Da l' su pederi zene?

Strongman RSS / 14.03.2008. u 21:56

 

 

Da l' su pederi zene?

 



Miami%20Beach%20Welcome.jpg

Zivot u gradu na cijem ulazu stoje slova "Dobro dosli u Majami Bic" napisana roze bojom sa sobom donosi niz interesantnih stvari. Svi znamo da je Majami Bic prestizno mondensko mesto i okupljaliste svetskog dzet seta. Dok se nisam doselio na Floridu nije mi bilo poznato, da ona roze slova simboliziraju zonu sa ultimativnim seksualnim slobodama, sto bi u prevodu na srpski znacilo da je Majami Bic grad pedera i lezbejki. Odgojen u duhu socijalizma, odraso u blizini Saborne crkve u Nisu imao sam problem da prihvatim realno stanje kao "normalno". Prosao sam sve faze, od neprijateljstva, zgrazavanja, preko tihog negodovanja, pa ignorisanja do totalnog prihvatanja. Nakon tri godine u Majami Bicu najzad je iscezlo iz mene da po difoltu mrzim pedere. Ne kazem ni da sam odusevljen ali jednostavno prihvatam da ljudi imaju drugacije seksualno opredelje. Cak mogu da "istrpim" da imam dva tri, drugara pedera. Ne posecujemo se bas po kucama ali mi, recimo, Dejvid ucinio uslugu i progurao moju Jovanu da radi veoma prestiznu reviju za Avedu. Zahvaljujuci pederskim vezama Dejvid nam je cntrirao na prvu stativu a ljudi iz 7317235323.jpgmultinacionalne kompanije Aveda, koja proizvodi za preparate za kosu, prihvatili Jovanu kao glavnu manekenku za Hairshow. Nije to Jovanici jedina revija koju je uradila, niti joj je bila potrebna neka posebna veza, kako su ljudi iz Avede rekli naknadno, ali ipak godi paznja kad se neko zauzme za tebe i osigura zaradu od par hiljada dolara.

U Majami Bic sam dosao sa predubedjenjem da su pederi izfeminizirani, iskompleksirani dzgoljavi tipovi kaoji ga primaju na zadnja vrata jer ne mogu da dodju do ribe. Ono par pedera sto se u Srbiji zna za njih su mahom gradjeni kao Ljubisa Samardzic bez ikakvih tragova bavljenja sportom, kao da su bili oslobodjeni fizickog u skoli i da imaju alergiju na vosak za depiliranje. E pa ovde nije tako. Sto rece Jovana, kad vidis super zgodnog, lepog i ocuvanog frajera sugurno je peder. I stvarno. Teretane i kozmeticki saloni su puni gay muskaraca koji savrseno vode racuna o svom izgledu i ponasanju. Sve u svemu ovde su pederi mahom skroz pozitivni tipovi, super zgodni, nabildovani, izdepilovani,...

Jedna od pikanterija cele price o seksualnim slobodama u Majami Bicu je i svakako veliki broj tranvestita razlicitoh nivoa opremljenosti i finalne obrade. Neki su naprosto smesno obuceni muskarci ali ima i onih koji izgledaju kao dobre ribe kojima je, usled nekog hira prirode, izrasla patka. Ajde sto covek ne provali u mraku diskoteke posle par piva da cura sa kojom igra lape tape pisa stojeci, nego ima i primera savrsenih transformersa koji ni po danu ne mogu da se provale. Meni licno se desilo da me riba pita gde je teretana Equinox i kakvi su uslovi za clanstvo, i slicno... Tom prilikom sam bio u drustvu svog prijatelja koji je vlasnik najvece porno kompanije na svetu i nas dvojica joj lepo objasnimo i ona se lepo zahvali. Nikom nije ni palo na pamet da je to tranvestit dok nam komsija, koji drzi frizerski salon, nije rekao. Ako nas dvojica nismo uspeli da ga/je provalimo po danu bez sminke, kakva je verovatnoca da neko napravi razliku u nocnom klubu u alkoholnoj izmaglici podvucenoj sa nekoliko crta ili tabletica. Za biseksualne tipove verovatno nije problem, ali mi smesno kad zamislim nekog turistu kad se probudi ujutru sa dzinovskom erekcijom koja nije njegova.


home.jpgDo pre godinu dana sam povremeno cuvao izvesnu Debru ciji muz poseduje hotel na Ocean Drive u srcu Majami Bica. Navodno ima i pristojan paket akcija u italianskoj kompaniji Driessel. Ona je malo prezrela ali u odlicnoj formi. Riba je plava, zgodno dupence i izvajane noge, sisice u pokusaju ali ima, meni nejasnu, tetovazu razvucenu preko celog grudnog kosa. Facom podseca na mnogo lepsu varijantu supruge njenog naseg politicara sa bradom.Nesto sam je guglovao i nasao sam da je bila super model za fitnes casopise. Jeste i dalje zgodna i ima kondiciju sto se najbolje vidi dok igra celu noc bez prestanka ali se znoji kao prase dok igra. Normalno ima kokainsku podrsku ali da igras kao ona na stolu moras da budes spreman da trcis 10 km ispod sat vremena. Uvek izlazi sa 2 - 3 badigarda, ide na najvrelija mesta, vodi sa sobom nekoliko mladjih super zgodnih drugarica. Najatraktivnija od svih njih je Deniz, crnkinja sa dodatnom opremom u gacama. Ona izgleda toliko zenstveno da mi je tesko da izustim on i ako znam da su mu kao detetu kupovali plavu garderobu i kolica. Performas pijane zvezde u padu se sastoji u ispijanju votke iz flase od par litra dok igra na stolu sa nekom od drugarica. Njena zudnja za paznjom ne prolazi neuslisena. Copor muskaraca, koji kao psi za zenkom koja ima teranje probaju da joj pridju kroz kordon badigarda verovatno u tom trenutku misle da je ona najbolja riba na svetu. Kada vidi da ima neciju paznju Debra palaca jezikom, pokazuje gole sise, stipa se za bradavice, ljubi se strastveno sa nekom od drugarica,... I sve to u prepunom klubu za vcentralnim stolom. Ali kvaka 22 pocinje kada napaljeni nabildovani mladic iz unutrasnjosti na Debrin mig i moju saglasnost pridruzi poljubcu u troje, pa on, Debra i Deniz lizu jedno drugom jezike i usta dok badigardi obaraju pogled, znajuci sta ide dalje. Debra se povlaci a nabildovani stanovnik Alabame ili Misurija ostaje, tesno priljubljen uz musko telo da se romanticno ljubi zurno iscekujuci odlazak u njegovu hotelsku sobu. Magarece usi koje mu ubrzano rastu prateci rep ce da vidi tek ujutru dok se brije a njegova cura pisa u lavabo hvaleci njegovo seksualno umece i velicinu.


U zadnjih par meseci koliko radim u Tantri na ulazu u VIP sekciju imao sam manje problema nego ikada ranije. To ne znaci da ih nije bilo ali barem nisu bili onoliko dramaticni kao u Mansionu gde smo se tukli kao da nema sutra. U tantri je toliko relaksirano da cak i ne nosim pancir ispod kosulje. Dakle trankila a i pare su dobre a radim ponedeljkom i po nekad subotom. Ali ponedeljak je cudovisan dan jer, iz nekog razloga, najbogatiji ljudi imaju takmicenje u trosenju bas u Tantri. Racuni su od 10 000$ po stolu pa na gore. Ova moja izjava me ozbiljno kandiduje za lazova godine, ali moram da verujem sebi i svojim ocima, bez obzira sta misle ljudi koji zive u surovoj realnosti Srbije gde je 10 000$ suma za koju treba vise od godinu dana da se zaradi. Moj je posao da gospodu koji trose u VIP izolujem od ostalog sveta, mahom muskog. Jer kakva je svrha da neko potrosi te silne novce na dve tri cure a da dodju lokalni galebovi i odnesu njegovu pripitu sampanjsku investiciju od preko par hiljadarki. Zato ja ne pustam muskarce koji nemaju svoj sto u VIP. Da budem iskren ne pustam ni ruzne devojke. Znam da nije pravicno ali je dobro za biznis. Momak pre mene je za 20$ po osobi pustao bilo koga i VIP je skoro izgubio smisao. Mojim selektovanjem i nepokolebljivim stavom da ne pustam muskarce sam izgubio tih par novcanica od 20$ ali sam zato dobio naklonost tipova iz VIP koji nemaju dvadesetice po dzepovima, vec samo stotke. Desava mi se za vece da se i po nekoliko zadovoljnih VIP-ovaca rukuje samnom sa novcanicom od sto dolara na kojoj je napisano Strongman. Naravno da zbog svog ostrog stava padam u nemilost gostiju koji probaju da se umuvaju u zonu sa najskupljim sampanjcima i najboljim ribama, ali biznis pre svega. Desava se da tipovi pocinju da me vredjaju, prete, ... i ja mahom ne reagujem. A i zasto bih. Kuliram ih jer se ne osecam ugrozenim. Puno puta oprostim nekom da ga izbacim iz kluba jer mi je udaljen izlaz i ne napusta mi se ulaz u VIP jer moze neko da smugne unutra u tih par minuta.U klubu od 150 kvadrata radimo obezbedjenje bosanski dzin Nenad i ja, dovoljni za samoodbranu a i odrzavanje reda. Ne osecamo potrebu da radimo na egu i budemo preventivno nasilni i dejstvujemo kao veoma uvezban tandem.

Zadnja dva ponedeljka sam imao veoma neobicne incidente. Iste veceri sam imao cetri frke i sve cetri su bile su zapocele i realizovale cure. Zagrevanje je bilo kada se u dve pripite cure maznule flasu iz bara i pobegle. ...U WC. I pored izvinjenja sam ih ispratio do ulaza. Punija od njih dve je pokusala da pobegne i okliznula se na taze prosut sampanjac. Pala je kao lubenica sa petog sprata. Mobilni, cigarete, sminka, sandale... Sve to se sa njom razletelo po podu. Nije samo meni bilo smesno dok je, onako pijana i debela, probala cetvoronoske, kao prasence da utekne u sigurnost tame ispod stola. Nije mi jasno sta natera mladu curu da se toliko izblamira. Dok sam je zgrabio drugi gosti su mi dali njen telefon i torbicu. Na ulazu se drala na Nenada, mislivsi da ju je on izbacio, jer sam se ja vesto povukao na drugu liniju fronta na ulazu u klub. Ja sam se pridruzio njenim zahtevima i pitao Nenada zasto je izbacio tako pristojnu devojku kojoj je jedna sisa ispala iz dekoltea dok je histerisala, pa je licila na debelu Amazonku. Nije proslo dugo vremena od kako sam se vratio na svoju udobnu poziciju na VIP opet frka. Bukvalno ispred mene dve hispanke vuku jedna drugu za kosu i udaraju se pesnicama kao u najboljim hokejaskim tucama na youtube. Pustio sam koju sekundu duze da se biju jer je bilo zabavno, a onda sam probao da ih rastavio na duzinu ruke plus duzina kose. Jednostavno nisu htele jedna drugoj da puste kosu. Morao sam da otvaram prst po prst pesnicu i jednoj i drugoj. Tu mi je sanker pomogao i uzveo jednu, a drugu, koja nije htela da napusti klub, uhvatio sam ispod pazuha i izneo napolje. Opet nam bilo smesno. Sta je ovo veceras? Jel veceras fighying club za zene?

U povratku na svoju poziciju na sanku sam uzeo jedan Red Bull. Nesto mi je kod sanka na podu privuklo paznju pa sam osvetlio baterijskom lampom. Neverovatno velika gmuca kose. Izgleda da su se bas pocupale. Ali bas. Pade mi na pamet da je bas dobro sto sam celav.

I kao u losem akcionom filmu, za par minuta, ponovo zenska tuca, ovoga puta unutar moje VIP zone, i to iza mene i mog vidnog polja. Po pogledima gostiju sam ukapirao da se nesto desava. Kad sam se okrenuo video sam da razdvajaju dve cure. Jedna je bila azijatskog lica. Primetio sam je malo ranije da je bila malo pripita i da je bila u drustvu sa dve plavuse. Druga cura je pripadala grupi od osam ljudi koja samo sto je usla u VIP tako da sam se odlucio da izbacim ove tri cure jer nemam vremena da istrazujem, bas, sta je bilo. Devojke su disciplinovano izlazile iz kafica i pokusavale da mi objasne da nisu one krive vec da je hispanka (ponovo) nju udarila. Procenio sam da ce same da napuste kafic i nisam napistao svoju poziciju i bio u situaciji da vidim malu hispanku koja bez povoda udara nasu konobaricu Dzastinu iz Moskve. Ruskinja, plava lepotica krupne plivacke gradje sasvim neznatno niza od mene se toliko sokirala da je u momentu pocela da se trese. I mene je profesionalno zabolela krv na njenoj donjoj usni. Zgrabio sam i nju i njega u neki cudan zahvat u kome njoj zavrcem ruku preko njegovog ramena istovremeno njemu praveci davljenje. Izbacio sam ih iz kluba kao poslednja govna. Tako su se i ponasali folirajuci se pred gazdaricom da neznaju zasto su izbaceni trudeci se da me nameste pricu. One tri cure koje sam izbacio su lepo objasnile da je spancura gledala bruslijev film bas pred polazak u Tantru. U sred pregovora o problemu pojavljuje se Dzastina gazeci krupnim koracima ka nama. Izvio sam e u stranu intuitivno znajuci sta ce zenski Ivan Drago da uradi. Buum! I kao Kimbo na treningu punom pesnicom pogadja u bradu momka ove cure koja je napravila problem. Buum jos jednom, ovog puta kroseom. Ni ja ne bih bolje i protivnik pada na kolena. Kapiram da je Dzastina mislila da je dobila udarac od momka. Koristim guzvu i uguravam rusku nokauterku u klub. Osecam da se jos trese od soka. Grlim je i dok je uvlacim u kuhinju, u prolazu zovem njenog bivseg ljubavnika Majk Herza, koji je na zadnja vrata, onako uznemirenu vodi kuci. Ideja mi je bila da ako, zbog incidenta van kluba, dodje policija, da nema Dzastine u kadru. Po smirivanju frke sa Hispankom i Dzastinom desila se najneverovatnija stvar. Kad sam se vratio na moj VIP granicni prelaz prilazi mi drugarica Brus Li Hispanke i praveci se da me ljubi u ruku, snazno ujeda za prst. Toliko snazno kao da zeli da ga odgrize. Stiskam joj koren vilice dok nisam cuuo "poop" zvuk dok je pustala. Cinilo mi se da se na mesta da me udari. Bio sam u pravu. Blokirm udarac pesnicom, a zatim i udarac u jaja. Provaljujem da ide na neki od kurseva za borbu jer joj je udrac uvezban. Dlanom je pogadjam u slepoocnicu jos je drzeci za brnjicu. Tu je cuveni RESET taster. Kao da sam je otreznio u sekundi i tako resetovanu, kao tek probudjenu, bez problema izvodim van. Iz ove perspektive mi se cini da su i ona i prethodna Brus Li Hispancura bile nadrogiranem necim zajebanim. Epilog noci je 400 dolara baksusa, utrnuo kaziprst leve ruke i najneverovatnija izbacivacka prica sa mogucim sudskim epilogom.

ggun108l.jpgOvog zadnjeg ponedeljka sam ocekivao zatisje. Tako je i bilo vecim delom noci. Imao sam nekog bivseg igraca americkog fudbala sa tri cure za jednim stolom, pored mene je bio Dvejn Vejd sa onim glavatim belcem sto presao iz Finiksa u Mjami, ako se ne varam. Dvejna sam odmah zavoleo jer je imao napisano moje ime na jednoj stotki. Muzika je bila dobra, sampanjac je tekao u potocima, bilo je dobrih, mnogo dobrih i savrsenih riba. Dakle super vece. Ja sam na svom konopcu imao jednostavan posao. Niko me nije preterano davio. Svek dok iznenada, kao na skrivenoj kameri predamnom se ne pojavise dve osobe. Prva, zgodna je bila Deniz. Dok gledam u njeno izvajano zensko telo rukujem se sa muskom sakom. Sa njom u drustvu je momak sa zenskom torbicom. Probaju da me uhvate na foru da imaju sto unutra. Objasnjavam da mogu da pustim damu ali da ce gospodin morati da ostane van jer nije politika kuce da pustamo u VIP nepotrosaca. Pustio sam Deniz unutra da vidi kog ima a ovaj sa torbicom je ostao da saceka.

"Ali ja sam zensko."

"Ma dobro...Samo mi ne guraj taj konopac."

I kao da nisam nista rekao torbica otvara moj konopac, sto je najvece svetogrdje koje moze da se uradi.

"Alo bre majstore. Ne diraj taj konopac i skloni se odatle. Ne mozes da udjes i gotovo."

"Jebi se debeli. Jebi se! Jebi se!."

Tu sam vec slozio onu moju facu sto za dve sekunde ohladi pivo da mozes upalu pluca da dobijes. Torbica mi pokazuje da na telefonu ima otkucano 911. Kao ce da pozove policiju. Ja se pomerim za korak dublje u VIP da ga ne slusam kako me psuje. Kad eto torbice ponovo pokusava da udje na silu. Otvara MOJ KONOPAC kao svoj frizider. Otimam konopac i istim pokretom ga izguravam iz VIP.

"Nemoj da me guras, dzukelo."

Dobijam udarac u cevanicu. Ne mogu da verujem. Ali ne mogu da verujem. Ovaj ludak moli da ga izbijem. I jos mi ponovo pokazuje da ce da zove 911. Probam zadnju nenasilnu metodu i uperim mu u oci moju super snaznu lampicu u nadi da ce da se povuce. Votka redbul jeste moje omiljeno pice kad pijem Li ja ne pijem. Cak nisam ni bio resen da se kupam u picu. Torbica mi je ladno sljusnuo pice u facu. Podcenio sam ga. Mogao je tom istom casom da zamahne i rascepa mi facu. Jebote nisam ni video da ima casu. Ne verujem da su prve kapi red bul votke koja se cedi sa mene pale na patos a ja sam vec napunio levi krose. BUUUM! Odozdo na gore udarac u jetru je jedan od najbolnijih nokauta, a ne ostavlja jedva vidljive tragove na kozi. Vidim kako se torbica rastaje od svog nadimka dok se kao hleb namazan dzemom lepi za patos. Oko nas se stvara mali krug ali sam sigiran da niko nije mogao da vidi sta se desilo. Cak ni kamera koja je usmerena bas u VIP jer je postavljena prenisko. Ljudi zbunjeno posmatraju mladog momka kako izvodi nesto sto lici na break dance na parketu. Mozda i ima napad kamena u bubregu, ko bi ga znao. Momak koji cisti mu pomaze da ustane i da hoda ka izlazu. Torbicu pogodila pesma pa place. Valjda voli latino ritam. Za njim konobarica nosi, sada vidim, Puma torbicu. Liver shot mi je prvi nokaut te vrste. Retko udaram bas u telo. Obicno idem prepone, grlo, glava. Sad smo probali i to cudo - radi.

Kad smo zatvorili te veceri, od Nenada saznajem da je Torbica plakao i glasno histerisao dok je zvao policiju. Kaze da su dosli sa tri auta, ali da su prepoznali pozivaoca. Torbica ima vec istoriju pravljenja drame po klubovima pa su mu dali "trespassing warning" bez neke preterane rasprave. Dakle sledeci put ako hoce da dodje u Tantru i mi pozovemo policiju bice uhapsen. Zao mi je za Torbicu sto nema dobor odnos sa realnoscu i to na svoju stetu ali tako je moralo da bude.

Nenad mi vraca zajebanciju i pita me:

"I stvarno Strongman, kako si mogao da udaris zenu?"

I stvarno, da l' su pederi zene ili sam ja ipak udario muskarca?



Komentari (197)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 20:50 15.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

trener
Drži ti palčeve... Kanada je obećana zemlja... samo pozitivno (kao i do sada)i uspećeš
p.s ako postoji neka varijanta glasanja sms (to je sad in), javlja, tu smo



SMSlicemo nesto
Strongman Strongman 20:54 15.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Farbara Strejsend
Sori treneru, nije ti na mestu komentar.
Ako su ti tipovi sipali neke droge u pice i pokusali da te siluju, a ti im utekao - onda je ok da pricas kako pricas. Ali kako sam shvatila ljudi su skroz ok. Sta rade u spavacoj sobi je njihova stvar. I ne razumem to seljenje iz sopstvene kuce zato sto je neko od gostuju gej (?!) Da li bi se onda pokupili iz kuce i sestra i zet da je dosao par biseksualaca? Ako meni u kucu dodju u goste 2 hetero tipa ili 2 lezbejke onda se ja selim (da me slucajno neko od njih ne bi napao) i obrnuto sa mojim partnerom. A sta da dodju u goste 2 hetero tipa ali jedan od njih bas tada provali da je gej a zet u kuci? Mislim, namerno karikiram zato sto me iritira ta nategnuta tolerancija. Ono - nemam ja nista protiv NJIH i tako to.

Da se razumemo, znam o cemu pricas, 80% mojih poznanika fura tu pricu. Hteli bi da nemaju problem sa tim sto je neko druge seksualne orjentacije ali ne ide, ipak smo mi Srbi. Potrebno im je vremena da se naviknu. Kao, nije to deo naseg folklora. Ok je to u Holandiji, Americi i tim ludim zemljama, ali Balkan je ovo bato. Ako je tako, onda budi spreman i da tebe neko opali zbog toga sto si u barem necemu manjina (npr. klempav si) pa se onda nemoj zaliti (iako meni licno nece biti sve jedno).



Komentar jeste na mestu ako se osvrnemo na vazece predrasude u Srbiji. To je veliko socivo koje puno krivi sliku.

A trener je ispricao sopstveni osecaj. Tu ima i sramote da ne bude pogresno shvacen.
Farbara Strejsend Farbara Strejsend 21:31 15.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Ok je to. Trener ispricao crticu iz zivota. Bio iskren i tako to. Ali nisam videla nesto aktivne samokritike tu. Cak je dodao onaj deo - sta bi bilo da je popio koje cepi vise. Kao silovali bi ga... (pored zivog zeta mu :) sta li...

Ja sam prosto reagovala na tu njegovu crticu. Da je na pocetku rekao u stilu - covece, kako smo mi prepuni predrasuda, evo kako sam se ja utripovao pre par meseci... pa krene prica (i bez osvrta na hipoteticko ispijanje kojeg pica vise) - vi svi ne biste videli moj komentar na tu pricu.

Kao sto rekoh, potpuno mi je jasno o cemu on prica. Kao da slusam gomilu mojih poznanika, ortaka, kolega... Njegova prica je super case study ali zavredjuje komentar, kritiku. Ne mogu da procitam takvu pricu a da ne krene nesto da mi kuva u stomaku a ruka sama krene ka tastaturi. Znate li koliko ljudi zivi u nevidjenom problemu ovde u Srbiji samo zato sto nema hrabrosti da kaze svojima i okolini da je peder? Price, kao sto je ona na koju sam reagovala, ne pomazu u prevazilazenju tog problema. Tvoj tekst svakako navodi na raspravu, sto je ok.
trener trener 05:01 16.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Ali nisam videla nesto aktivne samokritike tu. Cak je dodao onaj deo - sta bi bilo da je popio koje cepi vise. Kao silovali bi ga...

Da je na pocetku rekao u stilu - covece, kako smo mi prepuni predrasuda, evo kako sam se ja utripovao pre par meseci... pa krene prica (i bez osvrta na hipoteticko ispijanje kojeg pica vise) - vi svi ne biste videli moj komentar na tu pricu.

"Odgojen u duhu socijalizma, odraso u blizini Saborne crkve u Nisu imao sam problem da prihvatim realno stanje kao "normalno". Prosao sam sve faze, od neprijateljstva, zgrazavanja, preko tihog negodovanja, pa ignorisanja do totalnog prihvatanja."
Strongman je objasnio,sto mislim da je i bila sustina cele price o predrasudama,prihvatanju ili ne i nisam smatrao da je potrebno da i ja naglasavam ,nego sam kao potvrdu toga naveo jednu ,kako vi kazete"crticu",sto je on ,koliko vidim, dobro razumeo.Namerno nisam napisao da mi je prva misao bila da slucajno nisam nekim gestom ili nesto rekao, sto bi uvredilo ljude.Necu ni da pokusam da analiziram necije saxualno opredeljenje,ali radi lakseg poimanja svega sto sam ,napisao samo par stvari.
Moj dobar prijatelj,izvrstan muzikolog , je bio female in male i nisam imao nikakav problem zbog toga i proslavljamo svake godine day he was born again.Moj asistent, iz fizike, je bio homoseksualac,a verovatno je i sada,nije to krio,i nisam imao nikakav problem zbog toga , inace mi je covek puno pomogao na studijamasto je za neku drugu ppricu. I na kraju moja kuma, zao mi je sto nju ubacujem u pricu ,je bila lezbo i nisam imao problem s tim.Bio sam ( i jos uvek) namnogim zurkama, sedeljkama u drustvu ljudi koji su takvog opredeljenja no problem.Razumemo se, bar pokusavam da ih razumem i moje misljenje o svemu tome ste strane samnom nemaju problem.Zato sam i smatrao da ce biti zanimljivo da ispricam situaciju i sam taj osecaj koji sam imao ,ja koji kontaktiram sa ljudima koji imaju taj izbor, pa sam i napravio salu na svoj racun,prirodno je prirodno ostalo je stvar izbora.O predrasudama u zemlji Srbiji smesno je pricati,naravno da su na svakom koraku koraku prisutne ne samo u ovome o cemu se ovde prica. nadam se da sam razjasnio bar neke stvari, no hard feelings
Strongman Strongman 21:03 16.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Moj dobar prijatelj,izvrstan muzikolog , je bio female in male i nisam imao nikakav problem zbog toga i proslavljamo svake godine day he was born again.Moj asistent, iz fizike, je bio homoseksualac,a verovatno je i sada,nije to krio,i nisam imao nikakav problem zbog toga , inace mi je covek puno pomogao na studijamasto je za neku drugu ppricu. I na kraju moja kuma, zao mi je sto nju ubacujem u pricu ,je bila lezbo i nisam imao problem s tim.Bio sam ( i jos uvek) namnogim zurkama, sedeljkama u drustvu ljudi koji su takvog opredeljenja no problem.Razumemo se, bar pokusavam da ih razumem i moje misljenje o svemu tome ste strane samnom nemaju problem.Zato sam i smatrao da ce biti zanimljivo da ispricam situaciju i sam taj osecaj koji sam imao ,ja koji kontaktiram sa ljudima koji imaju taj izbor, pa sam i napravio salu na svoj racun,prirodno je prirodno ostalo je stvar izbora.O predrasudama u zemlji Srbiji smesno je pricati,naravno da su na svakom koraku koraku prisutne ne samo u ovome o cemu se ovde prica. nadam se da sam razjasnio bar neke stvari, no hard feelings



Mislim da nismo u obavezi da se izjasnjavamo. Sta ako neko ne poznaje ama bas ni jednog pedera? Kako bi odgovorio na gornje prozivanje?
trener trener 16:07 17.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

"Ha`t bosomego" zavisi ko je sagovornik, ali samo da je to pitanje izbora,slobode izbora pojedinca ako vec pokusavamo ovde da uspostavimo "vladavinu" sloboda, a ovde je to "Sizifov posao" Samo ,ovde je meni nesto drugo zanimljivo, da neki ne "kapiraju" pricu u kojoj si sa dva lika ismejao shvatanje vecine u ovoj sredini,iako s njihovog stanovista je "takva reakcija ok, dobro mozda malo i nije ali kako , hebi ga , da budem sa nekim ko je takav i takav..."Sve mi se vise cini da ovde ljudi samo cekaju u zasedi, naoruzani otprilike ko Lara Croft, i onda ispaljuju na tebe svu municiju a da nisu ni pokusali da ukapiraju "zvaku" nego se na nju lepe( Cudi me da tebe nisu napali zbog onog
" Ne posecujemo se bas po kucama " Aha! neces da se druzis,ne razmenjujas decu i poklone za rodjendan,jeli ti!" Izgleda da ljudima treba ,kao i u nekim amerskim filmovima, na kraju objasniti sta su to gledali
Hat bosomego, Sorry na zuzimanju prostora ,(nisam se ranije javio, sjebali mi link oni pederi...hm opet pederi... pa ko kaze da ih ovde nema
Farbara Strejsend Farbara Strejsend 23:34 17.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Ne zelim da trolujem ali kada smo vec usli u konverzaciju da zaokruzimo. Nisam sigurna da li se i na mene odnosi onaj deo o Lari Kroft, iako se ne nalazim u tome, ali posto smo se medjusobno komentarisali da se zakljuciti da mozda i ima veze sa mnom. Elelm, da objasnim sta je po mom misljenju sporno u tvojoj prici.

Prvo, ne mozes da racunas na to da ce bilo ko tvoju pricu skapirati kako si ti hteo, ako to jasno i ne napises. Prosto, ne poznajemo se pa ne mogu da znam koliko si tolerantan i kakvi su ti stavovi. Sudim na osnovu onoga sto sam procitala. Dakle, bilo je potrebno da i ti napravis uvod u vidu jedne recenice (odrastao sam kraj crkve te i te, prosao korz faze te i te...) ako si zeleo da shvatimo tvoju poziciju.

Drugo, reagovano je na tvoju pricu zato sto iz nje, onako, viri taj srpski stav - nema ja nista protiv njih, poznajem ih dosta ali nisam skroz nacisto sa tim sta da mislim (jos bitnije osecam) o tome, njima. Verujem da si ok lik i da si po prirodi tolerantan i da nemas problem sa njima, ali to i pokazi onda. Time sto si ispricao crticu iz zivota, kako si ispracao, ti samo radis na podgrevanju tog odbijanja da se prihvati da homoseksualnost nije naopaka.

Dakle, prva zamerka je na temu onoga sto nisi rekao a druga na temu onoga sto si rekao tj. kako si rekao.

Smatram da je o ovome bilo dosta reci svuda i moj komentar nije bio nesto mnogo potreban, ali sam reagovala bas zato sto sam prepoznala ton tih umerenih, ok likova koji bi bilo jos bolji kada bi malo brze prosli tu tansfromaciju. Strongiju je bilo potrebno 3 godine a zasto tebi treba vise (kao sto rece)? Ja mislim da i ti mozes da budes kao Strongi. I vecina mojih poznanika, kolega...

Za kraj, da ne bude zabune, ne mislim da ikome popujem i ne mislim da sam ja idealna po svim mogucim temama. Na ovu sam vodila mnogo slicnih razgovora gde se vrtelo uvek isto - nemam nista protiv (a zasto ne kazes ja sam za a ne nisam protiv?) ali je dobro sto nisam popio koje pice vise. Ovim drugim si ponistio ono prvo. Pa makar bilo i u sali...
Farbara Strejsend Farbara Strejsend 23:47 17.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Mislim da nismo u obavezi da se izjasnjavamo. Sta ako neko ne poznaje ama bas ni jednog pedera? Kako bi odgovorio na gornje prozivanje?


Super pitanje! To navodjenje da poznajemo nekog gej i lezbo je kao dokaz da mi nemamo nista protiv. I opet to protiv a ne za... Koliko njih smo branili ako su u nekom trenutku bili napadnuti? Za koliko njih smo bili tu ako su imali problem na tu temu, da saslusamo, prebolujemo...? Kako smo doprineli da se problem diskriminacije smanji/ukloni u nasoj okolini? To jesu dokazi (vise za tebe samog a manje za nas ostale).

Uzgred, pozdrav tebi i treneru. Bila sam nepristojna pre koji minut, pa otisla bez istog! Ok ste momci ) Srecno!
Strongman Strongman 00:19 18.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Prvo, ne mozes da racunas na to da ce bilo ko tvoju pricu skapirati kako si ti hteo, ako to jasno i ne napises. Prosto, ne poznajemo se pa ne mogu da znam koliko si tolerantan i kakvi su ti stavovi. Sudim na osnovu onoga sto sam procitala. Dakle, bilo je potrebno da i ti napravis uvod u vidu jedne recenice (odrastao sam kraj crkve te i te, prosao korz faze te i te...) ako si zeleo da shvatimo tvoju poziciju.



Moja prica je nezno zamaglenja samo zato da se vidi ko kako reaguje. kao one mrlje od mastila na papiru sto koriste psihijatri. Ko ume da cita jasno je da opisujem sopstvenu evoluciju po prihvatanmju homoseksualizma. To je dovoljno jasna poruka.

Na ovu sam vodila mnogo slicnih razgovora gde se vrtelo uvek isto - nemam nista protiv (a zasto ne kazes ja sam za a ne nisam protiv?)


Ja cu da odgovorim. Ja prvi nisam ZA ali nisam ni protiv. Da pojasnim. Kao otac dva zdrava muska deteta bio bih daleko srecniji da se ozene zenama nego muskarcima. To je i razlog zasto sam dosao do nivoa "nemam nista protiv".

Mislim da moju izjavu zlonamerni mogu da razvuku do politicke nekorektnosti ali zlonamernih ce biti uvek.


Za razliku od nadleznog gay blogera ja ne propagiram homokseksualizam, ja propagiram slobode. Isto tako je i sloboda da nisi impresioniran tudjim slobodama.
die hard die hard 01:01 18.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Sta ako neko ne poznaje ama bas ni jednog pedera? Kako bi odgovorio na gornje prozivanje?


Ja trenutno nemam ni jednog drugara koji je gay ali ranije ih je bilo.Pustimo ljude da zive.Slavim ljudski izbor , iako to nekima zvuci pateticno, i neka zvuci i ovo sta bih voleo da kazem - zivele razlike!
Farbara Strejsend Farbara Strejsend 01:17 18.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Ej, ja sam replicirala treneru... Mislim, mozes i ti da odgovoris ali se ono odnosilo na njega. Da ne bude zabune.

Kada kazem za, pre svega sam mislila na to da si za neciju slobodu, izbor. Ono, na individualnom planu. Kada neko kao krunski argument kaze "nemam nista protiv" (a to velika vecina u intro delu svoje price napomene) onda tu vec pocinje da zapinje. Mada ne mora da znaci. Trener je bio iskren, posle je ispricao da nema nista protiv i da poznaje par takvih, ali mu je anegdota ipak bila tipicna anegdota srpskog muzjaka. Blaga i kulturiska ali naska. Neka ti neki sledeci text bude u fazonu prozivanja srpskih zenki, pa cu se mozda ja negde zaleteti, a onda neka me trener cedi )

Znaci, za kraj, majkeminecuvisedadavim, mislim da je problem kako u otvorenoj netrpeljivosti (koju velika vecina osudjuje) tako i u toj blagoj retorici koja zapravo govori o neprihvatanju sloboda (to je jedan od onih razvojnih oblika koji su takodje opisao). Posto je ta retorika blaga mi je ne kapiramo kao nesto mnogo lose. Ja je kapiram jer je nekada samo problem u tvrdoglavosti tih ljudi sto ne zele da se pomere, porazmisle i vidnije promene stav. Kao sto si ti to ucinio i lepo nam na pocetku ispricao. Eto, a sada se banujem sama )
Farbara Strejsend Farbara Strejsend 01:20 18.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

to je kada ne koristim opciju citiranja. dakle, moj prethodni komentar je upucen strongu. a ne die hardu.
Strongman Strongman 01:34 18.03.2008

Re: Da l' su pederi zene?

Pa nemoj tako Daj Hard moze da nam se uvredi
ChainReaction ChainReaction 10:49 15.03.2008

What the f*ck?!?

Nije mi baš jasno o čemu je ovaj post, niti komentari below. Biće da sam glup...

A sada EPP:

Serija "Nip/Tak" iliti "Reži me" svakog radnog dana na B92 u ponoć (repriza narednog dana negde oko 2 popodne). Preporučio bih vam da pogledate reprizu u ponedeljak; ima se šta naučiti o drugačijoj seksualnosti i toleranciji.

"Seksulno opredeljenje"??? Prilično sam siguran da to nije pravi termin.

Toliko od ja.
Strongman Strongman 11:05 15.03.2008

Re: What the f*ck?!?

Onaj segment price koji samo sto ti ne istera oci a ti ga ignorises, pa pitas cu probati da definisem jasnije.

Nisam birao svoju sredinu, vaspitanje, kolektivnu pamet... Tek kada sam dosao na zapad razvila mi se tolerancija za drugacije seksualne sklonosti drugih ljudi, a koju nisam imao.

U tome je delimicna poruka price osim standardnih "ja njega pesnicom" da ubrzamo radnju.


Ako ima nesto da ti smeta, a ti samo reci pa da prodiskutujemo.
ChainReaction ChainReaction 11:09 15.03.2008

Re: What the f*ck?!?

Meni lično ne smeta ništa; samo pokušavam da razumem.

Ne mislim da bismo odgovornost za naše životne stavove trebalo isključivo svaliti na sredinu u kojoj odrastamo i kasnije živimo. Bar ja nisam.

Ukazao sam samo na stvari koje smatram bitnim. Ne napadam, na branim se.
Strongman Strongman 11:17 15.03.2008

Re: What the f*ck?!?

Ajde da idemo od poznatog ka manje poznatom.

Blog je forma dnevnika na internetu, definisano u sirem smislu. Dakle ti citas moj dnevnik. U njemu ja pisem svoje dozivljaje, razmisljanja, nadanja, analiziranja,...

Da li mi sugerises da treba da ne pisem kako mislim, ili da ne mislim kako pisem? Da li mi uopste nesto sugerises?

A i koji ti je deo nejasan, posto kazes da nesto ne razumes?


A ne radi se o zivotnim stavovima nego o ponudjenom stavu koji je u nedostatku kriticke obrade zadrzan na stand by. Nije mi trebalo do sada da imam stav o pederima, kao sto nemam stav o nekom gradu od 5 000 000 stanovnika u Kini.

Jednostavno sam podelio svoja razmisljanja i dozivljaje.

Hvala na citanju.
ChainReaction ChainReaction 11:40 15.03.2008

Re: What the f*ck?!?

Čitam Vaš "dnevnik" koji je javni i daje mi se mogućnost da ostavim komentar, što i činim. I to je poznato, pa ne vidim zašto je sporno i podložno dodatnim pojašnjenjima.

Ono što pokušavam da shvatim je Vaš način razmišljanja (za to ste me valjda pitali šta mi je nejasno), s obzirom na to da baš i nije u skladu sa mojim. Takođe pokušavam da shvatim kako ste uspeli toliki broj, bar za mana, različitih tema da smestite u jedan tekst; počev od prihvatanja koncepta na pravo pojedinca na "seksualno opredeljenje" - kako Vi to kažete (koji Vam nije najjasniji, rekao bih), preko očiglednih problema u odnosu na gender issue, transrodnost i transseksualnost, do toga da neko pronalazi zadovoljstvo baveći se poslom koji od njega zahteva da povređuje druge.

Nadam se da sve ovo nećete shvatiti na pogrešan način. Ni u jednom trenutku nije mi birala namera da Vam nešto sugerišem. Na kraju, svako bira kako će da razmišlja i da se ponaša.
Strongman Strongman 11:56 15.03.2008

Re: What the f*ck?!?

Persiranje ili nepersiranje na blogu je prezvakana tema. Ako mislis da si postfestunim persiranjem izdignutiji - ok.

Pitam:

Po cemu zakljucujes da uzivam da povredjujem ljude?
Sta bi ti uradio u identicnoj situaciji da si na poziciji obezbedjenja?
Transeksualni tipovi su, dakle po vama, odnosno po tebi, bitno razliciti od gayeva pa smatras da su to razlicite teme?


Baveci se mojim poslom ja ne upadam na tudje zurke, narusavajuci postojeca pravila, nasrcuci na ljude u pokusaju da ih povredim. Obrnuto je. Ako nisi upoznat sa opisom posla obezbedjenja nadji nekog ko je izlazio po klubovima pa pitaj ako vec ne mozes da nadjes na netu.

Mislim da je nasa diskusija uzaludna, jer ja pisem iz zadovoljstva a i ljudi koji me citaju mahom izrazavaju zadovoljstvo. Komunikacija sa tobom mi nije zabavna a vidim ni tebi, pa da prekinemo nakon tvoje replike.

Vazi?

Ako ti se diskutuje obesmisljenjo mogu u poverenju da ti dam par nickova koji imaju tvoj stil pa mozete da se zabavljate, ali bez mene.

Ja izbegavam da diskutujem sa sagovornikom koji izbegava argumente.

Hvala


p.s. malo sam mozda grublji nego inace ali je sustina ista. Ako ti nije zadovolstvo da me citas - nemoj.
ChainReaction ChainReaction 12:14 15.03.2008

Re: What the f*ck?!?

Jeste grublji, ali, kao što rekoh, svako po sopstvenom nahođenju bira način ponašanja i ophođenja (to isto važi i za persiranje; ja ovako, a Vi kako god Vama odgovara).

Ne smatram da su moji stavovi bez argumenata, niti sam svoje pisanje i iznošenje stavova ovde shvatio kao instrument prepirke sa Vama. Ne znam šta Vas je nagnalo da tako to posmatrate.

Naravno da mislim da su pojmovi homoseksualnosti i transseksualnosti različiti (ako Vam nije jasno kako, pogledajte u rečniku ili nekoj enciklopediji ).

To što je neko drugačije SEKSUANE ORIJENTACIJE od većeg dela populacije ne čini ga manje osobom koju ne treba poštovati, uvažavati njegova/njena osećanja, već ismevati, sažaljevati, maltretirati...

U samom opisu posla obezbeđenja je povređivanje drugih ljudi i nanošenje boli. Ja ne bih mogao biti na Vašem mestu, u istoj situaciji; ne bih se bavio takvim poslom iz raznih razloga. Čini mi se (naglašavam da je to moj subjektivni osećaj i da ne mora da ima ama baš nikakve veze sa Vama i realnošću) da u svom poslu uživate, ili bar u onom delu gde možete da odlučujete koge ćete pustiti u klub, a koge ne po ne-znam-kakvim-to estetskim kriterijumima.

I na kraju, ali ne i najmanje bitno: nema potrebe da se trudite da me povežete sa takvima koji pišu mojim stilom - sam se povezujem sa kim želim. Ipak, hvala na brizi.
Strongman Strongman 20:56 15.03.2008

Re: What the f*ck?!?

Vic:

- Tata jel mogu da te pitam nesto?
- Samo izvoli sine.
- Kako avion od 10 tona leti?
- Nemam pojma.
- Hvala ti tata sto si nasao vremena da mi odgovoris.
- Samo pitaj sine. Tako se uci.
willy willy 11:33 15.03.2008

PA KAD BIJEŠ ŽENE...HE,HE...

To su tekstovi koji su se čekali...Mada verujem da tebi nije bilo nimalo prijatno iskustvo sa tim "nečim",šta li su već ti muškarci/žene ...Mada,stvrno ne bih mogao da zamislim suprise,kad otkriješ da je strava riba ustvari muško,he,he...U svakiom slučaju preporuka !
Strongman Strongman 11:39 15.03.2008

Re: PA KAD BIJEŠ ŽENE...HE,HE...

Da se razumemo, meni je mnogo super sto sam ozenjen za najbolju zenu na svetu i ne moram da lomiim glavu pored koga cu da se probudim.


Fala za preporuku
willy willy 11:59 15.03.2008

Re: PA KAD BIJEŠ ŽENE...HE,HE...

takodje,što je sigurno,sigurno je...
Strongman Strongman 12:02 15.03.2008

Re: PA KAD BIJEŠ ŽENE...HE,HE...

Bolje da sam svestan svoje pozicije u lancu ishrane, na visokom drugom mestu.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:49 15.03.2008

...

Jakčoek
I stvarno, da l' su pederi zene ili sam ja ipak udario muskarca?


Biologija kaže da si udario muškarca, nesumnjivo. Torbica, s druge strane, bi rekao da si udario ženu, jer se on tako oseća. A to što je travestit, ne znači da je peder. Možda je hteo u VIP da muva ribe?
Sad mala digresija sa osvrtom na homofobiju. Živeti u Srbiji i pričati kako ti pederi smetaju je u najmanju ruku smešno. Više puta sam u BG video polarnog medveda ili žirafu nego 2 tipa kako ispoljavaju znake sexualne naklonosti. Pričamo o svakodnevnim situacijama naravno, ne o noćnom životu. Toliko je neuobičajeno to videti, da mene šokira kad vidim recimo 2 tipa kako se diskretno drže za ruke. Ne zato što mi to nešto smeta nego što ne kapiram odakle im muda za tako nešto. Da se ne lažemo, proći će najmanje još 20ak godina (u najboljem slučaju) dok ljudi u Srbiji dostignu nivo tolerancije i prihvatanja kakav je recimo u Holandiji.
Strongman Strongman 11:59 15.03.2008

Re: ...

Živeti u Srbiji i pričati kako ti pederi smetaju je u najmanju ruku smešno. Više puta sam u BG video polarnog medveda ili žirafu nego 2 tipa kako ispoljavaju znake sexualne naklonosti. Pričamo o svakodnevnim situacijama naravno, ne o noćnom životu. Toliko je neuobičajeno to videti, da mene šokira kad vidim recimo 2 tipa kako se diskretno drže za ruke. Ne zato što mi to nešto smeta nego što ne kapiram odakle im muda za tako nešto. Da se ne lažemo, proći će najmanje još 20ak godina (u najboljem slučaju) dok ljudi u Srbiji dostignu nivo tolerancije i prihvatanja kakav je recimo u Holandiji.



Slazem se u potpunosti. Mislim da svako sa normalnim IQ moze da provali da je moj tekst kritika homohobiji, doduse blaga i to u vidu nezne samokritike. Ali i najduzi put pocinje prvim korakom.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:11 15.03.2008

Re: ...

Slazem se u potpunosti. Mislim da svako sa normalnim IQ moze da provali da je moj tekst kritika homohobiji, doduse blaga i to u vidu nezne samokritike. Ali i najduzi put pocinje prvim korakom.


Pa tvoja priča najbolje potvrđuje to o čemu pričam- mrzeo si pedere a da nisi video pedera u životu. Onda si otišao na mesto prepuno pedera i promenio shvatanje do tog nivoa da si počeo da se družiš sa njima (da ti je neko rekao da ćeš se družiti sa pederima dok si još živeo u Srbiji, verovatno bi ga prebio) Mi Srbi smo poznati kao ljudi koji prihvataju svetske trendove i preko razumne mere. Lako se može desiti, kad izumru pripadnici starijih konzervativnih generacija, kad ljudi malo omekšaju na pojave kao što su 2 tipa koja se drže za ruke na ulici, da strejt Srbi počnu da se furaju na "gej" fazon, ko u 1 epizodi Saut Parka.
Kod nas se mnogo razmišlja po defaultu. Dobra primer za to su oni bolidi iz Čačka, koji imaju 2 crnca u gradu i opet se nađu budale koje "mrze crnce" (jer su to gledali na TV u američkim filmovima naravno) i osnivaju podružnicu KKK za šumadijski okrug.
Farbara Strejsend Farbara Strejsend 17:53 15.03.2008

Re: ...

Strong, mozda je problem u tome sto je tvoj tekst blaga kritika i samokritika, koja nekima moze da zalici na hvalisanje. Mislim da si time otvorio mogucnost da se tekst ne razume onako kako si zeleo i da privuce komentatore "sa obe strane" koji ce promasiti temu. Meni je jasno sta si hteo da kazes samo zato sto sam procitala preko 50% tvojih tekstova ovde.

Ja ovo samo da bi ti sugerisala (iako nisi trazio sugestiju) odgovor na pitanje - zasto ljudima smetaju delovi ovog teksta kada sam hteo samo da se zabavimo.

Dakle, ne mislim da siris homofobiju ali si ovog puta nagazio liniju pa su linijske sudije podeljenih misljenja.
Sta da ti kazem. Srecno!
Strongman Strongman 20:59 15.03.2008

Re: ...

Ja ovo samo da bi ti sugerisala (iako nisi trazio sugestiju) odgovor na pitanje - zasto ljudima smetaju delovi ovog teksta kada sam hteo samo da se zabavimo.

Dakle, ne mislim da siris homofobiju ali si ovog puta nagazio liniju pa su linijske sudije podeljenih misljenja.


To ti je kao onaj dokumentarac "Vidimo se u citulji"

Normalni ljudi u njemu vide strasnu kritiku i isudu takvog ponasanja, dok oni koji su izveli moleban za patike i slicni vide inspirativno stivo.

Bas sam tako i hteo da napisem, nije mi se omaklo.
willy willy 11:56 15.03.2008

Da se nadovežem...

Pazi sad...Ja ne mogu da odolim a da ne prozovem mog kuma koji se toliko zajebao i to baš sa ovom "ribom" na slici.Iskopao negde na netu a kaže ne da mu se svidja...On inače ima običaj da kopa po tim Ruskim sajtovima,traži programe,šta li već...E da ste samo mogli da vidite njegovu reakciju kad sam su rekao da je ona u st vari on (otvorio sam link na slici i iskopao ostale slike ,he,he),odtad čuvam ovu sliku i zezam ga već mesecima,a ovaj me tekst samo posetio na to...Mada iskreno....izgleda bolje od većine riba u mom gradu (malo mesto...tuga...)

http://images-nl.dosug.nu/servlet/image/453485
Strongman Strongman 12:01 15.03.2008

Re: Da se nadovežem...

Da ne bude "Za pametnog je i komarac muzika"
willy willy 12:07 15.03.2008

Re: Da se nadovežem...

tako nešto...treba nama punoooo vremena da skapiramo neke stvari...Sad se setih,sećam se kad sam bio klinac,jb.ga,klinci iz provincije 1.-2. radzrad,idemo da ekskurziju pa svratimo u Beograd,kad tamo vidimo crnca na ulici,znači oduševljenje,e vidi crnac,ko da je ne znam šta,al eto vreme donosi nove izazove ,posle su došli na red kinezi...itd..glupo je ,el je istina,sad mi smešno...
Strongman Strongman 12:10 15.03.2008

Re: Da se nadovežem...

Vodio sam jednog momka iz Indjije na strongman takmicenje negde u Madjarskoj. Kazem vodio jer je u tu svrhu izvadio prvi pasos. Covek u 28 godina umro od smeha kad vido crnca. Ali pokazivao prstom.


Verovatno je mislio da crni postoje samo na televiziji.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:13 15.03.2008

Re: Da se nadovežem...



mrak riba, mrak.
willy willy 12:18 15.03.2008

Re: Da se nadovežem...

evo sad sam na poslu i celo jutro sa kolegom komentarišem kojiko smo jadni,ovako izolovani od sveta....ne kažem da se sva ova priča oko pedare i sl. u redu al valjda svako ima pravo na svoj izbor...al jednu stvar ne mogu da skapiram,nek mi niko ne zameri,neko veče vrtim kanale i naletim na Pink i one kursadzije...e sad,oni su u tom,da kazem sra.. od emisije,predstavili slovence kao da su svi gay,i to tako piči na nacionalnoj tv stanici a i šire..molim te...
trener trener 15:44 15.03.2008

Re: Da se nadovežem...

A zamisli situaciju u Mađarskoj,vreme sankcija kod nas, kupovina kojekakvih gluposti po prodavnicama i na kasi plaća cranac ,oko 2m visok, tunika i neka toka na glavi. Mađarica kasirka oko metar i žilet gleda ga ko svetsko čudo, a on na kraju kaže( ko iz bureta) "spasiba". Patos.Ova i danas verovatno ima onaj izraz lica "zinula ko peš"
willy willy 22:44 15.03.2008

Re: Da se nadovežem...

al odakle mu ono "spasiba"?,jaka fora..već zamišljam tu facu )))
Luka88 Luka88 12:25 15.03.2008

stvarno

stvarno kad sam ustao blog, jeste bio je tu i pre nego sto sam legao ali rekoh da ostavim za sutra.

Ova homfobija me potseti na druga, bili na kritu nas trojca, decko nije hteo da se proseta niz dok do mora, zato sto su sedela dva pedera tu. Znaci ja sam umro od smeha i dan danas ga zezamo oko toga.
Ni ja ne gotivim pedere ali kakve veze ima, ako mene ne dave sto bi ja njih? Upoznao sam nekoliko opusteni likov, a par nisam ni pretpostavio dok mi neko nije reko.

sve u svemu preporuka :-D
Dolybell Dolybell 12:44 15.03.2008

Nisu ni jedno ni dugo


Pederi su nešto između, ni muško ni žensko,
što sigurno znate. Imaju samo specifičan način
razmišljanja i posebnu logiku, verovatno nastalu
kombinacijom muškog i ženskog načina mišljenja,
što je u stvari sjajna kombinacija.
Sredina koja ih ne prihvata, vidi ih samo iz
ugla seksualnog opredeljenja, i to jednostrano
gledište i pravi pogrešne premise pa i pogrešne zaključke.
Svako bi trebalo da ima pravo na slobodan izbor prema
svemu što ga okružuje, pod uslovom da ne ugrožava
druge i okolinu.
Lično nemam nikakve predrasude prema njima,
nikad mi ta vrsta opredeljenja nije smetala,
niti ih gledam iz tog ugla.

KafaJeGotova KafaJeGotova 14:08 15.03.2008

da li je strongman-u mali?

Kad smo zatvorili te veceri, od Nenada saznajem da je SaMaleckim plakao i glasno histerisao dok je zvao policiju. Kaze da su dosli sa tri auta, ali da su prepoznali pozivaoca. SaMaleckim ima vec istoriju pravljenja drame po klubovima koliko mu je mali. pa su mu dali "tinyness warning" bez neke preterane rasprave. Dakle sledeci put ako hoce da dodje u Tantru i mi pozovemo policiju bice uhapsen. Zao mi je za SaMaleckim sto nema dobor odnos sa realnoscu i to na svoju stetu ali tako je moralo da bude.

Nenad mi vraca zajebanciju i pita me:

"I stvarno Strongman, kako ti je tako mali?"

I stvarno, da l' je strongman-u mali?
Spiridon Spiridon 16:45 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

KafaJeGotova
Kad smo zatvorili te veceri, od Nenada saznajem da je SaMaleckim plakao i glasno histerisao dok je zvao policiju. Kaze da su dosli sa tri auta, ali da su prepoznali pozivaoca. SaMaleckim ima vec istoriju pravljenja drame po klubovima koliko mu je mali. pa su mu dali "tinyness warning" bez neke preterane rasprave. Dakle sledeci put ako hoce da dodje u Tantru i mi pozovemo policiju bice uhapsen. Zao mi je za SaMaleckim sto nema dobor odnos sa realnoscu i to na svoju stetu ali tako je moralo da bude.

Nenad mi vraca zajebanciju i pita me:

"I stvarno Strongman, kako ti je tako mali?"

I stvarno, da l' je strongman-u mali?


ajde ti nama lepo reci ko ti je od blizih rodjaka ulazio u spavacu sobu dok si bio mali, a ostali ukucani su spavali?

KafaJeGotova KafaJeGotova 17:06 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

spiro
ajde ti nama lepo reci ko ti je od blizih rodjaka ulazio u spavacu sobu dok si bio mali, a ostali ukucani su spavali?

peder strongman, ali je tada bio zensko :))
Mara Mara 17:11 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

Кафо,

Ово је заиста одвратно!

Spiridon Spiridon 17:32 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

Mara
Кафо,

Ово је заиста одвратно!



sto???? pa prave i iskrene emocije su uvek bile na ceni, ma koliko bile nastrane
Mara Mara 17:43 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

Јес' вала,

Спиридоне, брате слатки, у праву си...хехехехехехе...ја сам блонди, те споро капирам, а мало сам нервознији тип (као центарфор: реагујем на прву, одма' шутирам...)...



Wilhelm Tell Wilhelm Tell 18:59 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

Kafo ovo je bilo podlo.Na potezu je Restak.Ili mozda nije?!
Strongman Strongman 21:02 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

KafaJeGotova
spiro
ajde ti nama lepo reci ko ti je od blizih rodjaka ulazio u spavacu sobu dok si bio mali, a ostali ukucani su spavali?

peder strongman, ali je tada bio zensko :))



Kafa je banovana.
willy willy 22:31 15.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

i treba...nije fora,gde bre na'šo na tvom blogu da te zajebava...respect
Strongman Strongman 21:01 16.03.2008

Re: da li je strongman-u mali?

willy
i treba...nije fora,gde bre na'šo na tvom blogu da te zajebava...respect


Zajebancija je uredu. Ono je bezobrazno bilo.
bobo bobo 21:08 15.03.2008

zasto?

Ono par pedera sto se u Srbiji zna za njih su mahom gradjeni kao Ljubisa Samardzic bez ikakvih tragova bavljenja sportom, kao da su bili oslobodjeni fizickog u skoli i da imaju alergiju na vosak za depiliranje.


A zasto peder mora da je izvajan, lep, izdepiliran da bi ga gotivio?
Samo zato sto je peder?
Ne verujem da heteroseksualne drugare klasifikujes prema izgledu?
Strongman Strongman 21:19 15.03.2008

Re: zasto?

Poenta iskaza je da su ovde najbolji frajeri pederi. Neverovatno ali tako je.

A podvlacim razliku u stajlingu i izgledu izmedju zapadnih i Srpskih pedera. Sta je tu tendenciozno. Pricam cesto o razlikama Amerika - Srbija.
Donaldinjo Donaldinjo 21:30 15.03.2008

Re: zasto?


E samo da te ispravim.

I domaći gejevi u većini slučajeva izgledaju frajerski i idu u teretanu. Poenta je u tome što ti ako i ne izlaziš i ne znaš ko je u stvari gej.

Ljudi mogu da prepoznaju samo feminizirane gejeve, a oni čine samo 10 % svih gejeva.
Ostalih 90 % su manje više muževni.

Dakle i kod nas su kao i svuda gejevi većinom ,,frajeri'', a ne škrlje, samo što ti ne znaš jer nisi bio u našim gej klubovima.
bobo bobo 21:31 15.03.2008

Re: zasto?

Strongman
Poenta iskaza je da su ovde najbolji frajeri pederi. Neverovatno ali tako je.

A podvlacim razliku u stajlingu i izgledu izmedju zapadnih i Srpskih pedera. Sta je tu tendenciozno. Pricam cesto o razlikama Amerika - Srbija.

Ne osporavam ja tu cinjenicu, nego mi je delovalo da malo sa gadjenjem pricas o pederima koji ne izgledaju super, pa me zanima zasto.
Sta je to u ljudskom bicu sto ga tera na mrznju prema pederima?
Ne kapiram?
willy willy 22:35 15.03.2008

Re: zasto?

he,he...pa nisu mu simpatični...ma zezam se,meni nije tako delovalo,ipak mi se čini da je čovek (Strongman) bio više-manje realan,naravno u granicama koliko je sam sa sobom raščistio,a verovatno više od većine nas,obzirom da mora zbog posla i to...
Strongman Strongman 01:18 16.03.2008

Re: zasto?

I domaći gejevi u većini slučajeva izgledaju frajerski i idu u teretanu. Poenta je u tome što ti ako i ne izlaziš i ne znaš ko je u stvari gej.

Ljudi mogu da prepoznaju samo feminizirane gejeve, a oni čine samo 10 % svih gejeva.
Ostalih 90 % su manje više muževni.


Obojica smo u pravu. Ja pricam o onima koje znamo a ja ih znam 5 - 6 i bas je tako kao sto kazem. Gradjeni kao da nikad nisu potrcali.

A slazem se da zbog "specificne" situacije u srbiji mnogi gejevi se ne eksponiraju u siroj javnosti po svom seksualnom opredeljanju.


Strongman Strongman 01:21 16.03.2008

Re: zasto?

Ne osporavam ja tu cinjenicu, nego mi je delovalo da malo sa gadjenjem pricas o pederima koji ne izgledaju super, pa me zanima zasto.
Sta je to u ljudskom bicu sto ga tera na mrznju prema pederima?
Ne kapiram?



Ja sam odraso u okruzenju gde su svi manje-vise nenaklonjeni pederima. Vremenom sam stekao sopstveni stav koji je zamenio kolektivni. Nemam nikakav razlog da ih obozavam ali ih svakako ne mrzim. Gadjenje ili ne... Pa ako ti kazem da ne bih mogao ni za 1000$ da gledam gay porno film jel sam uvredio nekog. Mislim da nisam. Isto ne mogu da gledam ni porodjaj, ni operaciju na otvorenom srcu,... Ne prija mi
bobo bobo 03:36 16.03.2008

Re: zasto?

Strongman

Ja sam odraso u okruzenju gde su svi manje-vise nenaklonjeni pederima. Vremenom sam stekao sopstveni stav koji je zamenio kolektivni. Nemam nikakav razlog da ih obozavam ali ih svakako ne mrzim. Gadjenje ili ne... Pa ako ti kazem da ne bih mogao ni za 1000$ da gledam gay porno film jel sam uvredio nekog. Mislim da nisam. Isto ne mogu da gledam ni porodjaj, ni operaciju na otvorenom srcu,... Ne prija mi

Pa u tome je srz.
Gledas ih kao kolektiv a ne kao pojedince.
Da li ikada kazes "niti obozavam, niti mrzim strejt osobe"?
Ili volis odredjenu osobu, ili ne.
Mislim da je veliki problem kod mrznje prema pederima to sto ih ljudi odmah zamisljaju u seksualnom odnosu, koji im je stran, pa samim tim i odbojan. To bi isto bilo kada bi te tvoj ortak upoznao sa svojom devojkom a ti prvo na sta pomislis je sex koji njih dvoje imaju.
Strongman Strongman 21:00 16.03.2008

Re: zasto?

To bi isto bilo kada bi te tvoj ortak upoznao sa svojom devojkom a ti prvo na sta pomislis je sex koji njih dvoje imaju.




Pa ako je riba dobra... Vrlo verovarno
Donaldinjo Donaldinjo 21:28 15.03.2008

Haj

Evo ja imam i obratnu situaciju.

Ja sam gej u Srbiji, ali imam dosta prijatelja, koji su strejteri.
Spadam u one, koji se lako ne provaljuju.

Otprilike tek posle 20 dana posmatranja, poneko će uočiti na meni neki fem pokret
ruke, glave itd.

Nije nikakva novina da nam je teško u ovoj zemlji.

Ipak ono, šta mi se recimo desilo pre par meseci ogadilo mi je naše društvo još više.

Sprijateljio sam se s užasno religioznim tipom na mom bivšem poslu,
koji sa 27 godina ribu imao nikad nije (ja imam 30).
Provincijalac je i niko ga ne kapira. Kad god se pomene priča o seksu, on krene o grehu.
Vrlo smo se sprijatelji i zbližili sve do trenutka kad mu nisam rekao da sam gej.

Onda je odlučio da se više ne druži sa mnom.
Par dana pre toga nije mu smetalo ni nogu da nasloni na moju,
ni da me grli, čašćava...
ali onda, kao da sam postao bauk preko noći.
Kao da sam nekog ubio.
Te: - Ja ne mogu da se družim s tobom. Ti toneš u propast. Okreni se Bogu.
Ima nade. Bićeš spašen.

To se otprilike dešava i drugim gejevima.
Ako se sprijateljiš sa ženom, pa joj onfda kažeš, uglavnom te neće odbaciti mada se i to ne zna.
Kod tipova skoro svaki drugi te odbaci.
Moj bivši skoro mi je pričao da je četvorici prijatelja s fakulteta takođe rekao za sebe.
Trojica se druže s njim i dalje, a četvrti uvek smisli neki izgovor tipa:
- Žurim. Ovog vikenda idem na selo. Već imam zakazano u pozorištu itd.

Kao u onom filmu o jednoj nemačkoj školi.
Svi su voleli jednog druga, sve dok se nije saznalo da je Jevrejin,
a onda odjednom ta ista osoba ne valja.

I to je uglavnom ono šta boli i ostavlja gorak ukus.
Mi smo u stvari isto šta i savremeni Jevreji.
Nema logora, ali ima tihe mržnje i diskriminacije, koja uništava.

I samo da dodam homoseksualnost nije opredelenje.
To je nažalost urođena stvar. Nagon, koji se na žalost svojevoljno ne može promeniti.
A to je ono, zbog čega homofobija i ne može biti oprostiva već
se svrstava tamo gde joj je i mesto. U FAŠIZAM.
willy willy 22:38 15.03.2008

Re: Haj

eto,ja da ne budem lenj,nadam se da mi možeš odgovoriti iz prve ruke: Što ti uopše moraš nekome da pričaš o tvom opredeljenju,a na kraju,kakvi su bre ti prijatelji...treba nama puno toga da sazri u glavi...puno
Donaldinjo Donaldinjo 00:16 16.03.2008

Re: Haj

Znaš kako je.

Kad ti je neko samo poslovni kolega, onda je u redu da ne pričate kakovg je kog seksualnog opredelenja i kakav mu je seksualni život uopšte.

Ipak kad ti neko preraste u ono, više od poslovnog koelge, onda je sasvim u redu da mu olakšaš dušu i kažeš sve o sebi.
Ako smo se družili nas šestoro. Od toga tri devojke, gde su sve tri rekla i ko su im dečkovi i šta osećaju prema njima, od nas tri momka jedan je rekao da ima devojku, drugi je taj religiozan, koji je nikad nije ni imao, a treći sam ja.

Smatram da imam pravo da i ja ispričam nešto o sebi.
Ne vidim razlog da oni - kao neka više vredna bića - imaju pravo da kažu posle zajedničkog sedenja u kafiću da su krenuli kod voljene osobe suprotnog pola, da na to isto imam i ja.

Mnogi ljudi kažu kao - ne smetaju mi pederi, ali da oni to drže za sebe.

E pa izvinite i to je HOMOFOBIJA. I to je u dugom prijateljstvu ne održivo.

Mislim kakav je to način da se ja s nekim družim i da slušam njegove ljubavne jade, a da nemam pravo da i ja kažem njemu ono šta mi ležni na srcu?
Onda to i nije pravo prijateljstvo.

Jednom me je jedan drugi prijatelj ispravio rekavši: - Ma ovo da si gej nisi morao da mi kažeš. To je tvoja privatna stvar.
Na šta mu ja kažem: - Je li? E pa ovu ispravku nisi morao da mi kažeš.
Ti si meni govorio koje te ribe privlače i šta bi im radio, a ja sam to poštovao, e pa sad imaš i mene da slušaš i da me podjednako poštuješ. Ako nećeš izvoli idi. Onda je naše prijateljstvo i bilo lažno, a ti pokazao svoje fašističko lice.



Strongman Strongman 01:27 16.03.2008

Re: Haj

I samo da dodam homoseksualnost nije opredelenje.
To je nažalost urođena stvar. Nagon, koji se na žalost svojevoljno ne može promeniti.
A to je ono, zbog čega homofobija i ne može biti oprostiva već
se svrstava tamo gde joj je i mesto. U FAŠIZAM.



Mislim na je "nazalost" suvisna u tvojoj izjavi. Tako si rodjen i to je tako.


Teoretski je najbolje da si BI. Jer u svakom drustvu mozes da nadjes partnera



Slazem se da je diskriminacija kod nas snazna, ali nije samo to pogresno u nasem drustvu.




ceda_urosevic ceda_urosevic 21:41 15.03.2008

Strong, zvala me je Ljilja.

Kaže da joj je žao, ali ipak nije za saradnju sa tobom. Previše je ovo za nju i njene čitaoce. Rekla mi je da se ne sekiraš, mlad si, ima vremena za tebe. Možda, za par desetina godina, kad te budu zanimale neke nacionalno pogodno prikladne teme, možda, možda tad. Rekla mi je da te pozdravim i ponovila: vreme je na tvojoj strani. Za sad, od kolumne u Politici, nema ništa.
Eto, rekoh da ti javim.
Pozdrav i preporuka
:)
willy willy 22:52 15.03.2008

Re: Strong, zvala me je Ljilja.

ceda_urosevic
Kaže da joj je žao, ali ipak nije za saradnju sa tobom. Previše je ovo za nju i njene čitaoce. Rekla mi je da se ne sekiraš, mlad si, ima vremena za tebe. Možda, za par desetina godina, kad te budu zanimale neke nacionalno pogodno prikladne teme, možda, možda tad. Rekla mi je da te pozdravim i ponovila: vreme je na tvojoj strani. Za sad, od kolumne u Politici, nema ništa.
Eto, rekoh da ti javim.
Pozdrav i preporuka
:)



ja se izvinjavam što ovako upadam,verovatno se,što se da i videti,poznajete dugo,samo poruka Strongmanu da beži od tih nacionalno prikladnah tema kako zna i ume,imamo ih vala u medijima svaki dan.Verujte mi da malo mnogo toga,a verujem i vecini vernih čitalaca ovog bloga,svako dobro

P.S Pokušao je on (Strongman) i na ovom blogu u par navrata,al su mu ti tekstovi totalno drugačiji,jednostavno mi se nisu dopali,i ovako nas nacionalno edukuje ;-)
Strongman Strongman 01:28 16.03.2008

Re: Strong, zvala me je Ljilja.

ceda_urosevic
Kaže da joj je žao, ali ipak nije za saradnju sa tobom. Previše je ovo za nju i njene čitaoce. Rekla mi je da se ne sekiraš, mlad si, ima vremena za tebe. Možda, za par desetina godina, kad te budu zanimale neke nacionalno pogodno prikladne teme, možda, možda tad. Rekla mi je da te pozdravim i ponovila: vreme je na tvojoj strani. Za sad, od kolumne u Politici, nema ništa.
Eto, rekoh da ti javim.
Pozdrav i preporuka
:)



A da je pitas da ona i ja... Mislim onako privatno.... Poetsko vece ili tako nesto.

Ma ne mogu da prezalim Politiku. Sad krecimo i nemam od cega molersku kapu da napravim.
Strongman Strongman 01:31 16.03.2008

Re: Strong, zvala me je Ljilja.

ja se izvinjavam što ovako upadam,verovatno se,što se da i videti,poznajete dugo,samo poruka Strongmanu da beži od tih nacionalno prikladnah tema kako zna i ume,imamo ih vala u medijima svaki dan.Verujte mi da malo mnogo toga,a verujem i vecini vernih čitalaca ovog bloga,svako dobro

P.S Pokušao je on (Strongman) i na ovom blogu u par navrata,al su mu ti tekstovi totalno drugačiji,jednostavno mi se nisu dopali,i ovako nas nacionalno edukuje ;-)



Hvala na zapazanju.


Mora da razumemo da se i meni napune vijuge razmisljanjima zasto je srbija na kolenima i u @ovnima. Pa nekad ne mogu da se suzdrzim.
ceda_urosevic ceda_urosevic 03:30 16.03.2008

Re: Strong, zvala me je Ljilja.

Krhka je ona za tebe. Al' 'ajde, probaćemo i to. :)
Strongman Strongman 20:58 16.03.2008

Re: Strong, zvala me je Ljilja.

Da joj uplatimo teretanu.
Strongman Strongman 19:18 17.03.2008

Re: Elem,

Moras malo da okrenes argumente. Sta ima da nekog volis - ne volis ako neznas o njemu. Ne treba nikad zaboraviti da "nase slobode ne treba da ugrozavaju slobode drugih ljudi".

A ta prica da su homoseksualci napadni je bezveze. Pa niko ne kuca na zamandaljena vrata. Sto bi neko isao svesno u odbijanje i odbijanje.


Kad sam se doselio u Ameriku moj kum Bane mi je bio idol u jednoj stvari. Mogao je da prepozna ko je Rus, ko je nas, ko je homos, ko je hispanac, ... u treptaju oka. I stvarno. Pojedine grupacije imaju toliko jake kolektivne stereotipe ponasanja, gestikulacije, oblacenja, mimike, ... da mozes da ih provalis u 9 od 10 slucajeva. Nakon 3 godine sam dosao to Banetovog nivoa. Homoseksualca je toliko lako provaliti, kao kad dete na telefonu glumi svog caleta. Prosto salju svesno i nesvesno toliko signala da je to meni, iz sadasnje perspektive, bas jasno. Interesujeme da kad dodjem u Srbiju da li cu moci da ih prepoznajem u ljudima koje vec poznajem.



Sto se tice Torbice, ispostovan je vise nego bilo koji drugi muskarac, bas zbog njegovih zenskih osecanja. Ali sve ima svoju granicu.
bobo bobo 20:32 17.03.2008

Re: Elem,

Strongman
Interesujeme da kad dodjem u Srbiju da li cu moci da ih prepoznajem u ljudima koje vec poznajem.

hmmm, Mislim da ti ta metoda nece proci.
U Americi se cesto neki proizvod za muskarce reklamira kao "It's not gay, it's European!", da ih ohrabri na kupovinu istog.

Strongman Strongman 21:11 17.03.2008

Re: Elem,

He, he, he...

U pravu si. Ovde vecina onih sminkerskih, italijanskih stilova oblacenja dominira medju gay populacijom
garcon garcon 21:08 17.03.2008

Jedna ironicna kritika i komentar...

Posle par godina zivota u Americi, Miami Beach-u jednom coveku je svanulo. Jedan covek je uspeo. Jedan covek se promenio.
Zeleo je da svoja iskustva prenese svojim sunarodnicima u Srbiji. Iskoristio je elektroniku i tehniku koju nam donosi 21. vek i moderno doba i upustio se u borbu sa vetrenjacama.
Toliko lepih i suptilnih prica napisanih u cilju ucenja neukih, neobavestenih, siromasnih su se redjale u njegovom elektronskom dnevniku.
Na posletku je napisao manifest o ’’pederima’’ na osnovu svojih zapazanja u Americi i Miami Bech-u mestu gde radi i zivi. Preneo nam je svoja iskustva i svoja misljenja o toj do tada za njegove citaoce u Srbiji taboo temi, a i za njega samog.
Moze se reci da je manifest pozitivno prihvcen i da su napisane brojne pozitivne kritike. U daljem razlaganju i pracenju komentara svojih citalaca ,veliki covek ne bi bio velik, da nije hteo da doprinese jos vise. Dosetio se i odlucio da, preko svojih pre toga proverenih ’’pederskih’’ veza u Americi, koje su mu posluzile da pomogne u nalazenju posla za svoju zenu u toj dalekoj zemlji sansi, pomogne u borbi protiv homofobije u Srbiji i svom gradu Nisu odakle je i potekao.

Veliki gest velikog coveka

Naime, uspeo je da sakupi novac po diskotekama u kojima je radio od imucnih ljudi koji trose velike sume novca na provod u ime pomoci organizacijama koje se u njegovom Nisu bore protiv pederomrznje i nasilja nad osobama drugacijeg ’’seksualnog opredeljanja’’. Sem novcane pomoci svesrdno je pruzio i svoj popilarni lik gradskog frajera u jednoj od kampanja, koje su finansijski podrzali imucni i pre svega humani posetioci diskoteka u kojima radi, i slikao se u svojoj punoj muskosti polu nag sa parolom:

’’Ko bude dirao Ljubise Samardzice imace posla sa Strongman-om’’

U narednim mesecima ce se pojaviti bilbordi u cilju borbe protiv pederomrznje i tim gestom se nada da ce zaista promeniti situaciju ka pozitivnom. Naravno to nije kraj, planira da napise i knjigu sa savetima za Ljubise Samardzice, u kojoj bi dao instant recepte na koji nacin da svoja krhka, jadna, mrsava tela za vrlo kratko vreme transformisu u jedini prihvatljiv oblik, dobro ocuvanog i nabildovanog ’’pedera’’ koji brine o svom izgledu, ponasanju i zdravlju.

Naslov knjige kaze ’’Samo lep, ocuvan i bogat peder je homoseksualac’’

Takodje u planu su i akcije za pomoc osobama drugacije ’’seksualne opredeljenosti’’ Romske nacionalnosti. U istrazivanjima u Srbiji se doslo do saznanja da su ’’pederi’’ romske nacionalnosti jedna od najugrozenijih marginalnih grupa i da se suocavaju sa ogromnim problemima u zivotu. Pored Beograda Nis je drugi veliki grad u kojem ova marginalnu grupu zivi u teskim uslovima.

Veliki covek, velika dela, velike reci za mali narod!
Strongman Strongman 21:25 17.03.2008

Re: Jedna ironicna kritika i komentar...

Garcon

Vidim da u vecernjim satima, po evropskom, vremenu imas dosta vremena i energije. Probao sam s paznjom da procitam tvoj tekst i promakla mi je tvoja, verovatno vesto skrivena, poenta.

Cini mi se da ti je zasmetalo sto sam se drznuo da komentarisem fizicku zapustenost domacih homoseksualaca. Ti si to prosirio i na zdravstvenu zapustenost.

Da ti pojasnim sta je pisac hteo da kaze. Kod nas vlada ubedjenje (a ja sam to podvuko sa pra primera) da je gay iskljucivo muskarac koji ne moze da smuva ribu pa prelazi na alternativni seks. Ono sto sam ja opisao je savremen muskarac, doduse razlicitih seksualnih opredeljenja od mojih, koji nema za osnovnu karakteristiku da je homoseksualac. U smislu on je peder i nista vise. NE. Homoseksualci ovde su, cesto uspesni, zdravi, negovani, pa i nabildovani (ne vidim zasto da ne, a i ako to tebi smeta)... I nije im zivot jednodimenzionalno svedem samo na homoseksualizam, nego se bave i drugim carima zivota.

Moja diskusija je iskljucivo u domenu sloboda. "Nicija sloboda nesme da ugrozava tudju slobodu".

Ako imas neke zamerke, a ti reci. A ovo tvoje postovanje ... Pa dobro. Imas tastaturu, imas internet, ...
garcon garcon 21:44 17.03.2008

Re: Jedna ironicna kritika i komentar...

Dobio si preporuku od mene za ovaj post... slazem se sa misljenjem.
Pisac mozda dobro misli, ali nije dobro napisao... neke stvari se tu ne uklapaju po meni...

Danas u svetu vlada teror lepote i mladosti... treba izgledati zdravo, a lepo ide sa tim.




Strongman Strongman 22:06 17.03.2008

Re: Jedna ironicna kritika i komentar...

Pa ako imas pokvarene zube a mozes da priustis zubara - neodgovorno je ne popraviti problem. Korak po korak, nastavljajuci ovako, dolazimo i do izbegavanja masne hrane, cigareta, rusenja mita o boemskom nacinu zivota... Zdravlje pre svega.
Mozaik Mozaik 23:03 19.03.2008

Lep tekst

Ipak imam komentar. U svom tekstu se bavis iskljucivo travestitima muskarcima koji se oblace u zene. To je u redu. Ali... Postoje i travestiti u suprotnom smeru. Ja sretala. Pazi, nije kao u filmu Viktor/Viktoria, komedija sa pevanjem i plakanjem...

Imala sam studentkinju za koju kolege nisu uspele da provale tokom cele prve godine da je zena. Svi bili ubedjeni da je musko (pa i ja!). Tek posle ispitnog roka, shvatili gledajuci spiskove studenata... Pa kad su videli ime, ukacili da je u pitanju zensko celjade.

Strongman Strongman 23:46 19.03.2008

Re: Lep tekst

Sta da ti kazem? U pravu si 100%

Meni je podloga za teoretsku raspravu bio konkretan dogadjaj, pa imam malo alibija.
Dexter Dexter 17:14 20.03.2008

money talks

Evo gledam "priloge" na moneytalks.com pa da pitam kume jel to namestaljka il' nije? :)
Mislim jel sve spontano il se rezira unapred, ako nije ti ameri stvarno imaju sirokorasprostranjen preduzetnicki duh :)
Strongman Strongman 18:42 20.03.2008

Re: money talks

kako da ti kazem... Sve je onako kao sto vidis. porno scene su rezirane jer mora da se ima ugovor i objavljivanju i validan dokument da su 'glumci" preko 18 gordina.

Vecina stvari na ulici su nerezirane. Celih 85%. Znaci idemo ulicom i pitamo ljude...
Dexter Dexter 11:39 21.03.2008

Re: money talks

Hvala na odgovoru.
Bas me zanima dokle su ljudi u Srbiji spremni da idu za lovu.
E tek sto imamo reality show-ove , evo na primer "48 sati svadba" - da gledas i ne trepces :)
Strongman Strongman 18:23 21.03.2008

Re: money talks

Ne radi se o lovi toliko, ljudi zude da se pojave na TV. Lova je izgovor.
nemanja nemanja 10:48 21.03.2008

Preporuka

Evo jos jedne preporuke :)
Strongman Strongman 18:23 21.03.2008

Re: Preporuka

Hvala Nemanja
flyer flyer 15:21 24.03.2008

Edukativni sadrzaj

Hahhaa...kakva polemika se rasplamsala OVDI !

Srbija majka :)

5 poena za vic o "sinu koji pita"

Moj doprinos ovoj polemici obogaticu sa par edukativnih naslova:

- Star wars - The next penetration
- Svrsi Lola, svrsi
- Lesli se vraca kruci
- Analyze this
- Oliver Fist
- SpaceBalls
- Dools with Balls
- Tri muskarca i djeva

E da...Strong...postajesh standard covece...samo pichi! Preporuka (kao skroman doprinos)

Be cool, stay good
Flyer

Strongman Strongman 20:23 24.03.2008

Re: Edukativni sadrzaj

Trudimo se...
onako skromno, u mogucnostima...

pozz
Ex Gastarbajter Ex Gastarbajter 09:30 02.04.2008

HOCEMO JOS!!!!!!!!!!

Prodje vise od dve nedelje, a novog teksta nigde.................
Laibach Laibach 15:59 05.04.2008

...14.mart...

...i do kada mi da cekamo novu pricu?

Da ti se nije daleko bilo sloshilo,da nisi izgubio inspiraciju,nemas tema?...konsoliduj se i daj nesto pitko i inteligentno,please...pozuri,aman.

Pozdrav sa Cyprus-a
mayav mayav 16:23 09.04.2008

Pa ovo vise nema smisla! :-)

Pa, dobro, bre, Strongi, sta se tebi desilo? Dokle mi vise da cekamo?! Svaki dan otvaram B92 blog, u nadi da cu da vidim novi text, a ono nista!? Ne mogu ja vise ovako! Pozuri!
Veliki pozz!
Strongman Strongman 23:26 10.04.2008

Re: Pa ovo vise nema smisla! :-)

mayav
Pa, dobro, bre, Strongi, sta se tebi desilo? Dokle mi vise da cekamo?! Svaki dan otvaram B92 blog, u nadi da cu da vidim novi text, a ono nista!? Ne mogu ja vise ovako! Pozuri!
Veliki pozz!



Work in progres.

Sada sam zatrpan svojim sajtom. Pripremam edukativni sajt o bench pressu

Evo beta verzije:

http://hotxxxarea.com/milan/
grofisneki grofisneki 10:15 11.04.2008

Re: Pa ovo vise nema smisla! :-)

Dobro je, ziv si :)
Taman se zapitah sta je sa tobom, kad vidim ostavio si svez komentar

Pozz
Strongman Strongman 21:25 11.04.2008

Re: Pa ovo vise nema smisla! :-)

Mrdam
mayav mayav 11:41 13.04.2008

Re: Pa ovo vise nema smisla! :-)

E, pa ti poce ko ona Bugarka, mlatis pare na sve strane?! Salim se, naravno! Samo napred! Veliki pozz! I pisi nam nesto!
willy willy 18:07 14.04.2008

IZLIZA MI SE BOOKMARK NA DESKTOPU !

PA STVARNO,NAČEKAH SE VIŠE,DAVAJ NEŠTO ILI BRIŠEM BOOKMARK,
willy willy 18:09 14.04.2008

Re: IZLIZA MI SE BOOKMARK NA DESKTOPU !

...veliki POZ ! i od mene...
Strongman Strongman 20:22 14.04.2008

Re: IZLIZA MI SE BOOKMARK NA DESKTOPU !

willy
...veliki POZ ! i od mene...



ne brisi...

Pozz
Strongman Strongman 20:23 14.04.2008

Re: Pa ovo vise nema smisla! :-)

mayav
E, pa ti poce ko ona Bugarka, mlatis pare na sve strane?! Salim se, naravno! Samo napred! Veliki pozz! I pisi nam nesto!



mi Bugari radimo mnogo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana