Budućnost| Društvo| Istorija| Politika| Život

Lipanjska gibanja 1968.

Filip Mladenović RSS / 08.06.2015. u 23:47

Generacija koja je imala muda da tog buntovnog juna 1968. godine demonstrira protiv režima Josipa Broza Tita zaslužuje poštovanje i dostojno sećanje. Pre 47 godina mladi su protestovali na ulicama Beograda glasno uzvikujući parole "Hoćemo sutra bez onih koji su upropastili juče!", "Nećemo rešavanja, hoćemo rešenje!", "Borimo se za boljeg čoveka, a ne za bolji život!", "Dosta pendreka po ljudskom umu!", "Praznu glavu vetar nosi!"....

Danas u Srbiji najglasniji u protestima su - penzioneri, dok mladi ljudi beže iz Srbije, uvidevši da je pasoš otpusna lista iz ludnice od ove zemlje.

Ta pobunjena 1968. bila je glavni povod da 6. juna 2015. u studiju "Dvestadvojke" ugostim filmskog reditelja Lazara Stojanovića, jednog od lidera studentskog pokreta, nekadašnjeg urednika lista "Student" i časopisa "Vidici". Emisiju smo otvorili "šezdesetosmaškom" temom, a nastavili razgovorom u duhu čuvene opaske Alberta Ajnštajna: „Većina ljudi misli da intelekt čini čoveka velikim. Oni nisu u pravu: to je karakter."

Konkretno, pričali smo o ljudima, sjajnim umetnicima ili vrsnim naučnicima, a - lošim ljudima. Rdjavim karakterima. Pomenuli smo poznatog književnika Knuta Hamsuna, koji je, na žalost, podržao nemačke naciste i posle toga doživeo da mu čitaoci u znak protesta vraćaju knjige. I pesnika Ezru Paunda, koji je podržao italijanske fašiste. Pitao sam Lazara Stojanovića šta sada misli o Ljubiši Ristiću, sjajnom pozorišnom reditelju, svom saborcu iz studentskih protesta 1968, koji je tokom devedesetih pristao da bude visoki funkcioner stranke JUL Mirjane Marković, jedne od najodgovornijih osoba zločinačkog režima Slobodana Miloševića.

Razgovor smo okončali debatom o nesprovedenoj lustraciji u Srbiji posle 5. oktobra 2000. godine i upornom odbijanju svih potonjih režima da usvoje Zakon o otvaranju tajnih dosijea.

 

 



Komentari (390)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 11:49 09.06.2015

Re: Neuporedivo zanimljiviji lik

Predrag Brajovic
freehand
Zar nije Partenon hram na Akropolju?

Јесте, хвала ти што пажљиво читаш.

Za takvu sitnicu ne treba biti posebno pažljiv.
Mislim, da nisi zajedljiv obrisao bih taj deo komentara pošto ispraviš grešku. Ovako, jebiga.
predatortz predatortz 11:50 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
predatortz
princi
Atakom na tradicionalne vrednosti, forsiranjem polusveta, forsiranjem lažnih idola za jednu sezonu - građaninu koji nije deo tog miljea se poručuje da je nepotreban.

По мени, много више полусвета има међу онима који номинално подржавају традиционалне и грађанске вредности него међу онима који те исте вредности преиспитују. Не верујем да је то разлог.


Misliš da među onim koji cene porodicu, rad, poštovanje zakona, drže do morala, ima više polusveta nego među konzumentima potrošačkog društva?

Slažem se da ima priličan broj onih koji se deklarišu kao poštovaoci vrednosti o kojim ja govorim, a rade dijametralno suprotne stvari. No, o njima ne govorim. Govorim o najugroženijoj vrsti današnjice - onima koji zaista drže do toga. Oni su opasnost za sva savremena društva, pokrete, korporacije... Njihov grej je u tome što ne nasedaju.


Па, овако, ја то гледам 1 на 1 овде у УК. Имаш ове торијевце који се боре за очување "традиционалних" британских вредности, за очување породичних вредности, против државе у домену који помаже сиромашне и deprived, али за државу у домену полиције, против су имиграције, против поштовања слободе кретања, рада, за супремацију беле расе... Слична ствар и у Америци: тамо ти се највише за те "традиционалне" вредности бори Tea party. По мени, и једни и други су планетарни шљам. И шта су уопште те "традиционалне" вредности? Колико су оне "традиционалне"?


Siromašnim se pomaže tako što im daješ priliku da zarade. Ako nemaš dovoljno posla, suludo je da otvoriš granice za nove imigrante. Ako to uradiš, stvaraj još sirotinje koju ćeš morati da pomažeš iz fondova koji će biti sve nedovoljniji.
Dakle, ljudi samo razmišljaju racionalno.
princi princi 11:55 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Ako nemaš dovoljno posla, suludo je da otvoriš granice za nove imigrante. Ako to uradiš, stvaraj još sirotinje koju ćeš morati da pomažeš iz fondova koji će biti sve nedovoljniji.
Dakle, ljudi samo razmišljaju racionalno.

Крв и земља. Ко су они да отварају или затварају границе? Чија је то земља? По чему је она њихова а не неких других? Против имиграције и слободе кретања се по правилу највише буне они који плаћају најнижи порез. Далеко би нас одвела ова дискусија.
predatortz predatortz 11:57 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Ко су они да отварају или затварају границе?


Ljudi čiji je posao da sprovode zakone.

Чија је то земља?


Njihova.


По чему је она њихова а не неких других?


Po tome što oni žive u njoj, a ne neki drugi.

Против имиграције и слободе кретања се по правилу највише буне они који плаћају најнижи порез.


Naravno. Njih će i najviše ugroziti oni koji će doći i pojeftiniti njihov rad.

Edit:

Što je tvoja gajba baš tvoja gajba? Što ne bi bila i moja? Baš bih sa porodicom malo do Londona. Nađem neku niskobudžetnu kompaniju, uzmem jeftine karte, smeštaj sam, evo, našao...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:25 09.06.2015

Re: Neuporedivo zanimljiviji lik

freehand
Ovako, jebiga.

vlad_aleksh vlad_aleksh 12:28 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
Ako nemaš dovoljno posla, suludo je da otvoriš granice za nove imigrante. Ako to uradiš, stvaraj još sirotinje koju ćeš morati da pomažeš iz fondova koji će biti sve nedovoljniji.
Dakle, ljudi samo razmišljaju racionalno.

Крв и земља. Ко су они да отварају или затварају границе? Чија је то земља? По чему је она њихова а не неких других?


princi princi 12:46 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Što je tvoja gajba baš tvoja gajba? Što ne bi bila i moja? Baš bih sa porodicom malo do Londona. Nađem neku niskobudžetnu kompaniju, uzmem jeftine karte, smeštaj sam, evo, našao...

Земља, право на рад, слобода кретања, слобода права на рад, то није домен приватне својине. Потпуно машиш поенту.
predatortz predatortz 12:52 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
Što je tvoja gajba baš tvoja gajba? Što ne bi bila i moja? Baš bih sa porodicom malo do Londona. Nađem neku niskobudžetnu kompaniju, uzmem jeftine karte, smeštaj sam, evo, našao...

Земља, право на рад, слобода кретања, слобода права на рад, то није домен приватне својине. Потпуно машиш поенту.


Ja ili ti?
Jer, zakoni po kojim ja bez vize ne mogu doći u UK postoje. Ne smatram da su njima Britanci ugrozili moje slobode.

Koja to zemlja na svetu ima potpuno neplanski pristup problemu imigracije? Gde to možeš doći i naseliti se, a da te niko ništa ne pita?

Ili ti govoriš o nekoj hipotetičkoj varijanti, po kojoj bi Zemlja bila bez država i granica?
Taj haos bi bilo teško kontrolisati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:53 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију


Свака држава је приватна својина њених грађана.
anonymous anonymous 12:58 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију


Свака држава је приватна својина њених грађана.


Izvini,što moram ovo da ti kažem,obično izbegavam.

Ali ovo gore je najveća glupost od koje veću odavno nisam čuo.

Možeš li da razmišljaš izvan liberalističke mantre "imanja " i svojine.????

I opsednutosti pravnim poretkom.






predatortz predatortz 13:01 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Možeš li da razmišljaš izvan liberalističke mantre "imanja " i svojine.????

I opsednutosti pravnim poretkom.



Zašto da razmišlja mimo tih kategorija?
Pa, to su najveći garanti slobode svakog pojedinca.
Ako nemeš te stvari ozakonjene i sređene - nemaš ništa.
princi princi 13:10 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Jer, zakoni po kojim ja bez vize ne mogu doći u UK postoje. Ne smatram da su njima Britanci ugrozili moje slobode.

Koja to zemlja na svetu ima potpuno neplanski pristup problemu imigracije? Gde to možeš doći i naseliti se, a da te niko ništa ne pita?

Ili ti govoriš o nekoj hipotetičkoj varijanti, po kojoj bi Zemlja bila bez država i granica?
Taj haos bi bilo teško kontrolisati.

Погледај мало историју пасоша, и кад је та пракса уопште започела. То је тотално вештачки концепт. Национална држава је уточиште хуља.
predatortz predatortz 13:14 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Погледај мало историју пасоша, и кад је та пракса уопште започела. То је тотално вештачки концепт.


Koji koncept nije veštački? Pitanje je, po meni, da li čini posao ili ga ne čini. Ovo sa soškama sprečava haos.

Национална држава је уточиште хуља.


Baš svi stanovnici takvih država su hulje? Ušao Fićko u tebe?!
anonymous anonymous 13:17 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Zašto da razmišlja mimo tih kategorija?
Pa, to su najveći garanti slobode svakog pojedinca.
Ako nemeš te stvari ozakonjene i sređene - nemaš ništa.


Privatna svojina je privatna svojina.

Pravni poredak je pravni poredak.

A država N I J E privatna svojina njenih građana.

Ili oni možda imaju akcije države.

Pa mogu da je prodaju. U celini ili u delovima .

Zapravo, neki to i rade. !!!!!


princi princi 13:18 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Ušao Fićko u tebe?!

Е, јбт, и ја нашао коме ћу да објашњавам, :).
predatortz predatortz 13:20 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

anonymous
Zašto da razmišlja mimo tih kategorija?
Pa, to su najveći garanti slobode svakog pojedinca.
Ako nemeš te stvari ozakonjene i sređene - nemaš ništa.


Privatna svojina je privatna svojina.

Pravni poredak je pravni poredak.

A država N I J E privatna svojina njenih građana.

Ili oni možda imaju akcije države.

Pa mogu da je prodaju. U celini ili u delovima .

Zapravo, neki to i rade. !!!!!




Nisam se na to osvrnuo, nego na ovo:

Možeš li da razmišljaš izvan liberalističke mantre "imanja " i svojine.????

I opsednutosti pravnim poretkom.



Što se tiče definicije države, Braja je pisac. Ja uvažavam umetničke slobode u izražavanju. Drugovi umetnici imaju pravo i da lupe!
predatortz predatortz 13:26 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
Ušao Fićko u tebe?!

Е, јбт, и ја нашао коме ћу да објашњавам, :).


Jbga, opasno je zaličilo. Tvoja teorija o pravu na slobodno kretanje, rad i tralalala, deluje jednako naivno kao i Filipove teorije o Univerzalnoj kosmičkoj pravdi.
anonymous anonymous 13:27 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију


Drugovi umetnici imaju pravo i da lupe!


OK !!!!...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:35 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

anonymous
Možeš li da razmišljaš izvan liberalističke mantre "imanja" i svojine???

У суштини, реч је о идеји јавног добра. Молим те да пажљиво сада пратиш моје излагање, како би разумео у ком се правцу крећу ствари...

Свака држава јесте правно уређена територија са јединственим правним поретком, а то значи и финансијским: прикупљају се неки порези, таксе, екплоатишу њени ресурси... Од тих пара граде се путеви, болнице, хидроцентрале итсл, и све то на корист те заједнице која у оквиру јединственог правног поретка живи и њега поштује. Дакле, за твог лекара, дом здравља, за твоје путеве које користиш -- паре не падају с неба, већ их је држава прикупила од својих грађана, па и тебе.

Државна територија некад је истовремено била и финансијска територија неке централне власти. Унутар те територије кретање је слободно, и различите државе пружају различиту врсту комфора и услуга својим грађанима, у складу с економском снагом коју та држава има. Ту економску снагу стварају њени појединци, њеним грађани, својим пореским и привредним активностима. Власници тих путева, домова здравља, хидроцентрала, дакле, нису Марсовци, већ људи који су то изградили -- значи грађани те државе. То је идеја јавног добра.

Они, спрам својих интереса, нису спремни да деле своје јавно добро, своју државну имовину, своја социјална давања са свима, већ само са сународницима, истим оним који живе у оквиру њене правне територије. Логика је себична, али разумљива, као и код приватног стана или куће: зашто бих ја било кога пустио да у њему живи кад ми није помогао да га направим или да га одржавам?

Како се државне целине повећавају, конкретно ЕУ, тако се и повећава покретљивост људи унутар њих: грађанима ЕУ теоретски је допуштено да живе и крећу се било где унутар ЕУ. Зашто? Па зато јер је ЕУ јединствена правна територија са централном финансијском влашћу. Приступ њој је условљен припадањем тој правној и финансијској територији.

Тако угрубо изгледа слика. Како се свет све више буде повезивао, а Централна Земаљска Управа буде добијала све већа овлшћења, тако ће се повећавати и покретљивост становништва унутар света. И то је то. Кад планета Земља буде имала јединствену владу, и правно и економски јединствену територију, јединствена ће бити и слобода кретања -- за све и свугда.
anonymous anonymous 13:45 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Власници тих путева, домова здравља, хидроцентрала, дакле, нису Марсовци, већ људи који су то изградили -- значи грађани те државе.



Ako je bila u pitanju moja nepažnja,onda izvini.

Ali,formulacija mi je zasmetala.

Naravno,da ne sumnjam da znaš šta je država.

Ali kako ....javno dobro - a privatna svojina.


Nije važno ...!

Da razvijemo diskusiju dalje.

Kako se uklapa to tvoje razmevanje države kao privatne svojine sa evroatlantskim pretenzijama na resurse celog sveta.



princi princi 14:03 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Нема тог јавног добра, нема те инфраструктуре, нема те тоне угља, нема те нуклеарне електране, нема тог оружја и оруђа која је изграђена, ископана или развијена од кеша. Све што представља имовину неког "друштва", то је направљено од обвезница, задуживањем држава код инвестиционих банака. Ко враћа те кредите? Порески обевзници, људи који плаћају порез. Ко плаћа порез? Људи који раде. Не припадници нације, него они који привређују. Ко у савременим капиталистичким и успешним друштвима привређује? Они који најбоље и најефикасније раде свој посао. Свуда где се за подобност за рад постављају вештачке баријере, пре или касније мора доћи до застоја развоја. Велико америчко заостајање у односу на свет је последица њихове лудачке имиграционе политике. Имиграционе баријере које они постављају спречавају прилаз тржишту најпаметнијих и најспособнијих Индуса и Кинеза. Инвестиционе банке су унеколико демократисале сцену пре 2007. тако што су почеле са извозом капитала у БРИК и то се одмах одразило на светску сцену тако што је свет направио велики catch up са Америком.

Друштво није мртвачки сандук, саркофаг или сфинга. Друштво је динамичка ствар, која се мења, развија. Ко то не схвата, ко хоће да замрзне друштво у времену, тако ће и проћи, нема чему да се нада. Потпуно је, на пример, јасно како ће се провести УК са својим супротстављањем слободи кретања. Најбољи људи ће је напуштати јер ће тражити боље место за себе. Имиграција ће опадати, опадаће притисак на стамбени простор, некретнине ће појевтинити, смањиће се кредитна способност људи и фирми, и УК ће остати осредње острво на северу Европе.
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 14:28 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Predrag Brajovic
У суштини, реч је о идеји јавног добра. Молим те да пажљиво сада пратиш моје излагање, како би разумео у ком се правцу крећу ствари...



Razumeo, razumeo ...
dozlaboga dosadni ridžovansko-inkvizitorski oportunizam.

EDIT
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:27 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

anonymous
Kako se uklapa to tvoje razmevanje države kao privatne svojine sa evroatlantskim pretenzijama na resurse celog sveta.

Држава је приватна својина грађана који у њој као пуноправни чланови живе, држава је јавно добро. Ресурси? Ресурси једне државе до сада су се показали као неприкосновено њени: руде, нафта, храна... Како год, ствар се мења -- Америка у овом трену извози вишкове нафте, питање је да ли јој треба и она туђа, енергетски концепти се мењају и као неисрцпни ресурси указују се Сунце и ветар и вода, и технологија све боље барата њима, обновљивим изворима, "непотрошивим", па је Немачка, тако, на 26% посто своје производње у том сектору, што је повећање од 2% у односу на 2013. А тек нас чекају открића енергетске употреба контролисане фузије. Такође, први пут ове године, изгледа, не повећава се површина обрадиве земље, што значи да нам нова обрадива земља, за нарастајуће становништво, није потребна, јер нам и та технологија производње хране напредује. Једном речју -- ресурси се дислоцирају из наших уобичајених матрица, све мање зависимо од нафте, хране и осталог, све смо ефикаснији као произвођачи. Ресурси нису више главни покретач продора, најважнији мамац, него -- тржиште, нова и моћна тржишта. Борба је за тржишта, не за ресурсе.

anonymous anonymous 18:41 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

anonymous
Kako se uklapa to tvoje razmevanje države kao privatne svojine sa evroatlantskim pretenzijama na resurse celog sveta.


Ресурси?


Brajoviću ......

Toliko reči,.... šabloni ......grafikoni....

Ajde prostije....

Kako to jedna USA smatra da ima pravo na resurse Sibira, kad to nije njegova svojina.

Kako to da ima ista takva prava u Lat.Americi....Africi .....svuda..

Kako to da institucija i zaštita privatne svojine postoji samo za evroatlantski savez,a da svi drugi svoju svojinu ne mogu da zaštite od istih...

Hic salta !!!!!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:51 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrano projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati antikineska. Pozdrav.
freehand freehand 18:54 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Predrag Brajovic
Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrajo projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati antikineska. Pozdrav.

Pa to će biti ok. Uvek antiimperijalna. Najbolja za sopstvenu zemlju. To je zdrav i častan pristup.
mirelarado mirelarado 19:21 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
A građani sve naivniji uvereni u svoju moć procene.

Мој је утисак, напротив, да су грађани, у просеку, никад депресивнији, никад мање заинтересовани за сопствене егзистенције. Оно, going through the motion, тотално беспомоћни, као зомбији. На много начина смо постали планета зомбија.

Ходам сад као зоНби.


О тој теми занимљиво штиво.
anonymous anonymous 20:07 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију


Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrajo projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati antikineska. Pozdrav.


Etiketiranje i diskvalifikacija sagovornika nisu argument.

Ali,Freeee ti je odgovorio....


Ipak pitanje ostaje, ma koliko ti bežao od njega - prati te.


Kako u poretku u kojem je privatna svojina na vrhovnom pijedestalu,neko (čitaj USA)

ima pravo na tuđe ?

Kako neko ko je zagovornik demokratije i pravnog poretka može da smatra da je to

važno samo unutar državnih teritorija , a nije važno na planetarnom , svetskom nivou ???


E, Brajoviću .... nije važna količina informacija,nego njihova adekvatna upotreba.





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:52 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

freehand
Predrag Brajovic
Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrajo projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati antikineska. Pozdrav.

Pa to će biti ok. Uvek antiimperijalna. Najbolja za sopstvenu zemlju. To je zdrav i častan pristup.

:))))))))))))

Да, кад си Русија, Индија, Кина...
А кад си испрдак од 7 милиона -- а има и оних од пола, милион, два милиона -- онда пазиш да се негде уденеш, како не би са својом децом разговарао Skypom док утврђујете колико новца да ти пошаљу кући.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:58 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

anonymous

Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrajo projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati anЈе лиtikineska. Pozdrav.


Etiketiranje i diskvalifikacija sagovornika nisu argument.

Ali,Freeee ti je odgovorio....
Ipak pitanje ostaje, ma koliko ti bežao od njega - prati te.
Kako u poretku u kojem je privatna svojina na vrhovnom pijedestalu,neko (čitaj USA) ima pravo na tuđe?

Је ли, момче Македонче, где сам ја то рекао да Амери такво право имају?!
Мислим, не мораш да ми одговараш, неће то баш било шта променити, нити твој став према мени, нити моје мишљење о теби, нити чињенице расправе, нити чињенице овог света, него -- чисто онако, другарско -- да те ја питам где сам то рекао?

Мада, већ се кајем што ишта питам... :)
freehand freehand 23:02 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic
Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrajo projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati antikineska. Pozdrav.

Pa to će biti ok. Uvek antiimperijalna. Najbolja za sopstvenu zemlju. To je zdrav i častan pristup.

:))))))))))))

Да, кад си Русија, Индија, Кина...
А кад си испрдак од 7 милиона -- а има и оних од пола, милион, два милиона -- онда пазиш да се негде уденеш, како не био са својом децом разговарао Skypom а преживљавао тако што чекаш колико ће новца она да ти пошаљу.

A slušaj, ja sam neke svoje stavove na Gorskom vijencu gradio, a ne na Nedićevim proglasima, a uvek mi se sviđala i ona Crnčevićeva: Neću da ljubim svinju u dupe makar nikad ne jeo čvaraka!
anonymous anonymous 23:05 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Је ли, момче Македонче, где сам ја то рекао да Амери такво право имају?!



U moje ime moja ćerka ti postavlja pitanje :

Ko je reko da si reko ?





To sam ja reko. A ti ako misliš da nije tako reci -pa ispeci !!!!
anonymous anonymous 23:09 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Да, кад си Русија, Индија, Кина...
А кад си испрдак од 7 милиона -- а има и оних од пола, милион, два милиона -- онда пазиш да се негде уденеш, како не био са својом децом разговарао Skypom а преживљавао тако што чекаш колико ће новца она да ти пошаљу.


Negde sam čuo - kao :

Nije važno koliko ti je moćan neprijatelj,već koliko su ti časni ciljevi.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:41 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

freehand
Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic
Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrajo projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati antikineska. Pozdrav.

Pa to će biti ok. Uvek antiimperijalna. Najbolja za sopstvenu zemlju. To je zdrav i častan pristup.

:))))))))))))

Да, кад си Русија, Индија, Кина...
А кад си испрдак од 7 милиона -- а има и оних од пола, милион, два милиона -- онда пазиш да се негде уденеш, како не био са својом децом разговарао Skypom а преживљавао тако што чекаш колико ће новца она да ти пошаљу.

A slušaj, ja sam neke svoje stavove na Gorskom vijencu gradio, a ne na Nedićevim proglasima, a uvek mi se sviđala i ona Crnčevićeva: Neću da ljubim svinju u dupe makar nikad ne jeo čvaraka!

Уобичајена филозофија оних који од тог великог света имају страх или у њему нису успели.
Лаку ноћ.
freehand freehand 23:50 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Уобичајена филозофија оних који од тог великог света имају страх или у њему нису успели.
Лаку ноћ.

Uobičajena fraza onih koji nemaju argumenata ali imaju osećaj da su pozvani da uprkos tome nešto kažu.
Laku noć.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:54 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

freehand
Уобичајена филозофија оних који од тог великог света имају страх или у њему нису успели.
Лаку ноћ.

Uobičajena fraza onih koji nemaju argumenata ali imaju osećaj da su pozvani da uprkos tome nešto kažu.
Laku noć.

Немој да заборавиш да пољубиш свињу.
Лака ти ноћ.
freehand freehand 23:59 09.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Predrag Brajovic
freehand
Уобичајена филозофија оних који од тог великог света имају страх или у њему нису успели.
Лаку ноћ.

Uobičajena fraza onih koji nemaju argumenata ali imaju osećaj da su pozvani da uprkos tome nešto kažu.
Laku noć.

Немој да заборавиш да пољубиш свињу.
Лака ти ноћ.

Opet si tu? Slušaj, Brajoviću, ako nastaviš da budeš ovako lucidan i šarmantan možda noćas poljubim i gnua.
bene_geserit bene_geserit 06:08 10.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
Велико америчко заостајање у односу на свет је последица њихове лудачке имиграционе политике. Имиграционе баријере које они постављају спречавају прилаз тржишту најпаметнијих и најспособнијих Индуса и Кинеза. Инвестиционе банке су унеколико демократисале сцену пре 2007. тако што су почеле са извозом капитала у БРИК и то се одмах одразило на светску сцену тако што је свет направио велики catch up са Америком.

Ti gledas svet kroz ideoloske naocare toliko da je to prosto smesno.
"Veliko americko zaostajanje u odnosu na svet", "sprecavaju prilaz trzistu najpametnijih i najsposobnijih indusa i kineza", na kojoj li ti planeti zivis?
U grupi u kojoj ja radim od 120 ljudi sam jedini koji nije azijat i skoro svi su na nekom tipu vize (ponesto ih ima druga generacija emigranata, ali su vecinom prva). Statistika kaze da je oko 1/3 kompjuterskih inzenjera i programera su imigranti, a kada tome dodamo drugu generaciju azijata (a preko 50% studenata na najboljim USA univerzitetima su azijati) to izadje i na preko 50%.
Vise od toga sistem ne bi bio sposoban da absorbuje.

"Ludacka imigraciona politika" - ok ovo ima pomalo smisla (dopustaju toliki broj ilegalnih imigranata umesto da ih torpeduju preko granice - to jeste ludacko ponasanje).
princi
Потпуно је, на пример, јасно како ће се провести УК са својим супротстављањем слободи кретања. Најбољи људи ће је напуштати јер ће тражити боље место за себе. Имиграција ће опадати, опадаће притисак на стамбени простор, некретнине ће појевтинити, смањиће се кредитна способност људи и фирми, и УК ће остати осредње острво на северу Европе.

Onemogucavanje/smanjivanje visoko obrazovane emigracije smanjuje konkurentnost UK firmi i svakako nije dobro.
Sa druge strane ogranicavanje pristupa socijalnim benefitima imigrantima je logicno (zbog cega bi neka zemlja uvezla imigranta koji se iz mesta okaci na socijalni program?).
Zbog cega bi "najbolji ljudi" vise napustali UK sa ogranicenijim imigracionim zakonima? Jel' postoji neka uzrocno posledicna veza ili da ti verujemo na rec?
anonymous anonymous 08:17 10.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију


Očigledno da ne slušaš šta pričam, nego jednostrajo projektuješ svoju antiameričku matricu. Uskoro će ona postati antikineska. Pozdrav.


Ne radi se ni o kakvom anti ili pro....

Već samo o tome da se stvari nazovu svojim pravim imenom.

I da se stvarnost sagleda u svojoj realnosti.
princi princi 09:16 10.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

bene_geserit
...


Nisam previse izbirljiv na ovom blogu, ali da bih s nekim komunicirao na ovom blogu ta(j) mora da ispuni ili neki minimalni intelektualni ili moralni ili kriterijum interesantnosti. Ti, na svoju srecu ili radost, ne zadovoljavas nijedan od ta tri. Stvarno ne razumem zasto me stalkujes. Toliko drugih ljudi komentarise, a ti se k'o krpelj kacis na mene.
emsiemsi emsiemsi 05:29 11.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
A građani sve naivniji uvereni u svoju moć procene.

Мој је утисак, напротив, да су грађани, у просеку, никад депресивнији, никад мање заинтересовани за сопствене егзистенције. Оно, going through the motion, тотално беспомоћни, као зомбији. На много начина смо постали планета зомбија.

Ходам сад као зоНби.

Ништа се суштински не мења - ни на горе, нити на боље. Нама се, због са-времености чини да је сада најгоре.
Рециклира се (непрестано) све исто, само на вишем технолошком нивоу. Примарни принципи су остали исти. Принцип силе у релацијама је доминантан.
emsiemsi emsiemsi 05:32 11.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

freehand
Govorim o najugroženijoj vrsti današnjice - onima koji zaista drže do toga.

Građanska crkvenost? Ono kad je skroz ok kad tvom tati dođe pop u kuću jer je to gospodski, ali nije kad mom tati dođe pop u kuću jer je to šovinistički i anticivilizacijski?

Браво !
emsiemsi emsiemsi 05:44 11.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Predrag Brajovic

...
Тако угрубо изгледа слика. Како се свет све више буде повезивао, а Централна Земаљска Управа буде добијала све већа овлшћења, тако ће се повећавати и покретљивост становништва унутар света. И то је то. Кад планета Земља буде имала јединствену владу, и правно и економски јединствену територију, јединствена ће бити и слобода кретања -- за све и свугда.

Пристојно си ово објаснио, додуше, Принцијева прича се креће у сфери идеалног модела за идеалне људе, а Предаторова на нижем нивоу прагматизма.
Успут --- само једна фуснота везана за 'покретљивост'.
Претпоставка слободног кретања би у идеалном случају требало да доведе до великог смањења кретања, као последица развоја заснованога на томе (и још којечему), те тиме, последично, смањити трошење огромне количине енергије кретача --- јбт. огроман посао је пресељење из кварта у кварт, у истом граду итд ...
bene_geserit bene_geserit 05:52 11.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

princi
... da bih s nekim komunicirao na ovom blogu ta(j) mora da ispuni ili neki minimalni intelektualni ili moralni ili kriterijum interesantnosti. Ti, na svoju srecu ili radost, ne zadovoljavas nijedan od ta tri.

Kada neki drugi bloger (a da se ne zove Filip ili Karagaca) krene da prosipa ekstremno liberalne gluposti i jos proglasava za nemoralne one koje ne misle kao oni, onda cu da se kacim za njihove komentare. Posle vernika samo su nam jos falili levicari koji ce da drze tapiju na moralnost. Da si rodjen 30 godina ranije bio bi neki politicki komesar.
U medjuvremenu, niko te ne tera da komuniciras sa mnom, igorisi moje komentare i svi srecni.

Nego da se vratimo temi. Ti se zalazes sa potpunu slobodu kretanja (ukljucujuci izbor gde ces da radis) podrazumevajuci da su svi resursi planete zemlje i infrastruktura koju su ljudi izgradili i zdravstveni, skolski, i socijalni sistemi zajednicko vlasnistvo svih ljudi na planeti sto je u sustini zalaganje za ukidanje drzava.
To ce naravno da se desi u nekom obliku u dalekoj buducnosti, ali je u ovom trenutku to gomila levicarskog smeca.

U toj tvojoj levicarskoj utopiji ne postoji uzrocno posledicna veza izmedju truda da se napravi uspesnije drustvo (bolja infrastruktura, skolstvo, zdravstvo) i toga ko ce taj plod da ubira (ukljucujuci potomke). Jeb'ga, kao i svaki komunizam, oklizne se uvek na istom mestu - na motivaciji da se nesto napravi. Onda kada napravis sistem da svi ljudi treba da imaju istu sansu rodjenjem nezavisno od toga sta su im radili preci, ukidas motivaciju ljudi u godinama da rade i unapredjuju drustvo.
freehand freehand 06:33 11.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Ti se zalazes sa potpunu slobodu kretanja (ukljucujuci izbor gde ces da radis) podrazumevajuci da su svi resursi planete zemlje i infrastruktura koju su ljudi izgradili i zdravstveni, skolski, i socijalni sistemi zajednicko vlasnistvo svih ljudi na planeti sto je u sustini zalaganje za ukidanje drzava.
To ce naravno da se desi u nekom obliku u dalekoj buducnosti, ali je u ovom trenutku to gomila levicarskog smeca.

A u ovom trenutku potpuna sloboda treba da se da resursima (u jednom smeru) i nekim ljudima (u svim smerovima). I to nije globarlističko đubre.
anonymous anonymous 06:38 11.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију


Nego da se vratimo temi. Ti se zalazes sa potpunu slobodu kretanja (ukljucujuci izbor gde ces da radis) podrazumevajuci da su svi resursi planete zemlje i infrastruktura koju su ljudi izgradili i zdravstveni, skolski, i socijalni sistemi zajednicko vlasnistvo svih ljudi na planeti sto je u sustini zalaganje za ukidanje drzava.
To ce naravno da se desi u nekom obliku u dalekoj buducnosti, ali je u ovom trenutku to gomila levicarskog smeca.



А која врста " смећа " је то да Он може да уђе у Твоју кућу, а Ти у Његову не смеш .?

Или да Он може да убије Тебе ( и да не одговара ) а Ти од њега да се браниш не смеш ?
bene_geserit bene_geserit 06:02 12.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

To je "jaci radi sta mu se prohte" vrsta smeca.

Samo ne znam kakve to ima veze sa time da li se neko zalaze za ovo sto princi propoveda ili ne. Kontrolu toga ko ima pravo da radi u zemlji rade i Norveska i Srbija i Japan i sve zemlje na svetu, nema nijedne koja je sirom otvorila granice. Osim u smislu da ako nema drzava (tj. svet je jedna velika drzava) nema ni maltretiranje jedne drzave od strane druge. Samo sto problem na taj nacin resava i bilo koja druga nemoguca utopija tipa da sve drzave vode izolacionisticku spoljnu politiku.
anonymous anonymous 06:07 12.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

А кад си испрдак од 7 милиона


онда пазиш да се негде уденеш, како не би са својом децом разговарао Skypom док утврђујете колико новца да ти пошаљу кући.


Građanski odgovorno .....!!!
bene_geserit bene_geserit 06:23 12.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

freehand
A u ovom trenutku potpuna sloboda treba da se da resursima (u jednom smeru) i nekim ljudima (u svim smerovima). I to nije globalističko đubre.

Ne postoje ljudi na planeti zemlji koji imaju punu slobodu gde ce da zive i rade, osim ekstremno malog procenta ekstremno bogatih (pa cak i za njih je nemoguce da odu da zive gde god pozele).
Svaka drzava ima pravo i koristi ga da da dozvolu za boravak i rad na njenoj teritoriji samo onome za koga misli da je koristan za njenu privredu ili drustvo. Ako zelis da zivis negde napravi sebe korisnim za ono sto se u toj zemlji trazi da bi te primili - ne vidim nista problematicno u tome.

Ja nisam ni pristalica globalizacije - naprotiv, potpuna sloboda kretanja i rada je krajnje ishodiste iste.
freehand freehand 06:26 12.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

bene_geserit
freehand
A u ovom trenutku potpuna sloboda treba da se da resursima (u jednom smeru) i nekim ljudima (u svim smerovima). I to nije globalističko đubre.

Ne postoje ljudi na planeti zemlji koji imaju punu slobodu gde ce da zive i rade, osim ekstremno malog procenta ekstremno bogatih (pa cak i za njih je nemoguce da odu da zive gde god pozele).
Svaka drzava ima pravo i koristi ga da da dozvolu za boravak i rad na njenoj teritoriji samo onome za koga misli da je koristan za njenu privredu ili drustvo. Ako zelis da zivis negde napravi sebe korisnim za ono sto se u toj zemlji trazi da bi te primili - ne vidim nista problematicno u tome.

Ja nisam ni pristalica globalizacije - naprotiv, potpuna sloboda kretanja i rada je krajnje ishodiste iste.


Nemam primedbu ni na šta što si ovde napisao, sem poslednje rečenice.
Ali bih ipak ukazao na ono što se dešava, a to nije ono o čemu govoriš. Nego masovno sejanje sranja po "trećem svetu" uz ograničavanje mogućnosti bega odande, i nasovno i masivno kršenje svih međunarodnih normi u cilju ostvarivanja kontrole nad resursima.
Da te ne podsećam na reči nemačkog ministra od pre par godina o pravu nemačke na pristup resursima i načiunu obezbeđivanja tog prava.
bene_geserit bene_geserit 08:20 13.06.2015

Re: Сваки дан живимо револуцију

Pa to sto se desava je samo usputna stanica, u kojoj jaci igraci postave pravila igre tako da njima odgovaraju. Ako mislis da to nije pravedno, u pravu si, ali i Kalimero je najcesce u pravu.
Kako vreme ide stvari ce da dodju na svoje jer je to prirodan proces. Blokiranje pristupa resursima nekih drzava da bi se supremacija odrzala moze da uspe samo na kratak rok.
anonymous anonymous 11:28 09.06.2015

Evropa kao pevačko društvo ( Deo drugi )

Kada govori o Evropi kao pevačkom društvu " mali Laza" verovatno misli na .......





Ali pevačko društvo je i ...




Naravno i ....



Kao i ....




A zašto da ne i .....



Sepulturero Sepulturero 11:53 09.06.2015

Још сећања...


Па тако, на почетку поменутог извештаја „Блица“ сазнајемо да је, по моралу крхка и лака а као човек и саговорник препуна и бременита свакаквим знањем и мудрошћу, Соња Лихт, као представница Београдског фонда за политичку изузетност, „нагласила значај континуиране сарадње Владе са цивилним сектором, како би Србија била модерна европска држава, зарад чега је предложила организовање јавних дебата на све друштвене важне теме“!

Тако говори богиња неолиберализма, глобализма и комунизма, једном речју, богиња празнословља! Има ли ишта још, што се може овако, језиком нашим изјавити, а да не значи баш ништа! Општост и испразност, велики као ништа! Но, пошто се већ уједох за језик и рекох и један вредоносни суд о таквој карактерној и људској „громади“, Соњи Лихт, а који гласи „морално крхка и лагана“, морам и да га поближе објасним.

Ради се о следећем. У мемоарској прози нашег уваженог и дугогодишњег председника САНУ-а, Дејана Медаковића, у његовој првој књизи под називом „Дани, сећања“ (од укупно 8 таквих књига), на страницама од 281. до 284., описан је један догађај из времена када је он био професор Филозофског факултета у Београду, а који се одиграо баш за време великих студентских демонстрација 1968. године у Београду. Цитирам тај део из поменуте књиге:

„…Нашао сам стару пропусницу из 1968.године, коју ми је оверила Соња Лихт, та дебељушкаста, вечно узнемирена студенткиња, која је у оним гужвама икрсавала тамо где је нико није очекивао. Та мала Јеврејка из Суботице, говорила је с мађарским акцентом и ето, управо из њених руку добио сам пропусницу, која ми је отварала затворена врата факултетског дворишта. Била ми је смешна та мера предострожности, то пропуштање кроз страже студената са ознаком Црвеног Универзитета на реверу, то проверавање са потписом Соње Лихт, за коју је после Вељко Кораћ тврдио да је потказивач.„
anonymous anonymous 12:51 09.06.2015

Re: Још сећања...

Била ми је смешна та мера предострожности, то пропуштање кроз страже студената са ознаком Црвеног Универзитета на реверу, то проверавање са потписом Соње Лихт, за коју је после Вељко Кораћ тврдио да је потказивач.„


Hvala ti za ovaj post.




Ps.Kad bi ovo Krle pročitao...... ????
anonymous anonymous 12:29 09.06.2015

Evropa kao pevačko društvo ( Deo treći )


Ono sa čime Evropa kao i srpski Evropljani nisu spremni da se suoče je radikalno preispitivanje i autorefleksija sopstvene civilizacijske paradigme.

U svojoj kratkoj istoriji od samo dva milenijuma u odnosu na celokupnu ljudsku Istoriju , Evropa je svoje evrocentrično viđenje sveta zasnovala na grčkoj tradiciji prema kojoj su „ svi koji ne govore grčki jezik „ varvari.

U poziciji subjekta moći ,ona je bila ta koja je označavala,definisala, sve Druge i Drugačije kao varvare, manje vredne, civilizacijski nerazvijene, opasne za koheziju društvene zajednice.

Uvek je postojalo i postoji Mi i Oni.

Spolja i Unutra.

Ova tradicija je kolonizovala necivilizovane, stvorila azile za beskućnike i ludake, karantine za bolesne,zatvore za kriminalce,rezervate za indijance, koncentracione logore za komuniste i Jevreje .....

Stigmatizovala je sve divlje i nepokorne.

Liberalizam, kolonijalizam, imperijalizam, darvinizam,eugenika,rasizam,neoliberalizam su komplementarne ideologije koje se podupiru.

U prvom istorijskom pojavljivanju ova ideologija Druge i Drugačije ograđuje i zatvara u omeđane prostore pod jakom stražom.

U drugom istorijskom pojavljivanju ova ideologija Moderne Evrope , sebe ograđuje, a sve ostale Druge ostavlja izvan tog prostora.


Ideološka osnova je ista, rezultat koji hoće da se postigne je identičan.

Dominacija nad Drugima i Drugačijima, njihova eksploatacija i ekskomunikacija.

Dakle,Evropa nije pevačko društvo .

Evropa je nadnacionalni i transnacionalni entitet koji se postavlja superiorno, ucenjivački i podcenjivački u odnosu na sve Druge izvan.

Prvi put su svi Drugi bili unutar logora, ovoga puta su svi Drugi izvan utvrđenja.

U Logoru su sada , svi oni koji su Izvan i koji zato što su Izvan, nemaju nikakva prava, oni žive u "vanrednom stanju "

Oni "Unutar " sva prava pridaju sebi, kao što sva prava uskraćuju drugima "Izvan " – ukoliko ne prihvate nametnute uslove.

Evropljanin svuda može da putuje,ali svi drugi u Evropu mogu samo ako ih puste.

Evropljani mogu da izvoze,drugi mogu robu da plasiraju u EU – samo ako im dozvole.

Evropljani mogu da ratuju protiv svih,ne poštujući ni međunarodno, a niti osnovna ljudska prava.

Svi Drugi koji se brane su – nacionalisti.....teroristi......

To je Evropa – koja nije .....pevačko društvo.

Pitanje koje neki već postavljaju sagledavajući logiku iz „tuđih cipela“ je Šta ako sutra neki drugi primene istu paradigmu.

Šta ako, Kinezi na primer ili Arapi, dođu u situaciju da sa pozicije moći budu subjekti koji označavaju,klasifikuju, definišu Druge iz svoje civilizacijske perspektive ?

O tome „mali Laza“ ne lazmišlja.
anonymous anonymous 18:33 09.06.2015

Mehanizam odlučivanja u EU


Laza :

Svaka država može da stavi veto........

Ovo već vređa inteligenciju.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:18 10.06.2015

Ljubiša Ristić

Na kom je minute ovaj dijalog?

Pitao sam Lazara Stojanovića šta sada misli o Ljubiši Ristiću, sjajnom pozorišnom reditelju, svom saborcu iz studentskih protesta 1968, koji je tokom devedesetih pristao da bude visoki funkcioner stranke JUL Mirjane Marković, jedne od najodgovornijih osoba zločinačkog režima Slobodana Miloševića.
predatortz predatortz 12:20 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

KRALJMAJMUNA
Na kom je minute ovaj dijalog?

Pitao sam Lazara Stojanovića šta sada misli o Ljubiši Ristiću, sjajnom pozorišnom reditelju, svom saborcu iz studentskih protesta 1968, koji je tokom devedesetih pristao da bude visoki funkcioner stranke JUL Mirjane Marković, jedne od najodgovornijih osoba zločinačkog režima Slobodana Miloševića.


Na kom god da je, pitanje je veoma nepristojno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:25 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

od 26:15 do 43:37.
predatortz predatortz 13:29 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Filip Mladenović
od 26:15 do 43:37.


Smatraš da je pristojno tražiti od ljudi da se javno izjašnjavaju o bivšim kolegama, prijateljima...?

Da li smatraš da će pristojan čovek odgovoriti na jedno takvo pitanje?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:36 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Pitanje je paradigmatično i veoma značajno za ove prostore: šta da mislimo o osobama - cenjenim umetnicima, priznatim naučnicima, a lošim ljudima?

Inače, danas sam bio na promociji najnovije knjige Latinke Perović „Dominantna i neželjena elita” (Beleške o intelektualnoj i političkoj eliti u Srbiji (XX-XXI vek).
Pored autorke na predstavljanju ove knjige govorila je istoričarka Dubravka Stojanović, pomenuvši i ovu dilemu, na primeru srpske intelektualne elite.
nsarski nsarski 13:48 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

danas sam bio na promociji najnovije knjige Latinke Perović


'El ste se izljubili?!

I, povodom, da te pitam: imas li ti nesto konkretno da radis i zaradis platu, ili se tako smucas po promocijama da se ogrebes za sendvic i koka-kolu?

P.S. Otkad radim veoma realne poslove, poceo sam da gubim shifac za vas intelektualce.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:52 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Na promocijama poput ove ne deli se ništa sem novih saznanja i originalnih spoznaja.

Inače, i Latinka Perović i Dubravka Stojanović su se odazvale pozivu da uskoro
gostuju u emisiji "Mućni glavom".

Vaš komentar je neumesan, tim pre što Vam je lako dostupna moja radna biografija.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:53 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Filip Mladenović
od 26:15 do 43:37.

A tvoj link je do 20:34. Šta grešim(o)?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:01 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Snimak emisije je postavljen na sajtu Radio Beograda: http://www.radiobeograd.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=3256&Itemid=182
nsarski nsarski 14:07 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Vaš komentar je neumesan, tim pre što Vam je lako dostupna moja radna biografija.


Tvoja radna biografija je bulshit i prodavanje magle. Imas li nesto bolje?
urbana_gerila urbana_gerila 14:34 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

nsarski
Tvoja radna biografija je bulshit i prodavanje magle. Imas li nesto bolje?


nsarski, ne bilo ti zapoveđeno, šta je to bulshit u filipovoj radnoj biografiji?
freehand freehand 14:47 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Na promocijama poput ove ne deli se ništa sem novih saznanja i originalnih spoznaja.

Ja vas zamišljam i kako se uhvatite za ruke i mućkate glavama.
tasadebeli tasadebeli 14:52 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Filip Mladenović

Inače, danas sam bio na promociji najnovije knjige Latinke Perović „Dominantna i neželjena elita” (Beleške o intelektualnoj i političkoj eliti u Srbiji (XX-XXI vek).
Pored autorke na predstavljanju ove knjige govorila je istoričarka Dubravka Stojanović, pomenuvši i ovu dilemu, na primeru srpske intelektualne elite.



А ви карактер људи процењујете по њиховом политичком опредељењу?

Рецимо, ко је националиста, он је за вас аутоматски и лош човек?

Интересантно...

Е, мој Филипе... Мани се ти тих криптостаљиниста попут Латинке, Дубравке, Лазе, Борке,... Они се само добро продају и ништа више.





urbana_gerila

sarski, ne bilo ti zapoveđeno, šta je to bulshit u filipovoj radnoj biografiji?


Не желим да одговарам у професорово име, али ја сам то схватио овако... (ЛИНК)
urbana_gerila urbana_gerila 15:05 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

tasadebeli

А ви карактер људи процењујете по њиховом политичком опредељењу?
Мани се ти тих криптостаљиниста попут Латинке, Дубравке, Лазе, Борке


volim, bre, taso - tu neku doslednost tvojih umovanja.

nego, ko je protiv latinke i ostalih - dobar je čovek, to mi je jasno, ali mi nije jasno zbog čega ih nazivaš kriptostaljinistima.
urbana_gerila urbana_gerila 15:10 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

tasadebeli

Не желим да одговарам у професорово име, али ја сам то схватио овако...


taso, druže moj, ne bih da atakujem na tvoje blogoslobode, ali - ajde, brate, probaj da napišeš bar jedan post a da ga ne edituješ, naglasio ti to ili ne...
nsarski nsarski 15:27 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić


Не желим да одговарам у професорово име, али ја сам то схватио овако... (ЛИНК)

Ah, De Stercore Tauri - Znamo, Taso, znamo
tasadebeli tasadebeli 15:31 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

urbana_gerila

volim, bre, taso - tu neku doslednost tvojih umovanja.


Ја карактер Латинке, Дубравке, Лазе и осталих не процењујем по њиховом политичком уверењу (иначе бих и тебе одавно прогласио гњидом, а знаш да не мислим тако), но њихов карактер процењујем по томе како то своје "уверење" проституишу не би ли се огребали за понеки динар у овој отимачини коју зовемо транзиција...

Нису они ништа бољи од ликова са друге стране које на овом блогу Б92 воле да називају "патријоте".

ali mi nije jasno zbog čega ih nazivaš kriptostaljinistima.


То бисмо осетили када бисмо им дали мало праве моћи у руке... Што рече једаред Борка Павићевић на једној трибини:"Ко није са нама, тај је против нас!"

На сву срећу, мислим да такви типови у овом народу више не могу никада да воде главну реч јер се наталожило сасвим довољно негативних искустава са таквима да би им се допустило да опет завладају...

taso, druže moj, ne bih da atakujem na tvoje blogoslobode, ali - ajde, brate, probaj da napišeš bar jedan post a da ga ne edituješ, naglasio ti to ili ne...


Праштајте, правих се речи вазда касно сетим... А и може ми се ваљда мало дати неки попуст због 25 година радног стажа у школским учионицама...
urbana_gerila urbana_gerila 15:55 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

tasadebeli

Праштајте, правих се речи вазда касно сетим... А и може ми се ваљда мало дати неки попуст због 25 година радног стажа у школским учионицама...


ti, taso, mene što se tiče, sem kada se o odnosu prema ženama radi, imaš neograničeni popust, ali: što ti je, brate moj, teško da napišeš novi komentar, ako ni zbog čega drugog - preglednosti radi?

a sada nešto sasvim lično - kakvo je po tvom mišljenju to moje političko uverenje?
predatortz predatortz 16:39 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Na promocijama poput ove ne deli se ništa sem novih saznanja i originalnih spoznaja.


Sekta, suncetijebem!
princi princi 17:19 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

Otkad radim veoma realne poslove, poceo sam da gubim shifac za vas intelektualce.

Welcome to the club.
tasadebeli tasadebeli 19:38 10.06.2015

Re: Ljubiša Ristić

urbana_gerila

preglednosti radi?


Па јес, ту си у праву... Потрудићу се да то радим од сада...


a sada nešto sasvim lično - kakvo je po tvom mišljenju to moje političko uverenje?



Немам ја мишљење... Поготово не лично...


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:00 10.06.2015

Il je belo il je dijagnoza

Onoga ko kaže da je u Moskvi trenutno na vlasti prominentno nacistički pokret koji nema nikakve veze ni sa antifašizmom ni sa...ne treba uzimati za ozbiljno a ni mućkanje glavom mu neće pomoći.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:19 10.06.2015

Patrijotska reakcija:





Ovaj kratak TV insert verno prikazuje tipičnu patrijotsku reakciju kada se neko u Srbiji usudi da saopšti - činjenice.
anonymous anonymous 07:05 11.06.2015

Re: Patrijotska reakcija:


Ovaj kratak TV insert verno prikazuje tipičnu patrijotsku reakciju kada se neko u Srbiji usudi da saopšti - činjenice.


Шта су овде " чињенице " , а шта "патријотска реакција " ?


Пре него што одговориш - МУЋНИ ГЛАВОМ ....!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:17 11.06.2015

Re: Patrijotska reakcija:

Ja samo da ponovim:
...ne treba uzimati za ozbiljno a ni mućkanje glavom mu neće pomoći.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:49 11.06.2015

Re: Patrijotska reakcija:

Mislio sam da je ovaj čovek bolid.
Sad kada sam saznao da je američki državljanin ne mislim tako.
On je sada na svome.
A mi smo bolidi kada njega, Jelenu Milić, Natašu Kandić, Stašu Zajović i druge jednooke spodobe konsultujemo o stvarima u koje se oni kao razumeju a za koje ih zabole ona stvar.
Kao kada bi Vuk, lisica i ovca diskutovali i većinski odlučivali o tome šta će biti za večeru.
anonymous anonymous 09:55 11.06.2015

Kontrapunkt tvom gostu



Ksenija Ivanović






Mladost .......lepota.......inteligencija........borbenost .....istinoljubivost ......


M O R A L .


I patriotizam.


Bez ( j )
anonymous anonymous 10:04 11.06.2015

Kontrapunkt tvom gostu




Za više info .... klik na link na Predatorovom postu .



Ps.
Hvala, ti Predatoru . Pravi si ...
predatortz predatortz 10:07 11.06.2015

Re: Kontrapunkt tvom gostu

predatortz predatortz 12:36 11.06.2015

Re: Kontrapunkt tvom gostu

Hvala, ti Predatoru . Pravi si ...


Služimo Srbiji!
anonymous anonymous 00:08 12.06.2015

A preporuka ....


Bar 1...



Čak i Krle ima 2.
anonymous anonymous 14:42 12.06.2015

Re: A preporuka ....

Moja građanska inicijativa je urodila plodom.

Zabeležena je prva preporuka.

freehand freehand 10:35 13.06.2015

Humanista i renesansni mislilac


Evo, OVAJ TRUST MOZGOVA zna sve odgovore i gde se šta i kako desilo.

Nemojte da vas mrzi, barem bacite pogled.
Tako ćete znati ko će vas i kako klati.
A osim mesarskih nagoveštaja, ima i autentičnih prizora iz kućnog života.
Ozbiljan rad i režija.
,,,
Zaista ne vidim šta je ovde sporno?!
Ako se ti ludaci ne satru, biće jednog dana: Kuc-kuc, mi došli...
Tako da i dalje ne razumem čime se tu manipuliše, šta je tu nepristalo, zašto treba da kažem -- Jeste, stvarno se ljudi lako zapale itsl. Te ludake treba pobiti, jer je to jedini način da se zaustave. Što pre. Mislim, nekako ne verujem da bi se u posedu atomskog naouružanja oni premišljali da li da ga upotrebe.
...
Dakle, mene ne treba ložiti. Ja zaista i iz sveg srca mislim da one ludake treba pobiti, i da to nije lokalna stvar.
...
A one druge, koji misle da je ova religija smrti nastala najpre zbog Amerike, da se prisete bosanskih ili beslanskih ili moskovskih mudžehadina. Prosto, reč je o religijiskoj postavci smrti i ubijanju kao poželjnim potvrdama vere.


I takvi će da legnu pred skupštinu.
anonymous anonymous 16:26 13.06.2015

S bloga na Blog

OBOGAĆENI URANOM
Vedrana Rudan

Na nekom sam portalu pročitala dirljivu priču o bračnom paru koji živi u nekom gradu u Srbiji. On ima rak, ona umire od raka. Preko medija mole da im dobri ljudi pomognu otplatiti dugove kako im djeca ne bi ostala bez krova kad im roditelji umru. Spominju iznos od nekih sedam tisuća eura. Znam da ih moj prilog, možda će na portalu osvanuti i broj bankovnog računa, neće spasiti ali bi pomogao.

Strašna priča? Banalna priča. Na bivšim prostorima pokojne Juge ljudi se dijele na one koji imaju rak i one koji ne znaju da ga imaju.

Nitko od visokokvalificiranih stručnjaka u sve strastvenije posvađanim zemljicama ne objavljuje koliko ima od raka bolesnih ljudi oko nas. Ne znam koja od mojih znanica nema rak dojke, maternice, mjehura… Muškarci prostate, pluća, grla, crijeva.

Dječica na onokološkim odjelima dječjih bolnica umiru daleko od medija. Tužne priče, ružne priče, ćelave žene, muškarci žuta lica, bebe velikih očiju koje pune strave čekaju smrt… Koga to zanima?
Imamo Severinu i imamo rat između četnika i ustaša koji je sve žešći iz dana u dan, iz sata u sat. Dok svi oko nas umiru mi koji mislimo da smo živi krupnim koracima stupamo u devedeset i prvu.

Hrvatski političari nam poručuju kako će prokleta Srbija jednom platiti sve što su nam gadovi učinili. Srpski političari objavljuju svom narodu, ustaše su prošle bolje nego zaslužuju nakon svega što su učinile srpskoj nejači od… jedno stoljeća sedmog. A zapravo, otkako imamo demokraciju, jedino su naše tumorčine svoj na svome. Kemo, kemo, gospodaru, ne vidjesmo davno kemo.

Da nam je netko pred dvadesetak godina rekao da ćemo se danas rukama i nogama boriti za mjesto na stolcu na kome će nam u žilu uvaliti kemoterapiju a nje biti neće, što bismo mu rekli?
Ništa nama tada nije bilo jasno kao što nam ništa jasno nije ni danas. Crkavamo u najstrašnijim mukama jer smo presiromašni da bismo baš svakome bolesniku mogli u venu uštrcati lijekoviti otrov. Love nema jer su nas opljačkali a usput nas i našu djecu i naše unučiće obogatili osiromašenim uranom.

U bivšoj Jugoslaviji ničega nema osim gladi, bijede, mržnje i raka.

Da bi stvar bila totalno suluda nikome od nas u kojima čuči rak ili se već opušteno šeta ne pada na kraj pameti postaviti pitanje, odakle sav taj rak? Doduše, zašto bismo pitali kad je dovoljno zaguglati, osiromašeni uran, pa doznati što su nam Ameri učinili.

Baš bi bilo zanimljivo kad bi neki luđak sa ovih preludih prostora potegnuo pitanje otštete koju bi nam zbog genocida morali platiti sijači osiromašenog urana. Vukovarska tragedija, Srebrenica, rušenje Dubrovnika, ubijanje Sarajeva, tjeranje Srba iz Hrvatske, Škabrnja, rušenje Mosta u Mostaru, proglašenje Kosova državom, koncentracijski logori u Mostaru, Manjača i manjače…

Sve su to pizdarije u usporedbi sa onim što su Ameri posijali na ovim nekad našim prostorima.

Zašto neki naš rakonosac ne bi na onom haškom sudu za genocid spomenuo Amere? Zašto ne bi netko tko se raspada od raka imao pravo na posljednju zajebanciju u životu? Nikad se to neće dogoditi. Ne zato jer onaj sud u Hagu ne smije suditi Amerima, mi jednostavno nismo zajebanti.

Na tlu bivše Jugoslavije žive, još neko vrijeme, ljudi bez duha. Uskoro će ovim prostorima bauljati samo duhovi.

Sve naše poraze i sve naše “pobjede” jednom će ipak prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš.

Kosti naših praunuka obogaćene osiromašenim uranom dijelit će se na ustaše, četnike i balije.

Bože, mi ni preko raka nećemo doći do mira.


Ps.

...Srbija je na drugom mjestu u Evropi po smrtnosti od raka...

...Svake godine se u Srbiji otkrije oko 35.000 novooboljelih, a oko 21.000 godišnje umire od raka....

E moj prijatelju Brajo....

Razmisli malo i o ovome .....


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana