Muzika

oko blefa ukratko

antioksidant RSS / 29.06.2015. u 16:06

емоција је увек погрешан покретач у преговорима јер спречава да се у потпуности разуме позиција супротне стране. а ако се нешто жели променити, као што се преговорима жели променити оно што друга страна прихвата, онда је неопходно знати садашње стање. то је уопштени коментар на тренутну ситуацију у преговорима око грчког дуга (отплате, отписа,пролонгирања) а који у себи на неки начин укључује и судбину пројекта европске уније, европске монетарне уније, европске идеје... већина навијача је заслепљена димом бакљи и уопште не види супротну трибину нити је свесна да и друга трибина има неки (бар себи) легитиман приступ.

ципрас и екипа са екстремно мало карата које имају у рукама а са јако пуно обећања и очекивања играју прилично дуго и компликују ствар на неочекиване начине (што је одлично јер за сада бар одлажу крај партије у којој тренутно не добијају довољно). око чега се и ко ту све преговара јако је широко питање. грчка влада покушава да испуни део својих предизборних обећања о несмањењу плата и пензија (бар покушава и бар део), друга страна покушава да спречи да се формира преседан који поручује да у одређеном тренутку у одређеним условима дужник има равноправну позицију за столом као и поверилац. јер опште правило гласи: чија је лопта он је судија. а власник лопте је онај коме се дугује. оно што се сад покушава рећи власнику лопте је да ако растера све играче остаће сам на терену са својом лоптом и игре више неће бити.


једно од виђења свега свело би се на следеће: ситуација је у суштини напета јер је поверилац аматер. наиме, да грчка дугује виту корлеонеу проблема би било знатно мање јер вито зна и разуме да кад дужника нестане нестане и дуга. ммф заступа "политику штедње" и она на први корак звучи логично: ако неком дугујеш немој да трошиш ни на шта док дуг не вратиш. проблем је у чињеници да штедња превише лако изазива негативну спиралу тј штедња врло лако изазива рецесију. а рецесија је непотребна кад је потребан раст. наравно, нико не каже да потрошња сама по себи изазива одржив раст, да је тако ствари би биле превише лаке и једноставне.


али да се вратимо на почетак: грчка је у кризи. криза не значи да сада немаш ништа већ да сада имаш мање него што си имао раније. зато је грчкој тешко да преговара око несмањења пензија са словачком на пример.


ципрас је изабран у грчкој јер су гласачи желели промену. династије папандреу, караманлис и мицотакис су деценијама биле непромењиве и тражен је излаз. нудиле су се златна зора и сириза. срећом (лични сентимент) изабрана је сириза. обећања која су дата своде се на то да се неће наставити са бесмисленом политиком штедње јер штедња не решава проблем већ продубљује кризу. оно што је потребно за решавање проблема јесте и потпунија и смисленија борба против квази елите која не сноси терет кризе. дигресија - на сличном таласу је дошао и вучић - понудио је "обрачун" са "тајкунима и жутима" и у томе за сад популистички успева. мишковић и бивши режим су и даље криви за све а вучић, док баца прашину у очи гледалишту, може да настави да слепо следи у суштини једнострану па тиме и погрешну политику која до развоја неће довести.


и да сумирам на крају, ово нису преговори између дужника и поверилаца о отпису дуга (јер колико сам упућен ни поверилац нема намеру да одбије враћање дугова сем оних који у нелегално склопљени), ово су преговори између дужника и повериоца о томе да ли је и повериоцу у интересу да дужник остане жив.


а није ми чудно што овај поверилац то не разуме. људи су школовани да то не разумеју. јер сваки минут школовања већине њих који доносе одлуке на страни поверилаца био је у знаку максиме да неефикасни морају да напусте тржиште. проблем је изгледа што није посвећено довољно часова сагледавању људских судбина током те саморегулације.


јер те људске судбине криве математику. доле је дат линк на график који илуструје раскорак између планова и оног што се десило. у формулама се већ неколико пута лепо уклапало да ће се пад зауставити и да ће грчка привреда кренути у опоравак. у реалности је увек било другачије. неко би рекао да је у питању опет она стара дилема: кејнс или хајек?

http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2015/06/Greek%20GDP%20vs%20forecasts_0.png

али сем ње ту се врти још неколико. ципрас је увео питање референдума. да ли грађани имају право бити укључени у процес доношења одлука? да ли су довољно информисани? мој став је: информисани или не боље грађани него бирократе који неће сносити последице своје послушности (шта год да се деси у србији вучић и његови неће пасти испод линије сиромаштва као што нису ни ови претходни). опет дигресија: приче о нападима на банкомате су делимично пренадуване али ипак постоје као илустрација страха од неизвесности. у том смислу ја чак више шанси дајем прихватању предлога тројке од стране грчких гласача.


наравно ту је и велико питање европске уније, тј европе. да ли је она заснована на чистом пословном интересу великих играча или негде тамо постоји и нека идеја заједништва?
за крај само кратка напомена: привредом се управља контрациклично само што постоје два проблема - 1) нико се не сети штедње кад привреда расте и 2) увек има злоупотреба инвестиционе потрошње у доба кризе.

 

 

 



Komentari (526)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 09:20 30.06.2015

Re: aj ovde

Она Ејн Ранд стварно личила на ИТија.

Meni je u svezi s nje najbolje što je kad je došlo stani pani uredno ubrala pare od socijalnog i Medicarea.
princi princi 09:21 30.06.2015

Re: aj ovde

Штиглиц, Кругман, Џефри Сакс, они су, практично, социјалисти. Није чудо што Милановића тако лепо примају у Њујорку. То је круг либерала са Источне обале, вероватно најлевљи и најпрогресивнији део планете у овом тренутку.

Ако хоћете да чујете ове друге, онда мало тамо до Домазетовог Шикага града, то је бастион либертијанизма иако, чини ми се, Thaler ради тамо (а он тешко да би се могао назвати либертаријанцем). Па и Tyler Cowen. И овај Еeasterly што га цитирам свако мало је либертаријанац, али више онако, да кажем, прогресивистички, скоро либерални, леви. Мој утисак је да је и Варуфакис на ту шему. Тржишта по мери човека, или тржишта с људским ликом, :).
antioksidant antioksidant 09:22 30.06.2015

Re: aj ovde

uredno ubrala pare od socijalnog i Medicarea.

preduzetnicki u potpunosti: prilagodi se okolnostima.
inače, liberalizam nikada nije propagirao odricanej od uzimanja, samo od davanja :)
(šala, šala, ali malo da zagrejem ovaj hladni dan)
princi princi 09:23 30.06.2015

Re: aj ovde

maksa83
Она Ејн Ранд стварно личила на ИТија.

Meni je u svezi s nje najbolje što je kad je došlo stani pani uredno ubrala pare od socijalnog i Medicarea.

Не, жена је била тешко ђубре и тиме се чак поносила. Читао нешто о томе како је кињила и давила те клинце које је заводила том причом о слободним тржиштима, похлепи и срањима. Секта.
princi princi 09:24 30.06.2015

Re: aj ovde

liberalizam

Је нешто друго. Либертаријанизам, прецизнији и тачнији термин.
maksa83 maksa83 09:27 30.06.2015

Re: aj ovde

Ако хоћете да чујете ове друге, онда мало тамо до Домазетовог Шикага града, то је бастион либертијанизма

Šašavo, ali to je utisak i sa mog uzorka - možeš misliti kako oni pate usred demokratskog Obaminog Ilinoja i još Obaminijeg rodnog Šikaga, osećaju se k'o krmci usred Teherana.

Uzgred, pis of trivija - Ju Es Nejvi hirurzi-pripravnici stažiraju po bolnicama u Šikagu, pošto nema mesta u Americi gde se možeš sresti sa toliko izbušenih i izbodenih ljudi. Mislim da je prisustvo čikaških Srba kao oružane kontra-teže jedina stvar koja sprečava to mesto da postane Detroit + naravno gomila para koncentrisana u dauntaunu.

P.S. Qm da ne skače - lep ti je Šikago, sve okej bre, stvarno specijalno mesto na milion načina. Samo zajebano ako iskoračiš gde ne treba.
svarog svarog 09:27 30.06.2015

Re: aj ovde

Ja ih uvek zamišljam onako sa mullethead frizurom,


Pa to je to
maksa83 maksa83 09:28 30.06.2015

Re: aj ovde

inače, liberalizam nikada nije propagirao odricanej od uzimanja, samo od davanja :)

libertarijanizam != liberalizam
princi princi 09:31 30.06.2015

Re: aj ovde

Mislim da je prisustvo čikaških Srba kao oružane kontra-teže jedina stvar koja sprečava to mesto da postane Detroit + naravno gomila para koncentrisana u dauntaunu.

Сине, Дитројт је америчка Грчка. Порука Шикагу и осталим градовима: ако не будете добри, проћи ћете к'о Дитројт. Мада им није лош аеродром (Дитројту, мислим).
qqriq qqriq 09:43 30.06.2015

Re: aj ovde

То је круг либерала са Источне обале, вероватно најлевљи и најпрогресивнији део планете у овом тренутку.


sad mi srce na mestu, a pitala se gde je i imam li ga uopšte.

princi princi 09:47 30.06.2015

Re: aj ovde

qqriq
То је круг либерала са Источне обале, вероватно најлевљи и најпрогресивнији део планете у овом тренутку.


sad mi srce na mestu, a pitala se gde je i imam li ga uopšte.



Мени је најсмешније кад неки блошки криптодесничари почну овде да се фрфљају Кругмановим цитатима и горљиво почињу да препоручују Кругманове рецепте за спасавање привреде. Често се упитам: "Зна ли овај човек (не Кругман, него тај који цитира) о чему уопште прича? Разуме ли он било шта од тога што је прочитао?"
qqriq qqriq 09:56 30.06.2015

Re: aj ovde

кад неки блошки криптодесничари почну овде да се фрфљају Кругмановим цитатима


ama računaju - nobelovac, šta ima dalje da misle.
svarog svarog 10:01 30.06.2015

Re: aj ovde

Krugman nobelovac i Krugman NYT kolumnista su dvojica različitih ekonomista, a koliko vidim mnogi se frljaju sa svačim, pa što zamerati samo desničarima
princi princi 10:12 30.06.2015

Re: aj ovde

Krugman nobelovac i Krugman NYT kolumnista su dvojica različitih ekonomista

Али један те исти човек. Кругман је Нобелову награду добио за New Trade Theory, али нисам видео да је то ико икад игде цитирао.
svarog svarog 10:20 30.06.2015

Re: aj ovde

Zato što je pre svega tehnički, a ne ideološki rad i zato što dokazuje prednosti slobodne trgovine i globalizacije, a to nije popularno danas. Zato se mnogo bolje zarađuje kad drviš o ideologiji
maksa83 maksa83 10:23 30.06.2015

Re: aj ovde

Али један те исти човек. Кругман је Нобелову награду добио за New Trade Theory, али нисам видео да је то ико икад игде цитирао.

Da budem malo drkoš Dick sa Interneta, nije to onaj Nobel koji se dodeljuje za prave nauke, nego drugi Nobel koji dodeljuje Narodna Banka Švedske, uspostavljena 70 godina posle Nobelove nagrade ali im ovi dozvoljavaju da koriste ime. Istu tu nagradu su 1997. dobili i Merton i Sholes za option pricing pa posle fabulozno ulupali LTCM sve tako pametni.
princi princi 10:27 30.06.2015

Re: aj ovde

Zato se mnogo bolje zarađuje kad drviš o ideologiji

Па да, и баш зато и помињем своју потпуну збуњеност фасцинацијом блошких криптодесничара Кругманом. Као и оном подршком ЛГБТ правима. Ако си десничар и конзервативац, онда си сав око поштовања породичних и традиционалних вредности, какви црни педери, муслимани и остали бакрачи, док је глобално загревање левичарска подвала и завера са циљем подизања такси и отимања прихода од hard working men (јер су жене кући, поред шпорета како је Бог заповедио). Тако је бар свугде у свету.
princi princi 10:28 30.06.2015

Re: aj ovde

Da budem malo drkoš Dick sa Interneta, nije to onaj Nobel koji se dodeljuje za prave nauke, nego drugi Nobel koji dodeljuje Narodna Banka Švedske, uspostavljena 70 godina posle Nobelove nagrade ali im ovi dozvoljavaju da koriste ime. Istu tu nagradu su 1997. dobili i Merton i Sholes za option pricing pa posle fabulozno ulupali LTCM sve tako pametni.

Тачно. То је збуњеност која влада у многим круговима, не капирају да је Нобел за економију, да тако кажем, Нобел ниже врсте. Каква наука, такав и Нобел, рекли би неки.

1974. су тако Нобела за економију добили Хајек и Гунар Мирдал: један изразити слободнотржиштарац (дефинисао subject) а други ригидни, државни планер, са потпуно два различита идеолошка краја. И иначе, пре или касније, све расправе о економији се своде на идеологију и вредности. Зато је и беспредметно водити их.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:33 30.06.2015

Re: aj ovde

Ово је већ hilarious, докле иде фабулизација и непознавање чињеница.

На почетку реструктурирања све иностране банке укупно држале су тек 23% грчког дуга. Највeћи грчки поверилац биле су -- surprise, surprise! -- грчке банке и пензиони фондови са 43%. Дакле, Грци би се највише урушили да су их пустили да се угуше у властитом дугу, грчке банке и пензиони фондови пропали би у дану.

Да је Грчка пуштена низ воду, страдали би, најпре, Грци и грчки капитал -- не би било више банкарских улога и пензија, потом би страдале иностране банке, а тек онда ECB и саме владе европских земаља -- порески обвезници EU.

Него, није важно ово, следи важније...
Ево га!
princi princi 10:37 30.06.2015

Re: aj ovde

:))))))))), кад смо код прављења лудачких наратива, по некима ће испасти још да Немци Грчку спасавају од- Грчке. Да нема неких људи, стварно би овде било досадно.
docsumann docsumann 10:39 30.06.2015

Re: aj ovde

princi
docsumann
libertarijanac


meni je taj pojam uvijek zvučao kao neka sf planetarna odrednica. ono, libertarijanci, srbijanci ...

Она Ејн Ранд стварно личила на ИТија.


meni je apostatin blog o njoj jedan od najboljih trenutaka svekolikog blogotrajanja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:41 30.06.2015

Re: aj ovde

P.S.
Наравно, идеја је била сачувати Европу и њену политичку и финансијску структуру, због интереса најпре очувања свог основног тржишта, али шта да се ради што ти себични интереси понекад поклопе са општим интересом... Узгред, поред Грка, Французи и француски капитал јесу ти који су могли највише да страдају у грчком банкроту. Гле, њих нико не спомиње, него само зле Немце?!

Даље... :) наравно да одустајем: аргументи никог не убеђују.
princi princi 10:49 30.06.2015

Re: aj ovde

meni je apostatin blog o njoj jedan od najboljih trenutaka svekolikog blogotrajanja.

Bilo bi dobro organizovati na blogu frku komunjare vs libertarijanci. Bilo bi mnogo zanimljivije nego partizani/cetnici. Recimo, po meni, jedini pravi i iskreni desnicari na blogu su hoochie coochie i predator. Ovo drugo sve foleri.
svarog svarog 10:51 30.06.2015

Re: aj ovde

Grčka država i sada duguje gečkim bankama 15 milijardi dolara.
Ali nije da ne bi evropske banke stradale zbog defolta Grčke pre bailouta. Evropske banke imaju velikih porblema sa kapitalizacijom. Njima je prvo bilanse zeznula hipotekarna kriza u USA, pa onda kriza i stagnacija što je dovelo do rasta loših kredita od kojih se još nisu očistili ni blizu kao američke banke i onda bi otpis grčkog duga neke od njih bacio ispod nivoa adekvatne kapitalizovanosti i ako bi jedna veća pukla lako bi moglo doći do domino efekta. Mislim, setite se samo Lehmana.
Ne razumem što ljudi navijaju po blogu, zar nije bolje otići na utakmicu pa se lepo istresti :)
princi princi 10:53 30.06.2015

Re: aj ovde

Njima je prvo bilanse zeznula hipotekarna kriza u USA, pa onda kriza i stagnacija što je dovelo do rasta loših kredita od kojih se još nisu očistili ni blizu kao američke banke i onda bi otpis grčkog duga neke od njih bacio ispod nivoa adekvatne kapitalizovanosti i ako bi jedna veća pukla lako bi moglo doći do domino efekta.

Pa ovde se vodi prica o grckim penzionim fondovima, ali prava atomska bomba sto se Evrope tice su francuski i nemacki penzioni fondovi. Evropa stari, zivi sve duze a nece da obnavlja stanovnistvo. Recept za propast.
svarog svarog 11:00 30.06.2015

Re: aj ovde

Bilo bi dobro organizovati na blogu frku komunjare vs libertarijanci.


Al bi bila frka, 100 na jednoga

Nego kako bi okarakterisao nekog ko zastupa slobodno tržište, privatizaciju, niske poreze, slobodnu trgovinu, niske carine, prava LGBT, manjina, rasa...recimo vernik je (da začinimo:), ali da ne treba država da plaća crkvu, smatra da je brak stvar supružnika a ne države, kao i njihova deca, a za abortus je. Protiv je državnih intervencija. Za jaku vojsku, a protiv intervencija u inostranstvu... Šizofrenik?
svarog svarog 11:02 30.06.2015

Re: aj ovde

ali prava atomska bomba sto se Evrope tice su francuski i nemacki penzioni fondovi.


Penzioni fondovi su uvek atomska bomba. Zato su Ameri bez razmišljanja spašavali AIG malo pošto su pustili Lehman. Sa penzijama se ne zajebava, posebno na zapadu gde je penzioni sistem mnogo više (ili skroz) privatizovan u odnosu na naše državne penzije.
princi princi 11:05 30.06.2015

Re: aj ovde

Nego kako bi okarakterisao nekog ko zastupa slobodno tržište, privatizaciju, niske poreze, slobodnu trgovinu, niske carine, prava LGBT, manjina, rasa...recimo vernik je (da začinimo:), ali da ne treba država da plaća crkvu, smatra da je brak stvar supružnika a ne države, kao i njihova deca, a za abortus je. Protiv je državnih intervencija. Za jaku vojsku, a protiv intervencija u inostranstvu... Šizofrenik?

Религиозни анархиста? Мада не разумем ово за војску.
docsumann docsumann 11:09 30.06.2015

Re: aj ovde

Религиозни анархиста?


to suviše asocira na satanizam.

možda - mešapizam
princi princi 11:09 30.06.2015

Re: aj ovde

svarog
ali prava atomska bomba sto se Evrope tice su francuski i nemacki penzioni fondovi.


Penzioni fondovi su uvek atomska bomba. Zato su Ameri bez razmišljanja spašavali AIG malo pošto su pustili Lehman. Sa penzijama se ne zajebava, posebno na zapadu gde je penzioni sistem mnogo više (ili skroz) privatizovan u odnosu na naše državne penzije.


Имао је пре пар месеци Кругман један леп опед о томе шта је дуг. Толико је спиновао у тексту да ми се на крају скроз завртело у глави. Много леп текст. Фино пише Кругман. Уосталом, то је карактеристика свих наречених економиста: лепо и јасно пишу. Ваљда је то битно за те муљаве науке, да умеш да креираш убедљиве наративе које ће људи лакше прихватити.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:10 30.06.2015

Да вас сад видим!


Greek Bailout Fund

Ја уплатио.
princi princi 11:10 30.06.2015

Re: aj ovde

Al bi bila frka, 100 na jednoga

Курва сам ја, умем у задњем тренутку да променим страну, чисто for the hell of it.
gedza.73 gedza.73 11:10 30.06.2015

Re: aj ovde

Za jaku vojsku

Kod nas čisto bacanje para. Čiste sneg, postavljaju nasipe, sade cveće..
svarog svarog 11:19 30.06.2015

Re: aj ovde

Религиозни анархиста? Мада не разумем ово за војску.


Nije protiv države, već za malu i efikasnu državu, svakako sa socijalnom funkcijom. Jaka vojska služi za odbranu i odvraćanje.

Ovo za religiju je nebitno može biti i ateista, isti đavo.

maksa83 maksa83 11:24 30.06.2015

Re: aj ovde

možda - mešapizam

Zvuči kao božemeoprosti prijapizam.
princi princi 11:29 30.06.2015

Re: aj ovde

svarog
Религиозни анархиста? Мада не разумем ово за војску.


Nije protiv države, već za malu i efikasnu državu, svakako sa socijalnom funkcijom. Jaka vojska služi za odbranu i odvraćanje.

Ovo za religiju je nebitno može biti i ateista, isti đavo.


Ja sam, recimo, za veliku, megadrzavu, imperiju. Doduse, mislim da, de facto, i zivimo u takvom svetu (mislim, koja pa to drzava danas ima potpuni suverenitet?), jedino sto se lokalni politicari kurobecaju i pokusavaju da potpirivanjem sitnih fasizama sebi nadju razlog za postojanje. Mislim, nista sto je proizvod covekove maste i ideja nije crno belo, sve ima neke dobre i neke lose strane. Jedna, na primer, od jako dobrih stvari oko oslobadjanja kapitala je sto je doveo do ubrzanog napretka BRIC zemalja. A toga nikad ne bi bilo da nije bilo Goldman Sachsa i hedge fondova, na primer.
svarog svarog 11:46 30.06.2015

Re: aj ovde

jedino sto se lokalni politicari kurobecaju i pokusavaju da potpirivanjem sitnih fasizama sebi nadju razlog za postojanje

Ti si za jedan, krupni fašizam?

Šalu na stranu mene još drže te ideje slobode demokratije samoupravljanja (ne onog titinog:) pa mi se čini kako je bolje kad je vlast što bliže narodu. Možda bi najbolji sistem bili neki gradovi-države (au al sam retrogradan:)
princi princi 11:50 30.06.2015

Re: aj ovde

Možda bi najbolji sistem bili neki gradovi-države (au al sam retrogradan:)

Pa da. To je, po meni, skroz kompatibilno sa ovom idejom globalne imperije. Znaci, gradovi se takmice za resurse, ne drzave.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:06 30.06.2015

Re: aj ovde

princi
Možda bi najbolji sistem bili neki gradovi-države (au al sam retrogradan:)

Pa da. To je, po meni, skroz kompatibilno sa ovom idejom globalne imperije. Znaci, gradovi se takmice za resurse, ne drzave.


a sve pod budnim okom imperije
antioksidant antioksidant 12:18 30.06.2015

Re: aj ovde

mislim, koja pa to drzava danas ima potpuni suverenitet?

vatikan?
(mada im je fudbalska reprezentacija ocajna, ubise ih hipsteri)
antioksidant antioksidant 12:19 30.06.2015

Re: aj ovde

princi
Možda bi najbolji sistem bili neki gradovi-države (au al sam retrogradan:)

Pa da. To je, po meni, skroz kompatibilno sa ovom idejom globalne imperije. Znaci, gradovi se takmice za resurse, ne drzave.

to je prirodno stanje za balkan gde je i nastala demokratija u grčkoj a ne u nemačkoj da se zna
mariopan mariopan 14:25 30.06.2015

Re: aj ovde

qqriq
da javim Ciprasu koliko ga volim/cenim, o Yanisu da i ne govorimo, a Vučiću da kažem da se tera u qrc s reformama koje su se svele na (protiv Ustava) otimanje penzija, baš kao i da zapljunem arogantnu, pljačkašku EU!
Junker umro od straha, Merkel too, ode im carstvo, ode kinta..........

Napred Grci, recite NE

qqriq
da javim Ciprasu koliko ga volim/cenim, o Yanisu da i ne govorimo, a Vučiću da kažem da se tera u qrc s reformama koje su se svele na (protiv Ustava) otimanje penzija, baš kao i da zapljunem arogantnu, pljačkašku EU!
Junker umro od straha, Merkel too, ode im carstvo, ode kinta..........

Napred Grci, recite NE

Да се врати достојанство Човеку!
Данас Грци сутра ми...прекосута...?

НЕ понижавању и деградирању људских бића било где на планети.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:40 30.06.2015

Re: aj ovde

maksa83
meni je taj pojam uvijek zvučao kao neka sf planetarna odrednica. ono, libertarijanci, srbijanci ...

Ja ih uvek zamišljam onako sa mullethead frizurom, sa pištoljOm za pojasom, stisnutih vilica zagledani u daljinu iz koje samo što nisu galopom došli Indijanci ili državni službenici ... nešto kao rastafarijanci, samo tupi i naoružani, minus gandža.


Ovake nikad nisam video, oni koje jesam zapravo izgledaju kao sasvim normalan, čak i prijatan svet, ako se ne uvatiš političkih tema sa njima. Moj kum živi u komšiluku sa nekoliko njih. Ono, surferi, jedan baja je neko softveraško moodo u Majkrosoftu, drugi je gradj. ing, pravi one hale za retail biznis, treći je flipper, kupuje raspale stanove po Sijetlu, pa ih renovira (lično) i prodaje. Katolici, gomile dece, sve svoje gaje u dvorištu, suše meso, prave pivo, peku viski, ilegalno, oduševili se kad sam im rekao da i moj matori peče radžu, isto tako, ilegalno, odma su ga za svoje redove vrbovali, onako, daljinski. Najsrećniji su kad urade nešto što nije baš legalno, ali je na njihovim imanju, pa se onda ponose time. Stalno prave neke svetkovine za ceo komšiluk, zovu i ove levičare, i desničare, i nas, došljake, bez razlike. Pa kad se dovate izmedju sebe, politički, to je valjanje od smeha. Sve bre kao da su naučili napamet i za svaku primedbu imaju spreman odgovor.

princi princi 16:46 30.06.2015

Re: aj ovde

Ovake nikad nisam video, oni koje jesam zapravo izgledaju kao sasvim normalan, čak i prijatan svet, ako se ne uvatiš političkih tema sa njima.

Па теби то бар није проблем, ти баш не волиш о политици.
maksa83 maksa83 16:49 30.06.2015

Re: aj ovde

Ovake nikad nisam video, oni koje jesam zapravo izgledaju kao sasvim normalan, čak i prijatan svet, ako se ne uvatiš političkih tema sa njima.

Mazaebavam se, i ovi koje je znam izgledaju skroz normalno i super su, dok se ne pomene gun control ili Obama. Onda im izrastu oni repovi nazad i prsti pobele od stiskanja stola.
urbana_gerila urbana_gerila 16:53 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
i moj matori peče radžu, isto tako, ilegalno


ćale maznuo tomi kazan pa ga juri murija?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:03 30.06.2015

Re: aj ovde

princi
Ovake nikad nisam video, oni koje jesam zapravo izgledaju kao sasvim normalan, čak i prijatan svet, ako se ne uvatiš političkih tema sa njima.

Па теби то бар није проблем, ти баш не волиш о политици.


Još me kum lažno drukno da sam bio član komunističke partije, da viš kako su me posle ispod oka gledali, mislio sam da ću da završim na compost heap-u. Morao sam da objašnjavam da nisam, nego da me čak ni u Savez omladine nisu primili zbog izvesnih bahanalija. Posle sam morao da objašnjavam i šta je to Savez omladine. Srećom da se nisu raspitivali za moju drugosrbijanštinu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 30.06.2015

Re: aj ovde

urbana_gerila
srdjan.pajic
i moj matori peče radžu, isto tako, ilegalno


ćale maznuo tomi kazan?


A, nije moj matori od tih radikala, daleko im lepa kuća. Plus su njemu maznuli kazan, dva puta, zbog bakra, da sam to pomenuo ovim libertarijancima, došli bi za Beograd lično, sa automatskim naoružanjem, da pobiju govna i zaštite svog kolegu u inostranstvu.
blogovatelj blogovatelj 17:08 30.06.2015

Re: aj ovde

Napred Grci, recite NE


Šta sve četiri letovanja u Leptokariji mogu da naprave od čoveka, to je čudo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:12 30.06.2015

Re: aj ovde

maksa83
Ovake nikad nisam video, oni koje jesam zapravo izgledaju kao sasvim normalan, čak i prijatan svet, ako se ne uvatiš političkih tema sa njima.

Mazaebavam se, i ovi koje je znam izgledaju skroz normalno i super su, dok se ne pomene gun control ili Obama. Onda im izrastu oni repovi nazad i prsti pobele od stiskanja stola.


Da, i ovaj baja za koga radim je libertarijanac do koske. S njim ne smem da se kačim, ću ostanem bez posla ako ga iznerviram. Nego samo mudro klimam glavom u neodredjenom pravcu, kad ovaj zapeni protivu države.
princi princi 17:15 30.06.2015

Re: aj ovde

Još me kum lažno drukno da sam bio član komunističke partije, da viš kako su me posle ispod oka gledali, mislio sam da ću da završim na compost heap-u. Morao sam da objašnjavam da nisam, nego da me čak ni u Savez omladine nisu primili zbog izvesnih bahanalija. Posle sam morao da objašnjavam i šta je to Savez omladine. Srećom da se nisu raspitivali za moju drugosrbijanštinu.

Немој да сереш да си би СеКаЈот???! Јбт, покриј се ћутима и уши (шатро, кум, лажно). Јбт, и још он лаје против председника Милошевића... ПА како те није стид?
urbana_gerila urbana_gerila 17:20 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
urbana_gerila
srdjan.pajic
i moj matori peče radžu, isto tako, ilegalno


ćale maznuo tomi kazan?


A, nije moj matori od tih radikala, daleko im lepa kuća. Plus su njemu maznuli kazan, dva puta, zbog bakra, da sam to pomenuo ovim libertarijancima, došli bi za Beograd lično, sa automatskim naoružanjem, da pobiju govna i zaštite svog kolegu u inostranstvu.


ma, pajiću, oćutikaem da - pečenje rakije nije zabranjeno.
blogovatelj blogovatelj 17:27 30.06.2015

Re: aj ovde

nego da me čak i u Savez omladine nisu primili zbog izvesnih bahanalija.


Šta si radio? Prepisivao na pismenom?
maksa83 maksa83 17:29 30.06.2015

Re: aj ovde

Šta si radio? Prepisivao na pismenom?

Kako Kanađanin vara na ispitu:

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:37 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
maksa83
Ovake nikad nisam video, oni koje jesam zapravo izgledaju kao sasvim normalan, čak i prijatan svet, ako se ne uvatiš političkih tema sa njima.

Mazaebavam se, i ovi koje je znam izgledaju skroz normalno i super su, dok se ne pomene gun control ili Obama. Onda im izrastu oni repovi nazad i prsti pobele od stiskanja stola.


Da, i ovaj baja za koga radim je libertarijanac do koske. S njim ne smem da se kačim, ću ostanem bez posla ako ga iznerviram. Nego samo mudro klimam glavom u neodredjenom pravcu, kad ovaj zapeni protivu države.


Eto sta ti je sloboda u toj ameriki...

Ja se sa mojim gazdom non stop kacim oko EU, narocito kad se zapijemo, pa nikom nista. Matori je tezak drugosrbijanac, gastarbajterske provinijencije

Doduse svadjamo se i oko pedera, tu promenimo uloge, on ih psuje a ja ih branim. Al to ne znaci da nije drugosbijanac, nego je samo mator pa mu to kao svakoj srbendi tih godina ipak neprihvatljivo, ne pomaze ni 40 godina gasterskog staza



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:52 30.06.2015

Re: aj ovde

urbana_gerila
srdjan.pajic
urbana_gerila
srdjan.pajic
i moj matori peče radžu, isto tako, ilegalno


ćale maznuo tomi kazan?


A, nije moj matori od tih radikala, daleko im lepa kuća. Plus su njemu maznuli kazan, dva puta, zbog bakra, da sam to pomenuo ovim libertarijancima, došli bi za Beograd lično, sa automatskim naoružanjem, da pobiju govna i zaštite svog kolegu u inostranstvu.


ma, pajiću, oćutikaem da - pečenje rakije nije zabranjeno.


Znam da nije zabranjeno, zabranjena je prodaja. Mada tu ima dosta robne razmene, radžom se trguje ispod tezge, i to je ta siva zona na koju sam mislio. Srećom da ti amaterski pekači rakije uglavnom znaju šta rade, inače bi bilo mrtvih i ranjenih.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 30.06.2015

Re: aj ovde

blogovatelj
nego da me čak i u Savez omladine nisu primili zbog izvesnih bahanalija.


Šta si radio? Prepisivao na pismenom?


E, ne znam tačno, nikad mi nisu otvoreno rekli, bilo to čak i u novinama, nas nekoliko kriminalaca nije bilo primljeno u SO, pa su se roditelji od jednog mog kolege disidenta pobunili i prijavili novinama. Ali novinarske pizde to spinovale, ispalo kao eto, razred zrelo odlučio da mi ne budemo primljeni (sećam se i naslova u novinama "To je naša stvar", i kad su dolazili u školu po intervju mene je nastavnik geografije, kasnije postao direktor škole, odvojio u stranu, i rekao, ti mali da ne sereš ništa, ustvari, aj ti bolje kući).

Moguće da sam nešto lajao, stvarno ne znam, ustvari jesam jednom, u petom razredu, na račun druga Tite, ali je meni to više ličilo na veselu doskočicu nego na verbalni delikt, doduše ovaj se nije bio ni čestito oladio, davali mu prvu godišnjicu smrti, pa je stvar bila osetljive prirode. Hteli i roditelje na nekakvu odgovornost da mi zovu, ja se bio usrao, tu me najviše pritisla razredna koja je predavala Ruski, kučka spečena. To je nekako prošlo, ali izgleda da se to sve negde zapisivalo, tako da ja ostadoh uskraćen od članstva i privilegija u svim tim crvenim organizacijama, iako sam bio najbolji djak u razredu, zamalo Vukovac (imao 4 iz jebenog Ruskog, ni na nastavničkom veću da mi poprave).
blogovatelj blogovatelj 19:13 30.06.2015

Re: aj ovde

zamalo Vukovac (imao 4 iz jebenog Ruskog, ni na nastavničkom veću da mi poprave).


Pa jesi kuko pre neki dan da ne treba popravljati na nastavničkom?
qqriq qqriq 19:33 30.06.2015

Re: aj ovde

mariopan



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 30.06.2015

Re: aj ovde

blogovatelj
zamalo Vukovac (imao 4 iz jebenog Ruskog, ni na nastavničkom veću da mi poprave).


Pa jesi kuko pre neki dan da ne treba popravljati na nastavničkom?


Pa i ne treba, ovo sam pomenuo samo da ilustrujem do koje mere je situacija bila ozbiljna kad ni nastavničko veće nije smelo tu spaljenu Ruskinju da overrajduje.
tasadebeli tasadebeli 19:42 30.06.2015

Re: aj ovde

qqriq
Jako te trosi ovaj zanos zaljubljenosti. Iskuliraj malo.


Ništa ti o ljubavi ne znaš.






tasadebeli tasadebeli 20:12 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic

Hteli i roditelje na nekakvu odgovornost da mi zovu, ja se bio usrao, tu me najviše pritisla razredna koja je predavala Ruski, kučka spečena.

To je nekako prošlo, ali izgleda da se to sve negde zapisivalo, tako da ja ostadoh uskraćen od članstva i privilegija u svim tim crvenim organizacijama,



Ето како се постаје српски дисидент и политички емигрант!

Врати се слободно, Пајићу, укидају руски у све већем броју школа по Србији...
qqriq qqriq 20:22 30.06.2015

Re: aj ovde

tasadebeli





srdjan.pajic srdjan.pajic 20:26 30.06.2015

Re: aj ovde

tasadebeli
srdjan.pajic

Hteli i roditelje na nekakvu odgovornost da mi zovu, ja se bio usrao, tu me najviše pritisla razredna koja je predavala Ruski, kučka spečena.

To je nekako prošlo, ali izgleda da se to sve negde zapisivalo, tako da ja ostadoh uskraćen od članstva i privilegija u svim tim crvenim organizacijama,



Ето како се постаје српски дисидент и политички емигрант!

Врати се слободно, Пајићу, укидају руски у све већем броју школа по Србији...


Kasno su se setili, ja sam već emigriro, reko sam, jebte se i vi, i Rusi, i Tito, i Kardelj, i Sloba, i Voja, odo ja na neko zabavnije mesto . Što je najcrnje, ja sam voleo taj Ruski jezik, samo nisam voleo predavača. A bogami ni ona mene.





emsiemsi emsiemsi 20:34 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
tasadebeli
srdjan.pajic

Hteli i roditelje na nekakvu odgovornost da mi zovu, ja se bio usrao, tu me najviše pritisla razredna koja je predavala Ruski, kučka spečena.

To je nekako prošlo, ali izgleda da se to sve negde zapisivalo, tako da ja ostadoh uskraćen od članstva i privilegija u svim tim crvenim organizacijama,



Ето како се постаје српски дисидент и политички емигрант!

Врати се слободно, Пајићу, укидају руски у све већем броју школа по Србији...


Kasno su se setili, ja sam već emigriro, reko sam, jebte se i vi, i Rusi, i Tito, i Kardelj, i Sloba, i Voja, odo ja na neko zabavnije mesto . Što je najcrnje, ja sam voleo taj Ruski jezik, samo nisam voleo predavača. A bogami ni ona mene.






Штета што си отишао !
Могли смо да изграђујемо бољу Србију.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:56 30.06.2015

Re: aj ovde

emsiemsi

Штета што си отишао !
Могли смо да изграђујемо бољу Србију.


Pa vi još uvek možete, mislim, ko ludi ste bez nas, pobegulja. Ja ću posle rado da se vratim, i uživam u plodovima vašeg minulog rada, u smislu igranja šaha sa mojim fellow penzionerima na Kališu, pod uslovom da i Kališ ne ode na ropotarnicu povijesti zbog nekog BGD na Vodi 2 ambicioznog projekta.





tasadebeli tasadebeli 21:27 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic

Što je najcrnje, ja sam voleo taj Ruski jezik, samo nisam voleo predavača. A bogami ni ona mene.



Тако је то са свима нама... Мање-више... А исто је и са данашњим ученицима... Неке ствари се у школи не мењају хиљадама година...


Ja ću posle rado da se vratim, i uživam u plodovima vašeg minulog rada, u smislu igranja šaha sa mojim fellow penzionerima na Kališu, pod uslovom da i Kališ ne ode na ropotarnicu povijesti zbog nekog BGD na Vodi 2 ambicioznog projekta.



Слушај, не само Калиш, него цела Србија...
princi princi 21:31 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

grckog bankrota idealna za pateticare svih vrsta.
alselone alselone 21:36 30.06.2015

Re: aj ovde

Ja ću posle rado da se vratim, i uživam u plodovima vašeg minulog rada


Ja sam vise za opciju da mi uzivamo u plodovima tvog rada, u vidu doznaka. Kad to spomenu, nije da te teram, ali leto je, valja neko more uplatiti...
maksa83 maksa83 21:40 30.06.2015

Re: aj ovde

Ja sam vise za opciju da mi uzivamo u plodovima tvog rada, u vidu doznaka. Kad to spomenu, nije da te teram, ali leto je, valja neko more uplatiti...

Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.
alselone alselone 21:41 30.06.2015

Re: aj ovde

Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.


Da, Jopa tebra, nemoj preko nase grbace da se ustezes.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:41 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

princi
grckog bankrota idealna za pateticare svih vrsta.


Dokone patetičare .

Ali dobro, bar ne svršavamo javno na svaki tvit koji ostavi spečeni Varufakis, ko ove zapekle teTke, i muške i ženske, na blogu.

princi princi 21:42 30.06.2015

Re: aj ovde

Vidim ja da ce Paic da zakupljuje carter za Cancun.
princi princi 21:43 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

srdjan.pajic
princi
grckog bankrota idealna za pateticare svih vrsta.


Dokone patetičare .

Ali dobro, bar ne svršavamo javno na svaki tvit koji ostavi spečeni Varufakis, ko ove zapekle teke, i muške i ženske, na blogu.


Jbt, al' si ljubomoran...
princi princi 21:44 30.06.2015

Re: aj ovde

alselone
Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.


Da, Jopa tebra, nemoj preko nase grbace da se ustezes.

Pogotovu sto sad vise ne placa struju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:49 30.06.2015

Re: aj ovde

maksa83
Ja sam vise za opciju da mi uzivamo u plodovima tvog rada, u vidu doznaka. Kad to spomenu, nije da te teram, ali leto je, valja neko more uplatiti...

Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.


Može, samo nemojte u Tunis, da se posle sekiram da vas ne oplajvaze ovi isisovci. Zamisli njima da kažeš da nemaš da platiš 10 evra za ležaljku i suncobran.


princi princi 21:51 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
maksa83
Ja sam vise za opciju da mi uzivamo u plodovima tvog rada, u vidu doznaka. Kad to spomenu, nije da te teram, ali leto je, valja neko more uplatiti...

Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.


Može, samo nemojte u Tunis, da se posle sekiram da vas ne oplajvaze ovi isisovci. Zamisli njima da kažeš da nemaš da platiš 10 evra za ležaljku i suncobran.



Paicu, samo ti salji pare, ostavi drugima da provaljuju.
alselone alselone 21:51 30.06.2015

Re: aj ovde

Pogotovu sto sad vise ne placa struju.


Jupi! Vise para za nas.
alselone alselone 21:51 30.06.2015

Re: aj ovde

Paicu, samo ti salji pare, ostavi drugima da provaljuju.


Pozdravljam komentar.
tasadebeli tasadebeli 21:52 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

princi
grckog bankrota idealna za pateticare svih vrsta.



А када ти причаш тамо о нечему што разумете само ти, Макса и још понеки богом обдарени, нико ти ништа не каже...




princi princi 21:59 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

tasadebeli
princi
grckog bankrota idealna za pateticare svih vrsta.



А када ти причаш тамо о нечему што разумете само ти, Макса и још понеки богом обдарени, нико ти ништа не каже...





Ma foliram se i trucam gluposti. Upravo dosao batler da mi nalakira nokte, pa cu neko vreme moci samo da slusam komentare koje mi on bude probrao. Posle mi dolazi personal trainer, da odradimo jedan circuit training. Tako da ne placete previse sto necu komentarisati sledecih sat i po.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:03 30.06.2015

Re: aj ovde

princi
alselone
Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.


Da, Jopa tebra, nemoj preko nase grbace da se ustezes.

Pogotovu sto sad vise ne placa struju.


U, ovaj mesec, i prošli, je berba sunca bila baš dobra, mislim da sam uknjižio jedno par stotina kWh viška. Sad plaćam samo ove neke fijeve distribuciji, jebli ih fijevi. Ali mislim da mi treba još jedno 2kW panela da budem totalno nezavisan od mreže cele godine, u proseku. Prešli smo na LED u celoj kući, plus konopac za sušenje veša u dvorištu, još da nabavim Teslu i da mi CO2 futprint bude za primer.

princi princi 22:08 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
princi
alselone
Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.


Da, Jopa tebra, nemoj preko nase grbace da se ustezes.

Pogotovu sto sad vise ne placa struju.


U, ovaj mesec, i prošli, je berba sunca bila baš dobra, mislim da sam uknjižio jedno par stotina kWh viška. Sad plaćam samo ove neke fijeve distribuciji, jebli ih fijevi. Ali mislim da mi treba još jedno 2kW panela da budem totalno nezavisan od mreže cele godine, u proseku. Prešli smo na LED u celoj kući, plus konopac za sušenje veša u dvorištu, još da nabavim Teslu i da mi CO2 futprint bude za primer.


Alse, druze, tebi se, izgleda, smesi neka Madera.
tasadebeli tasadebeli 22:14 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

princi
tasadebeli
princi
grckog bankrota idealna za pateticare svih vrsta.



А када ти причаш тамо о нечему што разумете само ти, Макса и још понеки богом обдарени, нико ти ништа не каже...





Ma foliram se i trucam gluposti. Upravo dosao batler da mi nalakira nokte, pa cu neko vreme moci samo da slusam komentare koje mi on bude probrao. Posle mi dolazi personal trainer, da odradimo jedan circuit training. Tako da ne placete previse sto necu komentarisati sledecih sat i po.





princi princi 22:17 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

Jbg, Taso, ja samo operu, ne znam koji ti je ovaj JB. Pitacu batlera, mozda on zna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:20 30.06.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
princi
alselone
Da, a Grčka u nekim problemima. Znači Pajo, vidi neka Španija makar.


Da, Jopa tebra, nemoj preko nase grbace da se ustezes.

Pogotovu sto sad vise ne placa struju.


U, ovaj mesec, i prošli, je berba sunca bila baš dobra, mislim da sam uknjižio jedno par stotina kWh viška. Sad plaćam samo ove neke fijeve distribuciji, jebli ih fijevi. Ali mislim da mi treba još jedno 2kW panela da budem totalno nezavisan od mreže cele godine, u proseku. Prešli smo na LED u celoj kući, plus konopac za sušenje veša u dvorištu, još da nabavim Teslu i da mi CO2 futprint bude za primer.

Сунца ми оскудног, пропадаш нам по тим Америкама...
Издржи!
Због дознака, наравно...
gedza.73 gedza.73 22:35 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

Pitacu batlera

Black butler
maksa83 maksa83 22:39 30.06.2015

Re: aj ovde

Zamisli njima da kažeš da nemaš da platiš 10 evra za ležaljku i suncobran.

Ma ako sam platio 15EUR u Cinque Terre platiću i 10EUR u Tunisu, samo da vidim kojim zaštitnim faktorom kevlara da se namažem.
princi princi 22:40 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

gedza.73
Pitacu batlera

Black butler

Ne mogu da procitam ova sitna slova, smeta mi ova casa malbeka, berba 1974.
tasadebeli tasadebeli 22:40 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

princi
Jbg, Taso, ja samo operu, ne znam koji ti je ovaj JB. Pitacu batlera, mozda on zna.



Ма пусти то, него јеси ли приметио?


Занимљива математика

Пре отприлике једног сата овде на Б92 објаве да се у Атини на демонстрацијама против Ципраса окупило 12 000 људи.

Сада, један сат касније, каже било 30 000 људи.

Ко потписује одобрење за објављивање ових вести на Б92? Викторија Нуланд?



Thousands brave rain for Greece Yes rally in Athens


А ово су снимци од јуче...


Јбт, како ово личи на Мајдан... И на много тога раније...
maksa83 maksa83 22:43 30.06.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

Upravo dosao batler da mi nalakira nokte

Čarli!
Naša' sam čo'eka koji će te vozit' na Cetinje!
alselone alselone 07:36 01.07.2015

Re: aj ovde

Alse, druze, tebi se, izgleda, smesi neka Madera.


O-pa! Samo nam je Pajo još ostao, sve ostalo

qqriq qqriq 07:40 01.07.2015

Re: aj ovde

Нобел ниже врсте. Каква наука, такав и Нобел, рекли би неки.



qqriq qqriq 07:49 01.07.2015

Re: Mora se priznati da je tema ovog

spečeni Varufakis


kad mlad tipos to kaže, e onda mora da je baš tako.....
btw, dugo ja - u stvari - volim Grke!


bene_geserit bene_geserit 07:50 01.07.2015

Re: aj ovde

Cekaj bre, sa jedne strane kazes ovo:
princi
Ja sam, recimo, za veliku, megadrzavu, imperiju. Doduse, mislim da, de facto, i zivimo u takvom svetu...
Možda bi najbolji sistem bili neki gradovi-države (au al sam retrogradan:)

Pa da. To je, po meni, skroz kompatibilno sa ovom idejom globalne imperije. Znaci, gradovi se takmice za resurse, ne drzave.

A sa druge ovo:
princi
Сине, Дитројт је америчка Грчка. Порука Шикагу и осталим градовима: ако не будете добри, проћи ћете к'о Дитројт.

Pa Detroit se takmicio sa drugim USA gradovima za resurse ali su ga levicarske vlasti i sindikati skroz skenjali.
Ko im je sad pa kriv za to?
Ili je mozda problem sto nije drzava zalegla za njihove dugove?
Sto su ti levicari, vole da rasporedjuju tudje pare, a nikako ne vole da placaju sopstvene dugove.
qqriq qqriq 08:44 01.07.2015

Re: aj ovde

alselone
08:26 30.06.2015
Re: aj ovde
qqriq


sad tek čula da Ponosni Sa Mnom Se Tako Ne Razgovara Premijer Aleksandar Vučić nikada ne bi kao Cipras!

Ko da ja ne znam, ne osećam, ne kapiram koliko je vucko kooperativan, sreća naša!

emsiemsi emsiemsi 08:57 01.07.2015

Re: aj ovde

srdjan.pajic
emsiemsi

Штета што си отишао !
Могли смо да изграђујемо бољу Србију.


Pa vi još uvek možete, mislim, ko ludi ste bez nas, pobegulja. Ja ću posle rado da se vratim, i uživam u plodovima vašeg minulog rada, u smislu igranja šaha sa mojim fellow penzionerima na Kališu, pod uslovom da i Kališ ne ode na ropotarnicu povijesti zbog nekog BGD na Vodi 2 ambicioznog projekta.






Када год дошао - добро дошао !
Ја не правим разлику међу Србима, где год живели.
У Србији има места за све. Радујем се свима који дођу - врате се, какви год били.
Успут --- колико год то, што би рекао Принци, патетично звучало ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:03 01.07.2015

Re: aj ovde

Успут --- колико год то, што би рекао Принци, патетично звучало ...


A zvuči jako patetično.

Za kukuriku: zezam se, bre, za ovog tvog Varufakisa, i meni je on, ovako iz daleka, simpa lik. Deluje krajnje mufljuski, što je dobar meč za ove bankarske ajkule i srodne političare. A i kod vas, kuguara, ima očigledno dobar ranking, da nije ministar finansija, mogao bi ladno da radi za youporn, ili pornhub, ili bar u nekom massage parloru (možda i ovom kojeg princi posećuje redovno).
blogovatelj blogovatelj 17:06 01.07.2015

Re: aj ovde

Ja sam vise za opciju da mi uzivamo u plodovima tvog rada, u vidu doznaka


Ovo liči na foru iz Alan Forda kad sirotan iz najcrnjeg geta dobije glavnu premiju na lutriji.
I stiže po njega Rols Rojs, on već kupio taksido i obukao ga, ulazi u auto da nikada više ne vidi taj geto, a njegovi ortaci, sirotinja u krpama, šmrcaju jer im je drago da je bar neko od njih uspeo.
A onda mu jedan od njih kaže "sjeti nas se ponekad, naročito kada budeš potpisivao čekove"
qqriq qqriq 22:37 01.07.2015

Re: aj ovde

Za kukuriku: zezam se, bre, za ovog tvog Varufakisa


melem na ranu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana