasto?! Pa zato sto su obrazovani i kvalitetni otisli da zive normalan zivot. Ne mogu da cekaju da Putin vrati Kosovo niti da se uspostavi duhovno jedinstvo po Dostojevskom.





Totalna budalastina. Jedna je prica kad se zaputis sam i odlucis da emigriras, integrises se manje ili vise u neko drustvo i odlucis da zivis i radis u njemu. To nema nikakve veze sa onim sto je tema ovde.

Sto se nekog licnog pogleda tice, mislim da covek na te stvari ne treba da gleda ni kao gradjanin EU, ni USA, ni Srbije, ni UK, ni Rusije, ni Kine, treba to da gleda kao gradjanin sveta, planete Zemlje, primerak homo sapiens vrste. Kao sto komentarisem koje mi se (ne) svidjaju u USA, Rusiji isto radim i za EU. Meni, na primer, nikako nije jasno kako neko moze gorljivo biti za prava homoseksualaca a protiv istih takvih prava Muslimanima ili siromasnih imigranata iz severne Afrike. Meni je, na primer, sokantno ono sto se trenutno desava u severnom Mediteranu. To je ekvivalentno gasnim komorama. Priznajem, tesko mi je da zatvaram oci pred ociglednim porastom svakodnevnog i institucionalnog rasizma i fasizma u EU iako ne sumnjam da ima ljudi, kojima to nije nikakav problem i kojima to nista ne smeta (jbg, idiota ima svuda). I onda se samo pitam, ako je neko spreman da gleda unesrecene i ocajne ljude i decu dok se dave u moru i umiru, kako mogu ocekivati njihovi benevolentnost po pitanju Srbije (potpuno svestan svih nedostataka "zdravorazumskih" pitanja). A, sad, ako to neko vidi kao apologiju raznoraznim belosvetskim diktatorima, to vec zaista nije moj problem.
freehand freehand 11:59 01.06.2015

Re: Дато му у руке

A, sad, ako to neko vidi kao apologiju raznoraznim belosvetskim diktatorima, to vec zaista nije moj problem.

zavisi koji su diktatori u pitanju, kao i koji je i čiji fasizam ili fašizam. Saudijski diktatori, na primer, nisu diktatori. Niti je izraelski rasizam i fašiztam rasizam i fašizam. Da tek ne pominjemo EU primere (zvaničnog i institucionalnog) rasizma i fašizma, sa naglaskom na primere u kojima je taj fašizam i rasizam bio direktno uperen protiv Srbije.
Ovako je bolje da vlada Srbije bude diliveri junit i mirna Bačka.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:11 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Ма, другови, све је у реду, изгледа да је Влада 1989. кратко свирао у манчестерском бенду Нортсајд, али је на време препознао светски и европски фашизам, и повукао се у мајчицу Русију да тихује:



А ионако, на небу, све ће нас дочекати мир и блаженство, и јагње ће лећи поред лава... кад би се зајебавали! Јер бајке и филмови за одрасле изгледају сасвим другачије ;-)
Bonner Bonner 12:52 01.06.2015

Re: Дато му у руке

princi


...
Jedna je prica kad se zaputis sam i odlucis da emigriras, integrises se manje ili vise u neko drustvo i odlucis da zivis i radis u njemu.
...
Meni, na primer, nikako nije jasno kako neko moze gorljivo biti za prava homoseksualaca a protiv istih takvih prava Muslimanima ili siromasnih imigranata iz severne Afrike. Meni je, na primer, sokantno ono sto se trenutno desava u severnom Mediteranu. To je ekvivalentno gasnim komorama.
...


Ovde bas nista nisam razumeo. To je jedna salata reci i cinjenica, potpuno nepovezano.

Cinjenica je da EU kontinuirano prima imigrante sa svih strana i kontinenata. Cinjenica je da nije moguce otvoriti vrata EU i omoguciti nekontrolisanu emigraciju.

Tragedija emigranata u mediteranu ili na bilo kom mestu na svetu jeste strasna. Nazalost svet je takav kakav je, promene na bolje su male i spore. Zasto i zbog cega mislim da ne treba da otvaramo tu temu.

Ali pominjanje gasnih komora i fasizma u ovom ili slicnim kontekstima direktno sluzi neonacistima i nihovoj nameri da umanje monstruoznost onoga sto je bio fasizam.

Fasizam je bio pre svega drzavni sistem, javni sistem, gde su postojali rasni i slicni zakoni kojima je bilo propisano fizicko unistavanje ljudi tj. grupa ljudi zbog njihove pripadnosti odnosno ne pripadnosti odredjenoj rasnoj grupi. I tu je za mene tacka. O masovnosti da i ne govorim dalje.

princi princi 13:38 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Ovde bas nista nisam razumeo.

Iskreno, nisam ni ocekivao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:34 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Predlazem da se pozabavis nekim drugima sem vlasti i opozicije. Dakle kvalitetnim i sposobnim mladim ljudima. Jer kad i oni odu onda ces jos vise da se cudis da tvoje tekstove niko od vlasti i opozicije ne cita, ne ume da procita i nije sposoban da razume.

U pravu si. Prihvatam sugestiju.
sioux sioux 14:39 01.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man
I od njega napravila firmu koja uliva najviše para u budžet Srbije.

Napravila?

Akciza na bezolovni benzin je 50 din/L a PDV 20%.
Od 140 din za litar bezolovnog, državi ide 73 din tj. 52% (a ima i još nekih opterećenja).
Je li ti sad jasnije ili možda misliš da su Rusi u Srbiji uveli akcizu i PDV?

Uzgred, Rusi su otpustili radnike a zaposlili nove - preko omladinskih zadruga.

Uzgred, dobili su, u paketu, i geotermalne izvore iz kojih vodu tj. energiju prodaju banjama. Kapiraš? Rusi prodaju srpsku toplu vodu Srbima u Srbiji.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:41 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Jel ima neka tabela ko je, koliko i u kojoj vrednosti porušio po Srbij?
Ne računajući kolateralnu štetu?

Ima svakako. Nego što se ne seti ranije pa od tih bitangi što su rušili da ne uzimamo lovu.Gde nam je bre ponos i inat pa da kažemo Nemačkoj "e zbog onog Vašeg Barbarosu što odbi vojnu pomoć Nemanje, ljuti smo na vas i nećemo vaše pare". Ma sa braćom Rusima je barem čist račun, nisu nas bombardovali ali nisu ništa ni dali i ostajemo i dalje u pravoslavnoj platinastoj ljubavi, doduše mi da bi im dokazali koliko ih volimo dali smo im za svaki slučaj NIS pa da možemo da ih ucenjujemo kada nam se bude htelo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:51 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Napravila?


Naravno da je napravila.
Od firme dužnika napravila firmu koja plaća državi.
Ne može država uzeti akcizu i PDV dok neko ne preradi i ne proda taj benzin.
Otpustila jedne i primila druge, pa šta?
Je to po zakonima države Srbije u redu, ili je protivzakonito?
Za nekonkurentnost srpske privrede je kriva EU?


A gde to piše?
Znači, ako nam nisu oni krivi onda ništa, onda nema veze što ne možemo da im konkuriđemo, što će njihova presubvencionisana roba, i roba koju daju u bescenje, jer im je druga alternaiva da je bace, uništiti našu ionako nekonkurentnu privredu.

Imali smo neki period da se prilagodimo.
Dobro, ali nismo se prilagodili, i šta sad?
Da kažemo, jebiga, nismo se prilagodili pošteno je da propadnemo, sami smo krivi.
Postoji li normalan čovek i normalna država koja će tako postupiti, tako kako ti pedlažeš?

Da li bi oni nama ograničili izvoz.
Možda, ali o tome se valjda razgovara.
Zar bi neumesno bilo od njih zahtevati da ograniče svoj izvoz u Srbiju u trenutku kad su oni od Srbije zahtevali da ograniči izvoz u Rusiju.

Ili smatraš da Srbija od Svete Evropske Unije ne sme ništa da zahteva jer se od sveca ne zahteva, svecu se moli. Ostaje joj samo da joj se moli i da se nada da će svetica čuti i uslišiti molitve slugu pokornih?

Rastu neke nove generacije kojima granice i teorije krvi i tla sve manje znace. Oni hoce da zive i to kvalitetno da zive

A ti to govoriš u ime nekih tamo?
A kako ti znaš šta oni misle i šta oni žele?
Telepatija neka?
Neka idu gde žele, i treba da idu, ali ne verujem da je među onima koji odlaze mnogo onih koji žele da njihova država bude država bez dostojanstva, bez privrede, bez države.
Oni i odlaze upravo zato što je ova sada takva, i što će, nastavili se to slugeranjstvo bolo kome pa i EU, biti biti još gora.
Најбољи су они који нам из Европе поручују да треба да издржимо и проповедају о злу тог западног света школујући своју децу у њему. Јебига..

Brajo, ovo vam je glupavo, skroz.
I tebi i svima kojise sa takvim nečim slažu.
Boneru, Krletu i svima takvima.

Zar vam je tako teško da shvatite jednostavnu stvar,......neko je, Princi recimo, otišao zato što je ova država loša, ali taj neko sad kaže, ljudi, da ne bi bila loša, i još lošija, treba uraditi ... pa iznese neku svoju ideju.
Zar mislite da oni koji odu odavde oglupave pa ne mogu da imaju dobru ideju kako treba urediti državu?
Ili mislite da odlaskom gube pravo da iznose svoje ideje?
Stvarno vam je glupava teza.
sioux sioux 22:01 01.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man

Naravno da je napravila.
Od firme dužnika napravila firmu koja plaća državi.
Ne može država uzeti akcizu i PDV dok neko ne preradi i ne proda taj benzin.
Otpustila jedne i primila druge, pa šta?
Je to po zakonima države Srbije u redu, ili je protivzakonito?


Rusi doneli benzin u Srbiju pa i prihode od akciza i PDVa...
Šta Rusi rade mora biti po zakonu...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 01.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man
... pa iznese neku svoju ideju.

И у тим идејама Запад се указује као хтонско зло, све са бакицама које праве журке, напијају се и скупљају паре да их неком дају, уместо да нам баш сваку пару пошаљу на пост рестант. Трезне, него шта, а не да арче паре на пиће!

Ја разумем да је свима њима је далеко теже него нама овде, толико да једва издржавају и опстају, и жуде да се овамо врате.

Чекај, не жуде?
Чекај, на том Западу ипак нешто и функционише, и то не тако лоше?
Па ако је тако, дај онда то и кажи, човече?!

А не да непрекидно подгреваш српску ксенофобију, терајући ствар дотле да и све добротворне западне организације проглашаваш за ђавољу работу. Не иде, јебига. Глупо је.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 01.06.2015

Re: Дато му у руке


Pazi, ako nemaš šta da odgovoriš, ne moraš.
Mislim, možeš i ovakve besmislice i smajlije, ali nije obavezno.
Moj ti je savet, ti kako hoćeš, da u situacijama kao što je ova, kad nemaš koliko toliko pametan odgovor, ćutiš.
Praviš se da nisi ni pročitao, tako se manje sramotiš.

Ali ako misliš da si nešto pametno rekao ajd objasni.
Jesu li Rusi kupili, dobili, oteli, šta ti volja, NIS u stanju kad je ta kompanije dugovala budžetu, i jesu li je doveli u stanje kad baš ona najviše budžetu doprinosi?
Jesu ili nisu?
Šta Rusi rade mora biti po zakonu...

Da li je način angažovanja radnika u NISu zakonit ili protivzakonit?

Ti sad izvoli, ćuti, lupaj ili pokušaj da odgovoriš suvislo.


I da,
Šta bi sa sveticom, moli li joj se samo, ili se njom može razgovarati i o nečemu što joj nije baš po volji?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 01.06.2015

Re: Дато му у руке

И у тим идејама Запад се указује као хтонско зло


A to je problem?
Ako bi se zapad u tim idejama ukazivao kao destilisano dobro, onda bi sve bilo u redu, onda ne bi imao zamerke što ih iznose?

Koje još ideje dopuštaš kojim grupacijama ljudi?
Šta npr smeju da zastupaju crnci, šta katolici, šta levoruki...?
Ја разумем да је свима њима је далеко теже него нама овде, толико да једва издржавају и опстају, и жуде да се овамо врате.


Ne znam da li im je teže ili lakše, a nešto se baš i ne uzbuđujem zbog toga.
Ako im je teže nek se vrate, ako nije neka ostanu, ako žude neka žude, ako ne žude neka ne žude, meni svejedno.
Чекај, на том Западу ипак нешто и функционише и то не тако лоше?

Super, na zapadu izgleda funkcioniše, ali da li je to, što zapad dobro funkcioniše, dovoljan razlog da tom zapadu dozvolimo da nas ovde tretira kako nas tretira i da pride budemo srećni i zadovoljni.
Po sisetmu, jeste skotovi, jeste da nas zajebavate, ali pošto vi lepo živite, pošto tamo kod vas sve funkcioniše, zajebavajte nas, mi nismo važni, važno je da kod vas sve bude u redu.
А не да непрекидно подгреваш српску ксенофобију, терајући ствар дотле да и све добротворне западне организације проглашаваш за ђавољу работу.


A šta ako to tako stvarno funkcioniše?
Ako to nije đavolja rabota nego uobičajena praksa.
Treba prećutati?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:10 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Поједе ми интернет коментар.
Био је паметан.
Јебига, сад ми сигурно неће опет поћи за руком.

Сада, само укратко, његова суштина: ово твоје је бесплодни наратив неправде, у ком се не разуме да смо крива и поражена, привредно и политички небитна и мала земља, којој ће бити боље тек кад изнутра оснажи, толико да онда заиста може рећи неко не или бити равнодушна спрам појединих решења и питања.
sioux sioux 23:44 01.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man

Pazi, ako nemaš šta da odgovoriš, ne moraš.
Mislim, možeš i ovakve besmislice i smajlije, ali nije obavezno.
Moj ti je savet, ti kako hoćeš, da u situacijama kao što je ova, kad nemaš koliko toliko pametan odgovor, ćutiš.
Praviš se da nisi ni pročitao, tako se manje sramotiš.

Ali ako misliš da si nešto pametno rekao ajd objasni.
Jesu li Rusi kupili, dobili, oteli, šta ti volja, NIS u stanju kad je ta kompanije dugovala budžetu, i jesu li je doveli u stanje kad baš ona najviše budžetu doprinosi?
Jesu ili nisu?
Šta Rusi rade mora biti po zakonu...

Da li je način angažovanja radnika u NISu zakonit ili protivzakonit?

Ti sad izvoli, ćuti, lupaj ili pokušaj da odgovoriš suvislo.


I da,
Šta bi sa sveticom, moli li joj se samo, ili se njom može razgovarati i o nečemu što joj nije baš po volji?


Već sam napisao koliko država ima od akcize i PDVa.
Ako može mali deo od 48% da bude veći od 52%, onda si ti u pravu.

Uzgred, na koji način firma može da duguje državi akcizu i PDV?

Takav način zapošljavanja jeste protivzakonit.

Dakle, pišeš koještarije.
freehand freehand 23:54 01.06.2015

Re: Дато му у руке

Nego što se ne seti ranije pa od tih bitangi što su rušili da ne uzimamo lovu.Gde nam je bre ponos i inat pa da kažemo Nemačkoj "e zbog onog Vašeg Barbarosu što odbi vojnu pomoć Nemanje, ljuti smo na vas i nećemo vaše pare".

Setio sam se. 1342. - nisi čitao? Mislim, tad je blog bio malo drugačiji: drevni brat Omega se spremao za velika dela prikupljajući podatke iz pramajke Indije, Brajović je bio princ, krstić je zviždukao balkanskom ulicom.
Ma sa braćom Rusima je barem čist račun, nisu nas bombardovali ali nisu ništa ni dali i ostajemo i dalje u pravoslavnoj platinastoj ljubavi, doduše mi da bi im dokazali koliko ih volimo dali smo im za svaki slučaj NIS pa da možemo da ih ucenjujemo kada nam se bude htelo.

Nismo im ništa dali nego prodali. To što smo im prodali nije NIS nego 51% NIS-a.
Koliko sam razumeo - ti voliš da drugi barataju činjenicama?
A koliko razumem ovaj novi trend spremaš se i da sve koji su pucali na američke, nemačke, britanske i druge prijateljske i bratske avione što su nam bacale bonbone optužiš za antidržavnu delatnost?
Ili sam loše razumeo, pukovniče?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:54 01.06.2015

Re: Дато му у руке

привредно и политички небитна и мала земља, којој ће бити боље тек кад изнутра оснажи,


Slažem se.
Ali može li ovako, slepo slušajući druge, radeći ii ono što je suprotno njenim interesima, jer to zahtevaju ti drugi, ikada osnažiti?

To zapravo i jeste suština, kako da Srbija osnaži.
Diveći se zapadu i prihvatajući sve jer, eto, to zapad traži, neće osnažiti.

I ovde se često mašaju različite stvari, uređenje pojedinih država i njihov odnos prema Srbiji.

Pa kad neko kaže da EUnema korektan opdnos prema Srbiji a da ga Rusija ima, odmah se to tumači filijama i fobijama, i kreću argumenti o tome kako je Nemačka uređena a Rusija nije, kako ljudi radije idu u Nemačku da rade nego u Rusiju.
Ali to uopšte nije argument koji pobija tezu o korektnijem odnosu Rusije prema Srbiji od onoga koga ima Nemačka.
Tu tezu nije moguće pobiti, lako je dokazati da je Nemačka uvek na strani onih koji imaju spor sa Srbijom, a Rusija uglavnom na strani Srbije, i tu njihova unutrašnaj uređenja, bogatstva, demokratičnosti, nemaju nikakav značaj.

freehand freehand 00:04 02.06.2015

Re: Дато му у руке

Akciza na bezolovni benzin je 50 din/L a PDV 20%.
Od 140 din za litar bezolovnog, državi ide 73 din tj. 52% (a ima i još nekih opterećenja).
Je li ti sad jasnije ili možda misliš da su Rusi u Srbiji uveli akcizu i PDV?

NIS je i bio firma koja je ulivala najviše para u budžet Srbije. Sem poreza i akciza u budžet Srbije ide novac i po svim drugim osnovama iz poslovanja NIS, jer je država Srbije suvlasnik te kompanije.
Nivo akciza i poreza ne određuju Rusi, nego Srbija. Ako već ne baš Srbija ond aSAD i EU, a preko MMF i drugih institucija kojima je to posao.
I Amerikanci ti prodaju tvoj duvan, šta je problem sa Rusima i vodom?
A ovo oko zadruga i zapošljavanja - Rusi su menadžment i maksimiranje profita učili od najboljih (u tom sektoru). To su ovi kojima streme rusofobi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:04 02.06.2015

Re: Дато му у руке

Uzgred, na koji način firma može da duguje državi akcizu i PDV?


Ajd ne cinculiraj terminima.
Može onako kako sad budžetu duguje Srbijagas.
Tako što se iz budžeta daju pare toj firmi ne da novac teče obrnutim smerom.
Takav način zapošljavanja jeste protivzakonit.


I niko, ni sindikati, ni partije, ni ti čak, ne tuži NIS zbog masovnog kršenja zakona.
Mora da je Putin zabranio.

Nego, jel uspevaš ti samog sebe da slažeš i da poveruješ u tu laž?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:08 02.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man
привредно и политички небитна и мала земља, којој ће бити боље тек кад изнутра оснажи,


Slažem se.
Ali može li ovako, slepo slušajući druge, radeći ii ono što je suprotno njenim interesima, jer to zahtevaju ti drugi, ikada osnažiti?

:)
Знам како сигурно не можемо ништа да урадимо: овом "љутњом" на Запад.
Ја сам, пре неких десетак дана, имао лепу прилику: седео сам с двојицом Срба у добром ресторану, од којих један извози радаре а други телекомуникациони хардвер на Запад.

И они су најбољи борци за Србство! ;-)

Русија је на страни Србије само до оног трена када то треба нечим конкретним да потврди. И то тако стално кроз историју...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:13 02.06.2015

Re: Дато му у руке

Знам како сигурно не можемо ништа да урадимо: овом "љутњом" на Запад


Ma koja bre ljutnja?
Kad kažem da je Nemačka uvek na strani onih drugih to nije ljutnja, tu nema emocija, to je samo konstatacija stanja.
Ovo što ti radiš su emocije, kad odabereš stranu i zatvoriš oči pred činejnicama, jer, tvoji su.
Русија је на страни Србије само до оног трена када то треба нечим конкретним да потврди. И то тако стално кроз историју...


Frazica, naravno netačna.
A sad da se upustam u nešto što ćeš ti, znam, videti kao rusofiliju, ne bih.
jkt2010 jkt2010 00:47 02.06.2015

Re: Дато му у руке

sioux
Rusi prodaju srpsku toplu vodu Srbima u Srbiji.

Samo što NIS nije ruski nego srpski. Ako ne veruješ a ti uporedi privredne registre u dve zemlje pa vidi gde ćeš da ga nađeš. A možeš da pogledaš i gde uplaćuju porez.
sioux sioux 08:01 02.06.2015

Re: Дато му у руке

jkt2010
Samo što NIS nije ruski nego srpski. Ako ne veruješ a ti uporedi privredne registre u dve zemlje pa vidi gde ćeš da ga nađeš. A možeš da pogledaš i gde uplaćuju porez.

?
jkt2010 jkt2010 08:59 02.06.2015

Re: Дато му у руке

sioux
jkt2010
Samo što NIS nije ruski nego srpski. Ako ne veruješ a ti uporedi privredne registre u dve zemlje pa vidi gde ćeš da ga nađeš. A možeš da pogledaš i gde uplaćuju porez.

?

Ja prostije ne umem.
sioux sioux 09:31 02.06.2015

Re: Дато му у руке

jkt2010
sioux
jkt2010
Samo što NIS nije ruski nego srpski. Ako ne veruješ a ti uporedi privredne registre u dve zemlje pa vidi gde ćeš da ga nađeš. A možeš da pogledaš i gde uplaćuju porez.

?

Ja prostije ne umem.

Firma je u vlasništvu države (državljana?) u čiji je registar upisana?
svarog svarog 11:36 02.06.2015

Re: Дато му у руке

Ne može sve ili ništa. Situacija je bojim se siva.

Gasprom jeste dobio (kažem to zbog međudržavnog sporazuma, nije bila to čista kupoprodaja) 51 odsto NIS-a, a po meni najveća je greška zakucana mizerna rudna renta i datih 51% Banatskog dvora (iako su oni dali pare) što je strateški objekat prve vrste.
Druga strana medalje je što državnih 49% NIS-a danas vredi mnoooogo više nego 100% pre prodaje.
Da li je NIS-Gasprom pozitivna ili negativna priča teško je sada reći, (IMO za sada pozitivna) a verujem da će se moći dati ocena kada se vidi šta će Rusi da urade kada iscrpu domaću naftu, znači dugoročno.

A oko EU, parafraza saveta jednog, mislim, švedskog ekonomiste zemljama u razvoju:
- Ne radite ono što vam bogati savetuju da radite, već ono što oni rade kod sebe-
jkt2010 jkt2010 13:30 02.06.2015

Re: Дато му у руке

sioux
jkt2010
sioux
jkt2010
Samo što NIS nije ruski nego srpski. Ako ne veruješ a ti uporedi privredne registre u dve zemlje pa vidi gde ćeš da ga nađeš. A možeš da pogledaš i gde uplaćuju porez.

?

Ja prostije ne umem.

Firma je u vlasništvu države (državljana?) u čiji je registar upisana?


Firma je pravno lice rezident RS:

Основни подаци
Пословно Име: DRUŠTVO ZA ISTRAŽIVANJE, PROIZVODNJU, PRERADU, DISTRIBUCIJU I PROMET NAFTE I NAFTNIH DERIVATA I ISTRAŽIVANJE I PROIZVODNJU PRIRODNOG GASA NAFTNA INDUSTRIJA SRBIJE A.D. NOVI SAD
Статус: Активно привредно друштво
Матични број: 20084693
Правна форма: Акционарско друштво
Седиште: Општина: Нови Сад - град | Место: Нови Сад | Улица и број: Народног Фронта 12
Датум оснивања:01.10.2005
ПИБ: 104052135


Uporedi sa ovima:
Основни подаци
Пословно Име: SAVA OSIGURANJE AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE BEOGRAD
Статус: Активно привредно друштво
Матични број: 17407813
Правна форма: Акционарско друштво
Седиште: Општина: Београд-Савски Венац | Место: Београд-Савски Венац | Улица и број: Булевар Војводе Мишића 51
Датум оснивања:11.03.2002
ПИБ: 100002516
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:58 02.06.2015

Re: Дато му у руке

sioux
jkt2010
sioux
jkt2010
Samo što NIS nije ruski nego srpski. Ako ne veruješ a ti uporedi privredne registre u dve zemlje pa vidi gde ćeš da ga nađeš. A možeš da pogledaš i gde uplaćuju porez.

?

Ja prostije ne umem.

Firma je u vlasništvu države (državljana?) u čiji je registar upisana?


Firma je one države kojoj plaća porez. Da li je vlasnik Džon, Serjoža ili Đoka, sasvim je nebitno.
sioux sioux 15:31 02.06.2015

Re: Дато му у руке

Nebojsa Krstic
sioux
jkt2010
sioux
jkt2010
Samo što NIS nije ruski nego srpski. Ako ne veruješ a ti uporedi privredne registre u dve zemlje pa vidi gde ćeš da ga nađeš. A možeš da pogledaš i gde uplaćuju porez.

?

Ja prostije ne umem.

Firma je u vlasništvu države (državljana?) u čiji je registar upisana?


Firma je one države kojoj plaća porez. Da li je vlasnik Džon, Serjoža ili Đoka, sasvim je nebitno.

Ok, dakle, firma je Džonova ali je vlasnik država kojoj plaća porez.
Sada mi je sve jasno.
omega68 omega68 15:41 02.06.2015

Re: Дато му у руке

Знам како сигурно не можемо ништа да урадимо: овом "љутњом" на Запад

Еkоnоmsku pоlitiku smо uglаvnоm prеpuštаli drugimа. Vоđеnа је pо mеđunаrоdnоm diktаtu, а diktаt је glаsiо: privаtizuјtе, dеrеgulišitе, libеrаlizuјtе. Мislili smо dа ćеmо slušаnjеm sаvеtа оnih kојi živе u društvimа bоgаtiјim оd nаšеg pоstаti kао оni, а dоgоdilо sе uprаvо suprоtnо. Pоstаli smо zеmlја јеftinе rаdnе snаgе kоја kupuје strаnе invеsticiје i kоја prihvаtа pоgubnе sаvеtе kојi sаdа glаsе: оbеsprаvitе rаdnikе, prеtvоritе ih u rоbu sа krаtkim rоkоm trајаnjа, snizitе im plаtе, pеnziоnеrimа smаnjitе pеnziје, оcеniо је Pајtić.
Оn ја nаglаsiо dа dео krivicе zа stаnjе u kојеm sе Srbiја nаlаzi snоsi i Dеmоkrаtskа strаnkа.
sioux sioux 16:16 02.06.2015

Re: Дато му у руке

hoochie coochie man
I niko, ni sindikati, ni partije, ni ti čak, ne tuži NIS zbog masovnog kršenja zakona.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:06 02.06.2015

Re: Дато му у руке

omega68
Знам како сигурно не можемо ништа да урадимо: овом "љутњом" на Запад

Еkоnоmsku pоlitiku smо uglаvnоm prеpuštаli drugimа. Vоđеnа је pо mеđunаrоdnоm diktаtu, а diktаt је glаsiо: privаtizuјtе, dеrеgulišitе, libеrаlizuјtе. Мislili smо dа ćеmо slušаnjеm sаvеtа оnih kојi živе u društvimа bоgаtiјim оd nаšеg pоstаti kао оni, а dоgоdilо sе uprаvо suprоtnо. Pоstаli smо zеmlја јеftinе rаdnе snаgе kоја kupuје strаnе invеsticiје i kоја prihvаtа pоgubnе sаvеtе kојi sаdа glаsе: оbеsprаvitе rаdnikе, prеtvоritе ih u rоbu sа krаtkim rоkоm trајаnjа, snizitе im plаtе, pеnziоnеrimа smаnjitе pеnziје, оcеniо је Pајtić.
Оn ја nаglаsiо dа dео krivicе zа stаnjе u kојеm sе Srbiја nаlаzi snоsi i Dеmоkrаtskа strаnkа.

У много наврата сам о томе писао: Динкић, Лабус, Цветковић, Влаховић, Новаковић и остали из екипе -- у једном делу су гробари, уништитељи српске привреде. У другом делу она је пропадала по инерцији технолошког заостајања, смањеног тржишта, прекомерног запошљавања, партијских кадрова, незнања итд.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 02.06.2015

Re: Дато му у руке

sioux
hoochie coochie man
I niko, ni sindikati, ni partije, ni ti čak, ne tuži NIS zbog masovnog kršenja zakona.




Pa tako kaži.
To se zove argument.
Sad si me uverio u ispravnost svog stava, da je zapošljavanje radnika na način na koji to radi NIS protivzakonito.
sioux sioux 23:37 02.06.2015

Re: Дато му у руке

freehand
NIS je i bio firma koja je ulivala najviše para u budžet Srbije. Sem poreza i akciza u budžet Srbije ide novac i po svim drugim osnovama iz poslovanja NIS, jer je država Srbije suvlasnik te kompanije.

Kako to stručno zvuči - "i po svim drugim osnovama".
Ja napisah 52% a ti uporedi sa tim "svim drugim osnovama" - šta je veće i koliko puta.
Nivo akciza i poreza ne određuju Rusi, nego Srbija. Ako već ne baš Srbija ond aSAD i EU, a preko MMF i drugih institucija kojima je to posao.

Ajde!?
Kada su to "MMF i druge institucije" odredile "nivo akciza i poreza" naftnih derivata u Srbiji?
I Amerikanci ti prodaju tvoj duvan, šta je problem sa Rusima i vodom?

Genijalno poređenje.
Šta ćemo sledeće - babe i žabe?
A ovo oko zadruga i zapošljavanja - Rusi su menadžment i maksimiranje profita učili od najboljih (u tom sektoru). To su ovi kojima streme rusofobi.

Prvi šoping mol napravili su Rusi, ali nisam pisao šta je ko od koga učio.
Napisao sam da je zapošljavanje u NIS-u preko omladinskih zadruga protivzakonito.
Doduše, ima i dokaza da ja grešim - npr. ovaj:
hoochie coochie man
I niko, ni sindikati, ni partije, ni ti čak, ne tuži NIS zbog masovnog kršenja zakona.
Mora da je Putin zabranio.

Nego, jel uspevaš ti samog sebe da slažeš i da poveruješ u tu laž?

hoochie coochie man hoochie coochie man 13:39 03.06.2015

Re: Дато му у руке

Doduše, ima i dokaza da ja grešim - npr. ovaj:


A što to ne bi bio dokaz?
Kako drugačije dokazati da nešto nije protiv zakona?
Ti si taj koji treba da dokaže svoju tvrdnju, da jeste protiv zakona, tako što ćeš reći koji zakon se time krši, ili navesti presudu koja to dokazuje.
Kako ja da dokažem da je nešto u redu?

Shvataš li ti to?
Ne verujem.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:50 01.06.2015

Pjer Menar, pisac Pjer Menara

Autor je u tekstu spomenuo dosta ljudi i događaja. Pravo da vam kažem, meni ništa nije jasno. A to, kada mi ništa nije jasno, najviše volim jer mi omogućava bezgraničnu moć interpretacije.
Treba obrisati istoriju od 1602. do danas. Ili od 1603, nevažno je. Treba zabraniti razmišljanja o tome da li je zec stigao kornjaču. Ili Ahil, nevažno je. Ako prepisujemo obrisanu istoriju od reči do reči, da li ćemo dobiti prepisanu istoriju? Ako je Vučić moderni Nedić, i ako su radikali, dverjani i dss-ovci moderni četnici, ko onda predstavlja moderne partizane? Ili ne postoje, ili smo mi svi zajedno partizani, i ništa osim toga.
Sećam se kako je Menar izjavio da su kuđenje i hvaljenje sentimentalne radnje koje nemaju nikakve veze s kritikom.
Sve ću vas posavetovati Lajbnicovim savetom: »Ne bojte se nimalo
kornjače, Gospodine«.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:56 01.06.2015

Re: Pjer Menar, pisac Pjer Menara

vlad_aleksh
Autor je u tekstu spomenuo dosta ljudi i događaja. Pravo da vam kažem, meni ništa nije jasno. A to, kada mi ništa nije jasno, najviše volim jer mi omogućava bezgraničnu moć interpretacije.
Treba obrisati istoriju od 1602. do danas. Ili od 1603, nevažno je. Treba zabraniti razmišljanja o tome da li je zec stigao kornjaču. Ili Ahil, nevažno je. Ako prepisujemo obrisanu istoriju od reči do reči, da li ćemo dobiti prepisanu istoriju? Ako je Vučić moderni Nedić, i ako su radikali, dverjani i dss-ovci moderni četnici, ko onda predstavlja moderne partizane? Ili ne postoje, ili smo mi svi zajedno partizani, i ništa osim toga.
Sećam se kako je Menar izjavio da su kuđenje i hvaljenje sentimentalne radnje koje nemaju nikakve veze s kritikom.
Sve ću vas posavetovati Lajbnicovim savetom: »Ne bojte se nimalo
kornjače, Gospodine«.

Slagao bih ako bih rekao da mi se predlog ne dopada.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:10 01.06.2015

Re: Pjer Menar, pisac Pjer Menara

Da nastavim? Može, hvala.
Zadržimo se začas u blizini istog autora. Da li znate da postoje tri verzije tumačenja Jude? Sve tri je ponudio isti čovek, izvesni i sada već pokojni nemački gnostik, koji bi, da je živeo ranije, bio guru egipatskom Vasilidesu, i koga bi, da je zaista postojao, Jung opisao kao svog šizofrenog pacijenta opterećenog transferom arhetipa sopstva.
Ponuđena tumačenja vele, iako potpuno različita na prvi ogled, suštinski istu stvar - da je Juda bio, uprkos svemu ili/i upravo zbog toga, pravi Bog. Sve ostalo je manje važno, čitava pozornica je zapravo sklepana zarad Jude, svi akteri priče su statisti, i sve to da bi on, za razliku od Hristosa, žrtvovao sve, baš sve, bukvalno sve, a pre svega i na prvom mestu svoju čast.
Šta ja zapravo hoću da poručim autoru i svim ostalim dobronamernim čitaocima? Ne bojte se nimalo kornjače, ali ne bojte se ni pranja ruku posle "onoga", niti krsta za vreme "onoga", a naročito se ne bojte 30 srebrnjaka pre "onoga".
Na kraju, ali ne i najmanje bitno, onaj nemački gnostik je umro od srčane kapi, baš kao što i priliči svim gnosticima koji se drznu da ospore mit o Bogočoveku. Jer, kao što proroci davno ustvrdiše, niži poredak samo je ogledalo višeg.
freehand freehand 10:16 01.06.2015

Re: Pjer Menar, pisac Pjer Menara

Na kraju, ali ne i najmanje bitno, onaj nemački gnostik je umro od srčane kapi, baš kao što i priliči svim gnosticima koji se drznu da ospore mit o Bogočoveku. Jer, kao što proroci davno ustvrdiše, niži poredak samo je ogledalo višeg.

O kom je nemačkom gnostiku reč?
Inače, čini mi se da si u nekim ranijim komentarima pominjao Pekića. Bez obzira da li jesi ili nisi ne bi bilo loše da pročitaš "Vreme čuda". jedna je priča posvećena upravo Judi.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:07 01.06.2015

Re: Pjer Menar, pisac Pjer Menara

freehand
Na kraju, ali ne i najmanje bitno, onaj nemački gnostik je umro od srčane kapi, baš kao što i priliči svim gnosticima koji se drznu da ospore mit o Bogočoveku. Jer, kao što proroci davno ustvrdiše, niži poredak samo je ogledalo višeg.

O kom je nemačkom gnostiku reč?
Inače, čini mi se da si u nekim ranijim komentarima pominjao Pekića. Bez obzira da li jesi ili nisi ne bi bilo loše da pročitaš "Vreme čuda". jedna je priča posvećena upravo Judi.



Moj ničim izazvani izliv inspiracije je verovatno previše hermetičan. Malo objašnjenje - prvi moj tekst nadovezuje se na Borhesovu priču "Pjer Menar, pisac Don Kihota". Drugi moj tekst ima veze sa pričom "Tri tumačenja Jude", od istog autora. Krstićev tekst je verovatno izazvao takve asocijacije kod mene. Ili to, ili ne pijem redovno crveni lek. :)
Hvala na preporuci za "Vreme čuda".
Imam i jedno pitanje za tebe. Imam li dozvolu da ti ga pošaljem u PP (privatne poruke, prim.prev)?
freehand freehand 11:11 01.06.2015

Re: Pjer Menar, pisac Pjer Menara

Imam i jedno pitanje za tebe. Imam li dozvolu da ti ga pošaljem u PP (privatne poruke, prim.prev)?

Tome pp služi, valjda.
predatortz predatortz 10:23 01.06.2015

Džudo rezon

Slabiji borac je prinuđen da traži način da težinu jačeg pretvori u svoje oružje, da ga na taj način obori i ostvari pobedu.

Upravo to je, onomad, uradio Vučić današnjoj opoziciji. Njihova jedina težina, odnosno ono zbog čega su se glasači opredeljivali da glasaju za njih takve kakvi su, je bio famozni 'evropski put'. Kada je Vučić preuzeo tu ideju, odnosno pokazao da je spremniji da je sprovede u delo, pokazalo se da je tadašnja vlast a današnja opozicija nište drugo do masa bez mozga. Tako da i ovo njihovo bavljenje sobom samim pokazuje tu inertnost duha, nedostatak ideja i nesposobnost da se prevaziđe poraz.

Loše, veoma loše po Srbiju! Ako su Naprednjaci njen pametniji, žilaviji deo - onda se bojim za sudbinu svih nas.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:31 01.06.2015

Re: Džudo rezon

predatortz
Slabiji borac je prinuđen da traži način da težinu jačeg pretvori u svoje oružje, da ga na taj način obori i ostvari pobedu.

Upravo to je, onomad, uradio Vučić današnjoj opoziciji. Njihova jedina težina, odnosno ono zbog čega su se glasači opredeljivali da glasaju za njih takve kakvi su, je bio famozni 'evropski put'. Kada je Vučić preuzeo tu ideju, odnosno pokazao da je spremniji da je sprovede u delo, pokazalo se da je tadašnja vlast a današnja opozicija nište drugo do masa bez mozga. Tako da i ovo njihovo bavljenje sobom samim pokazuje tu inertnost duha, nedostatak ideja i nesposobnost da se prevaziđe poraz.

Loše, veoma loše po Srbiju! Ako su Naprednjaci njen pametniji, žilaviji deo - onda se bojim za sudbinu svih nas.

Ja o ovome napisah 56 blogova, a ti si sve bolje i lepše rekao u 10 rečenica.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:11 01.06.2015

Re: Džudo rezon

Nebojsa Krstic
predatortz
Slabiji borac je prinuđen da traži način da težinu jačeg pretvori u svoje oružje, da ga na taj način obori i ostvari pobedu.

Upravo to je, onomad, uradio Vučić današnjoj opoziciji. Njihova jedina težina, odnosno ono zbog čega su se glasači opredeljivali da glasaju za njih takve kakvi su, je bio famozni 'evropski put'. Kada je Vučić preuzeo tu ideju, odnosno pokazao da je spremniji da je sprovede u delo, pokazalo se da je tadašnja vlast a današnja opozicija nište drugo do masa bez mozga. Tako da i ovo njihovo bavljenje sobom samim pokazuje tu inertnost duha, nedostatak ideja i nesposobnost da se prevaziđe poraz.

Loše, veoma loše po Srbiju! Ako su Naprednjaci njen pametniji, žilaviji deo - onda se bojim za sudbinu svih nas.

Ja o ovome napisah 56 blogova, a ti si sve bolje i lepše rekao u 10 rečenica.


Krstiću, ne veruj u idole. Oni su ljudi od krvi i mesa, kao i ti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:32 01.06.2015

Re: Džudo rezon

Krstiću, ne veruj u idole. Oni su ljudi od krvi i mesa, kao i ti.

Predatortz čovek od krvi i mesa? Ti se šališ.
predatortz predatortz 15:40 01.06.2015

Re: Džudo rezon

Nebojsa Krstic
Krstiću, ne veruj u idole. Oni su ljudi od krvi i mesa, kao i ti.

Predatortz čovek od krvi i mesa? Ti se šališ.


Priznajem da ima nešto i sala, no radim na skidanju istog.
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:35 02.06.2015

Re: Džudo rezon

predatortz
Nebojsa Krstic
Krstiću, ne veruj u idole. Oni su ljudi od krvi i mesa, kao i ti.

Predatortz čovek od krvi i mesa? Ti se šališ.


Priznajem da ima nešto i sala, no radim na skidanju istog.


Potrebna ti je barem još jedna rehabilitacija. :)
violina violina 12:57 01.06.2015

Vakcinisani extremisti

premijer je pred odlazak u Vašington bio u prvoj zvaničnoj poseti Albaniji, gde je, na samitu u Tirani, govorio o važnosti regionalne stabilnosti, o pomirenju srpskog i albanskog naroda


Vučić, Rama dva ekstremna radikala zaražena Evrosongom će vremenom postati bradate žene, možda prepunačke, nekom se priviđaju kao anđeli mira.


omega68 omega68 16:22 01.06.2015

Коначно, шта хоће тај Вучић?

Вучићева позиција и сходно лични мотиви зависе од плана који мора да оствари са места на којем се нашао. А тај план није састављао он, већ они који су га на власт довели. Наравно, пртходно се сагласио. Можда је уцењен, али то је већ друга прича.

Већ два века ово је суштинска тежња разних западних група преко наших елита. И доста су постигли. Највише стога што су и унутар руске елите и делу народа, створили пунктове оних који би да буду део глобалног господара. Највише за новац и богатство, али има и оних који су убеђени у исправност овог циља. Ивани Карамазови.
Српске елите неће напустити западни кључ. Јер су му одавно срасле. Западна врата су им лепа, чак и овако начета каква су данас. И многи из елите спемни су да жртвују народ, увуку га у рат и успоставе суверену моћ уз помоћ запдних ментора над оним што остане од Србије по свршетку међусобног разрачунавања. Милошева Србија, чврсто на западу и не нужно православна. Евентуално унијатска. Са великим процентом атеиста.
Међутим, морају постојати и они унутар елите, који не би да униште Србију. Што не виде смисао у томе да сами без народа седну за округли сто западног Камелота. Ти ће постати сарадници Русије у мери у којој запад ради на разарању Србије. Као противтежи, којој се морају чинити уступци. А главни уступак ће бити у формирању руске групе унутар елита, обновљене групације оних који су дефинтивно уништени у време ”инфорбироа”. У прошлости је таква коалиција већ постојала, нпр. водила је балканске и Први св.рат до руског фебруара 1917. Сувишно је рећи да је из те сарадње Србија имала користи.
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:43 02.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

omega68

Већ два века ово је суштинска тежња разних западних група преко наших елита.


Ne samo samo zapadnih već i ruskih elita. Setimo se samo Pašića i njegovog odnosa sa Rusijom. Ključni čovek za uspostavljanje takvog odnosa je bio episkop Mihailo, u toku Pašićeve bežanije u Bugarsku.
omega68 omega68 21:52 02.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

И за власт и за елиту је ауторитет западњачких влада и њихових специјалних служби многоструко већи од ауторитета српског устава према којем би они морали, да су заиста српска власт и елита, да изражавају апсолутну послушност и поштовање.
Они заједнички агресивно пропагирају псеудореализам и желе да морално и духовно дезоријентишу српског човека, избаце га из националног колосека и на силу га угурају у битисање само у оквиру „евро-атлантских вредности“ и „германске прецизности и вредноће“.
Српска власт и српска елита су се међусобно увезали у завереничку клику која насилно умеће западољубље и острашћено се острвљује на сложени систем досадашњег начина опстанка ове нације и њених држава и претвара их у жртву интернационалних паразита, колонијал-корпоративних структура које оружјем штити и инсталира НАТО пакт.
Величањем изумрле протестантске радне етике која је одавно еволуирала у неолибералну планетарну диктатуру чији број жртава је у збиру одавно вишеструко надмашио броја жртава свих до ње познатих планетарних напасти, коалиција српских власти и елите је изазвала и популациону и духовну пустош чијем врхунцу смо данас савременици кроз слику колаборационистичке политике коју води актуелна влада, кроз на силу искреирани расколнички талас који је запљуснуо Цркву, кроз још увек владајући хајдиновски дух у САНУ, законом заштићена права привилеговане групе егоиста из коморе послодаваца и као финале, пристанак на деспићевско-ћосићевску капитулантску пројекцију решења „српско-албанског“ спора оличеног у Платформи за КиМ Председника Републике.
У српским владама годинама гледамо променаду министара – посланика ММФа, Светске банке, Трилатерале, НАТО пакта .
Као представнике српске елите годинама гледамо унуке некадашње црвене буржоазије одевене у модерно рухо неолибералног капитализма, транзиционе олигархе иза којих су хиљаде угашених радних места и иза којих нема ни једног легата или задужбине од поштовања, музичаре, позоришне и филмске раднике, новинаре, сликаре, вајаре и писце који жуде за „свејугословенским помирењем“ и прикључењем „југословенском културном простору који је надживео Југославију“ и осталих „регионалних“ уметника космополита, најпожељније Албанаца из Албаније.
Уопште гледано, тзв. српску елиту најмање и чине Срби већ њену већину чине Југословени, професионални али и Црногорци аматери, Хрвати, муслимани, Војвођанери, дакле сви они који подржани од Запада у први план истурају такозвани европски цивилизовани пацифизам наспрам српске генетске агресивне и хегемонистичке насртљивости.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:00 02.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

Уопште гледано, тзв. српску елиту најмање и чине Срби већ њену већину чине Југословени, професионални али и Црногорци аматери, Хрвати, муслимани, Војвођанери, дакле сви они који подржани од Запада у први план истурају такозвани европски цивилизовани пацифизам наспрам српске генетске агресивне и хегемонистичке насртљивости.

Nikad ne znam šta ti je citat, a šta je iz tvoje glave.
omega68 omega68 22:08 02.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

Nebojsa Krstic
Уопште гледано, тзв. српску елиту најмање и чине Срби већ њену већину чине Југословени, професионални али и Црногорци аматери, Хрвати, муслимани, Војвођанери, дакле сви они који подржани од Запада у први план истурају такозвани европски цивилизовани пацифизам наспрам српске генетске агресивне и хегемонистичке насртљивости.

Nikad ne znam šta ti je citat, a šta je iz tvoje glave.

Зар је то битније од суштине изреченог?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:53 02.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

omega68
Nebojsa Krstic
Уопште гледано, тзв. српску елиту најмање и чине Срби већ њену већину чине Југословени, професионални али и Црногорци аматери, Хрвати, муслимани, Војвођанери, дакле сви они који подржани од Запада у први план истурају такозвани европски цивилизовани пацифизам наспрам српске генетске агресивне и хегемонистичке насртљивости.

Nikad ne znam šta ti je citat, a šta je iz tvoje glave.

Зар је то битније од суштине изреченог?

To je još jedan od običaja zlog Zapada koji smo mi, ne znam zašto, ovde usvojili: da autori potpisuju svoje tekstove, knjige, pesme i slično. Užas jedan!
emsiemsi emsiemsi 05:16 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

Nebojsa Krstic
omega68
Nebojsa Krstic
Уопште гледано, тзв. српску елиту најмање и чине Срби већ њену већину чине Југословени, професионални али и Црногорци аматери, Хрвати, муслимани, Војвођанери, дакле сви они који подржани од Запада у први план истурају такозвани европски цивилизовани пацифизам наспрам српске генетске агресивне и хегемонистичке насртљивости.

Nikad ne znam šta ti je citat, a šta je iz tvoje glave.

Зар је то битније од суштине изреченог?

To je još jedan od običaja zlog Zapada koji smo mi, ne znam zašto, ovde usvojili: da autori potpisuju svoje tekstove, knjige, pesme i slično. Užas jedan!

На жалост, стигло се до тога да, уколико се аутор оваквог текста којега Омега цитира, потпише - то може имати (од стране оних које аутор помиње) веома озбиљне последице по аутора таквог текста.
Поменута егоистичка плаћеничка калакурција је немилосрдна према другачијим, посебно према онима који јој "дрмају кавез".
freehand freehand 07:16 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

Nebojsa Krstic
omega68
Nebojsa Krstic
Уопште гледано, тзв. српску елиту најмање и чине Срби већ њену већину чине Југословени, професионални али и Црногорци аматери, Хрвати, муслимани, Војвођанери, дакле сви они који подржани од Запада у први план истурају такозвани европски цивилизовани пацифизам наспрам српске генетске агресивне и хегемонистичке насртљивости.

Nikad ne znam šta ti je citat, a šta je iz tvoje glave.

Зар је то битније од суштине изреченог?

To je još jedan od običaja zlog Zapada koji smo mi, ne znam zašto, ovde usvojili: da autori potpisuju svoje tekstove, knjige, pesme i slično. Užas jedan!

Jel ovo na činjenicama utemeljeno saznanje ili samo pretpostavka?
Jerbo, koliko razumem, hiljadama godina poznati su autori zapisa (tekstova, knjiga, pesama) od Sumera, Egipćana, Grka, Kineza do Japanaca. Ili i oni spadaju u "Zapad"?
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:21 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

Nebojsa Krstic
omega68
Nebojsa Krstic
Уопште гледано, тзв. српску елиту најмање и чине Срби већ њену већину чине Југословени, професионални али и Црногорци аматери, Хрвати, муслимани, Војвођанери, дакле сви они који подржани од Запада у први план истурају такозвани европски цивилизовани пацифизам наспрам српске генетске агресивне и хегемонистичке насртљивости.

Nikad ne znam šta ti je citat, a šta je iz tvoje glave.

Зар је то битније од суштине изреченог?

To je još jedan od običaja zlog Zapada koji smo mi, ne znam zašto, ovde usvojili: da autori potpisuju svoje tekstove, knjige, pesme i slično. Užas jedan!


Stari i dobri običaj iz srednjeg veka, obnovljen u postmoderni, da autor nije važan, da je sve izrečeno ili napisano zapravo od Boga, a da je čovek zapravo samo medijum (ili medij?) koji agitpropuje i PR-iše, najbolje je vidljiv u ovom omega68 slučaju. Reči, reči, a ne potpisi i praporci.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:57 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

freehand

Jel ovo na činjenicama utemeljeno saznanje ili samo pretpostavka?
Jerbo, koliko razumem, hiljadama godina poznati su autori zapisa (tekstova, knjiga, pesama) od Sumera, Egipćana, Grka, Kineza do Japanaca. Ili i oni spadaju u "Zapad"?


Kada autor bloga kaže Zapad, on misli na antičku Grčku i hrišćanstvo, dva stuba nosača moderne zapadne civilizacije. Imena mi moga nepotpisanog.
freehand freehand 08:02 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

vlad_aleksh
freehand

Jel ovo na činjenicama utemeljeno saznanje ili samo pretpostavka?
Jerbo, koliko razumem, hiljadama godina poznati su autori zapisa (tekstova, knjiga, pesama) od Sumera, Egipćana, Grka, Kineza do Japanaca. Ili i oni spadaju u "Zapad"?


Kada autor bloga kaže Zapad, on misli na antičku Grčku i hrišćanstvo, dva stuba nosača moderne zapadne civilizacije. Imena mi moga nepotpisanog.

Ne bih se upuštao u to šta autor misli, ali aleksandrijska biblioteka ne pripada ni antičkoj grčkoj ni hrišćanstvu, a verujem da su u njoj dela bila katalogizirana uključujući i podatke o autorstvu.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:10 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

freehand

Ne bih se upuštao u to šta autor misli, ali aleksandrijska biblioteka ne pripada ni antičkoj grčkoj ni hrišćanstvu, a verujem da su u njoj dela bila katalogizirana uključujući i podatke o autorstvu.


Mislim da aleksandrijska biblioteka pripada duhovnoj baštini antičke Grčke. Pogledaću kasnije u enciklopediji. A što se tiče imena, da, navođena su. Zbog toga je sve i izgorelo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:12 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

vlad_aleksh
freehand

Jel ovo na činjenicama utemeljeno saznanje ili samo pretpostavka?
Jerbo, koliko razumem, hiljadama godina poznati su autori zapisa (tekstova, knjiga, pesama) od Sumera, Egipćana, Grka, Kineza do Japanaca. Ili i oni spadaju u "Zapad"?


Kada autor bloga kaže Zapad, on misli na antičku Grčku i hrišćanstvo, dva stuba nosača moderne zapadne civilizacije. Imena mi moga nepotpisanog.

Kad kažem Zapad mislim na zemlje koje poštuju autorska prava i plaćaju tantijeme autorima za korišćenje njihovih mentalnih tvorevina.
miroljub_brzakovic miroljub_brzakovic 19:33 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

ali aleksandrijska biblioteka ne pripada ni antičkoj grčkoj


Никад ми неће бити јасно како је могуће да људи на интернету лупетају. Па када си већ повезан на интернет, потражи податке пре него што са висине неком нешто објашњаваш, то је само пар тренутака.

Александријску библиотеку су основали и њоме управљали Грци (Хелени).

Нема на чему.
freehand freehand 20:54 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

miroljub_brzakovic
ali aleksandrijska biblioteka ne pripada ni antičkoj grčkoj


Никад ми неће бити јасно како је могуће да људи на интернету лупетају. Па када си већ повезан на интернет, потражи податке пре него што са висине неком нешто објашњаваш, то је само пар тренутака.

Александријску библиотеку су основали и њоме управљали Грци (Хелени).

Нема на чему.

Brzi: Šabac, vašar... Znaš već.
miroljub_brzakovic miroljub_brzakovic 21:03 03.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

Можеш сада да скичиш колико хоћеш али би ти паметније и поштеније било да кажеш "јесте, зајебо сам се јер сам хтео да будем паметан, нисам проверио".
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:50 04.06.2015

Re: Коначно, шта хоће тај Вучић?

freehand
miroljub_brzakovic
ali aleksandrijska biblioteka ne pripada ni antičkoj grčkoj


Никад ми неће бити јасно како је могуће да људи на интернету лупетају. Па када си већ повезан на интернет, потражи податке пре него што са висине неком нешто објашњаваш, то је само пар тренутака.

Александријску библиотеку су основали и њоме управљали Грци (Хелени).

Нема на чему.

Brzi: Šabac, vašar... Znaš već.


Poljupce je čak iz Luvra,
slala Šapcu Mona Liza,
autorska prava na Balkanu,
bila su ko sred Pariza.


miroljub_brzakovic miroljub_brzakovic 18:29 03.06.2015

Добар ти чланак

И мени се свиђа то што је Вучић причао у Тирани и што сада прича у Америци. Некако ми се чини да му је спољна политика много боља од унутрашње. Ту смо заменили лопове будалама. И није баш неки успех.
freehand freehand 21:18 03.06.2015

A u EU

... šta kažu na pritisak na pravosuđe?

"Tužilaštvo za ratne zločine Srbije ocenjuje ekstradiciju Veljka Marića kao pritisak izvršne vlasti na rad pravosudnih tela i iz tog razloga će podneti zahtev za zaštitu zakonitosti pred Vrhovnim kasacionim sudom zbog bitne povrede postupka i povrede prava žrtava ratnog zločina", izjavio je Vukčević za Hinu povodom izručenja Marića Hrvatskoj u utorak.

Hina prenosi da je hrvatski premijer Zoran Milanović u sredu je rekao kako je o Mariću proteklih nedelja u tajnosti razgovarao sa srpskim premijerom Aleksandrom Vučićem.

Pravo Marića na suđenje u razumnom roku nije povređeno jer je, po Vukčevićevoj oceni, vođena istraga u drugom predmetu koja "nije mogla biti okončana uprkos 11 urgencija istražnog sudije da se iz Hrvatske dostave dokazi neophodni za okončanje istražnog postupka" u predmetu u kojem je Marić osumnjičen za petostruko ubistvo, navodi hrvatska agencija.


LINK
sioux sioux 08:41 04.06.2015

Re: A u EU

freehand
kao pritisak izvršne vlasti na rad pravosudnih tela i iz tog razloga

To nije razlog iz kojeg se može podneti zahtev za zaštitu zakonitosti već ovo
zbog bitne povrede postupka i povrede prava žrtava ratnog zločina"


A kad je već tužilac ocenio da je bilo nedozvoljenog "pritiska" onda je dužan da to istraži - ko je koga "pritiskao" i na koji način. Krivi su i onaj koji "pritiska" i onaj koji pod "pritiskom" krši zakon.

Pravo Marića na suđenje u razumnom roku nije povređeno jer je, po Vukčevićevoj oceni, vođena istraga u drugom predmetu koja "nije mogla biti okončana uprkos 11 urgencija istražnog sudije da se iz Hrvatske dostave dokazi neophodni za okončanje istražnog postupka" u predmetu u kojem je Marić osumnjičen za petostruko ubistvo, navodi hrvatska agencija.

Navedeno pravo jeste povređeno pa i da su za to krivi samo Hrvati. Da li to može biti osnov za takvu odluku suda je drugo pitanje.

Istražni sudija je bio dužan da posle prvog neuspešnog zahteva stvar podigne na viši nivo, a ne da izigrava nekakvog cara šaljući "urgencije" na koje očigledno neće biti odgovoreno sve i da ih je sastavio 511. I tu ima posla za tužioca, kada bi ga radio na način na koji je dužan da ga radi.

freehand freehand 21:36 03.06.2015

Debakl

Grešim li, domaćine, kad ovaj izveštaj tako čitam?


"Srbija može da računa na podršku SAD"

Premijer Srbije Aleksandar Vučić sastao se u Beloj kući sa savetnicom predsednika SAD za nacionalnu bezbednost Suzan Rajs.
Izvor: Tanjug| sreda, 3.06.2015. | 19:33 -> 19:50




Foto: @SerbianPM

Vučić je posle sastanka je poručio da Srbija može da računa na podršku Sjedinjenih Država.

"Dobar i koristan sastanak sa Suzan Rajs o budućnosti Srbije, njenom evropskom putu. Srbija može da računa na podršku SAD", napisao je Vučić na svom Tviter nalogu posle sastanka.

"Suzan Rajs je izrazila nedvosmislenu podršku otvaranju prvih poglavlja u pregovorima sa EU i verujem da će signal Vašingtona Evropskoj uniji biti signal podrške Srbiji. A kad imate podršku SAD onda je sve neuporedivo lakše i to je važno za Srbiju", rekao je Vučić za RTS.

On je dodao da je sastanak sa Rajsovom, koja je treći čovek Bele kuće, bio dobar, koristan, odgovoran i da je ona izrazila veoma visoko mišljenje o ekonomskim i političkim reformama koje sprovodi Srbija, kao i o očuvanju političke stabilnosti u Srbiji ali i u regionu.

"Srbija može da računa na podršku SAD", poručio je Vučić.

On je objasnio da je bilo predviđeno da se sastane u Beloj kući sa američkim potpredsednikiom Džozefom Bajedenom, ali da je on van Vašingtona, u Delaveru zbog velike porodične tragedije.

Vučić je najavio da postoji mogućnost da delegacija Srbije ode u Delaver i izrazi saučešće Bajdenu.

Vučić je rekao da će sutra razgovarati i sa pomoćnicom americkcog državniog sekretara za Evropu i Evroaziju Viktorijom Nuland, kao i da je u Vašingtonu trenutno i komesar EU za proširenje Johanes Han, sa koji bi takođe trebalo da se sretne.

Premijer je ukazao da je veoma zadovoljan dosadašnjim sastancima i sa američkim zvaničnicima i privrednicima, Hojtom Jiem zaduženom za Balkan, Amosom Hohštajnom glavnim čovekom za energetiku za Evropu, i da predstoje razgovori sa najvažnijim senatorima i kongresmenima.

Vučić će se sastati sa senatorom Džonom Mekejnom, predstavnicima Srpskog kokusa, ali i sa kongresmenom Eliotom Engelom iz Njujorka koji slovi za jednog od najvećih albanskih lobista...

Na pitanje kako vidi te razgovore sa Engelom premijer je ukazao da je želeo da vodi takvu politiku u kojoj se nikada ne bismo sastajali sa onima koji drugačije misle "ili mnogo drugačije misle" nikakve rezultate ne bismo postigli i dodao da smatra da je i američki kongresmen Engel zadovoljan što će do sastanka doći .

"On će izneti svoje, mi naše stavove, ali sam siguran da je razgovor lekovit i uvek dobar" rekao je Vučić i ukazao da dobrim rečima, planovima i idejama možemo da menjamo i njegove stavove i mišljenje iako je, naglasio je, sasvim sigurno da se oko mnogih stvari nećemo složiti.

"Amerika veoma - veoma poštuje ekonomske reforme Srbije, nivo fiskalnog deficita koji smo osigurali u prvih pola godine i to je nešto što nam na Zapadu donosi ogroman kredibilitet i mnogo veću podršku nego što smo je ikada imali", zaključio je Vučić. Vučić boravi u višednevnoj poseti SAD u okviru koje je juče razgovarao sa predstavnicima velikih američkih kompanija kao što su Dženeral Ilektrik, Majkrosoft, Friport i druge.

Premijer Srbije će imati i političke razgovore sa američkim zvaničnicima, a posetiće i Univerzitet Džons Hopkins, gde će imati izlaganje.
Sa Rajsovom i o ekonomiji

Foto: B92


Vučić je izjavio da je sa savetnicom američkog predsednika za nacionalnu bezbednost Suzan Rajs razgovarao i o srpskoj ekonomiji.

On je rekao da Srbija, što se ekonomije tiče, ima svuda, pre svega na Zapadu, veliko poštovanje zbog načina na koji je uspela da spusti fiskalni deficit.

"Ako budemo uspeli da se izborimo da u vreme sprovodjena mera fiskalne konsolidacije obezbedimo i pozitivni ekonomski rast, a mislim da smo na dobrom putu, to će biti pravo malo čudo za našu zemlju jer će nam u naredne dve, tri godine obezbediti veliki rast", rekao je premijer novinarima posle susreta sa Rajsovom.

Vučić je naveo da je fiskalni deficit Srbije na dan 2. ili 3. jun 1,6 odsto, što je na nivou prvih šest zemalja Evropske unije.

"Mi smo do sada uspeli veoma velikom disciplinom da pod i te kako dobrom kontrolom čuvamo srpsku kasu, srpske javne finansije i verujem da ćemo imati snage da sa tim nastavimo i u budućnosti", rekao je Vučić.

On je još dodao da je zajedno sa ministrom finansija Dušanom Vujovićem na sastanku sa Rajsovom predstavio sve što je Srbija postigla na političkom i ekonomskom planu.

"Mislim da su naši domaćini zadovoljni političkom stabilnošću u celom regionu, na koju je Srbija imala dosta uticaja, a veoma poštuju i ekonomske reforme koje se Srbija povela i zato sam zadovoljan što smo imali priliku da te rezultate još jednom iznesemo", zaključio je Vučić.
Diversifikovati izvore snabdevanja gasom


Aleksandar Vučić izjavio je da je sa savetnicom predsednika SAD za nacionalnu bezbednost Suzan Rajs razgovarao i o neophodnosti da Srbija diversifikuje izvore snabdevanja gasom.

"Ja sam ponovio ono što uvek kažem a to je da je Srbiji potrebno da diversifikuje snabdevanje gasomo iz različitih izvora. Govorio sam o poseti Azerbejdžanu, odnosima sa Rusijom i mogućnosti da u budućnosti dopremamo gas sa Krka," rekao je Vučić novinarima posle sastanka u Beloj kući.

Prema njegovim rečima o tome je bilo dosta reči i sa američkim ekspertima za gas.

"Moj posao kao premijera Srbije je da obezbedim dovoljno gasa 2019 i 2020. godine, a to radim i ovde," rekao je premijer.

"Nadam se da ćemo imati dosta podrške od SAD ne samo u vezi našeg puta u EU već i u pogledu gasne diversifikacije za Srbiju i Balkan," zaključio je Vučić.


Dabakl i katastrofa.
Ovaj neće još dugo.
miroljub_brzakovic miroljub_brzakovic 21:40 03.06.2015

Re: Debakl

Dabakl i katastrofa.
Ovaj neće još dugo.


Прави си аналитичар.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:48 03.06.2015

Re: Debakl

Dabakl i katastrofa.
Ovaj neće još dugo.

Odakle i ta ideja? Na konto čega je izvodiš?
freehand freehand 21:52 03.06.2015

Re: Debakl

Nebojsa Krstic
Dabakl i katastrofa.
Ovaj neće još dugo.

Odakle i ta ideja? Na konto čega je izvodiš?

Reći ću, ali mi kaži prvo - da li si pročitao izveštaj i kako ti ocenjuješ ovu amerićku epopeju Aleksandra Vučića?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:21 03.06.2015

Re: Debakl

freehand
Nebojsa Krstic
Dabakl i katastrofa.
Ovaj neće još dugo.

Odakle i ta ideja? Na konto čega je izvodiš?

Reći ću, ali mi kaži prvo - da li si pročitao izveštaj i kako ti ocenjuješ ovu amerićku epopeju Aleksandra Vučića?

Pročitao sam, i gledao izjave na TV.

Mislim da je poseta odlična i vrhunski korisna. Nažalost, umešala se viša sila koja je Bajdena sprečila da primi Vučića što bi bilo jako dobro...s obzirom da znam Bajdena i njegovu srdačnost i pozitivizam. Takođe, Džon Keri je slomio nogu...pa je Vučić primljen na nižem nivou u Beloj kući, ali upravo taj nivo donosi odluke pa je poseta je pun pogodak.

Bilo bi odlično da Vučić dobije sastanak sa Hilari Klinton, to bih ja pokušao na njegovom mestu.

A šta je tebi problem?
freehand freehand 22:40 03.06.2015

Re: Debakl

A šta je tebi problem?

Meni? Misliš - sem što je Tomislav Nikolić predsednim države pa redom?
Ništa, o čemu bih na blogu raspravljao.
Ali iz izveštaja koji sma linkovao po bizarnosti bih izdvojio dve stvari: ideju da se ode u Delaver i Bajdenu izjavi duboko i iskreno saučešće.
I ovu fotografiju:

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:50 03.06.2015

Re: Debakl

Ali iz izveštaja koji sma linkovao po bizarnosti biz izdvojio dve stvari: ideju da se ode u Delaver i Bajdenu izjavi duboko i iskreno saučešće.
I ovu fotografiju:

Pa i to bi bila prilika da se sretnu i razmene koju reč.
Zgranut sam na zlobu i glupost koja izbija iz ovih primedbi.

Nije ovde bitan Vučić, nego činjenica da legitimni predstavnik Srbije priča o investicijama i poboljšanju odnosa, a mi likujemo nad nesrećnim spletom okolnosti kao da smo mentalno retardirani.
freehand freehand 23:15 03.06.2015

Re: Debakl

Pa i to bi bila prilika da se sretnu i razmene koju reč.
Zgranut sam na zlobu i glupost koja izbija iz ovih primedbi.

I ja sam zgranut glupošću ideje da se čoveku koji ima ličnu nesreću bez poziva ide na vrata u takvom momentu. Bez obzira što taj čovek ima funkciju kakvu ima, a nama treba.
Nije ovde bitan Vučić, nego činjenica da legitimni predstavnik Srbije priča o investicijama i poboljšanju odnosa, a mi likujemo nad nesrećnim spletom okolnosti kao da smo mentalno retardirani.

Taj legalni prestavnik Srbije ništa drugo i ne radi nego priča, priča i priča, i to uglavnom gluposti i laži.
Ovog puta je otišao u potpuno nepripremljenu ili idiotski pripremljenu posetu, noseći ideju o gasnom aranžmanu i nove momente u slučaju Bitići.
Tamo je naleteo na zatvoren poklopac šahta o koji je razbio nos, a sad pokušava da pegla štetu, što je razumljivo. Ono što ne razumem je - šta ti radiš.
iskreno - ne shvatam šta se dogodilo. Bajdenov sin nije bio bolestan tri dana već mnogo duže, a smrt se dogodila pre polaska Vučićeve delegacije.
Ono što sam video u izveštajima sa tih sastanaka sa američkim kompanijama i nivou njihovog prestavljanja ima valjda veze i sa Vučićem i sa Srbijom.
Njegova priča s onu stranu Atlantika o fiskalnoj disciplini u Srbiji i rezultatima fiskalnih mera govori samo jedno: on, nesrećnik, nema šta drugo da priča. Samo ne znam zašto to pominje (ako su izveštaji tačni) tamošnjim menadžerima treće klase koje to ič ne zanima?

A zašto mislim da mu je ovo početak kraja? Predugo on cinculira. Verujem da i u svojoj stranci i svom okruženju pola imidža i harizme nosi kao "američki čovek" iza koga je moć ujka Sema. Hijene i šakali zajebana su sorta kad namirišu slabost i krv.
Što su ga više lizali dok su ga obožavali to će ga jače gristi kad ga prezru. ovo mi liči na takav momenat, kad autoritet pukne.
A šta je tvoj problem?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:48 04.06.2015

Re: Debakl

freehand
Pa i to bi bila prilika da se sretnu i razmene koju reč.
Zgranut sam na zlobu i glupost koja izbija iz ovih primedbi.

I ja sam zgranut glupošću ideje da se čoveku koji ima ličnu nesreću bez poziva ide na vrata u takvom momentu. Bez obzira što taj čovek ima funkciju kakvu ima, a nama treba.
Nije ovde bitan Vučić, nego činjenica da legitimni predstavnik Srbije priča o investicijama i poboljšanju odnosa, a mi likujemo nad nesrećnim spletom okolnosti kao da smo mentalno retardirani.

Taj legalni prestavnik Srbije ništa drugo i ne radi nego priča, priča i priča, i to uglavnom gluposti i laži.
Ovog puta je otišao u potpuno nepripremljenu ili idiotski pripremljenu posetu, noseći ideju o gasnom aranžmanu i nove momente u slučaju Bitići.
Tamo je naleteo na zatvoren poklopac šahta o koji je razbio nos, a sad pokušava da pegla štetu, što je razumljivo. Ono što ne razumem je - šta ti radiš.
iskreno - ne shvatam šta se dogodilo. Bajdenov sin nije bio bolestan tri dana već mnogo duže, a smrt se dogodila pre polaska Vučićeve delegacije.
Ono što sam video u izveštajima sa tih sastanaka sa američkim kompanijama i nivou njihovog prestavljanja ima valjda veze i sa Vučićem i sa Srbijom.
Njegova priča s onu stranu Atlantika o fiskalnoj disciplini u Srbiji i rezultatima fiskalnih mera govori samo jedno: on, nesrećnik, nema šta drugo da priča. Samo ne znam zašto to pominje (ako su izveštaji tačni) tamošnjim menadžerima treće klase koje to ič ne zanima?

A zašto mislim da mu je ovo početak kraja? Predugo on cinculira. Verujem da i u svojoj stranci i svom okruženju pola imidža i harizme nosi kao "američki čovek" iza koga je moć ujka Sema. Hijene i šakali zajebana su sorta kad namirišu slabost i krv.
Što su ga više lizali dok su ga obožavali to će ga jače gristi kad ga prezru. ovo mi liči na takav momenat, kad autoritet pukne.
A šta je tvoj problem?


Poseta se zakazuje nekoliko meseci ranije. Poseta pored Bajdena podrazumeva i desetinu drugih sastanaka.

Bajden ima smrtni slučaj dva dana pred posetu, takve prirode da niko ne zna da li će moći da održi sastanke...naravno da naša strana ne može ništa da otkaže...i dobija sastanke sa onima koji se u američkoj administraciji bave nama. To što mi zamišljamo da je jedino Obama naš nivo, to je naš mentalni problem, u stvarnosti Vuktorija Nuland i Rajsova su decision makeri i sastanci s njima su više nego korisni.

To ne mora svako ovde da razume, ali onaj ko to ne razume, a trsi se agresivno da zna nipodaštavajući "nivo", ne radi ništa drugo nego lupeta. A ja ne vidim potrebu da se u ovom konkretnom slučaju lupeta sem da se pokaže malicioznost. A na internetima ionako ima previše onih koji lupetaju o stvarima o kojima nemaju blage veze, na primer Živković IQ Zoran, pa nisi baš morao i ti da im terciraš.
jkt2010 jkt2010 02:07 04.06.2015

Re: Debakl

Nebojsa Krstic
Dabakl i katastrofa.
Ovaj neće još dugo.

Odakle i ta ideja? Na konto čega je izvodiš?

Čitao je Dalijeva predskazanja. Ono, "do kraja godine".

Kao Saša Radulović o bankrotu. Al sa tom razlikom što se SR posle 5 promašaja (makar javno) više ne bavi gledanjem u šoljicu.
jkt2010 jkt2010 02:14 04.06.2015

Re: Debakl

Nebojsa Krstic
Nažalost, umešala se viša sila koja je Bajdena sprečila da primi Vučića ...
Takođe, Džon Keri je slomio nogu...

Izgleda, ako im iko dođe glave Vučić će
Bilo bi odlično da Vučić dobije sastanak sa Hilari Klinton



Vučić - biološko oružje pod NATO šifrom "Baksuz".
predatortz predatortz 08:12 04.06.2015

Re: Debakl

I ja sam zgranut glupošću ideje da se čoveku koji ima ličnu nesreću bez poziva ide na vrata u takvom momentu


Što? Sa onakvom plačipička facom ima da izgleda kao najtužniji član rodbine.

freehand freehand 08:24 04.06.2015

Re: Debakl

Kao Saša Radulović o bankrotu. Al sa tom razlikom što se SR posle 5 promašaja (makar javno) više ne bavi gledanjem u šoljicu.

To je onaj Vučićev ministar iz dvojca Raja i Vlaja?
Evo im i kolege:

jkt2010 jkt2010 08:52 04.06.2015

Re: Debakl

freehand
Kao Saša Radulović o bankrotu. Al sa tom razlikom što se SR posle 5 promašaja (makar javno) više ne bavi gledanjem u šoljicu.

To je onaj Vučićev ministar iz dvojca Raja i Vlaja?
Evo im i kolege:

To je onaj VIP bloger koga voli cela Raja.

Koji je 5 puta prognozirao krah i bankrot. I za sada omanuo. Ali... znaš onu o majmunima i tastaturi?

Koji je prizivao veće poreze na imovinu, što smo i dobili.

Koji je prizivao veće poreze na profit, što smo takođe dobili.

Jedino što mu Vučić nije uradio je da smanji zahvatanja na plate, kolko znam.
U stvari i ta zahvatanja je smanjio, al tako što je smanjio plate - manje plate tebi, manje i dažbine državi.

Znači sve što nam je tražio to nam je i dobio.

I onda se ućutao.

Fala Bogu.
freehand freehand 08:56 04.06.2015

Re: Debakl

Jedino što mu Vučić nije uradio je da smanji zahvatanja na plate, kolko znam.

Mislim da mu je Vučić to uradio 100%, zahvativši mu celu ministarsku platu.
Nego, ništa ne čuh o ogromnom interesovanju amerikanskog džetseta za BGH2O; jel imaš ti neku informaciju? Nije valjda Vučić svima pričao samo o konsolidaciji budžeta Srbije, koliko god da im eje to najinteresantnija tema. Valjda je nudio i najveći projekat?
jkt2010 jkt2010 09:24 04.06.2015

Re: Debakl

freehand
Jedino što mu Vučić nije uradio je da smanji zahvatanja na plate, kolko znam.

Mislim da mu je Vučić to uradio 100%, zahvativši mu celu ministarsku platu.

Eto vidiš, čovek od reči.

Nego, ništa ne čuh o ogromnom interesovanju amerikanskog džetseta za BGH2O;

Znaš kakvi su Ameri, malo je to za njih. Oni čekaju da se usvoji moj projekat merdžera Beograda i Novog Sada u jedinstven grad sa 4-5 miliona stanovnika. TO je skala koja upada u oči, BNV je samo tizer.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana