Društvo| Putovanja| Region| Život

Siriza i posledice

Nebojša Milenković RSS / 02.07.2015. u 19:40

hellas.18176.jpg

 

Pošto ovih dana u srpskim senzacionalizmu i inače sklonim tzv.medijima čitam različite gluposti, ako će nekome koristiti, kratak izveštaj/putopis iz drevne Hellade bio bi sledeći:


Oni koji se ovih dana spremaju da krenu u Gčku, ili su već uplatili aranžmane pa ne znaju šta da rade razloga za neku veliku paniku realno nemaju. Treba samo da ponesete novac - ne na karticama već u kešu (!), ili makar uglavnom u kešu.

Iako je zvaničan stav grčke vlade da turisti neće imati problema pri plaćanju karticama - u praksi to ipak nije svuda tako. Prevedeno: većina prihvata plaćanje karticom - ali ima i izuzetaka.
Banke jesu zatvorene. Bankomate nismo koristili tako da ne znam da li na njima možete da podignete novac.

Redovi za gorivo postoje. I u principu ono se, posebno u manjim mestima, brzo rasproda. Grci prave zalihe goriva, sipaju ga u automobile ali i u kanistere - tako da su pumpe već oko 15h-16h najčešće zatvorene. Ukoliko letujete u solunskoj regiji najbolje je da rezervoar napunite u Makedoniji na velikoj Makpetrolovoj pumpi koja se nalazi nekoliko kilometara pre graničnog prelaza Evzoni/Εύζωνοι (uzgred, gorivo je u Makedoniji jeftinije nego kod nas ili u Grčkoj). Ukoliko idete južnije budite spremni i na čekanje u redovima - mada, naravno, ne mora da znači.

Priče o praznim rafovima u prodavnicama su čista glupost.

Kad su plaže u pitanju, a mi smo ih obišli baš dosta - nije tačno da su prljave i da su Grci prestali da čiste i odnose smeće. Naprotiv! Takve dezinformacije zlonamerne su i netačne. U usluzi i odnosu prema turistima ne postoje apsolutno nikakvi problemi - oni koji su već letovali u Grčkoj mogu očekivati da će što se usluge i ljubaznosti tiče imati isto ono što su imali i ranije.

Što se političke situacije tiče nekih većih protesta ima samo u Atini, i tako će verovatno i ostati. Kod tzv. običnih ljudi doza zabrinutosti jeste primetna što je, s obzirom na okolnosti, svakako i logično.Moj lični stav je da se Siriza jeste prilično pogubila, i da podrška koja je u početku bila aklamativna, primetno opada. Nakon najnovijih događaja mislim da ni ishod predstojećeg referendum uopšte nije toliko izvestan koliko je to delovalo na početku.

Istina je da šteta koju su, preteranim zaduživanjem, Grčkoj nanele njene pređašnje političke elite u saradnji sa ondašnjim tajkunima kao većinskim kolateralnim korisnicima iste jeste tolika da se njen krajnji ishod u ovom trenutku ne može predvideti. Takođe, veliki deo odgovornosti svakako je i na kreditorima - odnosnosvetskoj banci i evropskoj komisiji koja je u svemu, u najmanju ruku, dobrano saučestvovala.

Tako da se Siriza, koja na evropskoj (ali i globalnoj) političkoj sceni predstavlja istinsko osveženje, nalazi u istoj onoj situaciji u kojoj bi se - pretpostavimo da takva mogućnost još uvek postoji - kod nas, recimo, našao neko ko bi posle različitih Koštunica, Dinkića, Tadića, Cvetkovića, Vučića, Nikolića i ostalih Bajatovića pokušao da se bavi politikom koja bi vodila računa o (običnim) građanima. Razvalina koju je Siriza zatekla je ostavština koju su i njoj i grčkom narodu ostavili njihovi Miškovići, Bekoi, Spasojevići, Mitrovići i ostali Kostići - sa sve političkim pudlicma i liliputancima u njihovoj službi. Stoga je i politička sudbina grčke Sirize svakako veliki izazov - ne samo za Grke već i za Evropsku uniju i njenu od realnosti i života običnih ljudi odavno odrođenu oligarhijsku birokratiju koja će, svakako, učiniti sve da Sirizi vidi kraj.



Komentari (508)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 19:51 02.07.2015

Dakle

Keš u džep, pa na Sitoniju!
Ako točim u Makedoniji, pre Evzonija, imam za nazad.
More je jednako lepo, na njega ovi događaji ne utiču. Grci ljubazniji od Crnogoraca, plaže čistije, more toplije...
Za mene dileme nema.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:56 02.07.2015

Re: Dakle

Upravo tako! + možeš uživo da prisustvuješ događajima koji su, ipak, istorijski
adriana adriana 20:01 02.07.2015

Re: Dakle

Ako točim u Makedoniji, pre Evzonija, imam za nazad.


Osim ako se Grci ne dosete da si se verovatno natočio u Makedoniji, pa ti izvuku gorivo na crevo

alselone alselone 20:13 02.07.2015

Re: Dakle

Ako točim u Makedoniji, pre Evzonija, imam za nazad.


Ides mopedom?
predatortz predatortz 20:14 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Ako točim u Makedoniji, pre Evzonija, imam za nazad.


Ides mopedom?


Ne, tebra, solidno francusko vozilo...

Mala potrošnja, veliki rezervoar.
alselone alselone 20:15 02.07.2015

Re: Dakle

Ne, tebra, solidno francusko vozilo...


50% Bosanac. Jeste dizelas, al nije Golf.
predatortz predatortz 20:17 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Ne, tebra, solidno francusko vozilo...


50% Bosanac. Jeste dizelas, al nije Golf.


Nije čak ni dizelaš!
Ništa što ima boš pumpu više ne kupujem!
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:47 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz
Keš u džep, pa na Sitoniju!
Ako točim u Makedoniji, pre Evzonija, imam za nazad.
More je jednako lepo, na njega ovi događaji ne utiču. Grci ljubazniji od Crnogoraca, plaže čistije, more toplije...
Za mene dileme nema.


Među nama ima li iko na svijet ko nije ljubazniji od Crnogoraca? Makar njima ravan?
gedza.73 gedza.73 20:51 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz
Nije čak ni dizelaš!
Ništa što ima boš pumpu više ne kupujem!

Fight!!! Dizel protiv benzinca.
predatortz predatortz 20:51 02.07.2015

Re: Dakle

Među nama ima li iko na svijet ko nije ljubazniji od Crnogoraca? Makar njima ravan?


Ima. Hrvati. No, odmor tamo ni ne razmatram.
predatortz predatortz 20:55 02.07.2015

Re: Dakle

gedza.73
predatortz
Nije čak ni dizelaš!
Ništa što ima boš pumpu više ne kupujem!

Fight!!! Dizel protiv benzinca.


Nema tu fajta, dizel je ok dok ti ne rikne boš pumpa. Onda sve što si uštedeo vozeći ga, daš majstorima ako je auto iole noviji.
Mene je, za konzervu koju sam kupio za gradsku vožnju, reparacija Delfijeve pumpe, dizni i sitnica tipa dihtunga, filtera i ulja koštala 1250 evrića.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:03 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz
Među nama ima li iko na svijet ko nije ljubazniji od Crnogoraca? Makar njima ravan?


Ima. Hrvati. No, odmor tamo ni ne razmatram.


Moja iskustva su različita. U Dalmaciji ne vidim onu CG grozničavost da uzmu juro i na parkingu, i na ulazu u plažu, i na svemu mogućem.

U Dalmaciji još nisam video ponudu za smeštaj sa ogradom:
"ako dete do 12 godina spava samo, ili ne spava samo, ili jede ili ne jede samo..."

U Dalmaciji nikad nisam čuo jedan jedini prekoran prizvuk na moj namerno setovan beogradski naglasak.

U Dalmaciji sam najmanje nekoliko puta sa domorodcima pričao na temu jugonostalgije, u CG to još nisam doživeo.

I na kraju u Dalmaciji, makar na Šolti u samoj luci se prošle godine vijorila SFRJ zastava sa petokrakom. OK, to sam video jednom u Baru isto.
gedza.73 gedza.73 21:20 02.07.2015

Re: Dakle

Nema tu fajta, dizel je ok dok ti ne rikne boš pumpa.

Sve je ok dok ne rikne.
Imao sam skoro neku diskusiju sa dečkićima koji su ubeđeni da je dizel auto najbolji auto na svetu. Prvo sam im pomenuo cenu pumpe. Bilo je u stilu 'šta ti znaš'.
antioksidant antioksidant 21:27 02.07.2015

Re: Dakle

mercedes je gori auto od juga jer su popravke skuplje
alselone alselone 21:40 02.07.2015

Re: Dakle

Nije čak ni dizelaš!


Nemoj se vise onda lazno predstavljati po blogu. Jos mi samo reci da ti je rec "auto" muski rod a ne srednji, i da te se odrekne cela Bosna.
alselone alselone 21:40 02.07.2015

Re: Dakle

U Dalmaciji nikad nisam čuo jedan jedini prekoran prizvuk na moj namerno setovan beogradski naglasak.


Ne preteruj.
gedza.73 gedza.73 21:41 02.07.2015

Re: Dakle

mercedes je gori auto od juga jer su popravke skuplje

Automobili po klasama.
Meni mercedes nikad nije privlačio pažnju.
Čak mi jugo, onako bangav i ružan, ima više duše.

alselone alselone 21:41 02.07.2015

Re: Dakle

Fight!!! Dizel protiv benzinca.


Tedoh da zapodenem ali nije se primilo.
predatortz predatortz 21:41 02.07.2015

Re: Dakle

i da te se odrekne cela Bosna.


Pola me se već odreklo!
predatortz predatortz 21:42 02.07.2015

Re: Dakle

Meni mercedes nikad nije privlačio pažnju.


San svakog gastarbajtera je da iz golfa uđe u mercedes ili audi.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:42 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
U Dalmaciji nikad nisam čuo jedan jedini prekoran prizvuk na moj namerno setovan beogradski naglasak.


Ne preteruj.

Dobro de, izvini. Nije namerno setovan
alselone alselone 21:43 02.07.2015

Re: Dakle

Meni mercedes nikad nije privlačio pažnju.
Čak mi jugo, onako bangav i ružan, ima više duše.


Ma da. Mislim i te manekenke, ko sa njima spava!? Pogledaj Ruzu iz bifea Tiski cvet, jeste da je gradjena kao pivska flasa ali bi je udarao ko da kasko ima.
alselone alselone 21:45 02.07.2015

Re: Dakle

Dobro de, izvini. Nije namerno setovan


Mislim da preterujes za opis Dalmacije. Kao oni blogeri sto su tvrdili da su samo dve godine posle 17. marta na Kosovu sa svojim prijateljima (naravno) pili kafu u Pristini, pricali na srpskom i bilo im je super. U Dalmaciji te zajebavaju za rodjene pare, ispravljaju te kad kazes kafa, hleb ili mleko, itd. Meni su cak u Istri obigravali oko kola. Tako da mene Hrvatsko more verovatno nece videti dok Halejeva komeeta sledeci put ne dodje.
alselone alselone 21:45 02.07.2015

Re: Dakle

Pola me se već odreklo!


Da nije zenina polovina.
predatortz predatortz 21:46 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Pola me se već odreklo!


Da nije zenina polovina.


Jok, Elisova...
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:47 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Dobro de, izvini. Nije namerno setovan


Mislim da preterujes za opis Dalmacije. Kao oni blogeri sto su tvrdili da su samo dve godine posle 17. marta na Kosovu sa svojim prijateljima (naravno) pili kafu u Pristini, pricali na srpskom i bilo im je super. U Dalmaciji te zajebavaju za rodjene pare, ispravljaju te kad kazes kafa, hleb ili mleko, itd. Meni su cak u Istri obigravali oko kola. Tako da mene Hrvatsko more verovatno nece videti dok Halejeva komeeta sledeci put ne dodje.


Ma ok, ili su moje antene za to što navodiš slepe, ili je Šolta - drugačija. Kada od konobara tražim kiselu a on provuče mineralna meni je simpatično, uopšte nisam skapirao da je neprijateljski. A i bg table nisu baš toliki izuzetak video sam ih desetak.
gedza.73 gedza.73 21:48 02.07.2015

Re: Dakle

San svakog gastarbajtera je da iz golfa uđe u mercedes ili audi.

Iz golfa II u mercedes stodva'es četvorku ili audi stotku.


alselone
Meni mercedes nikad nije privlačio pažnju.
Čak mi jugo, onako bangav i ružan, ima više duše.



Ma da. Mislim i te manekenke, ko sa njima spava!? Pogledaj Ruzu iz bifea Tiski cvet, jeste da je gradjena kao pivska flasa ali bi je udarao ko da kasko ima.

Tast radio u Zastavi, tašta u 21.
'oćeš i mene da se odreknu?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Dobro de, izvini. Nije namerno setovan


Mislim da preterujes za opis Dalmacije. Kao oni blogeri sto su tvrdili da su samo dve godine posle 17. marta na Kosovu sa svojim prijateljima (naravno) pili kafu u Pristini, pricali na srpskom i bilo im je super. U Dalmaciji te zajebavaju za rodjene pare, ispravljaju te kad kazes kafa, hleb ili mleko, itd. Meni su cak u Istri obigravali oko kola. Tako da mene Hrvatsko more verovatno nece videti dok Halejeva komeeta sledeci put ne dodje.


Ja u Istri takve probleme nisam imao sa sve BG tablama.

Pelješac je već druga priča, stvari su se kretale od iskrene druželjubivosti do otvorene mržnje.
alselone alselone 21:49 02.07.2015

Re: Dakle

Jok, Elisova...



Mora da te je pogodilo.
predatortz predatortz 21:51 02.07.2015

Re: Dakle

Mora da te je pogodilo.


Par puta sitiji gelerčići i jednom nešto ozbiljnije.
alselone alselone 21:51 02.07.2015

Re: Dakle

Ja u Istri takve probleme nisam imao sa sve BG tablama.


Jebem li ga. Mene su ubedjivali da sam bas naleteo na budale, da Istra nije takva itd. Ali ja sam covek maler. Naleteo sam za samo tri dana i na budalu konobara. Do mene je. Zato i ne planiram da idem.
alselone alselone 21:51 02.07.2015

Re: Dakle

Par puta sitiji gelerčići i jednom nešto ozbiljnije.


U jbt. Je l' zvonis kad prolazis skener na aerodromu?
predatortz predatortz 21:52 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Par puta sitiji gelerčići i jednom nešto ozbiljnije.


U jbt. Je l' zvonis kad prolazis skener na aerodromu?


Izvadio čika doca sve...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:53 02.07.2015

Re: Dakle

Keš u džep, pa na Sitoniju!


Takođe.
Tamo kroz Makedoniju, nazad kroz Bugarsku (malo Prin i Rila da se udahne planinski vazduh, gospoja nikada nije bila u Rilskom manastiru itd.).
alselone alselone 21:57 02.07.2015

Re: Dakle

Kada od konobara tražim kiselu a on provuče mineralna meni je simpatično, uopšte nisam skapirao da je neprijateljski


To zato sto te voli i postuje. Zato te ispravlja. Verovatno i 'sparkling water' ispravlja na 'mineral'.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:57 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Ja u Istri takve probleme nisam imao sa sve BG tablama.


Jebem li ga. Mene su ubedjivali da sam bas naleteo na budale, da Istra nije takva itd. Ali ja sam covek maler. Naleteo sam za samo tri dana i na budalu konobara. Do mene je. Zato i ne planiram da idem.


a kako me splitska ekipa iz Linuxzasve ugostila, kao brata rođenog, o tome da ti ne pričam :)

Mislim malo su me smarali sa KDE ali hajde i ovi naši su isti...
alselone alselone 21:59 02.07.2015

Re: Dakle

Tast radio u Zastavi, tašta u 21.
'oćeš i mene da se odreknu?


A, to je u pitanju, stvar je jasna. :) Mi imamo i dalje Jugica, 2004. godiste, kupili ga novog. Cale ga voza nekad po gradu iz sentimentalnih razloga. :) Mislim i ja da ima dusu. Al nema nista drugo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:00 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Ja u Istri takve probleme nisam imao sa sve BG tablama.


Jebem li ga. Mene su ubedjivali da sam bas naleteo na budale, da Istra nije takva itd. Ali ja sam covek maler. Naleteo sam za samo tri dana i na budalu konobara. Do mene je. Zato i ne planiram da idem.


Ja tamo zadnjih godina idem samo poslom nikada duže od 3-4 dana, a zadnjih par godina sam bio više puta, jedini "incident" je bio u banci kada sam menjao kintu pa dao službenici "osobnu" koja je naravno na ćirilici, ali i to se završilo smehom.
alselone alselone 22:00 02.07.2015

Re: Dakle

a kako me splitska ekipa iz Linuxzasve ugostila, kao brata rođenog, o tome da ti ne pričam :)


Ne sumnjam. Divan je to svet tamo. Jesi isao i do Zadra?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:01 02.07.2015

Re: Dakle

uros_vozdovac


Mislim malo su me smarali sa KDE ali hajde i ovi naši su isti...


dakle ti rvati, stvarno su operisani od svakog stila.
oduvek.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:20 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
a kako me splitska ekipa iz Linuxzasve ugostila, kao brata rođenog, o tome da ti ne pričam :)


Ne sumnjam. Divan je to svet tamo. Jesi isao i do Zadra?


Ne, na jug samo do Dubrovnika, ali na kratko.
predatortz predatortz 22:25 02.07.2015

Re: Dakle


Ne, na jug samo do Dubrovnika, ali na kratko.


Tamo se moj burazer divno proveo, sa sve ženom i klinkama. Pitali ga odakle je, njemu proradio kliker pa rekao da je iz Orašja ( prednost registarskih tablica u BiH je što na njima nema oznake grada ). Orašje je, za neupućene, naseljeno Hrvatima. Onda su se ti divni ljudi raspilavili, prihvatili ga kao rod rođeni i razvili teoriju kako su mislili da je iz Trebinja, a Trebinjce treba klati kao svinje...
alselone alselone 22:26 02.07.2015

Re: Dakle

Ne, na jug samo do Dubrovnika, ali na kratko.


Verovatno je sve bilo onako u savrsenom, situacija je super.

A ja bas pricao juce sa kolegom sa posla, maler isto kao i ja. I kaze da je u Dubrovniku seo u kafic i da je konobarica bila toliko neprijatna prema njima da je gost sa susednog stola morao da reaguje i da im kaze kad je ona otisla "njoj je brat poginuo u ratu, razumite je".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:28 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz

Ne, na jug samo do Dubrovnika, ali na kratko.


Tamo se moj burazer divno proveo, sa sve ženom i klinkama. Pitali ga odakle je, njemu proradio kliker pa rekao da je iz Orašja ( prednost registarskih tablica u BiH je što na njima nema oznake grada ). Orašje je, za neupućene, naseljeno Hrvatima. Onda su se ti divni ljudi raspilavili, prihvatili ga kao rod rođeni i razvili teoriju kako su mislili da je iz Trebinja, a Trebinjce treba klati kao svinje...


trebalo je da kaže da je iz Posušja, bistu bi mu napravili na stradunu
alselone alselone 22:29 02.07.2015

Re: Dakle

Tamo se moj burazer divno proveo, sa sve ženom i klinkama. Pitali ga odakle je, njemu proradio kliker pa rekao da je iz Orašja ( prednost registarskih tablica u BiH je što na njima nema oznake grada ). Orašje je, za neupućene, naseljeno Hrvatima. Onda su se ti divni ljudi raspilavili, prihvatili ga kao rod rođeni i razvili teoriju kako su mislili da je iz Trebinja, a Trebinjce treba klati kao svinje...


Divan neki svet. Treba svi da idemo tamo i lazemo da nam ne bi pljuvali malo u kafu malo u lice, i da bi uzivali u hladnom moru sljunkovitih plaza na kojem su posleratne generacije videle prvu sisu i zbog toga zavoleli samoupravno drzavno uredjenje a i danas ga oplakivali kao nesto najbolje ikad.
predatortz predatortz 22:31 02.07.2015

Re: Dakle

trebalo je da kaže da je iz Posušja, bistu bi mu napravili na stradunu


Rizično! Znaju se, nije to daleko. Orašje je dobro zbog pitanja zneš li togitog, odnosno male su šanse da te to pitaju. Posušje, Široki, Mostar... em te odaje naglasak, em će sto posto da te pitaju za nekog istaknutog bojovnika.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:34 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz
trebalo je da kaže da je iz Posušja, bistu bi mu napravili na stradunu


Rizično! Znaju se, nije to daleko. Orašje je dobro zbog pitanja zneš li togitog, odnosno male su šanse da te to pitaju. Posušje, Široki, Mostar... em te odaje naglasak, em će sto posto da te pitaju za nekog istaknutog bojovnika.


boravio tamo nekoliko dana u par navrata zadnjih meseci, pazi kad sam se sago i poljubio zemlju kad sam došao u Nevesinje posle prvog boravka
al bukvalno sam to uradio
angie01 angie01 22:36 02.07.2015

Re: Dakle

da bi uzivali u hladnom moru sljunkovitih plaza


koliko se secam, more je bilo divno i lepe plaze i super provod-uvek,...e sad, da su tebe i tvoj grad granatirali iz zabave, valjda bi i ti bio na tri coska,...doduse, Dubrovcani su specificni i vrlo zatvoreni, tamo vlada neki njihov fazon,...al, kao i svuda, ima divnih ljudi.
predatortz predatortz 22:39 02.07.2015

Re: Dakle

e sad, da su tebe i tvoj grad granatirali iz zabave, valjda bi i ti bio na tri coska,.


Jesu, ali ne maltretiram turiste iz NATO zemalja, kad dođu u Beograd. Ne lupam im automobile, ne pretim im klanjem...

Uzgred, i Dubrovčani su napadali Trebinje. Treba ovi da ih biju, kad dođu na kafu?
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:39 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Ne, na jug samo do Dubrovnika, ali na kratko.


Verovatno je sve bilo onako u savrsenom, situacija je super.

A ja bas pricao juce sa kolegom sa posla, maler isto kao i ja. I kaze da je u Dubrovniku seo u kafic i da je konobarica bila toliko neprijatna prema njima da je gost sa susednog stola morao da reaguje i da im kaze kad je ona otisla "njoj je brat poginuo u ratu, razumite je".


Taj jedan dan što sam bio tam - ne nije bilo problema nikakvih. Malo mi je bzvz bili što na mestu gde se za vreme SFRJ ponosno vijorila zastava republike stoji zastava RH, ali ne nije bilo problema, osim...

Domaćini su mi bili teški okoreli windowsaši, e tu je već povučena crvena linija.
predatortz predatortz 22:39 02.07.2015

Re: Dakle

pazi kad sam se sago i poljubio zemlju kad sam došao u Nevesinje posle prvog boravka
al bukvalno sam to uradio


Verujem!
angie01 angie01 22:41 02.07.2015

Re: Dakle

Jesu,


izmedjuostalog, zbog toga sto si ti neke druge, ovi su tebe,...ja o oba slucaja mislim sve najgore i tu cu da zavrsim na ovu temu.
predatortz predatortz 22:47 02.07.2015

Re: Dakle

izmedjuostalog, zbog toga sto si ti neke druge, ovi su tebe,


Ma da, oni su to iz humanitarnih razloga. Ja sam te druge iz čistog divljaštva. Meni su mogli i na crtu da izađu, nije bilo potrebe da ubijaju decu po vozovima. Ni onu sirotinju u Aleksincu nisu morali da bombarduju, nisam bio tamo... Kapiramo se odlično! Nema potrebe da raspravljamo.
alselone alselone 22:50 02.07.2015

Re: Dakle

angie01
Jesu,izmedjuostalog, zbog toga sto si ti neke druge, ovi su tebe,...ja o oba slucaja mislim sve najgore i tu cu da zavrsim na ovu temu.


Stvarno si nekad sitna dusa. Treba da te byde sramota ovako jadnog pokusaja spina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:50 02.07.2015

Re: Dakle

alselone
Tamo se moj burazer divno proveo, sa sve ženom i klinkama. Pitali ga odakle je, njemu proradio kliker pa rekao da je iz Orašja ( prednost registarskih tablica u BiH je što na njima nema oznake grada ). Orašje je, za neupućene, naseljeno Hrvatima. Onda su se ti divni ljudi raspilavili, prihvatili ga kao rod rođeni i razvili teoriju kako su mislili da je iz Trebinja, a Trebinjce treba klati kao svinje...


Divan neki svet. Treba svi da idemo tamo i lazemo da nam ne bi pljuvali malo u kafu malo u lice, i da bi uzivali u hladnom moru sljunkovitih plaza na kojem su posleratne generacije videle prvu sisu i zbog toga zavoleli samoupravno drzavno uredjenje a i danas ga oplakivali kao nesto najbolje ikad.

:)))))))))))

Истра? Сјајно. Без грешке.
Даламција? Јаооо! Стално препричавам како ме моји домаћини у Задру нису хтели пустити самог у град, да ми се што не догоди: Не долази у обзир, ко зна шта може да ти се деси! И да будем искрен, тренутно ми се једино у првопоменуту и у Тоскану на одмор иде, мада је Грчка прелепа.
angie01 angie01 22:54 02.07.2015

Re: Dakle

Treba da te byde sramota ovako jadnog pokusaja spina.


kakav spin? sto bi me bila sramota? Nit sam bila za ovo prvo, a jos manje za ovo drugo- samo sam rekla kako je isla hronologija, pri tome, moj komentar se ne odnosi direktno na predatora i on je to razumeo, nadam se,...tako je napisan jer je on nastupio u prvom licu, jednako pokrivajuci ceo slucaj.
alselone alselone 22:57 02.07.2015

Re: Dakle

angie01
Treba da te byde sramota ovako jadnog pokusaja spina. kakav spin? sto bi me bila sramota? Nit sam bila za ovo prvo, a jos manje za ovo drugo- samo sam rekla kako je isla hronologija, pri tome, moj komentar se ne odnosi direktno na predatora i on je to razumeo, nadam se,...tako je napisan jer je on nastupio u prvom licu, jednako pokrivajuci ceo slucaj.


Ceo "opus" od prvog komentara pa kako si ga posle pokusala odbraniti je jadan. Bajozbiljnije ti kazem, bez ikakve namere da se svadjam.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:00 02.07.2015

Re: Dakle

Nego, ja se danas vratio iz Kotora, bio na jedan dan.
I dalje je lep, magičan reklo bi se, bar meni, al ga mnogo više volim van sezone.
predatortz predatortz 23:03 02.07.2015

Re: Dakle

vrabac_u_steni
Nego, ja se danas vratio iz Kotora, bio na jedan dan.
I dalje je lep, magičan reklo bi se, bar meni, al ga mnogo više volim van sezone.


Prelep grad, na prelepom mestu. Kotor, Perast, najlepša mesta crnogorske obale.
angie01 angie01 23:05 02.07.2015

Re: Dakle


Ceo "opus" od prvog komentara pa kako si ga posle pokusala odbraniti je jadan


tebi na volju da tumacis kako hoces- nema razloga da branim, to je naprosto tako, prvo se desilo jedno, pa za odmazdu drugo, a ti razumi kako god ti je drago- niti mi se svadja s tobom nit s predatorom...sad nije jadno to sto sam tu hronologiju izrekla, nego mi u tim dogadjajima i svim posledicama do danas.

i sad necu vise, a ti kako moras.
angie01 angie01 23:06 02.07.2015

Re: Dakle

Kotor, Perast, najlepša mesta crnogorske obale.


evo, tu se vec slazemo.:)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:07 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz
vrabac_u_steni
Nego, ja se danas vratio iz Kotora, bio na jedan dan.
I dalje je lep, magičan reklo bi se, bar meni, al ga mnogo više volim van sezone.


Prelep grad, na prelepom mestu. Kotor, Perast, najlepša mesta crnogorske obale.


Ma cela Boka je super, ja na primer najviše volim Lušticu (dakle ono poluostrvo preko puta Tivta)

Nego, kad si na Sitoniji?
Mislim, mi kampujemo, pa ako si za to da bacimo neku ribu na roštilj...
freehand freehand 23:12 02.07.2015

Re: Dakle

.doduse, Dubrovcani su specificni i vrlo zatvoreni, tamo vlada neki njihov fazon,...al, kao i svuda, ima divnih ljudi.

Jeste, i ja sam gledao "Okupaciju u 26 slika". Baš su specifični i nije u redu dirati ih, može svašta da ispliva.
predatortz predatortz 23:12 02.07.2015

Re: Dakle

Nego, kad si na Sitoniji?


Ne pre 10. avgusta. Dok se žena i ja uklopimo sa godišnjim, prođe leto. A rado, ako si u tom periodu tamo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:16 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz
Nego, kad si na Sitoniji?


Ne pre 10. avgusta. Dok se žena i ja uklopimo sa godišnjim, prođe leto. A rado, ako si u tom periodu tamo.


E jebiga, ja se tada već vraćam, mada je kraj avgusta super dole, nisu više velike gužve, prvobitno sam i ja pikirao taj period al ne mogu zbog posla.
ubi ovaj kapitalizam
predatortz predatortz 23:17 02.07.2015

Re: Dakle

ubi ovaj kapitalizam


Ubi, brate!
Al' za to smo se borili!
angie01 angie01 23:19 02.07.2015

Re: Dakle

može svašta da ispliva.


a ti poznajes neke?
freehand freehand 23:22 02.07.2015

Re: Dakle

angie01
može svašta da ispliva.


a ti poznajes neke?

Da, što?
zovitemegrunf zovitemegrunf 23:30 02.07.2015

Re: Dakle

predatortz

... solidno francusko vozilo... Mala potrošnja, veliki rezervoar.


Valjda neće da te potera maler pa još naletiš na ovog namćora:

edit: nesto je zahebavao linak

angie01 angie01 23:33 02.07.2015

Re: Dakle

Da, što?


s obzirom na tvoj komentar- ne verujem.
predatortz predatortz 23:36 02.07.2015

Re: Dakle


Valjda neće da te potera maler pa još naletiš na ovog namćora:





Moj majstor, Dalmoš, je uvek mrsio sebi u bradu dok mi je popravljao auto - Jeba ga Vrancuz koji ga je napravija!

No, kupi on Pežo 307 i zaljubi se.
Jednom ja njemu kažem - Ma, francusko sranje!

A ća ti, Bosanac, znaš?! Jeba vas fauve, samo za nji znate! Francuzi su za gospodu, ne za bosanske seljake...
freehand freehand 23:36 02.07.2015

Re: Dakle

angie01
Da, što?


s obzirom na tvoj komentar- ne verujem.

A šta te u tomn komentaru navelo na takvu pomisao?
natasavb natasavb 23:37 02.07.2015

Re: Dakle

vrabac u steni
ja na primer najviše volim Lušticu (dakle ono poluostrvo preko puta Tivta)

I ja. Jedino mesto gde bih možda, ali veliko možda, letovala.
Cela Boka je prelepa, ali tamo samo van sezone.

P.S. Ovo je bilo letovanje sa najlepšim pogledom.
Kuća na vrh Luštice. Pored samo crkva, koja je otvorena dva puta godišnje, a prvo selo kilometar udaljeno.

angie01 angie01 23:37 02.07.2015

Re: Dakle

A šta te u tomn komentaru navelo na takvu pomisao?


pa zato sto ironises na moj.
freehand freehand 23:39 02.07.2015

Re: Dakle

angie01
A šta te u tomn komentaru navelo na takvu pomisao?


pa zato sto ironises na moj.

Bože, Angie, ovo od tebe nisam očekivao.
angie01 angie01 23:39 02.07.2015

Re: Dakle

ovo od tebe nisam očekivao


a sta to?
freehand freehand 23:40 02.07.2015

Re: Dakle

angie01
ovo od tebe nisam očekivao


a sta to?

Sramota me i da ponovim.
angie01 angie01 00:05 03.07.2015

Re: Dakle

Sramota me i da ponovim.


da ponovis, sta?

hebote free, to sto insinuiras, nije fora ni za osnovnu skolu.


priznaj da si se ubacio iz uobicajene zelje da se bespotrebno gurkas,...jer to sto sam napisala, a na sta si ti replicirao ironicno, je tacno- ja sam pola mladosti provela u Dubrovniku, cak i radila tamo, poznajem dosta sveta i onih koji zive u starom gradu i onih na Pilama, Plocama, Lapadu, Gruzu,...poznavala sam i gradonacelnika tadasnjeg, neke poznate gradjane, umetnike, snase od nekuda, zanatlije, vlasnikje restorana i kafica, poslasticarnica, ljude sa pijace,...dve sezone su lokalni slikari, a iz Mostara:), moj portret drzali kod velike Ornofrijeve cesme kao reklamu za turiste:)...tako da znam o cemu pricam.
barese barese 00:17 03.07.2015

Re: Dakle

Kad već trolujete o negrčkim destinacijama, da dodam i ja moju na jugu Italije



Toplo more, peščana plaža sa normalnim padom u vodi da može da se pliva bez kilometarskog pešačenja tipičnog za peščane plaže, miris borove šuma iza... raj...

Još slika, i dine...




Danas mi se nekako čini da je sve što smo voleli u Dalmaciji samo razvodnjeni šarm Italije, i da je stoga lepše uživati u originalu
Subjektivna sam, naravno
angie01 angie01 00:20 03.07.2015

Re: Dakle

Još slika, i dine...


jao sto je lepo,...meni daj bilo sta sto ima plazu i toplo more,...i zaboravi me tu neko vreme.
tyson tyson 00:33 03.07.2015

Re: Dakle

jedini "incident" je bio u banci kada sam menjao kintu pa dao službenici "osobnu" koja je naravno na ćirilici, ali i to se završilo smehom.

Meni se to desilo pre desetak godina u banci u Zagrebu; mlada devojka, potpuno se zbunila, kaže iskreno "joj, pa ja ne umem da pročitam" posle smo se i na piću našli od tad ćiriličnu ličnu svuda poturam, nikad se ne zna...


inco inco 00:42 03.07.2015

Glede Kroacije...

Ja vozao uzduž i popreko po istoj kolica koja su sve samo neupadljiva sa sve BG tablama i tako to - i nikakvih problema nisam imao. Parkirao preko puta Poljuda, čak, i to ispred sveže postavljenog Torcida grafita u pripremi za večiti derbi. A i po drugim splitskim nezgodnim mestima. Ostavljao kola po ceo dan pored puta na vrletima po Makarskoj i polu-divljim plažama podno Zadra i niš'. Dobro, da ne lažem, primetio sam da pojedini zagledaju al' cenim da im je glavna misao bila da nisam normalan a ne kako da mi sjebu odmor.

O Istri i da ne pričam, tol'ko sam puta bio od Rijeke pa naviše da se osećam k'o kod kuće. Trunku prezira ne primetih - štaviše, bezbednije se osećam tamo nego po nekim delovima Beograda.

That being said... znam da sam imao sreće pa nisam naleteo na budale (kao i mnogi Hrvati koji nisu naletalii na naših gora trule listove po Srbiji) i znam da je verovatnoća da se na takve naleti prilično velika, pogotovo na potezu između Zadra i Dubrovnika, tako da ni u ludilu ne bih preporučio nekome da tamo ide ako nije svestan šta može potencijalno da se desi - kao što nikome ne bih preporučio da u sopstvenoj režiji šparta Egipat od Abu Simbela do Aleksandrije. Ali ako ste spremni na manje rizike, ima se tu rašta videti i u mnogo čemu uživati.
blogovatelj blogovatelj 01:08 03.07.2015

Re: Dakle

kakav spin? sto bi me bila sramota? Nit sam bila za ovo prvo, a jos manje za ovo drugo- samo sam rekla kako je isla hronologija, pri tome, moj komentar se ne odnosi direktno na predatora i on je to razumeo, nadam se,...tako je napisan jer je on nastupio u prvom licu, jednako pokrivajuci ceo slucaj.


Sledeci korak je da pomenes Srebrenicu i time bi ovaj blog dobio potpuno novu dimenziju.
alselone alselone 05:27 03.07.2015

Re: Dakle

prvo se desilo jedno, pa za odmazdu drugo


Razumes zajebavanje turista koji veze nemaju sa ratom, razumes odmazdu i bombardovanje civila, postavljas istorijski momenat t=0 kada odgovara tvom narativu, pa jesi li ti dobro, je l' ti lakiraju parket u stanu? Ma ne, salim se, znam da nije, ti ovako pises vec godinama.

Ne znam ni koji mi je q trebao da ti odgovoram ali kad si se tako iritantno ubacila morao sam.
alselone alselone 05:28 03.07.2015

Re: Dakle

Sledeci korak je da pomenes Srebrenicu i time bi ovaj blog dobio potpuno novu dimenziju.


Satiru smaraci, satiru. Sta god napisao uvek se ima opravdanje za sve "druge". Koji je to kompleks, koja je to boljka, zaista bih voleo da znam.
alselone alselone 05:30 03.07.2015

Re: Dakle

Meni se to desilo pre desetak godina u banci u Zagrebu; mlada devojka, potpuno se zbunila, kaže iskreno "joj, pa ja ne umem da pročitam"


Ono sto mi nije jasno u vasim pricama je davanje licne karte republike Srbije u stranoj drzavi. Sto oni to uopste traze, od kakvog je to znacaja tamo i sto im uopste i dajete? Zar se ne daje pasos u stranoj drzavi?
emsiemsi emsiemsi 05:32 03.07.2015

Re: Dakle

angie01

Ceo "opus" od prvog komentara pa kako si ga posle pokusala odbraniti je jadan


tebi na volju da tumacis kako hoces- nema razloga da branim, to je naprosto tako, prvo se desilo jedno, pa za odmazdu drugo, a ti razumi kako god ti je drago- niti mi se svadja s tobom nit s predatorom...sad nije jadno to sto sam tu hronologiju izrekla, nego mi u tim dogadjajima i svim posledicama do danas.

i sad necu vise, a ti kako moras.

Редослед ти није добар --- пре првог се десило најпрво ! То најпрво, ти и теби слични, као и наши непријатељи намерно заборављају.
Успут --- за тебе чак нити не мислим да намерно заборављаш, мислим да ти спадаш у класу, како се то каже, 'корисних идиота' који су се, како је то напоменуо алселоне изнад, на 'нашем мору' непоправљиво заљубили у чари самоуправног социјализма и слично ...
Успут --- за тебе сам, поред свега, сигуран да ниси ђубре.
alselone alselone 05:33 03.07.2015

Re: Dakle

mada je kraj avgusta super dole


Mi smo prosle godine bili prvi put u septembru na moru i odusevili se. Temperatura prijatna, preko dana nije onako ubistveno da mora da se bezi u sobu kad upekne, noci prijatne za spavanje, nema guzvi ni na plazama, ni na putu...
emsiemsi emsiemsi 05:40 03.07.2015

Re: Dakle

angie01
Sramota me i da ponovim.


da ponovis, sta?

hebote free, to sto insinuiras, nije fora ni za osnovnu skolu.


priznaj da si se ubacio iz uobicajene zelje da se bespotrebno gurkas,...jer to sto sam napisala, a na sta si ti replicirao ironicno, je tacno- ja sam pola mladosti provela u Dubrovniku, cak i radila tamo, poznajem dosta sveta i onih koji zive u starom gradu i onih na Pilama, Plocama, Lapadu, Gruzu,...poznavala sam i gradonacelnika tadasnjeg, neke poznate gradjane, umetnike, snase od nekuda, zanatlije, vlasnikje restorana i kafica, poslasticarnica, ljude sa pijace,...dve sezone su lokalni slikari, a iz Mostara:), moj portret drzali kod velike Ornofrijeve cesme kao reklamu za turiste:)...tako da znam o cemu pricam.

Ма наравно, предивни Дубровчани, госпари !
Нису они имали ништа против београђана, једино би за доручак, од силне љубави, желели да прикољу којег Србина --- чији је Дубровник (био) град исто као и њихов - ако не и више.
На жалост, немаш ти појма.
bolid1 bolid1 07:07 03.07.2015

Re: Dakle


"joj, pa ja ne umem da pročitam"


Oce to ucenje da potraje do duboko u noc

Kako se ne ide vse u banke za menjanje para, Novossti su korisna stvar za imati u torbi, em ima sta da se procita, em nastavno sredstvo


Ono sto mi nije jasno u vasim pricama je davanje licne karte republike Srbije u stranoj drzavi. Sto oni to uopste traze, od kakvog je to znacaja tamo i sto im uopste i dajete? Zar se ne daje pasos u stranoj drzavi?


Banke znaju da traze bilo kakav dokument kad menjas pare, u Beogradu je ista prica, ja uglavnom uvalim ili SLO boravisnu ili SRB licnu kartu, zavisi kako sacnem osobu sa druge strane...pasos ne volim da vucaram po gradu.
antioksidant antioksidant 07:29 03.07.2015

Re: Dakle

kad sam se sago i poljubio zemlju

ili kleknuo?
ala si razgiban :) ja savijanjem dosezem stvari u zoni od pojasa do vrata
jacHa. jacHa. 08:15 03.07.2015

Re: Dakle


vrapčiću-pevaču, jel ste već kampovali na sitoniji? iskustva?
gde kampujete? jel u onim kampovima oko sikije ili...?
rade.radumilo rade.radumilo 08:20 03.07.2015

Re: Dakle

Nema tu fajta, dizel je ok dok ti ne rikne boš pumpa. Onda sve što si uštedeo vozeći ga, daš majstorima ako je auto iole noviji.


Kupiš Japanca k'o ja. Benzin, al troši k'o da je dizel.

alselone alselone 08:40 03.07.2015

Re: Dakle

Banke znaju da traze bilo kakav dokument kad menjas pare, u Beogradu je ista prica, ja uglavnom uvalim ili SLO boravisnu ili SRB licnu kartu, zavisi kako sacnem osobu sa druge strane...pasos ne volim da vucaram po gradu.


A, OK.

Piece of trivia - U Kolumbiji na aerodromu kada menjas pare moras da das pasos i otisak prsta.

o.O
angie01 angie01 09:35 03.07.2015

Re: Dakle

Razumes zajebavanje turista koji veze nemaju sa ratom, razumes odmazdu i bombardovanje civila, postavljas istorijski momenat


znas sta, als, kakva god da su ti uverenja, ovo je mufljuski sroceno,...a stigla i ekipica da podrzi,...to je bilo toliko puta na blogu u skoro identicnom sastavu,...pa da ne smetam vise u interpretacijama izrecanog.
angie01 angie01 09:39 03.07.2015

Re: Dakle

ти и теби слични, као и наши непријатељи намерно заборављају.



на 'нашем мору' непоправљиво заљубили у чари самоуправног социјализма и слично .



alselone alselone 09:42 03.07.2015

Re: Dakle

ovo je mufljuski sroceno


Znas kako - ja sam i prestao da ti odgovaram na ovakve gluposti koje prosipas godinama jer je uvek isto. Kazes nesto odvratno, fasisticki i diskriminatorski, sovinisticki i nadasve glupavo. Onda ti neko skrene paznju sta pricas. Onda se ti pocnes gicati kako te neko namerno pogresno tumaci. Gore vrlo jasno pise sta si rekla i sta si mislila. Po meni mozes jedino da se vadis na neki poremecaj pri kom tvoje napisane reci ne oslikavaju tvoje misli.
predatortz predatortz 09:45 03.07.2015

Re: Dakle

Onda ti neko skrene paznju sta pricas


Ma ja, kao Rudonja, stalno natrčim na tu foru. Posle mi muka od čaršafa koji sledi. Ko me jebe, kad sam glup!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:46 03.07.2015

Re: Dakle

alselone
Meni se to desilo pre desetak godina u banci u Zagrebu; mlada devojka, potpuno se zbunila, kaže iskreno "joj, pa ja ne umem da pročitam"


Ono sto mi nije jasno u vasim pricama je davanje licne karte republike Srbije u stranoj drzavi. Sto oni to uopste traze, od kakvog je to znacaja tamo i sto im uopste i dajete? Zar se ne daje pasos u stranoj drzavi?


pasoš mi bio u hotelu na recepciji, a ova tražila neki dokument, na kraju završismo sa vozačkom. inače, kad je sve prešlo u smeh, pitala me: "zar vam zaista delujem toliko matoro?".
mlađi svet tamo stvarno ne zna ćirilicu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:52 03.07.2015

Re: Dakle

jacHa.

vrapčiću-pevaču, jel ste već kampovali na sitoniji? iskustva?
gde kampujete? jel u onim kampovima oko sikije ili...?


jesmo prošle godine ovde, pa pošto nam se svidelo vraćamo se na mesto zločina. kamp je odličan a i taj deo dole na jugu nije prenatrpan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana