Životni stil

стрејт стори

Srđan Fuchs RSS / 01.07.2015. u 17:56

када бих покушао да дефинишем шта ми смета у србији,

то би се углавном сводило све на смрадове из партија и медија, мале отровне људе убијене декадама различитог послушништва, скрнави систем шалтеруш(оид)а којима шефови дају апсолутну моћ.
 
али, не гледам на све то. јебе ми се живо за њих. не могу упрљати мој свет. израстао сам, моћан, јак као црна земља, утемељен у глобалном протоку финансија. сам саам себи финансирао све. радио сам од чистача до саветника корпоративног бизниса. моја деца одрастају на дунаву, срећна. читам само спортске странице, тамо је све лепо. вучићоиди и деес(ес-еспеес)оиди не искачу у мојој реалности, нисам их свестан.
 
србија је лепо место у којем моја деца одрастају без додира са затрованом културом негације. они се радују, пливају, трче, уживају на сунцу, расту као мали чамугари, у зноју и прашини. уче се љубави према свету и поимању својих талената.
 
свет је лепа будућност испред нас. 

 



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 18:00 01.07.2015

Antisemitizam i kako se rađa

расту као мали чамугари
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:04 01.07.2015

Re: Antisemitizam i kako se rađa

не разумем, шта је писац желео да каже? антисемитизам ти тата што ти маму вата.

пс. не кењај бре блоги, не нервирај ме.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:06 01.07.2015

HC = E

а иначе сте ми ти, фрихенд, беба и џивџан, таман ту негде око аперката, колико сте ми допиздили са својим отрoвним срањима.

blogovatelj blogovatelj 18:43 01.07.2015

Re: Antisemitizam i kako se rađa

не разумем, шта је писац желео да каже?


Želeo je da te pita kako bi ti reagovao ako bi te neko zvao Juden, ili Ješa?
blogovatelj blogovatelj 18:45 01.07.2015

Re: HC = E

а иначе сте ми ти, фрихенд, беба и џивџан, таман ту негде око аперката, колико сте ми допиздили са својим отрoвним срањима.


U asi zajeban. I tolerantan si, Europljanin takoreći. I po shvatanjima i po pretnjama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:48 01.07.2015

Re: Antisemitizam i kako se rađa

blogovatelj
ili Ješa?


brate, ne opterećujem se ja tim budalaštinama. zovu me ortaci tako. znaš šta mene nervira kod tebe i tvoje ekipice, to što prejudicirate nešto i onda je to kao amin. ajde ti, još đene đene i objasniš. ove ostale pičoke (čijem broju se ne znam kojom volšebnošću priključio i Dživdžan ne nalaze za shodno ni da objasne).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:50 01.07.2015

Re: HC = E

zaeban, ko atila han. nisam ja Evropljanin, Čamuga by nature, no cause i hate ya.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:53 01.07.2015

Re: HC = E

da se razumemo, evropa, vamo tamo, meni manirizmi idu na q. šta ti vredi manirizam i nekakva uštogljenost viktorijanaca iz Alberte, kada imaš rupu i ofsajd u duši? thus, važnija je duša, jebeš britanska sranja. kafana je ЗАКОН.

дајдер, пауза за рекламе...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:03 01.07.2015

Re: HC = E

a koja je priča, Blogi, zašto se držite tako u komentarima kao sekta, reci, ti si častan čovek, verujem u to. neko dees-tadićoidno uniformno mišljenje, jesi Partijac? reci bratu.

ps. samo nemoj odgovarati glasom iz boce kao Tajson kada je u nokdaunu, ili s noše, što kaže blesava JJ Beba - нико од наших чланова нема такав став...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:53 01.07.2015

Re: HC = E

Blogilice moj, razočarao si me, znači ipak si Partijac. a ja mislio, čuj mislio, verovao, nadao se da si Free Citizen... dobro, deder, nema veza biće bolje, upoznaćeš i Ti nekada život izvan Sekte Partijske. voli Te, i čeka Tvoj brat Srka Ješke.
blogovatelj blogovatelj 04:25 02.07.2015

Re: HC = E

a koja je priča, Blogi, zašto se držite tako u komentarima kao sekta, reci, ti si častan čovek,


Koja brale sekta? Sanjaris, majke mi. Ja ni sa kim nisam niti u dilu niti u talu. Nekada se slazem sa tobom, nekada sa nekim drugim. Ali ti sve ovo primas intravenozno.
Npr, nervira me kada neko crnce i Cigane zove camugari. Zato sto je pogrdno. I to sam ti rekao. Sta je tu problem, nejasno mi je.
Mislim, i ja Cigane zovem tim imenom, a ne Romi. Mozda bi se neko uvredio, ali ja nikada nikome ne bih rekao da bih ga spucao aperkatom ako bi mi to zamerio.
Ti imas neki trip da ljudi moraju da se slazu sa tobom, jer si ti tako utripovo. Opusti se, mnogo si u grcu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:23 01.07.2015

dajder jednu staru za Miljakovčane

tasadebeli tasadebeli 19:06 01.07.2015

Бледоплави женски рукопис

Само да кажем, без чамуга бих умро!



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:10 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

braćele, na Tebe sam isto ljut. relativizuješ do bola, a ne uviđaš da je potpuno identična situacija s tim što unuci Гецини imaju jači lobi. jedino što ja radim je da približim vas, neorganizovanu boraniju, barem kudikamo blisko tom lobiju, al' ti više voliš margerit jursenar i te gej spise samo zato jer nose marksovu duboku poruku neg' leba da jedeš.

пс. рикоменд за зику, иначе, мој друг Киза Радовић...

tasadebeli tasadebeli 19:39 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Srđan Fuchs

braćele, na Tebe sam isto ljut. relativizuješ do bola,



А ја мислио да смо се још тамо разумели око релативизације... И манипулације...

Ал' 'ајде, нећемо сада о томе...


jedino što ja radim je da približim vas, neorganizovanu boraniju, barem kudikamo blisko tom lobiju,



И треба да радиш... И ја то радим... И то не из неког интереса, него због "специјаних веза"

Али не мора то да иде баш по сваку цену... (Сећаш се шта си тамо оно поменуо, око изблакхавања човечности?)

Не, не, рекох нећемо сад о томе... EDIT: Рекох већ у претходном коментару, тудеј ај фил гуд... Зо, ај донт вона ток абоут дет кајнд оф шит 'раунд ас...


al' ti više voliš margerit jursenar i te gej spise samo zato jer nose marksovu duboku poruku neg' leba da jedeš.



Сто му јеленских рогова, ала си запео са овом зиком!

Ок, поштујем!

Ово је "моја" ствар... Само за мене и о мени... Ми, мајселф енд ај...

Енд нау, лејдиз енд џентлмен, мистер Таса химселф!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:43 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Ček Taso, Ti si Vlidi Jerić?

tasadebeli tasadebeli 19:53 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Srđan Fuchs
Ček Taso, Ti si Vlidi Jerić?







Не, ја сам електропионир... А будућност чека иза угла...
alselone alselone 19:54 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

А будићност чека иза угла


Za Srbiju bolje lezi "vreba iza ugla".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:02 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

baš, ovde kod nas se u Voši predivno radi s klincima, pazi jedno 7 ili 8 osvajača ovih balfu, vaterpolo i feminin basket medalja je iz Voše. moj Filip je sada tu, znaš kako šiba delfina...

evo ti malo gej zike, kada si već u fazonu...

tasadebeli tasadebeli 20:13 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

alselone
А будићност чека иза угла


Za Srbiju bolje lezi "vreba iza ugla".



То је зато што у Србији

"Иза сваког угла вреба Драган Којић Кеба"

како то већ пише на једном зиду у мом комшилуку.

Одатле је домаћин и почео овај пост...
alselone alselone 20:18 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

baš, ovde kod nas se u Voši predivno radi s klincima, pazi jedno 7 ili 8 osvajača ovih balfu, vaterpolo i feminin basket medalja je iz Voše. moj Filip je sada tu, znaš kako šiba delfina...


Svaka cast za Felipea. Cini mi se da NS ima najzdraviju "auru" od gradova u Srbiji. Valjda zbog toga sto ima pozitivan prirastaj, sto ima dobar univerzitet pa ima mladezi okolo a nije prevelik grad kao BG sa guzvama, prljavstinom, klosarima itd.

A mozda i gresim.

BG, kako je to Tasa primetio ima Kebu. Kad vec brojimo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:42 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

alselone


Svaka cast za Felipea. Cini mi se da NS ima najzdraviju "auru" od gradova u Srbiji. Valjda zbog toga sto ima pozitivan prirastaj, sto ima dobar univerzitet pa ima mladezi okolo a nije prevelik grad kao BG sa guzvama, prljavstinom, klosarima itd.

A mozda i gresim.

BG, kako je to Tasa primetio ima Kebu. Kad vec brojimo.


totalno je cool NS, pazi kada gutamo i наше Маје и Вучевиће Беге Бамбине (kada bi frihend bio vučićevac, mislio bih da je vučevič, to je tajvajb šlihta Begeu).

потпуно ми се свиђа градић, ал' ваља се утемељити с кешом негде напољу, да не овисиш о страначким пичокама...

пс. бтв, био нам Горан у Јерусалиму, с породицом, потпуно лепо размишља о Србији, али неће да има никаква посла, каже да су вршили све време такав притисак да му у животу не пада више на памет да се бави Србијом, јебеш га.
tasadebeli tasadebeli 20:49 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

alselone

BG, kako je to Tasa primetio ima Kebu. Kad vec brojimo.



јБГ!







Мислим да је ствар углавном у овоме:

Cini mi se da NS ima najzdraviju "auru" od gradova u Srbiji. Valjda zbog toga sto ima pozitivan prirastaj, sto ima dobar univerzitet pa ima mladezi okolo a nije prevelik grad kao BG sa guzvama, prljavstinom, klosarima itd.



И БГ је таки био као НС, али чим је прешао одређену цифру...

БГ је само формално један град. То је сада скуп малих градова повезаних градским превозом и централном управом. (Човече, ја радим на 14 км од своје куће. А не живим у центру БГ. Центар је на 20км од мог посла. Даклем, сваки дан се возикам тридесетак километара тамо-вамо бусом. А све се то назива Београд.)

И као што у Њујорку имаш чамуге који и не знају да је Њујорк на обали океана, тако и у Београду имаш "Београђане" који и не знају да Београд лежи на две реке

(Зато и гласају за Београд на води! Боли их уво за две реке, ионако не знају да пливају. Један мој друг такве назива "аквафобични комунисти" )...

Нити су икада видели Калиш, ушли у неки музеј, отишли на неки концерт, видели неку изложбу,... Не мрдају из свог малог града који је само формално део Београда. Џаба им што се формално подводе под "Београђани".

Но, превише сам се овде расплинуо у теоретисању... Укратко, мислим да је ствар у броју становника који има НС и који има БГ.

Али то је неумитни "слијед хисторијских догађаја и социјалних превирања", како су нас учили на часовима марксизма (тј. моју генерацију, вас двојица сте то, надам се, прескочили у својој наобразби).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:16 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

tasadebeli


Али то је неумитни "слијед хисторијских догађаја и социјалних превирања", како су нас учили на часовима марксизма (тј. моју генерацију, вас двојица сте то, надам се, прескочили у својој наобразби).


čuje preskočio, vario vuju u dvorištu, bila je stvar prestiža ne biti na časovima kod miramarković klona. xiv bgd, jebi ga, nismo baš previše slavni kao marksisti, ali učestvovali smo u svim akcijama svrgavanja komunizma po Gradu. žao mi je da čujem da ste tako postali otuđeni u Bege-ču.
emsiemsi emsiemsi 21:34 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

alselone
baš, ovde kod nas se u Voši predivno radi s klincima, pazi jedno 7 ili 8 osvajača ovih balfu, vaterpolo i feminin basket medalja je iz Voše. moj Filip je sada tu, znaš kako šiba delfina...


Svaka cast za Felipea. Cini mi se da NS ima najzdraviju "auru" od gradova u Srbiji. Valjda zbog toga sto ima pozitivan prirastaj, sto ima dobar univerzitet pa ima mladezi okolo a nije prevelik grad kao BG sa guzvama, prljavstinom, klosarima itd.

A mozda i gresim.

BG, kako je to Tasa primetio ima Kebu. Kad vec brojimo.

Када год дођем (или само прођем), ја се лепо осећам у Новоме Саду.
Има ту нешто.
ПС. Још да је Нови Сад у Банату, било би 'врх'.
ППС. Нисам (још увек) успео да откријем зашто ме Банат толико одушевљава, чак и сам прелазак Панчевачког моста на ту страну, учини да се лепо осећам.
emsiemsi emsiemsi 21:36 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Srđan Fuchs
alselone


Svaka cast za Felipea. Cini mi se da NS ima najzdraviju "auru" od gradova u Srbiji. Valjda zbog toga sto ima pozitivan prirastaj, sto ima dobar univerzitet pa ima mladezi okolo a nije prevelik grad kao BG sa guzvama, prljavstinom, klosarima itd.

A mozda i gresim.

BG, kako je to Tasa primetio ima Kebu. Kad vec brojimo.


totalno je cool NS, pazi kada gutamo i наше Маје и Вучевиће Беге Бамбине (kada bi frihend bio vučićevac, mislio bih da je vučevič, to je tajvajb šlihta Begeu).

потпуно ми се свиђа градић, ал' ваља се утемељити с кешом негде напољу, да не овисиш о страначким пичокама...

пс. бтв, био нам Горан у Јерусалиму, с породицом, потпуно лепо размишља о Србији, али неће да има никаква посла, каже да су вршили све време такав притисак да му у животу не пада више на памет да се бави Србијом, јебеш га.

Ху из Горан ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:56 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

emsiemsi
tko je Goga?



ma, iskušenik Goran u J-Patrijaršiji, pay no attention. nego, ostah dužan Blogiju za tspo...

angie01 angie01 22:28 01.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Нисам (још увек) успео да откријем зашто ме Банат толико одушевљава


jer je u Banatu Vrsac!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:25 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

alselone
baš, ovde kod nas se u Voši predivno radi s klincima, pazi jedno 7 ili 8 osvajača ovih balfu, vaterpolo i feminin basket medalja je iz Voše. moj Filip je sada tu, znaš kako šiba delfina...


Svaka cast za Felipea. Cini mi se da NS ima najzdraviju "auru" od gradova u Srbiji. Valjda zbog toga sto ima pozitivan prirastaj, sto ima dobar univerzitet pa ima mladezi okolo a nije prevelik grad kao BG sa guzvama, prljavstinom, klosarima itd.

Ауууу... друже, схваташ ли шта си написао???
Ништа, долазим тамо, да проверим.

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:55 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

alse
Svaka cast za Felipea. Cini mi se da NS ima najzdraviju "auru" od gradova u Srbiji. Valjda zbog toga sto ima pozitivan prirastaj, sto ima dobar univerzitet pa ima mladezi okolo a nije prevelik grad kao BG sa guzvama, prljavstinom, klosarima itd.


Ja sam ovo oduvek mislio, i starno volim NS, čak sam i ovu silnu američku rodbinu vodio da vide, malte ne kao da sam ja iz Novog Sada. Jedino ove česte vesti o tučama, bodenju, itd, kvare sliku, mada, da kucnem u drvo, nije toga bilo već neko vreme, mislim, u vestima.

predatortz predatortz 07:59 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Jedino ove česte vesti o tučama, bodenju, itd, kvare sliku, mada, da kucnem u drvo, nije toga bilo već neko vreme, mislim, u vestima.


Jbga, došli moji Bosančerosi. Pripitomiće se to. Mislim, u četvrtoj, petoj generaciji...

Ima to i svoju dobru stranu. Gde mi dođemo, Crnogorci se povlače...
alselone alselone 08:10 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

потпуно ми се свиђа градић, ал' ваља се утемељити с кешом негде напољу, да не овисиш о страначким пичокама...


Ovo je kljucni momenat i za celu Srbiju, nazalost.

Даклем, сваки дан се возикам тридесетак километара тамо-вамо бусом.

Mi u NS smo razmazeni. Kada kazem nekome da razmisljam da se preselim u Karlovce (ili neko drugo mesto u krugu od 30km) to svima zvuci nerealno - cak tamo?!) Ako nisi na peske, eventualno na 15 minuta kolima (za one sa Naselja) do bilo kog dela grada osim Klise, to je neprihvatljivo.

ППС. Нисам (још увек) успео да откријем зашто ме Банат толико одушевљава

Ah, Carli, to je ta tvoja dusa koja voli sirinu.


Ништа, долазим тамо, да проверим.

Naravno, cimaj, vodim na pice.


Jedino ove česte vesti o tučama, bodenju, itd, kvare sliku, mada, da kucnem u drvo, nije toga bilo već neko vreme, mislim, u vestima.

E, smirilo se, ali je zaista u jednom momentu izgledalo da ce se otrgnuti kontroli.

Jbga, došli moji Bosančerosi. Pripitomiće se to.

Moj jako dobar prijatelj jos od studija je Boske i veci je novosadista od nekih mestana koje znam (u smislu koliko voli i poznaje svoj grad). Jako mi je simpaticno sto ovde prica ekavski a tamo jekavski, i to potpuno nesvesno menja.
predatortz predatortz 08:13 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Jako mi je simpaticno sto ovde prica ekavski a tamo jekavski, i to potpuno nesvesno menja.


Hoće to. Ja od gimnazije pišem ekavski, sugerisao mi profa srpskog jezika jer sam mešao ijekavicu i ekavicu. Recimo, nikad nisam pisao ili rekao ponedjeljak, nedjelja... Govorim ijekavicu, mada sam počeo da ubacujem i poneku ekavsku.
princi princi 09:25 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Moj jako dobar prijatelj jos od studija je Boske i veci je novosadista od nekih mestana koje znam (u smislu koliko voli i poznaje svoj grad). Jako mi je simpaticno sto ovde prica ekavski a tamo jekavski, i to potpuno nesvesno menja.

Jedan profa sa Masinskog u KG, opasan tip, mnogo ga gotivim, svojevremeno dosta vremena provodio na MITu, sad je nesto na Harvardu. Kad god je u Srbiji, zivi krajnje skromno, od KG do BG obavezno putuje busom, kad dodje u BG obavezno pesaci do SANUa, ili uzme javni prevoz. Kad ode u Boston, kako sleti odmah seda u Buicka ili Chevyja, sad verovatno neki SUV, zivi u ogromnoj kuci od 500 kvadrata, potpuno prilagodjen na onaj nacin zivota, when in Rome, do as Romans do. Totalno kul tip.
princi princi 09:26 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

predatortz
Jako mi je simpaticno sto ovde prica ekavski a tamo jekavski, i to potpuno nesvesno menja.


Hoće to. Ja od gimnazije pišem ekavski, sugerisao mi profa srpskog jezika jer sam mešao ijekavicu i ekavicu. Recimo, nikad nisam pisao ili rekao ponedjeljak, nedjelja... Govorim ijekavicu, mada sam počeo da ubacujem i poneku ekavsku.

Braco, razumemo vas, kako god da pisete. Crnogorske baksuze, medjutim, ne razumemo cak ni kad se frfljaju cirilicom.
predatortz predatortz 10:13 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Али то је неумитни "слијед хисторијских догађаја и социјалних превирања", како су нас учили на часовима марксизма (тј. моју генерацију, вас двојица сте то, надам се, прескочили у својој наобразби).


Au, suncetijebem! Ne podsećaj me! Ja nisam učio marksizam nego staljinizam! Predavala mi profesorka, Crnogorka, koju ladno mogu da zamislim kao nastojnicu nekog konclogora... Spečeno, ostrašćeno, neženstveno stvorenje, bez truna duha. Sedamdeset posto mog refleksnog antikomunizma je zahvaljujući njoj, ostatak svim ostalim faktorima, uključujući i prilično loše porodično iskustvo sa komunistima.
princi princi 10:32 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

predatortz
Али то је неумитни "слијед хисторијских догађаја и социјалних превирања", како су нас учили на часовима марксизма (тј. моју генерацију, вас двојица сте то, надам се, прескочили у својој наобразби).


Au, suncetijebem! Ne podsećaj me! Ja nisam učio marksizam nego staljinizam! Predavala mi profesorka, Crnogorka, koju ladno mogu da zamislim kao nastojnicu nekog konclogora... Spečeno, ostrašćeno, neženstveno stvorenje, bez truna duha. Sedamdeset posto mog refleksnog antikomunizma je zahvaljujući njoj, ostatak svim ostalim faktorima, uključujući i prilično loše porodično iskustvo sa komunistima.


Еее, мени предавала Милка Лубурић, ватрена маркузеовка и тотално неконвенциоална ултралевичарка. Зато дубоко у души никад нисам престао да волим марксизам, :).
tasadebeli tasadebeli 10:55 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Srđan Fuchs

čuje preskočio, vario vuju u dvorištu, bila je stvar prestiža ne biti na časovima kod miramarković klona. xiv bgd, jebi ga, nismo baš previše slavni kao marksisti, ali učestvovali smo u svim akcijama svrgavanja komunizma po Gradu.



Јбг, друга времена, друга и нафака...




maksa83 maksa83 11:08 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

пс. рикоменд за зику, иначе, мој друг Киза Радовић...

Što ti je mali svet, Zoran je živeo iza ćoška od mene, vozili skejt po razjebanom asfaltu po kraju kad smo bili mali. Nije brate taj skroz čist, oduvek, od malih nogu mračan i ćutljiv, ali nenaporan. Svakako nije nosan po svim ćoškovima, što bi rekli Piroćanci. (U Pirotu se beba kad se rodi nosa u sva četri ćoška kuće da bude normalna, pa kad je neko malo u ofsajdu kažu za njega da "nije nošen po svim ćoškovima", ali na pirotskom, što ja ne umem da reprodukujem)
maksa83 maksa83 11:11 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

И БГ је таки био као НС, али чим је прешао одређену цифру...

Nikad bio taki. Uskočio iz blatnjave turske kasabe u ovo što je sada.
NS sa druge strane prati tu liniju koja ide od Zemuna preko Vršca i vojvojđanskih mesta pa preko NS, Segedina i Budimpešte do Beča, koji je kao neki Amber (ko je čitao Amberove Hronike zna na šta mislim).
predatortz predatortz 11:13 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

NS sa druge strane prati tu liniju koja ide od Zemuna preko Vršca i vojvojđanskih manjih mesta pa preko NS, Segedina i Budimpešte do Beča,


Zato je predator kupio nekretninu u Zemunu...
tasadebeli tasadebeli 12:09 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

maksa83

Nikad bio taki. Uskočio iz blatnjave turske kasabe u ovo što je sada.
NS sa druge strane prati tu liniju koja ide od Zemuna preko Vršca i vojvojđanskih mesta pa preko NS, Segedina i Budimpešte do Beča,




Мислио сам више на позитивну атмосферу у граду...

Наравно, не могу се поредити НС и БГ у том смислу у којем ти кажеш... Београд никада није био мителојропа...

Вазда нешто између два царствујушча града, Вијене и Стамбола...
princi princi 12:10 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

U Pirotu se beba kad se rodi nosa u sva četri ćoška kuće da bude normalna, pa kad je neko malo ofsajdu kažu za njega da "nije nošen po svim ćoškovima", ali na pirotskom, što ja ne umem da reprodukujem

Кад год чујем пиротски, сетим се оног фазона кад Пироћанац проводи прву брачну ноћ са Црногорком, наравно у кући родитеља. Падне мрак, погасе се светла, одједном чујеш, дум, дум, све јача треска. Тако једно сат, сат и по времена, и у пола ноћи, усред мрког мрака Пироћанче сво усплахирено излази из собе и виче: "Мамо! Тато! Помагајте да обалимо скота!"
predatortz predatortz 12:14 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

princi
U Pirotu se beba kad se rodi nosa u sva četri ćoška kuće da bude normalna, pa kad je neko malo ofsajdu kažu za njega da "nije nošen po svim ćoškovima", ali na pirotskom, što ja ne umem da reprodukujem

Кад год чујем пиротски, сетим се оног фазона кад Пироћанац проводи прву брачну ноћ са Црногорком, наравно у кући родитеља. Падне мрак, погасе се светла, одједном чујеш, дум, дум, све јача треска. Тако једно сат, сат и по времена, и у пола ноћи, усред мрког мрака Пироћанче сво усплахирено излази из собе и виче: "Мамо! Тато! Помагајте да обалимо скота!"


Odličan!

Ima i onaj o prvoj bračnoj noći između Crnogorca i Bosanke:

Da sam oženija Crnogorku, ona bi me svukla.
Mlada, ćuteći, svuče mladoženju.

Da sam oženija Crnogorku, ona bi mi sad noge oprala - vajka se mladoženja.
Mlada donosi lavor sa toplom vodom i pere mu noge.

Da sam oženija Crnogorku...

Da sam se udala za Bosanca, on bi dosad jeb'o i mene i tebe! - odbrusi mlada.
princi princi 12:16 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Пази колики сам ја идиот кад се сваки пут искидам од смеха кад чујем или се сетим тог фазона.
tess tess 13:49 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

princi
Braco, razumemo vas, kako god da pisete.

Blagosloveni smo i blagosloven je ovaj dan.

I braco ili braćo? -a seke?
m
tess tess 13:51 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

predatortz
Ima i onaj o prvoj bračnoj noći između Crnogorca i Bosanke:

Pošto si ti glavni dasa u vicu, pretpostavljam da ti gospođa nije Bosanka.
m
emsiemsi emsiemsi 14:10 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

princi

...
Еее, мени предавала Милка Лубурић, ватрена маркузеовка и тотално неконвенциоална ултралевичарка. Зато дубоко у души никад нисам престао да волим марксизам, :).

Сунце ти калајисано !
alselone alselone 14:17 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Ima i onaj o prvoj bračnoj noći između Crnogorca i Bosanke:


I moj omiljeni sa Madjaricom i robotom za seks

Izmislili robota za sex. I isprobavaju ga Nemica,Francuskinja i Madjarica. Nemica izlazi "mrtva" posle sat vremena, Francuskinja izdrzala tri sata.Dosao i red na Madjaricu...kad ove nema,jedan, drugi, treci, cetvrti sat... Konacno sav rastimovan robot izlece iz sobe a ona juri i vice za njim: "A da bezis imas baterije?!"
predatortz predatortz 16:48 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

tess
predatortz
Ima i onaj o prvoj bračnoj noći između Crnogorca i Bosanke:

Pošto si ti glavni dasa u vicu, pretpostavljam da ti gospođa nije Bosanka.
m


Grešiš, sestro! Čistokrvna, i po ocu i po materi!

Edit ( samo za Anđu ):

Pa neću valjda Beogradžanku da ženim?
blogovatelj blogovatelj 18:06 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

NS sa druge strane prati tu liniju koja ide od Zemuna preko Vršca i vojvojđanskih mesta pa preko NS, Segedina i Budimpešte do Beča,


Svaki grad bivše SFRJ severno od Save i Dunava je nekakva kopija Beča, manja ili veća, bolja ili lošija.
Od svih tih gradova u kojima sam bio, a bio sam u dosta njih, Sombor mi ima najbolji šmek. Ali je mali i depresivan, na žalost.
Novi Sad obožavam. Kada bih se vraćao u Srbiju da živim, bilo bi to ili na obodu Šumarica ili u Novom Sadu.
blogovatelj blogovatelj 18:20 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Вазда нешто између два царствујушча града, Вијене и Стамбола...


Što reče pesnik...

Penjem se na breg da oteram mrak.
Na bregu je kip u ruci mu mač.
I čuje se smeh i čuje se plač.
I vidi se Beč i vidi se Drač.




blogovatelj blogovatelj 18:30 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Помагајте да обалимо скота!"

Kragujevačka varijanta istog vica je "pomagajte da sobalimo strvinu"
tess tess 19:13 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

I šta znači (s)obalimo?

Polizati?
alselone alselone 19:30 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Polizati?


Ko Žućo šerpicu.
alselone alselone 19:31 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Sombor mi ima najbolji šmek


Jedan od najlepših gradova čak u staroj Jugi. Šteta što propade toliko.
angie01 angie01 22:00 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

( samo za Anđu ):



sto za mene, ti sa tvojim predrasudama i kompleksima, nekako si preskocio kada sam rekla da sam koktel- ne mozes mi naci cista krvna zrnca, sve nesto smuljano od kojekude.

...vi sto ste osetljivi na BeograDzane i krug dvojke, dupe bi dali da ono sto ostane od njega smestite negde na terazije....ili tu negde.
predatortz predatortz 22:05 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

angie01
( samo za Anđu ):



sto za mene, ti sa tvojim predrasudama i kompleksima, nekako si preskocio kada sam rekla da sam koktel- ne mozes mi naci cita krvna zrnca, sve nesto smuljano od kojekude.

...vi sto ste osetljivi na BeograDzane i krug dvojke, dupe bi dali da ono sto ostane od njega smestite negde na terazije....ili tu negde.


Bre, Anđo, ti si baš lišena smisla za humor!
Šalim se, ženo! Opusti se...

A ja sam ti atipičan, ne patim za Terazijama. Izabrao Novi Beograd i Zemun.
angie01 angie01 22:29 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис


ti si baš lišena smisla za humor!


pa to bas i nije tacno, ja sam i opustena i volim da se salim i najvise cenim smisao za humor, nego vas ima tu nekoliko, koji upravo bez tog smisla smarate sa nekim stvarima,...kao da svi koji nisu iz seoskih, brdsko/planinskih krajeva, nisu nacosi, zabole ih za srBovanje, patriJotizam pravoslavljem i cirilicom, ne furaju neki radikalizam prema drugim narodima, treba da se pokriju usima...ono, samo mi dosadilo.


...inace i ja sam izabrala NBGD i Zemun....iako sam sa Krsta.
predatortz predatortz 22:36 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис


...inace i ja sam izabrala NBGD i Zemun....iako sam sa Krsta.


Pa đe si komšinice?!

kao da svi koji nisu iz seoskih, brdsko/planinskih krajeva, nisu nacosi, zabole ih za srBovanje, patriJotizam pravoslavljem i cirilicom, ne furaju neki radikalizam prema drugim narodima, treba da se pokriju usima...


Ajoj! Ti fakat vidiš nešto čega nema. Ja sam ti baš žešći pravoslavac, postim za Nikoljdan, kao što vidiš uvek pišem ćirilicom, a druge narode upucavam po Knezu ko onaj na plaži pre neki dan...
angie01 angie01 22:38 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Pa đe si komšinice?!


sa'ce jos da ispadne da se sudaramo svakog dana u pekari.
predatortz predatortz 22:43 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

angie01
Pa đe si komšinice?!


sa'ce jos da ispadne da se sudaramo svakog dana u pekari.


Znam da ti izgledam kao drndoš, ali ja sam esteta. Primećujem sve crvenokose žene u prečniku od par stotina metara. U mojoj pekari ne videh ni jednu.
angie01 angie01 22:46 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

U mojoj pekari ne videh ni jednu.


a gde ti je pekara?
predatortz predatortz 22:49 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

angie01
U mojoj pekari ne videh ni jednu.


a gde ti je pekara?


Jedna na Kozari, Džo. Druga u Prvomajskoj.
angie01 angie01 22:56 02.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Druga u Prvomajskoj.


pa nismo bas najblize, al nisi ni daleko:)
blogovatelj blogovatelj 05:07 03.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

I šta znači (s)obalimo?


Obaliti znaci oboriti.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:19 03.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Obaliti znaci oboriti

Obaliti znači, valjda, hodati obalom.
Kao što imamo ribariti od - ribe.
tess tess 09:46 03.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Obaliti znaci oboriti.

Большое спасибо, Боги.
:)

- i bilo je nelogično- što bi nejač lizala skota - hm, al vidim ispričao štreber a oni opet tate mate za viceve i orgijanje, jelte.

- reko' ovo mora da je neki bezvezan vic,
druže, praktično ili jesi ili nisi.
blogovatelj blogovatelj 18:28 03.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

Obaliti znači, valjda, hodati obalom.


Potpuno si u pravu.
Obala u stvari znači pad, mesto gde se tlo obara u more.
U Šumadiji seljaci kažu i za veliku strminu obala, jer i tu zemlja pada.
U korenu te reči, sa takvim značenjem, treba tražiti i značenje glagola obaliti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 03.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

E, smirilo se, ali je zaista u jednom momentu izgledalo da ce se otrgnuti kontroli.


A ne znam kako stojite sa kerovima lutalicama, jel padne pod očnjak po neka trudnica, za slobodu i napredak? . Ili i oni predosećaju skori dolazak radikala, pa se ućutali, i glancaju CV-jeve da se odma uguraju u neki lokalni odbor. Kerovi, mislim, ne trudnice.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:43 04.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

angie01
( samo za Anđu ):



sto za mene, ti sa tvojim predrasudama i kompleksima, nekako si preskocio kada sam rekla da sam koktel- ne mozes mi naci cista krvna zrnca, sve nesto smuljano od kojekude.

...vi sto ste osetljivi na BeograDzane i krug dvojke, dupe bi dali da ono sto ostane od njega smestite negde na terazije....ili tu negde.



ja, a mislim i Alse, bi dupe dali da preselimo krug dvojke u NS, ali u radijus od 20km: Sremske Karlovce, Čenej, Rumenku.... Alseov hajtek tim će raditi na profilisanju imigranata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:47 04.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

predatortz


Znam da ti izgledam kao drndoš, ali ja sam esteta. Primećujem sve crvenokose žene u prečniku od par stotina metara. U mojoj pekari ne videh ni jednu.


tvoje srce ne bi potrajalo dugo u Tel Avivu ili Dablinu. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:38 04.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

maksa83
Nije brate taj skroz čist, oduvek, od malih nogu mračan i ćutljiv, ali nenaporan.


je l' tu Proleterskih Brigada Hood? nije ni približno čist, mnogo teških gudra situacija, inače sjajan pesnik. nikada nije skalupio svoju ličnu nežnost sa žestinom okruženja (jebi ga, nije znao za tajnu da samo čista gandža pomaže tu). recimo, u rangu jednog DIS-a, samo sto godina kasnije, u vremenu koje niti kapira niti haje za takve stvari. međutim, preživeo je Kiza, za razliku od Megi, i od još mnogih Vračaraca, iako su se često gudrali na istim adresama. jebi ga. dop, veće zlo Srbije od Miloševića. ženi se uskoro.
angie01 angie01 09:08 05.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

u NS, ali u radijus od 20km: Sremske Karlovce, Čenej, Rumenku...


Srki, to su sve lepa mesta.
irvington irvington 12:03 05.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

angie01

ti si baš lišena smisla za humor!


pa to bas i nije tacno, ja sam i opustena i volim da se salim i najvise cenim smisao za humor, nego vas ima tu nekoliko, koji upravo bez tog smisla smarate sa nekim stvarima,...kao da svi koji nisu iz seoskih, brdsko/planinskih krajeva, nisu nacosi, zabole ih za srBovanje, patriJotizam pravoslavljem i cirilicom, ne furaju neki radikalizam prema drugim narodima, treba da se pokriju usima...ono, samo mi dosadilo.


...inace i ja sam izabrala NBGD i Zemun....iako sam sa Krsta.


Да познајеш историју српског Београда онда би знала да је све ово што си написала ноторна глупост. Знала би рецимо, да је Београд први пут видео латиницу 1915. када су окупатори из Аустроугарске скидали ћириличне и постављали латиничне натписе, да је Београд све до вас потомака удбаша и насељених слугерања титовог режима увек био српски пијемонт (упркос свему то јесте и данас), да је теби мрско "православље' саставни део живота овог града (бројне цркве, задужбине, културно историјски споменици, па чак и менталитет становништва - прочитати "Живот човека на Балкану" од Кракова). Просто је фасцинатно и мени несхватљиво, колико, део потомака досељених комуњара и титове елите, презире Београд, српски народ и његову историју. У чему је твој проблем Енџи? Је л' хоћеш да нама староседеоцима забраниш ћирилицу, србовање, нашу цркву и нашу историју? Да нам укинеш и забраниш да живимо у граду наших предака?
anonymous anonymous 06:37 06.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис



Еее, мени предавала Милка Лубурић, ватрена маркузеовка и тотално неконвенциоална ултралевичарка. Зато дубоко у души никад нисам престао да волим марксизам, :).


Markuze,From i društvo su već znatan otklon od "marksizma " sa znatnim primesama anarhizma kao potisnute leve ideologije.
angie01 angie01 11:51 06.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

irvington


pojam nemam ko si, verovatno si poznatiji pod drugim nikom, pod kojim ti je bez/veze da ovo kazes, ali kako god, to sto si napisao je nesto sto ti je ocigledno na dusi, ja ne razumem bas d pojnt, a sa onim sto sam rakla, a na sta si ti replicirao- nema nikakve veze, ono ni najmanje.



Просто је фасцинатно и мени несхватљиво, колико, део потомака досељених комуњара и титове елите, презире Београд,


ovaj detalj moram da izdvojim, kao pokazatelj tvog potpunog promasaja i mete i razloga da pucas, jer sa ovim tek nikakve veze nemam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:56 06.07.2015

Re: Бледоплави женски рукопис

angie01
u NS, ali u radijus od 20km: Sremske Karlovce, Čenej, Rumenku...


Srki, to su sve lepa mesta.


za krug dva nudimo samo najlepse
docsumann docsumann 19:30 01.07.2015

dead by '90s


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:39 01.07.2015

Boo Ya maajka

to je stvarno čudno, ta death by 90ies, nothing stears my emotion, apart from some coldplay i killersa, ni za šta se nisam vezao. čudno.

evo za moje Žute Prijatelje...



4krofnica 4krofnica 20:39 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

Srđan Fuchs
apart from some coldplay i killersa, ni za šta se nisam vezao. čudno.


Killers su nešto mlađani za 90te, oni su kasnije nastali.

te godine su muzički bile plodne, ako mjuz može vremenski da se omeđi.
neko je kačio neku studiju da posle recimo 30te ili 35te godine života sve teže prihvatamo novu muziku, tako da svi krenemo da trokiramo negde..

da se nadovežem na doksovo, ovo je mjuz koju su puštali tih godina a tek skoro sam videla o kom bendu se radi




docsumann docsumann 20:51 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

te godine su muzički bile plodne, ako mjuz može vremenski da se omeđi.


da, bilo je nečeg intezivno kreativnog u svjetskim razmjerama. alternativana scena (grandž, rep-rok krosover, nu metal ...), metalmanija, bristolski trip-hop bum, break beat (prodidži, kemiklsi, leftfild ...), tehno rejv revolucija, dram n bejs ... a mi mladi ludi... štono stara pjesma kaže - samo jednom se ludi

sličan zvuk, tih dana

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:52 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

4krofnica


da se nadovežem na doksovo, ovo je mjuz koju su puštali tih godina a tek skoro sam videla o kom bendu se radi



ne znam, ja volim đitra bendove, a baš se nikako nisam vezao ni za šta, možda Vaksins



al ni njih nešto nema više

ps. a ovo mi je kool skroz stvar kao Ana od piksiza...

docsumann docsumann 21:03 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka


svojevremeno sam napisao jedan reminscentni blog o muzičkim 90-tim

Sounds like '90s
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:10 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

docsumann
te godine su muzički bile plodne, ako mjuz može vremenski da se omeđi.


da, bilo je nečeg intezivno kreativnog u svjetskim razmjerama. alternativana scena (grandž, rep-rok krosover, nu metal ...), metalmanija, bristolski trip-hop bum, break beat (prodidži, kemiklsi, leftfild ...), tehno rejv revolucija, dram n bejs ... a mi mladi ludi... štono stara pjesma kaže - samo jednom se ludi

sličan zvuk, tih dana



bila je Revolucija ljudskog duha, nešto kao Industrijska Revolucija u prethodnom veku, a došli smo do toga da Prinsi smatra da je sve iluzija, a Kolin da je sve shitty.
docsumann docsumann 21:12 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

a došli smo do toga da Prinsi smatra da je sve iluzija, a Kolin da je sve shitty.


štonoreče Sabato u Borhesovu odbranu - snovi su stvarni
princi princi 21:23 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

Nemojte mi drugara sa kojim pumpam gvožđe. Strašan dečko.

4krofnica 4krofnica 21:31 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

docsumann

svojevremeno sam napisao jedan reminscentni blog o muzičkim 90-tim
Sounds like '90s


eh, da. odličan post.
Šta zapravo muziku devedesetih čini prepoznatljivom kao muziku devedesetih, koji su joj to ključni specifikumi, sadržaji ?
U najkraćem, rekao bih da je to grananje i miksanje. Bum čitave palete žanrova i podžanrova i njihovo neorganičeno preplitanje i fuzionisanje.

objasnio doks :)

a gledam moj komentar tamo i zaista, koliko god su me pomerili razni indie, britpop mančesteri, triphoperi, dramendbejsovi, grandzovi i poneki njanjavi popići, jedno ime mi se uvek izdvaja ne kao omiljeno već kao neka čudovišna energija koja se od svega toga stvorila i nazvala sebe Prodidzi (da ne kačim sad svi znamo napamet pobunjeničku himnu: fuck them and their law:)
to je bilo nešto.


docsumann docsumann 21:35 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

Prodidzi


daaa! potpuno se slažem. iako mi nije ono samiji najomiljeniji vokalno instrumentalni sastav, bezpogovorno priznajem - Prodiži su muzički sinonim za 90-te

bend koji ih najbolje opisuje i sublimiše u sebi ono što su te godine nosile i značile.

krofnice, sjedi, pet
docsumann docsumann 21:39 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

Nemojte mi drugara sa kojim pumpam gvožđe


si gledao Pumping Iron? dokumentarac koji prati pripreme za Mr.O 1975, kao i samo takmičenje..

jedan od prvih velikih bb dokumentaraca o zlatnim godinama bodibildinga. u svakom slučaju "jako" informativan

princi princi 21:59 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

Ma, druže, nisam ja neka ložaja na te bildere, ja u gym više idem zbog psihoterapije.
docsumann docsumann 22:03 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

princi
Ma, druže, nisam ja neka ložaja na te bildere, ja u gym više idem zbog psihoterapije.




nema veze, ovaj dokumentarac spada u opću (sub)kuklturu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:25 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

zaboravljena diva, još jedan od glasova kraja XX veka (kako je to danas daleko, gotovo da me zaboli duša na podsećanje na to izgubljeno doba, kraj Stvaralaštva)

docsumann docsumann 22:34 01.07.2015

Re: Boo Ya maajka

kraj Stvaralaštva


e, sa ovim se baš ne slažem. nema takve stvari kao što je kraj stvaralaštva.

možda živimo u manje revolucionarnom vremenu što se muzičkih zbivanja tiče, ali kreativci i dalje postoje i rade svuda oko nas.

polako se izmičemo iz doba u kojem je umjetnik bio veći od života u doba u kojem će djela biti značajnija od svog stvaraoca, a koji može biti i potpuno anoniman i "demarkantan" kao ličnost, koja nam u suštini nije ni važna.

dijelo je to koje živi, vrijedi i komunicira.

nema više Stonsa, Morisona, Dženis, Hendriksa, Kobejna, ili će ih sve manje biti, ali će uvijek biti nove mlade muzike.
natasavb natasavb 09:51 02.07.2015

Re: Boo Ya maajka

princi
Ma, druže, nisam ja neka ložaja na te bildere, ja u gym više idem zbog psihoterapije.







P.S.
Srx, slažem se sa tobom da i u Srbiji deca mogu lepo da rastu i izrastu u neke fine, normalne ljude.
Sinoć je u lokal gde radim došla ćera sa njenim društvom. Sve fini mladi ljudi, studiraju, rade, druže se i ja se stvarno često ljudim kad vidim ove hajke da mladost Srbije.
Nije Srbija kriva, već pojedini roditlji baš ne bi da se mešaju u vaspitanje svoje dece.
princi princi 10:33 02.07.2015

Re: Boo Ya maajka

Има додуше и тога. Шта ћу кад ме мама родила овако лепог, плавог и са локницама.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:24 02.07.2015

Re: Boo Ya maajka

kraj Stvaralaštva


uf, crks, nećemo preterivati.

poli džin je napravila njen najbolji album, tek u XXI veku; let england shake. i to da ne pričamo o ukusima, nego isključivo o muzičkom talentu, produkciji, gađanju u metu i čemu sve ne. ona je danas značajnija za britansku (i svetsku) alternativnu scenu, nego tada ... a da su mnogi muzičari, koji su se izlegli iz alternativnih devedesetih, prglili nove trendove, što nije umanjilo njihov kvalitet, čak na protiv (radiohead, damon alborn...)

+ samo da ne bude zabune, meni je pj harvey odlična u svim oblicima:)

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:36 02.07.2015

Re: Boo Ya maajka

Killers su nešto mlađani za 90te, oni su kasnije nastali.


tako je, krofnice
to je taj, post punk revival
ili kako se već naziva ... koji je izleteo sa the strokes i interpolom
i posle se utvrdio sa prvim albumom artic monkeysa.

na tom smo odrastali mi klinci


anfieldroad anfieldroad 16:14 02.07.2015

Re: Boo Ya maajka

da, bilo je nečeg intezivno kreativnog u svjetskim razmjerama. alternativana scena (grandž, rep-rok krosover, nu metal ...), metalmanija, bristolski trip-hop bum, break beat (prodidži, kemiklsi, leftfild ...), tehno rejv revolucija, dram n bejs ... a mi mladi ludi... štono stara pjesma kaže - samo jednom se ludi



Fantasticne godine za muzičku scenu! Na žalost, sjebani lokalnim nismo provaljivali globalne trendove. Samo tehno-rejv revolucija, sto kažeš, dovoljna je za jednu dekadu. Plus grendž ili brit pop, plus crnačka hip-hop revolucija, plus varijacije hard kor fazona...i preko svega toga, još je bila relativno mlada ona stara ekipa. Mega spektakli Stonsa, Flojda, Stinga (itd) su bili kao nešto normalno, svakodnevno...
Ali, zato mi imamo naše mošti koje raznosimo preko DHL-a. Da bar onda slušamo Mokranjca, jbte nego smo smestili Brenu u Narodno pozorište!

NS je ipak bio donekle pošteđen totalnog ludila. Nisu se oko njega toliko otimali ovi što vole da otimaju. No, tko zna...ludilo nas nije prošlo. Eho koji je stigao na vaše ulice još može da se izrodi u "trend" <_<
princi princi 16:16 02.07.2015

Re: Boo Ya maajka

samo da ne bude zabune, meni je pj harvey odlična u svim oblicima

Мени се само не свиђа што толико узима дрогу.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana