Sport

Kutak za sporni trenutak

docsumann RSS / 28.06.2015. u 18:07

 alaliza-9-9.png

I odmah ograda i pojašnjenje:

 Ovo nije nikakvo osporavanje zasluženosti  titule svjetskog prvaka za fudbalsku reperezentaciju Srbije do 20 god. (čak naprotiv) , pošto lično smatram, iako je moje mišljenje skroz irelevantno, da ju je ona više nego zaslužila uloženim trudom, stavom  i pokazanim kvalitetom.

Ovdje je riječ o metodama analize “sporne“ situacije, odnosno diskusiji koja se povodom nje povela na freehendovom blogu.  Kao što sam tamo naveo ovo je čisto stvar tehničke problematike i etike.  A pošto sam već posegao za tom teškom sintagmom, onda moram i da  se do kraja ponašam u skladu sa normama koje ona nameće.  I da priznam da vjerovatno nisam bio u pravu u svojoj prvoj procjeni.

A, evo i zašto ...  U svom analitičkom komentaru na tom blogu izrazio sam uvjerenje da je najvjerovatnije posljednjem i ključnom golu Srbije u finalnoj utakmici predhodio ofsajd.

 U prilog tome iznio sam i postupak u kojem sam sa zamrznutog snimka u momentu dodavanja iskonstruisao TN (tačku nestajanja) na liniji horizonta,  zajedničku za sve pravce paralelna sa linijom koja označava  polovinu terena.  Iz te tačke povlačenjem linije na svakog igrača dobija se njegova pozicija po dubini terena.

Jedinu referencu za definisanje geometrijske perspektive na ovom snimku predstavlja  krug na centru terena. Njega u perspektivnom skraćenju vidmo kao elipsu. Moj postupak se nije zasnivao na definisanju i konstrukciji same elipse, već trapeza u kojem je ona upisana. Princip je jednostavan i očigledan. Ako se  oko centralnog kruga može opisati kvadrat čiji je jedan par stranica paralelan sa aut linijama, a drugi sa korner linijama, odnosno linijom polovine terena, onda se u perspektivi taj kvadrat transormiše u  trapez čije stranice  zadržavaju isto svojstvo.

Tačka tangiranja kruga sa linijama paralelnim liniji polovine terena  ostat će na istom mjestu i kod elipse. Odnosno u presjeku unutrašnjeg krsta sa stranicama trapeza.

U našem slučaju to je označena tačka na lijevoj strani. 

 krug.png elipsa.png

 Međutim, još tada sam se ogradio da možda postupak nije baš najprecizniji, zbog aproksimacija koje je neophodno izvršiti pri zamjeni linija terena geometrijski pravim linijama,  i da ću pokušati da ga uradim još rigoroznije.

U naknadnim pokušajima da dodatno isprovjeravam rezultate analize, ustanovio sam da zapravo nemam dovoljno podataka da konstruišem taj trapez!? Ni sam ne znam, mada pretpostavljam, kako sam ga dobio u svom prvom pokušaju. Očigledno da je po srijedi bila neka sistemska graška, koja je naoko davala dobroizgledajuće riješenje s geometriojskog aspekta.

 Dakle – zajeb! Mea culpa.

 A da bih ostao dosljedan to moram i javno objelodaniti, a usput i pokušati sa drugačijim pristupom. Taj drugačiji pristup se zasniva na reverse postupku, tj. TN će se odrediti za graničnu situaciju, kada su najistureniji igrači Srbije i Brazila “u liniji“.

Pošto je tačka tangiranja (TT) striktno određena presjekom  elipse sa pravcem paralelnim aut linijama povučenim iz njenog  centra (centra samog terena) vidjeće se da li se linija povučena iz TN na TT poklapa sa tangentom.

Takođe, bitno je napomenuti da izvučene ravne linije na crtežu, a koje zamjenjuju linije terena, ukazuju na izvjesno optičko deformisanje slike. U daljem postupku trudio sam se da što preciznijem aproksimiram navedene linije terena.

centralna-linija.png

 Prvo je trebalo izabrati mjerodavnu  situaciju, a to je na osnovu onog što je iznio džedaj knajt, kadar iz naslova.

Dakle, prvo se određuje tačka tangiranja (TT) linije paralelne liniji sredine terena sa elipsom:

tt.png

 Zatim se iz graničnog slučaja, kada su naistureniji igrači u liniji, konstruiše TN:

tn.png

 Iz tako dobijene TN povlači se linija na TT:

tangenta.png

 Kontrolom tangentibilnosti  povučene linije prema elipsi zaključujemo da ona ne zadovoljava taj uslov , pošto je evidentno da bi tangenta morala biti uspravnija na donju ivicu slike (potrebno je datu liniju rotirati u smjeru obrnutom od smjera okretanja kazaljki na satu). Iz ovoga slijedi da bi zadovoljavajuća tangenta zahtjevala visočiju TN, odnosno onu iz koje gledano pozicija napadača ne bi bila u ofsajdu.

kontrola-tangentnosti.png

"Uspravljanje" ove kontrolne pseudotangente  dovodi Maksimovića van ofsajda pozicije, kao što ga i njeno dodatno naginjanje gura u dublji ofsajd. 

Istina za volju treba reći da se ovdje radi o vrlo malim dužinskim razlikama  koje prave bitnu razliku situacije na terenu, tako da i ovu anlizu treba uzeti sa rezervom 

 Eto, napisah i spasih dušu : )

Tagovi



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 10:34 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

zamerke nije imala ni stručna javnost, ako izuzmemo vedete ovdašnje - brajovića i docsa.


sumnja nije zamjerka, elementary, my dear WHATson!
maksa83 maksa83 10:34 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

upravo to i napisah. al' džaba.

Da ne bude sve džaba daj čarlija bar d' udamo...
alselone alselone 10:35 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Da ne bude sve džaba daj čarlija bar d' udamo...


Oce gi teti neko sad takvog, raubovanog?
maksa83 maksa83 10:42 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Oce gi teti neko sad takvog, raubovanog?

Ne budimo primitivci, ta fascinacija devicama je pase, koga to uopšte zanima i kome to treba?

Reklamiramo ga kao "čednog, ali sa iskustvom".
docsumann docsumann 10:45 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

alselone

maksa83


čednog, nečednog, jebastemuoca
maksa83 maksa83 10:48 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

čednog, nečednog, jebastemuoca

Ma mene samo skroz dirnulo ono sa nečasnim namerama i reko' ljudi dajte da nešto popravimo.
urbana_gerila urbana_gerila 10:50 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

docsumann
zamerke nije imala ni stručna javnost, ako izuzmemo vedete ovdašnje - brajovića i docsa.


sumnja nije zamjerka, elementary, my dear WHATson!


šerloče, kao vedeta si nedodirljiv, pa ti se oprašta i neznanje - u profesionalnom sportu se svako iskazivanje sumnje tretira kao zamerka i atak na organizaciju i kažnjava se po protokolu.
alselone alselone 10:52 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Reklamiramo ga kao "čednog, ali sa iskustvom".


docsumann docsumann 11:00 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

u profesionalnom sportu se svako iskazivanje sumnje tretira kao zamerka i atak na organizaciju i kažnjava se po protokolu.


možda je bio ofsajd i bio je ofsajd su suštinski različiti komentari.

različite ktegorije kao što su međusobno različiti agnostik i teist.

a pošto ne pripadam svijetu profesionalnoig sporta (već poodavno) smatram da me njegov kodeks nič ne obavezuje.

i nisam jedini u svom laičkom miljeu koji je iznio sumnju povodom pomenute situacije. e, sad, što su u mojoj užoj okolini ljudi manje subjektivni u vezi te tekme od stanovnika srbije (ne kažem da situacija ne bi bilka obrnuta dsa je igrala cg reprezenztacije) drugi je par rukava.
urbana_gerila urbana_gerila 11:08 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

docsumann
možda je bio ofsajd i bio je ofsajd su suštinski različiti komentari.
različite ktegorije kao što su međusobno različiti agnostik i teist.


samo ako to iskreno želi - čovek svakoga dana može novu mudrost da nauči...
docsumann docsumann 11:11 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

čovek svakoga dana može novu mudrost da nauči...


sad, ne znam da l' je gorcitirano mudrost ili da l' nije, al moram priznati - da si vrlo žilav polemičar za nekog ko se još juče odjavio iz diskusije
urbana_gerila urbana_gerila 11:19 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

docsumann
čovek svakoga dana može novu mudrost da nauči...


sad, ne znam da l' je gorcitirano mudrost ili da l' nije, al moram priznati - da si vrlo žilav polemičar za nekog ko se još juče odjavio iz diskusije


ne!
odjava je obznanjena posle ponoći, a nedobronamerni bi dodali i da je presudnu ulogu odigralo cvrkutanje verne ljube koja je trenutno opravdano odsutna.
freehand freehand 11:35 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83
Oce gi teti neko sad takvog, raubovanog?

Ne budimo primitivci, ta fascinacija devicama je pase, koga to uopšte zanima i kome to treba?

Reklamiramo ga kao "čednog, ali sa iskustvom".

Samo preko Interflore.
Ništa kafana, ništa Rumenka da jede naramak sena.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:38 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Аууу???
Добро, бре, шалио сам се!
maksa83 maksa83 11:43 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje



freehand freehand 11:47 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

za izvlačenje tangenti

Tange+ente(nemački)?
maksa83 maksa83 11:55 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

ništa Rumenka da jede

Ne otežavaj transakciju, ko će ga ako ne jede Rumenka?
freehand freehand 12:02 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83
ništa Rumenka da jede

Ne otežavaj transakciju, ko će ga ako ne jede Rumenka?

Misliš sem Docsa, on to pase samo ako neko drugi zakolje?
Dobro, znam neke koji bi zapalili pa inhalirali i hiperventilirali, ali da, dobro je pitanje.
urbana_gerila urbana_gerila 12:12 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83
cvrkutanje verne ljube koja je trenutno opravdano odsutna

Čekaj sad, je l verna ili opravdano odsutna?
(Nešto kao u ofsajdu?)


abe, makso, mLogo se ti sa docsom družiš - počinje da ti škripi logika, a srpski ti gađa nivo njegovog maternjeg:

sve su žene uvek verne i uvek opravdano odsutne, ili fudbalskom terminologijom rečeno sve su kao pipo inzagi - čak i ako si siguran da su u ofsajdu, faktor slobodnog sudijskog uverenja najčešće pretegne na njihovu stranu.
maksa83 maksa83 12:27 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

abe, makso, mLogo se ti sa docsom družiš - počinje da ti škripi logika, a srpski ti gađa nivo njegovog maternjeg:

E, glupa je fora, slažem se. Eno obrisao i stavio umesto toga moj najomiljeniji strip sa Interneta ikad.
urbana_gerila urbana_gerila 13:03 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83

E, glupa je fora, slažem se. Eno obrisao i stavio umesto toga moj najomiljeniji strip sa Interneta ikad.


ma, ja sam se našalio, bre - viđu smajlita.
samo ti udri, i hendrixu se omakne neka slabija pesma, neka poput neke bolje claptonove, recimo.
maksa83 maksa83 13:28 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

i hendrixu se omakne neka slabija pesma, neka poput neke bolje claptonove, recimo

Kopam, kopam, i kopam, i ne mogu da se setim koja je to Kleptonova dobra. (Ako neko kaže Lejla, da zna da to nije samo Kleptonova, a i da je u ukupnom svemirskom poretku po kvalitetu tu negde kao Vajtina Lejla, sa sve skroz seljačkim uvodnim rifom, a ko pomisli Kokain nek zna da nije Kleptonova nego Džej Džej Kejlova, kao i After Midnight (znam da ti znaš)).

Kad bih rekao šta sve zajedno stvarno kao konzument mislim o Kleptonu kao stvaraocu i izvođaču (čak mi ni njegov jecav onako na krajevima kao uši na svesci zavrnut zvuk gitare ne prija) ođe bi me razapelo k'o ... ne znam ni sam. To je zapravo čovek čija je tragedija počela onog trenutka kad su mu uvalili na binu tada nepoznatog Hendrixa da džemuju, pa je pobegao na pola pesme i našli ga ispizdelog i skrhanog u bekstejdžu kako manično vuče cigaru i psuje. Od tad je njegov profesionalni život jedna patnja i pokušaj da se uzdigne u sopstvenim očima. Zapravo mi ga je iskreno žao.

freehand freehand 13:34 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Kad bih rekao šta sve zajedno stvarno kao konzument mislim o Kleptonu kao stvaraocu i izvođaču (čak mi ni njegov jecav zvuk ne prija) ođe bi me razapelo k'o ... ne znam ni sam. To je zapravo čovek čija je tragedija počela onog trenutka kad su mu uvalili na binu tada nepoznatog Hendrixa da džemuju, pa je pobegao na pola pesme i našli ga ispizdelog i skrhanog u bekstejdžu kako manično vuče cigaru i psuje. Od tad je njegov profesionalni život jedna patnja i pokušaj da se uzdigne u sopstvenim očima. Zapravo mi ga je iskreno žao.

Nemojmo preterivati baš toliko. Ono što je u "While my guitar..." sa Harisonom na koncertu za Bangladeš odsvirao spada u biserje R'n'R, bez dileme.
A i onaj bez-struje album mu je ceo sjajan.
maksa83 maksa83 13:39 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Nemojmo preterivati baš toliko. Ono što je u "While my guitar..." sa Harisonom na koncertu za Bangladeš odsvirao spada u biserje R'n'R, bez dileme.

A jebiga jedna od onih stvari kad te neko stvarno viđen i etabliran prosto promašuje, ili prosto ne pogađa dovoljno, ili pogađa pogrešno. Dešava se, nije ni prvi ni poslednji.

Ali sve ono sa tada nepoznatim Hendriksom stoji, to se stvarno desilo, iz nekoliko tada prisutnih izvora. You Never Told Me He Was That Good

freehand freehand 13:49 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

A jebiga jedna od onih stvari kad te neko stvarno viđen i etabliran prosto promašuje, ili prosto ne pogađa dovoljno, ili pogađa pogrešno. Dešava se, nije ni prvi ni poslednji.

Ma da, ok, ja sam uvek voleo da te Kleptonovce pitam šta će im surogat pored žviog Džej Džeja.
Al opet - prepoznaj ga u ovom bucmastom dzngadznga luku irskog folk primaša koji čeka da ga uzjaše lokalna Brena:



A onda odslušaj šta i kako svira. VAU, rekoh ja na prvo slušanje, ne znajući ko je artista.
I sad kažem VAU, svaki put.
maksa83 maksa83 14:12 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Ma da, ok, ja sam uvek voleo da te Kleptonovce pitam šta će im surogat pored žviog Džej Džeja.

Ma Klepton je bre su-per - objektivno. Samo ne meni, potpuno subjektivno.

Inače, meni na tom snimku sa tom solo deonicom zvuči kao da je za polustepen raštimovan u odnosu na njih i ono što oni sviraju. Bez zezanja mi tako zvuči.
freehand freehand 14:35 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Inače, meni na tom snimku sa tom solo deonicom zvuči kao da je za polustepeni raštimovan u odnosu na njih i ono što oni sviraju. Bez zezanja mi tako zvuči.

Jebiga, život je pun obrta i nepredvidivih iznanađenja: ko bi rekao da Zenica bluz može biti the story of my life, i to zbog čega? Zbog Kleptona, jebote...
docsumann docsumann 14:50 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Kad bih rekao šta sve zajedno stvarno kao konzument mislim o Kleptonu kao stvaraocu i izvođaču (čak mi ni njegov jecav zvuk ne prija) ođe bi me razapelo k'o ... ne znam ni sam


daa, veoma škakljiva tematika.

u principu se ne izjašnjavam o onom što ne volim (ne slušam). jednostavno ne komentarišem.
cijenim da je to samo moj lični ukus i da nikog s njim ne trebam smarati. pogotovo, to što kažeš, nekoga ko to voli možeš i da nagaziš i uvrijediš nehotimično.

što se tiče stvari koje gotivim, potpuno je druga stvar. preko njih se povezujem s ljudima sličnih preferenci i senzibiliteta, ili pak nekome mogu da otkrijem nešto što će i on sam zavoljeti.


maksa83 maksa83 15:20 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

u principu se ne izjašnjavam o onom što ne volim (ne slušam). jednostavno ne komentariše.

Ma kod mene je to malo šizofreno, u smislu - generalno mogu da volim neki žanr vRlo-vRlo (primjerice bluz, bluz-rok, gitara u iks oblika) ali se onda desi da u tom žanru uleti nešto što je bogznakako viđeno i etablirano i nedodirljivo, ali meni bude popriličan put-off, mimo sveta. N'umem da objasnim, nešto ne legne kako treba, padaju mi na pamet Klepton, Gary Clark Jr., iskopao bih još kada bih se potrudio. Ili mi se jako svidi nešto iz žanra koji zapravo ne volim preterano (npr. tehno, elektronika), pa shvatim da mi se sviđa ali samo ako je u pitanju određena tanka "žila", tipa Aril Brikha, pa naiđem na brazilski drum&bass i otkinem, ili tako nešto levo. To moje selektivno šareno nesviđanje kroz žanrove mi je pomoglo da razumem i poštujem i tuđe nesviđanje, pa se ne vređam ako je nekome bezveze to što je meni super nit ga proglašavam za gluvog.
antioksidant antioksidant 15:30 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Gary Clark Jr.

mali ima jednu oooooooooodlicnu pesmu.. sto je sasvim dovoljno. mada stvarno nije morao da gubi vreme sa ostatkom tog albuma (svaki pokusaj da pokrijes 14 zanrova dovodi do limunade)
maksa83 maksa83 15:37 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

mali ima jednu oooooooooodlicnu pesmu.. sto je sasvim dovoljno. mada stvarno nije morao da gubi vreme sa ostatkom tog albuma (svaki pokusaj da pokrijes 14 zanrova dovodi do limunade)

Koju?

E da, sad sam se setio, ne volim ni Johna Meyera, potpuno mi je precenjen, ni Joe Bonamasu (pogotovo kad počne da peva, jaomajko, ću-ti le-ba ti), a obojica izuvaju gitaru (i pritom nisu didulidutiruliru hevi metal mrsomudi, osim Bonamase malo koji voli da se qrči), ovaj drugi skroz nadrealno, child wonder, žive svirke od 10-te godine, svirao sa B.B. Kingom kad je imao 12 godina, ali su mi zvzb. Ubij me al' ne sviđa mi se, što reče predatorz onomad za urmašice. Pogotovo Joe Bonamassa kad dodatno zapeva, horor.

'Nako ljuCki, za razliku od Johna Meyera koji je reklo bi se nafurani tenkre i Bonamase koji je najgori samoreklamer koji postoji Gary Clark Jr. mi je skroz simpa tip:

antioksidant antioksidant 15:51 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Koju?

znam da zajebavas ali meni je opet doslo kao odlican izgovor da je pustim...





mada ni ova nije losa, samo da je za nijansu "prljaviji" zvuk

docsumann docsumann 16:49 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Ma kod mene je to malo šizofreno


kod mene, uglavnom, mora da bude iskrivljeno ...



mada često i ne mora
freehand freehand 16:56 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

docsumann
Ma kod mene je to malo šizofreno


kod mene, uglavnom, mora da bude iskrivljeno ...



mada često i ne mora

To se vidi iz čitavog bloga. Sve si živo pokrivio ne bi li napravio ofsajd i deci uzeo titulu. Al dobro, neka ti je na čast...
Čarli i ja i još nekoliko istinskih ljubitelja i poštovalaca pravog sportskog nadmetanja ti to nikada nećemo oprostiti, ali ćemo se u Toletovoj isposnici predano moliti za spas tvoje zalutale duše
maksa83 maksa83 16:58 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

znam da zajebavas

Ne zajebavam, ozbiljno pitam, da vidim da li sam nešto propustio ali izgleda nisam, to je to. Meni ta prva kao ishlapela Koka Kola (ili Vinjak, šta ko voli), al' razumem da se nekom jako svidža. Ova druga mi je skoz okej, rezak zvuk, ne mora prljavije što se mene tiče, i zapravo je super dok ne zapeva, onda postaje drndrndrn, a i mogla bi da traje duplo kraće. Ne znam šta je tim ljudima sa tim pevanjem, šta su zapeli, ćuti, sviraj, dobar si u tome, ne rasteži se tamo gde si tanak...
docsumann docsumann 17:09 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Čarli i ja i još nekoliko istinskih ljubitelja i poštovalaca pravog sportskog nadmetanja


ne bih da se namećem, ali cijenim da si ovdje negdje ispustio izraz "viteškog".
i još, ak smijem dodat, uz viteški nekako bolje paše šporstski, nego sportski. možda vuče na kroatizam, ali samo u mjeri u kojoj su kroati generalno kopirali srpsku subkulturu.

i pažljivo s tim molitvama da mi karmu što ne sjebete.

docsumann docsumann 17:11 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje


a di je karma tu je i pajdo koma

urbana_gerila urbana_gerila 17:16 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83
znam da zajebavas

Ne zajebavam, ozbiljno pitam, da vidim da li sam nešto propustio ali izgleda nisam, to je to. Meni ta prva kao ishlapela Koka Kola (ili Vinjak, šta ko voli), al' razumem da se nekom jako svidža. Ova druga mi je skoz okej, rezak zvuk, ne mora prljavije što se mene tiče, i zapravo je super dok ne zapeva, onda postaje drndrndrn, a i mogla bi da traje duplo kraće. Ne znam šta je tim ljudima sa tim pevanjem, šta su zapeli, ćuti, sviraj, dobar si u tome, ne rasteži se tamo gde si tanak...


ma, ne bi hendrix, da ga ovi njegovi slučajno vrate ili im on pobegne, danas svirao ništa od ovoga što turate kao neku vrstu poređenja, uključujući tu i onog starog sebe.
ne znam, čak, ni šta bi bilo i kako bi se zvalo - to na čemu bi svirao...
maksa83 maksa83 17:22 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

ma, ne bi hendrix, da ga ovi njegovi slučajno vrate ili im on pobegne, danas svirao ništa od ovoga što turate kao neku vrstu poređenja, uključujući tu i onog starog sebe.

Ja ga ne poredim sa njima, meni je on stvarno van svih kategorija. Poslednje što me po (glupa reč) energiji asociralo na njega je ovaj mladac iz ledene Kanade kog sam mislim već kačio:



A šta bi on da je živ radio 70-tih i posle, ko to zna... Možda je u te 4 godine dostigao svoj zenit i to je bilo to, možda bi smislio nešto sedmo što bi opet promenilo gitarsku ili neku drugu muziku zauvek... nećemo znati, ako ga Marsovci ne vrate.
docsumann docsumann 17:22 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

ma, ne bi hendrix, da ga ovi njegovi slučajno vrate ili im on pobegne, danas svirao ništa od ovoga što turate kao neku vrstu poređenja, uključujući tu i onog starog sebe.
ne znam, čak, ni šta bi bilo i kako bi se zvalo - to na čemu bi svirao...


heh, to je bila i moja teorija koju sam iznio na nekom blogu o hendriksu.

novi mesija neće izgledati (ni pričati) kao stari, niti će novi "hendriks" biti dečko sa gitarom ...
urbana_gerila urbana_gerila 17:28 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

docsumann
ma, ne bi hendrix, da ga ovi njegovi slučajno vrate ili im on pobegne, danas svirao ništa od ovoga što turate kao neku vrstu poređenja, uključujući tu i onog starog sebe.
ne znam, čak, ni šta bi bilo i kako bi se zvalo - to na čemu bi svirao...


heh, to je bila i moja teorija koju sam iznio na nekom blogu o hendriksu.

novi mesija neće izgledati (ni pričati) kao stari, niti će novi "hendriks" biti dečko sa gitarom ...


ti se ne javljaj, u muziku se razumeš - ko docs u ofsajd.
docsumann docsumann 17:37 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

ti se ne javljaj, u muziku se razumeš - ko docs u ofsajd


vid ovog, što se razmah'o, još će me banovati na mom blogu.

možda ne znam da sviram ofsajd, al sam zato ekspert za sopstveni muzički ukus. a koji je nesporno jedan od najboljih za koje znam




urbana_gerila urbana_gerila 17:42 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

docsumann
al sam zato ekspert za sopstveni muzički ukus. a koji je nesporno jedan od najboljih za koje znam


au!
pa, čoče, ako nisi najbolji glede sopstvenog ukusa - to je, već, dijagnoza.
koliko vas je to?
docsumann docsumann 17:57 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

urbana_gerila
docsumann
al sam zato ekspert za sopstveni muzički ukus. a koji je nesporno jedan od najboljih za koje znam


au!
pa, čoče, ako nisi najbolji glede sopstvenog ukusa - to je, već, dijagnoza.
koliko vas je to?


tebi i viceve treba analizirat
urbana_gerila urbana_gerila 18:03 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

docsumann
urbana_gerila
docsumann
al sam zato ekspert za sopstveni muzički ukus. a koji je nesporno jedan od najboljih za koje znam


au!
pa, čoče, ako nisi najbolji glede sopstvenog ukusa - to je, već, dijagnoza.
koliko vas je to?


tebi i viceve treba analizirat


samo ukoliko se ne nasmejem.
emsiemsi emsiemsi 18:13 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83
upravo to i napisah. al' džaba.

Da ne bude sve džaba daj čarlija bar d' udamo...

А можете и да му попу*ите, неће се наљутити.
Своји смо.
freehand freehand 18:14 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

emsiemsi
maksa83
upravo to i napisah. al' džaba.

Da ne bude sve džaba daj čarlija bar d' udamo...

А можете и да му попу*ите, неће се наљутити.
Своји смо.

Fina svojta.
freehand freehand 18:15 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

možda ne znam da sviram ofsajd, al sam zato ekspert za sopstveni muzički ukus. a koji je nesporno jedan od najboljih za koje znam

4krofnica 4krofnica 18:18 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje


ekspert za sopstveni muzički ukus. a koji je nesporno jedan od najboljih za koje znam


nesporno, ali gde iskopa ove ruse?
..što me podseti na stefove opskurne klipove, samo ispod 80 pregleda dolaze u obzir:)
(ovaj tred se fino pretvorio u not quite my tempo mudroliju:)







docsumann docsumann 18:21 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

emsiemsi
maksa83
upravo to i napisah. al' džaba.

Da ne bude sve džaba daj čarlija bar d' udamo...

А можете и да му попу*ите, неће се наљутити.
Своји смо.


popunite?
docsumann docsumann 18:25 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

ali gde iskopa ove ruse?


ih, zvuki mu, legende. sječaš se blogokolege fedora. čovjeka sa briljantnim muzičkim ukusom. e, on me navuko na njih , pa sigurno ima 3-4 godine. otad sam fan.

a sve je ovako počelo (kutak za suludi trenutak )


anfieldroad anfieldroad 19:03 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje


Na trenutak bih se vratio na sumnjivu ofsajd poziciju. Bolje pogledajte snimak iz ugla od strane našeg gola, a prema njihovom i trenutku proturanja lopte Brazilcu kroz noge. To se desilo posle dodavanja. Lopta je zakačila njihovog igrača po nozi i malo promenila putanju. Kako je u tom slučaju poslednji loptom igrao odbrambeni igrač Brazila, a jeste, ne može da bude ofsajd pozicija nikako. Sve da su krivulje i geometrija na strani prvobitne Doksove teze, nema ofsajda jer se računa poslednji kontakt sa loptom. Zar ne
docsumann docsumann 19:23 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Kako je u tom slučaju poslednji loptom igrao odbrambeni igrač Brazila, a jeste, ne može da bude ofsajd pozicija nikako. Sve da su krivulje i geometrija na strani prvobitne Doksove teze, nema ofsajda jer se računa poslednji kontakt sa loptom. Zar ne


heh, sad sam odgledao. u pravu si.
a što nas opet ne spriječava da trolujemo o ... o čemu ono bješe?

blogovatelj blogovatelj 19:24 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Oce gi teti neko sad takvog, raubovanog?


Poštenje je dao drugom, sada povratka više nema.
maksa83 maksa83 19:34 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

А можете и да му попу*ите, неће се наљутити.

Dopisujem na spisak <pljuc u mastiljavu olovku i sričem usput>: po-da-tan, b-e-z pre-dra-su-da, o-tvo-ren z-a eks-pe-ri-men-te..
emsiemsi emsiemsi 20:00 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83
А можете и да му попу*ите, неће се наљутити.

Dopisujem na spisak : po-da-tan, b-e-z pre-dra-su-da, o-tvo-ren z-a eks-pe-ri-men-te..

Да допишем и ја --- можеш и да му попушиш, ако немаш предрасуда.
docsumann docsumann 20:06 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

o-tvo-ren z-a eks-pe-ri-men-te..


u to ime


maksa83 maksa83 20:15 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

Да допишем и ја --- можеш и да му попушиш, ако немаш предрасуда.

dopisujem: ne-u-me-re-no ras-ka-la-šan
freehand freehand 20:31 30.06.2015

Re: Cenim vandredan trud i znjanje

maksa83
Да допишем и ја --- можеш и да му попушиш, ако немаш предрасуда.

dopisujem: ne-u-me-re-no ras-ka-la-šan

Alo, b'ate - pa mislim - gledaš li ti linijskog sa zastavicom duginih boja?! Ofsajd, bre, duuuubok!
AlexDunja AlexDunja 18:52 30.06.2015

misiiim,

stvaaarno!
o fudbalu je reč:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana