Astrologija| Ekologija| Gastronauti| Kućni ljubimci| Sex

Glava glavi

krkar RSS / 01.06.2015. u 13:08


1958_089_165.jpg

KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

I zašto? 



Komentari (479)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 19:18 01.06.2015

Re: crveni popovi

samo fali da zarolaju džidžu


sače


urbana_gerila urbana_gerila 19:19 01.06.2015

Re: crveni popovi

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
meni su svi isti - brade, stomaci, crne duge aljine, đinđuve, kamilavke.. a Tita u belom, koji nontras'


bebac, ne estetiši!

jbga fali malo kardinal crvene.


misliš da je momentum da krkar pokaže cip'l'ce?
maksa83 maksa83 19:32 01.06.2015

Re: crveni popovi

docsumann
samo fali da zarolaju džidžu

sače

Zarola džidžu, stavi pancir košulju, uzne bonbu i išćera Sotonu u auter spejs.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:44 01.06.2015

Re: crveni popovi

JJ Beba
samo fali da zarolaju džidžu


to oko 2055., kada ja budem patriar'.
krkar krkar 23:51 01.06.2015

Re: crveni popovi

plus 2 civila, ko su oni? who is fuck'n Dilparić? a onaj drugi?


Milan Dilparić, dugogodišnji sekretar pa predsednik Komisije za odnose sa verskim zajednicama zadužen za pravoslavce (to je onaj sa kosom). Stručnjak, pouzdani.

A onaj visoki ćelavi je Dobrivoje Radisavljević Bobi, funkcioner Srbije koji je u nekom trenutku dužio SPC. U nekim drugim trenucima bi policajac i Udbaš.
anonimni_autor anonimni_autor 20:07 02.06.2015

Re: crveni popovi

samo fali da zarolaju džidžu

Pa naravnoZnaš li ti Bebo da je Rasta crkva pravoslavna. Ogranak je Etiopske. Živa istina
JJ Beba JJ Beba 21:01 02.06.2015

Re: crveni popovi

anonimni_autor
samo fali da zarolaju džidžu

Pa naravnoZnaš li ti Bebo da je Rasta crkva pravoslavna. Ogranak je Etiopske. Živa istina

titikaem
krkar krkar 22:02 02.06.2015

Re: crveni popovi

da je Rasta crkva pravoslavna. Ogranak je Etiopske. Živa istina


Veze nema. Niti je etiopska crkva pravoslavna.
zilikaka zilikaka 19:20 01.06.2015

Znaš šta

Pratila sam događanje ovde, onako, s telefona, jer me zanimalo koliko dugo ćeš držati najavu.

Imala eventualno ideju da uvatim onog advokata da napravimo kladionicu šta će u blogu pisati.
Bilo bi zanimljivo videti kako blogonarod razmišlja, a možda bi i nešto preostalo, kolko da pokrijemo troškove organizacije.

Ipak, ono osnovno što sam htela da kažem kao zaključak iz današnjeg praćenja situacije je:

Sve mogu da razumem, al da dobiješ dve preporuke na prazan zaključan blog u najavi, s jednom fotografijom.
urbana_gerila urbana_gerila 19:23 01.06.2015

Re: Znaš šta

zilikaka
Sve mogu da razumem, al da dobiješ dve preporuke na prazan zaključan blog u najavi, s jednom fotografijom.


dobio bi i više da ga nije otključavo.
docsumann docsumann 19:25 01.06.2015

Re: Znaš šta

Sve mogu da razumem, al da dobiješ dve preporuke na prazan zaključan blog u najavi, s jednom fotografijom


konceptualizam
predatortz predatortz 19:26 01.06.2015

Re: Znaš šta

docsumann
Sve mogu da razumem, al da dobiješ dve preporuke na prazan zaključan blog u najavi, s jednom fotografijom


konceptualizam


Ma jok, čist poltronizam...
tess tess 19:34 01.06.2015

Re: Znaš šta

zilikaka
Sve mogu da razumem, al da dobiješ dve preporuke na prazan zaključan blog u najavi, s jednom fotografijom.

Meni je to bilo tako cool.
Čista 10-ka za koncept.
krkar krkar 22:24 01.06.2015

Re: Znaš šta

Ma jok, čist poltronizam...


Jedna od dve preporuke na prazno je bila tvoja. jebiga, ponelo te ushićenje kad si video tolike bradonje!


krkar krkar 22:27 01.06.2015

Re: Znaš šta

Imala eventualno ideju da uvatim onog advokata da napravimo kladionicu šta će u blogu pisati.



Vidi vako. Trebalo je da bude SASVIM DRUGA TEMA. Blog koji sam odavno u glavi napisao ali nikako da sednem da iskopam slike. I onda danas naletim na ovu davno sejvovanu i pomislim - ajde da stavim one bradonje na onaj blog čiji naslov počinje sa brijanje. I stavim njih i stvarno sam mislio da sutra ranom zorom nađem vremena i napišem ONAJ blog.

Al krenule u međuvremenu privatne poruke, SMS, telefoni... Te tako otvorih pa nek raste tisuću brada.

A naslov ONOG bloga počinje sa "Brijanje"
predatortz predatortz 22:28 01.06.2015

Re: Znaš šta

krkar
Ma jok, čist poltronizam...


Jedna od dve preporuke na prazno je bila tvoja. jebiga, ponelo te ushićenje kad si video tolike bradonje!




Očigledno je da se ti više ložiš na bradonje. Malo - malo im nešto posvećuješ. Šta hoćeš da kažeš, verujem da ni ti ne znaš.

U svakom slučaju, ja ne znam smislen odgovor na ovako koncipirano pitanje:


KOLIKO JE PATRIJARHA JE NA OVOJ SLICI?

Brzina, trema, strah da te neko ne pretekne?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:45 01.06.2015

Re: Znaš šta

krkar
Trebalo je da bude SASVIM DRUGA TEMA.
A naslov ONOG bloga počinje sa "Brijanje"


ajde, al' onako britkokritičku i pravoslavnohrišćansku, jebeš ovo padanje u liberalnu vatru, to je dosadno, i svi znamo da svako može svakom da jebe kevu i to je bzvz.

ps. šta vam Porf kriv, je vas nagazio nešto u medijskom ministarstvu? njega baš za svašta optužuju, te da je mason, te da je đilasova bunny, te ovo, te ono... ali zanimljivo je šta tvrdiš, da je cela ekipa, državna bunny? ajd to brijanje.
krkar krkar 22:48 01.06.2015

Re: Znaš šta

ja ne znam smislen odgovor na ovako koncipirano pitanje:


Hajde što ne znaš, ali što nisi shavtio da je odgovor već dat, čak su sva trojica i pobrojani. Biće ti krivo komunističko školstvo, šta li? Ili ti možda Muslimani/muslimani nisu dali da naučiš nešto o svojoj crkvi?

Nema veze što ne znaš, važno je da si ti etalon patriJockog SrBstva a i da ti je rehabilitovalo Čiču.

predatortz predatortz 22:53 01.06.2015

Re: Znaš šta


Hajde što ne znaš, ali što nisi shavtio da je odgovor već dat, čak su sva trojica i pobrojani. Biće ti krivo komunističko školstvo, šta li? Ili ti možda Muslimani/muslimani nisu dali da naučiš nešto o svojoj crkvi?


Zašto misliš da svaki Srbin mora biti zainteresovan za rad Crkve? Ja, recimo, nikad nisam bio. Ako se izuzme to što sam jednog vladiku poslao u pičku materinu, a za to imam svedoke, ostale niti sam upoznao niti su mi bili predmet interesovanja.

Nema veze što ne znaš, važno je da si ti etalon patriJockog SrBstva a i da ti je rehabilitovalo Čiču.


Ja nisam etalon za bilo šta. Ti jesi- za pljuvačinu, uglavnom ničim izazvanu. Ja se time ne bih dičio.
jkt2010 jkt2010 01:15 02.06.2015

Re: Znaš šta

predatortz
krkar

Očigledno je da se ti više ložiš na bradonje. Malo - malo im nešto posvećuješ. Šta hoćeš da kažeš, verujem da ni ti ne znaš.

Duži ih?
u nekom trenutku dužio SPC. U nekim drugim trenucima bi policajac i Udbaš.
predatortz predatortz 12:55 02.06.2015

Re: Znaš šta

Hajde što ne znaš, ali što nisi shavtio da je odgovor već dat, čak su sva trojica i pobrojani. Biće ti krivo komunističko školstvo, šta li? Ili ti možda Muslimani/muslimani nisu dali da naučiš nešto o svojoj crkvi?


Kad već pišemo o znanju, školstvu, argumentima i tome ko je šta propustio da nauči, red je da ukažem na tvoje propuste.

Na fotografiji koju si postavio, a ispod pitao koliko je patrijarha na njoj, nalazi se jedan patrijarh. SPC ima samo jednog, to će ti svako reći. Ostali su kasnije bili patrijarsi, ali u momentu nastanka fotografije su bili episkopi.

Dakle, moraš da naučiš da pitanja postavljaš tako da imaju smisao.
krkar krkar 13:20 02.06.2015

Re: Znaš šta

SPC ima samo jednog, to će ti svako reći.


Svako očigledno uključuje sve (ljude) koje ti znaš. Iz toga dalje proizlazi da znaš samo neznalice (jer je tvoja početna tvrdnja netačna a svi koje poznaješ u nju veruju.

SPC je od 1.12.1990. do 27.8.1991. nekanonski i nezakonito imala dva (2) patrijarha, jednog kanonski izabranog i ustoličenog, Germana (Hranislava Đorića) i jednog nekanonski i protivzakonito oktroisanog za života izabranoga patrijarha, Pavla (Gojka Stojčevića).

U vreme udbaško-partijsko-državnog udara na poglavara SPC Ustav SPC i kanoni nisu predviđali mogućnost izbora novog patrijarha za života dotadašnjega. Jednostavno takva pravna i kanonska mogućnost nije postojala.

Tako da je Pavle nelegitimno izabran što čini nevažećim ne samo tih prvih 9 meseci njegovog patrijarstva nego njegov celokupni mandat. Po Ustavu SPC i kanonima on je bio samo uzurpator patrijarške časti.

Ovo pišem za one koji umeju da misle, ne nadam se da će dopreti do tebe i svih koji ti svašta govore.
predatortz predatortz 13:26 02.06.2015

Re: Znaš šta


Svako očigledno uključuje sve (ljude) koje ti znaš. Iz toga dalje proizlazi da znaš samo neznalice (jer je tvoja početna tvrdnja netačna a svi koje poznaješ u nju veruju.


Koliko, onda, patrijarha ima na fotografiji koju si ti postavio?
Ti tvrdiš da ima tri, ja tvrdim da ima jedan. Dakle, na fotografiji na koju se pozivaš? Ne ko je posle postao patrijarh...

Odgovor je prost, svima koji nisu priglupi:

Na fotografiji se nalazi jedan patrijarh i određeni broj episkopa ( mrzi me da ih brojim, nebitan je taj podatak). Neki od tih episkopa, protokom vremena, su birani za patrijarha. No, u momentu nastanka fotografije oni to nisu bili.
princi princi 13:28 02.06.2015

Re: Znaš šta

Друже, остао сам без текста, али, оно, тотално. Сад још само да провалим како и зашто ова потпуно непотребна информација оплемењује моју егзистенцију на планети Земљи.
krkar krkar 13:30 02.06.2015

Re: Znaš šta

Na fotografiji se nalazi jedan patrijarh i određeni broj episkopa ( mrzi me da ih brojim, nebitan je taj podatak). Neki od tih episkopa, protokom vremena, su birani za patrijarha. No, u momentu nastanka fotografije oni to nisu bili.


Pendrekova logika.

Na fotografiji se ne nalazi ni jedan patrijarh. Patrijarh je živo biće a fotografija neživa stvar.

Osim toga, svi su već pomrli.

I tako...
predatortz predatortz 13:32 02.06.2015

Re: Znaš šta

Na fotografiji se ne nalazi ni jedan patrijarh. Patrijarh je živo biće a fotografija neživa stvar.



Ko je pitao koliko se živih ili neživih patrijarha nalazi na slici ( mislim da je ipak fotografija u pitanju ), ti ili ja?
krkar krkar 13:33 02.06.2015

Re: Znaš šta

Сад још само да провалим како и зашто ова потпуно непотребна информација оплемењује моју егзистенцију на планети Земљи.


Oćeš da budeš dobar pravoslavni Srbin? Onda ćuti i gutaj!

Sad plaćaš cenu što si bio novobeogracki rasrbljeni bezbožnik koji je mislio da je parastos kolač.
princi princi 13:45 02.06.2015

Re: Znaš šta

kolač.

Орасница, прецизније.
blogov_kolac blogov_kolac 19:28 01.06.2015

V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka



Svi XX-VD-SPC/P na istoj fotki!

(V.D. tj. VRSILAC DUZNOSTI, u najsirem znacenju tog pojma)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:04 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

blogov_kolac
(V.D. tj. VRSILAC DUZNOSTI, u najsirem znacenju tog pojma)

На слици су -- за оне млађе -- Александар Лека Ранковић и Добрица Ћосић. Први је од 1944. до 1966. био главни полицајац Југославије, то јест министар унутрашњих послова и шеф свих тајних служби. Био је Титов кум на венчању с Јованком и његов деценијски послушник. Из не знам ког разлога, овај задрти комуниста, полицајац и жбир, главни извођач послератних репресија, испраћен је у Београду у гроб с овацијама и уз највећу славу. О овом злочинацу и даље влада фама као о великом добротвору и заштитнику српског народа.



О другом са слике, писцу и комунистичком функционеру а доцнијем дисиденту, па затим и председнику Савезне републике Југославије Добрици Ћосићу влада још лепше мишљење...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:13 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Predrag Brajovic
blogov_kolac
(V.D. tj. VRSILAC DUZNOSTI, u najsirem znacenju tog pojma)

На слици су -- за оне млађе -- Александар Лека Ранковић и Добрица Ћосић. Први је од 1944. до 1966. био главни полицајац Југославије, то јест министар унутрашњих послова и шеф свих тајних служби. Био је Титов кум на венчању с Јованком и његов деценијски послушник. Из не знам ког разлога, овај задрти комуниста, полицајац и жбир, главни извођач послератних репресија, испраћен је у Београду у гроб с овацијама и уз највећу славу. О овом злочинацу и даље влада фама као о великом добротвору и заштитнику српског народа.



О другом са слике, писцу и комунистичком функционеру а доцнијем дисиденту, па затим и председнику Савезне републике Југославије Добрици Ћосићу влада још лепше мишљење...


hvala, Pejo, zahebano deluje deda Leka, a Srbi kao Srbi, blesavi, valjda najviše vole onog ko ih tlači. da li je taj narod uopšte sposoban za ono o čemu Prinsi recimo priča, za istinsku demokratiju, kako je on to nazvao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:40 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Srđan Fuchs
da li je taj narod uopšte sposoban za ono o čemu Prinsi recimo priča, za istinsku demokratiju, kako je on to nazvao?

Свакако јесте.
Али тек кад промени ментални образац у коме тај народ сагледава свет. Јер по том обрасцу, где још увек постоји прекомерна фасцинација полицајцима и шпијунима, демократија није потребна нити постоји.

Ово се постиже тиме што имаш критичан број појединаца спремних и уверених и способних да прошире те боље, продуктивније идеје. Ја, да будем искрен, више и не знам како то да се догоди: нама толико паметних и честитих људи одлази из земље да би неко дркаhија попут мене рекао да је овде тек шкарт преостао. Та глупа, алогична идеја да ово нема утицаја, ово расејање и обарање просечне памети, предузимљивости и вредноће... уххх. Па кад је тако, како да се скупи тај невелик а потребан број људи који ће да покрену аутентичне промене?
krkar krkar 22:44 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

О другом са слике, писцу и комунистичком функционеру а доцнијем дисиденту, па затим и председнику Савезне републике Југославије Добрици Ћосићу влада још лепше мишљење...


Jedinstveni na svetu Pisac koji je više knjiga napisao nego pročitao!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:50 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

krkar
О другом са слике, писцу и комунистичком функционеру а доцнијем дисиденту, па затим и председнику Савезне републике Југославије Добрици Ћосићу влада још лепше мишљење...

Jedinstveni na svetu Pisac koji je više knjiga napisao nego pročitao!

Чика Добрица...

Честити човек, архаичних, погубних идеја. Своју личну величину Добрица је у неколико наврата показао, користећи свој утицај и силни социјални шарм да помогне појединцима, чак и онима који су били његови неистомишљеници. Он није био зло по себи, онако као што се то може рећи за једног Туђмана, Младића, Павелића, Љотића... Његово злочињење било је садржано у његовом доцнијем идеолошком и политичком утицају и чињењу, све до смрти, практично. И помало је наликовало на покушај неког да шрафицгером поправља зубе. Отуда сви ломови и непристале реакције: његов ментални алат нијe био updatevan.

krkar krkar 22:52 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Он није био зло по себи


A i kad je bio samo je za Šiptare tvrdio da su niža rasa a to je, zna svaki pravi Srbalj, istina živa!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:55 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Predrag Brajovic

Ја, да будем искрен, више и не знам како то да се догоди: нама толико паметних и честитих људи одлази из земље да би неко дркаhија попут мене рекао да је овде тек шкарт преостао. Та глупа, алогична идеја да ово нема утицаја, ово расејање и обарање просечне памети, предузимљивости и вредноће... уххх. Па кад је тако, како да се скупи тај невелик а потребан број људи који ће да покрену аутентичне промене?



da, čudno, ovo kao da žele da se dogodi. ja u poslednje vreme smatram da se ovo planski radi, iz prostog razloga, zato što će preveliki broj neindoktriniranih ljudi neminovno dovesti do toga da se do истинске демократије i dođe, odnosno ako svi zbrišu iz Platonove Pećine neće tamo, u mraku, ostati niko da se njime manipuliše i vlada, i to je potencijalna opasnost i pretnja autoritarnom sistemu uređenja koji u Pećini vlada.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:15 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

krkar
Он није био зло по себи

A i kad je bio samo je za Šiptare tvrdio da su niža rasa a to je, zna svaki pravi Srbalj, istina živa!

Где је то тврдио?
Биће да је ово твоје неко слободно тумачење Добрициних романтичарско-праведничких тирада и дневничких записа, кад је био утриповао да је српски Толстој. (У ствари, он је то одувек о себи мислио, само под старе дане више није умео да скрива.)
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:16 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

О овом злочинацу и даље влада фама као о великом добротвору и заштитнику српског народа.

a čime obrazlažeš tu tvrdnju da je zločinac, je li zato što je pobegao iz zatvora koji je čuvala specijalna policija kolaboracionističke vlade i Gestapo, da su ga ubili bi li im čestitao na takvom delu, bili postavio pitanje da li je imao korektan sudski proces.
О другом са слике, писцу и комунистичком функционеру а доцнијем дисиденту, па затим и

A po čemu onda i ovoga ne kvalifikuješ kao predhodnika jer njegova ideologija je proizvela mnogo više srpskog stradanja.
krkar krkar 23:28 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Где је то тврдио?


Saću da ti nađem, ima napismeno sve.

кад је био утриповао да је српски Толстој


Otprilike tada, pre dobijanja Nobelove nagrde.

(У ствари, он је то одувек о себи мислио, само под старе дане више није умео да скрива.)



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:29 01.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Milan Karagaća
a čime obrazlažeš tu tvrdnju da je zločinac

Насмејани Ранковић је био Титов човек за прљаве послове:



Бесмислено је набрајати све оне ликвидације, отимања и страдања која је он наредио, а чињена су у име једног ригидног идеолошког система. Мене је одувек забављала та насмејана слика, тај насмејани Ранковићев лик.
krkar krkar 00:07 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Насмејани Ранковић је био Титов човек за прљаве послове:


A za BAŠ prljave Ranković je imao Krcuna!

Nego, tražio si citat Puškina iz Velike Drenove:

Taj socijalni, politički i moralni talog tribalnog, varvarskog Balkana, uzima za saveznika Ameriku i Evropsku uniju u borbi protiv najdemokratskijeg, najcivilizovanijeg, najprosvećenijeg balkanskog naroda – srpskog naroda.

„Vreme zmija – Piščevi zapisi 1999-2000”
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:14 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

krkar
Насмејани Ранковић је био Титов човек за прљаве послове:


A za BAŠ prljave Ranković je imao Krcuna!

Nego, tražio si citat Puškina iz Velike Drenove:

Taj socijalni, politički i moralni talog tribalnog, varvarskog Balkana, uzima za saveznika Ameriku i Evropsku uniju u borbi protiv najdemokratskijeg, najcivilizovanijeg, najprosvećenijeg balkanskog naroda – srpskog naroda.

„Vreme zmija – Piščevi zapisi 1999-2000”

Да, као што рекох, једна романтизована праведничка перспектива оматорелог српског горостаса: Срби као круна балканске цивилизације, Албанци као њено наличје. Будалашење у оба правца.

У младости ово му се не би омакло.
krkar krkar 00:26 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Насмејани Ранковић је био Титов човек за прљаве послове:





martin_krpan martin_krpan 06:53 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka



Koja je bila uloga Morrisseya (skroz desno na slici, prvi plan).
krkar krkar 07:37 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Koja je bila uloga Morrisseya (skroz desno na slici, prvi plan).


Čini mi se da je to Milentije Popović, ali nisam siguran.
sioux sioux 07:40 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Ma fuj, idi vanka...
urbana_gerila urbana_gerila 09:05 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

martin_krpan
Koja je bila uloga Morrisseya (skroz desno na slici, prvi plan).


da duva u prste, zar ne vidiš?
tyson tyson 20:19 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Мене је одувек забављала та насмејана слика, тај насмејани Ранковићев лик.

Srpski Hajdrih.


Milan Karagaća Milan Karagaća 23:19 02.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Predrag Brajovic
krkar
Насмејани Ранковић је био Титов човек за прљаве послове:


A za BAŠ prljave Ranković je imao Krcuna!

Nego, tražio si citat Puškina iz Velike Drenove:

Taj socijalni, politički i moralni talog tribalnog, varvarskog Balkana, uzima za saveznika Ameriku i Evropsku uniju u borbi protiv najdemokratskijeg, najcivilizovanijeg, najprosvećenijeg balkanskog naroda – srpskog naroda.

„Vreme zmija – Piščevi zapisi 1999-2000”

Да, као што рекох, једна романтизована праведничка перспектива оматорелог српског горостаса: Срби као круна балканске цивилизације, Албанци као њено наличје. Будалашење у оба правца.

У младости ово му се не би омакло.

Brajoviću, ti očito nisi pročitao njegovu knjigu "Bosanski rat", pa tamo mu se sve izomakinjalo, informiši se malo čoveče.Ti si izgleda naseo na foru ovih novopečenih revizionista i kao Maksimi po diviziji samo udarate po nekim masovnim likvidacijama posle rata, a za one u toku rata vas izgleda baš briga.A da li ti je poznato ko je bio sekretar gradskog komiteta SKOJ-a Beograda kada je veliki broj upravo skojevaca završio na Golom otoku.A onda taj lik napiše nekoliko knjiga o GO i kao iskupuio se i sve je kriv Ranković.
krkar krkar 00:28 03.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

ovih novopečenih revizionista





Druže Karagaća, Vlado Dapčević ti nije ravan!
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:35 03.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

krkar
ovih novopečenih revizionista





Druže Karagaća, Vlado Dapčević ti nije ravan!

U kom to smislu druže Krkar.
predatortz predatortz 10:36 03.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Milan Karagaća
krkar
ovih novopečenih revizionista





Druže Karagaća, Vlado Dapčević ti nije ravan!

U kom to smislu druže Krkar.


Po čistunstvu, ako sme m da se umešam...
krkar krkar 11:27 03.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Po čistunstvu, ako sme m da se umešam...


I oštrini prema revizionistima
grmfrm grmfrm 08:05 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Па кад је тако, како да се скупи тај невелик а потребан број људи који ће да покрену аутентичне промене?


Eh Brajovicu razmisljamo isto.
Ja samo gledam kako se razvodnjava ovo okolo nas svih.
Evo digose porez na ono gde zivimo. Jebo ih ja 3 puta vise.
Ocu kuku i motiku a imam i sekirce.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:10 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

krkar
Po čistunstvu, ako sme m da se umešam...


I oštrini prema revizionistima

Pa šta reći, da su se verski poglavari i njihovi doglavari tokom 2.svetskog rata i ratova 90-ij ponašali kao ovi, verovatno bi broj žrtava na svim stranama bio manji.Ali verske zajednice ove ne priznaju za svoje, njima su pravi Filareti, Cerići, Draganovići,Nikolaji, a ne ovi koji su bili sveštena lica sa ljudskim likom
Evo:
"Sveštenici u NOR-u
05.01.1943.............IZVOD IZ BOŽIĆNE POSLANICE PRAVOSLAVNIH SVEŠTENIKA VERSKIH REFERENATA NOV I POJ

Pravoslavni sveštenici - verski referenti Narodnooslobodilačke vojske i partizanskih odreda Jugoslavije i sveštenici sa oslobođene teritorije -
"Posebno anatemišemo belogardejskog vladiku Germogena, poglavara Pavelićeve pravoslavne crkve u ustaškoj državi, kao i one sveštenike, vladike i mitropolite u Beogradu i Srbiji, koji su u službi okupatora i okupatorskih slugu Nedića i Draže Mihailovića. Ova anatema počiva na osvedočenoj i utvrđenoj činjenici: da su ustaše i četnici prolili mnogo nevine krvi naroda Jugoslavije, te su na taj način mnogi viši i niži svešteici rimokatoličke, pravoslavne i muhamedanske vere odgovorni i krivi za nebrojene žrtve naroda Jugoslavije.
Pozivamo sve verske predstavnike, kako sveštenike, tako i svetovnjake sviju vera, koji stoje po strani, da se priključe Narodnooslobodilačkom pokretu, jer ne boriti se protiv zla - fašizma, znači pomagati neprijatelja - okupatore i njihove sluge."
Slobodna teritorija Jugoslavije
u potpisu:
1. Prota-stavrofor Jevstatije Karamatijević, član Predsedništva AVNOJ-a i verski referent Druge divizije.
2. Prota-stavrofor Jagoš Simonović, član AVNOJ-a i verski referent Četvrte crnogorske brigade.
3. Prota Jovo Radović, član Zemaljskoj vijeća Crne Gore i Boke i verski referent pri ZAV Crne Gore i Boke.
4. Vlada Zečević, sveštenik iz Srbije i Poverenik za unutrašnje poslove Jugoslavije.
5. Sava Savić, sveštenik iz Bosne i član ZAVNO BiH-a.
6. Pop Blažo Marković, član AVNOJ-a i verski referent Trećeg korpusa.
7. Pop Vidak Drakić, član ZAV Crne Gore i Boke i verski referent Petog korpusa.
8. Jeromonah Ruvim Žižić, verski referent Druge srbijanske brigade.
9. Pop Đorđe Kalezić, član ZAV Crne Gore i Boke i verski referent Treće divizije.
10. Pop Ilija Ćuk, verski referent Devetnaeste divizije.
11. Pop Bogdan Vuksan, verski referent pri ZAVNOH-u.
12. Pop Krstan Bijelac, član ZAVNO BiH-a i verski referent ZAVNO BiH-a.
13. Pop Stevan Pejić, paroh iz Like.
14. Pop Novak Mastilović, član ZAVNO BiH-a i verski referent Dvadesetdevete divizije.
15. Prota Ilija Bulovan, bivši vojni sveštenik iz Celja.
16. Sveštenik Milivoj Jelača, paroh iz Dalmacije.
17. Sveštenik Jakov Mandić, paroh iz Dalmacije.
18. Jeromonah Pavle Kozlica, paroh iz Dalmacije.
19. Sveštenik Nikola Sekulić, paroh iz Dalmacije.
20. Sveštenik Jovan Javor, paroh iz Dalmacije.
21. Jerođakom Ruvim Štrbac, Dalmatinac.
22. Sveštenik Milorad Dobrota, paroh iz Dalmacije.
23. Sveštenik Blažo Radojičić, paroh iz Bosanske Krajine.
24. Sveštenik Vojislav Šešum, paroh iz Bosanske Krajine."
hajkula1 hajkula1 12:41 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

1. Prota-stavrofor Jevstatije Karamatijević, član Predsedništva AVNOJ-a i verski referent Druge divizije.
2. Prota-stavrofor Jagoš Simonović, član AVNOJ-a i verski referent Četvrte crnogorske brigade.
3. Prota Jovo Radović, član Zemaljskoj vijeća Crne Gore i Boke i verski referent pri ZAV Crne Gore i Boke.
4. Vlada Zečević, sveštenik iz Srbije i Poverenik za unutrašnje poslove Jugoslavije.
5. Sava Savić, sveštenik iz Bosne i član ZAVNO BiH-a.
6. Pop Blažo Marković, član AVNOJ-a i verski referent Trećeg korpusa.
7. Pop Vidak Drakić, član ZAV Crne Gore i Boke i verski referent Petog korpusa.
8. Jeromonah Ruvim Žižić, verski referent Druge srbijanske brigade.
9. Pop Đorđe Kalezić, član ZAV Crne Gore i Boke i verski referent Treće divizije.
10. Pop Ilija Ćuk, verski referent Devetnaeste divizije.
11. Pop Bogdan Vuksan, verski referent pri ZAVNOH-u.
12. Pop Krstan Bijelac, član ZAVNO BiH-a i verski referent ZAVNO BiH-a.
13. Pop Stevan Pejić, paroh iz Like.
14. Pop Novak Mastilović, član ZAVNO BiH-a i verski referent Dvadesetdevete divizije.
15. Prota Ilija Bulovan, bivši vojni sveštenik iz Celja.
16. Sveštenik Milivoj Jelača, paroh iz Dalmacije.
17. Sveštenik Jakov Mandić, paroh iz Dalmacije.
18. Jeromonah Pavle Kozlica, paroh iz Dalmacije.
19. Sveštenik Nikola Sekulić, paroh iz Dalmacije.
20. Sveštenik Jovan Javor, paroh iz Dalmacije.
21. Jerođakom Ruvim Štrbac, Dalmatinac.
22. Sveštenik Milorad Dobrota, paroh iz Dalmacije.
23. Sveštenik Blažo Radojičić, paroh iz Bosanske Krajine.
24. Sveštenik Vojislav Šešum, paroh iz Bosanske Krajine."



Rekoh, okupacija Srbije.

krkar krkar 13:45 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

2. Pop Krstan Bijelac, član ZAVNO BiH-a i verski referent ZAVNO BiH-a.


Upoznao sam ga, dugo je poživeo, umro je skoro, nema 4-5 godina. Fascinantan tip, gospodin čovek. Bio je pop ali na onaj iskonski način komunista.

I Bosanac, jebo je mater svim Karaxhiqima, Mladiqima i sličnim govnima. A o Četnitetu je imao gore mišljenje nego ja, štadavamkaem
tyson tyson 13:46 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

jer ne boriti se protiv zla - fašizma, znači pomagati neprijatelja - okupatore i njihove sluge

Zeloti.


krkar krkar 13:47 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Rekoh, okupacija Srbije.


Nema druge, od idućeg bloga uvodim kvalifikaciju. Jednostavan IQ test, pa ko ne dobaci do 70 - neka ide Filipu.

Xhebga Ajkulo
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:48 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

Rekoh, okupacija Srbije.

Pa SPC bi trebalo da se pnosi ovima a stidi onih koji su služili okupacionim nacističko-fašističkih snagama i nacističko-fašistički naklonjenim domaćim izdajnicima.
Ali eto, čime se normalni ponose fukare se stide.
Svaka čast tadašnjem zameniku patrijarha Dožića koji je posle oslobođenja Beograda pozvao na večeru Peku Dapčevića , Tolbuhina i Ždanova i balgoslovio ih za oslobođenje glavnog grada.
A ovo što si lupila, što inače uvek radiš, "okupacija Srbije" pa SPC je jedinstvena i nema valjda podele na naše i njihove.
urbana_gerila urbana_gerila 14:32 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

krkar
Rekoh, okupacija Srbije.


Nema druge, od idućeg bloga uvodim kvalifikaciju. Jednostavan IQ test, pa ko ne dobaci do 70 - neka ide Filipu.

Xhebga Ajkulo


tetka, sada je, već, kristalno jasno - krkar se žari na tebe, počeo je da te idealizuje.
hajkula1 hajkula1 19:40 04.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

krkar
Rekoh, okupacija Srbije.


Nema druge, od idućeg bloga uvodim kvalifikaciju. Jednostavan IQ test, pa ko ne dobaci do 70 - neka ide Filipu.

Xhebga Ajkulo




Ti i tvoje tajne želje i snovi.









Snovi su, snovi. Just visiting.
qqriq qqriq 20:49 05.06.2015

Re: V.D. PATRIJARHA, druga polovina XX veka

sada je, već, kristalno jasno - krkar se žari na tebe, počeo je da te idealizuje.


zbog zato što ga inspiriše. al, džaba, nije ni svestan.
inače, ja tek sad ovde stigla, al u prolazu. ovaj blog me ić ne zanima a toliko sam čekala Novog Krkara.


krkar krkar 21:20 05.06.2015

ŽELJE I POZDRAVI

ovaj blog me ić ne zanima a toliko sam čekala Novog Krkara.


Pa o čemu bi ti da ti čika Qrq piše?
qqriq qqriq 21:40 05.06.2015

Re: ŽELJE I POZDRAVI

Pa o čemu bi ti da ti čika Qrq piše?



abraham_linkoln abraham_linkoln 21:53 01.06.2015

kOLIKO je patrijarha?

- Pa samo jedan!
ostalo su neki čobani, budale
krkar krkar 22:22 01.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

- Pa samo jedan!


Ti si, sine Ibrahime, išao u školu i dobro si naučio šta ZNAČI patrijarh pa si zato skroz-naskroz u pravu. Sedi, 5, za primer.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:48 01.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

krkar


Ti si, sine Ibrahime



krkar krkar 22:51 01.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

Srđan Fuchs
krkar


Ti si, sine Ibrahime





Pa bar ti znaš da je sve to isti... prepucijum.
mirelarado mirelarado 23:28 01.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

Pa bar ti znaš da je sve to isti... prepucijum.


Ne, ne, ovako se kaže:

Pa bar ti znaš da je sve to isti... muški organ za obavljanje polnog akta i mokrenje, koji se sastoji od korena, tela i glavića, a sačinjavaju ga tri sunđerasta tela između kojih se nalazi mokraćna cev.
urbana_gerila urbana_gerila 23:41 01.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

mirelarado
Pa bar ti znaš da je sve to isti... prepucijum.


Ne, ne, ovako se kaže:

Pa bar ti znaš da je sve to isti... muški organ za obavljanje polnog akta i mokrenje, koji se sastoji od korena, tela i glavića, a sačinjavaju ga tri sunđerasta tela između kojih se nalazi mokraćna cev.


milokliz i pišoštrc - 2 u 1.
krkar krkar 00:12 02.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

Ne, ne, ovako se kaže:


Mirela,

Mora PREPUCIJUM, o Avramu/Abrahamu/Ibrahimu se radi. MORA da padne krv umesto detinje glave, razumeš? Fuksa razume.

Da proste drage žene, ponekad nije sve ni u jebačini.
mirelarado mirelarado 00:37 02.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

Mora PREPUCIJUM, o Avramu/Abrahamu/Ibrahimu se radi. MORA da padne krv umesto detinje glave, razumeš? Fuksa razume.


Сад разумем, у праву си. Препуцијум ит из. А ова енциклопедијска дефиниција органа у целости може да послужи као супституција у другим контекстима. Неће се баци. :)
urbana_gerila urbana_gerila 00:43 02.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

krkar
Ne, ne, ovako se kaže:


Mirela,

Mora PREPUCIJUM, o Avramu/Abrahamu/Ibrahimu se radi. MORA da padne krv umesto detinje glave, razumeš? Fuksa razume.

Da proste drage žene, ponekad nije sve ni u jebačini.


nikada ne sputavaj žene kada o sexu govore, neka je i posredno!

krv koju je avram na gori pustio bila je ovnujska.
isak je, kao i svako jevrejsko muško dete, bio obrezan osmog dana od rođenja.
urbana_gerila urbana_gerila 00:45 02.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

mirelarado
Сад разумем, у праву си. Препуцијум ит из. А ова енциклопедијска дефиниција органа у целости може да послужи као супституција у другим контекстима. Неће се баци. :)


ma, samo nastavi, mirela.
gabriele gabriele 11:45 02.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

krv koju je avram na gori pustio bila je ovnujska.
isak je, kao i svako jevrejsko muško dete, bio obrezan osmog dana od rođenja.

A biješe Avramu devedeset i devet godina kad obreza okrajak tijela svojega.
1. Mojsijeva 17,25 A Ismailu sinu njegovu bješe trinaest godina kad mu se obreza okrajak tijela njegova..
urbana_gerila urbana_gerila 15:55 02.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

gabriele
krv koju je avram na gori pustio bila je ovnujska.
isak je, kao i svako jevrejsko muško dete, bio obrezan osmog dana od rođenja.

A biješe Avramu devedeset i devet godina kad obreza okrajak tijela svojega.
1. Mojsijeva 17,25 A Ismailu sinu njegovu bješe trinaest godina kad mu se obreza okrajak tijela njegova..


xexexe, neće mi biti teško, ne zbog tebe, naravno - ti si slučaj.

ponoviću:
krv koju je avram na gori pustio bila je ovnujska.

ponoviću:
isak je, kao i svako jevrejsko muško dete, bio obrezan osmog dana od rođenja.

avram, po knjizi, jeste imao 99 godina kada su i on i svi njegovi ljudi, kako dečaci tako i odrasli muškarci, bez obzira da li su bili slobodni ili robovi - obrezani u znak potvrde svetog zaveta sa bogom.
tada je obrezan i avramov prvorođeni sin ismail, koji tada jeste imao 13 godina i koga je on dobio sa agarom, robinjom njegove žene sare koja ju je poslala svom mužu misleći da je ona sama nerotkinja.
tada, kada su svi ujedinjeni i kao narod i u veri, naređeno je da se nadalje obrezuje svako muško dete staro osam dana, a ko to ne prihvati - sam je sebe isključivao iz novostvorene zajednice.
posle godinu dana, kada je avram napunio 100 godina, i kada je sa sarom, koja je tada imala 90, dobio svog drugog sina isaka - obrezao ga je po zakonu.
u vreme kada su se avram i isak našli na gori morijskoj, na mestu gde će kasnije biti sagrađen hram božji u jerusalimu, isak je bio obrezan već 9(19 ili 20) godina, baš kao što su, u prethodnih 10(20 ili 21) godina(u), bila obrezana i sva muška deca koju nazivamo jevrejskom.
u trenutku kada ga je avram nameravao žrtvovati bog je isaka spasio poslavši anđela koji je zaustavio avramovu ruku, a na žrtvu je prinesen ovan koji se, čudom, pojavio tu grmljem zapletenih rogova...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:32 07.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

krkar
Fuksa razume.


čemu ovo?
krkar krkar 11:00 07.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?


čemu ovo?


ih, pa nisi ti valjda postao osetljiv na pokrštavanja? Mi tvoja sočinjenija čitamo sa beleškama da možemo da prepoznamo aktere.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:45 07.06.2015

Re: kOLIKO je patrijarha?

krkar

čemu ovo?


ih, pa nisi ti valjda postao osetljiv na pokrštavanja? Mi tvoja sočinjenija čitamo sa beleškama da možemo da prepoznamo aktere.


ma jesam, zato što me operativa naziva tako, pretpostavljam ne iz ljubavi. čak su mi i ispred kuće zveknuli grafit, čisto da ne zaboravim ko je gazda u ovom šoru.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:11 02.06.2015

стара добра времена

На партијском састанку дискутују кога ће поставити за рабина.

- Нека буде Миша.
- Хмм, он зна Тору, али није добар комуниста, не може.
- А Иља?
- Он је добар комуниста, али не зна Тору.
- Хајде онда Пјотр. Он је и добар комуниста и зна Тору.
- А, не може, то никако, он је Јеврејин.
tasadebeli tasadebeli 07:06 02.06.2015

KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Ја на приложеној слици видим само једног папу...

Остало су све неки ђакони.

А питаш и зашто?

Да није било неко црвено слово у црквеном календару?

Рецимо, неки Свети Јосип Радник или тако неке муње?

А ово на слици је папа са хором бечких дечака? Окупили се за празник...








(Хвала Макси за инспирацију...)
krkar krkar 07:32 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

А ово на слици је папа са хором бечких дечака?


Nije. Hor dedinjskih ulizica.

Kad malo iskopaš arhivu vidiš da je Vikentije prodanov više puta bio kod Tita nego u Sabornoj crkvi!

Čim je izabran - evo ga kod Josipa na poklonjenje:



Nema sluge do...? Koga, deco?
predatortz predatortz 07:57 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Nema sluge do...? Koga, deco?


Srbina komunjare?
Ti služe i mrtvog gospodara!
Aj' što služe, svako ima pravo na svoji dijagnozu - al' što bi i druge da ubede da je to normalno...
tasadebeli tasadebeli 08:08 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

krkar
А ово на слици је папа са хором бечких дечака?


Nije. Hor dedinjskih ulizica.

Kad malo iskopaš arhivu vidiš da je Vikentije prodanov više puta bio kod Tita nego u Sabornoj crkvi!

Čim je izabran - evo ga kod Josipa na poklonjenje:



Nema sluge do...? Koga, deco?



Ма иди, бре, Крки, мене је својевремено да радим за ДБ (УДБА, или како год се већ то звало у разним периодима) врбовао један поп.

Пази, од свих људи у Србији - поп!

Ја му рекао:"Попе, изгледа овај свет отишао у пизду материну, а?"

После тога ми се више није обраћао...

Па шта мислиш, зашто је дошло да раскола у Српској православној цркви 1963. године?

Па до помирења 30 година касније?

А сада, рекао бих, опет идемо ка расколу:

"Crkvena jerarhija ovde polazi sa pozicije neprikosnovne i unitarne autokratske vlasti, koja uzima sama sebi za pravo da odlučuje u ime laosa – vernog naroda, kao da on nije Crkva i kao da on ne sačinjava njenu srž, njen najvažniji deo bez koga Crkve ne bi ni bilo“,kaze Dragan Saracevic , staresina nase crkve u Kanberi." (ЛИНК)


Артемије = Марко (ЛИНК)


krkar krkar 08:36 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Srbina komunjare?


Ti tvrdiš da je Patrijarh SPC bio komunjara?


Ti služe i mrtvog gospodara!


SVI popovi služe mrtvog gospodara.

Mnogo si rupičasto obrazovan za takvu četničku moralnu gromadu.
krkar krkar 08:38 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Ма иди, бре, Крки, мене је својевремено да радим за ДБ (УДБА, или како год се већ то звало у разним периодима) врбовао један поп.

Пази, од свих људи у Србији - поп!


Ma nije bre pop udbaš, to mu je samo bio ulaz, hteo je da te kresne. Onako pravoslavno, pahomno.
tasadebeli tasadebeli 08:46 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

krkar
Ма иди, бре, Крки, мене је својевремено да радим за ДБ (УДБА, или како год се већ то звало у разним периодима) врбовао један поп.

Пази, од свих људи у Србији - поп!


Ma nije bre pop udbaš, to mu je samo bio ulaz, hteo je da te kresne. Onako pravoslavno, pahomno.



Јао, јбт, а ја глупсон нисам укапирао!!! Одувек сам био дрво по питању емоција!

А данаске бих можда возикао некаквог теренца 4 x 4...

Е, Тасо, Тасо, говедо једно!


predatortz predatortz 12:34 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

krkar
Srbina komunjare?


Ti tvrdiš da je Patrijarh SPC bio komunjara?


Ti služe i mrtvog gospodara!


SVI popovi služe mrtvog gospodara.

Mnogo si rupičasto obrazovan za takvu četničku moralnu gromadu.


Ti ne umeš da čitaš!
Pitao si koja je služinčad najvernija. Rekoh da su to Srbi komunjare. Em verno služe gazde, em to čine i kad gazde propadnu.

Ti, čini mi se, oko popova imaš rupe u obrazovanju. A voliš da se petljaš...
krkar krkar 12:42 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Ti, čini mi se, oko popova imaš rupe u obrazovanju.


Ti bi zasigurno umeo da prepoznaš nečije rupe u obrazovanju! Ono, nume bekhend pendrekom itajrad...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:42 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

predatortz
Pitao si koja je služinčad najvernija. Rekoh da su to Srbi komunjare. Em verno služe gazde, em to čine i kad gazde propadnu.

:))))
Тако некако.
Ми живимо посткомунистичко доба, са неких двадесет година закашњења.
krkar krkar 12:44 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Е, Тасо, Тасо, говедо једно!


Gde bi ti kraj bio!


predatortz predatortz 12:44 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

krkar
Ti, čini mi se, oko popova imaš rupe u obrazovanju.


Ti bi zasigurno umeo da prepoznaš nečije rupe u obrazovanju! Ono, nume bekhend pendrekom itajrad...


Druže, ume tvoja priča da bude prilično šuplja i neargumentovana. To što ljudi ne reaguju, više je zbog tvoje sklonosti da vređaš nego zbog drugih razloga.
krkar krkar 13:00 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Druže, ume tvoja priča da bude prilično šuplja i neargumentovana. To što ljudi ne reaguju, više je zbog tvoje sklonosti da vređaš nego zbog drugih razloga.


Nadam se da ćeš se ti, čuveni čovekoljubac i altruista a i poznato hrabar čovek i nadasve Srbin, žrtvovati u ime tih kukavica pa reći konkretno ToiTo nije Tako nego je Ovako
predatortz predatortz 13:06 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

krkar
Druže, ume tvoja priča da bude prilično šuplja i neargumentovana. To što ljudi ne reaguju, više je zbog tvoje sklonosti da vređaš nego zbog drugih razloga.


Nadam se da ćeš se ti, čuveni čovekoljubac i altruista a i poznato hrabar čovek i nadasve Srbin, žrtvovati u ime tih kukavica pa reći konkretno ToiTo nije Tako nego je Ovako


Eno, napisao sam ti gore...

Ova tema, dakle.
Pitao si koliko patrijarha ima na fotografiji koju si postavio.
Odgovor je - jedan!
Zašto?
Po ustrojstvu SPC, samo je jedan patrijarh. Dakle, na fotografiji je jedan patrijarh. Ostalo su episkopi.
Logika, bolan, i to elementarna!
urbana_gerila urbana_gerila 16:58 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

predatortz
Nema sluge do...? Koga, deco?


Srbina komunjare?
Ti služe i mrtvog gospodara!
Aj' što služe, svako ima pravo na svoji dijagnozu - al' što bi i druge da ubede da je to normalno...


tnikče, znaš da te cenim - pametan si i, što je meni važnije, pošten čovek.
jednom si napisao, želeći da ukažeš na nemoguće, parafraziram - bilo bi to ko da sam ja borac prve proleterske.
napisao sam tada pa obrisao, jer je tu bilo i nekih ličnih momenata, da je meni sasvim lako da to zamislim i da bih te rado kraj imaginarnog sebe video u tom imaginarnom vesternu.

naravno, to je neki samo moj tok misli, tebi može da se ne dopadne i možeš slobodno da me odjebeš, ali, brate - nivo zadruge je napisati ono što si ti napisao u komentaru koji sam citirao dok mi sami živimo u dijagnozi koja, ma kako se ti pozivao na kauzalnost, nema nikakve veze sa titom a još manje sa onima kojima je on bio vrhovni komandant.

no, počinjem sam sebi da na dobrog tasu ličim, pa da skratim - komunjare su samo tvoji, pa ti to sad shvati.
predatortz predatortz 17:08 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

urbana_gerila
predatortz
Nema sluge do...? Koga, deco?


Srbina komunjare?
Ti služe i mrtvog gospodara!
Aj' što služe, svako ima pravo na svoji dijagnozu - al' što bi i druge da ubede da je to normalno...


tnikče, znaš da te cenim - pametan si i, što je meni važnije, pošten čovek.
jednom si napisao, želeći da ukažeš na nemoguće, parafraziram - bilo bi to ko da sam ja borac prve proleterske.
napisao sam tada pa obrisao, jer je tu bilo i nekih ličnih momenata, da je meni sasvim lako da to zamislim i da bih te rado kraj imaginarnog sebe video u tom imaginarnom vesternu.

naravno, to je neki samo moj tok misli, tebi može da se ne dopadne i možeš slobodno da me odjebeš, ali, brate - nivo zadruge je napisati ono što si ti napisao u komentaru koji sam citirao dok mi sami živimo u dijagnozi koja, ma kako se ti pozivao na kauzalnost, nema nikakve veze sa titom a još manje sa onima kojima je on bio vrhovni komandant.

no, počinjem sam sebi da na dobrog tasu ličim, pa da skratim - komunjare su samo tvoji, pa ti to sad shvati.


Prvo, hvala na lepim rečima. Znače mi, kada su izrečene od strane korektnog čoveka.

Drugo, i za zadrugu se slažem. Verovao ili ne, tako gledam na ovaj naš blogovski četničko-partizanski front.
Recikliranje obe ideologije, pokušaj da se primene u današnje vreme, jeste dijagnoza.

Zbog čega, onda, učestvujem u tim raspravama - a retko koju preskočim?
Pokušavam da, inače pametnim ljudima, ukažem na prostu stvar - zločin je zločin! A Srbi su ih, zbog podele, činili previše jedni drugima. Uglavnom za tuđ interes. Bio on sovjetski, britanski, nemački - naše su glave padale.
urbana_gerila urbana_gerila 17:19 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

predatortz
urbana_gerila
predatortz
Nema sluge do...? Koga, deco?


Srbina komunjare?
Ti služe i mrtvog gospodara!
Aj' što služe, svako ima pravo na svoji dijagnozu - al' što bi i druge da ubede da je to normalno...


tnikče, znaš da te cenim - pametan si i, što je meni važnije, pošten čovek.
jednom si napisao, želeći da ukažeš na nemoguće, parafraziram - bilo bi to ko da sam ja borac prve proleterske.
napisao sam tada pa obrisao, jer je tu bilo i nekih ličnih momenata, da je meni sasvim lako da to zamislim i da bih te rado kraj imaginarnog sebe video u tom imaginarnom vesternu.

naravno, to je neki samo moj tok misli, tebi može da se ne dopadne i možeš slobodno da me odjebeš, ali, brate - nivo zadruge je napisati ono što si ti napisao u komentaru koji sam citirao dok mi sami živimo u dijagnozi koja, ma kako se ti pozivao na kauzalnost, nema nikakve veze sa titom a još manje sa onima kojima je on bio vrhovni komandant.

no, počinjem sam sebi da na dobrog tasu ličim, pa da skratim - komunjare su samo tvoji, pa ti to sad shvati.


Prvo, hvala na lepim rečima. Znače mi, kada su izrečene od strane korektnog čoveka.

Drugo, i za zadrugu se slažem. Verovao ili ne, tako gledam na ovaj naš blogovski četničko-partizanski front.
Recikliranje obe ideologije, pokušaj da se primene u današnje vreme, jeste dijagnoza.

Zbog čega, onda, učestvujem u tim raspravama - a retko koju preskočim?
Pokušavam da, inače pametnim ljudima, ukažem na prostu stvar - zločin je zločin! A Srbi su ih, zbog podele, činili previše jedni drugima. Uglavnom za tuđ interes. Bio on sovjetski, britanski, nemački - naše su glave padale.


jbg, samo zbog toga što si napisao da sam ja korektan čovek - nisi od mene dobio preporuku za ovaj komentar.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:50 02.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Kad malo iskopaš arhivu vidiš da je Vikentije prodanov više puta bio kod Tita nego u Sabornoj crkvi!

Čim je izabran - evo ga kod Josipa na poklonjenje:

Pa ako i ja nemam rupu u obrazovanju, koliko znam ni Miloš, ni Mihajilo, ni kralj Milan, ni kralj Aleksandar Obrenović, ni kralj Pera ni njegov sin kralj Aleksandar nisu išli kod patrijarha na poklonjenje, klečanje i rukoljube saginjanjem do kolena,niti po mišljenje, nego su patrijarsi dolazili kod njih.
E onda su novosamonabeđeni vernici ovi postpetooktobarci počev od predsednika države, premijera, ministara i načelnika Generalštaba sa celim kolegijumom počeli masovno da odlaze u patrijaršiju i na liturgije sa neviđenim novoizmišljenim pravilima servilnosti.
Ipak nekada se znalo za obostrano više dostojanstva
krkar krkar 00:21 03.06.2015

Re: KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

Za ove ostale ne znam ali Boris Tadić je odrastao u poštenoj boljševičkoj kući, biće ga tamo načili da liže prstić popu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana