Društvo| Putovanja| Region| Život

Siriza i posledice

Nebojša Milenković RSS / 02.07.2015. u 19:40

hellas.18176.jpg

 

Pošto ovih dana u srpskim senzacionalizmu i inače sklonim tzv.medijima čitam različite gluposti, ako će nekome koristiti, kratak izveštaj/putopis iz drevne Hellade bio bi sledeći:


Oni koji se ovih dana spremaju da krenu u Gčku, ili su već uplatili aranžmane pa ne znaju šta da rade razloga za neku veliku paniku realno nemaju. Treba samo da ponesete novac - ne na karticama već u kešu (!), ili makar uglavnom u kešu.

Iako je zvaničan stav grčke vlade da turisti neće imati problema pri plaćanju karticama - u praksi to ipak nije svuda tako. Prevedeno: većina prihvata plaćanje karticom - ali ima i izuzetaka.
Banke jesu zatvorene. Bankomate nismo koristili tako da ne znam da li na njima možete da podignete novac.

Redovi za gorivo postoje. I u principu ono se, posebno u manjim mestima, brzo rasproda. Grci prave zalihe goriva, sipaju ga u automobile ali i u kanistere - tako da su pumpe već oko 15h-16h najčešće zatvorene. Ukoliko letujete u solunskoj regiji najbolje je da rezervoar napunite u Makedoniji na velikoj Makpetrolovoj pumpi koja se nalazi nekoliko kilometara pre graničnog prelaza Evzoni/Εύζωνοι (uzgred, gorivo je u Makedoniji jeftinije nego kod nas ili u Grčkoj). Ukoliko idete južnije budite spremni i na čekanje u redovima - mada, naravno, ne mora da znači.

Priče o praznim rafovima u prodavnicama su čista glupost.

Kad su plaže u pitanju, a mi smo ih obišli baš dosta - nije tačno da su prljave i da su Grci prestali da čiste i odnose smeće. Naprotiv! Takve dezinformacije zlonamerne su i netačne. U usluzi i odnosu prema turistima ne postoje apsolutno nikakvi problemi - oni koji su već letovali u Grčkoj mogu očekivati da će što se usluge i ljubaznosti tiče imati isto ono što su imali i ranije.

Što se političke situacije tiče nekih većih protesta ima samo u Atini, i tako će verovatno i ostati. Kod tzv. običnih ljudi doza zabrinutosti jeste primetna što je, s obzirom na okolnosti, svakako i logično.Moj lični stav je da se Siriza jeste prilično pogubila, i da podrška koja je u početku bila aklamativna, primetno opada. Nakon najnovijih događaja mislim da ni ishod predstojećeg referendum uopšte nije toliko izvestan koliko je to delovalo na početku.

Istina je da šteta koju su, preteranim zaduživanjem, Grčkoj nanele njene pređašnje političke elite u saradnji sa ondašnjim tajkunima kao većinskim kolateralnim korisnicima iste jeste tolika da se njen krajnji ishod u ovom trenutku ne može predvideti. Takođe, veliki deo odgovornosti svakako je i na kreditorima - odnosnosvetskoj banci i evropskoj komisiji koja je u svemu, u najmanju ruku, dobrano saučestvovala.

Tako da se Siriza, koja na evropskoj (ali i globalnoj) političkoj sceni predstavlja istinsko osveženje, nalazi u istoj onoj situaciji u kojoj bi se - pretpostavimo da takva mogućnost još uvek postoji - kod nas, recimo, našao neko ko bi posle različitih Koštunica, Dinkića, Tadića, Cvetkovića, Vučića, Nikolića i ostalih Bajatovića pokušao da se bavi politikom koja bi vodila računa o (običnim) građanima. Razvalina koju je Siriza zatekla je ostavština koju su i njoj i grčkom narodu ostavili njihovi Miškovići, Bekoi, Spasojevići, Mitrovići i ostali Kostići - sa sve političkim pudlicma i liliputancima u njihovoj službi. Stoga je i politička sudbina grčke Sirize svakako veliki izazov - ne samo za Grke već i za Evropsku uniju i njenu od realnosti i života običnih ljudi odavno odrođenu oligarhijsku birokratiju koja će, svakako, učiniti sve da Sirizi vidi kraj.



Komentari (508)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:53 03.07.2015

Re: Dakle

mlađi svet tamo stvarno ne zna ćirilicu.


Ne zna. Skoro sam vadio neke papire u RS, obrasci ćirilični. Gužva pred šalterom, ja krenem da se zezam i kažem 'Pauza!', raja u smeh... To osokoli jednu devojku, jako simpatičnu, da mi priđe i da me zamoli da joj popunim obrazac. Kaže, rođena '92., tokom rata otišli za Austriju, ćirilicu nije imala prilike da uči. U Federaciji se uči u školama, ali pro forme. Klinci do šestog zaborave da je čitaju i pišu. Kod nas, u RS, oba pisma su stvarno ravnopravna. Učiteljice, po starom, insistiraju na tome da jedan pismeni zadatak bude ćirilični, drugi latinični. Jedino su udžbenici uvek ćirilični, kao i svedočanstva, knjižice i sva zvanična dokumenta. Imam BiH ćiriličnu LK.
princi princi 09:53 03.07.2015

Re: Dakle

vrabac_u_steni
jacHa.

vrapčiću-pevaču, jel ste već kampovali na sitoniji? iskustva?
gde kampujete? jel u onim kampovima oko sikije ili...?


jesmo prošle godine ovde, pa pošto nam se svidelo vraćamo se na mesto zločina. kamp je odličan a i taj deo dole na jugu nije prenatrpan.

Ситонија је кева. Оних 5 steps in the sand рај на земљи.
predatortz predatortz 09:53 03.07.2015

Re: Dakle

jesmo prošle godine ovde,


Tebra, ovo je prelepo!
angie01 angie01 10:00 03.07.2015

Re: Dakle

Kazes nesto odvratno, fasisticki i diskriminatorski, sovinisticki i nadasve glupavo.


pa da, ja sam ovde glavni fasita i diskriminator, naravno odvratan i glupav,...stacu.
alselone alselone 10:02 03.07.2015

Re: Dakle

stacu.


nisi glavni, ali to sto nisi glavni ne znaci da nisi uopste. jesi.

tess tess 10:02 03.07.2015

Re: Dakle

izmedjuostalog, zbog toga sto si ti neke druge, ovi su tebe

Angie,
čini mi se da bi najpristojnije bilo,
pristojan i prirodan istorijski tok,
-da "mi njih" nismo ali da "oni nas" jesu-

Nasilje je fuj kaka, sowieso, zato u svakoj prilici pokazati najljepšu stranu i da niste divljaci, niste vi s njima mi.

Kad "oni vas" nećemo i "mi njih".
Zar ne?
:)
angie01 angie01 10:12 03.07.2015

Re: Dakle

Kad "oni vas" nećemo i "mi njih".


kad si vec i ti pristigla, evo da ti samo kazem, da sve sto o tome mislim stoji u nastavku mog komentara u kome se sve patriJotske snage zadrzavaju samo na prvom delu, jer im je nesto drazi- a to je da i o jednom i o drugom, i mi njih i oni nas, mislim sve najgore.

..sad izvin'te, sto mi je i ovaj nas deo jednako gadan.
angie01 angie01 10:13 03.07.2015

Re: Dakle

jesi.



:))), pa ne znam da l da ponovis znacenje tih pojmova, sad kada vec insistiras dalje iako sam priznala.
alselone alselone 10:18 03.07.2015

Re: Dakle

:))), pa ne znam da l da ponovis znacenje tih pojmova, sad kada vec insistiras dalje iako sam priznala.


ne insistiram nego te šljepkam sa strane kad god pokušaš ga se gicneš i skreneš temu. Ovo je bio pokušaj sa preuveličavanjem.
- Ovo je 10.
- A 1000 je!
- Nisam rekao 1000, nego 10.

Dečija svađa.
angie01 angie01 10:31 03.07.2015

Re: Dakle

ne insistiram nego te šljepkam sa strane kad god pokušaš ga se gicneš i skreneš temu. Ovo je bio pokušaj sa preuveličavanjem.


ovo alse lici na blogovatelja, koga, d'izvines ne mogu bas ozbiljno da uzmem u obzir, najblaze receno,

nisam ja nista preuvelicala, nego samo ponovila ono sto si ti rekao, pokusavajuci da me upakujes u celofan koji ne odgovara mom sejpu, a sa idejom da na potreban "proizvod" licim, je l te,...kao i to 10/1000,...to ne ide tako, nema brojanja nula- sto meni jako tesko ide, kada citam cene, obicno mi neka promakne- ili nesto jesi, ili nisi, ne mozes biti malo fasista, sovinista, diskriminator,...jer to postajes svojim uverenjima....one nule se verovatno razlikuju samo od datih okolnosti.




Dečija svađa.



decija svadja je ono tipa, ti si debela, ne ti si,...a ovde si me pocastio malo ozbiljnijim stvarima.
alselone alselone 10:43 03.07.2015

Re: Dakle

nisam ja nista preuvelicala


Jesi, rekla si "sada sam ja glavni fasista". To je decija svadja. Mislio sam na to kako se ti branis.

pokusavajuci da me upakujes u celofan koji ne odgovara mom sejpu, a sa idejom da na potreban "proizvod" licim, je l te,...kao i to 10/1000,...to ne ide tako, nema brojanja nula- sto meni jako tesko ide, kada citam cene, obicno mi neka promakne-



ili nesto jesi, ili nisi, ne mozes biti malo fasista, sovinista, diskriminator,...jer to postajes svojim uverenjima

Da, ja sam ti rekao da jesi. Ne "glavni" ili "najveci". Nego samo da jesi.


.one nule se verovatno razlikuju samo od datih okolnosti.

Ne razlikuju se, jer nema "malo fasista ili puno fasista". Nema datih okolnosti. Ili jesi ili nisi.

angie01 angie01 10:57 03.07.2015

Re: Dakle

Nema datih okolnosti. Ili jesi ili nisi.


pa to ti ka'em, ponovi znacenje tih pojmova, kad ih vec udeljujes kao "komplimente".


"sada sam ja glavni fasista"


to sam rekla ironicno, jer je smesno koliko si se potrudio da me "nakitis" svime onim protiv cega su svi moji stavovi.


Ne razlikuju se, jer nema "malo fasista ili puno fasista".


to sam ti ja rekla, a ti si meni nesto sa nulama, nije 1000, kao sto ja kazem, jer si ti mislio samo 10.:)))
alselone alselone 11:04 03.07.2015

Re: Dakle

pa to ti ka'em, ponovi znacenje tih pojmova, kad ih vec udeljujes kao "komplimente".


Vrlo dobro ih znam. Savrseno pasu na ono sto si napisala. To sto si fasista prema Srbima, ne znaci da nisi.


to sam rekla ironicno, jer je smesno koliko si se potrudio da me "nakitis" svime onim protiv cega su svi moji stavovi.

Pa da, upravo sam ti rekao da je ironija smesna, i da je na nivou decije svadje.


to sam ti ja rekla, a ti si meni nesto sa nulama, nije 1000, kao sto ja kazem, jer si ti mislio samo 10.:)))

Nemoguce da nisi tako prost primer ukapirala. Mislio sam na preuvelicavanje koje si pokusala da iskoristis.
angie01 angie01 11:17 03.07.2015

Re: Dakle

Vrlo dobro ih znam. Savrseno pasu na ono sto si napisala. To sto si fasista prema Srbima, ne znaci da nisi.


izvini, al ovo je ozbiljna optuzba,...i iz cega si to izvukao, iz toga sto kazem da je nasilje, ma sa cije strane dolazi jednako gadno?

ja nisam nacionalista, koji vodi u sovinizam, a ovaj opet u fasizam, to je redosled.

To sto se tebi i ekipi uvek draza verzija, gde je samo neko drugi kakan, a da smo mi nevini brantelji, nekako je vise diskriminatorska, da upotrebim tvoj izraz, od svega sto sam ja ikada izrekla.

ti si se odve prilicno uvredljivo umesao u dijalog izmedju mene i predatora, za koga sam sigurna, ma sta rekao, da je ipak dobro razumeo ono sto sam rekla,...od cega niti bezim niti se branim, kako ispada po tvojim komentarima, jer sutina toga nije stvar moje percepcije i misljenja, nego hronologije dogadjaja, koju ja nisam sklona da interpretiram po potrebi.


sta ti je preuvelicavanje, igonija u reci- glavni,...pa mi dajes prmer gradacije na koju si ti mislio, a sada kao nisam shvatila sta?...pa jesi ili nisi....to sam ti rekla.
alselone alselone 11:22 03.07.2015

Re: Dakle

izvini, al ovo je ozbiljna optuzba,...i iz cega si to izvukao, iz toga sto kazem da je nasilje, ma sa cije strane dolazi jednako gadno?


iz toga sto si razumela odmazdu i bombarodovanje civila, i iz toga sto si razumela uvrede turista. I jedno i drugo zato sto su Srbi. Jer su neki drugi Srbi radili lose stvari pa je u redu svi da pate zbog toga.

ja nisam nacionalista, koji vodi u sovinizam, a ovaj opet u fasizam, to je redosled.

Jesi. Time sto razumes, opravdavas i relativizujes zlocine i uvrede protiv Srba.


alselone alselone 11:23 03.07.2015

Re: Dakle

sta ti je preuvelicavanje, igonija u reci- glavni,...pa mi dajes prmer gradacije na koju si ti mislio, a sada kao nisam shvatila sta?...pa jesi ili nisi....to sam ti rekla.


Ne mogu dalje na ovu temu.
alselone alselone 11:27 03.07.2015

Re: Dakle

ti si se odve prilicno uvredljivo umesao u dijalog izmedju mene i predatora,


Ti si se ovde prilicno uvredljivo umesala u dijalog izmedju predatora i mene (obrnut je redosled, sebe stavljas poslednju u recenici) time sto si opravdala i razumela uvrede turista jer su Srbi.
tess tess 11:30 03.07.2015

Re: Dakle

angie
patriJotske snage

Uzdahnula sam.
-ma pazi, trudim se već duže vrijeme da ne trošim energiju na te napaćene autošovinističke fabule.- evo i sad pišem zanemoćalo.

Godine su prošle, ej godine, ratovi iza nas, desiće se novi a vi me, ti i tebi slična ekipa, ubjeđujete da: Nije lijepo što smo i MI njih kad su ONI nas, ako ništa nismo trebali zbog VAS.

I sad, ni Zagreb, pazi ni Zagreb se nad tom genocidnom RS više ne zadržava, em znaju ko smo i ko je kome dužan, em im vojska bila u BiH pa ćute.

Ne bave se nama, kratko jasno.

I evo sad čitam sadomazo na srpskom blogu, ali leka nam nema:

1. Suze i sjećanja, idila jugoslovenstva, bilo prije sto godina, lep svet, pristojan bre, našao mi barba šeširić na rivi, pružila mi Mare suve smokve, lipa moja.

2. Išao sam sa BG tablama- zamisli. Što si išao? E pa što, išao sam da provjerim hoće li me zaklati, volim ja to tako. -kad me zakolju da me naguze, obavezno, nadao sam se.

3. Il namjerno sam pričao ekavski da mi vidimo ko je glavni baja.

Ej, ljudi moji, to je dijagnoza.

To što vi Srbi iz Srbije volite Hrvate a oni više nemaju načina da vam kažu koliko vas ne vole, to brate nema na zemlji, to jeste neki sindrom. -valjda jer su vam zapad, ne žulja vas šljiva pod dušekom kad pomislite na bratski Zagreb.

I ne bih ja reagovala, ma ne, barem mi znamo ko su ustaše, nego mi i dan danas govorite da nešto nije lepo i da sam divljak.

I priznam sve. -jesam i šta ćemo sad?
Ah, ne, ne može tako.

Da mi vidimo ko je bacao cveće na tenkove, da mi vidimo koje cveće, ako su karanfili pa ti si sele komunista, da mi vidimo jesi li išla u obdanište, etc.
jebali vas tenkovi da vas jebali pa pola Hrvatske diže ruku i viče "Za dom spremni" a vi prebrojavate 6. ličku, došljake brđane i fensi babe s vojnim penzijama.

Jebale vas te penzije i ćetničke Bele Rade za tenkove i partizani i četnici i žene im i drugarice i babe im i tetke im. Sve.
(ne lično tebe Angie, uopšteno)

Toliko.

Adieu ♥
angie01 angie01 11:30 03.07.2015

Re: Dakle

iz toga sto si razumela odmazdu i bombarodovanje civila, i iz toga sto si razumela uvrede turista. I jedno i drugo zato sto su Srbi. Jer su neki drugi Srbi radili lose stvari pa je u redu svi da pate zbog toga.


pa vidi- ovo je tvoja interpretacija,...nigde nisam rekla da opravdavam, upravo suprotno i sada i uvek.



Jesi. Time sto razumes, opravdavas i relativizujes zlocine i uvrede protiv Srba.


ovo je isto to- ti si "dobronamerno" iz mojih komentara shvatio da ja opravdavam nacionalisticka sranja? i jos reltivizujem zlocine?...gde to pise molim te?

o bombardovanju Srbije sam se apsolutno uvek izjasnjavala sa najvecim gnusanjem, napisala blog o tome, tako da ne podmeci.
alselone alselone 11:35 03.07.2015

Re: Dakle

ovo je isto to- ti si "dobronamerno" iz mojih komentara shvatio da ja opravdavam nacionalisticka sranja? i jos reltivizujem zlocine?...gde to pise molim te?


Evo u startu ovde

.e sad, da su tebe i tvoj grad granatirali iz zabave, valjda bi i ti bio na tri coska,...doduse, Dubrovcani su specificni i vrlo zatvoreni, tamo vlada neki njihov fazon,...al, kao i svuda, ima divnih ljudi.

Na dva nacina si pokusala da opravdas uvrede na racun dvoje turista iz Srbije u jednoj recenic:
1. bombardovan je grad iz zabave (ovo necu komentarisat) pa ce konobarica koja je tada bila prakticno dete danas da zajebava i maltretira turiste koji sa tima koji su bombarodvali grad dele samo ime naroda
2. "tamo vlada neki njihov fazon". Kakvav je ovo jadan pokusaj opravdanja? Kakav fazon? Da vredjaju turiste? Nisam cuo za takve fazone.

3. A ima i bonus umanjenje dogadjaja. Nisu uvrede i maltetiranje nego je "nekako na tri coska". Onda je u redu.

Ta kratka recenica opisuje toliko toga kako ti razmisljas.
alselone alselone 11:37 03.07.2015

Re: Dakle

A onda i ovde

"izmedjuostalog, zbog toga sto si ti neke druge, ovi su tebe,"

Ovo je opravdanje i razumevanje odmazde nad civilima. Dzabe ti sledeca recenica.
tyson tyson 11:38 03.07.2015

Re: Dakle

Ono sto mi nije jasno u vasim pricama je davanje licne karte republike Srbije u stranoj drzavi. Sto oni to uopste traze, od kakvog je to znacaja tamo i sto im uopste i dajete? Zar se ne daje pasos u stranoj drzavi?

Menjao devize u banci, žena zatražila osobnu, ja joj dao osobnu...
Pasoš nekako po definiciji ne nosim sa sobom kad sam u stranoj zemlji; sigurniji je u hotelskom sefu.


alselone alselone 11:41 03.07.2015

Re: Dakle

Pasoš nekako po definiciji ne nosim sa sobom kad sam u stranoj zemlji


Zar nije obavezno, po zakonu? I ja mislim da je sigurniji ali se nekako uvek tripujem da ce me zaustaviti murija i maltretirati ako sam bez pasosa ili da ce mi trebati za neki dokument, dozvolu, ulazak u firmu itd.
angie01 angie01 11:46 03.07.2015

Re: Dakle

(ne lično tebe Angie, uopšteno)


sto meni- ni u cemu iz ovog tvog medju javom i medj snom se nisam prepoznala, jer taj nacin razmisljnaja nisam vezbala, stran mi je...sem u obaveznom obdanistu:))),..hebote tes, ti imas sindrom, nisam imala svoju sobu kao mala.

hocu da ti kazem- nekako si mi postala draga:)- da te krajnosti u postvakama nikada nisu dobre, pa brate i u tom Zagrebu i na rivi nekog od gradova na obali, koju smo nekada zvali nasom i vozili se jadrolinijom na ostrva, isto postoje i neki normalni ljudi, kojima je celo nase zajednicko sranje bilo strasno i nisu ga podrzavalai i isto tako dolaze u Beograd, kao u deo sveta, a ne kao na neprijateljsku teritoriju, da se vide sa prijateljima i rodbinom- ro-dbi- nom, tes, draga, ono pomesani smo i vezani, pa sad, mozemo, kao sto smo i onda mogli- lepo, da se dogovorimo, a u svaciju korist, ili ovo sto smo izabrali, pa opet na zajednicku strahotu, koju evo nikako da savladamo.
nsarski nsarski 11:50 03.07.2015

Re: Dakle

ja nisam nacionalista, koji vodi u sovinizam, a ovaj opet u fasizam, to je redosled.

; )))))))))))))

Auh!
Ovo je isto kao: prvo pocnes da pijes kafu, pa da pusis cigarete, pa krenes na pivo, pa na travku marihuanu, sto vodi u heroin i teze droge, u overdoziranje i - cap! Nema te.
Znaci, kafa je uvod u propas'. Mmimjbm Etiopljansku, sto je izmislise!?
I ja to razumem.
Al' sto sedu na 'ladan beton - e, to ne razumem.
angie01 angie01 11:51 03.07.2015

Re: Dakle

Ovo je opravdanje i razumevanje odmazde nad civilima.


to nije razumevanje i opravdanje, nego sled dogadjaja- a ti uzmi kako ti drago,

ne mozes da prema jednom imas jedan odnos- jer si ti u pitanju, a na isto to da se gorzis, jer je neko drugi u pitanju- to sam rekla,...a ti uzmi kako hoces.
angie01 angie01 11:52 03.07.2015

Re: Dakle

I ja to razumem.


profesore, koliko god se trudio- nisam ja to izmislila.


drago mi je sto ste se skupili.:)
princi princi 11:53 03.07.2015

Re: Dakle

Ovo je isto kao: prvo pocnes da pijes kafu, pa da pusis cigarete, pa krenes na pivo, pa na travku marihuanu, sto vodi u heroin i teze droge, u overdoziranje i - cap! Nema te.

Па ти сад пиј еспресо.
alselone alselone 11:53 03.07.2015

Re: Dakle

Na dva nacina si pokusala da opravdas uvrede na racun dvoje turista iz Srbije u jednoj recenic:
1. bombardovan je grad iz zabave (ovo necu komentarisat) pa ce konobarica koja je tada bila prakticno dete danas da zajebava i maltretira turiste koji sa tima koji su bombarodvali grad dele samo ime naroda
2. "tamo vlada neki njihov fazon". Kakvav je ovo jadan pokusaj opravdanja? Kakav fazon? Da vredjaju turiste? Nisam cuo za takve fazone.

3. A ima i bonus umanjenje dogadjaja. Nisu uvrede i maltetiranje nego je "nekako na tri coska". Onda je u redu.

Ta kratka recenica opisuje toliko toga kako ti razmisljas.
tyson tyson 11:54 03.07.2015

Re: Dakle

Zar nije obavezno, po zakonu? I ja mislim da je sigurniji ali se nekako uvek tripujem da ce me zaustaviti murija i maltretirati ako sam bez pasosa ili da ce mi trebati za neki dokument, dozvolu, ulazak u firmu itd.

Jeste, sve to stoji, ali nekako sam spreman na taj rizik e da bih izbegao mogućnost gubljenja/krađe pasoša u stranoj zemlji (gde često, u mom slučaju, nemamo ambasadu). Kontam, ako mi se baš nakače panduri odvešću ih u hotel po prokleti pasoš. Da kucnem u drvo, do sada nije bilo nesporazuma i incidenata, mada nekako znam da je sve stvar statistike i verovatnoće...


alselone alselone 11:55 03.07.2015

Re: Dakle

Ovo je isto kao


Ovo je zapravo sledeca tehnika

- pocecu da pricam nepovezano pa ce onaj drugi da digne ruke. A ja se sad zaintatio posto sam Srbin, koljac i bombarder iz zabave.

Kad i to ne uspe onda ide poslednja tehnika
- Vidi koliko vas je i svi ste se u coporu skupili protiv mene jedne. Bu hu.
princi princi 12:07 03.07.2015

Re: Dakle

Vidi koliko vas je i svi ste se u coporu skupili protiv mene jedne. Bu hu.

Да, ту има и својеврсног еротског набоја.
mariopan mariopan 12:09 03.07.2015

Re: Dakle

Pasoš nekako po definiciji ne nosim sa sobom kad sam u stranoj zemlji; sigurniji je u hotelskom sefu.


I ja sam tako radila u Turskoj...ali u Grčkoj je pasoš OBAVEZAN, hapse ako ga nemaš....mada mene nikada do sada nisu ni zaustavili ni pitali bilo šta, opet, zakon je takav.
princi princi 12:09 03.07.2015

Re: Dakle

ali u Grčkoj je pasoš OBAVEZAN, hapse ako ga nemaš

Човече, које лујке.
antioksidant antioksidant 12:12 03.07.2015

Re: Dakle

ali u Grčkoj je pasoš OBAVEZAN, hapse ako ga nemaš

па то само ако те питају да ли га имаш а немаш га. иначе нема фрке јер ретко коме га траже
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:07 03.07.2015

Re: Dakle

tess

2. Išao sam sa BG tablama- zamisli. Što si išao? E pa što, išao sam da provjerim hoće li me zaklati, volim ja to tako. -kad me zakolju da me naguze, obavezno, nadao sam se.


Ako se ovo odnosi na mene, rekoh da sam išao poslom - nisu mi bila pri ruci neka kola sa npr. litvanskom registracijom.

I da, s kim se ti svađaš i zašto se uopšte svađaš?
shure shure 13:28 03.07.2015

Re: Dakle

alselone
Meni se to desilo pre desetak godina u banci u Zagrebu; mlada devojka, potpuno se zbunila, kaže iskreno "joj, pa ja ne umem da pročitam"


Ono sto mi nije jasno u vasim pricama je davanje licne karte republike Srbije u stranoj drzavi. Sto oni to uopste traze, od kakvog je to znacaja tamo i sto im uopste i dajete? Zar se ne daje pasos u stranoj drzavi?

Imaju u bankama i menjacnicama valjda neki propis pa traze neki dokument kad menjas valutu.Meni u Rumuniji to uglavnom traze i ja im redovno dajem licnu kartu i to prodje.Poslednji put sam greskom dao saobracajnu ....i to prodje
angie01 angie01 14:02 03.07.2015

Re: Dakle

Na dva nacina si pokusala da opravdas


sta sad, dupliras komentare, ono, ponovis vise puta da pojacas utisak.

ajmo jos ovo- pod jedan, zasto je bombardovan Dubrovnik?...jos se secam morbidnih tekstova u Dugi, koje je pisao nebojsa jevric o tome i muka mi je kad pomislim,...ovo bih rekla da je bilo koji drugi grad u pitanju, u bilo kojoj republici, znaci, princip, ne nacionalno opredelenje,....to za mladu konobaricu-pa i ona je dojena tim pricama, kao sto su ovde neka druga deca dojena o nekim drugima- to je bila analogija....kod nas nije bilo samo vredjanje, nego paljenje ambasada i slicne specije.

to pod dva je nevezano za ono pod jedan, kao objasnjenje da je kod njih oduvak vladala neka specificna atmosfera- oni su prilicno zatvorena sredina sa svojim pravilima.

to pod tri je nacin izrazavanja, a tvoje shvatanje ce svakako biti u odnosu na licnu dobronamernost, ili pak ne.


Ta kratka recenica opisuje toliko toga kako ti razmisljas.



da, da, ja razmisljam kao nacos i fasita-protiv sopstvenog naroda, skoro pa monstrum, al izdajica i neprijatelj-svakako,...mada evo emsi veruje, da nisam djubre:)))

e, ajd zdravo.
tess tess 14:14 03.07.2015

Re: Dakle

vrabac_u_steni
Ako se ovo odnosi na mene, rekoh da sam išao poslom

Hm, nisam ni primjetila taj tvoj komentar, da je to baš tvoj i da si baš ti putovao u Cro sa BG tablama.

Imam privatno, ne poslovno, nešto svježije iskustvo da prilazim stolu, u kafani, za kojim sjedi moj ujak i pitam ga hoće li nam doći za slavu. -a on mi pokaza očima kao malo tiše. Taj moj ujak već 50 god. živi u Zagrebu i neka to bude primjer sadomazohizma u koji Srbi idu ne bi li se okvasili u Jadranu, i, sa tablicama Malte.
nisu mi bila pri ruci neka kola sa npr. litvanskom registracijom

Kad u Srbiji firme kupuju hrvatski tajkuni (i Bora Čorba tezgari kod uja), zar ne misliš da bi, čak i od mene, bilo glupo insistirati na tome da vi uopšte ne idete u Hrvatsku.

Mislim, nisam zapala u ćorsokak kao Krkar među osunećene Srbe, na stadionu Koševo, prije neki dan, kad nam dolazio papa.

-i evo sad vidim da je predartzov brat imao auto sa BiH registracijom, (a zli stranci nas nasamarili pa ne znamo odakle je ko), površno pročitah, malo su rekli Hrvatima da su iz nekog drugog mjesta, praktično da nisu oni, da su neko drugi, tako nekako. -vidiš, i to je gore nego krenuti poslovno iz BG, mnogo gore, da ne kažem gluplje.
I da, s kim se ti svađaš?

Ljubopitljiv si ili šta?
Ček ovako, konkretno, prva polovina komentara sa Angie, druga sa više njih, da ne nabrajam: sa alama i komunistima iz obdaništa.

A i danas je zadnji dan škole te i nisam svađalački raspoložena, ma ne, naprotiv, sjajno sam.
i zašto se uopšte svađaš?

- hm, možda su hormoni.
tess tess 14:19 03.07.2015

Re: Dakle

angie
hebote tes, ti imas sindrom, nisam imala svoju sobu kao mala.


hocu da ti kazem- nekako si mi postala draga:)-

Pa vidiš da samo ti pričaš sa mnom.
:))
alselone alselone 14:19 03.07.2015

Re: Dakle

sta sad, dupliras komentare, ono, ponovis vise puta da pojacas utisak.


ne, nego ti kopiram jos jednom moj prethodni odgovor posto ga verovatno nisi videla jer odgovaras na nesto potpuno drugo.

ajmo jos ovo- pod jedan, zasto je bombardovan Dubrovnik?...jos se secam morbidnih tekstova u Dugi, koje je pisao nebojsa jevric o tome i muka mi je kad pomislim,...ovo bih rekla da je bilo koji drugi grad u pitanju, u bilo kojoj republici, znaci, princip, ne nacionalno opredelenje,....to za mladu konobaricu-pa i ona je dojena tim pricama, kao sto su ovde neka druga deca dojena o nekim drugima- to je bila analogija....kod nas nije bilo samo vredjanje, nego paljenje ambasada i slicne specije.


O cemu ti pricas? Kakvo paljenje ambasada, kakvo dojenje? Je l' mozes normalno da razgovaras o problemima nasih turista i neprijatnostima koje dozive bez da ih opravdavas, razumes, spominjes rat a sada i paljenje ambasada. Znas sta si ti? Ti si jedna od onih "ali osoba". Jeste da ih je vredjala konobarica ALI, jeste da su bombardovali civile ALI. Je l' mozes jednom da zavrsis recenicu bez tog ali.

to pod dva je nevezano za ono pod jedan, kao objasnjenje da je kod njih oduvak vladala neka specificna atmosfera- oni su prilicno zatvorena sredina sa svojim pravilima.

Aha, pa vredjaju turiste? Je l' tako isto i Nemcima ili samo Srbima?

to pod tri je nacin izrazavanja, a tvoje shvatanje ce svakako biti u odnosu na licnu dobronamernost, ili pak ne.

To je tvoja podsvesna potreba da nesto umanjis a nesto pojacas u govoru. Njeno si morala da umanjis a nase ja pojacas. Pogledaj samo svoje komentare. Svaki je razumenjavanje za njihovu stranu (ko god bili "oni" i nerazumevanje za nasu.

da, da, ja razmisljam kao nacos i fasita-protiv sopstvenog naroda, skoro pa monstrum, al izdajica i neprijatelj-svakako,...mada evo emsi veruje, da nisam djubre:)))

:)))))) aha

e, ajd zdravo.

ajd. al razmisli malo o ovome kad uhvatis vremena.
angie01 angie01 14:33 03.07.2015

Re: Dakle

i neka to bude primjer sadomazohizma u koji Srbi idu ne bi li se okvasili u Jadranu, i, sa tablicama Malte.


ne znam da l sad vredi da dam primere ljudi koji idu u Hrvatsku na letovanje sa raznim tablama iz Srbije i nista im se lose ne desava- pa nekako ispada da i tamo ima i nekog normalnog sveta, kao i tog nalozenog-kao i ovde, zar ne,...to kad tako djuture upakujes u maltene definiciju, je prakticno pravi primer onoga sto zamerate meni,...e, al dobro, ja to protiv nas, a vi protiv ovih drugih, je l te.

...kod mene na pijaci ima dosta izbeglica, i ne izjasnjavaju se svi isto, neki su skroz radikalni, a neki i ne misle da smo bas sve dobro uradili, e sad, ne znam da l su ovi drugi onda fasisti i neprijatelji svog naroda, a hebiga, isto sranje su dobili kao ovi sto su ga podrzali....nadajuci se drugacijem zavrsetku.
emsiemsi emsiemsi 14:36 03.07.2015

Re: Dakle

angie01
i neka to bude primjer sadomazohizma u koji Srbi idu ne bi li se okvasili u Jadranu, i, sa tablicama Malte.


ne znam da l sad vredi da dam primere ljudi koji idu u Hrvatsku na letovanje sa raznim tablama iz Srbije i nista im se lose ne desava- pa nekako ispada da i tamo ima i nekog normalnog sveta, kao i tog nalozenog-kao i ovde, zar ne,...to kad tako djuture upakujes u maltene definiciju, je prakticno pravi primer onoga sto zamerate meni,...e, al dobro, ja to protiv nas, a vi protiv ovih drugih, je l te.

...kod mene na pijaci ima dosta izbeglica, i ne izjasnjavaju se svi isto, neki su skroz radikalni, a neki i ne misle da smo bas sve dobro uradili, e sad, ne znam da l su ovi drugi onda fasisti i neprijatelji svog naroda, a hebiga, isto sranje su dobili kao ovi sto su ga podrzali....nadajuci se drugacijem zavrsetku.

Какве то везе има (шта су очекивали) са повампирењем усташства (у теорији и пракси) !?
angie01 angie01 14:40 03.07.2015

Re: Dakle

ne, nego ti


na cemu si, leba ti,

ja u klin, ti u plocu,
ja ti kazem jedno,
al ti tvrdis da sam rekla drugo,

pa sta cu ti ja za takav razgovor,

umesto sto objasnjavas sta sam ja u stvari rekla, mislisla i koliko sam zla,

bolje napisi i moje i komentare, pa da se barem uklope u to tvoje razumevanje.


so long!
angie01 angie01 14:54 03.07.2015

Re: Dakle



Какве то везе има (шта су очекивали) са повампирењем усташства (у теорији и пракси) !?


emsi, izvini me, ja ne znam sta da ti odgovorim,...mislim i ovde kod nas su se razni povampirili, a nekako kapiram da ti sve gledas jednostrano, pa mi glupo da se preganjam- odustajem u startu, pobedili ste,...i onda i sada.

sto se mene tice, tog sranja nije ni trebalo da bude, trebalo je uciniti sve da se stvari rese dogovrom, ako brak vise ne valja, daj razvod i podelu imovine i u miru da se vidi kako cemo da komunicaramo oko dece-zajednickih interesa,...ili, ako je jos bilo nade za nas- novi predbracni ugovor, sa stvakama koje svima odgovaraju- ovako smo se skenjali, ovi sto su zakuvali su profitirali na svim stranama, a bican svet je tu gde je, u losem limbu i tamo i ovde.
angie01 angie01 14:56 03.07.2015

Re: Dakle

Pa vidiš da samo ti pričaš sa mnom.


tes, bre, kad ti lose procenjujes,


mariopan mariopan 15:40 03.07.2015

Re: Dakle

antioksidant
ali u Grčkoj je pasoš OBAVEZAN, hapse ako ga nemaš

па то само ако те питају да ли га имаш а немаш га. иначе нема фрке јер ретко коме га траже

Da, meni nikada nisu tražili.
blogovatelj blogovatelj 17:31 03.07.2015

Re: Dakle

ovo alse lici na blogovatelja, koga, d'izvines ne mogu bas ozbiljno da uzmem u obzir, najblaze receno,


Probaj onda da me uzmeš neozbiljno, da prostiš.
Vidiš kako si opsednuta mnome
Ne možeš da shvatiš kolika je moja želja da Gospod održi u životu servere bloga B92 nekih stotinak godina, pa da ti se i čukununuci smeju. Tebi i još nekima.
I da shvate da se od Sterije, preko Nušića a zatim i Duška Kovačevića uvek u dramama nalaze isti likovi i karakteri.
Da, jesi fašista i jesi malograđanka. Da, znam da te boli kad ti neko to kaže, ali odrasla si osoba i moraš naučiti da prihvatiš činjenice.
Sad nastavi svoja bulažnjenja na zabavu budućih pokoljenja.
blogovatelj blogovatelj 17:34 03.07.2015

Re: Dakle

pa to ti ka'em, ponovi znacenje tih pojmova, kad ih vec udeljujes kao "komplimente".


Kako se zove kad neko ko je žitelj Beča kaže da ne voli kada ljudi sa strane dolaze u Beč da tamo žive i rade? I ne da ne voli, nego bi im zabranio da dolaze!
E sad, umesto Beč, stavi Beograd, pa reci jesi li fašista ili nisi? A ja odgovor na to pitanje znam odavno, jer si takvu istovetnu misao nekoliko puta prosipala na blogoprostorima.
blogovatelj blogovatelj 17:39 03.07.2015

Re: Dakle

Па ти сад пиј еспресо.





Kunem ti se da mi suze idu od smeha.
A ja prestao fuka da pijem, ima jedno deset dana.
Dobro je da sam se izvukao iz kandži droge.
Ulepša mi Anđa dan.
blogovatelj blogovatelj 17:44 03.07.2015

Re: Dakle

ja u klin, ti u plocu,
ja ti kazem jedno,
al ti tvrdis da sam rekla drugo,


Ćero, predivna si. Nepresušan izvor zabave.
alselone alselone 17:56 03.07.2015

Re: Dakle

na cemu si, leba ti,


Na ledenom kvasu sa ukusom nane i limete.

so long!

putuj!
freehand freehand 18:55 03.07.2015

Re: Dakle

hebote free, to sto insinuiras, nije fora ni za osnovnu skolu.

Uzdržao sam se neko vreme zbog tupave priče o čoporu. Ne zato što nema tih msaovki povremeno, nego zato što to sa tobom nema veze.
No Angie, ne odgovori mi - šta je problem u mojoj konstataciji? Ti kažeš da su Dubrovčani posebni, ja kažem - da, Mirko Kovač, Filip David, Lordan Zafranović a eto i ja po malo slažemo se sa tim.
Mada ne mislimo na istu vrstu posebnosti, pretpostavljam.
I uprkos tome što je tvoja slika krasila Stradun dve godine.
angie01 angie01 19:31 03.07.2015

Re: Dakle


Uzdržao sam se neko vreme zbog tupave priče o čoporu


jao, jeste, uzdrzao si se:))),...a pricao o coporu nije tupava, evo, tu ste, uvek ista ekipa.


ja kažem -


ti kazes,

Jeste, i ja sam gledao "Okupaciju u 26 slika". Baš su specifični i nije u redu dirati ih, može svašta da ispliva.

sa ironijom, da je to moj izvor saznanja o Dubrovcanima i na takvu malicioznu podsmesljivost, dobio od kolega preporuke- ono, uuu al si je provalio, tako da nemoj sada da vrsis prepakivanje-nije lepo, a i vidi se.


I uprkos tome što je tvoja slika krasila Stradun dve godine.


:)))), ovo sam stavila iz zahebancije, iako je tacno-zbog tebe, znala sam da ces da se upecas:))), ti apsolutno uvek reagujes na takve stvari.
freehand freehand 19:34 03.07.2015

Re: Dakle

jao, jeste, uzdrzao si se:))),...a pricao o coporu nije tupava, evo, tu ste, uvek ista ekipa.

Ko je ekipa?


Jeste, i ja sam gledao "Okupaciju u 26 slika". Baš su specifični i nije u redu dirati ih, može svašta da ispliva.

sa ironijom, da je to moj izvor saznanja o Dubrovcanima i na takvu malicioznu podsmesljivost, dobio od kolega preporuke- ono, uuu al si je provalio, tako da nemoj sada da vrsis prepakivanje-nije lepo, a i vidi se.

Angie, ali to je rposto fenomenalno koliko ti sve ne shvataš.
angie01 angie01 19:41 03.07.2015

Re: Dakle

ali to je rposto fenomenalno koliko ti sve ne shvataš.


ma jeste- vidim ni drugi nisu shvatili.:))


freehand freehand 19:43 03.07.2015

Re: Dakle

angie01
ali to je rposto fenomenalno koliko ti sve ne shvataš.


ma jeste- vidim ni drugi nisu shvatili.:))



Da, evo malo o gosparskoj specifičnosti:

angie01 angie01 19:48 03.07.2015

Re: Dakle

Da, evo malo o gosparskoj specifičnosti:


da, da, taj deo tvoje insinuacije sam zaboravila.

pa je l u tom filmu bilo i pozitivnih likova, a da su bili Dubrovcani?
freehand freehand 19:51 03.07.2015

Re: Dakle

da, da, taj deo tvoje insinuacije sam zaboravila.

pa je l u tom filmu bilo i pozitivnih likova, a da su bili Dubrovcani?

Strašno.
angie01 angie01 19:53 03.07.2015

Re: Dakle

Strašno.


sta je strasno?
blogovatelj blogovatelj 19:54 03.07.2015

Re: Dakle

pa je l u tom filmu bilo i pozitivnih likova, a da su bili Dubrovcani?


Pa jel među turistima u Dubrovniku ima Srba i pozitivnih likova i moraju li biti maltretirani?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:55 03.07.2015

Re: Dakle

Садашња хрватска држава почива на једном великом злочину -- етничком чишћењу Срба. И то је неспорна чињеница. Србија је, коd Хрвата, већински прокажена земља, а Срби прокажен народ. Наравно, има и нормалних Хрвата, као и регија где су Срби добродошли.
blogovatelj blogovatelj 19:57 03.07.2015

Re: Dakle

Садашња хрватска држава почива на једном великом злочину -- етничком чишћењу Срба.


Probaj ovo dobjasniš Angelini, tebe voli, poslušaće te.
angie01 angie01 20:05 03.07.2015

Re: Dakle


Probaj ovo dobjasniš Angelini, tebe voli, poslušaće te.


ti sa svojim nemerljivim IQ-om:)))

sad ispada da ja podrzavam ustase i fasite, bozemeskloniipomozi,

mene uzasno nervira kada neko generalizuje bilo sta, a narocito u ovakvim situacijama,...pri tome, vise puta sam rekla, a to ste nekako preskocili, da smatram, kako se Hrvatska za svoje zlocine tokom drugog svetskog rata suvise lako i jeftino izvukla,....to ne znaci da su svi njeni stanovnici bili na strani okupatora, sto je i u pomenutom filmu prikazano, kroz pricu o tri prijatelja, kako su se stvari tokom rata odvijale.

...ne zovem se Angelina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:09 03.07.2015

Re: Dakle

blogovatelj
Садашња хрватска држава почива на једном великом злочину -- етничком чишћењу Срба.

Probaj ovo dobjasniš Angelini, tebe voli, poslušaće te.

Мени је то неспорно, а знам и Хрвате који исто тако мисле.
Неспорно ми је као оно око Сребренице. Немам труна недоумице.
mariopan mariopan 20:21 03.07.2015

Re: Dakle

zovitemegrunf
predatortz

... solidno francusko vozilo... Mala potrošnja, veliki rezervoar.


Valjda neće da te potera maler pa još naletiš na ovog namćora:

edit: nesto je zahebavao linak


..dobro, znam šta su prva dva znaka ( za kola) ali šta je elhička?
Ynam da je znak za citroen ali šta mu je elhička?
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:32 03.07.2015

Re: Dakle

mariopan
zovitemegrunf
predatortz

... solidno francusko vozilo... Mala potrošnja, veliki rezervoar.


Valjda neće da te potera maler pa još naletiš na ovog namćora:

edit: nesto je zahebavao linak


..dobro, znam šta su prva dva znaka ( za kola) ali šta je elhička?
Ynam da je znak za citroen ali šta mu je elhička?


Jelkica, cenim. Nisam siguren da li je makedonski ili bugarski, ma dobro zvuči. Moglo bi i: maca, pizza, jelkica, na srBskom
freehand freehand 22:24 03.07.2015

Re: Dakle

angie01
Strašno.


sta je strasno?

Pa Angie - ova naša mala konverzacija je toliko jednostavna, toliko bez dubokih i zagonetnih metafora, toliko bez nekih zapetljanih i zamršenih poruka da mi je, eto, zsatrašujuće koliko ti sve ne razumeš. Čak i tako ogoljeno i otvoreno na izvol'te.
Odnosno, koliko sve kobajagi razumeš, ali izvrnuto i bez veze sa rečenim i realnim.
Eto to je strašno.
angie01 angie01 23:17 03.07.2015

Re: Dakle


Odnosno, koliko sve kobajagi razumeš, ali izvrnuto i bez veze sa rečenim i realnim.


kaze sibicar,...ma vazi bre, free, meni su nevidjeno dosadne ove tvoje terapije i "provokacije" u kojima stalno pomeras figure misleci da si majstor neke tvoje zamisljene igre,...a koliko brojim, nisam jedina u tom raspolozenju.


...mrzi me sada da ti ponovim redosled tvojih komentara i kako si njima setao levo desno u odnosu na odgovore , a i druge komentare, mrzi me, a i besmisleno je s tobom bilo sta isterivati, jer to je tvoja igra i zadovoljstvo i tu nema kraja.
freehand freehand 23:43 03.07.2015

Re: Dakle

kaze sibicar,...

Tata ti šiibicar, pa te ispod lavora izvuko umesto mačeta.
angie01 angie01 23:55 03.07.2015

Re: Dakle

free,

na ovo nemam komentar,
jer ne zelim da se na taj nivo spustam.
blogovatelj blogovatelj 02:37 04.07.2015

Re: Dakle

smatram, kako se Hrvatska za svoje zlocine tokom drugog svetskog rata suvise lako i jeftino izvukla


Dočim se u ovom poslednjem ratu za svoje zločine nije jeftino izvukla, to si tela da kažeš?

,....
freehand freehand 05:28 04.07.2015

Re: Dakle

angie01
free,

na ovo nemam komentar,
jer ne zelim da se na taj nivo spustam.

Tebi za taj nivo trebaju merdevine, vatrogasne. A na merdevine nikako sa platformama jer možeš da padneš i ozbiljno da se povrediš, ako ne padneš na glavu.
mariopan mariopan 06:01 04.07.2015

Re: Dakle


Jelkica, cenim. Nisam siguren da li je makedonski ili bugarski, ma dobro zvuči. Moglo bi i: maca, pizza, jelkica, na srBskom

Hvala grunf.
alselone alselone 13:33 04.07.2015

Re: Dakle

vrabac_u_steni


Pogledaj ovu ideju.
zovitemegrunf zovitemegrunf 14:44 04.07.2015

Re: Dakle



mariopan
Hvala grunf.


URM


tess tess 14:49 04.07.2015

Re: Dakle

ova naša mala konverzacija je toliko jednostavna, toliko bez dubokih i zagonetnih metafora


METAFORIČNO

U srcu dana, bačen u gomilu sardina koje se muče u utrobi tvrdokrilca s belom ljušturom jedan golovrati ćuran sruči odjednom svoj bes na neko mirno stvorenje, i njegov govor zapara vazduh još vlažan od prigovora. Zatim, povučena kovitlacom praznine, ptica se strmoglavi.
Videh je ponovo još istog dana u sumornoj pustinji gradskoj, gde je ljudska nadmenost prekorevala zbog nekog bednog dugmeta.

Stilske vežbe, Rejmon Keno

(Prevod, pogovor i crteži Danilo Kiš)
jkt2010 jkt2010 07:26 05.07.2015

Re: Dakle

alselone
tyson
Pasoš nekako po definiciji ne nosim sa sobom kad sam u stranoj zemlji


Zar nije obavezno, po zakonu?


Pasoš nekako po definiciji treba da se nosi baš kad si u stranoj zemlji.
jkt2010 jkt2010 07:30 05.07.2015

Re: Dakle

nsarski
ja nisam nacionalista, koji vodi u sovinizam, a ovaj opet u fasizam, to je redosled.

; )))))))))))))

Auh!
Ovo je isto kao: prvo pocnes da pijes kafu, pa da pusis cigarete, pa krenes na pivo, pa na travku marihuanu, sto vodi u heroin i teze droge, u overdoziranje i - cap! Nema te.
Znaci, kafa je uvod u propas'.

A nene, majčino mleko je uvod u propast. Jer je dokazano ( ovde ide Brajovićev graf ) da je čak 97% narkomana, kao i 96% masovnih ubica, pilo majčino mleko.
tetkino tetkino 20:12 02.07.2015

Srbi i Grci

Šta prosečnog Srbina može da zadesi u Grčkoj, a da nije već prošao pripreme na domaćem terenu?

Čemu to dizanje panike, pa jesmo 93 proveli na makaronama i kečapu, a sad će kao nešto da nam fali za 10 dana u Grčkoj?
adriana adriana 20:21 02.07.2015

Re: Srbi i Grci

a sad će kao nešto da nam fali za 10 dana u Grčkoj?


Da. Bankomati i benzin.
mariopan mariopan 21:07 02.07.2015

..

Ja идем следеће недеље авионом до Атине а враћамо се чопоративно колима за око месец ипо дана ( двоје кола, доводимо и госте у Србију).......ако буде бензина за толико.? Мада смо ми Срби увежбавали сналажење за бензин онолико, нема шансе да зафали .

Ако не буде могло останем им и ја па шта буде.
princi princi 21:32 02.07.2015

Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

kaže nemaju para da kupe prese da štampaju drahme.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:45 02.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

princi
kaže nemaju para da kupe prese da štampaju drahme.


dok imaju prese za maslinovo ulje ja se ne brinem
alselone alselone 21:47 02.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

kaže nemaju para da kupe prese da štampaju drahme.


Nek uzmu na kredit.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:17 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

alselone
kaže nemaju para da kupe prese da štampaju drahme.


Nek uzmu na kredit.


Ubi me ova veganska ishrana, ladno sam pročitao da Grci nemaju para da kupe prase da štampaju drahme.

alselone alselone 05:36 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Ubi me ova veganska ishrana, ladno sam pročitao da Grci nemaju para da kupe prase da štampaju drahme.


Pa da, ja citam juce kako lazes prvo sebe pa i nas kako obozavas leblebije i humus, a tebi vec halucinacije za prasetinom krenule. Nemoj se boriti protiv sebe, ti si nas Pajke. NAS! Mozes se odseliti na drugi kontinent ali tvoja dusa vapi za prasetom sa raznja.
princi princi 06:04 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

vrabac_u_steni
princi
kaže nemaju para da kupe prese da štampaju drahme.


dok imaju prese za maslinovo ulje ja se ne brinem

Aha, i sirtaki. Nego, jel zna neko šta se dešava ako Grci u nedelju izglasaju istorijsko "da"?
nsarski nsarski 06:10 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Nego, jel zna neko šta se dešava ako Grci u nedelju izglasaju istorijsko "da"?


Onda ces za par godina moci da kupis anticki grcki hram za neku sicu (grejanje moras da ugradis o svom trosku). Ili ostrvo.
princi princi 06:14 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Ma, ugradiš panele k'o Pajke. Ne, ali stvarno mi nije jasno. Mislim, Grci već bankrotirali, nisu platili tu tranšu kredita, Švabe ih očigledno neće u evrozoni. Taj referendum se meni čini kao Sirizin neki unutrašnjepolitički potez, ono, da su se malo pogubili.
nsarski nsarski 06:19 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Ma, ugradiš panele k'o Pajke.


Ih, Pajke bi kupio ostrvo Krit, preimenovao ga u Pajland, razvio USA zastave, i tamo naselio pume i medium-sized glodare. Iz nostalgicnih razloga.
alselone alselone 06:45 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Nego, jel zna neko šta se dešava ako Grci u nedelju izglasaju istorijsko "da"?


Ne znam da li mediji spinuju i lazu ali izjave i blogomladozenje i premijera su u najmanju ruku kontradiktorne sa onim sto su pricali do pre par dana. Izgleda da su skinuli gace. Sad su najebali. Sad ce proci gore nego sto im je nudjeno na pocetku sage. Kao sto se i nama desavalo.
princi princi 07:55 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Meltdown, znači. Sloba sistem.
alselone alselone 08:14 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Meltdown, znači. Sloba sistem.


Ne uce na iskustvu drugih. Ako hoces da igras, budi spreman da igras do kraja.

VaruFAKis i Tsipras (kako se to sada kaze po blogu ).

antioksidant antioksidant 08:23 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

Grci već bankrotirali, nisu platili tu tranšu kredita,

nelikvdni su, do bankrota ima jos dosta pravnih radnji
mariopan mariopan 11:35 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

alselone
kaže nemaju para da kupe prese da štampaju drahme.


Nek uzmu na kredit.

Samo ti zaebavaj a oni možda i uzmu?
mariopan mariopan 11:37 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

princi
vrabac_u_steni
princi
kaže nemaju para da kupe prese da štampaju drahme.


dok imaju prese za maslinovo ulje ja se ne brinem

Aha, i sirtaki. Nego, jel zna neko šta se dešava ako Grci u nedelju izglasaju istorijsko "da"?

Pada vlada.
Kotrljaju se dalje pozajmicama koje će im kreditori, kao i ranije, vrlo rado doturati ako dovoljno dugo i uporno mole i plaču..
Nema dalje.
tyson tyson 11:57 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

veganska ishrana

Sekta!


srdjan.pajic srdjan.pajic 14:59 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

nsarski
Ma, ugradiš panele k'o Pajke.


Ih, Pajke bi kupio ostrvo Krit, preimenovao ga u Pajland, razvio USA zastave, i tamo naselio pume i medium-sized glodare. Iz nostalgicnih razloga.


E, ne treba mi ostrvo, samo mala jedrilica i da me bog vidi. Čuo sam da je tamo jedrenje - jebe kevu, samo je uvek bilo malo skupo za nas, američku srednju klasu, koja već decenijama izumire. Znači, sad je prilika, dobiješ i ostrva, i more, i jedrilicu, i sve za sto drahmića.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:08 03.07.2015

Re: Sine, Grekosi pukli k'o zvečka

tyson
veganska ishrana

Sekta!




Ima ludaka. Samo ja nisam vegan, nego tu i tamo smažem po neku pras..., oću reći sarmicu od zelja, punjenu pečurkama umesto mesa, i salate, razne. Nego alse podjebava, ali se ja ne dam upecati.

U svakom slučaju, istina je da ulažem napor, godine stižu, valja povesti računa o ishrani, pogotovu sa bogatom porodičnom istorijom bolesti krvnih sudova kakve većina nas, Srba, nažalost ima.

Da, i humus je keva, kao namaz, ili onako, sa strane, to su majstori doveli do savšenstva.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana