Budućnost| Ekonomija| Eksperimenti u blogovanju| Zabava

Zbirka genijalnih ekonomskih mera

niccolo RSS / 18.06.2015. u 11:35

za vađenje države iz krize.

 

Svi znamo da Premijer nije okružen baš sposobnim pojedincima. Kao što svi znamo i da blogeri imaju velike zalihe genijalnih ideja kako državu izvući iz krize. Stoga bi bilo potpuno neodgovorno s moje strane ne pružiti mogućnost blogerima da se razmahnu. Pogotovo imajući u vidu da Premijer voli da prati društvene mreže.

 

Zato ne pitajte šta država može da učini za vas (ionako svi znamo da ne može ništa) već se zapitajte šta vi možete da učinite za državu i dajte sve od sebe smišljajući predloge! Što genijalnija ideja to ima više šanse da bude prihvaćena i primenjena.

 

 



Komentari (231)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 11:53 18.06.2015

Oprobano rešenje

Samo ga treba malo modifikovati.

Potencirati odlazak radno sposobnog stanovništva u zemlje EU, Kanadu i Ameriku. Oduvek su oni bili najveći izvor deviznog priliva.

Modifikacija bi se sastojala u tome da im se zabrani odvođenje dece i bračnih drugova ( dakle, samo po jedno iz porodice može da ide ) da bi taj priliv bio redovan i dugogodišnji. Članovima njihovih porodica ne izdavati pasoše.
niccolo niccolo 11:55 18.06.2015

Re: Oprobano rešenje

Modifikacija bi se sastojala u tome da im se zabrani odvođenje dece i bračnih drugova ( dakle, samo po jedno iz porodice može da ide ) da bi taj priliv bio redovan i dugogodišnji.

A šta ako nas zeznu ko Pajić, pa se smuvaju sa nekom domorotkinjom iz tih zemalja?
predatortz predatortz 11:57 18.06.2015

Re: Oprobano rešenje

niccolo
Modifikacija bi se sastojala u tome da im se zabrani odvođenje dece i bračnih drugova ( dakle, samo po jedno iz porodice može da ide ) da bi taj priliv bio redovan i dugogodišnji.

A šta ako nas zeznu ko Pajić, pa se smuvaju sa nekom domorotkinjom iz tih zemalja?


Roditeljima ukinuti penzije, oduzeti pasoše, pa'š da vidiš kako će Pajke da šalje doznake!
mirelarado mirelarado 11:58 18.06.2015

Re: Oprobano rešenje

niccolo
Modifikacija bi se sastojala u tome da im se zabrani odvođenje dece i bračnih drugova ( dakle, samo po jedno iz porodice može da ide ) da bi taj priliv bio redovan i dugogodišnji.

A šta ako nas zeznu ko Pajić, pa se smuvaju sa nekom domorotkinjom iz tih zemalja?


Увести им обавезу да у Србију шаљу дознаке у вредности најмање 50% зараде.
predatortz predatortz 12:02 18.06.2015

Re: Oprobano rešenje

mirelarado
niccolo
Modifikacija bi se sastojala u tome da im se zabrani odvođenje dece i bračnih drugova ( dakle, samo po jedno iz porodice može da ide ) da bi taj priliv bio redovan i dugogodišnji.

A šta ako nas zeznu ko Pajić, pa se smuvaju sa nekom domorotkinjom iz tih zemalja?


Увести им обавезу да у Србију шаљу дознаке у вредности најмање 50% зараде.


Uvesti obavezu da u matici sazidaju stambeni objekat u vrednosti od najmanje 200.000 evra. To bi pokrenulo posrnulu građevinsku operativu, fabrike za proizvodnju građevinskog materijala, nameštaja i ostalih kućnih potrepština.
Naravno, ubirati poreze na nepokretnosti od momenta kada se ti objekti privedu nameni.
tadejus tadejus 12:28 18.06.2015

Re: Oprobano rešenje

predatortz

Naravno, ubirati poreze na nepokretnosti od momenta kada se ti objekti privedu nameni.



s tim što bi se i kod tog "privedu namjeni" trebalo držati tradicionalnih vrijednosti, a opet biti inventivan..
znači ništa malter, ništa fasada.. ali da se ograniči spratnost s donje strane.. znači da se strjemi u visine.. nešto kao beograd na vodi.. samo bez fasade.. i istok i zapad brale..
porez onda možda i nije toliko bitan, bitno je da ima živine.. i hijerarhije, razumije se
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:27 18.06.2015

Re: Oprobano rešenje

mirelarado
niccolo
Modifikacija bi se sastojala u tome da im se zabrani odvođenje dece i bračnih drugova ( dakle, samo po jedno iz porodice može da ide ) da bi taj priliv bio redovan i dugogodišnji.

A šta ako nas zeznu ko Pajić, pa se smuvaju sa nekom domorotkinjom iz tih zemalja?


Увести им обавезу да у Србију шаљу дознаке у вредности најмање 50% зараде.


Gipsanog mi lavića, bojim se da vam ne pozli od toliko para .

Ne, bez zezanja, ne treba zakonska obaveza, ja bih i sam dao, ako me ubedite da se to neće uludo straćiti. Ne mora ni da mi se vrati, samo da ne ode u vetar.

EDIT: Da pojasnim, ovo je jedan od onih zadataka kojim Marco maltretira Doksa, dok čeka avion, tipa, zamislimo da igramo šah sa malo promenjenim pravilima: crni nema nijednu figuru na tabli. Dokazati da beli igrač ne može imati pobedničku strategiju.
niccolo niccolo 14:54 18.06.2015

Re: Oprobano rešenje

Dokazati da beli igrač ne može imati pobedničku strategiju.

Beli ne može da matira crnog. To je sve u skladu sa onom: dvaput ništa je ništa, crva nije ni bilo.

emsiemsi emsiemsi 05:35 19.06.2015

Re: Oprobano rešenje

srdjan.pajic

...

Ne, bez zezanja, ne treba zakonska obaveza, ja bih i sam dao, ako me ubedite da se to neće uludo straćiti. Ne mora ni da mi se vrati, samo da ne ode u vetar.
...

Неће се улудо страћити, односно неће отићи (одмах) у ветар --- отићи ће најпре у стомак, пошто ћемо их појести, а потом у ветар.
emsiemsi emsiemsi 05:48 19.06.2015

Re: Oprobano rešenje

tadejus
predatortz

Naravno, ubirati poreze na nepokretnosti od momenta kada se ti objekti privedu nameni.



s tim što bi se i kod tog "privedu namjeni" trebalo držati tradicionalnih vrijednosti, a opet biti inventivan..
znači ništa malter, ništa fasada.. ali da se ograniči spratnost s donje strane.. znači da se strjemi u visine.. nešto kao beograd na vodi.. samo bez fasade.. i istok i zapad brale..
porez onda možda i nije toliko bitan, bitno je da ima živine.. i hijerarhije, razumije se

Ја, на жалост, нисам у стању да понудим ништа генијално, већ нешто елементарно, нешто што може да се почне примењивати у року одмах, јер нису потребне никакве системске мере и бла, бла, бла ... --- да сви почнемо да радимо што је могуће боље и више.
antioksidant antioksidant 12:31 18.06.2015

.

Svi znamo da Premijer nije okružen baš sposobnim pojedincima.


oko ovog gresis. njegovo okruzenje je veoma sposobno i preduzenicki nastrojeno. jer preduzetnici su osobe koje prepoznaju najbolji ekonomski interes u trenutnim okolnostima. a za sad nema dokaza da je iko iz njegovog okruzenja zabelezio gubitke sto je deo te price.
niccolo niccolo 14:55 18.06.2015

Re: .

Dobro, ja sam mislio sposobni za opšte dobro, tih privatno sposobnih ima koliko hoćeš...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:05 18.06.2015

Ја ћу да поновим...

... неке од својих генијалних мера:
1) да у Атини отворимо продавницу Смокија;
2) да од 14 јула повећамо плате 100%. (Зашто од 14. јула, питате се ви? Нема неког нарочитог разлога, тек онако.);
3) да од 28. септембра повећамо пензије за 100% (Зашто од 28. септембра, питате се ви? Па, ред је да прво запослени осете бољитак, а тек онда пензионери.)
4) да се струја не наплаћује, већ да ЕПС плаћа грађанима Србије што користе његов производ;
5) да се карта у аутобусу буде дотирана 100%, то јест -- да се не плаћа, па докле ГСП издржи;
6) да курс динара скочи за 100%, како бисмо повећали извоз, смањили увоз, а и ојачали политику дознака и самоубистава домицилног становништва, што умањују потрошњу наших ресурса, осим погребних ковчега;
7) да сви пунолетни мушкарци имају право на два шампона и један сапун недељно. (Зашто ово, питате се ви. Нема неког нарочитог разлога, просто, дошло ми у овој дарежљивости.)

Мислим да је ово прави пут за Србију.
Молим, да се зна, овај мој прилог је copyrightovan.
niccolo niccolo 14:55 18.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

1) да у Атини отворимо продавницу Смокија;

Meni se ovaj najviše dojmio.
NNN NNN 09:23 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

Imam dva amandmana na prvi predlog::
- uz Smoki obavezno dodati i Plazmu
- ne samo u Atini nego u svim naseljenim mestima na Halkidikiju (kolko god da se ponese - nedostane )
predatortz predatortz 09:25 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

NNN
Imam dva amandmana na prvi predlog::
- uz Smoki obavezno dodati i Plazmu
- ne samo u Atini nego u svim naseljenim mestima na Halkidikiju (kolko god da se ponese - nedostane )


Slažem se.
Uz Smoki, obavezno, na listu staviti i domaće jogurte. Grčki nisu nizakurac!
mariopan mariopan 10:29 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

NNN
Imam dva amandmana na prvi predlog::
- uz Smoki obavezno dodati i Plazmu
- ne samo u Atini nego u svim naseljenim mestima na Halkidikiju (kolko god da se ponese - nedostane )

mariopan mariopan 10:30 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

predatortz
NNN
Imam dva amandmana na prvi predlog::
- uz Smoki obavezno dodati i Plazmu
- ne samo u Atini nego u svim naseljenim mestima na Halkidikiju (kolko god da se ponese - nedostane )


Slažem se.
Uz Smoki, obavezno, na listu staviti i domaće jogurte. Grčki nisu nizakurac!

Tako je, nemaju ni jogurta normalnog!
princi princi 10:32 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

mariopan
predatortz
NNN
Imam dva amandmana na prvi predlog::
- uz Smoki obavezno dodati i Plazmu
- ne samo u Atini nego u svim naseljenim mestima na Halkidikiju (kolko god da se ponese - nedostane )


Slažem se.
Uz Smoki, obavezno, na listu staviti i domaće jogurte. Grčki nisu nizakurac!

Tako je, nemaju ni jogurta normalnog!

Аууу, Мариопан, ови твоји Грекоси, изгледа, скроз пукоше. Јутрос причам с једним колегом Грком, каже цела породица, која иначе живи доле у Атини, на Глифади, покупила све паре из грчких банака и све пренела овде у Лондру. И не само они, него сви рођаци, и пријатељи које знају. Кренуо run on banks, тамо изгледа и бог рекао лаку ноћ.
svarog svarog 11:53 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

To se dešava već mesecima, a firme izvlače pare već godinama. Grčke banke žive isključivo zahvaljujući ECB
princi princi 12:01 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

svarog
To se dešava već mesecima, a firme izvlače pare već godinama. Grčke banke žive isključivo zahvaljujući ECB

ECB koristi Grcku kao vessel za prepumpavanje para: jednom sakom uzima, drugom daje, :). I jos trazi od Grka da se dodatno ucipe. Tako ja vidim sve to sto se desava.
svarog svarog 12:10 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

ECB i EU su ovih nekoliko godina preuzimale privatni dug na sebe tako što su pozajmljivali pare Grčkoj da bi vratili dugove bankama. Sada Grčka ima jako malo duga u privatnim rukama.
Što se tiče ECB pogledaj OVO.
Veoma zanimljivo, nisam ni znao za ovaj mehanizam. Takođe ECB ima i taj neki fond za stabilizaciju ili ne znam kako se zove iz kog teku pare ka grčkoj centralnoj banci, tj. poslovnim bankama po nekoj niskoj kamatnoj stopi koja drži u životu grčke banke.
Oni koji cede Grčku su EU (Nemačka) i MMF

edit: Grčke banke su užas. Na neverovatne načine su tovarile kredite građanima pre krize. Sećam se jedne ponude od pre nekoliko godina koja se svodi na to da uzmeš kredit i plaćaš samo kamatu, a glavnicu kao ne moraš. Užas je kako su drali Grke. Pa pogledaj samo kako su se ponašale (i sada) u Srbiji. Da je bilo sreće da nijednu nisu pustili ovde
princi princi 12:33 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

edit: Grčke banke su užas. Na neverovatne načine su tovarile kredite građanima pre krize. Sećam se jedne ponude od pre nekoliko godina koja se svodi na to da uzmeš kredit i plaćaš samo kamatu, a glavnicu kao ne moraš. Užas je kako su drali Grke. Pa pogledaj samo kako su se ponašale (i sada) u Srbiji. Da je bilo sreće da nijednu nisu pustili ovde

A, to su interest only krediti. Nisu samo grcke banke to radile, to sve banke i ovde rade kad uzimas buy-to-let, na primer. U stvari, mislim da za b2l ni ne mozes neki drugi kredit da uzmes.

Meni je ono sto je najsokantnije u celoj prici to sto Grci, u stvari, nisu radili nista sto se ne radi u drugim zemljama Evrozone. Ti sad kad citas ispada da su oni sve to sto su radili, radili potpuno u granicama propisama. Baaah, ne znam, nisam pametan, neka se time bave pametniji (ili oni koji misle da su pametniji).
mariopan mariopan 12:58 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

princi
mariopan
predatortz
NNN
Imam dva amandmana na prvi predlog::
- uz Smoki obavezno dodati i Plazmu
- ne samo u Atini nego u svim naseljenim mestima na Halkidikiju (kolko god da se ponese - nedostane )


Slažem se.
Uz Smoki, obavezno, na listu staviti i domaće jogurte. Grčki nisu nizakurac!

Tako je, nemaju ni jogurta normalnog!

Аууу, Мариопан, ови твоји Грекоси, изгледа, скроз пукоше. Јутрос причам с једним колегом Грком, каже цела породица, која иначе живи доле у Атини, на Глифади, покупила све паре из грчких банака и све пренела овде у Лондру. И не само они, него сви рођаци, и пријатељи које знају. Кренуо run on banks, тамо изгледа и бог рекао лаку ноћ.

Pa to se događa odavno i to rade oni koji imaju para, ostali koji nemaju pare će da crknu od nejede?
Većina naroda nema para koje bi podigla.
edit
A tek kolika je nezaposlenost da ne pričam, tamo nema gde ni da se zarade neke pare pa da narod može da preživi.
A to i nas čeka, jako brzo, mi trčimo istu trku na istoj ludačkoj traci, samo smo je malo kasnije počeli nego Grci.
emsiemsi emsiemsi 13:37 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

princi
edit: Grčke banke su užas. Na neverovatne načine su tovarile kredite građanima pre krize. Sećam se jedne ponude od pre nekoliko godina koja se svodi na to da uzmeš kredit i plaćaš samo kamatu, a glavnicu kao ne moraš. Užas je kako su drali Grke. Pa pogledaj samo kako su se ponašale (i sada) u Srbiji. Da je bilo sreće da nijednu nisu pustili ovde

A, to su interest only krediti. Nisu samo grcke banke to radile, to sve banke i ovde rade kad uzimas buy-to-let, na primer. U stvari, mislim da za b2l ni ne mozes neki drugi kredit da uzmes.

Meni je ono sto je najsokantnije u celoj prici to sto Grci, u stvari, nisu radili nista sto se ne radi u drugim zemljama Evrozone. Ti sad kad citas ispada da su oni sve to sto su radili, radili potpuno u granicama propisama. Baaah, ne znam, nisam pametan, neka se time bave pametniji (ili oni koji misle da su pametniji).

Бавио бих се, али немам, тренутно, времена.
niccolo niccolo 13:45 19.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

Ma polako, sutra ćeš...
emsiemsi emsiemsi 13:55 20.06.2015

Re: Ја ћу да поновим...

niccolo
Ma polako, sutra ćeš...

После дочека младих фудбалера.
svarog svarog 13:12 18.06.2015

Eve ga

Ovde se nalaze svi najveći ekonomski problemi (mada ne leže u ekonomiji)

Rejting Srbije

Kvalitet poslovnog okruženja u Srbiji je smanjen usled neefikasnosti pravosudnih institucija koje se suočavaju sa ogromnim brojem zaostalih predmeta, naveli su analitičari je Dan i Bredstrita i podsetili da je u maju Ministarstvo pravde Srbije saopštilo da je skoro milion predmeta u mirovanju više od pet godina, dok čak 239.000 slučajeva čeka razrešenje više od 10 godina.

"Ovome treba dodati i ozbiljne probleme sa integritetom sudova. Što znači da, čak i kada je slučaj poznat, krajnji ishod je nepredvidiv, kako zbog opasnosti od mita tako i zbog rizika od spoljnjeg pritiska", ističe se u saopštenju D&B.


P.S.
I da ne zaboravim, obavezno treba utorkom deliti besplatan eurokrem
antioksidant antioksidant 13:18 18.06.2015

Re: Eve ga

obavezno treba utorkom deliti besplatan eurokrem

cipiripi
svarog svarog 13:22 18.06.2015

Re: Eve ga

niccolo niccolo 14:56 18.06.2015

Re: Eve ga

Dobro hajde, naći ćemo se na nuteli
ivana23 ivana23 15:12 18.06.2015

Re: Eve ga

niccolo
Dobro hajde, naći ćemo se na nuteli


Italijani ljuti na Francuze: Ostavite Nutelu na miru!


Uzgred: ne valja jesti previse Nutele...



svarog svarog 15:23 18.06.2015

Re: Eve ga

A jel se tako podstiče domaća privreda
niccolo niccolo 17:55 18.06.2015

Re: Eve ga

svarog
A jel se tako podstiče domaća privreda

Ups, u pravu si.
NNN NNN 13:12 18.06.2015

ovi vozovi su prošli

Kada se menjalo ime Jugoslavije,
moja ideja je bila da se promeni u Jugoslavija
(Yugoslavia => Eugoslavia),
i da maznemo domen eu...

Onda kada je Srbija trebalo da dobije domen, ali je sr bilo zauzeto (Surinam),
moja je ideja bila da uzmeno sx koji je bio slobodan (ne mogu da veruem da smo i to propustili)...
niccolo niccolo 14:56 18.06.2015

Re: ovi vozovi su prošli

moja je ideja bila da uzmeno sx koji je bio slobodan (ne mogu da veruem da smo i to propustili)...

Što to nismo usvojili?
tadejus tadejus 13:38 18.06.2015

joj ne znam

vidim razmahali ste se pa možda i ja da istupim sa jednom onako smjelijom idejom..
šta mislite na primjer da se jednim udarcem rješi problem nezaposlenosti tako što ćemo, pazite sad, možda zvuči malo radikalno ali bear with me, sve nezaposlene a poslu rade građane uposliti u javnom sektoru..
da znam, zvuči radikalno, ali..
evo na primjer RTS je u proteklih dve godine primio nekih 300 zaposlenih.. znači 10% ukupnog broja.. i šta.. dal se možda svijet srušio? nije, naravno..
i sad ja vas pitam zašto stati na 300, zašto ne 3000, 30000.. a mogućnosti su brojne, tu je eps, tu je nis, mts.. a tek državna služba.. pa sky is the limit..
prosto mi nije jasno kako se niko ranije nije sjetio
ili su se ipak sjetili? hm..
niccolo niccolo 14:57 18.06.2015

Re: joj ne znam

sve nezaposlene a poslu rade građane uposliti u javnom sektoru..

To je ideal kome se teži.
hajkula1 hajkula1 22:17 18.06.2015

Re: joj ne znam

niccolo
sve nezaposlene a poslu rade građane uposliti u javnom sektoru..

To je ideal kome se teži.



NBS, moliću lepo, da primi mene i tri prijatelja, za 1 platu sadašnje guvernerke. Na jednom radnom mestu još troje zaposlenih, trošak isti. Bolje nego subvencije. Onda bi se te plate trošile ovde u Srbiji, ovako ko zna na kojim destinacijama završavaju.







maksa83 maksa83 13:39 18.06.2015

pisofkejk

Akcize na burek i Šarenka.

Posmatraj budžet kako se preliva.
antioksidant antioksidant 13:41 18.06.2015

Re: pisofkejk

Šarenka.

rumenka?
maksa83 maksa83 13:43 18.06.2015

Re: pisofkejk

antioksidant
Šarenka.

rumenka?

Ne mogu akcize na rumenka, on ima elastičnu potražnju.

Šarenko je večan i konstantan, kao i burek.
antioksidant antioksidant 13:45 18.06.2015

Re: pisofkejk

maksa83
antioksidant
Šarenka.

rumenka?

Ne mogu akcize na rumenka, on ima elastičnu potražnju.

Šarenko je večan i konstantan, kao i burek.

ja pristajem na tvoj nedostatak ukusa jer cu profitirati :)
tadejus tadejus 13:54 18.06.2015

Re: pisofkejk

maksa83
Akcize na burek i Šarenka.Posmatraj budžet kako se preliva.


genijalno..
baš sam se bila nešto počela skanjerati u vezi te moje ideje o upošljavanju građanstva.. pomislih, ima li para za sve to..
a sad ovo..
to je to.. samo još neko da dojavi gdje treba.. ili već znaju?
maksa83 maksa83 14:05 18.06.2015

Re: pisofkejk

antioksidant
maksa83
antioksidant
Šarenka.

rumenka?

Ne mogu akcize na rumenka, on ima elastičnu potražnju.

Šarenko je večan i konstantan, kao i burek.

ja pristajem na tvoj nedostatak ukusa jer cu profitirati :)

Izgleda da sam zaboravio da natuknem da je Šarenko jedini sladoled koji ćeš moći da kupiš, a i da će pekare prodavati isključivo burek + poneka (režimu bliska) i jogurt. Taj moj (genijalan, al' glupo je ja to da kažem, lepo što je Matlab primetila umesto mene, 'fala Matlab) model ne može drugačije da radi, ali ne vidim neki veliki problem u tome. Treba stabilizovati sistem smanjivanjem broja pokretnih delova. Sajens bejbi. (Čak radim protiv sebe, pošto inače ne kupujem burek, al' društveno blagostanje je valjda preče od naših sitnih želja i neželja).

Ima još jedna zvrčka - nisam siguran da će model biti usvojen ukoliko ekskluzivno pravo na proizvodnju bureka i Šarenka ne bude imao Nečiji Brat. Što je opet nebitno, sad kad je opštedruštvena korist na dohvat ruke.
antioksidant antioksidant 14:08 18.06.2015

Re: pisofkejk

pošto inače ne kupujem burek

сам месиш?
maksa83 maksa83 14:10 18.06.2015

Re: pisofkejk

antioksidant
pošto inače ne kupujem burek

сам месиш?

To je ilegalno.
antioksidant antioksidant 14:14 18.06.2015

Re: pisofkejk

maksa83
antioksidant
pošto inače ne kupujem burek

сам месиш?

To je ilegalno.

и секс ван брака је па то ретко кога спречава
princi princi 14:18 18.06.2015

Re: pisofkejk

и секс ван брака је па то ретко кога спречава

Japanac se ne slaze. Nije ilegalan dok god ga placas.

Sto nas sve dovodi do sledece velike ideje...
antioksidant antioksidant 14:22 18.06.2015

Re: pisofkejk

Sto nas sve dovodi do sledece velike ideje...

опорезовати секс ван брака?
па јбте није циљ револуција већ стабилизација буџета
maksa83 maksa83 14:26 18.06.2015

Re: pisofkejk

Sto nas sve dovodi do sledece velike ideje...

Pokoriti Japan.

Polako, prvo da se skupe pare od Šarenka i bureka.

Naš problem je to što srljamo...
princi princi 14:27 18.06.2015

Re: pisofkejk

Oporezovati seks kao takav. Ipak, nisam siguran da bi to stabilizovalo budzet.
princi princi 14:28 18.06.2015

Re: pisofkejk

maksa83
Sto nas sve dovodi do sledece velike ideje...

Pokoriti Japan.

Polako, prvo da se skupe pare od Šarenka i bureka.

Naš problem je to što srljamo...

Naprotiv. Navuci ih da nas napadnu i onda se masovno predati.
antioksidant antioksidant 14:29 18.06.2015

Re: pisofkejk

Oporezovati seks kao takav.

па зар брак није вид пореза?
maksa83 maksa83 14:30 18.06.2015

Re: pisofkejk

Oporezovati seks kao takav.

Ovo je dobra ideja. Em donosi pare, em IT industrija ostaje netaknuta.
princi princi 14:31 18.06.2015

Re: pisofkejk

em IT industrija ostaje netaknuta.

Samo ti mastaj. Kad se kaze sex, misli se i porn hub.
maksa83 maksa83 14:32 18.06.2015

Re: pisofkejk

Samo ti mastaj. Kad se kaze sex, misli se i porn hub.

Pa jesmo rekli nema po cevanicama...
princi princi 14:32 18.06.2015

Re: pisofkejk

Znaci, da sumiramo, da se oporezuje: sarenko, burek, jogurt (ko ga nadje na sabajle) i porn hub. Ima jos predloga? Nema? Prodato.
mirelarado mirelarado 14:33 18.06.2015

Re: pisofkejk

antioksidant
Sto nas sve dovodi do sledece velike ideje...

опорезовати секс ван брака?
па јбте није циљ револуција већ стабилизација буџета


A опорезовати секс у браку? Или би то био финансијски ћорак?
antioksidant antioksidant 14:34 18.06.2015

Re: pisofkejk

mirelarado
antioksidant
Sto nas sve dovodi do sledece velike ideje...

опорезовати секс ван брака?
па јбте није циљ револуција већ стабилизација буџета


A опорезовати секс у браку? Или би то био финансијски ћорак?

па ако се не инсистира да буду укључени само супружници можда и не буде пуни промшај
princi princi 14:34 18.06.2015

Re: pisofkejk

A опорезовати секс у браку?

Rekli smo vec, сех kao takav. I bracni ulazi u kategoriju "kao takav". Ima jos predloga?
mirelarado mirelarado 14:38 18.06.2015

Re: pisofkejk

princi
A опорезовати секс у браку?

Rekli smo vec, сех kao takav. I bracni ulazi u kategoriju "kao takav". Ima jos predloga?


Поред шаренка и бурека, у понуду можда треба уврстити још једино легендарне чоколадне бананице.
svarog svarog 14:52 18.06.2015

Re: pisofkejk

antioksidant
maksa83
antioksidant
Šarenka.

rumenka?

Ne mogu akcize na rumenka, on ima elastičnu potražnju.

Šarenko je večan i konstantan, kao i burek.

ja pristajem na tvoj nedostatak ukusa jer cu profitirati :)


Ovde se slažem
princi princi 14:55 18.06.2015

Re: pisofkejk

Поред шаренка и бурека, у понуду можда треба уврстити још једино легендарне чоколадне бананице.

Prihvata se! Jeb'o porez bez banan'ca.
niccolo niccolo 14:59 18.06.2015

Re: pisofkejk

Ok, znači šarenko, burek, pornhub i bananice.
maksa83 maksa83 15:08 18.06.2015

Re: pisofkejk

Ok, znači šarenko, burek, pornhub i bananice.

Da, i to akcizno opterećenje, znači Pornhub po protoku u Gb, pa ko voli 1080p/60fps, nek' plati molim lepo.
princi princi 15:14 18.06.2015

Re: pisofkejk

Mada meni sad, na drugi pogled, to banan'ca u kontekstu pornjave deluje kao suptilna, ali u osnovi zensko sovinisticka podmetacina. Sto bananan'ca? Sto ne banana, ili, jos bolje, banancina? Da se stave i cavendish banane na spisak.
princi princi 15:14 18.06.2015

Re: pisofkejk

Ovo porn hub, jel to ukljucuje i gledanje Vladinih slika?
tadejus tadejus 15:59 18.06.2015

Re: pisofkejk

niccolo
Ok, znači šarenko, burek, pornhub i bananice.


ne znam, mislim da razvodnjavate dobru (šta dobru, genijalnu) ideju..
danas hoće bananica preko šarenka, sutra će se sjetiti da traže i slobodno tržište..
a to smo drugovi već vidjeli i znamo kako se završilo
tadejus tadejus 16:08 18.06.2015

Re: pisofkejk

antioksidant

A опорезовати секс у браку? Или би то био финансијски ћорак?
па ако се не инсистира да буду укључени само супружници можда и не буде пуни промшај


primjenimo li k tome princip fakturisane usluge a ne ostvarenog prometa mislim da smo na pravom tragu..
maksa83 maksa83 16:17 18.06.2015

Re: pisofkejk

ne znam, mislim da razvodnjavate dobru (šta dobru, genijalnu) ideju..

Pozdravljam komentar. (© Proleće/Leto 2015)

Hvala Matlab, meni bilo glupo da im kažem, taman smo se sve složili i onda krenulo da komplikuje. Te bananice, te Vlada, te...

Kip it simpl brate. Dva artikla sa ne-elastičnom potražnjom (i ovo malo što mrda u ovoj zemlji bi stalo da nestane bureka i kafe ... ujebote, kafu sam zaboravio! i to oglobiti!), na oba, tj. sva tri okačene akcize, i bogdanasvidi...
niccolo niccolo 17:53 18.06.2015

Re: pisofkejk

maksa83
ne znam, mislim da razvodnjavate dobru (šta dobru, genijalnu) ideju..

Pozdravljam komentar. (© Proleće/Leto 2015)

Hvala Matlab, meni bilo glupo da im kažem, taman smo se sve složili i onda krenulo da komplikuje. Te bananice, te Vlada, te...

Kip it simpl brate. Dva artikla sa ne-elastičnom potražnjom (i ovo malo što mrda u ovoj zemlji bi stalo da nestane bureka i kafe ... ujebote, kafu sam zaboravio! i to oglobiti!), na oba, tj. sva tri okačene akcize, i bogdanasvidi...

Ti samo ne želiš da pornhub uđe na spisak...

maksa83
Ok, znači šarenko, burek, pornhub i bananice.

Da, i to akcizno opterećenje, znači Pornhub po protoku u Gb, pa ko voli 1080p/60fps, nek' plati molim lepo.

Nego me ovo podseti na neku sliku na fejsu recimo od skoro, kao ko se seća starih dobrih vremena i dial-upa...Mislim, kakva stara dobra vremena, tad je downloadovanje pornografije trajalo vekovima...

maksa83 maksa83 18:13 18.06.2015

Re: pisofkejk

Mislim, kakva stara dobra vremena, tad je downloadovanje pornografije trajalo vekovima...

Bogtipomogo, komentaru! (odn. pozdravljam komentar)

Slike su bile statične i lošeg kvaliteta, ali za bolje nismo znali.
Svejedno, utirali smo taj put slobodne razmene informacija u tim očajnim uslovima da bi vama mladima danas bilo lakše.
predatortz predatortz 18:20 18.06.2015

Re: pisofkejk

Slike su bile statične i lošeg kvaliteta, ali za bolje nismo znali.


Ni 'Brazilka' nije bila u širokoj upotrebi kod 'umetnica'...
maksa83 maksa83 18:33 18.06.2015

Re: pisofkejk

predatortz
Slike su bile statične i lošeg kvaliteta, ali za bolje nismo znali.


Ni 'Brazilka' nije bila u širokoj upotrebi kod 'umetnica'...

Jó estét, megjegyzés. (ovo ja opet pozdravljam komentar na jezicima naroda i narodnosti)

Vidiš niccolo kako smo mi zapravo hroničari vremena, čuvari zaboravljenih običaja, antropolozi hobisti takoreći.
niccolo niccolo 18:51 18.06.2015

Re: pisofkejk

Svejedno, utirali smo taj put slobodne razmene informacija u tim očajnim uslovima da bi vama mladima danas bilo lakše.

predatortz predatortz 18:56 18.06.2015

Re: pisofkejk

Svejedno, utirali smo taj put slobodne razmene informacija u tim očajnim uslovima da bi vama mladima danas bilo lakše.


Jedan po jedan, padali su tabui. Nije bilo mesta za rasizam, predrasude... Otvorenost je bila na ceni!
angie01 angie01 20:47 18.06.2015

Re: pisofkejk


па ако се не инсистира да буду укључени само супружници можда и не буде пуни промшај


a ti bas zapeo:))
hajkula1 hajkula1 22:21 18.06.2015

Re: pisofkejk

princi
Oporezovati seks kao takav. Ipak, nisam siguran da bi to stabilizovalo budzet.



Zamisli na šta bi ličile poreske prijave

Koliko njih bi lagalo
da je imalo sex puno puta
da se nije seksao/ seksala


hajkula1 hajkula1 22:22 18.06.2015

Re: pisofkejk

mirelarado
princi
A опорезовати секс у браку?

Rekli smo vec, сех kao takav. I bracni ulazi u kategoriju "kao takav". Ima jos predloga?


Поред шаренка и бурека, у понуду можда треба уврстити још једино легендарне чоколадне бананице.



Leni!
nim_opet nim_opet 13:58 18.06.2015

Meni je prosto cudno

...kako se to Predsednik Vlade i savetnici mu, nisu malo potrudili pa procesljali istoriju visestranacja u Srbiji. Tamo negde 92ge je Parija Joginskih Letaca Srbije imala odlican predlog da se smanji nezaposlenost startovanjem srpskog svemirskog programa. Da se gradi raketa za put na mesec, a posto mi tehologiju nemamo, onda bi se svi nezaposleni bacili na razvitak tehnologije, ili posto nemaju svi vestine potrebne za naucni rad, na manuelnu izgradnju rakete. I tako....otprilike je u rangu, sto smislenosti, sto dubine razmisljanja, sto efekta, kao i ovi vauceri za odmor u Srbiji.
niccolo niccolo 14:59 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

startovanjem srpskog svemirskog programa. Da se gradi raketa za put na mesec, a posto mi tehologiju nemamo, onda bi se svi nezaposleni bacili na razvitak tehnologije, ili posto nemaju svi vestine potrebne za naucni rad, na manuelnu izgradnju rakete.

Eto, sve dobre ideje je neko već smislio...
ivana23 ivana23 15:28 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

niccolo

Eto, sve dobre ideje je neko već smislio...


Zar to vec nismo ostvarili.....

nim_opet nim_opet 16:23 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

niccolo
startovanjem srpskog svemirskog programa. Da se gradi raketa za put na mesec, a posto mi tehologiju nemamo, onda bi se svi nezaposleni bacili na razvitak tehnologije, ili posto nemaju svi vestine potrebne za naucni rad, na manuelnu izgradnju rakete.

Eto, sve dobre ideje je neko već smislio...

Pa sto jes jes, ali oni nisu dobili izbore, pa nisu imali sanse da primene ideju, a ovi sada vode sve, pa mogu. 'Os se kladimo da ako sutra izadje vodja i kaze "Od danas pocinje svemirski program, svi nezaposleni ce imati posla", da ce izaci najmanje tri ministra da kazu kako takav program do sada niko nije imao, kako je Srbija lider u regionu po svemirskim programima i smanjenju nezaposlenosti i kako svako ko pita kako i zasto radi protiv interesa Srbije i bezbednosti premijera i porodice mu i da ce se to operativno odraditi zbog toga. Blic, Novosti i najstariji dnevni list na Balkanu ce imati feljton o uspesima programa ( koji vec ima uspehe jer se zasniva na Teslinim izumima), a 47% glasackog tela ce reci kako su oni vec znali da ce to biti dobro, da je on odgovoran covek koji ce svima da pokaze kad mi budemo imali program i da je to neverovatno pametna ideja koje se eto niko drugi nije setio. A onda ce da idu da kupe obveznice drzavnog zajma za finansiranje programa....
zilikaka zilikaka 17:26 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

A onda ce da idu da kupe obveznice drzavnog zajma za finansiranje programa....


Vidim, ima tu elemenata, al nije to dorađeno.
Šta ako tih 47% ipak ne ode da kupi obveznice?

Zato stvar treba potpuno učvrstiti!

Prvo, da se penzije i plate zaposlenih u državnim službama isplaćuju u namenskim bonovima.

Jedan deo za komunalije i grejanje. (Mislim da je jasno ljudima treba omogućiti izbor, te bon mora imati vrednost srazmernu odgovarajućoj količini drva, il gasa, il struje.)
Naravno, mobilni telefon i prenos podataka u Gb se moraju uzeti kao standardna potreba savremenog građanina Srbije.

Veći deo bonova bi, naravno, trebalo da bude za hranu i redovne kućne potrepštine.
Kupovina bonovima bi se realizovala na unapred predviđenim mestima sa isključivom ponudom domaće robe. (uključujući burek i šarenka, čime sprečavamo eventualnu pojavu nezadovoljstva kod građanstva zbog uvođenja akciza na ove proizvode)


Možda bi se pojavio mali problem kod odela i obuće, jer je vrlo teško odrediti koliki srazmeran deo primanja treba da bude za ovu svrhu.

Zato bih tu dozvolila izvesnu elastičnost.
Prodavnice domaće robe uglavnom ,ali i nešto ponude iz inostranstva. Ali!
Ponuda mora biti takva da razumnog građanina navodi na kupovimu domaćeg.

Uzmimo recimo primer gaČica.
Moralo bi da jedne uvozne, recimo tange koštaju bar kao pola tuceta domaćih - klasičnih.
Pa nek svako dobro shvati koliko mu se isplati takav luksuz, kad bude morao da se dovija kad da ih i kako opere i osuši na vreme-

Naravno, obavezno se mora uvrstiti i bon za prevoz vozovima JŽ.
Treba ljudi da putuju.

Mislim da je jasno da se ovde negde podrazumeva i novčani bon koji se može upotrebiti za letovanje na mnogim domaćim destinacijama.
Možda neće moći da se ide svake, ali će sa prosečnom platom sigurno moći
bar jednom u dve godine jedan član porodice provede 7 dana u Beloj Crkvi. U hostelskom smeštaju i organizovanoj kolektivnoj ishrani.


Privatne firme stimulisati da isto urade tako što će ako pređu na takav način isplate zarada imati prioritet u isplati dugovanja države prema njima, a ako to ne bude dovoljno, uvesti oporezivanje zarada zaposlenih za još novih 25%, po pola na teret poslodavca i zaposlenog.

P.S. Ja samo da dodam da bi se predloženim načinom ne samo ostvarile uštede u budžetu i brz povraćaj novca, nego bi se potpuno sprečila nehigijenska porazna navika stanovništva da pokušava da stvori ličnu zalihu gotovog novca (poznatiju kao slamarica).
Naravno, bila bi bespredmetna i rasprava o kupovini deviza i odlasku u inostranstva na letovanje.
niccolo niccolo 17:54 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

kako je Srbija lider u regionu po svemirskim programima

Ovo svakako, ako me razumeš...
nim_opet nim_opet 18:49 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

A deo bonova za finansiranje svemirskog programa?
maksa83 maksa83 18:54 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Uzmimo recimo primer gaČica.

Përshëndetje një koment. (znate već, da ne objašnjavam)

Gačice ukinuti specijalnim zakonom, k'o GUP što je ustreljen u glavu ad maiorem Beograd na Vodi gloriam. Osim za državne funkcionere kada idu u inostranstvo, i to da zaduže u MIP-u i vrate odmah po sletanju.
nsarski nsarski 19:03 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Moralo bi da jedne uvozne, recimo tange koštaju bar kao pola tuceta domaćih - klasičnih.


Ah!


Po definiciji Vukajlije:
TANGE - gaće koje nikad neće postati krpa za prašinu.

Da se ja pitam - ja bih tange zabranio jer nemaju upotrebljivu budućnost. A mi u budućnost gledamo, drugovi.
zilikaka zilikaka 19:04 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

A deo bonova za finansiranje svemirskog programa?


Naravno!
uvesti mogućnost da se 15-20% bonova dobrovoljno uloži u finansiranje svemirskog programa, čime stičeš pravo da narednog meseca dobiješ bonove u istoj vrednosti kao prethodnog.

U protivnom, iznos bonova ti se umanjuje za 25%.
tadejus tadejus 19:09 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

nsarski
Po definiciji Vukajlije: TANGE - gaće koje nikad neće postati krpa za prašinu. Da se ja pitam - ja bih tange zabranio jer nemaju upotrebljivu budućnost. A mi u budućnost gledamo, drugovi.


jeste u budućnost.. ali kreativno..
možda ne može krpa za prašinu ali lastiš za dijete.. što da ne..
maksa83 maksa83 19:11 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Da se ja pitam - ja bih tange zabranio jer nemaju upotrebljivu budućnost.

Onaj osećaj kad ti se ideja poklopi sa idejom nsarskog:




zilikaka zilikaka 19:24 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Gačice ukinuti specijalnim zakonom, k'o GUP što je ustreljen u glavu ad maiorem Beograd na Vodi gloriam. Osim za državne funkcionere kada idu u inostranstvo, i to da zaduže u MIP-u i vrate odmah po sletanju.


Briljantno!
Time bismo otvorili onoliko novih radnih mesta!
1. Osoblje od po tri člana komisije (preračunato na pokrivanje tri smene svakog kalendarskog dana) za preuzimanje gačica i vođenje zapisnika o istom, po sletanju.

2. Osoblje za procenu trenutnog stanja predatih gačica (da li idu na pranje, krpljenje, ili u reciklažu (recimo krpe za šoferšajbne na službenim vozilima)

3. Osoblje za realizaciju pranja, krpljenja i reciklaže.

4. Osoblje za izdavanje gačica nakon predatog zahteva uz priloženu potvrdu MIP o službenom putu u inostranstvo.

5. Osoblje za vođenje knjigovodstvenih podataka o gaćicama i ostvarenoj uštedi

6. Osoblje za kontrolu i nadzor celog procesa (ovde može i neka agencija, čiji je osnivač direktno Vlada)


maksa83 maksa83 19:32 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Osoblje za kontrolu i nadzor celog procesa (ovde može i neka agencija, čiji je osnivač direktno Vlada)

Vlada će direktno sve to da nadzire.

niccolo niccolo 19:40 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Šta su vam ti gačci skrivili?
nsarski nsarski 20:03 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Witz iz vremena posleratnog (onog rata, davnog), kad se sve prodavalo na "tackice". Oskudica, pa nije svako mogao da kupi sta zeli.
Elem, u prodavnicu zenske galanterije ulazi drugarica i trazi da kupi gace (ne tange!). Prodavac kaze: "Imamo, ali morate da donesete potvrdu da radite na merdevinama!".
niccolo niccolo 20:05 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

"Imamo, ali morate da donesete potvrdu da radite na merdevinama!"

A ne može dva svedoka?
mirelarado mirelarado 20:20 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

nsarski
Witz iz vremena posleratnog (onog rata, davnog), kad se sve prodavalo na "tackice". Oskudica, pa nije svako mogao da kupi sta zeli.
Elem, u prodavnicu zenske galanterije ulazi drugarica i trazi da kupi gace (ne tange!). Prodavac kaze: "Imamo, ali morate da donesete potvrdu da radite na merdevinama!".


Из истог времена анегдота: муж купује жени брусхалтер, не зна величину, па дескриптивно објашњава другарици продавачици: "Стане у моју шаку и мало прекипи."

Узгред, треба ли и тај одевни предмет укинути?
nsarski nsarski 20:21 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

A ne može dva svedoka?

Koji su je videli na merdevinama bez donjeg vesa? Samo dva. Ono - i tata bi sine? Moze.

U duhu ovog posta, da pomenem par business proposals koji su mi privukli paznju:

1. Da se otvore groblja za navijace. Grobari nece nikada pozeleti da budu sahranjeni blizu Cigana - pa zasto im ne udovoljiti? Kupis dva poljoprivredna placa (Ovca-Borca, na primer), treba ti minimum dozvola i otvoris groblje. Ovca-Borca je zanimljiv koncept jer ima onih ciji su dragi sahranjeni medju Ciganima a i medju Grobarima. Kad su zadusnice, posetis jedne, pa preko kineskog mosta do drugih, i obavio si cin.

2. Da se otvore posebne kabine u gradu za obavljanje intimnih radnji (nesto kao kabine na plazi za presvlacenje iz mokrog kostima/kupacih gacica). Idu dvoje, vole se, ljube se, i negde bi hteli to da dovedu do kulminacije sto pre. Eto njima kabina - udju, plate, obave cin i svima lepo. Moze i za samce, ako imaju posebnu inspiraciju kad ugledaju neku sugradjanku/sugradjanina, pa bi da odaju duzno divljenje uzbudljivom ljudskom subjektu. Udju u kabinu, i izadju nasmejani.

Imam i druge, ali to je vec za 18+.
niccolo niccolo 20:23 18.06.2015

Re: Meni je prosto cudno

Imam i druge, ali to je vec za 18+.

Ok, mislim da RRA kaže da to mora posle ponoći.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana