Maco, kuco, srce

MilutinM RSS / 14.03.2008. u 01:26

Ima ljudi koji mnogo vole da tepaju dok govore. Imaju neku reč kojom oslovljavaju svakoga. Onako, od milošte.

 

Ovde ne mislim na odnos prema bližnjima - partnerima (kako se to danas pravilno kaže), deci, članovima porodice - nego svima sa kojima komuniciraju.

Jedna moja drugarica svakoga je oslovljavala sa "debeli". I mršave, i devojke, sve.

 

Jedan izvidjač/privrednik/pomalo političar/sportski radnik svakome se obraća sa "srce moje". Sada mi kada pričamo o njemu govorimo o "srcetu mom".

 

Jedna koleginica moje žene svakom detetu u svojoj grupi kaže "ljubavi". Nisu sigurni da voli baš svako dete, barem ne istom merom.

 

Sestra koja je mojoj Radmili uzimala krv na analizu obraćala joj se sa "majko". Kako je sigurna da ona ima decu, bez obzira na poodmakle godine?

 

Da ne govorim o danas modernim "brate", "kralju", "čoveče" i kako sve već ide.

 

Ne znam - ja tepam sa namerom. I to onima koji baš zaslužuju takav moj odnos, ne svakome. Čak i kada mnogima kažem meni najčešće "majstore".

 

A vi?

Atačmenti



Komentari (205)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener trener 03:36 14.03.2008

Maco, kuco, srce

Ne znam - ja tepam sa namerom. I to onima koji baš zaslužuju takav moj odnos"
Ovo je dobro! Nisam nikad o tome razmisljao, ali sad kad si pomenuo...Nisu dzabe rekli da je najteze raditi sa ljudima,pogotovo kada si u situaciji kada treba da povezes dvadesetak ljudi da odrade posao (znas ono smenski rad u proizvodnji, a danas je prilicno tesko izvuci ljude iz ucmalosti, iz razoraznih poznatih razloga), postoji ,naravno i "mehanizam" kaznjavanja,pretnji, ali taj odnos u ovakvom poslu je najgori. Ja sam nekako poceo da koristim u komunikaciji rec prijatelj i mogu ti reci da funkcionise.
Kada poznajes coveka, a treba da ti uradi posao, prvo sto mu kazes je "Gde si prijatelju moj" onako srdacno ,naglasis ono mojda jednostavno ne moze da te odbije pa uradi vise od onoga sto je trebao(a coveka zoves recimo oko 3 sata ujutru, kad me ni Monika Beluci mozda ne bi naterala, pa dobro sad Monika bi `ajde)
Kada ne poznajes coveka, kazes mu "zdravo prijatelju"( obavezno snazno rukovanje) i odmah uspostavis odnos gde ste vi na istom nivou,u slicnoj situaciji, a ne ti si taj koji mu daje posao a on mora da odradi inace( jos ako pitas za neki savet u vezi toga sto treba da uradi" sta ti mislis ,prijatelju, da li to moze tako ili nekako drugacije" nije vazno sto ti to znas kako...
A ima i situacija kda kazes nekom "slusaj ,prijatelju", sa naglaskom na slusaj, e onda tu vise nema "ljubavi"
Neverovatno kako rec prijatelj moze da se upotrebi "visenamenski" uz neki glagol, zamenicu i jos kojesta
takamatsu takamatsu 04:32 14.03.2008

:)

Meni je taj fenomen obraćanja drugima uvek bio jako zanimljiv, baš je lepa tema, Milutine :).

Ljudima se obraćam raziličito, zavisi od toga kakav utisak hoću da ostavim, tj. - šta mi konkretno treba :).
Majstore uglavnom oslovljavam po imenu i na "vi", ma koliko imali godina, a njihovog gazdu sa "Gazda".
Sad kad razmislim, to ima veze i sa tim gde rade - upola mlađe devojke u banci oslovljavam sa "gospođice" (ako im ne znam ime), a devojke u buticima sa "maco" - doduše, ove u buticima se i one meni obraćaju sa "maco", lol, ponekad i sa "mala", iako sam dvaput starija :).
Mom brkatom i starijem od 50 godina mužu su se dve gospođe u banci obratile nedavno sa - jel' možemo iza tebe, dečko?
Par puta mi se desilo da posle beskonačnog čekanja na vrlo brzo uslugu kažem osobi ženskog pola - vidi, ćurko....(presešće ti ako ti ja dođem s one strane :).
Ponekad baš mladom svetu kažem "sine", i muškoj i ženskoj deci, čak i koleginicama ako su mi bliske.
Uopšteno, kad promislim, mislim da se ljudima generalno obraćam po imenu, ma šta bili, i ma koliko godina imali.

A istina je, 76-godišnja kevina drugarica, odavno penzionisani profesor, i danas svima govori deco!, sa uskličnikom, čak i svojoj generaciji....lol.

Unfuckable Unfuckable 06:52 14.03.2008

Re: :)

pa jes', što kaže takamatsu upstairs.... : vrsta tepanja zavisi ponajviše od cilja koji se želi postići.
Ne zanemarujmo pritom ni boju glasa i mimiku....(pada mi na pamet zaleđenoskamenjenotisućljetno "da draga-gi" u nekom braku koji još samo mržnja održava - ili fizička nemoć partnera da srežu grkljan onom drugom...; )))))
Pada mi na um nekoliko situacija :
- "druže pope" je meni dugo vremena vrh - mada verovatno pripada Milutinovom prethodnom postu
- kralju, care, druže vojniče, zemo - vojska ( na ono "care" sam pege dobijao, mada ništa manjeg prečnika nego kad mi lik sa Uba kaže "zemo".....a dotle se svima predstavlja kao Beograđanin, i sliku s traktorom drži u kaseti... )
- ...kada me neko upozna - pa mi kaže "gospodine" (grrrrrr) - pa počnemo da pričamo, i "gospodine" se pretvori u "dečko"....( a "vi" u "ti" za par sekundi...)
- ...kada me neko drugi upozna, pa mi govori "gospodine" sve do kraja razgovora....dok ja glumim "mislećeg baju" - ispada : što manje govoriš & što si smrknutiji - veće su šanse da ti persiraju i govore gospodine....mislite o tome
- kada sam svoje roditelje -e valjda da bih pokazao kako značajno mentalno rastem & napredujem - negde u pubertetu počeo da zovem njihovim imenima, umesto "mama" i "tata".....
- kada se milicioneru obratimo sa "plaćeniče poreskih obveznika".....surova i neizvesna igra
- kada zemljoradnici iz Ivanjice, kod koje se uvek kupuje krompir, svaki put kažem "gospođo"...a njoj milo...a onda i meni
- kada, svaki put kada gledam neku političku temu na tv, malo - malo pa proškrgućem : " prodani skote bez časti"
ludvig ludvig 09:31 14.03.2008

Re: :)

Čak i kada mnogima kažem meni najčešće "majstore".

a može i "doktore", "profesore" i ostala akademska znaja:)))

a najbolja su mi gospoda koja devojkama kažu "lutko" "dušo" " "šećeru"...
MilutinM MilutinM 09:46 14.03.2008

Re: :)

"lutko" "dušo" " "šećeru"

Na to sam baš mislio. Te godpodže.

Imao sam druga u mladjim danima koji je ljude često oslovljavao sa "rodjače". Ali izgovarakući nešto izmedju "џ" i "ђ". To mu kao bila neka fora
nsarski nsarski 10:26 14.03.2008

Re: :)

a može i "doktore", "profesore" i ostala akademska znaja:)))

Ima to i smesnih strana:) Nekom prilikom sam radio na jednom institutu, mladji svet, odlican tim, i mi smo iz zezanja poceli jedan drugome da se obracamo sa "profesore" (tu je bilo postdokova i post diplomaca i profesora, sve mesano). To je potrajalo par godina, pa covek automatski tako oslovljava druge, bez razmisljanja. Medjutim kad sam poceo sekretaricama i studentima da se obracam sa "profesore" uvideo sam da nesto nije u redu.
Inace, zar se izvidjaci ne oslovljavaju sa "sokole"?
MilutinM MilutinM 10:34 14.03.2008

Re: :)

Inace, zar se izvidjaci ne oslovljavaju sa "sokole"?

He, he, nismo mi sokolovi )))

Neformalno, svi skauti u svetu se oslovljavaju sa "brate". Skautstvo je veliko bratstvo, ne baš kao masonsko ali se lako prepoznajemo po svetu i jednostavno uspostavljamo srdačan kontakt.

Malo je čudno kada ženski deo oslovljavamo sa "sestro", jer ako pri tome stisnemo zube dobija se u našem jeziku prilično čudna konotacija...
margos margos 10:42 14.03.2008

Re: :)

Inace, zar se izvidjaci ne oslovljavaju sa "sokole"?

Joj, jedno vreme sam nešto radila sa nekim Crnogorcima koji su se oslovljavali sa raznim titulama! Baš onako... preterano.

Jednom prilikom, zove telefonom nekog čoveka, pa krene ''Je l to moj veliki prijatelj taj i taj, čuveni doktor.... potomak još čuvenije familije.... soko...perjanik kralja Nikole' .....i...... nikad kraja.
Završi razgovor i kaže sebi u bradu 'Mrš tamo, đubre jedno pokvareno.'
nsarski nsarski 10:51 14.03.2008

Re: :)

sa nekim Crnogorcima

Oni imaju i ono: "le-gendo!".
takamatsu takamatsu 05:20 16.03.2008

Re: :)

a može i "doktore", "profesore" i ostala akademska znaja


A tek sa tim zvanjima je vrh: imam bar nekoliko kolega (sa ženama mi se to, začudo, ne događa, ne znam zašto), koji se (na ulici, recimo) na pozivanje po imenu ili nadimku neće okrenuti, ali na "doktore" bez problema.
A događalo mi se bezbroj puta da me potpuno nepoznata osoba zove telefonom (poslom), i da se odmah predstavi kao inženjer taj-i-taj, da u svakoj drugoj rečenici kaže da je diplomirani pravnik, i sve tako dalje i tome slično (mislim, sa materijom ova zvanja nemaju nikakve veze, lol).
Jel' kod vas još u zgradama postoje natpisi na vratima tipa "doktor XXX" i "inženjer XXX"? :)
margos margos 14:08 16.03.2008

Re: :)

Jel' kod vas još u zgradama postoje natpisi na vratima tipa "doktor XXX" i "inženjer XXX"? :)

NaraFski:))) Kako da drugaćije znaš sa kim imaš posla:)
edi-va edi-va 09:19 14.03.2008

Good morning ladies & gentleman

margos margos 09:29 14.03.2008

Evo ovako:

Gde si Gazda Milutine?
I ti si tu, Domaćine - juće te nije bilo ni za lek?
Vidim i Mudrac je tu...
S Gosn Trenerom tek treba da se upoznam:)))

Elem, ja jako volim da tepam, da izmišljam imena i nadimke, deminutivčiće i da se lično obraćam ljudima. Čak i kada je dušo, ljubavi, lepi... u pitanju, uvek je nekako lično.

Mojim najbližim prijateljima se obraćam u poslednje vreme sa lepi/lepa moj/moja.
Čim mi neki naziv pređe na automatiku, ja odmah menjam. Čim primetim da sam rekla lepi, a da tako ne mislim i ne osećam, pali mi se alarm, i pronalazim novi, adekvatan izraz. Jedno vreme sam se milima obraćala sa mili/mila moj/moja, ili jednostavno milice.

Tepajući kućnim ljubimcima, silno sam se raspustila u tepanju i svima drugima.

Inače, ja imam mnogo nadimaka, često mi ljudi ne upamte ime pa me krste raznim imenima, i otkad sam prestala da se brecam na to, ne smeta mi ni kad se oni brecaju na moje obraćanje. Jednostavno, zovem im onako kako ja volim da ih zovem, dok mi ne skrenu pažnju - a onda poštujem njihov zahtev ili želju.
edi-va edi-va 09:45 14.03.2008

Re: Evo ovako:

meni svi `tepaju´ edi :)
niko da se za`ebe pa da kaze: ljubavi, sreco, zeljo, potrebo:)))

ja svojoj najboljoj drugarici, kada se chujemo, uglavnom kada privodimo razgovor kraju, kazem ljubavi ... chujemo se.
umem i nekada da izustim srce, u zavisnosti od namere, obichno kada mi neshto zatreba, ja onda ne vezano sa pol ili godine krenem sa: di si srce, trebash mi neshto ...
mada, umalo zaboravih poslednje tepanje koje me je bash raznezilo neki dan. zove me drugar, ja vidim da je on i pochinjem razgovor sa rechima: di si Ivane nesreco, a on mi odgovara: di si edi sunce moje ...
znaju ta tepanja i da mi ulepshaju dan ... pogotovu kada je hladan, tmuran i kishovit :)))
margos margos 10:07 14.03.2008

Re: Evo ovako:

znaju ta tepanja i da mi ulepshaju dan ... pogotovu kada je hladan, tmuran i kishovit :)))

Mene su do pre nekoliko godina svi zvali Maca, tako sam se i predstavljala, jer je bilo lakše da se upamti. Sad me samo bliski tako zovu. A najslađe mi je kad me u familiji zovu Mače... to mi je baš toplo, toplo...:)))

Isto tako, ne volim kad osetim da mi neko tepa 'nako.... automatski bez emocije koja prati te reči.

PS Pa gde si ti Edivice (ili Edito)?
edi-va edi-va 10:11 14.03.2008

Re: Evo ovako:

PS Pa gde si ti Edivice (ili Edito)?


evo me Mardzi:)))
a kamo: a gde si ti edivice sunashce li ti blogovsko?:)))
margos margos 10:21 14.03.2008

Re: Evo ovako:

a kamo: a gde si ti edivice sunashce li ti blogovsko?:)))

E, vidiš, Editice, nemam te nastavke u priči... to: sunašce li ti blogovsko, sunce li ti kalajisano, sunce li ti žarko....
bravar bravar 10:23 14.03.2008

Re: Evo ovako:

sunce li ti žarko....

nisam ja zarko, ja sam misa))
edi-va edi-va 10:29 14.03.2008

Re: Evo ovako:

sunce li ti kalajisano


hihihi to kad chujem ja se obavezno smejem, nikako mi nije jasno to 'kalajisano' , ajd' zarko sunce ima i smisla ...

setih se i josh jednog tepanja: editic (tj) ... deminutiv moga dosadashnjeg postojanja, to kad sam chula bash sam se raspilavila:)))
MilutinM MilutinM 10:38 14.03.2008

Re: Evo ovako:

Gde ste, cure lepe. Sve tri. Ulepšavate mi dan

margos margos 10:45 14.03.2008

Re: Evo ovako:

Gde ste, cure lepe. Sve tri. Ulepšavate mi dan

Pa, Milutine, prija, da se ne lagimo:))))
MilutinM MilutinM 10:51 14.03.2008

Re: Evo ovako:

Znam, znam. Ja sam bečka škola, istureno odeljenje Munze
edi-va edi-va 10:56 14.03.2008

Re: Evo ovako:

MilutinM
Gde ste, cure lepe. Sve tri. Ulepšavate mi dan




Majlutine, chik pogodi koja je koja?

:)))
MilutinM MilutinM 11:03 14.03.2008

Re: Evo ovako:

Au, pao mi mrak na oči. Nisam navikao da vas vidim ovako, anfas

Margos je ova levo - plava. Ti si ova u sredini (voliš da se prerušavaš) a onda je Bravarica Miss dana ))
margos margos 11:22 14.03.2008

Re: Evo ovako:

Majlutine, chik pogodi koja je koja?

Ju, Editice, sad će svi da znaju ko smo....:)))
Margos je ova levo - plava. Ti si ova u sredini (voliš da se prerušavaš) a onda je Bravarica Miss dana ))

Da li da prihvatimo Milutinov sud - ili i dalje prihvatamo samo sud svoje partije, kao J.B. Tito???
bravar bravar 11:26 14.03.2008

Re: Evo ovako:

Da li ste primetili pinkokosu u pozadini. To je V.:))))
edi-va edi-va 11:30 14.03.2008

Re: Evo ovako:

bravar
Da li ste primetili pinkokosu u pozadini. To je V.:))))



psssst. bravar(ko), nismo se dogovorile da pominjemo! znash da se sakrila, namerno, u skladu sa svojom odlukom:)))

@ Mardzi: neka on misli da nas je prepoznao, a mi cemo se pravimo blesave:)))
bravar bravar 11:32 14.03.2008

Re: Evo ovako:

cutim

@ Mardzi: neka on misli da nas je prepoznao, a mi cemo se pravimo blesave:)))


ne moramo mnogo ni da se trudimo:)))
margos margos 11:55 14.03.2008

Re: Evo ovako:

ne moramo mnogo ni da se trudimo:)))

To BAŠ 'tedoh da napišem:)))))
Nemoj da je neko osim nas tri to rekao!!!! Upozoravam! :)))
ćutimo i zviždućemo
bravar bravar 12:11 14.03.2008

Re: Evo ovako:

MilutinM MilutinM 14:20 14.03.2008

Re: Evo ovako:

pinkokosu u pozadini

Da bi se i dalje nalazili u tajnosti, trebalo je da opis damo sa ona "boje trule višnje u pozadini". Onda bi samo nama bilo jasno )))
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:08 14.03.2008

Re: Evo ovako:

kalaisano je kada se kalajem, da bude sjajno. Zato sunce izgleda kao kalaisani, kalajisani, sud :)
MilutinM MilutinM 21:12 14.03.2008

Re: Evo ovako:

Jes', tako je, Bog te mazn'o
takamatsu takamatsu 05:23 16.03.2008

Re: Margos

obraćala sa mili/mila moj/moja, ili jednostavno milice.


Znam za jedan salaš (škola jahanja) gde ima bar 6-7 pasa, svi su NK ptičari, različitog uzrasta, i svi se zovu (i odazivaju :) na - Milice :).
valjan valjan 09:57 14.03.2008

Re: Maco, kuco, srce

Kad neko krene tako da tepa, uvek se setim onog grafita (ili bese aforizam):

Tepam mojoj dragoj:
"Pile moje"...
"Jagnje moje"...
"Telence moje"...
- A onda prvom prilikom sve te zivotinje naglo porastu
edi-va edi-va 10:08 14.03.2008

Re: Maco, kuco, srce

valjan
Kad neko krene tako da tepa, uvek se setim onog grafita (ili bese aforizam):

Tepam mojoj dragoj:
"Pile moje"...
"Jagnje moje"...
"Telence moje"...
- A onda prvom prilikom sve te zivotinje naglo porastu


hehehe samo bih jagnje zamenila sa "jare", chisto kad poraste, zvuchi nekako prikladnije - zar ne?
pnbb pnbb 17:48 14.03.2008

Re: Maco, kuco, srce

"Pile moje"...
"Jagnje moje"...
"Telence moje"...


bila je tako debela
a ja tako gladan
i dok je suncesvojimposlednjimzracimaobasjavalonepreglednupucinusrebrnogbeskrajakojisegubionahorizontu
tepao sam joj
maco
kuco
tele moje

(aj nadjite ovo)
bravar bravar 10:07 14.03.2008

bez naslova

Kazi mi, kazi


Kazi mi, kazi,
Kako da te zovem;
Kazi mi, kakvo
Ime da ti dam, -
Hocu li reci:
"Diko", ili "snago",
Ili cu "lane",
Ili "moje blago";
Hocu li "duso",
Ili "moje drago" -
Kazi mi, kakvo
Ime da ti dam!
Sve su to mila
Imena i lepa
Kojima Srbin
Svome zlatu tepa;
Al' ja bih proveo
Citav jedan vek,
Trazeci lepse,
Dicnije i sladje,
Milije ime,
Sto jos ne cu svet,
Da njim nazovem
Moj rumeni cvet.


Jovan Jovanovic -ZMAJ


margos margos 10:17 14.03.2008

Re: bez naslova

Što još ne ču svet,

Da, kad nekome hoćemo BAŠ da nadenemo posebno ime koje ne ču svet, to znači da smo zaljubljeni ili mnogooo volimo tog nekog:)))

Tako moja kuja nije ni znala kako se zove - a pisalo joj je Asja u rodovniku - ali se odazivala na Beco, Mico, Milice, Anđelka, Anđelija, Anđo, Božidarka, Milka, Lepa... najluđe je bilo kad sam je zvala 'gde je moj mali beli pas?' a ona zift crna sa 40 kila...

Pozzzzzzzzzz Bravar(ice):))))
bravar bravar 10:25 14.03.2008

Re: bez naslova

Pozzz))

Sto ja volem da tepam, ali samo onima koje volim:)

A uzrecice opsteg tipa - prijatelju, brate, pile, mace... nema sanse:(

Vama tepam "drage moje, jer ste mi stvarno drage:)))
margos margos 10:32 14.03.2008

Re: bez naslova

Vama tepam "drage moje, jer ste mi stvarno drage:)))

:)))))) fala :))))))
Kao što rekoše Mudra(c) i Unf, ja se obraćam sa majstore, gazda, gospođice kad je to primereno, a ova tepanja ne koristim u toj komunikaciji. No, imam zaista ogroman broj poznanika i često svakodnevnih kontakata sa velikim brojem ljudi, pa su mi oni u toj kategoriji tepanja ili nadevanja imena i nadimaka.

Care, kralju, rođače i sl - ne volem:)
Jednom sam se jednom prijatelju čiji je otac iz istog kraja odakle i moj, obratila sa 'zemljače' - a on mi reče 'zemljaci su krompiri'. Više nikad nisam upotrebila taj izraz, ni u priči, uvek kažem oni su iz istog mesta, ili istog kraja...
edi-va edi-va 10:47 14.03.2008

Re: bez naslova

Jednom sam se jednom prijatelju čiji je otac iz istog kraja odakle i moj, obratila sa 'zemljače' - a on mi reče 'zemljaci su krompiri'. Više nikad nisam upotrebila taj izraz, ni u priči, uvek kažem oni su iz istog mesta, ili istog kraja...


To sam i ja izvela skoro ... dobili smo narudzbenicu od nekog lika iz BIH, na engleskom, koji je putem maila pitao da li je problem da uplatu izvrshi posle odmora na kom se trenutno nalazi. Ja mu odgovrim na srpskom. On mi na to odushevljeno odgovori, naglasi da ce chim se vrati sa odmora izvrshiti uplatu i josh jednom ponovi kako se nada da to nece uticati na saradnju ... ja mu opet odgovorim (strogo poslovno) da ne predstavlja nikakav problem da sachekamo uplatu, ali mi djavo ne dade mira pa dodam: uostalom Vi uzivate bonus zvani "zemljak", tako da nema razloga da sumnjate da necemo nastaviti saradnju.
Vishe se nije javio ... , a vratio se sa odmora pre 14 dana, sada se iskreno nadam da ga je neshto drugo sprechilo, jer ako je moj "bonus" uticao na nashu buducu saradnju, onda mi je to lekcija da tu rech nikada vishe ne upotrebim.
margos margos 10:55 14.03.2008

Re: bez naslova

Vishe se nije javio ... , a vratio se sa odmora pre 14 dana, sada se iskreno nadam da ga je neshto drugo sprechilo, jer ako je moj "bonus" uticao na nashu buducu saradnju, onda mi je to lekcija da tu rech nikada vishe ne upotrebim.

Nadam se da se nije opustio pa raspustio....
takamatsu takamatsu 05:32 16.03.2008

Re: Zemljak

Jednom sam se jednom prijatelju čiji je otac iz istog kraja odakle i moj, obratila sa 'zemljače'


Ja to izbegavam koliko je moguće, jer najveći hohštapleri u mojoj struci koje poznajem se po potrebi, zavisi od toga odakle im je sagovornik, i decenijama predstavljaju kao Crnogorci, Srbi, Hercegovci, ko zna šta... Znam dvojicu koju su pre 20 godina bili "Đerđ", a sada su (i zvanično!) "Đorđe".... Kad je jedan od tih "Đerđeva", sa kojima sam odrasla, prošle godine pružio ruku pa mi ozbiljno rekao Đorđe, mal' ne odumreh od smeha..... kako se samo uvredio.....
S obzirom na moje pola-pola poreklo, ako nekog (iz simpatije) želim da "nazovem" zemljakom" obično kažem "rode moj" (eto, Gorštaku, na primer :)), imam otpor prema "zemljakisanju".....
miraf miraf 10:26 14.03.2008

.

nisam sklona tepanju,sem naravno svojo cerkici. :) Retko tepam i muzu a i on meni,tako da kad mi kaze nesto lepo,umilno,to mi bas puno znaci.Mislim da je tako mnogo jace,nego kad neko non stop tepa.Najvise me nerviraju tepanja:maco,mala,srce,lutko od nepoznatih muskaraca.Deluju mi uvredljivo.Mislim,sta ja imam s tobom da me tako zoves?!No,kad mi isto to upute nepoznate osobe zenskog pola,tada se pitam:sta hoce od mene,sta joj treba?
Jednostavno,tepanja upucujem osoba koje mi puno znace,i od njih volim da cujem ista.Ona su mi nekako intimna.
Nevolim ljude koji puno tepaju,koji su previse slatkorecivi.Nemam poverenja u njih.
bravar bravar 10:30 14.03.2008

Re: .

nisam sklona tepanju,sem naravno svojo cerkici



pa kako da im ne tepas:)))))))))))))))))))


Retko tepam i muzu a i on meni,tako da kad mi kaze nesto lepo,umilno,to mi bas puno znaci.

Dobro je, ja mislila da kad ti tepa, onda nesto nije u redu:)
miraf miraf 10:34 14.03.2008

Re: .

uh,sad sam se bas zamislila. :)
Deca su najvece cudo ovoga sveta,tako da sva tepanja nisu dovoljna.Nema tih reci.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:40 14.03.2008

Ja ženskim

dragim osobama volim da kažem "draga", kako se obraćam dragom muškinju, evo razmišljam (kada se izuzmu moji kućni muškarci)...

A ovo "kuco, maco, srce", e tako se oslovljavam i zezam sa drugom iz Bgd. Robiška i ja, kada se čujemo ili vidimo, sledi rafal "kuco, maco, šećeru". Kad mu to izrecitujem u telefon, Robiška i bez da se predstavim zna da sam stigla , odgovara istom "šifrom" :)))

To "debela" je jedno vreme bilo in u Bgd, sve smo se tako međusobno oslovljavale, bez obzira na fizičke osobine.
Moja najbolja drugarica i ja se zovemo "mala". Ona stvarno jeste mala, ja baš i ne, ali sam manja od našeg muškog društva, koje nam je to "mala" i prikačilo. Nismo ni primetile kada smo počele tako i jedna drugoj da se obraćamo.
MilutinM MilutinM 10:48 14.03.2008

Re: .

Dobro je, ja mislila da kad ti tepa, onda nesto nije u redu:)

Bravarice, ima razlike izmedju "kad ti tepa" i "kad te tepa" )))
margos margos 10:49 14.03.2008

Re: Ja ženskim

Moja najbolja drugarica i ja se zovemo "mala".

E, ovo baš volim... to mala. Kad pričam sama sa sobom, pa se nešto svađam i dogovaram, tako se sebi obraćam - tj jednom delu sebe, onom boljem.

A često, kad mi neko krene s tepanjem, ja odmah počnem da se smejem i kažem 'Reci šta ti treba...'
Spiridon Spiridon 10:53 14.03.2008

Re: Ja ženskim

A često, kad mi neko krene s tepanjem, ja odmah počnem da se smejem i kažem 'Reci šta ti treba...'


he, he sto covek moze da bude pokvaaaaaren =]
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:58 14.03.2008

Re: .btw, Milutine

ima između Ljublj. i Maribora, na autoputu, selo koje se zove Tepanje. Smešno mi uvek bilo.
Demetra Demetra 11:15 14.03.2008

Re: samo kome volim

A često, kad mi neko krene s tepanjem, ja odmah počnem da se smejem i kažem 'Reci šta ti treba...'




Tepam samo onima koje bezuslovno volim.
Nije dovoljno da su mi neki ljudi dragi i simpaticni pa da krenem s maco i kuco.
Ne volim ni kad meni drugi tepaju, kao ni lako i olako prelazenje na TI.

Nadimci su nesto drugo, sasvim drugo.



bravar bravar 11:29 14.03.2008

Re: .


Bravarice, ima razlike izmedju "kad ti tepa" i "kad te tepa" )))

Nije bas, bas:) U oba slucaja bi nesto neko Teo, samo sto jedan to radi lepse:)

Salim se, naravno. Kad ukucas tepanje na google slike dobije se i ovo
margos margos 11:50 14.03.2008

Re: .

Kad ukucas tepanje na google slike dobije se i ovo

Grozno, baš!:((((
AlexDunja AlexDunja 12:30 14.03.2008

Re: samo kome volim

Ne volim ni kad meni drugi tepaju, kao ni lako i olako prelazenje na TI.

ni ja:)
mada, ovo na blogu, sto smo svi na ti
mi se bas svidja:)))
i ja volim da dajem nadimke onima koji su mi
dragi, pa da ih onda samo ja tako zovem.
ekskluzivno.
bravar bravar 12:33 14.03.2008

Re: samo kome volim

i ja volim da dajem nadimke onima koji su mi
dragi, pa da ih onda samo ja tako zovem.


I ja:)))
Samo su neki nadimci sad presli u normalne:), pa se vi njima sluze. Mozda sam trebala da ih zstitim u zavodu za patente:)))
margos margos 13:24 14.03.2008

Re: samo kome volim

I ja:)))
Samo su neki nadimci sad presli u normalne:), pa se vi njima sluze. Mozda sam trebala da ih zstitim u zavodu za patente:)))

E, a mnogi kojima ja dam nadimak, kad ih neko drugi tako pozove, smatraju to uvredom... i jeste ekskluzivitet:)))

PS. AD, što bi rekla ona čije ime ne pominjemo, mah mah, tebi:)))
AlexDunja AlexDunja 13:31 14.03.2008

Re: samo kome volim

PS. AD, što bi rekla ona čije ime ne pominjemo, mah mah, tebi:)))

hola, margos:)
nego, meni je zanimljivo i ovo
kako smo sami sebe nekako nazvali,
za ove blogovske potrebe.
i to puno govori o nama:)))
ja sam tako nekako glatko usla u ovaj ad identitet,
da mi se cini da nikada nisam ni imala neko drugo ime.
tesko bi mi palo, kada bi morala da se potpisujem drugacije.
Demetra Demetra 13:40 14.03.2008

Re: samo kome volim

ekskluzivno.




da, PRAVA rec,
to sam , bass to sam, htela reci i saopsstiti
dear AD,
jer samo tako ima smisla,
ostalo je foliranje zbog tamo neccega,
pa cak i da se to zove PRIJATNOST,
o koristima druge vrste ne bih

osim toga, ime je, sopstveno ime, mozda i ono jedino stvarno nase,
to dodajem ovde uzgred...

margos margos 13:43 14.03.2008

Re: samo kome volim

ja sam tako nekako glatko usla u ovaj ad identitet,

Ni meni nije bilo teško, jer mi je to jedan od nadimaka...
Ali i da sam odabrala neki drugi nik, verujem da bih se brzo primila.

Ovde je specifična komunikacija, i ljudi te vrlo brzo vežu za nik pa te po njemu najpre prepoznaju (i teško zaboravljaju) što u komunikaciji licem u lice nije slučaj... često zapamte lik ili neki spoljašnji detalj, a ime zaborave.
AlexDunja AlexDunja 13:48 14.03.2008

Re: samo kome volim

mozda i ono jedino stvarno nase,

bas.:)
zato i treba da pazimo koga i kako vezujemo za njega:)))
bravar bravar 13:58 14.03.2008

Re: samo kome volim

Pazi moj nick. Dodeljen mi sudbinski, a sad se vezala za njega, da i na drugim mestima, gde bih se mogla i pristojno zvati (princeza npr) opet koristim njega:)))
Demetra Demetra 14:00 14.03.2008

Re: samo kome volim

AlexDunja
hola, margos:)nego, meni je zanimljivo i ovokako smo sami sebe nekako nazvali,za ove blogovske potrebe.i to puno govori o nama:)))



to je tek posebna pricca,
taj izbor lazznog predstavljanja...

i koliko zaista lazznog ?!

ad, margos....
s vama je sisters milina priccati
Kazezoze Kazezoze 14:02 14.03.2008

Re: samo kome volim

ja one koji su mi dragi volim da oslovljavam sa drugar... mushko / zhensko , svejedno, za sve samo drugar.
evo za mog drugara AD - in your eyes ;-)
margos margos 14:31 14.03.2008

Re: samo kome volim

ad, margos....
s vama je sisters milina priccati

Hvala:)))
Podseti me, u poslednje vreme tako mi od miline izleti sestro slatka u razgovoru sa nekom drugaricom, pa mi slatko:)))
AlexDunja AlexDunja 14:32 14.03.2008

Re: samo kome volim

evo za mog drugara AD - in your eyes ;-)

hvala za pesmu,
i za status drugara:)))prija mi, bas bas:)
uzvracam i nadam se da pogadjam:))
Demetra Demetra 14:39 14.03.2008

Re: samo kome volim

pa mi slatko:)))




pa da, secer i med...
sta (jos) reci a ne obradovati se !
MilutinM MilutinM 14:42 14.03.2008

Re: samo kome volim

Podseti me, u poslednje vreme tako mi od miline izleti sestro slatka u razgovoru sa nekom drugaricom, pa mi slatko:)))

E, a meni sa nekima ide onako uzgred odredjeni dodatak. Tako, ima jedna Kaća iz Slovenije kojoj uvek kažem "Gde si, Kaća, kućo stara".

E, tako, ali bez ikakvog zezanja, imam jak unutarnji nagon da tebe zovem Margos, sestro slatka. Ne znam odakle, ali ima nešto u tome )))
margos margos 14:47 14.03.2008

Re: samo kome volim

E, tako, ali bez ikakvog zezanja, imam jak unutarnji nagon da tebe zovem Margos, sestro slatka. Ne znam odakle, ali ima nešto u tome )))

Zovi! Paše:)))
Kazezoze Kazezoze 15:14 14.03.2008

Re: samo kome volim

uzvracam i nadam se da pogadjam:))

definitivno, jimi m'baye mi je jedan od drazhih gitarista zbog unikatnog zvuka;-)
kuki kuki 17:13 14.03.2008

Re: Ja ženskim

Mene drustvo iz kraja zvalo Mali. Zato sto sam bio najvisi :)?)
AlexDunja AlexDunja 17:38 14.03.2008

Re: Ja ženskim

Mene drustvo iz kraja zvalo Mali. Zato sto sam bio najvisi :)?)

logicno:)
AlexDunja AlexDunja 18:10 14.03.2008

Re: samo kome volim

definitivno, jimi m'baye mi je jedan od drazhih gitarista zbog unikatnog zvuka;-)

zanimljiv zvuk.:)
takamatsu takamatsu 16:00 16.03.2008

Re: .

Retko tepam i muzu


Imam dve dobre drugarice koje muževima prilično tepaju, ali ako im na javnom mestu dreknu npr. VASIĆU...!!!, onda je za sakrivaj se.....:))). Što bi moj muž rekao - 'ajmo, nogu podruku, pa polaaako....... :))).
Alava Alava 10:55 14.03.2008

Pa gde ste

drugari verni, blogeri vredni, društvance moje raspoloženo.... :))))

Ja ne volim tepanja sa nepoznatima... :)))) Mislim ono, vidiš čoveka prvi put u životu a on te oslovi nekako...
Užasno me nervira kad mi starije osobe nepoznatog porekla kažu ćero, ne podnosim izraz snajka, to mi je neko degradiranje, nešto kao uvreda. Kad mame&tate šetaju dečicu pa se ja upustim u komunikaciju sa dečicom, draže mi je kad kažu "reci zdravo ovoj seki" nego "reci zdravo ovoj teti" brrrr, ne volim ni kada mi kažu devojko, nemam pojma, ja sam valjda od onih koji su sa nepoznatima na gospodine, gospođo, gospođice, tako mi je nekako najprikladnije. To je što se tiče odnosa sa nepoznatim ljudima.

Sa dragim mi ljudima je totalno druga priča :))))
Jednu drugaricu zovem isključivo amigita, druga je pensika. Pensika znači Fensika, od fancy, kada se taj izraz pojavio i počeo da se exploatiše, mi smo jedna drugu iz zezanja oslovljavale isključivo tako - a onda je moj brat koji je tada imao 3 godine pokušao da ponovi i od Fensika postade Pensika, pa se i 8 godina kasnije isključivo tako oslovljavamo.
U kući se zna da je tata taj koji smišlja najbolje nadimke - sestru zove bumbar (pošto je bucka), a mene već godinama nije oslovio drugačije sem Juliška, pošto mi je dečko Mađar sa mamine strane. Brata zove kure, tako je to kad posle dve ćerke dobiješ i sina :)))))
Inače, brata smo do polaska u školu zvali ćuća, nadimak izveden od moje genijalne izjave dok je još bio u maminoj tibi da se "beba naćućila u stomaku".
Dragi i ja se strogo oslovljavamo sa bejbi, krenulo i to kao zezanje, pa postalo ozbiljno i ostalo do danas. Naravno uz neizbežno dušice, srećice, pilence-milence, ženice, mužiću-pužiću, mada sam mu prve dve godine tepala sa mrmote.
Nadam se da vas nisam udavila :)))

P.S. Pitanje za blogerke - volite li kad vam kažu "Ženo" (a da nije u kontekstu supruge)?
edi-va edi-va 11:03 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Pitanje za blogerke - volite li kad vam kažu "Ženo" (a da nije u kontekstu supruge)?


opet zavisi ko mi se tako obrati ... kada me nazove neka prijateljica i pochne sa: ejjj zeno moram ovo da ti ispricham ... onda mi je OK, ali kada mi neko mushko, krene sa: zeno, pa josh doda - bozzija, u kontekstu nesporazuma, loshe komunikacije ... e onda to lako mozze da mi digne pritisak.
margos margos 11:05 14.03.2008

Re: Pa gde ste

P.S. Pitanje za blogerke - volite li kad vam kažu "Ženo" (a da nije u kontekstu supruge)?

Meni ne smeta. Možeš me zvati kako te volja, dogod osećam dobru misao i emociju iza reči.
Kad nema te dobre vibracije - mogu me zvati najlepšim imenima i dodeljivati neznamkakve komplimente, ja sam k'o špricer.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:08 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Evo mene, meni to Ženo van braka zvuči pežorativno i ne volim. Ali volim kada mi to kaže moj Žmu.
MilutinM MilutinM 11:13 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Ja mojoj gospoji sve češće govorim "ženo moja (lepa i pametna)". A, iz zezanja, često joj se kao "značajno" i pojačanim glasom obratim samo sa ženoooo. Ni to joj nije problem
bravar bravar 11:30 14.03.2008

Re: Pa gde ste

obratim samo sa ženoooo

jel to ono kao Olgooo:)
margos margos 12:01 14.03.2008

Re: Pa gde ste

obratim samo sa ženoooo

Men je moj dragi bivši muž često predstavljao 'Ovo je moja hanuma'..
Najsmešnije kad bi ga pitali posle 'Kako ti je Hanuma?'... misleći da mi je to ime:)))
AlexDunja AlexDunja 12:34 14.03.2008

Re: Pa gde ste

ja sam jednog dragog, zvala zvezdo,
pa tako i sada, mada je sjaj davno izbledeo:))))
bravar bravar 12:37 14.03.2008

Re: Pa gde ste

To ti je sudbina zvezde. Na kraju zavrsi kao crna rupa. Znas, piso nam Arist:)))

AlexDunja AlexDunja 12:51 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Znas, piso nam Arist:)))

da, da:)))
treba opreznije nadimci da se biraju:)))
bravar bravar 12:54 14.03.2008

Re: Pa gde ste

AD :)))
AlexDunja AlexDunja 13:00 14.03.2008

Re: Pa gde ste

a ti meni , bravarice, ovako izgledas, uprkos tom grubom niku:))
bravar bravar 13:02 14.03.2008

Re: Pa gde ste

MilutinM MilutinM 14:26 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Ovo je moja hanuma

Ja opet za gospojumi često kažem Fata.

A kada sam imao ženskog šefa, zvao sam je (pa onda i drugi) Šefika.
shure shure 14:46 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Men je moj dragi bivši muž

u to ime,bas mi je simpaticno kad kuma mojih prijatelja,spomene svog bivseg,recima:"onaj skot"!
(spada li i to u tepanje?)
MilutinM MilutinM 14:50 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Možda ako je tip bio idiot, moron, ili nešto još grdje
margos margos 15:04 14.03.2008

Re: Pa gde ste

Najpre, Shure, dobrodošao:)))) Kako si? Jesi li prezdravio?
shure
Men je moj dragi bivši muž u to ime,bas mi je simpaticno kad kuma mojih prijatelja,spomene svog bivseg,recima:"onaj skot"!(spada li i to u tepanje?)

Ja ne volim da čujem kad se o bivšima govori ružno, posebno ako je to neko s kim si proveo godine ili decenije.
MM Možda ako je tip bio idiot, moron, ili nešto još grdje

Pa ni tad... može ga zvati imenom... i tol'ko.
Demetra Demetra 15:11 14.03.2008

Re: Pa gde ste

u to ime,bas mi je simpaticno kad kuma mojih prijatelja,spomene svog bivseg,recima:"onaj skot"!





ne zam bas dal je to tepanje
meni visse licci da ga ona joss voli
AlexDunja AlexDunja 15:15 14.03.2008

Re: Pa gde ste

meni visse licci da ga ona joss voli

he, he:)))
to ti ono ko(j) se bije, taj se voli:))))
Demetra Demetra 15:27 14.03.2008

Re: Pa gde ste

to ti ono ko(j) se bije, taj se voli:))))



ne, nisam to mislila...
meni liccno je btw rec SKOT bas super
AlexDunja AlexDunja 15:35 14.03.2008

Re: Pa gde ste

meni liccno je btw rec SKOT bas super

pa i to je bas zanimljivo:)
kako neke reci dozivljavamo,
ja neke dozivljavam bas onako doslovno,
a nekima dodajem licna znacenja:)))
cesto upadnemo u nesporazume , tako
Demetra Demetra 16:22 14.03.2008

skot

AlexDunja .. cesto upadnemo u nesporazume , tako[/quote



da,upravo..
kad neko kazze za ex muza ONAJ SKOT, meni to vucce
kao najmanje
na jos vrlo, vrlo pomessana osecanja,
pa i na ljubav

dakle, vise na ljubav koja iscrpljuje ali je tu, jos je tu
nego, ipak, sasvim sigurno cak, na tepanje

osim toga, ta kratka rec SKOT
deluje ubedljivo i sadrzzajno a mala, kratka, 4 slova
margos margos 16:25 14.03.2008

Re: skot

osim toga, ta kratka rec SKOT
deluje ubedljivo i sadrzzajno a mala, kratka, 4 slova

Eh... ubedi me... ali za jednog drugog SKOTA!!!!
:))))
Demetra Demetra 18:16 14.03.2008

Re: skot

Eh... ubedi me... ali za jednog drugog SKOTA!!!!
:))))



mrtva trka.
shure shure 18:17 14.03.2008

Re: Pa gde ste

MilutinM
Možda ako je tip bio idiot, moron, ili nešto još grdje

Ma mislim da ne...zena je jednostavno povredjena,ostavljena,prevarena.Da li to sto si rekao,se moze reci za nekoga ko je otisao sa mnogo mlladjom,e to je pitanje,ali pre no sto je to uradio,gugutali su stalno "maco,kuco" i slicno...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana