Astrologija| Ekologija| Gastronauti| Kućni ljubimci| Sex

Glava glavi

krkar RSS / 01.06.2015. u 13:08


1958_089_165.jpg

KOLIKO JE PATRIJARHA NA OVOJ SLICI?

I zašto? 



Komentari (479)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 13:16 03.06.2015

Re: čobani

Да, јбт и то је бламчуга. 40 година те дрилују, здрава храна, ово оно, после испало да је хохштаплер мазнуо италијански рецепт, све фине састојке заменио неком џибром и после то уваљивао као здраву храну. Па еурокрем (опет жабарска веза, ти Жабари к'о ФИФА, јеботе).
princi princi 13:17 03.06.2015

Re: čobani

Misliš možda na ove?

Ne, ove.

Мада мене највише одушевљавају чокалије са Мама'с ајваром. Свугде га има, и у Лондону и у Торонту, и у Београду, свуда исто кошта, око 8 долара. Узмеш да прочиташ ingredients: паприка, маслиново уље, со, бибер. That's it. Нема ништа друго. Цареви. А баје из Струмице. Вероватно Шиптари неки, само они могу неки квалитет и конзистенцију да истерају тамо, ово друго све баксузи.
maksa83 maksa83 13:21 03.06.2015

Re: čobani

Да, јбт и то је бламчуга. 40 година те дрилују, здрава храна, ово оно, после испало да је хохштаплер мазнуо италијански рецепт, све фине састојке заменио неком џибром и после то уваљивао као здраву храну. Па еурокрем (опет жабарска веза, ти Жабари к'о ФИФА, јеботе).

Da, to sa Plazmom je stvanro sjajna priča. I Marbo (koji se prod'o Pepsiju za 300 milki je počeo sa italijanskom rashodovanom linijom za čips. Ali tim hokejašima stvarno svaka čast - 300 milki pošteno zarađenih na ovim prostorima, bez slizavanja sa majmunima na vlasti i sledstvenog čerupanja raje.
krkar krkar 13:24 03.06.2015

Re: čobani

Ne, ove.


Jebemliga šta je to, ne može da se utvrdi proizvođač - a i piše MADE IN USA i "imported Dalmatian figs".

Ono što sam ja linkovao su mi drugari, preselili se iz Zagreba na dedovinu i samo to rade i odlično im ide, deca mentalno zdrava, lova pristojna, oni nestresirani...

Ko ima priliku nek proba, neće se pokajati
princi princi 13:24 03.06.2015

Re: čobani

Da, to sa Plazmom je stvanro sjajna priča.

Сине, Breaking bad прича!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:28 03.06.2015

Product of USA

princi princi 13:33 03.06.2015

Re: Product of USA

Сине, ево га овај ракеташ, диверзант што ништа не чита. Ево вам, бре, читајте шта је одакле.

http://dalmatiaimports.com/Default.aspx

Кркаре, ови су твоји, негде с Курчуле, можда и њих знаш.

едит: Само да се разумемо, нема шаје да бих ја купио нешто од ових У продуката. Моји долари и фунте иду претежно у џидипи источно од Дрине као и у братску Републику Српску (велики поздрав браћи западно од Дрине!).
krkar krkar 13:38 03.06.2015

Re: čobani

Ali tim hokejašima stvarno svaka čast - 300 milki pošteno zarađenih na ovim prostorima



220 mil. Ali - od nule počeli.

Jedan je iz relativno imućne udbaške familije ali drugog nije imao pas zašto da ujede, cela porodična imovina im bila cvećara na Autokomandi.

Ali su se seljaci u njih kleli!
krkar krkar 13:43 03.06.2015

Re: Product of USA

http://dalmatiaimports.com/Default.aspx


Ma qrc su ovi Dalmatinci. Nema živa Dalmatinca na svetu koji bi na svoj sajt stavio Dubrovnik!

Ovo su neki uvoznici, Ameri.

A po ambalaži i proizvodima rekao bih najpre da se radi o bivšoj firmi SMS Srđana Marinića koja je propala jer je gazda uleteo lihvarima u ruke a bio budala. Šteta, imao je sjajnu proizvodnju i proizvode. Bazirani u Dugopolju kod Splita, veliki pogon, otkupljivali direktno od seljaka, otprilike business model sličan kao i Bakina tajna u SRB.
krkar krkar 13:44 03.06.2015

Re: Product of USA

Моји долари и фунте иду претежно у џидипи источно од Дрине као и у братску Републику Српску.


Slobodno ti crkni od plazme, bananica i šta li ti već Nemanja uvaljuje.
princi princi 13:45 03.06.2015

Re: Product of USA

Bazirani u Dugopolju kod Splita, veliki pogon, otkupljivali direktno od seljaka, otprilike business model sličan kao i Bakina tajna u SRB.

Па да, Усташлук, знао сам да не треба да купујем. Кад ми се приједе џем, само кућна радиност.
krkar krkar 13:48 03.06.2015

Re: Product of USA

(велики поздрав браћи западно од Дрине!)


Ovo uključuje i Šikago i Toronto?

A Knin?
princi princi 13:54 03.06.2015

Re: Product of USA

A Knin?

То сте нам узели. Јбг, некад треба бити велики и у поразу.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:29 03.06.2015

Re: Product of USA

едит: Само да се разумемо, нема шаје да бих ја купио нешто од ових У продуката. Моји долари и фунте иду претежно у џидипи источно од Дрине као и у братску Републику Српску (велики поздрав браћи западно од Дрине!).


Да ли онда купујеш српску, а хрватску Бакину тајну?
princi princi 14:37 03.06.2015

Re: Product of USA

Ма зајебавам се, то ја зајебавам Кркара. Хрвати, Босанци, Срби, мени то све исто. (у, сине, тек ће на ово да повилени. И како то да нисам споменуо Најважније и Највеће, тј црногорце?).
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:42 03.06.2015

Re: Product of USA

Ма зајебавам се, то ја зајебавам Кркара. Хрвати, Босанци, Срби, мени то све исто. (у, сине, тек ће на ово да повилени. И како то да нисам споменуо Најважније и Највеће, тј црногорце?).

Па и да си мртав озбиљан, мислим да би поклекао на ту лепоту.

(Види линк, све има на Амазону!)
princi princi 14:46 03.06.2015

Re: Product of USA

Ма има и код овог једног Турчина код кога купујем на Финчли роуду. Тј није Турчин него Курд, али нема везе (питам га како време у Истанбулу, а он каже нисам ја из Истанбула, ја сам Курд- а и ја видим човек ми личи на Шиптара. И наставља: у следећу недељу имамо изборе. Ја га питам за кога ће да гласа? За Ердогана? А баја к'о из топа: Fuck Erdogan!)
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:21 03.06.2015

Re: Product of USA

он каже нисам ја из Истанбула, ја сам Курд- а и ја видим човек ми личи на Шиптара.

Ала ти стереотипишеш!

Међутим, ни "Турци" не личе на Турке (пошто и нису Турци).
princi princi 15:28 03.06.2015

Re: Product of USA

Наравно да стереотипишем. Ја сам шетајућа дефиниција стереотипа.
tess tess 15:29 03.06.2015

Re: Product of USA

Ја га питам за кога ће да гласа? За Ердогана? А баја к'о из топа: Fuck Erdogan!)

Stvarno si pitao Kurda dal će glasati za Erdogana?
Bravo princi, bravo.
U Beču razmisli prije takove imperijalne finte.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:52 03.06.2015

Re: Product of USA

Неки људи кад се одселе одавде забораве на отаџбину, неки на пристојност.
Потпуна ментална конфузија.



P.S.
-- Packed for FoodMatch Inc: SAJT firme iz Njujorka: My inspiration for FoodMatch sprouted in a truly ancient olive grove on a small island in the Ionian Sea.
-- http://dalmatiaimports.com/Default.aspx je Firma iz Majamija

Гле???
princi princi 16:49 03.06.2015

Re: Никад нисам имао куче

али претпостављам да то баш овако изгледа: бациш му коску и оно се радосно и весело игра. Не каже народ за џабе, радује се к'о куче у лифту.
gedza.73 gedza.73 17:01 03.06.2015

Re: Product of USA

Pjesmu Tamo daleko već desetljećima pjevaju Hrvati iz Južne Amerike, posebice iz Punta Arenasa u Čileu gdje je veliki broj doseljenih Dalmatinaca, posebice s otoka Brača.

Budući da su se pojavile sumnje o o nehrvatskom podrijetlu pjesme Tamo daleko, njih je otklonio magistar Marko Skender iz Osijeka objavivši u Matici, glasilu Hrvatske matice iseljenika, pismo o hrvatskoj pjesmarici iz 19. stoljeća u kojoj je prvi put pronašao zapisanu pjesmu Tamo daleko.

" Hrvatski narod je jedinstvena, nedjeljiva narodna zajednica čiji korijeni sežu u daleku prošlost. Hrvatski narod je narod sam za sebe, potpuno različit i poseban od svakog drugog naroda, s vlastitim hrvatskim jezikom i vlastitom hrvatskom kulturom. Kroz 7. stoljeće i prije, hrvatski narod je naselio područja današnje Republike Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srijema, Bačke, Banata i Boke Kotorske te na tom području osnovao svoju potpuno samostalnu, slobodnu i nezavisnu Kraljevinu Hrvatsku. Područje Republike Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Vojvodine (Srijem, Bačka, Banat) te Boke Kotorske s Budvom u povijesnom i duhovnom smislu čine jednu jedinstvenu i nedjeljivu Domovinu Hrvatsku na čijem području Hrvati i danas žive kao autohton narod. Zbog povijesnih i političkih nesreća, današnje područje Republike Hrvatske obuhvaća samo manji dio Domovine Hrvatske.

Hrvati su u velikoj mjeri također naseljavali i područje Karantanske Hrvatske (Slovenije) te Crvene Hrvatske (Crne Gore) sve do Valone u južnoj Albaniji, no u tim krajevima se hrvatsko ime nije održalo kroz duže vrijeme iako su neki Slovenci i Crnogorci i u 20.-om stoljeću bili svjesni svojih hrvatskih korijena. Također su hrvatski banovi kroz 13., 14. i 15. stoljeće vladali područjem između rijeka Drine i Save tj. Mačvom - Mačvanskom banovinom koja se danas nalazi u Srbiji.

Većina današnjih bosanskih muslimana (tzv. Bošnjaka) potječe od Hrvata koji su prešli na islam za vrijeme otomanske (turske) okupacije dijela hrvatskih zemalja, a u zasebni narod Bošnjaka su se diferencirali tek krajem 20.-og stoljeća. Većina pravoslavaca u hrvatskim zemljama zapadno od istočne hrvatske granice - rijeke DRINE je nesrpskog, vlaškog ili hrvatskog podrijetla, a posrbljeni su agresivnim djelovanjem Srpske pravoslavne crkve krajem 19. i početkom 20. stoljeća. Većina hrvatskih pravoslavaca se sve do 20.-og stoljeća smatrala etničkim ili političkim Hrvatima. Mnoštvo Hrvata je zbog političkih i gospodarskih razloga izbjeglo u svijet, u europske i prekooceanske zemlje no i dalje su zadržali svoj hrvatski identitet. Sloga, zajedništvo i jedinstvo svih Hrvata u Domovini i izbjeglištvu (iszeljeništvu) je osnovni preduvjet napretka i opstanka Hrvatske. "

Hrvatske zemlje po dolasku Hrvata na prostor između Alpa, Jadrana i rijeke Drine :

- Karantanska Hrvatska (današnja Slovenija)
- Primorska (Bijela) Hrvatska
- Panonska (Posavska) Hrvatska
- Crvena Hrvatska ( Paganija (Neretvanska banovina), Zahumlje, Travunja, Duklja ; prostor današnje Crne Gore, Sandžaka i dijela Albanije )

Republika Hrvatska + Bosna i Hercegovina + Boka Kotorska + Vojvodina (Srijem, Bačka) = Domovina Hrvatska

predatortz predatortz 17:03 03.06.2015

Re: Product of USA

- Crvena Hrvatska ( Paganija (Neretvanska banovina), Zahumlje, Travunja, Duklja ; prostor današnje Crne Gore, Sandžaka i dijela Albanije )


Jedan od uslova za napredovanje u vojsci Crne Gore je prihvatanje te teze o Crvenim Hrvatima. Bez nje, nema pomaka u karijeri.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:17 03.06.2015

Re: Product of USA

Karantanska Hrvatska (današnja Slovenija)

А један Карантанац у Лондону продаје бели лук, кобасице, ћевапчиће и друге карантанске деликатесе.
gedza.73 gedza.73 17:23 03.06.2015

Re: Product of USA

А један Карантанац у Лондону продаје бели лук, кобасице, ћевапчиће и друге карантанске деликатесе.

Gurmani svih zemalja, ujedinite se.

Jedan od uslova za napredovanje u vojsci Crne Gore je prihvatanje te teze o Crvenim Hrvatima. Bez nje, nema pomaka u karijeri.

Opet će Njegoš da nagrabusi.
predatortz predatortz 17:29 03.06.2015

Re: Product of USA

Opet će Njegoš da nagrabusi.


Ne, na kraju će nagrabusiti oni. Albanija neće doveka čekati da štrbne ono što misli da joj pripada. Možda to i nije tako loša stvar, Srbima gore od ovog sada teško da može biti. Sever bi, onda, mogao da razmišlja o drugim opcijama.
krkar krkar 17:32 03.06.2015

Re: Product of USA

то ја зајебавам Кркара. Хрвати, Босанци, Срби, мени то све исто


Mene??? Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake.

tess tess 17:41 03.06.2015

Re: Никад нисам имао куче

princi
али претпостављам да то баш овако изгледа: бациш му коску и оно се радосно и весело игра. Не каже народ за џабе, радује се к'о куче у лифту.

Misliš na kosku igračkicu? Zezalicu? Pa jedino ako bi imao mopsa, il tako neko kuče za selfi i Instagram- da ga gubiš i tražiš na Tviteru- pudlicu, terijera, neko kuče da se smjesti i u lift i u kadar iPhone 6- i u izgubljenonađeno kao da ti je kišobran, tamno plavi muški.

Imala sam ja pse. Vučjaka, dogu i retrivera. Tri različita psa. U različita doba. Dočim je i koska igračkica, i, na primer, lojalnost, poralitet kod sva tri navedena psa.

Doge su i rezervisane, i nestrpljive znaju biti. Pomalo mutave i lijene, trome, duhom. Doga bi pobrkala kosku sa nečim drugim što bi joj privuklo pažnju. Kao nekakva i hiperaktivnost i zanesenjaštvo. Mondenski pas. Nezreo i folirant. Pas za Azurnu obalu.

Vučjak je duboko vjeran (nije stereotip) i smiren, skoro pa povučen, nenametljiv, i opasan. Nije pas za igračkice kako ti se ćefne, voli integritet. Nekad se ne zna jel čovjek njemu prijatelj il on čovjeku. Ko se kome prilagođava.

Retriver je pametan i proždrljiv, veseljak, brzo uči. Taj bi tu tvoju kosku progutao i povratio. Jednom za malo nije preminuo izbacujući iz sebe ručku od kofera, kožna ručka, ličila mu na meso- dobro od kože je i bila- vario je dva tri sata, op hoće neće, duša mu u nosu, koska u grlu, borio se sa životom. Kakav kreten, cc. :)

Te to kuče i koska, kao poskočica,
kao: maca i vratanca.
-vidi, najbolje mačka da ti prede, one su ionako perfidne, u dugim imperijalnim noćima.- oko psa je obaveza i razmišljanje, d'izvineš.
Nije pas Kurd il Bosančeros,
što b' stari narod rekao "kao iz polja kući".
Il kao iz "polja u lift".


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:47 03.06.2015

Re: Product of USA

Жао ми да не окачим, лепа слика: Поздрав из Лондона:

krkar krkar 18:04 03.06.2015

Re: Никад нисам имао куче

Retriver

Jednom za malo nije preminuo


Pas pre-minuo? Prešao na drugi svet? Imala si psa sa ljudskom dušom?

Sve hrišćanske crkve i zajednice uče da životinje nemaju dušu a čovek ima i da je to ta differentia specifica. Samo čovek ima dušu.

Da bi pre-minuo (prešao) mora da ima dušu koja pre-minjuje, prelazi na drugi svet. A ako ima dušu onda je čovek, bez obzira na spoljni oblik.

Mogla si i da se udaš za njega, ne bi bio greh.
predatortz predatortz 18:07 03.06.2015

Re: Никад нисам имао куче

Mogla si i da se udaš za njega, ne bi bio greh.


E, sad si jebao čvorka!

Inače, nek' oproste teolozi svih konfesija - moj Beli ima bolju dušu od većine ljudi.
tess tess 18:19 03.06.2015

Re: Никад нисам имао куче

krkar
Pas pre-minuo? Prešao na drugi svet? Imala si psa sa ljudskom dušom?

Sve hrišćanske crkve i zajednice uče da životinje nemaju dušu a čovek ima i da je to ta differentia specifica. Samo čovek ima dušu.

Da bi pre-minuo (prešao) mora da ima dušu koja pre-minjuje, prelazi na drugi svet. A ako ima dušu onda je čovek, bez obzira na spoljni oblik.

Mogla si i da se udaš za njega, ne bi bio greh.

Hajde krkar ne pokrštavaj pse na ovom popovskom blogu.
Dobro: za malo da crkne.
Preminuće je bilo satirično, barem meni.

Za udaju za psa ću ti prećutati.
Ne jer sam fina, palo mi je na pamet par gadosti,
tipa: ko sve da ti se uda za psa..

Neinteligentno je, nije ni grubo.
Nije ni džukačka finta. Zamisli.

Samo neinteligentno,
a na to sam prirodno i gadljiva.
D'izvineš.
hajkula1 hajkula1 18:30 03.06.2015

Re: Product of USA

krkar
то ја зајебавам Кркара. Хрвати, Босанци, Срби, мени то све исто


Mene??? Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake.





Ponestala inspiracija?
Ako je neko ovde napaljen ti si.








freehand freehand 18:34 03.06.2015

Re: Product of USA

hajkula1
krkar
то ја зајебавам Кркара. Хрвати, Босанци, Срби, мени то све исто


Mene??? Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake.





Ponestala inspiracija?
Ako je neko ovde napaljen ti si.





Asmo ga razvalili Nadala...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:45 03.06.2015

Re: Никад нисам имао куче

predatortz
Inače, nek' oproste teolozi svih konfesija - moj Beli ima bolju dušu od većine ljudi.

Тако је!

emsiemsi emsiemsi 19:02 03.06.2015

Re: Product of USA

krkar
то ја зајебавам Кркара. Хрвати, Босанци, Срби, мени то све исто


Mene??? Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake.


Ма нема везе !
Срби су толерантни, тако да прихватају и такав башибозук сличан теби !
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 03.06.2015

Re: čobani

Соко Штарк бананице. Јебале их бананице и јебао их и Соко и Штарк. И Краш.


Da, kod mog Gadafija u kafanu/radnju kad udješ, pravo naletiš na neki kilavi štand ispred kase na kome se prodaje, pajz sad, Smoki (ne znam ko je sada vlasnik Soko Štarka, ali je sranje isto, samo ambalaža drugačija). I to tako stoji, mesecima, valjda sam ja jedini koji je ikad kupio jednu kesu. Onda odma iza, drugi raf u nekom budžaku naslagan plazma (Lane) keks, kupio detetu jednom, ona to malo gricnula i neće, nego daj ti tajo one Graham keksove, iz Whole Foodsa. I na trećem rafu napolitanke i jafa keks. I to je to, iz onolike Srbije. I ja se posle čudim što je ovaj Libijac napisao Bosnia iznad tog dela radnje, ali tamo ima više produkata iz Bosne nego iz Srbije (mahom kafa i ratluci). Dobro, ovde i ima dosta više Bosanaca nego nas Srba, pa mu to valjda bolje ide. Hrvati imaju ceo raf za sebe, od onih Eva sardina, do milion pašteta, supa u kesicama, pudinga, ajvara (mada tu Makedonci dominiraju, odličan im je, skoro ko kevin), i drugih qracapalaca. Slovenci takodje.

Jednom ja uzeo neki eurokrem, naš, i vidim istekao datum. Pokažemo ovom Gadafiju, on pogleda kaže, au, skloniće. Dodjem posle nedelju dana, opet taj isti eurkorem, samo je perškrabao datum proizvodnje. I već posle par nedelja ga više nije bilo, niti se ikad ponovo prodavao.
hajkula1 hajkula1 19:20 03.06.2015

Re: Product of USA

emsiemsi
krkar
то ја зајебавам Кркара. Хрвати, Босанци, Срби, мени то све исто


Mene??? Pa mene za naciju kao ideju svečano zabole stojko. To je jedna retrogradna vrsta stada za konzumente ispodprosečne pameti. Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake.


Ма нема везе !
Срби су толерантни, тако да прихватају и такав башибозук сличан теби !



Vic


Stiže Srbin na hrvatsku granicu, a carinik, čim je po tablicama ukapirao sa kim ima posla, obrati mu se na engleskom samo da ne bi čuo taj njemu mrski jezik:
– Name? – oštrim tonom će carinik.
– Miloš Vranić – odgovara Srbin,skoro tiho.
– Age? – upita ga carinik, istim tonom.
– 23.
– Occupation? – nastavi carinik, misleći na zanimanje.
A Srbin će unezvereno:
– No, no, just visit!


freehand freehand 21:02 03.06.2015

Re: čobani

Da, kod mog Gadafija u kafanu/radnju kad udješ, pravo naletiš na neki kilavi štand ispred kase na kome se prodaje, pajz sad, Smoki (ne znam ko je sada vlasnik Soko Štarka, ali je sranje isto, samo ambalaža drugačija). I to tako stoji, mesecima, valjda sam je jedini koji ikad kupio jednu kesu. Onda odma iza, drugi raf u nekom budžaku naslagan plazma (Lane) keks, kupio detetu jednom, ona to malo gricnula i neće, nego daj ti tajo one Graham keksove, iz Whole Foodsa. I na trećem rafu napolitanke i jafa keks.

Smoki je odličan, a stvar je ukusa a ne porekla kod pitanja ko ga voli a ko ne.
Plazma takođe, i još više (je odlična). i bez problema može da konkuriše mnoštvu proizvoda iz iste grupe bez obzira na zemlju proizvodnje.
A eurokrem je italijanski brend, pravljen po licenci pa otkupljen davnih dana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:06 04.06.2015

Re: čobani

freehand
Da, kod mog Gadafija u kafanu/radnju kad udješ, pravo naletiš na neki kilavi štand ispred kase na kome se prodaje, pajz sad, Smoki (ne znam ko je sada vlasnik Soko Štarka, ali je sranje isto, samo ambalaža drugačija). I to tako stoji, mesecima, valjda sam je jedini koji ikad kupio jednu kesu. Onda odma iza, drugi raf u nekom budžaku naslagan plazma (Lane) keks, kupio detetu jednom, ona to malo gricnula i neće, nego daj ti tajo one Graham keksove, iz Whole Foodsa. I na trećem rafu napolitanke i jafa keks.

Smoki je odličan, a stvar je ukusa a ne porekla kod pitanja ko ga voli a ko ne.
Plazma takođe, i još više (je odlična). i bez problema može da konkuriše mnoštvu proizvoda iz iste grupe bez obzira na zemlju proizvodnje.
A eurokrem je italijanski brend, pravljen po licenci pa otkupljen davnih dana.


Smoki je prilično jadan proizvod, na nivou Twinkies-a i Hershey čokolade: slani stiropor sa ukusom krompira, i ne prodaje se nigde gde ne zalaze nostalgični ex YU emigranti. Plazma je djubre od keksa koji čak ne može ni da se prodaje pod tim imenom, objasnio je neko na blogu zašto. Zato se i ne može naći tamo gde bi se, da je konkurentna, moglo očekivati, dakle u Whole Foods-u, Alfalfa-i, Sprouts-u, obične prodavnice da i ne pominjem. Kao, uostalom, ni jedan drugi proizvod iz Srbije. Eurokrem, naš, kao što rekoh, ne može ni kod Libijca više da se kupi, sem možda u Čikagu ili Klivlendu.

Sad, možda je u pitanju antisrpska zavera, bar sa ove strane okeana, ili loš marketing, ili loši proizvodi, stvarno ne znam. Pri tome, ja još i kupim ponekad, iz čiste nostalgije, i što volim (plazmu, smoki nešto manje).

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:48 04.06.2015

Re: čobani

srdjan.pajic
Plazma je djubre od keksa koji čak ne može ni da se prodaje pod tim imenom, objasnio je neko na blogu zašto. Zato se i ne može naći tamo gde bi se, da je konkurentna, moglo očekivati, dakle u Whole Foods-u, Alfalfa-i, Sprouts-u, obične prodavnice da i ne pominjem. Kao, uostalom, ni jedan drugi proizvod iz Srbije. ...............................
Sad, možda je u pitanju antisrpska zavera, bar sa ove strane okeana, ili loš marketing, ili loši proizvodi, stvarno ne znam. Pri tome, ja još i kupim ponekad, iz čiste nostalgije, i što volim (plazmu, smoki nešto manje).

Пале су тешке речи, па да кажем неку у одбрану плазме.

Пре свега, кекс као храна није неопходан, па ни потребан, већ га једемо очекујући мало задовољство или из конвенције. Наравно, први услов је да кекс није штетан, а напр. плазма нема висок садржај масти и шећера и не садржи транс масти.

Друго, плазма је производ од пре 40-50 година и колико ми је познато, није мењан, унапређиван, чак ни ребрандиран и остало му је то несрећно име, а ни 'лане' није ништа боље, и "поштеније" га је упоређивати са традиционалним кексима, а не са новоформулисаним органским.

Плазма је од почетка промовисана као дечји производ и у поређењу са другим дечјим кексима уопште не пролази лоше, напротив, и то не само због свега 12% масти које садржи, већ нарочито због свега 20% шећера (веома добро у односу на већину других, напр. јафа кекс садржи 50% или орео 45%).

У Лондону сада плазме има и у неким финим талијанским рањицама (дупло скупље него код Турака), па није да је баш нико неће.
milisav68 milisav68 07:53 04.06.2015

Re: čobani

srdjan.pajic
pajz sad, Smoki (ne znam ko je sada vlasnik Soko Štarka, ali je sranje isto, samo ambalaža drugačija).

Soko Štark odavno nije srpski, prvo su ga kupili Slovenci (Droga Portorož), a sada je vlasnik hrvatski Mišković - Ivica Todorić (Agrokor - Adriatic group).

Tako da šlajmaricu slobodno možeš da usmeriš malo zapadno.
Dobro, ovde i ima dosta više Bosanaca nego nas Srba,



Ja bi se zamislio nad ovim podatkom.
Jednom ja uzeo neki eurokrem, naš, i vidim istekao datum. Pokažemo ovom Gadafiju, on pogleda kaže, au, skloniće. Dodjem posle nedelju dana, opet taj isti eurkorem, samo je perškrabao datum proizvodnje.

C,c,c....a savršena kontrola i inspekcija - ništa.....e kad se on tako mali ne plaši inspekcije, mogu da zamislim šta rade velike firme sa skupim advokatima.

Tebi se mikroskop zaglavio na Srbiji, pa ne vidiš ništa drugo.....iz kraljevstva džankfuda držiš predavanje o kvalitetu prehrambenih proizvoda.
predatortz predatortz 08:00 04.06.2015

Re: čobani

Tebi se mikroskop zaglavio na Srbiji, pa ne vidiš ništa drugo.....iz kraljevstva džankfuda držiš predavanje o kvalitetu prehrambenih proizvoda.


krkar krkar 10:38 04.06.2015

Re: Product of USA

Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake.


Ма нема везе !
Срби су толерантни, тако да прихватају и такав башибозук сличан теби !



Šta se sad TI pa javljaš??? U kojem si se prepoznao?
princi princi 10:58 04.06.2015

Re: čobani

Плазма је од почетка промовисана као дечји производ и у поређењу са другим дечјим кексима уопште не пролази лоше, напротив, и то не само због свега 12% масти које садржи, већ нарочито због свега 20% шећера (веома добро у односу на већину других, напр. јафа кекс садржи 50% или орео 45%).

У Лондону сада плазме има и у неким финим талијанским рањицама (дупло скупље него код Турака), па није да је баш нико неће.

Сине, мене кад у Бризбејну није шлог ухватио кад сам на неком ултра фенси фармер'с маркету видео оригинал Еурокрем, онај Грана Падани или како се већ звао. Сине, теглица од 250гр, 15 долара, дрхти ми рука, први пут са иконом свог детињства. Пролетеле су ми кроз главу све оне кантице од 3кг које сам мажњавао пре и током пубертета (јбт, колико ли сам се ја трошио! Та 3кг кантица нема шаје да је код мене трајала дуже од 3 дана, а био сам mean & lean, like a rock, што би рекао Боб Сигер). Кажем жени: Жено, то је то! Вечерас пада Прозор! Не сећам се ни како смо га збрисали на оној влази и 30 степени.
krkar krkar 13:55 04.06.2015

Re: čobani

оригинал Еурокрем,


Kad bih samo okačio spisak koji su me sve šatro ozbiljni ljudi u šatro ozbiljnim godinama najozbiljnije preklinjali i pretili da im donosim iz Italije original Nutellu (sad i meni stao mozak kako se zove firma koja je pravi).

Jednom kupujem u samoposluzi pakovanje od 10 tegli od kila (ili 800 grama ili tako nešto, one najveće). Gledaju me belo kao potpunu lujku. Valjda mislili da sam pedofil, šta li, dobro muriju fasovao nisam!
tyson tyson 14:55 04.06.2015

Re: čobani

Ali tim hokejašima stvarno svaka čast - 300 milki pošteno zarađenih na ovim prostorima, bez slizavanja sa majmunima na vlasti i sledstvenog čerupanja raje.

Sada se "odmetnuli" u građevinare, i tu isto prave dobre pare. Jebiga, para na paru ide.


tyson tyson 15:01 04.06.2015

Re: Product of USA

Ја га питам за кога ће да гласа? За Ердогана? А баја к'о из топа: Fuck Erdogan!)

Možda te nije razumeo; kaže se Erdoan (ğ se ne čita kao "g" već samo produžava izgovaranje glasa "o" ispred sebe)


tyson tyson 15:08 04.06.2015

Tamo daleko

Неки људи кад се одселе одавде забораве на отаџбину, неки на пристојност.
Потпуна ментална конфузија.

A onda Jugoton na svoju ploču "Solunske pesme" (sic!) stavi tu uvredljivu, komunističku, ispravnu verziju "Tamo daleko", gde je bilo zabranjeno pomenuti Srbiju već se - na solunskom frontu, jakako - pevalo "mojoj ljubavi" i "domovini".


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:12 04.06.2015

Re: čobani

Tebi se mikroskop zaglavio na Srbiji, pa ne vidiš ništa drugo.....iz kraljevstva džankfuda držiš predavanje o kvalitetu prehrambenih proizvoda.


Ono, u fazonu, ako nismo odbranili Kosovo i Vukovar, daj bar oko plazme i smokija da se zauzmemo.

Ih bre, milisave, uvek ista priča, Srbin tiltuje kad mu neko dirne u mitologiju. Lepo ti kažem, tih par proizvoda iz Srbije koje možeš da nadješ ovde, a daju se pobrojati prstima jedne ruke, su u nivou nezdravih grickalica i džankfuda koji pominješ, zato ih ima jedino u prčvarnicama u koje zalaze ex ju nostalgičari. Tamo gde se prodaju kvalitetni prehrambeni proizvodi, dobrim delom iz uvoza, prosto nema mesta za te naše stvari. Mislim, ne treba to lično da shvataš, ne praviš ti plazmu i smoki, niti je Srbija = loš keks i bedni konditorski proizvodi. A ni ja, brate, ne konzumiram džank i TV food, tako da znam relativno dobro šta se prodaje po tim boljim radnjama, i koji je odnos kvaliteta.

princi princi 05:52 05.06.2015

Re: čobani

Kad bih samo okačio spisak koji su me sve šatro ozbiljni ljudi u šatro ozbiljnim godinama najozbiljnije preklinjali i pretili da im donosim iz Italije original Nutellu (sad i meni stao mozak kako se zove firma koja je pravi).

Inače samo da prijavim da Englezi "natelu" na hlebu jedu tako što prvo namažu puter pa onda preko njega "natelu". Omiljen doručak po boljim hedge fondovima na Knightsbridgeu, iz prve ruke.
milisav68 milisav68 08:26 05.06.2015

Re: čobani

srdjan.pajic
Ih bre, milisave, uvek ista priča, Srbin tiltuje kad mu neko dirne u mitologiju.

Ma ne bre, nego mi ide na qrac kad se pljuje radi pljuvanja, a ignorišu činjenice.

Mislim, ima dovoljno materjala za pljuvanje, pa ne mora da se tovari i ono što nije.

Već ti rekoh, Soko Štark više od deset godina nije "naš", što znači da nije samo do "nas", jer i te druge proizvode sa prostora ex-SFRJ uglavnom kupuju ljudi sa tog prostora.
Tamo gde se prodaju kvalitetni prehrambeni proizvodi, dobrim delom iz uvoza, prosto nema mesta za te naše stvari.

Pa nikad ih nije ni bilo.

Zemlja nam je sistematski razbucana, što iznutra, što spolja, a ti se kao čudiš što nemamo kvalitetnije proizvode.

Pa ne da nemamo kvalitetnije proizvode, nego smo počeli da uvozimo i ono što smo oduvek znali i imali - mleko, meso, voće, povrće.....

Nego, to je neka druga (i duga) priča.....
princi princi 09:38 05.06.2015

Re: čobani

Već ti rekoh, Soko Štark više od deset godina nije "naš", što znači da nije samo do "nas", jer i te druge proizvode sa prostora ex-SFRJ uglavnom kupuju ljudi sa tog prostora.

Da, do pre 10 godina je bio govno, a onda su dosli oni i unistili sve.
emsiemsi emsiemsi 16:09 05.06.2015

Re: Product of USA

krkar
Tor za razne Ajkule, Čarlije i kojekakve napaljene ništake.


Ма нема везе !
Срби су толерантни, тако да прихватају и такав башибозук сличан теби !



Šta se sad TI pa javljaš??? U kojem si se prepoznao?

Препознао сам се у толерантним Србима чија је дужност да допринесу колико год могу да се многи који не 'припадају нигде', међу Србима осећају као међу својима, били Срби или не.
qqriq qqriq 21:12 05.06.2015

Re: Product of USA

А баја к'о из топа: Fuck Erdogan!


Čist Kurd.
krkar krkar 21:31 05.06.2015

Re: čobani

Inače samo da prijavim da Englezi "natelu" na hlebu jedu tako što prvo namažu puter pa onda preko njega "natelu".


Englezi mažu puter na sve. A ponekad preko njega još nešto. Recimo Marmite, najbolji izum ljudskoga roda za mazanje otkako je sveta i veka.

Jes da mi žena nikako u to ne veruje...
hajkula1 hajkula1 08:34 06.06.2015

Re: čobani

princi princi 13:21 03.06.2015

Сине, и ужичка пршута, којом се толико

поносимо: узмеш, погледаш састав, пуна конзерванаса. Зашто је пуна конзерванаса? Па зато што су хигијенски услови atrocious, што би се сви потровали без конзерванаса. А да ни не причам о количинама. Ужас. Јбт, ни јебене суве шљиве не умемо да направимо: и то јебени Теско увози из јебене Пољске. Крш од народа. И после кукамо на попове, на Тита, на Турке, на ове, оне. Није, бате, ми смо проблем. Сви. И црногорци и босанци и срби. Све су то иста говна.
krkar krkar 13:35 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Зашто је пуна конзерванаса? Па зато што су хигијенски услови atrocious, што би се сви потровали без конзерванаса.


A, bogme nije, varaš se. Još je gore: ZATO ŠTO

1. IM JE TAKO LAKŠE
2. VIŠE SE UKRADE!

Samo zato. Boli ih kurac da naprave neki pomak, nešto bolje da urade.

Drug mi je sa Njeguša, trebalo da nasledi proizvodnju pršuta, stric bez dece hteo da se povuče, nudio njemu. Ja tada živeo u Italiji, pita me ovaj da mu nađem po Italiji nekoga da nešto nauči, unapredi proizvodnju.

Meni taman super palo, odem u Parmu, odem u San Daniele, upoznam ljude, super svašta vidim i naučim. I shvatim šta je suština: da PROIZVOĐAČI naprave udruženje koje postavlja standarde proizvodnje i štiti proizvod. Kao što ima za Parmiggiano Reggiano, za Grana Padano, za Taleggio, za Salumi di Norcia i svašta još.

I onda oni odrede, recimo, da svinja može da bude samo iz tog područja da bi se zvalo "Tajitaj pršut". 100 km u krug najviše. Pa tačno nadmorske visine, pa koliko najmanje kila dima gica kad je zakolju, koliko najmanje, pa šta sme da jede, pa posebno šta jede zadnjih 30 dana pre klanja, pa koliko najmanje i najviše leži u salamuri, pa koliko najmanje na vazduhu...

Ako to sve ispuniš - možeš da ga prodaješ kao zaštićenu marku "Tajitaj Pršut". Ako ne - onda je No Name.

I naravno da imaju svest da štite SAME SEBE i svoju zaradu i budućnost
, nema laži, nema prevare.

Kad su ovome to ispričali, nasmejao se, rekao "možda za 100 godina", dogovorio sa nekim da mu kad stric umre a on nasledi da u najam a on i dalje radi svoj inženjerski posao i ubire tu malu rentu ali se sa hohštaplerima ne bakće.

I onda u Nujeguše stižu bačke svinje (bilo nekad, te su mila majka prema današnjim), pa iza njih ukrajinske a sad već godinama kineske. Pa pošto je meso sumnjivo, kvalitet transporta sumnjiv... moraju da nakrkaju soli da sve to pobiju pa na kraju ono što zovu "njeguški pršut" (od kineske svinje) ima 8% soli i suvo je kao daska.

Talijanski, bilo Parma ili San Daniele nema više od 3% i sočan je.

Pre rata njeguški i hrvatski su bili isti. Sad često u Drnišu i Vrgorcu (meni ta dva najbolja) možeš da kupiš pršut za koji niko ne bi mogao da kaže da nije San Daniele.

Isti kua je i na Zlatiboru. Brazilska govedina kojoj je prošao rok uvezena preko Kosova bez ikakvog samnitarnog sertifikata - pa moraš da krkaš so i konzervanse
princi princi 13:45 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико


Isti kua je i na Zlatiboru. Brazilska govedina kojoj je prošao rok uvezena preko Kosova bez ikakvog samnitarnog sertifikata - pa moraš da krkaš so i konzervanse

Да, ту причу сам и ја чуо.
Talijanski

Јебо те талијански. Ако ми нешто иде на к...ц то је кад ме неко зове Алессандро.

Не, бре, да закључим овај рант, ми смо идиотска нација. Дубоко идиотска. Нема горих. То сам схватио кад сам 1999. радио неко клизиште на Св. Стефану. Покренула се људима кућа, одмах тамо изнад леве плаже. И сад ја гледам, како и зашто им се покренуло, флишеви, јесте, умеју да буду зајебани, али нема нигде никакве подземне воде. Ни трага. И питам их, јелте, а водовод, канализација, где то иде? А, па ми имамо септичку јаму. Аха. Али ви сте одмах изнад плаже, колико често то чистите? Каже: Па није то никад чишћено. Тата је то направио 1951. и нисмо имали никад никаквих проблема. Аха. Па, добро кад није било проблема.

И онда видиш оне Грке, на оној јебеној Ситонији, који чувају оно море као да је од злата. И ту схватиш колико су људи западног Балкана потпуни идиоти.
gedza.73 gedza.73 14:28 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Јбт, ни јебене суве шљиве не умемо да направимо: и то јебени Теско увози из јебене Пољске. Крш од народа. И после кукамо на попове, на Тита, на Турке, на ове, оне. Није, бате, ми смо проблем. Сви. И црногорци и босанци и срби. Све су то иста говна.

Hteo sam nekoliko puta, pa odustanem...
Sad ću napamet, a vi nemojte da se smejete.

Ako je naša država 'kao' pregovarala sa EU oko carina za poljoprivredne proizvode to znači da nije dolazila svaka zadruga sa sto članova da pregovara oko uvoza kamiona svinja.

Jabuka se poliva, u proseku, 20-ak puta.
Zatrovaćemo zemlju, pootrovaćemo ljude.
Veliki izvoznici jabuke su Italijani i Poljaci (čini mi se da je u Poljskoj 10 centi) tako da tu gubimo bitku, posebno što su neki kulovi uvezli poljsku i italijansku jabuku, prepakovali i poslali u Rusiju. Oni kao blesavi, naši lenji i glupi jer ih je mrzelo da skinu njihove nalepnice o poreklu robe, već samo prelepe sa srpskim, koje u transportu otpadnu.
Podneblje (Valjevo, Šumadija, Brus) je dušu dalo za šljivu. Dosta šećera pa je prirodno slatkasta kad se osuši.

Naši su finansirali svakojake gluposti. Verujem da u državnom vlasništvu kraj Topole postoji neko imanje od par hektara.
Naprave se magacini, hladnjače, logistički centar, sušare.
Država, kao kontra uslugu za uvoz mleka i mesa, traži dozvole za izvoz suve šljive.
Postoje ljudi koji su stručnjaci u voćarstvu, prehambrenoj industriji, dizajnu.

Mislim da neke države imaju monopol na neke proizvode. Neka naša uvede na suvu šljivu.
Imaš dva tržišta. EU i Rusiju.
Postavi standard, odradi prepoznatljivu ambalažu, postavi stručne ljude i skini sa socijale hiljade seljaka u Srbiji. Ti bacaš subvencije u rupu bez dna.

Ovo sve povlači za sobom knjigovođe, prevoznike, proizvođače sušara, radnike na održavanju, u hladnjaču, na traci za paking...
Nekome će da padne na pamet proizvodnja šišalica, drugome nekih potrebnih mašina, traktoru treba prednja vuča, seljaci će da se prokurče pa će da stavljaju lavove na stubove, radiće izolaciju, stolariju...

Za sada se šljiva prodaje moldavskim nakupcima (koji nekad plate, nekad ne) spakovana u običnu gajbicu.
Kg je bio na otkupu (neki prosek 20 dinara), a 250 grama sušene dolazi u inostranstvu i do 3 eu.

A Srbija knjiži izvoz fiata kao naš izvoz.



princi princi 14:35 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

A Srbija knjiži izvoz fiata kao naš izvoz.

Ужас. Још имаш ове идиоте који томе тапшу. Кажу: Права ствар! Не, бре, несолидни смо, недојебани, искомплексирани. Кад не верујеш у себе онда је једино што можеш да створиш, лоша копија лоше копије. Генеричка и иста, увек безнадежно иста.
gedza.73 gedza.73 14:41 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Ужас. Још имаш ове идиоте који томе тапшу. Кажу: Права ствар! Не, бре, несолидни смо, недојебани, искомплексирани. Кад не верујеш у себе онда је једино што можеш да створиш, лоша копија лоше копије. Генеричка и иста, увек безнадежно иста.

Ne mogu da pronađem snimak iz filma 'kamiondžije' kad dođu Šveđani da otvore firmu.
Direktor nije tu (hebe sekretaricu ili otišao na odmor) a menja ga Mirjana Karanović.
Ona nema pojma ni o čemu, ali zato skakuće oko Šveđana i viče
-Kofi, kofi, imate li malo kafe?
'beš širu sliku, 100g kafe je 100g kafe.

(kuckam komentare radnim danom jer me razjebao virus u kombinaciji sa šetanjem od ordinacije do ordinacije zadnjih mesec i kusur)
princi princi 14:50 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

'beš širu sliku, 100g kafe je 100g kafe.

Да, глад, сине. То је то. Глад, алавост, неиживљеност. Али, добро, то значи да ће проћи. Доћи ће нови, нормалнији клинци.
svarog svarog 15:28 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

hajkula1 hajkula1 19:03 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

princi
Кад не верујеш у себе онда је једино што можеш да створиш, лоша копија лоше копије.



http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=06&dd=03&nav_category=78&nav_id=1000081
emsiemsi emsiemsi 19:10 03.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

krkar

...
Talijanski, bilo Parma ili San Daniele nema više od 3% i sočan je.

Pre rata njeguški i hrvatski su bili isti. Sad često u Drnišu i Vrgorcu (meni ta dva najbolja) možeš da kupiš pršut za koji niko ne bi mogao da kaže da nije San Daniele.

Isti kua je i na Zlatiboru. Brazilska govedina kojoj je prošao rok uvezena preko Kosova bez ikakvog samnitarnog sertifikata - pa moraš da krkaš so i konzervanse

Какав комплекс !?
Да ли хрватско говно мирише ?
jkt2010 jkt2010 01:06 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

svarog
Kad neko i radi nešto tu je gazda da poklopi:
Bez letovanja 1.500, Argus u agoniji

Aj se dogovorite, da li država treba da štiti makar ono gde još ima prava da štiti, ili jok?

Sad je strašno što Turci & Egipćani ne smeju da pokupe baš sve putnike u sezoni nego moraju malo i Srbima da daju?

A da ih se pusti, sutra bi kukali što propade Aviolet, ko Aviogenex.

Ma nek propadne sve, važno da si ti uštedeo 20 evra?
svarog svarog 09:22 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

jkt2010
svarog
Kad neko i radi nešto tu je gazda da poklopi:
Bez letovanja 1.500, Argus u agoniji

Aj se dogovorite, da li država treba da štiti makar ono gde još ima prava da štiti, ili jok?


Neki su se dogovorili, očigledno.

Sad je strašno što Turci & Egipćani ne smeju da pokupe baš sve putnike u sezoni nego moraju malo i Srbima da daju?


Pa ti si spektakl. Šta kažeš ne mogu Turci i Egipćani nego Srbi iz Abu Dabija A što ti Srbi iz Abu Dabija ne bi dali nižu cenu od Turaka i Egipćana,a?

Ma nek propadne sve, važno da si ti uštedeo 20 evra?


A ti bi mojih 20 evra? Premotaj na 2:37

krkar krkar 09:53 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Sad je strašno što Turci & Egipćani ne smeju da pokupe baš sve putnike u sezoni nego moraju malo i Srbima da daju?


Strašno je što visoki državni službenik kaže "po zakonu imaju pravo ali nama neki ćata nije to potpisao pa nemaju. Pa nek se jebe firma koja bi da posluje pošteno i građani koji su platili da letuju - neki državni ćata zna bolje od svih njih a njemu se baš danas nešto nadigao"!

Srbistan. Dijagnoza.
princi princi 09:56 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Srbistan. Dijagnoza.

Ма престаните с тим идиотским дијагнозама. Србистан подразумева турски утицај. Куд би нама био крај да смо пословни као Турци. Овакав баксузлук се ствара само на западном Балкану (још једном, срдачан поздрав браћи из Републике Српске!).
krkar krkar 10:13 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико





Србистан подразумева турски утицај.


Ma jok, kakvi, ja stalno pišem Srbistan nadajući se da ljudi to shvataju kao bantustan.

Куд би нама био крај да смо пословни као Турци.


Baš to ti i htedoh reći. Siroti Turci, dobro su preživeli tolike godine sa tim divljacima!

U Srbistanu se prečesto zaboravlja da je Turska civilizacija. Ne tek obična država, ne čak ni samo carstvo nego baš civilizacija.

Eee, kud bi nam kraj bio!!!
krkar krkar 10:14 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

још једном, срдачан поздрав браћи из Републике Српске!


Zvuči kao pozdrav bradatoj ženi iz cirkusa Medrano
predatortz predatortz 10:17 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

krkar
још једном, срдачан поздрав браћи из Републике Српске!


Zvuči kao pozdrav bradatoj ženi iz cirkusa Medrano


Takva jedna bi baš išla uz tebe.
krkar krkar 10:20 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Takva jedna bi baš išla uz tebe.


Pozdrav i Bibi Bosancu, kamenu od gume koji jede srpske kašike i sere srpske floskule
predatortz predatortz 10:23 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

krkar
Takva jedna bi baš išla uz tebe.


Pozdrav i Bibi Bosancu, kamenu od gume koji jede srpske kašike i sere srpske floskule


Razumem ja tebe, ovo je tebi izduvni ventil.
Osećaš se, ono, kao muškarčina...
Negde moraš, a ovde je najlakše.
krkar krkar 10:27 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Razumem ja tebe, ovo je tebi izduvni ventil.
Osećaš se, ono, kao muškarčina...
Negde moraš, a ovde je najlakše.


Istina, ovo nam je svima paralelna realnost.

U kojoj sam ja muškarčina a ti čovek.
predatortz predatortz 10:34 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

krkar
Razumem ja tebe, ovo je tebi izduvni ventil.
Osećaš se, ono, kao muškarčina...
Negde moraš, a ovde je najlakše.


Istina, ovo nam je svima paralelna realnost.

U kojoj sam ja muškarčina a ti čovek.


Biti čovek po tvojim kriterijumima? Nisam siguran da bih to želeo...
princi princi 10:36 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Istina, ovo nam je svima paralelna realnost.

U kojoj sam ja muškarčina a ti čovek.

Чекај, јел ће сад да падне неко аутовање?
krkar krkar 10:52 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Biti čovek po tvojim kriterijumima? Nisam siguran da bih to želeo...


Ma ne po mojim, ne Čovek. Samo Homo sapiens sapiens. I to bi ti bilo zauvar!
predatortz predatortz 10:57 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

krkar
Biti čovek po tvojim kriterijumima? Nisam siguran da bih to želeo...


Ma ne po mojim, ne Čovek. Samo Homo sapiens sapiens. I to bi ti bilo zauvar!


Šta li tebe toliko izjeda, kad, malo-malo, potežeš za ovakvim nebulozama?
Siguran sam u jedno - savest nije!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:03 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

А ето -- вас двојицу нешто спаја: осећај солидарности за човека.
princi princi 11:11 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

U Srbistanu se prečesto zaboravlja da je Turska civilizacija. Ne tek obična država, ne čak ni samo carstvo nego baš civilizacija.

Велике азијске империје су све до средине 18. века била центар света у сваком погледу. Негде ваљда око 1750. 85% светског друштвеног производа је било прављено у Кини и Отоманском царству. У ствари, велика је мистерија зашто Турци и Кинези нису финансирали освајање Америке и Африке и зашто су тако споро хватали технолошки catch up са западним светом у тренутку кад су то још са врло мало напора могли.
maksa83 maksa83 11:25 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

У ствари, велика је мистерија зашто Турци и Кинези нису финансирали освајање Америке и Африке и зашто су тако споро хватали технолошки catch up са западним светом у тренутку кад су то још са врло мало напора могли.

Evo jedna teza koju sam pročitao.

Kina je inače bila homogena zemlja gde su se dinastije smenjivale na po 300 godina, to se malo prekrajalo, ali generalno bili jedna raja. Veliki izazov za upravljati. U to vreme o kome pričaš otpr. Kinezi su ukapirali da je aristokratija kao koncept - "pravo da se vlada i upravlja drugima stečeno rođenjem" - sranje, i da najsposobniji treba da imaju šansu, a zarad boljitka društva. I šta urade braća Kinezi? Uvedu državni ispit koji može da polaže bilo ko, i u skladu sa ostvarenim rezultatima na ispitu dobija na upravljanje neku jedinicu (selo, grad, srez, širu oblast, itd....). Svi su imali istu šansu, i ribarev sin, i neko moodo (u teoriji, pošto su bogati roditelji svojoj deci mogli da obezbede časove, itd.). Rezultat toga je da je fokus postao "spremim ispite, razbijem, i na konju sam". Prestali da inoviraju, sve snage usmerili na bubanje šta je rekao Konfučije i prateće nauke i filozofije. Masovno. Za to vreme, Evropa u krvavim ratovima, rokanje, klanje, što povlači za sobom razvoj, dovijanje, unapređivanje svega. Kad su se Kinezi pribrali u XiX veku i shvatili da su zajebali stvar sa tim konceptom već je bilo kasno.

princi princi 11:51 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Kina

Ево овде више података. Кажу да је велики decline Империје уследио после његове смрти. Изгледа да су их Монголи сјебали.

А, да, пише Хавари и о томе. Имали су невероватан систем прикупљања пореза.
hajkula1 hajkula1 12:55 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

predatortz
krkar
још једном, срдачан поздрав браћи из Републике Српске!


Zvuči kao pozdrav bradatoj ženi iz cirkusa Medrano


Takva jedna bi baš išla uz tebe.




Ova je previše fina?








svarog svarog 12:59 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

http://en.wikipedia.org/wiki/Isolationism#China

Iz nekog razloga su se samoizolovali, popalili brodove i potpuno nestali kao pomorska sila u 15v.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:22 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Ух...
Влада идеја да постоје неки исправни и логични концепти који би требало да усмеравају историјске путање. Један од таквих је да ће империја (хммм? тачније: једна велика и моћна земља) по природи ствари настојати да шири свој утицај и власт. А шта ако је та "империја" самодовољна себи? А шта ако у њој не постоји концепт ширења? А шта ако та земља нема реалну потребу нити радозналост за ширењем?

То је као кад видите оне гигатнске бодибилдере, па вам дође страно да се неки међу њима доброћудни попут јагњета. И не једу месо. А има и таквих!
princi princi 13:47 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Iz nekog razloga su se samoizolovali, popalili brodove i potpuno nestali kao pomorska sila u 15v.

Изгледа да су им Монголи јебали кеву. Није онај зид онолики тек тако. Ма, добро, Кина за Кину, наравоученије из целе приче је да је све што човек уради или направи врло склоно пропадању и да нису потребни векови да би "цивилизацијске" или "културне" тековине нестале као да их никад није било. И највеће и најаче империје могу да пропадну у року од једне генерације (што код нас зна свако ко је читао На Дрини ћуприју). Поред тога, ове приче јасно и зорно говоре да нема ничег генетског и "природног" из оних расистичких теорија које покушавају да објасне доминацију Запада у последњих 300ак година (посебан поздрав Зиликаки и Усеину Болту). Јесте, ови доминирају последњих 300 година али претходних 1000 година доминација је била потпуно на Истоку. Пре тога на условно речено Западу, итд, итд.
freehand freehand 17:51 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Србистан подразумева турски утицај.

To "stan" na kraju su, koliko ja znam, dodavali Britanci krojeći mape, političke i geografske.
maksa83 maksa83 18:06 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

To "stan" na kraju su, koliko ja znam, dodavali Britanci krojeći mape, političke i geografske.

To "stan" je, koliko ja znam, poreklom iz Sanskrita, i znači "mesto (gde ljudi žive)". Znači "Bantu-stan", mesto gde žive Bantui, Paki-stan, Kirgi-stan, Info-stan...
zilikaka zilikaka 18:49 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Поред тога, ове приче јасно и зорно говоре да нема ничег генетског и "природног" из оних расистичких теорија које покушавају да објасне доминацију Запада у последњих 300ак година (посебан поздрав Зиликаки и Усеину Болту). Јесте, ови доминирају последњих 300 година али претходних 1000 година доминација је била потпуно на Истоку. Пре тога на условно речено Западу, итд, итд.


Sad si našo da mi to objašnjavaš?
U ovim godinama?

...da sam to znala na vreme, pa da mi je mama kupila sprinterice br. 28, na majici bi pisalo nešto drugo

princi princi 19:00 04.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

maksa83
To "stan" na kraju su, koliko ja znam, dodavali Britanci krojeći mape, političke i geografske.

To "stan" je, koliko ja znam, poreklom iz Sanskrita, i znači "mesto (gde ljudi žive)". Znači "Bantu-stan", mesto gde žive Bantui, Paki-stan, Kirgi-stan, Info-stan...

Omega, druže, sanskrit... to je već tvoj resor.
jkt2010 jkt2010 01:52 05.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

krkar
Sad je strašno što Turci & Egipćani ne smeju da pokupe baš sve putnike u sezoni nego moraju malo i Srbima da daju?


Strašno je što visoki državni službenik kaže "po zakonu imaju pravo ali nama neki ćata nije to potpisao pa nemaju. Pa nek se jebe firma koja bi da posluje pošteno i građani koji su platili da letuju - neki državni ćata zna bolje od svih njih a njemu se baš danas nešto nadigao"!

Srbistan. Dijagnoza.

Ima mesta za dijagnozu, toliko se slažemo...
Nego ajd ti kao samodokazani ustašoid idi probaj da dobiješ dozvolu da voziš turiste za Hrvatsku pa mi javi šta ti rekao ćata iz tog vašeg ravnateljstva tamo?


Po zakonu imaju pravo da dobiju dozvolu. Ako je dobiju mogu i da je koriste. Jesu je dobili? Nisu. Da li treba da je dobiju? Ne treba. To jest treba da im daju onoliko letova kolko i oni daju našima. To se zove "reciprocitet".

Član 91.
Strani avio-prevozilac može da obavlja međunarodni javni avio-prevoz s Republikom Srbijom samo ako ima odobrenje za to, izuzev kad potvrđenim međunarodnim ugovorom nije predviđeno da odobrenje nije potrebno.

Odobrenje izdaje Direktorat, pošto pribavi mišljenje ministarstva nadležnog za poslove saobraćaja.

Uslove pod kojima se izdaje odobrenje iz stava 1. ovog člana propisuje Direktorat.
jkt2010 jkt2010 02:08 05.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

svarog
Pa ti si spektakl. Šta kažeš ne mogu Turci i Egipćani nego Srbi iz Abu Dabija A što ti Srbi iz Abu Dabija ne bi dali nižu cenu od Turaka i Egipćana,a?

A jel bi ti smeo da staviš ruku u vatru da Egipćani i Turci nisu iz Abu Dabija? Kao i da ne dobijaju "stimulaciju" , napr od svojih hotelijera tamo, kojima pune kapacitete, a koju (stimulaciju) Srbi, ni ovi iz Srbije ni oni iz Abu Dabija, ne dobijaju?

Ako su i iz Abu Dabija, Srbi su, pa je red da ih Srbija zaštiti pre nego na primer Turke iz Turske ili Egipćane iz Egipta. Ni Turska ne štiti Srpske firme pa ne znam što bi Srbija njihovima davala prednost.
tess tess 05:35 05.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

jkt
Nego ajd ti kao samodokazani ustašoid

Zar je?
jkt2010 jkt2010 07:35 05.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

tess
jkt
Nego ajd ti kao samodokazani ustašoid

Zar je?


Ako laže koza ne laže rog.

Doduše, ovo malo ustaša koje sam sretao su se makar uzdržavale od izliva, i makar dok si im u nazočnosti. Ovaj bre usred Beograda serenda iz sve snage. A što ga vi ostali podnosite pojma nemam...

tess tess 08:16 05.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

jkt
Ako laže koza ne laže rog.

Hm, nemam pojma.

Dobro, vidim da je jektičav na Predatortza, al reko' drugosrbijanac i humanista. Mislim, nije razumijevanje ustaštva (crveno bratstvo i jedinstvo i džabane po Brionima) na B92 ni neki bauk.

A, vidim i da se Princi zeza oko ustaštva (vickast). Slutim da bi ih on (Princi) dočekao sa buketom, svežih, crvenih ruža sa Kalenića, da mu iz Međugorja poguljaju na Novi Beograd.
Ta finta drugarstva.



Dobro, nije ni strašno biti ustaša, možda bi bilo malo nepristojno insistirati, od mene, da sam senzibilna drugarica. Kad mi, iz BL, nemamo dvojbe ko je kome šta i što..
I to sve, na koncu, i, nije ništa lično.
predatortz predatortz 08:20 05.06.2015

Re: Сине, и ужичка пршута, којом се толико

Dobro, vidim da je jektičav na Predatortza,


Jako sam uznemiren zbog toga! Slabo spavam, nemam apetit, manje se okrećem za minićima ovih dana...

Da l' da mu se i ja dodvoravam?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana